Többfrontos küzdelmek…

Elérkezett a nap. A mai mérkőzésünkkel letudhatjuk a PL 2016/17-es kiírásának utolsó igazi rangadóját, és ezzel megtehetjük a végjáték legnagyobb lépését. A fordulás után myheartisblue vendégposztja következik.

Ha hétvégi fordulóra gondolunk, akkor be kell látnunk, hogy a PL háború végkimenetele nem csak azon a pályán fog zajlani, ahol mi küzdünk. Ugyanis nyugtalankodva követjük, majd a legnagyobb idei riválisunk, a Spúrok mérkőzésének a eredményét is. Az idegek harca bármelyik pályán, bármilyen új fordulatot vehet. Utóbbi fordulós ügyetlenkedéseinknek köszönhetően már-már minimálisra csökkentettük a kényelmes előnyünket, amit a Spurs kegyetlenül használna ki.  Az FA-kupában nagyszerűen mutattuk meg, hogy két győzni akaró mentalitás közül, melyik is a „győztesebb”. Ámbár a titkon várt reakció nem az volt amire sokunk számított: egyelőre nem törte meg a Tottenham lendületét az általunk adott pofon. Ugyanis a hétközi fordulóban valahogy sikerült két vállra fektetniük azt a kellemetlenkedő Crystal Palace-t, akitől mi oly érthetetlen vereséget szenvedtünk. Persze ez csak egy muszáj reakció volt Tottenhamtől, ugyanis láthatták, ahogy egy nappal előtte (még fájóan ismerős) 4:2-es arányban győzedelmeskedtünk a Sotonnal szemben. Egymásnak dobáljuk a nyomást szimbolizáló medicinlabdát a mérkőzések előtt, csak Tottenhamnek magasabbra kell dobnia. Mindkét oldalnak meg vannak a maga előnyei és hátrányai:  4 pont előnyünk van, ami a legszembetűnőbb és legélvezhetőbb. Egy esetleges vereség esetén is 1 pont még mindig lenne az előnyből, viszont a másik oldalnak nincs mit vesztenie, ők már betolták az ALL IN-t jelentő összeget akarom mondani hozzáállást. Egyelőre még rajtunk a nyomás, de csak addig ameddig a vasárnapi végső sípszó el nem hangzik. Ugyanis azután fejekben a Spurs – Arsenal észak-londoni derby sem könnyebb a mi mérkőzésünknél és nekik is van min görcsölni.

A legfőbb kérdés viszont az, hogy a végső sípszó után milyen impulzust továbbítunk a Spurs csapata felé. Véleményem szerint a maradék 5 mérkőzésünkből ez a legnehezebb ránk váró feladat. Hiába van jóval hátrébb az Everton és simáztuk őket le 5:0-ra novemberben, ez most mégis csak egy véghajrá, ahol mindenkinek kellenek a pontok. Ámbár megszerzett pontokkal sem nagyon mozdulhatna Toffies sehová, ugyanis a látszólagos közelségük az Arsenalhoz, csak a több lejátszott mérkőzésük miatt mutat kecsegtetően. Tudjuk, jól viszont, hogy ez itt a Premier League: senki nem akar szégyent vallani a saját közönsége előtt és mindenki a legjobb helyen szeretne végezni. Koeman mindig győzni akaró mentalitása a csapatára is rá ragad. Kicsit olyannak érzem ezt a mérkőzést, mint előző szezonban a Chelsea – Tottenhamet: mi már nem szólhattunk bele semmibe, de azért robbanthattuk a szenzáció bombáját. Ami után azért, a titkon mindenki biggyesztett egyet, hogy szép volt megverni a bajnok aspiránst és beleszólni a végébe. Ugyanezek a gondolatok szálingózhatnak a Goodison Park játékos és szurkolói (nah meg a Chelsea rivális) fejekben is, hiszen ismerjük a szomorú mondást: “Legnagyobb öröm a schadenfreude káröröm.” Meg is van tehát a következő indok, miért is nem engedhetjük, hogy vesztesen hagyjuk el az Everton pályáját holnap: nem kell a még nagyobb nyomás és mások káröröme duplán sem. Ezt az érzést egy éve bőven tapasztalhattuk, most pedig olyan érzéssel vághatunk vissza (esetleges FA és PL győzelemmel), ami egészséges büszkeségre és további erőre sarkallhatja Kék fiainkat. Ehhez ez a mérkőzés behúzása is kihagyhatatlan lépés. Elég is a mindgames-ből tereljük a focira témát. De előbb statvideó:
https://www.facebook.com/BreatheChels/videos/1831492723838878/

Miután Koeman júniusban átvette az Everton irányítását, a szurkolók megnyugodva fogadták el, hogy jó irányba haladnak a dolgok ebben a szezonban. Az Everton ugyanis egy nagy múltú erős csapat, akinek nem a hátsó sorokból kell felküzdenie magát, hanem EL vagy TOP6-ba kerülés a cél. Ez az előző éven nem így volt és csak silány 11. helyre kormányozta be a hajót a (Monk-imitátor) Martínez, amiért mennie is kellett. A vezetés és a szurkolók egyaránt azt várták, hogy jöjjön valaki aki helyreteszi a filozófiát és a súlytalanságot a liverpooli kékeknél. Koeman futballfilozófiája és profizmusa jó pár remek igazolással ( Bolasie, Schneiderlin,Gueye, Lookman vagy Ashley Williams) megfűszerezve elkezdte megfőzni a jól illatozó Everton levest. A jól bevált és lényeges hozzávalók maradtak (Lukaku, Jagielka, Barkley, Baines) hogy a főzet profilja megmaradjon. A zavaró vagy (már) nem odaillő dolgoktól viszont kénytelen volt megválni a holland mester: így hát távozott: Galloway Howard, Pienarr, Oviedo és a többiek. Így idén összefőtt ez az Everton leves, ami az előző évekhez képest igencsak jól illatozik és csak jobb lehet. Igencsak jót lakmározna pár csapat (köztük mi is) Lukaku húsból. Ámbár mi voltunk a beszállítók, mégis drágán kaphatjuk vissza azt az alapanyagot, amit mi bocsátottunk áruba anno. Ezt persze csak akkor következik be, hogyha ténylegesen félretesszük a becsületünket és bevalljuk, hogy nem kell már Costinha asszony főztje, amiből évek óta falatozunk. A probléma csak az, hogy magunk sem tudjuk eldönteni, hogy van-e vele baj vagy megélünk még pár évet belőle. Minden esetre reméljük, hogy vasárnap nem Kis János (Móricz Zsigmond: Tragédia) módjára, ez a húsfalat akad meg a torkunkon és vágja haza a mérkőzést.


