Ébredünk-e a rémálomból?

photoTekintve, hogy mindenszentek előestéjén, hát valójában előestéjének delén eljő a média által generált idei José Mourinho kirúgások 43. alkalma, a mi rémálomszerű vesszőfutásunk pedig csak egy meccsel több lett a ligakupából való kizúgásunk okán a hét derekán, egy újabb remek alkalom lesz a Chelsea-Pool, hogy felébredjünk ebből a valószínűtlen, és egyre hosszabb rettenetből.

Maga a mindenszentek egy többnapos ünnep, de egyike azoknak az egyházi eseményeknek, amit a megfelelő vallások különbözőképp ünnepelnek. Október 31. főleg az angolszász országokban számít kiemelt eseménynek – bár egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban is, miután a nagy gengszterváltás után ránkszabadult szabadsággal részben annyit kezdtünk, hogy egyre inkább átvesszük Amerika ünnepeit. Ennek tiszteletére, de legalábbis ennek jegyében a BT Sport egy igen fasza felkonfot nyomott, amit már betoltam anno a kommentok közé, de most álljon itt is, mert jó cucc.

 

Mindenesetre holnap, szombaton eljöve all hollow’s evening, azaz minden szentek estéje, mi pedig végigcsodálhatjuk minden szentünk pályára lépését, kezdve az olyan szentekkel, mint Fabregas, vagy a megbűnhődött, ezért újra tettrekész Matics, aztán meglátjuk, hogy a főünnepkor, vasárnap, november elsején gyertyát kell-e gyújtanunk megemlékezésként a csapatért, vagy már eleve a november másodikára koncentráljunk, ami nevezetesen a halottak napja, amikoris az elhunyt, de üdvösséget nem nyert, még tisztítótűzben lévő hívekért szólnak a harangok.

graveyard

Utóbb, mikor nekivágtunk egy igen érdekes 5 meccses sorozatnak, írtam, mondtam, hogy ez az 5 meccs igen sok mindenről dönt majd a szezon végkimenetelét illetően, és milyen fasza lenne, bár jelen helyzetünkben valószerűtlen, ha hoznánk egy 5/5-öt. Na ehhez képest javuló játék, és mindkétszer borzalmas bíráskodás mellett hoztunk egy 2/0-át. Nem kell nagy fejszámolás hozzá: Ligakupát a szezonban már nem nyerünk. És hát, ha még volt is valaki nagyon bizakodó korábban, szerintem már ők, mi is látjuk, hogy PL címvédés sem. A BL-hely, azaz a bajnoki legalább negyedik pozíció még reális cél mindenképpen, de javuló játék, bíztató jelek ide vagy oda, el kell kezdeni meccseket nyerni és pontokat gyűjteni hozzá.

Igyekezve elkerülni a nagyon kellenek a pontok meg győzelmek immáron rendszeresnek tekinthető kérdéskörét, azért mutassak már rá, hogy a bizonyos (min) negyedik helyért folytatott harcunkban igen értékes 3 pont lenne a szombati. Egy, még össze nem álló Liverpool, akit José egyébként is minden riválisnál többször győzött le, új edzővel, a Stamfordon… én magam általában nem vagyok híve az ilyen hosszú távú mutogatásnak, de a végelszámolásnál bizony ez a győzelem sokat érhet, mint ahogyan a meccsben benne lévő, esetleges vereségünk is sokba kerülhet.

A forduló nyitómeccsén ha nyerünk, sem tudunk a felső házba kerülni, hacsak, valami frenetikus véletlen folytán az előttünk álló 5 csapat mind vereségbe szaladna, pedig erre még akár némi sansz is mutatkozik, hiszen a WBA a Leicestert fogadja, a Swansea az Arsenalt látja vendégül, a Watfordhoz a West Ham utazik, a Stoke a feltámadó Newcastlenél vizitál, viszont, hogy az Everton a Sunderlandet fogadja, mégiscsak eléggé inog a zászlórúd. A Pool a 9., éppen 1 meccsnyi három ponttal és +2 gk-val előttünk, így egy esetleges 3-0-ás győzelemmel… háháhá… fel kéne ébredni a 26-os számú ábrándjárat utasának.

table

Nem mellesleg tekintve a két csapat helyzetét, szerintem a meccsünk akkora 1-1 lesz, mint a ház, a Pool idén a Villa, már a PL-ben 5 döntetlennél jár, de az októberük a hétközi B’mouth elleni győzelmet leszámítva így néz ki: DDDDD. És nem röhögök rajtuk, hanem októberben konkrétan 5 döntetlent hoztak le, a 3 PL (Everton, Spurs, Soton) mellett 2 Európa Ligás is befigyelt, amely sorozatban 3 meccsen ezzel 3 döntetlennel állnak, mindhárom meccs 1-1-re végződött. Sky Merson még nem állt le azzal, hogy Chelsea győzelmeket jósoljon, szerinte 2-0-ra nyerünk, mondanám, hogy bár lenne igaza, de hát… értitek.. úgyse.

