Viszlát a pokolban, sügérek

winner-looser1Miután már jól eldöntöttük önnön sorsunk, ami kb azt jelenti, hogy a 17. és az európai kupaszereplést biztosító helyek közt végzünk, majd eldöntöttük, ki legyen a bajnok, jöjjön a maradék nyitott kérdés: ki szálljon alá a PL ragyogó világából a fakó champoba. Nem gondolnám, hogy sokan vannak, akik hiányolnák a sügérlendet a tabelláról. Én sem.

Ha van igazán jellegtelen csapata a PL-nek, és gyanítom mindenki tudna mondani szezononként 2-3 ilyet, van egy olyan érzésem, hogy keveseknél maradna ki a felsorolásból a Sunderland, de még abban is kételkedem, hogy ne őket mondaná 10 szurkolóból 9 először. A Sunderland tipikusan az a gyerek, akit valójában az anyja is csak megtűr, muszájból, szerintem saját szurkolóik is csak azért tartanak ki, mert igazából nem nagyon van rá ok. És őszinte leszek, ha jövőre a Tyne-Wear derby a másodosztály rangadója lenne, nem lennék szomorú.

Séta indul, irány a Champo!
Séta indul, irány a Champo!

Ahhoz a Sunderlandhez látogatunk szombaton, ahol Roy Keane, Di Canio és Poyet is edző lehetett, ahol nemrég egyszerre volt csapattag Cattermole, Wes Brown, O’shea, Adam Johnson és az isteni Titus Bramble (ebből hárman még mindig aktívan tündökölnek ugyanott), és ahol legutóbb Defoeról és FatSamről gondolták, hogy megmentő lehet. Az amúgy hatszoros bajnok (oké, legutóbb 1936-ban jött össze) amióta PL az angol első osztály, többnyire fel-le lifteztek, viszont már a kilencedik szezonjukat húzzák le egysorban idefent, úgyhogy épp itt az ideje, hogy meccseljenek újra bajnokin is a Craven Cottage-en egy kiadósat, no meg, hogy továbbra se engedjék el a kezét a szezonban paródiává silányult Aston Villának.

Tekintve, hogy kinek mennyire fontos a meccs, a 0-3 ugyanúgy benne van, mint a 2-0 a végére. Persze a legtöbben kellemes ellenfélként tarjuk számon a fekete macskákat, hiszen a 2000-es évektől többnyire kisebb-nagyobb mértékben, de rendre legyaktuk őket. Nagyjából 15 évvel ezelőtti vereségünket (még a friss bajnok Claudio vezényletével) sokáig győzelmekkel feledtettük, mígnem Carlo egyik mélypontja el nem érkezett egy rémes Stamfordi meccs formájában (14/11/2010, 0-3), ezt leszámítva viszont már csak a HappyOnenak akadtak gondjai velük. Ráadásnak Allardyce sem áll sokkal jobban a Chelsea ellenében, mint aktuális csapata, a Kékek ellen vívott 26 csatájában mindössze két győzelemre futotta. A Chelsea jó formát fut idegenben, a szundi béndzsát otthon – de ettől még leginkább attól függ minden, hogy a Chelsea melyik arcát mutatja majd holnap. A Tottenham elleni első, vagy második félideit.

CHEvsSUN

A SAFC számára pedig nagyjából élet-halál kérdés a (legalább) pontszerzés. Jelenleg 1 pont mínusszal állnak az örök rivális Newcastle mögött, viszont míg a Sunderlandre és a Norwichra 3-3 mérkőzés vár, addig a vonalkódosoknak már csak két meccsük van hátra. Ami egyszerű legóval is kirakható: max 6 pontot szerezhetnek (most a Villát látogatják, a záró fordulóban pedig a Spurst fogadják), az angol matracosok gólkülönbsége viszont 7 egységgel jobb, így akár 1 pont is elég lehet a Chelsea ellen, amennyiben a maradék két körben az Everton ellen otthon, majd a Watford ellen idegenben meglesz a 3-3 pont. Tekintve, hogy a Norwich 1 ponttal a Sunderland mögött áll, 7 szerzett ponttal a három forduló alatt a Sunderland bent marad, függetlenül a másik két csapat eredményeitől, kivéve persze, amennyiben a Norwich mindhárom meccsén győzni tud (ManU, Watford, Everton). Ellentétben velünk, a Unitednek még bőven van tétje a holnapi meccsnek a kanárik ellen, amennyiben komolyan gondolják a BL indulást (persze, ha a Pool közben EL-t nyer, akkor kitehetik az ablakba a negyedik helyüket).

