Viszlát a pokolban, sügérek

winner-looser1Miután már jól eldöntöttük önnön sorsunk, ami kb azt jelenti, hogy a 17. és az európai kupaszereplést biztosító helyek közt végzünk, majd eldöntöttük, ki legyen a bajnok, jöjjön a maradék nyitott kérdés: ki szálljon alá a PL ragyogó világából a fakó champoba. Nem gondolnám, hogy sokan vannak, akik hiányolnák a sügérlendet a tabelláról. Én sem.

Ha van igazán jellegtelen csapata a PL-nek, és gyanítom mindenki tudna mondani szezononként 2-3 ilyet, van egy olyan érzésem, hogy keveseknél maradna ki a felsorolásból a Sunderland, de még abban is kételkedem, hogy ne őket mondaná 10 szurkolóból 9 először. A Sunderland tipikusan az a gyerek, akit valójában az anyja is csak megtűr, muszájból, szerintem saját szurkolóik is csak azért tartanak ki, mert igazából nem nagyon van rá ok. És őszinte leszek, ha jövőre a Tyne-Wear derby a másodosztály rangadója lenne, nem lennék szomorú.

Séta indul, irány a Champo!
Séta indul, irány a Champo!

Ahhoz a Sunderlandhez látogatunk szombaton, ahol Roy Keane, Di Canio és Poyet is edző lehetett, ahol nemrég egyszerre volt csapattag Cattermole, Wes Brown, O’shea, Adam Johnson és az isteni Titus Bramble (ebből hárman még mindig aktívan tündökölnek ugyanott), és ahol legutóbb Defoeról és FatSamről gondolták, hogy megmentő lehet. Az amúgy hatszoros bajnok (oké, legutóbb 1936-ban jött össze) amióta PL az angol első osztály, többnyire fel-le lifteztek, viszont már a kilencedik szezonjukat húzzák le egysorban idefent, úgyhogy épp itt az ideje, hogy meccseljenek újra bajnokin is a Craven Cottage-en egy kiadósat, no meg, hogy továbbra se engedjék el a kezét a szezonban paródiává silányult Aston Villának.

Tekintve, hogy kinek mennyire fontos a meccs, a 0-3 ugyanúgy benne van, mint a 2-0 a végére. Persze a legtöbben kellemes ellenfélként tarjuk számon a fekete macskákat, hiszen a 2000-es évektől többnyire kisebb-nagyobb mértékben, de rendre legyaktuk őket. Nagyjából 15 évvel ezelőtti vereségünket (még a friss bajnok Claudio vezényletével) sokáig győzelmekkel feledtettük, mígnem Carlo egyik mélypontja el nem érkezett egy rémes Stamfordi meccs formájában (14/11/2010, 0-3), ezt leszámítva viszont már csak a HappyOnenak akadtak gondjai velük. Ráadásnak Allardyce sem áll sokkal jobban a Chelsea ellenében, mint aktuális csapata, a Kékek ellen vívott 26 csatájában mindössze két győzelemre futotta. A Chelsea jó formát fut idegenben, a szundi béndzsát otthon – de ettől még leginkább attól függ minden, hogy a Chelsea melyik arcát mutatja majd holnap. A Tottenham elleni első, vagy második félideit.

CHEvsSUN

A SAFC számára pedig nagyjából élet-halál kérdés a (legalább) pontszerzés. Jelenleg 1 pont mínusszal állnak az örök rivális Newcastle mögött, viszont míg a Sunderlandre és a Norwichra 3-3 mérkőzés vár, addig a vonalkódosoknak már csak két meccsük van hátra. Ami egyszerű legóval is kirakható: max 6 pontot szerezhetnek (most a Villát látogatják, a záró fordulóban pedig a Spurst fogadják), az angol matracosok gólkülönbsége viszont 7 egységgel jobb, így akár 1 pont is elég lehet a Chelsea ellen, amennyiben a maradék két körben az Everton ellen otthon, majd a Watford ellen idegenben meglesz a 3-3 pont. Tekintve, hogy a Norwich 1 ponttal a Sunderland mögött áll, 7 szerzett ponttal a három forduló alatt a Sunderland bent marad, függetlenül a másik két csapat eredményeitől, kivéve persze, amennyiben a Norwich mindhárom meccsén győzni tud (ManU, Watford, Everton). Ellentétben velünk, a Unitednek még bőven van tétje a holnapi meccsnek a kanárik ellen, amennyiben komolyan gondolják a BL indulást (persze, ha a Pool közben EL-t nyer, akkor kitehetik az ablakba a negyedik helyüket).

