Benítez-Bridge-Back

A Szarkákkal meccselni sosem egyszerű menet. Állítólag idén edzőjük is van.

A héten megvívott kötelező talán a legkevésbé sem okozott meglepetést senkinek. Clementék idei agonizálásukat hűen prezentálták a Bridge közönsége előtt, és még így is mákosnak érezhetik magukat, amiért nem 4-5, hanem csak egyetlen lövést nyeltek be.
De ugorjunk is át az egyik szenvedő, nyomorúságos időszakot futó egyletről a másikra, melyet szintén egy, a padunkhoz annak idején közel álló – még kupát is nyerő – mester vezet, bár kétségtelenül jobb körülmények között, már csak azért is, mert három lúzerebb csapat náluk még így is lesz fixen.

A Newcastle 2016 márciusában akasztotta le Benítezt az akkor menesztett Steve McClaren helyére, aki valaki szerint jó ötletnek tűnt valamiért egy stabilizálódni akaró csapat élére, és aki azóta már újra kirúgatta magát a Derby-tól, jelenleg Jordi Cruyff kezei alá dolgozva a Maccabi Tel Avivnál.
Ehelyett a könnyfakasztó career move-sorozat helyett visszatérve Benítez cseppet sem kevésbé keserves nyitányaira, bár kétségtelenül látszott a keze a nyoma a ’Castle csapatán, és kétségtelenül ő is volt belátható időn belül az első komolyabb edző a padjukon, nem sikerült a végén benntartania a Szarkákat. A Spurs elleni 5-1 azért méltó búcsú volt a ligától.

Champós idényükben Benítez egy egészen benítezes idényt csapva végül az utolsó percekben besöpörte, köszönhetően Dwight Gayle találatának is többek között, aki első félévében kétségtelenül a Castle legjobbjaként húzta a csapatot a feljutás felé. Idén első gólját egyébként pont egy bigsix-csapat, a MU ellen szerezte meg nem rég.
Ahogy feljutottak, Bení nem hazudtolta meg önmagát, azonnal szerzett is három vitatható minőségű spanyolt (oké, Merino eddig elfogadhatóan tolja), valamint bezsákolta még a loan-army régi motorosát Atsut végleg, és eltapsolt cirka 22 milliót a Lejeune-Murphy kettősre, akik eddig szintén nem hoznak eredményes idényt, bár tény, esélyt sem igazán kaptak eddig.

Az idény előtt megvallom őszintén, egy amolyan igazi Benítezes csapatot vártam, akik az egyik körben otthon csapják halálra Wengeréket és rabolnak pontot Klopptól, majd a következő négy meccsen a Brighton-Stoke-WBA-Swansea ellen pont nélkül kullognak le a gyepről. Ehhez képest… nem!
Elképesztően gyenge sorozat van a hátuk mögött. Szeptember második hete óta egyetlen egy alkalommal szereztek három pontot a ligában, amikor a Palace-t verték el otthon októberben egyetlen találattal, szóval nyugodtan kijelenthető, hogy a ’Castle futballcsapatnak nevezhető ójjektum ellen szeptember közepe óta nem tudott győzelmet kicsikarni.

A Swansea ellen pihentettünk, most is felforgatott kezdő várható a hétközihez képes a BL-zárás fényében, nem kizárt, hogy jóval defenzívebben várva Benítez csapatát.
Ha a forduló kedvezően alakul, pontokban elléphetünk nem csak a dobogót uralva, de az ezüstöt is becélozva.

KTFFH.

 

776 Comments

  • Posted 2017-12-02 15:03 0Likes
    by Endy919

    Januárra Edennek több gólja lesz , mint Moratának úgy, hogy még a hisztis is fog termelni!

    • Posted 2017-12-02 15:05 0Likes
      by Blotunga

      Köszönhetően annak is, hogy Eden 2. csatárként gyakorlatilag azt csinál a pályán, amit szeretne. És élvezi is ezt a szabadságot!