Nade matekozást befejeztem mára, elég hosszú volt a hét, nem kell már ennyi agymunka, győzzünk csak szépen, taszítsunk egyet a Fény Stadionján, hogy ékeskedjen a nyártól a Championshipben, hozzunk össze még a szezonban egy clean sheetet, no meg az sem baj, ha Traoré és Ruben is feltűnik egy félidőre. Persze Hiddink pre-meccs konfjából pont ez nem következik (nem nagyon kíván változtatni a csapaton a Spurs ellenihez képest), meg persze el akar élvezni a meccsen meg nyerni is akarunk. Hát, ezek a dolgok egy Spurs ellen úgy vélem működtek, viszont, hogy a Sunderland ellen nem feltétlen ezek a játékosok hoznák meg a hajtást, a győzelmet, meg az enjoymentet, arra azért van egy pár doboz söröm.

Mindenesetre jó szurkolást, aki nézni fogja a meccset, én egyéb elfoglaltság miatt max majd felvételről, ha lesz értelme. Aki odaül a képernyő elé, egy sört azért készítsen be, hogy legyen, amit élvezhet, mert valami azt súgja, hogy az nem a meccs lesz.

wink

425 Comments

  • Posted 2016-05-07 21:33 0Likes
    by Zenzo

    Nem láttam a meccset, meg ahogy olvasom, lehet, hogy pótolni sem nagyon érdemes.

    1 kérdésem van: több helyen olvastam, hogy 1-2-nél Cattermolet simán ki kellett volna szórni. Azt a második sárgát, majd pirosat, amit ő nem kapott meg, JT-nek simán kiosztotta a rigó az utolsó percben. Oké, hogy JT is hülye volt tán, mert simán adható lap, de miért kell a bírónak elb*szni egy minden bizonnyal búcsút, miközben elvezet egy kiesési téttel bíró meccset? Nyilván nem csak ezen múlott, de ha 1-2-nél 10 emberre fogyatkozik a Sund’, kötve hiszem, hogy onnan fordítanak. És JT-től függetlenül ez ordas hiba.

    Amúgy meg, függetlenül attól, hogy már tényleg nem számít semmi, az itt lentebb is Hiddinket védőktől kérdezem: nem lesz már lassan kínos a hollandnak a szezon vége? Március 1 óta 11 meccsből 3, azaz hármat sikerült megnyerni, azt is a Norwich-Villa-B’mouth trió ellen. Az utóbbi erős két hónapban az egyetlen értékelhető meccsünk nyilván a legutóbbi 2-2-es döntetlen volt a Spurs ellen, miközben a vereségek, meg a gombócok csak gyűltek megint.
    Márc 1 óta 3W-3D-5L, 3 piroslap, és 18 kapott gól a mérleg 😐

    • Posted 2016-05-07 21:36 0Likes
      by Stonci81

      nagyon remélem mindenki kipiheni ezt az évet, mert most nem tudom elképzelni, hogy jövőre egy hatalmas feltámadás legyen Top4 hellyel

      • Posted 2016-05-07 21:41 0Likes
        by Rammschein

        heh, én se nagyon… mert pl.: decembertől is lehetett volna javulást várni… aztán ezt is elkártyázták odaát… szóval én azért óvatosan várom a csodát is már a szeptembertől…

    • Posted 2016-05-07 21:43 0Likes
      by myheartisblue

      Nagyon nehéz volt megítélni azt a második Cattermole sárgát. Hazard megindult és és egy lépéssel lemaradva csúszott be a belgának,bár hátulról, labdát is kicsit eltalálta, nah meg egy kontrát akasztott meg,de ugy emlékszem a labdát is elpöckölte.

      Én leküldtem volna, de mi a Chelsea FC vagyunk aki ellen nem muszáj megtenni, bezzeg egy kiesőt meg kell védeni. JT meg eszetlenül ment bele a félpályánál a játékosba, magam sem értem mit gondolt…és ahogy a háta mögé dobra a karszalagot: ennyi volt.

