Pontrúgásból erős

WillAzt hittük már majdnem, hogy akkor sétagalopp, aztán a fagyi visszanyalt. Na nem a tegnapi, hanem az, amit Portoban meg Kijevben ettünk. Megtettük, amit meg kellett, viszont mivel a Kijev szívósabb, mint szempontunkból kellett volna, így minden kérdés nyitott az utolsó körre fordulva. December 9. dönt majd – mehetünk tovább elsőként, vagy EL várományosként.

A játékunk továbbra sem lehengerlő, de azért 4-0 után, ráadásul úgy, hogy egy tét nélkül játszható Maccabi ellen hoztuk le, ne kelljen már magyarázkodni, főként, ha oda-vissza megcsináltuk őket. Kellett hozzá az is, ha nagyon komoly akarok lenni, hogy az FA keze ne érjen el a BL-ig, mert a török bíró, még ha hozott is itt-ott fura ítéleteket, megadja a tök jogos pirosan Ben Haimnak, viszont otthon, legfőként Costa ellenében nagy tétben mernék fogadni, hogy lehet a sípjába sem fúj a bíró, nemhogy lap nem kerül elő.

Összességében eleve vezettünk, jól is kezdtük a meccset, de bedarálni csak a végén sikerült a hazaiakat, ami köszönhető volt annak, hogy a játékunkat (mármint azt a részét, ami van belőle) javarészt megölte a mély és rosszminőségű pálya (Terryt és Ramirest konkrétan is), ezért konkrét veszélyt, és gólt is főleg pontrúgások után jelentettünk a kapura. Szemmel látható volt, még a pokrócz-koczkás streamen is, hogy mennyire lassú a játék, olyan volt, mintha az egész meccset egy 85%-on játszották volna vissza. Nem csak, mintha mindenki mézben futna, de még a labda is úgy pattant, mint a strandon a homokban.

Ez persze előhozza a Costa mondakört, illetőleg azt, hogy mennyire hiányzik, hogy nincs csatárjátékunk. Nem is igazán a csatárjáték hiányzik, hanem a centerjáték. Ezt konkrétan Mou is nekiszegte a branyolnak, már az első félidő elején, még mielőtt eltűntek volna az öltözőhöz vezető alagútban volt egy baráti csapásváltás, amit puszi és öli követett az öltözőben, de azért annyira komoly nem lehetett, ha a spazil befejezhette a pályán a meccset, pedig még Remyt is becseréltük a végén. Csatárgól mondjuk vele sem lett több, bár mire a fhanszia érkezett, addigra már csak 10+ perc volt vissza, és különben is hárommal mentünk.

José azért lenyomott még egy lelki kokit Costának a meccs végén is, mikor közölte a meccsutániban, hogy azért örült Oscar góljának, mert volt végre valaki, aki érkezett középen. Elférne ide egy szmájli, de ilyesmivel továbbra sem fogom rondítani a posztokat. Mondjuk nem tudom, Oscarnak is mennyire esett ez jól, de valószínűleg pont leszarja a brazil, ő megszerezte a gólját, azt viszlát, a játékával meg egyébként is csak a kivételezetteknek volt baja, meg vagy ő dugta meg Remy nőjét, vagy nem, de valakinek gyereke lesz, az biztos.

Oscar

Elvileg ahogy kimatekoztuk tegnap – na nem én, én már addigra vagy kétszer nem értettem, mi van – egy biztos: ha nyerünk a zárókörben otthon a Porto ellen, akkor kugli meg néptánc, megyünk az első helyen a tovább. Ha kikapunk, akkor Hello EL, asszem ez is tiszta. A félreértéseket alapvetően az az előállható helyzet okozza, amit a mi ikszünk, illetőleg az ukránok győzelme hozna elő, három darab 11 pontos csapattal. Mi arra jutottunk tegnap, hogy ezesetben a Kijevvel karöltve megyünk tovább, szopóágon meg a Porto zuhan tovább egy másik világ valóságába, viszont én még ma is olvastam angol sportoldalakon olyat, hogy „they now need just a point in their final match against Porto to finish top of the group”. A ‘they’ az értelemszerűen mi vagyunk a mondatban, viszont így már értelemszerűen nem vágom, hogy mi van. Mivel José is annyit mondott, hogy fingja sincs róla, így maradjunk annyiban, hogy krvára be kell húznunk a meccset a Porto ellen, aztán tánc meg zárcsökkentés.

Super Mario segíthet; hasít, mint égen a Willian
Super Mario segíthet; hasít, mint égen a Willian

Mindent összevetve jó kis móka kerekedett itt a langyinak vélt csoportban, míg mondjuk halálcsoportnak aposztrofált kvartettek meg lesimázódtak, mint a nagyalföld. A Mac Tel Avi megtette a magáét, amit kellett, tőlünk oda-vissza kiszívtak, a stadionnal szemben a szurkolóikat sem érheti szó, tegnap még a 4-0 után is zengett a stadion, kiélvezték a BL minden cseppjét, ha pedig az utolsó meccsen még megcsapnák a Kijevet is… az csinos lenne.