A leveses hasonlattal arra szerettem volna rámutatni, hogy tavaszra összeforrt ez az Everton(utolsó 17 mérkőzésen 2 vereség) és újra erős (közép?!)csapattá vált, aki vasárnap a büszkeségért és önmagáért játszik. Koeman mentalitása mindenképp az, hogy az utolsót is kihajtja majd a csapatából és a végsőkig küzdenek, hátha még is megcsíphető az a 6. hely. Mindezek mellett sok bizonyítani akaró fiatal is felfér a kispadra, akik játéklehetőséget is kaphatnak. Igaz ezt a jelenséget főként az is segíti, hogy rendkívül sok és kulcsfontosságú sérültje van az Evertonnak. Egy bizonyítani akaró fiatal nehézséget is okozhat az ilyen mérkőzésen, de nagy meccsekbeli tapasztalatlanságukat akár az előnyünkre is fordíthatjuk.

PRO(+++): Amit biztosra tudunk a Mersey-parti csapatról, hogy az idei játékstílusuk masszív és rendkívül kemény. A Liverpool után, a második legtöbbet szerelő csapat a meccsenkénti 19,4-es szerelési mutatóval és átlagosan 12-szer szabálytalankodnak egy mérkőzésen, ami igencsak rossz hír Eddie lábainak. Nagy-nagy erőket megmozgatva operálnak a két 16-os között, megölve ezzel a pálya közepén való kreatív játékot. Jól blokkolnak és kiemelkedő a statisztikájuk a tisztázások terén. A Gueye – Schneiderlin pivot hasonlóan effektív munkát mutat fel mint a mi Kanté – Matic párosunk. A lövések 70%-át hárítani tudták, ami a kapujukra tartott tehát a védelem nem rosszul muzsikál.
A PL góllövő lista vezetőjét, Lukakut, senkinek sem kell bemutatni gondolom a maga 24 góljával. Agüero és Zlatan lőtt csak többet kapura mint Lukaku, de a belga valamivel kevesebbet játszott, mégis eredményesebb volt. A védőinknek mindenképp kell figyelni, ugyanis rendre sok gólt szereznek a Goodison Parkban: 3,4,4,2,6,4,1 és 3… tehát a Chelsea clean-sheet fogadás felejtős!!! Sőt jobban átmustrálva a statisztikákat, az Everton 2017-ben a PL-ben veretlen otthon, ami további aggodalmakra adhat okot.

CONTRA( —): Nehéz felsorolni ebből is valamit jelenleg. Tény, hogy biztosan jelen van valami idegen pálya faktor, ami most sajnos nem felhasználható. Távol az otthontól olyan csapatoknak osztogattak pontokat, mint a Stoke, Middlesbrough, WHU vagy épp a Manchester United (nah ez csúnya volt ccccsszzz) (vagyis lett volna…ha 2 fordulóval ezelőtt épp nem mi kapitulálunk ott L ) Talán, ha Lukakut-Barkley párost ki tudjuk kapcsolni a játékból az eléggé megfogja őket támadás és effektivitás téren.  Esetlegesen Hazard átlövései vagy a wingbackjeink remekelése hozhatja zavarba az Everton védelmét, de úgy érzem, hogy azt a fajta védekezési förtelmet, amit novemberben mutattak ellenünk a nagy tavaszi hadjáratuk során sehol sem mutattAk be. Mindenképp össze kell zavarni a védelmet és nem ártana váratlan dolgokat húzni taktika téren, mert ezt a csapatot erőnlétben lenyomni nehéz lesz. Remélhetőleg az idén jól működő kontráinkra nem igazán tud reagálni  az Everton csapata.

Conte sajtótájékoztatója után megtudhattuk, hogy nincs sérült a csapatnál, tehát a gálakezdőnkkel roboghatunk ki az Everton gyepére. Amit igazán jól csinált a digó, hogy bárhogyan is kérdezgették Lukaku-ról, elismerte a tehetségét és hogy veszélyes játékos, de a saját játékosait tartja a világ legjobbjának és nem cserélné le őket. A clean sheetekre kitérve is megjegyezte, hogy komoly fejfájást okoz neki, hogy 11 mérkőzése (!) nem tudjuk megakadályozni azt, hogy gólt kapjunk. Minden esetre véleménye szerint ezzel is sokat volt foglalkozva: a hibákat és az ellenfél támadásait is rendkívül sokat elemezték, mivel fejlődnünk kell e téren.

A legfontosabb mégis a zárás volt, ahol elmondta, hogy egy rendkívülien igényes szezon, rendkívüli nehéz szakaszába érkeztünk. Nagy a nyomás mindenkin, de tudjuk, hogy hogyan nyerhetünk. Ugyan olyan nehéz nekünk is mint a Spursnek, de hibánkkal nem táplálhatjuk az ellenfél hitét. Késznek érzik magukat a srácok és tudják mennyi munka van ebben a szezonban, ezért készek küzdeni és valóra váltani az akaratukat. Kezelni kell nyomást, de ugyan ebben az időben élvezni is kell a pillanatot és a játék szépségét.

Igazi hadvezéri és utolsó csatás buzdító szöveggel küldte/küldi tehát harcba a fiúkat Conte generális, és tényleg úgy érzem, hogy a lehető legjobb személy most a csapat élén, aki elhiteti ebben kemény küzdelemben a srácokkal, hogy bármilyen erősek is az ellenfelek, ha mi továbbra is hozzuk ezt magabiztos és végig küzdő formánkat akkor baj nem lehet. Az ellenfél is nagy csatába megy holnap, lehet épp az „ellenségünk ellensége lesz a barátunk”…persze szigorúan idézőjelbe. Ha még sem sikerülne győzni még másik mérkőzése(eke)n is bukhat/változhat az egész bajnokság és még akkor is  1 ponttal vezetünk, nem pedig egyenlő vagy hátrányban vagyunk. Kívánok mindenkinek kellemes vasárnapot! Izgalmas és Chelsea sikeres meccsnézést! Proud to be blue! #COYB

918 Comments

  • Posted 2017-04-30 17:34 0Likes
    by Blotunga

    Valaki egy jobb streamet?

  • Posted 2017-04-30 17:52 0Likes
    by Endy919

    Allii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Posted 2017-04-30 17:55 0Likes
      by Endy919

      Erikseeeeeeeeeeeeeeeeeeen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Posted 2017-04-30 17:56 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Ezt még talán Costa is belőtte volna!

  • Posted 2017-04-30 18:49 0Likes
    by Diego Costa

    Haszontalan 4rsenaL.

  • Posted 2017-04-30 18:50 0Likes
    by lamps8

    ez ennyi, nem nagyon fognak már ezek bukni. szal kőkeményen hozni kell a meccseket.

