Valaki sírni, valaki nevetni fog…

Ez lesz a forgatókönyv hétfőn a Chelsea – Middlesbrough mérkőzésen. Nincs vita. Péntektől húzódik a PL 35. fordulójának a megírása, amit azért hála az égnek az utolsó utáni pillanatban sikerült befejeznem és átküldenem.  Vigyázat! A történet részben kitalált. A valósággal való bármiféle hasonlóság/egyezés nem kizárólag a véletlen műve. Üdv. Myheartisblue!

Bőrig ázva, hazafele robogva egy Wi-Fi elérés nélküli EC vonaton mi más juthatna az ember eszébe, minthogy ez nem is lehetne jobb alkalom megírni a hétfői Chelsea – Middlesbrough PL felvezetőt. A szépséghibája ennek a nemes cselekedetnek csupán az, hogyha bármiféle olyan információra lenne szükséged, amit Internet elérés nélkül nem tudsz, akkor bizony improvizálni vagy témát kell terelni…

Szóval tehát el sem tudjátok képzelni, hogy milyen nedves  kedves lánnyal ülök szembe, akivel egy kisebb összeismerkedés után épp azon kacagunk, hogyha az ember a szeretteiért utazik haza, akkor tűzön (s most főleg) vízen keresztül is képes hazajutni értük akár a legkésőbbi vonattal. Ő épp babalátogatóba utazik Pozsony(Bratislava) felé, mint a mama legjobb barátnője és még egy képet is mutatott a csöppségről, amitől kis híján lehidaltam! (lásd. Kép) Nem kis szöveg volt az, amivel rávettem, hogy megossza velem a képet, mondván, hátha egyszer a kis úrfi felnőttként viszont látja itt magát LR –blogon. Reméljük, ő is a csapatunkért szorít majd hétfő esti összecsapáson, ha nem épp egy gigantikusat szundít.

Ez a Chelsea baba nevet!

Szóval már csak egy gyors Everton – Chelsea privát meccsértékelő után már tényleg a M’borough küzdelemre térnék rá, ugyanis ehhez semmiféle Internet elérés nem kell.

Meglehetősen aggódtam  azon, hogy mi fog történni a Goodison Parkban, ami aztán majdhogynem  sima győzelemre sikeredett. Azért a 66. percig húzós és nagy iramú mérkőzés volt és már épp kezdtek rajtunk eluralkodni az idegesség első jelei mikor is Pedro egyéni villanása villámcsapásként dördült be Stekelenburg hálójába, ami más arculatot adott a mérkőzésnek. (Meg annak a két jómadárnak, aki a srácokkal ünnepelt a gólnál…az mi felejthetetlen ökörség lehetett) Azért hangsúlyoztam ki a “majdhogynem” szót pár sorral feljebb, ugyanis a véleményem szerint ezek után sem lett volna  mérkőzés. Hogy miért? Everton ekkor kénytelen lett volna taktikát váltani és még agresszívabban támadni, amiből kitudja mi sült volna ki. De mint oly sokszor az idei szezonban nem sokra rá jött Cahill kapitány, aki egy szvsz mákos mozdulattal juttatta az liverpooli kékek hálójába a labdát. (Egyébként gól szempontból még a boltonos időszakát verve is rekordot állított be az angol srác, hiszen egyetlen szezonban sem talált be ennyiszer, mint idén. Számszerint 8-szor, ami pont eggyel több mint a 100 milliós Paul “PLlegváltozatosabbfrizujavagyok” Pogba góljainak száma idén). Ezt éreztem a mérkőzés töréspontjának, ahol megnyugodtak a srácok és kétségtelen volt a győzelem. A habot Wilmos fiunk tette a tort(túr)ára,  azzal, hogy beállását követően nem sokra megzörgette harmadszor is Everton hálóját. Két jó észrevételt is megláttam a hozzászólások között, az egyik pedig az volt, hogy a bozontosnéger mennyire boldogtalan volt a gólöröm során. Gyorsan át is villant a fejemben, hogy vajon a kevés játéklehetőség vagy a nemrég elhunyt anyukája miatt lehet ilyen mélabús a brazil srác. Egyik sem lenne jó indok, hiszen láthattuk, hogy a pszichikai(és vagy lelki) problémák milyen durván üthetnek vissza egy sportoló életében (lásd épp az evertonos Aaron Lennont pszichikai gondokkal kezelik egy klinikán.) A B verzió a kevés játéklehetőség miatti szomorkodás, amire a média hírei szerint, egykori menedzserünk, José doktor nyújtana orvoslást egy Manchester United szerződéssel a brazilnak. Remélem Willian mindkét lehetséges veszélyt le tudja küzdeni és újra boldog játékosként tudja majd csapatunkat szolgálni. A blogon is sokat ért kritika ellenére és olykori gyenge teljesítményei ellenére, megfelelő embernek tartom Őt a Chelsea kispadjára, aki egy megbízható, hasznos  és csupa szív játékos.

A másik észrevétel BlueCech kollégától érkezett, ami arra utalt, hogy az idény második felére mennyire elfogyott az egységes csapat-erő és aggasztóan sokszor az egyéni villanások húznak ki minket a csávából, amit januárig egy masszív mentális és fizikai erővel tudtunk bebiztosítani. Kétségtelenül jó meglátás, de hogy ennyire nagy-e a baj, amit amit BlueČech Úr megfestett “Conte-igazolások” címszó  alatt az már kérdéses. Ráció mindenesetre van benne, hisz nem hiába hangoztatja média és Conte mester is elsütötte már párszor, hogy keretmélyítésre van szükség. Mindemellett úgy érzem, hogy egy bajnoki címre törő csapatnak ez is a profilja, hogyha csapat szinten meg is akad olykor a gépezet, individuális karakterek villanása (Pedro,Cahill, Hazard s néha már-már Costát is ideszámítjuk) kétségkívül szükséges. Lesz mozgás a keretben ez már most érezhető (Costa már fél lábbal Kínában, Begovic a Cherries-hez, Zouma remélhetőleg egy jó csapathoz kölcsönbe, JT kitudja merre lép és a fiataljainknak meg a legkétségesebb a helyzetük. A kérdés az, hogy szelídebb értékű Conte kompatibilis emberek érkeznek vagy zsebünkbe merünk nyúlni és sztárigazolásokat viszünk végbe. Meglátjuk.