Minden esetre nem elvetendő gondolat, hogy az első helyen menjünk tovább. Nem mintha jelen formánkban nem feltétlen lenne mindegy, hogy a top csapatok közül ki jön szembe, de addigra majdcsak tovább javulunk, és mégiscsak jobban mutat egy Gent vagy Olympiakos, mint egy Barcelona vagy Bayern. Persze még elsőként is kaphatunk a másodikosok közül egy Atleticot, vagy akár jöhetnek ismét Blancék is szembe, de egyelőre csak jussunk tovább, aztán majd dörzsölgethetjük a hidegen izzadó tenyerünket a dec 14-i golyóhúzón, amit én mondjuk pont nem fogok látni, mert épp Hollandia felé repülök majd, a jól megérdemelt év végi céges ételezésre és italozásra.

De ne szaladjunk el ennyire előre, van itt még mit tenni addig. Kapásból itt van nekünk a szörp a hétvégén, ami a bajnokságban kb jelenleg 1 hónapon belül a legkeményebb meccsünknek ígérkezik, és hát jelen állás szerint Terry, aki egyébként nem tudom, figyeltétek-e, de szintén az ‘egyre jobbak’ csapatát erősíti, hát ő nagy valószínűséggel pont nem lesz ott. Nagy előrelépés lenne, ha a sarkántyúsokat is megcsapnánk, és némileg nyugodtabb körülmények közt látnánk neki aztán a Porto meccset körülölelő hazai Bombi és idegenbeli Vardy csörtéknek. Az ünnepeket egy kellemes hazai Sunderland-Watford párossal üljük meg, hogy aztán az évet az Old Traffordon zárjuk. Na, csak messzire szaladtam végül.

Igazából azt már ismét csak a rend kedvéért írom ide, hogy az őszi barbárkodásunknak hála minden meccs must-win kategória, de hát a december összességében nem vészes, pláne ha tudjuk tartani a formajavulásunk ívét. Persze északhoni kőszáli mohacsomó legyek, ha 100%-kal vesszük a decembert, de maradjunk annyiban, hogy ilyen áron szívesen kipróbálom a szobapáfrány életet és a fotoszintézist. Szerintem csak a vak nem látja a javulást a játékunkban, ennek lassan, de inkább előbb, mint utóbb az eredményekben is jelentkeznie kell. Nem kell feltétlen emberéletért kiáltani, ha nyerünk négy góllal, de nincs közte csatáré, bár nyilván senki sem bánná már, közéjük értve jómagamat is, ha Costa, és tágabb értelemben véve a csatárt Ázár is nekilátna gólokat lőni, mert lassan már mindenki lőtt, csak ő(k) nem. Ettől nem fogok ott állni mindenki mögött egy fegyvernek látszó hurkatöltővel, míg mástól pedig nem gond, ha igen, és lövöldözik vele égbe-világba a fikagalacsinokat, de azért minimum érdekes olvasni egyes véleményeket, a másokról elmormolt hozsannák tekintetében. Igen, kicsit mélyebbre szaladt a kés, mint számítottak, számítottunk rá, ezt JM is elmondta ismét a BL meccs előzetesében is, ezért már egy ideje ott tartunk, hogy mostmár váljon el a szar a víztől, de a lényeg még most következik. A hosszú szünettel meggyőződésem, hogy a decemberre való csúcsra pörgés volt a cél. Magyarán mondva ha lassan elkezdünk nyerni is, meg játszani is, nem fogom véletlennek tekinteni. Ehhez jó alapot szolgál, hogy most már jól játszva kaptunk ki, dominálva nyertünk kevés góllal, valamint nem fergetegeset alakítva is nyertünk sok góllal. Jöhet a jó játékkal sok gól. Kacsintás.

Emoticon - Zwinkern

122 Comments

  • Posted 2015-11-25 16:21 0Likes
    by lamps8

    azért örülök hogy kivételezett vagyok 🙂

  • Posted 2015-11-25 17:57 0Likes
    by Tornando Ferres

    Willian in the UCL this season:
    Free-kicks: 5
    Scored: 4

    Every other player:
    Free-kicks: 83
    Scored: 1

    • Posted 2015-11-25 18:05 0Likes
      by Endy919

      Durva . Cr az elmúlt 80 szabadjából vert kettőt .

      Lehet , hogy Willi Pirlo , Dinho és Beckham eltitkolt gyereke ? 😀

      • Posted 2015-11-25 20:49 0Likes
        by Zenzo

        nem tudom, pont nálad hogy nem fért oda Ramires a szülők közé… 🙂

      • Posted 2015-11-26 01:33 0Likes
        by Endy919

        Mert ő a te feleséged. Jól néznénk ki … az LR-nek olyan hatalma lenne mint az iluminátusoknak.

