Kezdődik a hajrá

Megritkultak a posztok, így ha írásra szánom magam (illetve jut rá időm), akkor bőven akad mondandó. Két meccsen is túl vagyunk már a válogatott meccsek szünete miatt, így a hétvégi események előtt visszatekintenék a két hazai találkozóra is. Persze kitérek a Bournemouthra és az esélyekre is, úgyhogy sok mindenről lesz szó alább.

A Crystal Palace elleni váratlan bukó több szempontból sem jött jól. Egyrészt megtört egy nyolcmeccses veretlenségi szériát; másrészt megadta a lehetőséget a Tottenhamnek a zárkózásra (amivel ők éltek is); harmadrészt oda a varázs, hisz immáron nekünk is van igazi wtf eredményünk. Külön bosszantó volt, hogy két percen belül fordított az ellenfél, a hirtelen jött hátránnyal pedig képtelenek voltunk mit kezdeni, hiába volt temérdek időnk és kialakított helyzetünk.

Néhány nappal később, a Manchester City ellen már másik arcát mutatta a csapat. A viszonylag korai vezetés és annak érthetetlen hibából történő eladása most is megvolt, de ezúttal mi lőttük a harmadikat – még ha csak üggyel-bajjal is. Túl azon, hogy akárcsak az Etihadban, most is csupán a mi hathatós közbenjárásunknak köszönhetően talált be Pep együttese, ikszes első félidő volt előnyünk ellenére is, hiszen amint kissé feljebb léptünk, kapta rögtön a gyilkos kontrákat a széllelbélelt védelmünk. A második játékrészben – főleg a Zouma-Matics cserének hála – már el lett fojtva a City játéka, kézben tartottuk a dolgokat, szóval gyakorlatilag kisebb erőbefektetéssel vertük meg az egyik legfőbb riválisunkat, mint amennyit egy alsóházi csapat elleni egyenlítési kísérletbe öltünk.

Hazard nagyot játszott a City ellen (is)

Volt ennek a két mérkőzésnek néhány tanulsága, még ha nem is új keletű mind. Először is: Hazard egy zseni. Jönnek a gólok, a gólpasszok, a klasszis megoldások, miközben szervezi a játékot és ha kell, védekezik. Másodszor: Conte kénytelen volt bele-bele nyúlni a csapatba, ami nem váltotta be a kellő hatást. Akár Moses pótlására gondolunk, akár a Palace elleni gólhátrány miatti támadóbb felállásra, egyik sem volt igazán sikeres. Érződik a feszültség az olaszon, no meg az is, hogy ezeket a módosításokat a kényszer szüli, nem a kalandvágy – ettől függetlenül nem baj, hogy próbálkozunk. Harmadszor: a védelmünk gyakorlatilag alig terhelhető. A City elleni volt zsinórban a nyolcadik meccs, ahol nem úsztuk meg kapott gól nélkül, de még ennél is nagyobb probléma, hogy ha nem védekezik gyakorlatilag a teljes csapat, akkor minden ellentámadás instant gólveszély. Ütemtévesztések, rossz helyezkedések, kapkodás – volt itt minden, ami hajmeresztő.

De hogy egy kicsit előre tekintsünk, térjünk rá a mai meccsre is! A Bournemouth otthonában zárjuk a 32. forduló szombati játéknapját – bár ez még csak a 31. meccsünk lesz. A négy idegenbeliből talán még ez a leginkább nyerhető, s látva a Tottenham jó szériáját és növekvő harci kedvét, bizony nagyon nem kéne pontokat hagyni a Dean Courton. Vendégségben egyébként nem futunk rossz formát, az újévi zakó óta három győzelem és két döntetlen a mérleg, az összesítésben összehozott 10-3-2 pedig a legjobb a ligában.

Tavaly Pedro kezdte a gólgyártást

A két csapat első meccsén kaptunk tőlük Londonban egy brutális gyomrost (0:1), a visszavágót viszont 4:1 arányban hoztuk Bournemouthban – többek között a majd’ egyével tetszhalott állapotából ott feléledő Hazard jóvoltából. Az idei hazait szépen hoztuk Diego Costa nélkül is 3:0-ra karácsony másnapján. Mondhatjuk tehát, hogy a kezdeti sokkból ocsúdva már sima győzelmeket aratunk felettük – jó lenne ezt továbbvinni.

