És nálatok, haver, mi a helyzet?

Úgy mentünk neki ennek a fordulónak, mint amikor egy erősen átittasodott éjjel után fejfájással ébredsz, és halványan derengeni kezdenek a dolgok, amik szürreálisabbak, mint kellene, és mintha nem 10-12 óra esett volna ki, hanem mintha hetven üveg abszinttal zárkóztál volna be az elefántcsonttoronyba fél évre, és… mintha az ágyúsok a csirkéseknek tartoznának hálával egy rekord megmaradása miatt… vagy, valami ilyesmi. ‘zujs a nyomor?

Magunkévá téve Hofi mester értékes sorait, te, figyelj haver… ez itt egy Elme gyógy- és intézet. Az, diliház, az, az az, persze. Itt lakom bent. Zárt osztályon. Zárt osztály, igen, én zártam be. Azért, hogy kintről, az a sok hülye nehogy bejöjjön, tudod? Ez egy normális diliház, tudod? Itt, ha valaki el akar valamit rontani, ahhoz pecsétes diliflepni kell. Odakint ehhez elég sportújságírónak lenni… manapság az elvek igazi luxuscikkek.

A Leicesternél ehhez persze, szerencsénkre, meg elég csak úgy ott lenni. Szerencsétlenek, ahogy W is harangozta, hát, tudta mindenki, hogy amolyan one-season-wonder, amit összehoztak tavaly, de mi már ugyancsak tudjuk, bajnokként milyen szar is az, ha minden szék kiesik alólad, két szék közül a földre esel, és a föld is valójában futóhomok, ráadásul az is egy süllyedő hajó rakománya.

Idén ők állnak a f*sz rossz végén

Azért persze, csak némileg nehéz kritikus hangokat megütni a zongorán magunkkal szemben is, elvégre oda-vissza megcsináltuk Ranierit hárommal, de itt is több szerencse kellett hozzá, mint amit az eredmény mutat. Hogy hogyan sikerült végül kapott gól nélkül lehozni a meccset, máig sem értem, vagy ha már, akkor öngól nélkül – mert a védelmünk, az aztán mindent elkövetett ez ellen, amit látszólag nem-direkt el lehet. De igazából nem is csak a védelem, mert a meccs hősét, Alonsot is elő lehet venni a felezőtől délebbre elnyúló területeken nyújtott teljesítményéért, mert nem egyszer mentek el mellette, és még csak nem is izmozó rohamnégerek, majd jött az oldaláról a beadás – halkan megjegyezve, hogy TC már legalább egy labdát leszedett, de amúgy ez a meccs is csak azt mutatta meg főként, hogy beíveléseknél mekkora láma. A kedvencem az első fertály óra végén Drinkwater beadása, amire még egy közepes képességű kapusnak is illene rámozdulni, de a belga földbe gyökerezett lábbal nézte végig, hogy Chilwell öt méterről oda fejeli, ahová akarja – még jó, hogy nem Slimani jött, mert a 20 éves angol legalább bőven a kapu mellé akarta. De még így se szóljunk semmit, elvégre DL jön kürtőnek egy vodka-fröccsel, meg egy féllel Ápi is, de a másik kedvenc, amit a huszadik perc környékén Matics és Cahill összebohóckodtak egy Leicester szabadrúgás után. Sorolni is fáj, mert megelevenednek a képek.

Védekezés Chelsea módra. Egyre érthetetlenebb, hogy tulajdonképp hogyan nem fejel ellenünk _bárki_ gólt

Alonsora térve, megérdemelte volna a mesterhármast, főleg, hogy az utolsó lövése – ami végül mellészáguldott, na nyilván az volt az egyetlen, amit jól eltalált – az első kettőt, mindkét félidő hatodik percében csak a jószerencse vitte be. De hát szarni rá, most nyerni kellett, nem baj, ha szar gólokkal, a három-null meg nem kér kommentárt – de nagyon csendben, itt, egymás közt odatehetjük, hogy ennyire nem játszottunk jól, vagy inkább úgy mondom, hogy ennyivel nem voltunk jobbak a Leicesternél.

Persze a Leicester sok vonatkozásban saját magát múlta alul, az pedig igazi headshot, akinek Pedro fejel gólt. Ahol az egyméternégycenti pödrő azt mondja, hogy you’re my ladyboy, ott van baj. Ez még akkor is védhetetlen, ha addigra Ranieri már három védőjéből lehozott egyet, és már csak a százéves Morgan, és az a formájátvesztett Fuchs volt fent hivatalosan védőként, akit még Will is megfutott párszor. Fájdalmas minden igazság, de Will a muterja halála óta nyitott könyv, a teljesítménye meg egy traktor szinuszgörbéjét követi le, és bár közel sem olyan szar, mint azt jópáran láttatni szeretnék, azért nem nagyon kell keresni, hogy fogást találjon a teljesítményén az ember.

Oké, jók a rugói, de hát akkor is… fejjel?! : )

Mindentől függetlenül, a győzelem mindenképp üzenet, amire talán a legnagyobb szükség volt, pláne, hogy a szörp meg zserbóék is nyertek előttünk, utánunk pedig két Liverpool-Manchester derbi következett, ahol hála égnek max akkor születhetett volna számunkra jobb eredmény, ha Paulie fiú is több időt jár edzésre, mint amennyit fodrászra költ, és nem izgulja el a meccset. Conte és a Chelsea azért odanyomta a bélyegzőt a többieknek, hogy a gólvágó csatárunk nélkül vertünk hármat a bajnoknak. És, haver, nálatok amúgy mi a helyzet?

671 Comments

  • Posted 2017-01-18 22:25 0Likes
    by kormolar

    nektek mi a véleményetek Kasper Dolberg-ről az Ajaxból?

  • Posted 2017-01-18 22:58 0Likes
    by Endy919

    Én azt hittem , hogy Torrestól nincs rosszabb , de ez a Benzema egy kurva jó komédia 😀

  • Posted 2017-01-19 10:42 0Likes
    by gorkaf78

    Hírek kommentár nélkül:

    COSTA ‘WANTS PAY RISE’

    Diego Costa wants a pay rise to stay at Chelsea amid interest from the Chinese Super League, according to The Sun.

    The striker, who has been suffering with a back injury, has returned to first-team training following a row with Chelsea boss Antonio Conte and looks set to feature against Hull this weekend.

    But he reportedly returned only after receiving assurances over a new contract.

