Az októberben kezdődő szezon története

2016 októberének első napján a Chelsea egy teljes mértékben felejthető és középszerű időszak után a Hull City otthonába látogatott, először alkalmazva a 3-4-3-as felállást az összetákolt wingerekkel, az egy tengelyben még sosem játszó védőtrióval és az enyhén „túlbiztosított” középpályával.
A többi joggal nevezhető történelemnek.

2016 nyarán mindebből a diadalmenetből azonban még semmi nem látszott.
Így az események tudatában eléggé komikus visszatekinteni arra az első fordulós mérkőzésre a West Ham ellen, ahol még az Ivanovics-Terry-Cahill-Azpilicueta négyessel álltunk ki, a kezdőben három olyan játékossal, akiknek a szeptember befejeztével teljes mértékben véget is ért a szezon.
Védelmünk ilyen szintű kezdetiessége egy roppant egyszerű indokkal magyarázható: nem volt más. Pont azon a holtponton kezdődött a bajnokság, amikor már megtörtént a szokásos loan-hullám, viszont a Kalidou Koulibaly-ért folyó tárgyalások egyre tovább húzódtak, végül megrekedtek. Nem csak minőségben, de mennyiségben sem volt meg a szekció.

A nyár nem csak a hátul, de a többi poszton sem alakult az elvárásoknak megfelelően. 2016 első fele az esélytelenség és a izgalommentesség olyan mértékű szürkeségével telt, amihez foghatóval a Chelsea szurkolói meglehetősen régen találkoztak. Ahogy véget ért a szervtelen vonaglás, a csapat fátyla alól sorban repültek ki azok az arcok, akik a legikonikusabban kapcsolódtak a kudarcok szezonjához: Djilobodji, Falcao, Pato, Miazga a teljesség igénye nélkül. Persze nem lehet rájuk azt mondani, hogy negatívan maradtak volna meg a drukkerek emlékezetében, de csak azért, mert jó eséllyel a többségük már el is felejtette őket.
A Chelsea háza táján tehát jogosan várt mindenki valami megaállat nyarat, ahol Nainggolan és Griezmann repülőgébe a sietségtől összeütközik van Dijk London felé száguldó G36 AMG-je fölött.

Az események azonban jóval hektikusabban és szerencsétlenebbül követték egymást, és az idénnyitóra egy, azaz egy darab „A”-kategóriás sztárt sikerült szerződtetni, a „csoda-leszter” szerény pályaurát, N’Golo Kantét, aki az egyetlen változást jelentette a májusban leköszönő Hiddink-féle alapkezdőhöz képest. A felállás is teljes mértékben idegennek tűnt Contétól, amilyet a preseason előtt nem is feltételeztünk volna, és amiről sugárzott az ideiglenesség a pillanat megoldásának kényszere. A 4-1-4-1 egy pillanatig sem működő, akadozó és könnyen semlegesíthető gépezet volt az előző idényben már jócskán leszereplő védőnégyessel és Maticcsal kvázi btb-pozícióban, melyet bármelyik presszingelő/villámgyorsan kontrázó/egyáltalán támadással próbálkozó csapat másodpercek alatt kettészakíthatott.

„Kétszer ugyanarra úgysem képes”

Eleinte szenvedős játékkal és utolsó perces villanásokkal sikerült összekaparni a hárompontot a West Ham és a Watford ellen, majd a Burnley hazavágásával összehoztuk a 4-1-4-1 egyetlen domináns győzelmét hármat hintve, először clean sheettel.
Ezt követően érkezett meg a védelem erősítésére és bővítésére szánt két játékos, az egész ésszerűnek, ugyanakkor pánikszerűnek is nevezhető igazolás, Marcos Alonso, illetve a 2 év után visszatérő David Luiz, akit annak idején 2014-ben egy egészen elképesztő, 50 millió eurós vételárral sikerült rásózni a PSG-re, megkötve ezzel az Abra-éra legjobb üzletét. Nem szükséges részletezni, hogy bár a brazil rendesen rácáfolt a benne kétkedőkre, augusztus végén az ő semmiből való, 35 milliós visszahozásával a klub nagyjából elismerte, hogy a nyár mennyire nem úgy alakult, ahogy az eredendően el volt tervezve.

A szerencse három többé-kevésbé biztató fellépés után elhagyta az ezer tapasszal összefoltozott felállást, és szeptemberben elérkezett a mélypont. Egyetlen bajnoki mérkőzést sem voltunk képesek megnyerni. Guidolin lefelé süllyedő Swansea-ja ellen sikerült szánni valóan leikszelni, majd a Bridge-n megtörni a Liverpool ellen viszonylag egész simán. A 4-1-4-1 utolsó gyászos félideje végül az Emirates-ben jött el, ahol Wengerék gond nélkül használták ki (feltételezhetően elképesztő mennyiségű elemzőmunka után) a Chelsea taktikájának gyenge pontjait, 40 perc alatt akadályok nélkül 3 góllal elhúzva, és bár Conte ezen a mérkőzésen már adott a háromvédős szisztémának egy csonka félidőt, ez mit sem változtatott.

Conte bár az általa preferált 3-5-2-ből nem tudott semmit kihozni a Chelseanél, megtalálta a keret és az elképzelési között a közös metszetet, és megszületett a későbbi bajnokcsapat alaptizenegye 3-4-3-as felállásban. Conte hozzáértése és zsenialitása pedig olyan mérföldkövekhez vezetett, mint a csapat győzelmi sorozatának totális megdöntése, zsinórban három „hónap menedzsere” cím és egy idényen belül 30 győzelem, ami szintén egyedi a Premier League történetében.
A 3-4-3 első három hónapja mindent elsöprő sikert aratott, a gárda pedig a semmiből előtörve fészkelte be magát az első helyre.

Hármasuk elsöprő sikert aratott

Azonban ahogy átléptünk 2017-be, a kezdeti felpörgés és lendület egyre kevésbé látszott a játékon, a villámgyors fogaskerekek egyre akadozottabban és lassabban mozogtak. Letagadhatatlanná vált, hogy Conte bármennyire is próbálkozik hozzátenni a sajátját a squadhoz, ez a keret továbbra sem az övé, továbbra sem egy rá szabott csapattal dolgozik. Több oldalról is érte kritika az olasz mestert a rotálás hiányát illetően, de ebben az is benne volt, hogy a két standard cserén, Willianen és Fabregason kívül jó eséllyel senkit nem tartott alkalmasnak arra, hogy akárcsak közepesen stabil szerepet kapjon ebben a rendszerben. A vészposzton játszó játékosok pedig sokkal hullámzóbb teljesítményt hoztak, mint azelőtt bármikor, sokkal több hibát vétettek és ezt a csapatjáték is megszenvedte. Mindehhez még hozzájött Costa formahanyatlása is, akinek a szezonját legjobban a színházi komédia-tragédia maszkok tudnák szimbolizálni. Klasszis szintről Torres nyomdokaiban, csak kicsit kevesebb gólpasszal.