A Bournemouth a középmezőnyben tanyázik jelenleg, van 35 pontjuk és 7 egységnyire vannak a már kieső helyen álló Swansea-tól. Azért nem árt vigyázni velük, hiszen odahaza 7-3-5 a mérlegük, vagyis meccseik majd’ felét megnyerték, s mindössze harmadát bukták el, arról nem is beszélve, hogy nem áll tőlük távol a topcsapatok megcincálása. Hét közben az Anfieldről hoztak el egy pontot, ráadásul a Poolt odahaza meg is verték (1:3-ról fordítva), de ikszeltek már az Arsenallal (ott háromgólos előnyt adtak le), no meg kihozták gólnélküli döntetlenre a Tottenham ellenit is. Otthon legutóbb a ManCitytől kaptak ki, azóta mondjuk verték a West Hamet és a Swansea-t is, szóval lesz önbizalmuk. A gólokkal sem fukarkodnak: 44-nél járnak, ami eggyel több például a MU termésénél.

Intő jelek tehát vannak, ettől függetlenül úgy gondolom, csak a győzelem elfogadható. A City szerdai legyőzésével remélhetőleg az önbizalom is helyreállt, a poszt írásakor még csak magabiztosan körvonalazódó újabb Spurs-siker pedig nem is nagyon hagy más választást. Ez már a szezon hajrája, ahol minden felértékelődik. Nem engedhetjük egyetlen üldözőnket még közelebb! 7 pont fór 8 meccsre ki kell, hogy tartson! Továbbra is Blue Is The Colour!

866 Comments

  • Posted 2017-04-11 20:16 0Likes
    by gorkaf78

    Elmarad a Dortmund-Monaco BL meccs, robbanás történt a Dortmund játékosokat szállító busz közelében.

    • Posted 2017-04-11 21:14 0Likes
      by Zenzo

      ez nagyon durva, most olvastam, lesokkolt.

    • Posted 2017-04-11 22:54 0Likes
      by Endy919

      Veled szeretek „ellenkezni” ,szóval ha ilyen témá is vitapartner lennél , akkor boldogan:)

    • Posted 2017-04-12 09:05 0Likes
      by Zenzo

      „vakon követi más idióta parancsait az számomra nem elfogadható a 21. században”
      Akkor az összes fidesz szavazóval is ellentétben állsz, mint én? 🙂 Viccet félre téve, az az 5 ember semmivel sem veszélyesebb, vagy rosszabb, mint az az öt, aki már itt van, magyarnak született, és magyarként műveli ugyanezt. Bocs, de nem tudom elfogadni, hogy valaki, aki gonosz, azért rosszabb gonosz, mert messziről jött gonosz, és a mi saját erőszaktevőink jobbak.

  • Posted 2017-04-11 21:58 0Likes
    by Endy919

    Barca who?

    • Posted 2017-04-11 21:59 0Likes
      by Zenzo

      innentől a kérdés már csak az, lesz-e akkora láma a Juve, mint a PSG volt?

      • Posted 2017-04-11 22:01 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Jobb csapatnak látom jelenleg a Juve-t mint a psg-t. Plusz a barsza szerintem már előtte idénre minden szerencse sütijét 🙂

      • Posted 2017-04-11 22:05 0Likes
        by Zenzo

        hű, a psg meccs után a fél PSG-t követelte itt mindenki, a Monaco meccs után meg a fél Monaco-t, holnap akkor fel lehet készülni, hogy a fél Juvét akarja itt látni minden második ember?! 🙂

      • Posted 2017-04-11 22:09 0Likes
        by WehaveNoHistory

        akkor én kivétel vagyok 🙂 nem hiszem, bár kitudja 😀 nekem az instant eredmények nem jelentenek semmit, azon kívül hogy akkor ott szép eredmény voltak azok, de csak az idő válaszolja meg, hogy mire is futja belőle.nem emelem piedesztálra az olaszokat, de több a rutin mind játékos mind edző oldalon, ami miatt talán jobbnak érzem ezt a juve-t mind a másik kettőt.

      • Posted 2017-04-11 23:15 0Likes
        by adam10

        Én PSG-ből akkor is Rabiot-ot hoztam volna el, ez továbbra is áll. Remek kis box-to-box játékos.
        Ebből a Juventusból esetleg Dybalát, de ő nem klasszik center forward, így nem lenne helye nálunk. Na meg nyikhaj gyerek, lásd Cuadrado.
        A Monacóból meg jöhetne akárki, csak Subasic nem. 😀

      • Posted 2017-04-11 22:48 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Allegri nem analfabéta és ez a Juve jelentősen tapasztaltabb, mint a PSG és akkor „szerintem” erősebb is a Juve játékos állománya.