    The Sun claims he wants £300,000-a-week – double his current salary – with Chelsea prepared to offer £225,000-a-week on a five-year deal.

    Forrás: sky

    • Posted 2017-01-19 10:48 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Napi szinten lehozzák ezt a hírt a balhé óta, de én tartom magam, hogy Hazardnál ne keressen többet, mert még messze nem bizonyított eleget ekkora fizetéshez amit leírkálnak.

      • Posted 2017-01-19 12:34 0Likes
        by kasata91

        250-250 neki is, Hazardnak is, aztán kiskezticsókolom…

    • Posted 2017-01-19 13:48 0Likes
      by Endy919

      „according to The Sun.”
      A Sky csak átvette 😀

  • Posted 2017-01-19 10:54 0Likes
    by kasata91

    A jelenlegi 150 k és a visszautasított 200k után a klub 225k-s szerződést ajánlott Costának. (az igény 300k volt eddig)

  • Posted 2017-01-19 11:17 0Likes
    by Sandic

    Volt aki jó elképzelésnek tartotta volna, ha bepróbálkozunk Depaynál. Már nem kell, Lyonba szerződött nem is oly drágán.

    • Posted 2017-01-19 11:38 0Likes
      by kasata91

      És ezzel felkerült a José által mellőzött tehetségek listájára.
      várom hogy 4 év múlva mennyiért veszik vissza 😀
      (avagy akkora gyökér lesz mint Balo. 50-50%)

      • Posted 2017-01-19 12:45 0Likes
        by Sandic

        Azért Mata ügyben hogy visszanyalt neki a fagyi. Mostanság azért nem egyszer ő húzta a MU szekerét. őt is visszavehetnénk, ha már Luizt is visszahoztuk.

  • Posted 2017-01-19 13:03 0Likes
    by kormolar

    azért elég irreális szerintem h a Top100-as listát Neymar vezeti…Pogba 3. Aguero megelőzi Costa-t…Hazard 10…. Mahrez 17. (szintén Costa vagy Kante előtt)…C. Ronaldo meg tényleg csak a csapattársainak köszönheti h top 10-es helyen van( és az Aranylabdát is…)…

  • Posted 2017-01-19 13:23 0Likes
    by myheartisblue

    https://uploads.disquscdn.com/images/eb3b787e56edf10a4f11e9206258ce4ef12e19461ad390d78836654d55163574.jpg

    BABA ANK-jának vége.

    Initial diagnosis of #Baba’s injury shows a bruised meniscus. The #S04 man is returning to Gelsenkirchen for further examination.

  • Posted 2017-01-19 14:22 0Likes
    by kasata91

    Chelsea will not be allowed to play at Twickenham the home of rugby.

    Twickenham had been earmarked as a possible temporary home for the club while Stamford Bridge is being redeveloped.

    The Blues were granted planning permission to build a new 60,000-seat ground by Hammersmith and Fulham council last week.
    But they will have to find a ground to play home matches for three years while work is carried out.

    Twickenham residents have been opposed to Chelsea moving to the rugby venue since the club announced plans to rebuild Stamford Bridge.

    The opposition is regarding to increased problems for local residents such as match-day traffic, an increase in litter, public urination and other anti-social behaviour.

    • Posted 2017-01-19 14:58 0Likes
      by DannyfromtheShed

      nehez lesz jo helyet talalni, de azt nem gondoltam volna, h a sok millio fontert, amit kapnak a berlesert, nem fer bele egy kis hugy szag itt-ott…

      • Posted 2017-01-19 16:34 0Likes
        by Zenzo

        tulajdonképp látod, az sem mind1, ki adja azt a sok millió fontot. Az a nevetséges valójában, hogy két csapat kezdett el mostanság új stadion projektbe, a Spurs és a Chelsea. Az egyiknél minden annyira simán és gyorsan ment, hogy már kész az új stadka fele, míg nálunk egy „igen”-re is több, mint egy évet kellett várni, belekötöttek az élő fába is, és most meg jön ez a pót-stadion mizéria. Pedig a Spurs sem a sivatag közepén épít, érted…. :S nyilván ott nem zavarták sem a vasutat, sem a denevéreket, sem a lakókat, sem semmi mást. Nevetséges.

      • Posted 2017-01-19 16:47 0Likes
        by myheartisblue

        Ott a pont. Reméltem, hogy valaki épp úgy látja azt amit többen is gondolunk. Vannak egyenlőbbek az egyenlőnél. És Londonban most ezek a Spúrok. És ennek köszönhetően olyan előnyre tesznek szert, hogy a „stadionnév-projektet” is jó eséllyel ők kapják meg. Ez kb. ugyan olyan mint a Slovan Szlovákiában vagy a Videoton Magyarországon. Vannak akiket jobban megéri támogatni, érdekes, hogy ezt ennyire feltűnően meg lehet lépni.

      • Posted 2017-01-19 18:24 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Odzkodom a „bezzeg masok” meg „why always me?” hozzaallastol, de mar kezdem en is azt gondolni, h kituntetett helyzetben vagyunk finoman szolva is.
        Nem feltetlen a Twickenhames sztori, mert nyilvan ez egy magan rugby csapat, nem hiszem, h oket barki kenyszeritene, h minket szopasson, de abbol a szempontbol biztosan, h milyen engedelyeztetesi akadalyokat gorditettek elenk.
        A Wembleyrol valo lemaradast is meg lehet magyarazni, mert elvileg mi kenyesebb feltetelekkel vettuk volna ki ugyanannyiert, mint a Spurs.
        Amugy nekik mar korabban meg voltak a tervek szoval lepes elonyben voltak, mi par honapja meg azt sem tudtuk, h akkor mashol uj stadion lesz, vagy az SB-n lesz uj stadion, vagy az SB-t bovitjuk stb, stb.
        De teny, h nem lokdosnek minket elore sehol…

      • Posted 2017-01-19 19:42 0Likes
        by Zenzo

        „Amugy nekik mar korabban meg voltak a tervek szoval lepes elonyben voltak, mi par honapja meg azt sem tudtuk, h akkor mashol uj stadion lesz, vagy az SB-n lesz uj stadion, vagy az SB-t bovitjuk stb, stb.”
        A Spurs terveinek dátumait nem ismerem, de azért az nem igaz, hogy a mi helyzetünk csak pár hónapja vált volna ismertté, hiszen a felújított Bridge terveit már 2015 decemberében hivatalosan is beadtuk véleményezésre, a London Borough of Hammersmith and Fulham concuilnak meg 2016 január 8-ig kellett az első kifogásait megtennie hivatalosan. Mivel ott nem meszelték el egy az egyben az egész tervet, már 1 éve nyilvánvalóvá vált, hogy ez a fix tervünk.

