Így láttuk mi

ID-100214097Az immáron hagyománnyá váló össznépi véleménynyilvánítással jelentkezünk a szezonösszegző posztok elején. Tudjátok, PL LR szemmel, kugli, néptánc, együtt nyitunk, együtt zárunk, együtt remélünk, együtt sírunk. Ez azért vicces amúgy, mert többnyire tényleg így van, most a hamari szezonkezdés miatt elmaradt, viszont egy ilyen remekbeszabott szezont hogyan máshogy zárhatna a blog, nemde? Pedig de. Mi itt fent, ti ott lent, tudjátok.

Amilyenre a szezon sikerült, joggal mondhatja bárki, hogy jobb lenne inkább elengedni, merthát valljuk meg, nem sokan nyúlnak magukhoz a Chelsea szurkolói berkekben, ha erre a szezonra gondolnak. De hát mi még azért annyira mégsem hagynánk annyiban, mert a Chelsea 10. helye az utóbbi évtizedben legalább akkora szenzáció, na jó, akkora talán mégsem, de majdnem, mint a Leicester bajnoki címe. Lássuk.

1.) Nem tudom nem megkérdezni, és igyekszem nem elröhögni: összességében elégedett vagy a szezonnal? 

JoeyB: Persze, szezon végére Willian is utolérte Hazard testzsírszázalékát, így nincs okom a panaszra, ráadásul Hiddink rengeteg lehetőséget adott a fiataloknak a tét nélküli meccseken.

Kdako: Azzal vagyok elégedett, hogy végre vége lett.

TheRussianOne: Ha az ilyesmi elégedettséggel töltene el, a Milannak szurkolnék. Öröm az ürömben: innen csak felfelé vezethet az út.

Wudigessboi: Nyilván nem. Az, hogy semmit se nyertünk, egy dolog, illetve a kisebbik baj. Sokkal jobban fájt a rengeteg kritikán aluli egyéni teljesítmény, a küzdelem hiánya, a megannyi megmagyarázhatatlan  eredmény és az, ami mindebből következett, vagyis a nihilizmusba fulladt utóbbi pár hónap.

Zenzo: Nehéz előadni a meglepett idiótát, ha én teszem fel a kérdést magunknak, de azért képzeljétek ide az Ancelotti-szemöldökkel végtelenül hülyén nézni próbáló fejemet, miközben épp a szavakat keresem, és azon gondolkodom, hogy már nyitásnak szabad-e vulgaritásba bocsátkozni, és egy jóízűt lófaszozni már az elején. Nincs az a jóérzésű szerencsétlen Chelsea drukker, aki erre akár egy halvány „félig”-gel is tudna válaszolni. Remélem.

Itt még bizakodva vágtunk neki a szezonnak
Itt még bizakodva vágtunk neki a szezonnak

2.) Tavaly trófeamentes szezon után dupláztunk, most bajnokként zártunk trófea nélkül. Ringlispíl?

JoeyB: Szép lenne, de szerintem a tavalyi egy kifutott eredmény volt, amit megismételni jövőre biztosan nem fog a csapat, főleg, mert ennyire gyengék soká lesznek újra a klasszikus nagy csapatok. Minimum három, de inkább több ember kéne a kezdőbe, ráadásul most fontos lenne erős személyiségeket elcsábítani, ami a jelenlegi helyzetben eléggé valószínűtlennek tűnik, pedig tényleg kulcsfontosságú lenne, hogy ne legyen olyan a csapat, mint az összes Arsenal az elmúlt kb 6-8 évben, vagyis, hogy ügyesek a fiúk, de olyan puhapöcsök, akibe minden jöttment a lábát törli.

Kdako: Jó pár elemzést elolvastam, de továbbra sem tudom meghatározni a visszaesésünk okát. Egy újabb bajnoki arany túlzott elvárás lett volna, de a dobogó nem, hiszen nem gyengült a keret. Hiába jöttek a vereségek, sokáig hittem abban, hogy elindulunk felfelé, még Josével is, sok idő kellett annak megemésztésére, hogy ez az idény kuka. Sokan köszönhetünk a Leicesternek, talán az ő bajnoki címük mellett nem olyan ciki a mi visszaesésünk sem.

TheRussianOne: „Ez teszi a labdarúgást a világ egyik legcsodálatosabb sportágává” – mondanák a Sport tévé szakértői erre, én viszont csak csendben reménykedem, hogy most újabb tizen-x sikeres szezon vár ránk.

Wudigessboi: José első éve az építkezésről szólt, az idei (fél) pedig a leépülésről. Előbbivel ellentétben utóbbit közel sem éreztem szükségszerűnek, ezért is annyira nehéz elszámolni vele. Remélhetőleg elértük a mélypontot és elindulunk felfelé.

Zenzo: Nem akarom azt mondani, hogy ez a normális, mert ezt úgysem értené meg senki, annyi hely meg most nincs itt, hogy kifejtsem, mire gondolok. Röviden: az aranygeneráció elbúcsúztatása értelemszerűen von maga után hullámvölgyet, vagy völgyeket, és láttuk már a Pool és a United példájából is, hogy egy ilyen mértékű váltás nem mehet végbe egyszerűen, pláne nem gyorsan. A mi körhintánk legalább kiadott egy rettenetjó szezont tavaly, aztán majd a következő eldönti, hogy az volt kifutott szezon, vagy a következő is az lesz, és akkor már hullámvasút.

Magasról zuhantunk...
Magasról zuhantunk…

3.) Mi (ki) az, amit mégis ki tudnál emelni a szezonból?

JoeyB: Zouma, a sérüléséig elképesztően magas szinten játszott annak ellenére, hogy mellette rendszerint Ivanovics (nem)védekezett, benne láttam egyedül azt, hogy valamikor a védelem vezérévé válhat, nagyon remélem, hogy a sérüléséből úgy tér vissza, ahogyan egy jó négernek vissza kell.

Kdako: A legszebb élmény az Everton elleni 3-3 és JT utolsó perces egyenlítése, na meg az, hogy nem sokkal előttem történt mindez – katartikus volt. A játékosok közül Zoumára és Willianre lehet a legkevesebb panasz. És persze legalább az ifik sikereinek örülhettünk.

TheRussianOne: Játékost inkább nem szeretnék kiemelni, igaz, nem volt mindenki egyenlően szar, de csapatként buktak a srácok egy jókorát. Számomra a legkedvesebb élmény, hogy mi nyertük meg a Leicesternek a bajnokságot, ráadásul újra egy régi fényében tündöklő Édenkével. A többit felejtsük el, lépjünk tovább.

Wudigessboi: Mi: Arsenal oda-vissza, plusz az a pár hazai hajrában döntetlenre mentett rangadó (MU, Everton, Tottenham) – de ezeket sajnos tipikusan a középcsapatok emlegetik csak fel csillogó szemekkel. Ki: Begovic majdnem olyan jó cserekapusunk volt, mint tavaly Cech. Rajta kívül RLC játszatásának és biztató teljesítményének lehetett ha nem is feltétlenül örülni, de drukkolni mindenképp.

Zenzo: A keserű összkép ellenére azért volt bőven olyan, aminek örülhet a Chelsea-szív, ilyenek például Zouma szereplése (gyere vissza a sérülésből Hápi!), hogy Ruben révén egy Chelsea akadémia-nevelés mindennél közelebb került a felnőtt kerethez, de meg kell említeni Begovics nevét, Willian szezonját, vagy akár azt, hogy a két legfőbb londoni rivális képtelen volt ellenünk győzni még így is, Wengi pedig lefeküdt oda-vissza.

Kevés pozitívum egyike
Kevés pozitívum egyike

4.) Mi okozta a legnagyobb csalódást?

JoeyB: Pedrót szívesen ideírnám, de tőle pont azt vártam, hogy ekkora semmirekellő lesz, ahogyan írtam anno levlistán, tényleg az a legnagyobb baja szegénynek, hogy a lábfejei helyére nőtt puha faszokkal kurva nehéz labdát kezelni. Legyen a szerb álomduó, egymást múlták alul, de amíg Maticsnak lehet jövője a csapatnál, addig Ivanovicsnak ennél jobb szezonja már nem lesz; ha valaki adna érte egy  lyukas kotont és maszturbálópapucsot, viheti egy ajándék késkészlettel vagy ötszáz forintos Erzsébet-utalvánnyal, aztán hajrá, szopjon vele más.

Kdako: Őszintén hittem abban, hogy José 6-8 évig az edzőnk lesz, utána max elmegy a portugál válogatotthoz, de nem látom más rivális kispadján, és ha nem is vezet minden évben bajnoki címre minket, de ott leszünk stabilan az európai élmezőnyben. Ehhez képest tudjuk, hogy mi történt…Szóval csalódást okozott Mourinho, hogy megbukott a csapattal, és a csapat is, hogy megbukott Mourinhóval, és az, hogy ez a kapcsolat így véget ért.

TheRussianOne: Mourinho kezdte, akibe pedig teljesen bele voltam szerelmesedve, de már a Madridnál is látszódott rajta valamiféle elmerotty, amit ide is sikeresen sikerült átmentenie, ennek tán a legmeggyőzőbb bizonyítéka a doktornővel való értelmetlen összekülönbözése volt. Aztán a teljes csapat, kollektíven, és ha valakit ki kell emelnem közülük, akkor Édenke, aki tán a legnagyobb formahanyatlást prezentálta.

