Mindeközben a ködös Albionban

A jubileumi 359. posztunkban itt a taccson egy Chelsea-rekord beállításáról írhatok nektek, ami több vonatkozásban is nagy szó, de legfőképp annak tükrében, milyen mélyről indultunk el a szezon elején. Conte rulez.

Csak ne kellene ilyen rémszar meccsről írni mindezt. Valahogy azt várná az ember, mert azt diktálná a józan ész, hogy egy ilyen esemény adhat egy akkora plusz lökést a csapatnak, hogy méltóképp húzza be a hétre kijelölt meccset, de nem. Igen, igaz, hogy kell a jó

Megállíthatatlan. Há’persze lapokkal még ő sem az.

meneteléshez a nagy győzelmek mellett az utóbbi időben megszokássá váló, ma is leképzett szűk, halovány mestermű, de jó lenne már végre ismét egy combosabb nyerést bemutatni a füvön.

Ha akarnék valami angol nyelvű alcímet adni a posztnak, akkor az tuti Tiesto mintájára a lethal industry lenne (vagy 04/05 mintájára). 1 lőtt gól, 0 kapott, game over. 43 pontunkkal a csúcson csücsülve várjuk, hogy holnap (ma) a resztli önnönmagát aprítsa széjjel, még kellemesebbé téve az év végét a Chelsea szurkolók számára.

Már csak azért is, mert a saját meccseinkben egyre kevésbé találni pozitívumot, a győzelmeket leszámítva természetesen. Nem kell félreérteni, nincs nekem bajom azzal, ahogyan az utóbbi időben a meccseinket nyerjük, dehogy. Csak fura, hogy míg a manchesteri, plusz a kisebb liverpooli csapatokat kivégeztük, addig az aprónép számára már alig maradt kraft.

Amit ma megtudtunk az első 35 percben, nem hatott nagy újdonság erejével, márpedig az, hogy rettenetesen gyengék vagyunk rögzítettből, hogy a háromvédős rendszer a hátrányai még egy CP számára is könnyen felismerhetőek, illetve, hogy Costa végre kisárgázta magát, önmagához képest százezer évnyi jótékony csendbe burkolózás után egy olyan szituációban, ami tök fölösleges volt, de cserébe a drága jó Moss legalább három ilyet engedett el előtte. Az, hogy Costa arcát széttaposták, nyilván nem ért lapot, vagy, hogy Zahát a 27. percben cserébe két sárgával el lehetett volna zavarni a halál faszára, egyet Hazard buktatásáért, a másodikat meg az azt követő, percekig tartó szövegelésért, az nyilván már csak némileg b*ssza fel a csőrünket, naná.

A jövő heti szünet

Esetleg még azt, hogy a társak jól berágtak a bantu jobbfutónkra az elmúlt héten, mert annyira nem hozták játékba, hogy az nem lehet véletlen. Will nyilván még ellenfélhez is többet passzolt, mint Mózihoz.

A 36. percet is csak azért kell kiemelni, mert egy, már majdnem-helyzetet hoztunk semmire, Alonso ugyanis valamiért, ahelyett, hogy kapura tört volna a kontrával 1v1-ben, hát passzolni akart, de hogy minek, azt még most sem tudja nyilván. Ahülye. Értem én, hogy Wili ott integetett a másik oldalán üresen, de köztük egy kb 8 emberből álló CP-massza hömpölygött, azon egy fing nem ment volna át, nemhogy a labda…

Egy rettenetesen, szörnyen rossz félidő volt. Bár, Diego vééégre megtette a végére azt, ami még nem volt a Chelseanek: fejesgólt szerzett. A semmiből jött, egy alapjában nem is jó, magas, túl nagy ívű Ápi beívelésből, az első kapura tartó labdánkból, de szarni rá, deadly Costa betette.

Szeeedddkíííííígecciiiiíííí

Hogy több izgalom ne érje a szurkolót, a Chelsesa a második félidőre beleült ismét a süppedős foteljébe, aztán várt. A CP jött, kötelességtudatból, Mourinho árnyéka pedig elkezdte beborítani a Selhurst Parkot. Jellemző momentum a 60. perc környékéről: egy Palace bedobás után Moses vágja felezőn túlra a labdát, ahol konyak várja, a környéken senki, legközelebb is az asszisztenssé kinevezett partjelző van. Mire ebből az akcióból a hazaiak átlépték a felezőt, már két egész Chelsea játékos is átmerészkedett a térfélre, ketten együtt voltak vagy négy méterre a felestől. Szegény idegenbe kilátogatott szurkolók meg csak szívták a fogukat, mint Tünde a Csongort.

Mivel az FA már sehogyansem talál fogást a Chelsea-n, a következő büntetést e kép apropóján kapjuk majd, hiszen jól látható, amint a rasszista Conte megfenyegeti a hazaiak békésen üldögélő Whoopi Goldbergjét

Moss aztán igazi elvetemült barom módjára kisárgázta Kantét is a buszmusz elleniről, hogy végül mire kapta meg a csokigolyó a lapot, hát csak az égiek tudják, miközben Puncheon meg nagyjából a 247. esetét úszta meg kártya nélkül (az a Puncheon, aki később, 76 perc játék után végleg lap nélkül hagyhatta el a pályát). Kevés akkora bohócot látni feketében, mint ezt a figurát is…

Ez itt mondjuk épp Delaney, a sárgája előtt. Ez még egy sípszót sem ért meg.

Egy Vasudvardi ork gyorsaságával mozgó Willian helyére beálló Fabregas magicjével némileg változott a játék képe, már az első pár percben jegyezhetett volna egy asszisztot és egy gólt is akár, de maradt a 0-1, és a langymeleg izgalom. A 72. majd a 74. percben ismét növelhettük volna szerényke kis előnyünket, de nem, mi inkább nem. Mondjuk főleg azért, mert Béláim módjára túltoljuk mindig a kocsmát, aztán a lövés Kantéra meg Alonsóra jön ki, akik ebben a goal scoring aspectben – minden tiszteletem mellett – egy szardarab szintjét ütik meg. Alig később aztán HBO kapott egy forintos labdát a büntetőterületen belül, ami annyira, de annyira jó volt, hogy inkább megijedt a lehetőségtől, és álcából elesett a labdában, csak nehogy megint mellélője. Ez már elég volt Conténak is ahhoz, hogy Victor helyére a csodafegyvert, Ivanovicsot állítsa.