      • Posted 2017-04-11 23:42 0Likes
        by Diego Costa

        Nem.

  • Posted 2017-04-11 21:58 0Likes
    by Zenzo

    beszéljünk inkább arról, hogy a Juve oktatja a bárkát, már 3-0 🙂

    • Posted 2017-04-11 22:34 0Likes
      by Endy919

      Pedig ez a Juve szerintem dzar csapat

      • Posted 2017-04-11 22:42 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Higuan+Dybala egy Costa-Pedro csere bármikor 😀

      • Posted 2017-04-11 22:44 0Likes
        by Zenzo

        mi van, te is ittál? 🙂

      • Posted 2017-04-11 22:44 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Igen, de az állítás józanul is áll. (plussz Endy imádja az argentin fenomént)

      • Posted 2017-04-11 23:20 0Likes
        by Endy919

        Mindkettőt.

      • Posted 2017-04-12 01:50 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Soha nem fogom megérteni, hogy Costát miként lehet egyhuzamban elfogadni, mint akár Ramistent is.

      • Posted 2017-04-12 02:37 0Likes
        by Endy919

        Voltál már megölve?

      • Posted 2017-04-12 08:59 0Likes
        by Zenzo

        :DDDD

      • Posted 2017-04-11 22:49 0Likes
        by Endy919

        Elmész te tudod hova? 🙂

      • Posted 2017-04-11 22:56 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Kínáig, beérem egy Oscar-Diego cserével is, azzal is előrébb lennénk. 😀

      • Posted 2017-04-11 23:10 0Likes
        by Endy919

        Már a keresem a gugliban a „how to block bukkake bogi user” opciót

      • Posted 2017-04-11 23:11 0Likes
        by Zenzo

        írj a supportnak, csak neked fejlesztenek majd egy ilyen feature-t 😀

      • Posted 2017-04-11 23:14 0Likes
        by Endy919

        Minimum

      • Posted 2017-04-12 01:48 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Váltanám is a nick nevet, de akkor az a 2% komoly válaszom is elveszne a homályban 🙁

      • Posted 2017-04-12 02:36 0Likes
        by Endy919

        Mármint 0,0034%?

      • Posted 2017-04-11 23:15 0Likes
        by kasata91

        A kábszi rossz, értem?

      • Posted 2017-04-12 01:36 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Clyneról álmodok és Lallanáról, mennyek orvoshoz?

      • Posted 2017-04-12 08:55 0Likes
        by Zenzo

        gyorsan, mert ez már kóros, vigyázz, nehogy fertőzzön 😉

      • Posted 2017-04-12 10:32 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez mar klinikai halal kozeli allapot 😀

      • Posted 2017-04-11 22:43 0Likes
        by Zenzo

        még nem. Nem jó, de nem szar. Szerintem BL-t fognak nyerni. Aztán atomjaira hullik a Juve: Buffon visszavonul, Dybalát elviszi a bárka, Alex Sandrot a Chelsea, Alves hazamegy bohóckodni a Flamengoba, esetleg Oscar után a SIPG-be, Allegrit meg elviszi az Inter, a Juve meg újraépítheti magát a 30+-os Higany, Chiellini, Khedira, Bonucci, Mandzu köré… persze, amíg az Inter és a Milan nem tud mit kezdeni a hirtelen jött milliókkal, addig továbbra is a Nápoly meg a Roma lesz a két rivális, legfeljebb nem lesz annyira egyértelmű a bajnokság.

      • Posted 2017-04-11 22:53 0Likes
        by Endy919

        Nono , most az Inter nagyon okosan épitkezik , tehetséges digókat igazolnak most nagy potenciállal .

        Jövőre nálam ők a digó liga favortjai.

        Nálam a BL győztes -Monaco/Leszter. A Juve meg a Khedira-Sturaro-Rincón középpálya vicc kategória. Az elmúlt pár év Barcáját verték agyon.

      • Posted 2017-04-11 23:00 0Likes
        by Zenzo

        szerintem az Intert ettől egy normális edző és még minimum 2 év választja el attól, amit írtál. Szerintem a Milan most jobban egyben van, ha találnának valakit, aki még gólt is képes lőni, és nem ilyen bakákkal szerencsétlenkednének, nekik nagyobb sanszuk lenne jövőre a csúcsra törni.

