Tucatgyőzelem

Amikor már túl vagy mindenen – elfogyott végre az a rohadt nagy pulyka, öklendezve letoltad a hetvenharmadik szelet bejglit és kipréselted az utolsó rokon-mosolyt is – akkor jön a Chelsea és úgy megajándékoz, ahogyan csak ő tud. Boldog karácsonyt mindenkinek, itt van zsinórban a tizenkettedik győzelem és vele egy rekord.

Szóval a Bournemouth, hát valóban nem ők a legélesebb kés a fiókban, de mégis, ilyen sorozatnál, amiben mi vagyunk, már mindenki azt várja, mikor szakad meg. Ellenfeleink rimánkodva ülnek a tévé elé, hogy remegve reméljék, győzelmi hajónk végre zátonyra fut, de az csak tör előre tovább. Végül ez sem az a meccs volt, ahol akár csak le is lassult volna ez a csodás jacht. Pedig megbomlott a nagy menet jelentős részét együtt végigtoló kezdő tizenegyünk, ráadásul a két talán legfontosabbnak mondott játékos hullott ki a főnök, Diegoal és a perpetuum mobile Kanté személyében. És hogy milyen hatással volt ez a gárdára? Összetették azt, amit az előző három meccsen termeltek és belesuvasztották kilencven percbe. Szegény Wilshere olyan nosztalgiát kapott, amire jó eséllyel egyáltalán nem vágyott.

🙁

És mit kaptunk mi? Egy gyönyörű Pedro gólt, mellé rengeteg helyzetet, a végletekig kidolgozott lehetőséget és egy olyan Hazard-show-t, hogy ha compilation videóval akarná magát bárhova eladni, elég lenne ezt a meccset egy az egyben, vágatlanul elküldenie – emlékezzünk csak arra a rabonára, ami épphogy nem ment be. Persze ne akarja sehova eladni magát, jó helyen van itt, termelje csak tovább a gólokat. Amikből egyébként a PL-ben ezzel a mostani büntetővel már 50 van neki, ezzel pedig ő lett a hatodik Chelsea játékos, aki elérte ezt a számot – Lamps, Didi, Hasselbaink, Zola és Gudjohnsen után. Diego, rajtad a világ szeme, szerintem még idén összehozod te is. Misiről viszont nem merném kijelenteni, hogy valaha e kör tagja lesz, mert hiába Diego hiánya, ezúttal sem került be a startcsapatba, így még máig várat magára az első PL kezdő-tagsága. Nagy kérdés, mi lehet az ok, hiszen amikor játszott, kellően agilis és elszánt volt látszólag, ez a hosszas mellőzés viszont azt feltételezi, hogy – mivel a tehetségével nyilvánvalóan nincs – a hozzáállásával vannak gondok. De ezt csak azért írom, hogy legyen itt valami negatív is.

Az ötvenedik előtti pillanatok.

Merthogy egyébként mostanában a pozitivizmus jegyében telnek a napok a Bridge körül, nem is csoda, hiszen ez a tucat győzelem zsinórban már klubrekordot jelent. Két meccsre vagyunk az Arsenal all-time PL rekordjától és ugyan nem lesz egyszerű menet, mert legközelebb – még idén – a Stoke-ot fogadjuk, a tizennegyedikre a Spurs otthonába látogatunk. De eddig sem volt egyszerű, aztán most mégis ott vagyunk, hogy erről beszélhetünk.

Az izgalmak tehát folytatódnak, és ha idevesszük, hogy hamarosan nyílik a transzfer-ablak is, akkor még inkább dörzsölhetjük a tenyerünket. Hatvan misi már tuti hullik bele és akárhogy is nézzük, ebből vagy 15 darab Giaccherrini kijönne, azaz Conténak ez olyan pénz, amiből önmagában fel tudna magának építeni egy csapatot. Most viszont elég, ha nagyságrendileg egy játékosra verjük el (egy részét legalább). Azt azért remélem, hogy ez a játékos nem James lesz, de az is egyértelmű, hogy akárki is lesz, a menedzser jó döntést hoz majd. Ezzel a kellemes gondolattal búcsúzom.

353 Comments

  • Posted 2016-12-27 22:37 0Likes
    by Endy919

    Nem tudom miért , de van egy olyan rossz érzésem , hogy kikapunk a WHL-en és utána csúnyán leeresztünk. Nehéz lesz a január-február.

    • Posted 2016-12-27 22:40 0Likes
      by Zenzo

      no offense, de ezt nem lehet másképp kérdezni: előfordult már, hogy úgy tekintettél a világra, hogy na, most végre minden fasza lesz? 🙂

      • Posted 2016-12-27 22:46 0Likes
        by Endy919

        Volt 1-2 alkalom , de inkább nem , mint igen.

        Most még nem tudom elhinni , hogy bajnokok lehetünk. Túl váratlanul jött ez a hatalmas javulás.

      • Posted 2016-12-27 22:49 0Likes
        by Zenzo

        Azt még én sem, hogy bajnokok leszünk, bár ahhoz képest, mit vártam a szezon előtt, most már azt elhiszem, hogy összejöhet.

        De ez azért nem ugyanaz, hogy bajnokok lehetünk-e, vagy hogy megzuhan a csapat 😉

      • Posted 2016-12-27 22:55 0Likes
        by Endy919

        Megzuhanásnak is több módja van 🙂

        A BL hely szerintem már meglesz , mert 30 pontot összekaparunk . De tavasszal több pontot elszórunk majd.

        De ne legyen igazam 🙂

      • Posted 2016-12-28 10:59 0Likes
        by DannyfromtheShed

        (((Psszt sracok! Bajnokok leszunk!)))

    • Posted 2016-12-27 23:49 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Nehéz lesz az a két hónap, de 3 két vereség és még egy pontvesztés kell ahhoz hogy a Liverpool előzni tudjon (Mané és Matip nélkül), feltételezve hogy ők nem vesztenek pontot. Februárban a City-nek és az Arsenal-nak kezdődik a BL, mindkettő nagyon komoly párharcot fog vívni. Mi vszeg bővítjuk a keretet, több lesz a variációs lehetőség és több lesz a pihenőidő.

      A Stoke ellen lesz egy nagyon friss Costa és Kanté, meg a többi játékos is 26 órával pihentebb lesz mint Hughes fiai, ráadásul nekik utazni is kell. Ütni kell őket, nem kérdés, aztán ezzel forduljunk rá az új évre.

      Fognak jönni döntetlenek és vereségek, de szerintem lehet ebből bajnoki cím, egyik csapatot sem látom szignifikánsan jobbnak. A Liverpool támadójátéka nagyon pöpec, de ezt a szar védelem sokszor ellensúlyozza. A City-nél még mindig nincs meg hogy igazán milyen felállásban nyomulnak, kinek hol a helye, ki alapember ki nem, sok ott a nyitott kérdés. Az Arsenal meg Arsenal 😀

      • Posted 2016-12-27 23:53 0Likes
        by Endy919

        Picit hülyén hangzik ,de szerintem a MU még nagyon bekavar majd. Most nagyon kezdenek összeállni. Rájuk még érdemes figyelni.

