Vannak bajok

Magáról a United elleni meccsről nem szeretnék hosszan értekezni, hiszen a ránk szakadó lényeg túlmutat ezen. Nyilván alaphangon is annyira hiányzik egy vereség az Old Traffordon, mint leprásnak a vakság, de ez most különösen rosszul volt timingolva, tekintve, hogy ezzel sikerült fölösleges izgalmakat csempésznünk a saját bajnoki véghajrában. Bosszankodás alább.

Ahhoz képest, amit a MU idén összebénázott odahaza, valamint tudva hétközi kötelezettségüket és a velünk szembeni mostanra tetemes meccstöbbletüket, okkal vág minket arcon az, hogy elszántságot, lendületet és taktikai elképzelést csak részükről lehetett érzékelni. Végig azt lehetett érezni, ők azok, akik tudják, mit akarnak és el is érik azt, míg mi képtelenek voltunk érdemben veszélyeztetni, ami rendkívül komoly kritikája mind az elszántságnak, mind a koncepciónak. Ennél nagyobb gyomros pedig nem kell egy rangadón.

Herrera itt épp az első gól előkészítéséért vállalja a kezességet

Eleve érthetetlen számomra, miért nem Akéval pótoltuk a meccs előtt kidőlő Alonsot: ez esetben egy ember lett volna új, ehelyett Conte folyamatosan variált, amivel csak azt érte el, hogy több ember játszott számára idegen szerepkörben (Zouma, Azpilicueta). Szintén nagy talány, kinek a faszát tisztelhetjük Costában (már bocsánat): tizenkilencesünk hosszú hetek óta csapatfék és időzített bomba, ma is (akárcsak a kupában a MU ellen) semmi sem sikerült neki, cserébe folyamatosan dobálta magát és sivalkodott a játékvezetőnél. Ki lehetne még térni arra is, hogy David Luiz miért a seggével akarja fogni Rashfordot, vagy hogy Matics hogy hozhatott le olyan meccset, ahol mintha szánt szándékkal menekülne a munka elől, vagy hogy miért ment Fabregas majd’ minden labdája bántóan rossz helyre. Mindenki tudása és a most szükséges szint alatt játszott, Conte nem volt képes új lendületet adni a csapatnak, a cseréi nem ültek…

Ritka pillanatok egyike: Costa a játékra és a labdára összpontosít

Volt tíz pont előnyünk, aminek több mint a fele leolvadt négy forduló alatt. Ez – mondjuk ki – aggasztó. Egyrészt maga a tény, hogy olvadunk le, másrészt ami ide vezetett, vagyis az izzadságszagú vergődés. És ez utóbbi rémiszt meg jobban, ugyanis ahhoz még kicsit sok van hátra és nagy téttel, hogy elég legyen ez a tempó.

A kontraszt köztünk és a Tottenham között ráadásul most a legnagyobb a kárunkra. A spúrok élvezik a focit, szórják a gólokat, hamar és könnyen jönnek nekik a pontok, s mivel újabban a forduló nyitómeccsein érdekeltek, még a nyomást is a kelleténél jobban ránk pakolják. Nálunk viszont gyűlnek a viharfelhők és sokasodnak a gondok: sérülések, formahanyatlások, érthetetlen hibák, görcsösség, ötlettelenség… Az Old Traffordon elszenvedett vereség egy dolog, viszont riasztóan könnyen adtuk magunkat, így pedig üldözött és üldöző közti távolság elérte azt a kritikus szintet, ahol már érezhető a vér szaga és a bizonytalanság. Elkezdték elhinni.

Vált(oztat)nia kell, különben elszaladnak mellettünk az események

Mindezek ellenére azt mondom, a temetői hangulat még korai. Kezdjük ott, hogy négy pont fór azért még van, ez pedig még megenged nekünk akár egy újabb pontvesztést is (amiről boldogan lemondanánk, ettől függetlenül a mozgástér megvan). Az sem mellékes, hogy most jön az a (papíron legalábbis) előnyös etap, ahol miénk a könnyebb sorsolás: nálunk négy hazai a hatból, náluk viszont már csak kettő (ráadásul az is az Arsenal, illetve a MU ellen lesz). A vége, azon belül is a legvége papíron már a miénk (kell, hogy legyen). Bőven nem irreverzibilis folyamat ez még, saját kezünkben a sorsunk, de erőt kell mutatnunk és úgy kell futballozni a pályán, ahogy az a bajnoki cím fő várományosától elvárható. Kezdhetjük akár rögtön a Tottenham ellen is szombaton a kupában… Addig is Blue Is The Colour!

 

1066 Comments

  • Posted 2017-04-17 14:41 0Likes
    by gorkaf78

    Szerintem vízválasztó lesz a Sp*rs elleni FA kupa meccs. Ha azon is szétszednek minket, mint tegnap, az akár teljesen visszavetheti a csapatot az év utolsó pár meccsére, és a csirkéknek pedig szárnyakat adhat a szezonzáróra. Remélem, Conte össze tudja kapni a társaságot jövő szombatra…

    • Posted 2017-04-17 16:40 0Likes
      by Diego Costa

      Egyetértek. Viszont én a pozitív oldalról közelítenék. Jó lenne egyrészt önmagunkat felhozni és egyúttal őket is helyre rakni, elütni egy lehetőségtől. Talán most nyeregben érzik magukat, jó lenne kiütni őket onnan és visszahozni a déja vu érzést, hogy már megint ők. Bennük és szerintem az 4rseanL-ban is van egyfajta mentális blokk, vagy nem is tudom minek nevezzem, de tőlük biztos jobban tartanak, mint másoktól.

      • Posted 2017-04-17 17:07 0Likes
        by myheartisblue

        A gond az h a Spudsnak csak ez maradt: revans. Kiutni minket az FAbol es es mindent beleadni a PLbe hatha azt is behuzzak. Ha ennyid maradt nehez elrontani. Naluk a lelektani elony, innen szep nyernunk. En csak azt remelem h a sracokban meglesz az az attores, hogy nah most itt tudjuk es erezzuk h baj van es h Spursnek ez a celja velunk es ehhez nem h aszisztalhatunk, hanem igen is megvetjuk a labunkat vegre es nem fogunk megijedni a csirkebrigadtol, ahogy ugy erzem tesszuk az hanem legyurjuk oket. Szerintem Conteban biztos van ennyi, hogy a hibajat helyrehozza, mar csak a sracokban is realizalodnia kell ennek a dolognak.

      • Posted 2017-04-17 17:11 0Likes
        by Rammschein

        Remélem Conte realizálja velük, ha önként nem megy… pár hónappal ezelőtt nem gondoltam volna, hogy ez lesz. :S

    • Posted 2017-04-18 13:39 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Abból a szempontból is az lehet, hogy Conte hajlandó-e a váltani, az etalonná váltott 3-4-3ról, mivel kiderült már, hogy egy jól letámadó és mellette erősebb csapattal szemben egyszerűen szenvedünk. Remélem 4-3-3 vagy 3-5-2vel állunk ki a csirkék ellen, mivel mind2 esetben egyszerűbb a mélyebbről történő játék.

  • Posted 2017-04-17 15:08 0Likes
    by gorkaf78

    Hazard nyilatkozata a jelenről és az esetleges jövőről:

    He (Hazard) told Telefoot: „When it’s not PSG [Paris Saint-Germain], it’s Real. And then perhaps it’ll be Bayern [Munich]… Bizarrely, last year, there was no one!

    „There are always personal ambitions to play for other clubs, dreams. But I try to focus on the present. „As I said, I first have things to finish with Chelsea this year. Then, I’ll go on holiday. We’ll see after that. I have a contract until 2020.

    „For the moment, I’m here, I’m good.”