      Hiddink erősen eltompult a végére, nincs mit mondani. Csak tűzoltónak jó és azért mert nem volt jobb, őt ültettük le. A kezdeti új menedzser varázs elszállt és nem motiválja a srácokat. Sztem taktikailag impotens már a papi. Aki ugyan azt a szarvashibát követi el meccsről meccs(ek)re:

      —->Matic+Mikel (ma is katasztrofálisak voltak, a mi játékunkat rombolták le a legjobban, nah meg a MIkel oldalolló gólpassz,

      —->Fabrepass 10-esben játszatása,

      —->Késői vagy egyáltalán nincs csere,

      —->Baba Rahman játszatása

      —->Ignorálja a fiatalokat

      • Posted 2016-05-07 21:53 0Likes
        by Zenzo

        nem tudom, azért is kérdeztem. a Chelsea-szurkolói vélemények után belenéztem 1-2 live text coverbe is a meccsről, ilyeneket írnak:

        17:25 SUNDERLAND 1-2 CHELSEA
        ’66: Cattermole has to be careful. He was booked for that rash challenge on Hazard and he has just committed another foul, and should had been sent off. Sunderland could do without losing a player.

      • Posted 2016-05-07 22:01 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Az a rash challenge azt jelentette, hogy nyújtott lábbal teli talppal telibe találta Hazard bokáját, kb a szerencsén múllot, hogy Hazardra nem fél év pihenő vár. A labda persze már méterrel arrébb volt és Hazard is körbefutotta, szóval szépen hátulról félig oldalról, egyértelmű piros egy nem impotens bírónál.

      • Posted 2016-05-07 22:08 0Likes
        by myheartisblue

        Hát igen, a rash foul az randa volt, lassításból én sem hittem el, hogy nem tört el Hazard bokája. Vas stoplikkal oldalról elkaszálni egy támaszkodó bokát. Én a másik, második foult írtam le neked, ő ezért csak sárgát kapott.

      • Posted 2016-05-07 22:29 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Az megvolt, csak Zenzo nem látta a meccset ezért részleteztem azt a barbárságot.

    • Posted 2016-05-07 22:03 0Likes
      by BlueCech01

      Úgy hiszem, rám célzol részben, de én nem akarom védeni Hiddinket. Nagyon sok hibát elkövetett, és mint edző, ilyen idős korára már kiégett. Mint szövetségi kapitány is eléggé nulla ráhatása volt a válogatott játékára, még úgy is, hogy egy lejtmenetbe kapcsoló csapatot örökölt meg.
      Azonban nem hiszem, hogy ebből a szezonból akármit és rá kéne kenni a hollandra. Továbbra sem hiszem, hogy szenilisnek meg vénfsznak kell nevezni, és azt sem, hogy komolyan elhisszük, hogy ez a végtelenül amatőr, és sajnálatra sem méltó keret más edző alatt nem követett volna el legalább ennyi ostoba, félszeg hibát. Egyszerűen felesleges volt az edzőváltás, ahogy te is mondtad, de valahol mégsem. Én továbbra is tartom, hogy Mou és a keret kapcsolata nagyon megromlott, ezért a közös munka gyakorlatilag érelmét vesztette. Viszont hogy most Holland marad, vagy idehozzuk Hiddinket, vagy Ramost, vagy Arry-t vagy Yakint, az már rohadtul mindegy volt.
      Hiddink hibáin ellenben fele annyi nem múlott, mint az egyéni szarvashibákon, a minősíthetetlen hozzáálláson (amire Hiddink is utalt diplomatikusan) vagy éppen az elbaltázott ablakon, ahol Mikasán és a hycomat Patón kívül többre nem tellett.

      • Posted 2016-05-07 22:18 0Likes
        by Zenzo

        részben rád is persze, bár nem is akartam nevesíteni a dolgot, vagy rád kihegyezni, csak átfutottam a kommenteket, aztán ennyi.

        „Továbbra sem hiszem, hogy szenilisnek meg vénfsznak kell nevezni”
        Nem, ezt én sem.

        „Azonban nem hiszem, hogy ebből a szezonból akármit és rá kéne kenni a hollandra”
        Ezt cserében továbbra is vitatom. Ha Josén elvertük a port, meg Emenalo out bannerek voltak a Stamfordon, akkor igenis Hiddink is felelős ezért, ami itt lefolyt. Mert azért hoztuk, hogy változtasson, de ez valójában cseppet sem sikerült.