Nade matekozást befejeztem mára, elég hosszú volt a hét, nem kell már ennyi agymunka, győzzünk csak szépen, taszítsunk egyet a Fény Stadionján, hogy ékeskedjen a nyártól a Championshipben, hozzunk össze még a szezonban egy clean sheetet, no meg az sem baj, ha Traoré és Ruben is feltűnik egy félidőre. Persze Hiddink pre-meccs konfjából pont ez nem következik (nem nagyon kíván változtatni a csapaton a Spurs ellenihez képest), meg persze el akar élvezni a meccsen meg nyerni is akarunk. Hát, ezek a dolgok egy Spurs ellen úgy vélem működtek, viszont, hogy a Sunderland ellen nem feltétlen ezek a játékosok hoznák meg a hajtást, a győzelmet, meg az enjoymentet, arra azért van egy pár doboz söröm.

Mindenesetre jó szurkolást, aki nézni fogja a meccset, én egyéb elfoglaltság miatt max majd felvételről, ha lesz értelme. Aki odaül a képernyő elé, egy sört azért készítsen be, hogy legyen, amit élvezhet, mert valami azt súgja, hogy az nem a meccs lesz.

wink

425 Comments

  • Posted 2016-05-07 17:29 0Likes
    by Rammschein

    mi csak a bajnokság első helyét akartuk eldönteni, a végső helyeket nem. :’D

  • Posted 2016-05-07 17:31 0Likes
    by Rammschein

    mennyire motivált a Chelsea? hát… ez eleve szar kérdés feltenni… főleg idén, mert innentől kezdve szépen kikapunk…valszeg.

  • Posted 2016-05-07 17:31 0Likes
    by myheartisblue

    Miért kell mindig, minden kibaszott éven meghallgatnom: „Sunderland fighting against relegation…back from the grave!”

  • Posted 2016-05-07 17:32 0Likes
    by myheartisblue

    ki is írta ma azt, ma hogy #hiddinkknows?

  • Posted 2016-05-07 17:34 0Likes
    by BlueCech01

    Legalább a Rafastle is mindent megtesz azért, hogy a Sunci bennmaradjon.

  • Posted 2016-05-07 17:34 0Likes
    by Rammschein

    na Hiddink papa toljad befele a cseréket, mert ennek már lassan így SEMMI értelme nem lesz, úgy meg még lenne egy kicsi…

    • Posted 2016-05-07 17:42 0Likes
      by kasata91

      Matic már benn van, kit hozna be ugyan ?

      • Posted 2016-05-07 17:47 0Likes
        by Rammschein

        ööö lol? 😀 valami fiatalt…

      • Posted 2016-05-07 17:49 0Likes
        by ktomi93

        nem tom mire számítasz
        tét nélküli meccsen egy kiesés ellen küzdő csapat ellen is feltolta Hiddink papa a Matic-Mikel favágó kettőst, és felküldi ugyan azt a csapatot amit eddig mint ha trófeáért menne a harc
        alapból lehetne fiatalokat kezdetni, tartalékokat, legalább ilyenkor játszanak

      • Posted 2016-05-07 17:50 0Likes
        by Rammschein

        én nem számítok semmire…
        már a csodára sem… legalábbis Hiddinkkel kapcsolatban nem… Contéval igen. 😛

      • Posted 2016-05-07 17:53 0Likes
        by myheartisblue

        Ilyen mentalitással, megbuktatjuk Contét is. Óriási motivátor, de ha nem tud beszélni a játékosokkal akkor baj lesz, az angol nyelv nem tudom milyen szinten megy neki. De én is benne reménykedek csak.

      • Posted 2016-05-07 17:54 0Likes
        by Rammschein

        óó, csodálkoznék lassan, ha valakit nem buktatnánk meg illetve kitöltené a szerződését…

  • Posted 2016-05-07 17:40 0Likes
    by BlueCech01

    Jó ez a laza hátul-passzolgatás, megértem, hogy húzzuk az időt.

  • Posted 2016-05-07 17:44 0Likes
    by WudigessBoi

    Ok, hogy tökön lövi magát a Magpies, de akkor is borzasztó nézni, ahogy égünk ez ellen a rühes Sunderland ellen…

    • Posted 2016-05-07 17:47 0Likes
      by ktomi93

      Hát ha már mi döntöttük el a bajnoki címet, döntsük már el a kiesőket is 😀

    • Posted 2016-05-07 17:48 0Likes
      by myheartisblue

      Komolyan meccs végén berohannék a pályára és minden játékostól a gallérját rángatva és az arcába ordítva kérdezném, hogy miért csináljátok ezt velünk?!! MIÉRT? Habzó szájjal nézném a bamba fejüket és nem tudom elképzelni mit válaszolnának. Komolyan, ilyen érzéseket vált ki belőlelem ez a szezon és ezek az eredmények.

      • Posted 2016-05-07 17:53 0Likes
        by Endy919

        Még érzelmet tud beblőled kiváltani egy idei bajnoki meccs?

        Engem egyáltalán nem hoz lázba sem a vereség sem győzelem. Csak legyen már vége a szezonnak..

      • Posted 2016-05-07 17:58 0Likes
        by myheartisblue

        De ha ennyire rossz minden, akkor nem az a lényeg h. véget érjen, hanem hogy változtassunk rajta. Jó lesz ha véget ér, jövőre pedig ha ezt nem folytathatjuk, mert akkora szűkös fekete évek jönnek majd.

