The betrayed one

betrayÉs nem, nem Joséra célzok ezzel, hanem magamra. Én érzem magam becsapva, elárulva, méghozzá a szeretett klub által. Mert ezzel a mai húzással egyetlen dolgot írtunk fel, baszomnagy villogó neonfénnyel a homlokfánkra: szarunk mi mindenre, és továbbra sem vagyunk más, mint egy kőgazdag olajos jiddo olcsó játékszere, akinek nem számít semmi, még a saját elhatározásai sem, csak a győzelmi hóbortja csupán.

Igen, tudom, ezek erős szavak, de jelenleg igen erős érzések keringenek bennem. Sosem tagadtam, tisztelem José Mourinhot és munkásságát. De jelen pillanatban nem ezen érzések miatt érzem magam elárulva. Hanem, mert a Chelsea továbbra is csak villantott egy hamisat, mikor visszaadta nekünk Mou-t. Azt mondtam akkor, hogy végre, igen, ez egy olyan változás, ami a jó irányba mutat. Benítez után járt egy pacsi a szurkolóknak, ezt pedig nehéz volt nem annak vélni, ráadásul az, hogy a klub képes volt belátni a hibáit, és visszahozni az egyszer már kiebrudalt trénert, egy igen pozitív töltésű történet volt.

Eddig. Mert ma kiderült, nem volt ez más, csak olcsó számítás. Visszahoztuk, mert JM még mindig tudott nyerni, mi pedig már kezdtünk elfelejteni. A nagyjaink, a bástyák egy utolsó, nagy hajrával még elhozták a BL kriglit Abranak, feltették saját pályájuk tetejére a koronát. Cech, Terry, Lampard és Drogba megérdemelték azt a sikert, mondjuk, mintegy életműdíjként. Viszont az idő rajtuk is fogott, és mindenki mellett még a board is belátta, hogy eljött a generációváltás ideje. Ezt pedig nem lehet koncepció nélkül véghez vinni JÓL. Koncepció volt is, és ennek a része volt José is.

Viszont, a Chelsea úgy tűnik, továbbra is addig tud kitartani egy koncepció mellett, amíg nyerünk. Ez ma a napnál is világosabbá vált, hogy felébresszen bennünket, akik már azt hihettük, hogy vééégre képesek vagyunk nem csak felépíteni, de meg is valósítani egy hosszútávú tervet.

De nem, kérem, nem. Nálunk továbbra is úgy működnek a dolgok, hogy meghirdetünk egy programot, amit aztán következetesen addig tartunk be, amíg nem jön az első döccenő. Utána aztán hátraarc, és futás. Ez szánnivaló és gyáva hozzáállás. 10 év alatt alig akadt trófea nélküli szezonunk, de mi úgy tűnik, ezt nem engedhetjük meg magunknak, ezt a luxust. Mi kérem, azon látszat érdekében, hogy top csapat vagyunk, képesek vagyunk bárkit, bármikor kivágni. Igen, a látszat érdekében. Szívesen elmagyaráznám bárkinek a döntési szinteken, hogy egy igazán nagy csapat nem csak attól lesz az, hogy mindig ott van a top körül, és mindig trófeákat nyer. Hanem attól is, hogy a nehéz időszakokat méltón viseli.

CWb85-rVAAAq6gN

Ezt viszont nekünk még gyakorolni kell. Mi egyelőre egy módon vagyunk képesek kezelni ezt a helyzetet: kortyolunk egyet az instant-siker-kényszer poharunkból, majd egy dühödt, jóllakott óvodás módjára, akinek elvették a kislapátját, szétrúgjuk a homokozót, és duzzogva, sértődötten elrohanunk.

Tulajdonképpen olyan vagyunk, mint egy valami kihalófélben lévő, egyenlítő környéki törzs: nesze pubi, menj, azt legyél férfi. Ha nyersz, akkor te vagy a faszagyerek, ha nem, valójában leszarjuk, hogy megesz a krokodil.

Nem, nekünk nem elég a José 2.0 sem. Mintha a Chelsea vezetésébe került volna néhány székely paraszt… amolyan valódi székely logikával… ha van három pálinkám, és abból a szomszéd elvesz egyet, akkor lesz három pálinkám, meg egy halott szomszédom. Ha nyerünk, van 1 db Josénk. Ha nem nyerünk, van 1 db kirúgott edzőnk. Na bravo…

Az utolsó távozás
Az utolsó távozás

Nem akarok úgy tenni, mintha nekem lenne igazam, és csak én látnám az erdőtől azt a kibaszott fát. Nyilván szentimentális, és egy rahedli egyéb más indok miatt ragaszkodom Mourinhohoz, így nem tudok teljesen racionális lenni a kérdésben.

https://www.youtube.com/watch?v=R37sbTv4PvM

Azért azt viszont mindenképpen tartom, hogy tulajdonképpen a funfact a mai történésekben, hogy magunkat rúgtuk tarkón: mert így most már biztos, hogy most ismét rámegy legalább egy szezon, hogy megtaláljunk egy olyan edzőt, akivel megvan a szinergia a játékosok, a klub, a klub céljai és az állandó nyerési kényszer közt. Ergo, keresünk egy másik Mourinhot.

A bennem élő vadállat viszont most tombol, és komolyan kell küzdeni, hogy láncon tartsam. Nehezen engedek, kemény a fejem, makacs vagyok a végletekig, tudom magamról jól, de ne akarják már letolni a torkomon, hogy ez a döntés elkerülhetetlen volt ebben a formában és időben. Mikor túl voltam az első sokkon, el is mentem futni, kicsit levezetni a felgyűlt feszültséget. Most viszont már éjfél, újra gyűlik az indulat. Ezzel az energiával egy traktort is elvontatnék most.

Eddig nem volt más, mint egy szörnyű látomás, hogy megtörténhet az, ami aztán mára valósággá vált. Viszont nincs más, menni kell előre. Igen sok a kétség bennem, de muszáj vagyok várni, hogy megfelelő döntést hozott a vezetés. Nem tartom jónak a döntést, sem helyesnek. Hiányzik belőle minden érték, logika, tisztelet, becsület. De ettől célba lehet érni vele. Titkon azért remélem, hogy egyszer ez a sok lemondás, józan észnek ellentmondó döntés egyszer megbosszulja már magát, és rá kell ébrednie a boardnak, hogy magát köpte szembe. Mert ennek egyszerűen rossz üzenete van… minden és mindenki felé, legyen az edző, szurkoló, lover vagy hater. Meg kell érteni, át kell érezni, hogy  tiszteltet az ad, aki tiszteletet is kap. És ez nem ez ideiglenes dolog kellene legyen. Az úgy nem megy, hogy tisztellek, amíg azt teszed, amit mondok. Lehet így szemfedővel is rohanni a világba, és így is lehet maratont nyerni, való igaz. Csak kicsit magasabb a rizikófaktor, hogy irtózatosan fának rohanunk egyszer, és sokáig fogunk benne szédülni. Jobb lenne tán megfontoltan, nyitott szemmel járni. Persze lehet, hogy az efféle szemléletem miatt lehetek egy egyszerű melós, és nem pedig Abramovics szintű csilliárdos vezérizé.