        És ezt lehet a keretre kenni, meg azt írni, hogy „most Holland marad, vagy idehozzuk Hiddinket, vagy Ramost, vagy Arry-t vagy Yakint, az már rohadtul mindegy volt.” Viszont nálam akkor ennyi erővel ugyanúgy maradhatott volna JM is. Annak legalább lett volna értelme. Akkor végigviszi a szezont, aztán a szezon végén kibassza a keretből, aki nem odavaló, mint macskát a palánkon. Most viszont ehelyett kezdünk újra építkezni majd Contéval, elölről, viszont részben azokkal/azokra, akiknek lehet már keresnivalója sem lenne itt.

        Szóval ahogyan te sem akarod védeni Hiddinket, engem sem kell félreérteni, én pedig nem támadni akarom őt, csak továbbra is rávilágítani arra, hogy az edzőcsere felesleges volt (ahogyan ebben egyet is értünk, ha jól látom), mert kb ugyanazt csinálta, mint JM, és kb annyit is ért el vele. Ami főleg azért kár, mert lényegében egy fél évet kidobtunk az ablakon, amikor értelmes munka folyhatott volna. Akár azzal, hogy nem küldjük el Josét, vagy akár azzal, hogy már akkor hozzuk az új edzőt. Ez így viszont kb a lehető legrosszabb verzió, ami megvalósult.

      • Posted 2016-05-07 22:28 0Likes
        by Rammschein

        Teljes mértékben egyetértek… ezt viszont a board cseszte el a nagy nyomás miatt, mármint hogy Mou repült… mert bef-stak, hogy ennyire alul voltunk… 😀 (Oké, közelében jártunk, de mint elvakult elvetemült szurkoló nem igazán gondoltam, hogy mi ki is eshetünk…a szezon felénél…)

      • Posted 2016-05-07 22:34 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én meg pont egyedül a José menesztésének szükségességével nem értek egyett a leírtakkal.
        Ui.: én voltam a vénfaszos, amivel tényleg átléptem a határt, csak a PSG elleni elpuskázott kezdő hevében valahogy ezek a betűk jöttek ki akkor a kezemből.

      • Posted 2016-05-07 22:40 0Likes
        by Zenzo

        nyilván a JM dolgot másként látjuk – én nagy tisztelője vagyok a portugálnak, nehezebben is emésztem a menesztését, vagy, hogy másképp fogalmazzak, nehezebben is látom be, ha annak reális oka volt. Én továbbra sem érzem, hogy hasznos, helyes, vagy jó döntés lett volna. Ezzel nem azt mondva, hogy José nem volt részese annak, hogy eddig zuhant a csapat, mert biztosan és határozottan DE. Csak ahogyan akkor sem, most sem tartom, hogy bármire megoldás lett volna lapátra tenni őt, és egyelőre a nélküle elért eredmények sem támasztják ezt alá.

      • Posted 2016-05-07 22:44 0Likes
        by Endy919

        Joséval kiestünk volna , de mert a játékosok nem voltak hajlandóak neki focizni . Most sem ölik meg magukat , de ha akarnak akkor tudnak , ezt láthattuk a csirkék ellen is.

      • Posted 2016-05-07 22:46 0Likes
        by Endy919

        -de*

      • Posted 2016-05-07 22:47 0Likes
        by Zenzo

        Ezt te így gondolod, csak ennek semmi alapja nincs. 1 dolog változott JM után hirtelen, az pedig Costa, aki vert hirtelen pár gólt, ezzel sok meccset X-re mentve, ami adott némi önbizalmat a gárdának, amivel elértek egy hosszabb veretlenségi sorozatot. Ennél többre viszont nem futotta.

      • Posted 2016-05-07 22:48 0Likes
        by Endy919

        Tehát nem volt buktatás , jól értem?

      • Posted 2016-05-07 23:09 0Likes
        by Zenzo

        állítottam én egyszer is, hogy az volt? (remélem) nem (de legalábbis nem rémlik).

      • Posted 2016-05-07 22:47 0Likes
        by Rammschein

        a játékosok tényleg annyira hülyék lettek volna, hogy hagyták volna kiesni a csapatot? jól beszopatva mindenkit, leginkább saját magukat?

      • Posted 2016-05-07 23:07 0Likes
        by gorkaf78

        Igazából azt nem értem, hogy miért olyan hihetetlen Neked, hogy az öltöző meg akarta buktatni Josét? Számtalan ilyen eset történt már meg a foci világában.

