Nehéz idők

0817 mancity-chelsea1A tegnapi vereség után egyáltalán nem éreztem magamban a késztetést a posztírásra. Megviselt a gyenge játék, az eredmény és a tény, hogy bizony rútul beragadtunk a rajtnál – úgy éreztem, kell pár óra és egy hánykolódó alvás a Chelsea nélkül. Aztán ma nekiláttam és meglepően messzire jutottam (terjedelemben mindenképp). De talán pár megszívelendő gondolat is akad alább.

Nem tart régóta a szezon, de néhány vaskos meglepetés azért máris volt. A City volt a 19. csapat idén, aki bemutatkozhatott hazai pályán (csak az Anfielden nem volt még meccs), s a korábbi tizennyolcból mindössze hármat nyert hazai csapat (ManUnited, Leicester, Swansea), s olyanok indítottak pont nélkül saját közönségük előtt, mint az Arsenal, a Stoke vagy a Southampton. Bíztam abban, hogy mi is meg tudjuk lovagolni ezt a hullámot – ha már az első fordulóban Monkék is megtették ellenünk.

Ehhez képest már a többnyire tapogatózós első percek is vérfagyasztóak voltak: fél perc alatt két akkora helyzetet hagyott ki a City, ami nekünk újabban egy meccsnyi termés szokott lenni. Nem lehet nem észrevenni, hogy az amúgy bejáratott védőink olyan fogalmatlanul és ólomlábakon ténferegnek, mint valami elsőbálozó bakfisok. Nyilván nem leányálom azzal szembesülni, hogy akadálytalanul cikázik a kapu felé egy feltartóztatandó Touré, Sterling vagy Silva – ami a középpálya sara –, viszont az előállt helyzetek kezelése rendre csapnivalóra sikeredett. Aguero három-négy ember gyűrűjéből hámozta ki magát a gól előtt, de az argentinnak ezen kívül is akadt három tiszta lövőhelyzete és egy labda, amikről centikkel maradt le. A közös pont az volt, hogy minden alkalommal üresre tudta magát játszani, mert vagy rútul lemaradtak róla, vagy föl se vették. Csóró Begovic így is kitett magáért, bravúros védések sorát mutatta be (szerintem álmában nem gondolta volna, hogy húzóembernek érkezik, ő csak padról végigtapsikolt menetelésekben és néhány jutalommeccsben reménykedett nem is oly rég).

Rajta nem múlott
Rajta nem múlott

Sajnos egyedül a bosnyák hozott a rangadóhoz méltó szintet (pedig hármat kapott és még Cahillt is lebokszolta), a többiek valós tudásuk töredékét nyújtják eddig (leszámítva Ramirest és Williant, mert bennük nem hiszem, hogy sok tartalék rejtezik). S bár az első félidőben kaphattunk volna további hármat is az egy mellé, fordulás után azért már el tudtuk tüntetni a különbség nagy részét. Sőt, Ramires szabályos gólja és Hazard rútul elbaltázott ziccere is egyenlítést ért volna, ami lélektanilag rengeteget jelentett volna akkor és ott. Nem állítom, hogy otthagytunk egy pontot Manchesterben, hiszen jobb volt a City, illetve egyenlítés után se garantálhatta volna senki a meccsvégi döntetlent, de Atkinson és a belga zsenink is tehetett volna értünk a komoly szükség idején. Ja meg volt egy kapufa–Hart-bravúr kombó a legvégén, amivel remélhetőleg sikerült ebbe a meccsbe koncentrálni az összes támadó-balszerencsénket.

A legfőbb gondok nyilván a védelemmel vannak: ennyi tiszta helyzetet egész egyszerűen nem engedhetünk az ellenfélnek. Tetézi a bajt, hogy mind a négyen gyengélkednek, ráadásul Matics sem az igazi, Fabregas már dühítően pontatlan, Hazard súlytalan, Diego Costa pedig csekély agykapacitásainak töredékét fordítja konstruktív gondolatok megformálására, amiből meccsenként egy helyzet ha összejön. Az egész csapat szárnyaszegettnek és hitehagyottnak tűnik. Profik, teszik a dolgukat, de a kapu előtti összjátékok sablonosak, sehol egy váratlan húzás vagy pengés megoldás. Én a kommunikációt is hiányolom, de jó lenne látni a tüzet is.

Fölénk nőttek, mi meg padlót fogtunk
Fölénk nőttek, mi meg padlót fogtunk

A bajnoki címnek lényeges eleme a címvédőség is, márpedig ebben eddig nem sok örömünk volt. Büszkeségnek, tettvágynak alig lelni nyomát, sokkal inkább a zavar az úr. A tavalyi első helyet megszemélyesítve elsősorban Mourinhonak tulajdonítottuk – s most is neki kell ezt a már-már válságszerű szituációt feloldani. Túlzásnak tűnik a szóhasználat? Meglehet. De mikor nyertünk utoljára? Mikor játszottunk jól utoljára? Miért tűnik a bajnokcsapat konfliktusokkal terhelt vert seregnek? Miért démonokkal hadakozik Mourinho a megújulás és a hibák kijavítása helyett?

A helyzet finoman szólva sem ideális, de még bőven kezelhető és jóra fordítható. José itt a kulcs: rendeznie kell a sorokat. A pályán lévők metakommunikációja olyan dolgokról tanúskodik (például bizonytalanság), amiket elsősorban ő tud megnyugtatóan kezelni azzal, hogy egyértelmű direkciókat ad. Egy győztes típusú, nagyon sikeres szakemberről beszélünk, aki érti a dolgát, tudja, min kell változtatni, s ha arra jó volt, hogy bajnokot csináljon ebből a keretből, akkor arra is jónak kell lennie, hogy felrázza a srácokat, visszaadja az önbizalmukat és visszavezeti a csapatot a méltó helyére.

Van mit átgondolni
Van mit átgondolni

Így kell történnie, mert ha a konfliktusok és a problémák eszkalálódnak, akkor abból komoly gondok lehetnek. Kicsit olyan ez, mint egy alapvetően jól működő párkapcsolat, amibe egyszer – négy hónap, másfél év vagy egy évtized után – beüt egy krach. Lesz belőle egy nagy veszekedés, viszont nem mindegy, hogyan tovább. Szerencsés esetben a felek az addigi szép időket és emlékeket dominánsabbnak érzik, így átbeszélik a problémákat, megkötik a kompromisszumokat, megbékélnek és élnek tovább szeretetben és boldogságban. Viszont a konfliktus forrása vagy kezelése lehet olyan drasztikus, hogy hiába volt addig minden rendben, az új helyzet mindezt fölülírja, a viszony elmérgesedik, vagy a felek rájönnek, hogy ezek után nincs értelme folytatni (klasszikusan ilyen a gyerek-téma).