      • Posted 2016-12-28 00:48 0Likes
        by mohacsia

        Pont most néztem h a bajnokságban ellenünk kaptak ki utoljára, pedig az sem tegnap volt…

      • Posted 2016-12-28 07:59 0Likes
        by Zenzo

        A Spurs leverése nagy fegyvertény volt, az morálisan és pszichikailag is erőt adott nekik. Egyelőre viszont még semmivel sem áll jobban, mint Mojzi vagy Lui 18 kör után. A különbség annyi, hogy most épülnek, és kezdenek összeállni. Hajtja őket rendesen Mou, a kérdés annyi, hogy eldobják-e majd az EL-t, ha élesedik a bajnokság.

      • Posted 2016-12-28 07:56 0Likes
        by Zenzo

        Mou kezdi megtalálni a csapatot, a szerkezetet és a taktikát, Zlatan ismét termel, Pogba pedig jól játszik, és közben Herrera, Mata és Miki is odateszi a magáét – ráadásul JM végre ki meri vágni Rooneyt, a kerékkötőt is a csapatból – de a szerencsénk annyi, hogy a védelmük még mindig gyatra – az Everton, a CP, de még a Sund’ is betalált ellenük. Szerintem idén meglesz nekik a BL-hely, jövőre viszont, ha védelmet is vehet José, bajnok lesz a MU.

      • Posted 2016-12-28 10:58 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Igen, eleg jok, szerencse, h keson tertek magukhoz.
        Miki foleg nagyon jo, a padon (vagy azon se) jol felvette a PL ritmusat, aztan elkezdett jatszani es lam tenyleg topclass playa… Az mar verciki lett volna, ha ot is el DeBruynezi Jose.

      • Posted 2016-12-28 14:12 0Likes
        by Diego Costa

        Naaah. Miféle kijelentés ez, hogy ők lesznek a bajnokok?

      • Posted 2016-12-28 14:24 0Likes
        by dolf

        a csapat, amelyikben a két 35 éves veterán nélkül (Carrick, Ibra) kis túlzással megáll az élet? Na ne röhögtess.

      • Posted 2016-12-28 14:38 0Likes
        by BlueCech01

        Piszok nagy hajtás lesz a 4. helyért. Jelenleg az első 3 helyre úgy néz ki, letették a foglalót a csapatok, bár a sorrend még nem tisztázott.
        Viszont az Arsenal-MU-Spurs versenye nagyon kiélezett lesz, és jelenleg az Arsenal a legkiegyensúlyozottabb csapat közülük.
        Én egyelőre annyira nem vagyok elragadtatva a MU-tól. Tény, hogy most már eljutnak addig, hogy ne barmoljanak el minden nagy helyzetet, és Pogba is hasznosabb tagja a csapatnak, de a Spurs volt az egyetlen kiemelkedő győzelmük. Azon túl jött zsinórban egy valag olyan csapat, akiket ezelőtt is meg tudtak csapni.
        Mióta elkullogtak a Bridge-ről, szinte csak 12. hely alatti gárdákkal küzdöttek. Ez alól 3(+1) kivétel volt, amiből egyet nyertek 1 góllal, de a másik kettőn sem tudtak egynél többet összeszedni. A WBA-t verték, de elnézve Pulisék szereplését a nagyok ellen, papírforma volt.

      • Posted 2016-12-28 11:31 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Ötször ki kell kapnunk ahhogy hogy Joséék megelőzzenek minket, és akkor ők még nem vesztettek egy pontot sem. Csúnya lenne ha nem mögöttünk végeznének. Összekapták magukat, de nekik sokkal inkább vannak megoldandó problémáik mint nekünk. Jövőre hatalmas harc lesz velük, a City is erősödni fog, de idén nagyon csúnya dolgoknak kéne történnie ahhoz hogy az United kellemetlen legyen nekünk, és jelenleg semmi nem utal erre. A csapategység jó, láthatóan nagyon jól érzik magukat a fiúk, nincsenek túlterhelve, az előny miatt nyugodtan játszhatunk.

        Na meg az sem mindegy hogy az United-nek ott az Európa Liga is, sokszor csütörtök este után kell majd hétvégén is helyt állni. Ibrát nem lehet 180 percet játszatni négy napon belül hónapokig. Joséék azért még mindig 4 pontra vannak a BL-selejtezős helytől, úgyhogy nem engedhetik meg maguknak hogy elengedik az EL-t.

      • Posted 2016-12-28 11:38 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „City is erősödni fog” jelenleg a 40 éves darabos Yaya hozza nekik a 3 pontokat, szóval nekik még van bőven mit fejlődni, de egy jó ablakkal (és edzővel) beérhet elég magas szintre a City.

      • Posted 2016-12-28 11:47 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Gabriel Jesus már biztos hogy jön januárban, ő sajnos piszok jó játékos, erősödik vele a City. Középpályára jöhet még 1-2 ember, de szerintem nagy bevásárlás nem lesz. Az erősödés náluk nem a keret hanem a játék minőségében várható szerintem. Pep még mindig próbálgatja a játékosait itt-ott, még mindig van 4-5 hely a kezdőben ami nem stabil.

      • Posted 2016-12-28 11:54 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szerintem pont, hogy keretben kell erősíteni, mert az a 4 nem stabil hely azért van mert nincs játékosuk oda. A vkp és szélsővédő felhozatalatuk egy kieső PL csapat szintjét üti.

      • Posted 2016-12-28 12:16 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Sané, Sterling, De Bruyne, Silva meg Nolito mind fasza kis játékosok, más kérdés hogy Pepnél van aki középen kap szerepet. Jesus Navas tényleg egy pöcs, rejtély hogy ő mit keres még mindig a City-ben. Középső középpályás és szélsőhátvéd kell nekik, de jövő szeptemberre összeállhat azért ez a csapat.

      • Posted 2016-12-28 13:11 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ez a Jézus Gábor nagyon durva lesz, ha játszatni fogják. Nagyon tetszik a direkt játéka, nem az a meddő Neymar féle bohóc, de a technikaja megvan.

      • Posted 2016-12-28 12:15 0Likes
        by kasata91

        Az hogy ” Ibrát nem lehet 180 percet játszatni négy napon belül” és hogy José fogja-e az nem biztos hogy köszönő viszonyban van egymással 😀

      • Posted 2016-12-28 12:20 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Esélyes, de ha nagyon kizsigerelik vagy megsérül akkor szarban lesznek. Rooney totál kiégett, Martial meg Rashford alig játszottak, akkor is a szélen.

      • Posted 2016-12-28 14:31 0Likes
        by Endy919

        Én nem azt írtam , hogy előttünk végeynek majd , hanem hogy szépen felfognak még mászni a dobogóra és akár még másodikak is lehetnek.

      • Posted 2016-12-28 14:33 0Likes
        by dolf

        Stretford Endet olvasol? 😀
        Ne tedd, mert könnyen fertőz.

