Izgalmak minden fronton

Mozgalmas nap vár mindenkire a klub környékén. A játékosok a Bournemouth ellen izzadnak majd a 3 pontért, a vezetőség vélhetően az egész napot a tárgyalóasztal mellett tölti, míg mi, szurkolók izgulhatunk a legkedvezőbb végkifejletért mindkét fronton.

Miután tegnap éjszaka hivatalossá vált, hogy a brazil Emerson Palmieri nagyjából 25 millió fontért érkezik Alonso-t tehermentesíteni, egy kérdés maradt csupán az átigazolási időszak hajrájára: ki lesz a második számú csatárunk a szezon hátralévő részében.

A legesélyesebb jelölt Olivier Giroud, de a transzfer létrejöttéhez sok szereplőnek kell egyezségre jutnia. A helyzet a következő: nem engedjük Batshuayit kölcsönbe, amíg nem biztos az új csatár érkezése. Az Arsenal nem adja el a franciát, amíg nem tudhatják magukénak Aubameyangot. A Dortmund pedig szintén először a gaboni pótlásáról szeretne gondoskodni, aki történetesen épp Michy lenne.

Csatárkeringő

Jól látszik, hogy az üzlet gyakorlatilag rajtunk áll vagy bukik, mivel – csak hogy még bonyolultabb legyen – Giroud Londonban szeretne maradni, szóval az Arsenal-Dortmund direkt csere nem tűnik valószínűnek. Ennek tudatában a hírek szerint Granovskaia heves alkudozásba fogott, hogy Giroud 20 milliós vételárát 17 millióra (!!) csökkentse. Ismerve klubunk mostanában tanusított hozzáállását a piachoz, könnyen lehet, hogy éjszakába nyúló egyeztetés elé néznek a felek.

A tárgyalóasztal mellett a pályán is feladatunk van, a Newcastle legyűrése után most a Bournemouth ellen mérkőzünk meg a Bridge-en. Hasonló felállásban már találkoztunk szűk másfél hónapja a Carabao kupában, ott emlékezetes hajrában, Morata utolsó perces góljával verekedtük tovább magunkat. A jó eredmény most is különösen fontos lenne, mivel a velünk majdnem egyidőben rendezett rangadó okán a Spurs – Man Utd páros legalább egyik tagján értékes pontokat hozhatunk.

Jó hír Courtios és Fabregas visszatérése, de hiányzó akad így is: Conte továbbra sem számíthat Morata, Luiz és Willian játékára. Ehhez jöhet hozzá Batshuayi, aki a tárgyalások következtében egyáltalán nem biztos, hogy nevezve lesz a mérkőzésre. A túloldalon Eddie Howe Tyrione Mings és Jermain Defoe játékát lesz kénytelen nélkülözni.

A három támadó kiválásával Barkley első alkalommal találhatja magát a kezdőben, a hétvégén a felnőttek között bemutatkozó Hudson-Odoi pedig talán ismét leülhet a kispadra. Arra számítani lehet, hogy az idei két találkozónkhoz hasonlóan a Bournemouth három középhátvéddel fog felállni. Ennek fényében érdemes lenne az elmúlt meccseken használt 3-4-3-as hadrendet választani, mivel a 3-5-2-vel mostanában szemmel láthatóan nagyon szenved a csapat támadójátéka.

Ma már egymás ellen

Annak ellenére, hogy az elmúlt hetekben mutatott játékunk a legfinomabban fogalmazva is hullámzónak mondható, kevés olyan előjel van, ami ne a mi sikerünket vetítené előre. A „Cseresznyések” utoljára október 4.-én nyertek idegenben bajnokit, és bár a Premier League-ben 5 találkozó óta veretlenek, az FA-kupából a másodosztályú Wigan búcsúztatta őket. Legutóbbi 10 összecsapásunkat egy kivételével mind mi nyertük, Hazard pedig az utolsó 4 meccsen ötször talált be a jelenleg 13. helyen álló csapat kapujába. Egyszóval a statisztikák szerint szomorú visszatérés elé néz két egykori játékosunk, Nathan Aké és Asmir Begovic.

A találkozót Lee Probert vezeti, aki idén csak a vendégeknek fújt három bajnokit, ezeket pedig kivétel nélkül be is húzták Howe-ék.

Az átigazolási piac eseményeihez sok türelmet, az esti meccshez pedig jó szórakozást mindenkinek!

715 Comments

  • Posted 2018-01-31 22:49 0Likes
    by balazsh

    Mindegy, a trend szerint jövőre bajnokok leszünk

  • Posted 2018-01-31 23:05 0Likes
    by trueblue05

    Szígyen volt ez a mai, mindenféle szempontból. Mától beálltam a majré + Conte out táborba. Nagyon szeretem az olaszt, de ha nem történik gyökeres változás a következő 3 meccsen, akkor nincs miről beszélni. Egyébként szerintem a bárka elleni kiesés után fognak elköszönni.

  • Posted 2018-01-31 23:08 0Likes
    by BlueCech

    Röviden és tömören: a Conte-éra legszégyenteljesebb meccse volt.
    Méltó koronája és kicsúcsosodása annak, hogy hónapok alatt sem sikerült a legminimálisabban sem elszakadni a kezdeti felállás alapvetéseitől.
    Sokszor leírtam, de mindaz, ami végett Conte nemzetközi porondon eddig teljesen láthatatlan, itt és most tökéletesen manifesztálódik. Nem tom, mikor volt ennyire kibogozhatatlan keretpolitika és taktikai káosz együttesen a csapatnál. Még José utolsó idényében sem volt ilyen szinten zűrzavar a keret összetétele és használati eloszlása.
    Rohadt nehéz igazából bármi újat írni így 30 hasonló idei fellépés után, az impulzus új disgrace, a jelenség ugyanaz.

