Izgalmak minden fronton

Mozgalmas nap vár mindenkire a klub környékén. A játékosok a Bournemouth ellen izzadnak majd a 3 pontért, a vezetőség vélhetően az egész napot a tárgyalóasztal mellett tölti, míg mi, szurkolók izgulhatunk a legkedvezőbb végkifejletért mindkét fronton.

Miután tegnap éjszaka hivatalossá vált, hogy a brazil Emerson Palmieri nagyjából 25 millió fontért érkezik Alonso-t tehermentesíteni, egy kérdés maradt csupán az átigazolási időszak hajrájára: ki lesz a második számú csatárunk a szezon hátralévő részében.

A legesélyesebb jelölt Olivier Giroud, de a transzfer létrejöttéhez sok szereplőnek kell egyezségre jutnia. A helyzet a következő: nem engedjük Batshuayit kölcsönbe, amíg nem biztos az új csatár érkezése. Az Arsenal nem adja el a franciát, amíg nem tudhatják magukénak Aubameyangot. A Dortmund pedig szintén először a gaboni pótlásáról szeretne gondoskodni, aki történetesen épp Michy lenne.

Csatárkeringő

Jól látszik, hogy az üzlet gyakorlatilag rajtunk áll vagy bukik, mivel – csak hogy még bonyolultabb legyen – Giroud Londonban szeretne maradni, szóval az Arsenal-Dortmund direkt csere nem tűnik valószínűnek. Ennek tudatában a hírek szerint Granovskaia heves alkudozásba fogott, hogy Giroud 20 milliós vételárát 17 millióra (!!) csökkentse. Ismerve klubunk mostanában tanusított hozzáállását a piachoz, könnyen lehet, hogy éjszakába nyúló egyeztetés elé néznek a felek.

A tárgyalóasztal mellett a pályán is feladatunk van, a Newcastle legyűrése után most a Bournemouth ellen mérkőzünk meg a Bridge-en. Hasonló felállásban már találkoztunk szűk másfél hónapja a Carabao kupában, ott emlékezetes hajrában, Morata utolsó perces góljával verekedtük tovább magunkat. A jó eredmény most is különösen fontos lenne, mivel a velünk majdnem egyidőben rendezett rangadó okán a Spurs – Man Utd páros legalább egyik tagján értékes pontokat hozhatunk.

Jó hír Courtios és Fabregas visszatérése, de hiányzó akad így is: Conte továbbra sem számíthat Morata, Luiz és Willian játékára. Ehhez jöhet hozzá Batshuayi, aki a tárgyalások következtében egyáltalán nem biztos, hogy nevezve lesz a mérkőzésre. A túloldalon Eddie Howe Tyrione Mings és Jermain Defoe játékát lesz kénytelen nélkülözni.

A három támadó kiválásával Barkley első alkalommal találhatja magát a kezdőben, a hétvégén a felnőttek között bemutatkozó Hudson-Odoi pedig talán ismét leülhet a kispadra. Arra számítani lehet, hogy az idei két találkozónkhoz hasonlóan a Bournemouth három középhátvéddel fog felállni. Ennek fényében érdemes lenne az elmúlt meccseken használt 3-4-3-as hadrendet választani, mivel a 3-5-2-vel mostanában szemmel láthatóan nagyon szenved a csapat támadójátéka.

Ma már egymás ellen

Annak ellenére, hogy az elmúlt hetekben mutatott játékunk a legfinomabban fogalmazva is hullámzónak mondható, kevés olyan előjel van, ami ne a mi sikerünket vetítené előre. A „Cseresznyések” utoljára október 4.-én nyertek idegenben bajnokit, és bár a Premier League-ben 5 találkozó óta veretlenek, az FA-kupából a másodosztályú Wigan búcsúztatta őket. Legutóbbi 10 összecsapásunkat egy kivételével mind mi nyertük, Hazard pedig az utolsó 4 meccsen ötször talált be a jelenleg 13. helyen álló csapat kapujába. Egyszóval a statisztikák szerint szomorú visszatérés elé néz két egykori játékosunk, Nathan Aké és Asmir Begovic.

A találkozót Lee Probert vezeti, aki idén csak a vendégeknek fújt három bajnokit, ezeket pedig kivétel nélkül be is húzták Howe-ék.