      • Posted 2015-11-26 07:50 0Likes
        by Zenzo

        hüje 😀

      • Posted 2015-11-26 10:32 0Likes
        by thiemecsaba

        Az a durva, hogy Wilmos 10-ből 1 szögletet tud belőni a megfelelő helyre(és itt még elég finoman fogalmaztam), a szabi gólok mégis jönnek! Ezt még maga Zeusz sem tudja megmagyarázni azt hiszem!

      • Posted 2015-11-26 10:57 0Likes
        by myheartisblue

        most is az ő szögletéből lett gól. Wilmos próféta átvette, Ramisten szerepét #niggerhitottan

      • Posted 2015-11-26 15:27 0Likes
        by thiemecsaba

        Most is…. Mert még mikor?! :)) Amúgy meg elég tré lenne egész szezonban nem lőni gólt az ő szögletéből, lévén, hogy mind ő rúgja :))

  • Posted 2015-11-25 18:42 0Likes
    by BlueCech01

    John Terry could miss this weekend’s London derby clash with Tottenham Hotspur after suffering an injury in the 4-0 Champions League win at Maccabi Tel Aviv

  • Posted 2015-11-25 19:48 0Likes
    by Asidotus

    Akkor matekozzunk!
    Azt mondja a szabály, hogy pontazonosság esetén az azonos pontszámmal végzők közötti meccsek számítanak.
    Ha a Kijev nyer, a Chelsea meg a Porto leikszel, akkor kiesnek a Tel Aviv elleni meccsek.
    Egymás ellen körbeverések voltak, mindenkinek 6-6 pontja van, ez nem számít.
    A gólkülönbség 5:4 a Kijevnek (ez már nem változik); 4:5 a Portonak és 3:3 a Chelsea-nek, mind a kettő ugyanannyival növeli (mert most arról beszélünk, hogy Londonban leikszelnek egymással), vagyis a Porto kiesik, a -1-es gólkülönbség miatt.

    • Posted 2015-11-25 20:52 0Likes
      by Zenzo

      „Egymás ellen körbeverések voltak, mindenkinek 6-6 pontja van, ez nem számít.A gólkülönbség 5:4 a Kijevnek (ez már nem változik); 4:5 a Portonak és 3:3 a Chelsea-nek, mind a kettő ugyanannyival növeli (mert most arról beszélünk, hogy Londonban leikszelnek egymással), vagyis a Porto kiesik, a -1-es gólkülönbség miatt.”

      Azt leszámítva, hogy nem 6-6, hanem 5-5 pontja van mindenkinek, mi is erre jutottunk tegnap este 🙂

      • Posted 2015-11-26 22:08 0Likes
        by Blues555

        Mivel a Kijev biztos, hogy nyerni fog, így a Portónak a legrosszabb a helyzete. Muszáj nyerniük, különben kiesnek, míg nekünk az első helyért kellene a győzelem, ezért egy jó meccs is kikerekedhet belőle. 🙂

      • Posted 2015-11-26 23:05 0Likes
        by Zenzo

        „Mivel a Kijev biztos, hogy nyerni fog”
        Na ebben a csoportban eddig ezek a „biztos” dolgok nem jöttek be 🙂 Ne is menjünk messzire, nem hiszem, hogy sokan fogadtak volna az ellen, hogy a Porto, aki eddig elég magabiztosan ment előre, otthon ne csinálná meg a Kijevet, aztán tessék.

  • Posted 2015-11-25 21:31 0Likes
    by BlueCech01

    A City Anglia szégyene. Vicc ez a csapat. Mi fele ennyi idő Abrázás után feltudtunk mutatni egy BL-ezüstöt, ők meg egy telibe rakott negyeddöntőt sem képesek elérni mióta visszatértek, ráadásul most is égnek az utóbbi fél évtized leggyérebb Juvéja végett.
    Mondjuk egy valamire való edző nélkül nehéz is.

    • Posted 2015-11-25 23:30 0Likes
      by Zenzo

      „A City Anglia szégyene”

      Mondja ezt annak a csapatnak a szurkolója, aki bajnokként épp a 15. helyen áll, és egy langymeleg csoportból az utolsó körben még kieshet :DDD nice

      „ők meg egy telibe rakott negyeddöntőt sem képesek elérni mióta visszatértek”

      Ezt csak én nem értem? (Létezhet) honnan tértek vissza és hová? 🙂

      Ja, és a „gyér” Juve helyett írnék inkább formán kívülit 😉

      Amúgy az a vicc, hogy az utolsó kör előtt mind a 4 angol csapat ott lehet a 16 közt, de az egyedüli biztos továbbjutó épp az ekézett City, és könnyen benne van, hogy ők lesznek az egyetlenek…

      • Posted 2015-11-26 17:44 0Likes
        by BlueCech01

        „Mondja ezt annak a csapatnak a szurkolója, aki bajnokként épp a 15. helyen áll, és egy langymeleg csoportból az utolsó körben még kieshet :DDD nice”

        De most ennek a reakciónak semmi értelme. Itt eleve az egész sorozatbéli produktumukról szól a komment. Mi ennyi idő alatt túl voltunk vagy 3 elődöntőn és egy ezüstön, ők meg a negyeddöntőig sem jutottak el, holott nem létezik, hogy legalább annyit ne tapsoltak volna el, mint mi. Nagyjából a BL-ben egy Portonyi lábnyomuk van az elmúlt 5 évet nézve, ami minden, csak nem dicsőség a két csapat kiadásait nézve.