Ebben a bekezdésben még Courtois-t és a védelmet dicsérném meg a 12 meccs után lehozott Clean-Sheetért amivel versenyben tudtuk tartani a nagy orrú belgát az Aranykesztyűért. Más kérdés, hogy ma Conte lenyilatkozta, hogy a végsőkig küzdő David Luiz és már-már végkimerültségben szenvedő Kanté annyira kihajtották magukat, hogy kérdéses a hétfői játékuk. Remélem ebben azért van egy kis jól időzített félrevezetés is, hogy Middlesbrough sem tudjon konkrét taktikával érkezni a Bridge-re…

Nos, ha már szóba jött (és Wi-Fi közelbe jutottam) az aktuális vendégünk ejtsünk végre pár szót róluk is. Nem igazán azt a sikerstoryt hozták a középföldiek, amit titkon vártunk tőlük. Mert ugye ha feljut valaki a Champo bugyraiból a hírhedt #besztlígbe, akkor azért nem az az ideális opció, hogy retúrjárattal süllyed vissza a darálóba. Az egykor szebb napokat is megélt klub (Ligakupa-győzelem  2003/04 illetve UEFA-Kupa ezüst 2005/06) legutoljára 2009-ben volt PL szereplő és a tavalyi feljutásuk idején sokan bizakodóan álltak a csapathoz, mégis sikerült rácáfolni az elvártakra. Mondanám, hogy sunderlandi mélységekben van a mutatójuk, de még annál is gyengébbek. Beszéljenek hát a számok helyettem:

Ez a Boro statisztika sír

 

Az a csapat aki Sunderlandnél is kevesebbszer képes győzni, és az MU mögött a legtöbb döntetlennel rendelkezik, egyszerűen nincs helye a PL-ben. Ámbár matematikai esélyük még él a bennmaradással kapcsolatban, de úgy gondolom/akarom, hogy ennek számokba kapaszkodó reménykedésnek mi fogunk a véget vetni a hétfői mérkőzésen. Ugyanis nekik hozni kéne a fennmaradó mérkőzéseiket, amihez nekünk úgy érzem erősebb szavunk, na meg főleg keretünk van. Foggal-körömmel küzdeni fognak, de minket nem állíthat meg holmi relegation-battlet vívó csapat, mert hasonló cipőben evezünk: mi is hozni akarjuk a hátralévő meccseket és azt nem másért mint a PL serlegért. Ezt nekik is meg kell érteni, hogy pont itt és most nem lesz kegyeleti pontosztogatás, ami azt jelenti könnyes búcsúval és karöltve indulnak el a Sundival a Champoba, hogy helyet cserélhessenek az immáron bajnok Newcastle és a feljutó Brighton csapatával.

Mindeközben tegnap a ´Tátnhem nem bírta a nyomást és tökön lőtte magát (és a bajnoki reményüket). Persze kellett ehhez a WHU segédlete is, hogy egy rivális derbyn 9 mérkőzéses győzelmi sorozatot megszakítva oszlassa el bajnoki ábrándot a spúrok fejéből. Matematikailag ez sincs még lefutva, hiszen ez a kiszámíthatatlan #besztlíg, de ilyen kulcsmomentumban rontani, egyenlő a remények megölésével. Remény nélkül, győzni pedig lehetetlen. Tudja ezt jól Hugo Lloris is aki már bedobta a törölközőt, ugyanis a vesztes mérkőzés után lenyilatkozta: „The title race is over…now we must fight for the second.” Ahogy a média lehozta, azért a szerb maffia (aka Matic) keze is benne volt ebben a dologban, hiszen a mérkőzés előtt egy intő SMSt küldött Bilicnek, hogy márpedig vendége lesz egy dzsuvecsra (szerb nemzeti étel) ha kiiktatják a csirkéket. Bilic gyomra és csapata igent mondott a dealre, amivel mindenki jól lakott(járt). Kivétel a Spúrok…

Bilic és mi nevetünk… a Spurs bömböl

Conte és Pochettino szavaival élve: It is not over yet! Ez a mentalitás az, amivel egy kiesés ellen küzdő Boro ellen a pályára kell lépni. Úgy érzem mindenki tisztában van a csapatnál azzal,hogy kevesebb mint egy hét múlva, már pénteken (!) bajnokok lehetünk a WBA otthonában. Ehhez a hétfői győzelem is szükséges. Nem kell azt mondani, hogy sima lesz, inkább csak szó nélkül tökössen behúzni egyet az így is már szédelgő Boronak és padlóra küldeni őket.  Persze egy 5:0-as TKO-val is átgázolhatunk rajtuk, ha úgy adja a sors. Mi azt is elfogadjuk!

