Kellemes emlékek

Lement az újabb válogatottas szünet, végleges a jövő évi világbajnokság mezőnye (erről nem lesz szó), mostantól viszont ismét a klubfocié a főszerep. Kiderül, tudunk-e profitálni a legutóbbi, stratégiailag oly fontos győzelemből. Fontos lenne, hiszen három idegenbeli meccs vár ránk egymás után, a középső ráadásul az év leghosszabb túrája lesz. A West Brom otthonában indítunk, beharangozó alább.

 

The Hawthorns. Villas-Boasnak és Di Matteonak a bukást jelentette, Conténak pedig a megdicsőülést, tavaly ugyanis – ki ne emlékezne – itt biztosítottuk be a bajnoki címet. Felejthetetlen este volt, persze alapvetően nem a meccs miatt, hiszen a West Brom az egyik legprofibb az ellenfél játékának elrontásában. Mindkét bajnokit csak a hajrában tudtuk megnyerni ellenük, ráadásul pocsék, ingerszegény találkozókon.

A bajnokká válás pillanata

A válogatott szünetnek már-már szükségszerű tartozéka, hogy lesérülnek játékosaink. Most sem volt ez másképp, úgyhogy a kezdő összeállításába ezúttal is beleszólhat majd az orvosi stáb. Szintén problematikus Conte és David Luiz nexusa, ami olyannyira megromlott a Roma meccs után, hogy a brazil még a padra sem ülhetett le. Rövid távon még nem érzem problematikusnak ezt a fajta erőfitogtatást és példastatuálást az olasz részéről, de a hosszú távú terv a megbékélés kell, hogy legyen. Egy ilyen szünet jó lehet arra, hogy egy kicsit mindkét fél hátra lépjen, átgondolja a dolgokat és elkezdjen a megoldás felé tendálni: David Luiz bocsánatot kérni és keményen edzeni, Conte pedig megbocsátani és újfent számításba venni védőjét. Persze ez nem a Szomszédok, szóval nem lesz ez egy sima menet.

A találkozót egyébként ellentétes előjelekkel várhatja a két csapat. Mi kezdünk formába lendülni, zsinórban három meccset nyertünk, kettőt kapott gól nélkül, legutóbb pedig fontos és lélekemelő rangadót sikerült behúzni a Manchester United ellen. S bár a listavezetőhöz nem kerültünk közelebb, a másik négy riválisunkon hoztunk három kör alatt 3, illetve 6 pontot, így már csak 1 egységnyire vagyunk a dobogótól (és a második helytől is). A West Brom ugyanakkor hiába vett remek rajtot (két győzelem, majd egy döntetlen augusztusban), azóta zuhanórepülésben vannak Pulisék (nyolc meccsen három pont) és már a kicsik, illetve velük egy szinten lévők ellen sem jönnek a tavaly megszokott diadalok. Ráadásul top6-os csapattal idén csak egyszer találkoztak (City otthon), szóval nem ígérkezik könnyűnek a közeljövőjük sem (Chelsea otthon, Tottenham idegenben).

Morata először döntött el rangadót

Szóval a formák alapján nem vagyunk esélytelenek. Persze tudjuk jól, ez nem garancia semmire, elég csak a Palace elleni rettenetre gondolni, meg aztán lassan már a West Bromnál is kongatják a vészharangot, elvégre kilenc nyeretlen bajnokijuk volt zsinórban (a legutóbbi három ráadásul vereség) és már csak egy pontra vannak a kieső helyen álló West Hamtől. Számomra egyébként meglepő Pulisék vergődése, hiszen tavaly masszív középcsapat voltak, nyáron pedig jól igazoltak (Krychowiak, Barry, Hegazi, Rodriguez vagy Gibbs). Benne van a pakliban, hogy nagyon felszívják magukat, az pedig egy pontra simán elég lehet nekik, ami nekünk már komoly veszteség.

Szokásomtól eltérően – részben azért, mert erről a szürke West Bromról nehéz írni, részben pedig azért, mert 11 forduló után ez már tud releváns lenni – körbenéztem statisztika fronton. A passzok számában Pulisék sereghajtók (3458, ami szerény 314-es átlag), miközben hosszú passzok terén már hatodikak (764-gyel), fejjel tisztázásban pedig harmadikok (181-gyel), sárga lapok számában (23) szintén harmadikok, a listavezető West Ham mögött eggyel lemaradva, labdabirtoklásuk pedig átlagosan 36,9%, ami messze a legrosszabb (más nincs is 40% alatt). Tehát taszítja őket a labda, amint megkaparintják, vágják előre, miközben büszkén és keményen bekkelnek. Semmi szokatlan, business as usual, mondhatnánk.

