És nálatok, haver, mi a helyzet?

Úgy mentünk neki ennek a fordulónak, mint amikor egy erősen átittasodott éjjel után fejfájással ébredsz, és halványan derengeni kezdenek a dolgok, amik szürreálisabbak, mint kellene, és mintha nem 10-12 óra esett volna ki, hanem mintha hetven üveg abszinttal zárkóztál volna be az elefántcsonttoronyba fél évre, és… mintha az ágyúsok a csirkéseknek tartoznának hálával egy rekord megmaradása miatt… vagy, valami ilyesmi. ‘zujs a nyomor?

Magunkévá téve Hofi mester értékes sorait, te, figyelj haver… ez itt egy Elme gyógy- és intézet. Az, diliház, az, az az, persze. Itt lakom bent. Zárt osztályon. Zárt osztály, igen, én zártam be. Azért, hogy kintről, az a sok hülye nehogy bejöjjön, tudod? Ez egy normális diliház, tudod? Itt, ha valaki el akar valamit rontani, ahhoz pecsétes diliflepni kell. Odakint ehhez elég sportújságírónak lenni… manapság az elvek igazi luxuscikkek.

A Leicesternél ehhez persze, szerencsénkre, meg elég csak úgy ott lenni. Szerencsétlenek, ahogy W is harangozta, hát, tudta mindenki, hogy amolyan one-season-wonder, amit összehoztak tavaly, de mi már ugyancsak tudjuk, bajnokként milyen szar is az, ha minden szék kiesik alólad, két szék közül a földre esel, és a föld is valójában futóhomok, ráadásul az is egy süllyedő hajó rakománya.

Idén ők állnak a f*sz rossz végén

Azért persze, csak némileg nehéz kritikus hangokat megütni a zongorán magunkkal szemben is, elvégre oda-vissza megcsináltuk Ranierit hárommal, de itt is több szerencse kellett hozzá, mint amit az eredmény mutat. Hogy hogyan sikerült végül kapott gól nélkül lehozni a meccset, máig sem értem, vagy ha már, akkor öngól nélkül – mert a védelmünk, az aztán mindent elkövetett ez ellen, amit látszólag nem-direkt el lehet. De igazából nem is csak a védelem, mert a meccs hősét, Alonsot is elő lehet venni a felezőtől délebbre elnyúló területeken nyújtott teljesítményéért, mert nem egyszer mentek el mellette, és még csak nem is izmozó rohamnégerek, majd jött az oldaláról a beadás – halkan megjegyezve, hogy TC már legalább egy labdát leszedett, de amúgy ez a meccs is csak azt mutatta meg főként, hogy beíveléseknél mekkora láma. A kedvencem az első fertály óra végén Drinkwater beadása, amire még egy közepes képességű kapusnak is illene rámozdulni, de a belga földbe gyökerezett lábbal nézte végig, hogy Chilwell öt méterről oda fejeli, ahová akarja – még jó, hogy nem Slimani jött, mert a 20 éves angol legalább bőven a kapu mellé akarta. De még így se szóljunk semmit, elvégre DL jön kürtőnek egy vodka-fröccsel, meg egy féllel Ápi is, de a másik kedvenc, amit a huszadik perc környékén Matics és Cahill összebohóckodtak egy Leicester szabadrúgás után. Sorolni is fáj, mert megelevenednek a képek.

Védekezés Chelsea módra. Egyre érthetetlenebb, hogy tulajdonképp hogyan nem fejel ellenünk _bárki_ gólt

Alonsora térve, megérdemelte volna a mesterhármast, főleg, hogy az utolsó lövése – ami végül mellészáguldott, na nyilván az volt az egyetlen, amit jól eltalált – az első kettőt, mindkét félidő hatodik percében csak a jószerencse vitte be. De hát szarni rá, most nyerni kellett, nem baj, ha szar gólokkal, a három-null meg nem kér kommentárt – de nagyon csendben, itt, egymás közt odatehetjük, hogy ennyire nem játszottunk jól, vagy inkább úgy mondom, hogy ennyivel nem voltunk jobbak a Leicesternél.

Persze a Leicester sok vonatkozásban saját magát múlta alul, az pedig igazi headshot, akinek Pedro fejel gólt. Ahol az egyméternégycenti pödrő azt mondja, hogy you’re my ladyboy, ott van baj. Ez még akkor is védhetetlen, ha addigra Ranieri már három védőjéből lehozott egyet, és már csak a százéves Morgan, és az a formájátvesztett Fuchs volt fent hivatalosan védőként, akit még Will is megfutott párszor. Fájdalmas minden igazság, de Will a muterja halála óta nyitott könyv, a teljesítménye meg egy traktor szinuszgörbéjét követi le, és bár közel sem olyan szar, mint azt jópáran láttatni szeretnék, azért nem nagyon kell keresni, hogy fogást találjon a teljesítményén az ember.

Oké, jók a rugói, de hát akkor is… fejjel?! : )

Mindentől függetlenül, a győzelem mindenképp üzenet, amire talán a legnagyobb szükség volt, pláne, hogy a szörp meg zserbóék is nyertek előttünk, utánunk pedig két Liverpool-Manchester derbi következett, ahol hála égnek max akkor születhetett volna számunkra jobb eredmény, ha Paulie fiú is több időt jár edzésre, mint amennyit fodrászra költ, és nem izgulja el a meccset. Conte és a Chelsea azért odanyomta a bélyegzőt a többieknek, hogy a gólvágó csatárunk nélkül vertünk hármat a bajnoknak. És, haver, nálatok amúgy mi a helyzet?

