Az immáron hagyománnyá váló össznépi véleménynyilvánítással jelentkezünk a szezonösszegző posztok elején. Tudjátok, PL LR szemmel, kugli, néptánc, együtt nyitunk, együtt zárunk, együtt remélünk, együtt sírunk. Ez azért vicces amúgy, mert többnyire tényleg így van, most a hamari szezonkezdés miatt elmaradt, viszont egy ilyen remekbeszabott szezont hogyan máshogy zárhatna a blog, nemde? Pedig de. Mi itt fent, ti ott lent, tudjátok.
Amilyenre a szezon sikerült, joggal mondhatja bárki, hogy jobb lenne inkább elengedni, merthát valljuk meg, nem sokan nyúlnak magukhoz a Chelsea szurkolói berkekben, ha erre a szezonra gondolnak. De hát mi még azért annyira mégsem hagynánk annyiban, mert a Chelsea 10. helye az utóbbi évtizedben legalább akkora szenzáció, na jó, akkora talán mégsem, de majdnem, mint a Leicester bajnoki címe. Lássuk.
1.) Nem tudom nem megkérdezni, és igyekszem nem elröhögni: összességében elégedett vagy a szezonnal?
JoeyB: Persze, szezon végére Willian is utolérte Hazard testzsírszázalékát, így nincs okom a panaszra, ráadásul Hiddink rengeteg lehetőséget adott a fiataloknak a tét nélküli meccseken.
Kdako: Azzal vagyok elégedett, hogy végre vége lett.
TheRussianOne: Ha az ilyesmi elégedettséggel töltene el, a Milannak szurkolnék. Öröm az ürömben: innen csak felfelé vezethet az út.
Wudigessboi: Nyilván nem. Az, hogy semmit se nyertünk, egy dolog, illetve a kisebbik baj. Sokkal jobban fájt a rengeteg kritikán aluli egyéni teljesítmény, a küzdelem hiánya, a megannyi megmagyarázhatatlan eredmény és az, ami mindebből következett, vagyis a nihilizmusba fulladt utóbbi pár hónap.
Zenzo: Nehéz előadni a meglepett idiótát, ha én teszem fel a kérdést magunknak, de azért képzeljétek ide az Ancelotti-szemöldökkel végtelenül hülyén nézni próbáló fejemet, miközben épp a szavakat keresem, és azon gondolkodom, hogy már nyitásnak szabad-e vulgaritásba bocsátkozni, és egy jóízűt lófaszozni már az elején. Nincs az a jóérzésű szerencsétlen Chelsea drukker, aki erre akár egy halvány „félig”-gel is tudna válaszolni. Remélem.

2.) Tavaly trófeamentes szezon után dupláztunk, most bajnokként zártunk trófea nélkül. Ringlispíl?
JoeyB: Szép lenne, de szerintem a tavalyi egy kifutott eredmény volt, amit megismételni jövőre biztosan nem fog a csapat, főleg, mert ennyire gyengék soká lesznek újra a klasszikus nagy csapatok. Minimum három, de inkább több ember kéne a kezdőbe, ráadásul most fontos lenne erős személyiségeket elcsábítani, ami a jelenlegi helyzetben eléggé valószínűtlennek tűnik, pedig tényleg kulcsfontosságú lenne, hogy ne legyen olyan a csapat, mint az összes Arsenal az elmúlt kb 6-8 évben, vagyis, hogy ügyesek a fiúk, de olyan puhapöcsök, akibe minden jöttment a lábát törli.
Kdako: Jó pár elemzést elolvastam, de továbbra sem tudom meghatározni a visszaesésünk okát. Egy újabb bajnoki arany túlzott elvárás lett volna, de a dobogó nem, hiszen nem gyengült a keret. Hiába jöttek a vereségek, sokáig hittem abban, hogy elindulunk felfelé, még Josével is, sok idő kellett annak megemésztésére, hogy ez az idény kuka. Sokan köszönhetünk a Leicesternek, talán az ő bajnoki címük mellett nem olyan ciki a mi visszaesésünk sem.
TheRussianOne: „Ez teszi a labdarúgást a világ egyik legcsodálatosabb sportágává” – mondanák a Sport tévé szakértői erre, én viszont csak csendben reménykedem, hogy most újabb tizen-x sikeres szezon vár ránk.
Wudigessboi: José első éve az építkezésről szólt, az idei (fél) pedig a leépülésről. Előbbivel ellentétben utóbbit közel sem éreztem szükségszerűnek, ezért is annyira nehéz elszámolni vele. Remélhetőleg elértük a mélypontot és elindulunk felfelé.
Zenzo: Nem akarom azt mondani, hogy ez a normális, mert ezt úgysem értené meg senki, annyi hely meg most nincs itt, hogy kifejtsem, mire gondolok. Röviden: az aranygeneráció elbúcsúztatása értelemszerűen von maga után hullámvölgyet, vagy völgyeket, és láttuk már a Pool és a United példájából is, hogy egy ilyen mértékű váltás nem mehet végbe egyszerűen, pláne nem gyorsan. A mi körhintánk legalább kiadott egy rettenetjó szezont tavaly, aztán majd a következő eldönti, hogy az volt kifutott szezon, vagy a következő is az lesz, és akkor már hullámvasút.

3.) Mi (ki) az, amit mégis ki tudnál emelni a szezonból?
JoeyB: Zouma, a sérüléséig elképesztően magas szinten játszott annak ellenére, hogy mellette rendszerint Ivanovics (nem)védekezett, benne láttam egyedül azt, hogy valamikor a védelem vezérévé válhat, nagyon remélem, hogy a sérüléséből úgy tér vissza, ahogyan egy jó négernek vissza kell.
Kdako: A legszebb élmény az Everton elleni 3-3 és JT utolsó perces egyenlítése, na meg az, hogy nem sokkal előttem történt mindez – katartikus volt. A játékosok közül Zoumára és Willianre lehet a legkevesebb panasz. És persze legalább az ifik sikereinek örülhettünk.
TheRussianOne: Játékost inkább nem szeretnék kiemelni, igaz, nem volt mindenki egyenlően szar, de csapatként buktak a srácok egy jókorát. Számomra a legkedvesebb élmény, hogy mi nyertük meg a Leicesternek a bajnokságot, ráadásul újra egy régi fényében tündöklő Édenkével. A többit felejtsük el, lépjünk tovább.