        Most ha erre neked visszavágás az, hogy mi hol állunk a bajnokságban… legyen.

        „Ezt csak én nem értem? (Létezhet) honnan tértek vissza és hová? :)”

        Az angol elitbe tértek vissza.

        „Ja, és a „gyér” Juve helyett írnék inkább formán kívülit ;)”

        Hát pedig ez az utóbbi 5 év leggyérebb Juvéja. Használhatunk eufemizmusokat, ha most attól kevésbé lesz gáz, hogy egy 6. helyen álló Juve is oda-vissza veri őket.

        „Amúgy az a vicc, hogy az utolsó kör előtt mind a 4 angol csapat ott lehet a 16 közt, de az egyedüli biztos továbbjutó épp az ekézett City, és könnyen benne van, hogy ők lesznek az egyetlenek…”

        A City megint a csoportkörben barmolja el a dolgokat. A Juve 6 pontot vitt tőlük, és ha sikerül leverniük azt a Sevillát, amelyik eddig zsinórban 4 vereségnél tart a grupéban, akkor a City megint 2.-ként kaphatja a Realt, a Barcát, Bayernt vagy Atleticot.

    • Posted 2015-11-25 23:48 0Likes
      by Zenzo

      fura is lenne, ha nem itt kötne ki. A Chelsea is az a klub – sokak közt persze – aki odafigyel az exeire, és sokan állnak alkalmazásban mindenfelé. Cundytól Nevinen át Flo-ig most is biztos fel tudnánk sorolni vagy 10-15 korábbi játékosunkat (most is el van dugva az U csapatok körül Eddie Newtonton Jody Morrisig még pár emberünk), és ha beleszámoljuk az ilyen viszonylag tiszteletbeli dolgokat, mint nagykövet (Le Saux, Cudicini, Ferreira, stb) akkor meg keveset is mondtam 🙂

  • Posted 2015-11-25 23:37 0Likes
    by Zenzo

    Hogyan is állunk?
    Biztos továbbjutók első helyen (3) :
    Barcelona, Bayern, Zenit
    Biztos továbbjutók (9) :
    fent említett 3 + Real, PSG, Atleti, Benfica, Juve, City,

    Továbbjuthat még (7) : Wolfsburg, ManU, PSV, Roma, Leverkusen, Olympiakos, Arsenal, Chelsea, Porto, Kijev, Gent, Valencia

    Nekem csal az emlékezetem, vagy nem szokott ennyire nyitott lenni a dolog az utolsó fordulóra?

    • Posted 2015-11-25 23:54 0Likes
      by Endy919

      Mindig az utoksó fordulóban megyünk tovább….mi a panaszod?

      • Posted 2015-11-26 00:00 0Likes
        by Zenzo

        a saját helyzetünket vágom, meg nem panasz ez, pont, hogy nem az.

      • Posted 2015-11-26 01:13 0Likes
        by Endy919

        Igazából fájdalmas ránézni a továbbjutókra.
        Barca , Bayern 2 foci világhatalom , nem tagadom. Velük az összekerülés annyit jelentene , hogy porig aláznak.
        Zenit , sokjal gyengébb keretük van mint nekünk mégis egy hasonló csoportból botlás nélkül tovább léptek.
        2. Csoport : Real – világ legerősebb kerete a csatárposztot leszámìtva , Rafanak köszönhetően még nem mentek tovább . Aztán van a PSG is, aki minket per pill minket ki is tömne mint egy elbaszott fácánt .
        Ateleti szokás szerint gyomorgörcs nélkül csapna .
        Benfica , Juve – velünk együt három hasonló formában lévő topcsapat , aki a bajnokságában attól szopik , aki jön.
        És végre egy angol csapat , melynek sikerült egy félhabzású fos csoportból tovább mennie . City.

        Végül van a harmadik csoport európa klubfoci „morzsáival” = ahová mi is az elmúkt 7-8 évben vissza estünk . Mert így van . A BL címet , most ne említsétek , mert azt 5 ember szívének köszönhetjük . Azóta sajnos vissza estünk a szürke középmezőnybe( EL , végig izzadt harc az elődöntőért és egy legjobb 16 hely ).
        Nem kell szépiteni . Jól esett ez a két győzelem , de eirópa elit mezőnyétől messze vagyunk kezen fogva a MUval és a kátysokkal .