Ami nekünk nagyon fájhat, hogy a jóképességű Stoke a csakugyan ugyancsak jóképességű Friend jóképességű asszisztálása mellett rommátörte a keretünk nagy részét, de legjobb csatárát szó szerint véve is, Costa pedig repedt bordákkal aligha fog pályára lépni, mégha a csapat egyelőre ködösít is ekörül. Lesz pár játékosunk, aki valami mérföldkővel a hátán lép pályára, márha; az egyik a Pool-vadász JT, aki már 17 találatnál jár a Pool ellenében, ráadásul 550. alkalommal húzhatja fel a CSK karszalagot. Ha már a másik Pool-killer, Ivanovics nem lehet ott, legyen most király a 100. PL meccsére készülő Oscar, vagy, ha mégis pályára lép, akkor az 50. Chelsea meccsére készülő Costa.

A legutóbbi találat
A legutóbbi találat

A legfrissebb infók szerint, ami alatt a most zajló sajtókörítést értem, Courtois és Ivanovics bevethetetlen, Pedro és Costa esetében a döntés még nem végleges. Mindkettőnek volt ma erőnléti edzése, aztán dönt a stáb, hogy pályára lép(het)nek-e. A két edző egyébként kölcsönösen felszopta egymást, Kloppo dobott azért egy merészet, mikor elsütött egy ilyet:

„When I was in Germany sometimes we sent each other short messages,” said Klopp. „I am full of respect for his work. If you are not a journalist or a referee, he can be a nice guy. I’m neither of those. He is a nice guy. He is emotional, I am emotional.”

Egy biztos, a Chelsea-Liverpool egy top rangadó, függetlenül attól, hogy a kilencedik látogat a tizenötödikhez. Mindkét csapatnak kellene az eredmény, egy picit talán nekünk fontosabb. Szépen szólna, ha Jürgen első PL győzelme épp a Chelsea ellen történne, de szerintem ő lenne inkább az, aki jobban örülne akár az 1-1-nek is, amit még mindig tartok, hogy kb 85%-kos valószínűséggel végeredményként láthatunk.

Jack O'Lantern legyen velünk
Jack O’Lantern legyen velünk

Végszóként, idetolom, amit José Ramires új kontraktja kapcsán tolt be a közösbe:

„It’s not this season, it’s not tomorrow – it’s what he’s doing since he came to Chelsea. It’s his mentality as a group man. He is a player that is ready to play, to be on the bench, to be in the stands, to play as a midfielder or a goalkeeper or a striker, to play where the teams needs him. He’s one of these guys that every manager loves and I am happy the club recognised he deserves that [the new contract]. Everybody is happy because Ramires is one of these guys not many recognise what he is really is and what he means.”

Magyarul: megvan José új Mikelje. Nyilván nem egy sokkal fiatalabb kiadása, meg talán jobb sem, de egy vízhordó, egy csapatjátékos – ilyenek is kellenek. Tegnap a hír kapcsán feltettem a kérdést, tud-e valaki használható indokot a megtartása mellett – ez végeredményben egy elfogadható érv. Persze egyben némileg egy újabb szög Ruben padhoz kapcsolásához is. „Nem sokan veszik észre, milyen valójában és mit is jelent ő valójában a csapatnak”. Hát, én még mindig egy vagyok ezek közül a ‘sokak’ közül.

De mivel egyelőre a szezonban sokkal rosszabb dolgok is történtek és történnek velünk, mint Ramires megtartása, koncentráljunk csak arra, ami leginkább az orrunk előtt van, és valahogyan, nyögve, kínok között, de győzzük le a Poolt. Aztán majd ráérünk utána aggódni a sorsdöntő /1 hétközi, szerdai BL meccs miatt.  Champions of England, we know, what we are!