  • Posted 2018-01-31 23:16 0Likes
    by Zenzo

    amúgy mennyit fizetett a bombi győzelem, 3 v több góllal? Nem így akartak Marináék a nyárra pénzt gyűjteni igazolásokra? 🙂

    • Posted 2018-01-31 23:17 0Likes
      by kormolar

      alapból 10-es odds volt rájuk…ebből kiindulva vagy 50-es odds

      • Posted 2018-01-31 23:19 0Likes
        by Endy919

        x10milla…uhhh.abból zsiru egész családját is megvehetik

  • Posted 2018-02-01 01:13 0Likes
    by Hazard

    Conte takarodj!

  • Posted 2018-02-01 02:12 0Likes
    by Hazard

    Nocsak, mindenki elégedetlenkedik? Érthetetlen. Nem is olyan régen még nem volt ennyire népszerű nézet…. Gyorsan változnak az idők.

    • Posted 2018-02-01 09:08 0Likes
      by Zenzo

      tudod, aki farkast kiált, amikor nincs farkas, még nem lesz okosabb akkor, amikor már tényleg ott a veszély, csak mert ő már előre szólt…

      • Posted 2018-02-01 09:17 0Likes
        by Blotunga

        Feljövök kaja szünetben, hogy nézzem meg a beszelgetéseket, erre fel az utolsó 10-15 hozzászólás ugyanazon névhez tartozik… még szerencse, hogy a részleteket nem látom!

      • Posted 2018-02-01 11:48 0Likes
        by kormolar

        milyen összeesküvéselméletek születnek itt kéremszépen …xD 😀

      • Posted 2018-02-01 12:55 0Likes
        by Blotunga

        Meg vagyok elégedve!😂

      • Posted 2018-02-01 09:40 0Likes
        by Rammschein

        én írtam tegnap, hogy már csak ő hiányzott a „buliból”… nos késve, de megérkezett :DDDDDD

      • Posted 2018-02-01 09:30 0Likes
        by BlueCech

        Jaj, ezt nem kellett volna. Most az a válasz fog jönni, hogy már az elején észérvekkel támadott, de mindenki csak szemelyeskedett vele.

      • Posted 2018-02-01 09:41 0Likes
        by Zenzo

        de attól még nem lesz így. Egyébként egyre gyanúsabb, hogy valamelyikünk alteregója az arc.

      • Posted 2018-02-01 09:44 0Likes
        by BlueCech

        nyilván nem, de a torzult valóságképe ezt így interpretálja.
        amúgy ötletem sincs, mikor kezdődött ez, én szeretem 2016 nyarára tenni a jelenség kezdetét, ott vált először feltűnővé a jelenléte.

      • Posted 2018-02-01 10:03 0Likes
        by Zenzo

        „a torzult valóságképe ezt így interpretálja. ”
        pont ez a gyanús, hogy nem. A figura hülyének akar látszani, de általában az ilyen valójában sötét arcok más defektekkel is rendelkeznek. Nézd meg ezt a kommentet is, itt fent. Nincs helyesírási hiba, nincs elütés, használ írásjeleket, és a szóhasználat is.. ez a nick, akárki legyen is mögötte, nem olyan hülye, mint amilyennek mutatja magát, közel sem. Ha összehasonlítod egy random NSO-s agyamenttel, látod a különbséget. Ez a nick egyikünket takarja.

      • Posted 2018-02-01 10:21 0Likes
        by BlueCech

        Jaja, nyilván nem troll, stílusilag és formailag teljesen rendben van, de szvsz pont ebből képződik a hamis valóságkép. Mindezt komolyan elhiszi és komoly keretek között jegyzi le, mert szándékosan próbálja a saját konklúzióit rátolni másokra. Ez kb. olyan, mint a Labant Csaba- meg Aranyi László-féle arcok, akik elképesztő esszéket írnak a fekete lovag műholdról meg az oltásellenességről fogalmazásilag.
        Ha komolyan állnick lenne, szerintem nem tiltana senkit önszántából, hisz a reakciókból élne.

      • Posted 2018-02-01 10:22 0Likes
        by gorkaf78

        Én ezt nem értem, ennek mi értelme lenne? Miért írogatna itt bármelyikünk két profilról is?

      • Posted 2018-02-01 10:24 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Egyikkel szándékosan csak provokál/trollkodik a másikat meg normálisan használja. Nem mindenki mer nyíltan hülye lenni.

      • Posted 2018-02-01 10:29 0Likes
        by gorkaf78

        Lehet, én biztos sajnálnám erre az időmet/energiámat, hogy ilyesmiket csináljak. 😀

      • Posted 2018-02-01 10:34 0Likes
        by Zenzo

        mert mi már öregek vagyunk :DDD viccet félre téve, van olyan ismerősöm, aki 30-35 ún. kiskatonát tart fenn (ő nevezi így őket) az FB-n, hogy a különböző szavazós-lájkolós játékokon arasson. És működik, mert nyert már vele utazástól fényképezőn át tudomisén, miket. De ebbe időt kell ölni, nehogy feltűnjön, hogy ál-nickek, ezért időnként beszélgetnek egymással, felköszöntik egymást születés és névnapon, stb… ez itt pepitában ugyanaz kb. értelmes beszélgetéseket folytat A karakter, míg nyíghat szabadon az igazolások meg Willian miatt a másikon „büntetlenül”