  • Posted 2017-04-30 19:55 0Likes
    by BlueCech01

    A győzelmet félretéve, a nyáron legalább 3-4 Conte-kompatibilis játékos kell. A 3-4-3 eleinte egy baromi innovatív és zseniálisan összetákolt felállás volt, amivel rendesen meg is lepte a ligát a csapat, de ebben a taktikában ezzel a kerettel komolyan nem volt több, mint 3 hónap. És itt nem csak arról van szó, hogy kiismerték, meg oké, nyilván hülyeség lenne elvárni, hogy senki ne analizálja vagy próbálja megtörni ezt a szerkezetet, de már nagyjából január vége óta látszik, hogy a squad hosszabb távon nem erre a taktikára van kitalálva.
    Az teljesen tiszta, hogy a meccseket többé-kevésbé hozzuk, de ezek szinte a teljes naptári évben csakis az egyéniségeken múlnak. Ameddig októberben, novemberben és decemberben minden fogaskerék működik, elég simán, mondhatni akadályok nélkül hoztuk a 3 pontot. 2017-ben meg minden egy-egy adott playeren zsenijén múlik x perc agonizálás után és előtt. Hogy ez Willian, Pedro, Hazard vagy Costa, azt meccse válogatja, és ha nincs kivételesen egy játékos sem, aki megtörné a jeget, akkor jön a CP, a MU, vagy a Stoke elleni üresjárat, ahol taktikailag meg vagyunk fojtva, és nincs kitörés.
    És már hosszú ideje látszik , hogy a védőhármas mennyire leengedett, hogy a két winger mennyire nem winger, hogy Matic továbbra sem cm, és hogy igazán már a támadóknál sincs meg ugyanaz az összjáték, ami ősszel megvolt. Mondhatjuk úgy is, kijött az, hogy a vészmegoldások miért igazán csak vészmegoldások.
    Conte most már nyilván nem variál, és nincs is oka rá igazán, de minimum 4 játékos kelleni.Ez már rengetegszer elhangzott, de az idő haladtával egyre jobban bebizonyosodik, hogy azért ez a keret még mindig nem képes olyan szervezett teamet alkotni, mint amilyen Mourinho 4-2-3-1-e volt az első és a második évben. És bár az eredmények jönnek, szerkezetben ez egy fejjel gyengébb Chelsea.

    • Posted 2017-04-30 20:29 0Likes
      by Sandic

      Én tartom azt, hogy eladni 1 játékost kell a nyáron, és az valamelyik belső középpályás. Ha menni akar Fabre, akkor a spanyolt, ha nem, akkor Maticot. És mindenképp kell igazolni egy olyan CM-et, aki jobb előrejátékban. Mert ma is rossz volt látni, hogy attól a Matictól pattantak el sorra a labdák, aki a szezon elején még a gólpasszkirályunk volt. Abba a hibába semmiképp sem szabad esni, hogy eladjuk Cahillt, Costát, Maticot, Williant, és ugyanennyi játékost veszünk helyettük, mert akkor nagyon rövid lesz a keret, ami BL-el meccsekkel együtt még jobban ki lesz majd hajtva.

      Az érkezők száma függ attól is, hogy mennyire számol Conte a fiatalokkal. Batsut, Zoumát, Chalot, én például azonnal küldeném kölcsönbe. Ha Akét vagy Christensent be akarja építeni, akkor középső védőt például lehet, hogy nem is kell venni. Wingback a jobb oldalra mindenképp kell, a bal oldal megint a fiataloktól függ, ki lehetne ott például próbálni Kenedyt/Babát.
      A jobb szélre mindenképp kell ember, a kérdés az, hogy Pedro helyett, vagy Pedro maradna a kezdőben, és a padra valakit, akivel lehet rotálni. Willinek is maradnia kell, mert Hazárdnak nincs cseréje.
      Azt már írtam korábban, hogy Costát megtartanám, Batsut meg kölcsönbe küldeném. Traorénak lehet inkább jót tenne még egy év kölcsön, nekem nagy álmom lenne, ha sikerülne Mbappét idehozni. Vele komolyabban is lehetne rotálni Costát, és lehet nem bánná, ha 18 évesen nem egyből a kezdőbe érkezne.

      Tehát nekem is 4 igazolás jött ki, 1 eladás mellet. Egy CM, egy jobb oldali WingBack, egy jobb szélső és egy csatár.

    • Posted 2017-04-30 20:38 0Likes
      by Lajos Berta

      Ez nettó hülyeség.
      Okés lenne, ha bajnok csapatként a címünk megvédéséért hajtanánk…
      De így? A szezon előtt szinte mindannyian a blog kommentjei között örültetek volna a top6-nak. Most szégyen lenne a 2. hely, mert szar a keret?:)
      Két éve bajnok csapatunk volt. Az elmúlt idényben is, de… Most ha megint megnyerjük a PL-t, az azt fogja (3 év alatt 2-ra…) bizonyítani, hogy „jóközépszerű” keretünk van?
      És cseréljük le a felét/harmadát? (Nyáron, ha így tettünk volna, még mindig sebes lenne a térdünk; bajnoki cím nélkül!)

      • Posted 2017-04-30 20:41 0Likes
        by BlueCech01

        Látom nyomokban sem sikerült értelmezni semmit, fuss neki még egyszer.

      • Posted 2017-04-30 21:09 0Likes
        by Lajos Berta

        De.
        És arra válaszoltam, amit írtál.
        (És ebben kormolar-nak adott válaszod erősített meg.:))

      • Posted 2017-04-30 21:21 0Likes
        by BlueCech01

        De baromira nem, mert semmit nem vitattál, csak feltettél egy valag kérdést, amikről te is tudod, hogy a mondandóm lényegével köszönőviszonyban sincsenek.
        Például ki az isten mondta, hogy középszerű keretünk van?
        Ki mondta, hogy szar a keret?
        Ezeket egytől egyig te járatod, én annyit mondtam, hogy ez a keret nem Contéra van szabva, ami meg tény, mert szinte minden második poszt (Azpi-cb, Matic-cm, Moses-winger, Alonso-winger) egy vészposzt, ahol talán 1 játékos tud konstans jó teljesítményt nyújtani.
        Az a szerkezet, ami ősszel még folyékonyan ment, most teljesen szürkén, szenvedően működik, és leginkább azok hozzák a leggyengébb teljesítményt, akik poszton kívül játszanak, plusz Costa, akit valóban sikerült kiégetni.

        „És cseréljük le a felét/harmadát? (Nyáron, ha így tettünk volna, még mindig sebes lenne a térdünk; bajnoki cím nélkül!)”
        Kapaszkodj meg, de így tettünk, csak vészigazolásokkal.

      • Posted 2017-04-30 21:37 0Likes
        by Lajos Berta

        Te soroltad fel, bekezdésekbe szedve, hogy mind elöl, középen és hátul csak a kivételes egyéni teljesítményeknek köszönhetjük, hogy tavaszra még nem omlottunk össze.
        És kétszer írtad le a „kell 4 játékos”-t. Az 12-nek a harmada.