253 Comments

  • Posted 2015-10-31 15:31 0Likes
    by BlueCech01

    Az Idényben már harmadszor kalapálnak el minket otthon. A legrosszabb az, hogy esélyeink is alig voltak ezeken a meccseken…

  • Posted 2015-10-31 15:32 0Likes
    by kasata91

    The Sacked One

  • Posted 2015-10-31 15:38 0Likes
    by Sir Idemitirjak Boglárka

    Meglepő módon kevés a PLhez egy 35 éves Terry és egy középszer Cahill. Legtöbb gólokat tekintve legalább a legjobbak vagyunk. Zouma jó volt a szélen, de ma is középen nagyobb szükség lett volna rá.

    • Posted 2015-10-31 15:40 0Likes
      by Rammschein

      Terry lassú, így nem tud segíteni Cahillnek, akitől azért vannak jobb középhátvédek…. szóval egyetértek, Zoumát vissza középre télen meg még venni valakit oda…

      • Posted 2015-10-31 15:42 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Csak nem az én dolgom igazolni. Szezon elött ezért sírtunk, és ez csak egy lyuk a keretben.

      • Posted 2015-10-31 15:43 0Likes
        by Rammschein

        Sem az enyém, ezért nem is tudom kivel lehetne pótolni és honnan, meg mennyiért… valakit fizetnek ezért, nem engem…

      • Posted 2015-10-31 15:45 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Mourinhonak van a legnagyobb beleszólása a témában.

    • Posted 2015-10-31 15:40 0Likes
      by BlueCech01

      Eljött Johnny ideje.

      • Posted 2015-10-31 15:41 0Likes
        by Rammschein

        Johnny Bravo? 😀

      • Posted 2015-10-31 15:41 0Likes
        by BlueCech01

        DildoJohnny.

      • Posted 2015-10-31 15:41 0Likes
        by Gabor1092

        Viccet félretéve talán egy próbát megérdemelne. Nagyon nem lehet rosszabb mint a mostaniak

      • Posted 2015-10-31 15:45 0Likes
        by BlueCech01

        Az a baj, hogy már nem tudunk mit csinálni. Vannak védőink a padon, de azok megint ott rohadnak meg, közben Kenedy a jobbszélső hátvéd, Zouma a szélen próbálkozik, középen meg hibát hibára halmoznak Terryék. Ez már komolyan szánni való, nem lehet mást mondani rá.

  • Posted 2015-10-31 15:44 0Likes
    by Zoleee

    Ettől a gyenge liverpooltól ilyen simán kikapni…. Nagyon nagy a baj.
    Remélem Mourinho még kap időt Abratól, de tény, hogy nagyon szarok voltunk.

  • Posted 2015-10-31 16:20 0Likes
    by Endy919

    Monjuk Pulis elég nagy bravúrokkal tartotta bent a Stoke-ot . Nem próbálkozunk be nála?

  • Posted 2015-10-31 16:22 0Likes
    by BlueCech01

    Egyébként ha ez 1-4, még akkor sem lehetne egy szavunk sem. Eleve buszozni mentünk ki, a gólon kívül egy komoly helyzetünk volt, Oscar bombája. Még Ramires fejesében is annyi mák volt, hogy megpattant a Csángón. Ezek után mit mondjunk? Elől-hátul nulla volt a csapat ma is.
    Hajrá José meg minden, de ez már azért kezd szánalmas lenni. Augusztus óta egy helyben toporgunk. Nem változott semmit a csapat, egy minimálisan sem. De nem is vagyunk hajlandóak változtatni semmin, így hogy is várhatnánk el javulást?

    • Posted 2015-10-31 19:30 0Likes
      by babence

      Azért az hogy semmin nem változtattunk, nem teljesen igaz, elég sok kezdő ki volt próbálva.

      • Posted 2015-10-31 19:38 0Likes
        by BlueCech01

        Nem azt mondom, hogy nem változott semmi, hanem hogy nem vagyunk hajlandóak változtatni. Egyszerűen görcsösen ragaszkodunk holtig ugyanahhoz a tavalyi kezdőhöz. A mezőnyjátékosok a meccsek 95%-ain ugyanazok.

  • Posted 2015-10-31 16:51 0Likes
    by BlueCech01

    Aké gólpassz Watforban.

  • Posted 2015-10-31 17:00 0Likes
    by myheartisblue

    Ki kellett mennem az A csapattal, B-csapatos edzőm(óriási Pool-fan) ül mellettem, le konverzáció:
    – Nah Chelsea – Pool mennyi? -kérdezi.
    – 1:0-ra vezetünk jelenleg. -mondom.
    – Tudom, hogy alapember vagy, de ha holnap játszani akarsz és nyer a Chelsea Istenemre mondom nem játszol. Hívj annak a Mourinhonak, intézkedj.