A Chelsea nagy klub, gondosan ügyelnek a kommunikációjukra és az imázsukra. Nem tudni, pontosan milyen a lecsapódása a Mourinho-Carneiro-incidensnek, hogyan hat ez a felekre, milyen a hangulat az edzéseken, miazmás. S amíg nem tudjuk ezt, kár is prejudikálni, mindenesetre biztató jelekből és jó hírekből sem szivárog ki sok a Stamford Bridge-ről és Cobhamből. Feszülten telnek a napok, feszültek az arcok, feszültek a reakciók.

Nehéz időket élünk. El kell fogadni, hogy nem jönnek mindig (maguktól) a győzelmek. El kell fogadni, hogy váratlan helyzetek és kényszerű cserék kezdték el felborítani José eredeti stratégiáját. El kell fogadni, hogy Costára egy jó darabig semmi érdemlegeset nem fognak lefújni: legfeljebb ha elég vért veszít, kap egy szabadot, a lekönyöklője meg egy sárgát. El kell fogadni, hogy a tavalyi hősök mostanában nem emlékeztetnek önmagukra. Viszont a címer a mezen még mindig ugyanaz. A mi klubunk, a mi csapatunk, amiért akkor is rajongunk, ha döccen párat a szekér a rögös úton. Mindent megnyertünk az utóbbi években, lehet, hogy idén semmit sem fogunk – de szerencsére ezt nem most kell még realizálni.

Vert seregünk
Vert seregünk

Visszatérve a pozíciónkra: szokatlan a kiesőhelyek környékén látni a csapatot. Egyébként kezdett már így szezont az Arsenal, a Liverpool, de United is. Oké, bajnok utána egyikük sem lett (bár Fergie vereséggel rajtolt utolsó és egyben élen zárt idényében), viszont a konszolidáció azért sose maradt el. Nyilván senki se attól tart, hogy kilencedik helyen zárjuk a szezont, de a manchesteri kihívókkal szembeni öt pont mínusz azért fájó tüske. 1998-ban kezdtünk ilyen gyatrán legutóbb (akkor 3 meccsen 2 ponttal indult az évad), de akkor utána rendeződtek a dolgok (a második vereség január utolsó napján csúszott be a Highbury-ben) – végül harmadikok lettünk, négy pont lemaradással a bajnok mögött (viszont abban a keretben nem volt ekkora potenciál).

Hiába szoktuk meg amúgy a jót, a City otthonában igen is ki lehet kapni (a játék minősége más kérdés, erről korábban volt szó), a 3 év alatt szerzett 4 pont így sem rossz Mourinhotól. Nem jött jókor, hiszen Pellegrinoéknak ez lökést és önbizalmat ad, nekünk pedig épp ezek komplementerét, de az igazat megvallva a szezon bármelyik részében megtörténhet (tulajdonképpen bárkivel), hogy kikapunk az Etihadban. Ez az egyik legrázósabb túra, s bár csúnyán kikaptunk, nem bánom, hogy túl vagyunk rajta. Valljuk be, Norwichban vagy Sunderlandben sokkal cikibb lett volna kikapni, még ha ez igen csekély öröm is az ürömben.

Van még két forduló augusztusban, ahol viszont nincs mese, kell a hat pont! Megyünk a hozzánk hasonlóan pocsékul rajtoló (eddig még gólt sem lövő) West Bromhoz, s bár ritkán győzünk a The Hawthornsban, most ezt nem tekinthetjük érvnek, meg kell szakítani a rossz sorozatot – mint ahogy José Pellegrino-immunitása és a ’Nem kapunk ki rangadón’ is a múlté lett. A válogatott szünet előtt még a Palace-t fogadjuk, s hiába kupálta ki őket parádésan Pardew, otthon nem kegyelmezhetünk nekik. Ha ez a két meccs megvan, akkor azért valamelyest vállalhatóbb lesz az összkép, s lesz mibe kapaszkodni. Ha viszont nem, akkor pár dolgot át kell értékelni, kezdve az ambícióinkkal. De legyen inkább az első ’ha’… Továbbra is Blue Is The Colour!

335 Comments

  • Posted 2015-08-17 19:32 0Likes
    by thiemecsaba

    Te azt írod, a legfőbb gondok a védelemmel vannak. Én azt mondom(nem föltétlen ellentmondva neked), hogy a fő gondok a mentális felkészültség vagy inkább kiégés számlájára írandók. Az, hogy a védelem hibái a leglátványosabbak, mivel rögtön gól/gólok és pontvesztések lesznek belőle, arányaiban semmivel sem rosszabb mint, hogy a támadósor 2 meccs alatt 4 helyzetet tud kidolgozni.
    Azt gondolom, hogy elsősorban fejben kell megújulnia a csapatnak és az egész stábnak! Hogy ezt mi hozza el?! 1-2 igazolás, edzőváltás, új doktornő(:D), faszkorbács?! Ezt sajnos nem tudni, de remélem valami miatt megrázza magát a csapat. És erősen remélem, hogy megrázza magát a szurkolók nagy hányada is, akik még mindig nem értették meg/nem olvasták/nem akarják megérteni Zenzo múlt heti posztját, és amúgy a szurkolás és egy közösség mibenlétét!

    • Posted 2015-08-17 20:04 0Likes
      by Stonci81

      én mindkét tábort megértem..aki elkeseredik az is a csapat érdekeit akarja, mert szeretné összeszedettebbnek látni a csapatot. Mindkét táborból kellenek emberek, különben nem is lenne mit megvitatni 🙂

      • Posted 2015-08-17 21:00 0Likes
        by Zenzo

        Én is, hiszen azért na, egy 3-0 az mégiscsak három null, bár jópáran így is képesek túlzásokba esni. Ettől még winstonnak igaza van szerintem, a Chelsea szurkoló és a türelmes nem igazán rokon értelmű szavak.