Vasudvardi orkok, mindannyian a fehér kéz jegyét viselik

Moss nem unta meg a faszkodást a 80. perc után sem, hogy az ilyen játékvezetőnek hogyan lehet munkája még holnap is, jól mutatja, mennyire híján van az FA használható játékvezetőknek. Szerencsénkre a Palace annyira szerencsétlen volt, hogy a spori ámokfutásai egyikét sem tudta kihasználni. Ez még bárgyut is annyira feldühítette, hogy nem tudta kivárni a meccs végét, már a 87. percben kihívta Mosst egy kólára, de Johnathan szólott neki, hogy most még nem ér rá, meg amúgy is feltűnő lenne; azért egy kacsintás után gyorsan ki is intett a negyediknek, hogy a végére még vagy jó 5 percet dobjon rá.

Conte mutatja McArthurnak, hogy mindenki jobban jár, ha inkább visszafordul és öngólt lő

A játékvezetés ellenére a Kékek fehérben is csak kihúzták a végéig a 0-1-gyel, amivel immáron 11 győztesen megvívott sorozatot épített fel. Ezzel ráadásul mintegy kilenc pontos előnyt építve a forduló közepére, ami még a végére is minimum hat pontos marad, tehát a 2016-os évet nagy valószínűséggel az élen zárja a Chelsea, ehhez mindössze 1 pontot kell összeszednie a maradék két meccsének egyikén – ami valljuk be, még az alapelvárásoknál is kevesebb. A Bournemouth-Stoke kettős ellen 5 pontot elszórni fájdalmasan rossz lenne. Az év végéig még lesz egy City-Arsenal, Everton-Pool máris ebben a fordulóban, de jut még egy Pool-City is a végére, a naptári év zárásaként. Minden adott tehát egy kellemes karácsonyhoz.

MerryXmas 🙂

788 Comments

    • Posted 2016-12-21 15:20 0Likes
      by DannyfromtheShed

      50 misi? 😀 jaj.. Thiago vagy Kimmich nem lenne rossz, de oket nem engednek ugysem.

      • Posted 2016-12-21 15:35 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Conte kedveli Vidal-t, ez biztos, tudná is használni a pályán, de ennyi pénzt jobban is el lehet költeni 🙂 ha már a Bayern akkor inkább a Coman, vagy az ő Costa-juk, talán Alaba, de őt sem engednék az tuti.

      • Posted 2016-12-21 16:27 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Jah de azokra a posztokra pont nem kell nekunk ember, azert irtam vedekezo kp-t

      • Posted 2016-12-21 18:15 0Likes
        by WehaveNoHistory

        VKP-ra tökéletes lenne, Thiago Kimmich párosban nem látom a védekező képességet, a spanyol inkább Fabre pozíció, a fiatal németet meg annyira nem ismerem, szerintem ő is inkább a közép közép lenne.

      • Posted 2016-12-21 19:00 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Kimmich vkp. Thiago meg Kante mellett boven elegendo vedekezesben ellenben Maricnal gyorsabb sokkal, nagyon jol passzol es elore is jol jatszik. 30 eves Vidalert 50 milliot kicsapni tobb, mint faszsag lenne azert.

      • Posted 2016-12-21 19:43 0Likes
        by WehaveNoHistory

        ahogy nézem Pep mindent játszatott a némettel, védő, szélső, csak csatárt nem 🙂 valóban, igazad van, elég jók a védekező skill-jei. Thiago-ban én még mindig Fabre fiatalabb kiadását látom, még ha Kante meg is oldaná a melósabb részét. Szerintem, Conte két defenzív KP-ban látja a stabilitást, de ezt persze, lehet hogy a kényszer is szülte. Az biztos, kell tartalék szűrő, mert az elég vékony a jelenlegi keretben.

      • Posted 2016-12-21 23:17 0Likes
        by Endy919

        Huhúúúú Alaba ha érkezne , olyan bal wingback lenne belőle , hogy nem érkeznéd kivenni a kezed a gatyából 😀

        De Alaba leigazolása a leglehetetlenebb kategória 🙂

      • Posted 2016-12-21 19:03 0Likes
        by Diegoal

        Alaba nagyon jól mutatna alonso helyén de hat erre lassuk be semmi esely

      • Posted 2016-12-21 19:46 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Sajnos, Bayern-ből fog nyugdíjba menni.

      • Posted 2016-12-21 21:10 0Likes
        by Zenzo

        nagyon remélem. Utálnám kékben látni. Szerintem egy rendkívül túlértékelt játékos.

      • Posted 2016-12-21 21:11 0Likes
        by Zenzo

        D.Costa, Müller meg Leva. Más nem kell a Bayernből 🙂 Na jó, duzzogva Hummelst még elhoznám 🙂

      • Posted 2016-12-21 22:17 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Müller-en kívül bárki jöhet, nekem nagyon visszataszító az a bajor paraszt gyerek. Szerintem ő az a játékos, akinek a München-en kívül sehol máshol nem lenne helye.

      • Posted 2016-12-21 22:44 0Likes
        by Zenzo

        Müller egy nagy talány, mert igazán semmiben sem kiemelkedő játékost, sem nem lő, sem nem passzol jól, cselezésben sem nagy király, és néha képes félidőkre eltűnni a pályán. Mégis, egyszerűen ettől függetlenül még szar formában is képes meccseket eldönteni a semmiből.

        A visszataszítósága nem tudom, számodra miben valósul meg, sem nem hangos, sem nem suttyó, Diegoal számomra ezerszer visszataszítóbb volt anno, mielőtt nálunk játszott, de még jópár nevet fel tudnék sorolni.

      • Posted 2016-12-21 22:50 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Egyetértek, se íze se bűze, még is mindig ott, neki ez az egyetlen kimagasló képessége.