Wudigessboi: Az, ahogy a korábban konstans magas szinten futballozó húzóembereink gyakorlatilag kivétel nélkül így megzuhantak. A legnagyobb botrány a tavaly szezon legjobbjának választott Hazard majd’ teljes idényen át tartó szánalmas vesszőfutása volt, de nyilván nem lenne fair csak rajta elverni a port, hisz Fabregas, Matics vagy Ivanovics produkciója is bántóan leromlott a megszokotthoz képest. S bár anno kitárgyaltuk, de kapcsos zárójelben ide kívánkozik még Diego Costa megannyi suttyó-patkány megmozdulása is, amivel én gyakorlatilag telítődtem.

Zenzo: sosem csináltam belőle nagy titkot, számomra mindennél nagyobb csalódás, hogy Josét – már megint – lapátra tettük, és segget csináltunk a szánkból, meg persze a terveinkből, meg belőle, aztán most meg sírunk, hogy a MU padján kötött ki. Emellett a szezon eredménye, a húzóembereink teljes szezonon át húzódó gyötrelmesen szar játéka, vagy a JT-saga szánalmassága is eltörpül.

5.) A címvédés nem jött össze. Látsz-e esélyt a visszatérésre, lehet-e bajnok a Chelsea a következő szezonban?

JoeyB: Na, ezt kettővel fentebb megválaszoltam, szerintem reálisan jövő nyáron lehet leghamarabb bajnoki esélyesként beszélni a Chelsearől, amit nem is bánok igazán. Épüljön fel egy gerinc, alkosson Conte, basszon pofán néhány embert, tegyen elektromos nyakörvet Ázárra, hogy megrázhassa, ha kontroller vagy chips felé nyúl a trógerje, nem lényegesek az eredmények, sokkal fontosabb lenne a jövő szempontjából egy identitást találni, mert az jelenleg nincs, ez pedig szerintem elképesztően nagy probléma.

Kdako: Még erősebb lesz a bajnokság, mint eddig, hiszen minden topcsapat csalódott, és emiatt költekezni fog, a Leicester pedig azért, hogy megragadjon az élmezőnyben. Nem a költekezési versenyt kell megnyernünk, sőt, igazából nem is kell belemenni túlzottan, de pár okos igazolással és a csapat újbóli összegyúrásával jó esélyünk van – a dobogóra mindenképp, az aranyra talán még rögtön nem.

TheRussianOne: Hogyne! Sőt, az öreg Carraghernek kell igazat adnom, aki azt mondta, jól jön majd nekünk, hogy nincs nemzetközi kupa. Jól bizony! Conte így kényelemben veheti fel a PL-ritmust.

Wudigessboi: Szeretném hinni, hogy igen. Jó lenne eljátszani az alvó óriást, aki átszunyókált ugyan egy idényt, de újult erővel visszatér és ismét szétcsap mindenkit. Pont az idei Leicester mutatta meg, hogy nincs lehetetlen és jó stratégiával, valamint harcos szellemiséggel hadat lehet üzenni az oddsoknak. Persze előbb a top4 legyen meg…

Zenzo: Tavaly nyáron toltam be ide pár szállóigét és közmondást, ezek közül tennék most ide egyet – vagy, na jó, inkább többet – ezek most az én válaszaim:

“Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja.” (Albert Einstein)

“A lehetetlen nem tény, hanem vélemény.” (Muhammad Ali)

“Ha a lehetőség nem kopogtat be hozzád, csinálj magadnak egy ajtót.” (Milton Berle)

“Az Istenhez imádkozni kell, de a parthoz evezni.” (Lev Tolsztoj)

“Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is.” (Bertolt Brecht)

6.) Ismét új edzővel vágunk neki a szezonnak. Mi a véleményed Contéról? Mire számítasz vele kapcsolatban?

JoeyB: Elsősorban arra, hogy a királylányokat pakolja helyre, a dagadtakat – rátok nézek, Hazard, Costa és Willian – futtassa, amíg le nem fogynak és alakítson ki egy magot, amire lehet építkezni. Ezt megtette a Juventusnál, így nincs okom a kételkedésre, ráadásul nála egy fiatalnak van esélye kezdőbe kerülni, nem a dugópajtijait rakja a kezdőbe, mint az egyik manchesteri edző, szóval hajrá. Egy ezer fokon égő, szervezett, kemény csapatot várok, ha már ez megvalósul, én elégedett leszek, aztán jövő nyáron lehet továbblépni. Most az alapok legyenek meg, mert jelenleg ott tartunk, hogy mocsárra építettünk várat, leégett, összedőlt és csak ezután süllyedt el, álljunk neki hát újra.

Kdako: Gyorsan, pár hónap után ki fog derülni, hogy mit tud kezdeni az angol bajnokság jelentette kihívásokkal, és ha nem áll jól, akkor szerintem ő sem kap nagyobb türelmet, mint pár elődje. Ezzel együtt nagyon bízom benne, és hiszek abban, hogy sikeres lesz, minden Juventus-drukker ismerős isteníti. Kellően munkamániás és keménykezű, taktikailag felkészült, és a kevésbé ismert játékosokból is ki tudja hajtani a maximumot. Triesztben ott voltam, amikor bajnoki címet ünnepelt, remélem, hasonlót a Bridge-en is átélhetünk majd.

TheRussianOne: Kb. azóta nem követem az olasz focit, hogy Mou otthagyta az Intert, de a médiában fellelhető infómorzsák alapján szimpatikus állat, aki alkalmas lehet rá, hogy felrázza a játékosokat. Remélem, hoz valami színt is a csapat játékába, elég jellegtelenek voltunk mostanság. Ó, és persze hozhatná magával Pogbát is. Rohadt nehéz jósolni, mert óriási változásokkal vágunk majd neki a következő szezonnak: Pep a Cityben, Mou a MU-ban és persze ott van az évről-évre megújuló Wenger is. Szmájli.

Wudigessboi: Üdítően új szellemiségre. Ahogy leszűrtem, a Juvénál alapvetően a kemény munkában hitt, amivel képes volt többet kihozni a keretből, mint ami a nevek alapján benne volt. Persze a közeg új lesz neki, no meg a verseny is sokkal intenzívebbnek ígérkezik, mint amit odahaza megszokhatott, de most meg vagyok róla győződve, hogy jó vásárt csináltunk vele. Olasz szakemberrel amúgy se fogtunk eddig mellé.

Zenzo: Már a szezon végefelé is írtam párszor, hogy szerintem ő a megoldás a jelen helyzetünkre, és ezt továbbra is így gondolom. Nagy kérdés, hogy mennyire lesz töke felrúgni a homokozót (remélem nagyon), és nem csak a kislapátját hozta, hogy leüljön a sarokba, míg a nagyok tovább játsszák az agyament játékaikat középen. Ettől persze lehet ez a kooperáció totális bukás, de szerintem kitartó munkával, egy új hullámmal és némi szerencsével játszva ismét top4 helyen végezhet a Chelsea.

Conte

7.) Mit vársz a nyártól? Hol kellene mindenképp erősödni?

JoeyB: Emenalo lehetőleg jó messzire takarodjon, valami afrikai törzsben képzelje el a következő harminc évét, felfoghatatlan, egy ember hogyan élhet túl ennyi edzőváltást és ostoba döntést. Konkrét igazolásokat nem tudnék és nem is akarok mondani, ez függjön attól, hogy Conte koncepciójába ki illik és ki nem, posztok szerint viszont minimum egy belső védő, egy bal hátvéd és két belső középpályás mindenképp kellene, a négyből pedig minimum kettőnek olyan domináns személyiséggel kellene rendelkeznie, amivel rendelkeztek a régi mag tagjai. Ezeken taktikafüggetlenül vékonynak érzem a keretet, a többit meg majd kitalálja Conte. Vagy jön a B-terv, és veszünk bírókat meg kapusokat meccs előtt, abban is van gyakorlata a mesternek.

Kdako: Igazából minden poszton, de nem mindenáron. Például Pogba 60-70 millióért nem kell, ha van egy Loftus-Cheek. Nainggolan és egy szélsővédő jöhetne, esetleg egy csatár, aki tud Costa mellett is játszani, de tűri a padozást is. De 80-100 millió fontnál többet felesleges elkölteni.

TheRussianOne: Védelem, középpálya, támadósor. Zouma mellé igazolnék egy stabil középhátvédet, talán balhátvédet, bár a fene tudja, mi jön majd ki még Babából. A Fabre-Matic párosról tudjuk, hogy képesek világszínvonalú játékra, de mindenképp kéne még egy középpályás, ha másért nem, hát mert Ramit nem pótoltuk még. Ez lesz Nainggolan. Elől Pedrót kivenném a kezdőből, valamint Costa mögé/mellé is mindenképp kell valaki.

Wudigessboi: A magunk mögött hagyott szezon alapján gyakorlatilag mindenhol. Az idén leszereplő sztárokról még nem mondtam le végleg, hiszem egyrészt, hogy visszatérhet a csúcsformájuk, no meg azt is, hogy nem is koccolnak le puszta haszonlesésből. Ha ehhez hozzáadjuk a raklapnyi kölcsönjátékost, akkor nem riasztóan rossz a helyzet. A legtöbb tennivaló a védekezés rendes megszervezésével lesz, de ha valakire, akkor egy olaszra ezt rá merem bízni vakon.