Az átigazolási piac eseményeihez sok türelmet, az esti meccshez pedig jó szórakozást mindenkinek!

715 Comments

  • Posted 2018-01-31 22:25 0Likes
    by Stonci81

    Conte fejvakarásánál fagyott ki a stream…hát ez a kép mindent elmond

  • Posted 2018-01-31 22:25 0Likes
    by kormolar

    egész téli transzfer alatt csak csatárt kerestünk … meg sem fordult senkiben h esetleg egy szélső sem lenne rossz, mert Pedroék nem elegek előre… de am lehet most egy jó Mahrez típusú szélső sem lenne elég…most kb egy Chievo szinten pörög a csapat…

    • Posted 2018-01-31 22:25 0Likes
      by ktomi93

      miért pont Chievo? 😀 sok olasz focit nézel?

      • Posted 2018-01-31 22:26 0Likes
        by kormolar

        kb olasz közép alsó csapatok hoznak össze ilyen nézhetetlen iramot nélkülözö meccseket…

      • Posted 2018-02-01 01:44 0Likes
        by Hazard

        Mondhattad volna a WHU, Stoke, WBA, Watford, Brigton valamelyikét is, az is ült volna.

      • Posted 2018-01-31 22:27 0Likes
        by kormolar

        Intert néztem hétvégén a Spal ellen, de az is egy bűn volt…xD

      • Posted 2018-01-31 22:28 0Likes
        by ktomi93

        pedig nemrég még vezették a tabellát 😀

    • Posted 2018-01-31 22:26 0Likes
      by Stonci81

      de bennünk felmerült, de ez kevés

    • Posted 2018-01-31 22:27 0Likes
      by WudigessBoi

      A szélsőgondokról annyit, hogy Musondát és Kenedyt kölcsönbe vágtuk…

      • Posted 2018-01-31 22:30 0Likes
        by Zenzo

        de ez olyan, mint felhozni Batst állandó jelleggel. Értelmetlen, mert amíg itt voltak, is annyit játszottak, mint amennyit most fognak a Chelseaben.

      • Posted 2018-01-31 22:32 0Likes
        by ktomi93

        szerintem jó hogy elmentek mert kell nekik a meccs, a padon nem fejlődnek semmit

      • Posted 2018-01-31 22:32 0Likes
        by WudigessBoi

        Arra írtam, hogy ezt a problematikát semennyire nem vette komolyan a board.

      • Posted 2018-01-31 22:34 0Likes
        by Zenzo

        miért, mert elengedtek olyan játékosokat, akiket látványosan nem használtunk? Szerinted, ha itt lennének, ketten együtt kaptak volna 8 percnél többet?

      • Posted 2018-01-31 22:37 0Likes
        by WudigessBoi

        Nem, de még azokat is elengedték, akik itt voltak tartaléknak.

      • Posted 2018-01-31 22:38 0Likes
        by Zenzo

        értem, amit írsz, csak nem látom, hol a probléma.

      • Posted 2018-01-31 22:41 0Likes
        by kasata91

        Eddig ott volt a remény hogy valamelyik berobban és nem pedllian-t kell nézni. Mostmar ez sincs.

      • Posted 2018-01-31 22:42 0Likes
        by BlueCech

        Elvileg erre épülne egy gazdasági bázisunk, hogy a nem kellő, feljövő tartalékot kölcsönbe adjuk. Conte meg egynél nem jelezte, hogy igen, számolna velük, akiket meg itt tartottunk, jószerivel tök feleslegesen tartalékoltuk, mert még a 18-as keretig sem jutottak. Én a board felelősségét ebben egész egyszerűen nem tudom meglátni, mármint az elengedett játékosokat illetően.

      • Posted 2018-02-01 01:42 0Likes
        by Hazard

        Biztos kapunk értük kis loan fee-t, a többi nem számít.

    • Posted 2018-02-01 01:42 0Likes
      by Hazard

      A téli átigazolás csak foltozgatásokra jó, nem pedig csapatépítésre. Ezeket a szemmel látható problémákat már nyáron orvosolni kellett volna, a többivel együtt.