Ami minket illet, miénk a 7. legtöbb passz (5524, legrosszabb a top6-ból), hosszú passzokból viszont csak a Pool-Arsenal-City trió tud kevesebbet felmutatni, fejjel tisztázásban (148, ezzel 11. helyen állunk) és sárga lapok számában (16, ez a 12. legtöbb) középmezőny (igaz, miénk a legtöbb kiállítás), átlagos labdabirtoklásunk pedig 54,3%, amivel hatodikak vagyunk, messze lemaradva a Citytől és a top6-ból csak Mourinho-ékat előzve. Az igazat megvallva ezek túl meggyőző statok egy címvédőtől, ráadásul nincs a játéknak olyan eleme, amiben mi lennénk a legjobbak, vagy legalábbis nagyon jók lennének a számaink. Ez rímel arra, amit még statisztikai alátámasztás nélkül írtam a MU elleni beharangozómban, vagyis hogy nincs igazi karakterünk. Ezt sajnos továbbra is fenntartom.

Egy jó Kantéra ezúttal is nagy szükségünk lesz

Ezzel együtt győzni kéne. A forduló végére akár vissza is térhetünk a dobogóra, hiszen a Tottenham az otthon eddig hibátlan Arsenal stadionjában vendégeskedik majd. Fontos lenne, mert e meccsünk után utazunk Bakuba, aztán pedig megyünk az Anfieldre, vagyis kemény sorozat előtt állunk. Továbbra is Blue Is The Colour!

429 Comments

    • Posted 2017-11-20 14:58 0Likes
      by Zenzo

      úgy gondolom, ez nem osztott, nem szorzott. Pulis-magic over.

      Ez azért elég kemény mutató: „having won just twice in their last 21 league games”. Kötve hiszem, hogy a 21., pont a Chelsea elleni vereség baszta fel az i-re a pontot. Persze ha legyakta volna Contét, hülyén nézett volna ki, ha kivágják, de akkor megtették volna a következő héten, amikor kapnak egy ötöst a Spurstől.

      • Posted 2017-11-20 18:53 0Likes
        by szeszfabresz

        persze, nyilván nem ez volt az utolsó csepp a pohárban, de ha tudták, hogy így is- úgyis kirúgják, megtehették volna akár mrá előtte is. amúgy basszus durva, hogy a szezon fele sem ment még le, de már 5 edzőt kivágtak, a csapatok 1/4-énél volt (lesz) edzőváltás.

      • Posted 2017-11-20 20:19 0Likes
        by BlueCech01

        Annyiban ez vízválasztó volt, hogy a mérkőzést megelőző hírek szerint ez egy előre tisztázott végső esély volt Pulisnak, hogy ha nem is nyer, de valami értékelhetőt felmutasson. Ezt az is alátámaszthatja, hogy helyszínen tekintette meg a kínai tulaj a meccsüket, ami asszem az első volt idén. Szerintem ha legalább annyira leszorítanak minket, mint a Bridgen tavaly, akkor nem baszarintják ki itt és most.Most meg már kb. mindegy.

        Pulist mondjuk nem sajnálom, szerintem 2 hónapon belül talál másik csapatot, amelyiket ki kell majd húzni a bélsárból.

      • Posted 2017-11-20 21:44 0Likes
        by Zenzo

        nyilván mindig kell egy vízválasztó, de azért egy WBA-nak ne a bajnok ellen kelljen már fakítani, mégha épp az nem is listavezető, érted. Az, hogy a kis csíkszem elvtárs a lelátón ült, csak annyit bizonyít, hogy a tárgyalások már a meccs előtt is komolyan zajlottak, ha el nem dőltek, aztán ha már itt volt, beült a meccsre is. A WBA tulaja, Guochuan elég komoly befektető, aki még a sportbefektetések terén is komoly háttérrel rendelkezik – amúgy is az a hír járja, hogy a 2016 augusztusi takeover óta relatív sokat van a Hawthornes környékén – nem az a fajta figura, aki 1 meccs alapján dönt. 2017 augusztusban behúztak 3 meccset, de azóta nem nyertek egyetlen árva meccset sem, és, mint fentebb a sky cikkéből kiemeltem, 21 mérkőzés óta a ligában is ez a két győzelmük van (a harmadikat az Accrington ellen a Carabaoban húzták be). Pulisnak ez már bőven érett, és bár tévedhetek, de nem hiszem, hogy attól tették függővé a maradását, hogy mennyire tudja megszorongatni Conte tökeit. A pályán pedig korántsem látszott az WBA-n, hogy az edzőjükért játszanának (kivéve persze Hegazit, aki ha kellett, ölben vitte be Moratát a tizenhatoson belülre, csak az volt a lényeg, hogy két kézzel ölelhesse a drágát…)

        Pulis nem igazán tudott mit kezdeni a kerettel, összesen 2 játékosa van, aki minden meccset végigtolt, a bajnokság „ráerőltette” a 3 védős rendszert, pedig azt a két nyamvadt győzelmüket is 4-1-4-1-ben szedték össze. Nem tudom máshogy mondani, elfogyott a magic, ez van. A kb három évével még így is az egyik leghosszabb edzősködés az övé a PL-ben.