      • Posted 2015-11-26 07:51 0Likes
        by Zenzo

        mi van töki, estére megint bevetted az paracseppeket?

      • Posted 2015-11-26 11:51 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szerintem nagyon sötéten látod a helyzetet. Bayern az egyetlen olyan klub jelenleg aki ellen még szerintem se lenne esélyünk, vannak más csapatok is akik mellett nem esélyesként játszanánk de a többieket megtudnánk fogni jobb napokon. Másik dolog meg, hogy 3-4 hónap van vissza még a kieséses szakaszig addig sok minden megváltozhat nálunk is lehet, újra magára talál a Chelsea és bizonyítja, hogy az elitben a helye!
        (ágyusok sincsenek messze ha nem szopnának a sérülésekkel)

      • Posted 2015-11-26 00:52 0Likes
        by myheartisblue

        Hát nekem azért panaszos, mikor nyár végén kihúzták a csoportokat, úgy éreztük gond egy szál sem lehet és csakis az első helyen juthatunk tovább, ami persze még fennáll, de ezt a csoportot ami olyan könnyűnek nézett ki, így elbarmolni…hát-hát én azért húzom a számat emiatt.

      • Posted 2015-11-26 01:25 0Likes
        by Endy919

        Miért húztad a szád ? Ki volt jelentve , hogy a bajnoki keret erős , bepróbálkozunk a BL-ben .

        Szerinted volt min erősíteni ? :O Pedig nagyon hibátlan keret volt …. még egy focizni tudó középpályäs sem kelkett a nyáron . Bezzeg a barcából lehámló másodosztályú takony szélső kellett . Ő majd világ uralmat kreál belőlünk . Ja….

      • Posted 2015-11-26 07:52 0Likes
        by Zenzo

        nem is paracseppek ezek, csak estére megint jajjdeszarokisvagyunkra ittad magad 😛

      • Posted 2015-11-26 11:56 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        (pedig igaza van nyáron nagyon elhitte a stáb Mourinhoval, hogy ezzel a kerettel triplázni akar és mindenünk megvan hozzá, akiket meghoztunk a kezdőbe vagy annak közelébe meg nem hogy feleslegesek is voltak de még szép nagy bukták is)

      • Posted 2015-11-26 12:04 0Likes
        by Blue One

        „Elhitetted a stáb Mourinhoval” :DDDDDDDDDDDDDDD

        Ezt most komolyan írtad?

      • Posted 2015-11-26 12:17 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Most nem értem hol a gond 🙂

      • Posted 2015-11-26 12:58 0Likes
        by Zenzo

        azért ez valszeg nem úgy megy, hogy a stáb megsimogatja JM kobakját, hogy jól van José fiam, értem én, hogy akarsz még pár játékszert, de nem kell az neked 😀

        Viszont így, hogy a klub nemrég bejelentette a múlt éves költségvetésünket, és -23M jött ki, valszeg azért volt ott osztás-szorzás, hogy ki/mi fér bele az FFP-be. Oké, hogy föföpö most van is, meg nincs is, de attól még van 🙂

      • Posted 2015-11-26 13:05 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Félreérthetően írtam, kimaradt az együtt szócska, Mourinho és a stáb együtt gondolták úgy. 🙂
        De gyakorlatilag mégsincs FFP.

      • Posted 2015-11-26 13:12 0Likes
        by Zenzo

        gyakorlatilag van FFP, csak nem szankcionálnak. Legalábbis, egyeseket.

      • Posted 2015-11-26 12:38 0Likes
        by Endy919

        Ismétlem magam. Irónia 😀

      • Posted 2015-11-26 12:39 0Likes
        by Endy919

        Ilyen pontos találatot kívánok neked a lottón is . 😀

      • Posted 2015-11-26 09:56 0Likes
        by myheartisblue

        Volt min erősíteni: kellett volna már nyáron egy igazi KH (Varane, Hummels, Marquinhos) és egy jobb ésvagy balbekk pótlék ha Azpi variálható (pl. Aurier ,Kurzawa, Rodríguez) akit JT helyett kinevelünk/bevethetünk. Nem ilyen Hectorok és Djilobodjik.

        Egy 3.csatár, nem pedig Falcao. Pedro akkor jónak tűnt, utólag kiderült rossz döntés volt.

        De ha ezek amint nem is történtek meg, a csapattól elvártam, hogy ilyenkor ezzel a zsengécske BL csoporttal nem kellene törődnünk és az elsők közt kellett volna kvalifikálni magunkat. Meg azért a valljuk be, a kiesőzónától és a Ligakupától is többet vártam. Talán, iciripicirit, kevéskét: húzhatom a számat, hogy hol a tökünk,játékunk,bajnokjaink?