Wudigessboi: Mi: Arsenal oda-vissza, plusz az a pár hazai hajrában döntetlenre mentett rangadó (MU, Everton, Tottenham) – de ezeket sajnos tipikusan a középcsapatok emlegetik csak fel csillogó szemekkel. Ki: Begovic majdnem olyan jó cserekapusunk volt, mint tavaly Cech. Rajta kívül RLC játszatásának és biztató teljesítményének lehetett ha nem is feltétlenül örülni, de drukkolni mindenképp.
Zenzo: A keserű összkép ellenére azért volt bőven olyan, aminek örülhet a Chelsea-szív, ilyenek például Zouma szereplése (gyere vissza a sérülésből Hápi!), hogy Ruben révén egy Chelsea akadémia-nevelés mindennél közelebb került a felnőtt kerethez, de meg kell említeni Begovics nevét, Willian szezonját, vagy akár azt, hogy a két legfőbb londoni rivális képtelen volt ellenünk győzni még így is, Wengi pedig lefeküdt oda-vissza.

4.) Mi okozta a legnagyobb csalódást?
JoeyB: Pedrót szívesen ideírnám, de tőle pont azt vártam, hogy ekkora semmirekellő lesz, ahogyan írtam anno levlistán, tényleg az a legnagyobb baja szegénynek, hogy a lábfejei helyére nőtt puha faszokkal kurva nehéz labdát kezelni. Legyen a szerb álomduó, egymást múlták alul, de amíg Maticsnak lehet jövője a csapatnál, addig Ivanovicsnak ennél jobb szezonja már nem lesz; ha valaki adna érte egy lyukas kotont és maszturbálópapucsot, viheti egy ajándék késkészlettel vagy ötszáz forintos Erzsébet-utalvánnyal, aztán hajrá, szopjon vele más.
Kdako: Őszintén hittem abban, hogy José 6-8 évig az edzőnk lesz, utána max elmegy a portugál válogatotthoz, de nem látom más rivális kispadján, és ha nem is vezet minden évben bajnoki címre minket, de ott leszünk stabilan az európai élmezőnyben. Ehhez képest tudjuk, hogy mi történt…Szóval csalódást okozott Mourinho, hogy megbukott a csapattal, és a csapat is, hogy megbukott Mourinhóval, és az, hogy ez a kapcsolat így véget ért.
TheRussianOne: Mourinho kezdte, akibe pedig teljesen bele voltam szerelmesedve, de már a Madridnál is látszódott rajta valamiféle elmerotty, amit ide is sikeresen sikerült átmentenie, ennek tán a legmeggyőzőbb bizonyítéka a doktornővel való értelmetlen összekülönbözése volt. Aztán a teljes csapat, kollektíven, és ha valakit ki kell emelnem közülük, akkor Édenke, aki tán a legnagyobb formahanyatlást prezentálta.
Wudigessboi: Az, ahogy a korábban konstans magas szinten futballozó húzóembereink gyakorlatilag kivétel nélkül így megzuhantak. A legnagyobb botrány a tavaly szezon legjobbjának választott Hazard majd’ teljes idényen át tartó szánalmas vesszőfutása volt, de nyilván nem lenne fair csak rajta elverni a port, hisz Fabregas, Matics vagy Ivanovics produkciója is bántóan leromlott a megszokotthoz képest. S bár anno kitárgyaltuk, de kapcsos zárójelben ide kívánkozik még Diego Costa megannyi suttyó-patkány megmozdulása is, amivel én gyakorlatilag telítődtem.
Zenzo: sosem csináltam belőle nagy titkot, számomra mindennél nagyobb csalódás, hogy Josét – már megint – lapátra tettük, és segget csináltunk a szánkból, meg persze a terveinkből, meg belőle, aztán most meg sírunk, hogy a MU padján kötött ki. Emellett a szezon eredménye, a húzóembereink teljes szezonon át húzódó gyötrelmesen szar játéka, vagy a JT-saga szánalmassága is eltörpül.
5.) A címvédés nem jött össze. Látsz-e esélyt a visszatérésre, lehet-e bajnok a Chelsea a következő szezonban?
JoeyB: Na, ezt kettővel fentebb megválaszoltam, szerintem reálisan jövő nyáron lehet leghamarabb bajnoki esélyesként beszélni a Chelsearől, amit nem is bánok igazán. Épüljön fel egy gerinc, alkosson Conte, basszon pofán néhány embert, tegyen elektromos nyakörvet Ázárra, hogy megrázhassa, ha kontroller vagy chips felé nyúl a trógerje, nem lényegesek az eredmények, sokkal fontosabb lenne a jövő szempontjából egy identitást találni, mert az jelenleg nincs, ez pedig szerintem elképesztően nagy probléma.
Kdako: Még erősebb lesz a bajnokság, mint eddig, hiszen minden topcsapat csalódott, és emiatt költekezni fog, a Leicester pedig azért, hogy megragadjon az élmezőnyben. Nem a költekezési versenyt kell megnyernünk, sőt, igazából nem is kell belemenni túlzottan, de pár okos igazolással és a csapat újbóli összegyúrásával jó esélyünk van – a dobogóra mindenképp, az aranyra talán még rögtön nem.
TheRussianOne: Hogyne! Sőt, az öreg Carraghernek kell igazat adnom, aki azt mondta, jól jön majd nekünk, hogy nincs nemzetközi kupa. Jól bizony! Conte így kényelemben veheti fel a PL-ritmust.
Wudigessboi: Szeretném hinni, hogy igen. Jó lenne eljátszani az alvó óriást, aki átszunyókált ugyan egy idényt, de újult erővel visszatér és ismét szétcsap mindenkit. Pont az idei Leicester mutatta meg, hogy nincs lehetetlen és jó stratégiával, valamint harcos szellemiséggel hadat lehet üzenni az oddsoknak. Persze előbb a top4 legyen meg…
Zenzo: Tavaly nyáron toltam be ide pár szállóigét és közmondást, ezek közül tennék most ide egyet – vagy, na jó, inkább többet – ezek most az én válaszaim:
“Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja.” (Albert Einstein)
“A lehetetlen nem tény, hanem vélemény.” (Muhammad Ali)
“Ha a lehetőség nem kopogtat be hozzád, csinálj magadnak egy ajtót.” (Milton Berle)
“Az Istenhez imádkozni kell, de a parthoz evezni.” (Lev Tolsztoj)
“Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is.” (Bertolt Brecht)
6.) Ismét új edzővel vágunk neki a szezonnak. Mi a véleményed Contéról? Mire számítasz vele kapcsolatban?