  • Posted 2018-01-31 22:30 0Likes
    by Rammschein

    tényleg… Hazard meg Courtois akkor hosszabbítottak végül? már nem rémlik most mi lett ebből, csak annyi h egymásra vártak……

    • Posted 2018-01-31 22:32 0Likes
      by ktomi93

      Hazard igen, Courtoist nem tudom

      • Posted 2018-01-31 22:34 0Likes
        by Rammschein

        legalább az ár jó magas lesz a Margitnak…

      • Posted 2018-01-31 22:35 0Likes
        by kasata91

        Egyik se. Csak özil

      • Posted 2018-01-31 22:35 0Likes
        by ktomi93

        öööööö 😀

  • Posted 2018-01-31 22:30 0Likes
    by kasata91

    Eddig azt hittem a sör és a szopás mellé disco zene párosul, nem pedig Martin Tyler hangja.

  • Posted 2018-01-31 22:31 0Likes
    by Rammschein

    fújd már le spori…

  • Posted 2018-01-31 22:33 0Likes
    by kormolar

    we go 4 vagy mit kiabálnak a vendégek…xDDDDD

  • Posted 2018-01-31 22:34 0Likes
    by kormolar

    Odoi pozitív csalódás volt…

    • Posted 2018-01-31 22:36 0Likes
      by kormolar

      vagy meglepetés már én sem tudom…

    • Posted 2018-01-31 22:36 0Likes
      by Rammschein

      a többiek meg negatív 😀 🙁

    • Posted 2018-01-31 22:37 0Likes
      by Zenzo

      lányos zavarodban tettél már egy fölösleges szót ebbe a mondatba

      • Posted 2018-01-31 22:38 0Likes
        by kormolar

        Pedro helyén eljátszhatna… ilyen korban jön ki h valaki sztár lesz vagy „Pedro”…

      • Posted 2018-01-31 22:40 0Likes
        by Juan_Manuel

        A csalódásra gondolsz?

      • Posted 2018-01-31 22:46 0Likes
        by Zenzo

        nem igazán

      • Posted 2018-01-31 23:19 0Likes
        by Juan_Manuel

        Mégis mi volt ma a probléma vele?

      • Posted 2018-01-31 23:56 0Likes
        by Zenzo

        probléma? Semmi. Nem hálás feladat egy ilyen meggyalázott csapatba 0-2-nél beállni 25 percre, de a srác ért vagy 10x labdába összesen, meg eleresztett egy gyér meg egy blokkolt lövést. Ha ez a pozitív csalódás kategória, akkor nincs magasan a léc… nálam ennél több kell.

        És hogy a fentebbire is reagáljak, oké, legyen a liblinged Odoi, de azért degradálni másokat nem kell, pláne így, mikor Musondának már gólja és egy elég zsír asszisztja van Kékben, csak ebben a szezonban. A „ligakupás bohóckodásnál” meg nem is tudom, mit mondjak, azért ne süllyedjünk már egy szint alá…

      • Posted 2018-02-01 01:28 0Likes
        by Hazard

        Hogy nem kezdett.

      • Posted 2018-01-31 23:23 0Likes
        by Juan_Manuel

        Neked már tavaly ilyenkor is volt vele valami bajod, amikor mondtam,hogy nagy tehetség. Akkor az jött,hogy nem érzed,hogy elérné Musondáék szintjét. Na,ez a srác 17 évesen többet mutatott ma, mint Charly az egész eddigi kék karrierjében ( a ligakupás bohóckodásokat nem számolva).

      • Posted 2018-01-31 23:29 0Likes
        by kormolar

        Sterling-hez hasonló játékosnak látom… neki nagyon kellenének a percek…mert vagy eltűnik a süllyesztőbe vagy elviszi előlünk valaki más…mint KDB-t

      • Posted 2018-02-01 01:34 0Likes
        by Hazard

        Kizárt dolog, hogy nálunk jó játékos játsszon. Csak a szerencsének
        köszönhető, hogy sikert sikerrel halmoznak a fiatalok. A régi időkben
        inkább egy másik csoda gyereket vettünk volna, most meg már ugye nem
        veszünk senkit, vagy csak valami olcsó szart. Az akadémiába azért öltünk
        ennyit pénzt, hogy majd 1.2 játékost eladjuk pár milióért, akkor az jó
        lesz. Véletlenül se próbáljuk meg kipróbálni őket. Ha minden kötél
        szakad, akkor két év padozás után küldjük őket kölcsönbe.