      • Posted 2016-05-07 23:11 0Likes
        by Rammschein

        főleg, hogy korábban is buktattunk már meg edzőt….. ilyen tekintetben priuszunk van. (nem a Toyota xD)

      • Posted 2016-05-07 23:13 0Likes
        by gorkaf78

        ez a poén most annyira rossz, hogy már jó 😀

      • Posted 2016-05-07 23:19 0Likes
        by Rammschein

        kösz. 🙂

      • Posted 2016-05-07 23:19 0Likes
        by Zenzo

        de akkor ezen logika mentén Hiddinket is meg akarta buktatni?

      • Posted 2016-05-07 23:24 0Likes
        by gorkaf78

        ezt nem értem. Mou alatt folyamatosan zuhant lefelé a csapat a tabellán (ergo buktatás), Hiddink alatt emelkedett, majd stagnált, amikor kiderült, hogy a szezon lényegi része lezárult.

      • Posted 2016-05-07 23:31 0Likes
        by Zenzo

        viszont elfelejted, hogy ez nem JM, a keret v Hiddink érdeme, hanem egyszerűen a riválisoké is nagyrészt. Akkoriban, amikor JM-et elveszítettük, fordult át sok csapat (főleg az akkoriban előttünk állók), a Bombi, az Everton, a Palace, stb nyerő szériából bukóba. Vagy azt akarod mondani, hogy a Guus első 5 meccsén szerzett D-D-W-D-D (azaz 7 pont) repítette a Chelseat előre? 🙂

        Novemberre José összekaparta a Chelsea védekezését, és az azt megelőzően számolatlanul szedett gombócok helyett szépen helytállt a védelem, viszont mivel gólt nem tudtunk lőni, így a győzelmek még nem jöttek. A távozásával Costa gólcsapja kinyílt, s így a vereségekből döntetlenek lettek, de ettől még nem gondolnám, hogy a branyol meg akarta buktatni a portugált, más meg akkoriban még nem nagyon játszott jobban.

      • Posted 2016-05-07 23:26 0Likes
        by gorkaf78

        De most tényleg. Szerinted megbuktatta az öltöző Josét? Eldöntendő kérdés. Igen v. nem?

      • Posted 2016-05-07 23:31 0Likes
        by Zenzo

        továbbra is: nem.

      • Posted 2016-05-07 23:55 0Likes
        by Endy919

        José is beismerte , amikor lenyilatkozta , hogy csalódott a keretben és elárulták … Miért olyan hihetetlen az egész?

      • Posted 2016-05-08 00:38 0Likes
        by Zenzo

        nem az volt a kérdés, hogy hihető v hihetetlen-e, hanem, hogy szerintem volt-e buktatás v sem. Nem tartom kizártnak, hogy volt, de az én véleményem továbbra is az, hogy nem. JM begőzölt, és mondott hülyeségeket, és nem ez volt az egyetlen.

      • Posted 2016-05-07 23:14 0Likes
        by BlueCech01

        „”Azonban nem hiszem, hogy ebből a szezonból akármit és rá kéne kenni a hollandra”
        Ezt cserében továbbra is vitatom. Ha Josén elvertük a port, meg Emenalo out bannerek voltak a Stamfordon, akkor igenis Hiddink is felelős ezért, ami itt lefolyt. Mert azért hoztuk, hogy változtasson, de ez valójában cseppet sem sikerült.”
        Azért Hiddinket ilyen szempontból szerintem nem lehet összevetni Mou-val vagy Emenalóval. Ők részesei voltak a bukásnak és a süllyedésnek, és (leginkább José) directly felelősek is azért, hogy történelmi mélypontra jutottunk. Hiddink ezzel szemben a bélsár közepébe hullott bele a szezon legkritikusabb pontján. Azért elég inkorrekt lenne, ha mindkét félt ugyanazért vonnánk felelősségre.
        „Mert azért hoztuk, hogy változtasson, de ez valójában cseppet sem sikerült.”
        Dehogynem, bejöttünk a felsőházba. Mint mondtam, ameddig a keretnek ilyen hatalmas a szarvashiba/meccs aránya, addig reálisan sokkal többet nem lehet várni. Plusz a vezetőség sem igazán úgy kezelte a téli ablakot, mintha annyira megcéloznánk mi a BL-t, vagy akárcsak egy kicsit is erősítani akarnánk.

