Az októberben kezdődő szezon története

2016 októberének első napján a Chelsea egy teljes mértékben felejthető és középszerű időszak után a Hull City otthonába látogatott, először alkalmazva a 3-4-3-as felállást az összetákolt wingerekkel, az egy tengelyben még sosem játszó védőtrióval és az enyhén „túlbiztosított” középpályával.
A többi joggal nevezhető történelemnek.

2016 nyarán mindebből a diadalmenetből azonban még semmi nem látszott.
Így az események tudatában eléggé komikus visszatekinteni arra az első fordulós mérkőzésre a West Ham ellen, ahol még az Ivanovics-Terry-Cahill-Azpilicueta négyessel álltunk ki, a kezdőben három olyan játékossal, akiknek a szeptember befejeztével teljes mértékben véget is ért a szezon.
Védelmünk ilyen szintű kezdetiessége egy roppant egyszerű indokkal magyarázható: nem volt más. Pont azon a holtponton kezdődött a bajnokság, amikor már megtörtént a szokásos loan-hullám, viszont a Kalidou Koulibaly-ért folyó tárgyalások egyre tovább húzódtak, végül megrekedtek. Nem csak minőségben, de mennyiségben sem volt meg a szekció.

A nyár nem csak a hátul, de a többi poszton sem alakult az elvárásoknak megfelelően. 2016 első fele az esélytelenség és a izgalommentesség olyan mértékű szürkeségével telt, amihez foghatóval a Chelsea szurkolói meglehetősen régen találkoztak. Ahogy véget ért a szervtelen vonaglás, a csapat fátyla alól sorban repültek ki azok az arcok, akik a legikonikusabban kapcsolódtak a kudarcok szezonjához: Djilobodji, Falcao, Pato, Miazga a teljesség igénye nélkül. Persze nem lehet rájuk azt mondani, hogy negatívan maradtak volna meg a drukkerek emlékezetében, de csak azért, mert jó eséllyel a többségük már el is felejtette őket.
A Chelsea háza táján tehát jogosan várt mindenki valami megaállat nyarat, ahol Nainggolan és Griezmann repülőgébe a sietségtől összeütközik van Dijk London felé száguldó G36 AMG-je fölött.

Az események azonban jóval hektikusabban és szerencsétlenebbül követték egymást, és az idénnyitóra egy, azaz egy darab „A”-kategóriás sztárt sikerült szerződtetni, a „csoda-leszter” szerény pályaurát, N’Golo Kantét, aki az egyetlen változást jelentette a májusban leköszönő Hiddink-féle alapkezdőhöz képest. A felállás is teljes mértékben idegennek tűnt Contétól, amilyet a preseason előtt nem is feltételeztünk volna, és amiről sugárzott az ideiglenesség a pillanat megoldásának kényszere. A 4-1-4-1 egy pillanatig sem működő, akadozó és könnyen semlegesíthető gépezet volt az előző idényben már jócskán leszereplő védőnégyessel és Maticcsal kvázi btb-pozícióban, melyet bármelyik presszingelő/villámgyorsan kontrázó/egyáltalán támadással próbálkozó csapat másodpercek alatt kettészakíthatott.

„Kétszer ugyanarra úgysem képes”

Eleinte szenvedős játékkal és utolsó perces villanásokkal sikerült összekaparni a hárompontot a West Ham és a Watford ellen, majd a Burnley hazavágásával összehoztuk a 4-1-4-1 egyetlen domináns győzelmét hármat hintve, először clean sheettel.
Ezt követően érkezett meg a védelem erősítésére és bővítésére szánt két játékos, az egész ésszerűnek, ugyanakkor pánikszerűnek is nevezhető igazolás, Marcos Alonso, illetve a 2 év után visszatérő David Luiz, akit annak idején 2014-ben egy egészen elképesztő, 50 millió eurós vételárral sikerült rásózni a PSG-re, megkötve ezzel az Abra-éra legjobb üzletét. Nem szükséges részletezni, hogy bár a brazil rendesen rácáfolt a benne kétkedőkre, augusztus végén az ő semmiből való, 35 milliós visszahozásával a klub nagyjából elismerte, hogy a nyár mennyire nem úgy alakult, ahogy az eredendően el volt tervezve.

A szerencse három többé-kevésbé biztató fellépés után elhagyta az ezer tapasszal összefoltozott felállást, és szeptemberben elérkezett a mélypont. Egyetlen bajnoki mérkőzést sem voltunk képesek megnyerni. Guidolin lefelé süllyedő Swansea-ja ellen sikerült szánni valóan leikszelni, majd a Bridge-n megtörni a Liverpool ellen viszonylag egész simán. A 4-1-4-1 utolsó gyászos félideje végül az Emirates-ben jött el, ahol Wengerék gond nélkül használták ki (feltételezhetően elképesztő mennyiségű elemzőmunka után) a Chelsea taktikájának gyenge pontjait, 40 perc alatt akadályok nélkül 3 góllal elhúzva, és bár Conte ezen a mérkőzésen már adott a háromvédős szisztémának egy csonka félidőt, ez mit sem változtatott.