      • Posted 2016-05-07 17:59 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nem látod a sok fiatalt és a felszabadultabb támadóbb játékot?

      • Posted 2016-05-07 18:06 0Likes
        by myheartisblue

        De, csak kiütötte a szemem.

  • Posted 2016-05-07 17:53 0Likes
    by BlueCech01

    Terry búcsúmeccse el is jött.

    • Posted 2016-05-07 17:53 0Likes
      by Rammschein

      lehet ez a végleges ám… hát gratulálok neki is…

    • Posted 2016-05-07 17:55 0Likes
      by WudigessBoi

      Leicester ellen elvileg játszhat.

      • Posted 2016-05-07 17:56 0Likes
        by WudigessBoi

        Vagy második szezonbeli pirosával több meccs eltiltás jár?

      • Posted 2016-05-07 17:57 0Likes
        by myheartisblue

        Hát ahogy ledobta azt a kapitányi karszalagot, abból kiindulva nem sok jóra számíthatunk.

      • Posted 2016-05-07 18:06 0Likes
        by Rammschein

        lehet már tudja, hogy nem marad… 🙁

      • Posted 2016-05-07 18:06 0Likes
        by BlueCech01

        Nem tudom, hogy lenne ilyen szabály, mindenesetre nem árt felkészülni arra, hogy kettőt kap.

      • Posted 2016-05-07 21:38 0Likes
        by Zenzo

        Hiddink azt nyilatkozta, hogy vége..

        Asked if Terry’s appearance on Wearside would be his last, Chelsea manager Hiddink said: „For the club, I don’t know, but it’s sad, of course, that he was sent off for a second yellow, and it’s the second sending-off, which by the rules means he will suspended (for both remaining games).

    • Posted 2016-05-07 17:56 0Likes
      by ktomi93

      Ennyire nem bízol a hosszabbításban?

      • Posted 2016-05-07 17:57 0Likes
        by BlueCech01

        Ha egy játékos a szezon kellős közepén bejelenti, hogy távozik, attól én már csodát nem várok. Pláne, hogy gyakorlatilag semmi olyan nem történt, ami a maradás felé tolná a mércét.

      • Posted 2016-05-07 17:58 0Likes
        by ktomi93

        Én még reménykedek

  • Posted 2016-05-07 17:56 0Likes
    by kasata91

    Komplett védő négyes kerestetik. Jelige: pénz nem számít.

    • Posted 2016-05-07 17:56 0Likes
      by ktomi93

      Elég csak 3, Zouma ha felépül ő befér.

    • Posted 2016-05-07 17:57 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Szerintem Azpival nincs komoly baj, illetve Happy is ha felépül rendesen akkor jó lesz középen.

      • Posted 2016-05-07 18:07 0Likes
        by Rammschein

        Azpi is tud érdekeseket néha… de még mindig nem annyira, mint a többi mellette…

    • Posted 2016-05-07 18:04 0Likes
      by myheartisblue

      Zenzoval vitáztunk egyszer januárban felé valamikor arról, hogy kell 3 új ember a védelembe, szerinte akkor nem volt szükséges. Biztosan állíthatom , hogy kell vásárolni egy jobb vagy bal szélső védőt (attól függ hol akarjuk játszatni Azpit) és egy KH-t (Varane, Manolas ésvagy Benatia) de ez így nem maradhat. Cahill halovány, JT fizikailag nem bírja, Ivanovic lassú: bekracholt a rendszer és nincs utánpótlás. Feldobsz ilyen Babat és Miazgakat, akik komolyan annyira rutintalanok, hogy majdnem +1 emberként számolodnak az ellenfélhez.

      • Posted 2016-05-07 18:11 0Likes
        by ktomi93

        Ezzel csak annyi a baj, hogy bármikor elkezdesz egy új fiatalabb játékost beépíteni, kezdetben biztosan rutintalan.
        Pontosan ez történik most. A fiatalok soha nem játszanak helyette veszünk kész játékosokat mert eredmény kényszer van. El kell dönteni mit akarunk. Vagy szétadni az össz fiatalt, felesleges is az akadémia és csak vásárolunk mint a City vagy bevállaljuk hogy gyengébbek leszünk de aztán lesz fiatalokkal teli csapatunk. Ez az átmeneti dolog nagy bukó. Ott vannak a fiatalok, elhitetjük velük hogy itt egyszer játszhatnak majd szépen lassan rájön mind hogy előbb hozunk Nainggolan szintű játékosok mint sem hogy beépítsünk egy kiváló RLC szintű fiatalt, akit eladunk mikor játszani akar és máshol meg majd remekel.
        Ha sosem játszik Baba és Miazga, sosem lesznek rutinosak. Terry sem veteránként kezdett el focizni.

      • Posted 2016-05-07 18:13 0Likes
        by BlueCech01

        Aké,Christensen + hozzuk el van Dijk-ot. Jobban BL nélkül nem reménykedek.