A Smoogies (Füstösök) – mert hogy ez a történelmi becenevük – 3 hiányzóval számolhatnak: Valdés, Ayala és Knockaert. Se színe, se szaga játékukkal és gyenge közép statisztikai mutatóikkal nem véltem érdekesnek mélyebben foglalkozni. A támadó szekciójuk gyenge, ezt a mindössze 26 góllukkal bizonyítják, ami a 2016/17-es idény eddigi legkevesebbje. Inkább a betömörülő védekezésük és a blokkjaik a számottevőek.  Az előző 2 meccsükön veretlenek (Sundit legyőzték és bírói szempontból botrányos remi a Cityvel), amiből nem sokat lehet lehozni, de azért az látszik, hogy küzdeni tudnak. A mérkőzést az a Craig Pawson vezeti majd, aki április eleje óta kimondottan sok kritikát kapott a sajtótól, ugyanis 2 mérkőzésen (SUN –MU, ARS – MC) is bizonyítottan több rossz bírói döntést hozott. Reméljük, holnap felnő a nemes feladatra és stabil teljesítményt tud majd nyújtani
A következő felállások tűnnek a legvalószínűbbnek (persze ha Luiz és Golyó lába bírja a szolgálatot):

Zárószóként több gólos Chelsea győzelemre és sok-sok könnyre számítok M´boro oldalról. Szép volt, jó volt,de//és Dr. Csernust idézve//„a nagyobb kutya b*szik”. Ami a Middlesbrough PL búcsúját és a mi következő lépésünket jelenti a bajnoki cím felé. Elnézést a mellékszálakért, remélem nem untattam senkit a Kékvérű urak közül és hétfőn együtt kiszurkoljuk a következő győzelmünket! Keep the blue flag flying high!

PS: Totál zárószóként még 2 dolog: Egy  fájintos muzsika  a  M´boro csapatának a lefújást követő pillanatokra és érzésekre a legújabb Kasabian albumról.

PS2: A cikk elején említett nedves kedves hölgy: (Képkomment: ő biztosan nevet!)

617 Comments

  • Posted 2017-05-10 14:24 0Likes
    by DannyfromtheShed

    wingbackekert fog folyni a harc iden nyaron
    http://www.skysports.com/football/news/11661/10870498/wing-backs-will-be-in-demand-in-the-transfer-market-this-summer

    Nagyon kemeny, h Conte hozta a a 343-at, es konkretan a top PL csapatok kozul mindenki lekopirozta Jose-n kivul.
    Meg Wenger is elkezdte a vegere 😀

    Nyilvan voltak komolytalan probalkozasok elotte leginkabb kiscsapatoktol, de senki nem tartott ki melette tul sokaig (Wigan, Watford stb.), nagy csapatok kozul nem remlik, hogy barki komolyan probalkozott volna, aztan latva a siekrt most mindenki beepiti a repertoarjaba.

    • Posted 2017-05-10 15:22 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Watford 2 éve egyhuzamba 3 védővel játszik ha jól rémlik, de az igaz hogy Conte után lett divat a PLben.

      • Posted 2017-05-10 16:34 0Likes
        by BlueCech01

        BR

      • Posted 2017-05-10 16:35 0Likes
        by BlueCech01

        BR is aránylag sikerrel vitte, csak senkit nem vonzott a dolog, mert végül kibaszarintották.

      • Posted 2017-05-10 17:46 0Likes
        by Endy919

        Fánhál is próbálgatta a MU-nál. Remek 0:0 meccseket játszodtak.

      • Posted 2017-05-10 22:33 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Emlitettem is, de eleg sikertelenul tettek.

    • Posted 2017-05-10 17:46 0Likes
      by Endy919

      Jocóka is kipróbálta pár alkalommal , pl ellenünk is a fakúpban.

    • Posted 2017-05-10 19:13 0Likes
      by Lajos Berta

      De nekünk szélsőkre, jobb- és balhátvédre, valamint irányítóközéppályásokra van szükségünk!!!
      A többi csapat pedig betlizik, hiszen mi csak Conte a keretünkből fakadó kényszeréből játsza ezt a taktikai felállást…
      (Danny! Elnézést tőled, nem neked szólt az iróniám.)

      • Posted 2017-05-10 19:25 0Likes
        by BlueCech01

        :DDDDDDDD facepalmrofl

      • Posted 2017-05-10 22:34 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Oke 🙂

    • Posted 2017-05-11 08:33 0Likes
      by kasata91

      És emlékeztek hogy tavaly nyáron csak a legvadabb víziókban beszéltünk arról hogy itt meg kellene reformálni valakinek a nagy 4-4-2 dömpinget mert kioltják a csapatok egymás játékát stb stb.
      Valamit tud a digó na.

  • Posted 2017-05-10 18:14 0Likes
    by BlueCech01

    Oké, hogy a németek válogatottja multikulti, de ez a német tehetség Abouchabaka azért kicsit több a soknál.

    • Posted 2017-05-10 21:29 0Likes
      by Zenzo

      ” a németek válogatottja multikulti”
      nem mind azonos mértékben, de melyik nem az 2017-ben? 🙂 már persze, a lényegi csapatok közül, mert azt simán elhiszem, hogy az azerieknél valóban 11 ezerbajdzsár lép csak pályára 😀

      • Posted 2017-05-10 21:43 0Likes
        by BlueCech01

        Oké, de más, hogy van pár volt gyarmati játékos, meg hogy van egy pici mindenhonnan 🙂
        Egyébként a spanyol szerintem abszolút nem nevezhető annak. Oké, vagy egy Costa, de rajta kívül szvsz csak akkor találnánk nemzetiséget, ha különszednénk a baszkokat, meg a katalánokat, meg az andalúzokat meg stb.
        De az olasz sem egy multikulti társaság. Az argentin vonal nyilván érint egy pár játékost, de azért mégse Abouchabaka futkosik a pályán 🙂

      • Posted 2017-05-10 22:50 0Likes
        by Zenzo

        ok, a spanyoloknál 1-2 brazil van, a többi nem, de cserébe ott vannak a „belgák”, „franciák”, de az EB győztes portugáloknál is több a felemás állampolgárságú nyilván, mint a honi. Ehhez képest a németeknél a „kifogásolható elemek” egy része (Özil, Can pölö) tisztán német állampolgár, mégha van is bennük pár vonóval 🙂 és őszintén, azért, mert az angolok egy része „angolabbnak tűnik”, mondjuk Sterling vagy Alli sem kevésbé mókás, mint nevezett abubakancs 😉 és akkor az olyan olvasztótégelyekbe, mint Hollandia, vagy Svájc, már bele se menjünk – s bár az olyan nemzetek, mint a svéd, tisztulni látszik, de azért játszott ott Martin Dahlin, akit esti meccsen csak külön elemlámpával lehetett megtalálni, vagy az echte svéd Ibra, de még ma is találsz ott is egy Durmazt, érted 🙂 vagy az olyan feltörekvő csapatok, mint a sógorok, hát, Alaba is egy igazán szép osztrák gyárek, legalább, mint Dragivocs vagy Arnautovics, pedig a bantu tisztán osztrák állampolgár.