      • Posted 2017-04-11 23:37 0Likes
        by Diego Costa

        Milan? Na ne nevettess már… Donarumma-n kívül mondj egy épkézláb játékost.

      • Posted 2017-04-11 23:39 0Likes
        by Zenzo

        a csapat fiatal része: Donnarumma, De Sciglio, Bonaventura, Suso, Locatelli, és nagyképűen idesorolom Pasalicsot is, SerieA szinten elég jól mutat.

      • Posted 2017-04-11 23:42 0Likes
        by Diego Costa

        Ezért mondom azt, amit. Egyébként még pont Bacca aki még használható.

      • Posted 2017-04-11 23:47 0Likes
        by Zenzo

        mivan? 🙂

      • Posted 2017-04-11 23:54 0Likes
        by Diego Costa

        A névsor amit írtál, az az én véleményemet támasztja alá szerintem.

      • Posted 2017-04-11 23:59 0Likes
        by Zenzo

        azt értem, hogy szerinted a tiédet, csak azt nem értem, miért.

      • Posted 2017-04-12 00:04 0Likes
        by Diego Costa

        Nem tartom egyiket se jó játékosnak. Nálam Donarumma az nagyon kimagaslik onnan, egyedül őt tudom kiemelni abból a csapatból.

      • Posted 2017-04-12 00:07 0Likes
        by Zenzo

        ezt értem, de a felsoroltak miért és miben rosszabbak, mint az Inter? Ott hány igazán kimagasló játékos van? Mert az összevetés abból indult ki, hogy szerintem az Internél jobban áll a Milan.

      • Posted 2017-04-12 00:17 0Likes
        by Diego Costa

        Ott sincs sok, Icardi talán. Éppen ezért nem lesznek sehol. A Napoli lesz ott, meg a Roma de a végén úgyis a Juve nyer majd.

      • Posted 2017-04-12 00:25 0Likes
        by Zenzo

        na látod, ezt 2 órája szóról szóra leírtam, csak efölött jótékonyan átsiklottál 😛

      • Posted 2017-04-13 15:30 0Likes
        by Diego Costa

        Te azt írtad le, hogy 1-2 éven belül ott lehetnek. Én meg azt mondom, hogy nem. Nem látom hol itt az egyezőség.

        Egyébként sikerült olyan témákat felhozunk, ami eléggé aktuális lett a következő napokban. Dybala hosszabbított, a Milan-t pedig hivatalosan ma vették meg. 🙂

        Ha az új tulajdonosok komolyan gondolják a Milan felvirágoztatását, akkor lehet belőle valami, csak ahhoz kell venni egy csapatot. A mostanival nem fog sikerülni.

      • Posted 2017-04-11 23:21 0Likes
        by balazsh

        ne nevettess 🙂 eddig minden évben ezt lehetett hinni, de mégis pótolták a kieső játékosokat. túl jó a Juve. sajnos. (bár félek, hogy csak irónia volt, annak viszont szar :/)

      • Posted 2017-04-11 23:26 0Likes
        by Zenzo

        Buffon 39, vele sok minden távozni fog, egyszer pedig elfogy a varázspor. És a többiek sem lesznek ennyire kutyaütők. Hamarosan a jelenlegi PL-hez lesz hasonlatos az olasz liga, 5-6 reális bajnokaspiránssal szerintem.

      • Posted 2017-04-11 23:36 0Likes
        by Diego Costa

        Ezt a széthullást komolyan mondod?

      • Posted 2017-04-11 23:37 0Likes
        by Zenzo

        csak amennyire leírtam.

      • Posted 2017-04-11 23:38 0Likes
        by Diego Costa

        Gigi míg játszani fog egy ideig, aztán meg meveszik Donarumát. Alves nem tényező, Allegri marad, ahogyan a többiek is. Ne hiszem, hogy lenne esély(ünk) Sandro leigazolására.

      • Posted 2017-04-11 23:46 0Likes
        by Zenzo

        szerintem az, szerinted ez. Majd kiderül. Azért kicsit fura, hogy az elmúlt években rendre szétkapták a Juve legjobbjait, Vidal, Pogba, Cuadrado (oké, hogy ő visszaküzdötte magát, de attól még megvettük), Morata, Ogbonna, Tevez, Immobile, stb de szerinted most majd egyben maradnak…

      • Posted 2017-04-11 23:54 0Likes
        by mohacsia

        Cuadradot a Fioból vettük, Immobile meg a Torinoban játszott.