    • Posted 2017-12-02 15:07 0Likes
      by BlueCech01

      Eden kimagaslóan kreatívan tolja idén, ahogy Blotunga is mondja, teljesen autonóm szerepkörben. Morata meg sajnos olyannyira függ a mögötte játszó társak kiszolgálásától, hogy igazából jelenleg ez reális kép.

      • Posted 2017-12-02 15:22 0Likes
        by Blotunga

        Amúgy Morata is sokat fejlődött a labdák megtartásában. Még van fennebb is, de azért ezt is látni kell.

      • Posted 2017-12-02 15:31 0Likes
        by BlueCech01

        Ennek igazából akkor lesz jelentősége, ha a rangadókon is önerőből érvényesülni tud.

      • Posted 2017-12-02 16:04 0Likes
        by Blotunga

        Nem értem teljesen, hogy mire gondolsz, de ha arra, hogy majd egymaga áthasít a védelmeken és veri a golókat, nem vagyok meggyőzőve, hogy ez reális elvárás tőle. Ő egy olyan csatár, akinek kell az előkészítés, nem az Aguero féle mindentbejátszó csatár.

      • Posted 2017-12-02 16:45 0Likes
        by BlueCech01

        Arra gondolok, hogy egyedül lövésig sem jut ötből négy rangadón. Ez cseszett sovány, és erre ne legyen már mentség 70 millió után, hogy „ki kell szolgálni”. Senki nem várja, hogy végigszántja a védelmet, de az meg a másik véglet, hogy totálisan nem tud önerőből semmit kezdeni velük.

      • Posted 2017-12-02 16:51 0Likes
        by Blotunga

        Ebben az esetben szerintem a 70 millió nem érv. Úgy gondolom, hogy ilyen testfelépítéssel nincs ahogy cikázni a védők között. Ha meg már van egy játszótársa, akkor egyáltalán nincs elveszve.

      • Posted 2017-12-02 16:55 0Likes
        by BlueCech01

        Továbbra is, nem cikázásról beszélek, hanem hogy egyedül hozzon össze legalább kaput találó lövést, akár egyet. Ez ne legyen már irreális elvárás könyörgöm ezen a szinten.

  • Posted 2017-12-02 15:07 0Likes
    by WehaveNoHistory

    NU kapus már kétszer „védett” vakon .

  • Posted 2017-12-02 15:07 0Likes
    by kasata91

    Na a kreativitás pihenőt kapott mára

  • Posted 2017-12-02 15:08 0Likes
    by Lavid Duiz

    Most, hogy a Nap (Eden) nyugovóra tért, világítson a Hold (Morata).

  • Posted 2017-12-02 15:11 0Likes
    by Blotunga

    Nem lett volna jobb Moratát pihentetni?

  • Posted 2017-12-02 15:12 0Likes
    by Endy919

    Moses utoljára talán tavaly ősszel játszott ilyen jól.

  • Posted 2017-12-02 15:25 0Likes
    by trueblue05

    az első negyed óra után azért kijött a különbség rendesen, a helyzetkihasználás viszont ma sem volt túl fényes. jó meccs volt.

  • Posted 2017-12-02 15:36 0Likes
    by Mri

    Amugy ha drinkwater/bakayoko helyett lenne egy vidal fenykoraban de kovezzetek meg még ramires is megnovelne a goljaink szamat

    • Posted 2017-12-02 15:39 0Likes
      by lamps8

      így van. Vidal, Naingollan ők lennének az igaziak .

    • Posted 2017-12-02 15:40 0Likes
      by Endy919

      Ramii<3

      • Posted 2017-12-02 15:41 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Inkább Mikel akkor már.

      • Posted 2017-12-02 15:46 0Likes
        by Chelsea4Ever

        Máig terápiára járok Mikel oldalpasszaitól…

    • Posted 2017-12-02 15:41 0Likes
      by trueblue05

      mivel az utóbbiakra már nincs esély, reménykedjünk inkább abban, hogy nemsokára jön Drinkwater/ Bakayoko fénykora. én inkább utóbbitól várom a fejlődést. Drinkwater jól nyomja szerintem, stabil, jól passzol, szerel stb. Persze nem világklasszis, de ezt akkor is tudtuk amikor leigazoltuk – amiért hoztuk, azt hozza.