        „És ezt lehet a keretre kenni, meg azt írni, hogy „most Holland marad, vagy idehozzuk Hiddinket, vagy Ramost, vagy Arry-t vagy Yakint, az már rohadtul mindegy volt.” Viszont nálam akkor ennyi erővel ugyanúgy maradhatott volna JM is. Annak legalább lett volna értelme. Akkor végigviszi a szezont, aztán a szezon végén kibassza a keretből, aki nem odavaló, mint macskát a palánkon. Most viszont ehelyett kezdünk újra építkezni majd Contéval, elölről, viszont részben azokkal/azokra, akiknek lehet már keresnivalója sem lenne itt.”
        Nézd, nyilván nem tudjuk meg soha, hogy mi lett volna a játékosok reakciója, ha még tovább marad Mou, viszont a nyilatkozataiból kiderült, hogy már ő is egyre kevésbé bízik a csapatban, és a csapaton sem nagyon láttam az igyekezetet, hogy legalább úgy hozzák le a meccseket, mint akit érdekel. De gyakorlatilag jelenlétünk nem volt, amikor vert minket az Everton, ütött minket a Leicester és stb.
        Én végig amellett voltam, hogy maradjon José, mert most egy interimnek semmi értelme nem lenne, de nem tudom, hogy a színfalak mögött, ahová a vezetőség belátott, mi történt, mik hangzottak el. Én azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy az utolsó meccsünk után már egyik fél sem akarta a közös munkát (mármint a csapat és Mou).

        Abban egyetértünk, hogy a csere felesleges volt továbbra is.

    • Posted 2016-05-08 16:25 0Likes
      by emazohun

      Megmenekült a csapat a kiesés elől,komolyabb helyek nagyon messze
      Beleszartak az egészbe már

  • Posted 2016-05-07 21:55 0Likes
    by Zenzo

    JT letolta az utolsó meccsét, ha nem kap szerződést 🙁
    http://www.bbc.com/sport/football/36238398

  • Posted 2016-05-07 21:58 0Likes
    by Zenzo

    Ezek szerint idén megint változott a dolog, és most mégsem kell megvárni az utolsó fordulót az átadással? (ami amúgy baromság volt tavaly, de a f*szom, akkor ezek szerint csak a mi ünneplésünket b*szták el?!)

    http://www.bbc.com/sport/football/36236680

    • Posted 2016-05-07 22:02 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Te láttál már olyat hogy a FA csak minket szivat az ilyen kedves apróságokkal? Na ugye hogy nem!

      • Posted 2016-05-07 22:05 0Likes
        by Zenzo

        🙂 azt nem tudhatták, hogy tavaly simán behúzzuk a címet, idén meg simán nem – szóval ezt még én sem írom a számlájukra, hogy ‘ellenünk’ csinálták, de mindenesetre érdekes. A csapat akkor van extázisban, amikor _valóban_ megnyeri a bajnokságot, nem X meccsel később. Szerintem ez így sokkal emberbarátibb. Az ünneplés így is, úgy is „most” van. Akkor meg már úgy járja, hogy adják mellé az érmet meg a trófeát is, nem?

    • Posted 2016-05-07 22:04 0Likes
      by BlueCech01

      Gondolom az utolsó hazai meccs az átadás dátuma.

      • Posted 2016-05-07 22:07 0Likes
        by Zenzo

        ebben mondjuk lehet valami, ez eszembe sem jutott 🙂 looks you’re right, buddy 😉

    • Posted 2016-05-07 22:06 0Likes
      by myheartisblue

      Néha úgy érzem a csapat akinek mi szurkolunk közútálatnak van kitéve. Mindenki nekünk szúrna oda, vagy a mi kárunk okoz legnagyobb örömet másoknak, nekünk jo keresztbe tenni vagy ellenünk itélni. Dehát ilyen az mikor sok rossz ellenünk játszik, már hajlamosak vagyunk ilyen sötéten látni a dolgokat.

  • Posted 2016-05-07 22:03 0Likes
    by Zenzo

    Guus Hiddink was mostly satisfied with our performance at the Stadium of Light today but felt we should have scored more goals.

    Hát, én nem láttam a meccset, de nehezen tudom elképzelni, hogy ennyire jól játszottunk volna, csak „véletlenül” kikaptunk. Tudom-tudom, szalonnyilatkozatok, mindig, de egy Sunderland elleni 3-2 után… rossz ezt olvasni.

