The betrayed one

betrayÉs nem, nem Joséra célzok ezzel, hanem magamra. Én érzem magam becsapva, elárulva, méghozzá a szeretett klub által. Mert ezzel a mai húzással egyetlen dolgot írtunk fel, baszomnagy villogó neonfénnyel a homlokfánkra: szarunk mi mindenre, és továbbra sem vagyunk más, mint egy kőgazdag olajos jiddo olcsó játékszere, akinek nem számít semmi, még a saját elhatározásai sem, csak a győzelmi hóbortja csupán.

Igen, tudom, ezek erős szavak, de jelenleg igen erős érzések keringenek bennem. Sosem tagadtam, tisztelem José Mourinhot és munkásságát. De jelen pillanatban nem ezen érzések miatt érzem magam elárulva. Hanem, mert a Chelsea továbbra is csak villantott egy hamisat, mikor visszaadta nekünk Mou-t. Azt mondtam akkor, hogy végre, igen, ez egy olyan változás, ami a jó irányba mutat. Benítez után járt egy pacsi a szurkolóknak, ezt pedig nehéz volt nem annak vélni, ráadásul az, hogy a klub képes volt belátni a hibáit, és visszahozni az egyszer már kiebrudalt trénert, egy igen pozitív töltésű történet volt.

Eddig. Mert ma kiderült, nem volt ez más, csak olcsó számítás. Visszahoztuk, mert JM még mindig tudott nyerni, mi pedig már kezdtünk elfelejteni. A nagyjaink, a bástyák egy utolsó, nagy hajrával még elhozták a BL kriglit Abranak, feltették saját pályájuk tetejére a koronát. Cech, Terry, Lampard és Drogba megérdemelték azt a sikert, mondjuk, mintegy életműdíjként. Viszont az idő rajtuk is fogott, és mindenki mellett még a board is belátta, hogy eljött a generációváltás ideje. Ezt pedig nem lehet koncepció nélkül véghez vinni JÓL. Koncepció volt is, és ennek a része volt José is.

Viszont, a Chelsea úgy tűnik, továbbra is addig tud kitartani egy koncepció mellett, amíg nyerünk. Ez ma a napnál is világosabbá vált, hogy felébresszen bennünket, akik már azt hihettük, hogy vééégre képesek vagyunk nem csak felépíteni, de meg is valósítani egy hosszútávú tervet.

De nem, kérem, nem. Nálunk továbbra is úgy működnek a dolgok, hogy meghirdetünk egy programot, amit aztán következetesen addig tartunk be, amíg nem jön az első döccenő. Utána aztán hátraarc, és futás. Ez szánnivaló és gyáva hozzáállás. 10 év alatt alig akadt trófea nélküli szezonunk, de mi úgy tűnik, ezt nem engedhetjük meg magunknak, ezt a luxust. Mi kérem, azon látszat érdekében, hogy top csapat vagyunk, képesek vagyunk bárkit, bármikor kivágni. Igen, a látszat érdekében. Szívesen elmagyaráznám bárkinek a döntési szinteken, hogy egy igazán nagy csapat nem csak attól lesz az, hogy mindig ott van a top körül, és mindig trófeákat nyer. Hanem attól is, hogy a nehéz időszakokat méltón viseli.

CWb85-rVAAAq6gN

Ezt viszont nekünk még gyakorolni kell. Mi egyelőre egy módon vagyunk képesek kezelni ezt a helyzetet: kortyolunk egyet az instant-siker-kényszer poharunkból, majd egy dühödt, jóllakott óvodás módjára, akinek elvették a kislapátját, szétrúgjuk a homokozót, és duzzogva, sértődötten elrohanunk.

Tulajdonképpen olyan vagyunk, mint egy valami kihalófélben lévő, egyenlítő környéki törzs: nesze pubi, menj, azt legyél férfi. Ha nyersz, akkor te vagy a faszagyerek, ha nem, valójában leszarjuk, hogy megesz a krokodil.