      • Posted 2015-08-17 21:34 0Likes
        by kasata91

        Azon gondolkozok, hogy lehet hogy csak az idő szépíti a dolgokat, de vasárnap szívesebben néztem volna meg az újévi meccsünket.
        Ahogy bennem az megmaradt ott volt küzdés, voltak felépített támadások, megállított ellenfél rohamok. Most viszont csak káoszt lattam. Mintha senki nem tudná/hinné hogy miből rúgunk gólt (és ezt a mentális dolgokon túl én taktikával indokolom – bár ez betudható a túlzott műszaki/racionális beállítottságomnak. ) És ezt Josénak kellett volna helyre tennie, nem pedig a doktornőt csesztetni.(ha már az átigazolások nem sok idejét foglalták le)

      • Posted 2015-08-17 22:06 0Likes
        by Zenzo

        Most végeztem az első félidővel – ha az újévi horrort szívesebben néznéd, nos, azon nem segíthetek 🙂 DE.

        Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy élőben nyilván más a dolog, mint az eredmény tudatában. De azt olvastam mindenhol, hogy az első félidő volt rémisztő, a másodikban kiegyenlített(ebb) játék folyt. Hát, én nem akarom azt mondani, hogy az első félidőben aztán minden fasza volt, mert simán fel lehet sorolni 5 percenként valamit hibaként. De az is biztos, hogy aki azt mondja, az utóbbi 2 szezon négy meccsének bármelyikén jobban játszottunk a City ellen, az festi magát. Egy valamiben tényleg különböztünk: a belső védőpárosunk zseniális volt, most meg nem is tudom, JT és Cahill egymást múlták alul.

        A Fernandinho-Costa eset az meg piros, minden bírónál, kivéve persze Atkinsont, akinél a Chelsea-vagdalt a köret a meccsekhez.

        Ja igen, és Costa helyében a 41. percben tuti lecsavarom Ramires pélóját és a fülébe dugom…

        ***

        Ezt a doktornő ügyet meg úgy felfújjátok, nem is értem. Szétcsapták Cahillt is meg Costát is. Elállították a vérzést mindkét esetben? El. Akkor meg, hacsak a csapat nem ment át a szünetben Éván, ahogy az exe állítja a Sunben, akkor kb tök mind1. Lehet, hogy JM egy faszparaszt, ahogy ezt kezelte, de hogy ezért kaptunk volna ki, vagy hogy nem igazoltunk, hát ennyi erővel arra is foghatnád, hogy én meg nem láttam a meccset kb :))

      • Posted 2015-08-18 15:39 0Likes
        by interes

        Szerinted MOU intézi az átigazolásokat? Szer leadta a névsort, oszt vár.

      • Posted 2015-08-18 15:48 0Likes
        by kasata91

        Nyilván nem ő csacsog az ügynökökkel a kis diszpécser fejhallgatóban 8-tól 4-ig. De gondolom ő dönti el (jobb esetben hosszas átgondolások után) hogy kire van szüksége a scout-ok és a segítők ajánlása alapján.
        Valamint nem egyszer utazott már el személyesen beszélgetni 1-1 nagyobb igazolás előtt a játékossal a tervekről, elvárásokról, neki szánt szerepről.
        A papírmunkát meg a mocskos anyagiakat majd intézi Marcsika (legalább már a kereszt nevét tudom az orosz Ron Gourlay utód néninek)

      • Posted 2015-08-17 21:10 0Likes
        by thiemecsaba

        Csak ismételni tudom önmagam: nem azzal van bajom, hogy más véleményen valaki! Mivel az egy természetes dolog, hogy mindenkinek van saját véleménye. Nekem azzal van a bajom, ahogyan az a bizonyos vélemény ki van nyílvánítva!

    • Posted 2015-08-17 20:56 0Likes
      by Zenzo

      még mindig nem láttam ugyan a meccset, de kivételesen megértek mindenkit. A fakkolót, a sírót, a bosszankodót, mégha én magam nem is tartozom egyikbe sem, de egy kicsit mégis mindbe. Tulajdonképpen ha nem kell ma melózni, és maradok még a tetthelyen (akkor sem ezt a meccset nézem, mert a többiekkel tartok az élőkoncertre), de valószínűleg 40 perc ordibálás után lemicsubicsizem a laptopot a hangfalak tetejéről :))

      Akiket nem tudok megérteni, mert annak tényleg nincs létjogosultsága, akik már nem egyszerűen farkast kiáltanak, hanem magát az apokalipszist, és már Ancelottit, meg Benítezt emlegetik…

      A mentális felkészültség, kiégés is jó és ideillő szavak, bennem inkább a jóllakottság ütött szöget. Talán mintha a húzóembereink többségét jóllakatta volna a PL cím. Fabregas kimondva-kimondatlanul is ezért jött, de mintha Ápit, Maticsot, vagy Courtoist is túlnyugtatta volna az előző szezon. Még csak-csak megérteném Terry-t is, aki talán úgy érezte, hogy Joséval megfutja az utolsó nagy szezonját, beleadott mindent, és most készül a nyugdíjas évekre. De hogy Ivanoviccsal mi lett, vagy, hogy Ázár motivációja hol sérült, azt nem vágom.

      Na, de megyek, megnézem a meccset. Hagy szörnyülködjek már én is egyet, mert kezdem outsidernek érezni magam 🙂

      • Posted 2015-08-17 21:12 0Likes
        by thiemecsaba

        Jóllakottság, kiégés…lehet nem is jelentenek annyira mást ebben az esetben… Lényeg, hogy fejben dől el minden.

  • Posted 2015-08-17 21:14 0Likes
    by McDennis

    Üdítő volt olvasni ezeket a sorokat. Gratulálok a szerzőnek.
    Lehet, hogy csak e szöveghatására, de most optimista vagyok. Ez a 3-0- talán akkora blama, hogy mindenkit felébreszt a klubnál, hogy amit eddig csinált az kevés, annál több kell annál is több alázattal.

    Én továbbra is tartom, hogy kell igazolnunk. Ki tudja? Lehet amiatt van a fent említett fásultság és miegymás, mert a játékosok zömének nincs valós cseréje.

  • Posted 2015-08-17 21:46 0Likes
    by kasata91

    „Isco nem megy sehova a Real Madridból. Az újságok csak azért írnak erről, mert el akarják adni a lapokat” – nyilatkozta Isco ügynöke.