JoeyB: Elsősorban arra, hogy a királylányokat pakolja helyre, a dagadtakat – rátok nézek, Hazard, Costa és Willian – futtassa, amíg le nem fogynak és alakítson ki egy magot, amire lehet építkezni. Ezt megtette a Juventusnál, így nincs okom a kételkedésre, ráadásul nála egy fiatalnak van esélye kezdőbe kerülni, nem a dugópajtijait rakja a kezdőbe, mint az egyik manchesteri edző, szóval hajrá. Egy ezer fokon égő, szervezett, kemény csapatot várok, ha már ez megvalósul, én elégedett leszek, aztán jövő nyáron lehet továbblépni. Most az alapok legyenek meg, mert jelenleg ott tartunk, hogy mocsárra építettünk várat, leégett, összedőlt és csak ezután süllyedt el, álljunk neki hát újra.
Kdako: Gyorsan, pár hónap után ki fog derülni, hogy mit tud kezdeni az angol bajnokság jelentette kihívásokkal, és ha nem áll jól, akkor szerintem ő sem kap nagyobb türelmet, mint pár elődje. Ezzel együtt nagyon bízom benne, és hiszek abban, hogy sikeres lesz, minden Juventus-drukker ismerős isteníti. Kellően munkamániás és keménykezű, taktikailag felkészült, és a kevésbé ismert játékosokból is ki tudja hajtani a maximumot. Triesztben ott voltam, amikor bajnoki címet ünnepelt, remélem, hasonlót a Bridge-en is átélhetünk majd.
TheRussianOne: Kb. azóta nem követem az olasz focit, hogy Mou otthagyta az Intert, de a médiában fellelhető infómorzsák alapján szimpatikus állat, aki alkalmas lehet rá, hogy felrázza a játékosokat. Remélem, hoz valami színt is a csapat játékába, elég jellegtelenek voltunk mostanság. Ó, és persze hozhatná magával Pogbát is. Rohadt nehéz jósolni, mert óriási változásokkal vágunk majd neki a következő szezonnak: Pep a Cityben, Mou a MU-ban és persze ott van az évről-évre megújuló Wenger is. Szmájli.
Wudigessboi: Üdítően új szellemiségre. Ahogy leszűrtem, a Juvénál alapvetően a kemény munkában hitt, amivel képes volt többet kihozni a keretből, mint ami a nevek alapján benne volt. Persze a közeg új lesz neki, no meg a verseny is sokkal intenzívebbnek ígérkezik, mint amit odahaza megszokhatott, de most meg vagyok róla győződve, hogy jó vásárt csináltunk vele. Olasz szakemberrel amúgy se fogtunk eddig mellé.
Zenzo: Már a szezon végefelé is írtam párszor, hogy szerintem ő a megoldás a jelen helyzetünkre, és ezt továbbra is így gondolom. Nagy kérdés, hogy mennyire lesz töke felrúgni a homokozót (remélem nagyon), és nem csak a kislapátját hozta, hogy leüljön a sarokba, míg a nagyok tovább játsszák az agyament játékaikat középen. Ettől persze lehet ez a kooperáció totális bukás, de szerintem kitartó munkával, egy új hullámmal és némi szerencsével játszva ismét top4 helyen végezhet a Chelsea.
7.) Mit vársz a nyártól? Hol kellene mindenképp erősödni?
JoeyB: Emenalo lehetőleg jó messzire takarodjon, valami afrikai törzsben képzelje el a következő harminc évét, felfoghatatlan, egy ember hogyan élhet túl ennyi edzőváltást és ostoba döntést. Konkrét igazolásokat nem tudnék és nem is akarok mondani, ez függjön attól, hogy Conte koncepciójába ki illik és ki nem, posztok szerint viszont minimum egy belső védő, egy bal hátvéd és két belső középpályás mindenképp kellene, a négyből pedig minimum kettőnek olyan domináns személyiséggel kellene rendelkeznie, amivel rendelkeztek a régi mag tagjai. Ezeken taktikafüggetlenül vékonynak érzem a keretet, a többit meg majd kitalálja Conte. Vagy jön a B-terv, és veszünk bírókat meg kapusokat meccs előtt, abban is van gyakorlata a mesternek.
Kdako: Igazából minden poszton, de nem mindenáron. Például Pogba 60-70 millióért nem kell, ha van egy Loftus-Cheek. Nainggolan és egy szélsővédő jöhetne, esetleg egy csatár, aki tud Costa mellett is játszani, de tűri a padozást is. De 80-100 millió fontnál többet felesleges elkölteni.
TheRussianOne: Védelem, középpálya, támadósor. Zouma mellé igazolnék egy stabil középhátvédet, talán balhátvédet, bár a fene tudja, mi jön majd ki még Babából. A Fabre-Matic párosról tudjuk, hogy képesek világszínvonalú játékra, de mindenképp kéne még egy középpályás, ha másért nem, hát mert Ramit nem pótoltuk még. Ez lesz Nainggolan. Elől Pedrót kivenném a kezdőből, valamint Costa mögé/mellé is mindenképp kell valaki.
Wudigessboi: A magunk mögött hagyott szezon alapján gyakorlatilag mindenhol. Az idén leszereplő sztárokról még nem mondtam le végleg, hiszem egyrészt, hogy visszatérhet a csúcsformájuk, no meg azt is, hogy nem is koccolnak le puszta haszonlesésből. Ha ehhez hozzáadjuk a raklapnyi kölcsönjátékost, akkor nem riasztóan rossz a helyzet. A legtöbb tennivaló a védekezés rendes megszervezésével lesz, de ha valakire, akkor egy olaszra ezt rá merem bízni vakon.
Zenzo: Őszintén szólva, nem sokat. 3 nagy torna is van a nyáron, és a főszereplőink szanaszerteszéjjel lesznek a világban a felkészülés és az összecsiszolódás helyett. 2-3 komoly igazolást várok, de inkább azt, hogy egyben tudjuk tartani a keretet, és nem hagyjuk szétszéledni az értékeinket egy olyan szezon előtt, amikor előre tudható, hogy szerényebb célokért tudunk csak küzdeni. Remélem, hogy újra képesek leszünk koncepcionálisan elkezdeni dolgozni, de sajnos majdnem biztos vagyok benne, hogy ez nemhogy nem fog megtörténni, de egyelőre még igény sem nagyon mutatkozik rá. Pedig szerintem itt kéne leginkább fejlődni.
8.) Ahogyan tavaly is, örökös téma, vesszőparipa, izébigyó: van egy jó és sikeres utánpótlásunk. Mi lesz velük?