Nem, nekünk nem elég a José 2.0 sem. Mintha a Chelsea vezetésébe került volna néhány székely paraszt… amolyan valódi székely logikával… ha van három pálinkám, és abból a szomszéd elvesz egyet, akkor lesz három pálinkám, meg egy halott szomszédom. Ha nyerünk, van 1 db Josénk. Ha nem nyerünk, van 1 db kirúgott edzőnk. Na bravo…

Az utolsó távozás
Az utolsó távozás

Nem akarok úgy tenni, mintha nekem lenne igazam, és csak én látnám az erdőtől azt a kibaszott fát. Nyilván szentimentális, és egy rahedli egyéb más indok miatt ragaszkodom Mourinhohoz, így nem tudok teljesen racionális lenni a kérdésben.

https://www.youtube.com/watch?v=R37sbTv4PvM

Azért azt viszont mindenképpen tartom, hogy tulajdonképpen a funfact a mai történésekben, hogy magunkat rúgtuk tarkón: mert így most már biztos, hogy most ismét rámegy legalább egy szezon, hogy megtaláljunk egy olyan edzőt, akivel megvan a szinergia a játékosok, a klub, a klub céljai és az állandó nyerési kényszer közt. Ergo, keresünk egy másik Mourinhot.

A bennem élő vadállat viszont most tombol, és komolyan kell küzdeni, hogy láncon tartsam. Nehezen engedek, kemény a fejem, makacs vagyok a végletekig, tudom magamról jól, de ne akarják már letolni a torkomon, hogy ez a döntés elkerülhetetlen volt ebben a formában és időben. Mikor túl voltam az első sokkon, el is mentem futni, kicsit levezetni a felgyűlt feszültséget. Most viszont már éjfél, újra gyűlik az indulat. Ezzel az energiával egy traktort is elvontatnék most.

Eddig nem volt más, mint egy szörnyű látomás, hogy megtörténhet az, ami aztán mára valósággá vált. Viszont nincs más, menni kell előre. Igen sok a kétség bennem, de muszáj vagyok várni, hogy megfelelő döntést hozott a vezetés. Nem tartom jónak a döntést, sem helyesnek. Hiányzik belőle minden érték, logika, tisztelet, becsület. De ettől célba lehet érni vele. Titkon azért remélem, hogy egyszer ez a sok lemondás, józan észnek ellentmondó döntés egyszer megbosszulja már magát, és rá kell ébrednie a boardnak, hogy magát köpte szembe. Mert ennek egyszerűen rossz üzenete van… minden és mindenki felé, legyen az edző, szurkoló, lover vagy hater. Meg kell érteni, át kell érezni, hogy  tiszteltet az ad, aki tiszteletet is kap. És ez nem ez ideiglenes dolog kellene legyen. Az úgy nem megy, hogy tisztellek, amíg azt teszed, amit mondok. Lehet így szemfedővel is rohanni a világba, és így is lehet maratont nyerni, való igaz. Csak kicsit magasabb a rizikófaktor, hogy irtózatosan fának rohanunk egyszer, és sokáig fogunk benne szédülni. Jobb lenne tán megfontoltan, nyitott szemmel járni. Persze lehet, hogy az efféle szemléletem miatt lehetek egy egyszerű melós, és nem pedig Abramovics szintű csilliárdos vezérizé.

Most váltottunk egy jegyet az istenfasza expresszre a valóságba vezető útra, egyelőre csak oda. Viszont úgy érzem, a megfelelő kérdést nem tettük fel: nem azt, hogy mennyibe fog kerülni, annak megvolt előre az ára: jó negyven baráti millijaó; de, hogy az út mennyire hullámvasút, azt jól láthatóan elfelejtettük. Jön mindjárt a kiskarácsony, mi pedig karácsonyfadíszként ráaggatunk majd egy valamit erre a garnitúrára, és ha a történelem ismétli önmagát, még a végén BL döntőt játszunk. Egyelőre összességében a múlt árnyai nem sok jót sejtetnek, és lehet, hogy újabb évekre fogunk itt állni egymással szemben, és csak a fingot fogdossuk a levegőben. De legalább majd örülhetünk trófeakriglinek.