    • Posted 2017-01-19 15:06 0Likes
      by myheartisblue

      Azta. Azért az indokjuk nem kicsi!!! Public urination! 😮 Anti-social behaviour?! Tehát akkor azt mondjak, hogy Rugby mérkőzéseken nincs tömeg, és szanaszét wc-znek az emberek ahol csak lehet, nem skandálnak és nem szemetelnek és csak odateleportálodnak meccset néznek és ugyanígy mennek is. Érdekes, hogy a sport mennyire nem támogatja egymást. Gondolom a Twickenham-nek sem éri meg ezek szerint ebbe invesztálni. Gondolom a szankciok bevezetése, átalakítás stb. drágábbra jön ki a hus, mint a leves.

    • Posted 2017-01-19 15:52 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Mindig az a piszkos pénz, érzik hogy most kényszer helyzet van az ideiglenes pálya miatt és most lehet kicsivel többet kérni. kapnak egy zsíros bérletiszerződést, meg egy két ember „ajándék kosarat” vastag borítékkel, aztán lesz itt sport szeretet, megértés és együttműködés.

    • Posted 2017-01-19 16:30 0Likes
      by Zenzo

      Ez a szépen megfogalmazott formája a „kapjátok be”-nek. Ez azért fura (forrás van egyébként?), mert korábban azt lehetett olvasni, ami nyilván logikusnak is tűnik, hogy már megvoltak az előzetes egyeztetések, és az előzetes megállapodások.

    • Posted 2017-01-19 18:28 0Likes
      by kormolar

      a Wembley-t nem lehet kibérelni?

      • Posted 2017-01-19 18:31 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        De, csak már a spuds megtette

      • Posted 2017-01-19 19:03 0Likes
        by Rammschein

        …nemtom milyen stadionba fogjuk így nyomni… mármint mik az opciók? 😀 vannak egyáltalán?

      • Posted 2017-01-19 19:12 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Pancho aréna?

      • Posted 2017-01-19 19:24 0Likes
        by Rammschein

        x”D Viccnek is rossz. 😛

      • Posted 2017-01-19 19:28 0Likes
        by Zenzo

        opció sok van, reális és valós opció viszont kevés. A legjobb/logikusabb a Wembley vagy az olimpiai stadion lett volna, de a Wembley-t a Spurs vitte el (bár egyelőre csak BL-re, amennyire tudom), míg a másikba pedig a WHU költözött be, ráadásul nevetségesen alacsony összegért.

      • Posted 2017-01-19 19:32 0Likes
        by Rammschein

        márpedig valahol játszanunk kell… nem hiszem, hogy ennyire nevetségesen kikosaraz egy WHU… még a Spurst valamennyire elfogadom… vagy csak a rossz emberek utálnak minket, akik számítanak vagy mi? 😀

        Az is fura volt már korábban, hogy a Batterseaből meg inkább csináltak egy kib@szott plázát vagy mit. :”D

      • Posted 2017-01-19 23:47 0Likes
        by kormolar

        és nem lehet ugyanaz az átmeneti stadionunk?

      • Posted 2017-01-20 00:13 0Likes
        by Zenzo

        tulajdonképp lehetne, mert ez így semmilyen szabály nem tiltja, amennyire tudom – viszont egy sor egyéb rendelkezés lehetetlenné teszi. Olyanok, mint közlekedési és rendezvényszervezési szabályok (pl adott, hogy hány rendezvény lehet egy stadionban évente, beleértve abba meccseket, koncerteket, stb, ugyanúgy adott közlekedési vagy akár fényszennyezési szempontból), ráadásul külön engedélyeztetni kellene az FA-vel, hiszen akkor nem lehetne 1 játéknapra tenni Chelsea és Spurs meccseket, ami külön algoritmust kívánna a meccsnaptár kialakításakor, + kupák, arról nem is beszélve, hogy ha mindkét csapat a BL-ben is szerepel, akkor még UEFA, és gyanítom FIFA engedély is kellene, hiszen ez mind-mind befolyásolná a meccsszervezéseket.

        Szóval szerintem kivitelezhetetlen lenne.

      • Posted 2017-01-20 00:20 0Likes
        by Endy919

        Szerintem vagy a CP , vagy valami alsóbb osztályú csapat „lakótársa” leszünk egy ideig.

      • Posted 2017-01-20 00:28 0Likes
        by Zenzo

        nem lehetséges. Lentebb írtam, hogy „opció sok van, reális és valós opció viszont kevés”
        Ez alatt azt értettem, hogy sok ilyen opció van, mint szomszédos kisebb csapatok stadionjai, CP, Fulham, stb, viszont elvileg a csapat a BL-ben is kíván indulni, annak pedig rendkívül magas követelményei vannak, amiket csak relatív kevés stadion tud adni, beleértve ebbe a közlekedéstől a megközelíthetőségig, biztonsági kérdések, nézőszám, pályaméret, világítás, közvetítési lehetőségek (sajtó- és kommentátorhelyek, stb), stb, stb.

      • Posted 2017-01-20 00:34 0Likes
        by Endy919

        Ellenpéldának ott a Seria A . A Juvén kívül van ott egyáltalán olyan csapat , amely saját stadionnal rendelkezik? Ott ez miért nem probléma?

      • Posted 2017-01-20 00:38 0Likes
        by Zenzo

        a felvetés jogos, de aúgy van 🙂
        http://footballtripper.com/europe/italy/serie-a/

      • Posted 2017-01-20 00:36 0Likes
        by kormolar

        jó de nemzetközi meccsek esetében csak megkapná a csapat a Wembley-t…. ha bajnokikra nem is…

      • Posted 2017-01-20 00:42 0Likes
        by kormolar

        példaként az MTK is stadionról stadionra vándorolt nem túl sikeres EL szereplése során a nyáron…

      • Posted 2017-01-20 00:29 0Likes
        by kormolar

        akkor marad a zártkapus meccsek a Cobham-ben megoldás…xD

      • Posted 2017-01-20 00:33 0Likes
        by Zenzo

        :)) a Cobhami pályával szerintem még a negyedosztályba sem nevezhetnénk.