JoeyB: Eladjuk, aztán visszavesszük háromszoros áron, mert nálunk nem szokás visszavásárlási záradékot rögzíteni, minek is. Gondolom, a következő Musonda és Christensen lesz, egyikre se lenne szükség.
Kdako: Nagyon szeretném, ha végre több lehetőséget kapnának, de ismét több esélyt látok arra, hogy jönnek helyettük a töltelékigazolások. Ráadásul EL sem lesz, ahol lehetne kísérletezni nyugodtabban.
TheRussianOne: Szép sorban eladjuk őket különböző bajnokságok középcsapatainak.
Wudigessboi: A tétnélküliség miatt idén a vártnál több játékpercet kaptak a fiatalok, szerintem nem is okoztak csalódást. Az új szezonban viszont kevesebb meccsünk lesz a nemzetközi szereplés hiányában, ami megkurtítja a kísérletezgetési lehetőségeket is, hiszen heti egy meccsel nem nagyon leszünk rotálásokra utalva. Szívünk mélyén mind tudjuk, hogy egy erős Chelsea nem nagyon bír el tarcsiból felkapott csikókat a kezdőben, úgyhogy sajnos nem számítok előre lépésre e téren. Ez már olyan tradíció, mint hogy a Tottenhamnek majdnem összejön valami ellenünk a Bridge-en.
Zenzo: Ez alapvetően függ attól, amiről egy kérdéssel fentebb beszéltem. Ha végre képesek lennénk kialakítani egy koncepciót a jövőre nézve (hát még ha nem is b*sznánk szét az egészet, ha egy kicsit a szemünkbe megy a sampon és csípni kezd), akkor abban szépen le lehetne fektetni a fiatalok sorsának terveit is. Nem csak azt kell kitűzni, hogy az akadémiának játékost kell adnia a nagy keretnek, hanem azt is, hogy a nagy keret „igényelje” az ilyen játékosokat. Nem hiszem, hogy Hiddink lesz ennek a folyamatnak a Gordiuszi csomó kettévágója, de valamennyire bíztató, hogy valamiféle igény mutatkozik a board részéről is a kérdésben, ha már ilyen szaktekintélyt is odahelyeznek a placcra, az Angol U21 körül sertepertélő Holland, és a frissen felbuktatott Edwards mellé.
+1.) Állandó téma volt idén, hogy kivel kéne számolni a jövőben és kivel nem. Ki lenne az az 5 ember, akit mindenképp megtartanál és ki az az 5, akin túladnál?
JoeyB: Igazából az én listám inkább aszerint áll össze, hogy kik köré építenék egy csapatot, kik azok, akikben látom, hogy hosszútávon kulcsfigurák legyenek, nem a tavalyi szezon vagy az alapján, hogy mi a realitás. Keep: Courtois, Zouma, Hazard, Willian, Azpilicueta. Mindenképp, lehetőleg Liverpoolba küldve: Ivanovics, Cahill, Oscar. Nem tudok öt embert mondani, akit feltétlen elzavarnék. Van még, aki lécelhetne, (Matics, Mikel mainly), de én adnék Maticsnak még egy szezont, Mikel pedig szintén hasznos rotációs-szituációs játékos. Igazolásoktól függ, ha jön értelmes labdaszerző, egyikőjük megy valószínűleg, de nem ragaszkodok a távozásukhoz, a triumvirátusunk (eh, ha látná Caesar, kikre használtam ezt a kifejezést…) puszta látványától is kínosan összeszűkül ott, ahova a nap sem süt be.
TheRussianOne: Mindenképp megtartanám: Courtois, Azpi, Zouma, Hazard, Willian. Még tudnám sorolni, de a kérdés ötre vonatkozik. A távozók listája kapcsán inkább úgy fogalmaznék, hogy az ő elvesztésük fájna a legkevésbé: Iva, Mikel, Pedro, Oscar, Pato.
Wudigessboi: A Falcao-Pato-Rémy trió finoman szólva sem győzött meg elől, szóval értük egyáltalán nem lenne kár. Miazgával sem igazán tudom, hogy mi volt a cél, de nem vett le a lábamról se a többhetes erőgyűjtése, se a Sigurdssonnak fejelt gólpassza. Rajtuk kívül Baba is csalódás volt, érte ráadásul még tán kapnánk is valamennyit. Terry hosszabbításával szerencsére felszabadult itt egy hely. Hazard-t az idei performansza ellenére megtartanám, egész egyszerűen kell a zsenije oda előre. Begovic nagy vétel volt, megállja a helyét kezdőként, de a pad se derogál neki, márpedig ritka az ilyen. Rajtuk kívül három fiatalt mondanék: Zoumát, akit remélhetőleg nem tett taccsra a horrorsérülése, valamint Loftus-Cheeket, akiben sokan látjuk az új hullámos Terryt, valamint Kenedyt, aki megvillantotta a tehetségét idén is párszor, s ha jó helyre tesszük és engedjük kibontakozni, akkor nagyot kaszálhatunk a sráccal.
Zenzo: Anno már március végén posztoltam is erről, és a véleményem nem nagyon változott azóta. Így kicsit nehéz 5-5 játékost megnevezni, bár annyira már úrrá lett rajtam az apátia, hogy senkire nem tudnám azt mondani, hogy mindenképpen megtartanám. Mert pl az érkezőtől függően az M&M egyik tagját „mindenképp” megtartanám, de ha jön Kanté és Naiggolan is, mehet Mikel és Matics is isten hírével. Az én „öt” nevem, akiket megtartanék: Costa-Solanke-Traoré, Hazard-Oscar-Willian-Aké-Ruben, Azpilicueta-Zouma-Christensen, Courtois-Begovics. Akiket elengednék, azok a pótolható töltelékjátékosok: Amelia, Miazga, Djilobodji, Matics/Mikel, Pedro, (Fabregas?), Remy, Pato, Falcao.



2416 Comments
by gorkaf78
Tessék, pont itt egy cikk a transfermarkt-on a Leicester szétszedéséről:
http://www.transfermarkt.de/bericht-neben-vardy-konnte-auch-kante-leicester-verlassen/view/news/237719
by Blue One
President Pallotta: „I’ve always said the same: Nainggolan is not going anywhere. Pjanic is not our problem because he has a release clause”
Pallotta: „Rüdiger? I’m not going to sell him. I do not understand where these stories on the transfer market come from.” (RomaPress)
by DannyfromtheShed
Barki, akit mi meg akarunk venni es jo is, azt ugy vedik, mint vmi koronaekszert..
by Blue One
Lehet, hogy ezért nincsenek még igazolások 😀
Roman Abramovich has been in Tel Aviv rekindling speculation that he is about to buy Israeli mobile operator Golan Telecom.