A második félévben egyszerűen megrepedt az a tiszta, konstruktív összjáték, amivel a Chelsea 10 pont előnyig küzdötte magát. Az egykor 12 clean sheetet összehozó védelem zsinórban 11 meccsen át képtelen volt egyetlen mérkőzést végigtolni kapott gól nélkül, a győzelmek pedig a csikorgás – egyéni villanás – csikorgás mintában merültek ki.
2017-ben kétségtelenül az egyéni villanások váltották a taktikai fölényt. Hazard, Pedro, Fabregas és Willian pedig zömében képesek voltak meglépni a győzelmekhez esszenciális megmozdulásokat. Ehhez viszont a „mentally strong” elengedhetetlenül kellett, és ha kizárólag a bajnoki szezont vesszük, ilyen szempontból nem érhette kritika Antonio fiait.

Conte zseniálisan szerepelt egész évben, mint edző és mint pedagógus is. Az egyetlen terület, ahol vitathatót produkált, az a csatárkérdés megoldása volt. Costa túlerőltetése nem csak indokolatlan, de teljes mértékben kontraproduktív döntésnek is bizonyult. A spanyol-brazil centert már csak a múltjából kifolyólag is szükséges és létfontosságú lett volna gyakran rotálni. Ez az, amit Mourinho meg tudott tenni, és meg is tett, ugyanis a Droga-Rémy kombó 2014/15-ben nem kevés játékpercet vett le Diego válláról, és ez az, amit Hiddink nem igazán tudott megtenni, mert hát Pato-Falcao-Rémy.

A nyár egyik nagy kérdőjele

Conte viszont megmásíthatatlan döntést hozott, és annak ellenére sem játszatta a nyáron majd’ 40 millióért érkező Batshuayit, hogy Costa fizikálisan már egyszerűen nem bírta, és egy idő után hiába volt meg benne az akarat és a harciasság, egy sikertelenebb félidő után teljesen elszállt az agya.
Batshuayi mellőzésének okáról születtek „conte-ók”, melyek szerint az edző egyfajta protestálás miatt nem ad neki lehetőséget, jelezvén, hogy nem kér több olyan játékost, aki nem az ő beleegyezésével szerződik le.
Ami viszont tény, hogy Conte a centergubancot nem tudta, vagy nem is akarta megoldani, csak kompenzálni, amit végül Hazard-ék vezetésével sikerült is.

Conte munkáját a laikusabb nyelvek az idény során többször elintézték annyival, hogy „bajnokcsapatot vett át, nem kell ennyire túlbecsülni a képességeit”. Azonban ez több szempontból sem helytálló. 2015 bajnokaiból pusztán öt mezőnyjátékos maradt meg állandó kezdőnek, ráadásul olyan évekig megkérdőjelezhetetlen tagoknak sem szavazott bizalmat Conte, mint Oscar, Ivanovics vagy a gárda örökös vezére és összetartója, Terry. És nem, ez nem mond ellent mindannak, hogy ez továbbra sem Conte squadja. Ez pusztán annyit jelent, hogy Antonio a bajnokteamtől függetlenül épített fel egy csapatot.

Kellemetlen szájízt egyedül a sajnálatos módon elveszített kupadöntő okozhat, ahol egy egészen érthetetlen gól után összezuhant a Chelsea, majd mire magához tért, egy egészen érthetetlen, ám totálisan jogos piros lappal minden el is dőlt. Jó lett volna 2012 után ismét behúzni egy FA-kupát, de ha mélyen az elvárásainkat nézzük és az előzetes prediket, elégedettebbek sehogy sem lehetnénk.

Augusztusban a maximumot mindenki a BL elérésében és egy kupában látta. Mindkettőt sikerült elérni, olyan módon, ahogyan azt senki nem remélte. Rekordok csokrában ünnepelte a Chelsea története 6. bajnoki címét, a nyáron pedig bármekkora mozgás és igazolási hullám is fog végbe menni a Stamford Bridge környékén, egy biztos: Conte jövőre is itt lesz, és BL-szereplő bajnokként minden esélyünk megvan arra, hogy a keret összes hiányosságát minőségi igazolásokkal pótoljuk. És amennyiben ez megtörténik, a következő szezont Conte egy teljes mértékben ráméretezett kerettel kezdheti meg.

KTBFFH 2017/18-ban is!

1882 Comments

  • Posted 2017-06-04 20:07 0Likes
    by Endy919

    off.
    Egyre szimpibb ez a Nainggoaln . Nagyon sajnálom , hogy nem lesz a miénk . http://juventuz.blog.hu/2017/06/04/nainggolan_uzenete_a_juventus_szurkoloinak

  • Posted 2017-06-04 21:34 0Likes
    by Zenzo

    A Hazard vitához lentebbre (ide dobom be, nem tudom, ott kihez kommentoljam, így egyszerűbb)

    http://www.skysports.com/football/news/11668/10904285/chelseas-eden-hazard-says-he-would-have-to-listen-if-real-madrid-make-a-move-to-sign-him

    Asked about the possibility of a move to the repeat Champions League winners, he said: „Of course, I would consider it if Madrid made an offer.

    „I am keen to win trophies. It would be great to win the Champions League. But Chelsea’s goal is to win the Champions League as well. Honestly, I do not know what will happen.

    „I only know that I still have a contract with Chelsea for three seasons and that we just had an amazing 2016-17 campaign.

    • Posted 2017-06-04 21:41 0Likes
      by gorkaf78

      Ez számomra tök egyértelmű, ha valaki azt nyilatkozza, hogy meggondolná a Real hivását, azzal kvázi nyomást helyez a jelenlegi klubjára, hogy kicsikarjon egy jobb szerződést. Ez a tipikus zsoldosmentalitás, ha bezsarolja valaki a klubját.

      • Posted 2017-06-04 21:50 0Likes
        by Rammschein

        Zenzo fogalmazta már meg ezt párszor… hogy a mai világba ne nagyon keressünk már más mentalitást a futballban, mert az olyan playák akikre mi vágyunk épp most vonulnak vissza, vagy a közel múltban tették azt…

      • Posted 2017-06-04 21:58 0Likes
        by Zenzo

        továbbra sem értem, egy belgától miért vársz el más mentalitást – ő egy zsoldos és kész. Semmi köze sem Londonhoz, sem Angliához, sem a Chelseahez, sem Abrahoz, sem a királynőhöz. Ez egy melóhely, ahol kétségkívül jól érzi magát, de attól még nem több.