    Bocs fiúk, nem bírom ki a heti mennyei nélkül…

  • Posted 2015-10-31 17:13 0Likes
    by myheartisblue

    Jose Mourinho took his staff for a ‘team meeting’ after the Liverpool defeat. Location? The middle of the pitch.

    Kész,vége?

  • Posted 2015-10-31 19:40 0Likes
    by Lavid Duiz

    „Jose Mourinho’s position as Chelsea manager is not under immediate threat, Sky Sports News HQ understands.”

  • Posted 2015-10-31 20:18 0Likes
    by SpecialOne10

    Real Madrid are willing to bring Jose Mourinho back to the Bernabeu if he is sacked by Chelsea, reports the Daily Express.

    However, Sky Sports News HQ
    understands Mourinho’s position as Chelsea manager is not under
    immediate threat despite their 3-1 defeat to Liverpool earlier today.

    • Posted 2015-10-31 20:20 0Likes
      by BlueCech01

      Zseniális paletta lenne:
      Chelsea: Mou, Ancelotta, Benítez, Mou, Ancelotti
      Real: Mou, Ancelotti, Benítez,Mou

      • Posted 2015-10-31 20:29 0Likes
        by Endy919

        Szóval miután másodszor is kivágjuk Carlot , jön Rafaaaa ? 😀

        Viccet félre téve , nyáron szinte biztos , hogy jön Guardiola.

      • Posted 2015-10-31 20:34 0Likes
        by BlueCech01

        Mitől olyan biztos az? Rühell minket, ráadásul a City sem fogja kevésbé csábítani.

      • Posted 2015-10-31 20:39 0Likes
        by Endy919

        Rühell minket … Szerintem inkább Josét. Abra szerintem már most bombázza az ajánlatokkal.

      • Posted 2015-10-31 20:42 0Likes
        by BlueCech01

        Josét is, de ne hidd azt, hogy minket a múlt alapján a szívünkbe zárt. Szerintem már csak elvből sem fog idejönni José káoszát javítgatni.

      • Posted 2015-10-31 21:14 0Likes
        by Endy919

        Vagy pont azért fog idejönni. Megmutatni , hogy amíg Josénak semmi sem jött össze(a mostani szezonra gondolok) , az ő csapata képes hengerelni.

      • Posted 2015-10-31 21:17 0Likes
        by Zenzo

        mit akartok itt Űrdiolával nyártól, mikor már most szabad Sherwood? 🙂

      • Posted 2015-10-31 21:17 0Likes
        by Endy919

        Most Pulis kell .

      • Posted 2015-11-01 01:29 0Likes
        by myheartisblue

        sőt Redknappet! 😀

      • Posted 2015-11-01 10:07 0Likes
        by danesdzsu

        Nem szabad, kiégne a szemetek, nem szoktátok még meg, hogy focizhatnak is a pályán. Előbb Poch, aztán Sherwood, és csak utána jöhet az isteni ‘arry.

      • Posted 2015-10-31 21:18 0Likes
        by BlueCech01

        Ezért ő nem fog éveket áldozni a karrierjéből.

      • Posted 2015-10-31 21:20 0Likes
        by Endy919

        A PL siker szerinted neki senki ?
        No meg egy picit erősítésel a BL-be is beleszólhatunk .

      • Posted 2015-10-31 21:21 0Likes
        by BlueCech01

        Ha PL-sikert akar, megy a Citybe. Ott kkész a csapat mostly, ő meg azt amúgy is a szereti.
        Nekik meg már amúgy is csak az hiányzik, hogy valamit letegyenek nemzetközi szinten is.

  • Posted 2015-10-31 20:28 0Likes
    by Zenzo

    Hali, most értem haza. Mindjárt nekifutok a kommenteknek.

    A meccset sajnos nem láttam. Az eredményt megnéztem telefonon, és komolyan mondom, nem tudtam abbahagyni a röhögést.

    • Posted 2015-10-31 20:29 0Likes
      by Endy919

      Meccs után sem fogod 😀 komikus jelenetek sorait fogod látni.