        De nem veszekedésbe torkolló, érdemtelen vitát szerettem volna kezdeményezni.
        Elnézésedet kérem, ha netalán megbántottalak!

      • Posted 2017-04-30 21:54 0Likes
        by BlueCech01

        Engem nem bántottá meg, csak kimondottan félreértelmezel mindent.

        De ez tény, hogy nem a kurva jó taktikai előnyünknek köszönhetjük a győzelmeket, sem a szervezettségnek, mert abban látványosan hibák vannak, hanem annak, hogy egy Pedro, Willian vagy Hazard valahogy egy személyben villant, és mindezt csak a pontatlanság meg a hibák ölelik körbe. Én nem kívánom, hogy lapozd fel február óta az összes meccset, csak lesd meg a mait meg a csirkék ellenit, ahol Willian és Hazard, majd Pedro voltak azok, akik az agonizálások között villantottak.

        Az meg alap. hogy 4 játékos kell. Te sem gondolhatod komolyan, hogy ez így elég lesz a BL-re. Nincs egy ép cm a keretben, nincs egy ép winger a keretben, és a pótwingereknek konkrétan nincs cseréjük. Terry kiesésével csökken a védelmi szekció, és nagy valószínűséggel Batsu is távozik, ráadásul még a kétcsatáros játék kérdésem sem dőlt el. Pedrónak dettó nincs cseréje, ott Willian a mindenes, ha ő kiesik, már csak a deeper Fabregas marad, akinek a maradása szintén kétséges. Szóval a 4 ember itt a minimum, ahogy a nyáron is az volt.

      • Posted 2017-05-01 09:00 0Likes
        by Lajos Berta

        Semmit nem értelmezek félre, csak nem értek veled egyet:)
        Sem azzal, hogy egyéni teljesítményeknek és nem a szerkezetváltásnak köszönhetjük az idei eredményeinket, sem azzal hogy mindenképpen minimum 4 játékost kell a kezdőbe igazolnunk.

      • Posted 2017-05-01 10:54 0Likes
        by BlueCech01

        Olyanokat rósz fel nekem, amiket én nem is írtam, szóval de, valamit valahol iszonyatosan félreértelmeztél, mindemellett ha valamiben nem értesz egyet, akkor azt cáfold érvekkel, de eddig egyetlen érvet nem láttam részedről arra, hogy miért nincs igazam, csak számon kértél egy valag olyan dolgot, amiről egy szót nem állítottam.

      • Posted 2017-05-01 11:10 0Likes
        by Lajos Berta

        Tételezzük fel, hogy elfáradt a taktikánk.
        Akkor egy olyan rendszert erőltetünk továbbra is (eredményesen), amihez valójában nincsenek is meg a játékosaink?
        Azt tiszta sor, hogy az ellenfeleket már nem lepi meg, mint amikor átálltunk. Ettől még (ahogy én látom meccsről meccsre) eredményes.
        És szerintem pont a taktikából adódóan kapunk gólokat folyamatosan, illetve ennek köszönhető az is, hogy nem egy ember szerzi a találatainkat; nem pedig az egyéni rossz, vagy jó teljesítmények miatt.

        És igazolni is kell természetesen. Csak én nem érzékelem azt, hogy annyira gyenge lenne a keret, hogy gyökeres változtatásokra lenne benne szükség.

        De hamarosan vége a szezonnak és kiderül Conte hogyan gondolja mind a taktikát, mind a kerethez való hozzányúlást.
        Addig ez nem derül ki.:)

      • Posted 2017-05-01 11:37 0Likes
        by BlueCech01

        De látod, pont erről beszélek.
        Itt nem arról van szó, hogy hozzuk-e a meccseket, hanem hogy hogyan hozzuk a meccseket. És a meccseink hozzá sem foghatóak az őszi mérkőzéseinkhez. Akkor a 3-4-3 még teljesen simán, folyékonyan és zseniálisan működött, teljes mértékben ennek volt köszönhető a cs-sorozat és a rekordgyőzelem, Conte elképesztő edzőszemmel eszkábálta össze.
        Ma ebből a folyékony játékból semmit nem látunk, hónapok óta akadozik a gépezet, és a fő gondok pont ott vannak, ahol a vészmegoldások. Amit most látunk, az az, hogy az egyéni villanások között elképesztő mennyiségű pontatlanság, rossz megoldás, kontraproduktív döntés és hibás kivitelezések tömkelege van. Aztán jön egy Willian, aki belövi a szabadot, jön egy Pedro, aki belövi 30-ról, vagy Hazard, aki gyorsan eldönti egy duplával, és shutdown. Persze lehet, hogy egy meccsen 2 játékos is villant, de ettől még a közben folyó játék hemzseg a hibáktól, mind védelem, mind támadásépítés szintjén.

        „És igazolni is kell természetesen. Csak én nem érzékelem azt, hogy annyira gyenge lenne a keret, hogy gyökeres változtatásokra lenne benne szükség.”
        De akkor még egyszer: senki nem mondta, hogy gyenge a keret, de ez nem Contéra van szabva, és ez nagyon kijön. Ez 70%-ban egy 4-2-3-1, 4-3-3 kompatibilis keret, arról nem is beszélve, hogy 2 posztra ép cserénk sincs.

      • Posted 2017-05-01 16:54 0Likes
        by Lajos Berta

        Oké, tényleg nem értem.
        4-2-3-1/4-3-3-hoz vannak játékosaink. De ez nem működött. Egy-két kivételtől eltekintve a játékosok sem nyújtottak kimagaslót.
        Conte lépett, jött a 3-4-3. Ez működik. És szinte mindenki erején felül teljesít.
        Én ezért nem látom, hogy ez a 3-4-3 egy kényszerfelállás lenne, vagy ne lennének meg hozzá a játékosaink képességei. Ha így lenne, Conte nem ezt kérné tőlük.
        (És komolyan szeretnélek megérteni! Ezért írok, nem bas****dni akarok.:))

      • Posted 2017-05-01 17:04 0Likes
        by BlueCech01

        De ne csak a felálláshoz vezessünk már le mindent. Rohadtul nem az volt a gond Mourinho alatt sem, hogy 4-2-3-1-ben léptünk pályára, hanem egy valag egyéb, ahogy Conténál sem csak az a lényeg 3-4-3.
        „Egy-két kivételtől eltekintve a játékosok sem nyújtottak kimagaslót.”
        Hát ne már, ezzel a felállással bajnokok lettünk. Az, hogy a játékosok nem voltak olyan gólepikek, mint most, az már a stílus számlájára írandó, nem a felálláséra.