Chelsea owner Roman Abramovich has also built up an investment portfolio of Israeli high-tech startup companies.
Abramovich led a $30 million investment round in Kobo’s startup Music Messenger, which allows music to be messaged to friends.
by BlueCech01
Állítólag kiszivárgott a kövi idény menetrendje. Alább kiszedtem a miénket a feltételezett doksi szerint.
A pdf itt tekinthető meg:
http://itsgoneviral.com/wp-content/uploads/2016/06/Premier-League-Fixture-List-2016-17.pdf
by Endy919
Nekem tetszene. Nincs egy kiefejezetten nehéz időszak sem max a Spurs-City kombók.
BL nélkül ez egy korrekt sorsolás.
by BlueCech01
A karácsonyi darálás nekünk valóban lightos lenne, egész decemberben egy idegenbeli rangadóval. Ez talán a legjobb lenne, amit kaptunk az elmúlt években ráadásul a január is pitének néz ki. Ha tényleg ezt kapjuk, akkor a sorsolásra panaszunk nem lehet.
by myheartisblue
A PL megerősítette, hogy fake.
http://www.squawka.com/news/premier-league-confirm-leaked-list-of-fixtures-for-201617-season-was-a-hoax/688775
by DannyfromtheShed
Aztan majd veletlenul kihuznak ezt a sorsolason 😀 Volt a BL-ben mar vmi ilyen botrany amugy, elore megvolt mit huznak ki.
by kasata91
A következő PL idény hivatalos labdájával kapcsolatban azt hiszem kijelenthetjük, hogy minden bizonnyal egy csillám unikornis szarta. Undorító.
by Sir Idemitirjak
Ez gumi?
by myheartisblue
Hol van máár a szép világ? Számukra messze már…
by Rammschein
ez de ronda :”D fúj.
by BlueCech01
Ez majdnem olyan, mint a ligue 1 2012-es, cseresznyefavirág színű labdája.
https://www.footy-boots.com/pink-puma-french-ligue-1-match-ball-24540/
by gorkaf78
Remélem a nájki nem ehhez hasonló stílusú mezt tervez majd a csapatnak…. bár biztos marha trendi lenne a Kék mez rózsaszín foltokkal.
by kasata91
@Endy919 rendelést már leadtad egy ilyen labdára nem ? Vagy nem elég rózsaszín? 😛
by Endy919
áááá , ez ronda . Nálam ez a nyerő : (kép)
by myheartisblue
Azért Évácska szerintem élesen kezdi túllépegetni a határokat.
Eva Carneiro turned down £1.2m settlement offer from Chelsea.
Documents claim Carneiro demanded a 40% pay rise to £400,000 to return to work, plus bonuses and compensation for „distress”.
Chelsea lawyers say they made an offer of £1.2m to Eva Carneiro „settle her claims” and even offered her job back.
by kasata91
Én csak irigy vagyok rá. 😀
Rohadjak meg én is ezt csinálnám a helyében. Gerinctelennek gerinctelen, de ha belegondolsz mi ez a pénz a klubnak ?
Tudja hogy úgyis kifizetik amit kér. Akkor meg miért ne legyen a saját szerencséjének a kovácsa.
by Rammschein
Vagy pofára esik… :”D Elő fordulhat az is, ha rosszabb „ügyvédei” 😛 vannak, mint Abrának…
by Rammschein
Én csak azon kaptam fel a fejem, hogy 40%-os fizu emelést kér 400 fontra…+ egyéb kompenzációk… és hogy visszatérhessen dolgozni, vissza a KLUBhoz?… Miért lenne az jó neki vagy úgy egyáltalán már a csapatnak is? Közelebb lesz Terryhez vagy mi? 😀
Mondjuk én aztán kvára nem vágom, hogy miért nem elég az 1,2 milla font…
de azért mindennek van határa, szerintem… :”D
by kasata91
Az a heti 100k és visszadobta?? Aranyér ide vagy oda, ennyiért Falcao is ücsörögne még egy szezont a SB-en.
by bilala
nem lehet, hogy az a 400k az eves fizu es nem havi? (kicsit gyanusan magas lenne havi bernek)
by BlueCech01
Hasonlóan gondolom én is. Kizárt, hogy többszörösét keresse Hazard heti fizujának.
by kasata91
Valahol havit olvastam. De azert így reálisabb.
by BlueCech01
Nem azért, de én sem tennék másképpen. A kirúgása egy merő komédia volt, ami a karrierjét is megtörhette volna.
by Zenzo
én sem sajnálom tőle, felőlem húzza le a klubot, ahogy tudja, és igen, valószínűleg én sem tennék másképp. De ettől még ez a cucc, amit előad ő és az ügyvédje, legalább akkora komédia már, mint az volt, amit elkövettek vele szemben. A kirúgást meg hagyjuk, a klub nem rúgta ki, ő mondott fel – csak lefokozták, az azért picit más.
by Endy919
Az a lefokozás egynlő volt a kirúgással. Csak a klubb nem akarta magára vonni a felelőséget.
Ha téged lekurvanyáz a főnököd , mert végzed a munkád , majd ezért még le is fokoznak …szerintem te is felmondtál volna és pereskedés lett volna a vége .
by Zenzo
Akkor az utóbbi 10 évben legalább 2758x mondhattam volna fel. De pereskedés nem lett volna egyikből sem, mert ad1 nem tudtam volna megfizetni, ad2 ha mégis, akkor sem nyerek az ex-cégeimmel szemben.
Az a lefokozás fájhatott a lelkecskéjének, de ha nem pénzt akarna húzni az egészből, már rég ott ülhetne, ahol előtte is, ráadásul valszeg némileg több pénzért. Csak, ő nem a munkát, és nem ‘némileg’ több pénzt akar.
by DannyfromtheShed
Mondjuk ezutan mar nem mehet vissza.. Azzal elegge hiteltelenne tenne magat.
by Zenzo
már nem, de korábban többször megtehette volna, ha valóban az lett volna a cél. Elvégre a bíróságon is arról rinyált az ügyvédje, hogy az „álommelóját vették el tőle”. Hát, ha ez hiányozna, azt visszaadták volna…bónuszokkal.
by DannyfromtheShed
Hat igen.. Ugy nez ki az elejetol fogva kemenyen visszatamadott, es ezt vegigviszi. Lehet vannak dolgok a hatterben, amik nem kerultek nyilvanossagra, ugyh nehez igy biralni a felek tetteit. Kivancsi vok mit is akar, ha ez nem volt meg eleg..
by Zenzo
„ivancsi vok mit is akar, ha ez nem volt meg eleg..”