1230017_993501207354735_6128763635454094503_n

Mégis úgy érzem, kár még temetni minket. Közhelyessé vált már mára, de valaminek a vége az egyben valaminek a kezdete is. A szurkoló pedig, akármilyen lelkiállapotban is van ma, holnap már újra remél, mert az a dolga. Mindenki vár valamit, a teljesség igénye nélkül, de bármi is legyen a véleménye a történésről, várja az önigazolást. Egy részünk majd szétveri az öklét egy-két bárpult szélén, míg mások beérik néhány fogadkozással, aztán… aztán valahogy majd lesz. Néhányan majd berúgunk, aztán felkelünk, s miután legalább gondolatban végzünk azzal, hogy megfogadjuk, ennyit aztán még egyszer többé sosem, majd a tükörbe bámulva megállapítjuk, hogy nem történt előrelépés, de jövőre minden más lesz. Így kezdjük el, mindig így kezdjük el, nem számít, minket nem érdekel. Aztán, egymást vigasztalva ugyanott tartunk pár szezononként.

Én még hiszek a változásban,
az erőnkben, az önfeláldozásban.

Szeretném azért, ha nem nagyon hazudnánk már legalább magunknak. Normális esetben elgondolkodtatónak kéne lennie, hogy a döntést – részben – támogatók legfőbb érvei is odáig érnek, hogy „valamit csinálni kellett”, és hogy „magának csinálta”, meg „várható volt”. Az ilyen „kiesés ellen küzdünk” dolgokat még nem tudom komolyan venni. Egyszerűen a Chelsea továbbra is egy embertemető, aki rövid ideig nem képes győzelemmel kiszolgálni az önkényt, annak hirtelen hat láb mélyen lesz a fekhelye – és ezen hiába látszott úgy, hogy végre változtatni kívánunk, de testet öltött ismét a végzet, és kiderült, hogy rohadtul nem akarunk mi ezzel kezdni semmit, mert így jó nekünk és kész. Túl veszélyes ez a játék. A megoldás mindig ott van, ahol nem keresed, egy lépéssel előtted. Mi viszont igyekszünk visszafelé lépkedni, kb azért, hogy jobban lássuk, mi van előttünk. Szomorú nap marad a mai, még sokáig, a nap, amikor megint bebizonyosodott, hogy itt mindenki csak vendég, és amíg a házigazda fizet, addig akkor vág ki, amikor neki tetszik. Lehet száz a szó, ha mégis mindig egy a vége. Ezer fokon kell égni, aztán akkor lehetsz Chelsea edző – amíg ezt tudod tartani egy basic szintnek. Áldás ez vagy átok?

968 Comments

  • Posted 2015-12-18 19:17 0Likes
    by Rammschein

    Egyet nem bírok még a fejembe venni, miért 2 nappal a meccs előtt tették ki? Miért nem a Leicester elleni bukó másnapján? Miért pont most csütörtökön?
    (Nyílván tutit erre sem fogunk tudni mondani…)

    • Posted 2015-12-18 19:28 0Likes
      by BlueCech01

      Gondolom még előtte a vezetőség is összeült, meg Hiddinkkel is beszéltek, mielőtt Mou-val tárgyaltak volna.
      Bár igazából tök mindegy mikor rakják ki. A különbség annyi, hogy ha már kedden kirakjuk, akkor van +2 napja a csapatnak arra, hogy lelketlenül rugdossa a labdát az edzőpályán várva az új edzőre.

      • Posted 2015-12-18 19:30 0Likes
        by Rammschein

        Végülis, ja…na mind1 a lényegen télleg nem változtat.