  • Posted 2017-01-19 15:07 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Jose Fonte azert adta be a transfer requestet, hogy a WestHambe menjen a Sotonbol? 😀 Vmit nagyon elQrt.. valszeg azt hitte, h JM elviszi a MUba.
    http://www.skysports.com/football/news/11685/10733964/west-ham-in-talks-to-sign-jose-fonte-from-southampton

    • Posted 2017-01-19 16:26 0Likes
      by Zenzo

      nem tudom, valamin nagyon összerúghatta a port a Saints boardjával, mert már jóval korábban olvasni lehetett róla, hogy semmiképpen nem hosszabbít, és távozik – azóta nem is lépett pályára a szenteknél, utoljára a PL-ben az Everton ellen, január 2-án szerepelt. Lehetett olvasni a MU-ról is, de szerintem talán jobban bízott abban, hogy Koeman elviszi Jagielka helyére.

      • Posted 2017-01-19 18:04 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Igen, volt is valami egyet nem ertes, a kub azt mondta, h Fonte nem akar hosszabbitani, o meg azt kommunikalta, h a klub nem fog neki ajanlani.
        33 eves es meg masfel ev van a szerzodesebol, ezert is kicsit erthetetlen.. Csak emelest akart valszeg… Azt meg mindig nem ertem, h mivel jobb az Evertonban jatszani, mint a Sotonban.

      • Posted 2017-01-19 19:25 0Likes
        by Zenzo

        „Azt meg mindig nem ertem, h mivel jobb az Evertonban jatszani, mint a Sotonban.”
        Mint írtam, valamin nagyon összerúghatta a port a Soton vezéreivel, mert onnan mindenképp dobbantani akart, így a Soton nem opció, a kérdés az, hogy jobb az Evertonban játszani, mint a WHU-ban, és itt a válasz azért kb az igen 🙂

  • Posted 2017-01-19 19:27 0Likes
    by gorkaf78

    Érdekeség: 2010 óta a Chelsea közel 65 millió font értékben adott el játékosokat (19-et), akik közül egyik játékos sem lépett pályára összesen 10 bajnoki meccsen a Chelsea mezében. Nem rossz profitot csinált így a klub…

    A listát böngészve egyedül KdB veszteség, a többiek közül senki nem futott be eddig igazán.

    Itt a teljes cikk: http://www.dailystar.co.uk/sport/football/580011/Chelsea-loan-system-player-transfers-profits-cash-money-sportgalleries

    • Posted 2017-01-19 19:28 0Likes
      by Rammschein

      érdekes…

    • Posted 2017-01-19 19:32 0Likes
      by Zenzo

      ez nem „érdekesség”, hanem tudatos munka. Ezt pofázom évek óta azoknak, akik Emenalot, és a loan army felfogásunkat szarozzák le. Összességében (2010 előttöt is figyelembe véve) az összeg már 2015-ben elérte a 100M fontot…

      • Posted 2017-01-19 19:37 0Likes
        by gorkaf78

        Most átszerkesszem akkor a hsz-em elejét? :DDD
        De persze egyetértünk, tényleg jó munkát végez a board.

      • Posted 2017-01-19 19:39 0Likes
        by Rammschein

        Én csak azt furcsáltam mindig is, hogy fiatalokat viszont alig építünk be… sőt… ugyanakkor profittal adjuk tovább őket, ami jó… csak nekem azért fura… viszont ha ez a cél, hogy profittal legyen egy ilyen ificsapatnuk, aminek más haszna nincs…akkor annak tökéletes.

        Vagy az összes ifi tehetséget levadássza a Barca, a Real vagy más, vagy mi? 😀

      • Posted 2017-01-19 19:45 0Likes
        by gorkaf78

        Ne félj, ha lesz olyan tehetség, aki tartósan megüti az első csapat szintjét, beépítik majd. Talán most Aké a legesélyesebb erre, de ne felejtsük el Chalot, RLC-t sem.

      • Posted 2017-01-19 19:47 0Likes
        by Rammschein

        Szerintem RLC nagyon leírta magát mostanában… tavaly még okés volt… a többiekre lehet sansz, tényleg. De hát hányszor mondtuk már ezt, aztán nem sok minden lett belőlük. :/ De majd kiderül.
        Ameddig pénzért jobbakat igazolunk, mint az ifik, úgy is ez lesz, 😀

      • Posted 2017-01-19 19:50 0Likes
        by Zenzo

        „Én csak azt furcsáltam mindig is, hogy fiatalokat viszont alig építünk be… sőt”
        Igen, általában ez a fő ellenvetés, hogy játékos-gyár lettünk, de még csak nem is magunknak. Csak azt felejti el mindenki, hogy ez egy hosszú folyamat, nem 2 év munkája. A Chelseanek Abra előtt nem volt utánpótlás-képzése, csak úgy ímmel-ámmal (igen, függetlenül attól, hogy az egyszer JT onnan került a csapatba). Illetve mindenki azt várja, hogy akkor az Academy adja a csapat gerincét, meg szezonról szezonra nyolcvan játékost a keretbe – holott a legjobb akadémiák is 2-3 évente adnak 1 játékost az A keretnek. Igaz, mi jelenleg még ezt a szintet sem érjük el, de most már ugyancsak közel a cél.

      • Posted 2017-01-19 19:57 0Likes
        by Rammschein

        Jó, de nem is 2 év telt el azóta, ha nem 10+… Én nem várom, hogy a gerincét ők adják… az lehetetlen, lásd lentebb…ameddig pénzért jobb focistákat veszel… csak azt nem értem, hogy ennyi év alatt azóta, miért nem épült már be legalább 1 ember úgy, mint JT, hogy állandóan a kezdőbe legyen, de saját nevelés… Lehet még nem vagyunk azon a szinten, amit írsz, hogy 2-3 évente 1 jó playa… de én csak ezt vártam eddig is. Hátha egyszer sikerül… akkor tuti meglenne a következő Legend valszeg… a jelenlegi keretből én csak Hazardra tudok így gondolni, aki beírhatná magát a klub történelembe..de sose tudni, hogy őt is mikor viszi el egy Reál Margit…

        Nekem csak ez hiányzik, hogy nincs egy olyan ember a kezdő 11-ben (Hazardot leszámítva), az új generáció közül, hogy na igen ő olyan, mint Lampard, vagy Terry, vagy Cech vagy Drogba… something is missing…

        Vagy lehet ez már nem az a világ…és csak én kergetek ilyen álmokat más szurkerekkel. 🙂 😀