      • Posted 2017-06-04 22:16 0Likes
        by gorkaf78

        Nem várok én el semmit Hazardtól, emiatt számomra ő sosem lesz legenda, csak – ahogy te is írtad – egy zsoldos.

      • Posted 2017-06-04 22:18 0Likes
        by Zenzo

        ez viszont hibás gondolatmenet, vagy akkor ezek szerint neked JT-n kívül senki más nem legenda a klubnál?

      • Posted 2017-06-04 22:33 0Likes
        by gorkaf78

        Akkor inkább átfogalmazom, azt nem tudom legendának tartani, aki másik klub hátán harcol ki magának fizetésemelést. Szerintem JT sosem tett ilyet, talán Lampard sem és pl. Azpi is ugrálhatna most, hiszen a Barca érdeklődik iránta, tudomásom szerint mégsem teszi.

      • Posted 2017-06-04 22:46 0Likes
        by Zenzo

        a legtöbb, Chelsea vonatkozásában legendaként számontartott játékos játszott a Chelsea előtt, vagy után riválisnál, néha közvetlen riválisnál, sőt, utált riválisnál. A fizuemelést pedig, ismétlem, az tudja elérni, aki egyrészt letett érte az asztalra valamit, másrészt van mögötte kérő. Szeretjük JT-t, meg szeretjük azt hinni róla, hogy egy szent, de annyira szerintem balgaság lenne naívnak lenni, hogy azt feltételezzük, ő nem használta ki egytől egyig az ilyen lehetőségeket, vagy nem úgy ült le a boarddal tárgyalni, hogy vagy adjátok a lóvét, amit ide a szalvétára írtam, vagy húzok a f*szba. A klubikon, vagy legenda, legyen bármi is, az sok dologtól függ, ettől szerintem pont nem. Függ attól, hogy mit és meddig nyújtott a csapatnak (1 jó és 3 szar idénnyel senki nem lesz legenda nyilván), vagy, hogy amikor a helyzet hozta, mondjuk elfogadott egy pay-cut-ot is, meg tengernyi más, ehhez hasonló tett és gesztus. De ismétlem, ott van mondjuk Kanté, aki híresen nem anyagias, és valóban a mai napig egy second-hand minivel jár melóba, miközben a társak kocsijának csomagtartójába beférne kb a minije, de ettől biztosan ő sem mondta a boardnak, mikor aláírt ide, hogy áh, slácok, jó lesz nekem a heti 50 font is, nem kell százezer, mit csinálnék én annyi pénzzel…

      • Posted 2017-06-04 22:59 0Likes
        by gorkaf78

        Értem amit mondasz és egyet is értek veled. Mégsem tudom felfogni azt, hogy egy játékos, aki hetente keres 200.000 fontot, érted, hetente vehetne egy nagyon nagyon durva sportkocsit, vagy luxusingatlant Pesten, az kevesli ezt, és kész. Én azt mondanám neki a board helyében, hogy ennyit kapsz, ha tetszik jó, ha nem, mehetsz. Ha jól emlékszem SAF volt elég szigorú ilyen téren, küldött el játékosokat, akik túl sokat akartak, mégis sikeres volt az öreg…

      • Posted 2017-06-05 00:36 0Likes
        by Zenzo

        ezt már futottuk párszor, nem tudom, veled-e, de ez egy „szintkérdés”. Aki hetente keres 200.000 fontot, annak olyan életvitele van, ami ezt felemészti. Azért, mert ezek a srácok, ha lemennek egy sörre, úgy néznek ki, mint egy szakadt parasztgyerek, még a fél zoknia is többe került valószínűleg, mint az én teljes ruhatáram 5 évre visszamenőleg zuzammen. Olyan helyre járnak el esténként kajálni, ahol az, hogy asztalhoz juss, több, mint amit mi ketten együtt egész életünkben étteremre költünk, az előétel meg drágább, mint a kocsim. A karjukon feszülő TAG Heuer, amit nem biztos, hogy felvesz még egyszer, hiszen presztízs, hogy nehogy kétszer ugyanabban jelenj már meg valahol, több píz, mint a ház, amit még meg sem vettem.

        Minden fizetéshez mérten megvannak a megfelelő mértékű kiadások. Havi 80k hufból is meg lehet élni, 180k hufból, meg 580k hufból is. Mind a három figura, a gyári melós, a fehérgalléros szellemi, meg a vezető is vesz ruhát, cipőt, napi kaját, a különbség „csak” annyi, hogy milyen címer van az ing zsebére varrva, a párizsinak 200forint kilója, vagy hatezres pick szalámi, a cipő meg a deichmannból van, vagy a bugatti logoja feszül rajta. A havi 500-800k fontot kereső emberek számára is megvan a hely, ahová a pénz elmegy. Azon a szinten pedig a presztízs és a status-szimbólumok még komolyabb szerepet kapnak.

        ***
        „Ha jól emlékszem SAF volt elég szigorú ilyen téren, küldött el játékosokat, akik túl sokat akartak, mégis sikeres volt az öreg…”
        neki ez tényleg ment, de SAF-t ne hasonlítsuk már össze egyetlen mai helyzettel sem. Ő nagyon sok olyan dolgot megtehetett, amit ma egyetlen másik edző sem. Ez az ő kiváltsága volt, mert abban a birodalomban, amit felépített, ő volt az alfa és az omega. Ma fellépti időben egyetlen edző közelíti meg őt, Wengi, de ő meg egy puhapöcs, így senki nem teheti már meg azt, amit Fergie megtehetett. De, még ő sem tehetett meg mindent mindenkivel. Viszont, ő ettől függetlenül volt sikeres.