Zenzo: Őszintén szólva, nem sokat. 3 nagy torna is van a nyáron, és a főszereplőink szanaszerteszéjjel lesznek a világban a felkészülés és az összecsiszolódás helyett. 2-3 komoly igazolást várok, de inkább azt, hogy egyben tudjuk tartani a keretet, és nem hagyjuk szétszéledni az értékeinket egy olyan szezon előtt, amikor előre tudható, hogy szerényebb célokért tudunk csak küzdeni. Remélem, hogy újra képesek leszünk koncepcionálisan elkezdeni dolgozni, de sajnos majdnem biztos vagyok benne, hogy ez nemhogy nem fog megtörténni, de egyelőre még igény sem nagyon mutatkozik rá. Pedig szerintem itt kéne leginkább fejlődni.

8.) Ahogyan tavaly is, örökös téma, vesszőparipa, izébigyó: van egy jó és sikeres utánpótlásunk. Mi lesz velük?

JoeyB: Eladjuk, aztán visszavesszük háromszoros áron, mert nálunk nem szokás visszavásárlási záradékot rögzíteni, minek is. Gondolom, a következő Musonda és Christensen lesz, egyikre se lenne szükség.

Kdako: Nagyon szeretném, ha végre több lehetőséget kapnának, de ismét több esélyt látok arra, hogy jönnek helyettük a töltelékigazolások. Ráadásul EL sem lesz, ahol lehetne kísérletezni nyugodtabban.

TheRussianOne: Szép sorban eladjuk őket különböző bajnokságok középcsapatainak.

Wudigessboi: A tétnélküliség miatt idén a vártnál több játékpercet kaptak a fiatalok, szerintem nem is okoztak csalódást. Az új szezonban viszont kevesebb meccsünk lesz a nemzetközi szereplés hiányában, ami megkurtítja a kísérletezgetési lehetőségeket is, hiszen heti egy meccsel nem nagyon leszünk rotálásokra utalva. Szívünk mélyén mind tudjuk, hogy egy erős Chelsea nem nagyon bír el tarcsiból felkapott csikókat a kezdőben, úgyhogy sajnos nem számítok előre lépésre e téren. Ez már olyan tradíció, mint hogy a Tottenhamnek majdnem összejön valami ellenünk a Bridge-en.

Zenzo: Ez alapvetően függ attól, amiről egy kérdéssel fentebb beszéltem. Ha végre képesek lennénk kialakítani egy koncepciót a jövőre nézve (hát még ha nem is b*sznánk szét az egészet, ha egy kicsit a szemünkbe megy a sampon és csípni kezd), akkor abban szépen le lehetne fektetni a fiatalok sorsának terveit is. Nem csak azt kell kitűzni, hogy az akadémiának játékost kell adnia a nagy keretnek, hanem azt is, hogy a nagy keret „igényelje” az ilyen játékosokat. Nem hiszem, hogy Hiddink lesz ennek a folyamatnak a Gordiuszi csomó kettévágója, de valamennyire bíztató, hogy valamiféle igény mutatkozik a board részéről is a kérdésben, ha már ilyen szaktekintélyt is odahelyeznek a placcra, az Angol U21 körül sertepertélő Holland, és a frissen felbuktatott Edwards mellé.

ruben

+1.) Állandó téma volt idén, hogy kivel kéne számolni a jövőben és kivel nem. Ki lenne az az 5 ember, akit mindenképp megtartanál és ki az az 5, akin túladnál?

JoeyB: Igazából az én listám inkább aszerint áll össze, hogy kik köré építenék egy csapatot, kik azok, akikben látom, hogy hosszútávon kulcsfigurák legyenek, nem a tavalyi szezon vagy az alapján, hogy mi a realitás. Keep: Courtois, Zouma, Hazard, Willian, Azpilicueta. Mindenképp, lehetőleg Liverpoolba küldve: Ivanovics, Cahill, Oscar. Nem tudok öt embert mondani, akit feltétlen elzavarnék. Van még, aki lécelhetne, (Matics, Mikel mainly), de én adnék Maticsnak még egy szezont, Mikel pedig szintén hasznos rotációs-szituációs játékos. Igazolásoktól függ, ha jön értelmes labdaszerző, egyikőjük megy valószínűleg, de nem ragaszkodok a távozásukhoz, a triumvirátusunk (eh, ha látná Caesar, kikre használtam ezt a kifejezést…) puszta látványától is kínosan összeszűkül ott, ahova a nap sem süt be.

Kdako: Nehéz ez a kérdés, mert vagyok olyan szentimentalista, hogy egy idő után elkezdek kötődni a kékben játszókhoz, legyen az Boulahrouz vagy éppen Szmertyin. Jó, Falcaóhoz, Quaresmához azért sehogysem tudok. Tehát a szezonban mutatott forma alapján kevés játékost lehet dicsérni, de előtte meg azt láttuk, hogy klasszis szinten képesek játszani. Pl. Matics istencsászárból lett Mikel cseréje, Ivanovics meg önmaga paródiája. Normális világ ez? Vagy a mostani Courtois után bárkinek fájna a szíve? De rögtön az jut eszembe, hogy bárhova menne, ismét zseniálisan védene. Ezzel együtt nem akarom kikerülni a választ, tehát mindenképp maradna Willian, Azpilicueta, Fabregas, Hazard (dietetikussal megerősítve), Zouma. Túl tudnék lépni a hiányán: Remy, Iva, Oscar, Baba, Matic.

TheRussianOne: Mindenképp megtartanám: Courtois, Azpi, Zouma, Hazard, Willian. Még tudnám sorolni, de a kérdés ötre vonatkozik. A távozók listája kapcsán inkább úgy fogalmaznék, hogy az ő elvesztésük fájna a legkevésbé: Iva, Mikel, Pedro, Oscar, Pato.

Wudigessboi: A Falcao-Pato-Rémy trió finoman szólva sem győzött meg elől, szóval értük egyáltalán nem lenne kár. Miazgával sem igazán tudom, hogy mi volt a cél, de nem vett le a lábamról se a többhetes erőgyűjtése, se a Sigurdssonnak fejelt gólpassza. Rajtuk kívül Baba is csalódás volt, érte ráadásul még tán kapnánk is valamennyit. Terry hosszabbításával szerencsére felszabadult itt egy hely. Hazard-t az idei performansza ellenére megtartanám, egész egyszerűen kell a zsenije oda előre. Begovic nagy vétel volt, megállja a helyét kezdőként, de a pad se derogál neki, márpedig ritka az ilyen. Rajtuk kívül három fiatalt mondanék: Zoumát, akit remélhetőleg nem tett taccsra a horrorsérülése, valamint Loftus-Cheeket, akiben sokan látjuk az új hullámos Terryt, valamint Kenedyt, aki megvillantotta a tehetségét idén is párszor, s ha jó helyre tesszük és engedjük kibontakozni, akkor nagyot kaszálhatunk a sráccal.

Zenzo: Anno már március végén posztoltam is erről, és a véleményem nem nagyon változott azóta. Így kicsit nehéz 5-5 játékost megnevezni, bár annyira már úrrá lett rajtam az apátia, hogy senkire nem tudnám azt mondani, hogy mindenképpen megtartanám. Mert pl az érkezőtől függően az M&M egyik tagját „mindenképp” megtartanám, de ha jön Kanté és Naiggolan is, mehet Mikel és Matics is isten hírével. Az én „öt” nevem, akiket megtartanék: Costa-Solanke-Traoré, Hazard-Oscar-Willian-Aké-Ruben, Azpilicueta-Zouma-Christensen, Courtois-Begovics. Akiket elengednék, azok a pótolható töltelékjátékosok: Amelia, Miazga, Djilobodji, Matics/Mikel, Pedro, (Fabregas?), Remy, Pato, Falcao.

flag

2416 Comments

  • Posted 2016-06-08 21:01 0Likes
    by myheartisblue

    http://www.teamtalk.com/news/chelsea-cleared-of-wrongdoing-over-salah-loan

    Legalább Salah miatt nem büntettek meg minket.

  • Posted 2016-06-08 21:20 0Likes
    by kasata91

    Tescoban vásárláshoz adtak 3db ilyen foci EBs kártyát. Nagy lelkesen bontogatom.
    1. Sergio Busqets
    2. Harry Kane
    3. Jordi Alba
    Ez egy szar játék……

  • Posted 2016-06-08 23:08 0Likes
    by lamps8

    Saturday, July 16, 17:00 BST: vs. Rapid Vienna in Wien, Austria

    Wednesday, July 20, 20:00 BST: vs. RZ Pellets WAC in Klagenfurt, Austria

    Wednesday, July 28, 11pm EDT: vs. Liverpool in Pasadena, CA, USA

    Saturday, July 30, 3pm EDT: vs. Real Madrid in Ann Arbor, MI, USA

    Wednesday, August 3, 9pm EDT: vs. AC Milan in Minneapolis, MN, USA

    Weekend of August 6-7?: vs. CSKA Moscow in Moscow, Russia

    preseason.

    • Posted 2016-06-08 23:10 0Likes
      by Rammschein

      legalább sógorék nincsenek messze… az USA már inkább…viszont a jenkiktől átugrani egy körre putyinhoz… hááát muszáj azt? 😀

      • Posted 2016-06-08 23:12 0Likes
        by lamps8

        nem tudom mikor kezdődik majd a szezon, attól függően tudjuk majd megítélni hogy igazából mekkora faszság is az a meccs

      • Posted 2016-06-08 23:14 0Likes
        by Zenzo

        A 2016/17-es szezon: aug 13 – május 21

      • Posted 2016-06-08 23:15 0Likes
        by lamps8

        köszönöm, ez esetben határeset.