      • Posted 2017-01-19 20:06 0Likes
        by Zenzo

        „Jó, de nem is 2 év telt el azóta, ha nem 10+”
        De nulláról indultunk… ráadásul a Cobhami edzőközpont is csak 2005-re készült el. Ha azt veszed, hogy ideális esetben a munkát már 7-8 éves korukban elkezdik egyazon séma mentén a fiatalokkal, akkor az első ilyen generáció 10 év alatt nő fel 17-18 évesre. Ráadásul az elmúlt időben mégis „mibe” építetted volna be a fiatalokat? Edzőnk is alig volt, aki 1 évnél tovább bírta, nemhogy konzekvens stratégiánk, amibe beneveled a fiatalokat. Úgy nem lehet, hogy minden évben más stratégia, más irányvonal szerint akarsz valamit csinálni…

        „Lehet még nem vagyunk azon a szinten, amit írsz, hogy 2-3 évente 1 jó playa… de én csak ezt vártam eddig is”
        De ez jelenleg is kb a legjobbaknak sikerül top szinten. Utoljára kb az Ajax és a holland iskola volt az, aki képes volt nagyüzemben termelni a tehetségeket a ’90-es évek elején és derekán, de az még egy nagyon más kor volt.

      • Posted 2017-01-19 20:11 0Likes
        by Rammschein

        Hát ja, így már azért érthetőbb…

        Viszont ez a klub történelmébe magát beírni akaró játékos-típus akkor is kihaló félben van…ami gáz, mert a szurkoló nem biztos, hogy tud annyira kötődni…lásd az agyon fanatizált Ronaldo meg Messi… az összes kölyök őket majmolja, akikből felnőve kiváló szurkoló alany lesz.

        Nekem ez volt Lampard… és ez az ami nálunk mint ha egy kicsit deficites lenne.Erről mit gondolsz? Egy csapatnak ez nem érdekes? (Szerintem ez is hozzá tartozik az imázshoz azért… szóval ilyen tekintetben a pénzügyekhez is… a mezeket mindig el kell adni (lásd Torres… aki blama volt, de a nevével eladtunk egy csomó mezt)…

      • Posted 2017-01-19 21:47 0Likes
        by Zenzo

        Ezt nagyon nehéz egy kommentbe sűríteni, mikor egész posztokba sem sikerült az évek során. Ez korfüggő egyrészt, másrészt időfüggő. Előbbit úgy értem, hogy az első, mindenkinek az első, és senki sem lesz olyan – olyan ez, mint az első szerelem, sőt, hát részben pont az. Nekem ilyenek voltak Zola-ék, és sokáig nem tudtam egy lapon említeni velük Lampardékat. De aztán idővel ez kialakul. A mostaniak közül gondolj bele, hogy a legtöbben még alig 1-2 szezon óta vannak a csapatnál. A szerelemnek meg kell érnie. Tibóca, ha lehúz még 10 évet a Chelseanél, simán lehet belőle Cech szintű legenda, de ez ugyanúgy fennáll Ápi, Zouma, vagy akár Hazard esetében, de még Kantéból is lehet simán egy Make szint. Nyilván egyszerűbb olyan játékoshoz kötődni, mint JT, vagy Aké, Ruben, Chalo vagy Aina. Ez viszont soktényezős dolog, a szurkoló hálátlan ribanc, elég egy rossz szó, amit a játékos nem is biztos, hogy mond, de elég sok média leír róla, és máris oda a szerelem – lásd most Costa ügyét akár, és mindemellett kell, hogy elkerüljenek a sérülések, valamint a szezonokon át ívelő jó forma. Így is az Abra érából olyan nevek vannak a „lehetett volna” sorban, mint Ferreira, Carvalho, Essien, Joe Cole, Robben, Alex, Gallas, Mata, Oscar vagy Ivanovics, különböző okokból végül egyikük sem lett az, és míg Essientől a térdsérülése vette el a legenda-státuszt, addig Branától egy komoly visszaesés, míg Matát egyszerűen eladtuk, Oscarnál az ingadozó forma, stb, stb. Ráadásul az illetőnek szerethetőnek kell lennie, mármint egy olyan megosztó személy, mint Will például sosem kerül fel a legfelső polcra, de Pedro sem, mint ahogyan Malouda sem kerülhetett oda, és azt mondom, hogy még Ashley Cole is határeset, pedig nála főleg az ágyús múltja az, ami elveszi tőle azt, hogy egy szintre kerüljön DD, JT, Lamps vagy Cech kollégáival.

      • Posted 2017-01-19 21:55 0Likes
        by Rammschein

        Húh, jól összefoglaltad! 🙂 Hát ja, meg mondjuk csak, hogy kiragadjak 1 dolgot… Courtois néha elég durvákat nyilatkozik.

      • Posted 2017-01-19 22:07 0Likes
        by Zenzo

        „Courtois néha elég durvákat nyilatkozik.”
        Ebben az esetben én továbbra is ugyanazt mondom, amit most a Costa-case-ben is: azt hiszem el, amit hallok, nem azt, amit egy anyagilag érdekelt firkász összehoz. És számomra ilyen szempontból a Sun és a Sky egykutya. Az interjúkat, amiket videón láttam TC-től, egyikből sem jön le az, amit összeírnak oldalakon, neki tulajdonítva.

      • Posted 2017-01-20 00:13 0Likes
        by szeszfabresz

        Ezt öröm volt végigolvasni! Tisztelet

      • Posted 2017-01-20 11:52 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Egyetertek, es en is Zolaval kezdtem 🙂 Jaaajj a hoskor 🙂

      • Posted 2017-01-19 21:57 0Likes
        by Frenky54

        Mondjuk a mez eladás hasznának „lecsapódásában” nem lennék biztos, h az nálunk landol. Véleményem szerint a mezgyártó azért szponzorál minket,(ad egy valag suskát) h olyan játékosaink legyenek, olyan eredményeket érjen el a csapat, akiknek minél több mezét eladják szurkereknek, és ebből származik a jó sok bevétele a gyártónak.

      • Posted 2017-01-19 22:35 0Likes
        by Zenzo

        értelemszerűen nem mind, ha a nyóckerben veszel Adibass-t Hazrad felirattal, az nem :)) de a hivatalos mezeladások, amik a klubon keresztül mennek (pölö nálunk a Chelsea megastore), azon ott a Chelsea haszna is, nem véletlen, hogy a sportsdirecten ugyanaz a mez feleannyiba kerül – mert nincs rajta a klub haszna.