      • Posted 2015-10-31 20:48 0Likes
        by Zenzo

        Nem tudom, mikor fogom tudni pótolni. Talán a jövő hét elején. Pedig még egy sört is tettem az 1-1-re, nem értem, ez hogy lehet 🙂

    • Posted 2015-10-31 20:46 0Likes
      by Zenzo

      Nem volt nagy durrantás, látom nélkülem már itt is csend van 😛 :))

      Meglepődve én már nem vagyok, ezen sem. Tessék, most már mindenki boldog lehet, Iva után kihagytuk Fabregast, meg Maticsot is, mégis hurka lett a vége. Ugyanazt tudom mondani, mint a WHU meccs után: tök mind1, mit csinál ez a csapat, az eredmény ugyanaz lesz. Állhatunk mi fel bárhogy, bármilyen kezdővel, cserékkel, taktikával, úgy látszik, most fizetjük az árát a bajnoki címünknek. Hát, mint mondjak, jó drága…

      • Posted 2015-10-31 20:54 0Likes
        by BlueCech01

        Én az eredményt inkább annak rovom fel, hogy a védelem teljesen szétforgácsolt volt. Középen nem volt stabilitás, mert Zoumát kivágtuk a szélre, az utolsó 20 percre meg már Kenedyt is.

        Egyébként elég meglesni Benteke gólját, abban benne van a védelem egész meccses teljesítménye:

        http://rutube.ru/video/7c10202b26a2e99ed0497c7acd4c7785/?autoStart=true&bmstart

      • Posted 2015-10-31 20:54 0Likes
        by mohacsia

        Karma? Balszerencse? Komolyan? Őszintén kiváncsi lennék, hogy nektek hány bukott meccs kell ahhoz, hogy Mou felelősségét elismerjétek!

      • Posted 2015-10-31 20:55 0Likes
        by BlueCech01

        A szíriuszi ősmagyarok hibája.

      • Posted 2015-10-31 21:15 0Likes
        by Zenzo

        Én nem tagadtam és nem tagadom José felelősségét ebben az egészben. Nyilván az ő hibája is. Csak, más kérdés, hogy én nem az ő nyakába varrom az egészen, és nem gondolom, hogy az jelenti a megoldást, hogy kitesszük. Ez nagy különbség szerintem. És nem, nem karma, ez egyszerű sorozatos balszerencse, szar teljesítménnyel körítve.

        Félreértések elkerülése végett a ‘balszerencse’ alatt a következőket értem: gól helyett kapufa. Gól helyett 2 cm-vel a vonalról kikanalazott labda. Gól helyett 2 cm-es les (amit a javunkra nem, ellenünk befújnak). Rossz, túlzó, hibás – vagy mindez egyben – bírói döntések sorozata.

        Mou is felelős, hogy idáig jutottunk, de mint edző, ami a kezében lévő lehetőség ilyenkor, szezon közben, nagyon sok mindent kipróbált, nyilván az olyan extrém elképzeléseket leszámítva, mint a fél U21 keret pályára küldése, Ápi csatárként, Costa szűrőben, Zouma kapuban, stb. Ezt leszámítva szétforgatta a keretet, padra vágta már minden sztárját, stb. Te hogy nevezed azt, amikor már sehogyan sem megy?

        A legegyszerűbb megmutatni JM-nek az ajtót, igen. Megoldásnak megoldás az is. Csak nem az enyém. Ha igazán fel akarunk érni a nagyok közé, akkor el kell tudni fogadni, hogy vannak szar szezonok is, és akkor is ki kell tartani egy elgondolás mellett. Ezt azóta, amióta nagy klubot játszunk, még egyszer sem tettük meg. Megvolt a pálfordulás azzal, hogy visszahoztuk Josét. Akkor most már ne csesszük el azzal, hogy 10 rossz meccs után ismét kivágjuk. Szerintem. És nem azért, mert ő nem felelős a kialakult helyzetért. Hanem számtalan más okból, amik közül csak pár az, hogy még így is a világelit top edzői közül egy ül itt, aki felettéb alkalmas arra, hogy hosszú távon is szolgálja a Chelseat.

        De csinálhatjuk azt is, amit eddig: ha viharba kerül a hajó, adjuk a tengernek a kapitányt, aztán szerezzünk egy újat – hátha neki mindig sütni fog a nap.

      • Posted 2015-10-31 21:37 0Likes
        by BlueCech01

        Az azért nem igaz, hogy minden sztárunkat a padra mertük vágni. Costát pl. nem, aki eddig az idényben nem csinált mást 2-3 meccset kivéve, mint aljaskodott, hisztizett meg vagdalt. Ez még addig elment addig, ameddig 2 meccsenként lőtt egyet átlagban, de ha a performansza 90%-a ebben merül ki, akkor roppant frusztrálóvá válik a dolog. Ha most Falcaot komolyan azért vettük kölcsön, hogy a padon rohadjon meg, akkor nem értem, miért kellett Bamfordot kirakni. Rémy a másik, akivel totál érthetetlenül bánunk. Tavaly teljesen jó szintet hozott, idén meg csak fonnyad várva, hogy Costa kiállíttassa magát, és kapjon végre egy meccset.