671 Comments

  • Trackback: És nálatok, haver, mi a helyzet? | Zongoracipelő
    • Posted 2017-01-16 11:13 0Likes
      by Zenzo

      mondjuk ez eléggé nézőpont kérdése. Alonso jóval támadóbb felfogásban játszik előbbi kettőnél, ráadásul taktikailag is a középpálya tagja, nem a védelemé.

      • Posted 2017-01-16 11:33 0Likes
        by WehaveNoHistory

        igen, így van. ahol ő játszik azt a pozíciót védőnek tekinti a szakzsargon, meg Alonso is védő, gondolom ezért sorolták a védők közé.

      • Posted 2017-01-16 23:41 0Likes
        by Diego Costa

        Fantasy is védőként tekint rá, szép kiskapu lehet. 😀

  • Posted 2017-01-16 09:00 0Likes
    by lamps8

    annyi hogy Alonso első gólját, hogyan lehetett volna jobban ellőni?

    • Posted 2017-01-16 09:38 0Likes
      by Zenzo

      sehogy, mert gól lett 🙂

      viccet félre téve, most ugorjuk át azokat a mentő körülményeket, kifogásokat, hogy védő, meg nem gólvágó, meg rosszabb lába, stb, de konkrétan belelőtte a tömegbe a labdát. Innentől fogva, bárhova jobban el lehetett volna lőni, beleértve mind a 4 sarkot. Igen, ismét azt mondom, tudom, hogy a gyengébbik lábával senki nem lövi ki a rövid pipát, de legalábbis nem kockáztat 0-0-nál, de ha Pedro nem fekszik épp a kapus és a védő lábai alatt, ezt a nem helyezett lövést simán tisztázzák.

      • Posted 2017-01-16 09:39 0Likes
        by lamps8

        hát szerintem ez bőven helyezett volt és elég erőt is vitt bele, de mivel gól lett tényleg felesleges magyarázni 🙂

      • Posted 2017-01-16 09:52 0Likes
        by Zenzo

        Hazard remekül készítette le neki, viszont Alosno kb belerúgott egyet aztán kész, próbálta kb bábúval együtt bevágni. Ha megnézed, a hátsó sarkot lőtte ki, úgy, hogy kb a tömegen ment keresztül a labda. A helyezett lövés nálam az, főleg így, hogy kb 5 méterről a hosszúra lövi, miközben egy háromemberes massza hömpölyög előtte, ha a léc mellé lövi. Ettől messze volt.

        De valóban szarni rá, nagyjából, főleg a meccset elnézve, ez a gól nyerte meg nekünk. Az első felesben nagyon akart a Foxes, jobban, mint mi, viszont az egygólos vezetés tudatában a mieink is nyugodtabbak voltak. 0-0-nál még ennél is jobban kapkodtunk volna, DL tuti öngólt vág :DD

      • Posted 2017-01-16 09:51 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Az első gólját szépen belsővel lőtte. Nem a másodikra gondoltok, amit tényleg csak bikázott és valakin irányt változtatott?
        Amúgy igen, gólt nem kell magyarázni, én örülök minden és mindenki góljának 🙂

      • Posted 2017-01-16 09:53 0Likes
        by Zenzo

        az elsőt lehetett volna jobban lőni. A másodikat viszont kifejezetten rosszul lőtte, az, ha nem pattan meg, megy a kapus kezébe.

        „Amúgy a gólt nem kell magyarázni,”
        Ezzel kezdtem.

      • Posted 2017-01-16 09:54 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Tudom, csak én is ezen a nézeten vagyok, nem felróni akartam 😉

    • Posted 2017-01-16 09:38 0Likes
      by lamps8

      ez az utolsó lehetősége szerintem a PL-ben és örülök hogy végre nem kölcsön.

      • Posted 2017-01-16 09:53 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Osztom. Ott amúgy is ment neki, ismerős környezet reméljük sokat lendyt rajta.

      • Posted 2017-01-16 10:00 0Likes
        by Zenzo

        Azért ez a Boro már bőven nem az a Boro, aki megnyerte a champot. Most ugyanazzal fog szembesülni, mint itt: tapasztalt, neves(ebb), tapasztaltabb csatárokat kellene kiszorítania. Negredo, Stuani…. ráadásul most télen a Boro megvette a Villatól Gestede-t is.

        Tény, hogy a Boro a legkevesebb gólt lövő csapat jelenleg a PL-ben, de hogy pont Bamfordra bízná Karanka az egyre közelítő kiesőzóna elkerülését, hát erősen kétlem 🙁

      • Posted 2017-01-16 10:06 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Ebben igazad van, bele sem gondoltam, így már más a történet. De valam miatt még is oda kerül, gondolom volt valami megbeszélés, hogy mit várnak el egymástól.
        De Bamford tud szélen is játszani, nem az vonal szélső de tud.

      • Posted 2017-01-16 10:43 0Likes
        by Zenzo

        Egy kicsit azért szurkolok neki. Sosem hittem, hogy a Chelseaben komoly karrier várja, bár ez nem megalapozott dolog volt, inkább megérzés. Talán, ha a Boroval való fejutás után még egy jó kölcsönt elkapott volna… de nem, mind1. Neki most valami WBA, Stoke, vagy Everton passzolna szerintem, bár nyilván oda menne, ha keresték volna. Aztán lehet ott sem lenne több sansza a játékra, mint a Boroban.