        2015-16-ban a szezon alatt a Chelsea több mezt adott el, mint bármikor máskor (3,1M db), ráadásul megelőzve olyan csapatokat, mint a MU – a vezető még mindig a Barca, 3,6M mezzel.. A 2016-os naptári évben Pogbának köszönhetően már átvette a vezetést a ManU, de akkor is szép eredmény, hogy a Chelsea 2016-ban 1’650’000 db mezt értékesített (konkretizálva nem ennyi Chelsea-mezt adtak el a világon, hanem ennyit adott el a klub!). A mezek nagy részén pedig nem 1 font haszon van, de még csak nem is 10 😉 pontos számokat nehéz találni, mert nem igazán nyilvános a cost-breakdown, de azért nem rossz pénz ez a klubnak, és nem is elhanyagolható.

      • Posted 2017-01-19 22:53 0Likes
        by Frenky54

        Azt nem vitatom, h a saját üzlethálózat eladásai minket hízlalnak…de az tényleg „megastore” lehet, ha csak mezből, mint írod, ennyit adtak el+a többi csecse-becse:)

    • Posted 2017-01-19 22:08 0Likes
      by mohacsia

      A 65 egy szép szám, csak ez így halál nagy bullshit. Ennek az összegnek a negyede KDB, aki ma sokszorosát éri ennek az összenek, úgyhogy az aztán tényleg az évszázad üzlete volt. Meg több játékost is úgy vettünk, aminek a vételi ára nincs levonva ebből az összegből. A sok becsődölt millikért vett játékost ne is említsük.

      Nem mondom, hogy nem jövedelmező maga a loan rendszer, de kifejezetten utálom az ilyen féligazságokat beböfögő klikkvadász 4 soros cikkeket.

      • Posted 2017-01-19 23:27 0Likes
        by gorkaf78

        Torres óta én nem emlékszem olyan nagy mellényúlásra a board részéről. Kikre gondolsz a ‘becsődölt játékosok’ jelző alatt? KdB ügyében egyetértünk, őt nem kellett volna akkor eladni, de pénzügyi szempontból ő sem volt veszteséges, hiszen jóval többért ment, mint amennyiért jött.

      • Posted 2017-01-20 00:50 0Likes
        by mohacsia

        A kb kimondottan kölcsönjátékosnak vagy tehetségnek vett játékosokra. Rengeteg tehetséget veszünk (kb minden ablakban min 1-et) ilyen 5-10 millákért. Pl.: Kakuta (érte büntit is kaptunk), Di Santo, Kalas, Wallace, Davila, Piazon stb

      • Posted 2017-01-20 10:26 0Likes
        by gorkaf78

        Hát igen, ez a dolog kicsit olyan, mint a szerencsejáték. A klub – Chelsea szinten mérve kis pénzért – megvesz tehetségeket, és reméli, hogy mondjuk 10-ből egy bejön, és megtalálja az ‘új Messit’ aprópénzért. Ha nem, akkor a vételi árhoz közeli szinten értékesíti később a játékost. Nem tudom elítélni feltétlenül ezt a módszert, hiszen a mai elszállt árak mellett ez egy jó lehetőség lehet egy-egy tehetség megszerzésére.

    • Posted 2017-01-19 22:37 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      + olyan játékosokat is adtunk el profitért mint Schürrle, Mata, Oscar, Ramires, Bertrand, Cech, Romeu. Salah vagy Lukaku. Ők nincsenek a listán mert tíznél több meccset játszottak, de mind létszám felettivé váltak, de nagyon jól sikerült értékesíteni őket.

  • Posted 2017-01-19 20:38 0Likes
    by Rammschein

    http://9gag.com/gag/aRKYAdM

    Aki esetleg nem értené:
    Akkora köd volt, hogy a meccset lefújták, de a kapus még 20 percig maradt a pályán, mert nem szóltak neki. :DD

  • Posted 2017-01-20 07:55 0Likes
    by kasata91

    Visszautasítottunk a Bournemouth 10m fontos ajánlatát Begovicért.

    • Posted 2017-01-20 08:51 0Likes
      by balazsh

      Amig turi a padozast addig nem is szabad eladni, nem rajta kell nagy penzt szakitani

      • Posted 2017-01-20 11:04 0Likes
        by Zenzo

        hmmmmmmm, neeeeem tudooom, én lehet elgondolkodnék rajta. 8M-ért vettük, 10M-ért nem lenne rossz vásár. Nagyon csípem a bosnyákot, jó arc, de összességében nem sok vizet zavar, és nem lenne érvágás a kiválása – persze ha legalább hasonló kaliberrel tudnánk pótolni.

      • Posted 2017-01-20 11:08 0Likes
        by gorkaf78

        Na de ez az, egy hasonló kaliber kb. kerülne ugyanannyiba, mint amennyit kapna a klub érte. Így szerintem nem sok értelme lenne ennek a biznisznek.

      • Posted 2017-01-20 11:34 0Likes
        by Zenzo

        Ez nem igaz – mi relatíve sokat fizettünk egy második számú kapusért, elég, ha megnézed, hogy Bego nagyjából benne van a top10 kapusigazolásban árban. Ennyiért többnyire első számú kapusokat vesznek. Fiatal német srácokat, vagy tapasztalt veteránokat is le lehet hozni szerintem 6M font körüli régióban.

        Hangsúlyozom, nem azt mondom, hogy le kell cserélni Begovicsot, mert erről szó nincs. Csak azt mondom, hogy egy 10M fontos ajánlaton én bizony elgondolkodnék.

      • Posted 2017-01-20 11:41 0Likes
        by balazsh

        Megbizhato es tapasztalt, raadasul Angliaban. A csapattal jol szot ert, egy kozuluk. Nem erdemes 2-3m profitert csereberelni a jatekosokat, legalabbis nekunk biztos nem. Egy szegenyebb csapat siman megtenne.