      • Posted 2018-02-01 01:27 0Likes
        by Hazard

        És még lehetne folytatni, hogy kinél mutatott többet. Többet mutatott, mint Pedro egész évben, vagy mint Willian. Kezdeni kéne. Annak viszont nagyon örülök, hogy ezen a véleményen vagy, hogy Odoi mekkora tehetség.

    • Posted 2018-02-01 01:28 0Likes
      by Hazard

      Réges rég játszania kéne. Hétről hétre.

  • Posted 2018-01-31 22:35 0Likes
    by laciiii

    ez így most nagyon fájdalmas egy szerda estére. inkább néztem volna, hogy szopatják a mu-t

  • Posted 2018-01-31 22:42 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Röviden és tömören (mert a halál sem akar erre a meccsre gondolni többet):
    -Contét újfent leiskolázták taktikailag
    -Cahill mind a 3 gólban vaskosan benne volt, még szerencse hogy ő a csk-nk
    -Pedro folytatta azt a hulladék játékot amit idén tol, keret közelében se lenne helye, nem hogy a kezdőben
    -Gratuláció mindenkinek aki összehozta, hogy ma nem legyen csatár az egész keretben
    -Nagy küzdés lesz az a 4. hely is

    • Posted 2018-01-31 22:45 0Likes
      by Zenzo

      nem láttam végig a meccset, de amit igen, azon egy csatár nem segített volna. Nagyon kell egy csatár a keretbe, de ma nem azon múlt. Ma sem.

      • Posted 2018-01-31 22:46 0Likes
        by ktomi93

        szerintem nincs olyan csatár aki megóv minket 3 kapott góltól egy Bournemouth ellen

      • Posted 2018-01-31 22:47 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Az ellenfél 16ig simán elmentünk, akár szélen is megvertük őket, csak egyszerűen nem volt senki középen aki érkezett volna rendesen. Persze, lehet csatárral is buktunk volna, de úgy érzem ma erősen hiányzott onnan valaki.

      • Posted 2018-01-31 22:56 0Likes
        by Zenzo

        láttam kb 60 percet a meccsből, ott mindent csináltunk, csak simán nem mentünk el a Bombi tizenhatosáig. Ismétlem, nem mondom, hogy nem kell csatár, de ezen a mai meccsen ez önmagában én nem látom, hol változtatott volna. Egy szar, elképzelés nélküli csapatot láttam, ahol kb 11 játékos hozta tudásának alig 20-30%-át, egyéni hibákkal tarkítva, aki igazából addig tudta, hogy mit csináljon, amíg a saját térfelén v a felező környékén gurigázott, és szembe nem jött egy ellenfél. Onnantól max pár egyéni elfutás volt, kombinatív játék semmi, még ha volt is jó beadás, fel sem néztünk, ment üres területre, vagy ívelgettünk 40-50m labdákat a két 120 centis játékos irányába egy olyan magas és masszív védelembe, amit Alonso kétszer nem tudott átrúgni szabadból.

      • Posted 2018-01-31 23:00 0Likes
        by kormolar

        Barca szélső játékát érdemes lenne kielemeznie Conténak és a bagázsnak…mert ott sincsenek Zsiruk meg Moratak, de Jordi Alba olyan szinten érzi h h kell visszatenni második hullámba a labdát… nem úgy mint nálunk h berúgjuk a közepébe aztán hátha talál embert…

      • Posted 2018-01-31 23:02 0Likes
        by Zenzo

        más bajnokság, más védekezés, más bírók, más ballagás, ezen fölösleges így gondolkodni.

      • Posted 2018-01-31 23:04 0Likes
        by laciiii

        nem kötekedni szeretnék, de lehet nem ugyanazt a meccset néztük.:) legalább 3-4 olyan laposan középre beadott labda volt, amire senki nem érkezett, vagyis érkezett, csak rosszul. egy csatár azért is csatár, hogy tudja és érezze, hogy érkezzen a kapu elé, milyen ütemben, hogy helyezkedjen stb. Ehelyett most a két érkező minden esetben túlszaladta a labdát. Plusz ugye Hazard labda mellé fejelése kb. 7 méterről. Szóval mondani könnyű, hogy nem a csatáron múlt volna, viszont ez nem igaz.