        De Fabregast is csak most mertük kitenni, mikor már kb. 3 hónapja fék. Babát meg annyira semminek veszi, hogy Ivát szvsz máig ki sem vettük volna.

        Egyedül Hazard raktuk a padra, de szerintem rá eleve orrol Mourinho. Amikor lecserélte ma, a gesztusai a belga felé olyan hidegek voltak, de ezt már régebben is fel véltem fedezni.Eden hozzáállásával is problémák lehetnek, ezért került egyre inkább perifériába Mounál. De ez csak egy konteo.

      • Posted 2015-10-31 22:59 0Likes
        by Zenzo

        De Costa, mikor játszott, sokkal jobb volt, mint Remy vagy Falcao bármikoris a szezonban. És Falcaot harmadik számú csatárnak hoztuk, szóval ha úgy tetszik, akkor azért, hogy a padon rohadjon meg. Miért nem Bamford? Erre talán megfelelő válasz az, hogy a CP kezdőjébe sem tudja beverekedni magát.

        Azért, mert úgy gondoljátok, hogy aki szar, padra vele, de azonnal, attól még így nem lehet csapatot vezetni. Az meg, hogy „egyedül Ázárt”, már csak azért sem állja meg a helyét, mert Terry, Cahill, Matics, Ivanovics, Oscar, Pedro, Willian nehezen tekinthető senkinek. És most már Fabregas is csatlakozott a sorba. Egyedül Azpi az, aki nem senyvedett még a kispadon, más kérdés, hogy talán ő szolgáltatott rá a legkevesebb okot. 11 meccs, 90 perccel számolva 990 perc a max játékidő a PL-ben. Egyedül Ápi van 900 felett, Ázár és Fabregas 800 felett. Hétszázasokból van egy pár, de pölö nincs köztük Terry, vagy Will, és Oscar neve mellett meg 376 perc áll. Akkor most Ázárral vagy Oscarral van baja JM-nek?

      • Posted 2015-10-31 23:32 0Likes
        by BlueCech01

        De miért volt jobb? Meg mitől? Ebben az évben volt 3 értékelhető meccse. Azok sem azért, mert annyira aratott volna, hanem mert éppen elé törte Pedro a lövését vagy Willi neki passzolta le a kapus eladott a labdáját az üres kapura. Pont annyival volt jobb, hogy állandóan játékban van, nem úgy mint Rémyék, akik havonta kapnak 2 meccset, aztán ott feszengenek meccshiányosan.
        Bamfordról meg te sem gondolhattad komolyan, hogy a Palack a kezdőjébe kölcsönzi. Ők az egyik legerősebb középcsapat a PL-ben, várható volt, hogy az első osztályban totál szűz PB-nek epizódszerep jut majd.
        Így itt is maradhatott volna tizedannyi fizetésért, mint amennyit Falcaonak nyomatunk a rothadásért.

        Pedro mikor padozott? Meg Willian? Ivanovics??? Maticsot is jó két alkalommal raktuk a padra, abból az egyiket a Maccabi ellen emlékeim szerint. Azokat meg ne számoljuk már padoztatásnak, hogy átlag havonta 1 meccsen nem kezd az adott plaja, mert ennyi erővel mindenhol padozik mindenki. Cahill szintén ilyen.
        Oscar sérült volt majd egy hónapig emlékeim szerint, és azóta is voltak kisebb problémái, többször a keretbe sem nevezték biztonságból.

      • Posted 2015-11-01 09:07 0Likes
        by Zenzo

        Costa játéka többnyire gólveszélyes, csak neki sem megy be semmi, mint ahogy másnak sem a csapatban. De tessék, akkor itt van a Stoke meccs, ne menjünk messzire. Vessük már össze Costa és Remy játékát, mert a branyol kb a neki jutó kb 25 percben többet tett, mint utána Remy 90 percen keresztül. Pedig a fhanszia még gólt is lőtt. Igaz, ő is egy ilyen elé-pattanósat, de bevágta. Akkor most?