      • Posted 2016-06-08 23:17 0Likes
        by Rammschein

        mondjuk szerintem nyáron a ruszkiknál sincs hideg, viszont sok a cúnyog a tundrán. :”D
        Valahogy ezt a felkészülést totál másképp kéne csinálni, mint a tavalyit… remélem a srácok EB-n, Olimpián, meg Copa Americán nem csinálják ki magukat… viszont ha ott játszanának (nem rosszul), az nem lenne hátrány… (Ha nem sérülnek meg ugye…)

      • Posted 2016-06-08 23:20 0Likes
        by Zenzo

        én beérem azzal, ha senki nem sérül le. Ez a szezon így is számunkra szokatlanul sok sérülést hozott. Elég már.

      • Posted 2016-06-08 23:19 0Likes
        by Zenzo

        a kérdés szerintem inkább az, hogy e meccs ellenére beszúrnak-e még a start előtt egy hazai, másod v harmadosztályú csapat ellenit, esetleg egy fradi jellegű haknit, vagy a moszkvai marad az utolsó felkészülési.

      • Posted 2016-06-08 23:22 0Likes
        by lamps8

        a tavalyi hülyeséget csak nem ismétlik meg.

      • Posted 2016-06-08 23:26 0Likes
        by Zenzo

        kivételesen én írhatom le neked végre, hogy: kérem, mégis honnan és mire fel ez a kincstári optimizmus? :))

      • Posted 2016-06-08 23:33 0Likes
        by lamps8

        :DD meglepődtél valld be.

      • Posted 2016-06-08 23:36 0Likes
        by Zenzo

        nem hittem, hogy az én életemben még eljöhet ez a pillanat :DD

    • Posted 2016-06-08 23:12 0Likes
      by BlueCech01

      Amilyen sűrű a nyár, szerintem egy meccs nem lesz, amin a teljes keret Conte rendelkezésére fog állni.

      • Posted 2016-06-08 23:12 0Likes
        by lamps8

        főleg hogy az olimpia augusztus 3-án kezdődik.

      • Posted 2016-06-08 23:16 0Likes
        by Zenzo

        pont azon filóztam most, hogy vajon (elméletben) melyik verziónak is drukkoljak: Contenak nyilván jó lenne szépen zárni a válogatottal, egy négybe kerülés pedig a jelenlegi olasz keretnek az lenne, azt akkor jókedvűen, erőtől duzzadva jöhetne hozzánk, cserébe viszont nekünk az lenne a jó, ha minél előbb kiesne az olaszokkal, ha azt vesszük, hogy ezen a nyáron minden egyes nap számít, amit már Chelsea edzőként tölthet. Persze, lófaszt se ér az egész, ha a játékosai nincsenek ott 🙂

      • Posted 2016-06-08 23:19 0Likes
        by Rammschein

        attól még essenek csak ki a digók hamar… 😛
        Nekik nem szurkolok. 😀

      • Posted 2016-06-08 23:19 0Likes
        by lamps8

        ma éppen azon gondolkodtam hogy ez a csodás olimpia nem éppen a loan armynkat fogja fájdalmasan érinteni? akiknek történetesen az eb-t követően, Conte érkezésével kellene káprázatos teljesítménnyel előállni.

      • Posted 2016-06-08 23:25 0Likes
        by Zenzo

        javarészt azt. De a felnőtt keretből is biztosan érint még 1-2 játékost.

      • Posted 2016-06-08 23:25 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem félek attól, hogy az olaszok hamar kiesnek. A VB-győztes keret szépen lassan kikopott, a helyüket meg középszer játékosok vették át. Szerintem ez egyébként minden idők leggyengébb olasz kerete. Ha ebből Conte kihoz egy negyeddöntőt akár, már az is eredmény lesz.

      • Posted 2016-06-08 23:30 0Likes
        by Zenzo

        egyetértek, a négybe a francia, spanyol, német, angol csapatokat várom. Végigcsináltam pár predictort, az olaszok legkésőbb a 8 közt kiestek 🙂

      • Posted 2016-06-08 23:39 0Likes
        by Rammschein

        a belgák lehetnének valami meglepetés csapat 😛

      • Posted 2016-06-08 23:53 0Likes
        by Zenzo

        de nem lesznek. Túl sok az egyéniség, ráadásul felemás formában. Hiába sokra hivatott (és szerintem túlzottan is felszopott) a belga válogatott, csapatként még nem igazán tudtak robbantani. Én is sokat várok tőlük, de az az érzésem, hogy ez most még soványabb lesz, mint amit a VB-n produkáltak.

        Pont erről dumáltam ma a belga munkatársaimmal, hogy nagyon sok van bennük, de csapatként még nem megy, ráadásul az egész „project” egyik gátja maga Wilmots.

        Én nem láttam ugyan egyik felkészülési, barátságos meccsüket sem most, de a saját szurkolóik nem nagyon vannak felvillanyozva az ott mutatott játéktól, és hát az eredmények sem valami fényesek:
        Svájc – Belgium : 1-2
        Belgium – Finnország : 1-1
        Belgium – Norvégia : 3-2

      • Posted 2016-06-08 23:55 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Így van, ennyi „sztárhoz” egy erőskezű edző kell, még Wilmotsnál kb. mennyetek ki és csináljatok amit akartok taktika van. Pedig abban a keretben nem kevés lehetőség van, nem tudom miért nem váltanak.

      • Posted 2016-06-08 23:56 0Likes
        by mohacsia

        Mert Wilmots építette újjá állítólag az egész utánpótlásrendszerük és nem igazán lenne fair.

      • Posted 2016-06-09 00:01 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Meg is érdemli a gratulációt, mert a világ egyik legnagyobb tehetség neveldéje lett Belgium, DE az utánpótlás kialakítása nagyon más mint az edzői munka és látszik, hogy abban azért nem a legjobb. Szép gesztus, de ez olyan mintha kis kutyákat nevelnél majd utána szarul sütöd meg, mégsem keresel egy profi kínait hozzá, hogy kiteljesedjen a munkád.

      • Posted 2016-06-09 07:42 0Likes
        by kasata91

        Milyen epikus hasonlat 😀

      • Posted 2016-06-09 00:19 0Likes
        by Endy919

        Én már írtam korábban , hogy a francia , német, belga , olasz négyest tippelem az elődöntőbe . Az olaszokat ne kérdezd , hogy miért . Így ébredtem egy-két hete 😀

        Viszont lehet 1-2 meglepetés csapat , mint pl a horvát és a lengyel.

        Az általad favorizált spanyoloktól és az angoloktól viszont sokat nem várok. Az angoloknak a támadószekciójuk erős , viszont a középpálya és a védelem siralmas . A spanyolok támadó felhozatalát meg konkrétan nem értem.

      • Posted 2016-06-09 08:18 0Likes
        by Zenzo

        „Az angoloknak a támadószekciójuk erős , viszont a középpálya és a védelem siralmas . A spanyolok támadó felhozatalát meg konkrétan nem értem.”

        Ez tény, viszont mindkét csapatnak feledtetnie kell egy rettenet VB szereplést, és most a keret azért adott hozzá. Az angolok jók lesznek, ha mindenki elfogadja végre, hogy Rooneynak most nem kell lapot osztani, mert nélküle sokkal jobbak.

      • Posted 2016-06-09 11:02 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Hogy mertél ilyet írni a kapitányról, a csapat húzóemberéről, a világ egyik legjobbjáról? (kínosan sok helyen látok ilyen hozzáállást, és ezek közt van a szövkap is, szóval a fékek maradnak, majd a 3. meccsen mikor ezek végig szenvedték az elöző két meccset kerülnek padra, csak addigra már tét nem lesz)

    • Posted 2016-06-09 09:28 0Likes
      by adam10

      osztrákokhoz csak kimennék júliusban…

      • Posted 2016-06-09 09:36 0Likes
        by kasata91

        Ifi lesre? 😀

      • Posted 2016-06-09 10:20 0Likes
        by adam10

        A Begovic-Terry-Oscar-Diego Costa tengelyt akarom látni, na meg a Vitesse jövő évi kezdőjének 50%-át 🙂
        ja meg azt a szép szürkés-feketés pizsamát (ún. 3 számú mez)

      • Posted 2016-06-09 10:33 0Likes
        by kasata91

        Bízzunk benne, hogy Oscart már nem 😀

      • Posted 2016-06-09 10:58 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Kár, hogy a kommenteket nem lehet mínuszra pontozni.

      • Posted 2016-06-09 11:21 0Likes
        by gorkaf78

        Itt csak magát a kijelentést lájkoltam, Oscar nekem sem a szívem csücske…

      • Posted 2016-06-09 21:32 0Likes
        by Zenzo

        (nálam most működik)

      • Posted 2016-06-10 11:56 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Én itt élek, ugyh kint leszek, es amugy erdekelnek az ifistak is 🙂

  • Posted 2016-06-08 23:41 0Likes
    by Blue One

    Bárcsak.

    Chelsea are considering a move into the race for £31million Marseille striker Michy Batshuayi, according to the Daily Mirror.

    The Belgium striker has been heavily linked with a move to West Ham, while Spurs have also reportedly been interested.

    Batshuayi, 22, scored 24 goals in all competitions for Marseille last term.

    • Posted 2016-06-08 23:47 0Likes
      by lamps8

      kezdek fázni kicsit a belgáktól. és igen ezt is leírtam pedig elsők között pattantam fel a hypevonatra anno.
      Lukaku, KdB, Hazrd hozzállásával is vannak problémák néha Courtoisról nem is beszélve…

      • Posted 2016-06-09 08:01 0Likes
        by BlueCech01

        Lukaku hozzáállásával mi volt a probléma? Mióta kvázi lemondtunk róla, azóta rengeteget dolgozott és fejlődött, és nálunk sem elégedetlenkedett.