    • Posted 2017-04-17 15:37 0Likes
      by Tornando Ferres

      Sajnos benne van, hogy lép nyáron. De remélem túl nagy összeget kérünk érte, akit senki sem lesz hajlandó kifizetni. 🙂

      • Posted 2017-04-17 15:41 0Likes
        by gorkaf78

        Hát igen, nekem sem arról szól ez a nyilatkozata, hogy 100%-ig elkötelezett lenne a klub irányába. Az egyetlen szerencsénk, hogy 2020 nyaráig van szerződése, így – ha tényleg menni akar – bármekkora pofátlan összeget kérhet érte a Chelsea.

      • Posted 2017-04-17 15:46 0Likes
        by Rammschein

        100 millió alatt tuti nem adnám… :’) Mondjuk engem baromi fel tud húzni az ilyen bújtatott célozgatásaival…

      • Posted 2017-04-17 15:52 0Likes
        by gorkaf78

        Egyetértek, legalább 100-110 millió font közti összeget kérnék érte az esetleges kérőktől. Pogba átigazolási ára a transfermarkt szerint 89,25 millió font volt, ezt az összeget tuti, hogy jelentősen túlszárnyalná a belga transzferdíja.

      • Posted 2017-04-17 16:06 0Likes
        by Rammschein

        Ha egyszer veszek Chelsea mezt úgy is Lampard 8-asát fogom rátetetni… amikor meg kérdezik, hogy ki a kedvencem a jelenlegi keretből nem tudok mit mondani az ilyenek miatt. 😀

      • Posted 2017-04-17 16:15 0Likes
        by gorkaf78

        Igen, én is gondolkoztam már ezen. A mai játékosok zsoldosok, sokuknál nem alakul ki érzelmi kötődés a klub iránt, ahol játszanak. Felmarkolják a pénzt, és ha nehézségeik vannak, vagy valahonnan kapnak egy jobb ajánlatot, akkor nem tartanak ki, hanem lelépnek. Alighanem olyan játékosok, mint Terry vagy Lampard már sosem lesznek a klubnál. Talán abban az esetben lehetnek mégis, ha itt nevelkednek, mint anno Terry, és az utánpótlásból jutnak el a stabil első csapattagságig.

      • Posted 2017-04-17 16:37 0Likes
        by Diego Costa

        Azt is nyilatkozta, hogy legenda szeretne itt lenni, mint JT vagy Lampard.

      • Posted 2017-04-17 16:45 0Likes
        by Rammschein

        Hát egy legenda nem igazán nyilatkozik így szerintem… annak mindene EGY meghatározott klub…

      • Posted 2017-04-17 18:20 0Likes
        by Diego Costa

        Kérdés, hogy valóban mondta-e. Én magamból indulok ki és ha egyszer mondok A-t, akkor utána nem igazán mondok B-t. Ismered az újságírókat… Abból nem lenne hír, hogy ha maradni akar. Akkor mondjuk mondja azt, hogy nem biztos a jövőm stb. Én valamiért azt érzem, hogy szeret itt lenni és minden a klub. Nem hiszek a híreknek, ami ezt mondja. Remélem nyáron jön a hosszabbítás és akkor minden tisztázódik.

      • Posted 2017-04-17 18:24 0Likes
        by Rammschein

        …Hát ja, de focistáknál ez azért többnyire nem így szokott menni…

      • Posted 2017-04-18 13:36 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Én abban hiszek, hogy ha megnyert mindent itt akkor fog tovább állni, ahogy ezt párszor nyilatkozta is, és akkor teljesen jogos amit mond, hogy hagyja el a Bridget. Ezzel a verzióval mondjuk én meg is tudnék békélni.

      • Posted 2017-04-20 18:19 0Likes
        by Diego Costa

        Én nem. Megbolondulnék ha elmenne. Ha megnyert itt mindent, akkor miért távozni? A BL-re fáj a foga. Ha azt is megnyerné, akkor mi értelme lenne? Megnyerni egy másik csapattal, esetleg behúzni a combos spanyol ligát?

        Én pedig abban hiszek, hogy egy játékos normál esetben a legjobbak között akar a legjobb lenni. Márpedig a legjobbak a PL-ben vannak. Miért menne el egy gyengébb bajnokságban, ahol negyvenesével lőné a gólokat? Nem lenne sportértéke.

    • Posted 2017-04-17 16:22 0Likes
      by Diego Costa

      Meglep a nyilatkozat, de nem tudom mennyire valós. Ennek ellenére szentül hiszem, hogy maradni fog. Nyáron szerződés hosszabbításra számítok.

    • Posted 2017-04-17 17:21 0Likes
      by BlueCech01

      Megmondom őszintén, a Hazard-hoz való ragaszkodást néha erősen túlzónak találom. Oké, elől valóban egy fasza spíler, aki jobb napjain képes egy-két zseniálisat villantani, fazont szabni, de messze nem futotta be azt a klasszis karriert, amire 5 éve predesztinálva volt. Olyan istentelenül nagy számokat idén sem produkál, hogy pótolhatatlannak lehessen nevezni, és ha esetleg el is vinné a Real vagy a PSG, betömhetetlen űrről akkor sem lehetne beszélni. Persze szeretjük, meg közönség kedvenc, és jelenleg nincs még egy játékosunk, aki ennyire jogabonito-kompatibilis, de ha kihasználjuk a túlértékeltségét, az sem lesz egy olyan húzás, ami romba döntené a sokéves terveket.

      • Posted 2017-04-17 17:42 0Likes
        by Rammschein

        Na jó, de a jelenlegi keretből akkor sem ér senki más nagyon a nyomába…

      • Posted 2017-04-17 17:52 0Likes
        by BlueCech01

        De ha most elismerem, hogy jobb, mint Pedro meg Willian, az még nem emeli szuperlatívuszi szintre.

      • Posted 2017-04-17 17:59 0Likes
        by Rammschein

        Nem, de a keret minőségéről sok mindent elmond… van egy elvileg szuperklasszisunk, aki gyakorlatilag mégsem az…rajta kívül meg még ennyi sem. Korábban ez azért nem így volt, sok csapatnál meg most sincs így. :/

      • Posted 2017-04-17 20:59 0Likes
        by kormolar

        Hazard egy nagy éra nagy sikere után jött…gyakorlatilag a klub sem tudta merre menjen tovább…itt főleg szemléletváltásra gondolok…Mourinho,de di Matteo is inkább az erőfocit létesítette előnybe míg a (szerintem) a tulaj a látványra helyezte a hangsúlyt és technikás játékosokat hozott ide…ez is az oka h a csapat az utóbbi években nem volt annyira sikeres( ok nyertünk PL-t,kupát de nemzetközi porondon nem voltunk meghatározóak)…meglettek a technikás játékosok…visszahoztuk Mourinhot…aki inkább megint a fizikálisabb játékosokat /játékot részesíti előnyben…itt sztem pl. Hazard ebben a rendszerben egy idő után nem érezte jól magát…szal sztem Hazard azért nem futott be akkora karriert mert egy arculatváltás közepette jött a klubhoz…

      • Posted 2017-04-17 22:50 0Likes
        by BlueCech01

        Ez az erőfoci stílus azért elég bullshit. Ha csak az újkori Chelsea-t néztem, akkor Ancelotti első idényét kivéve mindenhol dominált az erőfutball, ilyen tekintetben nem voltak méretes reformok a csapatot illetően, a csapat klasszisai pedig ebben teljesítettek kiemelkedően, ebben lettek ikonok.
        Abra egyébként egészen 2013 dédelgette az űrfocis terveit szvsz, de Mourinho visszahozása és aztán a 13/14 ultrabuszos idény szó nélkül hagyása elég egyértelmű jelzése volt annak, hogy innentől ő nem ragaszkodik a látványfocihoz.
        Egyszóval a stílus az kb. maradt, ebben a stílusban pedig nem egy játékosa klasszisa forrott ki.