    Srácok, kezeket a biliből ki ! :/

    • Posted 2015-08-17 22:06 0Likes
      by Zenzo

      ja, ha ezt az ügynöke mondta, akkor tényleg úgy van :DD

      • Posted 2015-08-17 22:28 0Likes
        by kasata91

        Én még naiv vagyoo és nem gondolom hogy csak az árát akarja felnyomni 😀

      • Posted 2015-08-17 23:27 0Likes
        by Zenzo

        odaadjuk érte Quadot még plusszba 😉

      • Posted 2015-08-18 08:52 0Likes
        by myheartisblue

        Quadrado a Real Madridba te atya Isten, Gyimótra kevés lenne… bár lehet a kövi spanyol pincér „megetethető” a kolumbiaival 😀

      • Posted 2015-08-18 11:15 0Likes
        by kasata91

        Benayoun után? akármivel etetheted !

      • Posted 2015-08-18 10:31 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Ne tessék agresszívan nekem esni, de nekem Quad tetszett a tegnapi beállása után. Sokat mozgott, kérte a labdát, bátran megindult, cselt vállalt és ha kellett lőtt is, védekezésnél ott volt és agresszívan letámadta az ellenfelet, igaz még kevesebb sikerrel, de ugye szoknia kéne a PLt még. Hazardon kívűl (akinek még mindig nem igazi a formája) benne láttam egyedül, hogy tudja mit akar támadásnál.

      • Posted 2015-08-18 10:41 0Likes
        by Zenzo

        hát, én ennyire nem láttam jónak, és ez még mindig főleg abból adódik, hogy csak keresi a helyét a pályán, és valahogy mindig rossz helyen áll, vagy valakinek a sarkára lép, vagy megjátszhatatlan. Persze ez nem csak az ő hibája, alapjában véve a második félidei támadásaink is azért voltak vérszegények, mert ha Ázár kikeveredett a jobbszélre mondjuk, akkor Iva volt, aki beljebb húzódott, és bár minden elismerésem a szerbé, de támadásban ha nem beadni kell, vagy nem a kapuval szemben lőni, akkor azért elég esetlen, és többnyire jön a hátrapassz, jobbal, belsővel. A City beállt 9 emberrel, annyian voltak, mint az oroszok, mi pedig kilométerekre, elszigetelve egymástól. Ezen egy kicsit segített, mikor a végén beállt Falcao, csak akkor meg már mind1 volt, mert Ivát elnyomta kampány, a fejese pedig belefelé pattant a kapufáról..

      • Posted 2015-08-18 11:00 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Én se mondanám tegnapi meccsét jónak, hanem inkább biztatónak az előzőek miatt.
        Ivanál már tegnap is leírtam, hogy így is ő viszi egyedül szinte a jobb oldalt támadásoknál, ami szerintem azért egy elég nagy kritika a többiekre nézve.

      • Posted 2015-08-18 11:08 0Likes
        by Zenzo

        egyébként Ivanovics tegnap nekem tetszett, bár sokat dobott volna a teljesítményén, ha nem róla fejel Kompany..

        Nekem az a bajom Quaddal egyébként, hogy többet várok tőle még mindig. Mert oké, eddig csere volt mindig (nem kezdett még ugye?), de nem igazán volt képes lendíteni a csapat játékán. Az előszezonban volt pár ígéretes megmozdulása, de ebből tegnap sem láttunk semmit. Továbbra is nulla gól, nulla assziszt, alig kapuralövés, stb. Erre Wili és Ramires is képes. Ha lassan nem tud felülemelkedni ezen a szinten, akkor nálam is eladólistás lesz hamar.

      • Posted 2015-08-18 11:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        (Meg ha a harmadik gólt nem miatta kapjuk) de futott hajtott egyszerre volt jobb szélső és védő egyszerre, Sterlinget meg zsebre vágta.
        Én is többet várok ez nem kérdés, meg nem neki adnám meg a bizonyítási lehetőséget idén, de amíg Ramires és Will jobb szélet látom addig inkább örülnék a Gilisztának ő legalább biztató.

      • Posted 2015-08-18 11:26 0Likes
        by Zenzo

        (a harmadik gól már mind1 volt egyrészt, az csak a lelkednek rossz, másrészt azért ott nem dícsérném meg sem Fabregast, aki a „passzt” adta Ivának, meg megkérdezném a másik oldal védőit is, hogy Fernandinho-t miért Touré fogta, és miért nem mi)

      • Posted 2015-08-18 11:28 0Likes
        by kasata91

        Én úgy láttam Iva hozzá sem tudott érni olyan szarfos labdát adott neki Fabregas

      • Posted 2015-08-18 13:33 0Likes
        by Blues555

        Az nem jó ómen, ha már annak kell örülni, ha át tud venni egy labdát, esetleg csinál egy jó cselt…
        Ivával nem értek egyet. Minden City-támadásnál méterekre lemaradt Kolarovról, aki így rendre beívelte a labdákat középre, és komoly helyzetek alakultak ki belőle. Sterling pedig egyszer úgy lefutotta és befűzte, hogy majdnem tizi lett belőle (ugyanis a vonal közelében történt), sárgát is kapott érte a 48. percben. Múlt héten Moreno, most Sterling. Úgy látszik, nem kedveznek neki a gyors játékosok, én középen játszatnám.

      • Posted 2015-08-18 14:26 0Likes
        by Zenzo

        „Minden City-támadásnál méterekre lemaradt Kolarovról, aki így rendre beívelte a labdákat középre”
        ez azért szimplán nem igaz.

        Az meg, hogy Moreno hülyét csinált belőle, valós, de még nem rendszer. Sterlinget jól megfogta, az a „büntetőgyanus” dolog meg egy faszság, be sem kellett volna fújni, nemhogy sárga, de Atkinson egy fasz.

        Nyilván öregszik a szerb, és 30 felett már nehezebb megfogni egy 22 évest, aki erőből fut rád, de amíg 10-ből 9x megvan, addig még nem kell feltétlen középre tolni – főleg, mivel a támadásban itt tud segíteni, ott meg nem.

      • Posted 2015-08-18 14:34 0Likes
        by kasata91

        Erről a Moreno-zásról a liverpool spanyolja ugrik be mindig. Akiről ti beszéltek az Montero 😀

      • Posted 2015-08-18 14:38 0Likes
        by Zenzo

        Éreztem én, hogy valami nem stimmel 😀

      • Posted 2015-08-18 14:43 0Likes
        by Blues555

        Nyilván túloztam, nem minden támadásnál, de nagyon sokszor üres volt a bal szél, mert Iva éppen behúzódott középre, ezért főleg ott kezdeményezték a támadásokat. A másik oldalt – ahogy írtad is – Azpi jól levédekezte Navasszal szemben.