Én nem, ez már olyan, mint egy csúnya válóper, amikor az asszony mindent vinni akar. Nem akarom persze nagyon férfi-nő ellentétre kihegyezni a dolgot, de nem lehet elmenni amellett, hogy ha Eva nem nő, akkor kb nincs ügy. Löknek neki egy kis pénzt, aztán csendben elmúlik a dolog.
Evanak úgy vélem ha nem volt elég az 1M, legalább tizes nagyságrendű igénye van. Mondom, ahogy fentebb is, felőlem aztán húzza le a klubot, ez nem fog hazavágni semmit, de az én támogatásomat innentől elvesztette, mert ahogyan nem tudtam pártolni azt, ahogy elbánt vele a klub, ugyanúgy nem tudom pártolni ezt a mindenáron visszavágást sem.
by BlueCech01
Maradjunk annyiban, hogy a klub jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy elhagyja a csapatot. A klubnak is tisztában kellett lennie azzal, hogy az, amit Mou sérelmez mennyire nem állja meg a helyét és mekkora koholt vagdalkozás, de ahelyett, hogy a gőgös portugált intették volna csendre, inkább Eva karrierének tettek be.
Valóban határokat feszegető az, amit Eva tesz, de én maximálisan meg tudom érteni. És nem azért, mert Papp Réka Kinga útmutatásait vallom, hanem mert a vezetőség csúszómászó módon reagálta le az egész incidenst.
Mellesleg azt is jól tudjuk, hogy ha Mounak ilyen szintű gondja van valakivel, az nem fog sokáig a csapatnál maradni, lásd anno Valdanót
by Zenzo
csak egy fél komment gyorsan az utolsó gondolatra: Valdano mégsem ment a bíróságra, pedig neki sokkal több oka lett volna rá, és sokkal komolyabb kötődése volt a Realhoz, mint Evanak a Chelseahez.
by BlueCech01
Valdano egy legenda volt a Realnál, aki játékosként és edzőként is megnyerte a laligát. Nyilván ő sokkal lojálisabb volt a csapathoz és a szurkolókhoz, minthogy évekig ellenük kardoskodjon. Én nem állítanám ezt szembe ilyen tekintetbe Evával, akinek a csapat nem több, mint egy munkaadó szvsz.
by Zenzo
te hivatkoztál rá, én csak válaszoltam.
by BlueCech01
De én nem Évával szembe raktam, hanem mellé. Inkább úgy fogalmazok, hogy még egy legenda Valdanónak sem volt esélye Mou ellen.
by Lavid Duiz
Azért itt messze nem a pénzről van szó! Azért alázták rendesen. 🙁
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/eva-carneiro-subjected-sexually-explicit-8125816
by Sir Idemitirjak
Azok után ahogy előadta magát nem nagyon tudom sajnálni.
by Endy919
Azért ide is dobnék egy köszi Mourinhot .
by Zenzo
te hova nem?
by Endy919
Mert nem így van?
by Zenzo
és a Föld is JM miatt kering a rossz irányba a nap körül.
by Endy919
:))))
M. itléte alatt sok f*aszságot csinált , de ez volt a legnagyobb . Lehet kiforgatni a szavaimat , de sajnos ez így van.
by Zenzo
Ha ez Joséról szólna, eleve nem a klubot, hanem (csak) JM-et pereli be ez a jójány. Ráadásul, José eltávolításakor csendben elfogadja a kínált fizuemelést, kárpótlást, és visszaáll munkába. Innentől ez már csak a pénzről szól, és semmivel nem különb dolog a szememben, mint az a szerencsétlen néger paraszt, akit Párizsban néhány túlzottan jókedvű Chelsea szurkoló kilökött a metróból, és ezért az összes felmenője és színtársa nevében indított bosszúhadjáratot. Lehet én látom rosszul, meg roppantmód gonosz is vagyok, meg nőellenes, meg rendszerellenes, meg minden egyéb, de lassan már az is előkerül az ügyben, hogy JM 40 évvel ezelőtt a homokozóban elvette Carneiro kislapátját, meg még a haját is meghúzta szünetben az udvaron. Vicc. Ha Eva Ádám lenne, itt nincs semmilyen ügy, ahogy azt jól mutatja Fearn helyzete.
Lentebb is írtam, nem sajnálom Évától, fejje meg Abra-t, ahogy csak tudja, de én innentől már nem tudok együttérezni vele, mert ez már nem erről szól.
by DannyfromtheShed
Neki nem Joserol szol ez biztos 🙂 Csak jol meglovagolja, Kárnyelő asszony.
by gorkaf78
Kit lovagol meg, és mit is nyel le végül ez a nő? :DDD
by Sir Idemitirjak
Szerintem Terryt keresd fel ezzel a kérdéssel.
by gorkaf78
Szerintem egyébként José azért haragudott meg Evára mert a csaj mindenki mással lefeküdt az öltözőben, de valamiért a portugál kimaradt…:D
by Sir Idemitirjak
Ezek profi sportolók családdal! Kinéznél ilyet a srácokból??? 😀
by Endy919
Soha 🙂
by bilala
azert megint ugyesen elkerulted a kerdest, pedig elegge igen/nem-es. tehat: mourinhonak koszonhetjuk ezt az egesz tortenetet? igen? nem?
by Zenzo
mit kerültem el? Tessék már kicsit olvasni, még csak azt sem mondhatom, hogy a sorok között. Kb annyi hiányzik az elejéről hogy nem írtam ki, de így kezdem: „ha ez Joséról szólna” – ergo NEM…. 🙂
De ha ennyire szeretnéd, kiírom ide, szépen betűkkel is, hogy en-e-em, azaz nem. Ezt nem Josénak, hanem Evának köszönhetjük. Meg a társadalmi berendezkedésnek, hogy ma minden és mindenki áldozat lehet, legyen az néger, cigány, fiatal, idős, nyugdíjas, óvodás, vagy nő.
by gorkaf78
Most komolyan Mester, José hibázott már egyáltalán élete során? 😀 Akármi is történik vele, körülötte, szerinted valahogy mindig más a hibás… Ha Endy kollégát elfogultnak tartod Mou-val kapcsolatban negatív irányban, be kell látnod, hogy Te is az vagy, persze ellentétes előjellel.
by Zenzo
„be kell látnod, hogy Te is az vagy, persze ellentétes előjellel.”