      • Posted 2017-01-16 11:14 0Likes
        by gorkaf78

        Úgy tűnik, ismét köt a klub egy jó üzletet Bamford kapcsán. Angol lapok szerint 10 millió font körüli összeget fizet érte a Boro, ugye 2012-ben 1,5 millióért jött. Szép kis profit.

        http://www.telegraph.co.uk/football/2017/01/16/chelseas-patrick-bamford-undergo-middlesbrough-medical-ahead/

      • Posted 2017-01-16 11:34 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Ha ezt tényleg igaz, és ha nem veszünk senkit a télen, akkor elég jó kis pénzek jönnek be.

      • Posted 2017-01-16 14:17 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Guardian azt írja hogy 5 millió. különböző feltételek teljesülése után nőhet akár tízig. Az öt is jó pénz egy olyan játékosért aki a keret közelébe sem került.

      • Posted 2017-01-16 14:21 0Likes
        by myheartisblue

        Hát még 5t is soknak tartok érte nem még 10 (persze ezt csak akkor lehet borítékolni,ha ténylegesen átutalták a dolgokat és megtörtént a transfer.) De azért kívánom, neki, hogy befusson, sokat hajtott és becsületesen játszott, hogy a CFC csapatába kerüljön, ami sajnos nem ment, de ezen a másik úton talán összejöhet!

      • Posted 2017-01-16 23:39 0Likes
        by Diego Costa

        Sokadik csatár lesz, ez tény. Ismerik, tudják mi várható tőle, ezért veszik meg (ha megveszik).

      • Posted 2017-01-16 09:58 0Likes
        by Zenzo

        Hát, neki lefőtt a kávé nálunk, ez tény. Volt benne potenciál, de valami nem stimmelt nála. Az edzők egyszerűen félnek a fiatalokat használni, még második/harmadik számú csatárként is, így azért nehéz. A Boro utáni kölcsönök pedig nem jöttek be, szóval soványság. Most viszont nem tudom, a M’Boroughe e neki a megoldás.

      • Posted 2017-01-16 14:15 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Szerintem egyszerűen csak nem elég jó a srác.. Lukaku 18 évesen már baszta a gólokat a West Brom-ban, pedig a bajnokság előtt pár nappal küldtük oda, utána meg rögtön odatette magát az Evertonban. Bamfordnak ment a Championship-ben, a PL-t nem tudta megugrani. Sok ilyen csatár volt az utóbbi években: Rhodes, Ebanks-Blake, Danny Graham stb.

      • Posted 2017-01-16 14:26 0Likes
        by Zenzo

        „Szerintem egyszerűen csak nem elég jó a srác.. Lukaku 18 évesen már baszta a gólokat a West Brom-ban, pedig a bajnokság előtt pár nappal küldtük oda, utána meg rögtön odatette magát az Evertonban”
        Igen, de ehhez játszani is kell ám 🙂 Bamfordról nem derült ki, mit tudna a PL-ben, mert egyszerűen nem játszott a PL-ben.

      • Posted 2017-01-16 14:30 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Már 3 PL-csapatban játszott Bamford és egyik edzője sem gondolta hogy akár 13-14. emberként a rotációba berakja, mindenhol létszám feletti lett. Ha látnának tőle bármi extràt az edzők akkor próbàlkoznànak vele.

      • Posted 2017-01-16 14:43 0Likes
        by Zenzo

        Ez azért nem feltétlen igaz, ráadásul mindhárom csapathoz szerencsétlen időben került oda. A Norwich-hoz télen került, amikor a kanáriknak már taposni kellett a túlélésért, ott lavíroztak a kiesőzóna határában – nem igazán ilyenkor kezd el az edző új fiatal beépítésével foglalkozni. A Burnleynek dettó nem sok értelme volt, már a szezon előtt látszott, hogy miatta Dyche nem fogja megbontani a csapatot. Van abban is valami, amit mondasz, hogy ha akkora tehetség lenne, bekerül, de a csillagok szerencsés együttállása is kell sokszor ahhoz, hogy valaki befusson. Bamford számára ez nem igazán jött össze egyszer sem.

      • Posted 2017-01-16 15:58 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Persze, kell(ett volna) szerencse is, de azért három ilyen csapat közül komoly vetélytársak nélkül sehol nem tudott semmit letenni az asztalra. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne jó játékos, a Middlesbrough-ban újra felépítheti magát, de egy olyan játékosnak aki a Chelsea kerettagja akar lenni egy kis csapatból ki kell emelkednie. Mint Aké, aki a Watford-nál és a Bmouth-nál is a padról játszotta be magát és lett húzóember.

      • Posted 2017-01-16 16:13 0Likes
        by Zenzo

        ezt továbbra is részigazságként tudom elfogadni. Bamford jó kölcsönt futott, sőt, talán a Chelsea Loan Army egyik legjobbját anno, mégsem fért be aztán sehová. Aké most a pozitív példa, de ott van mondjuk Chalo, aki egy jó kölcsön után sok rosszat futott, olaszban kb nem is játszott fél évig, aztán ott áll az A keret küszöbén, az egyik lába meg az ajtórésben – pedig mindenki lemondott már róla (én is), hogy itt aztán már nem lesz futballista. Aztán egyszercsak jött egy edző, egy taktika és egy félig megüresedett pozíció, és odakerült. Ezt félig fel tudta mutatni pölö Bertrand is, de aztán neki egy újabb edzővel már nem jól sült el a dolog. Pedig, a RDM előtti kölcsöneire aztán ő se nagyon mutogathat, hogy azért került volna be, mert annyira jól ment mondjuk a Villa-nál vagy a Forest-nél 🙂

      • Posted 2017-01-16 18:52 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Chalobah a 1 in a thousand.. De Bruyne, Lukaku vagy Courtois kölcsönben komolyan az asztalra vertek mielőtt komolyan vették itt őlet, Moses 2 PL csaptban is nagyon jól játszott..maradjunk annyiban hogy Bamford nem mutatott olyat kölcsönben amiért nagyon sírni kéne utána. Anno a Boroban követtem amikor az èv Champo jàtékosa lett, de akkor se láttam azt hogy ez a gyerek itt be fog robbanni.