      • Posted 2016-06-09 08:15 0Likes
        by Zenzo

        „nálunk sem elégedetlenkedett.”
        Dehogynem, minden bizonnyal pont ezért nincs már itt.

      • Posted 2016-06-09 15:43 0Likes
        by BlueCech01

        Azért azt ne tegyük már a személyiségének a rovására, hogy nem tűrte el, hogy teljesen szarunk rá, és 3 év alatt 1 teljes meccset nem kapott.

      • Posted 2016-06-09 16:15 0Likes
        by Zenzo

        veled már leharcoltam ezt párszor 😉 nem fogunk egyetérteni a „szintekben”. A tény attól még tény marad, hogy kezdőt követelt, mi pedig azt nem tudtunk adni neki. Nem maradt, lelépett. Sok háttérkörülményt nem ismerünk, de legalább kerestünk rajta. A fiatal belgák attitűdje viszont ettől még olyan szerintem is, amilyennek lamps8 is leírta, mert ahhoz képest is túlzó, hogy valóban nagy tehetségek. Az meg, hogy „nagyokat” valóban megéri-e az ifjú titánokra cserélni, továbbra is vita tárgya. A Lukaku vs Eto’o vita pepitában a Courtois vs Cech, az egyiket meg mertük húzni, a másikat nem. Nem feltétlen lehet bármelyik vitában is azt mondani, hogy megérte-e vagy sem. Eto’o 1 szezonra jött, az nyilvánvaló volt szerintem mindenkinek, Ba-t sem hiszem, hogy hirtelen öltettől vezérelve adtuk el, és Torrest is csak sikerült lepasszolni. Ő Costa pozícióját akarta, mi meg Remy-t szántuk neki, kb ez volt a különbség.

      • Posted 2016-06-09 16:29 0Likes
        by BlueCech01

        Én a „fiatal belgák” hozzáállását ennyire nem keretezném be. Levonunk háromból egy induktív következtetést, akik közül kettővel úgy kibsztunk, ahogy csak lehetett egy VB előtti évben, és csodáltuk, hogy nem maradnak és küzdenek mosolyogva. Hazardnak meg volt egy rossz éve, de ettől még nem kritizálnám a mentalitását, már csak azért sem, mert nem akar itt hagyni mindent és kibúvót sem keres.
        De egy pl. Carrasco vagy Origi hozzáállása sem olyan hihetetlen arogáns.
        Eto’o-nál meg továbbra is tartom, hogy Pato mögött a 2. legostobább igazolás volt. Volt egy Lukakunk, aki aránylag megszokta a PL ritmusát és lőtt benne majdnem 20 gólt, a helyére pedig hoztunk egy levezető afrót, akinek még beleszokni a ritmusba is januárig tartott a sztyeppés évek után. Ez egyedül Mou világában volt egyenértékű csere.

        Azért meg nem tudom hibáztatni, mert nem Rémy pozíciójában akart maradni, és 21 évesen kapni meccsenként 10 percet vagy kéthavonta egy meccset.

      • Posted 2016-06-09 10:48 0Likes
        by lamps8

        csak éppen meglátott 3 járókeretes/torres jellegű csatárt az öltözőben és kijelentette hogy nem harcol a helyéért. és ezt nyilatkozta nem kitaláltam.

      • Posted 2016-06-09 10:57 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Túl volt 2 sikeres PL szezonon, mi meg látványosan értelmes támadó nélkül voltunk, ezekután nem értem miért kellett volna az említett gyengébb játékosokat a padról figyelnie és várnia, hogy 3 meccsenként 15 percben csodát tegyen. Teljesen jogos volt amit tett, én egy percig nem hibáztattam, karrierje szempontjából az egyik legjobb döntés volt, hogy nem maradt egy olyan csapatnál ahol nem számolnak vele komolyan.

      • Posted 2016-06-09 13:15 0Likes
        by lamps8

        majd meglátjuk karrierje szempontjából mennyire volt jó döntés, mert most már kifelé kacsintgat a BL csapatok felé, csak éppen az everton jól odabetonozza egy 60 milkás price taggel amiből esetleg egy 25+ gólos bika szezonnal tud majd kirontani.
        tehát 2 sikeres szezon után neki már kezdő pozíciót kell ajánlani és megóvni egy esetleges pozícióharctól ami teljesen egészségesnek mondható. te is belga vagy?
        annyi hozzátartozik hogy eto-t tényleg nettó faszság volt idehozni 100 évesen (poén hogy így is ő volt a legjobb csatárunk) illetve azt nem tudhatjuk mennyire volt hatással Josera az a kihagyott büntető, bár utóbbi elég nevetségesen hangzik.

      • Posted 2016-06-09 16:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Egészségesnek mondható, hogy a világ egyik legnagyobb csatár tehetségét Torres mögé rakjuk? Remélem ezt viccnek szántad. Mivel nem volt értelmes csatárunk igenis járt volna neki a kezdőposzt 2 sikeres év után. Arról nem is beszélve te láttál pozició harcot Mou alatt?
        Everton most gazdag tulajt kapott maga mögé, pár jó játékossal és egy jó edzővel simán gólkirály lesz jövőre, akkor még az a 60 millió is jó ár lesz érte.

      • Posted 2016-06-09 16:17 0Likes
        by BlueCech01

        Már miért ne lehetett volna bedobni a vízbe 2 elég jó idény után? Mert valaki valamikor kitalálta, hogy csak akkor lehet egy fiatal kezdő, ha már 3 szezont minimum lehúzott itt perifériás emberként?
        Valóban sokat vesztett a MU azzal, hogy Martialt bedobták a mély vízbe, ahogy a Pool is anno Sterlinggel vagy az Arsenal Nasrival, pluszba mi is, amikor Hazard-t már ideérkezése után, 21 évesen betonkezdőként kezeltük.
        Az meg két külön dolog, hogy egyenlő feltételekkel indul egy pozícióharcban, vagy már egy kihagyott büntető után közöljük vele, hogy ideggyenge és jobb, ha kölcsönbe megy mert az univerzális Ba-Torres duó mellett sem lesz 2. számú sem.

      • Posted 2016-06-09 17:09 0Likes
        by lamps8

        értő olvasás tantárgyhoz egy kibaszott nagy füstölgő 1est véssél be magadnak.
        nem azt mondtam hogy nem lehet bedobni a mély vízbe (sőt kellett volna) hanem azt hogy kezdő pozíciót garantálni nem lehet neki és senkinek sem, ő pedig nyíltan nem vállalta a csatár poszton lezajló versenyt.

      • Posted 2016-06-09 17:31 0Likes
        by BlueCech01

        :DDD Mi ez a gyarló stílus a semmire fel? Ennyire fáj már az is, ha kikezdik a selejtes eszmefuttatásod?
        Értelmezéssel próbálsz visszavágni, miközben arra nem vagy képes magadtól rájönni, hogy Idemitirjak eszmefuttatását vittem tovább, aki sehol, de sehol nem írta, hogy garantálni kell neki a kezdőt és megóvni minden rivalizálástól. Mindezt csak te adtad a szájába a zseniális értelmezésed konklúziójaként.

      • Posted 2016-06-09 17:53 0Likes
        by lamps8

        „járt volna neki a kezdőposzt” rendben. értelmezni tudsz, csak olvasni nem.

      • Posted 2016-06-09 18:03 0Likes
        by BlueCech01

        Te komolyan csak ilyen deklasszált, surmó stílusban tudsz megnyilvánulni? Emberként nehezebb?
        Sok mindent elárul, hogy egy 5 órával későbbi kommentből idézel, nem abból, amibe belemagyaráztad a saját ostobaságaidat. Miért nem abból másolod ki, hogy melyik része a garancia és az egészséges rivalizálás ellenzése?
        Még az öt órával későbbi mondatnak is csak egy töredékét emeled ki, pedig ha az egészet elolvasod, még akár arra is rájönnél, hogy igen, akkortájt járt volna neki a kezdeti bizalom, de nem azért, mert ő Lukaku meg tehetség, hanem mert akkortájt tényleg ő volt a legjobbunk arra a posztra. Ez objektív értelmezésben nem azt jelenti, hogy beton kezdő lett volna kérdőjel nélkül és nem is azt, hogy ne lehetett volna rivalizálás. Ez csak nálad jelenti a totális centrális Lukaku-játékot.

      • Posted 2016-06-09 18:37 0Likes
        by lamps8

        „ezekután nem értem miért kellett volna az említett gyengébb játékosokat a padról figyelnie és várnia, ” ebből következtettem az említett kommentelő mondanivalójára, és tett is nekem egy szívességet azzal hogy megerősítette, tényleg így gondolta. annyi gondolati szabadságot remélem adsz nekem hogy elfogadod, gondolhattam erre.
        lehetett volna rivalizálás és kellett volna lennie de ezt a jó Lukaku nem vállalta be, ennyi a történet. aztán most megy a nagy mosdatása hogy ő mennyivel többet érdemelt volna.
        és ezt a meddő vitát lezártam.

      • Posted 2016-06-09 18:52 0Likes
        by BlueCech01

        Értem, tehát ha te levonsz egy következtetést egy mondandóból, az gondolatai szabadság, de ha én is ezt teszem, az félreértelmezés, és rútul le vagyok bszva, hogy nem ugyanazt vontam le, amit te. Teljes egyenlőség…

        Viszont szvsz továbbra sem ezt mondja, és mi sem, hogy Lukakut a semmire fel kellett volna orrba szájba nyomni, hanem lehetőséget adni neki, mert akkor és ott tényleg ő volt a legjobb szakmai választás. Erre a garantált kezdőhely nagyon nem valid, ahogy a másik része sem.