      • Posted 2017-04-12 00:00 0Likes
        by Zenzo

        oké, ezeket benéztem 🙂

      • Posted 2017-04-12 00:02 0Likes
        by Diego Costa

        Ogbonna meg most a WHU-be van… Pogba nagy lóvéért lelépett, maradt Vidal. Nem olyan sok ez..

      • Posted 2017-04-12 00:05 0Likes
        by Zenzo

        És? Attól még kb 2 szezonon át meghatározó játékosa volt a Juvénak. Pogba meg mind1, miért lépett le, a lényeg, hogy már nem játszik ott, ahogyan Vidal sem, meg Morata sem, meg Tevez sem. Arra akartam kilyukadni, hogy nem egy nagy szám a csapat, de még így sem tudják a legjobbjaikat megtartani.

      • Posted 2017-04-12 00:11 0Likes
        by Diego Costa

        Nem nagy csapat a Juve, a Milan meg jó? Érdekes.

      • Posted 2017-04-12 00:13 0Likes
        by Zenzo

        két teljesen más vonatkozásban van szó a két csapatról. A Juvéról BL, sőt, BL győzelem szinten volt szó, a Milanról meg, mint épülő, hazai szinten a régi fényére törekvő csapatról…

      • Posted 2017-04-12 00:16 0Likes
        by Diego Costa

        „Nem egy nagy szám a csapat”. Ezt írtad le egy BL-ben rendre menetelő csapatról… A Milant pedig a Juve szintjén említetted kb, hogy 1-2 éven belül a bajnokságért mennek…

      • Posted 2017-04-12 00:35 0Likes
        by Zenzo

        Nem is, a többi BL csapathoz képest nem nagy szám ez a Juve. Oké, kicsit csalóka a kép, mert a Leszter mondjuk ott van, a Chelsea meg nincs, de azért érted, Buffon hiába volt egy isten, 39 éves, és még így is a Juve egyik legjobb neve… olyan csapatról beszélünk, ahol alapkezdő egy Dalves, meg Khedira (márha éppen nem sérült), akik kategórián aluli játékosok. Oké, én higanyt sem tartom sokra, annak ellenére, hogy olaszban már tényleg hasonlít egy csatárra, de összességében ennek a Juvénak alig van igazán kiemelkedő játékosa, talán Bonuccit és Dybalát leszámítva Sandro jöhet még szóba.

        „A Milant pedig a Juve szintjén említetted kb, hogy 1-2 éven belül a bajnokságért mennek…”
        Viszont ahhoz tedd hozzá, hogy én azt is mondtam, hogy szerintem a Juve széthullik, a Milan pedig erősödni fog, mert van egy jó, fiatal mag, amire lehet építeni, és most ismét van pénz is, amiből lehet építeni. A Juve pedig ha nem is hullik szét, akkor is öreg, és bár olaszban ez kevéssé számít, mint mondjuk a PL-ben, de azért az, hogy a minimum 1000 játékpercet letudó játékosok közül egyedül Dybala az, aki 25 alatt van, az elég erős, de az átlagéletkor még vele is üti a harmincat…

      • Posted 2017-04-12 13:23 0Likes
        by Diego Costa

        Egyáltalán nem gyenge a Juve a BL mezőnybe, az egyik legerősebb. Nagyon jól igazolnak, tele vannak jó játékosokkal, erős keretük van. A védők se rosszak, azt is tegyük hozzá. A negyeddöntőben járunk és eddig kaptak 2 gólt…

      • Posted 2017-04-12 13:33 0Likes
        by Zenzo

        „Nagyon jól igazolnak, tele vannak jó játékosokkal, erős keretük van.”
        :DDDDDDDD

        Ebből a mondatból max annyit adok, hogy jól igazolnak, de a nagyon egyrészt túlzó, másrészt még így is oda kívánkozik, hogy a helyzetükhöz képest. A tele vannak jó játékosokkal részért már önmagában kiröhögés jár, hát még az erős kerettel együtt. A Juve jelenleg félig a nagy bajnokságok top csapatainak levedlett selejtjeiből él, és csak az különbözteti meg a Sunderlandtől, hogy a csapat másik felét egy öregedő, de remek olasz védelem, és egy mázlijukra még 39 évesen is top formában lévő kapus adja, ahol az átlagéletkor egy erőteljes 33,25 év.

        „A negyeddöntőben járunk és eddig kaptak 2 gólt…”
        ehhez viszont kellett egy sorsolás is, csakúgy, mint ahhoz, hogy a Leicester ugyanezen a szinten legyen. Tulajdonképpen az első komolyan vehető meccsük ebben a BL szezonban ez volt, tegnap, a Barca ellen.