Én ezt sosem tagadtam. Az egy dolog viszont, hogy bennetek él egy kép rólam, hogy én sosem tartom őt hibásnak, pedig még ha a kommenteket nem is, ha csak a posztokat nézitek, és olvassátok vissza, azért észre lehet venni, hogy ekézem én őt is rendesen, ha jogosnak érzem.
Azt sem vitatom el, hogy ebben az esetben Mou elbaszta. Ettől viszont nem gondolom, hogy ezt neki köszönhetjük. Ha Eva férfi lenne, mondjuk valami Fearn nevű, akkor nem lenne semmi, ahogy valami Fearn nevűvel nincs is… nehogy már ne lehessen kritizálni valakit, ha te úgy véled. Nem az a lényeg most, hogy JM-nek igaza volt-e vagy sem, mert ez az ügy már régen nem arról szól. Azt, hogy Eva Josét beperelte, azt JM magának köszönheti, a többit meg a klub köszönheti magának, meg ezáltal mi is „kettejüknek”, Evanak és a klubnak. Őszintén szólva senki nem tudja, mi volt, mi zajlott a háttérben, ki kinek mit mondott, mert most már az ügyből kiszivárgott dolgok abba az irányba mennek, hogy szegény Evat már mindenki kritizálta, stb. Ezt már hogyan köszönhetnénk Mourinhonak? Egyszerű persze egy ember nyakába varrni az egészet, de hát ettől még… ez ugyanolyan, mint a párizsi eset alapján az összes Chelsea szurkolót lerasszistázni.
by Rammschein
Tényleg, linkeljen már valaki az ürgéről, hogy vajon hány újságban írnak róla… várj, ő nem elnyomott kihasznált nő, akkor nincs is hírértéke…ergo…na értitek mit akarok. 😀
by gorkaf78
„Azt sem vitatom el, hogy ebben az esetben Mou elbaszta. Ettől viszont nem gondolom, hogy ezt neki köszönhetjük.”
Én itt egy ellentmondást érzek. Ha José ‘baszta el’, akkor miért nem ő a hibás? A doktornő persze, hogy beperelte mind a főnökét (Mou-t), mind a munkaadóját (Chelsea).
A kezdetektől fogva a klubnak ki kellett volna állnia Eva mellett, és akkor nem történik meg a jelenlegi helyzet…
Én értem azt, hogy akkor lehet, nincs ekkora botrány, ha Eva nem nő, de ezt Mou-nak mérlegelnie kellett volna, mielőtt kinyitja a száját…
by Zenzo
„de ezt Mou-nak mérlegelnie kellett volna, mielőtt kinyitja a száját…”
A meccs hevében, az első fordulóban, mikor már kiállították a kapusod, stb, nyilván pont ezt gondolja végig mindenki, jaja… ha most kinyitom a számat, akkor ebből per lesz, inkább mégse.. nemár.
„”Azt sem vitatom el, hogy ebben az esetben Mou elbaszta. Ettől viszont nem gondolom, hogy ezt neki köszönhetjük.”
Én itt egy ellentmondást érzek. Ha José ‘baszta el’, akkor miért nem ő a hibás?”
A szezonban Hazard szar volt. Igen? Igen. Nagyon? Nagyon. Ergo „elbaszta”. Mégsem neki köszönhetjük (csak), hogy 10. helyen végzett a Chelsea. Ez ellentmondás lenne?
by bilala
de, megint elkerulted 🙂 vagyis csusztatsz es probalod. de akkor atfogalmazom. mourinho-nak koszonhetjuk ennek az egesz cirkusznak a kirobbanasat? ha erre is nemmel valaszolsz, az mar minumum gyanus. ha jose nem kurvaanyazik es nem vagja ki a doktornot es nem rendez kirohanast a mediaban, akkor nincs az a szitu sem amiben a doktorno ugy viselkedhet ahogy (az o viselkedeserol amugy ugyanaz a velemenyem, mint neked, de a konkret kerdes szempontjabol ez mar lenyegtelen) ha jose nem viselkedik ugy ahogy, es adja ezzel a lovat eva ala, akkor ez az egesz cirkusz nincs. ez teny. (hogy a te szofordulatoddal eljek). de amugy az egesz temat ugy gondolom mar boven tultargyaltuk.
by BlueCech01
Azt felejted el, Zenzo, hogy az egészben Mou volt az agresszor, aki kirobbantotta ezt a nevetséges viszályt a csapat körül. Az más kérdés, hogy a klub inkább a nagymenő José mögé állt, mint egy „szimpla” sportorvos mellé, akit jóval könnyebb pótolni. Innentől kezdve nem csoda, hogy nem csak Joséval van baja, de aki ezt a szikrát kipattintotta, az Mou volt. Nem a csapat kritizálta őt és szedte elő a meccs utáni interjúban, nem is a vezetőség kérte, hogy ne üljön többet padra a meccseken Eva. Ez csak Mou-n állt vagy bukott.
by Zenzo
„Innentől kezdve nem csoda, hogy nem csak Joséval van baja, de aki ezt a szikrát kipattintotta, az Mou volt.”
Na ez az, amit nem tudhatunk. Te így gondolod, én meg úgy, hogy az ügy hevességéből és a visszavágás mindenáron való, hangos és nyilvános igényéből ennél sokkal többről van szó a háttérben. Persze én is tévedhetek, nem tudni, csak te alapnak tekintesz valamit, ami nem biztos, hogy így volt. Az viszont tény ettől még, hogy Evanak eszében sem volt és azóta sincs visszatérni, innentől pedig ez egy jóval régebben gyökerező dolog kell, hogy legyen. Valaki egy ilyen incidens miatt, ha valóban félti a karrierjét, önbecsülését, miegymás, nem csap ekkora patáliát, erre a nyakamat teszem. Sokkal inkább tűnik úgy, hogy már jó ideje érlelődött ez, csak kellett valami, ami elindítja a dolgokat.
by BlueCech01
Honnan feltételezem azt, hogy José pattintotta ki a szikrát? Onnan, hogy ő állt oda a meccs után kritizálni az orvosokat, ráadásul egyedül Mourinhotól követel nyilvános bocsánatkérést. Ez tény. Innen indult az egész.
Az, hogy előtte is volt-e már konfliktus, ezt nem tudni, de ha lett volna, szerintem azt már régen megemlítette volna a támadókampány során.