      • Posted 2017-04-17 23:24 0Likes
        by Zenzo

        Hazard esetében azért nehéz, mert ő azért klasszis. Néha úgy érzem, ahogy te is írod itt, néha fordítva, nehéz ügy, na.

        Alapjában véve azért, mert Ázár az a típusú játékos, aki köré nemcsak lehet, de érdemes csapatot építeni, viszont ezt sem a PL, sem a Chelsea „nem engedi” (ez nem a laligali), és sztem pontosan ez az oka, hogy „messze nem futotta be azt a klasszis karriert, amire 5 éve predesztinálva volt”.

        Ehhez leginkább az állt közel, amikor megvolt a MaZaCar trió, de hát az már egy teljesen más kor volt. A Hazard-Willian-Pedro trió meg sem igazán közelíti ezt, ráadásul ebben a felállásban még csak pályán sem lehetnek egyszerre. A Hazard-Costa-Pedro meg más, és főleg azért, mert Costa e tekintetben kb Matics szinten képes gyors, passzolós, kombinatív, villantós-cselezős játékra. Fölösleges, de mókás eljátszani a gondolattal, hogy ha még meglenne a mazacar trió, mit bírna el mondjuk egy 3-3-3-1-ben, az Azpi-DL-Cahill sor előtt Alonso-Kanté-Moses, aztán a mazacar, elöl meg Costa. Lehet minden meccsen kapnánk hármat, de kb minden meccset 5-3-ra nyernénk 🙂

        Hazard értelmetlenül nagy értékű értékesítése nem feltétlen döntene romba mindent, ez tény, de őszintén szólva max egy hasonlóan értelmetlenül nagy értékű játékost kellene a helyére hozni, hogy képes legyen a csapat támadni is, mert ha ő megy, akkor itt marad az egyszem Pedro, meg Will, akit én ugyan csípek, de ez a két név, Costával vagy nélküle is marja a szemem. Akkor már inkább adjuk el Costát, és az árából hozzuk el Sanchot az ágyúsoktól, a klasszikus csatár nélküli Ázár-Sanchez-Pedro már elég jól hangzik, és sokkal jobban, mint a Sanchez-Costa-Pedro.

        Egyel érdekesebb a helyzet, ha mind Costa, mind Hazard távozik, na jó, ez akár kettővel is érdekesebb, de az már olyan fundamentális változtatásokat igényel és tesz lehetővé egyben, hogy ezen ráérünk gondolkodni, ha megvalósul..

      • Posted 2017-04-18 00:02 0Likes
        by BlueCech01

        Azt nem lehet mondani, hogy ne kapott volna elég teret, mert tény, hogy erőfociban is kellett alkotnia, de elől általában megkapta a szabad kezet, és többnyire kedve szerint szabhatta a játékot. Ennek volt az eredményes többek között a rengeteg megalomán csele, amivel a hirdetőtáblákig vitte a labdát.
        Azt pedig továbbra is tartom, hogy az előző évtized klasszisainak sem adtunk több szabad kezet, mint neki, és ameddig mondjuk egy Lamps-nál el lehetett sütni a pótolhatatlan jelzőt, addig nála hát nem. Nullszaldóval ki is jönne a pótlása.
        Azt meg továbbra sem vitatom, hogy előre ő a legjobb jelenleg, de ez inkább annak köszönhető, hogy teleszedtük magunkat vállalható középszerekkel.

        És oké, hogy ez a PL, de ettől még megugorhatta volna a saját szintjét, de 2014-ben megrekedt, pedig akkor sem futott kiemelkedőt, csak egy fasza kis szezont.

      • Posted 2017-04-18 00:12 0Likes
        by Zenzo

        „Azt nem lehet mondani, hogy ne kapott volna elég teret”
        ezt nem is mondtam, viszont ettől még Hazard simán az a típusú klasszis, aki köré CR vagy Messi mintára csapatot lehetne építeni, de nálunk EZ, ebben a formában sosem valósult meg, de nem is jellemző, sem a Chelseare, sem a PL-re.

        „Azt pedig továbbra is tartom, hogy az előző évtized klasszisainak sem adtunk több szabad kezet, mint neki,”
        Ezzel nem lehet vitatkozni, csak azzal, hogy mennyire releváns egy más kor, más típusú csapatának, és játékosainak ilyen szintű egymás mellé állítása. Az meg már megint más kérdés, hogy Lampard 10 szezonjából kb a felében volt pótolhatatlan, a maradékban meg nem, de nem is tartozik a kérdéshez szerintem.

        Viszont az ettől még tény, hogy Hazard a PL egyik, és időnként A legjobb és legjobb formában játékosa, ezáltal pedig a pótlása bár nem lehetetlen, de korántsem látom annyira egyszerűnek, mint te ezt itt megpróbálod elővezetni.

      • Posted 2017-04-18 00:39 0Likes
        by BlueCech01

        Nem igazán értem, mire fel mondod ezt, hogy rá ugyanúgy lehetne egy csapatot építeni, mint CR-ékre. Azért Hazard továbbra sem egy vezéralkat, továbbra sem csillogtatott meg semmilyen vezéri vagy csapatépítési erényeket. Az oké, hogy szólóban faszipántos tud lenni, és néha cselgép, de én továbbra sem látom, mi az, amiben 2014 óta fejlődött volna. Mert továbbra is mondom, tény, hogy képes zseniálisat húzni, tény hogy van olyan periódusa, amikor nagyon összejönnek neki a dolgok és húzza a csapatot és ilyenkor a ligában a zseni énjét mutatja, de irgalmatlanul nem az a gigaklasszis, amelynek itt egyesek beállítják (leginkább azok, akik a tavalyi szar idénye után Fabregassal együtt kibaszarintotta volna)
        Ahogy mondtad is, egy Sanchezzel igazából maradéktalanul meg is lenne oldva a probléma, és az most mellékes, hogy Hazard mellé a chilei jobb lenne, mert nyilván ketten együtt többre lennének képesek, mint amennyire Hazard egy árnyék Costával.

      • Posted 2017-04-18 00:53 0Likes
        by Zenzo

        „Nem igazán értem, mire fel mondod ezt, hogy rá ugyanúgy lehetne egy csapatot építeni, mint CR-ékre.”
        A klasszis klasszisa is akkor tud kiteljesedni, ha csapat van körülötte. Sem CR, sem Messi nem tartana itt, ha nem rendelt volna alá mindent a Real/Barca kettejüknek. Hazard is akkor élt igazán, és akkor volt skilljeit tekintve a topon, mégha a kanadai táblázat számai nem is ezt mutatják jelenleg, amikor voltak mellette játszótársak. Ha _olyan_ csatár kerülne elé, aki tud játszani is (mert Costa eléggé egybites ebből a szempontból), ha lenne mellette és Pedro mellett legalább még egy kreatív ember, akkor szinte biztosan többet látnál tőle is. Conte szerkezete és felállása működik, amit tökéletesen mutat, hogy akár megnyerjük végül, akár nem a bajnokságot, egy tizedik helyen végzett -csapattal hónapok óta vezeti a PL-t, viszont ne mondd már, hogy Hazard kiteljesedése szempontjából mindegy, hogy Mata és Oscar helyett jelenleg Diego és Matic a párja játékban 😉

        Az pedig minimum kérdéses, hogy Sanchezzel mi lenne megoldva, mert szerintem megoldva pont semmi nem lenne, ha Hazardot Sanchezre cseréljük, legfeljebb cseberből vederbe kerülünk, de azon nem segít, hogy továbbra is nagyjából másfélen maradna a kreatív játékos-mutató.