Conte bár az általa preferált 3-5-2-ből nem tudott semmit kihozni a Chelseanél, megtalálta a keret és az elképzelési között a közös metszetet, és megszületett a későbbi bajnokcsapat alaptizenegye 3-4-3-as felállásban. Conte hozzáértése és zsenialitása pedig olyan mérföldkövekhez vezetett, mint a csapat győzelmi sorozatának totális megdöntése, zsinórban három „hónap menedzsere” cím és egy idényen belül 30 győzelem, ami szintén egyedi a Premier League történetében.
A 3-4-3 első három hónapja mindent elsöprő sikert aratott, a gárda pedig a semmiből előtörve fészkelte be magát az első helyre.

Hármasuk elsöprő sikert aratott

Azonban ahogy átléptünk 2017-be, a kezdeti felpörgés és lendület egyre kevésbé látszott a játékon, a villámgyors fogaskerekek egyre akadozottabban és lassabban mozogtak. Letagadhatatlanná vált, hogy Conte bármennyire is próbálkozik hozzátenni a sajátját a squadhoz, ez a keret továbbra sem az övé, továbbra sem egy rá szabott csapattal dolgozik. Több oldalról is érte kritika az olasz mestert a rotálás hiányát illetően, de ebben az is benne volt, hogy a két standard cserén, Willianen és Fabregason kívül jó eséllyel senkit nem tartott alkalmasnak arra, hogy akárcsak közepesen stabil szerepet kapjon ebben a rendszerben. A vészposzton játszó játékosok pedig sokkal hullámzóbb teljesítményt hoztak, mint azelőtt bármikor, sokkal több hibát vétettek és ezt a csapatjáték is megszenvedte. Mindehhez még hozzájött Costa formahanyatlása is, akinek a szezonját legjobban a színházi komédia-tragédia maszkok tudnák szimbolizálni. Klasszis szintről Torres nyomdokaiban, csak kicsit kevesebb gólpasszal.

A második félévben egyszerűen megrepedt az a tiszta, konstruktív összjáték, amivel a Chelsea 10 pont előnyig küzdötte magát. Az egykor 12 clean sheetet összehozó védelem zsinórban 11 meccsen át képtelen volt egyetlen mérkőzést végigtolni kapott gól nélkül, a győzelmek pedig a csikorgás – egyéni villanás – csikorgás mintában merültek ki.
2017-ben kétségtelenül az egyéni villanások váltották a taktikai fölényt. Hazard, Pedro, Fabregas és Willian pedig zömében képesek voltak meglépni a győzelmekhez esszenciális megmozdulásokat. Ehhez viszont a „mentally strong” elengedhetetlenül kellett, és ha kizárólag a bajnoki szezont vesszük, ilyen szempontból nem érhette kritika Antonio fiait.

Conte zseniálisan szerepelt egész évben, mint edző és mint pedagógus is. Az egyetlen terület, ahol vitathatót produkált, az a csatárkérdés megoldása volt. Costa túlerőltetése nem csak indokolatlan, de teljes mértékben kontraproduktív döntésnek is bizonyult. A spanyol-brazil centert már csak a múltjából kifolyólag is szükséges és létfontosságú lett volna gyakran rotálni. Ez az, amit Mourinho meg tudott tenni, és meg is tett, ugyanis a Droga-Rémy kombó 2014/15-ben nem kevés játékpercet vett le Diego válláról, és ez az, amit Hiddink nem igazán tudott megtenni, mert hát Pato-Falcao-Rémy.

A nyár egyik nagy kérdőjele

Conte viszont megmásíthatatlan döntést hozott, és annak ellenére sem játszatta a nyáron majd’ 40 millióért érkező Batshuayit, hogy Costa fizikálisan már egyszerűen nem bírta, és egy idő után hiába volt meg benne az akarat és a harciasság, egy sikertelenebb félidő után teljesen elszállt az agya.
Batshuayi mellőzésének okáról születtek „conte-ók”, melyek szerint az edző egyfajta protestálás miatt nem ad neki lehetőséget, jelezvén, hogy nem kér több olyan játékost, aki nem az ő beleegyezésével szerződik le.
Ami viszont tény, hogy Conte a centergubancot nem tudta, vagy nem is akarta megoldani, csak kompenzálni, amit végül Hazard-ék vezetésével sikerült is.

Conte munkáját a laikusabb nyelvek az idény során többször elintézték annyival, hogy „bajnokcsapatot vett át, nem kell ennyire túlbecsülni a képességeit”. Azonban ez több szempontból sem helytálló. 2015 bajnokaiból pusztán öt mezőnyjátékos maradt meg állandó kezdőnek, ráadásul olyan évekig megkérdőjelezhetetlen tagoknak sem szavazott bizalmat Conte, mint Oscar, Ivanovics vagy a gárda örökös vezére és összetartója, Terry. És nem, ez nem mond ellent mindannak, hogy ez továbbra sem Conte squadja. Ez pusztán annyit jelent, hogy Antonio a bajnokteamtől függetlenül épített fel egy csapatot.