        Kíváncsi leszek, hol köt ki. Nem tartom kizártnak, hogy hamarosan a Libertyben láthatjuk viszont Clement helyén, az Everton szerintem nem rá tart igényt, Benítez és a Newcastle frigye is állandó téma, hogy vajon meddig tart, ott épp el tudnám képzelni, bár az én titkos befutóm a Hull, mert Slutski nyaka körül is szorul a hurok, a Hull meg pont egy Pulisnak való gárda kb.

  • Posted 2017-11-20 22:32 0Likes
    by trueblue05

    Zouma közben fejelt egy gólt.

    • Posted 2017-11-20 22:34 0Likes
      by Zenzo

      Dabo is vert egyet a Vitesseben, ez nem a kölcsönösök hete 🙂

      https://www.youtube.com/watch?v=UdvyNcyiCGE

      • Posted 2017-11-20 22:35 0Likes
        by trueblue05

        omg 😀

      • Posted 2017-11-21 07:36 0Likes
        by kasata91

        Kb. Morata is ekkorát lökött a balta arcú Fildzsónszon amikor öngólt vert…

    • Posted 2017-11-20 22:36 0Likes
      by Sandic

      Amúgy milyen kölcsönt fut eddig, követi valaki?

      • Posted 2017-11-20 22:43 0Likes
        by Zenzo

        a Stoke legjobbja, stabil kezdő, három védős szisztémában „Azpi” pozícióban játszik. Még nincs lapja(!), védő statok jók, támadásban kb nulla, passz-százalékon jó lenne még faragni, de a Stokeban még azzal a 80% közeli mutatójával is jónak számít, bár ez CB létére szerintem rendkívül sovány. Stoke meccset mondjuk eddig talán hármat láttam, többségében inkább csak összefoglalókat néztem róla.

      • Posted 2017-11-21 16:00 0Likes
        by DannyfromtheShed👑PL

        Decent CB, de nem kiemelkedo es sok a hiba passzjatekban, de vedekezesben is. Tegnap azert benne volt egy kapott golban is. Nem rossz Zoumi, de szerintem sosem lesz top jatekos, mert elkepesztoen benne van a hibalehetoseg.
        Bizonyos tipusu jatekosok ellen pedig teljesen hatastalan. Leicester ellen pl. Gray ugy verte meg rendre, ahogy nem szegyellte.

      • Posted 2017-11-21 23:00 0Likes
        by Zenzo

        elég erős vélemény. 23 éves, kb 1 szezonnyi kihagyás után szerintem ez elég kellemes teljesítmény, bár lehet, te több meccsét láttad, mint én. A Chelsea-s idénye nagyon jól sikerült, ez most ilyen, számomra nagyon erős ez a „elképesztően benne van a hibalehetőség”, mert én nem így látom, cserébe szerintem kiemelkedő a védekezése, jóval több, mint decent.

        Erre meg „Bizonyos tipusu jatekosok ellen pedig teljesen hatastalan. Leicester ellen pl. Gray ugy verte meg rendre, ahogy nem szegyellte.” nem tudom, mit mondhatnék, minden játékosnak megvan az achilles sarka, ez alól a legjobbak sem kivételek, Azpitól JT-ig, szóval ezt nem igazán tudom a mérlegen hova tenni. Igen, ez egy megállapítás, de ettől még nem lesz valaki nem-top játékos.

      • Posted 2017-11-22 13:24 0Likes
        by DannyfromtheShed👑PL

        Szerintem a serulesenek abban nincs befolyasa, amirol en beszelek. Elotte is sok hibaval jatszott, csak ez nem mindig bukik ki, mert vagy masok javitottak a hibait vagy az ellen cseszte el.
        Igaz, h fiatal meg, de itt van Christensen, aki bizonyitja, hogy ez nem korfuggo.
        Nekem Zouma kicsit Luizra hasonlit, aki nagyon jo majdnem midnen teren, ami kell egy jo CBhez, de a hiba, a hiba, a hiba..
        Remelem ramcafol!