      • Posted 2016-05-07 18:25 0Likes
        by myheartisblue

        Hát ebben is van valami, Aké-t elfogadnám Mikel helyett, szerintem ő egy sikeres és masszív szezont mutatott a Watforddal. Christensen nagy kérdőjel, nem biztos, hogy a PL-ben megállná a helyét. Vhogy az én álmom Varane lenne, de tudom ez kb. mennyire lehetetlen, pedig ha azt nézzük mennyit padozik és mit tud…Csakhát megszokhatta már h. BL-t játszik és hát kb. azért nem jön mert visszalépésnek látja a karrierjében. Pedig alapemberré válhatna.

        Ez a van Dijk, nem is annyira rossz ötlet a transfermarkt-os adatokból kiindulva, de nem követem a játékát.

  • Posted 2016-05-07 18:07 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Egyre biztosabban kimerem jelenteni, hogy Hiddink idehozatala nem hogy felesleges de még káros is volt erre a szezonra.

    • Posted 2016-05-07 18:08 0Likes
      by Rammschein

      adom… azért a játékosok sem lettek volna olyan hülyék, hogy kiessenek… ha marad Mou… (nálam akkor is jobb opció lett volna, mint Hiddink, de ez mind1)…

      • Posted 2016-05-07 18:11 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        José elküldése szükséges volt szerintem, de Hiddink is elég szépen bukott.

      • Posted 2016-05-07 18:14 0Likes
        by Rammschein

        Mindenben nem érthetünk egyet.Lehet Carloval többre mentünk volna…talán….

    • Posted 2016-05-07 18:16 0Likes
      by BlueCech01

      Már miért volt káros? Azért ne túlozzunk már. Senkivel nem lettünk volna előrébb. A kezdőt olyan biztonságosan, nulla kockázattal küldjük fel, hogy már csak gyerekülés kéne alájuk, ez tény. De ha Kloppot hozatjuk, még sem jutott volna idén ennél tovább.

      • Posted 2016-05-07 18:19 0Likes
        by Rammschein

        Mert Hiddink papa aztán nagy motivátor hírében áll, főleg, hogy szerintem azért ő is tesz az egészre, mint a playerek… lévén öreg, fél éve volt, és csak annyit kapott, hogy ne essünk ki… amit lóf-sz erőfeszítéssel ér el egy Chelsea szintű csapat.

      • Posted 2016-05-07 18:30 0Likes
        by BlueCech01

        És mégis melyik nagy motivátor lenne képes kijavítani a keret faszságait? Hogy a komplett védelmünk ótvar, hogy nincs egy normális ütközőnk, vagy hogy nincs alternatívánk olyan holtidényt futó játékok helyére, mint Fabregas vagy Oscar?
        Neki idén az volt a feladata, hogy stabilizálja a csapat helyét a bajnokságban. Nem értem, miért gond az, hogy nem tett mentálisan minden meccsén domináló csapatot egy edzőbuktató csapatból. Nem értem, miért várta itt mindenki azt RDM és Benítez után, hogy minden interimmel hozunk majd egy serleget.

      • Posted 2016-05-07 18:34 0Likes
        by Rammschein

        Én nem serleget vártam (max egy FA-kupa belefért volna reálisan, ne mondd, hogy nem), de amit Hiddink csinál az is egy nagy semmi….. legalább a nyamvadt fiatalokat cserélné be a sok balfék mellé, akik elbasszák a meccseket… a fiatalok legalább küzdve basznák el… vagy tapasztalatot szerezve, de ezeknek se tapasztalat nem kell, se nem küzdenek… a JÁTÉKIDŐ na az kell nekik, hogy mehessenek a rohadt EB-re szórakozni egy kicsit…

      • Posted 2016-05-07 18:46 0Likes
        by BlueCech01

        Várható volt, hogy az EB meg a Copa fog dominálni a keretpolitikában, nem az, hogy lefektesse a következő 8 év alapjait.
        Tény, kaphattak volna több esélyt is a fiatalok, de így roppant nehéz volt elosztani a dolgot, hogy nyáron 3 világtornán is jelenései vannak a játékosoknak. Egyedül az róható fel neki nagyon, hogy bezengte a fiatalok idejét.

      • Posted 2016-05-07 18:50 0Likes
        by Rammschein

        Igen, oké próbálkozott néha… de a meccsek szerintem a 80%-ba ugyanazt a taktikát meg playereket tolta fel kezdőre…

      • Posted 2016-05-07 18:54 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „hogy lefektesse a következő 8 év alapjait.” nem akarom kiforgatni a szavaid, de akkor ezekszerint neki fontosabb a válogatottak szereplése, mint a Chelsea jövője? Mert akkor főleg semmi keresni valója a klub környékén. Ha minden 3.ik meccset kihagyna Fabre-Costa-Will-Mikel vagy a védelem bármely tagja, annak szerintem még semmi kihatása nem lenne a nyári szereplésre. De egy régebbi kommentben már leírtam, ha látják ezt a játékot a válogatot scoutok, akkor lehet nem éppen a legjobb ez az alibizés a játékosokra nézve sem.