      • Posted 2017-04-12 14:06 0Likes
        by Diego Costa

        És agyon is verték őket…

        Pjaca, Pjanic, Sandro, Dybala, Bonucci, Chiellini, Barzagli, Buffon, Higuain stb. Ha szerinted ez nem elég jó, akkor nem tudom mi felel neked meg.

        Ez a Juve-Sunderland hasonlat arra késztet, hogy részemről befejezzem ezt a beszélgetést, mert komolytalan tartom így. Nagyon másképp látjuk ezt a dolgot, de nincs ezzel baj.

      • Posted 2017-04-12 13:24 0Likes
        by Diego Costa

        BL győzelemre is esélyesek, a Milan meg egy olasz középcsapat lett…

      • Posted 2017-04-12 07:38 0Likes
        by McDennis

        Szerintem ott az játszhat közre, hogy a Seria A nem annyira vonzó mint egy PL, vagy LaLiga (???) 😀

      • Posted 2017-04-12 00:17 0Likes
        by mohacsia

        Egyébként valamilyen szinten egyetértek azzal, hogy egy csapat sem tudja fenntartani a legmagasabb szintet, ha folyamatosan mennek el a legjobb játékosai, viszont a Juve olaszban akkora gazdasági és presztízs előnyben van, hogy hazai színtéren ez még jó darabig egycsapatos bajnokság lesz. Lehet, hogy eljön az a pillanat, amikor visszaesnek és a BL-re már nem lesznek közvetlen esélyesek, de én teljes szétesésben nem reménykednék a helyedben.

      • Posted 2017-04-12 00:19 0Likes
        by Diego Costa

        „Szétesés”. Jah, csak 100 millió perkáltak ki Higuain-ért…

      • Posted 2017-04-12 00:23 0Likes
        by Zenzo

        jelen esetben az összeg lényegtelen, mert tudjuk, honnan jött. Konkrétan Pogbát cserélték higanyra. Az pedig minimum vitatható, hogy ez mennyire jó csere, még akkor is, ha kényszerhelyzetben volt a Juve.

      • Posted 2017-04-12 00:22 0Likes
        by Zenzo

        én nem „reménykedek”, csak úgy vélem, hogy megtörténik.

      • Posted 2017-04-12 01:31 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Nézz utána Seria A pénzeknek, nem nagy dolog bajnoknak lenni ezen a téren, a jó szponzor, BL és a tulaj ami számít náluk.

      • Posted 2017-04-12 10:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Azert erdekes, h ennyire elore latod a jovot, ugy, h eleg egyertelmuen erzodik nem sok Serie A-t nezel 😀

      • Posted 2017-04-12 10:38 0Likes
        by Zenzo

        azért, mert felületes ismereteim vannak, véleményem még lehet 😉 (neked is van a Chelsearől 😛 :DD )

        sosem titkoltam, hogy alig-alig nézek olasz focit, de sok „ottani” szurker ismerősöm van, akikkel rendszerint beszélgetek.

      • Posted 2017-04-13 18:44 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Nah ja, csak nem mind1, h a tapasztalas vagy hallomas alpjan itelkezik az ember. Velemeny az szabad termeszetesen, csak max nagyon nem ugy lesz, de gondolom felvicc volt ez a Juves bukasos teoria 🙂

      • Posted 2017-04-13 19:34 0Likes
        by Zenzo

        Ez elméletben mind igaz, és ez a „tapasztalás” nagyon jól hangzik, de attól még porhintés, mert hacsak nem az a munkája valakinek, hogy a top bajnokságok meccseit nézze, akkor kötve hiszem, hogy van köztünk olyan, aki ilyen tekintetben objektív lenne a te leírt mércéd szerint, mert heti 40-50 meccset senki nem néz meg, innentől meg, hogy valaki kettővel több meccset néz meg a szezonban a másiknál, már nem oszt, nem szoroz.