      • Posted 2015-11-26 12:05 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Védelem hiányzói stimmelnek. Csatár posztra viszont egy elsőszámú ember kell és nem csere. Costa rendkívű sérülékeny és az eltiltásait bingó szelvényen vezeti, nem lehet 3 fronton egy ilyen csatárral számolni, az meg, hogy tavaly év vége fele már mutatta, hogy az év eleji jóforma nem konstans, csak hab a tortán.
        Pedro 2 éve kivolt égve mikor hoztuk, aki követte naggyából a Barcelona meccseit, az gondolhatta, hogy nem fogja megváltani itt sem a világot.
        Illetve kihagytad hamár soroltad, hogy a padon nincs playmaker tipusó cserénk, 2 posztra van 2 játékosunk erre a szerepre (Oscar, Fabregas), pedig a támadó játékunk nagyban épül az ilyen típusú játékosokra.

      • Posted 2015-11-26 12:37 0Likes
        by Endy919

        Az iróniát nem vélted felfedezni a kommentemben ? 🙂

      • Posted 2015-11-26 12:41 0Likes
        by Zenzo

        nálad sosem lehet tudni :DDD itt én éreztem, a lenti az már erősebb kontent 😉

      • Posted 2015-11-26 13:00 0Likes
        by Endy919

        Ez irónia volt . A lentit kihozta belőlem a szesz 😀

      • Posted 2015-11-26 13:01 0Likes
        by Zenzo

        érezni is lehetett a sorokon a rumos könnycseppeket 😀

      • Posted 2015-11-26 13:02 0Likes
        by Endy919

        Borovička (boróka pálinka) :))))

      • Posted 2015-11-26 10:57 0Likes
        by Blue One

        Valaki valamiért mindig húzza a száját. Agyrém. Mi a probléma? Kit érdekel, hogy mikor jutunk tovább? Utolsó fordulóban elverjük otthon a Porto és kész. A lényeg úgyis a kieséses szakasz. Továbbjuthatunk első helyen is 3-4 forduló után és kieshetünk utána kettős vereséggel…

      • Posted 2015-11-26 11:01 0Likes
        by myheartisblue

        És miért ne húzhatnám a számat, elvégre a bajnokcsapattal ami PL legjobbja volt, lehetnek erősebb BL elvárásaim nemde?

        Ezzel semmi rosszat nem mondtam, csak hogy ebből a csoportból, egyértelműen probléma nélkül kellett volna továbbmenni, és nem az utolsó fordulóban kínlódni full squaddal (mert akkor kipróbálhatnánk más taktikát és a fiatalokat.) Elvárások mindig is vannak és voltak. Legyen igazad, jussunk tovább, csak ha Isten ments rosszul a legrosszabb variáció játszik és netán az EL-ben kötünk ki, akkor is azt kérdezed, hogy mi a probléma? 😉

      • Posted 2015-11-26 11:07 0Likes
        by Blue One

        Húzhatod persze, csak nem értem, hogy miért… Kikaptunk egy meccsen, ahol hülye gólokat kaptunk, nem kaptunk meg egy tizit és kapufát is lőttünk. Egyébként halkan jegyzem meg, hogy Porto-ban anno a nagy német sztár csapat kapott egy hármast ha jól emlékszem… És a Kiev meccsen is tök jól játszottunk. Nem voltunk jó formában, így aztán tényleg nem értem miért húzod a szádat.

        Elvárások mindig is vannak és voltak. Igen most is van: valahogy megnyerni a meccseket. Bárhogy. Bl-be meg továbbjutni lehetőleg első helyen. Akár az utolsó fordulóban is.

        Ez a forgatókönyv nem jutott eszembe, talán nem véletlenül. Máskor is volt pár tét nélküli meccs és szerintem nem adott sok lehetőséget akkor se Mou, szóval most se adott volna.

    • Posted 2015-11-26 15:12 0Likes
      by WudigessBoi

      A Real is biztos csoportelső már.

      • Posted 2015-11-26 15:54 0Likes
        by Zenzo

        igaz

  • Posted 2015-11-26 10:11 0Likes
    by Zenzo

    Akartok vicceset hallani? Hm, igen?

    Mai (sajtós) célpontjaink – a fiatalítás keretében, természetesen – Ribery, Ibra, RvP 😀 Na jó, persze a listán ott vannak a szokott nevek is, Griezmann, Higuain, Berahino, Vardy, de a legmerészebbet a Guardian dobta Adebayorral 😀

    Beszharok.

    Viszont azért a 22 éves argentin gyerekért tényleg bejelentkeztünk, a Boca Juniors elnöke nyilatkozta, hogy fontolóra veszik a Chelsea ajánlatát Calleriért.

    • Posted 2015-11-26 10:54 0Likes
      by Blue One

      Én címet is olvastam, hogy nemes egyszerűséggel januárban biztos eladják. Nem ismerem egyébként a játékost, kétlem, hogy ő lenne a megváltó. Kenedy mondjuk szép fogás, szóval reméljük jó érzékkel veszünk játékost Európán kívül is.