        Gondolom neked is van olyan focista akit meg látsz, azt elzavarnád az északi sarkra, nekem ő az egyik.

        Amikor Costa-t elkezdték anno hírbe hozni velünk, én nagyon vártam, hogy hivatalos legyen. Legyen akár milyen a branyol, ő az akit a csapatomban akarok látni.

      • Posted 2016-12-22 20:10 0Likes
        by Diego Costa

        Én is mennyire vártam 🙂

      • Posted 2016-12-22 12:39 0Likes
        by Sandic

        Mario Gomez 2.0, bár én Gomezt csíptem valamiért mindig is.

      • Posted 2016-12-21 23:18 0Likes
        by Endy919

        Leva szegény megfagyna Diego cseréjeként a padon :/

      • Posted 2016-12-21 23:21 0Likes
        by Zenzo

        Viszont egy Diegoal-Leva kettőssel már érdemes lenne 3-5-2-t játszani 😉

      • Posted 2016-12-21 23:29 0Likes
        by Endy919

        Élőben szerintem nem lennének jó páros. Szerintem egy gyorsabb/mozgékonyabb/alacsonyabb társ jobban passzolna hozzá. Írnám h pl. Dybala , de nem írom , mert szerintem rettentően túlsztárolt játékos.

      • Posted 2016-12-21 23:34 0Likes
        by Zenzo

        Nem tudom, az én fejemben jól összeáll a kettős 🙂

      • Posted 2016-12-21 23:41 0Likes
        by Endy919

        Fifában is jó lenne szerintem.

      • Posted 2016-12-22 12:37 0Likes
        by Sandic

        Az a Müller, aki a szezonban egy gólnál jár? Jó választás…

      • Posted 2016-12-22 13:00 0Likes
        by Zenzo

        Carlo nem tudja használni, ne ebből ítélj. Amúgy is van mellé 5 assziszt 😉 de tényleg, nézd meg, kb minden poszton játszatta már Ancelotti, többnyire „Pedro-ban”, az meg nem Müller erőssége.

    • Posted 2016-12-21 16:24 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Én ligán belül oldanám meg, főleg látva hogy jó a jelenlegi páros, nem szorolunk rá drága igazolásra. Az én választottam (kép): https://uploads.disquscdn.com/images/4142d49cdc0f57ed4b60cb07dd4cd703ce60dc3e20e22f50b533839b0e9dde1d.png

      • Posted 2016-12-21 18:18 0Likes
        by WehaveNoHistory

        számok alapján jónak látszik, nem láttam még, vagy ha igen, nem ragadt meg, majd figyelek rá. mondjuk ellenünk kapott 12 percet… ígéretes fiatal.

      • Posted 2016-12-21 19:55 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Bayern egyik legnagyobb tehetsége volt, Schalkeban egy jó kölcsönszerződés után mindnekit meglepett, hogy a Sotonba igazolt.

      • Posted 2016-12-21 22:22 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Neve ismerős volt, de utána kellett olvasni, hogy ki is ő. Ez nem meglepő, hogy Angliát választotta, kedvesek a lányok és jó a szántóföld 🙂

  • Posted 2016-12-21 12:01 0Likes
    by Endy919

    Valaki nézi a dartsot ? Ha igen , akkor a Huybrechts – Wilson meccsre mit tippel holnap este ?

    • Posted 2016-12-21 12:11 0Likes
      by ktomi93

      Én Huybrechts győzelmet várok. Alapvetően jelentősen jobb játékos. A formája nem valami jó, de szerintem még így is ő a favorit.
      Én a tippjátékban őt teszem majd 😀

      • Posted 2016-12-21 12:14 0Likes
        by Endy919

        Ezt akartam olvasni 😀

        Magam sem tudom , hogy miért . de feladtam pár meccset és ezt is közéjük raktam. Már csak ez hiányzik :-/

      • Posted 2016-12-21 12:15 0Likes
        by ktomi93

        Sok sikert hozzá 😀
        Téged is elkapott a Darts láz? 😀 Jó kis meccsek szoktak lenni, még az első kör megy de már volt 1-2 olyan amin lehetett izgulni rendesen.

      • Posted 2016-12-21 12:18 0Likes
        by Endy919

        Köszi. Ez az , hogy nem. Nem val rám , hogy olyan meccset adjak , amiben nem vagyok otthon.

        Ha csak ez fog megb*szni , akkor nagyon morci leszek. Szép kis összeg lenne …

      • Posted 2016-12-21 12:20 0Likes
        by ktomi93

        Hát akkor reméljük hogy nem ezen fog múlni 😀

      • Posted 2016-12-21 12:21 0Likes
        by Endy919

        10-ből 9 már zölden violágít , szóval már csak ezen múlik 😀

      • Posted 2016-12-21 14:29 0Likes
        by Rammschein

        el ne jinxeld. 😛

      • Posted 2016-12-21 16:50 0Likes
        by Endy919

        nemnem

    • Posted 2016-12-21 15:18 0Likes
      by DannyfromtheShed

      lol, pont ma neztem a reportot, h ment tegnap nalunk a PDC 🙂 Sok hulye vesztett eleget rajta, ugyh lesz fizum jovo honapban is 😀 hol fogadsz amugy?

      • Posted 2016-12-21 15:28 0Likes
        by Endy919

        Fortuna(szlovák iroda)

      • Posted 2016-12-21 15:35 0Likes
        by Endy919

        Nyerni már így is fogok , mert 200as szorzó fölött megkapom a tétem tízszeresét , ha egy meccs nem jön be .

        De reménykedek a teliben 🙂

    • Posted 2016-12-22 23:31 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Most megy a meccsed 🙂

      • Posted 2016-12-23 00:52 0Likes
        by Endy919

        Be is jött ! :)))))))))))

      • Posted 2016-12-23 08:54 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Gratula! Számomra ismeretlen volt a Huybrechts játéka, de jól tolta.

  • Posted 2016-12-21 15:21 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Eleg jok a mutatoi, foleg ugyh, h szerencsetlen egy fel szezont nem engedtek vegigjatszani.