        „Conte lépett, jött a 3-4-3. Ez működik. És szinte mindenki erején felül teljesít.”
        Komolyan kezdem azt hinni, hogy te csak decemberig követted élőben a meccseket, ha ennyire nem akarod, vagy nem tudod észlelni a jelenlegi felállás gondjait, hibáit. Igen, mindenki erőn felül teljesített ősszel, és félig télen, de amit ebben az évben produkálunk, az mindenben elmarad attól a csapattól.

        „Én ezért nem látom, hogy ez a 3-4-3 egy kényszerfelállás lenne, vagy ne lennének meg hozzá a játékosaink képességei. Ha így lenne, Conte nem ezt kérné tőlük”
        De, pont ezt, mivel mást nem igazán tud. Az már év elején bebizonyosodott, hogy a 4 védős rendszerre való átállási kísérlet megbukott. Variálni most már nyilván nem fog negyedévvel a zárás előtt, ameddig jönnek az eredmények, de ettől még a játék képe az iszonyúan közepes. Ezt kéne észrevenni, és nem csak abból kiindulni, hogy hány W van a csapat neve mellett.

    • Posted 2017-04-30 20:59 0Likes
      by kormolar

      szerintem Conte alatt masszívabb a csapat,mint José alatt…most a kötelező meccseket 90%-ban hozza a csapat…José alatt pedig szinte bárkitől kikaphattunk…hiába rúgtunk 6-t az Arsenalnak ha utána kikaptunk egy Villától vagy egy Sunderlandtől…az h év vége fele vannak botlások betudható h kevés a rotálási lehetőség Conte azért szerintem nem tudta úgy megreformálni a keretet( szerintem nem is lehet) ahogy ő szerette volna, hisz ő is EB-n volt,játékosok is EB-n voltak…+idő kellett míg megismerte a játékosokat…idén nyáron szerintem már tudni fogja kiket akar, kiket nem… ha jövőre is ilyen masszív lesz a csapat akkor jó esélyünk lesz, ha nem is a bajnokság megnyerésére( Guardiola és Jm is százmillliókat fog költeni szerintem+Arsenal,Pool is fog erősíteni)de top 4re elég lesz sztem…..a BL meg lutri…ahhoz tényleg kell több játékos leigazolása…mert ez a keret kevés lenne szerintem is több fronton..

      • Posted 2017-04-30 21:05 0Likes
        by BlueCech01

        De itt nem arról van szó, hogy ki alatt mennyire hozzuk a meccseket, hanem hogy mennyire volt stabil a csapat szerkezete. A jelenlegi csapatszerkezet aztán kurvára minden, csak nem stabil, jól bejáratott. Az volt, még ősszel, most meg inkább nyomorultan akadozó, modális, néha összejön, néha nem. Mourinho alatt a plan közel 100%-ban mindig megvalósult a leolvadásig, és nem is véletlenül, ez a keret továbbra is rá van szabva.
        Ez meg:”José alatt pedig szinte bárkitől kikaphattunk…hiába rúgtunk 6-t az Arsenalnak ha utána kikaptunk egy Villától vagy egy Sunderlandtől” hiteles lenne, ha mi nem az Arsenal kiütése után torkolnánk Palace-tól, vagy szenvednénk a Burnley ellen.

        „.az h év vége fele vannak botlások betudható h kevés a rotálási lehetőség Conte azért szerintem nem tudta úgy megreformálni a keretet(”
        Egyrészt ez nem csak most van, hanem kb. január óta, másrészt meg ugyanott tartunk, mert a konklúzió nálad is a vészigazolásos nyár kijavítása.

      • Posted 2017-04-30 21:31 0Likes
        by kormolar

        ahova mindenképp kellett oda igazolt…viszont kielemezni a csapatot,felépíteni a megfelelő taktikát egy nyár alatt úgy h egy csomó játékost később csatlakozott(+ ő is később csatlakozott )lehetetlen….kellett neki egy év a kapott garnitúrával 1-2 vészfoltozással megnézni hova kellenek erősítések, mi az a játékrendszer/rendszerek ami működik…elég abszurd lett volna h idejön és kirúgja látatlanba a fél csapatot…így is messze felül teljesít első szezonjában…olyan játékosokat hozott vissza a sírból, akiket mindenki leírt ( többek között Moses,Luiz,Pedro)…az h JM kerete lenne meg erős túlzás…Hazard,Pedro,Fabre,Kante,Moses,Luiz,Alonso…csak néhány játékos aki tutira nem JM kompatibilis játékosok…nem véletlen h kirúgták…egy idő után a játékosoknak is kényelmetlen volt a szerepkör ahogy játszaniuk kellett…

      • Posted 2017-04-30 21:55 0Likes
        by BlueCech01

        De te most ezt úgy fogod fel, mintha Contét szedném elő, holott nagyon nem, és erre nem tudom, miből következtettél. Pont ezt harsogom, hogy ez nem az ő kerete, ebben ennyi van, ennyi a maximum.

      • Posted 2017-04-30 21:59 0Likes
        by BlueCech01

        „az h JM kerete lenne meg erős túlzás…Hazard,Pedro,Fabre,Kante,Moses,Luiz,Alonso…csak néhány játékos aki tutira nem JM kompatibilis játékosok…nem véletlen h kirúgták…egy idő után a játékosoknak is kényelmetlen volt a szerepkör ahogy játszaniuk kellett…”
        De, ezek a játékosok mind fazonírozott 4-2-3-1 játékosok, akiknek nyersen modális szerep jut 3 védős szisztémában. Oké, Kanté és Mózesz kivétel, de a többinek életében köze nem volt ahhoz, amit Conte képvisel, ellentétben a fele már a 4-2-3-1be szocializálódott.

      • Posted 2017-05-01 00:46 0Likes
        by lamps8

        Alonso?

      • Posted 2017-05-01 01:13 0Likes
        by BlueCech01

        Valóban, ebben az esetben már van 1 plaja, akinek volt köze komolyabban 3 védős szisztémához.

      • Posted 2017-05-01 00:11 0Likes
        by balazsh

        A baj azzal van, hogy Mourinho rendszerével egy attribútumnak csak a pozitív hatása alapján hasonlítod össze. miközben a stabilitás 90%-on volt, addig a játékdinamika 10-en. Ez a csúszka most megérzésem szerint 70-30% körül mozog.
        Egyetértek, kell erősítés, ugyanakkor nem hinném, hogy a 3-4-3 haldoklóban lenne, viszont a keret nincs teljesen rászabva. Ehhez kell 3-4 játékos, oké.
        Viszont még vége sincs a szezonnak, te már olyan vehemenciával kötsz bele a csapatba, mintha nem csodát hajtottak volna végre azzal, hogy kvázi esélytelenként a tavalyi 10. helyről 3 lényeges, de mégse túlárazott igazolással bajnokok lettek (lesznek) Amit pedig télen csináltak emberfeletti volt, onnan csak lejjebb van. Akkorát viszont nem zuhantak.