      • Posted 2015-11-26 12:39 0Likes
        by Zenzo

        elég vegyes a kép, kb 45-50%-kal jövünk ki ezekből még az utóbbi időben is, pedig mostanság egészen jónak tűnik a helyzet, lényegében Oscart is ismeretlenül hoztuk el, vagy most Kenedyt, akik jó fogások, viszont mondjuk Piazon már a másik eset. Ott van még Nathan, akiből nem tudjuk, mi lesz, Wallace dettó, bár ígéretes volt a tavalyi nyári felkészülési meccseken, amit láttam, de azóta semmi hír róla (Olaszban eddig nem sok babér termett neki), és hát nem brazilok, de dél-Amerikaiak, Rodriguez (Kolumbia), Cuevas (Chile), Davila (Mexikó)…

      • Posted 2015-11-26 21:33 0Likes
        by Blue One

        Én az ilyen igazolásokat nem is tartom számon. Kenedy esetében valahogy azt éreztem, hogy neki nem lenne előrelépés a Vitesse. Aztán végül így is lett, és itt maradt. Oscar egyértelmű volt, hogy a csapatba/keretbe érkezik. Előélete, ára is arról tanúskodott, hogy itt nem lesz kölcsönadás. Cuavas, Davila esetében biztos voltam, hogy nem lesz semmi. Ezek olyan igazolások, hogy szinte semmi esély arra, hogy idekerüljenek. Nathan-t jobbnak érzem ( bár nem láttam semelyikőjüket játszani), de azért a Vitesse-be se volt sokszor kezdő. Per pillanat egy Piazon utat képzelek el neki. Adogatjuk majd ide oda és nem sok esélye lesz, teszem hozzá gyorsan, hogy teljesen jogosan.

  • Posted 2015-11-26 10:14 0Likes
    by Zenzo

    Paul Merson, a Chelsea-fan :))

    The PL-looks-a-like, if all Merson’s prediction come true:

    https://pbs.twimg.com/media/CUmYi2pWwAAZXIp.jpg

  • Posted 2015-11-26 11:26 0Likes
    by Blue One

    Újra van szabadrúgás specialistánk. Lampard és Drogba távozásával nagyon meggyengültünk ezen a téren is. Hazard-ot hiányoltam, őt megnéztem volna párszor. Willian viszont betöltötte ezt az űr, ezt már ki lehet jelenteni.

    • Posted 2015-11-26 12:13 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      De a játéka alapján viszont nagyon peremen van, így kérdéses, hogy csak a pontrúgások kezdőben tartják-e. Igaz jelenleg a konkurencia gyengélkedése miatt ez egy simán igen.

    • Posted 2015-11-26 12:21 0Likes
      by Zenzo

      Oscar rúgótechnikája simán ott van, ezt még Wili is elmondta (meg még páran, JM, Zola, stb), fura, hogy ő milyen keveset lő rögzítettet – de pár szabigólt már akasztott azért ő is.

      De amúgy Hazard, Matics vagy Fabregas rúgótechnikája is megvan hozzá, urambocsá’ Ramires, szóval nem is a tehetségekből van hiány. De Willit most nagyon elkapta a gépszíj.

      • Posted 2015-11-26 15:07 0Likes
        by Endy919

        Matiiiiics?

      • Posted 2015-11-26 15:43 0Likes
        by Zenzo

        puskás díjat ritkán kap olyan, akinek nincs rúgótechnikája pajti

      • Posted 2015-11-26 18:16 0Likes
        by Endy919

        Mikor nyert ő Puskás díjat ? Mondjuk igaz , hogy kb 3 díjnyertes gólra emlékszek (Neymar szóló gólja , Stoch és Ibra góljai ) de Matic neve nem is rémlik a díjjal kapcsolatban.

      • Posted 2015-11-26 18:19 0Likes
        by BlueCech01

        Matic nem is nyert, egyszer volt második, de akkor körözte őt Ibra őrjítő ollója az angolok ellen.

      • Posted 2015-11-26 20:32 0Likes
        by Zenzo

        oké, jogos, elbasztam. Mindenesetre nálam Matics több, mint akinek háromévente egyszer elsül véletlen a lába.

      • Posted 2015-11-26 18:21 0Likes
        by BlueCech01

        Mondjuk Costa is volt jelölt, de nála sem mondanám, hogy akkora technikát birtokolna.

      • Posted 2015-11-26 20:32 0Likes
        by Zenzo

        róla én sem mondtam

      • Posted 2015-11-26 20:35 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem mondtam, hogy mondtad, csak azt jegyeztem meg, hogy azok is bőven szóba kerülnek a díjnál, akiknek nem világverő a technikája. Elég ha egyszer jól elsül egy lövés, a többi már irreleváns (kivéve persze a díj kevésbé fontos kritériumait).