      • Posted 2017-11-22 14:59 0Likes
        by Zenzo

        Megmodom őszintén, nem vágom, mire gondolsz, szerintem Zouma játéka javarészt letisztult és sallangmentes volt, ráadásul remek szerelései voltak lábbal, baromi gyors, miközben a levegőben is úr. Nem rémlik igazán komoly hibája sem, meg lényegében folyamatos hibázása sem. Ezzel nem azt mondva persze, hogy 100%-ban tökélyt hozott, de abban az időben a legstabilabb CB-nk volt a sérüléséig.

        A Luizzal való összevetést már csak azért sem értem, mert DL képességeit tekintve világszínvonal, viszont fejben egy erős másodvonal, mert ha elborul, akkor a vadpirostól az öngólig minden benne van. Zouma esetében pedig erről szó sincs szvsz.

  • Posted 2017-11-21 15:29 0Likes
    by Lavid Duiz

    Kell ezt magyarázni?? 🙂
    Antonio Conte explains why Chelsea young gun Andreas Christensen has been preferred to David Luiz
    http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/antonio-conte-explains-chelsea-young-11556782

  • Posted 2017-11-21 17:53 0Likes
    by lamps8

    azért az zseniális hogy Bats, Kenedy és Musonda is sérült

    • Posted 2017-11-21 17:58 0Likes
      by Endy919

      Kenedy szerintem befejezte a Chelseas pályafutását. Musonda és Misi pedig kérdéses , hogy mennyi szerepet kaptak volna holnap. Ha 3-4-3at tolnánk , akkor Misi valszeg kezdene , Musonda kapna max 20 percet.
      Viszont ha holnap is megmarad a 3-5-2 , akkor talán annyira nem fájdalmas a hiányuk és legalább még jobban összeszokna Eden és Morata.

      • Posted 2017-11-21 18:01 0Likes
        by lamps8

        Edennek és Moratanak – de főleg utóbbinak- a kezdő közelébe sem szabadna kerülni holnap, tekintve hogy Miska jöv héten sem lesz, Moratanak nincsen cseréje. Kenedy meg azért lett volna fontos mert Alonsoval ugyanez a helyzet, szerencsétlen szarabbnál szarabb meccseket hoz, rettegek a pool mit fog művelni a bal oldalunkkal – főleg ha Gerivel súlyosbítjuk a lassúságot és körülményességet.

      • Posted 2017-11-21 18:18 0Likes
        by lamps8

        Court-Rüdi,DL,Cahill-Alonso,Kante,Drink,Zappa-Hazard,Pedro,Will

        valami ilyesmivel kellene kezdeni, gyorsan eldönteni, aztán jöhetne Ampadu Hazard, Sterling meg Alonso helyére.

        jó. felébredtem.

      • Posted 2017-11-21 18:25 0Likes
        by Endy919

        Nekem most valami ilyesmi lebeg a szemeim előtt: Court-Rüdi,DL,Cahill-Alonso,Drinky,Cesc,Ampadu,Zappa-Eden,Morata

        Aztán jön az Eden-Pedro ,Willi-Morata és Zappa-Sterling csere.

      • Posted 2017-11-21 18:32 0Likes
        by Endy919

        Csak így meg Cesc fog lassan meghalni a pályán…. de kéne egy CM. Remélem januárban jön egy.

      • Posted 2017-11-21 18:41 0Likes
        by lamps8

        hát igen, én őt és Moratat mindenképpen kihagynám. Alonso pihentetése lenne hasonlóan fontos de azt nem tudjuk megoldani.

      • Posted 2017-11-21 21:28 0Likes
        by Zenzo

        halkan megjegyzem, kell is az erős kezdő, ha már így tökön lőttük magunkat 2x a Roma ellen. Holnap egy győzelemmel továbbmegyünk, minden más eredménnyel szétsz*patjuk magunkat, aztán lehet matekozni.

  • Posted 2017-11-21 21:23 0Likes
    by Endy919

    Uram atyám , hogy én mennyire utálom a Poolt. Az Arsenal meg a Barca sem tud ilyen érzelmeket kiváltani belőlem , ami nagy szó. Arról a faszról a padukon nem is beszélve. fujfujfuj ….várom a decembert , hogy ismét kerüljenek a helyükre és a szurkolóik pedig pihenjenek augusztusig.

  • Posted 2017-11-21 21:31 0Likes
    by Endy919

    Azért ez a Lipcse nagyon jó kis csapat lett. Lehetne onnan bőven mazsolázni.

    • Posted 2017-11-21 21:34 0Likes
      by kormolar

      Keita már nem pálya…

      • Posted 2017-11-21 21:36 0Likes
        by Endy919

        ja , ő megy arra a lepratelepre. Mondjuk nem rossza játékos , de kb hasonló idegbeteg , mint Fernandinho.