Most váltottunk egy jegyet az istenfasza expresszre a valóságba vezető útra, egyelőre csak oda. Viszont úgy érzem, a megfelelő kérdést nem tettük fel: nem azt, hogy mennyibe fog kerülni, annak megvolt előre az ára: jó negyven baráti millijaó; de, hogy az út mennyire hullámvasút, azt jól láthatóan elfelejtettük. Jön mindjárt a kiskarácsony, mi pedig karácsonyfadíszként ráaggatunk majd egy valamit erre a garnitúrára, és ha a történelem ismétli önmagát, még a végén BL döntőt játszunk. Egyelőre összességében a múlt árnyai nem sok jót sejtetnek, és lehet, hogy újabb évekre fogunk itt állni egymással szemben, és csak a fingot fogdossuk a levegőben. De legalább majd örülhetünk trófeakriglinek.

1230017_993501207354735_6128763635454094503_n

Mégis úgy érzem, kár még temetni minket. Közhelyessé vált már mára, de valaminek a vége az egyben valaminek a kezdete is. A szurkoló pedig, akármilyen lelkiállapotban is van ma, holnap már újra remél, mert az a dolga. Mindenki vár valamit, a teljesség igénye nélkül, de bármi is legyen a véleménye a történésről, várja az önigazolást. Egy részünk majd szétveri az öklét egy-két bárpult szélén, míg mások beérik néhány fogadkozással, aztán… aztán valahogy majd lesz. Néhányan majd berúgunk, aztán felkelünk, s miután legalább gondolatban végzünk azzal, hogy megfogadjuk, ennyit aztán még egyszer többé sosem, majd a tükörbe bámulva megállapítjuk, hogy nem történt előrelépés, de jövőre minden más lesz. Így kezdjük el, mindig így kezdjük el, nem számít, minket nem érdekel. Aztán, egymást vigasztalva ugyanott tartunk pár szezononként.

Én még hiszek a változásban,
az erőnkben, az önfeláldozásban.

Szeretném azért, ha nem nagyon hazudnánk már legalább magunknak. Normális esetben elgondolkodtatónak kéne lennie, hogy a döntést – részben – támogatók legfőbb érvei is odáig érnek, hogy „valamit csinálni kellett”, és hogy „magának csinálta”, meg „várható volt”. Az ilyen „kiesés ellen küzdünk” dolgokat még nem tudom komolyan venni. Egyszerűen a Chelsea továbbra is egy embertemető, aki rövid ideig nem képes győzelemmel kiszolgálni az önkényt, annak hirtelen hat láb mélyen lesz a fekhelye – és ezen hiába látszott úgy, hogy végre változtatni kívánunk, de testet öltött ismét a végzet, és kiderült, hogy rohadtul nem akarunk mi ezzel kezdni semmit, mert így jó nekünk és kész. Túl veszélyes ez a játék. A megoldás mindig ott van, ahol nem keresed, egy lépéssel előtted. Mi viszont igyekszünk visszafelé lépkedni, kb azért, hogy jobban lássuk, mi van előttünk. Szomorú nap marad a mai, még sokáig, a nap, amikor megint bebizonyosodott, hogy itt mindenki csak vendég, és amíg a házigazda fizet, addig akkor vág ki, amikor neki tetszik. Lehet száz a szó, ha mégis mindig egy a vége. Ezer fokon kell égni, aztán akkor lehetsz Chelsea edző – amíg ezt tudod tartani egy basic szintnek. Áldás ez vagy átok?

968 Comments

  • Posted 2015-12-18 02:27 0Likes
    by Blue One

    Mélységesen egyetértek a cikkel. Én is hatalmasat csalódtam a klubban, ahogy már azt az előző cikk alatt is leírtam. Azt hittem, hogy végre letesszük a voksunkat A MENEDZSER mellett és évekig, évtizedekig itt lesz. Az előző kommentemből kihagytam az igazolásokat. Ott is javulni látszott a helyzet,nem szórtuk a pénzt. Örültem neki és egy nagy, új kezdetet vizionáltam….

    Most pedig ott tartunk, hogy egy balul elsült nyári átigazolási időszak után kirúgtuk a történetünk legjobb edzőjét és helyére hozzunk egy olyat, aki nem volt képes kijutni az EB-ra Hollandiával… Szeretem Hiddinket és szerintem jó is lesz, de attól még elég rosszul mutat ez a CV-ben. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy egy ausztrál újságtól, és egy volt játékostól kell megtudni, hogy ő lesz az edző…Tényleg idáig süllyedt ez a klub? Már korábban is voltak hasonló jellegű gondok… Mi folyik itt?

    Ennél a klubnál semmi sem szent. Sikerült kirúgni kétszer(!!) a valaha volt legjobb edzőnket. Ehhez csak gratulálni tudok… Maradunk az a szánalmas és nevetséges edzőfogyasztó klub, aki idáig voltunk…

    Aztán nehogy elmenjen a mu-hoz és bosszút álljon… És ha nem nyernék egy darabig semmit, mert mondjuk pont a mu nyerne mindent, akkor talán Abramovicnak és a vezetőségnek leesne, hogy mekkora hibát követtek el. Nah meg persze annak az Emelano-nak…

    • Posted 2015-12-18 07:46 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Hazard-ra en is nagyon merges vagyok.. Egy kenyelmes ribanckent viselkedik, nem ugy, mint egy bajtars, akibek raadasul meg nagxobb felelossege is van, mert a legjobbnak kene lennie..

      De ebben van Josebak is felellossege, mert tipikus, ha baj vsn akkor valahogy sosem az jon ki, h Jose jaj de jol megerti magat a korulotte levokkel, hanem valahogy mindig a gyilokporno van. Szoval be kell latnunk, h Joseban is, addig van tartas, amig jonnek az eredmenyek. Nem tudott kilepni megint a 2 szezonos arnyekabol es ugyan azok jottek elo, mint a Realnal. Nem veletlen.

      • Posted 2015-12-18 08:23 0Likes
        by kasata91

        Igen igazad van. Ami az előnye az a hátránya is Josénak. Annyira győztes típus, hogy amikor baj van akkor sem tud veszíteni. Ő akkor is a győztes hadvezért játssza, ő akkor is jobban tud mindent mindenkinél, ő neki akkor is igaza van. (Legalábbis nekem ez jön le a nyilatkozatoktól az Eva ügyig mindenből.)
        Ezért kezd el vagdalkozni. Bíróktól, orvosig, játékosokig mindenkivel, mert NYERNI AKAR. Nem csak a bajnokságot, nem csak a meccset, a napi párharcokat a médiával, az őt kritizálókkal, (és gondolom nincs ez másképp a stábtagokkal vagy a játékosokkal szemben sem).
        És ezen lavina elindításához kellett egy túlsúlyos Diego, egy pocakos Hazard és egy friss bajnokként elkényelmesedett keret.
        A játékosok fúrták az első a lyukakat a tó jegébe a rossz formájukkal, de José páros lábbal ugrált rajta. És onnantól már a lavinát megfogni nem lehetett.

      • Posted 2015-12-18 08:39 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Igen, ez a Carneiro ugy valoszinuleg bemutatja, h mi mehetett az oltozoben is… Nagyon sajnalom, es szomoru vagyok emiatt, barcsak tenyleg valtozott volba, ahogy mondta amikor visszatert, de nem..

      • Posted 2015-12-18 09:35 0Likes
        by Zenzo

        még mindig azt mondom, ennek a dokinő ügynek túlságosan nagy jelentőséget tulajdonítotok. Ez csak egy dokinő… nem értem, miért lenne köze bármihez is. Lehet, hogy a játékosok szerették, még az is lehet, hogy tényleg húzogatták is páran. De azért ne felejtsük el, hogy nem egy Lollichonról beszélünk, akivel mondjuk Cech 20 éve együtt dolgozik. Mégis elment az Arsenalba nélküle, és kifogástalanul véd azóta is. Ezek a srácok egyik nap a Barcelonában játszanak, másik nap a Chelseaben. Ha nem tudnák kizárni a külvilágot, és függetleníteni magukat az ilyen dolgoktól, senki nem lenne képes játszani sehol.