      • Posted 2018-01-31 23:07 0Likes
        by kormolar

        ezeket inkább láttam látatlanba középre rúgott labdának mint tudatos beadásnak… nálunk alig van tudatos szélső játék…ehhez nem kéne feltétlenül csatár csak sok gyakorlás..

      • Posted 2018-01-31 23:19 0Likes
        by laciiii

        nekem elég jónak tűntek, de nem akarok vitatkozni. Ha valaki ott van, ahol lennie kell, gól.
        Egy csatár hét méterről pedig kapuba fejel, nem labda mellé:)

      • Posted 2018-01-31 23:23 0Likes
        by kormolar

        általánosságba mondom h Zappa és Alonso esetében is sokszor azt érzem h csak benyomják középre az h laposan vagy magasabban az lényegtelen, de nincs az a begyakorolt tudatos beadás…és emellett az érkezőknek sincs tudatos mozgása…nem látom h ki vinné el az embert és lenne egy target man aki hálób juttatná a labdát… pedig ez nagy fegyvere sok csapatnak…nem véletlen h a jó szélső védők ára a csatárok árával vetekszik…

      • Posted 2018-01-31 23:45 0Likes
        by laciiii

        igen, ettől a meccstől elvonatkoztatva, tényleg elég lutrik azok a beadások (ami azt jelenti, hogy kb 2/10 talál embert). de nem is csoda, amikor Alonso, Moses meg Zappacostakról beszélünk:)

      • Posted 2018-01-31 23:14 0Likes
        by Zenzo

        lehet az elején voltak ilyenek, azzal indítottam, hogy nem láttam a teljes meccset, így értelemszerűen csak kb az első félidő 30. percétől releváns, amit írtam.

    • Posted 2018-01-31 22:48 0Likes
      by kasata91

      Ezen az se segítene ha pedro helyen is egy Hazard játszana. Taktika es elkepzeles nélkül mindegy. De legalabmajd megnezhetjuk valtozatlanul ezt a performanszok a következő meccsen is.

      • Posted 2018-01-31 22:54 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Jogos és írtam is, hogy alapjaiban elrontotta ezt Conte, de elég megnézni, hogy akikkel a 4. helyért küzdünk milyen játékosokat mutatnak fel és mellé rakni az idei Pedronkat. Mondanám, hogy szerencse, hogy csere csak, de sajnos jóval több a játékideje alapján.

    • Posted 2018-02-01 01:20 0Likes
      by Hazard

      Nekem is eszembe jutott, hogy beírom azt a kérdést, hogy Pedro-nak volt-e jó megmozdulása? Nem ma, hanem a bajnokságban… Többek között miatta nem kap lehetőséget Odoi. Pedro (se) csinált semmit, ott van még Willian és nincs több szélsőnk. Mindkettő hígfos de legalább nem is fiatalok. Ebből ésszerűen következik, hogy nyáron meghosszabbítjuk a szerződésüket.

    • Posted 2018-02-01 01:25 0Likes
      by Hazard

      „Cahill mind a 3 gólban vaskosan benne volt, még szerencse hogy ő a csk-nk”

      https://uploads.disquscdn.com/images/76cdea238960cfead9cbb0c078e5ce73922a7271fb5517f159da16b1f8ef730b.jpg

      Nekem is eszembe jutott, hogy beírom azt a kérdést, hogy Pedro-nak volt-e jó megmozdulása? Nem ma, hanem a bajnokságban… Többek között miatta nem kap lehetőséget Odoi. Pedro (se) csinált semmit, ott van még Willian és nincs több szélsőnk. Mindkettő hígfos de legalább nem is fiatalok. Ebből ésszerűen következik, hogy nyáron meghosszabbítjuk a szerződésüket.

    • Posted 2018-02-01 11:32 0Likes
      by interes

      Cahill is ott volt, de javaslom nézd újra a gólókat, Ha Azpi jól helyezkedik, vonalban lett volna Cahillel, nincs 1.-2. gól. 3.nál Ivát játszott. Gyetra volt na, mindenki.