      • Posted 2015-11-26 21:27 0Likes
        by Blue One

        Oscart elfelejtettem. Hazard-nak szerintem is megvan ezért nem értettem, hogy soha nem állt oda. Mikor még itt volt Lampard vagy Drogba és egyikőjük se volt a pályán, akkor se állt oda, vagy csak elvétve. Mindig csak a fürtös brazil lőtte…(Fehér fürtös brazil, azaz nem Willian :D) Matics-ot azért szerintem hagyjuk ki ebből. Egy védekező középpályás ne rúgjon szabadot ha lehet. Nagyot tud lőni, néha el is találja, de nem pontrúgó. Amikor odaáll az csak azért van, mert ballábas szög.

      • Posted 2015-11-26 23:03 0Likes
        by Zenzo

        „Oscart elfelejtettem”
        Lamps is ezt tenné szíve szerint :DD

        „Matics-ot azért szerintem hagyjuk ki ebből. Egy védekező középpályás ne rúgjon szabadot ha lehet”

        Ez milyen kitétel már? 🙂 Védő rúghat (Belletti, Luiz, Alex…) de vkp nem? Ez ilyen munkaköri leírás? 😀

      • Posted 2015-11-27 21:46 0Likes
        by Blue One

        Valamilyen szinten azért determinálja a dolgokat. Luiz-nak azért volt rúgótechnikája, Alexnek meg ereje. Maticnak semmilye sincs 😀 (Talán erő, de nem Alex-féle) Egyébként rendes tőled, hogy az összes brazil hátvédet felsoroltad. 🙂 Ismerjük a brazil hátvédeket… :DMmennyire suták és hogy mindenünk a védekezés… Nálunk sajnos nem játszott, de volt valami Roberto Carlos nevezetű bal bekk is… 😀 Állítólag ő se volt ügyetlen a szabadrúgásoknál… 😀

      • Posted 2015-11-28 00:10 0Likes
        by Zenzo

        de most Willian vagy Oscar nem brazil? Vagy már tényleg nem értem, nem csak, hogy munkaköri leírás, hanem még rasszer is? 😀 mint a büntetőnél, hogy védővel, négerrel, angollal ne rúgasd… szerintem a nagy futballnemzetek közül nagyon nehéz olyat mondani, ahol ne lett volna jó szabadrúgás lövő, akár támadó, kp vagy védő.

      • Posted 2015-11-28 13:34 0Likes
        by Blue One

        Brazilok, és TÁMADÓ játékosok. Nyilván valaki azért lesz támadó(középpályás), mert technikás, mert van affinitása a befejezésekhez. Ezért mondom, hogy általában támadó szellemű embereknek szerencsés rúgni a szabadokat. A brazil védők kivételeket, mert ott kb mindenki technikás. Vannak kivételek, pl Baines. Hiába védő, nagyon jól végzi el a pontrúgásokat. Nincs vele semmi bajom, mert megvan a tehetsége hozzá. Ugyanez már a támadásban sete suta Matic-ról már nem mondható el.

  • Posted 2015-11-26 12:41 0Likes
    by kasata91

    2016-tól az edzős cumókon új szponzori logó lesz, név szerint a Carabao energiai ital.
    Michael Essien kedvelné ezt…

    • Posted 2015-11-26 12:44 0Likes
      by Zenzo

      jaja, pont most akartam írni. Azért az mi kemény marketing már, hogy valaki azért fizet, hogy a tréning(!) ruhán ott legyen a neve? 😀

      Essien? Azt hittem, ő ghánai, nem thai… 😉

      • Posted 2015-11-26 12:45 0Likes
        by kasata91

        De a bölény meg a gnú(?) csak rokonok valami úton-módon.

      • Posted 2015-11-26 12:48 0Likes
        by Zenzo

        gnú? 🙂 a Carabao egy vizibika 😀

        még a wiki is megmondhassa

        https://en.wikipedia.org/wiki/Carabao

      • Posted 2015-11-26 12:50 0Likes
        by kasata91

        Ha már ennyire rendszertanozunk, akkor párosujjú patás mindkettő. Na. 😀

      • Posted 2015-11-26 12:53 0Likes
        by Zenzo

        jóvanmá jóvanmá nem kötekedésként írtam, felőlem lehet tengeri moszat is 😀

      • Posted 2015-11-26 13:31 0Likes
        by myheartisblue

        hát ha ezt a viszonylatot nézzük:
        „Manchester United have an eight-year, US$180 million deal with US insurer AON that includes training kits and naming rights to the team’s training centre. Chelsea’s agreement with Carabao is likely to be worth considerably less per year.”

      • Posted 2015-11-26 13:57 0Likes
        by Zenzo

        De nálunk a Cobham nevét nem adták el – vagy legalábbis ezt nem olvastam.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com