      • Posted 2017-05-01 00:32 0Likes
        by BlueCech01

        De most ez tök mindegy, hogy milyen volt a dinamika, ha ettől még megvalósult Mourinho szerkezete a pályán. Most nagyobb a dinamika, de ettől még a csapat iszonyú pontatlan, iszonyú ütemtelen és semmiképp nem nevezhető stabilnak.

        „Egyetértek, kell erősítés, ugyanakkor nem hinném, hogy a 3-4-3 haldoklóban lenne, viszont a keret nincs teljesen rászabva Ehhez kell 3-4 játékos, oké.”
        Hát de most ezzel annyit írtál, hogy nincs igazam, mert nem haldoklik, ugyanakkor ahhoz, hogy életben maradjon, az kéne, amit én ecsetelek már sorok óta. Erre nem tudok mit írni, itt kb. semmi cáfolásod nincs.

        ” már olyan vehemenciával kötsz bele a csapatba, mintha nem csodát hajtottak volna végre azzal, hogy kvázi esélytelenként a tavalyi 10. helyről 3 lényeges, de mégse túlárazott igazolással bajnokok lettek. ”
        Ki köt bele? Komolyan kezdem azt hinni, hogy ti szándékosan értitek félre, és kezelitek sérelemként. Egy valid, objektív kritikát fogalmaztam meg, amit komplett érvekkel támasztottam alá, és ami jelenleg a csapat tényleges és komoly problémája. Ennek kurvára semmi köze ahhoz, hogy a csapat mekkora csodát hajtott végre, mert pont az a lényeg, hogy ameddig a 3-4-3 működött, addig tényleg zseniális volt a csapat, de ezzel a kerettel az a szint 3 hónapnál tovább nem volt tartható. És ezt te is ugyanígy leírod, csak még melléteszed, hogy akkorát nem zuhantak, viszont senki nem mondta, hogy zuhantak, hanem hogy most már nem a 3-4-3 tartja felszínen a csapatot, hanem az egyéni villanások, mert az összeeszkábált 3-4-3 negyedévnél tovább nem bírta magas szinten. És erre még egy rohadt ellenérvet nem láttam.

      • Posted 2017-05-01 00:52 0Likes
        by balazsh

        Ok, ebben az esetben ezzel egyetértek, de amellett továbbra is kitartok, hogy félreérthető volt amit írtál, főleg ebben a hangnemben 😀

    • Posted 2017-04-30 21:28 0Likes
      by gorkaf78

      Szerintem meg is fog történni az, amit említesz, hogy jönnek a Conte kompatibilis játékosok. A jó digó ezzel a szezonnal végképp kiérdemli Abra és a board bizalmát, és megfogják nyitni neki a pénzcsapot a nyáron. Ráadásul visszajön a BL, mélyíteni kell a keretet, plusz fel kell venni a versenyt a többi hazai riválissal is.

    • Posted 2017-04-30 21:56 0Likes
      by babence

      egy szubjektív vélemény, ha már itt nagy párhuzamokat vonunk:
      Szerintem mikor Joséval nyertünk két éve, nagyon hasonló volt a szezon íve: az év elején jöttek a gólok, a Fabrepass Diegoal páros hihetetlen mit játszott, de a második felében olyan szenvedős egygólos győzelmekre emlékszem, hogy az ideg szétkapott. Nagyon csúnya meccsek voltak, de hogy betonbiztos győzelmek, biztos hogy nem.

      Ezzel szemben idén még most is élvezettel nézem a csapatot, és oké, hogy már 5 bukónál járunk az akkori 3-hoz képest, de a 3 döntetlen a 9-hez képest azért elég jó.

      • Posted 2017-04-30 22:04 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, csak ameddig José szándékosan hozta vissza az egy gólos mustwin szisztémát, addig Conte a felfogáson nem babrált semmit, nála egyszerűen a szerkezet az, ami nem bírja el a pótjátékosokat hosszabb távon. Ez olyan, mintha Josénak Ramiresre kellett volna bíznia Matics szerepkörét, Mikelre meg Oscarét.

        Az más kérdés, hogy José joséfocija így is josésan unalmasabb volt.

    • Posted 2017-05-01 09:15 0Likes
      by lamps8

      maximális egyetértés.

  • Posted 2017-04-30 21:55 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Fun fact: Maticnak volt a legtöbb sikeres csele a mai meccsen!

  • Posted 2017-04-30 23:14 0Likes
    by Blotunga

    Itt ilyen-olyan okok miatt nem látom a vitaindító kommentet. De nem is lényeg, mert csak annyit akarok kérdezni, hogy van olyan meccs, ami után nem akarunk tetszőleges 4-5 játékost kibaszni a picsába?! Komolyan mondom, óvoda kezd kialakulni, főleg amikor látszik, hogy 10 érvből max 1-2 karcolja a valóságot.

    • Posted 2017-04-30 23:19 0Likes
      by BlueCech01

      „Itt ilyen-olyan okok miatt nem látom a vitaindító kommentet.”
      ilyen olyan ok= habzószájjal való tiltás ostobaságok habzószájjal való mantrázása végett.

      „csak annyit akarok kérdezni, hogy van olyan meccs, ami után nem akarunk tetszőleges 4-5 játékost kibaszni a picsába?! ”
      Ha látnád a fő kommentet (vagy ezt akár), akkor rájöhetnél, hogy ez a kérdésed is ostobaság.
      Külön hiteles tőled, aki a Willian-Matic duót teljesítménytől függetlenül kibaszná minden meccs után.

    • Posted 2017-05-01 13:56 0Likes
      by Sandic

      Nem értem miért kell letiltani az embereket, azért mégis csak mind Chelsea szurkolók vagyunk, nem? Nem mondom, hogy mindenkivel egyezik a véleményem, sőt néha egész hosszan elvitázgatok egyesekkel, de senkit nem tiltottam le soha, még akkor sem, ha szerintem oltári nagy baromságokat mond egy-egy ember.

      • Posted 2017-05-01 14:11 0Likes
        by BlueCech01

        Volt egy meccs még asszem a City ellen ősszel, ahol beteges Willian-fóbiáját ismételten manifesztálva kijelentette, hogy Hazard mekkora isten volt, Willian meg milyen mélységesen kilógott. Erre fel amikor szóba hoztam, hogy statisztikailag szinte 100%-ban ugyanazt hozták, elfogultság vádjával trollnak nevezett és tiltott.
        Azóta kb. két-háromhavonta dob egy ehhez hasonló kommentet, ahol persze egy ép gondolata sincs arról, amit éppen írtam, de azért kérdéstől és nézőponttól függetlenül megírja, hogy mennyire igaza van.