      • Posted 2017-11-21 21:38 0Likes
        by kormolar

        a legtöbb védekező kp-ra am ez igaz…kell oda egy kis pitbull vér….xD

      • Posted 2017-11-21 21:40 0Likes
        by Endy919

        oda egy buldózer kéne , és lerombolni az Anfieldet .

      • Posted 2017-11-21 21:42 0Likes
        by kormolar

        mint posztra értettem… am én Klopp játékstílusát kedvelem, szerintem a Pool keretileg most elég erős (kb olyanok mint mi…a kezdő erős, de a padra azért még férnének emberek)ha nem bénázták volna el az év elején a kiscsapatok ellen, akkor elég előkelő helyen lehetnének…

      • Posted 2017-11-21 21:46 0Likes
        by Endy919

        kiekérem magamnak , hogy egy lapon említsenek minket velük.

      • Posted 2017-11-21 21:49 0Likes
        by Zenzo

        azért az elég erős, hogy olyanok, mint mi, a Pool kezdő védelme egy kalap szar, és Hendot sem alkalmaznál ligakettőnél feljebb.. de kapusposzton sem erős a Pool. Van kb 5 jó játékos a keretben, aztán lefőtt a kv

      • Posted 2017-11-21 21:52 0Likes
        by kormolar

        „kb olyanok mint mi…a kezdő erős, de a padra azért még férnének emberek”… nem azt mondtam h olyan erősek mint mi vagy erősebbek vagy gyengébbek vagy akármi… csak h nekik is az alap kezdő a legerősebb,de azért ha valaki onnan kiesik , akkor nehéz a padról pótolni….

      • Posted 2017-11-21 21:54 0Likes
        by Endy919

        Ez mondjuk a csapatok 96%-ára igaz:)

      • Posted 2017-11-21 21:55 0Likes
        by Zenzo

        kíváncsi vagyok arra a példára, aki szerinted kiteszi azt a 4%-ot 😉

      • Posted 2017-11-21 21:57 0Likes
        by Endy919

        megfogtál 🙂 talán a Párizs.

      • Posted 2017-11-21 22:05 0Likes
        by Zenzo

        ott is inkább a keret variálhatósága miatt, nem azért, mert a pad erős.. a kezdő11 mellett a „pad” hat játékosa kapott legalább 500 percet, azaz majdnem a lejátszott meccsek felét.

      • Posted 2017-11-21 21:56 0Likes
        by kormolar

        rosszul fogalmaztam, szal a pad minőségileg gyengébb mint a kezdő…City,Bayern,Real,PSG, szeritnem a UTD is

      • Posted 2017-11-21 22:01 0Likes
        by Endy919

        PSG , talán City. a Realnál siralom , hogy mi zajlik. Lucas Vazquezek , meg Mayoralok ülnek a padon. az Utd Pogba kiesésével kb elvérzett , kíváncsi vagyok , most mire mennek majd.

        A Bayern meg olyan faszán áll, hogy hétvégén nem is tudott nevezni 7 embert a padra:)

      • Posted 2017-11-21 22:09 0Likes
        by kormolar

        hátt remélem h mi is úgy vérzünk el egy esetleges Hazard, Morata( ne legyen ilyen) kiesésével, mint az UTD Ibra és Pogbával

    • Posted 2017-11-21 21:37 0Likes
      by Zenzo

      cserébe a Monaco nagyon megzuhant a lerablástól – túl sokat engedtek. Otthon még csak-csak elvannak, de a BL-ben…

      A Licspére térve, azért sok igazán jó player nincs ott, csapatként erősek inkább, aki igazán klasszis erényeket csillogtat, az kb Werner, Keita, Forsberg és Orban. Első kettő kb elkelt, Timo a Bayernben, Keita meg a Poolban köt ki, Orban szerintem marad, egyedül a svéd tűnik úgy, hogy bárhol kiköthet, és én szívből remélem, hogy legalább ajánlatig eljut a Chelsea is.

      • Posted 2017-11-21 21:39 0Likes
        by Endy919

        A Bayern-Werner vonal megalapozott , vagy csak törvényszerüen a bajorokhoz várja mindenki? És akkor Lewa megy?

      • Posted 2017-11-21 21:46 0Likes
        by Zenzo

        Lewának nem feltétlenül kell mennie sehova, bár ugye ő volt az egyik főrinyagép a nyáron, aki magától lépett volna. A Bayernt újra kell definiálni, ez nem titok, és ha mondjuk Conte fogja ezt megtenni, akkor a 3-5-2-höz máris ott a pont. Amúgy csak annyira tuti a dolog, mint anno Süle esetében is volt, szóba hozták egy halom klubbal, velünk is, de már akkor is tudta mindenki, hogy a bőrgatyások húzzák be, azt így is lett.