      • Posted 2017-01-16 23:37 0Likes
        by Diego Costa

        A poolban azért sokat padozott Moses, de nem baj talán ennek is köszönhető, hogy most itt van.

      • Posted 2017-01-16 19:10 0Likes
        by BlueCech01

        „de azért három ilyen csapat közül komoly vetélytársak nélkül sehol nem tudott semmit letenni az asztalra”
        Ez így nem igaz. A Burnley-nél például borítékolható volt, hogy alig fog játszani, ott a Gray-Vokes duó tavaly akkora gyökeret eresztett, hogy esélye sem volt. A Kanáriknál szintén x+1. lehetőségként érkezett, hogy pótolja a dobbantó Grabbant.
        A Palack meg vele egy időben szerződtette Connor Wickhamet komoly pénzért, Bamford oda is csak 4. csatárnak ment igazából.

      • Posted 2017-01-16 19:26 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Ja, hogy Gray, Vokes, Wickham meg Mbokani a komoly konkurencia? Ha ellenük esèlye sincs akkor Costa, Batshuayi mellett lenne? Vagy akár LLorente mellett?

      • Posted 2017-01-16 20:02 0Likes
        by BlueCech01

        Légyszi nézz utána, hogy Gray és Vokes mennyi gólban vállaltak szerepet az ezt megelőző idényben. Ott nagyjából ők voltak azok, ami nálunk Costa.
        A többit meg kifordítod. Nem az a lényeg, hogy most a CP-ből vagy a Noricsból személy szerint ki volt a riválisa, hanem hogy ott eleve nem második, de nem is harmadik számú csatárnak hozták.

      • Posted 2017-01-16 20:05 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Te most komolyan azt próbálod eladni hogy egy 22 èves Chelsea-csatárnak aki kerettag akar lenni nem illene megszorongatnia Sam Vokes-t? Ne hülyéskedj már.. Lukaku ha odakerül Vokes meg Gray 5 perc múlva már a seggüket vakarják a padon, pedig a belga sem világklasszis még.

      • Posted 2017-01-16 20:11 0Likes
        by BlueCech01

        Félreértesz. Én a jó életbe nem mondtam, hogy ő megüti a Chelsea szintjét. Egyedül azt vitatom, hogy nem volt riválisa, mert minden csapatban akadtak olyan játékosok, akiket az előző masterful szezonok miatt mozdíthatatlanként kezelt az edző.
        Lukakunak mondjuk kurva nagy mákja volt, hogy a WBA-ban akkor és ott ilyen játékos nem volt.

      • Posted 2017-01-16 20:17 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Egyszer balszerencse, háromszor aligha. Az igazi tehetség utat tör magànak.

      • Posted 2017-01-16 20:28 0Likes
        by BlueCech01

        Ez kétszer volt balszerencse szvsz. A Noricsnál elvárható lett volna, hogy azért egy minimálisat alakít, de egy City-elleni kapufán kívül nem nagyon villogott. Mindenesetre az, hogy 1 éven át teljesen játékhiányos volt, már rányomta a bélyegét a többi szereplésére.
        De mondom, szerintem is csak egy kimondottan intelligens, közepes játékos, aki ha összeszedi magát, egy WBA-ban még befuthat.
        Azt viszont tartom, hogy Lukaku előtt sem borult volna le ennyire a liga 2012-13-ban, ha a WBA-nak nem Long a legjobb befejezője.

      • Posted 2017-01-16 23:34 0Likes
        by Diego Costa

        Egyedül a Palace-os mellőzése volt megkérdőjelezhető, amikor a csatárok nem bírtak gólt lőni, ennek ellenére AP semmibe vette. Egy próbát adhatott volna neki. Ettől függetlenül szerintem nem elég jó, örülök, hogy ha pénzzé tesszük őket. Többiekkel is ezt kéne.

  • Posted 2017-01-16 10:26 0Likes
    by Zenzo

    Conte:
    ‘I trust all my players. Ruben is a player with great quality. Now I think after Oscar left he could have the right space to show me and the club his potential.

    ‘And also for Michy it’s important to work this way, to show me they deserve to play. I have zero problem to play with young players.’

    Azért ezek a(z eddig) látottak alapján némileg furán hangzanak 🙂

  • Posted 2017-01-16 12:33 0Likes
    by Zenzo

    Napiszar:
    Monaco have rejected a £45m bid for Radamel Falcao from Tianjin Quanjian
    :DDDD

    • Posted 2017-01-16 13:41 0Likes
      by Endy919

      Miért is adnák el ? Kurva jó formában játszik és a Monaco magasan legjobb góllövője.

      • Posted 2017-01-16 14:04 0Likes
        by Zenzo

        mivel semmi szmájli seholse, még a végén azt kell hinnem, hogy ezt komolyan gondolod 😉

      • Posted 2017-01-16 14:08 0Likes
        by Endy919

        Halál komolyan. Minden meccsen betalál.