      • Posted 2017-06-04 23:00 0Likes
        by kormolar

        szerintem amúgy a fizetésnek szimbolikus jelentése is van…pl. nemhiszem h 1-2 éve Messi is azon rinyált volna h neki 500 kell inkább csak h ő keressen a legjobban…ez egyfajta rang házon belül…+ ne felejtsük el a játékosokon nyerészkedő embereket sem….köcsög játékosügynökök a sz*rt is képesek lehúzni a klubokról…

      • Posted 2017-06-04 23:27 0Likes
        by BlueCech01

        Nem igazán értelek, miért kell ezt a pure szentlelket számon kérni egy külföldi játékostól. Ez kb. a Barcánál lenne reális, ahol a katalán HG játékos már 15 évesen egy identitást képvisel a klubbal és Katalóniával, mert ott nőt fel, annak az autonóm közösségnek a részese, annak a kultúrának és nyelvnek az ápolója, az ottani legendákról és fociról hall egész nap, és stb.
        Viszont Hazard-nál nincs sem ilyen jellegű identitás vagy kötődés.
        A futballszurkoló persze romantikus, és elvárja, hogy a játékos hasonlóképpen tekintsen a csapatára, mint ő maga, de ameddig egy szurkolónak a klub az identitása, addig az átlagjátékosnak ez csak egy klub, ahol szerződése van.
        Ha most te focista lennél, nyilván te sem néznél másképp mondjuk a Dinamo Tbiliszire, mint egy munkáltatóra. És nem is lenne az identitásodba ütköző, hogy ha kimagaslasz, jobb árat kérj a szolgálataidért.
        És feltehetjük a kérdést, hogy szükséges-e ez a romantikus ideál-kép ahhoz, hogy valaki legenda legyen, de szerintem nagyon nem. Persze elvárhatjuk, hogy valakinek identitása legyen a csapat, aki még a jó életbe nem járt ideigazolása előtt sem a városban, sem az országban, és 5 éve sem játszik még itt, de teljesen fölösleges. Egy külföldinek ugyanúgy nem lesz grúz identitása 5 év grúz focizás után, mint ahogy Hazard-nak sem lesz londoni vagy kék. És feltételezem a te sem úgy igazolnál a Sheriff Tiraspolba, hogy „én most mindent megtennék értetek akár kevesebbért is, mint amennyit a Tbiliszi adna”.
        És éppen ezért fölösleges számon kérni az identitást. Ha valaki hosszú éveken át a legjobbját hozza és mindent megtesz, hogy a legjobbját hozza, az én nézőpontomban semmiképp nem elítélendő, ha cserébe megkéri a rewardot. Ha megkérné, és cselébe ellógná az edzéseket és bomlasztaná a csapatot, az nyilván más lenne, de erről szó sincs. És ha mondjuk 10-12 éven át a legjobbját hozza, miközben hozza rendesen a trófeákat, akkor a legenda státusz így is-úgyis járni fog neki, még ha nem is ő lesz az, akit a csapat arcává teszünk meg a Mr. Chelsea névvel kitüntetjük.

      • Posted 2017-06-04 23:32 0Likes
        by gorkaf78

        Persze igazad van, és talán én vagyok túl romantikus, és tényleg úgy képzelem, hogy a klub játékosai a szurkolói is egyben és kötődnek hozzá. Talán régebben tényleg így volt… De azt viszont nem tudom elfogadni, hogy valakinek kevés egy vagyonnyi fizetés, és inkább vagyon + 30%-ot szeretne. Ezt nem engedném a klub helyében.

      • Posted 2017-06-04 23:38 0Likes
        by BlueCech01

        A te szempontodból nyilván nem az, sem az enyémből annyira, viszont ő már hozzászocializálódott egy szinthez, ami nyilván sokkal több, mint amennyit mi keresünk, de számára ugyanolyan természetes az xszázezer font, mint mondjuk nekünk a saját, amihez mi vagyunk hozzászocializálódva. És ha mondjuk lenne egy számtani sorozat, ahol a fizetésed minden évben 30%-kal nő, 10 év alatt a háromszorosára, és mondjuk már 1.2m forintot keresnél, ami egy vagyon magyar szemmel, akkor sem mondanád/nánk, hogy köszi, a következő évben nem kérem azt a 30%-ot, amihez hozzászocializálódtam az elmúlt 10 évben.

      • Posted 2017-06-04 23:42 0Likes
        by gorkaf78

        Ezek is jogos érvek. Viszont nem vagyok benne biztos, hogy Hazard ‘rászolgál’ majd erre a megemelt fizetésre, láttuk milyen ingadozó a teljesítménye tavaly / idén mércében. Meglátjuk, végül is nem az én pénzemet költi a klub… 😀

      • Posted 2017-06-05 00:05 0Likes
        by BlueCech01

        Az, hogy mi a megszolgálás, elég relatív. Eddig azért csak 2 bajnoki címből oroszlánrészt vállalt, plusz jelenleg tényleg ő az egyetlen jogabonito-kompatibilis játékos a csapatban.

      • Posted 2017-06-05 00:42 0Likes
        by Zenzo

        „Talán régebben tényleg így volt… ”
        Igen, de akkor sem az idegenlégiósok esetében, illetve max nagyon-nagyon ritkán. Az efféle kötődés már akkor is azokban az esetekben volt meg igazán, amit írtam én is, meg Cech is, ha valaki autentikusan kötődik az adott klubhoz. Hazard is könnyebben kötődne a Genthez, Anderlechthez v a tököm tudja, otthon mi áll a szülővárosához legközelebb, de ő elment pénzt keresni, zsoldolni, mert elég jó ahhoz, hogy ezt megtegye. Régebben is voltak ilyenek, csak politikai és egyéb okokból kifolyólag jóval kevesebben.

      • Posted 2017-06-05 00:51 0Likes
        by BlueCech01

        Jaja, többek közt a 95-ös Bosman-szabály előtt. 95 után totálisan felborult minden, azóta pedig kb. a focicsapatok 98%-ának nincs identitása, a maradékból kb. 0.2% releváns a világfociban, ez a Bilbao és az Inter, utóbbi azzal, hogy nem lett interebb. Nálunk talán a Paks ilyen, ahol elképesztően kötődnek a magyar a játékosokhoz.

      • Posted 2017-06-05 00:53 0Likes
        by BlueCech01

        javítva***

      • Posted 2017-06-04 23:54 0Likes
        by Endy919

        JT-t ugyanúgy vitte volna a City és egy fizu emelés után maradt , Lampardot dettó vitte volna a Barca később Jocó az Interbe , és nála is jött a fizu emelés. Túl szépnek látod a világot , pedig egy nagyon mocskos hely.

        Ennyi az egész:)

      • Posted 2017-06-04 22:34 0Likes
        by kormolar

        azért azt is be kell vallani, h ha valaki mindent megakar nyerni(BL,Aranylabda,meg minden)…akkor a Real és a Barca az a csapat…a spanyol liga természetéből fakadóan(pénzosztás, csapatok erőssége,menetrend,anyagi lehetőségek)ezeknél a csapatoknál van a legnagyobb esély nagy egyéni és nemzetközi címekre…

      • Posted 2017-06-04 22:39 0Likes
        by Zenzo

        igen, de cserébe mérlegelni kell azt is, hogy oda be is kell kerülni, nem csak a kötelékbe tartozni. Sok igen komoly játékos járt már pórul ezzel a lépéssel, mindkét csapatban. A foci 51% tudás és képesség, mert ne vegyük el, hogy ez valóban szükséges és alap feltétel, de emellett 49%-ban „jókor jó helyen”, amibe beletartozik, hogy az adott klubnál üresedés van, a többi poszton is világklasszis kaliberek, jó csapatmorál, edző, sérülsésmentesség, apámfasza.