        Na, Izland az Izland mondjuk, ez tény 😀

      • Posted 2017-05-10 22:53 0Likes
        by Endy919

        A svédeknél a wonderkid , hótfekete Isak a favoritom , de a svájciak a 8-9 albán légióssal nagyon tutik 😀

      • Posted 2017-05-11 13:07 0Likes
        by kasata91

        Nekem a német válogatott kosárlabdázó Dennis Schröder a kedvencem 😀 (kép)

        https://uploads.disquscdn.com/images/82d64f15d26e48e183b428b0ddb26db36a1c9b4b3304129ce841981470859bb6.jpg

      • Posted 2017-05-11 13:15 0Likes
        by Endy919
      • Posted 2017-05-11 08:30 0Likes
        by kasata91

        Értem én hogy mindenhol csak a NO RÉJSZIZÖM, de ez szerintem nem jó vonal. Hogy jóformán mindenki olyan válogatottnak vallja magát, amilyennek szeretné. Innentől már csak egy lépés, hogy a válogatottak is igazolgassák a játékosokat ide-oda.
        Mennyivel szebb volt amíg nem csak mezszínek, hanem nemzetek, kultúrák és stílusok csatáját láthattuk a pályán.

      • Posted 2017-05-11 09:31 0Likes
        by Zenzo

        de pont azt írtam feljebb Cechnek is, hogy ez régen sem volt másként, de legalábbis 15-20 éve már ugyanez ment, legfeljebb nem ekkora mértékben, de nézd meg a ’98-as győztes francia csapatot, ahol Zidane-ok meg Djorkaeffek rohangásztak, és ahol azért eleve egy olyan olvasztótégely nemzetről beszélünk, hogy egy Henry, Thuram, Desailly franciának számított, pedig azért no récizöm, de az echte franciák ritkán feketék 😉

      • Posted 2017-05-11 11:44 0Likes
        by kasata91

        Egyet értek. Jelen van/volt/lesz. ’98-as vb-ről bennem csak az maradt meg hogy 7 évesen a sakktábla válogatottnak neveztem a fhansziákat 😀
        De a növekvő tendencia ami elkeserít, mert nem tudni hol a vége.

      • Posted 2017-05-11 13:38 0Likes
        by BlueCech01

        De belgáknál meg dettó ott vagyunk, hogy a fél keveredett állomány Kongóból van.
        Az meg alap, hogy tisztán állampolgárokról beszélünk, nem honosított egyénekről.
        Sterling pl. miért mókás? Teljesen angolszász név.

      • Posted 2017-05-11 14:33 0Likes
        by Zenzo

        „Sterling pl. miért mókás? Teljesen angolszász név.”
        de most csak a név számít akkor? Sterling egyrészt ébenfekete, ami azért egy tipik angol esetében minimum ugye fura, másrészt meg a Raheem név sem az a John 😀 cserébe Jamaica-i születésű, ergo állampolgár is.

      • Posted 2017-05-11 14:42 0Likes
        by BlueCech01

        Hát de fentebb a nevekről vitázunk, és itt is a nevét emeled ki 🙂

      • Posted 2017-05-11 14:45 0Likes
        by Zenzo

        én a mulitkulitról írtam, nem arról, hogy kinek mi a neve… akkor elbeszéltünk egymás mellett. Itt most a nevet emeltem ki, mert te eleve arra utaltál.

      • Posted 2017-05-11 15:07 0Likes
        by BlueCech01

        Lehet akkor véletlen a fentebbi hsz. gondolatmenetét vittem tovább, esélyes .
        Viszont azt tartom, hogy a gyarmati játékosokat én annyira nem tartom multikultinak egy válogatottnál.

      • Posted 2017-05-11 16:35 0Likes
        by Zenzo

        erre nehéz mit mondani, mert ez szerintem nem nézőpont kérdése. Ettől persze értékelhető sok szempont alapján, mert mivel az „ősi vérvonal” ugyancsak kevéssé mutatható/kutatható, így minden attól függ, hogyan, miben állapítjuk meg az elégséges feltételeket, de számomra egy Zidane nem lesz inkább francia, mint Sterling vagy Alli angol, vagy mint nevezett Abouchabaka német. Nyilván értelmetlen vita lenne kikötni, hogy csak az a „német” aki tudomisén, 10 generációra visszamenőleg árja, de ettől még a Sammer-Brehme-Matthaus-Ziege névsorhoz képest a Podolski-Klose-Gomez ugyanolyan hülyén mutat, mint a Can-Abouchabaka. Amíg egy válogatottban pedig megfordul egy Kahn, vagy Neuer, akiket még Hitler is az übermensch kategóriába sorolna, addig nagy gond nincs 🙂

      • Posted 2017-05-11 10:03 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ebbol is latszik, hogy ennek a hattereben leginkabb gazdasagi es politikai ( volt gyarmatok) okok vannak.

        Ahol szar a gazdasag (spanyol, olasz, kishazank stb.) ott nincs is annyi tobb generacios bevandorlo (mar integralt, anelkul ugye a gyerek nem is nagyon jar focizni, mert mas problemakkal kuzdenenek)
        ,mint ahol duborog.