        Ez nem volt több, mint egy jó cucc a médiának, amin lehet csámcsogni. De a klub életében egy vajmi kevéssé meghatározó téma.

        Azt viszont most nem is értem, hogy ezzel mit akartok:
        „Annyira győztes típus, hogy amikor baj van akkor sem tud veszíteni.”

        Ez gond? Annyira nem hiszem, hiszen pont ezért vágták ki. Az meg, hogy nem változott… hát, pedig dehogynem. De ez mind mind1, mert a klub az valóban nem változott, csak egy kicsit úgy csinált, mintha… 🙁

      • Posted 2015-12-18 12:08 0Likes
        by Blue One

        Nem tudhatom biztosra nyilván, sok esetben azt se tudom melyik hírnek higgyek. Egy valamiben biztos vagyok: az Eva ügynek valamilyen szempontból nagyon nagy jelentősége volt! Szerintem ott kezdődött mindent. Akkor is azt éreztem, hogy nem volt jó dolog, most aztán pláne.

        Gondolj csak bele van egy bajnok csapat, minden szép és jó. Aztán jön egy ilyen kis hiba és elég csúnyán elbántak vele. Mi játszódhat le a játékosok fejében? Ilyen lépéssel csak rombolja önmagát és a csapatot. Ráugrik a média erre, nő a feszültség stb stb. Biztos vagyok benne, hogy jelentős ügy volt ez.

      • Posted 2015-12-18 12:12 0Likes
        by Zenzo

        Én nem állítom, hogy nem volt ez is egy lépcsőfok, de hogy jelentős lépés lett volna, szinte kizártnak tartom. Ez olyan, mintha a cégnél kivágnak egy takarítót érted, még az is lehet, hogy jóban voltatok, néha eldumáltatok, és még az is lehet, hogy sajnálod, hogy lecserélték, de egy hét múlva elfelejted, és kész.

      • Posted 2015-12-18 12:23 0Likes
        by Blue One

        Szerintem nem. A takarítós példánál maradva sokkal több volt. (Nem úgy). Akkor nem lett volna jelentős ha valóban egy takarító lett volna, vagy egy konyhai dolgozó.

        De ha el is felejtik, a fejekben azért ott marad, hogy szegényt miért kellett ezért kirúgni. Ha együtt éreztek vele, akkor óhatatlanul kicsit Mourinho-ra is nehezteltek… És aztán lehet, hogy már többet láttak bele a játékosok bizonyos szituációban…

        Biztos emlékszel arra a videóra, mikor megviccelte a stábtagokat és leöntette őket vízzel. Látszott, hogy minden rendben van. Mourinho talán az Icebucket challange-nél is mintha őt hívta volna ki. Joggal merülhet fel kérdés a játékosok fejében, hogy ezt miért kellett tenni ráadásul egy olyan emberrel, aki jóban volt vele. Biztos őket is sokként érte. Kicsit elterelődött a figyelem a fociról. Nem azt mondom, hogy csak ez volt jelentős, de hogy nagy mértékben hozzájárult az tuti.

      • Posted 2015-12-18 12:28 0Likes
        by ktomi93

        Szerintem is csak lépcső fok volt. Már előtte is gondok voltak, és azon a meccsen sem ment igazán a játék. Inkább még egy lökés lehetett.
        De amúgy nem úgy volt hogy nem rúgták ki, csak egy kis ideig nem ő ment volna meccsekre? Nekem úgy rémlik hogy maradt volna első számú orvos csak aztán a hiszti meg balhé és a kedves doktornő sem hagyta annyiban a dolgot, pedig lehet hogy akkor rövid időn belül elfelejtette volna mindenki.

      • Posted 2015-12-18 12:41 0Likes
        by Zenzo

        azt hiszem, itt elértünk a kettőnk közötti végső érvekig, innentől már max belsős infók dönthetnének. Nem ismerem behatóbban egy sztárcsapat játékosainak pszichológiáját, mert erről még nem találtam könyvet, így csak anno saját, fiatalkori fociélményeimből tudok táplálkozni, de hát az ugye ugyancsak messze áll ettől, másrészt az egyéb olvasottakra, de én továbbra is állítom, hogy egy ilyen történés nem szabad, hogy változtasson bármin. Ezek profik, most csak gondolj bele, hogy akik eddig kedvelték JM-et, és krvára nem akarták, hogy távozzon, ők is kénytelenek más edző alatt dolgozni. Akkor most az ő teljesítményük is törvényszerűen visszaesik a nullára? Vagy José =/= a dokinő, és akkor az teljesen más? 😉 szóval nálam még egyszer: ez egy orvos, aki annyit számít kb, mint egy hangyapecek. Lehetsz szomorú, együttérző, de a munkádon ez nem kellene, hogy változtasson. Kirúghatják a cégtől akár a legjobb barátodat, attól még ha csalódottan is, de holnap is bemégy dolgozni, és ugyanúgy dolgozni fogsz.

      • Posted 2015-12-18 12:48 0Likes
        by kasata91

        Csak te nem vagy kiskirálylány, nem keresel milliókat, nem dobálják feléd a szponzori szerződéseket és nem az a legnagyobb dilemmád, hogy melyik bentley-be ülj bele. Azért bizonyára nem közember lélektannal rendelkeznek ezek a játékosok. Márpedig minden érvünk ebből indul ki.

      • Posted 2015-12-18 13:31 0Likes
        by Zenzo

        de az ember attól még ember marad, az „alap érzések” ugyanazok: öröm, bánat, csalódás, boldogság, sértődöttség. Lélektanilag annyival másabbak, hogy ahhoz, hogy a legjobb legyél, „agyban” is el kell ezt érni, köznyelvben őket nevezzük beképzeltnek. Nekik ugyan van mire beképzeltnek lenni, de sosem lehetsz a legjobb, ha nem hiszed el magadról hogy az vagy. Az emberi viszonyaikban, hogy hogyan viszonyulnak egy munkatárshoz viszont ez vajmi keveset számít.

        Gondoljatok arra, hogy ezeknek az embereknek sokszor akaratukon kívül (elvégre egy klub nem fogja megkérdezni a játékost, hogy el akar-e menni, a lényeg, hogy el akarják-e és el lehet-e adni) szóval akaratukon kívül kerülnek új helyre, országba, csapatba, közegbe. Függetleníteni kell tudni magukat a személyes relációktól. Különben hogy tudnának egyik évben Machesterben, a következőben meg Madridban ugyanúgy teljesíteni? Ez csak úgy megy, hogy ha valamilyen szinten lesz*rod, kik vannak körülötted, megtalálod azt a párat, akikkel jól érzed magad, mert egyedül azért mégsem megy, és meg kell tanulnod együtt dolgozni az edzővel, azt kész.

      • Posted 2015-12-18 15:06 0Likes
        by Frenky54

        „Lélektanilag annyival másabbak, hogy ahhoz, hogy a legjobb legyél, „agyban” is el kell ezt érni” – mint írod.
        Beszélgettem korábban egy pszihiáterrel sportolókról, és azt mondta:általában nem „agymenek”, de van többek között olyan agyi – vagy akármilyen képességük, amivel egy sérülésből sokkal hamarább felygógyulnak , mint a normál emberek, és ez nem magyarázható az edzettségükkel.