      • Posted 2016-12-28 14:39 0Likes
        by Endy919

        Napi szinten 😀 Szórakoztató tudd lenni 😀

        Bennem a Fonat kelt gyilkos ösztönöket 😀

        Ja , üdv a blogon ! 🙂

      • Posted 2016-12-28 13:09 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Endy, a Mu keson ebredt fel. Akarmit csinal King Zlatan, a gyozelemert max 3 pontot fognak ok is kapni.

      • Posted 2016-12-28 13:32 0Likes
        by BlueCech01

        Én annyira nem is értem még ezt a MU-ra való ráizgulást. Egyetlen kimagaslónak nevezhető tettük volt, hogy verték a Spurst, az alsóházi csapatok ellen meg eddig sem voltak komoly gondjaik egy-két kínosabb meccset leszámítva.
        A MU-Spurs-Arsenal hármas viszont nagyon izgalmas csatát fognak vívni a 4. helyért.

      • Posted 2016-12-28 14:27 0Likes
        by Endy919

        20 forduló van még . A januári derby parádék után könnyen lehetnek változások.

      • Posted 2016-12-28 21:39 0Likes
        by myheartisblue

        Ha azt vesszük a 8. fordulóban kaptak ki utoljára ellenünk. Azóta veretlenek. derbyken hozták az X-et egyetlen. Nem mondom becsúszott sok béna döntetlen, de azért nem teljesítenek rosszul szerintem. Zlatan beérte Costát. Harmadik helyet jósolom nekik.

      • Posted 2016-12-28 07:51 0Likes
        by Zenzo

        „A Stoke … Ütni kell őket, nem kérdés, aztán ezzel forduljunk rá az új évre.”

        Ha már a megérzéseknél tartunk, szerintem Hughes-ék ellen meglesz az X, cserébe ledaráljuk pöcséket.

      • Posted 2016-12-28 10:55 0Likes
        by DannyfromtheShed

        A Pool eleg siman atment rajtuk. Ego lenne, ha leixelnenk.

      • Posted 2016-12-28 13:20 0Likes
        by BlueCech01

        Ez a Stoke a nagy csapatok ellen valami nyomorúságosan gyámoltalan. A City és a Pool is 4-1-re ütötte őket, előbbi ráadásul a Britanniában. Az Arsenal 3-1-re csapta, a Spurs meg 4-0-ig is elment a Sztók otthonában.
        Sparky-ék általánosan kb. 3 kaput találó lövésig jutnak ellenük, cserébe a védelem is a champo szintjén áll összhangban.
        Ha egy frissen visszatérő Costa-Kanté párossal sem tudunk nekik 2 gólt bevarrni, úgy, hogy még egy nappal többet regenerálódhattunk, akkor az az év blamája lesz még épp időben összehozva.

      • Posted 2016-12-28 23:12 0Likes
        by Zenzo

        A Chelsea mindig is élen járt abban, hogy olyan csapatokba botoljon bele, akiken a PL apraja-nagyja gőzhengerként ment át, és olyan játékosokkal rúgasson gólt magának, akik amúgy egy úszómedencét is előbb találnak el, mint a kaput. Egyébként sem azt mondtam, hogy ez logikus, hanem, hogy megérzés 😉

      • Posted 2016-12-28 23:28 0Likes
        by BlueCech01

        Én sem mondom, hogy nem történhet meg, csak hogy az kb. a Conte-éra blamája lenne.

      • Posted 2016-12-28 14:10 0Likes
        by Diego Costa

        Win, Win, Win.

      • Posted 2016-12-28 09:56 0Likes
        by lamps8

        Tetszik a Zenzo-féle optimizmusod, bár ennek most tényleg van alapja. Annyit viszont hozzáfűznék hogy Matip nem megy az ANK-ra, valami balhé volt a szövetséggel ha jól emlékszem.

    • Posted 2016-12-28 00:49 0Likes
      by mohacsia

      Neked mondjuk gyakran vsnnak ilyen érzéseid 😀

    • Posted 2016-12-28 10:06 0Likes
      by Sandic

      És az a De Ja Vu érzés nincs meg, hogy kikapunk a csirkék ellen, és utána megnyerjük a bajnokságot? 😉

      • Posted 2016-12-28 14:25 0Likes
        by Endy919

        Sajnos nincs.

    • Posted 2016-12-28 10:54 0Likes
      by DannyfromtheShed

      😀 imadom Endy a predictjeidet, ezek utan tuti lenullazzuk a Spurst!

      • Posted 2016-12-28 14:25 0Likes
        by Endy919

        A mi meccseinket jól tippelem. :/

  • Posted 2016-12-28 14:37 0Likes
    by Diego Costa

    50 – Eden Hazard is the 6th player to score 50 PL goals for Chelsea
    after Lampard, Drogba, Hasselbaink, Zola & Gudjohnsen. Elite.

    Csak én keveslem ezt a számot? Előtte csak 5-en lőttek 50-et? :O Ez meglep. Az elvakult rivális szurkolók biztos abban a hitben élnek, hogy tudják rá a választ. 😀

    • Posted 2016-12-28 14:53 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Lehetne már 100 is 🙂 Ezek azok akik már meglőtték az 50 gólt a PL-ben. A Király az 104 gólt termelt a PL-ben.

      • Posted 2016-12-28 15:22 0Likes
        by Diego Costa

        Tudom, de azt mondom, hogy kevés. Egy 111 éves klub történetében 6 játékos tudott csak 50 gólt lőni?

      • Posted 2016-12-28 15:24 0Likes
        by BlueCech01

        De ezek PL-gólok, abban meg kb. ezek a játékosok képviseltek egyedül gólfosó-szintet többé kevésbé.

      • Posted 2016-12-28 15:32 0Likes
        by bilala

        akkor statisztikazzunk picit. ha nem csak PL golokat hanem az osszes bajnoki golt nezzuk akkor a top 10 (ha nem neztem el valamit):
        tambling – 164
        lampard – 147
        dixon – 147
        bentley – 128
        greaves – 124
        mills – 118
        osgood – 105
        drogba – 104
        hilsdon – 99
        bridges – 80

        ha meg minden golt nezzunk, akkor lampard (211), tambling (202), dixon (193), drogba (164). ez mar jobban mutat „egy 111 eves klubb torteneteben”? :))

      • Posted 2016-12-28 15:45 0Likes
        by Diego Costa

        Igen, akkor valami hiányzik abból a statból. Olyanra is emlékeztem, hogy külföldi közül, de Lampard meg angol szóval nem tudom. Külföldiként lehet, hogy tényleg a hatodik. Mert a fenti listán Lampardon kívül valóban mindenki külföldi, csak akkor nem hatodik, hanem 5. és nem kell rá Lamps.

      • Posted 2016-12-28 15:48 0Likes
        by bilala

        akkor megegyszer 🙂 a te alltalad linkelt stacc csak a PL golokra ter ki, azaz a 92/93 szezon ota

      • Posted 2016-12-28 15:58 0Likes
        by bilala

        amugy akkor mar ma is tanuljunk valamit. ha a wikipedia nem hazudik osszesen 25 jatekos jutott 100 PL gol fole. van azert itt par ismeros arc: lampard, drogba, anelka, hasselbaink. elso ketto nalunk lott 100-nal tobb golt. ami nem nagy meglepetes, de ujra es ujra elkepedek rajta: lampard a listan negyedik 177 gollal ami kozeppalyaskent elegge konkretan odabasz! csak egy jatekos (gerrard) van a top 25-ben aki nem csatar es o is 57 gollal lemaradva…DURVA!!