        Ezt meg:
        „irgalmatlanul nem az a gigaklasszis, amelynek itt egyesek beállítják”
        Majd fejtsd már ki, hogy ha ő nem, akkor ki az, mondjuk vegyük ki a képletből a két mindenen felül álló jómadarat, CR.t és Messit, aztán várom a névsort, hogy ki(k) az(ok) a gigaklasszisok, akik szerinted verik Hazardot, és megérné a belgát rájuk elcserélni, hiszen bizonyára jobb mutatókat hoznának a Chelseaben.

      • Posted 2017-04-18 01:16 0Likes
        by BlueCech01

        „viszont ne mondd már, hogy Hazard kiteljesedése szempontjából mindegy, hogy Mata és Oscar helyett jelenleg Diego és Matic a párja játékban ;)”
        De ki mondott ilyet? Én a vezetői skilljeit és a csapatépítési készségeit emeltem ki, ami azért egy alárendelésnél kimondottan szükséges, és ami vitathatatlan, hogy megvan CR-ékben, megvan-volt Rooneyban, Ibrában, Gerrardban, akár Lampardban, de hogy Hazardban ez mind megvan, hát baromi képlékeny, eddig legalább is Fabregas jóval több készséget mutatott rá.

        „ha Hazardot Sanchezre cseréljük, legfeljebb cseberből vederbe kerülünk”
        De most itt a pótlásról volt szó basszus. Nyilván ettől még nem lesz Willian meg Pedro is klasszis szintű focista, de legalább a hiánnyal nem kell küszködni.

        „ki(k) az(ok) a gigaklasszisok, akik szerinted verik Hazardot, és megérné a belgát rájuk elcserélni”
        De kérlek, mond már el, hogy a cselek számán (nem a sikeres, összes) kívül mik azok a számok, amikben Hazard olyan kimagaslóan jeleskedik? Mert elképesztően jól levezetted, hogy mi lenne, ha esetleg alá rendeltük volna a csapatot a kezdetektől, de ebben a valóságban komolyan nem értem, mitől ennyire felbecsülhetetlen, azon túl, hogy jelenleg ugyanazok ajnározzák rommá, akik egy éve ilyenkor még kivágták volna hezitálás nélkül.
        Ez a „megérné” meg olyan, mintha én most amellett kampányolnék, hogy cseréljük már le valakire, holott baromira nem, csak annyit mondtam, hogy a pótlása koránt sem lenne annyira válságos, mint ahogy azt egyesek látják.

      • Posted 2017-04-18 14:51 0Likes
        by kormolar

        nem azért de Messi sem egy vezéralkat szerintem…CR már inkább,de ha megnézzük a Barcát vagy a Realt inkább mondanám vezérnek Pique,Iniesta-t a Realban meg Ramost, mint CR-t….Hazard mögött eddig nem volt olyan erős középpálya aki kitömte volna labdákkal(vagy legalábbis konstans, mert h 1-1 félszezonig volt az édeskevés),nem volt olyan szélső aki tehert tudott volna levenni róla, olyan meccseken amikor neki pl. nem ment…Realba ott van Bale, Benzema, Isco,Rodrigez, akik C sz*r napján is képesek nagyot alkotni…sőt állítom h C mostanába kifejezetten nem játszik jól.. az más kérdés ha a csapattársai forintos labdákkal tömik őt minden meccsen…ugyanez a Barcánál is Neymar,Suarez,iniesta Busquets,Rakitic…bár a Barcánál jobban látszik h nincs olyan merítés mert az újabb igazolások nem igazán jöttek be…nálunk Pedro, Willi Costa esetében ritkán fordul elő h kihúz a sz*rból mostanság ha Hazardnak nem menne…bár én Costa esetében egyre jobban érzek vmi mögöttes dolgot, mert nem hiszem el h valaki ilyen sz*rul játszik meccseken keresztül miközben év elején teljesen más volt…ja és ami nálunk nincs meg sztem az az igazi vezéralkat…a tipikus csk…Terry távozásával szerintem ez gond lehet.

      • Posted 2017-04-18 15:14 0Likes
        by BlueCech01

        Nagyon sok dolgot összemosol. A „vezéralkatságnak” sehogy nem függvénye az, hogy most milyen középpálya van mögötted/előtted, hány arcos csapattársad van, vagy hogy milyen az aktuál formád, mert ez ilyen szempontból mind mellékes. Attól meg, hogy van a csapatban „vezéralkatabb” játékos, aki adott helyzetben a csk, az még sehogy nem von el egy másik játékos hasonló készségeiből, aki meg nem az öltözőt, hanem egy teret ural magának a pályán, aminek következtében az adott szekció (védelem, középpálya vagy támadó) rá épül, és ő szab/dirigál. Ez pedig maximálisan megvan Messiben, nálunk talán Fabregas volt hasonló.
        Az utolsó mondottal egyetértek.

      • Posted 2017-04-18 00:01 0Likes
        by Endy919

        Sokat kortyoltál locsolkodás közben ?:)

      • Posted 2017-04-18 00:03 0Likes
        by BlueCech01

        Kérlek cáfolj.

      • Posted 2017-04-18 00:08 0Likes
        by Endy919

        Az egytelen ember a keretben aki bármikor képes váratlant húzni , bármikor helyzetet teremt a semmiből , magasan a leginteligensebb játékosunk és cserébe nincs mellette egy Suaréz-Neymar vagy Bale-Isco/James kombó , hogy hozza a két masterclass számait.

        Annyira kimagaslik a keretből és annyira cipeli a hátán a csapatot per pill , hogy senkivel sem tudnánk pótolni.

        Nem beszélve a marketing értékéről.

      • Posted 2017-04-18 00:14 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, az egyetlen emberünk, aki képes néha egy zseniálisra, de ez inkább minősíti a maradékot, akik a középszer jelzőt vállalhatóan karistolják.
        A magasan a legintelligensebb szintén nem egy nagy dicséret annak fényében, hogy egyik Oldalán Costa, a másikon meg Luiz fut Mózessel.

        Az meg, hogy pótolhatatlan, semmiképp nem igaz. Az tény, hogy jelenleg Pedróék mellett az egyetlen (ahogy említettem) jogabonito-kompatibilis játékos, de ennyi. A cselek számát kivéve idén (sem) kiemelkedő úgy semmiben, azon túl persze, hogy jobb napjain villant egy zsenit.

      • Posted 2017-04-18 00:33 0Likes
        by Zenzo

        „az egyetlen emberünk, aki képes néha egy zseniálisra, de ez inkább minősíti a maradékot, akik a középszer jelzőt vállalhatóan karistolják. ”

        Azért az szép lesz, ha a végén eljutunk oda, hogy a Chelseaben nincs egy top játékos sem, sőt, valójában középszer mindenki 😀

      • Posted 2017-04-18 00:35 0Likes
        by BlueCech01

        Azért kérlek mond már el nekem, hogy előre kit kéne még topjátékosként kezelnem, úgy, hogy Costának elnézem, hogy csak idényeként 4 kiemelkedő hónap van benne.

      • Posted 2017-04-18 00:41 0Likes
        by Endy919

        DL,Cesc,Kanté,Courtois,Azpilicueta?

      • Posted 2017-04-18 00:41 0Likes
        by BlueCech01

        Értelmezni azért még ér.

      • Posted 2017-04-18 00:43 0Likes
        by Endy919

        aha , az előre nekem is kimaradt.

      • Posted 2017-04-18 00:43 0Likes
        by BlueCech01

        Ez jó bullshit, te már konkrétan az előrés posztra válaszoltál.

      • Posted 2017-04-18 00:44 0Likes
        by Endy919

        Ja.Konkrétan Courtoist is klasszisnak gondolom csatár poszton

      • Posted 2017-04-18 00:45 0Likes
        by BlueCech01

        Remek.