      • Posted 2018-02-01 10:35 0Likes
        by gorkaf78

        Hát ez durva. :DDD

      • Posted 2018-02-01 10:38 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Elmentve, ha esetleg különbözik a véleményünk valamikor, már dobom is be. 😀
        https://uploads.disquscdn.com/images/6fc1401a181a68d9d2590981e6f028fcf63eb83302b64579f82d3daca35fb636.png

      • Posted 2018-02-01 10:39 0Likes
        by gorkaf78

        :DD

      • Posted 2018-02-01 10:43 0Likes
        by Zenzo

        ezt kár elmenteni, sosem tagadtam. A harmadik X felett már ez van. Én nem illek ebbe a világba, továbbra sincs FB accountom sem. Nem tartom magam túlzottan konzervatívnak, de vannak bizonyos elveim. De ne aggódj, nincs már ez messze neked sem, amikor lassan idetalál az új, 15-18 éves generáció, majd te is átérzed ezt hamarosan 😉 bár, ők már nem fognak blogolni szerintem, az ő terepük az újkori sms, a twatter, insta, meg az az új lófasz, amit még ki sem találtak, de 1 éven belül 15M felhasználója lesz, nevezzük freebirdnek :DD

      • Posted 2018-02-01 11:03 0Likes
        by Zenzo

        Kínában, Indiában erre komplett iparág épült ki.

      • Posted 2018-02-01 12:09 0Likes
        by myheartisblue

        Hmm ez érdekesnek hangzik az iparág dolog…mesélnél róla?

      • Posted 2018-02-01 13:53 0Likes
        by Zenzo

        nincs itt semmi látnivaló, indiai és kínai it fan fiatalok egész hada tolja „távmunkában” főleg amerikai, és egyéb nyugati államokbeli „nagyemberek”, akik elfoglaltak, WOF, SIMS és egyéb karaktereinek, ciber-alteregoinak kezelését havonta némi aprópénzért.

      • Posted 2018-02-01 10:31 0Likes
        by Zenzo

        amint megtaláljuk és lebuktatjuk, megkérdezheted tőle 😉 de vannak ilyen tömegizgatók, akik úgy vélik ez jó móka. Valahol az is, sokunknak jutott már eszébe hosszabb-rövidebb ideig fullba tolni a hülyét.

      • Posted 2018-02-01 10:34 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Saját tapasztalat? 😀

      • Posted 2018-02-01 10:34 0Likes
        by gorkaf78

        Szóval tervezed, hogy felcsapsz Poirot-nak? 😀 A krimik végén van mindig az az izgalmas rész, amikor a feltételezett gyilkosok egy szobában vannak a detektívvel, és ott egyesével kielemeznek mindenkit. 😀 Kíváncsi vagyok, hogy ezt az online térben hogyan tudod megvalósítani. 🙂

      • Posted 2018-02-01 10:38 0Likes
        by Zenzo

        by the way, fun fact: én csípem Poirot 🙂

      • Posted 2018-02-01 10:57 0Likes
        by Sandic

        Egyik acc-cal azt írogatja milyen szar most a klub működése és a játékosok, a másikkal a szöges ellentétét, így viszont biztos igaza lesz az egyikkel. Utána meg jöhet az én megmondtam…

      • Posted 2018-02-02 01:10 0Likes
        by Hazard

        Eddig az volt a baj, hogy csak fikázok, most meg az a gyanú, hogy másik profillal sunyiba dicsérgetek is? :DDD Utána meg jöhet az én megmondtam a másik profillal című történet? Come on man.

      • Posted 2018-02-02 01:12 0Likes
        by Hazard

        „Hülyének akar látszani”. 😀 Ha már nem lett az, legalább megpróbálok annak tűnni.

        Vajon kivel állunk szembe? Ki lehet ez a misztikus valaki, aki hülye, de nem is annyira, de sötét arc is más defektekkel. Egy pszichológus és egy nyomozó veszetted el benned.

      • Posted 2018-02-01 11:01 0Likes
        by mohacsia

        Vagy Cech vagy Endy skizofrén…

      • Posted 2018-02-01 11:12 0Likes
        by Rammschein

        x”D

      • Posted 2018-02-01 11:11 0Likes
        by BlueCech

        poénból csekkoltam az ipjéről jövő üziket, és csak ő nyomja onnan.

      • Posted 2018-02-02 00:58 0Likes
        by Hazard

        Tehát most azt próbálod bemesélni, hogy amikor én mondtam, hogy nem jó itt sok minden, akkor hülyeségeket mondtam, de most a tökéletes idilliből hirtelen káosz lett. „Értem”. 😀

  • Posted 2018-02-01 05:46 0Likes
    by McDennis

    Annyira de annyira megérdemeltükvezt a zakót. A vezetőség azért amiért szégyenteljes átigazolási időszakot zárt. Szurkolókra nézve szinte már megalázóan.

    Conte meg egy begyeoesedett nyugdíjas rugalmasságával áll a taktikához, mert lehet akármilyen szar a helyzet ezt a Bournit otthon ütni kellett volna. Erre sehol nem lesz mentség a “nem kaptam meg akiket szerettem volna”.

    • Posted 2018-02-01 08:59 0Likes
      by adam10

      „Annyira de annyira megérdemeltükvezt a zakót.”

      Nem mi érdemeltük meg, ezt a csapat érdemelte meg, mi nem érdemlünk ilyet.

    • Posted 2018-02-02 01:04 0Likes
      by Hazard

      “nem kaptam meg akiket szerettem volna”.