      • Posted 2016-12-28 16:08 0Likes
        by Diego Costa

        Igen elég durva. Elég durva az is, hogy középpályás létére ő lőtte a legtöbb gólt a klub történetében, így például maga mögé utasítva Drogbát!

      • Posted 2016-12-28 16:09 0Likes
        by Diego Costa

        Sokkal. 🙂

    • Posted 2016-12-28 15:58 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Par napja mar ezt is vegijartuk 🙂
      Premier League golokrol van szo, nem angol elso osztaly.

  • Posted 2016-12-28 16:01 0Likes
    by DannyfromtheShed

    ‘CHELSEA KESSIE BID REJECTED’

    Atalanta have rejected a €25m offer from Chelsea for Franck Kessié, according to the player’s agent, but there are a number of top Premier League sides tracking the player.

    “We have a lot of interest from the Premier League – Chelsea, Liverpool, Manchester United, Manchester City and Arsenal,” George Atangana, who is due to meet Chelsea representatives next week, told Guardian sport.

    “I cannot say at this stage how much he will cost but we are talking about one of the best young players in the world. But for us the most important thing is that the technical project is the right one for him. Franck is very young so we have to be very careful about his development.

    “Chelsea are very interested and it is a great club but we must take our time to consider all the options,” Atangana added.

    “Now we are in January so he has to play at the African Nations Cup for Ivory Coast so I am not going to rush anything.”

    • Posted 2016-12-28 16:12 0Likes
      by Diego Costa

      :DDDD

      Ezeket a sorokat olvasva az jutott eszembe, hogy a két klubból legalább az egyik csöndbe akarja intézni a dolgokat, erre jön a hülye ügynök és ha igazat beszél, akkor nyugodt szívvel ismerteti a helyzetet. Biztos örülnek neki.

      • Posted 2016-12-28 16:59 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Olaszország…Koulibalyval is mi volt…

      • Posted 2016-12-28 17:05 0Likes
        by Diego Costa

        ADL még rátesz egy lapáttal, Olaszország déli része. Nem feltétlen hegyezném ki egy az országra, Alonso simán jött. Ez csak ADL-re igaz. Vagy kifizetsz egy vagyont, vagy nem adom oda a játékosomat.

      • Posted 2016-12-28 20:58 0Likes
        by DannyfromtheShed

        A felszopkodott jatekosokkal van igy. Sztem mindenki meglepodott, amikor letettuk a penzt Alonsoert.

      • Posted 2016-12-28 17:02 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez euro, Hazard fontban volt 32. Ma a Lille-i Hazard-ert le kene tenni egy 60at biztosan.

    • Posted 2016-12-28 16:56 0Likes
      by Endy919

      Nagyon jó játékos , nagyon örülnék neki , de …. menjenek a f*szba.

  • Posted 2016-12-28 20:07 0Likes
    by BlueCech01

    A Swansea állítólag Chris Colemanben és Gary Rowettben látja Bradley utódját. Előbbi kb. elérhetetlen kategória, hiába városi srác, a VB-ig van szerződése és Wales elég gyógycsoportban áll veretlenül.
    Rowettetet nem rég vágták ki a Champóból, Zola váltotta. Annak ellenére, hogy anno a kieséstől már megmentette a Birminghamet, 0 PL-tapasztalata van.
    Terítéken van továbbá Pearson, aki még egész ésszerűnek mondható, és a BBC Giggset is bedobta, amit nem igazán tudok hová tenni, egyik fél számára sem lenne nyertes üzlet.

    • Posted 2016-12-28 20:54 0Likes
      by 11Daves

      Én még Rodgersről hallottam, de ő se hinném hogy ezért otthagyná a Celticet

      • Posted 2016-12-28 20:59 0Likes
        by BlueCech01

        Így, hogy már féltávnál 600 ponttal vezetik a ligát, hülye lenne nem megvárni a serleget.

  • Posted 2016-12-28 20:14 0Likes
    by Endy919

    Barcelona have reached an agreement with Valencia that will see right-back Joao Cancelo join the Camp Nou side in the summer transfer window. The Catalan side will pay €30 million to land their man.

    Na ő pont jó wingback alternatíva lehetne . Bal oldalra ha sikerülne elhozni Alex Sandrót , akkor egy hetes recsi maratonba kezdenék. De róla sajnos semmi pletyka nincs.

    • Posted 2016-12-29 12:38 0Likes
      by lamps8

      Alex Sandro a Juve egyik legnagyobb értéke szóval kizárt, bár megértelek, ő tényleg álom lenne.

      • Posted 2016-12-29 14:19 0Likes
        by Frenky54

        30 millió euro a kivásárlási ára jelenleg Alex Sandronak.

      • Posted 2016-12-29 16:03 0Likes
        by Endy919

        Hol lehet olvasni ilyen infókat ?

        Ha valóban van a szerződésében ilyen záradék , gyorsan lekéne rá csapni.

      • Posted 2016-12-29 17:28 0Likes
        by Frenky54
      • Posted 2016-12-29 18:39 0Likes
        by Endy919

        Pedig rendszeresen olvasom őket , de ez kimaradt. Köszönöm 🙂

  • Posted 2016-12-28 20:59 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Mondom ranezek a Soton-Spurs meccsre, kivancsi vok, h tolja van Dijk most, h ennyire pletykalnak rola mennyire zokkenti ki stb. erre 1 perc utan golt fejel 😀

  • Posted 2016-12-28 21:04 0Likes
    by BlueCech01

    Délelőtt azt írtam, hogy komoly verseny lesz a negyedik helyért a MU-Spurs-Arsenal között. Asszem hamar revideálnom kell majd magam.

    • Posted 2016-12-28 21:14 0Likes
      by Endy919

      Miért?

      • Posted 2016-12-28 21:15 0Likes
        by BlueCech01

        Revideálom a revideálást, mégsem reménytelen a Spurs.

      • Posted 2016-12-28 21:21 0Likes
        by kasata91

        Kivételesen nem te kiabáltad el.

      • Posted 2016-12-28 21:22 0Likes
        by BlueCech01

        Vállalom, de én most szurkolok a csirkéknek. Inkább ők fussanak be negyediknek, mint a MU vagy az Arsenal.

      • Posted 2016-12-28 21:28 0Likes
        by Endy919

        Megéri bekapcsolni?

      • Posted 2016-12-28 21:29 0Likes
        by BlueCech01

        Kb. egyformát hoz a két csapat, tipikusan olyan meccsnek mondanám, ahol egy góllal dől el majd minden.

      • Posted 2016-12-28 23:05 0Likes
        by Zenzo

        „szurkolok a csirkéknek”
        soha, semmilyen körülmények között.

      • Posted 2016-12-28 23:26 0Likes
        by Endy919

        Pedig ők csak a 6. legundorítóbb csapat a világon.