      • Posted 2015-12-18 13:04 0Likes
        by Blue One

        Azok pedig sajnos nincsenek. Szerintem nagyon jóban vannak a staff többi tagjaival, főleg ha orvosról van szó ( aki ráadásul a gyengébbik nemhez tartozik és jól is néz ki…) Nyilván nem ez vezetett a teljesítményromláshoz, de a fejekben zavart okozhatott, vagy legalábbis elkezdhetett. Nem azt mondom, hogy emiatt buktatták meg (ha megbuktatták), de ha megromlott a viszony közöttük, akkor ennek is közre kellett játszania. Nem hiszem, hogy szimplán csak a vereségek miatt zörrentek össze…

        Továbbra is tartom, hogy lényeges dolog volt. Vegyünk egy egyszerű példát: van 3 ember, abból az egyik te vagy. A két másik jóban vannak, és te ez egyikre felnézel, nagyon kötődsz hozzá. És egyszer csak egy pitiáner dolgok nagyon csúnyán összekapnak (és országvilág előtt megszégyenítenek. a valóságban ugye ez történt), akkor téged is biztos megvisel és feltehetőleg megkérdeznéd, hogy ezt most miért kellett vagy próbálnád kibékíteni őket. És mivel nem egyszerű barátokról szól a történet alapja, így el tudom képzelni, hogy a játékosok nem tudtak/mertek hozzászólni. Ennek megfelelően pedig bekerült a szőnyeg alá feszültségként…

      • Posted 2015-12-18 13:06 0Likes
        by bilala

        a vesziteni tudni kell kifejezes azert gondolom neked is ismeros. ez nem csak egy szepen csengo valami, hanem egy igen komoly igazsag

      • Posted 2015-12-18 11:50 0Likes
        by Blue One

        És lehet, hogy nem volt palota forradalom, de akkor Hazard miért viselkedett úgy, ahogy. Egyik meccsen lehívták a végén és Mou átakarta ölelni, ő meg kb ellökte a kezét… Hazard, aki csendes, jófiú, balhéktól igencsak mentes kategóriába tartozott.

    • Posted 2015-12-18 07:59 0Likes
      by kasata91

      Azt olvastam a hét közepén, hogy nem súlyos a sérülése, de a Szundi ellen még nem lesz ott.
      Én nagyobb összegben mernék fogadni rá, hogy ott lesz…

      • Posted 2015-12-18 11:41 0Likes
        by Blue One

        Én is ezt gondolom, de ez is furcsa. Mert egyébként nem tűnt súlyosnak. De akkor miért nem tudta folytatni a meccset? Ma gondolom megtudtuk volna mi van vele, bár így is lehet, hogy megtudjuk. Feltéve, hogy lesz sajtótájékoztató nah meg persze menedzser…

      • Posted 2015-12-18 11:43 0Likes
        by Zenzo

        „feltéve, hogy lesz sajtótájékoztató nah meg persze menedzser…”

        ilyenkor a caretaker ül oda, aki általában a másodezdő, szóval ne lepődj meg, ha Holland ül majd ott 😉

      • Posted 2015-12-18 11:48 0Likes
        by Blue One

        Nem lepődök meg, Mourinho ideje alatt is tartott ő már. Csak megint érdekes lesz a szitu. Ha ő lesz ott, mit fog mondani? Majd kérdezgetik ki lesz az új edző, nyilván nem fog (tudni) mit mondani. Aztán neki kéne felkészítenie a csapatot holnapra? Tőle mit tud kérdezni majd az újságíró? Sérültek, hogy vannak azt ennyi. Minden kérdés Mourinho-val lenne kapcsolatos szerintem feltéve ha engedik. Mindenféleképpen érdekes lesz, már ha lesz egyáltalán…

    • Posted 2015-12-18 10:15 0Likes
      by thiemecsaba

      Értem én a dühöt meg csalódottságot. De most ha mindenkibe belerúgunk egyet, mert úgy gondoljuk, hogy igazunk van és megérdemli, attól még nem lesz igazunk, s nem biztos, hogy megérdemli. Sőt, fogadni mernék, hogy mi sem leszünk jobban. Én is ugyanúgy csalódott vagyok, de néhány feltételezés miatt, néhány szennylap cikke miatt, néhány vélemény miatt még nincs jogunk belerúgni mindenkibe! Kívülről gyakorlatilag egyáltalán nem láthatunk be sem az öltözőbe, sem a munkába! Tehát nem, hogy most de még 10 év múlva sem fogjuk tudni, hogy konkrétan mi történt.

      • Posted 2015-12-18 11:39 0Likes
        by Blue One

        Tudom és engem is idegesít, hogy már azt sem tudom kinek, minek higgyek. Nem akarom, nem is tudom elhinni, hogy anno JT panaszkodott a legjobban mikor először kirúgták Mourinho-t. Vannak érvek, ellenérvek, hogy most ha volt is ilyen játékos, akkor ki volt? Vagy, hogy volt-e egyáltalán? Ha viszont nem lett volna, akkor emenalo miért mondta volna?Miért keverte volna bele? Miért nem lett volna elég indoknak a gyenge szereplés. Másik oldalról közelítve, ha nem volt semmi probléma, akkor pedig miért játszottunk úgy, ahogy? Ennyit tudtak volna? Nem hiszem….

      • Posted 2015-12-18 11:41 0Likes
        by Zenzo

        ” Ha viszont nem lett volna, akkor emenalo miért mondta volna?”
        Hogy a döntésért ne csak a board legyen elővéve… vagy nem tudom, Sun részvényes, és az eladott darabszám után jutalékot kap 😀

      • Posted 2015-12-18 11:44 0Likes
        by Blue One

        Így-is úgyis ők lesznek elővéve. A döntéseket ők hozzák, nekik kell felvállalni a következményeket. Persze jól hangzik, hogy elvesztette az öltözőt, így úgy tűnik mintha nem lett volna más választásuk. És akkor megint visszakanyarodhatunk a klubot minősítő dolgokhoz. Akkor ha nem igaz, akkor így feketítették be Mourinho-t, a klub valaha volt legjobb menedzserét?

  • Posted 2015-12-18 07:07 0Likes
    by Rammschein

    Az biztos, hogy akármit csinálnak a Sunderland elleni meccsen én nem fogok örülni neki.Azt elrontották elég szépen.

  • Posted 2015-12-18 07:35 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Megertelek Zenzo, meg ha egyet nem is ertek mindenbe, de most vitat kezdemenyezni nem erzek helyenvalonak, mert ez most akarhogyis, de mindannyiunknak a gyasz pillanata…

    De elkerulhetetlen volt. Elfogyott a levego, mi csak Jose nyilatkozatokbol tudunk taplalkozni,de mar oktoberben patkanyokrol beszelt pl. Es a hatterben ki tudja mi volt. Vagy a jatekosok vagy o. Es egy klub nem fog kirugni 18-22 jatekost, de 6-8-at sem.

    • Posted 2015-12-18 09:49 0Likes
      by Zenzo

      „ha egyet nem is ertek mindenbe, de most vitat kezdemenyezni nem erzek helyenvalonak”
      csak nyugodtan, attól nem lesz sem jobb, sem egyszerűbb, hogy nem teszed 🙂

      „Vagy a jatekosok vagy o. Es egy klub nem fog kirugni 18-22 jatekost, de 6-8-at sem.”

      Nem akartam elmenni ebbe az irányba, de ha már… ez pszichológia. Nem kell sem 22, de még csak 6 játékost sem elküldeni. A csapatokon belül klikkel vannak, itt max egy klikről lehet szó, akik mondjuk úgy ellenálltak, márha így történt valójában. De ezeknek a kis csoportoknak is van vezetője, hangadója. Elég látványosan kiemelni azt az 1 embert, és lerakni mondjuk a tarcsiba.