      • Posted 2017-01-16 14:13 0Likes
        by Zenzo

        ácsi, nem arról a dél-amerikai, 30+ játékosról beszélünk, akit 2 éven keresztül bárkinek odaadtak ingyér’, hogy legalább a bérét állják? 🙂

        Most ha igaz ebből bármi is, adnának érte 45(!) millát, de ők köszönik, nem kell?! Hát, végülis, ja, ő a jövő… egy ekkora tehetségért biztosan sorban fognak állni jövőre is, a formája pedig a „fenntartható ill. innen felfelé ívelő” pályán mozog 😉

      • Posted 2017-01-16 14:20 0Likes
        by Endy919

        Torzítod a dolgokat. Két évet volt kölcsönben , a MU azért az évért fizetett nekik 20 millió fontot és ha jól rémlik mi 10et. Tehát ez a „2 éven keresztül bárkinek odaadtak ingyér'” már meg is bukott.

        Angliában nem tudott érvényesülni , mert non-stop sérült volt , de az előtt a Portoban is , az Atletiben is és a Monacoban is fosta a gólokat.

        Most visszatért a francia ligába , elkerülik a sérülések és ott tudja folytatni , ahol két éve abbahagyta. Nem értem , hogy miért adnák el , ha megy neki . 20 meccsen van 12 gólja , csapata leggólerősebb játékosa ….

      • Posted 2017-01-16 14:55 0Likes
        by Zenzo

        „Torzítod a dolgokat”
        :)) igen, kettőnk közül főleg én, ja 😀

        „a MU azért az évért fizetett nekik 20 millió fontot és ha jól rémlik mi 10et”
        Ez még euróban sem állja meg a helyét, a MU talán 7,5M-t, mi pedig ötöt fizettünk érte, ha jól rémlik, ami kb ingyen van, de ha ennyire szőrözöl, oké, tegyük idézőjelbe: „ingyér”. Ez nem változtat a tényen, hogy egy marék szotyiért odaadták volna bárkinek, főleg, mikor felsült a Unitednél.

        „és a Monacoban is fosta a gólokat.”
        Nem fosott ő már ott semmit, ha így lett volna, vajh miért váltak volna meg tőle? Falcao utoljára 12/13-ban volt formában az Atletiben, meg most. Csak azóta elmúlt 30, volt egy rahedli sérülése. Mutass nekem pár dél-amerikai csatárt, aki 30+-osan még százával verte a gólokat komolyan vehető ligákban…
        20 meccsen 12 gól meg szép, csak nem kiemelkedő egy olyan bajnokságban, ahol Balotelli már nyolcnál jár – ezt a számot még Defoe is meglőtte bazzeg a PL-ben 😀

        All in all, szerintem 45 misiért szalaggal átkötve kellene küldeni, ennyiért bőven találnának olyat kettőt is, aki képes 10-12 gólra egy fél szezon alatt a lígönben. De hát felőlem aztán ott penészedhet meg a Monacoban.

      • Posted 2017-01-16 15:02 0Likes
        by gorkaf78

        Szerintem most kivételesen igazad van. :DDD Simán bennevan egy újabb sérülés v. formahanyatlás, és akkor bukik a Monaco egy csomó pénzt. De ők tudják…

      • Posted 2017-01-16 15:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Szerintem most kivételesen igazad van” Megy piros betűkkel a naptárba? 😀

      • Posted 2017-01-16 15:22 0Likes
        by lamps8

        a transfermarktban azért nem kell vakon megbízni átigazolási/ kölcsön összegek tekintetében 🙂
        annak idején megbízható források tényleg 20 milkás loan feeről írtak.

      • Posted 2017-01-16 15:24 0Likes
        by lamps8

        a végére is reagálva, ha a Monaconak így kell gondolnia, akkor igazából nekünk is el kellene adni Costat.

      • Posted 2017-01-16 15:34 0Likes
        by Zenzo

        Costa még csak 28, nincs benne 2 évnyi mínusz, és feleannyit sem volt sérült, mint Falcao…

      • Posted 2017-01-16 15:25 0Likes
        by Endy919

        Igen , valóban benéztem a számokat , valamiért 20 rémlett nekem . Lehet , hogy az már a fizetésével együtt volt annyi.

        De ha már így beleástam magam a számokba , valójában idén a bajnokságban a 20 meccsből csak 14-en játszott és ezeket érte el a 12 gólt összesen 847 perc. BL-el és kupával együtt van 20 meccsen 17 gólja 1314 perc alatt , ami egyáltalán nem rossz mutató.

        „és a Monacoban is fosta a gólokat.”
        Nem fosott ő már ott semmit, ha így lett volna, vajh miért váltak volna meg tőle?”
        Nagyon jól indult ott is a karriere , fej-fej mellett haladtak Ibrával a góllövő listán , csak azt jött a komoly térd sérülése és ez miatt még a VB is kimaradt neki.
        A Monaco pedig elengedte a PL-be két évre opciós joggal , mert MU-nak nagyon kellett csatár , ott nem vált be , nálunk pedig összesen 363 percet , mert sérült volt.

        A szezon elején még nem számoltak vele Monacoban a kezdőben , de azóta beverekedte magát és kiváló formában játszik. Továbbra sem értem , hogy miért kellene eladniuk a legjobb támadójukat.