Kellemetlen szájízt egyedül a sajnálatos módon elveszített kupadöntő okozhat, ahol egy egészen érthetetlen gól után összezuhant a Chelsea, majd mire magához tért, egy egészen érthetetlen, ám totálisan jogos piros lappal minden el is dőlt. Jó lett volna 2012 után ismét behúzni egy FA-kupát, de ha mélyen az elvárásainkat nézzük és az előzetes prediket, elégedettebbek sehogy sem lehetnénk.

Augusztusban a maximumot mindenki a BL elérésében és egy kupában látta. Mindkettőt sikerült elérni, olyan módon, ahogyan azt senki nem remélte. Rekordok csokrában ünnepelte a Chelsea története 6. bajnoki címét, a nyáron pedig bármekkora mozgás és igazolási hullám is fog végbe menni a Stamford Bridge környékén, egy biztos: Conte jövőre is itt lesz, és BL-szereplő bajnokként minden esélyünk megvan arra, hogy a keret összes hiányosságát minőségi igazolásokkal pótoljuk. És amennyiben ez megtörténik, a következő szezont Conte egy teljes mértékben ráméretezett kerettel kezdheti meg.

KTBFFH 2017/18-ban is!

1882 Comments

  • Posted 2017-06-03 10:32 0Likes
    by kormolar

    Costa-t hírbe hozták egy esetleges januári Atleti visszaigazolással…

    • Posted 2017-06-03 11:19 0Likes
      by Zenzo

      ennek mi értelme lenne? Costa vagy itt, vagy ott nem léphetne pályára a BLben, az úgy kinek jó?

      • Posted 2017-06-03 11:24 0Likes
        by BlueCech01

        Meg eleve így minek menne vissza? Griezmann gondolom pótolva lenne addigra szóval nem értem, minek adna ki az Atleti 40 milliót egy másodhegedűs csatárra.

      • Posted 2017-06-03 11:32 0Likes
        by Zenzo

        hm, nem tudom, így, hogy az Atleti ban-ját fenntartják nyárra, eleve nagy kérdés, mi van Lacazette-el – elvileg vele ugye már PRE-contractot kötöttek, amit megerősített mindkét klub, bár Lacazette ügynöke a napokban épp cáfolta.

        vonatkozó írások a témában:
        http://www.squawka.com/news/lyon-president-atletico-madrid-transfer-ban-is-good-and-bad-for-alexandre-lacazette/955411

        http://www.squawka.com/news/how-atletico-madrids-transfer-ban-could-affect-the-premier-league/954920

      • Posted 2017-06-03 12:20 0Likes
        by balazsh

        Jó kis írás, a kérdés már csak az, hogy a Costa-ügyből tényleg winnerként kerülünk-e ki.

      • Posted 2017-06-03 11:42 0Likes
        by kormolar

        szerinted Costa-t kiszorítaná Gramiero vagy Torres?Grizi meg nem klasszikus középcsatár….+szinte 100 h nem megy el nyáron mert nem tudnák pótolni a ban miatt nyáron…

      • Posted 2017-06-03 11:43 0Likes
        by Endy919

        Ha az Utd , vagy bárki kifizeti a 86 millió fontos kivásrlási árát , fejre is állhat az Atleti. Az már csak a játékostól függ , hogy ilyenkor eligazolt-e tőlük.

      • Posted 2017-06-03 11:45 0Likes
        by kormolar

        Griezmann-t tartom olyan játékosnak h nem hagyná ilyen sz*rban a csapatot….van olyan kötődése a klubhoz és Simeone-hoz…

      • Posted 2017-06-03 11:46 0Likes
        by BlueCech01

        „van olyan kötődése a klubhoz és Simeone-hoz”
        Mióta van ott, két éve se? 😀

      • Posted 2017-06-03 12:09 0Likes
        by balazsh

        Az eltiltási hír után amúgy gyorsan helyet cserélt a Utdbe igazolás és a maradás oddsa, most 1,2-t adnak arra, hogy marad az Atletiben 😀

      • Posted 2017-06-03 11:49 0Likes
        by BlueCech01

        „szerinted Costa-t kiszorítaná Gramiero vagy Torres”
        Igen, nyilvánvaló, hogy a Griezmannból kapott sacc 90 milliót csak Costába ölnék, nem legalább még egy posztriválisba.

      • Posted 2017-06-03 15:25 0Likes
        by Diego Costa

        „szerinted Costa-t kiszorítaná Gramiero vagy Torres?” Ez milyen kérdés, már nem azért.

      • Posted 2017-06-03 16:15 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Tavaszi Costa keményen megküzdene Torressal a kezdőért.