    • Posted 2015-12-18 21:15 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Nem teljesen kikurt mind1??? Istenem 1 pontra vagyunk a kurva kieso helyektol, ha eddig szoptunk szted, ha Jose marad a Sundi ellen meg jobb eselyekkel indlunk? Istenem most mar kezdem a sok baromsagtol ledobni az ekszijjat… Pont ezert tettek ki, hogy instant effect lehessen, extrem, de nem irrealis esetben akar ki is eshettunk volna.

      • Posted 2015-12-18 21:28 0Likes
        by Rammschein

        Elnézést, hogy mertem véleményt adni, amit gondolok és kérdeztem valamit, hátha valakinek van valami ötlete… well, fuck do I care then… Tudod, mit remélem kikapunk a faszba, csak hogy lehessen szövegelni, hogy Mou ide vagy oda szarok vagyunk…

      • Posted 2015-12-18 22:46 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Jolvan elnezest a kirohanasert es a stilusert. Ettol meg tenyleg el kene latni legalabb a masodik faig.

      • Posted 2015-12-18 22:48 0Likes
        by Zenzo

        ez az srácok, csak szépen, ne kelljen egy nap másodszor is kommentokat törölni 🙂 mindenkiben feszül az indulat, bennem is, de egymással maradjunk meg tiszteletben.

        Köszönöm.

      • Posted 2015-12-18 22:53 0Likes
        by Rammschein

        Kicsit átírtam… :’) Elragadott a HÉV… :”D

      • Posted 2015-12-18 21:30 0Likes
        by Stonci81

        ha feszült vagy szedj nyugtatót, és ne így reagálj mások véleményére…köszi

      • Posted 2015-12-18 22:23 0Likes
        by BlueCech01

        Nyugi, nyugi.

        https://www.youtube.com/watch?v=4C-oiN_KDD0

        Na, most már jobb?

      • Posted 2015-12-18 22:53 0Likes
        by ktomi93

        Nézz meg egy Chelsea meccset, attól jobb lesz 😀

  • Posted 2015-12-18 20:09 0Likes
    by Zoleee

    Zenzo, nagyon jó írás ez is, szívemből beszéltél. Ahogy tegnap is írtam én első sorban a klubban illetve Abramovicban csalódtam. Az tuti, hogy a holnapi meccset nem nézem meg, akárhogy is fogjuk alázni a Sunderlandet. És nem azért mert nem szeretem a csapatot, de úgy érzem szemenköptek. Ennyit arról hogy végre normális klub legyünk. De majd jön vissza Eva és minden jó lesz. Szuper. Taps taps

    • Posted 2015-12-18 20:11 0Likes
      by Rammschein

      Eva lesz az edző? 😀 Viccet félre téve, nem fog ő visszajönni szerintem… miért tenné? Csak mert elment Mou?

      • Posted 2015-12-19 12:53 0Likes
        by Zoleee

        Olvastam erről valamelyik angol oldalon hogy visszajönne mert Mourinho volt az oka a kirugasanak nem a klub.
        Inkább szüljön otthon gyereket 🙂

      • Posted 2015-12-19 21:26 0Likes
        by Zenzo

        vigyázz, ilyen dumával mindjárt besoroz OV 😛

    • Posted 2015-12-18 22:19 0Likes
      by Blue One

      Én biztos megnézem, de a szurkolók miatt. Remélem ők méltó módon fognak megemlékezni Mourinho-ról. Kíváncsi vagyok a reakciójukra, erre leszek kíváncsi nem a meccsre…

  • Posted 2015-12-18 22:45 0Likes
    by myheartisblue
  • Posted 2015-12-18 23:28 0Likes
    by BlueCech01

    Egyébként érdekes tapasztalni, hogy egy topedző kiesése kellett ahhoz, hogy úgy beinduljon a bulváráradat spekulációk terén, mint egy fordulatokkal egyre gyorsuló tornádó. Borzalmasan idegesítő.