        Annál a szitunál Sterling csúnyán megverte Ivát, és a sárga lap után sem emlékszem, hogy Iva reklamált volna, hanem elismerte a jogosságát.

        Oké, elöl parádés dolgokat művel védő létére, de ez a védekezés(é)nek a rovására is szokott menni. Én egy Baba-Zouma-Iva-Azpi védelmet tudnék elképzelni hosszabb távon.

      • Posted 2015-08-18 14:49 0Likes
        by Zenzo

        „Iva reklamált volna, hanem elismerte a jogosságát.”

        Háááát, oké… legyen 🙂 igaz nem harapta el a bíró torkát, ilyentén vehetjük úgy, hogy elismerte.

        „Én egy Baba-Zouma-Iva-Azpi védelmet tudnék elképzelni hosszabb távon.”

        Ivanovics kirobbanthatatlan a csapatból, lassan 7 éve. A világ egyik legjobb jobb-bekkje, fenomenális tavalyi szezonnal. De hosszabb távon nyilván van értelme annak, amit írsz, elvégre 31. Csakhát azért az nem holnap lesz még. Babából meg egy percet sem láttunk, szóval óvatosan már az ilyenekkel 🙂

      • Posted 2015-08-18 14:50 0Likes
        by Blues555

        Mivel Azpit kitettem jobbra az én elképzelésemben, ezért más nem maradt oda Babán kívül. Mondtam volna szívesen Marcelót vagy Alabát is, mert én őket tartom a világ legjobb balhátvédjeinek, de ők sajnos nem a mi csapatunkat erősítik. 🙂

      • Posted 2015-08-18 15:32 0Likes
        by interes

        Inkább kispa lesz az.

      • Posted 2015-08-18 17:47 0Likes
        by Blue One

        Nekem is picit jobban tetszett az eddigieknél, viszont még ez is kevés. Mikor meglátom a hülye hajával együtt hülyét kapok. Semmi maradandót nem tudott alkotni az első pillanattól kezdve. Vannak ilyen emberek lásd a fiorentinás-rómás színtelen szagtalant…

    • Posted 2015-08-18 17:45 0Likes
      by Blue One

      A mai focivilágba nem szabad már elhinni semmit… Azóta nem hiszek el kb semmit, mióta egy játékosnak (talán Fiorentinába) meghosszabbították a szerződését majd napokra rá eladták!!!

      Persze én is most azt mondanám, hogy marad, de ki tudja. Simán kinézem, hogy, így akarja felsrófolni a játékos árát. Az ügynökök a legnagyobb kavarók.

      KdB esetében is eleinte elég elszántnak tűntek, aztán már kezdenek enyhülni a dolgok. A tuti, 100%-os maradásból eljutottunk oda, hogy kemény 2 hét van még hátra az átigazolási időszakból és nem kaptunk még ajánlatot, de hamarosan ez távozhat illetve az edző azt mondta, hogy ha esetleg távozna ő sok sikert kívánna a játékosnak…

  • Posted 2015-08-17 22:27 0Likes
    by Zenzo

    oké, 3-0 után ne bírózzunk. De Atkinson még mindig nagyobb fasz, mint ide lacháza. A második félidő második percénél járok, Sterlingre Iva ránéz, összeesik, sárga. Kicsit érdekes ítélet 2 perccel azután, hogy Costa szétkönyöklése ugyancsak sárgát ért.

    • Posted 2015-08-18 00:52 0Likes
      by WudigessBoi

      + Silva öt szabálytalanság (zömében felrúgás) után sem kapott lapot és Costa bokáit is büntetőterületen koccintották a kommentátor szerint. Az a bosszantó, hogy ha az első félidőben alakul ki a 3:0, akkor azt mondtam volna, hogy megbűnhődtünk a hibáink miatt. Így viszont megvolt az esélyünk az 1:1-re és pont akkor zárták le a meccset, amikor már nem volt meg a fölényük. A meccs egészét nézve viszont gólokkal volt jobb a City sajnos.

      • Posted 2015-08-18 12:04 0Likes
        by Zenzo

        Silvát az szétbaszta idegileg, hogy mindent befújtak rá, látszott, hogy teljesen szét van baszva idegileg, én azon jót röhögtem.

      • Posted 2015-08-18 17:41 0Likes
        by Blue One

        Nem értette, hogy miért szabálytalan ha fellöki a menteni igyekvő játékost az ötösön… Egy olyan szituációnál, amikor ha nincs körülötted senki és elesel, akkor is kirúgás lesz a vége, mert a bírók félnek attól, hogy egy nagyon nagy bakit vétenek…

  • Posted 2015-08-17 23:25 0Likes
    by Zenzo

    Hát, megvolt a második is. Tényleg jobb volt a Chelsea, mégha nem is sokkal.

    De minden elismerésem a Citynek, mégiscsak győztek 3 góllal.

    Érzésem szerint 3 dolog okozta a vesztünket, és most nem a 3 gólra gondolok 🙂
    1.) JM hibázott, hogy nem volt tökös, mint tavaly – simán kibaszarintotta Cahillt a kezdőből, és berakta Zoumát, most is hápival kellett volna kezdeni. Cahillt valahol a 67. percben nem verte meg Kun először.
    2.) Nem tudunk gólt lőni. Most nem számoltam ki darabra, de nyilván több helyzetünk volt, mint mikor ugyanitt nyertünk 1-0-ra nemrég. Ami kb eldöntötte a meccset, és kampánynak a kapufáról befelé pattant, azt nálunk Hazard belelőtte Hartba. Szerencsénk sem volt megint, de ebben benne van Will nullája tízben, Ramires nullája hát kb mindenhol – bár ő legalább lőtt egy szabályos gólt; és benne van Ázár és Costa töketlensége is nyilván. Fabregast pedig jó lenne lassan megkeresni, mert szerintem valahol Cobhamban maradt.
    3.) Atkinson. 1 elmaradt piros, 1 elvett gól.