  • Posted 2017-06-04 23:56 0Likes
    by Endy919

    „Belgium confirm that Eden Hazard fractured his ankle in training earlier today. Will be out for several months.”

    Akkor le is zártuk a Hazard témát ?

    • Posted 2017-06-05 00:04 0Likes
      by BlueCech01

      állítólag 2-3 hónapra kidőlt, ezzel lemarad a teljes alapozásról, jobb esetben augusztusra bevethető lesz, szeptemberre talán 100%, rosszabb esetben októberig nem igazán épül fel teljesen. Ebben az esetben egy Sanchezen elgondolkodnék.

      • Posted 2017-06-05 00:07 0Likes
        by Endy919

        máshol 6-8 hetet írnak , de az alapozást kb így is lekési.

      • Posted 2017-06-05 00:10 0Likes
        by BlueCech01

        A 8 hét szerintem az alap, bevethető annál előbb nem igazán lesz.

      • Posted 2017-06-05 00:11 0Likes
        by Endy919

        Kifordult a bokája , nem egy belépő után szedte össze a sérülést , szóval azért még van remény.

      • Posted 2017-06-05 00:12 0Likes
        by BlueCech01

        Most kifordult vagy eltört? Csak mert a te forrásod törést ír, és minden más is.

      • Posted 2017-06-05 00:12 0Likes
        by lamps8

        eltört

      • Posted 2017-06-05 00:14 0Likes
        by Endy919

        igen . volt egy tweet , ahol kificamodott bokáról írták , de már jött az update.

      • Posted 2017-06-05 00:16 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Én is mindenhol azt olvasom, hogy egymagában aláfordult a bokája, talán komoly törést így nem tud elszenvedni. Minden nagyobb oldalon azt hozták le, hogy hivatalos kivizsgálás és álláspont még nincs a súlyosságát illetően.

      • Posted 2017-06-05 00:17 0Likes
        by Endy919
      • Posted 2017-06-05 00:07 0Likes
        by lamps8

        akár még jól is járhatunk ezzel így talán nem fogjuk végignyaralni az egész transfer windowt.

        ja és csapó 3: Alexist felejtsük már el, Messit hamarabb igazoljuk le mint őt.

      • Posted 2017-06-05 00:47 0Likes
        by Zenzo

        „akár még jól is járhatunk ezzel így talán nem fogjuk végignyaralni az egész transfer windowt.”
        cserébe innentől kétszer is meggondoljuk, hogy elengedjük-e Wilmost, mert innentől jó eséllyel Hazard felépüléséig a Pedro-Costa-Will első sorral kell számolni (feltéve, hogy)

      • Posted 2017-06-05 00:59 0Likes
        by lamps8

        az én mondatom pont arra utalt hogy talán ott is erősítünk. de biztos hogy nem csáncsival.

      • Posted 2017-06-05 01:03 0Likes
        by Zenzo

        jöhet Forsberg 😀 (én benne vagyok)

      • Posted 2017-06-05 09:58 0Likes
        by kormolar

        nekem Kuyt-ra hasonlít nagyon

      • Posted 2017-06-05 11:00 0Likes
        by Zenzo

        nem a külseje a lényeg 😛 :DDD

      • Posted 2017-06-05 11:29 0Likes
        by kormolar

        nem csak külsőre…xDD

      • Posted 2017-06-05 11:51 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Traoré!!!

      • Posted 2017-06-05 18:09 0Likes
        by Zenzo

        neki adnék 1 év kölcsönt Lyonban

      • Posted 2017-06-05 10:19 0Likes
        by Tornando Ferres

        Ó, látom megelőztél 🙂

      • Posted 2017-06-05 00:10 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Szerintem várjuk meg a hivatalos álláspontot, egy alaposabb vizsgálat után lehet ez 3 hét de akár 4-5 hónap is.

      • Posted 2017-06-05 00:11 0Likes
        by lamps8

        a válogatotthoz közeli forrás is 2-3 hónapot ír már.

      • Posted 2017-06-05 00:11 0Likes
        by BlueCech01

        3 hét fractured ankle? Az bazi gyors felépülés lenne.

      • Posted 2017-06-05 00:21 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Egy kisebb törésnél 4 hét a gyógyulási idő ha nem mozdul ki szóval szurkoljunk neki, igaz ezen a szinten nem fog egyből edzésbe ugrani.

    • Posted 2017-06-05 00:05 0Likes
      by gorkaf78

      Hát ez durva, jobbulást neki, és gyors felépülést!

    • Posted 2017-06-05 00:25 0Likes
      by szeszfabresz

      Faszom nemár..

      De amondó vagyok ennek igy kellett történnie, akármennyire groteszkül is hangzik, hogy a Real leszálljon róla

    • Posted 2017-06-05 00:44 0Likes
      by Zenzo

      „Akkor le is zártuk a Hazard témát ?”
      egyúttal megnyílik az „ezt beszoptuk” téma :DD f*szomat, ez nem hiányzott.

      • Posted 2017-06-05 00:54 0Likes
        by BlueCech01

        Holnap majd bejelentkezik érte a Barca, hogy hormonkezeléssel meg őssejtekkel felgyógyítják 1 hét alatt, és minden kezdődik előröl.

      • Posted 2017-06-05 01:07 0Likes
        by Zenzo

        ja persze, meg valójában már ez egy ilyen tervezett dolog volt
        http://www.skysports.com/football/news/11668/10904285/chelseas-eden-hazard-says-he-would-have-to-listen-if-real-madrid-make-a-move-to-sign-him

        „I have not met with the board yet to discuss a new deal. I have two games with Belgium coming up first and I am off on my holiday after that. I want to think about football as little as possible.”

        csak nem szólt neki az anutája, hogy jól vigyázzon, mit kíván 🙂 most aztán egy darabig tényleg nem kell a focira gondolnia, bár, kicsit elszámolta az időt 😛

      • Posted 2017-06-05 08:13 0Likes
        by kormolar

        nem tudom mankóval mekkora buli nyaralni…

      • Posted 2017-06-05 10:36 0Likes
        by Endy919

        Én igen . K*rva szar 🙁

      • Posted 2017-06-05 10:59 0Likes
        by Zenzo

        mankóval igazából semmi sem buli :/

      • Posted 2017-06-05 10:59 0Likes
        by Zenzo

        úgy vélem a nyaralásnak így reszeltek, mert tuti, hogy 50-60 orvos és terapeuta lesz a pincér, a pihenés meg a rehab, gumiszalagok, napi ötszöri úszás, meg hasonlók pedig a napi program.