        „Mutass nekem pár dél-amerikai csatárt, aki 30+-osan még százával verte a gólokat komolyan vehető ligákban… ” százával csak Messi és CR veri a gólokat , de miért ne lehetne kivétel ? De jó , ott van/ volt : Tevéz ,Bacca,Pizzaro,Palacio , Milito , de Higuaín és Cavani is 29 évesek.

      • Posted 2017-01-16 15:38 0Likes
        by Zenzo

        „”Mutass nekem pár dél-amerikai csatárt, aki 30+-osan még százával verte a gólokat komolyan vehető ligákban… ” százával csak Messi és CR veri a gólokat , de miért ne lehetne kivétel ? De jó , ott van/ volt : Tevéz ,Bacca,Pizzaro,Palacio , Milito , de Higuaín és Cavani is 29 évesek.”

        És ezek közül szerinted melyik támasztja alá a te igazad, miszerint megéri megtartani 30+-os délamcsi csatárt? 🙂 Melyikkel járt annyira jól a csapata, hogy ne érte volna meg leakasztani érte egy valag pénzet, ha befutott volna egy túlzóan jó ajánlat érte? Már persze, aki a felsorolásból beleillik a sorba, mert ugye a fele sem… 😉

      • Posted 2017-01-16 15:43 0Likes
        by Endy919

        De egyik kérdéseddel ütöd a másikat. Először azt kéred , hogy mutassak pár dél-amerikai támadót , aki stabilan hozza a gólokat. Leírtam neked párat , most ezekbe belekötsz , hogy de miért ne adta volna el a csapatuk ket egy valag pénzért 😀

        És ki az , aki nem illik bele a sorba ? Figyelek mester 🙂

      • Posted 2017-01-16 16:08 0Likes
        by Zenzo

        Pajti, azért nem olyan hosszú ez a mondat:
        „Mutass nekem pár dél-amerikai csatárt, aki 30+-osan még százával verte a gólokat komolyan vehető ligákban..” >> nem azt mondtam, hogy írj le pár csatárt találomra 😉

        A Tevéz ,Bacca,Pizzaro,Palacio , Milito, Higuan, Cavani nevekből utóbbi kettőnél te is leírod, hogy még 30 sincs, szóval kiestek. Tevezzel kezded, aki 30 évesen hazahúzott a faszba. Kapásból három kiesett. Milito utoljára a 11/12-es szezonban volt komolyan vehető csatár komolyan vehető ligában – szintén nem nyert. Talán Palacio és Bacca elfogadható érv, de egyrészt egyik sem kifejezetten top csapatban tolja jelenleg (jelenleg sem az inter, sem a milan nem az), ráadásul Palacio sem igazán termel már jó 2 éve.

        Arra próbáltalak (volna) rávezetni, hogy 30 felett igazán kevés top csatár van, aki képes huzamosabb időn keresztül még teljesíteni, és nem Kínában, USA-ban vagy Katerban, hanem „komolyan vehető ligában”, azaz az európai top5-ben – az az egy-két kivétel pedig, mint amilyen mondjuk Drogba vagy Ibra, azok meg nem dél-amerikaiak, nem véletlenül.

        És most komolyan, még mindig arról akarsz meggyőzni, hogy feltételezve a hír igazát, nincs értelme elfogadni egy 30+-os, utóbbi két évet főleg sérüléssel tarkítva, abszolút bukóban lehozó kolumbiai csatárért egy 45M-ós eladást, mert épp rúgott 12 gólt 🙂 ráadásul mindezt olyan nevekkel alátámasztani, akik ezt nem támasztják alá 😉

      • Posted 2017-01-16 17:01 0Likes
        by Endy919

        „ott van/ volt : Tevéz ,Bacca,Pizzaro,Palacio , Milito , de Higuaín és Cavani is 29 évesek.”

        van/!!!volt!!! , ezt véletlenül nem figyelted , tehát máris visszaugranak páran a játékba 🙂

        „És most komolyan, még mindig arról akarsz meggyőzni, hogy feltételezve a hír igazát, nincs értelme elfogadni egy 30+-os, utóbbi két évet főleg sérüléssel tarkítva, abszolút bukóban lehozó kolumbiai csatárért egy 45M-ós eladást, mert épp rúgott 12 gólt 🙂 ráadásul mindezt olyan nevekkel alátámasztani, akik ezt nem támasztják alá ;)”

        igen erről akaral meggyőzni , mert egy klasszis támadórol van szó, aki évekig top5 , de lehet , hogy top3 center volt , csak a sérülése tönkre vágta két évét (jó lenne nem csak a PL-ben való teljesítménye alapján megítélni) , de most újra fitt és ismét klasszis formában játszik. Az meg hogy 30 éves miért akkor baj. Drogba pl. 30 éves kora után kezdett igazán jó lenni , ami az afrikaiakra sem jellemző..

      • Posted 2017-01-16 15:58 0Likes
        by kormolar

        csk lett Monacoban, azért az jelenthet vmit…nem biztos h csak azért kell egy játékos mert 100-ával lövi a gólokat…az is lehet h mint ember van nagy szerepe a csapatban, mint akire a fiatalok felnéznek… lehet h Falcao vezéregyéniség lett a Monacoban, aki tudja a csapattársakat motiválni …elég fiatal a Monaco kerete…kell aki összetartsa a csapatot…az ilyen játékosoknak akik azért letettek már vmit az asztalra,van hatásuk a csapatra…most tuti nem adnám el én sem főleg h a BL-ben továbbjutottak….télen nem tudnák pótolni megfelelően…

      • Posted 2017-01-16 17:03 0Likes
        by Frenky54

        A kedvencem Gabriel Batistuta volt,aki 1991-2000 között 186 gólt lőtt a Fiorentina színeiben, a Romaban 2000-2003 között 33 volt a „termés”- térdsérülés miatt kénytelen volt visszavonulni, ill.”levezetni” az araboknál.
        Az olasz riporter:”bati-bati-bati-góóóóóóóól”
        https://www.youtube.com/watch?v=PHkv23hYads

      • Posted 2017-01-16 18:45 0Likes
        by Endy919

        Neve ismerős , de játszani nem láttam . Videók alapján viszont jó kis csatárnak tünt .