      • Posted 2017-04-18 00:54 0Likes
        by Zenzo

        a büntetőt jobban rúgja, mint Costa 😉 😀

      • Posted 2017-04-18 00:57 0Likes
        by Endy919

        azt speciel én is 😀

      • Posted 2017-04-18 01:01 0Likes
        by Zenzo

        ez most érvelés v cáfolat? 🙂

      • Posted 2017-04-18 01:07 0Likes
        by Endy919

        már én sem tudom 🙂

      • Posted 2017-04-18 00:41 0Likes
        by Zenzo

        nem volt kikötve, hogy „előre” 😉 másrészt pedig Diego 4 hónap vagy sem, de top csatár, amit az is nagyon jól mutat, hogy nehezen mondanál helyette mást…

      • Posted 2017-04-18 00:43 0Likes
        by BlueCech01

        Azt hittem evidens, hogy Hazard skilljeit nem Kantééhez mérem, hanem azokhoz, akikkel a háromszögében osztozik.

      • Posted 2017-04-18 21:49 0Likes
        by DannyfromtheShed

        „de messze nem futotta be azt a klasszis karriert, amire 5 éve predesztinálva volt”

        Ez a klub filozofiajabol adodik, nezd meg az uj eraban, egy ilyen tipusu jatekos sem futott be nalunk toptop szintre, Robben is jobb lett, ahogy elment, ha Hazard elmegy egyszer, meglatjuk mit tud igazan, ha egy olyan csapatba kerul, ahol minden a tamadojatekra van felepitve.

      • Posted 2017-04-18 22:01 0Likes
        by BlueCech01

        Robben jobb lett, ahogy elment? Hát ez nagyon nem igaz. Nálunk még 21-22 évesen futott kimondottan jó idényeket, a csúcsfocis Realban meg besült, mint annak a rendje. 27 évesen meg valóbban jobb volt a Bayernben, mint itt 22 évesen, de ez meg egy alap tendencia.
        Ez az erőfoci stílus továbbra is bullshit. Nézd meg, hogy a csapat igazi klasszisai semmivel nem kaptak több teret, mint Hazard, és mégis le tudták vetkőzni azt, hogy vannak védelmi követelmények is. Neked is ugyanazt tudom mondani, hogy nagyon nem látom a fejlődést a mostani és a 2014-béli Hazard között. Sem összjátékban, sem soloban.

      • Posted 2017-04-18 22:12 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Nem nevezném besülésnek, azt, h akkor szállt el Perez agya a legkemenyebben, megvettek CR-t, Kakat, nem sok lehetoseg mradt neki a serulesekkel egyutt eleg szarul jott ki belole, de amikor jatszott huzo embere volt a Realnak, ezert is anyaztak a szurkoloik, amikor elengedtek a Bayernhez.

        Hazardnal persze nem biztos, h nem alapvetoen mentalitasa miatt nem er oda, ahova remeljuk, de ne hasonlitsd ossze egy Drogbaval vagy Lamparddal, akik valoban be tudtak futni itt. Nem veletlenul mondtam, h „az ilyen tipusu jatekosok”. Ilyenre nincs pelda, Zola volt az utolso, de az meg nem ez az era.

      • Posted 2017-04-18 22:17 0Likes
        by BlueCech01

        De ettől még Robben flop volt, hogy nem mentálisan szállt el. Hiába volt ultrafoci, nem bontakozott ki ott sem jobban, mint nálunk.
        De miért ne hasonlítsam össze a tényleges klasszisokkal, akik a védelmi munka fölé tudtak kerekedni? Kivel vessük akkor össze, Maloudáékkal? Elméletileg egy 26 éves játékosról beszélünk, már bőven nem ott tartunk, hogy azzal jöjjünk elő, hogy megszokta. Ahol most áll, az sem egy rossz szint, bőven Willianék fölött van, de továbbra is tartom, hogy közel sem pótolhatatlan.

      • Posted 2017-04-19 14:12 0Likes
        by DannyfromtheShed

        En a jatekstilus miatt nem hasonlitom ossze veluk. Egy Trickery csak tamadni tudo jatekos a Chelseaben az uj ereaban meg sosem tudott teljesen kibontakozni. Addig el lehet jutni, amig Mata es Hazard jutottak.
        En amugy ezzel meg vagyok elegedve, nem kell Messinek lennie Edennek, viszont nem hiszem, h akar ezt a szintet is realisan potolni tudnank.
        Ha szerinted igen, kinvacsian varom kire gondolsz, aki potolhatna es realis a leigazolasa.

      • Posted 2017-04-19 16:36 0Likes
        by BlueCech01

        Na Mata pl. a maga idejében sokkal meghatározóbb volt, a Mourinhós korszakig kb. egymaga volt elől a fazonszabász, faszán termelve a gólokat és zseniálisan a gólpasszokat. Belőle ilyen téren bőven több kijött, még ha a védelmi skilljei silányabbak is voltak.
        És továbbra is tartom, hogy a 2014-es és a mostani Hazard között nincs érdemi különbség. Ugyanazt hozza ugyanúgy, ami nem egy rossz szint,sőt, de nem is az, amit egy lassan 27 éves „klasszistól” várna az ember.
        Sanchez pl. teljes mértékben el tudná látni a szerepkörét, esetleg egy James. Nyilván a belgáért kapott pénzt teljes mértékben elvinnék.
        Ezt a játékstílus miatti nem összehasonlítást meg nem értem. Kb. a full Abra-érában ezt toltuk.

  • Posted 2017-04-17 17:50 0Likes
    by 11Daves

    Csak hogy még jobb legyen a hét: a női csapat tizenegyesekkel kiesett az FA kupa elődöntőjében a Birmingham ellen. A másik döntős a Man City.

  • Posted 2017-04-17 18:16 0Likes
    by Diego Costa

    Sírni már biztosan fogunk az év végén…Remélem csak miatta fogunk, és még egyszer, utoljára magasba emeli a trófeát. :((((

    https://uploads.disquscdn.com/images/0418b2c7e483ad45abd97d7226d8eee21324732cf77c89d957e6d2147366af5a.png

    • Posted 2017-04-17 18:17 0Likes
      by Rammschein

      Ha más nem miatta megnyerhetnék, for f-ck’s sake…

    • Posted 2017-04-17 18:28 0Likes
      by Diego Costa

      Érdekes időzítés. Remélem pozitív irányba tolja el a csapatot, hogy nyerjünk valamit neki, harcoljunk érte.

      Pár héttel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy ilyen mostoha lesz az az idény. Megnyugtató előnyünk volt és habár Terry távozása/visszavonulása várható volt, a hivatalos bejelentés mégis elszomorít. Remélem lesz minek örülni az év végén, mert az egyik szemünk biztos sírni fog.

  • Posted 2017-04-17 18:31 0Likes
    by WudigessBoi

    Terry szezon végén távozik – hivatalos.

  • Posted 2017-04-17 18:34 0Likes
    by Tornando Ferres

    Zsebkendőt elő :'( Már le is fordította vmelyik Cfc-s oldal.

    22 év után annyi mindenért és mindenkinek köszönetet mondhatnék. Edzőkön át, csapattársakon keresztűl, egészen a szurkolókig, leírhatatlan mennyire hálás vagyok. Lesz még esélyem erről beszélni az elkövetkezendő hetekben.
    A jövőmmel kapcsolatban még nem hoztam döntést, de jelenleg csak az a dolgom, hogy bajnokok legyünk év végén.
    A klub és köztem mindig is nagyszerű kapcsolat volt, és az is marad azok után is hogyha befejezem itt a karrierem. Rengeteg pozitív beszélgetésünk volt a napokban, azonban úgy éreztem itt az ideje, hogy elbúcsúzzak. Mindig is fontos volt számomra, hogyha távozok azt a megfelelő időpontban tegyem,és most úgy érzem van rá esélyem a szezon végén. Tudom, hogy még képes vagyok a pályán teljesíteni, azonban megértem, hogy jelenleg itt már nem túl sok esélyem van bizonyítani. Mindenképp szeretném folytatni a játékoskarrierem. Viszont fontos, hogy mindenki tudja, örökké Kék maradok, és szeretném a Chelseas pályafutásom trófeákkal befejezni.
    Szavakkal nem tudom leírni, mennyire is imádom ezt a klubot és a szurkolókat. A szívem legmélyéről szeretnék köszönetet mondani minden egyes Chelsea fannak a hihetetlen évekért,és támogatásért amit kaptam tőletek. Ti vagytok az én világom, minden trófeát együtt értem el veletek. Sosem feledem el a közös kalandjainkat.
    Köszönök mindent.
    JT

    • Posted 2017-04-17 20:08 0Likes
      by Diego Costa

      Több Terry-t kívánok mindannyiunknak!