    • Posted 2017-06-05 07:56 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Elkepeszto… Jo esetben az 2 honap koruli gyogyulas, augusztus vegen mar talan jatszhat is.

  • Posted 2017-06-05 08:13 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Amugy a Hazard nyilatkozatrol annyit, h sztem sincs ebben semmi egetveroen meglepo vagy felhaborito.

    Pont a Madrid ellenalhatatlan BL gyozelme utani nap kerdezik meg ot, h mit gondol, odaigazolna-e. Persze, h meggondolna, emlekezzetek, h miert minket valasztott anno es mikor irt ala.

    Hibaztatni sem tudnam, ha egy ilyen jatekost, mint Hazard-t a Madrid hiv nehez nemet mondani, talan mar abbol is elege van, h itt minden meccs arrol szol neki, h hanyszor fogjak agyonrugni. (erre amugy pont egy self-inflicted serulest szerez a PL-n kivul 😀 :S )

    https://twitter.com/hazardeden10/status/207194788620017664

    • Posted 2017-06-05 08:22 0Likes
      by kormolar

      ez olyan mint ha az MU CR-t hibáztatná h elment a Madridba….és kb azóta 1-szer játszott döntőt az MU( azt is elbukta)…a Real 3x mind megnyerte + csak 1x nem jutottak be az elődöntőbe…

    • Posted 2017-06-05 12:18 0Likes
      by BlueCech01

      Mondjuk pont neki kellett volna megadni azt a pluszt, ami a BL-hez kell, erre fel első évében egy gólt sem lőtt a sorozatban, a második évben meg ugyan a PSG ellen lőtt egy fontos gólt, de az Atleti ellen meg teljesen közepesen játszott. A 2015-ös PSG elleni überblamából ő is kivette a részét, ’16-ban meg észre sem lehetett venni a kétvereséges kiesés közben.
      Szóval ez így nagyon álságos lenne, már ha emiatt problémázna, mert közel sem hozott semmit a zsenialitásából a BL-ben eddig.

  • Posted 2017-06-05 10:18 0Likes
    by Tornando Ferres

    Ha másra nem is jó Hazard sérülése, legalább Williant nem adjuk el a MUnak. Nagyon remélem.

  • Posted 2017-06-05 10:28 0Likes
    by kormolar

    „Real Madrid striker Alvaro Morata has his heart set on a move to Chelsea…”

    • Posted 2017-06-05 20:20 0Likes
      by Diego Costa

      Nagyon a MIlan-hoz mondják, jó lenne ha már aláírna… Lesz olyan is, hogy olyan játékosokkal hoznak minket szóba, akinek tudnék örülni is? 🙁

  • Posted 2017-06-05 11:54 0Likes
    by gorkaf78

    Akartam már korábban is kérdezni, hogy Christensen-ről van valakinek info-ja?

    • Posted 2017-06-05 11:58 0Likes
      by kasata91

      Magas, dán, középhátvéd.
      Viccet félretéve. Nyaral 😀

      • Posted 2017-06-05 12:15 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Nekem mondjuk az nem rémlett, hogy még mindig ennyire fiatal.

    • Posted 2017-06-05 12:00 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Szezon alatt többször is olyan infók jöttek, hogy komoly tervei vannak Conténak vele.

      • Posted 2017-06-05 12:07 0Likes
        by gorkaf78

        Jó lenne házon belül megoldani a védelem erősítését vele. Egyébként több helyen is azt olvastam, hogy VvD végül a City-be megy, remélem, nem fekszik rá újra a board Koulibaly-ra…

      • Posted 2017-06-05 12:08 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Christensen-Luiz-Azpi kezdő és Aké-Cahill csere sorral szerintem neki lehetne menni az új szezonnak.

      • Posted 2017-06-05 12:11 0Likes
        by gorkaf78

        Igen, ez nem hangzik rosszul… ráadásul ott lenne még Zouma is, bár ő lehet, hogy megy kölcsönbe. Lehet, hogy nem is a védelem az a rész, ahol nagyon költeni kéne, de lehet Conte máshogy gondolja. 😀

      • Posted 2017-06-05 12:13 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Zoumának mindenképpen kell a kölcsön, hogy visszanyerje a magabiztosságát a pályán egy ilyen sérülés után. Állandó játék ami létfontosságú jelenleg a számára, ami itt finoman szólva nem garantált.

      • Posted 2017-06-05 12:15 0Likes
        by Endy919

        Christensent inkább DL posztján tudnám elképzelni , őt viszont most raknám ki.

      • Posted 2017-06-05 12:16 0Likes
        by gorkaf78

        Ezt nem értem, DL nagyon stabil volt idén, miért raknád ki a kezdőből?

      • Posted 2017-06-05 12:21 0Likes
        by Endy919

        Félre értettük egymást 🙂 én DL-hez most nem nyúlnék:)

      • Posted 2017-06-05 12:22 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Te megint iszol??? 😀

      • Posted 2017-06-05 12:39 0Likes
        by Endy919

        Dolgozok , és közben sietek!!! 😀

      • Posted 2017-06-05 14:51 0Likes
        by mohacsia

        Dolgozol, sietsz és közben iszol?

      • Posted 2017-06-05 12:22 0Likes
        by BlueCech01

        Magamnál is imádom, amikor véletlen kihagyok egy nemet, és mondok teljesen véletlenül valami irdatlan ostobaságot.

      • Posted 2017-06-05 12:39 0Likes
        by Endy919

        Javítva 😀

      • Posted 2017-06-05 12:22 0Likes
        by gorkaf78

        Oké, akkor viszont nem értem, hogy kit tennél ki, és hova. 😀

      • Posted 2017-06-05 12:38 0Likes
        by Endy919

        Senkit . Kapjon Christi 20-25 meccset és lássuk , hogy mit tud.

      • Posted 2017-06-05 12:19 0Likes
        by BlueCech01

        Cahillnél én előre borítékolom, hogy ameddig nem követi el ordas faszságok sorozatát, addig jövőre is vele kezdődik a névsor.

      • Posted 2017-06-05 12:24 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Benne van sajnos a levegőben, de én reménykedek, hogy Conte látja a korlátait.

      • Posted 2017-06-05 18:08 0Likes
        by Zenzo

        pont ezért.

      • Posted 2017-06-05 18:07 0Likes
        by Zenzo

        én is ebben bízom, de annyira nem hiszek benne :/

      • Posted 2017-06-05 20:18 0Likes
        by Diego Costa

        Kéne még akkor is valaki. Mondanám, hogy Luiz helyére nincs senki, de akkor max megoldja AC ha bemgy középra, Azpi ki jobbra és valaki, akkor balra. Ettől függetlenül 2 ember kell minden posztra. Zouma-t nem számolom, mert szerintem kölcsönbe fog menni, szóval valaki hiányzik még. Illetve Conte ambiciózusabb annál, hogy egy kölcsönből visszatérő sráccal erősítsen , legyen bármilyen tehetséges is. Luiz és Cahill is 30+-os már a pótlásukra is lassan gondolni kéne.