  • Posted 2017-11-21 21:56 0Likes
    by Zenzo

    off: szerencsétlen Apoelre úgy nézem rászakad minden, ami a Realban a bajnokságban bentragadt.. kíváncsi vagyok, meglesz-e a második felesben is a négy

    • Posted 2017-11-21 22:01 0Likes
      by Endy919

      csak nehogy ismét ellőjék az összes patront. 🙂 De ahol Benzema duplázni tud, ott nagy gondok vannak.

      • Posted 2017-11-21 22:08 0Likes
        by Zenzo

        gyorsan le is kapták, a csúcson kell abbahagyni 😀

  • Posted 2017-11-21 22:02 0Likes
    by Endy919

    jól esik a pici lelkemnek , hogy a Pool még mindig Pool. Jöhet a 3 biszembaszom gól!!!

  • Posted 2017-11-21 22:30 0Likes
    by Zenzo

    Alakul a továbbjutók köre – bár még nincs vége a meccseknek, de a Besiktas csoportelső, a City is, Spurs csoportelső szintén, a Dortmund meg kiesett… továbbmegy a Pool és a Real, ill. a Lipcse-Portoból az egyik, a Sahtar-Napoliból az egyik. A Sevilla-Moszkva párharcot meg ki kéne számolni, most hogy van, a Maribor az utolsó, az tuti.

    • Posted 2017-11-21 22:32 0Likes
      by Zenzo

      * a mostani fordulótól függetlenül már továbbment a Bayern + PSG.

      tuti kieső a Feyenord, Celtic, Anderlecht, Maribor is.

    • Posted 2017-11-21 22:32 0Likes
      by Endy919

      én még bízok két Sevillai gólban

      • Posted 2017-11-21 22:36 0Likes
        by Endy919

        még egyet!!!

    • Posted 2017-11-21 22:37 0Likes
      by BlueCech01

      Hát a Dortmund nem igazán tudom, hogy gondolta Boszt. Rájuk annyira nem volt jellemző, hogy az éppen felhájpolt fősodorból merítenek egy olyan taggal, aki a német futballkultúrán totál kívül esik, Bosz meg igazából olyan is volt, hogy 3-4 meccs után teljesen kiismerte a közeg, és porrá zúzzák ezt a szerencsétlen BvB-t.
      Nem akarok feltétlen túlmisztifikálni senkit, de ennél még egy Niko Kovac is meggyőzőbb választás lett volna.

      • Posted 2017-11-21 22:42 0Likes
        by kormolar

        főleg a védelem szörnyű…de az nagyon

      • Posted 2017-11-21 22:48 0Likes
        by Zenzo

        a Vitesse-el elért eredmények fiatalokkal, kölcsön-Chelseastákkal volt az alap + tavaly egy halovány Ajaxot vitt el az EL döntőig, egészen pofás játékkal – szintén fiatalokkal. Szerintem ennél tovább nem gondolkodtak. És ezen az analógián nem volt ő rossz válatsztás tképpen, bár az egész életét Hollandiában tolta végig kb, szóval németbe vinni, egy BVB szintű csapathoz minimum merész lépés volt.

      • Posted 2017-11-21 23:02 0Likes
        by BlueCech01

        Szvsz a Vitesse karrierje a Dortmund indokai szempontjából tök marginális volt, én biztos vagyok benne, hogy ha nem megy el EL-döntőig, hanem kiesik a negyeddöntőben, és negyed ennyire kapja fel a mainstream, senkinek eszébe sem jutott volna, hogy ő bármiféle megoldást jelent, főleg nem topszinten, pedig attól a kieséstől nem lett volna sem rosszabb, sem jobb edző. Szvsz baromi elkapkodott döntés volt, főleg az elődei szempontjából nézve, és igazából nem lehet azt mondani, hogy a Dortmund szezonja innentől bármivel menthető lenne már, holott még csak november van.

      • Posted 2017-11-21 23:27 0Likes
        by Zenzo

        má’bocs, de ez kicsit ilyen diegocostashazardos megmondásnak tűnik, hogy a Dortmundnál mindenki hülye lett hirtelen, és egy EL döntő alapján azonnali hirtelenséggel hoztak egy átgondolatlan döntést 😉

        nyilván mérlegeltek mindenféle szempontot. Valószínűleg nem készültek fel Tuchel távozására, bár a hírek szerint már a szezon elejétől sem volt épp felhőtlen a hangulat, mert eladtak olyan játékosokat Watzkéék (salgótarján, güdni, Hummels), akiket Tuchel nem akart, de a balhé a BL meccs előtti buszbombázás kapcsán fokozódott fel annyira, hogy végül lelépett. Anno Bosz mellett Favre volt az emlegetett név, nem tudom, ő mennyivel lett volna jobb opció, ha egyáltalán az lett volna, bár kétségkívül ő legalább látott BuLi meccset közelről a Gladbach padjáról. Viszont Bosz neve kb a kezdetektől fogva ott volt a kalapban, és még 5M EUR-t is kifizettek az Ajaxnak érte, szóval gyanítom azért átgondolták ők ezt, ami nem jelenti azt, hogy jó döntés lett v sem. Persze fenntartásokkal kezelték részben, hiszen mindössze két éves szerződést kapott. Gyanítom nem volt utolsó szempont az sem, hogy Bosz folyékonyan beszél németül.