      Kicsit komolytalan ez a kijelentés annak tükrében, hogy 320 milliót költött a csapatra és ebbe nincs benne Michy ára…

  • Posted 2018-02-01 08:48 0Likes
    by kormolar

    Everton iszonyat jól csinálja ezt az átigazolás nevű dolgot….megint jó játékosokat akasztottak le

    • Posted 2018-02-01 14:23 0Likes
      by balazsh

      megint? 😀

      • Posted 2018-02-01 14:28 0Likes
        by BlueCech

        az everton kimondottan minőségi játékosokra csapott le az elmúlt félévben, az más kérdés, hogy használni mérsékelten tudják őket.

      • Posted 2018-02-01 15:35 0Likes
        by kormolar

        az már edző kérdés…

      • Posted 2018-02-01 15:35 0Likes
        by kormolar

        nyáron is és most is…

      • Posted 2018-02-01 19:10 0Likes
        by balazsh

        Igy vegignezve a nevsoron Gilfin kivul ki hozott olyan nagy minosegi javulast a csapat jatekosallomanyara?

      • Posted 2018-02-01 19:46 0Likes
        by BlueCech

        Tök fura az izlandi kiemelése, mert ő is max névben volt minőségi húzás, mint a többi, kb. novemberig a helyét sem találták, teljesen random szerepelt három és négyvédős szisztémákban a támadó harmad szinte miden posztján. Ő is max egyéni képességben mérhető, az alapján meg igen, minőségileg nem gyenge játékosokat hozattak. Hogy ezt mennyire tudta kezelni Koeman? Semennyire, ahogy Sam sem az ilyen szintű keretekhez szokott. Egyedül Sandro nevezhető flopnak, de őt meg totál irreális elvárásokkal hozatták.

      • Posted 2018-02-01 21:32 0Likes
        by balazsh

        A játékosállományon javított, erre vonatkozott a kérdés. A többieket viszont nem érzem ilyennek, egyedül még Pickfordnál, illetve Walcott egyelőre egész jónak néz ki.

      • Posted 2018-02-02 03:29 0Likes
        by BlueCech

        Jó de akkor meg max a neveket nézed, aminek sok értelme nincs. Egy Keane bőven ekkora fogás lehet pl. Szóval az, hogy megint minőséget igazolnak, áll továbbra is.

      • Posted 2018-02-01 20:38 0Likes
        by kormolar

        Rooney,Walcott,(Sigurdsson),Pickford,Mangala

      • Posted 2018-02-01 21:28 0Likes
        by balazsh

        Alapvetően a nyárira gondoltam, viszont ha már felhoztad, Mangala? 😀 Igaz, Pickforddal még tényleg egyet is értek, de azért ő se volt olcsó. Emellett meg nem érzem, hogy korrekt munkát végeztek volna a csapat újjáépítésével.

  • Posted 2018-02-01 13:15 0Likes
    by gorkaf78
    • Posted 2018-02-01 13:41 0Likes
      by kormolar

      érdekes kis cikk

      „It also claims Sanchez makes almost as much during one half of football than the annual salary of some cleaning, catering and security staff who work at Old Trafford (£14,625), that it would take someone on the minimum wage 41 years to earn the £600,000 the Chilean takes home each week, and that his agent’s reported £15 million fee would be enough to fund Living Wage pay rises of almost £2,500 for 6,100 low-paid workers.”

      • Posted 2018-02-01 13:45 0Likes
        by kormolar

        ezért nincs pénz új igazolásokra…xD

        „Chelsea, Everton and West Ham United are the only accredited Living Wage Employers in the Premier League, with Liverpool poised to join them after committing to paying at least £8.75 per hour from this summer.”

        többiek É.Korea módban üzemelnek

      • Posted 2018-02-01 13:52 0Likes
        by Rammschein

        legalább humánusan toljuk :DDD

    • Posted 2018-02-02 01:01 0Likes
      by Hazard

      Mivel csak pénzük van, így mást nem nagyon tudnak ígérni. 😀 Azt mégse mondhatják, hogy kapsz 300-at, viszont játszhatsz LWB-et. 😀

  • Posted 2018-02-01 19:34 0Likes
    by ktomi93

    Meg tudja valaki mondani hogy miért nem voltunk versenyben Lucas Mouraért? „Apró” pénzért vitte a Spurs. Nem hiszem hogy ennyiért ne tudtuk volna mi is hozni és nem kicsit jelentett volna erősítést.

    • Posted 2018-02-01 21:18 0Likes
      by kasata91

      Nem volt sérült.

    • Posted 2018-02-02 01:00 0Likes
      by Hazard

      Én is egyből rávágtam volna, hogy mert nem volt sérült. 😀 Komolyra fordítva a szót miért lett volna erősítés, ha elhozzuk egy padon ücsörgő játékost? Újabb szar igazolás lett volna, ebben biztos vagyok. Poch talán kihoz belőle valamit, de hogy Conte nem hozott volna az fix. A két támadó szellemű ember már megvan a keretben, már csak védők kellenek.

      • Posted 2018-02-02 08:26 0Likes
        by kormolar

        gyors, jól cselez és passzolni is tud és olcsó volt..nálunk elférne…egy pengébb,élesebb Pedro szint a mostani tompa,lassú Pedro helyett

      • Posted 2018-02-02 09:09 0Likes
        by myheartisblue

        Pedro nem lassu, inkabb pontatlan es fizikailag gyenge.

      • Posted 2018-02-02 22:36 0Likes
        by Zenzo

        (és úgy fut, mint egy lány)

      • Posted 2018-02-02 19:55 0Likes
        by Hazard

        Pedro helyére ott van Odoi. Ezeket a 20 milliókat kéne megtartani, 1-2 fiatalt beépíteni és a megspórolt pénzből venni egy jó játékost, aki hasznukra lenne.