        Lukaku meg továbbra sem azért lépett, mert nem akart rivalizálást. Hányadszorra írjam le? Szerinted az egyenlő rivalizálási verseny, hogy egy büntető után közlik veled, hogy akarat-gyenge vagy, és a szezonban alig fogsz lehetőséget kapni, mert 3 (sokkal rosszabb) csatár is előtted van?
        Mire meg véget ért a 2013-14-es szezon, szerintem Mourinho és Lukaku között is annyira megromlott a kapcsolat, hogy egyik sem akarta a másikat. Legalábbis erre utál az, hogy Mou már májusban lenyilatkozta, hogy Costa az elsődleges célpont csatárposztra.

      • Posted 2016-06-09 17:40 0Likes
        by Blue One

        Emlékszem, hogy anno mikor eladtunk úgy voltam vele, hogy nem számolhatunk vele első számúként padozni meg nem akar akkor adjuk el. Játszani akart ez tény, de nem erős kicsit ez a „nem vállalta a csatár poszton lezajló versenyt” című történet? Valószínűtlennek tartom, hogy ezt valóban elmondta 10 valahány évesen Mou-nak, hogy vagy alanyi jogon én kezdek vagy viszlát.

      • Posted 2016-06-09 15:45 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, meglátta, hogy annyira nem számolnak vele, hogy a helyére inkább visszahoznak egy kivénhedt afrikait a levezetésből (ami egy kimondottam ostoba döntés volt), és inkább úgy döntött, hogy nem szórakozik itt tovább.
        Ahogy lentebb is írtam, ne árnyékolja már be a személyiséget, hogy nem tűri el, ha ilyen látványosan semmibe veszik kjó idények után is.

      • Posted 2016-06-09 14:11 0Likes
        by Blue One

        Én pedig tökre örülnék ha sok belga lenne itt. Nem hiszem, hogy ez egy belga mentalitás lenne, bár kétségtelen, hogy TBO sokat beszél és Hazard is mondott furcsaságokat is. KdB-t nem venném ide, mert nem tudhatjuk, hogy mi történt.

        Nem lett volna rossz, ha mondjuk TBO, Hazard, Lukaku, KdB, Batshuayi és Nainggolan is a csapat tagja lett volna egy időben. 😀

  • Posted 2016-06-09 00:28 0Likes
    by Endy919

    Azt nem értem , hogy Pjaničra miért nem mozdulunk rá . 38m ojró a kivásárlási ára , mai világban ez már egyáltalán nem pénz egy jó játékosért .

    • Posted 2016-06-09 08:03 0Likes
      by BlueCech01

      BL nélkül rá sem látok sok esélyt őszintén szólva. Nekünk nagy fogás lenne, de a Romát elhagyni miattunk annyira nem lenne jó carrer move jelenleg.

  • Posted 2016-06-09 11:44 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Fifa visszadobta a Fior „panaszát” a Salah ügyben, szóval legalább onnan nem kap büntit a klub.

  • Posted 2016-06-09 15:16 0Likes
    by kasata91

    Az első kék hely a Vitesse-ben betelt. Vagyis inkább meg sem üresedett. Nathan a következő szezont is a hollandusoknál tölti.

  • Posted 2016-06-09 21:34 0Likes
    by Zenzo

    Holnap indul az EB. Van még rajtam kívül olyan, aki streamelné a dolgot inkább?
    Tőlük kérdezem: van már valami jó, kinézett oldal? M4-et próbálta már valaki?

  • Posted 2016-06-10 09:16 0Likes
    by emazohun

    Mit vártok a magyar válogatottól az Eb-n? Kit tartotok esélyesnek? Egyáltalán mit vártok az egész Eb-től?

    • Posted 2016-06-10 09:22 0Likes
      by kasata91

      Elsősorban jó sok elfogyasztott alkoholt.
      Belga-Francia döntőt.
      Német-Spanyol bronzmeccset.
      A magyaroktól pedig lelkes, harcos játékot, de rutintalan, balszerencsés meccseket. 1 megszerzett pontot a csoportban.
      Meglepetéscsapat a 8 között: Lengyelország

      • Posted 2016-06-10 12:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Torna legjobbja: Messi

      • Posted 2016-06-10 12:19 0Likes
        by Zenzo

        össze tetszett keverni a földrészeket

      • Posted 2016-06-10 12:21 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Mester ez egy utalás volt a VB-s vicc vigasz díjára 😀

      • Posted 2016-06-10 12:23 0Likes
        by Zenzo

        pedig már vártam, hogy valaki bedobja, hogy a Copát Albánia nyeri, az EB-t meg a Hollandok.

      • Posted 2016-06-10 12:27 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha már Hollandok, néztem az osztrákok elleni felkészülési meccsüket, ahhoz azért tehetség kellett, hogy azzal a csapattal ne jussanak ki a bővített csapatszámú EB-re.

        Szalai meg gólkirály lesz az EB-n!

      • Posted 2016-06-10 12:31 0Likes
        by DannyfromtheShed

        bunda volt 😀 nem amugy Hiddink vezette oket, es kb ugyanazt csinalta, mint velunk. Kishituve tette oket kb..

      • Posted 2016-06-10 12:22 0Likes
        by Zenzo

        (aaaanyira jó vagyok, hogy előre látom a jövőt :DD )

    • Posted 2016-06-10 09:30 0Likes
      by Rammschein

      Leginkább, hogy Hazard meg Kürtő villogjon… és átmentsék ezt majd a PL-re… 😀 S hogy Conte munkája hamar véget érjen itt. :DDD

      A magyaroktól ha nagyon optimistán nézem egy csoport 2. helyet egyelőre, ha pesszimistán akkor 3. helyet, ami asszem nem jó semmire…utána nem tudom… de legalább már 44 év után kijutottunk, az is valami, csak nem sokat ér úgy önmagába.

      Ezenkívül jó lenne, ha menne a belgáknak, a németeknek, meg az angoloknak a szekér, de a végjátékot nem tudom megtippelni…főleg úgy, hogy még el sem kezdődött. 🙂

      • Posted 2016-06-10 09:37 0Likes
        by kasata91

        6 csoportból a 4 legjobb harmadik is továbbmegy 😉

      • Posted 2016-06-10 10:06 0Likes
        by Rammschein

        akkor nem para annyira… 😀 mondjuk nem tudom, hogy a csoportkör után mennyire lennénk sikeresek… sok mindentől függ. .)

    • Posted 2016-06-10 10:24 0Likes
      by adam10

      Szerintem függetlenül attól, hogy felduzzasztották 24 csapatra az EB-t, nagyon kiegyenlített a mezőny. Én nem mondanám azt, hogy Albánia, vagy Észak-Írország, vagy mi kilógnánk, mert jó védekezéssel, „célfocival” elcsíphető akár az egyenes kieséses szakasz is.
      Én drukkolok annak, hogy továbbjussunk a csoportból. (Izland elleni meccset a helyszínen követem)
      Top4-be esélyes csapatok szerintem: belgák, franciák, németek, spanyolok
      Belgák nem fogják elbírni a nyomást, hogy már nemcsak titkos, hanem megnevezett esélyesei is a tornának.
      A franciák nem fogják bírni a hazai pálya nyomását, tartok tőle, hogy ez már egy ma esti botlásban is érvényesül. (tippem: 1-1, 2-2)
      A spanyoloknak már lecsengett, de a keretük erőssége miatt ott lesznek a négyben.
      A németek megnyerik, ezek most az ő éveik.
      Rövid szubjektív elemzés. 🙂

    • Posted 2016-06-10 11:52 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Sztem Fiola es Nagy Ádám teljesítményük miatt, egy közepes európai csapathoz fognak kerülni! Talán Dzsudzsákot is elviszi még utoljára valaki, de attól tartok, megint valami 3-ik vilagbeli penzes csapat lesz az…
      Talán még Guzmics és Kádár is előre léphetnek, ha hozzák azt, amit eddig. Sztem akárhogy alakul, mi ebből már csak profitálni fogunk.

      • Posted 2016-06-10 12:11 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nagy Ádámban bízok nagyon, ekkora tehetséget Dzsudzsák óta nem nagyon láttunk magyar mezben. De az általad említett Fiola és Guzmics is ha hozzák amit a selejtezőben, akkor simán helyük lesz egy top ligában ahogy írtad is. Én még Kleinheislert említeném, ő a mi Milnerünk! 😀 Ha a Werder nem számol vele és felszántja a pályát mint ahogy szokta, akkor ő is kerülhet egy másik top ligás csapathoz, mert a mentalitása mellett a tudásával sincs gond.

      • Posted 2016-06-10 12:29 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Kleinheisler meg csak most kerult oda par honapja, ido kell neki, hogy a bundesliga tempohoz hozzaszokjon es az edzeseken ne csak a tulelesert harcoljon. Egy Vidi II vagy felcsut miafaszom kamucsapat magyar edzese, olyan, mint egy nemet 7-ed osztalyu csapate 🙂 Minden magyar, aki kulfoldre kerul eloszor fél-egy évet kizarolag eronletben es edzettsegben probal felzarkozni.