      Az a fura, hogy José sosem fél megtenni ezt, még akár a „saját” emberével sem. Anno az első regnálás esetén simán lefokozta a fakóba Joe Cole-t, vagy Carvalhot, amikor kellett. Szóval ez most megint csak feltételezés, hogy egyáltalán volt-e ilyen jelen esetben, mert úgy akkor 2 verzió van: az egyik, hogy JM mind a mai napig nem tudta, hogy ki az, ezért is nem vonta ki a csapatból, a másik, hogy nem merte (a harmadik ugye az, hogy nem is volt semmi ilyen). Én nem tudom elképzelni, hogy ha volt, akkor ne tudta volna, azt pedig még nehezebben, hogy ha az Ázár volt is, ne merte volna a tarcsik közé száműzni – pedig jelenleg ha volt ilyen összekülönbözés, akkor szerintem Hazard a legvalószínűbb. És itt már akkor kb az a döntés, hogy Mourinho vagy Hazard. Na, a klub itt döntött a belga, és nem a portugál mellett.

      • Posted 2015-12-18 10:21 0Likes
        by thiemecsaba

        Én Hazardnak csak annyit tudok felróni, hogy mivel még nincs olyan világsztár(pozitív értelemben) szinten, hogy rossz passzban is hátára vegye a csapatot, egy idő után beleszürkült a dologba…

      • Posted 2015-12-18 10:22 0Likes
        by lamps8

        Ázár nem annyira nagy egyéniség nálam, hogy egy ilyen „forradalmat” felvállaljon. egyszerű, szórakozott srác, kapitális tehetséggel a batyuban, viszont nincseneke vezetői hajlamai, nekem így jött le az ő profilja az évek alatt.
        inkább Fabregas a tippem.

      • Posted 2015-12-18 10:25 0Likes
        by thiemecsaba

        De most komolyan, Fabregas meg hogyan? Amikor ott van az öltözőben JT, Iva, Matic! És gyakorlatilag ő az egyik legújabb ember. Oké, hogy ő is szarul játszik, de akkor már a csapatból akárki lehetne…

      • Posted 2015-12-18 10:26 0Likes
        by lamps8

        az egyik legújabb valóban, de ő egy vezéregyéniség jobban tudja manipulálni az embereket, sok a latin a csapatban őket mint egy önálló klikket össze tudta fogni, de ne menjünk bele egy összeesküvéselméletbe

      • Posted 2015-12-18 10:27 0Likes
        by thiemecsaba

        Gyártani azt lehet…csak semmi értelme!

      • Posted 2015-12-18 10:31 0Likes
        by Zenzo

        de vezéregyéniség vagy sem, egy olyan spílerről beszélünk, aki Barca-Arsenal-Barca-Chelsea vonalon mozgott… egy zsoldos. Azoknak mind1. Max valami buta érzelmi szálon lehet elindítani ezt a logikát, hogy szereti Wengit, aztán megorrolt JM-re, mert az meg mindig oltotta a fhansziát, de ez már tényleg nagyon sci-fi 😀

      • Posted 2015-12-18 11:27 0Likes
        by kasata91

        Hát azokat a passzokat amiket adogatott, arra nincs más magyarázat. Meg a szarokbele stílusra sem.

      • Posted 2015-12-18 11:29 0Likes
        by thiemecsaba

        Iva játékára van magyarázat? vagy Costa játékára? esetleg Matic játékára?

      • Posted 2015-12-18 11:31 0Likes
        by Blue One

        Iva-t meg kell védenem. Nagyon rossz volt ez kétségtelen, de az akaratával soha nem volt probléma.(Costa dettó) Ellenben a spanyoléval…

      • Posted 2015-12-18 11:32 0Likes
        by thiemecsaba

        Kérdezem én, akkor te Anelkára mit mondtál? mert ő konstans ugyanúgy játszott…

      • Posted 2015-12-18 11:34 0Likes
        by Zenzo

        na de ő tuti nem is robbantott balhét sehol 🙂 le sulk 😀

      • Posted 2015-12-18 11:35 0Likes
        by Blue One

        Azt, hogy egy flegma játékos. Hogy lehet(ett) úgy elvégezni egy tizit a BL-döntőben?

      • Posted 2015-12-18 10:29 0Likes
        by Zenzo

        én azért tippelek rá, mert az előző szezonban „mindent megnyert”, oké nem aranylabda, meg ilyenek, de minden egyéni címet besöpört. Élmény volt nézni a játékát, idén meg semmi. Egy fél gólt lőtt eddig… látványosan szenvedett, és ha már mindenáron össze akarjuk kötni az egész JM ügyet a dokinővel, hozzá robogott be Eva 🙂 (oké, ez csak vicc)

        De vele foglalkozott JM a legtöbbet, leültek, dumáltak, Hazard kérte játszon tizest, megkapta, JM még azt is kiemelte, hogy többoldalas dokumentációt kapott a teljesítményéről írásban is, stb. Az pedig, hogy valaki egyéniség vagy nem, nem függ attól, hogy folyamatosan oltja-e a haverok előtt Josét vagy sem. Elfogytak a belgák körülötte, lehet az is fájó neki. Nem tudom. Az ilyen él-sportemberek pszichológiája igen széles skálán mozog. Látványra Messi is csak egy kis, szégyenlős pötsch, mégis évek óta gyanusan ő mozgatja a szálakat a Barcában is.

      • Posted 2015-12-18 14:50 0Likes
        by Frenky54

        Hazardot láttam a belga válogatottban nem is egyszer az ősz folyamán, de Chelsea-s játékot, formát produkált.

      • Posted 2015-12-18 11:13 0Likes
        by ktomi93

        Nem tudom, de én Fabregasról nyilatkozatok meg egyéb viselkedés alapján nem gondolnám. Sokkal inkább Hazardról. Valahogy róla jobban el tudom képzelni. De egy adott játékos rosszabb játéka nem biztos hogy arra utal, hogy ő a kerékkötő, lehet csak összerúgta a port a csapat egy nagyobb részével akik pont a buktatáson ügyködtek és ezért volt a negatív játék illetve az összjáték hiánya.

        Bárki is volt, szerintem pár meccs múlva okosabban lehet találgatni.

      • Posted 2015-12-18 11:22 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Vagy csak nem feküdt neki az idei taktika. Igaz így is a csapat legjobbja volt támadásokban. Tavaly volt egyedül hozott meccseket a többiek tavaszi vissza esése mellett, de ha mindenki olyan játékkal szabotált volna idén, mint ő akkor kicsit előrébb lennénk. Őt pont hülyeség elővenni, de ez csak az én gondolatom.

      • Posted 2015-12-18 11:33 0Likes
        by Zenzo

        „így is a csapat legjobbja volt támadásokban”
        A nulla gól elég erős érv az enyém mellett 😉 a te véleményedet mi támasztja alá?

      • Posted 2015-12-18 11:35 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Meccsenként átlag 6 keypass. Ha nem vagyunk ilyen gyengék kapu elött akkor lenne mellette 15 assist is. 🙂

      • Posted 2015-12-18 11:40 0Likes
        by Zenzo

        6? 😀 annyit tavaly sem hozott… értem én, hogy vicceskedünk, de azért kicsit komolyra fordítva… támadásban Oscar kb ugyanazt hozta, mint egy szezonnal korábban, kicsit talán kevesebbet, nem tudom. Will jóval többet. Pedrot hagyjuk, aki jóval kevesebbet tett a közösbe, az Costa, Fab és Hazard. Mindenkinél ki lehet emelni valami faja kis statot, pölö Fab még így is a liga(!) egyik legjobban passzoló játékosa, pedig láttuk, hogy a pályán ebből mi látszik. Összességében Hazard, Costa, Fabregas, Ivanovics játékának visszaesése a leglátványosabb. Terry, Azpi vagy Matics legalább helyenként képes volt a szart jóval kompenzálni.