      • Posted 2017-04-17 20:11 0Likes
        by Rammschein

        … meg a klubnak is! 🙂

      • Posted 2017-04-17 20:12 0Likes
        by Diego Costa

        A kettő ugyanaz. Nem magamnak kívántam a nappaliba! 😀

      • Posted 2017-04-17 20:12 0Likes
        by Rammschein

        … 😀 azért tisztáztam a dolgot. 😉 xD

      • Posted 2017-04-18 00:33 0Likes
        by mohacsia

        Hanem az asszonynak a hálóba! 😀

    • Posted 2017-04-17 22:37 0Likes
      by Lajos Berta

      Droba búcsúmeccs nélkül. 2x
      Cech az Ars…
      Super Frankie JT-ről lő gólt korlátoltkék mezben.

      De most legalább örülhetnek, akik az „öreg” távozását szerették volna egy ideje.

      (És köszönjük meg Conte-nak, hogy maradt még egy évig! (Meg a kapitányunknak, akit nem a pénz érdekelt.))

  • Posted 2017-04-17 23:46 0Likes
    by Zenzo

    Megvan az első feljutó: a Brighton. A másik nagy valószínűséggel a Newcastle lesz, a play-off helyekre pedig öten verekednek a négy helyre: Reading, Hudds, Sheffield Wed, Fulham és a Leeds.

    Közben Zola ismét besült, a Birminghamet play-off közeli helyről a kieső zóna közelébe sikerült kormányozni, 22 meccs, mindössze két győzelem, és 13 pont 😐 hogy lehet egy ennyire kiváló játékosból egy ennyire csapnivaló edző?!

    • Posted 2017-04-18 00:09 0Likes
      by Endy919

      Sajnos egy legendánknak sem megy igazán a szakma.
      Én már csak Ramiresben bízok.

      • Posted 2017-04-18 00:24 0Likes
        by Zenzo

        azért vannak olyan ex-Chelsea játékosok, akik ennyire nem fakezűek az edzői székben, mégha az említésre méltó top edzők közt nem is látni exünket – lásd Sparky vagy Deschamps, de Jokanivics is feljuttathatja a Fulhamet nemsokára a PL-be.

      • Posted 2017-04-18 17:01 0Likes
        by WudigessBoi

        Clarke is jól indult, de nagyon eltűnt.
        Amúgy a többi nagy klub sem edzőkeltető:)

  • Posted 2017-04-18 08:06 0Likes
    by Rammschein

    Nem azért, de milyen vicces lenne már ha az 4rsenaL csak 7. lenne (Everton megelőzné őket)… A hét kiejtésre hasonlít a négyre, de na… 😀 Jó persze, ha mi meg neadjisten innen elbukjuk a PL-t akkor pariba kerülünk velük ilyen téren sztem…de ez úgysem így lesz.

    • Posted 2017-04-18 10:09 0Likes
      by kasata91

      Tavaly 2.-ak voltak, idén 6.
      Az átlag az végülis 4. 😀

      • Posted 2017-04-18 14:09 0Likes
        by Rammschein

        de 7.-ek legyenek már. :”D

      • Posted 2017-04-18 14:23 0Likes
        by WehaveNoHistory

        de azért a szörpit verjék meg 😀

      • Posted 2017-04-18 14:28 0Likes
        by Rammschein

        hol kell aláírni? 😀

  • Posted 2017-04-18 09:29 0Likes
    by adam10

    Azért nem gondoltam volna, hogy egy Man United elleni idegenbeli vereség után így kifordul mindenki magából. Még úgy is jogtalan, hogy a játékunk egy nagy nulla volt. Durva olvasni a Costa menjen a p*csába, Hazardot adjuk el mert nem is tud focizni és nem hozza azt amit elvártak tőle pár éve, Begovic minek ide, miért nem védi az 1vs1 szituációt, Matic falábú, DL szeleburdi, Cahill nem Chelsea szint stb. kommenteket.
    Mindez csak azért fura, mert bár ezekben van némi igazság, de mind mind olyan játékosokról beszélünk, akiket egy-egy jobb mecs után körbeszopkod itt mindenki, már bocsánat.
    Könyörgöm Uraim, 4 pont előnyünk van, mondhatni jó a sorsolásunk az utolsó 6 fordulóra, még a duplázás is összejöhet az évben, miért mindenki ilyen rohadtul pesszimista és negatív? A tavalyi szezonban még megértettem, de most, hogy gyakorlatilag minden összejön, drukkoljatok már egy kicsit a csapatotoknak és szeressétek már a játékosokat, élvezzétek már a helyzetet (FŐLEG A TAVALYI ÉV UTÁN)
    Úgy beszél mindenki a nyári átigazolási ablakról, mintha egy romokban heverő csapatot kellene újraépíteni, lyukak betöméséről beszéltek és pótolható/pótolhatatlan játékosokról. Elképzelhető, hogy a nyáron egy belföldi duplázó csapatba kell igazolni, szó nincs itt megerősítésről, inkább keretbővítésről.
    Szombaton basszuk meg a Spurst és ennyi! HAJRÁ!

    • Posted 2017-04-18 10:43 0Likes
      by Lajos Berta

      Tökéletesen igazad van!

    • Posted 2017-04-18 12:00 0Likes
      by balazsh

      Alonso mehet a p*csaba, nem Chelsea-szint, Kolasinac jojjon!!!!44

      • Posted 2017-04-18 12:25 0Likes
        by myheartisblue

        Kolasinac az Arsenale, confirmed.

      • Posted 2017-04-18 13:13 0Likes
        by balazsh

        Nembaj akkor jo lesz R. Rodriguez vagy Jordi Alba is!

      • Posted 2017-04-18 13:15 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Egyébként wingbacknek mind 2 jó lenne, just sayin’

      • Posted 2017-04-19 12:53 0Likes
        by balazsh

        Ahogy Alonso is.

      • Posted 2017-04-18 13:34 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Ja nem az, ha nem hogy Alonso nem ide való. Kolasinac-nak utána kellene néznem, hogy ki is. Én csípem Alonso-t, lesz ő jobb is, meg szerintem amúgy sem rossz, ennél többet nem tudnék elvárni senki mástól sem. A svájci jó, Jessica Albát meg rühellem 🙂

      • Posted 2017-04-18 18:34 0Likes
        by mohacsia

        Mi a különbség Jordi Alba és Jessica Alba között? Szegény Jessica nem tud színészkedni 🙁

      • Posted 2017-04-18 20:32 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Vagy éppen rossz filmekben szerepel 😉 Viccet félre, spanyol képes „meghalni” a bárkáért, ez most is érződik, mert nincs és az az oldal totál impotens. Valahogy nem szeretném kékben látni.