      • Posted 2017-06-03 11:36 0Likes
        by kormolar

        Costa simán visszamenne….szereti az Atleti-t és Simeone-t….az h félévig nem játszhat Bl-ben…idén sem volt ott…azért a BL győzelem mindkét csapat esetében is azért elég „impossible” kategória jelenleg( de ne legyen így…)…

      • Posted 2017-06-03 11:45 0Likes
        by Zenzo

        más az, hogy szarul hoztál le egy szezont a csapatoddal együtt, és ezért nem indulhatsz a BL-ben eleve, és más az, hogy elkezded valahol, akik nélküled mennek tovább – ki tudja, meddig -, miközben az „új” csapatod is menetel, akik ráadásul az utóbbi évek során legalább a négybe jutottak, te meg a pad mögül nézheted végig az egészet. Diegoal, aki évek óta No1. csatár mindenhol, ezt nem tudom, hogyan viselné el….

      • Posted 2017-06-03 13:20 0Likes
        by Sandic

        Nem úgy volt korábban, hogy Simeone távozik?

      • Posted 2017-06-03 15:25 0Likes
        by Diego Costa

        Elvileg marad. Inter-rel hozták nagyon szóba, de oda Spalletti megy.

      • Posted 2017-06-03 17:15 0Likes
        by Sandic

        Ha Kínába ment volna, akkor meg egyáltalán nem lett volna BL (max. ázsiai BL, de az nem nívós), szerintem is kibírná a fél szezont, ezen nem múlna a dolog. A kérdés az, mi engednénk-e januárban.

      • Posted 2017-06-03 21:53 0Likes
        by Zenzo

        Ha Kínába ment volna, az a pénzről szólt volna, ha az EU-ban marad, akkor meg a címekről, ez azért annyira nem igényel nagy logikát 🙂

    • Posted 2017-06-03 15:24 0Likes
      by Diego Costa

      Érdekes hírek jelennek meg Costa-val kapcsolatban. Először nagyon úgy nézett ki, hogy Kínában folytatja, majd a maradás volt a téma, most meg egy januári váltás. Ez a megoldás érdekes lenne. Pont azért nem engedtük el Costa-t többek között januárban, mert nem tudtuk volna pótolni. Most elvben fel tudnánk rá készülni, de azért akkor is ez egy veszélyes húzás. Hogy mennénk így neki a szezonnak? Costa bekezd, ahogy szokta és januárban távozik? Hol volt ilyen egy ambiciózus klubnál? Én nem nagyon emlékszem. És még úgy se tetszene, hogy Costa mindig leereszt második félidőre, tehát akár még „jól” is kijöhetnénk.

      • Posted 2017-06-03 17:13 0Likes
        by Sandic

        Ez csak akkor működhetne, ha jönne a nyáron Lukaku. Januárig lehetne rotálni őket, esetleg ha ég a ház, akkor kétcsatáros formációra váltani, januártól meg lenne csak Lukaku (meg valaki kispados mellé), így talán nem égne ki a belga szezon végére.

      • Posted 2017-06-03 17:46 0Likes
        by Diego Costa

        De hogy mész neki az évnek, úgy, hogy szezon közben lelép egy meghatározó játékos? Ez nem profi klubra vall. Jól reagáltunk a vereségekre a szezonban, de ezt is kezelni kéne. Lehet,hogy megzavarja a játékosokat, de az, hogy ez nem egy egészséges szituáció az biztos.

      • Posted 2017-06-03 21:53 0Likes
        by Zenzo

        nem véletlen, hogy télen ritkán cserélnek gazdát nagy spílerek…

      • Posted 2017-06-04 10:38 0Likes
        by Diego Costa

        Ezt mondom én is. Ezért tartom rossz gondolatnak.

  • Posted 2017-06-03 15:41 0Likes
    by Diego Costa

    A mai hírek szerint Alves a BL döntő után csatlakozik hozzánk. 😀

    • Posted 2017-06-03 16:14 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      34 éves már, nem örülnék neki.

      • Posted 2017-06-03 16:55 0Likes
        by BlueCech01

        Mózes helyére? Ne viccelj már.

      • Posted 2017-06-03 16:58 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Nem viccelek, egy ilyen stílusu játékosnál bármikor jöhet ebben a korban a fizikai leépülés, utána egy Mózi is hasznosabb lesz.

      • Posted 2017-06-03 17:04 0Likes
        by BlueCech01

        Idén a BL-ben világszínvonalú performanszot hozott, 1 jó szezon még biztosan van benne.
        Labdával meg akkor is mérföldekkel ügyesebb lesz Mosesnél, ha a lábfeje helyére téglát operálnak.

      • Posted 2017-06-03 17:09 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        „1 jó szezon még biztosan van benne. ”
        Ezzel van pont a bajom, neki egyedül akkor tudnék örülni, ha az utolsó órában elhozzuk mert más nem sikerült. Eddig nem volt ránk jellemző, hogy a kezdőben vén embereket igazolunk és ha Conte hosszútávon tervez nem is látnám értelmét.Conte itt van egy éve, biztos kiadta a parancsot, hogy ő 3 védős rendszerben szeretne wingbacket jobbra. Ha nem sikerült egy jobb megoldást találnia a scoutoknak azt nem kis kudarcként élhetnénk meg.