      • Posted 2016-05-07 19:02 0Likes
        by BlueCech01

        Nem a válogatott szereplése a fontosabb, hanem hogy biztosítsa a játékosoknak az esélyt arra, hogy kontinenstornán és világtornán szerepeljenek, ami meg a csapatnak fontos.
        Az most egy dolog, hogy 3 meccsenként padoztatja őket, mert nem az a cél, hogy minél több időt töltsenek a pályán, hanem hogy formába hozzák magukat. Lásd pl. Costát, aki hiába jobb fokokkal, mint ősszel, így is kihagyták legutóbb, de Hazard is csak az utóbbi fél hónapban kezdett el ismét magas szinten pörögni.

      • Posted 2016-05-07 19:11 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha már Costat kiemelted, második félidőben két amatőr szinten megoldott ziccer mellett ma is egyből pirossal leküldhették volna. Spurs elleni jó teljesítmény után a gólja ellenére ma is inkább azt bizonyította, hogy a helyére szükség lenne egy minőségi megbizható csatárra, mert anélkül nehéz bármiféle kupáról álmodozni.

      • Posted 2016-05-07 19:16 0Likes
        by Endy919

        Aha . És kire ? Higuaín?

      • Posted 2016-05-07 19:17 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Carollra

      • Posted 2016-05-07 19:20 0Likes
        by Endy919

        De ha már felvezetted , hogy Costa miért nem jó , akkor légyszives dobhatnál 1-2 nevet , hogy ki az a klasszis , akivel pótolnád.

      • Posted 2016-05-07 19:27 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Lukaku, Icardi, Bacca ők akik mozdíthatóak is, de scout csapat dolga ez már, én csak Costaban nem látom a megoldást, igaz Conte ha összeszedi akkor megvan Diegonak is minden képessége hozzá, de az első jó fél éve óta nem láthattunk ebből sokat.

      • Posted 2016-05-07 19:31 0Likes
        by Endy919

        Lukaku még talán … Icardi és Bacca max Costa cseréjének jöhetne.
        Az egy dolog , hogy te nem bírom , de ne üldözzünk már el minden áron egy klasszis támadót , ami után évekig sírtunk…

      • Posted 2016-05-07 19:37 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nem bírom? Imádom a mentalitását és a pályán kívül is egy óriási arc. Nem el zavarni akarom, de mellé kellenne egy versenytárs aki ha úgy jön ki akár padra is teheti.

      • Posted 2016-05-07 20:39 0Likes
        by myheartisblue

        Szerintem Icardi és Bacca nem említhető egy szinten Costával. Csak a sorban mögé lehetne őket tenni. Lukaku már inkább közelebb van, de ő is hajlamos mérkőzésekre eltűnni és ez baj, már azért is, mert Evertonban ő az első számú csatár, itt pedig csak formációváltással (442) játszhatna állandóan, amúgy(4231) pedig cserélgetni kéne Costával ami mindkettőjük állandó formájával rossz hatással van. Nagyon nehéz kérdés ez csatárkérdés, de Icardi és Bacca szerintem nem állnák meg első számú csatárként a helyüket a csapatban.

      • Posted 2016-05-07 20:43 0Likes
        by Rammschein

        …ha nem is Costa helyére… de kéne egy értelmes 2. számú csatár is (3.nak ott van Traoré mondjuk)… mert ez a Pato és/vagy Falcao 2. számúnak ez édes kibaszott kevés…

      • Posted 2016-05-07 20:58 0Likes
        by myheartisblue

        Aubameyang, Chicarito? :D, Kévin Gameiro

      • Posted 2016-05-07 19:22 0Likes
        by BlueCech01

        Nem tom, vele miért olyan nehéz kupáról álmodozni, mikor két országban lett bajnok a csapata vezéreként, plusz BL-ezüstöt is szerzett, egyéb trófeák mellett.

      • Posted 2016-05-07 19:31 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Jelenleg Toressel vannak BL döntőben, spanyoloknál meg 40 éves örök középszer Aduriz és Goldado is nagy király. Nálunk futott egy nagyszerű fél évett, de azóta több volt a balhéja, mint a kiemelhető meccse.

      • Posted 2016-05-07 19:47 0Likes
        by BlueCech01

        „Jelenleg Toressel vannak BL döntőben”
        ????? És? Ez most mire válasz?
        Egyrészt úgy mondod, mintha Torres akkora vezére lett volna a csapatnak(ami nem igaz, mert ami akkor Costa volt, most Griezmann), másrészt mintha ez ellenérv lenne arra, hogy anno az ő vezérletével meneteltek döntőig.
        Az meg nem tudom szintén, miért ellenérv arra, hogy a két gigászt megelőzve nyert bajnokságot csapata vezéreként az, hogy abban a ligában Loldado sem sül be annyira, mikor te mondod, hogy vele nehéz kupáról álmodozni.
        „de azóta több volt a balhéja, mint a kiemelhető meccse.”
        A PL-ben 53 meccsen van 31 gólja, és oroszlánrésze volt a bajnoki címben.
        Nem tudom, most mi ez a kampány vele szemben. Lehet azt mondani, hogy sok a balhéja, de hogy vele nehéz lenne nagy trófeákról álmodni, egyszerűen nem igaz.