      • Posted 2015-12-18 11:49 0Likes
        by ktomi93

        Ivanak is voltak jobb meccsei, legalább is rémlik olyan mikor nem lőtte bele az előtte álló védőbe a beadásokat 😀

      • Posted 2015-12-18 12:50 0Likes
        by kasata91

        Na karácsonyra nekem ebből kell egy végtelenített videó. A reszkessetek betörők helyett azt fogom nézni. 😀

      • Posted 2015-12-18 11:29 0Likes
        by Blue One

        „Bárki is volt, szerintem pár meccs múlva okosabban lehet találgatni.” Mi a kettő között az összefüggés? Ha lemegy pár meccs mitől leszünk okosabbak?

        Egyébként Fabregast is mondanám. Én kinézem belőlem, hogy valami nem tetszett neki és valamiért látok benne valami sunyiságot is. Hiszti nem állt távol tőle sose, elég csak a válogatottas hisztijére gondolni. Egy dolog miatt viszont nem értem miért tett volna ilyet? Mou-t okolta volna, mert nem megy a játék? Ő hozta ide, újra régi fényében tündökölhetett, újra felépítette őt. Szar játéka ellenére 2 fordulóval ezelőtt is kezdő volt. Akkor mi volt a baja?

      • Posted 2015-12-18 11:31 0Likes
        by ktomi93

        Arra gondoltam, hogy akinél látványos fejlődés lesz játék terén az valószínűleg benne volt a dologban.

  • Posted 2015-12-18 07:59 0Likes
    by DannyfromtheShed

    „@michaelbutler18 there’s large rumours he turned down his compensation package. Plus he was reportedly in tears. Still a human after all.”

  • Posted 2015-12-18 09:16 0Likes
    by Heizer Csaba

    Én azt hittem, hogy ki tudnak egyezni mondjuk, hogy marad a klub mellett egyfajta tanácsadó-szakmai igazgató-akármi hasonló pozícióban, mert akkor át lehetett volna tárgyalni vele a végkielégítése ügyét, miközben a szakmai tudása illetve ismerete se veszett volna el teljesen. És hát bármikor újra lehetett volna gombolni a kabátot.
    Az hogy a vezetőség ilyen opciót valszeg meg se fogalmazott (vagy Mou nem kért belőle, vagy ez egyszerűen nem hír) elég furcsa. Ha vezető lennék, aki szereti a munkahelyét (és hát felelős a sikeréért), nem hagynám hatalmas pénzért felállni a legértékesebb szakemberemet, akkor is ha már sokakkal összerúgta port, mindent megtennék egy köztes megoldásért, ahol mindenki nagyobb arcvesztés nélkül próbálhat előrelépni.

    Valószínűleg mi, szurkolók képzelünk sokkal többet a board-ba mint amilyen valójában. Azt hittük megváltoztak, mert szerettük volna, hogy így legyen. Ugyanolyan türhők mint voltak, gyakorlatilag ez az általam legjobban utált Real Madrid – Perez stílus – jó attól talán egy fokkal finomabb.

    Ki a franc ez az Elemano vagy ki az anyám? Honnan jött? Most láttam először ezt az embert, de ilyen ellenszenves kis farokot ritkán látni! (jó lehet hogy a körülmények erősen befolyásolnak.)

    • Posted 2015-12-18 09:57 0Likes
      by Zenzo

      „Ki a franc ez az Elemano”

      Emenalo 🙂 2007 óta a Chelseanél dolgozik, szóval az azért nem szép, hogy nem hallottál még róla 🙂 amikor Arnesent elküldtük, Grantet pedig JM helyére emeltük, akkor utóbbi hozta a csapathoz, akkor került a csapathoz, főleg az akadémia irányításával és a fiatal tehetségek felkutatásával volt megbízva. 2011-ben nevezték ki technikai igazgatóvá, és Garnovskajaval úgy hírlik, ők ketten viszik a klub igazolásait, a fiatal- és kölcsönpolitikát, FFP, stb. Szóval fontos láncszeme a gépezetnek, és nem két napja.

      Amúgy nigériai futballista volt, ’94-ben ott volt a VB-n az USA-ban.

      Érdekesség vele kapcsolatban, hogy vagy nem kifejezetten JM szimpatizáns, vagy tartott a portugáltól a hírek szerint, amik persze vagy igazak, vagy nem, de állítólag, mikor 2013-ban kiderült, hogy a klub Josét hozza vissza, akkor állítólag benyújtotta a lemondását is, amit viszont a klub nem fogadott el.

      • Posted 2015-12-18 10:02 0Likes
        by Heizer Csaba

        Pont ezen gondolkoztam, hogy rémlik egy ilyen nevű nigériai focista, de valahogy nem jött össze a kettő. Na szégyen, hamu a fejemre, meg ruhaszaggatás.

      • Posted 2015-12-18 11:23 0Likes
        by Blue One

        Remélem egyszer kiderül az igazság, és Mou elmondja, hogy milyen volt a kapcsolata mondjuk vele. Egyébként voltak olyan hírek is, hogy Mou csak akkor jön vissza, ha őt elküldik és valamiért ebben a dologban hittem, mármint, hogy nem kamu, hanem tényleg van valami feszültség közöttük. Ezt erősíti az a tény is, hogy másik oldalról is történt ezek szerint lépés, hogy ne dolgozzanak együtt.

    • Posted 2015-12-18 10:32 0Likes
      by Zenzo

      kerestem ezt a videot, de nem találtam ‘sszameg 🙂 de nincs ez valami más zene alatt is? Nem Prodigy rémlett…

      • Posted 2015-12-18 10:34 0Likes
        by thiemecsaba

        Én csak így ismerem. Mindenesetre már a poszt közepénél tudtam, hogy ez kell ide!

  • Posted 2015-12-18 10:34 0Likes
    by Zenzo

    A játékosok egyébként nem nagyon kapkodtak szociálmédiázni a történteket, amiért én roppant hálás vagyok.

    Tegnap Fab volt az első, ma Ápi, majd most Terry.

    https://d2kmm3vx031a1h.cloudfront.net/FGVWF0OTcypNj4HFGcAy_Terry%20on%20Instagram.PNG

    • Posted 2015-12-18 10:37 0Likes
      by thiemecsaba

      Azért bármilyen oldalról közelítjük is meg a dolgokat, nekik sem könnyű a helyzet, sőt!

      • Posted 2015-12-18 10:52 0Likes
        by Zenzo

        kíváncsi vagyok, ez hogyan zajlik egyáltalán… nekik ki szól, és mikor?

      • Posted 2015-12-18 10:54 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Jó esetben összehívják a keretet, rossz esetben mindnekinek van internete.

      • Posted 2015-12-18 10:58 0Likes
        by thiemecsaba

        Azért egy ilyen dolgot meg kell beszélni az öltözőben. Függetlenül attól, hogy akkor frissen kapják az infót, vagy pár perce már valaki hívta őket telefonon, hogy igaz-e a hír.

      • Posted 2015-12-18 11:05 0Likes
        by Zenzo

        ja, bár ahogy a klubok szokták intézni ezeket, nem lepődök meg, ha nincs, aki odaálljon az öltözőbe… anno Ancelottit pölö a meccs után a buszon rúgták ki telefonon, de számtalan ilyen szánalmas húzásról tudni önéletrajzi könyvekből..