    Amugy most azt lehet olvasni, h a Madrid beint neki es nem engedik el mar csak azert sem a nyilatkozatai miatt.

    https://uploads.disquscdn.com/images/87388955a7df70111f2fbe1043cd7b90dc85710cf27d8cb1e60fcc7db94003d8.jpg

    • Posted 2016-12-21 15:31 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Szerintem ő az a játékos, aki köré simán lehet egy csapatot építeni, meg van minden adottsága hozzá. Esetleg nálunk kötne ki, hol és mennyire lenne meg a helye csapaton belül azt nem tudom, de ez nem von le semmit abból, hogy jó focista. Idén télen még „fizikailag” nem igazolhat a Real, nem tudom ez mennyire befolyásolja James eligazolását, de biztos nagy pénzt kell letenni, hogy elengedjék bárhova.

      • Posted 2016-12-21 19:01 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ezeket tegnap vegigvettuk:)

      • Posted 2016-12-21 19:44 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Amúgy figyelek 😛 🙂

      • Posted 2016-12-21 21:07 0Likes
        by Zenzo

        „hol és mennyire lenne meg a helye csapaton belül azt nem tudom, de ez nem von le semmit abból, hogy jó focista”

        Ez már csak azért is érdekes felvetés, mert pont olyannak a helyére hozzuk, és annak a lelépti díjából fedezzük, akire ez a mondat ugyanúgy igaz… szóval számomra ez mindenképpen egy érdekes lépés. Ha a Real, én továbbra is Kroost hoznám, még most is, meg már évek óta 😐

      • Posted 2016-12-21 21:12 0Likes
        by BlueCech01

        Én továbbra is tartom, hogy az ő érkezésével a múlthéten már bevetésre kerülő 3-5-2 lesz az alapfelállás. Máskülönben teljes értelmetlen lenne ez a transzfer.

      • Posted 2016-12-21 21:19 0Likes
        by Zenzo

        szerintem mindenképpen az, de DL után már nem merek ilyen dolgokat kijelenteni, mert azóta is csak emelgetem a mea culpa-m… azt továbbra sem látom, hogy Conte, mint head coach milyen szinten szólhat bele a dolgokba, és ez minimum kérdésessé tesz mindent, ami a piacon történik. De eddig jól sült el, amit csináltunk, így kénytelen vagyok továbbra is abból kiindulni, hogy _tudjuk, mint csinálunk_ 🙂

      • Posted 2016-12-21 22:10 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Azt az eshetőséget kifelejtetted az egyenletből, h Contenak nem volt meggyoző Oscar (meglepő módon) és csak egy klasszist akar erre a posztra. James 1-2 szinttel feljebb van Oszinál.

      • Posted 2016-12-21 22:40 0Likes
        by Zenzo

        „Azt az eshetőséget kifelejtetted az egyenletből”
        Nem volt ilyen eshetőség az egyenletben. A leírt mondat megfelel a brazilnak is. Pont.

        „James 1-2 szinttel feljebb van Oszinál.”
        Na ezt fejtsd ki, mert roppantmód kíváncsi vagyok, hogy szerinted ez miben testesül meg.

      • Posted 2016-12-21 23:00 0Likes
        by BlueCech01

        Klasszik 10-es skillekben amúgy szerintem is kétségtelen, hogy James Oscar fölött van nem kevéssel, azért a brazil nem egy fazonszabász volt.
        Mindemellett ha csak nem egy 3-4-1-2-őt tervezünk egy feltoltabb atm-mel, akkor Oscarnak több hasznát vettük volna a középpályán, mivel btb-skillekben meg üti Hameszt.

      • Posted 2016-12-21 23:11 0Likes
        by Zenzo

        „Klasszik 10-es skillekben amúgy szerintem is kétségtelen, hogy James Oscar fölött van nem kevéssel”
        Vagy én láttam túl keveset hámeszből ezek szerint, vagy te Oscarból, mert én max dribblingben tudom a kolumbiait a brazil elé helyezni, de sem passzolásban, sem key pass-ban, sem távoli lövésekben nem látom, hogy James előnyben lenne, ha mégis, hát semmiképpen sem sokkal. Nem is gólerősebb. BTB-ben pedig egyértelműen jobb a brazil.

        Szóval biztosan van oka (olyan tulajdonsága), ami miatt Conte(?)/Chelsea adna érte egy valag pénzt, és remélhetőleg be is válik, csak én, szerény fotelszurkoló ezt most innen nem látom. Bebizonyosodott már nem egyszer, hogy tévedtem, szóval nem mondom, hogy most nem így van, de számomra jelenleg ez a csere kb annyit ér, hogy Oscar valamiért nem tudtuk kiaknázni, de szükség van egy közel hasonló játékosra, ezért „cserélünk”, almát egy kicsit támadóbb, kevésbé védekezőbb almára, csak még mindig ott a bibi, hogy jelenleg a felállásban, taktikában semmit sem főzünk almával 🙂

      • Posted 2016-12-22 00:20 0Likes
        by BlueCech01

        A Realban nagyon kevésszer láttam klasszis módon játszatni, így nem is mondanám, hogy az elmúlt két évében termelte a jobbnál jobb meccseket. Viszont azt nem igazán tudom, miért mondod, hogy key-passben nincs a brazil előtt.
        Ha az utolsó 2 teljes szezont veszem, Oscar neve mellett 55 key pass szerepel, Hamesznél ez a szám 116.
        Az, hogy nem gólerősebb, szintén nem tudom, honnan jött.
        Oscar utolsó 2 teljes évében 9 bajnoki gólt lőtt, Hamesz 20-at, mindemellett a gólpasszaik száma 28-14 a kolumbiai javára, ami meg a duplája szintén.
        Mindemellett a lövési pontossága is majdnem 20%-kal jobb volt (Oscar 50-51% Hamesz 67-69%), és azért ha néztél Real meccseket, James a góljai jó részét a 16-oson kívülről szerzi.
        Tehát én mindezek tudatában kimerem jelenteni, hogy James Oscarnal bőven jobb opció előre. Btb-nek nem, ez tény, abban a brazil fölénnyel győz, de Conténak ezek szerint nem ő kell.