      • Posted 2017-05-11 14:34 0Likes
        by Zenzo

        „Ahol szar a gazdasag (…kishazank…) ”
        És még a foci is 🙂

      • Posted 2017-05-11 23:07 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Pedig most mar az infrastrukturara sem lehet fogni.
        Viszont meg mi is fel tudunk mutatni egy Sowunmit meg egy Viniciust 😀

      • Posted 2017-05-12 09:20 0Likes
        by Zenzo

        Miriuta, Leandro, Koman…. 🙂 de amúgy ha már csak a neveknél tartunk ugye, akkor azért ugyancsak sok olyan játékos fordult meg nálunk, mint Limperger, Czvitkovics, Dzsudzsák, Kleinheisler, Torghelle, Priskin, Disztl, Keller, Dragoner, stb, stb

        Egyébként ez az infrastruktúra dolog is… a foci úgy lehet jobb, ha ömlik bele a pénz, ez tény, de egyrészről ez nem az állam feladata kellene, hogy legyen, legalábbis addig, amíg lenne mit tenni helyette, másrészt pedig megint sikerült megfogni a dolgok rossz oldalát – jó focit lehet játszani szar stadionban is, meg, mint látjuk, a stadiontól nem lesz jobb a foci, meg néző sem lesz több. Persze szép koncerteket lehet majd benne tartani, de ha _magába_ a fociba (edzőképzés, utánpótlásképzés, edzési módszerek, fejlesztések, technológia, stb) nem ölünk pénzt, előbb megy tönkre a stadion, minthogy jó meccsek legyenek benne – hacsak rá nem megyünk valami EB v akármi megrendezésére megint :/

    • Posted 2017-05-10 22:37 0Likes
      by DannyfromtheShed
      • Posted 2017-05-10 22:37 0Likes
        by Endy919

        :DDDDDDDDDDDDDD

      • Posted 2017-05-10 22:47 0Likes
        by BlueCech01

        Nem tom, de nekem ez a név már az Acheampong, meg Aboubakar, meg Agyemangbadu vonalat juttatja az eszembe, ami kicsit bizarr.

      • Posted 2017-05-10 23:06 0Likes
        by Zenzo

        Furcsállom, miért bizarr ez számodra – ez még csak nem is újkeletű dolog a sportban, és most nem az NDK-s úszónőkre gondolok, de ha egymás mellé állítasz egy Marco van Bastent és egy Ruud Gullitot, akkor vajon melyik a holland? 🙂 Emmanuel Petit vs Zinedine Zidane? Frank Lebeoeuf vs Yurij Djorkaeff? 🙂 A ’98-as vb győztes franciák fele kb ugyanez a szint volt… pedig akkor a belgák még belgák voltak – most meg, ha valakiről nem tudod elsőre megmondani, hogy milyen nemzetiségű, 80%, hogy belga 🙂

      • Posted 2017-05-11 13:34 0Likes
        by BlueCech01

        Oké, de azért Zidane meg Gullit neve bőven elmegy egy francia-holland kombónak. Nyilván Zidane sem egy Zsan, vagy Zsák, de a nevéből senki nem mondja meg, hogy nem francia, ahogy Gullitnál sem, főleg nem azon a németes torokhangon, ahogy ejtik.
        Még a 98-as franciáknál is volt kb. 3 ember, akinek a neve már átnyúlt egy másik kontinensre.

  • Posted 2017-05-10 20:22 0Likes
    by acsdav2

    Ma esti Arsenal meccs, hogy lehet egy időben a BL-lel? Eddig úgy tudtam nem lehet rendezni meccset Uefa rendezvénnyel egy időben.

    • Posted 2017-05-10 20:27 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Megye 1. csapatoknak lehet 🙂
      Elvileg nem, de nagy duzzogva leszokták játszani. Nem találtam hivatalos álláspontot, sorry.

  • Posted 2017-05-10 21:10 0Likes
    by BlueCech01

    Tammy Abraham has made history by becoming the first man ever to be crowned Bristol City’s POTY, Young POTY AND top scorer in the same season

  • Posted 2017-05-10 21:54 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Aké biztosan nem kap aranyat, neki nem lesz meg hozzá a kellő meccs szám. 5 bajnokin kell pályára lépni hozzá, számomra így még rosszabb döntés volt az ő visszahozatala.

  • Posted 2017-05-10 22:35 0Likes
    by Endy919

    Távolról sem vagyok Real szimpatizáns , de a BL döntőben muszáj leszek nekik szurkolni , mert a Juvétól egyszerüen felfordul a gyomrom.

    • Posted 2017-05-10 22:42 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Juve megerdemelne, de talan jobb, ha nem nyernek, akkor talan el lehetne hozni Bonuccit, ha van Dijk nem jon.

      Amugy sztem a Juve fog nyerni, de meglatjuk.

      • Posted 2017-05-10 22:46 0Likes
        by kormolar

        én azért fiatalabb védővel számolnék…

      • Posted 2017-05-10 22:46 0Likes
        by Endy919

        Barzagli ?:D

      • Posted 2017-05-10 22:47 0Likes
        by kormolar

        jobban hangzik…xD

      • Posted 2017-05-10 22:53 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Inkább Simeone távozásának szurkoljunk és akkor Gimenez!

      • Posted 2017-05-10 22:54 0Likes
        by Endy919

        onnan csak Tiago! 😀

      • Posted 2017-05-10 22:55 0Likes
        by Zenzo

        mert legutóbb is úgy bevállt, mi? 😀

      • Posted 2017-05-10 22:56 0Likes
        by Endy919

        simán 😀 már a bombája miatt megérte 😀

      • Posted 2017-05-10 23:00 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Szegény Torressal mi lesz???

      • Posted 2017-05-10 22:48 0Likes
        by WehaveNoHistory

        nesta? 🙂

      • Posted 2017-05-11 08:21 0Likes
        by kasata91

        Nesta-Maldini páros jöhet. 😀

      • Posted 2017-05-11 08:53 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Az utolsó nagy olaszok 🙂

      • Posted 2017-05-11 09:53 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Azert a Chiellini-Bonucci-Barzagli 3 as is kezdi magat halhatatlanna tenni.