      • Posted 2015-12-18 11:09 0Likes
        by thiemecsaba

        Az edző hogyan kapja meg az infót az egy dolog, de hogy a játékosokkal ez kicsit komolyabb kell legyen, az biztos! Mivel ők maradnak, kérdéseik vannak, az érzelmeik kihatnak továbbra is a csapatra stb stb…

      • Posted 2015-12-18 11:10 0Likes
        by Blue One

        Amit csinál mostanság a klub, simán el tudok képzelni valami amatőr dolgot…

      • Posted 2015-12-18 11:15 0Likes
        by ktomi93

        Szerintem egy ilyen mélyen lévő csapathoz olyan edzőt hozni aki nem rég bukott meg Hollandiában mert nem tudott kijutni az eb-re eléggé amatőr dolog.

      • Posted 2015-12-18 11:17 0Likes
        by thiemecsaba

        JM ki sem volt rúgva, de ti már AZ új edzőről beszéltek! Nem értelek…

      • Posted 2015-12-18 11:21 0Likes
        by Blue One

        Ugyanezt írtam egy korábbi hozzászólásomban. Ott egyébként azt is leírtam, hogy szerintem azért jó lesz, de tény, hogy megesett vele ez a csúfság ráadásul nem is olyan régen. Remélhetőleg azt az arcát hozza, amit anno nálunk illetve még abban is bízhatunk, hogy Ranieri is leszerepelt a görögökkel, szóval akár még jó ómen is lehetne…

    • Posted 2015-12-18 16:55 0Likes
      by Rammschein

      Szebb írás, mint Fabregasé…

  • Posted 2015-12-18 10:55 0Likes
    by thiemecsaba

    Visszatérve a posztra, hittem is, meg nem is ebben a hosszú távú maszlagban. Főleg azért voltak kételyeim ezzel kapcsolatban, mivel a játékospolitika még mindig nem változott. Ugyanúgy képesek voltunk idehozni egy Falcaot, egy nevesincs Dju/Dji akárkit, mint mondjuk egy kamerunit, ugyanúgy nem voltunk képesek a saját fiataljaink és az első csapat közötti mérhetetlen szakadékot mérsékelni. És ez még akkor sem változott meg, amikor már tényleg szóba sem jöhet a címvédés, vagy a TOP4.
    Nem értem a vezetőség döntésének időzítését(habár ezt lehet sosem érteném)! Miért Decemberben? Miért a BL továbbjutás után? Ha nem lett kirakva novemberben, akkor már miért nem lehetett szezon végéig megtartani?! Ebben a szezonban már nincs amit kimaxolni! Kamu ha valaki ezzel hitegeti magát, vagy a kiesés elkerülését emlegeti! Nekem ez az egész annyit bizonyított, hogy egy profi csapatnak ha nem is amatőr, de fél-amatőr vezetősége van!

    • Posted 2015-12-18 11:14 0Likes
      by Blue One

      Egyetértek. Az eddig profin működő vezetőségben én is csalódtam. Mostanában egy amatőr társaság benyomását keltik. Az általad már felsorolt kérdések mellé még azt tenném oda, hogy: miért csütörtökön? Holnap meccs, péntekenként pedig ugye sajtótájékoztató szokott lenni… Azt még nem tudjuk, hogy ki fog ott beszélni… Még egy Aston Villában (!) vagy egy Swansea-ban is kineveznek valakit átmenetileg…

  • Posted 2015-12-18 10:57 0Likes
    by Balázs Kozó

    AZ a Chelsea, aki nekem szimpatikus volt (Goonerként mondom), az a 99/00-ás csapat volt. Cudicini, Zola, Vialli..Egy tökös csapat volt. Értem én, hogy manapság akkor vagyok szurkoló, ha a csapatom fossa a trófeákat, de amivé Mou züllesztette a Chelseat, az minden, csak nem szimpatikus, se nem foci. Hanem egy kibaszott cirkusz, és nem a jobbik fajtából.

    Ne hiányoljatok egy olyan menedzsert, aki felgyújt mindent és mindenkit maga körül 3 év alatt.

    Kívánom nektek, hogy legyen ismét egy olyan tökös csapatotok, mint 15 éve volt.

    • Posted 2015-12-18 11:04 0Likes
      by Blue One

      Nehéz szavakba önteni, hogy mit jelent nekünk José. Hogy ne hiányolnánk őt?

      • Posted 2015-12-18 11:05 0Likes
        by gorkaf78

        Csak a magad nevében beszélj, nem kell a többes szám.

      • Posted 2015-12-18 11:09 0Likes
        by Blue One

        Jah, hogy másnak nem jelentett semmit? Bocsánat.

      • Posted 2015-12-18 11:12 0Likes
        by gorkaf78

        Ezt hol olvastad, mármint hogy másnak nem jelent semmit? Nem ezt írtam. De ha véleményt fejtesz ki, akkor az csakis a sajátod, nem több emberé. Persze, ha többen ültök a gép előtt, és épp megy a bunyó a billentyűzetért, akkor neked/nektek van igazad/igazatok.

      • Posted 2015-12-18 11:14 0Likes
        by Zenzo

        tekintve, hogy van legalább két Chelsea szurkoló itt a blogon, akinek hiányozni fog, már van alapja a többes számnak. Írd le nyugodtan, hogy te pezsgőt bontottál, de ilyeneken ne akadjunk már fenn egymással szemben…

      • Posted 2015-12-18 11:21 0Likes
        by gorkaf78

        természetesen nem bontottam pezsgőt, sőt ürességet érzek José távozásával kapcsolatban, és szomorúságot is, azért, mert tudom, milyen fontos számára a klub. Azt sajnálom főleg, hogy nem értette meg azt, hogy ha nem találja meg a közös hangot a játékosokkal, illetve miután elveszti, nem tudja visszaszerezni a megrogyott bizalmat, akkor ennek ez lesz a vége. Viszont reményt is érzek, mert bízom benne, hogy a csapat végre összekapja magát, és elindul felfelé.

      • Posted 2015-12-18 11:30 0Likes
        by ktomi93

        Azon játékosok akik most hirtelen elkezdenek sokkal jobban játszani, nem szurkolást érdemelnek. Aki ilyen szintű mélyrepülést idéz elő azért, hogy edzőt buktasson, pont nem érdekli a klub, csak saját maga. Az ilyen játékosnak elég nehéz is szurkolni, gyomor kell hozzá az biztos.

      • Posted 2015-12-18 11:33 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        De ezt nem lehet megmondani. 1-2 ember javulása akár képes másik 4-5 ember javulását magával hozni. Oscar duplával nyerünk az lehet azért van mert jobbak a társai, és nem azért mert eddig szabotált.

      • Posted 2015-12-18 11:35 0Likes
        by Zenzo

        igen, ez tipikusan a 22-es csapdája. Ha jobban játszol, áruló vagy, ha nem, akkor meg szar… ebből sehogyan sem jöhetnek ki jól a játékosok, függetlenül attól, hogy mennyire tettek a történtekért, vagy ellene.

      • Posted 2015-12-18 16:54 0Likes
        by Rammschein

        Nem lenne 22-es csapdája, ha nem felejtettek volna el focizni…

        De egyébként nem csak ez, az egész szituáció egy rohadt nagy olyan csapda…

      • Posted 2015-12-18 11:17 0Likes
        by Blue One

        Gondoltam megkockáztatom, hogy más is szeretett José-t nem csak én… Nem tudom milyen szurkoló lehetsz, ha nem jelentett számodra semmit szeretett klubod valaha volt legnagyobb edzője… Még szerencse, hogy te csak egyedül ülsz a gép előtt, így legalább egy emberrel kevesebb van, akinek közömbös Mourinho!