      • Posted 2016-05-07 20:12 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Idén 40 meccsen 15 gól úgyhogy lényegében vetélytárs nélkül volt (ha bevethető volt olyankor bérelt helye volt a kezdőben), azért nem éppen mondható erősnek.

      • Posted 2016-05-07 20:16 0Likes
        by BlueCech01

        És? Ettől még nem igaz az állítás, hogy vele kupákat nyerni nehéz.

      • Posted 2016-05-07 20:14 0Likes
        by Rammschein

        Igen, sok a balhéja, és ez egy krva nagy mínusz… pozitív mivolta ennek kimerül annyiban, hogy harcol… de ráadásul a köcsög bírók emiatt és a stílusa miatt meg részrehajlóak az ellenek, minden 2. meccsen tombol…ezzel is csak az idő megy, főleg mikor hátrányban vagyunk…de végül is mindegy mert úgy is szarik mindenki ott az egészre… aztán szerintem elég sok pirosat is kap, vagy ha nem is azt, hát sárgát biztosan…sajnos a buzi FA-nál sokszor eltiltják (mást meg nem), úgy hogy nincs másik értelmes csatárunk mögé, és ezt tudja ő is…szal ilyen szempontból meg hátráltatja a csapatot…

      • Posted 2016-05-07 18:23 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „A kezdőt olyan biztonságosan, nulla kockázattal küldjük fel, hogy már csak gyerekülés kéne alájuk, ez tény.” ezért. Most pont kivételes lehetőség volt hogy fiatalok lehetőséget kapjanak, ehelyett ugyanúgy égeti tovább a játékosokat 0 pihentetéssel, ezt a nem müködő kezdőt erőlteti vakon, azzal meg hogy senkivel nem értünk volna el többet azzal nem értek egyet. BLben is simán tovább kellett volna menni és idén a FA kupa is hozható lett volna szerintem. Pontosan azt csinálja amibe José belebukott. (elnézést az összeszedetlenségért, ideges vagyok 2 órás munkám veszett el laptop miatt, kredit meg nem kicsit kellene)

      • Posted 2016-05-07 18:37 0Likes
        by BlueCech01

        ” ehelyett ugyanúgy égeti tovább a játékosokat 0 pihentetéssel”
        Heti egy meccsel hova égeti a keretet? Hát nem már.
        ” azzal meg hogy senkivel nem értünk volna el többet azzal nem értek egyet. BLben is simán tovább kellett volna menni és idén a FA kupa is hozható lett volna szerintem. ”
        Miért, egy másik edző keze alatt talán a Zoumát és Terry-t nélkülöző védelem simán lekapta volna a pályáról Ibráékat? Vagy nem csinálnak bolondot magukból Lukaku labdavezetésénél? Mert szerintem mindenki ugyanígy belebukott volna ennek a semmitérő keretnek a nihilista, ostoba felfogásába, és formán kívüli klasszisok szarvashibáiba.

    • Posted 2016-05-07 18:20 0Likes
      by adam10

      Maximálisan egyetértek!

  • Posted 2016-05-07 19:40 0Likes
    by gorkaf78

    Többen említették itt lent Hiddink motivátori hiányosságait. Nekem az a véleményem erről, hogy a szezon José menesztésével gyakorlatilag véget ért, hiszen olyan mélységben volt akkor a csapat (mentálisan és a tabellán is), hogy onnan már nem lehetett érdemi eredményt (pl. BL 4. hely) elérni. Vajon mivel kellett volna Hiddinknek motiválni Fabregasékat? Gyerünk fiúk, ha jól küzdötök, és minden meccset hoztok, talán összejöhet a 6. hely? Sajnos be kell látni, hogy bármilyen jól is megvannak fizetve a játékosok, ha tudják, hogy gyakorlatilag semmi tétje a további szezonnak, nem fognak menni előre, mint a mérgezett egerek… A PSG elleni BL meccsről: ne felejtsük el, hogy az előző évi topmotivált José féle csapat is kiesett ellenük.

    • Posted 2016-05-07 19:45 0Likes
      by Stonci81

      azért a 4. hely akkor még meg lehetett volna…a Juvét mivel motiválták? és bajnok lett

      • Posted 2016-05-07 19:50 0Likes
        by gorkaf78

        Nos, az olasz bajnokságban nekünk is meglett volna a legalább 4. hely…

      • Posted 2016-05-07 19:52 0Likes
        by Stonci81

        csak elméletileg nekünk jobb képességű játékosaink vannak, nagyobb fizetéssel

      • Posted 2016-05-07 19:55 0Likes
        by BlueCech01

        Nem tudom, hogy a Juve mikor volt mentálisan ilyen mélyen, szétégve, vagy akár csak edzőbuktatáshoz készülve.