      • Posted 2017-05-11 11:04 0Likes
        by WehaveNoHistory

        (Ha)Nyernek Cardiff-ban, akkor tesznek egy nagy lépést afellé.

      • Posted 2017-05-11 09:52 0Likes
        by DannyfromtheShed

        3-4 ev siman lesz benne meg, de teny, h jobb lenne VvD, de erte minimum 4 csapat fog versengeni, nem lesz egyszeru.

      • Posted 2017-05-11 12:54 0Likes
        by Sandic

        Az angol bajnok ajánlatát nehéz lesz visszautasítani. Ráadásul van potenciál a keretben (vagy inkább Contéban), hogy további sikereket is elérjünk.

      • Posted 2017-05-10 22:47 0Likes
        by WehaveNoHistory

        olyan nincs ugye hogy egyik sem? de akkor mar az olaszok,de amugy mindegy.igy is ugy is beképzelt az összes real drukker, majd a győzelem utan max ki lesz bontva az ajtó hogy beférjen az arcuk.

      • Posted 2017-05-11 09:51 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Talan, ha a tiziparbajt a vegen a vegtelensegig huzzak 😀

      • Posted 2017-05-11 11:03 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Á, olyat ne, végén még az edzők is rúghatnának 🙂

    • Posted 2017-05-10 22:43 0Likes
      by WehaveNoHistory

      biztos lesz valami jo film akkor a tv-ben 😀

      • Posted 2017-05-10 22:44 0Likes
        by Endy919

        ncore már ég 😀 csak úgy jönnek lefele a sorozatok 😀

      • Posted 2017-05-10 22:44 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Billions-t ajanlom, nekem uj felfedezes.

      • Posted 2017-05-10 22:51 0Likes
        by Endy919

        Le is szedtem az első évadot , adok meki egy esélyt. De a szereposztás ígéretes.

      • Posted 2017-05-10 22:51 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Lassan Preacher második évad! 😀

      • Posted 2017-05-10 22:54 0Likes
        by Endy919

        én is szeretlek 😀

      • Posted 2017-05-11 00:20 0Likes
        by Rammschein

        …nálam az kasza lett, de a vöröshajú csávesz az Elit Alakulatból a Homelandben is van… 😀

      • Posted 2017-05-11 09:50 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Pedig nagyon erdekes, csak tenyleg nem az az instant szorakozas, bele kell melyulni kicsit.

      • Posted 2017-05-10 22:57 0Likes
        by Endy919

        Ha már sorozatok , valaki nézte a homelandot ? Megéri belekezdeni?

      • Posted 2017-05-11 00:20 0Likes
        by Rammschein

        Igen… jó kis kém sorozat szerintem. 🙂

    • Posted 2017-05-10 22:44 0Likes
      by kormolar

      én a Juvénak fogok drukkolni már csak Buffon miatt is…az az ember megérdemel egy Bl címet, mint a karrierje koronáját…még mindig az egyik legjobb kapus…oylan kapusban mint Pirlo…

    • Posted 2017-05-10 23:17 0Likes
      by Zenzo

      nem lehet, hogy a realon karácsonyfadíszként csüngő zizu legyen, aki először duplázni tud a BL-ben, az kb olyan, mintha anno mi a hasonlóan jóképességű Granttel lettünk volna először BL-győztesek. Továbbra is tartom, hogy a Juve győz végül, főleg azért, mert talán az egyetlen csapat volt már a 8 közt is, aki képes levédekezni a Realt, már az Atma is majdnem megfogta őket, de úgy nem lehet, ahogy ők mímelték a védekezést, mindkét meccsen (most is mi kabaré volt ez a gól, te jó ég, mintha úgy lettek volna vele, hogy jó van az, Benzema, nem is egy cselgép, meg úgyis elb@assza, nehogy má’ szöglet legyen, meg amúgy is itt vagyunk hárman, az egyikünkön csak fennakad….)

      • Posted 2017-05-10 23:23 0Likes
        by kormolar

        egész meccsen abálták az ellenfelet….mikor meg le kellett volna Benzemát faultolni akkor simán elengedték…mondjuk Benzema ma az egyik legjobb volt…szélsőként simán veri most C-t…

    • Posted 2017-05-11 00:19 0Likes
      by Rammschein

      nekem meg a Realtól fordul fel… ergo hajrá Zebrák. 😀

      • Posted 2017-05-11 00:55 0Likes
        by balazsh

        veled vagyok, nálam #1 gyűlölt csapat. a united csak a 3. 🙂

      • Posted 2017-05-11 00:57 0Likes
        by Rammschein

        nálam az azért a Barca… aztán Arsenal, Mu, Spurs, Real, PSG… :DDD valahogy így…, de a Barca mozdíthatatlan. :DDD

      • Posted 2017-05-11 06:06 0Likes
        by balazsh

        Ertheto, bar nekem csak #2 🙂

      • Posted 2017-05-11 08:12 0Likes
        by kasata91

        Elég nagy az átfedés nálam is:
        #1 barca; #2 arsenal; #3 spurs; #4 mu; #5 összes kínai csapat

      • Posted 2017-05-11 10:57 0Likes
        by Rammschein

        😀 hát egy kékvérű mást nagyon nem utálhat, értem ez alatt azt, hogy vagy ők basznak ki velünk, ott ahol nem kéne, vagy csak rohadt jó őket szenvedni látni a múltbéli sérelmek miatt. :DDD

    • Posted 2017-05-11 08:06 0Likes
      by kasata91

      El nem tudom képzelni hogy mi válthat ki ekkora ellenszenvet belőled a Juvéban.
      Azt én sem mondanám, hogy hatalmas fanboy vagyok, de amit csinálnak és ahogy játszanak az szimpatikus.