    • Posted 2015-12-18 23:38 0Likes
      by Zenzo

      say no to racism! Méghogy fehér kóla 😀

      • Posted 2015-12-18 23:42 0Likes
        by BlueCech01

        490 ml azért befigyel. Pont ki van mérve belőle a kupak meg a felső rész.

  • Posted 2015-12-18 23:45 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Megírtam egy vendég poszt szövegét és érdekelne, hogy hova küldjem el! 🙂 Tudom már jó páran beküldték de lusta vagyok vissza keresni. :/

      • Posted 2015-12-18 23:47 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Köszönöm szépen!

      • Posted 2015-12-18 23:51 0Likes
        by BlueCech01

        Egyébként a lélektani vonal erősítése végett az én posztom az egész félévet tartalmazná, érintené, ezért megvárnám, ameddig a mostani eset kissé veszít az aktualitásából.

      • Posted 2015-12-18 23:53 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én az érzelmeit írtam le Joséval szemben, ami épp aktuális, holnapra ki is derül, hogy stílusban megüti a szintet. 🙂

      • Posted 2015-12-19 00:00 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Igaz a kelleténél részegebben írtam, de csak ilyenkor kapja el az embert az ihlet! (helyesírás már más kérdés)

      • Posted 2015-12-19 00:03 0Likes
        by Endy919

        Nem viszed picit túlzásba az alkohollal ? 🙂

      • Posted 2015-12-19 00:05 0Likes
        by myheartisblue
      • Posted 2015-12-19 00:15 0Likes
        by Endy919

        Iróóónia ? 🙂

      • Posted 2015-12-19 00:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Bagly mondja,…! 😀
        Amúgy első félév, csak két vizsga lesz februárig, kedden meg 5 kreditet szereztem, szóval ez csak a második elvtárs! 🙂

      • Posted 2015-12-19 00:10 0Likes
        by Endy919

        Én most életem formájában vagyok , de február elejéig sajnos nem praktizálhatok 😀

      • Posted 2015-12-19 00:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én január 5.-ig kb. delíriumban töltöm az életem 2/3-át 🙂

  • Posted 2015-12-19 11:21 0Likes
    by Blue One

    Statement from Mourinho management:

    „He will not be taking a sabbatical, he isn’t tired, he doesn’t need it, he is already looking forward.” Mourinho is very positive. He is already looking forward.”

    „During his career Jose has sometimes chosen to leave a club, but only at Chelsea has the club decided he should leave”

  • Posted 2015-12-19 11:25 0Likes
    by Blue One

    Apparently Ramires, Zouma and Willian were the most devastated to see
    Mourinho leave with some in tears on Thursday afternoon. (Times)

    • Posted 2015-12-19 11:56 0Likes
      by Rammschein

      Ezen annyira nem lepődök meg… azért Willi meg Zouma többnyire kiemelkedtek idén… Ramires máár nem annyira…de szerintem ő sem volt annyira botrányos, mint egyesek, főleg, hogy nem is tolta annyit a pályán…

    • Posted 2015-12-19 11:56 0Likes
      by myheartisblue

      Ha Ramires sír…mindenki fog! #niggerzottan!