      • Posted 2016-05-07 19:57 0Likes
        by Stonci81

        pont ezért kellett volna a buktatás után szárnyalni…mert ezek a játékosok képesek rá…

      • Posted 2016-05-07 19:59 0Likes
        by BlueCech01

        Teljesen logikus. Egy mentálisan mélyponton lévő csapatnak gödörben lévő klasszisokkal addig fakad a lélektelensége, hogy az edző is belebukik. Ezek után komolyan az a realitás, hogy szárnyalunk?

      • Posted 2016-05-07 20:02 0Likes
        by Stonci81

        új edző szinte minden esetben pörgetőleg szokott hatni

      • Posted 2016-05-07 20:04 0Likes
        by BlueCech01

        Te most tőmondatokat másolsz be valahonnan?
        Úgy van, szinte minden esetben. Kivétel a történelmi mélyponton lévő csapat, ott azért nem.

      • Posted 2016-05-07 20:11 0Likes
        by Stonci81

        én a csapatban csalódtam, te engem kostolgatsz…ne legyél arrogáns.

      • Posted 2016-05-07 20:16 0Likes
        by BlueCech01

        ???
        Én érveket várnék, ha már vitázunk, nem olyan egysorosokat, amik totálisan figyelmen kívül hagyják a körülményeket. De ha neked ettől jobb…

      • Posted 2016-05-07 20:19 0Likes
        by Stonci81

        én véleményt írtam a csalódottságom miatt, ami abból fakad amit már írtam, hogy nem látom a játékosokban a szégyent…és ezek a játékosok többet tudnak..igen mélypont, de felnőtt férfiak is, és azt kellene mondaniuk, most összeszedem magam, és megmutatom a szurkolóknak legalább, és azért mert nem lehetünk már bajnokok elfogadható legyen ez ami itt történt.

      • Posted 2016-05-07 20:23 0Likes
        by BlueCech01

        Abban egyetértünk, hogy a játékosok ebben az évben minősíthetetlenek voltak, a pályán mutatott teljesítmény és hozzáállás szempontjából is.
        Pont ezért nem értem, hogy Guustól miért vártunk 4. helyet meg kupameneteléseket. Ez a keret ezzel az attitűddel pont ennyire képes.

      • Posted 2016-05-07 20:33 0Likes
        by Stonci81

        nem ezt váruk , de igazából várhattunk volna nagy feltámadást, de bármit is, valahogy nem ezt

      • Posted 2016-05-07 21:24 0Likes
        by Zenzo

        „Ez a keret ezzel az attitűddel pont ennyire képes.”
        csak ezért tök fölösleges volt edzőt váltani.

      • Posted 2016-05-07 21:40 0Likes
        by BlueCech01

        Az volt. De ezt nem Hiddinken kéne elporolni.

      • Posted 2016-05-07 19:57 0Likes
        by gorkaf78

        Ne haragudj, Te most komolyan a Juve bajnoki címét hoztad fel példának? Azt az olasz bajnokságot, ahol a bajnoki címet megvásárolni szokás, mindent átsző a korrupció, a bunga bunga?

      • Posted 2016-05-07 19:58 0Likes
        by Stonci81

        nem…azt próbálom mondani, hogy van visszaút…csak egy sarkított példa…de nehogy már védjük meg, mert ez így jó, a srácok mindent megtettek…hát rohadtul nem

      • Posted 2016-05-07 20:03 0Likes
        by BlueCech01

        Van visszaút, ha a körülmények is olyanok. Mi nagyjából kétszer olyan mélyen vagyunk, mint a Juve volt a szezon a elején. Nekik nagyjából annyi volt a gondjuk, hogy az új Dybalás, Mandzus, Sandros csapat kicsit nehezen szokott össze, de onnantól kezdve, hogy belejöttek, egyetlen meccset nem nyertek csak meg.

      • Posted 2016-05-07 20:05 0Likes
        by Stonci81

        oké mondtam sarkított példa…de hogy szinte minden meccsen azt lehet érezni, hogy egy gyenge középcsapat közepes játékkal…kb 1998 óta szeretem a Chelsea-t, de ilyet még nem tapasztaltam, nem kellett átélnem…főleg hogy vereségek után is simán le tudtak jönni a pályáról…semmi elkeseredettség

      • Posted 2016-05-07 19:53 0Likes
        by BlueCech01

        Kizárt. Nézd meg, milyen elképesztő tömörülés van ott, még most is lehet a 2.-ból negyedik és az 5.-ből harmadik. A 15. helyről oda felkúszni és konstans módon meg is tapadni egyszerűen lehetetlen lett volna.

      • Posted 2016-05-07 19:53 0Likes
        by Stonci81

        pont ezért nálunk is botlott az eleje rendesen

      • Posted 2016-05-07 19:56 0Likes
        by BlueCech01

        Nálunk a max hely talán a 6. lett volna, amiért küzdhetünk, EL-t meg aztán akar a fene.