      • Posted 2017-01-20 11:59 0Likes
        by Zenzo

        „Megbizhato es tapasztalt, raadasul Angliaban”
        Ezért is fizettünk érte annyit anno. Valljuk meg, Bego azért egy túl jó kapus arra, hogy a padot koptassa, és még korban is „túl fiatal” ehhez. A legtöbb PL csapatban első számú kapus lenne, megkockáztatom jelenleg a Chelsea-MU-Spurs triót leszámítva bármelyikben. Nekünk viszont anno kellett egy jó képességű „másfeledik” kapus, mert nem kis kockázatot vállaltunk azzal, hogy kitettük Cech-et TC kedvéért, és bármennyire is jónak tűnt a belga madárijesztő, benne volt, hogy nem válik be. Kellett egy olyan B verzió, akire számíthatunk, ha a belga besül, vagy befut érte egy irgalmatlan Real ajánlat. Viszont, továbbra is azt mondom, hogy én elgondolkodnék egy jó ajánlat esetén, hogy élből elutasítsuk, vagy sem – ami nem jelenti azt, hogy mindenképp eladnám, ismétlem.

      • Posted 2017-01-20 12:15 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ez az o szempontjabol jogos, de mi onzok vagyunk es nekunk kell 2 ilyen jo kapper 🙂

      • Posted 2017-01-20 12:21 0Likes
        by Zenzo

        Ezzel nem vitatkozom 🙂

      • Posted 2017-01-20 19:48 0Likes
        by kasata91

        Most itt bólogatunk és tapsikolunk 2 millióra.

        T.f.h.eladjuk.
        Nyáron beköszön a reál egy 40essel Tibóra.
        Elgondolkodsz? Vagy elrohansz a fejedet verni a falba hogy sehol egy PL tapasztalt kapus a keretben?
        (avagy leigazolod Szív Józsefet 😀 )

      • Posted 2017-01-20 22:28 0Likes
        by Zenzo

        Cechnek, amikor idekerült, mennyi PL tapasztalata volt? Cudicininek? Tibónak? Ezek olyan olcsó kifogások. Mint ez is:
        „Nyáron beköszön a reál egy 40essel Tibóra.
        Elgondolkodsz? Vagy elrohansz a fejedet verni a falba”
        Ez kb olyan, mintha jönne a Real és vinné 100M-ért Hazardot, te meg azért vernéd a fejed a falba, mert eladtuk Schürrlét.
        Ha nem tudjuk megtartani TC-t, vessünk magunkra. Viszont ezesetben nem Begó fogja megmenteni a seggünket, mert az is biztos, hogy TC árából igazolunk elsőszámú kapust egyből.

      • Posted 2017-01-21 13:35 0Likes
        by kasata91

        Hogy is szoktad mondani? „Almát a körtével”?
        Schürrlét nem azért adtuk el mert 2 milliót keresni akartunk. Hanem mert menni akart hogy töbet játsszon.
        Ha Bego hangoztatná hogy szívesen lenne valahol első számú, akkor menjen nyugodtan. Megérdemli.
        Véleményem szerint reálisan nem sok kapus tudnánk mozdítani akire előbb bíznám a kaput mint Begóra (Ospina, vagy Navas nálam nem ez a kategória)

      • Posted 2017-01-20 21:41 0Likes
        by Rammschein

        Én sem engedném el, csak ha mindenáron menni akar, és van pótlása mondjuk. 😀

      • Posted 2017-01-20 13:51 0Likes
        by Endy919

        Bego a liga egyik legjobb kapusa , ahogy írod is . Annó nagyon megvoltam lepődve , hogy őt sikerült elhozni , és gondolom ő is tisztában volt vele , hogy a padra jön.

        Kár lenne most őt egy minimális profitért . Ő nem ifista , hogy keresni akarjunk rajta , hanem a keret nagyon fontos tagja.

      • Posted 2017-01-20 14:22 0Likes
        by Zenzo

        „Annó nagyon megvoltam lepődve , hogy őt sikerült elhozni , és gondolom ő is tisztában volt vele , hogy a padra jön.”
        Részben én is, és épp ezért gyanus továbbra is, hogy meddig bírja/tűri ezt.

        „a keret nagyon fontos tagja.”
        ez azért erős. Egy cserekapus, aki 2016-ban kapott 370 bajnoki percet, 1 győzelemmel, 0 CS-vel, 8 kapott góllal. Ez azért nagyon gyér, még azon részletek ismeretében is, hogy egy szar szezon szar végén hozta össze ezt. Emellett van még 390 perce (4 meccs) a honi kupákban, 7 kapott góllal. Megismétlem ide is, csípem a bosnyákot, és nem eladni akarom mindenáron, de azért ne misztifikáljuk túl a szerepét.

      • Posted 2017-01-20 14:40 0Likes
        by Endy919

        Bármikor lesérülhet TC , és akkor kell egy megbízható csere . Begonál jobb nem is kell és nem is hiszem , hogy jobbat le tudnánk ültetni a padra , mert így is top10-es kapus a ligában.

        Azokat a kapot gólokat tavalyról kár felhozni , mert védelem nélkül Courtois is kapta a gólokat , pedig ő a világon top3-as.

        Másik dolog . Kit hoznál a helyére ? Nem szeretnék a csapatban újra látni egy Turnbull féle kapust.

      • Posted 2017-01-20 15:23 0Likes
        by Zenzo

        „Bármikor lesérülhet TC , és akkor kell egy megbízható csere”
        De ezt úgy mondod, mintha Bego lenne az egyetlen ember, aki érdemben pótolni tudja. Jelenleg a kezdő keret 90%-át nem tudjuk pótolni 🙂 mégis eladtunk pár olyan játékost, akire esetenként még akár szükség is lehetett volna.

        „Azokat a kapot gólokat tavalyról kár felhozni”
        De akkor mégis mivel tudnád értékelni a performanszát?

        „Kit hoznál a helyére?”
        Teljesen feleslegesnek érzem neveket citálni ide, egyrészt, mert úgyis mindben találnál kivetnivalót, másrészt pedig ez nem is igazán lényeg, elvekről vitázunk, nem arról, hogy kire kéne lecserélni Begót.

      • Posted 2017-01-20 15:27 0Likes
        by Endy919

        „Jelenleg a kezdő keret 90%-át nem tudjuk pótolni 🙂 mégis eladtunk pár olyan játékost, akire esetenként még akár szükség is lehetett volna.”

        Pont erről beszélek . Minek kreálni egy újabb lyukat a keretben , ha ott nincs semmi problémánk. Egy tapasztalt jó kapusunk van a padon , aki ráadásul nem is panaszkodik a helyzete miatt. 2m nyereség miatt ezt baromság lenne felrúgni.

        Ezeket a 2-3-5millás profitokat nem a stabil kerettagokon kell elérni , hanem a csilliárdnyi kölcsön játékoson.