    • Posted 2018-02-02 06:29 0Likes
      by myheartisblue

      Utolag nagyon konny okosnak lenni. Ne vedd magadra, de itt (sem?) volt senkinek eszeben meg egy komment formajaban sem, aztan meg utolag szamon kernenk a boardtol?

  • Posted 2018-02-01 22:52 0Likes
    by Zenzo

    kíváncsi leszek, Mahrezből lesz-e még _valami_. Nem itt nálunk, hanem egyáltalán. Már nyáron is eljátszották vele az engedünk-engedünk mégsem engedünk játékot, és láthatóan most is. Nem is ment ma edzeni. Valószínűleg jól berúgott tegnap este 🙂

    • Posted 2018-02-02 08:21 0Likes
      by kormolar

      mondjuk vele szemben tényleg szemét a klub… elengedte a klub a legmeghatározóbb játékosait, de őt nem…pedig ezt szajkózzák neki vagy 1 éve…

    • Posted 2018-02-02 12:00 0Likes
      by BlueCech

      Szerintem a Mahrez-incidens alapjában a Leszter identitáskereséséhez vezethető vissza, melyben képtelenek eldönteni, hogy most akkor megmaradnak keltető középcsapatként és ne tovább, vagy komolyan befurakodnak a bigsix területére. Bár Kantét nem tudták megtartani, Mahrezhes és Vardyhoz már 2016 nyarán olyan szinten ragaszkodtak, hogy inkább megadták nekik a heti 100k-t, ami már eleve szokatlan húzás, de tudtommal azon sem igazán munkálkodtak, hogy Wrigglesworth és Walsh helyét a kellő minőséggel pótolják, inkább fordultak a veretes költekezés irányába mind a bérekben, mind a piacon.
      Most kb. ott tartanak, hogy bár aránylag sikerült egyben tartani a keretet, de a többségében flop igazolásokkal és persze azzal is, hogy Mahrezt nem képesek kezelni, félévről félévről hullámzik a komplett egylet, pont mint Mahrez, aki már azóta totális hangulatlény, hogy az első nyáron meggátolták az eligazolását.

  • Posted 2018-02-02 08:23 0Likes
    by kormolar

    Telegraph szerint ők lehetnének Conte utódai..

    Luis Enrique, Massimiliano Allegri, Diego Simeone, Maurizio Sarri, Brendan Rodgers, Zinedine Zidane, Guus Hiddink, Marco Silva, Frank Lampard.

    Ezek a nevek közül kb 5 kapásból lehetetlen(Zidane,Allegri,Hiddinnk sztem nem,Simeone,Sarri is véleményes)

    reális Lampard,Silva,esetleg Enrique, szerintem Rodgers sem jönen el, bár lehet nem lenne rossz, mert játszós focit tudna hozni

    • Posted 2018-02-02 09:28 0Likes
      by heizer

      Allegriért ki kell adni egy edzői szinten komoly összeget.

      A fickó szerintem zseni. 4 éve van a Juvénál, 2-szer elvitte őket a döntőig a Bl-ben, de nem azért.
      Egyszerűen pont arra képes, amire a legtöbb edző nem (Conte se): kitalál valamit, az jól megy egy darabig, aztán ha mindenki kiismerte, akkor addig csiszolja forgatja keretet (általában mindenkit számításba vesz, és azt is jól kezeli ha kulcsemberek dőlnek ki, vagy rengeteg a sérült), amíg nem lesz belőle valami új, könyörtelen gépezet, amit még nem ismernek.
      Szerintem amióta a Juvénál van körülbelül 7-szer változtatott felállást, és mindig addig tologatta a játékosokat, míg ki nem alakult a dolog. Közbe arra is tudott figyelni, hogy minden kísérletezés közben, valamilyen minimalista szar játékkal, de tudják hozni az eredményeket, és ne kerüljenek soha senkivel szemben behozhatatlan hátrányba. Aztán ha beindul a gépezet, akkor meg állva hagynak mindenkit.

      Ha nyáron senki más nem jön és nem megy, csak Allegrit leigazoljuk 30 millió fontért, iszonyat nagyot nyerünk.

      • Posted 2018-02-02 09:32 0Likes
        by adam10

        Ja, a Juvenál egy eleve erős és régen összeállt keretből csinált egy konstans jó csapatot, előtte a Milannal ugyanúgy szenvedett, mint bármelyik másik középszer edző. Szerintem Allegri fele annyit sem tud mint amit gondolnak róla és én nagyon félek attól, hogy ezt majd akkor tapasztalnánk meg, amikor az ő irányítása alatt októberben majd még az első győzelmünket hajszoljuk 6 döntetlen meg 2 vereség mellett. Az én véleményem az, hogy kell a kutyának még egy digó edző.

      • Posted 2018-02-02 09:34 0Likes
        by kormolar

        adom…sokkal könnyebb egy összeállt csapatot managelni, mint egy összeesett csapatot feállítani a mélyből….

      • Posted 2018-02-02 10:01 0Likes
        by BlueCech

        A Milan szenvedését pont Allegri nyakába varrni tök indokolatlan, erre meg felfűzni pont totál tévedés azt, hogy Allegri mennyit tud.
        „régen összeállt keretből csinált egy konstans jó csapatot”
        Egy egysíkú keretet konvertált át minden színtéren eredményes gárdává nem csak a teljesen rugalmas keretpolitikájának, de a taktikai nyitottságának köszönhetően is. Teljesen átszervezte a régi 3-5-2-őt, idővel részlegesen el is hagyta, tehát nem igaz, hogy egy régen összeállt keretet lovagolt meg.
        „Az én véleményem az, hogy kell a kutyának még egy digó edző.”
        Ez meg totális Lol, főleg a fentebbiek konklúziójaként.