      • Posted 2015-12-18 11:24 0Likes
        by gorkaf78

        Erre most mit lehet írni? Kérlek, idézd vissza, hogy azt írtam, nem jelentett semmit. közömbös volt. Én csak annyit írtam, hogy 1 kommentelő / 1 vélemény… ha ezt nem érted meg, akkor tessék visszamenni a suliba, és a szövegértelmezés tanításakor jobban figyelni.

      • Posted 2015-12-18 11:31 0Likes
        by Zenzo

        srácok (mindketten) ne basztassuk már egymást. Szar a hely és az idő, meg az alkalom, mindenkiben van feszültség, vitázzunk, de ne ilyenen már, és ezt ne vigyük már el ilyen személyeskedés irányba, hogy visszamenni a suliba, meg tudomisén. Rendben? Köszi.

    • Posted 2015-12-18 11:05 0Likes
      by Stonci81

      Én 1998-ban szerettem meg a Chelsea-t, a kép alapján nem nehéz kitalálni, hogy Flo volt a kedvencem.

    • Posted 2015-12-18 11:10 0Likes
      by Zenzo

      a legmélyebb tisztelettel, (komolyan mondom: no offense) az, hogy egy ágyús mennyire nem rajong egy Chelsea edzőért, háááát, nehéz alap 🙂

      Tetszik vagy sem, José egy kibaszott zseni, a világ jelenleg egyik legjobb edzője. És nekem nagyon hiányzik.

    • Posted 2015-12-18 11:36 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Tokosseggel nem volt baj az elmult evekben sem, ez inkabb wengerekbol hianyzik. A szimpatikussaggal kapcsolatban igazad van, de ez a szurkolot csapatot edzot belulrol nezve legkevesbe sem erdekli. Erted kit izgat ha mi vsgyunk a bajnokok? De ez azzal is jar h a szoporoller is jobban faj…

    • Posted 2015-12-19 13:27 0Likes
      by Zoleee

      A saját csapatoddal foglalkozz inkább meg max azzal hogy másodikok vagy harmadikok lesztek. Hányok tőle amikor minden pl. nso kommentben Mourinho szidják(szidták) a Chelsea – s cikkeknél és javasolják (javasolták) elküldését, mert milyen rossz edző meg csak nagy csapatokkal nyert trófeát stb. Nehogy már egy olyan ember mondjon véleményt Mourinho kirugásáról aki – fogadni mernék rá – utálja Őt.

      • Posted 2015-12-21 08:05 0Likes
        by Balázs Kozó

        Elnézést, hogy volt Chelsea, aki szimpatikus volt. Elnézést, hogy van véleményem. Elnézést, hogy le is írom. Elnézést, hogy valaki(k)től hánysz. Elnézést, hogy idegállapotban vagy.

  • Posted 2015-12-18 11:21 0Likes
    by liveman

    Érthető, hogy felfokozott állapotban vagytok, és lőttök mindenre ami mozog. Azt is tudom, hogy Zenzo is egy kék Mourinho-s szemüvegen nézi és értékeli a világot, és dühből, indulatból írt, ezzel együtt is súlyosnak érzem ezt a fajta vagdalkozást melynek keretében sok egyéb mellett még a „székely paraszt-székely logika” is előkerül érvként. 🙁

    • Posted 2015-12-18 11:28 0Likes
      by Zenzo

      every single opinion is welcome… várjuk a tiédet 🙂

      erre viszont:
      „Azt is tudom, hogy Zenzo is egy kék Mourinho-s szemüvegen nézi és értékeli a világot, és dühből, indulatból írt”

      Csak annyit tudok mondani, hogy ha ez bárkit is zavar, van még nagyon sok, zenzo-mentes övezet az interneten, nem muszáj bennünket követni… ezt most ne úgy értsd, hogy „el lehet innen ballagni”, hanem hogy van eg nyilvánvaló tény, szóval ezen meg lehet lepődni, csak érted… attól még ez ilyen… engem igenis felháborítanak a történtek, mert ez egy elég fajsúlyos döntés volt, egy elég rosszul megválasztott időben. Nem tudom, melyik részt találod leginkább kivetendőnek, várom az érveidet.

      • Posted 2015-12-18 11:51 0Likes
        by liveman

        Béke Veled! Régebben jártam erre amikor egy filozófikus írásod kapcsán fejtettem ki elismerésemet irányodban.
        A mostani események kapcsán gondoltam megint benézek. Csupán a stílusra reagáltam, amit bár értek, mégis azt gondolom, pl. sértő a székelyekre nézve egy ilyen jellegű összehasonlítás a Chelsea vezetésével. :). A többi a Ti dolgotok, s mivel friss még a seb, így a mélyebb analizálásnak sem most van itt az ideje.

      • Posted 2015-12-18 11:59 0Likes
        by Zenzo

        igen, írtam az elején is, hogy erős a kontent, meg hát na, benne van minden. És valóban, a poszt ugye nem sokkal a „történés” után született. De úgy vélem, egyedül a boardnak támadtam neki, senki más felé nem lövöldöztem (aka lőttök mindenre, ami mozog), csak a nemtetszésem fejtettem ki a kirúgással kapcsolatban. A székely humor pedig egy igen nemzetközi, eklektáns példa, azért került bele a posztba, mert kicsit oldani akartam a feszültséget, elvenni az egész erős hangvételét, élét, kis humort csempészve bele. A székely humort nem én találtam ki, szóval ezért nem-pc-séggel vádolni furának vélem, de hát ez van, vélemény és vélemény. Egyébként ez az átirat során került bele, korábban egy másik hasonlat szerepelt ott, spártaiakkal, meg hegyről való távoztatással, de úgy gondoltam, egy székely vicc talán jobb lesz… 🙂

      • Posted 2015-12-18 12:09 0Likes
        by thiemecsaba
    • Posted 2015-12-18 11:32 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Egy szekelyt hallhattunk.
      Bocs csak viccelek:) en probalom pragmatikusan nezni a dolgot, erzelmek nelkul. Mindig oda lyukadok ki, h nem volt mas megoldas..

      • Posted 2015-12-18 16:52 0Likes
        by Rammschein

        Hogy lehet, egy imádott klubot érzelmek nélkül nézni? Na nekem ez nem megy. 🙂

    • Posted 2015-12-18 11:34 0Likes
      by ktomi93

      Bár még tegnap én is az elküldésen voltam fenn akadva, ma már sokkal jobban fáj az, hogy ilyen játékosoknak szurkoltam idáig (már ha igaz a dolog).

  • Posted 2015-12-18 11:36 0Likes
    by thiemecsaba

    Na szóval, ne kezdjünk már szájkaratét folytatni egymás között és főleg ne személyeskedjünk. Amúgy is elég ideges mindenki, erre semmi szükség. Mind ahogy arra sincs, hogy na majd aki jobban fog játszani, annak nem szurkolunk mert biztos fúrta az edzőt. Kezdenek az agyak elszállni, ideje lenne lehűteni a kedélyeket!

  • Posted 2015-12-18 12:14 0Likes
    by Tornando Ferres

    Szerintem José nem számított a kirúgására, vagyis ez így persze hülyeség, mert látta, hogy nem jönnek az eredmények, de hitte, hogy kap még időt bizonyítani, főleg a Bl továbbjutás végett. Szerintem nagy csalódás ez most neki is, meg persze nekem/nekünk is.

    Abrának nincsen humora: https://streamable.com/dkp4

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com