    • Posted 2016-05-07 22:16 0Likes
      by Rammschein

      ezek csak a szokásos alibi nyilatkozatok tőle… Hiddink többnyire mindig elégedett a meccsel. :DDD Vagy ha nem akkor elismeri, hogy most csak ennyi volt a játékosokban, az időjárásban, meg a sámánok szerencse-adásában. :DD

  • Posted 2016-05-08 13:08 0Likes
    by BlueCech01

    Ritkán van olyan, hogy az egész csapat kivétel nélkül benne van egy vereségben, mert színfoltok mindig is akadnak. A tegnapi égésből azonban egytől egyig minden mezőnyjátékosunk kivágta a neki járó szeletet. Egyedül Courtot nem tudnám hibáztatni, de őt sem azért, mert annyira jól nyomta volna, hanem mert a védelem ott rúgott alá, ahol érte.
    Ha a szezonban mélypontot kéne megnevezni, nem lenne egyszerű, de 5-6 ilyen mélypont megtapasztalása után az ember rájön, hogy sokkal egyszerűbb az egész szezont egy mélyre nyúló falloszként kezelni, mint méregetni, hogy mennyivel volt rosszabb kiszpni a Bmouth ellen otthon, feltartott kézzel kimenni a City ellen, vagy a két liverpooli gárdától egyaránt kapni egy méretes pofont ősszel.
    Ez a tegnapi viszont azért volt különösen fájó, mert azok után, hogy a Spurst megszívattuk, a liga leghitványabb csapatát is lesorolhattuk volna. Minden adott volt ehhez, de nem nekünk…

  • Posted 2016-05-08 13:40 0Likes
    by adam10

    Lehet már volt lentebb téma, de kinek adta át JT a karszalagot? Iva már nem volt a pályán..

    • Posted 2016-05-08 13:40 0Likes
      by kasata91

      A gyepnek

      • Posted 2016-05-08 13:45 0Likes
        by Endy919

        És onnan ki vette fel?

      • Posted 2016-05-08 13:51 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Cahill

      • Posted 2016-05-08 14:00 0Likes
        by Endy919

        siralom..

      • Posted 2016-05-08 14:01 0Likes
        by myheartisblue

        Azpilicuetanak dobta oda, aki Cahill-nek adta. A mozdulat viszont emlékezetes lesz.

        https://www.youtube.com/watch?v=7TS2GYBK_Ns

      • Posted 2016-05-08 14:06 0Likes
        by Endy919

        fasznak kellett így berepülni…

      • Posted 2016-05-08 16:17 0Likes
        by WudigessBoi

        Vetekszik a Barca elleni pirosával…

      • Posted 2016-05-08 18:54 0Likes
        by gorkaf78

        Sosem értettem azt a mozdulatot… nagyon haragudtam rá akkor, hogy lehetett ilyen felelőtlen. Persze ez ma már történelem, paradox módon lehet, hogy anélkül mármint a kiállítás nélkül sosem nyert volna BL-t a csapat.

      • Posted 2016-05-08 19:56 0Likes
        by myheartisblue

        Biztosan nem akart Guards of Honort állni Huth-nak! 😀

      • Posted 2016-05-09 11:38 0Likes
        by kasata91

        Nem tudom, de szerintem nem kérdés, hogy Cahill.

  • Posted 2016-05-08 14:27 0Likes
    by Blue One

    Hogy ez az olasz gyerek mindig betalál ellenünk… Nem idegesítő… Fiatalokat pedig ne rakjunk be még véletlenül se!!

  • Posted 2016-05-08 14:36 0Likes
    by BlueCech01

    Chelsea confirm they will not battle United for John Stones.
    A nyárra vonatkozó első jó hír.

  • Posted 2016-05-08 14:44 0Likes
    by myheartisblue

    Chelsea’s 3-2 loss to Sunderland on Saturday means that they can finish no higher than ninth in the table, making them the worst defending champions in Premier League history.

    #makinghistory #breakingrecords #wrongway

  • Posted 2016-05-08 14:57 0Likes
    by BlueCech01

    Egyébként Kompany bejelentette, hogy kihagyja az EB-t.
    Így Hazard lesz a kapitánya a belga válogatottnak, ha addig nem sérül le megint.

  • Posted 2016-05-08 17:42 0Likes
    by BlueCech01

    Chelsea midfielder Cesc Fabregas has revealed he turned down £200,000-a-week from a club in China, to stay at Stamford Bridge.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com