      • Posted 2017-05-01 14:58 0Likes
        by Blotunga

        Én is szivesen folytatok értelmes vitákat, néha szélmalomharcot is. Ez teljesen rendben is van. De amikor már érvek helyett csak sorozatos személyeskedések jönnek válaszul, akkor valahol meg kell húzni a határt. Ha folyamatosan a személyemet támadják értelmetlenül, nem vagyok hajlandó azt tűrni. És ha esetleges kétséged lenne felőle, akkor le lehet ellenőrizni is. Béke van! 🙂

      • Posted 2017-05-01 15:17 0Likes
        by BlueCech01

        ” De amikor már érvek helyett csak sorozatos személyeskedések jönnek válaszul, akkor valahol meg kell húzni a határt. Ha folyamatosan a személyemet támadják értelmetlenül, nem vagyok hajlandó azt tűrni”
        :DDD Bolsevik tempós önhazudtolás.

        http://chelseafc.taccs.hu/2016/12/03/az-egyetlen-konstans-a-valtozo/#comment-3033121945

  • Posted 2017-04-30 23:31 0Likes
    by WehaveNoHistory

    egy pici blue loan army
    https://streamable.com/jtf2n

    • Posted 2017-05-01 00:31 0Likes
      by Endy919

      Istenem de gyönyörű mezeket gyárt a Puma a Szarkáknak …

      • Posted 2017-05-01 01:27 0Likes
        by Zenzo

        azért szeretünk, mert kiváló érzékkel tudod meglátni mindenhol a lényeget :))

      • Posted 2017-05-01 16:04 0Likes
        by Endy919

        Szép gól volt , de egy idegen (ha még számomra nagyon szimpatikus) csapat játékosától nem fogok itt ájuldozni . (99% , hogy élnek az opcióval) , az viszont tény hogy évről évre a Newcastle kapja a legszebb mezeket a világon.

      • Posted 2017-05-01 21:51 0Likes
        by WehaveNoHistory

        csak Atsu miatt linkeltem, ha nem tőlünk lenne kölcsön én sem toltam volna ki 🙂

      • Posted 2017-05-02 00:24 0Likes
        by Zenzo

        a ‘tény’ és a ‘szerintem’ közt van egy árnyalatnyi különbség, ezt még te is kénytelen vagy elfogadni 😛

      • Posted 2017-05-01 08:45 0Likes
        by WehaveNoHistory

        csak ne lila fehér lenne 😀

  • Posted 2017-05-01 01:46 0Likes
    by Zenzo

    A hétvége kemény volt a PL-ben is, mi újabb lépést tettünk a bajnoki cím felé, a szörpinek a nyakában az ezüst, a szundi kizúgott, és bár nagyot küzdött a Boro és a Swans, de az kb helybenfutásegykettő, kb a Hullt lökheti le valamelyikük, aztán ennyi, de kettejük közül legalább egy a champoban vitézkedik a kövi szezonban.

    A maradék két BL+EL hely leosztása viszont izgi lesz, a Pool-City-ManU trió szinte koppra ugyanazokat a számokat hozta a végére, és ha nyeri az elmaradt meccsét Wenger, akkor az a három az négy. A többi csapat számára kb lefőtt a bajnokság, az Everton mai vereségével nagyjából kiírta magát az EL-ből, és tőlük egészen a Palace-ig szerintem már a nyaralást tervezik. Kíváncsi vagyok még arra, hogy a Leicester végül hol köt ki, mert jelenleg ezzel a 11. helyükkel (ami ettől még 8-16 közt kb akármi lehet) egyelőre kísértetiesen hasonló szezont hoznak le a bajnoki cím után, mint amit nekünk sikerült…

    • Posted 2017-05-01 14:17 0Likes
      by Diego Costa

      „kísértetiesen hasonló szezont hoznak le a bajnoki cím után, mint amit nekünk sikerült”

      Akkor ők is elütik a csirkéket a bajnoki címtől? 😀

      • Posted 2017-05-01 15:50 0Likes
        by Zenzo

        május 18 🙂

  • Posted 2017-05-01 09:07 0Likes
    by McDennis

    Nalunk az uj mez mikor kerul bemutatasra? Ugye a szokas szerint az ev utcso meccset abba tolnank, de most az Adidas miatt nem valoszinu. (Bocsi a helyesirasert)

    • Posted 2017-05-01 10:22 0Likes
      by Zenzo

      nem nagyon írnak erről sehol, de én is úgy gondolom, hogy majd valamikor az előszezonban láthatjuk először. Már csak azért is, mert fura, hogy még nem szaporodtak el a leak-ek, pedig azt hittem, itt májusra tele leszünk találgatásokkal. Gondolom az Adidas-szal a szerződés a szezon végéig szól, így ha lesz is előtte mezbemutató, a szezonban élesben nem látjuk majd az új garnitúrát.

      • Posted 2017-05-01 11:04 0Likes
        by BlueCech01

        Ja, szerintem is szokás szerint július fele fog jönni a hivatalos bemutató. Igazából az a fura, hogy kiszivárgás még igazán egy mezről sem jött, csak Poolét mutatták már be a 125-ös évforduló miatt.

    • Posted 2017-05-01 22:04 0Likes
      by kasata91

      A samsung – yoko ono váltás miatt sem tudtuk abban tolni az utolsó meccsen, mert juni 1 -ig szoktak kötni a szponzori szerződést. Gondolom nincs ez másként az adidassal sem. Úgy hogy meglepne ha addig pipás mez akár bejelentve is lenne (mert ugye ahhoz rá kéne húzni valami játékosra a sajtó fotókhoz)

  • Posted 2017-05-01 10:00 0Likes
    by Sandic

    Aranykesztyű hogy áll? Kürtőnek van még esélye, vagy az már Llorisé?

    • Posted 2017-05-01 10:25 0Likes
      by Zenzo

      esély még van:
      LL 15
      De Gea + Courtois 14
      Forster 12
      Heaton 10

      • Posted 2017-05-01 11:05 0Likes
        by BlueCech01

        Egészen elképesztő, hogy ha csak fele ilyen szánni való kapott gólos sorozatot hozunk össze, már behozhatatlanul vezetné.

      • Posted 2017-05-01 13:50 0Likes
        by Sandic

        Mint ahogy behozhatatlannak tűnő előnnyel vezetett a szezon elején. Ha jól rémlik volt egy legalább 6 meccses kapott gól nélküli sorozata.

      • Posted 2017-05-01 15:47 0Likes
        by Zenzo

        a szezon elején a City is nagyon vezetett :DDD no meg, mi is a tél végén.

      • Posted 2017-05-01 15:49 0Likes
        by Zenzo

        ez is igaz, de azért oda kell tenni, hogy akárhogyan nézzük is, a támadó(bb) szellemű csapatnak-játéknak-taktikának ez az ára. A JM-féle egészcsapatos védekezéses felállásban meg CS-nk lenne több, viszont nem lenne 72 rúgott gólunk, csak max 50.