      • Posted 2016-12-29 04:01 0Likes
        by mohacsia

        Na! Ki a top5?

      • Posted 2016-12-29 12:33 0Likes
        by Endy919

        Arsenal-Barca-Kupleráj…Pool-MU…Spurs

      • Posted 2016-12-28 23:27 0Likes
        by BlueCech01

        Nálam valamiért nincsenek annyira elől a gyűlölet-ranglétrán. Már több, mint egy évtizede úgy élnek bennem, mint egy szimpatikusan építkező középcsapat, akik igazán nagy bosszúságot sosem képesek okozni.

      • Posted 2016-12-28 23:46 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Egy időben még követtem az ő meccseiket is hétről-hétre.

      • Posted 2016-12-29 00:33 0Likes
        by Zenzo

        now it’s really hard to see, that you’re the enemy

      • Posted 2016-12-29 10:42 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nem szurkoltam nekik félre értés ne essék, csak kedveltem nézni a játékukat. (Abban az évben a kiesés ellen küzdöttek, igaz utána is egy ideig még néztem) . Ha lehetőségem van megnézek minden angol meccset csak köszönhetően ennek a dagadt tolvajnak, idén nem sokat láttam a mi meccseinken kívül, sőt olyan hiányom van, hogy olasz, néme és néha még spanyol ligát is kénytelen vagyok nézni.

      • Posted 2016-12-29 00:30 0Likes
        by Zenzo

        régen volt már a WHL 3 points lane… :/

        „szimpatikusan építkező középcsapat, akik igazán nagy bosszúságot sosem képesek okozni.”
        Ebbe a kategóriába a Fulham tartozott addig, amíg le nem upgradelték magukat valahogyan építkező champo csapattá 🙂 A spurs és a szimpatikus szavak egy mondatban lehetetlen, nem is értem, milyen kóddal sikerült beírni ide, normális esetben fel kellett volna robbanjon előbb a képernyőd, aztán a klaviatúrád, a mainboard már önszántából rövidre zárta magát, majd szégyenében kiugrott az ablakon.

      • Posted 2016-12-29 00:43 0Likes
        by Diego Costa

        „nem is értem, milyen kóddal sikerült beírni ide, normális esetben fel kellett volna robbanjon előbb a képernyőd”

        :DDDDDDDDDDDD

      • Posted 2016-12-29 00:43 0Likes
        by BlueCech01

        Én most nem védeni akarom őket, mert mondom, nagyon közömbösek a szememben, de ettől még egy szimpatikusan építkező középcsapatot.
        Kb. a legminimálisabb kiadásokkal jutottak el szinte mindig a top5-be, emellett az átlagnál semmivel sem volt több antipatikus focistájuk.
        A Fulham meg inkább egy jellegtelen alsóházi csapat volt pár jobb spílerrel. Az elmúlt 10 évben kieshettek volna vagy négyszer, és úgy igazán észre sem vettük volna.

      • Posted 2016-12-29 01:11 0Likes
        by Zenzo

        valahogy nem áll ez össze nekem… több, mint egy évtizede szimp#t*k$sđn építkező középcsapat? Loldado, Paulinho, Lamela? Adebayor, Gallas, Crouch? Robbie Keane? És még messze nem járok 10 évnél 😛

      • Posted 2016-12-29 01:47 0Likes
        by BlueCech01

        Nézd, a Soton dettó ugyanezt lehozza kb. hasonló költségvetéssel, hasonlóan kétes megítélésű játékosokkal (Mané, Long, Caulker, Osvaldo, Wanyama, Lambert), csak ők meg valamiért mégis tartják a szimpatikusan építkező középcsapat megnevezést, pedig semmit nem csinálnak másképp.
        De a Spurs az meg nem, csak mert.

      • Posted 2016-12-29 15:08 0Likes
        by Zenzo

        A Spurs-Soton összehasonlítás kb semmilyen szinten nem állja meg a helyét, míg a spúrok rendre irgalmatlan összegeket költenek el, addig a szentek először a 12/13-as szezonban költöttek egy játékosra több, mint 10M-t, akkor is tizenkettőt Gaston Ramirezre (összehasonlításképp abban a szezonban a Spurs 61M-t költött). Ráadásul középcsapattá is épphogy nemrég avanzsálódott a Saints, a Spurs meg hozzájuk képest top csapat – az utóbbi 6 vagy 7 szezonban nem végeztek a top6-on kívül, de vagy 10 éve felsőtáblás a csapat.

      • Posted 2016-12-29 15:46 0Likes
        by BlueCech01

        „míg a spúrok rendre irgalmatlan összegeket költenek el”
        Bocsi, de ez baromi nagy torzítás. Idén -29m körül zártak nyáron, tavaly +14-gyel, azelőtt -3m, +11m, -4m, +28m, -20m, -7m, -46m, -60m, -19m.
        Ez az elmúlt 10 év összmérlege, ami kb. az Everton szintjét verdesi, de ha azt az egy(!) kimagasló évet kiveszem, ami úgy ahogy passzol az irgalmatlan költés meghatározásához, akkor már a Stoke költségvetésével is bátran összevethető a mérleg.
        Mindemellett ha megnézed a két csapat átigazolási politikáját (Soton-Spurs), akkor inkább az a kérdés vetődik fel, hogy hogy az istenbe sikerült arra a következtetésre jutni, hogy sehogy nem hasonlítható össze.
        Mindkét csapat arra építi az ablakot, hogy a játékosok által befolyt összegből fedezze az érkezőket. Ha megnézed a két csapat mérlegét azóta, hogy a Soton feljutott (2012-13), szinte teljesen megegyeznek. A Spurs egyedül idén nyáron nyúlt „mélyen” (30m-mel) a zsebébe, pont amikor összejöttek a BL-bónuszok. De csak hogy árnyaljam a képet, a „frissen feljutó” Soton is összehozott két idény alatt -65m fontot.

      • Posted 2016-12-29 17:55 0Likes
        by Zenzo

        Annyiszor kerültél önellentmondásba, vagy mellébeszélésbe, hogy azt sem tudom, hol kezdjem.

        „míg a spúrok rendre irgalmatlan összegeket költenek el”
        Bocsi, de ez baromi nagy torzítás.”
        Nem, ez nem torzítás, csak téves szövegértelmezés. Én azt írtam, hogy irgalmatlan összegeket költöttek, ami igaz is, tekintve, hogy az elmúlt 5 szezonban 315,5M fontot költöttek igazolásra. Te meg odaírod a mérleget – csak én nem erről beszéltem. A számok nem tudom, honnan vannak, ahol én néztem, nem egyeznek az általad felsoroltakkal, de lényegtelen, mert a mérlege nem túlzottan mínuszos, ez tény. Azt nem tudom, ettől (mármint a kiegyensúlyozottnak tekinthető mérlegnek köszönhetően) mondod-e szimpatikusnak a Spurs igazolási politikáját, de az legyen a te dolgod.