      • Posted 2017-04-19 12:50 0Likes
        by balazsh

        Én is nagyon bírom, csak az ideigazolása óta rendszeres volt róla ez a megítélés, én meg próbáltam már akkor is védeni, most meg, hogy szállítja a jobbnál jobb teljesítményt hirtelen leálltak ezek a kommentek. Illetve fricskának szántam azoknak, akik rendre dobják fel a nagy neveket, miszerint ő biztos jobb lesz a csapat jelenlegi tagjánál. (gondolok itt pl. Maticra, aki az előző meccstől eltekintve elég jó formában van, mégse telik el nap, hogy ne akarnák lecserélni valami jöttment francia huszonévesre)

      • Posted 2017-04-18 13:11 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Irony on? 😀

    • Posted 2017-04-18 13:29 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      „Costa menjen a p*csába”: Ha én ilyen formában nem is fogalmaznék, de örülnék ha jövőre egy megbízható csatárunk lenne.
      „DL szeleburdi”: Luiz képességeit nézve szerintem klasszis, DE fejben elég gyakran kihagy vagy épp érthetetlen megoldást választ, szóval teljesen jogos jelző rá, de ettől még simán helye van a Chelseaben.
      „Cahill nem Chelsea szint”: Egy átlagnál tehetségesebb támadó úgy veri meg ahogy akarja, nagy harcos az angol és a hozzáállására se lehet panasz, csak egyszerűen nem elég a tudása egy komoly BL célokkal rendelkező csapathoz.
      A többivel én sem értek egyet (játékos kritikák).
      „szó nincs itt megerősítésről”: Van egy elég jól összeállt 11-ünk, akik a PL-ben elég masszívan hozzák az eredményeket, de ettől még bőven lehet erősíteni. Komoly lyukakat én sem látok, de a rangadókon kijön azért, hogy hol vannak azok a gyengébb pontok, ahol lehet erősíteni, igaz itt nem olcsó megoldásokról beszélünk szóval hirtelen fél keret kicserélésére szerintem sem számíthatunk és valószínűleg nem is fog megtörténni.

    • Posted 2017-04-18 14:08 0Likes
      by Rammschein

      Hazardot senki nem mondta, hogy nekünk mindenképp el kell adni… én pl. csak azt mondtam, hogy ha dobbantani akara a margitba, akkor 100 millió alatt ne hagyjuk… meg még azt tettem hozzá, hogy ő a legkreatívabb ember az egész csapatban, és hogy ez édes kevés…

    • Posted 2017-04-18 14:16 0Likes
      by BlueCech01

      „Hazardot adjuk el mert nem is tud focizni és nem hozza azt amit elvártak tőle pár éve”
      Rofl, azért ez égbekiáltó torzítás. Senki nem mondta, hogy adjuk el, csak hogy a pótlása messze nem lenne olyan lehetetlen, mint ahogy itt egyesek beállítják. Az más kérdés, hogy inkább mellé kéne egy hasonló kaliberű játékos, de ettől még ő messze nem egy pótolhatatlan fogaskerék.

    • Posted 2017-04-18 14:46 0Likes
      by Sirappa

      Véleményem szerint ez Z generációs (nem Zenzo:D) probléma. Miszerint hirtelen kell azonnal, minden, és az első apró, kisebb bukfencnél, már ócsárolások, „igazoljuk le a fél világot” gondolatok, rosszabb esetben, másik „nyerő” csapathoz „igazolások” jelennek meg.

      Lehet, hogy ez eddig nem tűnt fel Nektek, de ez olyan, mint a házasság, méghozzá nem érdekből, hanem szívből jön. Kialakulhatott pusztán bugyuta dologból ez az érzelmi kapocs (ld. PES-en szarrá vertem anno mindenki a koliban 2007-ben a Chelsea-vel, meg amúgy is tetszett a kék színű mez: ebből indult ki a klub iránti komolyabb, értékeket kereső és találó érdeklődés), de akkor is asztrál síkon keresendő a gyökere mindennek.

      Amit műveltek, az vagy azt jelenti, hogy nincs meg ez az érzelmi, mély kapocs a klub iránt és/vagy csak a siker és a fény csábított a klubhoz. A „hova tartozás”, mint minden egyéb közösségnél (nem, nem virtuális) érzelmi alapokon nyugszik. És ha egy kicsit is mélyére mentek ennek, akkor rájöttök, hogy nem szapulni kell, hanem fogcsikorgatva izgulni, szurkolni teli torokból.

      Tudom, hogy nem kedvelt példa, de a magyar válogatott szurkolóinak keményebb magja a sivárabb időszakokban sem hagyják abba a rigmusok skandálását (pl a 3-0-s portugál borzalom esetén is az utolsó percig ment a hangos szurkolás).

      Rossz látni, hogy egy ilyen klubnak, amely rendszeresen hozza a jó eredményeket, nem adtok annyi türelmet, tiszteletet és kitartást, hogy a rosszabb napokon is a csapatot éltessétek, támogassátok. Ez az eredmény arra volt jó egyedül, hogy megmutassa, hogy ki a rajongó és ki a szurkoló (rajongó megy, szurkoló marad). Nemzetközi elemzéseket, cikkeket olvasva mindenki nyugodt, mindenki bizakodó, hogy meglesz a bajnokság (még ha ez a nyugalom erős izgalommal párosul). De abba is gondoljatok bele,hogy ezzel a viselkedéssel a szurkolók teszik a legnagyobb terhet a saját játékosaikra (még akkor is, ha épp nem beszélnek magyarul…). Mert mit lát a játékos: jól megy oké, szarul megy anyázás. Te tudnál úgy dolgozni, hogy minden napi teljesítményed után az utcán minden ember elmondaná, hogy milyen szar/fasza gyerek vagy az aznapi teljesítményed alapján? Vagy jobb szájízzel esnél neki a holnapnak, hogyha elbaltázott nap után is ugyanúgy támogatnának, mintha fasza teljesítményed lenne?
      Aki dolgozik, találkozott már ezzel a kifejezéssel „Az nem hibázik, aki nem dolgozik:”

      Persze, érzelem az van, Man Utd + José kombót ki ne akarná kiütni? Mindenkinek ugyanúgy fáj. De legyen bennünk annyi tisztelet és tartás, hogy ezt nem nyálfröcskölésben nyilvánítjuk ki a nagy plénumnak. Nekem is fáj a vereség, de fogcsikorgatva, csendben szurkolok és reménykedek (mert mást nem tudok tenni), hogy kijövünk a pillanatnyi elmezavarból, ahogy azt tettük azt már jó párszor.

      De gondoljatok bele: egy Arsenal drukker mit mondjon? Szopnak eleget, de mégis szó nélkül (legalábbis az ismerettségi körből kiindulva) tűrik és várják, szurkolnak, hogy jobb legyen. De van ManUtd, Newcastle és Southampton szurkoló cimborám is. Mind tudják jól, hogy nem megy valami jól a klubnak, vagy épp gödörben vannak. De feladják? Nem. Anyáznak? Nem. Szurkolnak és bíznak a szebb jövőben.

      Nőjünk már fel a feladathoz, hogy teljességgel és tisztességgel álljunk a hőn szeretet csapatunkhoz…

      Hinni kell a csapatban. No matter what…

      Szombaton legyen hitetek és szurkoljatok!

      • Posted 2017-04-18 17:21 0Likes
        by Diego Costa

        Szerintem félre értetted itt a dolgokat. Félreértés ne essék, én meg vagyok elégedve a játékosok egész évi teljesítményével, le a kalappal előttük. Én csak a tegnap előtti produkciót nehezményezem, azt is csak az erőfeszítés hiánya miatt. Ha kikaptunk volna 3-0 úgy, hogy mindent megtettük volna, láttam volna a játékosokon, hogy mindent megtesznek egy szót nem szóltam volna. Engem csak az dühített, hogy nem láttam az akaratot, holott a BAJNOKI CÍMÉRT(!) játszottunk és játsszunk most is. (Valahogy Conte-ben sem volt meg a tűz, nyugodtan állt az oldalvonal mellett.)
        A dühöm egyébként 2 játékos esetében erős (Costa, Matic). A spanyol januárt óta beleszarik és botrányosan játszik, a szerb meg ostoba és nem elég jó. Ettől függetlenül ugyanúgy szurkolok majd a csapatnak legközelebb, mert azt szeretném, hogy nyerjenek.