      • Posted 2017-06-03 17:29 0Likes
        by BlueCech01

        „ha Conte hosszútávon tervez nem is látnám értelmét.”
        Fentebbi hozzászólást javaslom.

      • Posted 2017-06-03 17:44 0Likes
        by Diego Costa

        Egyedül az a félő, hogy ha Alves mellett tesszük le a garast és mikor ő elmenne, addigra Aurier/Conti kettős új csapatot talál magának és hoppon maradunk.

      • Posted 2017-06-03 17:56 0Likes
        by BlueCech01

        Valóban vérezne a szívem az Aurier/Conti kettős miatt.

      • Posted 2017-06-03 17:10 0Likes
        by Sandic

        De mit érünk el azzal az 1 szezonnal? 1 év múlva akkor is kellene egy Wingback, 2x fizetnél pénzt ugyanarra a pozícióra. Én már egy 30 éves játékosnál is meggondolnám, hogy leigazoljuk-e, nem hogy egy 34 évesnél….

      • Posted 2017-06-03 17:27 0Likes
        by BlueCech01

        Ugyan már, ez a hosszú távú tervezés=fiatal játékosok baromira eltévesztett párosítás. Ha csak azt lesem, hány 30 év alatti játékosunkat raktuk kereten kívülre 2 itt töltött év előtt csak az utóbbi 5 évben (Schürrle, Salah, Bertrand, F.Luis, Cuadrado, Romeu, Baba, Traoré de még Moses is idevehető, aki többet időt töltött kölcsönben, mint amennyit itt, sőt Lukaku, KdB dettó), de még Mata sem töltötte be a 3 évet.
        Ha most igazolunk egy fiatalabb wing backet, akkor sem lesz készpénznek vehető, hogy majd rá építhetünk a következő években, sőt, még arra is van bőven esély, hogy a 2 évet sem húzza le.

        „De mit érünk el azzal az 1 szezonnal? ”
        Mi az hogy mit? A Juve mit ért ezzel a szezonnal, ahol többek közt neki is köszönhetően összejöhet a triplázás? Ha meg összejön, senkit nem fog érdekelni, hogy csak 1 évre szerződtették, már ha lép.

      • Posted 2017-06-03 22:12 0Likes
        by Sandic

        De miért veszi biztosra mindenki, hogy most lelép egy szezon után? Egyébként a Seria A-ban jobban megfér egy fáradó öreg. Totti szerintem már a PL közelében sem lett volna pl. 40 évesen. Alvesnek a Juve tökéletesen megfelel arra, hogy még 1 nagyon max. 2 évet lehúzzon ott, aztán megy USA-ba vagy Brazíliába levezetni.

      • Posted 2017-06-03 22:16 0Likes
        by BlueCech01

        Ki veszi biztosra?
        Az meg, hogy egy idősebb játékosnak a Serie A jobban fekszik, mint a PL, tény, de ettől még bőven lehet egy baromi jó szezonja egy fokkal élesebb, tempósabb ligában is.
        „Totti szerintem már a PL közelében sem lett volna pl. 40 évesen”
        Mivel Totti 40 évesen már a Serie A közelében sem igen volt, ez valószínű.

      • Posted 2017-06-03 22:26 0Likes
        by Sandic

        „Mivel Totti 40 évesen már a Serie A közelében sem igen volt, ez valószínű”

        Csak épp 18 meccsen lépett pályára idén a Serie A-ban, még ha többnyire csereként is. Terrynek kb. fele ennyi meccse lehetett…

        Egyébként meg nem is arról beszéltem, hogy ha fiatalokat veszünk, ők mind nálunk fejezik be a pályafutásukat. Nyilván minden évben érkeznek erősítések, ami egyes játékosok kárára megy. De egy 34, jövőre már 35 éves játékos esetében csak nagyobb a rizikó, hogy belebukik egy új ligába, vagy egy sérülés idő előtt vége vet a pályafutásának.
        Azzal is tisztában vagyok, hogy van erre ellenpélda is, pl. Zlatan, Defoe, de a wingback pont az a pozíció, ahol a játékos 90 percen keresztül folyamatosan a két kapu között sprintel, és tavaszra teljesen kiégethet egy veteránt.

      • Posted 2017-06-03 22:42 0Likes
        by BlueCech01

        Az a helyzet, hogy a pályára lépések száma semmit nem jelent, csak a lejátszott idő. Ez 363 perc, amit kerekítsünk 360-ra, ami 4 meccs a lejátszható 38-ból. Csak viszonyításképpen, Zouma januárban tért vissza, és kerekítve 250 percet nyomott.
        Nem, te arról beszéltél pont, hogy fiatal játékos=hosszú távra tervezés, ami nyilvánvalóan teljesen nem igaz.

      • Posted 2017-06-03 17:43 0Likes
        by Diego Costa

        2x fizetés? Odaadjuk azt az összeget, amit Solanke-ért kaptunk… Ne vicceljünk már.