      • Posted 2016-05-07 20:04 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        22 meccsen kellett volna 55 pontot szerezni, ami a PL-ben azért szinte lehetetlen kategória.

      • Posted 2016-05-07 20:08 0Likes
        by Stonci81

        igazából nem a helyezés ami fáj..mint írtam, hanem hogy a vereségek után sem láttam a csalódottságot, a dühöt a játékosokban..és mint írtam régóta követem a csapatot, de ilyet még nem láttam

    • Posted 2016-05-07 19:48 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Egy jól fejelő csapattal szemben beálltunk hazai pályan 10 ember ellen a saját kapunk elé, az inkább egy óriási taktikai hiba volt az a kiesés.
      Értem én, hogy nehéz mostmár tűzbe hozni a „sztárokat”, de még emellé jönnek azok a dühitő dolgai Hiddinknek, mint a Matic-Mikel kettős és elötte 10esben Fabre, meg hogy tétnélküli meccseken 0 fiatalt látunk, pedig ilyenkor lenne lehetőség kipróbálni őket, nem amikor a bajnoki címért küzdünk, és még hasonló apróságok. Remélem így érthetőbb a csalódotságom a papi felé.

      • Posted 2016-05-07 20:09 0Likes
        by gorkaf78

        Sztem a Papa azért játszatta a Matic-Mikel tengelyt, mert előtte a Matic-Fabregas duó csődöt mondott, a legfogalmatlanabb csapatok is hülyére vertek minket… Ezért megpróbálta Mikelt is, hátha stabilizálja a középpályát. Ideig-óráig ment is a dolog, emlékezz vissza a veretlenségi sorozatra…

      • Posted 2016-05-07 20:16 0Likes
        by Stonci81

        Matic játékának visszaesése a legnagyobb kérdőjel számomra..kíváncsi lennék mi lehet mögötte…az övé túl látványos, és nem látom tartana a régi formájához, mint ahogy néhány játékos időközönként azért villant megint

      • Posted 2016-05-07 20:21 0Likes
        by gorkaf78

        Két tippem is van a dologra: 1. ennyit tud a srác hosszútávon az angol bajnokságban v. 2. ki lett égetve az előző szezonban, ahol a meccsek 99 %-án játszott.
        Inkább a 2. felé hajlanék, hiszen nem csak nála láttunk ilyen mértékű visszaesést, hanem pl. Hazard is klasszisokkal gyengébben játszott idén, mint tavaly.

      • Posted 2016-05-07 20:23 0Likes
        by Stonci81

        ez oké, de azért a többiek néha villantottak, hogy mit is tudnak…és Matic tavaly sokszor tanárian szerzett labdát, majd játszotta azt meg…ebből idén nem igazán kaptam ízelítőt

      • Posted 2016-05-07 20:30 0Likes
        by gorkaf78

        Persze, felvillanásokra képes lehet egy klasszis futballista, ahogy néhányszor láttuk is, de konstans teljesítményt szezonokon át játszva, gyakorlatilag csere nélkül bizonyos posztokon nem lehet véleményem szerint hozni. Ezt tartom José egyik legnagyobb hibájának, hogy 12-13 játékost akart évekig játszatni. Az angol bajnokság napjainkra annyira kiegyenlítetté vált a TV-s bevételek elosztásának köszönhetően, hogy a legkisebb csapatok elllen is vért kell izzadni minden egyes pontért. Ehhez pont rotálni kellene, pihentetni játékosokat, nem kizsigerelni.

      • Posted 2016-05-07 20:31 0Likes
        by Stonci81

        ez oké, de Maticnál idén még a villanásokat sem láttam

      • Posted 2016-05-07 20:45 0Likes
        by gorkaf78

        én láttam idén tőle felvillanást, pl. ma, gólt is rúgott

      • Posted 2016-05-07 20:46 0Likes
        by Rammschein

        …most hogy mondod… :””D 🙂
        …de egyébként meg volt olyan, hogy az ellennek gólpasszt, meg még 11-est is összehozott Matic egymaga…

      • Posted 2016-05-07 20:48 0Likes
        by Stonci81

        bocsi, a mai meccset nem láttam, csak neten tudtam követni, csak az eddigiek alapján.

      • Posted 2016-05-07 20:49 0Likes
        by Rammschein

        ma tényleg lőtt egy gólt… azon kívül nem igazán akasztotta meg a támadást, mint mikel szokta (:D), de én többet nem láttam tőle…

      • Posted 2016-05-07 20:51 0Likes
        by gorkaf78

        a múltkor adott egy gólpasszt

      • Posted 2016-05-07 21:06 0Likes
        by gorkaf78

        ezt ugyanazon meccsen hozta össze egymaga, v. több különbözőn?

      • Posted 2016-05-07 21:14 0Likes
        by Rammschein

        azthiszem egyazon meccsen… de most nem ugrik be melyiken… de lehet különbözően is érvényes a dolog. 🙂

      • Posted 2016-05-07 21:16 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem ez a Watford elleni decemberi volt.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com