        Régóta mondom, hogy itt nagy változásokra lenne szükség, nem a vereség váltotta ki belőle. Conte-t dicséri, hogy itt tartunk, mert a keret erősségét figyelembe véve jócskán felül teljesítünk. Vannak olyan játékosok, akik egész egyszerűen használhatatlanok. Vannak, akikre az mindig igaz (Willian, Matic) és van aki „csak” pár hónapja ilyen (Costa).

        Az, hogy mi itt hőzöngtünk, az nem jelent semmit. A játékosok nem éreztek ebből semmit és ez nem csak a nyelvi akadályok miatt van így. Jó, hogy említetted a 4rsenaL-t, mert náluk van az igazi probléma, és ott megy is a cirkusz rendesen. Nálunk ez egyáltalán nincs így, semmi féle szurkolói nyomás nincs a játékosokon. (Ha van valamilyen, akkor az az elvesztegetett előny az oka.)

      • Posted 2017-04-18 22:11 0Likes
        by Sirappa

        Akinek inge, az veszi magara. Nem egy embernek szolt, hanem a kozossegnek. Gondolom Wudi vagy Zenzo nem vette magara:)

      • Posted 2017-04-18 17:25 0Likes
        by 11Daves

        Ajánlom figyelmedbe az arsenal fan tv-t. 😀

      • Posted 2017-04-18 22:10 0Likes
        by Sirappa

        az ismeroseimrol beszeltem.:)

    • Posted 2017-04-18 17:18 0Likes
      by Diego Costa

      Nem magával a vereséggel volt nekem a bajom, hanem a lélektelen játékkal. Arra nincs mentség, akarni mindig lehet és kell is.

      Costa-t valóban szidjuk, de teljesen jogosan. Hazard-ot nem tudom, hogy szidja-e valaki, én nem nagyon láttam. (Ha szidná rosszul teszi, mert elsősorban miatta tartunk ott, ahol.). A névsor többi része is helytálló. Senki nem szopkodta körbe őket, Luiz kivételével. Matic-ról személy szerint nagyon régen mondom, hogy páros lábbal kéne kirúgni a klubtól. Cahill meg egész egyszerűen nem elég jó, ezt be kell látni.

      „szó nincs itt megerősítésről, inkább keretbővítésről” Könyörgöm ne. Ilyeneket ne írj már, mert ez valami elképesztő. Nem kell erősíteni a keretet? Ne viccelj már. 1 kezemen meg tudom számolni, hogy hány klasszis játékosunk van. Kapus poszt rendben van, védelembe kell valaki Cahill helyére, középpályára kéne kreativitás, Matic helyett valaki, kellene csatár is, de inkább 2, mert Costa valószínűleg nem lesz. Csak, hogy a legfőbb hiányposztokat említsem. És akkor még ott van Zouma, aki nem igazán mozog otthonosan ebben a rendszerben, Terry távozik és Willian-ról még nem is beszéltünk. Tényleg csak a keretet kéne mélyíteni? Ne viccelj már. Conte alig használ pár embert. A kezdőn kívül 2 embert szokott cserélni. Vajon miért?

  • Posted 2017-04-18 13:40 0Likes
    by Balázs Kozó

    Nyugi srácok, amilyen balfaszok vagyunk, brére húzzuk a S?urst, és kiszopunk Sunderlandtól.

    • Posted 2017-04-18 13:59 0Likes
      by myheartisblue

      Amen. Akkor vedd ugy, hogy ki van kerve a ‘eccsöretyfe’

    • Posted 2017-04-18 13:59 0Likes
      by BlueCech01

      Mi majd ezt segítünk nullszaldózni azzal, hogy ütjük az Evertont, aztán a WBA ellen leadjuk.

    • Posted 2017-04-18 14:37 0Likes
      by Rammschein

      „It’s something.” :”D

    • Posted 2017-04-18 15:02 0Likes
      by 11Daves

      Addigra remélhetőleg már mindegy lesz, de ja, a Sunderland most egy darabig nem lesz a PL-ben, szóval esélyes, hogy még egyszer jól elvernek minket. Csak hogy emlékezzünk, miért utáljuk őket.

      • Posted 2017-04-18 15:24 0Likes
        by myheartisblue

        Mourinho elso visszaterese alkalmaval 2 csapat miatt el ment el 6 pont amibe az egesz bajnoksag kerult: Crystal Palace es a Sunderland. Nos a CP vereseg mar pirosan virit…kezdek komolyan tartani a Sünditől. Mindenki azt szajkozza konnyebb a sorsolas mint a Spudsnek, de nagyon kellemetlen ellenfellek varnak rank mint az Everton,WBA,WHU es a Sündi.Akikkel mindig megszenvedünk…

      • Posted 2017-04-18 15:36 0Likes
        by 11Daves

        WHU már nincs, há’l isten. De igazad van, bőven ott a banánhéj-potenciál az összes ellenfelünkben. Inkább az vigasztal, hogy a Spurs sorsolására ez ugyanúgy igaz.

      • Posted 2017-04-18 17:17 0Likes
        by Sandic

        Az a baj, hogy olyan formában vannak most, mint mi a 11 meccses győzelmi szériánkban…

      • Posted 2017-04-18 17:21 0Likes
        by 11Daves

        Azért az utolsó két ellenfelük nem volt éppen világverő, azelőtt meg, ahogy lent is írta valaki, tényleg percekre voltak egy Swansea elleni vereségtől. Lehet alábecsülöm őket, de szerintem nincs meg bennük az, hogy innentől végigvigyenek egy bajnoki hajrát.

      • Posted 2017-04-18 17:32 0Likes
        by Sandic

        Azért a szériánkban nekünk is volt izzadós meccsünk, elég csak a WBA vagy a Boro ellenire gondolni, ha jól rémlik mindkettőt Costa zsenialitása döntötte el.

      • Posted 2017-04-18 17:22 0Likes
        by Diego Costa

        Volt az több is! 😀 Kettőt lehagytál.

      • Posted 2017-04-18 17:33 0Likes
        by Sandic

        Több győzelmünk volt zsinórban, mint ameddig el tudok számolni. Örüljünk neki, na….

      • Posted 2017-04-18 21:17 0Likes
        by Zenzo

        „nagyon kellemetlen ellenfellek varnak rank mint az Everton,WBA,WHU es a Sündi.Akikkel mindig megszenvedünk…”

        :)))))) kíváncsian várom, jelen helyzetünkben ki az a 6 ellenfél, akikkel szívesen tolnád 🙂

      • Posted 2017-04-18 23:02 0Likes
        by myheartisblue

        Swansea, Leicester, Arsenal, Middlesbrough, Bombi. Nah de nem almodozom igazad van csak feltem a csapatot azoktol az ellenfelektol akikkel kapcsolatban nincsenek jo emlekeim es eloerzetem. Nem erdekelt Costa formaja sem, de annyira felutotte itt a panik a fejet, hogy bogarat ultettek a fulembe. Zenzo Te hogy latod a dolgokat az elkovetkezo merkozesekre es keret formajara? Van aki kilog/aki Neked szemet szur?

      • Posted 2017-04-19 13:09 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Arsenal-Arsenal-Arsenal-Arsenal-Arsenal-Arsenal

    • Posted 2017-04-18 21:39 0Likes
      by DannyfromtheShed

      az elég csicskalángos lenne

  • Posted 2017-04-18 16:06 0Likes
    by BlueCech01

    Most lesem, Zolát egy yata keményvonalas tag váltja, visszatér ‘Arry.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com