  • Posted 2015-12-19 11:58 0Likes
    by BlueCech01

    Egyébként a poszthoz szólva, továbbra sem értek egyet azzal, hogy mindent a vezetőségre verünk rá, és úgy kezeljük ezt a mélységet, mint egy teljesen szokványos döccenőt, amikor azon parázunk, hogy már csak harmadik lehet a csapat. Mondhattuk a fejesekre, hogy totalitárius módon hoznak döntéseket, amikor RDM-ről volt szó, amikor Ancelottiról volt szó, vagy amikor 8 éve Mouról. De nem most.
    Az az igazság, hogy Mourinho rengeteget tett a részéről azért, hogy most itt állunk. Kétszer lépett bele ugyanabba a folyóba a keretet illetően(és még akkor is erőltette ezt, amikor már nyilvánvalóvá vált, hogy nem kéne), elbarmolta a nyarat, felesleges szította a feszültséget az orvosi stábbal és teljesen perifériába nyomta a saját nevelésű játékosokat.
    Még te mondtad tavaly Zenzo, hogy nekünk nincs B-keretünk, csak A1 és A2. Nos nem. Nekünk volt egy 13 fős delegációnk, a többiekre meg vártak a tét nélküli pudingmeccsek év végén, meg kéthavonta egy kupameccs. Az egyetlen változás ebben a két idény között az volt, hogy Rémy helyét átvette Pedro, a francia meg ment a pudingokhoz sorvadozni.
    Én mindig kitartottam Mou mellett, és a dinasztiáját is a kinevezés óta támogattam. Nem értek egyet a menesztésével, azzal sem, hogy megoldás lenne.

    De roppantmód úgy érzem, hogy az ő szerepét teljesen szőnyeg alá akarjuk söpörni, azt a sor hibáját, ami ide vezetett.
    Mintha ez a menesztés egy teljesen egyedi dolog lenne, amit csak a Chelsea sarlatán vezetősége mer meghúzni, holott ennél kevesebbért is raktak ki az elmúlt 5 évben olyan edzőket, akikkel hosszú távra terveztek. Elég volt az, hogy biztossá vált, hogy nincs BL(MU), vagy éppen az, hogy kupa nélkül zárták a szezont (Real). Én ezt most nem mentegetésképpen hozom fel, de nincs olyan csapat ezen a világon, ahol az edző egy ilyen év után folytatta volna a munkáját. Egyszerűen nincs. Sehol. Nem csak itt, sehol.

    • Posted 2015-12-19 12:02 0Likes
      by Rammschein

      Én már nem Mou menesztésén vagyok kibukva… azt feldolgoztam valamelyest… és nem tagadom ő is baszott el dolgokat nem gyengén…
      Én perpill pár játékosra vagyok kibukva. (Legyen az valós, vagy sem…) A vezetőségre sem annyira talán…legalábbis, kevésbé, mint pár individuumra…

    • Posted 2015-12-19 12:07 0Likes
      by gorkaf78

      100 %-ig egyetértek. Hiszek Abráéknak is, hogy nem akarták elküldeni Mou-t, de annyira megromlott a helyzet az öltözőben, hogy nem volt más választásuk. Az is tuti fix, hogy a világ összes topklubja elküldte volna az aktuális edzőjét, ha a bajnokság megnyerése után a köv. szezonban decemberben a 16. helyen áll a csapat, egy pontra a kiesőzónától…

    • Posted 2015-12-19 14:46 0Likes
      by ktomi93

      Ezt az átigazolásos dolgot még most sem értem. Volt egy jó csapat aki bajnok lett. Ezt megbontani hülyeség, sehol nem tették volna. Kiegészítő emberek kellettek, többé-kevésbé volt is érkező meg nem is. De a csapat jelenlegi helyzetén épp semmit nem számít hogy a tartaléknak igazolt játékosok milyenek. Ha a kulcsjátékosok nincsenek formában, akkor tök mindegy, mert a tartalék azért tartalék mert gyengébb és nem üti meg a szintet. Lehet mondani, hogy akkor a tartalék játszott volna pl Hazard, Fabregas meg a fél csapat helyett, de azzal sem lennénk sokkal előrébb, mert azok alapból jóval gyengébb képességű játékosok. Azt meg ne várja el senki, hogy a padra olyan játékos érkezik aki világklasszis.