      • Posted 2017-05-01 16:13 0Likes
        by BlueCech01

        Azért a kapott gólok harmada bőven elkerülhető lett volna, stílustól függetlenül is. Ami a Spurs mellett szól, hogy bár hasonlóan offenzív módon játszanak, de a védelmükben a Vertonghen-Aldervjájájáreld duó kíméletlenül összeszokott. Nálunk meg még mindig tetten érhető a csikorgás, ami például a Soton elleni szögletkoreográfiában is megmutatkozott, de a Luiz-faktor is kijött a Bonszmusz ellen. Aztán még ott volt a fenomenális Llorente-fejes, ahol a komplett védelem mindenre számított, csak arra nem, hogy egy pontrúgásnál Llorentét keresi majd a Swansea, és etc.

      • Posted 2017-05-01 18:13 0Likes
        by Sandic

        Ha már szögletkoreográfia. Az mekkora volt már, amit az 50. perc környékén összehoztunk az Everton kapujánál, gólt érdemelt volna akár Moses lövéséből vagy akár úgy, hogy Costa bekanalazza a hosszúnál. Nem csoda, hogy Conte dühöngött, amikor az kimaradt 0-0-nál.

      • Posted 2017-05-01 21:47 0Likes
        by Zenzo

        ezzel nem vitatkozom, de nehéz csak nem elkerülhető gólt kapni – még a 15 kapott gólos szezonunkban is meg lehet nézni, milyen béndzsa gólok is bejöttek, pedig az abszolút rekord.
        A Verto-Toby páros meg hiába összeszokott, ha kb ugyanannyi errort lehoznak, mint a Cahill-DL duo.
        Szóval amellett, hogy mindaz igaz, amit írsz, szerintem butaság elhallgatni két dolgot: az egyiket már említettem, miszerint a Chelsea jelen csapata, kerete és taktikája korántsem eléggé defenzív egy CS-re épülő verzióhoz, a másik még nem lett előkapva, de LL jelenleg szerintem a legjobb kapus a PL-ben. Masszívan ott van De Gea és TC, sőt, még Cech is a nyomában, de amennyire láma volt a jó Ugo az első szezonjaiban, így, a maga 30 évnyi tapasztalatával és uszkve 200 angol meccsel a hátában, hiába fáj kimondani, jelenleg a legjobb hálóőr szerintem a bajnokságban.

      • Posted 2017-05-02 11:51 0Likes
        by DannyfromtheShed

        A Spurs talan meg tamadobb szellemben jatszik megsem kap ennyit, szoval ez nem ok-okozat.

      • Posted 2017-05-02 14:44 0Likes
        by Zenzo

        nem értek egyet, az mindenképpen ok-okozat, hogy a csapat, taktikája és játékosai mennyire támadó v védekező szerepkörben játszanak.

        Azon elvitázhatunk, hogy a Spurs vs Chelsea esetében a kapott gólok tekintetében ez mennyire jelenik meg, illetőleg, hogy a Spurs mennyire jobb védekezésben, vagy, hogy mennyire támadó szellemű a Spurs felállása. Ami alapvetően szerintem semmivel sem támadóbb, mint a miénk, sőt. Többnyire 4 védővel álltak fel (elvileg 18 meccsen), ami mindenképp defenzívebb, mint a mi 3-4-3-unk, de, ha 3 védővel nyomták is, akkor is pályán volt Wanyama és Dembelé, a wingback-jeik pedig bekkek, ellentétben a mi támadóbb szellemű wb-inkkel.

      • Posted 2017-05-02 16:33 0Likes
        by DannyfromtheShed

        En a jatek kepe alapljan mondom, h tamadobb a Spurs, nem a felallasukat nezve.

      • Posted 2017-05-03 09:33 0Likes
        by Zenzo

        Hmm, ez megint olyan szubjektív dolog, amivel nem tudok vitázni. Szerintem ez – erős kifejezés, de – érzéki csalódás. Szerintem nem támadóbb a Spurs játéka a meccs képe alapján sem, viszont ellentétben velünk, ők sokszor zárnak lövéssel, és valamivel labdabirtoklósabb focit tolnak, mint mi – ha ezt támadóbbnak nevezzük, akkor egyetértek, támadóbb a focijuk, a mi focink inkább épül a terület és a labdabirtoklás átadására, gyors és hatékony szerelésekre és a gyors kontrákra, meg a végletekig kijátszott helyzetekre.

      • Posted 2017-05-01 13:52 0Likes
        by Sandic

        Játszunk még olyan csapatokkal, akik ellen illik lehozni kapott gól nélkül. Azt hittem nagyobb a hátrány. Ha jól rémlik, Spíleres kommentátor azt mondta, hogy az Everton elleni meccs előtt zsinórban 11 meccsen kaptunk gólt.

      • Posted 2017-05-01 14:16 0Likes
        by Diego Costa

        Igen így volt. Januárban a mostanihoz képest eggyel kevesebb kapott gól nélkül lehozott meccse volt…

      • Posted 2017-05-01 14:17 0Likes
        by BlueCech01

        Mondjuk a Spurs védelme kritika idén nem érheti , Llorisnak ez az egy meccs előny hatalmas.

      • Posted 2017-05-01 15:57 0Likes
        by Sandic

        Leicesterben és a MU-ban azért bízok (egyszerűen Mou nem teheti meg, hogy betolja a buszt, ha jövőre BL-t akar, kivéve ha EL győzelemmel számol). Nálunk a WBA a leggólveszélyesebb.

      • Posted 2017-05-01 16:06 0Likes
        by Endy919

        A csütörtöki EL meccstől függ , hogy Jocó hogy fog spekulálni. Ha érezni fogja a továbbjutás esélyét , akkor biztos , hogy átengedi a Spursnek a meccset , csak hogy hogy alánk b*sszon.

      • Posted 2017-05-02 11:50 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Elfogyott a MU, nincs ki jatszon szinte mar es 3 naponta meccsuk van. Sima Spurs gyozelem lesz az is. 4bol 3 at nyernunk kell es le van szarva, h a Spurs milyen gyozelmi sorozatot produkal.

      • Posted 2017-05-02 17:22 0Likes
        by Sandic

        Ez természetes. Amit írtam nem a bajnoki címre, hanem az aranykesztyűre vonatkozott. Az sem érdekel, ha 5-1-re szopik ki a MU, csak lőjjenek gólt a csirkéknek. Jó lenne még egy-két egyéni elismerést begyűjteni, Player of The Year megvan, a gólkirályi cím elúszott, egy aranykesztű még beleférhetne.

      • Posted 2017-05-02 17:38 0Likes
        by DannyfromtheShed

        jah ertem, igen megerdemelni Curt, nem rajta mult, h ennyi meccsen mindig golt kap.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com