  • Posted 2017-05-10 23:06 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Ma se maradjunk pletyka rovat nélkül:
    Mahrez benyújtotta az átigazolási kérelmét és a Cityvel együtt ugrásra készen állunk.

  • Posted 2017-05-10 23:10 0Likes
    by Zenzo

    Wenger ismét rányomott a great survival gombra otthon, és határozottan rámennek a negyedik helyre:) A Saints meg közben igyekszik, hátha sikerül összehozni az alsóházat…

  • Posted 2017-05-11 00:00 0Likes
    by acsdav2

    West Ham és Arsenal között milyen rivalizálás van? Mert, ha a Pool-t hagynák nyernie a hétvégén a kalapácsosok, akkor kibabrálnának az Arsenallal akik a 4.helyre hajtanak.

    • Posted 2017-05-11 00:19 0Likes
      by Rammschein

      Ha Mou EL-t nyer sztem az a 4. hely fabatkát sem fog érni, nem? 😀 Én röhögnék… :))

      • Posted 2017-05-11 00:19 0Likes
        by Endy919

        én nagyon nem. remélem , hogy a MU kikap a döntőben.

      • Posted 2017-05-11 00:24 0Likes
        by acsdav2

        Szerintem a visszavágó a Celta ellen neccesbb lesz, mint a döntő az Ajax ellen, ha bejutnak.

      • Posted 2017-05-11 00:25 0Likes
        by Endy919

        Szokásos 1:1 lesz

      • Posted 2017-05-11 00:30 0Likes
        by acsdav2

        Az tökéletes lenne. 🙂

      • Posted 2017-05-11 13:12 0Likes
        by myheartisblue

        Eselytelen ez maradt Mounak, ez kell neki h elmondhassa h 2 kupat es BL helyezest is elert es h egy Sikeres szezon volt. Ehhez ugy ragaszkodik mint az Arsenal a 4. helyhez.

      • Posted 2017-05-11 00:23 0Likes
        by acsdav2

        Dehogyis. Amikor a Sevilla nyert akkor volt év, hogy 5 spanyol csapat is volt a csoportkörben. Most ugyanez a helyzet lesz remélem.

      • Posted 2017-05-11 00:23 0Likes
        by Rammschein

        ha ez a szitu… akkor tényleg ne nyerjen Mou… 😀 én csak a 4.-el akartam kicseszni. :DDD

      • Posted 2017-05-11 00:25 0Likes
        by acsdav2

        Na de a West Ham keresztbe tenne az Arsenalnak? 🙂

      • Posted 2017-05-11 00:24 0Likes
        by Endy919

        Azért , mert spanyol csapat nyerte a BL-t is 🙂 amúgy a Sevilla zsinórban hármat nyert.

      • Posted 2017-05-11 00:28 0Likes
        by acsdav2

        Nem. Nem azért. Az EL győztese mindenképp kvalifikál a BL-be. A Sevilla pedig valóban nyert 3-at, de csak egyszer jutott el mind az 5 csapat a csoportkörbe.

      • Posted 2017-05-11 00:36 0Likes
        by Endy919

        Valóban:)

      • Posted 2017-05-11 09:24 0Likes
        by Zenzo

        „Az EL győztese mindenképp kvalifikál a BL-be”
        A teljes képhez hozzátartozik, hogy nem mind1, melyik körbe. A szabály úgy szól, hogy amennyiben a BL-t olyan csapat nyeri, aki egyenes ágon nem kvalifikál (most persze nem ez a helyzet, akár a Real, akár a Juve nyer, ők amúgy is automatikus résztvevők lennének), akkor az EL győztes csak a play-off körbe nyer felvételt.

        Innentől érdekes a dolog ismét, mert a play off körbe jön 5 csapat a harmadik selejtező körből, és 5 csapatot tolnak melléjük a bajnoki ágról: a spanyol-német-angol (koeff alapján első három bajnokság) negyedik helyezettje, valamint az olasz és portugál bajnoki harmadik. Ez a 10 csapat csatlakozik az egyenes ágon bejutó 22-höz, így jön ki a 32 csapatos BL.

        A 22 egyenesági feljutóból 11 csapat már megvan: Real, Bayern, Barca, Benfica, Chelsea, Shaktar, Spurs, Basel, Monaco, Szpartak Moszkva, Leipzig. A maradék 11 a BL győztes, spanyol harmadik, olasz bajnok, olasz második, belga bajnok, holland bajnok, török bajnok ÉS a
        francia + portugál bajnok vagy második
        német + angol bajnoki második v harmadik
        (most itt vannak átfedések, de azért írom így, mert így van a hivatalos versenykiírás)

        Ezért érdekes az angol negyedik hely és az EL győztes, mert ha a BL és EL győztes is bajnoki ágról IS kvalifikálná magát, akkor 1 hely „felszabadulna”, de jelenleg nem úgy néz ki, hogy a United bajnoki 1-4 helyet tudna megcsípni… a 17/18-as BL-ben még lehet egy bajnokságból akár 5 csapat is a csoportkörben, ezt a tervek szerint amúgy 18/19-től max 4-re redukálják majd, bár az FA és társai erősen harcolnak ez ellen.

        http://kassiesa.net/uefafiles/2015-18-uefa-access-list-explanations.pdf

      • Posted 2017-05-11 09:48 0Likes
        by Lajos Berta

        Akárhogyan is értelmezem a szabályt, nem ad rá lehetőséget, hogy idén kilökjük a csirkéket az EL-be.
        Kár érte.

      • Posted 2017-05-11 10:43 0Likes
        by balazsh

        Nyugi, kiesnek maguktól

      • Posted 2017-05-11 12:17 0Likes
        by Lajos Berta

        Az nem ugyan az az érzés!
        2012-ben is ez volt a BL fagylaltkelyhének tetejére a cseresznye.:)

      • Posted 2017-05-11 14:37 0Likes
        by adam10

        Tehát ha a MU EL-t nyer és nem lesz 4. akkor a PL-ből 5 csapat indulhat a BL-ben. (?)