    • Posted 2017-06-05 20:15 0Likes
      by Diego Costa

      Én csak pozitív véleményeket hallottam róla, sokan még Azpi helyén is őt játszatták volna. VVD elkellet volna a védelmünkben, de ha nem jön, akkor azzal próbálom magam vigasztalni, hogy AC-nek több lehetősége lesz,

  • Posted 2017-06-05 12:07 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Hazard ma műtik meg Londonban.

  • Posted 2017-06-05 12:08 0Likes
    by kasata91

    Lentebbi Hazard fizetési mizériához. (azért ide írom mert ott nem akarom a vita menetét megszakítani egy beszúrt kommenntel)
    Nekem alkalmazottként az a véleményem, hogy hiába keresek jól, vagyok boldog és elégedett, ha tudnám hogy másik munkahelyen ennél jelentősen többet kereshetek ráadásul ugyanazért a produktumert akkor még ha elkötelezett is vagyok, akkor is ott motoszkál a fejemben, eljátszom a gondolattal stb. És egy ilyen fontos játékos esetében ha már csak 100 helyett 90%nyira koncentrált már kupák mehetnek el.
    Új szerződés? Nem is értem miért problema. Nektek is baromi jól esik ha elégedették a munkáddal és honorálják azt. Nem pedig kifacsarnak és örül a klub hogy milyen fasza szerződést kötöttek veled hogy még 3 évig van 200k ért hetente ilyen playájuk.

    • Posted 2017-06-05 13:22 0Likes
      by Blotunga

      Te egy zsoldos vagy, nem érted?! 😀

    • Posted 2017-06-05 13:32 0Likes
      by Sandic

      Ez nálam addig igaz, amíg nincs meg az a fizu, amivel már jól érzem magam. Csak a példa kedvéért, ha a mostani nettó keresetem havi 1 milla lenne, és jól érezném magam a munkahelyemnél, akkor lehet nem váltanék egy bizonytalanra, még akkor sem, ha ott 1,2 millát adnának.
      Mondjuk én Kanté típusú ember vagyok, nem kell nekem Ferrari, meg 20 másik kocsi akkor sem, ha telne rá, jó nekem egy új Merci vagy Audi is jóval kevesebbért.

      • Posted 2017-06-05 13:38 0Likes
        by BlueCech01

        Viszont (az alábbi példa alapján) ha a te fizetésed egy számtani sorozatban nőne évi 30%-kal, 10 év alatt pedig a háromszorosára nőne, hiába keresnél már akkor 1.2 milliót évente, nem mondanád azt, hogy oké, köszi, innentől nem kérem azt a 30%-os emelést, hiába dolgozom ugyanolyan keményen és hatékonyan, ezentúl nem akarok jutalmat.
        És nem csak te senki. Mert ha van lehetőség arra a +30%-ra, te pedig szerződéses alkalmazott vagy, mégis miért tennél le erről az összegről?

      • Posted 2017-06-05 13:50 0Likes
        by Sandic

        Amire én kitértem, az munkahelyváltás magasabb fizuért.

        A béremelés más tészta. Abban teljesen egyet értek, hogy elfogadnám/elfogadom, ha felkínálják. De én nem helyeznék nyomást a vezetőségre, hogy vagy megadjátok vagy megyek (Ezt nem tudjuk Hazard esetében megtörtént-e).
        Másrészről szerintem a legtöbb helyen nincs olyan cégen belül, hogy valakinek ugyanarra/hasonló pozícióra sokkal több fizetést adnak, mint a másiknak (kivéve ha gyakornok). Különbségek persze lehetnek, valaki régebb óta dolgozik ott, esetleg hozzátett egy kis pluszt a cég működéséhez, de azért +150 ezer font mégiscsak durva Hazardék esetében. Csak az emelésének összegéből kijönne két középszerű játékos fizetése. Én továbbra is tartom, hogy +30 ezret kellene neki hozzácsapni, ha tetszik elfogadja, ha nem marad a 220ezer 2020-ig. Hidd el, elfogadná ezt is.

      • Posted 2017-06-05 14:03 0Likes
        by BlueCech01

        De érted, mindkettőnél ott van, hogy az adott fizetéssel már bőven boldog lehetsz minden gond nélkül, mert tegyük fel egy középosztálybéli családba szocializálódtál, így mondjuk ahhoz, hogy a szüleid együttesen havi 600ezer pluszt keresnek, így tartják fent a standard of livinget és a ebbe nősz bele. Ergo a 1.2m már bőven túl van azon az összegen, ami te beleszocializálódtál, tehát a boldogsághoz több, mint elég. Viszont ettől függetlenül te hiába vagy boldog, nem mondasz le a juttatásról, ami rövid időn belül 1.5-re, majd 1.8-ra, végül 2m-re is emelheti a fizetésed. És itt most kizárólag a boldogságon van a hangsúly.
        És pont ez a lényeg, mert te abban gondolkodsz, hogy Hazard elfogadná a +30ezret, holott ez olyan, hogy a te cégednél keresel 1.2 milliót, és hajlandóak neked adni ehhez + 2 milliót emelésképp, a RealTGM cég meg az 1.2milliódhoz +24 milliót adnak emelésképp. És ugyanazt kéne csinálnod, semmivel sem többet. A 30 és a 150 között pont ekkora a különbség szimbolizálva.
        És nyilván oké, itt és most azt mondod, hogy neked elég a plusz 2 millió is, de ha ott lenne a szerződés havi fix 25 millióval, akkor arra nem mondanád, hogy bocsi ettől már túl boldog lennék.

      • Posted 2017-06-05 20:12 0Likes
        by Sandic

        Arra nem tértem ki részletesen, de úgy látom nem jött át senkinek, hogy még csak nem is kizárólag azzal van bajom, hogy ennyit emelnek Hazárdnak. Egyre több pénz van a fociban, ott az infláció, stb. A gond ott kezdődik, hogy a többieknek nem akarnak adni emelést (vagyis inkább nincs hír róla). Ha már Hazard teljesítményét díjazták, akkor minimum kellene Azpiét, Kantéét, DL-ét, de tulajdonképpen az összes játékosét, aki hozzátett a bajnoki címhez. És az, hogy Hazárdot annyira kiemelik, hogy majdnem 2x annyit keresne, mint a 2. legjobban kereső játékosunk, na ez a túlzás.