      • Posted 2015-12-19 14:58 0Likes
        by BlueCech01

        Azt ne mond már, hogy az atm poszt nem kiáltott egy klasszisért erősítésnek. Tavaly össze-vissza sakkozgattunk, mert Oscar decemberig bírta, onnantól 2 igazán jó meccse ha volt, ha meg Williant raktuk be oda, akkor meg a szélen voltunk legyengülve Cuadradoval meg Ramiressel. Fabregasról meg ne is ejtsünk szót, mennyire rossz tízesben.
        De én konkrétan a nyarat veszem, ami teljesen röhej volt Babával, Dildóval, Falcaoval, majd végül Pedroval, akit már hősként kezeltünk, miután egy WBA elleni meccsen a közreműködésével nyerni tudtunk. Sok mindent elmond, hogy legjobb igazolás az a Begovic volt, akinek előzetesen 5 meccset nem jósoltunk az idényben. Emellett az olyan játékosok, akik tényleg dobtak volna a csapaton, mint Stones, nem sikerült megszerezni, helyette jött a nagyszerű szenegáli, aki azóta is 3 játszott perccel veszi fel a fizuját.

      • Posted 2015-12-19 15:09 0Likes
        by ktomi93

        Azért nem értek egyet, mert Mourinho mire is számíthatott? Arra kb mint a legtöbb szurkoló, hogy jó játékkal hozzuk a meccseket mint tavaly mikor még nem volt fásult a keret. Ez esetben meg lett volna a stabil kezdő, a cserék nem sok lehetőséget kaptak volna pont mint tavaly.
        A többivel nagyjából egyezni lehet, bár szerintem Baba nem lenne annyira rossz ha kicsit formába lendülne. Pedro meg tökéletes lett volna cserének, arra a kevésre amit alapból játszott volna. Én nem látom hogy Stones akkorát dobott volna, 40 millióért meg pláne nem. Meg azt azért nem szabad elfelejteni, hogy ránk még vonatkozik az FFP nem úgy mint a Cityre meg a PSGre.

      • Posted 2015-12-19 21:38 0Likes
        by Zenzo

        De te megint az igazolásokra mutogatsz, amikor
        1: pont azok helyére nem hoztunk volna senkit, akik tavaly a siker kulcsai voltak: Fab, Costa, Hazard. Most ők a legszarabbak.

        2. „Emellett az olyan játékosok, akik tényleg dobtak volna a csapaton, mint Stones, nem sikerült megszerezni, helyette jött a nagyszerű szenegáli, aki azóta is 3 játszott perccel veszi fel a fizuját.” – na ez pont nem JM hibája, hanem a boardé…

      • Posted 2015-12-19 22:01 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, mivel az nyári részt emelték ki, kénytelen vagyok azt részletezni.
        Costa helyére nem is kellett volna senki, mikor Rémy lassan behozza a spanyol egész éves termését, de egy meccsig nem mertük még csak bemártani sem.
        Fabregas helyére dettó ott lett volna RLC, de ő 70 perccel lehúzta a redőnyt, holott Mou előzetesen azt ígérte, számol vele. Erre többet játszott egy ifimeccsen, mint fél év alatt a nagyoknál.
        A Stones-os rész annyiban JM hibája, hogy annyi ideig nyomattuk az angolt, hogy közben majdnem lement a nyár, és egyetlen alternatívánk nem volt a védelembe. Aztán vészterhesen kapkodva idehoztuk Johnny-t, akiről a fél edzői kar semmit nem tudott, úgy is végezte. Ez volt a pont a nyári aknáinkon.

    • Posted 2015-12-19 21:37 0Likes
      by Zenzo

      Nem vagyok hajlandó ugyanabba a vitába újra és újra beszállni. Ha nem értesz meg hatvanszor, hatvanegyedjére sem fog menni.
      Tőszavakban, hátha menni fog:
      – nem mondtam, hogy JM nem tehet a dologról
      – nem mondtam, hogy nem védhető, ha elküldik Josét, mert egy ilyen zuhanás után az
      – viszont igenis mondom, ismét, még egyszer, hogy bármikor kifuthat 1 szar szezon. Mivel mi most elvileg nem azt tűztük zászlóra, hogy bajnoki cím, meg BL serleg, hanem, hogy hosszútávú, fenntartható, koncepcionális, újjáépítés, Joséval, és az első döccenő után felhagytunk az egésszel. Az úgy nem megy, hogy eldöntök, majd meghirdetek valamit, hogy ezt csinálom, aztán meg nem, mert akkor ki lehetne rúgni az egész boardot. Elvégre ha minden igaz, JM-et azért küldték el, mert nem jöttek az eredmények. Kérdem én, a zászlóra tűzött dolgok eredménye hol van?