        Abban a formában valóban, de azt továbbra is úgy gondolom, hogy a Juve igen közel áll ahhoz, hogy a keretét újra kell építenie/gondolnia, főként, ha a BL-ben is tényezők akarnak maradni. Buffonnak ezen a szinten már 1, max 2 szezonja van, 39 évesen egyszerűen nem reális már tovább nézni – a védelem pedig ténylegesen 30 plusszos, Barza pedig már 35+, szóval van mit csinálni, attól pedig még messze van a SerieA és a Juve is, hogy a legjobbjai egy részét ne rabolják le tőle nyaranta. A többi tradicionálisan nagy csapat pénztelenségével és sutaságával nagyon sima volt a bajnoki szereplés az utóbbi években, de ha az Inter és a Milan visszakerült a porondra (ismétlen, HA), akkor azért már nem biztos, hogy elég lesz majd egy 30 éves átlagéletkort ütögető csapat. Mert ellentétben velük a két milánói csapatnál egy fiatal mag épülget. Ez persze nem feltétlenül jelent sikert, ahogyan a hirtelen jött pénz sem jelent okos költekezést és azonnali sikereket, erről részben mi és a City is tud mesélni, de ez már egy sokrétű dolog, és kevéssé tartozik ide.

      • Posted 2017-04-11 23:57 0Likes
        by Diego Costa

        Ogbonna. Lol.

      • Posted 2017-04-12 08:57 0Likes
        by kormolar

        én az Atle Madrid győzelemnek örülnék…megérdemelnék, ha már az elmúlt években ilyen szerencsétlenek voltak a döntőkben…

      • Posted 2017-04-12 09:06 0Likes
        by Zenzo

        nekem teljesen mind1, ki nyer, semmivel sem jobb egy Atleti győzelem, mint egy Juve, ugyanannyira nem Chelsea egyik sem, bár, ha már mondani kell valamit, a legnagyobb mosolyt mindenképp a Leicester győzelme pakolná az arcomra 😀

      • Posted 2017-04-12 11:33 0Likes
        by kormolar

        Everton elleni meccs megmutatta h azért egy komolyabb, nem rossz formában lévős csapatnak nem okozhat gondot a Leicester

      • Posted 2017-04-12 11:45 0Likes
        by Zenzo

        a Leicester legnagyobb gondja jelenleg a Leicester, ez nem titok. Viszont ez nekik már bőven a jutalom kategória, nem tudnak annyira kikapni, hogy blama legyen számukra a dolog, ez meg azért nagy hendikep. No nem mintha valószínűbb lenne, mint a PL címük volt, de igazi csodát az utóbbi években tőlük láttunk igazán 🙂

      • Posted 2017-04-12 10:28 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ezt a tegnapi Alekszandrot remelem nem veszi meg a Chelsea 🙂

  • Posted 2017-04-11 23:41 0Likes
    by Diego Costa

    Dybala. A Juve Hazard-ja.

    • Posted 2017-04-12 01:28 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Annyiban nem értek egyet az állítással, hogy Dybala jelentősen gyengébb játék építésben, cserébe a kapu előtt jobban érzi a dolgokat, inkább Alli babához lehetne hasonlítani,

      • Posted 2017-04-12 13:21 0Likes
        by Diego Costa

        Ezt nem a játékstílusra, hanem a szerzett gólok fontosságára írtam elsősorban meg arra, hogy ő a csapat egyik legjobbja.

  • Posted 2017-04-12 09:21 0Likes
    by Zenzo

    kicsit furán működik a disqus, elvileg kigyomláltam a tegnapi nem ide való társalgásunkat, de ha megnyitom az oldalt, még mindig ott van.

  • Posted 2017-04-12 10:05 0Likes
    by adam10

    ‘CONTE WANTS ZAPPACOSTA’

    Torino defender Davide Zappacosta is reportedly a transfer target for Chelsea this summer,. according to calciomercato.com.

    Blues coach Antonio Conte is said to have put Zappacosta’s name on his transfer wishlist, but it is believed Torino want to keep him and would be ready to offer him a contract extension.

    The 26-year-old has made 24 appearances in Serie A this season.

  • Posted 2017-04-12 11:04 0Likes
    by Levi97

    Talán senki nem említette még meg, de a Dortmund ritka szimpatikus csapat volt eddig is, ezt tegnap tudták fokozni. A #bedforawayfans kezdeményezés(?) megmutatta megint a sport erejét és szép oldalát.

      • Posted 2017-04-12 12:09 0Likes
        by Lajos Berta

        A Monaco drukkerek stadionbeli „Dortmund! Dortmund!” skandálása mellett se menjünk el szó nélkül!
        Feltétlen tisztelet mindkét félnek!

    • Posted 2017-04-12 13:15 0Likes
      by Rammschein

      Ezért is szeretem a focit, a szurkerek nagyon összetartóak tudnak lenni, ha akarnak… (Hirtelen nem tudom, hogy ez más sportágaknál mennyire érvényes, de arról nem igazán hallottam, hogy ők is csinálnának ilyet.)