      • Posted 2017-06-03 22:15 0Likes
        by Sandic

        Azt sem tudom, hogy 5-ért el lehetne-e hozni, de 1 szezon múlva lehet, hogy a Conti/Aurier játékosok ára is felmegy 50 köré. Az is lehet addig megveszi őket más, ahonnan meg nem akarnak 1 szezon múlva távozni.

      • Posted 2017-06-04 10:37 0Likes
        by Diego Costa

        Ezt én is írtam az egyik kommentben, hogy így akár hoppon is maradatunk. Ideális világban vennék 2 új RWB-et. Alvest és Aurier/Conti párosból valakit. Elméleti, mert ez nem fifa, és mert látszólag nem csinálunk semmit az átigazolási piacon…

      • Posted 2017-06-03 18:42 0Likes
        by Endy919

        Ezek az évek életveszélyesek . Iva és JT is szinte egyik pillanatról a másikra lett totál haszontalan .

      • Posted 2017-06-03 19:28 0Likes
        by BlueCech01

        JT biztos nem, nála a sérülések nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy ne tudjon formába lendülni. Iva meg kiégett, tény, de a kiégés meg nem feltétlen a kor függvénye, hogy életveszélyesnek nevezzük ezt az időszakot, ez genetika függvénye. Rooney már 29 évesen kiégett, Adebayor dettó, Touré meg 33 éves koráig kimagasló szinten focizott.

      • Posted 2017-06-03 22:34 0Likes
        by Sandic

        Közben kiderült, az általad kreténnek beállított Mosesnál is van lejjebb. Cuadrado csereként állítatta ki magát két sárgával 12 perc alatt a BL döntőben. #HozzukvisszaMoseshelyére

      • Posted 2017-06-03 22:38 0Likes
        by sajtee

        Hát szerintem az a második sárga az nagyon nem volt sárga. Cuadrado csak ment a labdáért, kicsit hozzáért primadonna Ramoshoz, akinek egész meccsen sírt a szája, és Ramos eljátszotta a hattyú halálát…

      • Posted 2017-06-03 22:40 0Likes
        by ktomi93

        Ahogy mondod, lassan kezdem a Realt is annyira utálni mint a színész Barcát, pont ugyan azt csinálják. Színészkednek, a bajnokságba sorra csalják el a meccseket.

      • Posted 2017-06-03 22:41 0Likes
        by Rammschein

        …én még csak azért nem utálom őket annyira, mert velünk, mint csapat még nem voltak köcsögök/csalók/ stb…. a másik meg igen, nem is egyszer…

      • Posted 2017-06-03 23:00 0Likes
        by Sandic

        De csak azért, mert 100 évenként 1x ha játszunk ellenük 😉

      • Posted 2017-06-03 23:01 0Likes
        by Rammschein

        …nem is emlékszem Chelsea- Margit meccsre. :”D katalány meccsre meg sajnos nagyon is emlékszem… azokat nem lehet kitörölni… :((

      • Posted 2017-06-03 23:02 0Likes
        by Rammschein

        most nézem… 3x játszottunk velük… 71-ben… :”D a szüleim születtek akkor OMFG. 😀

      • Posted 2017-06-03 23:03 0Likes
        by Rammschein

        jó azok közül van egy 98-as is… na 🙂 késő van már 😀

      • Posted 2017-06-03 23:03 0Likes
        by Zenzo

        a népsportos blogon pedig még volt egy múltidézős poszt is tőlem a ’98-as szuperkupáról 😛

      • Posted 2017-06-03 23:04 0Likes
        by Rammschein

        (közben lentebb korrigáltam)… hát én akkortájt még a fociról sem tudtam 😉 :DDD

      • Posted 2017-06-03 23:05 0Likes
        by gorkaf78

        Mivel én mindössze 7 évvel vagyok fiatalabb a szüleidnél, ezentúl elvárom, hogy előre, csókolommal köszönj, és ne tegezzél. :DDD

      • Posted 2017-06-03 23:06 0Likes
        by Rammschein

        …részemről nem gond, de isteníteni nem foglak, mert az Drogba. 😛 … mondjuk a nevedből rájöhettünk volna a korodra simán xDDD

      • Posted 2017-06-03 23:07 0Likes
        by gorkaf78

        Á, az az IQ-mra utal. :DDD

      • Posted 2017-06-03 23:07 0Likes
        by Rammschein

        xDDD ez fájt agyilag (ha már IQ)… 😛

      • Posted 2017-06-03 23:52 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Szerintem, úgy meglepődnél ha valaki lecsókolomozna a blogon, hogy elborulnál a járókerettel!

      • Posted 2017-06-03 23:02 0Likes
        by ktomi93

        Mikor a Bárka volt nagyon fent, mindig szurkoltam a Realnak hogy verjék már le, és alapból szimpibbek voltak, de amit idén leműveltek arra nem nagyon vannak szavak. Ramosszal az élen.