      • Posted 2017-05-11 15:01 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Igen, és egyébként ez a maximális indulók száma egy bajnokságból. Egyenes a csoport szakaszból indul ha a BL győztes is a bajnokságban eléri a csoport kvalis poziciót. (ez a Realra és a Juvera is már igaz)

      • Posted 2017-05-11 15:03 0Likes
        by Zenzo

        igen, jelen szabályozás értelmében ha a ManU nem végez a PL 1-4-ben, és közben EL-t nyer, akkor automatikusan csoportkörös. A PL dobogósai szintén. A negyedik hely így play-offot ér majd, ha onnan bejut az adott negyedik, teszem azt a példa kedvéért az Arsenal 😀 akkor igen, 5 angol csapat lesz a BL csoportkörében.

      • Posted 2017-05-11 15:07 0Likes
        by Endy919

        Amikor mi kitúrtuk a csirkéket akkor még más volt a szabály?

      • Posted 2017-05-11 15:30 0Likes
        by adam10

        Nekem úgy rémlik, hogy akkor még nem volt olyan szabály, hogy a BL győztes automatikusan csoportkörös, de nem biztos. (talán ezt követően, emiatt változtattak a szabályon, mert rájöttek, hogy előfordul az ilyen is)

      • Posted 2017-05-11 16:07 0Likes
        by Zenzo

        Más igen, lentebb Adam10 tévedésben van, pont azért ütöttük ki a Spurst, mert a BL győztes csoportkörös volt automatikusan, az EL győzelem viszont nem ért BL tagságot, viszont egy bajnokságból akkor max 4 csapat szerepelhetett a BL-ben.

      • Posted 2017-05-11 12:49 0Likes
        by Sandic

        Csak érdekességképp. Mikor a BL-t megnyerte a Liverpool 2005-ben, a bajnokságban nem kvalifikálta magát a BL-be. Mivel a BL győzelem árán indulhattak, így nem tekintették őket angol csapatnak, a csoportkör sorsolásánál pedig egy csoportba kerültek velünk. (Alap esetben ugye egyazon országból nem kerülhet össze két csapat sem a csoportkörben, sem a nyolcaddöntőben).

      • Posted 2017-05-11 14:43 0Likes
        by Zenzo

        hát na igen, ’92-től elég sok változás volt 🙂 a jelen szabályozás is 2015-18-ra van

      • Posted 2017-05-14 23:21 0Likes
        by acsdav2

        Ha jól tudom miattuk vezették be ezt a szabályt. Arról viszont nem tudtam, hogy ezért kerültek velünk egy csoportba.

    • Posted 2017-05-11 10:13 0Likes
      by N'kolo Ganté

      Á, ilyen nincs. Nem fog hazai pàlyán direkt kikapni a West Ham. Ilyet Liverpool-Everton vonatkozásban se csinálna senki.

  • Posted 2017-05-11 09:48 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Ha megnyerjuk az utcso 3 meccset akkor 30 gyozelemmel rekordot allitunk fel, legtobb gyozelem 1 PL szezonban (a mostani rekordot is mi tartjuk 2x 29 meg Zsozeval)
    http://talksport.com/football/premier-league-champions-who-recorded-most-wins-single-season-arsenals-invincibles-fergies?p=19

    • Posted 2017-05-11 11:49 0Likes
      by Endy919

      Pontrekord is a pakliban van még nem?

      • Posted 2017-05-11 11:58 0Likes
        by balazsh

        Nem, 95 a rekord(unk), max 93 johet ossze.

      • Posted 2017-05-11 13:00 0Likes
        by Endy919

        91 rémlett 🙁

      • Posted 2017-05-11 15:16 0Likes
        by balazsh

        Ennyi baj legyen 😀 en mar akkor is szetcsapom magam ha megnyerjuk a ligat, nem erdekelnek ilyen statisztikak 😀 😀

      • Posted 2017-05-11 19:06 0Likes
        by myheartisblue

        En azert egy duplat elvarnek. Ha mar a PL meglesz a maradek meccseken pihenhet 1-2 jatekos es csakis az Arsenal elleni FA kupara lehet fokuszalni es taktikat kialakitani. A PL zsebben egy Fa kupa es jovo szezonban egy Community Shield a Spurs ellen jol mutatna.

      • Posted 2017-05-11 13:16 0Likes
        by DannyfromtheShed

        az nem, 93 lehet, Joseval 95 volt egyszer.

    • Posted 2017-05-11 12:43 0Likes
      by Sandic

      Ennyit ér az Arsenal veretlen szezonja… Mi tartjuk a pontrekorodot és a legtöbb győzelmet is egy szezonban…

      • Posted 2017-05-11 13:15 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Azert nagyon szepen mutatni egyszer egy veretlen szezon 🙂 De az baromi nehez lesz ebben a korszakban mar. Regebben mas volt a helyzet azert, egyszer nekunk is majdnem sikerult.

    • Posted 2017-05-11 15:35 0Likes
      by kormolar

      én uccsó fordulókban olyanokat látnék szívesen a pályán, mint: Chaloba,Musonda,Terry,Zouma,Willian,Michy,Ake,Begovic,Kenedy.RLC

  • Posted 2017-05-11 15:19 0Likes
    by Endy919

    én már belezavarodtam 😀
    Tehát ha a MU EL-t nyer és nem lesz TOP4 , akk 5 csapat indul a BL-ben és mivel már a MU nyert egy mikiegér kupát az ő EL helyüket megkapja a 7.Everton ? és ha mi megnyerjük a fakúpot , akkor a mi EL helyünket megkapja a 8. WBA?

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com