    Ettől függetlenül a csapat összességében nem volt jó, de tartom, hogy a City ellen eddig sem játszottunk jobban. Ápi City ellen mutatott formája bíztató, főleg az előszezonnal és a swans meccsel szemben, talán egyszer jött be labda az oldaláról, Navas nem sok sót evett meg mellette. Nekem Matics teljesítménye is tetszett, bár José azért a szerbnek is feltolhatna egy speedkúpot a seggébe.
    Bego a 3 gól ellenére minden tapsot megérdemel, ami rajta múlott, azt kiszedte, és még volt egy Neueres kifutása is 🙂

    Közben a MU és a Pool „alig” győzelmeket, de győzelmeket arat, jó, hát ami nekünk nem piros, nem büntető vagy nem gól, az a Poolnak igen (Benteke góljánál Coutinho épp kb 2 méteres lesen állt), mi meg játsszuk továbbra is a hány pont előnyt tudunk ledolgozni mutatványosdit. Én benne vagyok, hogy tegyük izgalmasabbá a PL-t, de azért lassan nyerhetnénk is már, csak úgy mutatóba. Vagy, ne legyek ennyire éhes, érjem be annyival, hogy csináljunk végig egy meccset gólt érő baki nélkül hátul, vagy legyünk képesek végigvinni egy épkézláb kontrát? Esetleg még gólt is szerezzünk?! 🙂 Nem tudom, ez _már_ három kívánság, akkor egyből ellőjük a dzsinnt, hát mi marad későbbre?! 😀

    • Posted 2015-08-17 23:33 0Likes
      by Endy919

      Volt egy olyan kijelentése uram , hogy ha az első 5 meccsen nem szerzünk legalább 11 pontot . akkor károgsz egy derekasat . Na most akár hogy számolom , ebből max 10 lehet .

      Meglesz a kifakadás , vagy csak bluff volt ? 😀

      És vissza lehet olvasni , én nem károgtam . Sőt , még írtam is , hogy tuti nem kapunk ki . De amúgy ez után a fos meccs után is kezdek egyre jobban hinni a fiúkban. (Félreértés ne essék , eddig is hittem , csak a nyáron picit berezeltem)

      • Posted 2015-08-18 10:47 0Likes
        by Zenzo

        Hát, most erre nem tudok mit mondani, de ha nem jön most 3/3, akkor azért biztosan lesz fakkolás.
        Egyelőre viszont én (sem) látom olyan sötéten a helyzetet, főleg, hogy szar a csapat, de amíg a bírók így húznak, addig az FA-nek is szúrnék egyet. Elvégre mindkét alkalommal volt min hőbörögni a csapattal kapcsolatban, de az első meccsen piros+tizi, a második meccsen elvett gól+elmaradt piros. Azon sem lepődnék meg, ha a WBA ellen Clattenburg két pirosat szórna ki nekünk… a sormintába legalábbis beleillene.

    • Posted 2015-08-18 17:38 0Likes
      by Blue One

      „Most nem számoltam ki darabra, de nyilván több helyzetünk volt, mint mikor ugyanitt nyertünk 1-0-ra nemrég.”

      Nem olyan bonyolult, hiszen 1 helyzetünk volt kb. Nah jó, ideszámolhatom a lesgólt és a kapufát is(, bár utóbbi 3-0-nál nem sok számított volna)

      „Navas nem sok sót evett meg mellette.”

      Ugye ugye, hogy nem lassú Azpi 🙂

      „(Benteke góljánál Coutinho épp kb 2 méteres lesen állt)”

      Akartam kérdezni, hogy ez nem pont fordítva volt (a Stoke ellen)? teljesen elfeledkeztem a tegnapi meccsről, az eredményt se tudtam 🙂 aztán megnéztem a videót, látom, hogy az nem is les. Majd mikor megy tovább a felvétel, látszik, hogy játékba akar avatkozni, szóval jogos a reklamáció. Nem is értem, hogy ilyet, hogy nem vesznek észre.

  • Posted 2015-08-17 23:34 0Likes
    by Endy919

    Közben a Barca sem hajlandó meccset nyerni 😀

  • Posted 2015-08-18 09:51 0Likes
    by BlueCech01

    Egyébként olyan volt már az Abra-érában, hogy az első két meccs alatt nem lőttünk akciógólt? Mert nagyjából eddig ez minden idők leggyengébb szezonkezdete a felemelkedés óta.

    • Posted 2015-08-18 09:57 0Likes
      by myheartisblue

      „Egyszer mindent ki kell próbálni – szólott Stirlitz és feltolta a gumiöklöt…”

    • Posted 2015-08-18 10:42 0Likes
      by Zenzo

      hát, mint ahogy a posztban is áll, ’98 óta a leggyengébb kezdésünk

      • Posted 2015-08-18 11:02 0Likes
        by BlueCech01

        Mondjuk akkor ott még nem tartottam a posztban 🙂
        De egyébként ilyenre sem emlékszem, hogy egy árva akciógólt ne lőjünk 2 meccs alatt.

  • Posted 2015-08-18 10:35 0Likes
    by Sir Idemitirjak Boglárka

    Abranák nem tetszett az eddig látott ezért Mou legalább 3at kell, hogy igazoljon még és a pénz nem akadály sehol.

    • Posted 2015-08-18 11:10 0Likes
      by kasata91

      Még ha el is hangzott hasonló utasítás 4 fal között, aligha kerülhet ki nyilvánosságra, hogy a „pénz nem akadály” hiszen az legalább +10-15 milliót jelentene transzferenként a vételárban.
      Úgyhogy ez nyilván sajtó kitaláció.
      (halkan jegyzem meg, eddig nem igazán jött be amikor Abra beleszólt a csapatépítésbe)

      • Posted 2015-08-18 11:20 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Persze, hogy ezt a sajtó tette hozzá, de van igazság benne, ha Abra erősítést akar akkor Abra erősít.

      • Posted 2015-08-18 11:20 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem tartom lehetetlennek, hogy Abra komolyan orvosolni akarja ezt az übergyenge szezonkezdést még a BL előtt, mielőtt ott is befürdünk. Persze ez a 3 tag erősen kérdőjeles, ennyit már az alapozások után nem feltétlen tanácsos hozatni.

    • Posted 2015-08-18 11:13 0Likes
      by BlueCech01

      Nem kéne feltétlen csillagászati összegeket költeni, az ffp miatt ez felelőtlen lenne, főleg hogy idén nem tudunk 80 milliót bekasszírozni eladásokon. Egy Moutinho-Stones-Bolasie hármas már nem lenne rossz fogás így nyár végére, még így is keményen megfizetnénk. Talán Isco, de őt nem tartom reálisnak.

      • Posted 2015-08-18 11:14 0Likes
        by kasata91

        Nem akar elmúlni az apró portugálba fektetett szerelmed látom 😀

      • Posted 2015-08-18 11:16 0Likes
        by BlueCech01

        Van nála jobb úgy 15-17 millióért? Fabregas pótlásának tökéletes lenne, Fabregas-szintű tagot meg a spanyol mögé nem fogunk szerezni.