      • Posted 2016-12-22 00:41 0Likes
        by Endy919

        Azért Carlo papa alatt , amikor megkapta a bizalmat jól játszott Hamesz . Nem is nagyon örülnek a Real szurkerek a pletykáknak , hogy távozik.

      • Posted 2016-12-22 09:15 0Likes
        by Zenzo

        de te egy támadótízesben, laligában szereplő Hámeszt hasonlítasz össze egy JM alatt, deff tízben, PL-ben játsszó Oscarral, az meg úgy elég fals eredmény. Főleg, hogy az utolsó, befejezett szezon kifejezetten szar volt a Chelseanek. Ha már 3 teljes szezont nézel – még mindig benne hagyva a szar Chelsea szezont – a gólok száma 29-17-re változik, ami már közel sem olyan rossz arány, pláne, hogy a 29 a LígÖn + Lali, míg a 17 az PL, stb, stb.

        Ha a Laligali és a PL közötti váltószámokat nem vesszük figyelembe, úgy valóban sokkal jobban James (meg bárki más) számai is, csak annak szvsz nem sok teteje van.

      • Posted 2016-12-22 10:03 0Likes
        by BlueCech01

        Már bocsi, de nem én hasonlítom össze, hanem te. Az elmúlt két évük lehet a legrelevánsabb, mivel Hamesz előtte nem csak hogy nem szerepelt topligában, de atm-poszton sem. Egészen a Monacóig winger volt, annál meg a cm Oscarnak is bőven több köze volt az atm poszthoz. Szóval ha te most komolyan az atm-skilljeit kéred rajta számon, akkor felesleges a Real előtti időszakot belevenni, addig 20 meccse volt kb ott.
        A gólpasszokban viszont még mindig ott a szakadék, Oscarnak 24, Hamesznek 42, és azért egy atm-et általában nem a góljaiért tartanak a pályán.
        Ez a „LaligaPL” meg olyan demagóg basszus, így komolyan értelmetlen összehasonlítani. Kb. aki a La Ligában teljesít kiemelkedően és lecsap rá egy nagyobb PL-csapat, az semmivel nem lesz gyengébb vagy kevésbé effektív a PL-ben. Ha most csak a James posztjához közeli játékosokat veszem, akkor Silva, Mata, Özil, Fabregas. De ugyanúgy lópélót sem jelentenek a váltószámok Costánál, Agüerónál, Yaya-nál vagy Sancheznél

      • Posted 2016-12-22 12:10 0Likes
        by Zenzo

        Te, ti jöttetek azzal, hogy szintekkel feljebb van, meg aztán számokkal, akkor már miért én lennék, aki összehasonlít? 🙂

        Az összehasonlítás meg sosem lesz kerek nyilván, de értelemszerűen az is fals képet mutat, ha Hamesz jobb, Oscar rosszabb szezonjait veszed alapul.

        A La Liga vs PL pedig nem demagógia, egyszerűen meg kell nézni, hogy hány gólt vág spanyolban egy gólkirály, meg hányat a PL-beli, ugyanígy a gólpasszok számában (értelemszerűen ahol jóval több a gól, több gólpassz is van). Felsoroltál pár nevet, akiknél nem szembetűnő a különbség, én meg fel tudnék sorolni százat, ahol meg az. Ez nem feltétlen fogadható el érvként, főleg ebben a kontextusban: „aki a La Ligában teljesít kiemelkedően és lecsap rá egy nagyobb PL-csapat, az semmivel nem lesz gyengébb vagy kevésbé effektív a PL-ben”, elég megnézni Loldadotól Di Mariaig sok igazán nagy nevet, de még Özil sem feltétlen a te igazadat támasztja alá, mert 3 szezonból egyben tudta megközelíteni azokat a számokat, amiket a Realban tolt.

      • Posted 2016-12-22 12:38 0Likes
        by BlueCech01

        „Te, ti jöttetek azzal, hogy szintekkel feljebb van, meg aztán számokkal”
        Nem, a számokat te kérted számon, a keypasst, a lövéseket stb. Mi annyit mondtunk, hogy tízesként jobb, mint Oscar, aki sosem volt fazonszabász.

        „az is fals képet mutat, ha Hamesz jobb, Oscar rosszabb szezonjait veszed alapul.”
        Én nem vettem számba Hamesz jobb szezonjait, egyszerűen csak az elmúlt kettőt, mivel azt töltötte relevánsnak nevezhető topligában. Egyébként a tavalyi éve neki is a leggyengébb volt azóta, hogy a Portóban alapember lett. Szóval ez nagyon nem igaz. Egyébként azt is nyugodtan belevehetjük, hogy Hamesz egy klasszis formát ki tud tartani a szezon végéig, Oscar meg hát nagyon nem.

        „Felsoroltál pár nevet, akiknél nem szembetűnő a különbség, én meg fel tudnék sorolni százat, ahol meg az.”
        A PL-nagycsapatok LaLigából történő igazolásait soroltam fel az elmúlt évekből, mivel általában a felső kategóriás játékosok itt kötnek ki. Nyilván aki középszerként igazolt valamelyik alsóházi csapatba, annak már a stílusváltás is gonddal járhat, bunkerrel meg ívelgetéssel, de ez jelen helyzetben irreleváns.
        A topjátékosok között van egy Di Maria, aki klasszis szinten focizott egészen addig, ameddig a magánéletében is minden rendben volt. A házába való betörésnél viszont nagyjából el is döntötte a feleségével, hogy idény végén dobbant, onnantól valóban visszaesett. Ehhez még hozzájött a sérülése, ami miatt majdnem egy hónapot kihagyott.
        Loldado meg egy flop, ez tény, mondjuk ő eleve rosszkor is váltott rossz csapatba.
        Özilnél nem tudom, mi a gond. A LaLigában 105 meccsen hozott 19 gólt és 55 asszisztot, a PL-ben 99-en 20 gólt és 38 asszisztot. Ez azért nem olyan meredek fordulat, főleg ha beleveszem azt, hogy nem Roncira és Benzemára kell passzolnia, hanem Walcottra meg Zsirura.