        Az viszont, hogy a Spurs és a Soton hogyan lehetne összehasonlítható, továbbra sem értem, a Stoke meg aztán pláne nem tudom, hogy kerül képbe (akik nem 100 millióval kevesebbet költöttek, mint a Spurs, hanem még összesen nem költöttek el 100M-t az adott 5 év alatt). A Saints közel 100M-val költött kevesebbet az adott idő alatt, mint a szörpi. Nem is azonosak a céljaik, sem az elvárások, sem semmi más. Az egyetlen sík, ami mentén összeköthető a két csapat, hogy próbálják az eladásokból fedezni a vásárlásokat, de ott kapásból árnyalja a képet az említettek mellett, hogy a feljutás után a Soton, mint kb minden csapat, eladás nulla, venni meg ugye kell, mert a PL azért nem a champo. Na jó, van még egy kapocs, Bale a Soton iskolájának a terméke, akiért a Spurs szakított igazán nagyot 🙂

      • Posted 2016-12-29 18:19 0Likes
        by BlueCech01

        De basszus, ez, hogy önmagában csak a kiadást nézed, ez már sántít. Nem is tudom, ilyet ki és hol néz önmagában, mert ez cseszettül nem árul el semmit, ami lényeges lenne. Ilyen egyoldalú tekintetben minden csapat úgy szórja a pénzt, mint az állat, még a Dortmund meg a Tico is, sőt, a Soton meg 233 millió fontot adott ki, ami dettó egy elképesztő összeg, főleg úgy, 5 teljes éve még a ligában sincsenek.
        A számok a transfermarktról vannak mellesleg.
        „Azt nem tudom, ettől (mármint a kiegyensúlyozottnak tekinthető mérlegnek köszönhetően) mondod-e szimpatikusnak a Spurs igazolási politikáját”
        Ugyanazért szimpatikus a Spurs politikája, mint a Sotoné, ezt lásd már be könyörgöm. Most az ne legyen már függvénye, hogy melyik csapat milyen helyezéseket hoz a ligában, mik az elvárások mert ezek semennyire nem befolyásolják tranzakciók formáját. Nagyon nem értem, minek kevered bele.

        „Stoke meg aztán pláne nem tudom, hogy kerül képbe (akik nem 100 millióval kevesebbet költöttek, mint a Spurs, hanem még összesen nem költöttek el 100M-t az adott 5 év alatt)”
        Szerintem te szándékosan nem is értelmezed. Oda van írva, hogy mérlegben (kiadott-befolyt összeg) kb. azonos számok szerepelnek a két csapat neve mellett, ha azt az egyetlen 60 milliós szezont nem nézem. Az már feldobja az Everton szintjére a mérleget, az meg szintén egy szimpatikusan építkező csapat, csak mert nem a Spurs.

        „Az egyetlen sík, ami mentén összeköthető a két csapat, hogy próbálják az eladásokból fedezni a vásárlásokat”
        Igen, hát erről beszélek nagyjából 3 hozzászólás óta.
        „kapásból árnyalja a képet az említettek mellett, hogy a feljutás után a Soton, mint kb minden csapat, eladás nulla”
        Semmiben nem árnyalja a képet. Mindkét csapatnak van/volt az elmúlt években ilyen mértékű befektetése. A Spurs 60-at adott be, hasonlót a Soton. Azóta viszont mindkettő többnyire a bevételekből gazdálkodott.

        Mindent összevetve a Spurs szinte végig a befolyásaiból gazdálkodó csapat volt, több évet plusszosan lehozva, szinte mindig eljutva a 4-5. helyig úgy, hogy mellette a brit tehetségeknek is helyet biztosítottak.
        Bármelyik másik csapat ugyanígy lehozná, már körbetapsolnád te is.

      • Posted 2016-12-29 19:20 0Likes
        by Zenzo

        Asszem megint oda jutok, hogy hagyjuk, mert én próbálok veled vitázni, de te kb magaddal vitázol – ahhoz én nem kellek :))

        Ezt írod:
        „Igen, hát erről beszélek nagyjából 3 hozzászólás óta.”
        Pedig nem, mert ezt írtad:
        „Én most nem védeni akarom őket, mert mondom, nagyon közömbösek a szememben, de ettől még egy szimpatikusan építkező középcsapat.
        Kb. a legminimálisabb kiadásokkal jutottak el szinte mindig a top5-be, emellett az átlagnál semmivel sem volt több antipatikus focistájuk. ”
        ami már csak azért is mókás, mert te magad írsz „kiadás”ról, nem mérlegről(!), majd kvázi hülyézel le engem ugyanezért >>
        „De basszus, ez, hogy önmagában csak a kiadást nézed, ez már sántít. Nem is tudom, ilyet ki és hol néz önmagában, mert ez cseszettül nem árul el semmit”
        Ami persze nyilván nem igaz, már miért ne lenne lényeges infó, hogy ki mennyit költ gazdaságilag? A mérleg csak azt mutatja meg, hogy ezt ki tudja e termelni, nem pedig a mértékét. Amit ráadásul azzal az analógiával is megpróbálsz egy szintre hozni, hogy a Spurs=Soton=Stoke=Everton, majd még odaírod azt is, ami már végképp megmosolyogtató, hogy az átigazolásokat nem határozza meg a csapat célja.. persze, nyilván azért akarja ugyanazokat a játékosokat leigazolni a Chelsea, a Spurs, a Soton, a Stoke meg a Hull… méghogy a Spurs céljai és körülményei azonosak a szentekével.. kész vicc. Pláne, hogy szerinted ennek semmi köze az átigazolásaikhoz.

        „Mindent összevetve a Spurs szinte végig a befolyásaiból gazdálkodó csapat volt, több évet plusszosan lehozva, szinte mindig eljutva a 4-5. helyig úgy, hogy mellette a brit tehetségeknek is helyet biztosítottak.
        Bármelyik másik csapat ugyanígy lehozná, már körbetapsolnád te is.”
        Ez megint időtáv-függő dolog, a Spurs, ha a PL-t nézzük (nem az angol elsőosztályt, hanem a PL-t, 92/93-tól) kiadási oldala kb 550M font, a bevételi meg 170M, és ebben benne van a Bale-ért kapott 100 milla is, szóval azért nem fogom a seggem a földhöz verni, hogy mekkora ász a Spurs 😉 irigyelni lehet őket, mert jóval több lehetőség jut a fiataloknak, mint mondjuk nálunk, de cserébe nézd meg azt is, hogy mit nyert a Spurs ezidő alatt, meg mit a Chelsea. Szóval mindent összevetve maradjunk annyiban, hogy én körbetapsolom a Chelseat, aztán kész. Úgy is mondhatnám, tedd fel magadnak a kérdést, ki a boldogabb szurkoló, whl feri, vagy te? 🙂

      • Posted 2016-12-29 20:01 0Likes
        by BlueCech01

        1.
        „Ezt írod:
        „Igen, hát erről beszélek nagyjából 3 hozzászólás óta.”
        Pedig nem, mert ezt írtad:
        „Én most nem védeni akarom őket, mert mondom, nagyon közömbösek a szememben, de ettől még egy szimpatikusan építkező középcsapat.
        Kb. a legminimálisabb kiadásokkal jutottak el szinte mindig a top5-be, emellett az átlagnál semmivel sem volt több antipatikus focistájuk. „”

        Tegnap este írtam ezt:
        „Nézd, a Soton dettó ugyanezt lehozza kb. hasonló költségvetéssel, hasonlóan kétes megítélésű játékosokkal ”
        Azért ezt még félreérteni sem lehet.