      • Posted 2015-08-18 11:31 0Likes
        by kasata91

        RLC-t meg kell tanítani előre játszani ! 😀

      • Posted 2015-08-18 11:35 0Likes
        by Zenzo

        nem is tudom, melyik felkészülésin azért látszott, hogy nem ügyetlen a srác kapu előtt sem, majd mindjárt megpróbálom előásni.

      • Posted 2015-08-18 11:37 0Likes
        by BlueCech01

        RLC sem feltétlen az, akire gödörben rábíznám, hogy pótolja a spanyolt. Moutinho sem egy klasszis, de nagyon technikás kis játékos.

      • Posted 2015-08-18 12:09 0Likes
        by lamps8

        így van Moutinho a tökéletes ember lenne keretünkbe

      • Posted 2015-08-18 12:28 0Likes
        by Zenzo

        fura egyébként, hogy a „mondjuk piacképes, mondjuk jó nevek” ezen a poszton mind 28 év körül járnak, Moutinho, Matuidi, Witsel, Nainggolan…

      • Posted 2015-08-18 11:24 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Ffp? Már megbukott ettől nem kell tartani.
        Jobb szélen ott van Traoré és Kenedy bizonyításra várva, ha mégis odaveszünk akkor az világsztár legyen.

      • Posted 2015-08-18 11:25 0Likes
        by BlueCech01

        Támadásban Bolasie körökkel üti minden szélsőnket Hazard kivéve. Világsztárt meg tudod mikor veszünk másfél héttel a zárás előtt.

    • Posted 2015-08-18 12:03 0Likes
      by Zenzo

      Stones lesz vagy 35 milla, annyiért kell a francnak, egyébként is most olvasom, hogy Senderos meg szabadon igazolható a Villa szerint, hát, szerintem rá kéne csapni… aztán ott van még Defoe is, hát nem is tudom, miért nézelődünk még. Szerintem a jó öreg Wes is biztosan mozdítható jó pénzért…

      Egyébként csak úgy beindult a henger mindenfelé a hírre, Griezmann, Lacazette, Otamendi, akit 1 hete a Citybe adtak el tutira, 2 napja meg a Traffordra 100%-ra, most már a miénk. Stonest megvesszük 40-ért is persze, meg nanáhogy Verrattit is, meg persze ott van Pedro, akiért Woodward személyesen utazott el tegnap, de ma már inkább mi igazoljuk le, de már Ibrát is olvastam, és mindezt 15 percben. Lehet jobb lesz, ha nem olvasok sajtót 1 hétig 🙂

      • Posted 2015-08-18 12:10 0Likes
        by kasata91

        Szerintem a rangadó előtt be volt készítve az összes cikk, ha mi nyertünk volna, akkor a Chelsea szót kicserélik city-re és máris ők akarnak erősíteni.

      • Posted 2015-08-18 12:35 0Likes
        by Zenzo

        jogos valószínűleg. Jó, hát végülis írni csak kell valamiről, mi pedig elég jó táptalajt adtunk most ez alá a két meccsünkkel 🙂

      • Posted 2015-08-18 12:35 0Likes
        by d3vnull

        Baszki, az első mondat végén a három pontnál megálltam egy fél percre, és Senderos-on gondolkodtam, gondoltam jól megcsináltad magad hétvégén, ha nem emlékszel az arsenalos remekeléseire, aztán rájöttem, hogy viccelsz 🙂

      • Posted 2015-08-18 12:36 0Likes
        by Zenzo

        raktam oda először szmájlikat is, de áh mondom, mégiscsak csinosabb így 🙂 szerintem még azóta is Drogbával rémálmodik, DD asszem vagy 6 gólt vert róla, köztük pár igen megalázót is.

        A hétvégével kapcsolatban ettől függetlenül igazad van, nem tudom, mikor hoztam össze utoljára ilyet, de években mérhető a dolog, az tuti 😉

      • Posted 2015-08-18 12:42 0Likes
        by myheartisblue

        Stones szerintem megérné a pénzét még 35 millát is. Lehet kövezni, kiosztani a véleményem, de én akkor is úgy gondolom, hogy Stones amit a hétvégén is leművelt az valami hihetetlen.

        Ha Ramires-t nem is engedi Mourinho (pedig őtőle most lehetne a legjobb pénzért megvállni, de Cuadrado-t elpasszolnám a lehető legmesszebb. Willian és Moses ellátja azt a feladatot bőven. Ezáltal már a fiatal angol is olcsóbban jönne ki.

      • Posted 2015-08-18 12:55 0Likes
        by Zenzo

        „Stones amit a hétvégén is leművelt az valami hihetetlen.”
        Amit a mieink, az is :))))

        Nem tudom, ha már 35M körüli összeget adunk ki, én akkor már inkább néznék rá Varane-ra, annyiért már szerintem ő is mozdítható, igaz, nagy kérdőjel a leendő CB HG típusossága.

      • Posted 2015-08-18 13:28 0Likes
        by myheartisblue

        Tehát azt mondod h. 2 szinte ugyan olyan képességű játékosért hajlandó vagy kiadni 35 millát úgy h. ámbár az egyik nagyobb tehetségnek tűnik, de nincs PL tapasztalata. Stones aki fiatalabb, angol és már 2. meggyőző éve a PL-ben. Szerintem is jobb Varane, de én Stones-ra zavaznék, csak hogy égjen a Monk-fejű.

      • Posted 2015-08-18 14:21 0Likes
        by Zenzo

        Én azt mondom, hogy Zouma elég jó alapanyagnak tűnik, és mellette sokkal inkább el tudom képzelni varánuszt, mint a kavicsot – de ez ad hoc vélemény, sz’al a fantáziámon kívül nincs sok alapja.