        Egyszóval aki felső-kategóriás játékosként jön a PL-be, az semmivel nem hoz rosszabb szintet, mint ott. Sőt, általában ugyanazt lehozzák statisztikailag szignifikánsnak nem nevezhető eltéréssel.

      • Posted 2016-12-22 13:02 0Likes
        by Zenzo

        Értem, hogy meg tudod magyarázni, de míg a James vs Oscar vitában szigorúan a számokra támaszkodsz, a többi esetben meg körbeírod az egész élettörténetet… hát az úgy nem kerek 😛

      • Posted 2016-12-22 13:12 0Likes
        by BlueCech01

        Ez milyen válasz már? Egy játékosnál leírom, hogy nála már félidőnél eldőlt, hogy lelép a magánéleti zűrök miatt, és ez már az egészet hitelteleníti nálad? Hát köszi.

        Amúgy a mondandó érdemi részét is szabad cáfolni.

      • Posted 2016-12-22 14:59 0Likes
        by Zenzo

        az, hogy a PL és a LaLi közt különbség van, demagógia, de az, hogy magánéleti bibi miatt volt rossz, az meg releváns infó, hát innentől nem nagyon létezik érdemi rész, mert két különböző síkon próbálunk vitázni, olyat meg ugye lehet, csak nincs értelme.

      • Posted 2016-12-22 15:15 0Likes
        by BlueCech01

        ” hát innentől nem nagyon létezik érdemi rész”
        Hát ez egy baromi nagy kamu, már megbocsáss. Van még 20 másik játékos is, akiről szó esett az elmúlt kb. 3 évből, de te direkt ezt az egyet ragadod ki, mint az 1 topjátékos, aki befuccsolt.

        De rendben, akkor sorold Di Mariát is a floppok közé, ezzel már lesz kettő, és akkor folytassuk, hogy miért is olyan kiba nagy a különbség a Laligás és a PL-es performansz a felső-kategóriás játékosok körében.

      • Posted 2016-12-21 23:14 0Likes
        by Endy919

        Mondjuk Hamesz a Portóban és a Monacóban is jobb szélsőt játszott , tehát nem kizárt , hogy Pedro helyére érkezik . De én még mindig tartom magam ahhoz , hogy lassú.

      • Posted 2016-12-22 00:21 0Likes
        by BlueCech01

        Az oké, csak így meg kéne még legalább egy jobbfajta középpályás is Matuidiék keneljéből, mert egy Chalobah nagyon kevés lesz.

      • Posted 2016-12-22 00:42 0Likes
        by Endy919

        Ez természetes , hogy kell egy btb.(meg wingback)

      • Posted 2016-12-21 22:11 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Kroos az egy olyan igazolás lenne, hogy szerintem sokan fognák a fejüket örömükben. Ha már választani kellene, akkor a német, ez nem kérdés, sokkal jobban beleillik a mostani csapatba, mint a kolumbiai.

      • Posted 2016-12-21 22:11 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Kroos teljesen más típusú játékos, őt Matic helyére hozhatnánk/hozhattuk volna anno, de az full irreális cél IMO.

      • Posted 2016-12-21 22:39 0Likes
        by Zenzo

        ez oké, én csak jeleztem, hogy mást nem hoznék onnan, ha rajtam múlna 🙂

      • Posted 2016-12-21 22:43 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Pepe már lelépett, így semmi érdekes játékos nincs ott.

      • Posted 2016-12-21 23:15 0Likes
        by Endy919

        Pepe lelépett ? Was?

      • Posted 2016-12-21 23:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Valamit nagyon elnéztem. 😀

      • Posted 2016-12-21 23:19 0Likes
        by Endy919

        Picikét 😀

      • Posted 2016-12-21 23:21 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Közben rájöttem hogy Skretellel kavartam össze, hasonló stílus és fizimiska na meg ezek szerint már 2 sör is bezavar a memoriámba.

      • Posted 2016-12-21 23:22 0Likes
        by Zenzo

        Skrtel vs Pepe? 😀 hányszor 2 sör az, brada??? :DD

      • Posted 2016-12-21 23:25 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Kivételesen tényleg csak 2 volt, viszont az ünnepek alatt ha néha feltévedek kommentelni akkor lesznek itt csúnyább kapufák is. 😀

      • Posted 2016-12-21 23:29 0Likes
        by Zenzo

        csúnyábbak?! Se bajnokság, se nemzetiség, se bőrszín, se kor, se semmise nem stimmel, talán max annyi, hogy mindkettő védő 😀 Már előre várom a kommentjeidet 😉

      • Posted 2016-12-21 23:38 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        DE a védő legalább stimmel. 😀
        Mindegyik egy agresszív alattomos favágó amúgy.
        Van egy olyan érzésem nem leszek egyedül, főleg hogy szerencsére egyre többen vagyunk, igaz a „friss” emberek jelentősen visszafogotabbak még.

      • Posted 2016-12-21 23:41 0Likes
        by Endy919

        Mindkettő kopasz . Hoppá !

      • Posted 2016-12-21 23:44 0Likes
        by Zenzo

        Skrtel világéletében (értsd: mióta én láttam a PL-ben) úgy nézett ki, mint aki 3 év kemón van túl. Pepe azért játszott hajban is… (mégha úgy még egyel hülyébben nézett is ki)

        http://www.fourfourtwo.hu/admin/ckfinder/userfiles/images/pepe(3).jpg

      • Posted 2016-12-21 23:46 0Likes
        by Endy919

        Ha rajtam múlna , a következő Majmok bolygójában főszereplő lenne.

      • Posted 2016-12-21 23:47 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Arra Dani Alves már évekkel ezelött jelezte a szándékát.

      • Posted 2016-12-21 23:31 0Likes
        by Endy919

        Ez mélyen vallásos és konzervatív blog/társaság , ahol az alkoholnak semmi keresnivalója nincs.

      • Posted 2016-12-21 23:35 0Likes
        by Zenzo

        és mennyire röhögtél, miközben ezt írtad? 🙂

      • Posted 2016-12-21 23:39 0Likes
        by Endy919

        Amióta áttértem a hinduizmusra , teljesen megváltoztam.