Az, hogy Eva-nak nincs kedve visszatérni, az miért olyan különös? Szerintem túlmisztifikálod. Te visszatérnél egy olyan munkahelyre, ahol önhibádon kívül semmibe vettek, és hiába tudták, hogy igazad van, lefokoztak a csába? Ezzel nagyjából annyit ismertek be, hogy nem vagy itt több egy jelentéktelen munkásnál, tedd a dolgod, különben van más. Ha van más lehetőséged, te is messziről kerülnéd az ilyen munkahelyet.
” Valaki egy ilyen incidens miatt, ha valóban félti a karrierjét, önbecsülését, miegymás, nem csap ekkora patáliát, erre a nyakamat teszem. Sokkal inkább tűnik úgy, hogy már jó ideje érlelődött ez, csak kellett valami, ami elindítja a dolgokat”
Miért, egy nyilvános, igazságtalan megszégyenítés után ennyire különös, hogy minél többet akar? Hogy minél jobban vissza akar vágni? Mellesleg nem hiszem, hogy mindezt úgy tenné, hogy ne lennének ajánlatai máshonnan.
by Zenzo
„Te visszatérnél egy olyan munkahelyre, ahol önhibádon kívül semmibe vettek, és hiába tudták, hogy igazad van, lefokoztak a csába?”
Ebből a kérdésből kiindulva mondom azt, hogy hagyjuk az egészet. Haverom, ezt nap, mint nap emberek százezrei teszik meg. Nekem most szerencsém van, mert olyan munkahelyem van, ahol nem történik ilyen. De ez nem jelenti azt, hogy ne történt volna ilyen korábban, vagy, hogy egyedülálló lenne.
by BlueCech01
Csak annyi a roppant nagy különbség, hogy emberek százezrei mögött nem állnak úgy tízezrek, mint Eva mögött. Nem áll mögöttük a média és nem áll mögöttük a szolidaritásból való munkaajánlat. Mindez Eva mellett ott van, és ez egy roppant lényeges különbség. Ha mindezt nem lett volna képes meglovagolni (mert nő, mert áldozat, mert női áldozat), fele ennyire lett volna mersze perelni egy Chelsea szintű klubot. Így kérlek ne vesd már ezt össze egy átlagemberrel és annak „fegyvereivel”.
Ebből a kérdésből kiindulva meg fogalmam sincs, miért kéne azt hagyni, hogy Mourinho mennyire vétkes ebben.
by DannyfromtheShed
akar meg az is lehet, de ez speciel az o sara.
by Endy919
Chelsea are lining up a move to sign Sevilla’s Steven N’Zonzi, say The Sun.
Egyre jobb nevek…
by Zenzo
most, ha gonosz lennék, azt írnám ide, hogy sz’tem te már örülnél is annak, ha ilyeneket igazolnánk, hogy elmondhasd, előre megmondtad, mekkora szarban van a klub.
De nem vagyok gonosz, így nem írok ilyet 🙂
by Endy919
Miért örülnék neki ? 😀
Én a Chelseanek szurkolok és csak a legjobbakat akarom a csapatnak. Inkább úgy mondom , hogy féltem a klubot ezektől a nevektől.
by BlueCech01
SIGNED: @vardy7 pens new contract with #lcfc, committing his future to the Foxes until 2019
by Endy919
Ma nagyon sok helyen olvastam Moratat. Costa mögé kettesnek jó lenne. Costa helyett semmiképp.
by Zenzo
Eddig az Arsenallal volt összehozva, de ott most Vardy tűnt fel, így kellett egy új delikvens, akinek „el lehet adni”. Nekem nagyon gyanus, hogy van-e mögötte bármi tartalom, vagy csak kicserélték az #angol klub nevét az ötletmezőben…
by Endy919
Lehetséges , hogy giga kacsa . Az Arsenal viszont Vardyról lemaradt , mert aláfirkantott egy új szerződést a Leicesterel.
by myheartisblue
2016 végére tervezi visszatérését Zouma :/ Gondoltam h. hoszu idő lesz a visszatérés, de hogy ennyire azt nem :/
http://www.fourfourtwo.com/news/zouma-targets-chelsea-return-end-2016?#:xd_Cgd6ybAk9VA
by kasata91
Ha ez az ára, hogy ne sérüljön rá újra, akkor legyen.
by DannyfromtheShed
Varjuk vissza, mint a messiast 😀
by myheartisblue
Manchester United have begun to open a line of discussions with Chelsea over the signing of Nemanja Matic.
According to Italian pundit and transfer guru Gianluca Di Marzio, the Red Devils have made initial contact with their bitter Premier League rivals with a view to discussing a potential move for the Serbian international.
Forrás:http://www.caughtoffside.com/2016/06/07/manchester-united-transfer-news-matic-discussions-begin/?utm_source=twitter&utm_medium=cpc&utm_campaign=%40yusuf
by Rammschein
megvesznek ezek mindenkit vazze… mi van? 😀 Mourinhonak kell mindenki innen? 😀
Szegény (sport)újságírókat, úgy sajnálom, hogy ilyenekkel cseszik el az idejüket… ja, nem. 🙂
by Endy919
Ha sikerülne megszerezni Kantét , akkor talán elengedném a szerbet . De akkor is inkább Mikelt küldeném el szerintem. Láthattuk már , hogy Matic képes világklasszis teljesítményre , ha az istenek is úgy akarják .
Viszont ha mennie kell , akkor sem adnám a MUnak . Felejtsük már el , hogy riválisokat erősítünk. Még ilyen gyenge formában is erősítés lenne nekik , formában meg pláne.
by Zenzo
Legalább 3 szálon fut már lent a beszélgetés, ezért ide tolom be fentre:
http://www.skysports.com/football/news/11095/10306688/jose-mourinho-settles-with-eva-carneiro-at-employment-tribunal
http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2016/06/Chelsea-Football-Club-announcement.html
Chelsea Football Club is pleased to announce that it has reached an agreement with Dr Carneiro
by gorkaf78
Sztem a lényeg ez a mondat: „running onto the pitch Dr Carneiro was following both the rules of the game and fulfilling her responsibility to the players as a doctor, putting their safety first”
Neki kötelessége volt abban a pillanatban bemenni a pályára, és elkezdeni az ápolást. Ezért is tartottam kicsnyesnek és piti dolognak José kifakadását, és viselkedését, hiszen csak a dolgát végezte az orvos.
by DannyfromtheShed
ez mar reg nem kerdes, mondjuk nekem sosem volt az, teljesen egyertelmu. A lenyeget sehol nem irjak, h tegnap, amit meg visszautasitott, ma miben valtozott.