      • Posted 2015-12-19 21:55 0Likes
        by BlueCech01

        De neked az egész posztod erről szól a vezetőség iránt. Erről a penetráns gyűlöletről, mintha mindenről ők tehetnének, mintha az egészért az ő lelküket terhelné felelősség. Neked most az a gondod, hogy úgy kezeled az egészet, mintha egy egyszerű hepehupa, egy sima „szarabb” idény után küldték volna el, holott mind tudjuk, hogy nem így van.

        Lehet, hogy ők hosszútávon szerettek volna számolni Joséval, de valljuk be, mind ez ellen a portugál tette a legtöbbet, és ő volt az, aki egy pillanatig sem volt hajlandó változtatni a dolgokon. És ez az, amiről én már csütörtök óta beszélek.

      • Posted 2015-12-19 22:36 0Likes
        by Zenzo

        akkor javaslom fuss neki a posztnak még egyszer. Igen, a boardot támadom, méghozzá ezért:

        „Nálunk továbbra is úgy működnek a dolgok, hogy meghirdetünk egy programot, amit aztán következetesen addig tartunk be, amíg nem jön az első döccenő. Utána aztán hátraarc, és futás.”

        Igen, ez is egy sima szarabb idény. Korábban is az volt. De mind1, ez szubjektív vita.

        „Lehet, hogy ők hosszútávon szerettek volna számolni Joséval, de valljuk be, mind ez ellen a portugál tette a legtöbbet, és ő volt az, aki egy pillanatig sem volt hajlandó változtatni a dolgokon.”

        Szerintetek elvesztette az öltözőt. Nyilván, ha változtat, ami alatt általában azt értitek, hogy a fél keretet az U-ba küldi, és felállunk RLC+Kenedy+Traoré+visszahívjuk Kalast, Christensent és Bamfordot, meg beállítjuk Remy-t, akkor tuti minden jó lesz. Hagyjuk már ezt a fajta gondolatmenetet, mert ez butaság. Ahogyan arra hivatkozol állandóan, hogy ezt az eredménysort sehol nem tűrték volna el, most én mondom erre, hogy azt, hogy kivágod a fél kezdőt, sehol nem tűrték volna el, de pláne itt nem.

      • Posted 2015-12-19 23:27 0Likes
        by BlueCech01

        A sima szar idény az olyan, mint ami volt AVB, Benítez, Scolari alatt. Ez annál sokkal több, rosszabb, mételyesebb.
        De miért kellett volna kivágni a fél kezdőt?
        Ha nem 13 embert vesz komolyan számításba, az már paralel mindazzal?
        Mi mindannyian nyomattuk a keretünk mélységét tavaly, hogy most nincs is b, csak a1/a2 keret. Kihasználtuk ezt? Nem.
        Sőt, ezt az ökörséget meghúztuk idén is, amikor ugyanúgy 13 embert nyomattunk, csak most Pedro is beszállt. Ugyanazt, csak most negyedannyi értelme nem volt.
        Mindemellett neki volt egy olyan kijelentése, hogy néhány fiatalt (LRC, Traoré) ténylegesen számításba vesz a nagy csapatnál. Ehhez képest teljesen margóra nyomta az összes ifit egytől egyig.

  • Posted 2015-12-19 12:44 0Likes
    by gorkaf78

    Ez az adat nem sok jót ígér a franciák elleni párharc előtt:

    http://www.origo.hu/sport/focivilag/20151219-bayern-munchen-psg-passzok-passzpontossag.html

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com