      • Posted 2016-12-21 23:42 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én is próbáltam már, de egy csomó hülyeséget írnak a Koránba Cthulhuról.

      • Posted 2016-12-21 23:43 0Likes
        by Endy919

        Meg a Mikulás zöld ruhája sem jött be neked , nem ?

      • Posted 2016-12-21 23:45 0Likes
        by Zenzo

        zöld? na most hindu vagy ír katolikus?

      • Posted 2016-12-21 23:48 0Likes
        by Endy919

        Majd ha márciusban fog nálunk járni a Mikulás , elhívlak , hogy megnézhesd a zöld ruháját .

    • Posted 2016-12-22 20:07 0Likes
      by Diego Costa

      Nem gondolnám, hogy ilyen indokok szerepet játszanának, hogy most éppen mit nyilatkozott. Az eltiltás, miszerint nem igazolhatnak senkit, legalábbis nem játszhatnak, már sokkal valósabb lehet.

      Senkinek sem lenne jó, ha marad. Ha maradni is fog, akkor azért mert szakmai okok miatt, egyelőre nem akarják eladni. Amíg nem játszik, megy le az ára, a szerződéséből is kevesebb lesz hátra és az öltözőben is galibát okozhat akár.

  • Posted 2016-12-21 18:11 0Likes
    by 11Daves

    Hivatalos: Holland a szezon végéig marad, utána megy a válogatotthoz. A klub azt írja, nem keresünk senkit a helyére.

    • Posted 2016-12-21 18:25 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Egyik szemünk sír, a másik örül. hatalmas lépés ez SH-nak, és logikus az angol szövetségnek, sok sikert majd neki. nehéz is lenne pótolni, szerintem kiváló szakember.

    • Posted 2016-12-21 19:18 0Likes
      by lamps8

      pedig Wilkins jöhetne vissza.

    • Posted 2016-12-21 21:05 0Likes
      by Zenzo

      már 7 éve itt van, végigjárta a létrát, tanult nagy edzők alatt, dolgozott Conte, José és Hiddink mellett AVB, RDM és Benitoval is. Kinőtte a Chelseat, én már legutóbb is csodálkoztam, hogy nem vállalta el a Fulhamnél a manageri posztot.

      Southgate mellett ha jól csinálják, 2018-ban összehozhat magának egy olyan klubnál is állást, amilyet a Chelsea reserve, majd assistant coachként nem remélhetett.

      Minden jót neki, sok sikert!

      Pótlása: már megvan, Cudicini. Ráadásul elnézve JT helyzetét, ha nem megy Kínába haknizni, akkor duplán is megvan SH pótlása.

      • Posted 2016-12-22 10:39 0Likes
        by kasata91

        Southgate leszerepel, és megörökli székét 😉

    • Posted 2016-12-21 18:21 0Likes
      by Endy919

      Nem rajongok érte , de ha úgy számolom , hogy Oscar +15 , akkor bőven megéri a próbát .

      • Posted 2016-12-21 18:27 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Plafonon 50, max. 55 millió, annyit simán megér. Többért meg a ló túlsó oldala, annak ellenére, hogy jó játékos egy két extrával.

    • Posted 2016-12-21 22:13 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Üdv Oláh Csabinak 😀

  • Posted 2016-12-21 21:32 0Likes
    by myheartisblue

    https://www.facebook.com/ChelseaFC/videos/10155018518112259/

    Srácok ma Bridgen edzettek,kíváncsi vagyok ez minek tudható be, sztem Antónió kimondottan a pálya méretére és a Bornszmosz védelmének közös függvényében gyakoroltathat valamit. De lehetséges, hogy csak a videó kedvéért edzettek itt.
    LampsLEGEND is benézett, hogy bosszantsa Endy-t! 😀

  • Posted 2016-12-21 22:49 0Likes
    by Zenzo

    Láttam a .com-on egy képet a Chelsea szokásos charity körútjáról egy kórházban, ott volt Kenedy is. Róla jutott eszembe, hogy ha már elkezdtük visszahívni a rossz kölcsönben lévőinket, akkor Bamford mit csinál még a Burnleynél?

    • Posted 2016-12-21 22:54 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Azt hiszem Bamford marad „büntiben”. Valamelyik vesztes meccs után a közösségi médiabán elég gúnyosan nyilatkozott a Chelsea-ről. Bár ennek csak a szurkolók adtak hangot, hogy mit képzel magáról, de kitudja lehet ez is kihatással van arra ahol most van. De remélem, hogy csak szakmai okok miatt nincs visszahívás.

      • Posted 2016-12-21 22:56 0Likes
        by Zenzo

        szakmai okok? Talán 10 percet, ha játszott. Nem tudom, mi támasztja alá, hogy ne hívjuk vissza. Mégha a Chelsea számára le is mondtunk róla, pénzt csak kéne belőle látni, azért nem kutyaütő játékos ő, de ha nem játszik, a champoba se viszi el senki…

      • Posted 2016-12-21 23:03 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Vagy elfelejtették hogy ott van 🙂

        Nem, nem kutyaütő. Amikor a Boro-ban volt, nagyon drukkoltam neki, hogy jól kijöjjön neki a lépés, hogy talán a nagy csapat közelébe odaférjen, de sajnos nem.

        Itt már lehet nem lesz játékos, de adom, legyen belőle pénz és építse újra fel magát, még fiatal és Anglián belül simán lenne helye.

        Neked mi a véleményed arról, hogy időnként egy jól menedzselt játékos közepes képességekkel messzebbre jut, mint akiben van potenciál de rosszul van egyengetve az útja? Én ezt is bele látom az ő helyzetébe.

      • Posted 2016-12-21 23:19 0Likes
        by Zenzo

        „Neked mi a véleményed arról, hogy időnként egy jól menedzselt játékos közepes képességekkel messzebbre jut, mint akiben van potenciál de rosszul van egyengetve az útja?”