        A kiadásnál valóbban volt egy elszólásom, de mint a délutáni válaszomból is kiderül, én a költségvetésre gondoltam.
        ___________________________________________

        „Ami persze nyilván nem igaz, már miért ne lenne lényeges infó, hogy ki mennyit költ gazdaságilag? A mérleg csak azt mutatja meg, hogy ezt ki tudja e termelni, nem pedig a mértékét. ”
        Mert az, hogy mennyi a kiadás, önmagában, rohadtul nem mutatja meg az adott csapat átigazolási politikáját. A Dortmund 194 millió eurót adott ki az elmúlt 3 évben, a Bayern meg 211-et. 20m sincs a két csapat között, mégis politikában baromira távol állnak egymástól.
        Pont ezért nem ér semmit az, hogy te a kiadásokra támaszkodsz, ettől még a Soton és a Spurs is azonos politikát folytat a befolyásból való gazdálkodás terén.

        ____________________________________________
        „Amit ráadásul azzal az analógiával is megpróbálsz egy szintre hozni, hogy a Spurs=Soton=Stoke=Everton, majd még odaírod azt is, ami már végképp megmosolyogtató”

        Ez csak a te eltorzított félreértésed. Elmondom szépen lassan ismét:
        A mérleget tekintve a Spurs és a Soton azonos számokat hozott a Soton feljutása óta. Mindkét csapat a befolyásából gazdálkodott, mindkét csapat 60-met dobott be befektetésnek.
        Ha az elmúlt 10 évet nézem a Spurs azonos mérleget hozott az Evertonnal, és ha azt a 60m-es szezont kiveszem, már a Stoke is közel kerül hozzájuk mérleg terén.
        Ezt komolyan csak szándékosan lehet félreérteni.
        ____________________________________________
        „ami már végképp megmosolyogtató, hogy az átigazolásokat nem határozza meg a csapat célja”
        De ilyet hol írtam? Ezt megint nagyon félreérted.
        Azt írtam, hogy az átigazolási politikának nem függvénye a helyezés vagy a cél. Az átigazolási politikának egy függvénye van, az pedig a rendelkezésre álló összeg. Nem hiába támaszkodik a Dortmund módszerére minden, anyagilag kevésbé szerencsés csapat. Ettől még lehet a cél a bajnokság megnyerése és a bennmaradás is. Remélem így érhető.

        „méghogy a Spurs céljai és körülményei azonosak a szentekével.. kész vicc. Pláne, hogy szerinted ennek semmi köze az átigazolásaikhoz.”
        És ilyet mégis ki írt megint? Ez már így nevetséges bocsi. Én végig átigazolási politikáról beszéltem, de azt eddig se tudtad megcáfolni, hogy másmilyen lenne.
        ____________________________________________
        ” ha a PL-t nézzük (nem az angol elsőosztályt, hanem a PL-t, 92/93-tól) kiadási oldala kb 550M font, a bevételi meg 170M, és ebben benne van a Bale-ért kapott 100 milla is,”
        Ez a 170m ez hogy jött ki? Kb. Ennyi bevétel Bale eladása után is összejött máig.
        ____________________________________________
        „irigyelni lehet őket, mert jóval több lehetőség jut a fiataloknak, mint mondjuk nálunk, de cserébe nézd meg azt is, hogy mit nyert a Spurs ezidő alatt, meg mit a Chelsea. Szóval mindent összevetve maradjunk annyiban, hogy én körbetapsolom a Chelseat, aztán kész. Úgy is mondhatnám, tedd fel magadnak a kérdést, ki a boldogabb szurkoló, whl feri, vagy te? :)”

        Ez meg itt maga a színtiszta demagógia. Senki nem mondta, hogy bárki is irigyelné őket, senki nem mondta, hogy akkora ászok lennének, és te nem is ezt vitatod, hanem azt, hogy egy szimpatikus építkező középcsapat lenne. Ebből kifolyólag meg vicc az, hogy az eredményességgel huzakodsz elő.
        Ha a fenti kritériumoknak nem a Spurs felelne meg, hanem mondjuk a Norwich, már semmi akadálya nem lenne, hogy rájuk aggasd a szimpatikus jelzőt.

      • Posted 2016-12-29 11:52 0Likes
        by acsdav2

        Én abszolút egyet értek veled. A futballnak nem az ellenségeskedésről kell szólnia. Chelsea szurkolóként is találhat pozitívumot, szimpátiát a Tottenhamben. Szerintem sokkal szomorúbb és szánalmasabbak az ilyen emberek, akik ilyeneket kommentálnak, hogy felrobban a képernyő, ha azt írod, hogy szimpatikus a Tottenham. Persze értem én, hogy viccnek szánta de nem értem miért van rá szükség. Múltkor is láttam, hogy Pochettino-t egyszerűen p*cs-nek írták. Tényleg nem értem, hogy benne mi rosszat lát az ember. Semmi sportszerűtlen dolgot nem csinál, korrektül nyilatkozik és még is így beszélnek róla, csak azért mert a Tottenham edzője.

      • Posted 2016-12-29 14:57 0Likes
        by Zenzo

        Jaaajjj ne már, nem kell ez a mega-hippi duma, mi vagy te, valami keményvonalas greenpeace-es pacifista? Azért itt nem arról van szó, hogy sikátorokban boxoljuk szét egymás arcát szurkolói meggyőződésből, de a rivális az rivális, a főrivális meg a főgonosz és kész. Nem szeretjük sem az Arsenalt, sem a MU-t, sem a Pool-t, sem a Spurst, de főleg a Spurst. Ez nem szomorú, ez nem szánalmas, a futball, meg a sport erről szól, a másik legyőzéséről, a rivalizálásról, a megmérettetésről, harcról, dicsőségről.

        Nem gondolom, hogy itt a blogon bármiféle ordenáré szöveget olvastál volna akármelyik riválisunkról is, mégiscsak úriemberek vagyunk mind, de elvi síkok mentén azért maradjunk már meg a sport szellemiségénél, ami pedig nem más, mint a mindenki dögöljön meg és mi győzzünk 😉 A klubnak, amit választasz magadnak, aminek szurkolsz, vannak riválisai, és a szurkolósággal ez ugyanúgy együtt jár, mint ismerni a játékosokat vagy a szurkolói dalokat. A szurkolás nem egy lányregény, azt úgy nem lehet egy Chelsea-Spurs-ön, hogy jajj, jobban szurkolok a Chelseanek, hogy nyerjenek, de majd szomorú leszek, ha a Spurs veszít :DD

      • Posted 2016-12-29 19:22 0Likes
        by acsdav2

        City elleni beharangozóban volt:”Főleg pöcsék agyig feltolt, intenzív presszingje nem ízlett a Chelseanek,” Igazából nem is ezzel van a problémám. Ahogy te is írod ez a dicsőségről szól a megmérettetésről. Viszont kérdem én: nem az a nagyobb dicsőség, ha minél erősebb ellenfelet győzők le? hogy ők is mindent beleadnak, nagyon jó munkát végeznek, de mi mégis jobbak vagyunk? Nekem ezért nehéz azonosulni az ilyen filozófiával, mert én az ellenfélben azt látom, keresem, hogy ők is mitől nagyszerűek, mert annál szebb érzés, ha legyőzzük őket.