      • Posted 2017-01-16 19:22 0Likes
        by Frenky54

        Az utolsók között volt ,akik erőből lőttek, képesek voltak „egyenest”a labdába rúgni,nem csavargatták a labdát.
        https://www.youtube.com/watch?v=x5TcEZXuHb4

      • Posted 2017-01-16 19:59 0Likes
        by Endy919

        Brutális. És ahogy látom , két lábas volt. Jól jönne a micsapatunkba is egy ilyen mesterlövész.

      • Posted 2017-01-16 20:19 0Likes
        by WehaveNoHistory

        És a géppuskás gólöröm, újra 10 éves vagyok 😀

      • Posted 2017-01-16 20:19 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Ganxsta Zolee is meg „énekelte” Batistuta a király 🙂 Hatalmas spíler volt 😉 Akkor voltam taknyos kölyök mikor ő focizott, miatta szerettem meg a focit, Desailly miatt meg egy klubot 😉 😀

      • Posted 2017-01-16 18:55 0Likes
        by Endy919

        Azok a nevek a AS-ben ..huuh. Mind legenda.

      • Posted 2017-01-16 14:13 0Likes
        by Rammschein

        …megtáltosodott, mint Torres mikor visszament az Atlétatrikóhoz… úgy látszik csak itt nem akart menni a dolog. .DDD

  • Posted 2017-01-16 12:58 0Likes
    by salsal

    Újabb Costa hírek:

    https://www.express.co.uk/sport/football/7
    54680/Diego-Costa-Chelsea-Antonio-Conte-bust-up-training-ground-Cobham-news-gossip/amp

  • Posted 2017-01-16 14:50 0Likes
    by gorkaf78

    Töprengtem a Costa-ügyön és én a következőt tenném a board helyében: új szerződésajánlat, jobb kondíciókkal (heti 150—->200). Kap Costa egy hét gondolkodási időt, hogy döntsön. Ha addig nem hosszabbít, és tényleg van kínai ajánlat, akkor le kell húzni a sárgákat és mehet a branyol is bohóckodni Ázsiába.

    • Posted 2017-01-16 14:52 0Likes
      by Endy919

      Ha minden igaz , megkapta a 200-as ajánlatot és visszadobta.

      • Posted 2017-01-16 14:55 0Likes
        by gorkaf78

        Ebben az esetben megkérdezném a vezetőség helyében tőle, hogy mennyit szeretne? Max. 250-ig mennék el, ha ezen felül kér, akkor mehet is pakolni.

      • Posted 2017-01-16 14:58 0Likes
        by salsal

        Én csak azt nem értem ebben az egészben, hogy bevallottan vissza akart térni a matracosokhoz nyáron, paycut ellenében is. Ezek után azt gondolnám, hogy elsősorban az vezérli, hogy jól érezze magát a csapatban, ahol játszik, nem a pénz. Erre most jön ez.

        Egyébként igazad van, ha neki megér heti fél millát az, hogy cserébe a karrierjét lehúzhatja a wc-n, akkor mehet. Senki sem pótolhatatlan.

      • Posted 2017-01-16 17:18 0Likes
        by Rammschein

        Lehet a zöldhasú miatt meggondolta magát… Nem ő lenne az első.

      • Posted 2017-01-16 23:28 0Likes
        by Diego Costa

        Azt mondta, hogy itt is nagyon jól érzi magát és, hogy családi okok miatt akart visszatérni.

      • Posted 2017-01-16 14:59 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha egy játékos azon hisztizik, hogy neki heti 200 (de már a 150 is) nem elég a maradáshoz, akkor nem akarom kék mezben látni. (igaz semmi bizonyított tény nincs erről)

    • Posted 2017-01-16 21:17 0Likes
      by WudigessBoi

      Van egyébként egy olyan tendencia, hogy a játékos remekül játszik, elkezd rászolgálni a magasabb fizura, s amint megkapja, már romlik is a teljesítménye.

  • Posted 2017-01-16 15:22 0Likes
    by babence

    Én azt nem értem, ha Costa hasonló formában játszana, mint eddig, akkor egy potenciális PL serleget, arany cipőt és akár egy PoTY címet cserélne le egy Kínára, meg egy kétszer akkora valag pénzre, mint amennyit már amúgy most is megkeres.
    Ehhez nekem nagyon, nagyon rosszul kéne éreznem magam a klubnál.

    • Posted 2017-01-16 15:25 0Likes
      by gorkaf78

      Én azt gyanítom, hogy valaki (pl. a menedzsere) megzavarta a fejét, mivel egy sikeres transzfer esetén komoly bónuszt tudnának a vérszívók miatta leakasztani. Costa szerintem egy egyszerű parasztgyerek (nem pejoratív értelemben), aki befolyásolható a ‘jóakarók’ által…

      • Posted 2017-01-16 23:26 0Likes
        by Diego Costa

        Lehet, hogy magától a pénztől szédült meg, nem is kellett ráhatás. Ettől függetlenül a menedzserek ritka pénzéhes unszimpatikus emberek, már már politikus szintet ütnek meg.