      • Posted 2016-06-10 12:57 0Likes
        by kasata91

        Kádárral kapcsolatosan én már olvastam a Burnley érdeklődését, de biztos lesz majd más is. Én el tudnám képzelni bőven a champóban alapemberként (szerintem egyből a PL még sok lenne neki). Nagyon tetszett az a biztosság amit a válogatottban mutatott. és lengyelben is alapemberré lett. Nem véletlen hogy anno a Newcastle is kifigyelte, nem tudom ki mit cseszett el ott, hogy tarcsiba került.

    • Posted 2016-06-10 12:05 0Likes
      by Zenzo

      magyaroktól? Ne kapjanak ki nagyon, meg legalább 1 pontot tudjunk szerezni.

      Az EB-től főleg jó meccseket, a négyben szerintem angol, spanyol, francia, német négyes kerül. Én a németeket hoztam ki végső győztesnek, de simán lehet abból francia-spanyol döntő is.

      • Posted 2016-06-10 12:27 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ala becsulod a csapatot. 2-4 pont siman lehet realis. Izlandod utni kene, es sztem a portugal-osztrak meccsbol az egyik 100%, h x lesz.

      • Posted 2016-06-10 12:35 0Likes
        by Endy919

        Ha a portugál-osztrák meccsekből az egyik X lenne , szerintem az még nagyobb csoda lenne , mint a kijutás . Inkább Izland ellen esélyes az X szerintem.

      • Posted 2016-06-10 12:40 0Likes
        by Zenzo

        A Portugálok ellen lehet benne az X esetleg, mivel az a csoport utolsó meccse, ha a Portugálok előtte nyerik mindkét másik meccsüket.

      • Posted 2016-06-10 12:42 0Likes
        by Endy919

        Én ahogy ismerem a portugálokat , az osztrák-izland meccsek egyikén botlanak. Tehát a végén is kellesz nyomniuk.

        Nem lennék meglepve , ha csak csoportmásodikként mennének tovább az osztrákok mögött.

      • Posted 2016-06-10 12:36 0Likes
        by Zenzo

        Alábecsülöm? 🙂 hát az lehet, de azért ne mondd, hogy nincs rá okom. Erre a százcsapatos EB-re is alig-épphogy kijutottunk. Izlandot ütni… jó vicc. Bár a 2016-os barátságos teljesítményük nem mutatja, de elég ütős kis csapat az. A többiek ellen sem látok döntetlent bennünk, csak max egy más „tét nélküli” meccsen.

      • Posted 2016-06-10 12:39 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Az hogy nem simán jutott ki a válogatott azt Pinyőnek köszönhetjük, ha normális edző lett volna a kezdetektől, akkor szerintem abban a könnyű csoportban simán meglett volna.

      • Posted 2016-06-10 12:41 0Likes
        by Zenzo

        kifogással Dunát lehet rekeszteni, amellett elmenni viszont, hogy ez a magyar csapat gyenge, öreg, klasszisok (egyetlen klasszis) nélküli csapat, viszont nem lehet.

      • Posted 2016-06-10 12:36 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szerintem a továbbjutásunk/szerzett pontok a csatárposzton fognak eldőlni. Küzdős védekezést Storck/Dárdai jól megcsinálták. ha előrefele is nyújtunk valamit (magyarul nem Szalai kezd) akkor a csoport összes tagja fogható.

      • Posted 2016-06-10 12:39 0Likes
        by Zenzo

        „csoport összes tagja fogható”
        azért óvatosan bánjunk a szavakkal, jelenleg nem kis különbség van a magyarok és a másik három csapat között.

      • Posted 2016-06-10 12:43 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        De attól még fogható 🙂 Egyik csapatban sem érzem azt a tudásbeli fölényt, mint mondjuk egy német vagy spanyol válogatottnál. Nem leszünk esélyesek egyik meccsen sem, de a pont mindegyik ellenfél ellen benne lehet.

      • Posted 2016-06-10 12:47 0Likes
        by Zenzo

        hát, majd az idő eldönti, hogy te(ti) vagytok túl optimisták, vagy én vagyok túl pesszimista, de jelen állapotunkban és az ellenfeleinket tekintve már annak is örülni fogok, ha nem kapunk minden meccsen négyet. Egyszerűen nem vagyunk egy súlycsoportban egyik válogatottal sem, és ez az EB-n ki fog jönni. A mák-faktor mindig benne van, de Fortuna nélkül szerintem kb 0 pontra vagyunk jók.

      • Posted 2016-06-10 12:49 0Likes
        by Endy919

        Jé , egyetértünk 🙂

        Inkább realistának mondanálak per pill , nem pesszimistának.

      • Posted 2016-06-10 12:59 0Likes
        by Zenzo

        ha le kell szarozni valakit, máris megy, miiii?! 😀

        Nem na, valóban, a magyar csapat tele van ilyen ZS kategóriás játékosokkal, mint az örökifjú Király ‘pizsamásbohóc’ Gabi, meg GeraZoli. Az már önmagában a legnagyobb kritikánk, hogy ezek a játékosok nemhogy beférnek a keretbe, de még a jobbak közül valóak. A legkomolyabb bajnokság, amit fel tudunk mutatni, az Klein Werdere, ahol kb pályára sem lépett még, miközben a rivális csapatok legalább 1-2 olyan top játékost fel tudnak mutatni, akik a top4 bajnokság valamelyikében nem alárendelt szerepet játszanak. Hol van nekünk egy Arnautovics, egy Sigurdsson, és akkor még nem említettem a portugálokat, akiknél kb 1 játékos sem játszik azon szint alatt, ami nekünk a legmagasabb.

        Nem nagyon van itt miről beszélni, ha nem bővítik ki az indulók számát, ugyanott vagyunk, ahol eddig, ahol a helyünk van, a tv előtt. Még így is épphogy kijutottunk, kb a taknyunkon csúsztunk ki, épphogy. Tény, hogy „aki kijut, annak mindig ott az esély”, és a hollandok mintájára bármelyik nagy csapat futhat egy irtó rossz tornát, de azért arról beszélni, hogy bárkit elkaphatunk, meg csoporttovábbjutás, na azok nekem kb ilyen Leicester bajnoki cím kategória.

      • Posted 2016-06-10 13:15 0Likes
        by Endy919

        Nem szarozom én le a magyar csapatot , de átfutottam most az összes csapat keretét és a csapatotok valóban kerete valóban a leggyengébbek közt van . Így teljesen reális tényelet írsz.

      • Posted 2016-06-10 13:26 0Likes
        by kasata91

        Azért csapatsport. Mert nem transfermarkt érték alapján ítélik oda a végeredményt.
        Lehet hogy gyenge a keret, lehet hogy az MBII-be kieső puskás akadémia ad kezdő játékost. De nézd meg ezt a 2011-es keretet. Nevesebb külföldi klubokban játszottak a játékosok. És mit értek el?
        (félreértés ne essék ki nem állhatom a magyar focit, de ez a válogatott a tiszteletemet és azt hogy buzdítsam őket kivívta)

      • Posted 2016-06-10 13:33 0Likes
        by Zenzo

        „De nézd meg ezt a 2011-es keretet. Nevesebb külföldi klubokban játszottak a játékosok. És mit értek el? ”
        Nem összehasonlítható, mert a régi rendszerben ez a mai csapat sem jutott volna ki, cserébe a kibővítettben a régieknek is (lehet) lett volna esélye, elvégre nem egyszer maradtunk le régebben is „épphogy”, most pedig ugyanaz az „épphogy” pont a kijutásra volt elég.

        „nem transfermarkt érték alapján ítélik oda a végeredményt.”
        Nem, de azért az nem véletlen, hogy a portugálok játékosai a Realban, Benficaban, Monacoban, Sotonban, Portoban, Valencia-ban, Wolfsburgban, Sportingban fociznak, és nem a magyar NB1-ben. Láttak már nagy meccset, BL-t, meg ilyenek, tudod. Ja, és nem a tv-ben, mint a mieink 😉

      • Posted 2016-06-10 13:55 0Likes
        by kasata91

        Megint azt keresed, hogy milyen körülmények között nem sikerülhet(ne) a dolog: más lenne a rendszer akkor azért nem sikerült volna, ha akkor játszottak volna ezek a playerek, akkor azért.
        Az meg egy teljesen szubjektív pesszimista szemlélet, hogy a 93.percben kapott északír góllal „épphogy” nem jutottunk ki egyenes ágon, nálad úgy jelenik meg hogy „épphogy kijutottunk”

        Nyilván lehet úgy szembe állítani a végleteket hogy Puskás akadémia vs. Real Madrid, de nem sok értelme van. Mindenkit a saját szegmensében kell kezelni, és annak mérten ítéltetni. (egyik vállalat sem hasonlítgatja magát a google-höz, vagy egyéb mamut céghez és utána jelent csődöt, hogy „nekünk ez úgyse fog menni”)
        Tény hogy jobbak, tény hogy esélyesebbek. De egy csapatsportban ezeket a különbségeket könnyebb kiegyenlíteni. Nem gondolom hogy tovább jutunk a csoportból, és pont a rutintalanság miatt, de tisztes helytállásra képes lehet ez a csapat.
        És ez lehet egy olyan lehetőség, hogy pár játékosunk megmutatja magát és elkerül egy másik közegbe. Vagy hogy a játékos megfigyelők legalább ne legyintsenek ha egy magyar játékos kerül szóba.

      • Posted 2016-06-10 14:17 0Likes
        by Zenzo

        „Megint azt keresed, hogy milyen körülmények között nem sikerülhet(ne) a dolog”
        De én nem keresem, hiába akarod ezt belemagyarázni, ezek száraz tények.