    • Posted 2017-12-02 16:09 0Likes
      by Blotunga

      Igen ám, de mi a jelenben élünk! 😀 És ha Drink esetében nem is(vagyis nem valószínű), de Baka esetében az a bizonyos fénykor ezután kezdődhet.

      • Posted 2017-12-02 16:15 0Likes
        by Endy919

        Bakanak ez egy tanuló év. Sérülten végták a mélyvízbe , egy sokkal gyorsabb , fizikálisabb ligában . Látszik benne a potenciál , szerintem ő majd a következő szezonban fog nagyot robbantani , miután letudott egy full felkészülést a csapattal.

        Mert az már most látszik , hogy Maticnál sokkal technikásabb , és a keménykedésért sem kér bocsánatot. Ráadásul még nagyon fiatal. Nagyon fontos tagja lesz még ő a csapatunknak.

        Drinkyvel én amúgy totál megvagyok elégedve. Fél év kihagyás után teljesen korrekten teljesít. Nem egy Zidane , de mégsem olyan egybites , mint Mikel .

      • Posted 2017-12-02 16:19 0Likes
        by Blotunga

        Erről lenne szó! Pacsi! 🙂

      • Posted 2017-12-02 18:21 0Likes
        by Mri

        Ne erts felre nekem Bakayoko szemelyes kedvencem, csak nagyon feltuno, hogy meg kellene a trionk melle egy negyedik ember

  • Posted 2017-12-02 15:37 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Azért, hogy ma is hozzak valami negatívumat: katasztrofálisan sok tiszta lövőhelyzetet töketlenkedtünk el a 16oson vagy akár azon belül is.

  • Posted 2017-12-02 16:24 0Likes
    by lamps8

    Chalonak nem lesz könnyű dolga visszakerülni a watford kezdőjébe.

    amúgy Brown kezdett a Pool ellen.

  • Posted 2017-12-02 19:19 0Likes
    by trueblue05

    szokatlanul jó ez a meccs. az arsenal meg hihetetlenül szerencsétlen

    • Posted 2017-12-02 19:21 0Likes
      by Lavid Duiz

      Ja. Nézem én is. Micsoda „flipper” megy a MU kapuja előtt. 🙂

    • Posted 2017-12-02 19:30 0Likes
      by Endy919

      rég röhögtem ennyit egy meccs alatt

    • Posted 2017-12-02 19:38 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Lingardtól és Valenciától egy meccsen egyszerre gólt kapni azért nem kis tehetség!

    • Posted 2017-12-02 19:46 0Likes
      by kasata91

      20 méteren ennyi labdabirtoklast hagyni öngyilkosság.
      De Gea nélkül 5 fölött nyelnének már.

      • Posted 2017-12-02 19:46 0Likes
        by babence

        valami ilyesmiket várnánk Tibótól is alkalmanként :/

      • Posted 2017-12-02 19:47 0Likes
        by kasata91

        Ő egy szezon alatt nincs ennyiszer kiszolgáltatva mint ma gea

      • Posted 2017-12-02 20:00 0Likes
        by trueblue05

        soha nem szeretném ha egy arsenal így szétszívatná a Chelsea-t.

      • Posted 2017-12-02 20:20 0Likes
        by babence

        ez kétségtelen, én is csak a védések minőségére gondoltam

  • Posted 2017-12-02 19:48 0Likes
    by Blotunga

    Ez megint a MU taktika része, hogy percenként van az arsenalnak egy kaput találó lövése és nem épp a hazaguritások szintjén?! 😀

    • Posted 2017-12-02 19:54 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Mouringo magic van!

    • Posted 2017-12-02 19:55 0Likes
      by Lavid Duiz

      De Gea nem ember! 🙂

      • Posted 2017-12-02 20:19 0Likes
        by kasata91

        Rojo sem

    • Posted 2017-12-02 20:05 0Likes
      by BlueCech01

      Mármint hogy visszazárnak mint az atom mindkét félidőben? Ne lepődj meg, az.