      • Posted 2018-02-02 10:08 0Likes
        by adam10

        „Egy egysíkú keretet konvertált át minden színtéren eredményes gárdává”

        Ezzel a kerettel Conte zsinórban 3 bajnokságot nyert, abból egyet veretlenül, az lehet, hogy a kupákban gyengélkedtek, viszont maga a keret az nagyon is rendben volt, minőségi játékosok álltak rendelkezésére, fel sem merült a „szarból várat” esete. Tény, hogy Allegri ezen tudott előrelendíteni, de a fene tudja, hogy mennyire az ő érdeme. (pl.: a Barcelona már évek óta a Guardiola féle alapokból építkezik, egyáltalán nem látszik rajtuk az aktuálus edző munkássága, szvsz az eredmények nem az edzőnek köszönhetőek, csak Guardiolának)

        „A Milan szenvedését pont Allegri nyakába varrni tök indokolatlan, erre meg felfűzni pont totál tévedés azt, hogy Allegri mennyit tud.”

        Én nem a Milan szenvedését varrnám Allegri nyakába csak azt, hogy ezen a szenvedésen semennyit sem tudott változtatni, egy helyben toporzékolt a csapattal, bár kétségtelen, hogy akkoriban neki a Milan elmúlt 20 évbeli leggyengébb keretét kellett menedzselnie, de ez akkor is kiemelkedő volt Olaszországban, ennek ellenére középcsapatként működtek.

      • Posted 2018-02-02 10:18 0Likes
        by BlueCech

        „Allegri ezen tudott előrelendíteni, de a fene tudja, hogy mennyire az ő érdeme. (pl.: a Barcelona már évek óta a Guardiola féle alapokból építkezik, egyáltalán nem látszik rajtuk az aktuálus edző munkássága, szvsz az eredmények nem az edzőnek köszönhetőek, csak Guardiolának)”
        Szerintem ezt gondold át ismét, olyan, minta nem emlékeznél a Contés Juvéra, ahol Conte konzervativizmusa áldozta be a kiesési szakaszokat a maga idővel teljesen egysíkúvá avanzsáló 3-5-2-jével, hasonlóan mint itt. A Guardiola-hasonlat is tök irreleváns, mert ennél a kerettel nyilván nem volt iránymutató, Delneris korszakok meg a 7. helyek előzték meg Contét, aki a tök gyöpös 3-5-2-őn túl nem tudott a Juvéval mit kezdeni. Ezt a keretet, annak taktikai sokszínűségét és három fronton is eredményességét Allegri forradalmasította, aki nem csak a feljövő Napoli és Roma mellett tudta megőrizni a hegemóniát, de közben Európában is gigásszá emelte a Juvét. Igen, nem a szarból várat esete, inkább a faházból villa példája.

        „Én nem a Milan szenvedését varrnám Allegri nyakába csak azt, hogy ezen a szenvedésen semennyit sem tudott változtatni, egy helyben toporzékolt a csapattal,”

        Tényszerűen nem igaz, Allegri idejében hozta a Milan a legutolsó bronzot és vele az utolsó éveit a BL-ben, és igen, a leggyengébb kerettel, ahol Nocerinoval kellett baszkurálni, cserébe Silva helyét megkapta Zapata, Ibráét meg Balotelli. Szóval de, lényegesen feljebb volt a Milan, mint a post-Allegri érában, ahol már az edzők gyengélkedése is csak lejjebb űzte a csapatot.

      • Posted 2018-02-02 10:21 0Likes
        by heizer

        A Conte féle keretet azóta kulcsjátékosok tömegei hagyták el, és az Allegri érára is jellemző, hogy senkit sem marasztalnak.

        Mégis mindig képes megújulni.

        Conte pont azért hagyta ott a Juvét, mert összeveszett a vezetőséggel, hogy nem kapja meg azokat, akiket szeretne, emlékezetes a 10 eurós hasonlata, ami után egy évvel az átszervezett Juve Bl döntőt játszott.

        Kicsit én úgy látom, hogy Conte olyan, mint Mou volt fénykorában: az irtózatosan magas fokú izzás egy idő után kiszívja a mentális tartalékokat.

        Allegri ebből a szempontból is szerintem jobb, mint Conte.

        Persze nem tudjuk, hogy kezelné a SerieA és a Pl közti különbséget, de azért az olasz edzők nálunk bőven mindig megütik a mércét.

      • Posted 2018-02-02 20:12 0Likes
        by Hazard

        A Conte- Mou párhuzammal nem értek egyet. Nem szívja ő le a játékosokat. A mostani hiszti a vezetőségnek szól, maga a hiszti az most közös. Tavaly viszont ennek tökéletes ellentéte volt. Csupa pozitív energia, jókedv, őszinteség.

      • Posted 2018-02-02 10:11 0Likes
        by adam10

        Még annyi és amin el lehet gondolkodni, hogy valószínűleg a PSG-Real BL nyolcaddöntő vesztes menedzsere a párharc után feláll, ezt Zidane konkrétan kijelentette és bár a hideg kiráz a gondolattól, hogy Zidane, vagy Emery üljön a kispadunkon, mert egyiküknek sincs stílusa, de ők elérhetőek. Zidane-nak kell még 5-10 év mire elérhet mondjuk egy Guardiola-i szintet (ha egyáltalán valaha el fog), Emery pedig egész egyszerűen Everton szint.