        „De egy csapatsportban ezeket a különbségeket könnyebb kiegyenlíteni.”
        Most komolyan azt akarod mondani, hogy csak azért, mert csapatsport, már esélyünk van a győzelemre?? Azért ne vicceljünk már, ez annyira evidens, hogy nem gondoltam, hogy le kell írnom: nem véletlen, hogy az eleve esélyesebb csapatok nyerik a tornákat, a kicsik meg ezer évente egyszer. Gyakorlatilag ez olyan, mintha azt mondanád az idei BL csoportunkra, hogy a Maccabinak simán van esélye bármire, mert csapatsport. Kb a Maccabi szintjén van a magyar válogatott ebben az EB csoportban.

        „egyik vállalat sem hasonlítgatja magát a google-höz, vagy egyéb mamut céghez és utána jelent csődöt, hogy „nekünk ez úgyse fog menni””
        Ez a példa meg nem is értem, hogy kerül ide, mert minden felől sántít. Nem hasonlítja senki magát a google-höz, de ha a google a vetélytársa éppen egy tenderkiírásban, akkor igenis muszáj. Attól még nem kell csődöt jelenteni, sőt, el is lehet indulni a tenderen, meg el is kell, de azért ne csináljunk már úgy, hogy akkor egyenlő esélyeink vannak, mert egyenlő feltételekkel vágunk neki.

        „És ez lehet egy olyan lehetőség, hogy pár játékosunk megmutatja magát és elkerül egy másik közegbe. Vagy hogy a játékos megfigyelők legalább ne legyintsenek ha egy magyar játékos kerül szóba.”
        Ez pedig jogos, de erről eddig nem is beszéltünk, ezt nem vontam kétségbe. Ennek semmi köze ahhoz, hogy a magyar válogatottnak van-e esélye egy győzelemre, egy továbbjutásra, vagy akármire. Márpedig eddig arról volt szó. Részemről legalábbis.

      • Posted 2016-06-10 13:19 0Likes
        by kasata91

        selejtezők előtt: „Á úgyis mindenki megver minket”
        selejtezők közben „Á úgyse lesz meg még a pótselejtező se”
        pótselejtező előtt: „Norvégok szarrá vernek minket”
        pótsel. visszavágó előtt: „Itthon úgyis kapunk 3-at”

        Nem azt mondom, hogy egy lapon említhetőek vagyunk bármely top 10 csapatával. És valóban csoda lenne ha meccset nyernénk. De az 5 évvel ezelőtthöz képest igenis van változás és ezt nem arra alapozom, hogy kijutottunk, vagy nagyobb sztárjaink vannak, hanem játékminőségben. Körvonalazódni látszik taktika és koncepció és küzdés (annyi küzdés aminek a felével a Chelsea idén Top 4 ben lett volna).
        Én ennek igenis tapsolok és végre nem külföldi országoknak szorítva ülök a sörsátorban, hanem bebaszva fogok óbégatni magyar zászlóval a hátamon, mert kitudja mikor lesz legközelebb ilyen.

      • Posted 2016-06-10 13:28 0Likes
        by Zenzo

        Én konzekvensen tartom a véleményem, a selejtezők előtt sem mondtam, hogy mindenki ronggyá ver bennünket, de azt igen, hogy nem jutunk ki, és nem sokon múlott, hogy nekem lett igazam 🙂

        „Én ennek igenis tapsolok és végre nem külföldi országoknak szorítva ülök a sörsátorban, hanem bebaszva fogok óbégatni magyar zászlóval a hátamon, mert kitudja mikor lesz legközelebb ilyen.”
        Ez dícséretes, fősulis koromban én ugyanígy tettem, pedig az akkori csapatnak fele ilyen lehetősége sem volt 🙂 csak ettől a csapatnak nincs több esélye, legfeljebb te érzed jobban majd magad 😉

      • Posted 2016-06-10 13:41 0Likes
        by kasata91

        Jellegzetesen magyar mentalitás (most főként az építőipar és műszaki problémák lebegnek a szemem előtt), hogy azt nézni hogy hogyan nem lehet megoldani valamit. Mi miatt nem lehet megoldani a dolgot. Milyen probléma kerülhet majd az utunkba ami miatt nem lehet. Ezzel egyezik meg fociban az: „úgyse jön össze, úgyse sikerül, úgyse lesz meg”
        Ha meg egyszer mégis összejön, akkor is legyen valami negatív gondolat: „de majdnem nem jött össze”

      • Posted 2016-06-10 14:03 0Likes
        by Zenzo

        Ez így van, bár azt azért oda tenném, hogy ez nem feltétlen csak a magyarokra igaz azért. Amióta nemzetközi cégnél dolgozom, azóta egyre inkább látom ezt.

        Viszont te régóta olvasod ahhoz a blogot, hogy tudhasd, a Chelsea példájából, hogy én nem vagyok ilyen, csak max egy egészséges mértékben.

        Az viszont tény, bármennyire is kommersznek tűnik a dolog egyeseknek vagy ketteseknek, hogy a Chelseat sokkal inkább érzem „magaménak”, sokkal inkább tudok drukkolni nekik, mint a jelenlegi magyar válogatottnak.

      • Posted 2016-06-10 17:03 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez nagyon erős pesszimizmus, persze előfordulhat, de ez lesz a legrosszabb kimenetel és ez nem a realitás volna, hanem max a megilletődöttség.
        Valszeg a kettő között lesz majd az igazsag 🙂

      • Posted 2016-06-10 17:14 0Likes
        by BlueCech01

        Ez szerintem sem annyira reális. Én 2 x-et és 1 vereséget tippelek.

    • Posted 2016-06-10 14:02 0Likes
      by myheartisblue

      Hát Magyarokra szerintem nagy nyomás helyezkedik a bizonyítási vágy miatt, és lehet ez nem a legjobban fog hatni rájuk. A reális cél egy pontegyenlőséggel megszerzett második hely, vagy szép pontszámú harmadik helyes továbbjutás a lehetne a cél. A portugálokkal biztos vereséggel számolok, az Ausztria és Izland elleni mérkőzések pedig zsákbamacska, mivel nem nehéz megítélni ezen válogatottak képességeit. Izland sokáig sehol nem volt, a selejtezőkön pedig tündököltek. Ausztria számomra titok és kiszámíthatatlan, vannak jó játékosaik, de kitudja, hogyan képesek alkalmazkodni más csapat játékához.

      Magyaroknál kulcsfontosságú lesz az első mérkőzés(ami ugye mindig a legnehezebb, ha azt sikerülne jó játékkal megnyerni az bravúros kezdés lenne, ami erőt adhatna a csapatnak, ha nagy pofonba szaladnak, az összetörné a mentalitást). Semmiképp nem szeretnék dölyfös arcoskodást a magyaroktól és leégés esetén egymásra mutogatást és mellébeszélést.

      Az EB-től gólgazdag és harcias meccseket várok,meglepetéscsapatokat,játékosokat akiket felfedeznek. Remélem nagyon kevés sérülés esik, de annál több szép megoldás és bombagól.

      Kevés 0:0-at, alattomos szabálytalanságot (ha mégis akkor büntessék meg az elkövetőt), mégkevesebb rendbontást. És amin mindenki aggódik (és sajnos van rá esély h. bekövetkezik) az pedig a terrortámadás. Remélem az ISIS és más terrorszervezetek értelmetlen öldöklését sikerül a közbiztonsági szervezeteknek megelőzni.

      Francia sikert várok, Belga és Szlovák csapatnak szurkolok, de az angolokat nem tudom nem követni.

  • Posted 2016-06-10 13:08 0Likes
    by kasata91

    Szegény csokit úgy megetette Totó, hogy a MU-ig menekült. Welcome Bailly 😀
    https://www.youtube.com/watch?v=8Dj1IXuyCAg

  • Posted 2016-06-10 15:02 0Likes
    by Zenzo

    egyre vadabb hírek jönnek :)))

    Juventus are set to turn down Real Madrid’s €120m offer for midfielder Paul Pogba

    • Posted 2016-06-10 15:04 0Likes
      by Rammschein

      egyszáz húsz… és elutasítják… OMFG LOL… 😀 azért az asszem rekord lenne, ha elfogadnák… Mondjuk ennyi pénzt mi nem adnánk az fix, de én nem is vágom miért kell a galaktikusoknak Pogba. 🙂

      • Posted 2016-06-10 15:06 0Likes
        by Zenzo

        azért várjál, ez csak EURO, már Baleért is százat adtak fontban.

        Amúgy ennél sokkal jobbat találtam épp: Middlesbrough are linked with Ramadel Falcao 😀

      • Posted 2016-06-10 15:17 0Likes
        by Rammschein

        lol. Vigye akárki csak én ne lássam kék mezben többet, így is tovább volt itt, mint kellett volna… (nem is kellet volna itt lennie egy percet sem! :D)

      • Posted 2016-06-10 15:29 0Likes
        by BlueCech01

        Én igazából nem tartom elképzelhetetlennek azok után, hogy gyakorlatilag a nimbusza teljesen felszívódott. Mi nem tartjuk meg, a Monaco sem hiszem, hogy nagyon kérne belőle. Kb. én is a feljutással és közvetítési jogokból megtámogatott kisebb csapatoknál, vagy Villarreal-szintű spanyol csapatoknál tudnám elképzelni. Fizu terén mindkét helyszínen kb. ugyanazt kapná, mindemellett csoda lenne, ha 10m+-nál többet adna érte valaki, így még az ára is kb. kifizethető nekik.

      • Posted 2016-06-10 16:27 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Eközben a kölcsön után 50!!! millióért opciósan megvehettük volna

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com