      • Posted 2017-12-02 20:10 0Likes
        by Blotunga

        A visszazárás mit sem ér, ha minden támadást lövéssel zár az ellenfél. Amennyit láttam a meccsből hát de Geanak és a fennvalónak sokmindent köszönhetnek.

      • Posted 2017-12-02 20:20 0Likes
        by BlueCech01

        1-3-ra vezet a MU úgy, hogy totálisan lefocizzák őket, tipikusan olyan mérkőzés, ahol Mourinho akarata érvényesül. Az, hogy percenként nyomnak egy kaput találó lövést, egyszerűen nem igaz, kevesebb, mint a lövésük 50%-a talált kaput 31(!) lövés mellett, 80%-os labdabirtoklás mellett meg 7 kaput találó lövést összekaparni egy félidő alatt enyhén alapnak nevezhető.

      • Posted 2017-12-02 20:24 0Likes
        by Blotunga

        Nem tudom, hogy ez milyen statisztika, de kb 15 perc alatt volt 5-6 kapura lövés, amiből 3nál de Gea isteni keze és még nem tudom mi segített. Ha ez neked Mourinho magic, akkor részemről okés. Fölösleges tovább róla beszélni.

      • Posted 2017-12-02 20:27 0Likes
        by BlueCech01

        Értem, tehát volt az Arsenalnak 15 stabil perce, amihez kellett de Gea klasszisa, és már nem érvényesül Mourinho taktikája, amivel meg 70 percen át kiválóan tartották az Arsenalt 3 gólt lőve idegenben úgy, hogy 20 percet emberhátrányban toltak le. Zseniális a levezetésed.

      • Posted 2017-12-02 20:28 0Likes
        by Blotunga

        Vegyél mély levegőt!

      • Posted 2017-12-02 20:30 0Likes
        by myheartisblue

        BlueCech mellett állok, teljesen tudatosan történt minden. És ha Pogba nem fasz, kontrából még 4. is meglőtték volna.

      • Posted 2017-12-02 20:32 0Likes
        by Endy919

        Tudatosan beálltak , de az tudatos volt , hogy hadd lőjenek fél méterről , mert DDG majd úgy is védi ?

      • Posted 2017-12-02 20:35 0Likes
        by BlueCech01

        De most mi a védelem hibáin rugózunk, vagy a taktikán? Mert a kettő cseszettül nem ugyanaz. Ha azt akarjuk mondani, hogy kockázat nélkül megvalósult Mourinho taktikája, nyilván nem. Ha azt, hogy megvalósult, amit akart, a válasz igen.

      • Posted 2017-12-02 20:36 0Likes
        by Blotunga

        Akkor most olvasd el, hogy honnan indult a beszélgetés…

      • Posted 2017-12-02 20:37 0Likes
        by BlueCech01

        Baszki, 15 szar perc miatt akarod azt mondani, hogy José taktikailag megint lófasz volt, holott csak lehozta ugyanazt ugyanúgy, amit életében 200 alkalommal.

      • Posted 2017-12-02 20:42 0Likes
        by Blotunga

        Én nem mondtam, hogy lófasz volt, hanem, hogy kb szart se ér, ha rendre lőheti az ellenfél a kaput. És nem, ezt a meccset nem a taktika nyerte meg, legalábbis nem az, hogy Zsozé kivédekezte a tökéletes buszával az arsenal szemét. Itt a csillagok együttállása sokkal többet segített, mint a taktika.

      • Posted 2017-12-02 20:47 0Likes
        by BlueCech01

        „Itt a csillagok együttállása sokkal többet segített, mint a taktika.”
        De tököm, ezt előadhatjuk Mourinho rangadóinak a felén, ahol van az aktuál csapatának egy szarabb x perce a kapusának meg bravúrjai. Emlékezzünk már, hogy a kapufákkal milyen mákunk volt akkor, amikor 2013 decemberében Arsenaloztunk Joséval a padunkon. Egyszerűen ez ilyen.