      • Posted 2017-06-05 21:16 0Likes
        by BlueCech01

        Egyetértünk, de ez meg már nem Hazard-on múlik.

      • Posted 2017-06-05 21:39 0Likes
        by gorkaf78

        Végre valaki megértette, amit én is írtam! 😀

      • Posted 2017-06-05 21:48 0Likes
        by Zenzo

        „Egyre több pénz van a fociban, ott az infláció, stb.”
        És? Ennek mi köze van Hazardhoz vagy a Chelseahez? Amúgy oké, annyi, hogy a fizetések és igazolások árának felveréséhez Abranak mondjuk pont volt köze….

        „A gond ott kezdődik, hogy a többieknek nem akarnak adni emelést”
        Hazardnak sem akarnak, csak a belgának van egy aduász a kezében.

        „Ha már Hazard teljesítményét díjazták, akkor minimum kellene Azpiét, Kantéét, DL-ét, de tulajdonképpen az összes játékosét, aki hozzátett a bajnoki címhez. És az, hogy Hazárdot annyira kiemelik, hogy majdnem 2x annyit keresne, mint a 2. legjobban kereső játékosunk, na ez a túlzás.”
        Az élet igazságtalan…

      • Posted 2017-06-05 15:42 0Likes
        by Levi97

        Szerintem nézzük meg egy kicsit a fizu „sztár-státusz” mivoltát is.
        Hazard a legjobb (top 5 – 10) játékosnak van kikiáltva, minden esélye megvan, hogy a legjobb legyen, aranylabdás és ez célja is.
        A klub legnagyobb dolga szerintem, hogy meggyőzze a belgát, hogy ez sikerülhet Kékként is. Ennek pedig az egyik kifejező eszköze bizony a fizu: a jelenlegi toppok (Messi- CR) 365 ezer körül keresnek, bale-pogba duo 300 szintén, neymar is 280-290.
        Na most Hazard ezekkel a játékosokkal versenyzik/fog küzdeni az aranylabdáért. Biztos nem tesz szart az önbizalmának és kedvének, ha nem csak a nyilatkozataiban kezeli a staff extraklasszisnak, hanem olyan fizut is adnak neki :))

        Amúgy Sanchez-Özil duo is 300 körül akar a hírek szerint, dagadt rooney is annyit kap, sőt de Geat is 200k(!!!kapusként!!!) fizuval tartották meg. szóval ez van… 🙂

        (forrás : http://www.totalsportek.com/money/real-madrid-player-salaries/ )

      • Posted 2017-06-05 15:47 0Likes
        by Levi97

        Amúgy egy heti 100 000-es emelés 4 év alatt ~21 600 000 pénzbe fáj…
        Ennyiből jelenleg nagyon max egy közepes játékos vételárát tudjuk leszurkolni, fizu nélkül. Akkor meg inkább igazuljunk eggyel kevesebbet, ne a mennyiségre menjünk és legyen sokáig boldogan nálunk Eden.
        Én legalábbis így látom:)

  • Posted 2017-06-05 12:51 0Likes
    by BlueCech01

    Pont azon gondolkodtam, hogy a BL-ben már milyen régen nem volt a Chelsea-nek igazi rangadója valami klasszikus nagy csapattal szemben. Ha az Atleticot ideveszem, akkor is 3 év, bár amikor velünk küzdöttek, még eléggé a középszintből való feltörekvéssel is küzdöttek. Egyébként 5 év lenne, amikor a Barca, a Bayern és a Juve is szembejött.
    Jövőre most már nagyon adnék valami Chelsea-Dortmundot legalább.

    • Posted 2017-06-05 13:26 0Likes
      by Sandic

      Vigyázz, mit kívánsz! Sajnos tényleg szomorú, hogy volt amikor a PSG állított meg bennünket, amikor meg nem, akkor az Atletico. Ki tudja, most már lehet, hogy a csoportkörben is kifogunk egy nagyot, pölö Barca.

    • Posted 2017-06-05 14:09 0Likes
      by Endy919

      Ha az Atletit nem tekinted igazi nagy csapatnak , akkor a BvB-t miért? Volt két jó évük , és azóta mindenki elvan tőlük ájulva , pedig szerintem nagyon semmi csapat pár potenciális sztárral.

      • Posted 2017-06-05 14:10 0Likes
        by BlueCech01

        Az akkori Atletit nem tekintem nagy csapatnak. Az akkori Atleti meg kb. a ligát még nem nyerő 2011-es Dortmundnak felel meg.

      • Posted 2017-06-05 14:11 0Likes
        by Endy919

        Az akkori Atleti szerintem erősebb volt a mostani Dortmundnál

      • Posted 2017-06-05 14:12 0Likes
        by BlueCech01

        Ez tökéletesen irreleváns.

      • Posted 2017-06-05 14:13 0Likes
        by Endy919

        Mert ? Mitől olyan jó a BvB?

      • Posted 2017-06-05 14:14 0Likes
        by BlueCech01

        Mert a nagy csapati-státusz nem egyenlő jelenlegi formával, azért.

      • Posted 2017-06-05 14:16 0Likes
        by Endy919

        Akkor ha jól fogom fel , akkor neked nem a komoly meccs a lényeg , csak nagy csapat legyen (AC/Inter/Ajax/,…stb) ?

      • Posted 2017-06-05 14:18 0Likes
        by BlueCech01

        De, legyen komoly meccs is, de egy olyan csapattal, amelyik jelenleg a nagy csapati-státuszt kiérdemli.
        Oké, tény hogy a Dortmund nem zárt masszív éveket, de ettől még a jelenlegi foci meghatározó alakja.

      • Posted 2017-06-05 18:08 0Likes
        by acsdav2

        A 2011-es Dortmund éppenséggel bajnokságot nyert. Melyik Dortmundra gondolsz?

      • Posted 2017-06-05 18:14 0Likes
        by BlueCech01

        Pont a bajnokság kapujában állóra, amelyik még nem nyerte meg official.

      • Posted 2017-06-05 21:43 0Likes
        by acsdav2

        Hát most nem értelek. Miért pont az a csapat amelyik még nem bajnok és miért nem a pár héttel későbbi amelyik már bajnok?

      • Posted 2017-06-05 22:46 0Likes
        by BlueCech01

        Mert kontextusában ugyanott volt az Atletico amikor velünk játszott.

  • Posted 2017-06-05 13:15 0Likes
    by BlueCech01

    Sunday afternoon: Hazard says he would consider Real Madrid move.

    Sunday evening: Hazard ruled out for 2-3 months with fractured ankle…

    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18838935_1072464189522357_614245250707533689_n.jpg?oh=dc086d02d581128c7a3812270d429358&oe=59AE9B32

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com