        Nyilatkozat a kinevezésről a boardtól:
        Sporting director Michael Zorc added: „First and foremost, we’re convinced with Peter’s coaching philosophy which is similar to the style we and our fans want to see. Peter’s coaching philosophy is a very attacking minded one. A structured possession football coupled with gegenpressing. It’s a good balance. We also like that Peter Bosz is not reluctant to play young players in big games.”

      • Posted 2017-11-21 23:38 0Likes
        by BlueCech01

        „má’bocs, de ez kicsit ilyen diegocostashazardos megmondásnak tűnik, hogy a Dortmundnál mindenki hülye lett hirtelen, és egy EL döntő alapján azonnali hirtelenséggel hoztak egy átgondolatlan döntést ;)”
        Senki nem mondta, hogy mindenki hülye lett,egyszerűen elkapkodtak egy döntést, ez van. A többit te projektálod bele. Felültek a hype-vonatra, pénzt fizettek egy egyidényes fasziért, akinek semmi köze sem volt sem a német közeghez, sem az élfocihoz, sem a csapathoz. Ez csak azért különös, mert a Dortmundra eddig sehogy nem ez volt a jellemző, pont ennek az ellenkezője.
        Szerintem az vitathatatlan, hogy ha kizárólag egy holland ezüstöt hoz, és nem zengi be a nevét a média, a punditok, mindenki az EL-döntő kapcsán, hanem mondjuk kiesik a pébe a Lyon ellen, és Genesiot emelik ki, mint kimagasló elmét, akkor nem hogy pénzt nem fizettek volna Boszért, de még csak lehetséges jelöltként sem jött volna szóba a neve őszintén.
        ” Valószínűleg nem készültek fel Tuchel távozására,”
        Igen, ezt mondom.

      • Posted 2017-11-21 23:50 0Likes
        by Zenzo

        hát most vagy én vagyok fáradt, vagy te, de előkapod ezt a kedvenc formulád, hogy én projektálom bele, majd leírod pepitában ugyanazt, csak szofisztikáltabban 10 sorban… mert nem hülye lett mindenki a Dortmundnál, és hoztak egy EL döntő alapján azonnali hirtelenséggel átgondolatlan döntést, CSAK felültek a hype vonatra, és az EL döntő alapján hoztak egy szted vitathatatlanul szar döntést… vesszek meg ha értem a különbséget.

      • Posted 2017-11-22 00:01 0Likes
        by BlueCech01

        De most komolyan azt hisszük, hogy Bosz bármikor szóba került volt pénzért egy Dortmundnál azzal az egy holland ezüstjével, ha mondjuk csak egy körrel előtte kiesik? Esetleg hogy szignifikáns idővel az EL-döntő előtt már scoutolták? Ne már. Te is leírod, hogy nem készültek fel Tuchel távozására, jött az aktuálisan felszopott mesteredző, akire elképesztő hype vetült, és vitték. Olyan is lett az eredmény, kaptak egy egydimenziós tagot, akin 3 forduló után átlátott a fél liga, és aki nem képes bármi működő változást kieszközölni, cserébe lassan 2 hónapja nem nyertek meccset a harmadosztályú kupa-ellenfelen kívül.

      • Posted 2017-11-22 00:12 0Likes
        by BlueCech01

        *szerk*

      • Posted 2017-11-22 10:17 0Likes
        by Zenzo

        ja, erre már ne pazaroljunk több karaktert, a vita tárgya szempontjából már mindegy is.