      • Posted 2017-04-12 13:18 0Likes
        by Zenzo

        viszont nem is verik egymást és városokat szharrá, mint a focidrukkerek az EB-n 😉

      • Posted 2017-04-12 13:20 0Likes
        by Rammschein

        Tényleg…ez is igaz… az érem másik oldala. Úgy látszik a focinál ez távolabb van, az inga két vége. 😀

      • Posted 2017-04-13 08:27 0Likes
        by kasata91

        Vagy mint a Leicester drukkerek a panyol rendőröket 😀

      • Posted 2017-04-13 18:39 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Hat, ha megnezed a top10 sport fairplay dijas esetet bem sok foci van kozte. A legtobb olympiai sportag asszem.

  • Posted 2017-04-12 13:18 0Likes
    by Diego Costa

    Átrakták a WBA meccsünket egy pénteki napra úgy, hogy az azt követő hétfőn is játszunk…Köszönjük!

    • Posted 2017-04-12 13:24 0Likes
      by Zenzo

      mondjuk tegyük hozzá, elfogyott a naptár, sok lehetőség nem maradt. Így is jobban fosok a 22/04 FA-Kupa Spurs meccs utáni 25/04-i Soton meccstől.

      Talán akkor jártunk volna egyel jobban, ha a Watfordot betolják hétközi meccsnek az Everton és a Boro közé, mondjuk 03/05-re, de az meg a Watfordnak lett volna szar, és borítani kellett volna a naptárat a 06/05 Leicester-Watford miatt…. összességében szerintem ez nem egy egetrengetően rossz döntés így sem. Ha minden jól megy, már nem is fog számítani 🙂

  • Posted 2017-04-12 14:00 0Likes
    by Diego Costa

    53. perc környékén látható, ahogy Kanté balszélsőt játszik! 😀 (Ranieri oda rakta be először.)

    https://www.youtube.com/watch?v=eIxzd8u2EJg

  • Posted 2017-04-12 21:39 0Likes
    by Frenky54

    OFF: a mai BL. mérkőzések a videóbíró bevezetésének szükségességét igazolják!

    • Posted 2017-04-13 12:38 0Likes
      by Rammschein

      … nem tudom mikor látják már be, hogy kell a dolog…

    • Posted 2017-04-13 13:24 0Likes
      by Diego Costa

      Nem kell ide videóbíró, just say no to racism! A rasszizmus elleni harc a fontos! A korrupció, az, hogy Henry kiüti a franciákat egy világeseményre az le van sz*rva.

      • Posted 2017-04-13 18:37 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ezt a ket dolgot hogy tudtad osszemosni? Mindketto fontos, oltari baromsag ezt ugy beallitani, h egyik a masik karara megy. Semmi kozuk egymashoz.

        Eddig kemeny lobby volt a videobiro ellen, most, h lecserelodott a korrupt garnitura nagy resze, egybol el is indultak a dolgok. Ha tajekozodtal a temarol tudod, h mar egy ideje bizonyos meccseken tesztelik.

      • Posted 2017-04-14 14:46 0Likes
        by Diego Costa

        Tesztelik? Mit kell azon tesztelni? Egy meccsen 100 kamera van, minden gond nélkül meg lehetett volna oldani korábban HA lett volna rá akarat. A két dolgot csak azért mostam össze, mert a valóban fontos dolgokkal nem foglalkoznak, de a rasszizmus elleni harcot azt nagyban hirdetik. Ne mondja nekem senki, hogy valaki azért lel békét, mert a tévében xy focista bemondja, hogy jók legyünk, vagy hogy a meccs előtt felolvas egy közleményt. Mindezt egy olyan szervezet teszi, aki bűzlik a korrupciótól. Kicsit álszentnek érzem.

  • Posted 2017-04-13 13:32 0Likes
    by Endy919

    Eden és Kanté jelöltek az év játékosa díjra.

  • Posted 2017-04-13 13:32 0Likes
    by Diego Costa

    Remélem valóban érdeklődünk utána, nagyon örülnék neki.

    https://twitter.com/ESPNFC/status/852400966880120833

    Egyébként az vicc, hogy egyrészt 100 millió a kivásárlási ára a másrészt meg visszadobják az 50 milliós ajánlatot. Kezdenek elszabadulni az árak. Régen 20 milliós igazolás számított átlagnak a 30 meg soknak. Ma pedig már az 50-100 milliós átigazolások vannak.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com