        Szerintem ez ennél jóval sokrétűbb kérdés, írtam már róla az évek alatt nem egyszer. Röviden, és a végletekig leegyszerűsítve, alapvetően ez szemléletbeli butaság is, viszont jelenleg – különböző faktorok miatt, amiből akad egy pár – az a helyzet végeredményben, hogy a top klubok akadémiái a kisebbek számára, a kisebb klubok akadémiái pedig a top csapatok számára gyártanak játékosokat Angliában. A Chelsea kölcsön-szisztémáját nem csak gazdasági, hanem ilyen okokból is úttörőnek tartom, mert az akadémiák és az A csapatok közt még mindig túl nagy a szakadék, hogy egy Chelsea (ManU, stb) klub egyből beépítse a rutintalan, ámbár tehetséges fiataljait, akik aztán játéklehetőség és contract (pénz) híján inkább lelépnek valahová, játszani. Míg a kisebb csapatoknál, jó akadémiával (CP, Saints, WHU, stb) az ifik komoly vásárlóerő híján (legalábbis az elmúlt 1-2 szezonig) jóval egyszerűbben tudtak utat találni a felnőtt keretbe, az ott szerzett rutin és esetleges villogás pedig felkelteti a nagyok érdeklődését, és már viszik is.

      • Posted 2016-12-21 23:10 0Likes
        by Endy919

        Bamfordot már a Boros kölcsön után elkellett passzolni. A liga legjobbjának választották ,fiatal is volt , angol is… egy 10est kaphattunk volna érte.

      • Posted 2016-12-21 23:17 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Vagy megtartani második számú csatárnak és nem a Falca/Pato kettőssel bohóckodni.

      • Posted 2016-12-21 23:20 0Likes
        by Zenzo

        a 2. számú Remy volt, arra nem lehetett számolni, hogy a fhanszia úgy dönt, hogy a karrierjének végleg véget vet a sérülése.

    • Posted 2016-12-22 01:02 0Likes
      by myheartisblue

      Szerintem már épp az elnyűlhetetlen Joey Bartonnak sikálja a cipőjét miközben előmelegíti neki a WC ülőkét, hogy a császárnak a legkellemesebb legyen a nagydolga. És örülhetünk, ha mindeközben nem égeti ki egyik a kis Bamford szemét egy cigivel, mint ahogy tette azt egyik csapattársával! 😀

    • Posted 2016-12-21 23:42 0Likes
      by Zenzo

      mióta is sérült? Lehet felszaladt azóta némi ünnep(előtt)i túlsúly?

      • Posted 2016-12-22 09:26 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        A képek alapján már a csapattal edz, de 2-3 hónapot kihagyott izomsérülés miatt. Egy napi szinten több óra edzéshez szokott emberre könnyen felszalad ilyenkor pár kg. Mondjuk Kenedy nem volt egy csontkollekció soha, erős, tömzsi.

      • Posted 2016-12-22 18:35 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Nem csak szimplan basztak jatszatni?

      • Posted 2016-12-22 18:52 0Likes
        by Zenzo

        is. De a térgye is megroggyant.

    • Posted 2016-12-21 23:49 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Remélem a bal keze nem Conte láttán állt ebbe a pozicióba Szonnak.

      • Posted 2016-12-21 23:51 0Likes
        by Endy919

        Te beteg állat te .. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Ezt megkönnyeztem 😀

      • Posted 2016-12-22 09:30 0Likes
        by adam10

        morbid humor, a legjobb 😀

  • Posted 2016-12-22 06:11 0Likes
    by Rammschein

    Most nézem, a bundás ligába is lehetne, egy Leicester féle meglepetés az RB Leipzig révén… csak az a München miatt nem fog megvalósulni, mert kvázi egycsapatos liga…és mindig nekik áll a zászló. 😀

  • Posted 2016-12-22 06:47 0Likes
    by Lajos Berta

    http://m.nemzetisport.hu/egyeb_egyeni/video-inkabb-a-foci-a-chelsea-legenda-a-darts-vb-n-alkotott-2543095

    Ha tényleg áruló (Szerintem nem!), akkor nem értem… A korlátoltkékeknek nincs semmi fülbemászó nótájuk?:)

    • Posted 2016-12-22 08:55 0Likes
      by Zenzo

      pont úgy darts-ozik, mint én 😀

      • Posted 2016-12-22 09:54 0Likes
        by Lajos Berta

        Akkor neked sem ez a fő erősséged.:)
        De láttam már sokkal rosszabbat is. Például amikor, mint egy tomahawkot hajítják el a pikádót…

      • Posted 2016-12-22 11:58 0Likes
        by Zenzo

        :)) nos, mondjuk úgy, hogy csak ittasan darts-ozok jól, vagy másnaposan, viszont ott ugye vannak fokozatok. A megfelelő szinten ultimate killer level, simán dobok 3×3 bullt, de ez az állapot átlag 30-60 percig tart 😉

      • Posted 2016-12-22 12:33 0Likes
        by Endy919

        Másnaposan dartsozni ????
        Másnaposan az ágyban fáj megmozdulni 😀

      • Posted 2016-12-22 13:02 0Likes
        by Zenzo

        rossz másnapos vagy – én jó 🙂

      • Posted 2016-12-22 13:18 0Likes
        by Endy919

        Hármoszor voltam életemben másnapos , de akkor komolyan a halálomat kívántam.

      • Posted 2016-12-22 14:55 0Likes
        by Zenzo

        én már nagyon sokszor, és jómagam is igazolhatom, nem csak urban legend az, hogy 29-30 évesen a legrosszabb másnaposnak lenni. Annyira rosszul még sosem voltam, hogy a halálomat kívántam volna 🙂 sokat segít, hogy nem vagyok fejfájós, a másnaposság általában fáradtság+közérzet+gyomor

      • Posted 2016-12-22 15:52 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        A gyógy sör mindegyiken segít.

      • Posted 2016-12-22 18:51 0Likes
        by Zenzo

        hát még a másodnapi beb*szás 🙂
        A gyógyször viszont sokszor nem menős, ha másnap vezetsz. Olyankor a meglévőt is meg kell próbálni mindennel elfedni, nem még rátölteni :))

  • Posted 2016-12-22 11:21 0Likes
    by BlueCech01

    Közben úgy néz ki, Pulisék Schneiderlinben gondolkodnak. Mi is rámehetnénk btw.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com