        Én ne gondoljam komolyan, hogy Bamford a CP kezdőjébe megy, de Falcao meg miért rohad nálunk, és tényleg padra hoztuk-e? Csak nekem nem áll össze ez?

        Figyi, én nem tudom, mit vártok. A kezdőből így vagy úgy, de már mindenki kimaradt. Te, ti nyomjátok azt, hogy „mer Mourinho csak ugyanazt a 12 embert játszatja”. Én csak számokkal mutattam rá, hogy ez nem igaz, mert mindenki kihagyott legalább 1 meccsnyi játékpercet, többnyire viszont többet is.

      • Posted 2015-11-01 09:36 0Likes
        by BlueCech01

        De te most mondtál egy meccset, hogy Costa mennyivel többet tett, mint az a Rémy, aki ezt megelőzően kb. egy hónapja kezdett a Castle ellen, azóta meg jobb esetben a padon nézte végig a meccseket.
        Costa játéka meg gólveszélyes, ha formában van. Idén 3-4 meccsen hozta azt, amit egy csatárnak kéne, a többin elbarmolt 1-2 helyzetet és ment a ragelés.

        Mi nem áll össze Falcaonál? Idehoztunk egy karriere mélypontján lévő támadót elég jó fizetésért, aki a padon fonnyadozik. Ennyi erővel tizedannyi fizetésért itt tarthattuk volna a champoban legjobb Bamfordot is, aki ráadásul fiatal meg HG.
        A CP-nek itt meg a lét a tét, akármilyen erőssé is nőtték ki magukat, nem fognak egy kölcsönifivel kísérletezgetni.

        Én nem várok semmit, csak te mondtad azt, hogy már az összes sztárt padoztattuk, ami azért nem igaz, mert két egymást követő meccsen talán Hazard padozott egyedül. A többiek meg 3 hónap alatt jó 3-4 meccsen nem kezdtek, ez meg kb. az átlag pihenés. Én nem mondom, hogy vágjunk mindenkit a padra, de azt se mondjuk már, hogy mindenki sztárt padoztattunk.

      • Posted 2015-10-31 21:51 0Likes
        by BlueCech01

        Amúgy az utolsó bekezdés elképesztően wordsworthi, jár érte a vote.

      • Posted 2015-10-31 22:11 0Likes
        by mohacsia

        Egyszerűen csak nem gondolom, hogy JM alkalmas a Chelsea hosszú távú vezetésére.

      • Posted 2015-10-31 22:49 0Likes
        by Zenzo

        én ezt elfogadom, sokan vélik így. De ez nem indok arra, hogy JM legyen mindenért a bűnbak, ami jelenleg a sorozatos pontvesztéseinket okozza.

      • Posted 2015-10-31 22:12 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        A mi kapitányunk sajnos már kifúrta a hajóját, aztán hirtelen beömlő vízzel nem tud mit kezdeni, mert ilyenkor az eddigi hajóit már rég elhagyta. Aki az eddig is látványos lyukakat nem látta, miért azzal számoltok hogy majd itt sokáig elirányít.
        Valaki meg mond 3 olyan dolgot ami miatt Mou lenne számunkra a jövő kapitánya, az meg tud győzni, és az érzelmi dolgokat hanyagoljuk.

      • Posted 2015-10-31 22:48 0Likes
        by Zenzo

        Nem értek egyet azzal, hogy JM az búvár kund, de ebben a vitában már nem győzzük meg egymást. Viszont ez az „eddigi hajóit már rég elhagyta” dolog ez szar duma, mert ennek semmi köze ahhoz, ami most van.

        A hajót bármikor meg lehet foltozni, szóval ez, hogy látta-e a lyukakat, vagy sem, megint csak feltevés, mert mi van, ha látta, csak nem volt fája (khm, Köve), a benszülöttek meg az istennek nem adták oda semmi pénzért?

        Hosszú távon nagyon nehéz az érzelmi dolgokat hanyagolni. Mert jó edző van sok, viszont hosszútávon azt tudod elképzelni, akihez-amihez kötődni is tudsz. Az ok pedig lényegtelen, hogy korábbi játékos, korábbi sikeredző, stb.
        De ha mindenáron akarsz 3 indokot, írok én hatot is, csak úgyis kikezded mindet, szóval belekezdeni is kár, úgy vélem – de szeretem a kihívásokat, tessék:
        1. világ top 3 edzőjének egyike
        2. győztes típus
        3. a Chelsea legeredményesebb edzője, hihetetlen mutatókkal és trófeákkal
        4. képes összerakni nyertes csapatokat
        5. ismeri a PL-t
        6. relatív fiatal, így lehet vele hosszú távra tervezni

      • Posted 2015-10-31 23:21 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Tényleg nem fogunk ebben a témában egyetérteni! Számomra ebből 6 érvből, jelenleg 0 ami látható és azt mutatja, hogy ideális lenne hosszútávon!