      • Posted 2018-02-02 20:06 0Likes
        by Hazard

        Én Tuchel-t javaslom, ő még ingyen is lenne. Olyat is olvastam, hogy azért Enrigue a favorit, mert ő szabad és nem kell fizetni érte…

        Tuchel mellett az szólna, hogy végre TÁMADÓ FOCIT játszanánk illetve, bátran nyúl a fiatalokhoz és betudna építeni olyan tehetségeket, mint Odoi. Ha ennyire spórolgatunk, illetve fiatalokat szeretnék venni, akkor nem árt egy ilyen edző. Conte pont nem ilyen, csak rutinos játékosokat akart, nem is nagyon kapta meg, emiatt meg ellentét alakult ki közöttük.
        A támadó szellemű edző Hazard miatt is fontos lehet. Ez lehet az egyik döntő faktor, ha még hezitál.

        Játékos nélkül semmire nem megyünk. Kellene játékos nem is sok. Kitalálhat bármilyen taktikát Allegri, ha Zapa, Moses, Alonso, Baka, Drink,stb közül kell választania.

    • Posted 2018-02-02 09:35 0Likes
      by Rammschein

      Lampsnak sztem még nincs meg a legmagasabb licence…. vagy tévedek? :DDD

      • Posted 2018-02-02 09:36 0Likes
        by kormolar

        azt nem tudom…de neki kéne 1-2 év egy neves edző mellett mint Zizunak…és akkor jó lehet… de mélyvízbe dobni nem lenne javasolt

      • Posted 2018-02-02 09:37 0Likes
        by Rammschein

        igen, egyből edzőnek durva lenne, de ilyen másod/segéd edzőnek simán jöhetne

      • Posted 2018-02-02 21:54 0Likes
        by Zenzo

        konkrétan neki semmilyen sincs még, egy UEFA B licence se. Elvileg rajta van, hogy csinálgatja, de még arról is csak ilyen Metro szintű lapok írtak. JT is jóval előtte jár ezen a téren.

    • Posted 2018-02-02 11:32 0Likes
      by BlueCech

      Lampard szerintem messziről kerülendő, nyilván ideális kép, hogy ő majd átveszi a csapatot valamikor, de egyelőre egy Gerrardi vagy Giggsi állás az ifiknél vagy az A-csapat asszisztenseként bőven logikusabb lenne. Persze Zidane miatt több helyen – nem itt – feltört az a gondolatmenet, hogy játékosok élből is alkalmasak lehetnek erre a feladatra, csak többen azt felejtik el, hogy Zidane 4 évig volt kvázi másodedzői állásban két wordclass edző mellett, 2 évig meg az ifiket vezényelte , szóval ő is több, mint félévtizedig szerzett tapasztalatot a kinevezése előtt.
      Lampardnak egyelőre jobb lenne pár év a fiataloknál, aztán egy champós csapatban elkezdhetné bontogatni a saját filoszát.

      Silva? Enyhén merész húzás lenne, még talán „boldabb”, mint AVB-t elhozni anno. Nemzetközi porondon minimális tapasztalata van, középcsapatoknál mondjuk nem alkotott rosszul, ahogy a PL-be is kimondottan innovatívan szállt be, viszont egyelőre kérdéses, hogy hosszú távon összetettebb mester-e Koemannál.
      Az ősz folyamán a portugál enyhén szemtelenül próbált egy szinttel feljebb lépni a liverpooli kékekhez, ha ebben van igazság, akkor azért profizmusába bele lehet kötni, egyébként hasonló feltörekvő gárda lenne hozzáillő, ahol huzamosabb periódusban kijöhetne, mennyire éri meg egy topcsapatnak leszerződtetni. Hogy ilyen a PL-ben jövőre kevés lesz, mármint ahol van vacant job, az már kérdés.

      Enrique Tuchellel párban szvsz kockázatos opció lenne, persze igen, ha ingyen akarunk esetleg pótlékot a munkanélküliek között jelentős béremelkedés nélkül, akkor hasonló tagokban kell gondolkodni, esetleg még Blanc is idecsapható. Persze nem akarok feltétlen prejudikálni, de a jelenlegi keretpolitikánkkal nem tom mennyire összeegyeztethető egy kevésbé kvalitásos edző – slap, egy kvalitásosnál is döntő tényező lehet csak a másik irányba.

      BR és Sparky lenne az a kategória, akiket én nagyon bírok, de max átmeneti megoldásként tudnám elképzelni, hogy beszálljanak a Chelsea-be. Kétségtelen szvsz, hogy a britek között az éllovasok közé tartoznak jelenleg, de nemzetközileg kevés tapasztalatuk van (jó, BR-nek már van egy minimális), egy középmezőnynél feljebb meg kérdéses, hogy egyáltalán a minimumot hoznák-e hosszabb távon.

      Sarri mondjuk elfogadható húzás lenne de szerintem is elérhetetlen, Simeone féléve hosszabbított, ha lépne, akkor is jó eséllyel ki kellene vásárolni. Allegrinek szintén élő szerződése van, és bár talán mozdítható lenne, leginkább a nyár csodája lenne a kivitelezése.
      Akinek még kifejezetten örülnék, az Jardim. Szvsz kiváló csapatépítő, aki képes együtt dolgozni a scoutokkal és a kimondottan olcsón fogott játékosokat magas szinten használni. A jelenlegi üzletpolitikánkba kifejezetten illene, bár leginkább hosszabb távú projektként, de ha ezután a kimondottan felemás idény után leülne tárgyalni, akkor bőven megérne egy próbát.

      • Posted 2018-02-02 22:31 0Likes
        by Zenzo

        úgy kb adom. egyébként most néztem, 2-3 helyen bedobták még Löw nevét is. Hmmmmmmmm…..