      • Posted 2017-06-03 22:41 0Likes
        by Zenzo

        no igen, az ilyet tiltani kéne legalább 2 meccsel, meg azzal a bíróval együtt, aki megette. De hát…

      • Posted 2017-06-03 22:42 0Likes
        by ktomi93

        én az ilyent egy életre eltiltanám 🙂

      • Posted 2017-06-03 22:42 0Likes
        by Rammschein

        …na ja csak Cuadnál már minden mindegy volt… Moses meg a meccset sz-rta el véglegesen… hmm?

      • Posted 2017-06-03 22:43 0Likes
        by BlueCech01

        Van lejjebb? Te láttad az esetét is? Ez több, mint szigorú volt a bírótól. Ilyenért a PL-ben nem kapna sárgát.
        De amúgy nem tudom, hogy ki akarja visszahozni, főleg hogy most adtuk el.

      • Posted 2017-06-03 22:58 0Likes
        by Sandic

        Pedig valami ilyesmire számítottam tőled:

        70 feletti IQ-val rendelkező ember nem szed be egy sárgát a becserélése után. De ha már így alakult, akkor nem követ el akkora gyökérséget, hogy tesz egy lökő mozdulatot egy másik játékos felé, mikor a partjelző 2 méterre áll tőle….

      • Posted 2017-06-03 23:00 0Likes
        by BlueCech01

        Ugyan már, „lökőmozdulat”… Jó hogy nem sárgázzuk már azt is, ha a lába mellé rúg.

      • Posted 2017-06-03 23:03 0Likes
        by Sandic

        Hát nem is csak megpaskolta a hátát. Teljesen mindegy, hogy mekkora erővel csinálta, Ramosnak nem kellet volna elesnie tőle, de ettől még a mozdulat ott volt, nem volt természetes testhelyzet, hogy kitette oldalra a kezét, amikor Ramos „arra járt”. Lehetőséged adott a bírónak, hogy lapot adjon érte, aki élt is vele.

      • Posted 2017-06-03 23:07 0Likes
        by BlueCech01

        De ez akkor is extrém szigorú volt, ezért senki nem vár sárgát. Ez kb. olyan, hogy megpaskolod valakinek a hátát, ő meg arcon vág téged. Ne te legyél már az ostoba, mert nem vártál ilyen retorziót. A PL-ben, de még az olaszoknál is ez semmi.

      • Posted 2017-06-03 23:08 0Likes
        by kormolar

        mindkettőt ki kellett volna állítani…Cuadrado am is szar csere volt…az meg sose baj h Ramos nincs ott végjátékban…xD 😀

      • Posted 2017-06-03 23:30 0Likes
        by mohacsia

        Szerintem te most szopatsz minket, hogy ezt a faszságot leírtad.

      • Posted 2017-06-03 23:39 0Likes
        by kormolar

        túl pörgött a srác na…ez azért benne van, ha látod h szar a csapat és neked kellene felpörgetni a játékot (mármint az 1. sárga…)…

      • Posted 2017-06-03 17:42 0Likes
        by Diego Costa

        Az is egy ok, a másik meg a múltja. 😀 Egyébként jól tolja a Juve-ban, talán van még benne 1-2 év. Nem veszthetünk vele semmit, ha idejön egy jelképes összegért. Jól meg lehetne osztani a posztot Moses-al, aki tudna tőle tanulni. A rangadókon Alves kezdene egyébként meg kaphatna szépen pihenőt és akkor Moses is játékban lenne. Ha Alves nem jön, akkor meg Aurier/Conti párosból kell megszereznünk valakit.

  • Posted 2017-06-03 21:11 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Ce gyorsan bekoszont, ugy lotte, ahogy azt kell.

  • Posted 2017-06-03 21:15 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Aztab.. mi gol 😀

  • Posted 2017-06-03 21:38 0Likes
    by gorkaf78

    Eddig kifejezetten izgalmas és jó meccs a döntő sztem.

    • Posted 2017-06-03 21:40 0Likes
      by Blotunga

      Meglepően nyíltsisakos játék. Nem vártam ilyent egy BL döntőtől, úgyhogy most pozitívan csalódtam. 😀

      • Posted 2017-06-03 21:42 0Likes
        by gorkaf78

        Igen, a Real gól után teljesen szétestek a középpályák, a Juve a gólig rohant, aztán persze érthető módon visszaállt. De ahogy írtad, tényleg szokatlan egy BL döntőtől ez.

      • Posted 2017-06-03 21:45 0Likes
        by Rammschein

        …nekem is kifejezetten tetszik! 🙂

      • Posted 2017-06-03 22:11 0Likes
        by Rammschein

        …hát már annyira nem…

    • Posted 2017-06-03 22:07 0Likes
      by Sandic

      És mekkora gólok vannak basszus… 2-1

  • Posted 2017-06-03 22:09 0Likes
    by Rammschein

    Khedira jó ügynök. xDDD

  • Posted 2017-06-03 22:10 0Likes
    by Rammschein

    A Juvénak össze kell kapnia magát! Nagyon magukra húzták a Margitot… és mire leírom már a 3.-at lövik… fuck… ez elúszni látszik.