      • Posted 2015-11-01 08:32 0Likes
        by Zenzo

        Szőr Bogi fiam, te már megint ittál, vagy nem tudom. Az, hogy a 6 érvből szerinted épp egyik sem látható… hát ezt nem így mérik. Olyan nincs, hogy valaki, aki épp elvesztett 10 meccset, hirtelen nem top edző… mert attól NEM VESZIK EL, hogy huszonvalahány (elvileg 22 tán?) major trophyt nyert. 15 év alatt az az ember egy kivételével minden rangos bajnokság első helyén végzett már csapattal, emellett két különböző csapattal is nyert már BL-t, és minden csapatával egyéb kupákat, szóval igenis TOP EDZŐ, ráadásul igenis GYŐZTES TÍPUS, mert nem nagyon tudsz másik olyan edzőt mutatni, aki ilyen eredménysorral rendelkezne, ráadásul teljes karrierjét nézve: W65%, D20%%, L15,0%, meccsein (ami több, mint 600) átlagosan 2,15 pontot szerez.

        Azt nem is értem, hogy a CHELSEA LEGEREDMÉNYESEBB EDZŐJE neked épp hogy nem látható, mert JM a csapat 5 PL címéből hármat nyert, emellé berakott még egy FA-t, 3 Ligakupát, és egy CS-t. Ez megint nem olyan, ami tegnap megvolt, ma meg „nem látszik” 🙂 Az, hogy KÉPES ÖSSZERAKNI NYERTES CSAPATOKAT, ezekből következik. Csakúgy, mint ahogyan az is, hogy ismeri a PL-t… hogyan nyerhetne valaki angol bajnoki címet, ha nem lenne így??? Arról nem is beszélve, hogy olyan rekordokat tart, amiket SAF és társai előtt ért le, mint pölö 100 PL győzelem, stb.

        Az meg, hogy fiatal, megint nem egy relatív fogalom, mert egy 65 éves edzővel nem lehet hosszú távra tervezni. José viszont 52 éves, akár észre akarod ezt venni, akár nem.

        All in all, ha nem vagy képes az „érzelemmentes”, logikai érvelést sem elfogadni, meg kell fordítanom a kérdést, és nekem azt mondani, hogy ha nem ő, akkor mutass már nekem te most egy olyan edzőt, aki ideális lenne hosszútávon a Chelsea számára, és akkor írd már le, hogy mégis milyen érvek mentén, mert most már nagyon kíváncsi vagyok, milyen csodaembert tudsz előhúzni a tarsolyból. Mert egyedül Űrdiolát tudom elképzelni, viszont nála pölö a hatból kettő pont eleve nem jöhet szóba. Ha Rafával jössz, kiröhöglek és nem állok veled többé szóba 😀

      • Posted 2015-11-01 10:47 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Büszkén jelentem péntek óta egy korty sem.
        Leesett elsőre is, hogy a top edzőt
        és a győztes típust rá lehet mondani, viszont ha megnézed a jelenlegi helyzetet, akkor nem hiszem, hogy éppen ezeket a jelzőket mondanád rá. Okokat keresünk a vereségekre, akkor szinte mindig oda jutunk, hogy Mou az összes vereségben közre játszott.
        (második bajnoki címet már láttam, de csak azért mert addig se TV se internet elérés nem volt annyira város széle)
        Az a győztes csapat gyökeresen más stílusban játszott, de maga a foci is 10 év alatt elég más lett.
        Az, hogy fiatal csak azt mutatja még sokáig edzősködhet, azt nem hogy nálunk. AVB is fiatal volt.
        Nagy a kisértés, hogy leírjam Benitez nevét, de egy Mancinit is bedobhatnék mellé. 🙂 Előre meg nehéz megmondani ki válna be, mert Mou is úgy tűnt sokáig, ezért erre nem válalkoznék.

      • Posted 2015-11-01 12:39 0Likes
        by lamps8

        tehát még azt sem látod hogy relatív fiatal 😀 az kurva érdekes.

      • Posted 2015-11-01 12:51 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Alább írtam, az hogy fiatal az nincs összefüggésben azzal, hogy ő lenne hosszú távra a megoldás.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com