        Pedig mikor Oscar elment pont azon jutott eszembe, hogy Costa tuti nem menne el a nagy küzdő mentalitásával. Feltéve persze ha igazak a hírek.

    • Posted 2017-01-16 15:30 0Likes
      by kormolar

      igen ám de a csapat többi tagjának akik részt vett Leicester ellen, nekik ma nem volt edzésük… szal nemhiszem h ez olyan rossz dolog lenne…

      • Posted 2017-01-16 16:36 0Likes
        by myheartisblue

        Én tudom, hogy kedden kezdődnek az edzések, hisz ezt mondta Antonio a sajtótájékoztatón. Szval ezt pozitív hírként írtam ide fel, nem ijesztgetésként.

    • Posted 2017-01-16 15:35 0Likes
      by kormolar

      skyports így hozta le:
      „Sky sources: Chelsea players have had Sunday and today off but Diego Costa has been at the club’s training ground on both days. Costa has been having treatment on his back injury and training on his own.

      Head coach Antonio Conte has not been at the training ground yesterday or today, and Chelsea players will return to training tomorrow morning.

      Costa’s injury will continue to be monitored by Chelsea’s medical team and a decision will be made tomorrow to see if he can return to full training with the rest of the Chelsea squad.

      Conte will speak to Costa tomorrow at Cobham about his future at the club.”

      azért így már teljesen másképp hangzik….

      • Posted 2017-01-16 17:41 0Likes
        by kasata91

        Lehet úgy érzi jobb erőnlét kell a Chinese Super League-hez 😀

  • Posted 2017-01-16 17:17 0Likes
    by Rammschein

    Facen olvastam az egyik szurkoló csoportunnál, hogy Misit még a PSG-be sem engedjük el. LOL.

  • Posted 2017-01-16 18:51 0Likes
    by BlueCech01

    Az ANK továbbra is elég foscsi. Így, hogy már egyéniségek sincsenek, igazából azt sem tudom, miért nézem.

    • Posted 2017-01-16 18:54 0Likes
      by Endy919

      Született már más eredmény , mint X ?

      • Posted 2017-01-16 18:56 0Likes
        by BlueCech01

        Manéék ütötték Tunéziát. Szenegálnak egyébként meglepően minőségi kerete van.

      • Posted 2017-01-16 18:57 0Likes
        by Endy919

        Igen , most nézem. Szerintem ők , vagy Algéria fogja megnyerni a tornát.

        Djilo viszont a keretbe sem fért be ? 🙁

      • Posted 2017-01-16 19:00 0Likes
        by BlueCech01

        Pedig Kulibálival mekkora duót alkotott volna.

    • Posted 2017-01-16 21:41 0Likes
      by Zenzo

      Én már nem nézem. De amióta az afrikai játékosok „kimentek a divatból”, a korábbinál is lejjebb ment a színvonal, pedig sosem volt igazán top quality. Inkább a móka miatt nézte az ember, mint a fociért.

      • Posted 2017-01-16 21:55 0Likes
        by BlueCech01

        Jelenleg az egész ANK-n két játékos van, aki úgymond színvonalat képvisel: Mahrez és Aubameyang, de szerintem ez nagyon vékony, még ha egy ANK-ról is beszélünk. Eddig azért csak volt egy vegyes sztárfelhozatal, most meg egy Manénak is örül az ember, aki tény, jó kis spíler, de miatta még senki nem ült le megnézni egy meccset.

      • Posted 2017-01-16 21:57 0Likes
        by Endy919

        Háááát , azért elgondolkoznék , hogy Mané vagy Mahrez kéne inkább a csapatba.

      • Posted 2017-01-16 21:58 0Likes
        by BlueCech01

        De most ez mennyire releváns a torna szempontjából?

      • Posted 2017-01-16 21:59 0Likes
        by Endy919

        „Jelenleg az egész ANK-n két játékos van, aki úgymond színvonalat képvisel: Mahrez és Aubameyang”

        Ha már megemlítetted Mahrezt , akkor Mané is bőven odafér.

      • Posted 2017-01-16 22:05 0Likes
        by BlueCech01

        De itt most nem képességekről van szó, hanem egyéniségekről. Mahrez első afrikaiként lett a PL-év játékosa, vezére volt egy PL-győztes csapatnak, 5 meccsen 4 gólt lőtt a BL-ben és etc. Mané még ettől azért nagyon távol van.
        Mondom, jó kis spíler, de jelenleg még nagyon nem az a szint, akiért bekapcsolna bárki egy meccset, kivéve persze ha a csapatában játszik.

      • Posted 2017-01-16 22:20 0Likes
        by Zenzo

        Igen, ezt adom, egy Drogbáért leült ANK-meccset nézni egy nem-Chelsea drukker is, Mikelért már nem nagyon.

        Azért annak idején, mégha nem is hasítottak annyira, mint a nevekből várható lett volna, egy Elefántcsontpart, Ghána, vagy Kamerun ki tudott állítani olyan csapatot, ahol 3-4-5 vagy akár több, neves, jó csapatban nem csak epizódszerepet kapó játékos lépett pályára, ez jóval több nézőt vonzott a tv elé olyan semleges országokból is, mint Anglia, vagy éppen MO.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com