        De igen, azt mondom, hogy ha választani kellene Varane v Stones közt, ha az ár ugyanaz, akkor a fhansziára tennék. Mivel azonban ez a döntés nem ilyen egyszerű, ennek a kérdésnek így alapjában nincs értelme. Sőt, igazából azt mondom, hogy ha rajtam múlna, egyikért sem adnék 20M többet, de hát a piacot nem én diktálom, annyiért meg egyiket sem lehet elhozni 🙂

        (az meg, hogy Stonesnak van PL tapasztalata, szép, de még 50 meccset sem játszott a bajnokságban, játékpercben annyit játszott, mint nálunk valaki 1 szezonban, miközben Varane ennyit kb csak a BL-ben lenyomott már, amit Stones kb csak a sky-on látott)

      • Posted 2015-08-18 17:27 0Likes
        by Blue One

        Otamendi nagyon city-nek néz ki, egy 40-esért!!! Mi van az FFP-vel, azt csak mi követjük? MEgvették az angol taknyok 50-ért kiadnak Otamendiért 40-et és KdB-ről is írnak… Eladási oldalon meg lesz majd egy(szer) Dzeko és Jovetic…nem sok.

  • Posted 2015-08-18 12:26 0Likes
    by lamps8

    Bevallom őszintén csak töredékét láttam a meccsnek, ugyanis nyaralásomat töltöttem és úgy gondoltam az a 20perc is elpazarolt idő volt a drága vakációmból amit az elejéből láttam. (azóta összefoglalót néztem)

    A legnagyobb bírózók közé tartozom, ezért most sem tudok elmenni szó nélkül a tény mellett hogy a kurva anyját már atkinsonnak. Nem tudok már oylan játékvezetőt mondani a jelenlegi garnitúrából, aki ne fújt volna el nekünk otromba módon 1 meccset. Emlékszünk még atkinson tavalyi burnley elleni ámokfutására, és kövi körben jön clattenburg (Chelsea-mu 2-3). Ezzel párhuzamban, Coqulein 500 fault után sem kap pirosat, a pool meg lesgóllal nyer. Valahogy nagyon nem csípnek minket, és ezt a győzelmek esetén nyilván csak megjegyezzük egy félmosoly meg 1 kurva anyád mellett, de ha kikapunk, bennem legalábbis mindig megerősödnek ezek a hangok.

    Tehát szépen leírtam hogy folytatódik a minket negatívan érintő téves döntések sorozata, DE! ezen a meccsen akkor sem érdemeltünk szart sem. 20 percet láttam a meccsből és ez alatt 2-3gólt lőhetett volna Agüero.
    Úgy érzem semmi nincs egyben most ebben a keretben, a játékosok egyénileg sincsenek sehol, csapatként meg, mintha egy tegnap összevásárolt QPR szaladgálna a pályán. Felesleges nevesíteni, az egész csapattal van gond.
    Nincs ötletem hogy mi lehet ennek az oka, de ami tény hogy Jose erre a szezonra mentális felkészítést sem oldotta meg, a keret erősítéséről meg nem is beszéljünk.

    • Posted 2015-08-18 12:38 0Likes
      by lamps8

      Meggondoltam magam, mégis írok még néhány sort az erősítések hiányáról.
      Érthetetlen számomra.
      Ha triplázó barcelona, a világ legerősebb támadótriójával, úgy gondolta hogy bővíti a lehetőségeit egy Arda Turannal, vagy a bajnokságban totál egyeduralkodó bayern vesz egy Vidalt, hogy az addig sem szegényes keretét erősítse. Akkor mi miért gondoltuk úgy a tavaszi gyengébb játékunk után hogy nincs szükségünk csak egy erősen flop szagú Falcaora, és egy Victor Mosesre???
      Ennek isszuk a levét, a tavalyi sikerkovácsok nincsenek formában, de senki nincs aki pótolja őket, vagy esetleg valami féle versenyt generálna az egyes posztokon. ja van 1 ilyen helyzet, a kapus poszton.
      .

      • Posted 2015-08-18 12:45 0Likes
        by Zenzo

        „bayern vesz egy Vidalt”
        rossz példa, nekik egy kiöregedő, sérülteset játszó alapanyagot kellett pótolni, akit letoltak az álmok színházába.

        Persze ettől értem a sirámokat, de AZT még mindig nem értem, hogy ezen a helyzeten, amiben most állunk úgy kb nyakig, hogyan segített volna, ha igazolunk 1 komolyat. Főleg azért, mert amint írod is fentebb egyel, az egész kerettel van a baj, nehéz lenne egyesével kivenni bárkit. Mert hiába a leglátványosabb a belső védő kettős, de sem szélső párjaik nem brillíroznak, sem előttük, bár még Matics úgy-ahogy szerintem hozza a szintet, de Fabregas árnyékharcost játszik, és hát Costa sem vágja a gólokat, Ázár ziccert hibázik… ezen nem segített volna, ha hozunk egy Stonest vagy Will/Ramires helyére akárkit. Főleg, mert nagy valószínűséggel annyit kezdtek volna az új emberek az első két fordulóban, mint Cuadrado…

        TC sem lett attól sem jobb, sem rosszabb (formában), hogy Cech-et egy megfelelő kapus pótolja jobbegyben.

      • Posted 2015-08-18 17:20 0Likes
        by Blue One

        Nem tudom fejből a németek keretét, de ha van poszt, ahol erősítésre szorultak, akkor az a védekező kőzáppálya.

        Nem azért vagyunk rosszak, mert nem igazoltunk senkit. Azért vagyunk azok, mert valami nem működik. Ha igazoltunk volna 5 játékost, akkor most Ivanovic régi fényében tündökölne? Ugyan már…

    • Posted 2015-08-18 17:17 0Likes
      by Blue One

      a 2-3-as meccset szerintem a visszavonult tar fejű „barátunk fújta…”

      • Posted 2015-08-18 17:48 0Likes
        by WudigessBoi

        Referee leader legend Clattenburg volt az, Webb a két vendégtizis 3:3-at fújta.

      • Posted 2015-08-18 17:55 0Likes
        by Blue One

        Jah tényleg, az 3-3 lett.( bár a vereséggel felérő döntetlen tipikus eset volt az a meccs, ezért vereségként maradt meg bennem)

      • Posted 2015-08-19 19:34 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Megnyugvas, hogy szogre akasztotta a… penztarcajat, khm akarom mondani a sipjat.

  • Posted 2015-08-18 14:42 0Likes
    by Zenzo

    Azért Costának sem kell a szomszédba menni a szalonválaszokért 😀

    „The coach did the pre-season just as he needed to, our fitness is fine, we just need to win a game and everything will change.”

    Játsszunk egy kicsit 😉 a fenti mondatban 245 hibát rejtettünk el, az első szerencsés megtaláló nyer egy grillpartit a branyollal 🙂

  • Posted 2015-08-18 17:22 0Likes
    by BlueCech01

    Kovacic a Madridé, mehet az ajánlat Iscoért.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com