  • Posted 2018-01-31 22:43 0Likes
    by Zenzo

    Ez így mára fájdalmas volt, csúnyán elverettük magunkat. Conte és a Chelsea megfáradt, és ezen nem fog segíteni egy kezdőnyi új játékos sem. Vagy hamarost meg tud újulni az olasz, vagy el kell felejteni egymást. 2018-ban eddig csak a Brightont tudtuk elverni, meg Benítezéket…

    • Posted 2018-01-31 22:45 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Ha nem lett volna a tavalyi év, szerintem egészen digólandig kergették volna idén.

      • Posted 2018-01-31 22:46 0Likes
        by Zenzo

        jó, hát ez nyilvánvaló volt a szezon előtt is, hogy akkor van bármi keresnivalónk, ha tudunk (Conte révén) újítani, mert már a bajnoki szezon végén is látszott ez. De, hogy ennyire mélyre megyünk, nem gondoltam, pedig én már beprediztem azt is, hogy decemberben kivágják – csak akkor nyertünk a MU ellen végül.

  • Posted 2018-01-31 22:46 0Likes
    by kormolar

    Conte-tól most egy tavalyihoz hasonló formáció cserét szeretnék mert különben nagy bajok lesznek

    • Posted 2018-01-31 22:48 0Likes
      by Zenzo

      lesznek? 2018, 9 meccs, 2 győzelem.

      • Posted 2018-01-31 22:52 0Likes
        by kormolar

        amíg top 4-ben vagyunk addig azt mondom ok….ilyenkor jut eszembe, amikor kirúgtuk Ancelotti-t egy 2. helyes szezon után…amikor más volt a szint…

    • Posted 2018-02-01 01:16 0Likes
      by Hazard

      Hiú ábránd. Nincs egy hete felkészíteni a csapatot és már nem tudja meglepni a mezőnyt a 3 védős felállással.

    • Posted 2018-01-31 22:50 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Nem merek még +1-et sem nyomni, ez annyire elszomorító.

    • Posted 2018-01-31 22:50 0Likes
      by Zenzo

      ja, meg az is, hogy CH-t lecseréltessék gyorsan, hogy Cahill mehessen középre. Utólag könnyű…

      • Posted 2018-01-31 22:52 0Likes
        by lamps8

        előtte is az volt, fraser akkor volt agyig feltolva míg cahill a bal oldalunkon szerencsétlenkedett. de ez nem először fordul elő, a legnagyobb agyhalott balfasz manager is simán kiadja hogy basszák fel a körülményes lassú szar bal oldalunkra a labdát és egy bedobás is fél siker mert úgysem tudjuk kihozni utána csak valami csoda folytán.

      • Posted 2018-01-31 22:54 0Likes
        by BlueCech

        ettől függetlenül simán eltudom hinni, hogy hazard leszedése mellett cahill permanens letámadása, zavarása is bekerül azon fortélyok közé, amivel üthető ez a renyhe szerkezet.

      • Posted 2018-01-31 22:57 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Vagy, hogy az ellenfél letámadásánál ne fussanak már fel az ellenfél védővonalához a wb-ink, és akkor egyszerűbb lenne kihozni a labdát pl.

      • Posted 2018-01-31 23:01 0Likes
        by Zenzo

        tiszta sor, nyilván valamilyen elemekre felfűzte a bombi a játékát, agresszív presszing, amíg bírják erővel, magasan, utána visszaállás saját térfélre, Hazardra legalább 3 ember, és bizonyára ott volt a helyzetek lehetőleg Cahillre való kijátszása, meg még vagy 20 másik dolog, csak hülyén hangzik az „entire game plan”, mert még egy harmadligás csapatnak is több elképzelése van ennél.

      • Posted 2018-01-31 23:39 0Likes
        by kormolar

        én ott látom a gyengep pontját a védelemnek, ha rohanni kell visszafelé… onnantól kezdve senki sem tudja igazán h mit csináljon…szerencsétlen Cahill-re jött ma az első mindenképp… a 2. -nál Aczpi is sokat segített…3. meg csapatmunka volt…

    • Posted 2018-02-01 01:14 0Likes
      by Hazard

      Meglepődnék…. Ha lenne valami meglepő benne… Nem elég, hogy a keretbe van, de még ő a cséká is. SZÉGYEN.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com