      • Posted 2016-12-29 22:47 0Likes
        by Zenzo

        Ez többször, több helyen is előfordult már, tudom, mert én is sokszor leírtam.

        „Viszont kérdem én: nem az a nagyobb dicsőség, ha minél erősebb ellenfelet győzők le? ”
        Ez alapvetően igaz, kivéve a derbiket. A Chelsea-Tottenham pedig ilyen, és csakúgy, mint a manchesteri vagy liverpooli rangadó, a Tyne-Wear derbi, egy MU-Arsenal vagy akármelyik másik, formától, helyezéstől, akár osztálybeli különbségtől független. Egy QPR-t, Millwallt, Leeds-et, Spurst vagy Arsenalt mindig a „legnagyobb” dicsőség megcsapni. A szurkolás ritkán csak pozitív – az mindig egyrészt a sajátjaink felsz*pása, még objektivitás mellett is kellemesen túlzottan, míg a másik oldalról a másik lenézése, szekálása, húzása, stb. Egy ősrivális esetében pedig mindig hatványozott.

      • Posted 2016-12-29 07:16 0Likes
        by Rammschein

        Az Arsenal csak a hagyományok xD miatt kellene, hogy 4. legyen. :DDD

  • Posted 2016-12-28 22:29 0Likes
    by BlueCech01

    Utolsó öt percben azért kihasználta a Soton ostoba pirosát a Spurs.

  • Posted 2016-12-28 23:00 0Likes
    by kasata91

    A német Bild magazin lehozta, hogy szemet vetettünk Csikárítóra, és a Leverkusen is kész meghallgatni az ajánlatot. #naazbasznamégbe

    • Posted 2016-12-28 23:44 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Miért? Lenne egy tapasztalt csere csatárunk, ha esetleg Misi menni akarna kölcsönben, vagy akár két csatáros játékhoz. Tavaly hozott egy 42-26-5ös szezont, ami nem rossz a bundásban.

      • Posted 2016-12-28 23:48 0Likes
        by kasata91

        Ha 4 aranylabdája lenne se kéne, még labdát pumpálni se.
        El mondani nem tudom hogy mennyire ellenszenves (bizonyára a sok ellenünk bemakkolt gólja miatt)

      • Posted 2016-12-28 23:49 0Likes
        by Endy919

        „Tavaly hozott egy 42-26-5ös szezont, ami nem rossz a bundásban.”

        Lehet , hogy túl fáradt vagyok , de ezek a koordináták mit jelentenek ?:D

      • Posted 2016-12-28 23:51 0Likes
        by kasata91

        42 meccs, 26 győzelem, 5 K.O.(TKO) 😀

      • Posted 2016-12-28 23:52 0Likes
        by Endy919

        Aháááá 😀 Ne erre nagyon nem gondoltam. A 42 gól-26 assist -5 öngól viszont egy pillanatra megfordult a fejemben 😀

      • Posted 2016-12-28 23:53 0Likes
        by kasata91

        gól-gólpassz-önfejbelövés

      • Posted 2016-12-29 00:01 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Messi és Richard Dunne szerelem gyereke? 😀

      • Posted 2016-12-29 00:08 0Likes
        by Endy919

        Szép lény lenne.

      • Posted 2016-12-28 23:53 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Meccs-Gól-Assist

      • Posted 2016-12-28 23:54 0Likes
        by BlueCech01

        Jól van, ma tied a nap kommentje.

      • Posted 2016-12-29 00:00 0Likes
        by Endy919

        Megtisztelő 😀

      • Posted 2016-12-29 00:12 0Likes
        by BlueCech01

        Noha kiemelés nincs, de kapsz egy 30 másodperces Amadeusz nevetés-összeállítást. Íme:
        https://www.youtube.com/watch?v=rjmmjXGwarU

      • Posted 2016-12-29 00:22 0Likes
        by Endy919

        Életem eddigi legbecsesebb díja ! 😀

      • Posted 2016-12-29 00:27 0Likes
        by BlueCech01

        A másik egy Michael C. Hall interjú lett volna, de remélem jól választottam.

      • Posted 2016-12-29 00:38 0Likes
        by Endy919

        Igen , köszönöm!

      • Posted 2016-12-29 00:26 0Likes
        by Zenzo

        42265 – Borowce, Lengyelország. Nem igaz, hogy ezt sem tudod :))

      • Posted 2016-12-29 10:43 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        (igazából egy leírhatatlan nevü bulgár falu ha kordinátaként nézed)

    • Posted 2016-12-29 00:47 0Likes
      by Diego Costa

      Isten ments!

  • Posted 2016-12-29 00:51 0Likes
    by Zenzo

    Shanghai SIPG general manager Sui Guoyang:

    “The cost of signing the player (Oscar) was €60m indeed, not £60m. The club’s senior management personally flew to Paris to seal the deal.”

    Az még csak-csak oké, hogy 60M euro és nem font, de az már fura, hogy nem a Chelsea, hanem a PSG adta el :DD

    • Posted 2016-12-29 00:58 0Likes
      by Endy919

      Jaaaaj… mindent el kell magyarázni ?

      Mi eladtuk titokba a PSG-nek 60M fontért és ő azonnal tovább adták 60M ojróért.

      • Posted 2016-12-29 01:02 0Likes
        by Zenzo

        kérdezi az, akinek egy számsor is gondot okozott egy órája 😉

      • Posted 2016-12-29 01:05 0Likes
        by Endy919

        Azért az bonyolultabb volt..

      • Posted 2016-12-29 01:06 0Likes
        by Zenzo

        mint London helyett Párizsba repülni? 🙂

      • Posted 2016-12-29 01:07 0Likes
        by Endy919

        öhö

  • Posted 2016-12-29 00:54 0Likes
    by Zenzo

    Arsene Wenger: Clubs stockpiling loanees one of football’s biggest problems

    Arsenal boss Arsene Wenger has condemned the way in which big clubs like Chelsea send out a multitude of promising young players to smaller clubs before either pedalling them on or embedding them into their senior team.

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Posted 2016-12-29 01:00 0Likes
      by Endy919

      A modern futball leviccesebb és egyben legutálatosabb alakja.

      • Posted 2016-12-29 01:01 0Likes
        by Zenzo

        az oké, de ő hogy bírja ki, hogy ezeket röhögés nélkül üsse fel csak így?! 🙂

      • Posted 2016-12-29 01:02 0Likes
        by Endy919

        Volt ideje gyakorolni az elmúlt pár évben 🙂

      • Posted 2016-12-29 01:03 0Likes
        by Zenzo

        hát, végülis ez nem zippzáras 😀

      • Posted 2016-12-29 01:04 0Likes
        by Endy919

        :DDDDD

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com