        Egy gondolatot azért tovább vinnék:
        „Ez egy olyan szinten súlyos félrenyúlás, amihez hasonló cseszett ritkán látunk ilyen szinten”
        Azért ez így nem feltétlen igaz, ha szétnézünk az angol top klubok utóbbi 10 évében, találunk szép számmal ilyen példát, egyedül az Arsenalnal nem, de ott is csak azért, mert képtelenek megválni Wengertől, ami mondjuk kb legalább ekkora mellényúlás szerintem, de ez már nézőpont kérdése. De azért olyan nevek, mint Grant, Scolari, AVB, a komplett Spurs Jol után és Poch előtt, Hodgson a Poolnál, Moyes a Unitednél… szóval van ám itt minden, mi szerszámnak ingere :))

      • Posted 2017-11-22 16:14 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, nyilván hogy ha az elmúlt 10-12-15 évet nézzük, minden csapatnál lesz 1-2 orbitális mellényúlás, de ez ettől még cseszett ritka.
        ” a komplett Spurs Jol után és Poch előtt”
        Azért ez elég erős. Oké, hogy közepes edzőkről beszélünk, de nem lehet azt mondani, hogy Jol után bármelyikük első éve lényegesen rosszabb lett volna Poch első événél, ráadásul szvsz szignifikánsan gyengébb keretekkel. Szóval én nem értem, miért lenne orbitális mellényúlás mondjuk ‘Arry, aki egy év alatt fa-kupa döntőt+BL-t hozott, esetleg Ramos, aki idényközben beszállva nyerte meg a Spurs utolsó kupáját, ahogy AVB első éve is teljesen elfogadható volt, és az utolsó fordulóban bukta el a 4. helyet.
        Összegezve az ilyen szintű mellényúlás, amit Bosz produkál, ez elképesztően ritka továbbra is. Nálunk a közelmúltból AVB a legtökéletesebb példa, pont ennyi köszönet volt benne is, és pont ennyi idő alatt bizonyította, hogy ezen a szinten semmi keresnivalója.

  • Posted 2017-11-22 10:24 0Likes
    by trueblue05

    offtopic : Mi a véleményetek mc_deere tegnap esti fonatos ámokfutásáról? Szerintem ez az ember egyre rosszabb. Egy szarul alakult meccs után odamenni egy rivális blogra és osztani az észt és énmegmondtamozni szakmai alapokra hivatkozva, majd rinyálni, hogy nem mondhatja el a véleményét….

    A meccsről gondoltam majd a poszt alá – ha lesz?

    • Posted 2017-11-22 12:11 0Likes
      by Endy919

      én imádtam 😀 és kurvára igaza volt a Kloppos témában.

    • Posted 2017-11-22 13:03 0Likes
      by Zenzo

      vannak, akik sosem változnak, ennyi.

    • Posted 2017-11-22 14:52 0Likes
      by WudigessBoi

      Nem lesz sajna külön poszt.

      • Posted 2017-11-22 16:48 0Likes
        by trueblue05

        🙁

    • Posted 2017-11-22 15:55 0Likes
      by DannyfromtheShed👑PL

      Na mi tortent? Probaltam visszakeresni, de annyi komment van azota, h nincs idom megtalalni…

      • Posted 2017-11-22 16:08 0Likes
        by Endy919

        Közölte velük Klopp alapvető hiányosságait/hibáit , igaz picit nyers módon. De az ottani közeg megérdemli a józanító pofonokat.

    • Posted 2017-11-22 17:48 0Likes
      by BlueCech01

      „: Mi a véleményetek mc_deere tegnap esti fonatos ámokfutásáról? Szerintem ez az ember egyre rosszabb.”
      Jaj, ne legyünk már ennyire demagógok könyörgöm, főleg ne annak a tudatában, hogy ennek milyen előzményei voltak. A fonat egy jelentős része versenyt űzött abból, hogy nem képesek felfogni, Salah miért nem jelent lényegi előrelépést Klopp taktikájában, függetlenül az igazolás minőségétől. A nyers megfogalmazás szvsz nem volt alaptalan azok után, hogy hány alkalommal küldték el az anyjába személyeskedve ezelőtt, csak mert tartalmilag ugyanezt leírta, nem feltétlen hasonló körülmények között. Az időpont most teljesen rossz volt, ez nem vitás, de ne ettől legyen már emberileg valaki jobb vagy rosszabb.

  • Posted 2017-11-22 13:20 0Likes
    by DannyfromtheShed👑PL

    Sracok el ne felejtsetek, h ma 18:00 tol jatszunk geolokacios okokbol kifolyolag.

    • Posted 2017-11-22 15:19 0Likes
      by Zenzo

      ja, én elfelejtettem amúgy… csupa öröm, a kezdés idején még épp félúton leszek hazafelé.

      Amúgy csodaszépen fogalmaztál, geolokációs… 😀 ez hogy jutott eszedbe?

      • Posted 2017-11-22 15:54 0Likes
        by DannyfromtheShed👑PL

        En is, csak veletlenul lattam meg munka kozben a backendben 😀
        A terminus is foglalkozas koreben ihletodott, epp IP alapjan filtereztem per regio a holnapi EL meccsek megjeleniteset 🙂

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com