  • Posted 2017-06-03 22:17 0Likes
    by Blotunga

    Addig altattak, hogy szépen belealudtak ők maguk. Allegri nem tudom, hogyan magyarázza ezt meg akár saját magának is…

    • Posted 2017-06-03 22:30 0Likes
      by Sandic

      Nem hinném, hogy sokat kellene magyarázkodnia. A Realé talán a világ legerősebb kerete, náluk van a világ legjobb játékosa, Zidane egész szépen beérett edzőként, vagyis az esélytelenebbek nyugalmával léptek pályára. Szép az is, ahogy idáig eljutottak.

      • Posted 2017-06-03 22:34 0Likes
        by Blotunga

        Ja persze, most, hogy kaptak 3 gólt akkor az esélytelenebbek és teljesen elfogadható. de amikor kapott gól nélkül meneteltek, akkor istenkirálycsászár csapat volt! Ezt elbaszta az edző s kész!

      • Posted 2017-06-03 22:37 0Likes
        by Sandic

        Az emberek kb. 80%-a szerette volna, ha a Juve nyer, de kb. az emberek 80%-a tudta, hogy nem sok esélyük van. 3 gólt verni a Madridnak rohadtul nem egyszerű, megpattanó lövésekből kaptak kettőt. Közben 4-1, ha valamit fel lehet róni Allegrinek, hogy végére miért estek így szét, de azt nem, hogy miért kaptak ki a Real ellen.

      • Posted 2017-06-03 22:42 0Likes
        by Blotunga

        A 4-1 el jössz, amikor arról beszéltem, hogy 1-1 nél bealudtak a meccsbe élükön Allegrivel. És nem egyszerű 3at rúgni egy Realnak, habár amikor akart a Juve, akkor elég szépen zavarba hozták a híres védelmet. De nem is lett volna kötelező 3at verni, ha nem szarnak bele 1-1nél a meccsbe!

      • Posted 2017-06-03 22:43 0Likes
        by Sandic

        Hát azért 1-1-nél még nem szartak bele, inkább a Real kapta össze magát, vagy inkább a spanyolok aludtak be az első góljuk után.

      • Posted 2017-06-03 22:47 0Likes
        by Blotunga

        Na jó, nem szartak bele. Csak valamiért úgy gondolták, hogy nem csak a támadásokat hanyagolják teljességgel, hanem a középpályát is átengedik a Realnak. Tehát állsz és várod, hogy jöjjenek a támadáshullámok megállás nélkül anélkül, hpgy bármit is tennél.

    • Posted 2017-06-03 22:40 0Likes
      by kormolar

      Casemiro gólja akkora mák volt… olyan ívet írt le a labda h védhetetlen volt…az a gól megfogta a Juve-t..onnantól gyorsan jött a 2.(ami 3.) aztán el is dőlt…

      • Posted 2017-06-03 22:44 0Likes
        by ktomi93

        úgy rúgtak két gólt hogy mindkét góljuk megpattant egy védőn és így ment a kapu valamelyik sarkába

  • Posted 2017-06-03 22:36 0Likes
    by Rammschein

    Cuadrado kisárgázta magát…. közben már négy4!!4!… nos… a 2. gólig nyílt sisakos volt, onnantól meg lejtmenet.

    • Posted 2017-06-03 22:38 0Likes
      by Zenzo

      büszke pillanat, hogy ha rövid időre is, de megfordult nálunk egy BL rekorder 🙂 az első cserként beállt ember a BL döntők történetében, akinek sikerült pirossal idő előtt távoznia… összességében pedig a harmadik játékos a döntők történetében, akit leküldtek – a másik kettő Lehnmann és hát ugye DD

      • Posted 2017-06-03 22:40 0Likes
        by Rammschein

        hát… meg elvileg több zsét kaptunk volna, ha nyernek a zebrák… 😀 de nekem szimpibb csapat is volt Allegrié, naná, de tudom, hogy szimpátiával többynire nem lehet nyerni.

      • Posted 2017-06-03 22:44 0Likes
        by Blotunga

        Épp akartam írni, hogy annyit mutat ez a gyerek, amennyit nálunk is letett az asztalra, csak közben meg kibalfaszkodta magát, úgyhogy inkább hagytam az egészet.

    • Posted 2017-06-03 22:44 0Likes
      by kormolar

      tiszta vicc volt amit Ramos leművelt… szerintem tök vétlen volt ott Cuadrado…ilyeneket utólag szankcionálni kell… mert az ilyen fetrengések miatt van rossz híre a focinak egyes helyeken…amit utána művelt na az is eltiltást érdemelne…

      • Posted 2017-06-03 22:44 0Likes
        by Rammschein

        (nem láttam…) de elhiszem… mondjuk az UEFA sz-rni fog bele… és röhög rajta kettőt…

  • Posted 2017-06-03 22:38 0Likes
    by Rammschein

    Asszem a kölykök (náluk különösen menő a bárka) meg a divatszurkerek lassan elköszönnek a katalányoktól, és elkezdenek Reál Margit cuccokat venni. :))

  • Posted 2017-06-03 22:42 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Ramos büszke lehet magára.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com