      • Posted 2018-02-02 22:42 0Likes
        by kormolar

        más padon egye a fikáját…xDDD

      • Posted 2018-02-02 22:51 0Likes
        by Zenzo

        fikaevő, de én el tudom képzelni nálunk, legalább egy okból. Az a baj, hogy túl puhapöcs lenne egy klub menedzseléséhez, de ahogyan a német foci áll, és főleg a fiatalok, lehet persze csak az én mániám, de nagyon kéne valaki, aki képes arra is nézni, mert a belgák mellett ott van a legtöbb értelmes és használható prospect a BuLiban, mi pedig le sem szarjuk. Pedig, legalább le kéne 😀

      • Posted 2018-02-02 22:54 0Likes
        by kormolar

        azért van máshol is…pl: spanyol,francia

      • Posted 2018-02-02 23:00 0Likes
        by Zenzo

        persze, meg mindenhol, brazilban, meg argentin, meg apámfasza 🙂 de attól, ha választani kéne, nekem, nem másnak, én a spanyolokat meghagynám már végre a lalilank, dugják őket, ahová akarják 😀 semmi előítélet, de engem rémisztően bánt már ez az elhispánosodás, kell a francnak ennyi konkvisztádor, vissza a PL-be a hollandokkal, németekkel, északiakkal! 😀

      • Posted 2018-02-02 23:02 0Likes
        by Zenzo

        (#mertrégenmindenjobbvolt rovatunkat hallották, szeva 😀 )

    • Posted 2018-02-02 19:57 0Likes
      by Hazard

      Sarri egyáltalán nem lenne véleményes, sőt! Az egyik legjobb kinevezés lenne Tuchel-el együtt. Sok esélyt nem adok Sarri-ra. Nápolyi kötődésű, szerintem nem akarna onnan távozni, de ha igen, akkor is ott lenne még ADL.

      Lampard egyáltalán nem reális, ahogy Silva sem. Rodgers biztos eljönne.

      • Posted 2018-02-02 21:15 0Likes
        by kormolar

        PL más kávéház mint a többi liga… még Guardiolának is egy szinte komplett fél új csapat kellett tudjon valamit kezdeni itt…

      • Posted 2018-02-02 21:34 0Likes
        by Hazard

        Ez badarság. Ezen gondolat mentén, akkor csak a PL-ből nevezhetnék edzőket, úgy, mint a közép és kiscsapatok. Pardew, Fat Sam, Pullis és társai…

        Ellenpélda: még Conte-nak is sikerült egyből nyernie… Neki azért kellett egy szezon, mert nem volt megfelelő játékos arra a bonyolult rendszerhez, amit ő kér illetve kellett egy kis idő neki. Ők elküldték a gyenge láncszemeket és nézd meg hol tartanak… Lecserélték a védőket, mi meg megelégedettünk az Alonso-Moses párossal majd a végén „erősítettünk” egy Zapacostával… Ők ehelyett vették Walkert és Mendy-t. Elküldték a Willianjukat (Navas) és megvették Silva-t. Kapus poszton is erősíteni kellett, megtették. Mi meg nem csináltunk semmit…

        Hidd el, hogy Tuchel teljesen jó választás lenne.

    • Posted 2018-02-02 22:19 0Likes
      by Zenzo

      kíváncsi vagyok, mégis milyen gondolatmenet szolgált ezen nevek kipécézéséhez, mert kb olyan, mintha relatív random ráböktek volna egy transfermarkt jellegű oldal rulettkerekére, aztán a piros találatokat felírták volna, a feketéket meg nem – pl nem értem, hogy a mindenféle edzői képesítés és tapasztalat híján lévő Lampard hogyan került fel a listára, míg mondjuk a legalább alapszintű képzettséggel már rendelkező JT meg pont nem, stb.

      Én továbbra is tartom, hogy a 3 legvalószínűbb jelölt az Blanc, Deschamp és Ancelotti, mind tapasztalat, mind elérhetőség szempontjai mentén. Ezen két, alapvető tétel a fent felsoroltak esetében javarészt hiányzik. Cech jól írta le lentebb, nem ismételném, hogy ki milyen hiányossággal rendelkezik, a nevek közül, Hiddink meg mondjuk megintcsak nem értem, hogy merült fel, ő max már csak olyan caretakernek jönne el, mint amilyen volt legutóbb is, már akkor is mondta, hogy állandóra nem vállalja, és ha nem Abra győzködi, el sem jön szerintem.

      BR és Sparky egy olyan opció, egy olyan szürke megoldás lenne, ahol mi fekete vagy fehér megoldást keresünk, sajnos azt kell mondani, hogy egy ilyen kinevezés kicsit abba az irányba mutatna, hogy aláírjuk, részekre bomlott az egység, és kicsit leadunk a top céljainkból, és tudomásul vesszük, hogy ideig-óráig leülünk a Pool mintájára egy alacsonyabb berendezkedésre pár évre (?).

      A LE-Tuchel duó nálam is enigma kategória, be is vállhat, de legalább akkora rizikófaktrorral bírnak, mint nem.

      Ha meg lehet nevezni olyan edzőt, akit el is tudok képzelni, és örülnék is neki, az nálam is Jardim lenne jelen körülményeink között. Ettől viszont nem igazán tartom reális opciónak, hogy itt köt ki.

      • Posted 2018-02-02 22:23 0Likes
        by Zenzo

        (jelen helyzetünkben úgy egyébként még akár Ranierit is visszahoznám, ha nem kapna 2 évnél hosszabb contractot, és közben gőzerővel keresnénk az utódját)

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com