      • Posted 2017-01-20 16:13 0Likes
        by Zenzo

        „Ezeket a 2-3-5millás profitokat nem a stabil kerettagokon kell elérni , hanem a csilliárdnyi kölcsön játékoson.”
        A témától függetlenül, nagyon könnyen dobálózol ezzel a 2-3-5 millákkal 😉 jelen esetben az a 2M a vételár 125%-a lenne – 25%-os haszonkulcsra azt mondani, hogy nem itt kell elérni, elég erős. Nem mellesleg 2 millió font nagyjából egy hónapnyi teltházas meccsjegy haszna (nem bevétele, haszna). Több százezer pohár Singha, százezres tételbe eladott mez haszna, stb. Krvasok pénz az, szóval ennyire ne legyünk már nagyvonalúak, hogy jaaa, csak 2M haszon, hát az kell a francnak, majd Abra beadja a zsebpénzéből 😀

      • Posted 2017-01-20 16:34 0Likes
        by Endy919

        De elbeszélünk egymás mellett …már megint 😀

        Én arról beszélek , hogy az a 2M nem ér meg egy rizikót , hogy tudnánk talál Bego kvalitásu kapust 10M alatt (szinte biztos , hogy nem). Tudom , hogy szerinted minden biznisz , ami profittal zárul a csapat körül , az nagyon fasza (pénzügyi szempontból igen ) , de nem állunk olyan rosszul anyagilag , hogy ilyen 2milliós profitok miatt gyengítsük a keretet.

        Hálistennek a sárga kollégák most megdobnak egy valag pénzel + majdnem heti 200k fizetés szabadult fel Mikel és Oscar távozásával.

        Lehet , hogy a stadoin miatt picit bekellesz húzni a nadrágszíjat , de nem ilyen módon. Ez az én véleményem.

      • Posted 2017-01-20 11:49 0Likes
        by gorkaf78

        Szerintem ez az a dolog, ami Chelsea-szinten nem számit, hogy 6 v. 10 millió font áron vesz a klub, vagy ad el egy kapust. Gondolj bele, ha Tibóval történik valami akkor akár a bajnoki cím is múlhat azon, hogy ki lesz a helyettes. Begot ismerjük, megbízható, biztos kezű kapus. Ha lenne egy más valaki helyette az akár betlizhet is, ez egy plusz kockázat. Szerintem ennyit nem ér meg a kb. 4 milliós profit.

      • Posted 2017-01-20 12:10 0Likes
        by Zenzo

        „Szerintem ez az a dolog, ami Chelsea-szinten nem számit, hogy 6 v. 10 millió font”
        Egyrészt ez igaz, másrészt viszont, ha az a kérdés egy BL-mentes (csökkentett bevételű) szezon esetén, hogy Costa alá/elé mekkora új szerződést dugjunk, akkor igenis számít az a +2 v +4M font, mert annyiból könnyű plusszt adni egy tevékeny játékosnak, egy padon ülő játékos cseréjéből.

        „a bajnoki cím is múlhat azon, hogy ki lesz a helyettes. Begot ismerjük, megbízható, biztos kezű kapus.”
        Ezt nem vitatom.

        „más valaki helyette az akár betlizhet is”
        Ezt viszont igen – ez bárkiben benne van, pláne úgy, ha egy szezont a padon ránt le, viszont garancia nincs rá, anno Hilarioval sem volt gond, amikor harmadik számúként a debütmeccsén a BL-ben kivédte Messiék szemét, vagy Schwarzerrel. Szóval nyilván ez lutri, de ha így gondolkodunk, akkor soha nem kéne eladni egyetlen játékost sem – mert ilyen analógiára megtarthattuk volna Ramirestől Oscarig minden áruba bocsátott srácunkat.

      • Posted 2017-01-20 11:50 0Likes
        by DannyfromtheShed

        csak szopas lenne potolni, lehet megtobbet kene kiatni vkiert, es ki tudja milyen lenne.. Midnenzt 2m pluszert? nahh

      • Posted 2017-01-20 13:30 0Likes
        by Zenzo

        három upvote, beszharok…. azért van egy gondolkodásotok, halljátok-e 😀 Mindenki ennyire fosik egy cserekapus pótlásától? 🙂

      • Posted 2017-01-20 17:00 0Likes
        by DannyfromtheShed

        mar 4 😀 kapsz egyet, ha ennyire bant 🙂
        Nem arrol van szo, h fosok, hanem, hogy akit hoznank a helyere fog ennyibe, ha nem tobbe kerulni. Vagy egy ilyen Eduardo szinttel te beerned?
        Nezd, ott van a Pool, nekik egy jo kapusuk sincs es szenvednek is tole, Arsenal, van egy jo kapusuk, ha ot elveszitik szoporoller, City, nem kell bemutatnom Bravot, meccsek mentek el rajta, Harttal vmivel beljebb voltak, ha visszajon, akkor sincs ertelmes valtasa. MU De Gea nincs, van egy egesz jo Romerojuk, na egy ilyen kapus most kb kerulne 15m ba minumum. Tehat miert is lenne annyira jo Begot elengedni, ha alapvetoen fent tudjuk tartani ezt az allapotot meg egyelore?

      • Posted 2017-01-20 17:02 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Jah amugy ismered a viccet, amikor az ember felhajt az autopalyara a rossz oldalon, bemondjak a radioban, h egy orult a szembeforgalommal halad, majd erre felhaborodik, h mit egy? Az osszes!

      • Posted 2017-01-20 17:22 0Likes
        by Endy919

        Ááááá 🙂 én hetente próbálom. Ezzel nem fogod meggyőzni 😀 jön is mindjárt a válasz 🙂

      • Posted 2017-01-20 14:17 0Likes
        by kasata91

        Én remélem a vezetőség nem rágja ennyire azt a bizonyost 2 millió font haszonért (amit kb bármilyen mezítlábas brazil tehetségre elszórunk nyáron)
        Ár-érték arányban erre a posztra nincs jobb Begónál. Vagy rosszabb kapust, vagy drágábbat tudnánk csak hozni.

    • Posted 2017-01-20 16:38 0Likes
      by 11Daves

      Még lehet belőle valami, Conte szerint „megfontoljuk” az ajánlatot.

      “It hasn’t been rejected me and the club is trying to find the right solution,” he said. “We are evaluating it, but the club and the player both know my position: Asimir is a very important player for the club. He is an important player for me on and off the pitch and he knows this.”

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com