      • Posted 2017-12-02 20:50 0Likes
        by Blotunga

        Ez ilyen, de attól még nem az ő zsenialitása! Mondd már meg, melyik az az elvetemült edző, aki 15 kaput eltaláló lövést enged az ellenfélnek?! Amikor Zsozénak működött a taktikája, függetlenül attól, hogy épp melyik csapat padján ült, az ellenfél örülhetett, ha 5 valamirevaló helyzete volt ellene.

      • Posted 2017-12-02 20:56 0Likes
        by BlueCech01

        De azt senki nem vitatja basszus, hogy volt 15 perc, ami kicsúszott a keze alól. Ez így rendben van? Egyszerűen azt mondom, hogy ettől még volt 70, amit meg teljesen stabilan lehozott, többek között azt a periódust is, amikor 20 percig 10 emberrel voltak a pályán a legvégén. Szóval egyszerűen nem lehet azt mondani, hogy itt a taktika ne játszott volna olyan jelentős szerepet, mint a mák, csak mert ott volt az a szar negyedóra.

      • Posted 2017-12-02 20:59 0Likes
        by Blotunga

        De, mint te is mondtad, nem a negyed óra alatt lőttek 15-öt kapura. És még el is felejtettem a taktikai repertoár azon részét, amibe be van kalkulálva, hogy a bíró a fél szemére vak és nem látja, ahogy eltüntetik a csatár lábait alóla…

      • Posted 2017-12-02 21:00 0Likes
        by BlueCech01

        Nem, de az a szar negyedóra hozott kb. 7 kaput találó lövést az Arsenal részéről. Az, hogy a maradék 70 percben volt ugyanennyi, ne legyen már szar, kérlek.

      • Posted 2017-12-02 21:04 0Likes
        by Blotunga

        De szar! És azért szar, mert tudjuk milyen, amikor igenis jó! Ha valakinek, akkor nekünk van összehasonlítási alap.

      • Posted 2017-12-02 21:08 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, tudjuk milyen az, amikor jó kiváló védőkkel és egyenlő létszámmal a pályán. Ezek pedig olyan tényezők, amik kurvára nem marginálisak, cserébe a taktika nem tud rajtuk javítani.

      • Posted 2017-12-02 21:15 0Likes
        by Blotunga

        Nem marginálisak, de a taktika pont, hogy tud javítani. Ezért van, hogy nem mindig a legértékesebb(relatív értékben) csapatok nyerik a bajnokságokat, kupákat. És jelen esetben egyenlő létszám esetén se volt rózsásabb a helyzet, az a 15 perc amire folyamatosan hivatkozol, az is egyenlő létszámnál volt.

      • Posted 2017-12-02 21:24 0Likes
        by BlueCech01

        A taktika hogyan tud azon javítani, hogy a három védőből kettő totál instabil? Sehogy nem várhatjuk el ugyanazt a hatásfokú teljesítményt a Lindelöf-Rojó duótól, mint amit a csúcson lévő Cahill-Terry kettőstől, akik Mourinho idején talán a liga legjobb duóját alkották.
        „Ezért van, hogy nem mindig a legértékesebb(relatív értékben) csapatok nyerik a bajnokságokat, ”
        De mi most José „jó” és „szerinted szar” taktikáját mérjük egymáshoz, az, ahol meg kiállítás van, nyilván sehol nem lesz olyan effektív, mint ahol nem kell variálnia, hanem ab ovo egy taktikát visz végig.
        ” És jelen esetben egyenlő létszám esetén se volt rózsásabb a helyzet, az a 15 perc amire folyamatosan hivatkozol, az is egyenlő létszámnál volt.”
        A 15 perc mindkettőnk által folyamatosan hivatkozott, maradjunk ennyiben. És senki nem tagadta, hogy az szar volt. Viszont ahol 70 percig megvalósul, amit vár, 15-ig pedig nem, ott egyszerűen nem tudom azt mondani, hogy ez csak a mákon múlt. Mindkettőnek nagy szerepe volt ebben, de José ezt lehozta egy instabil védelemmel, nem a legjobb körülmények között is.

        De hogy ha ezek után sem akarsz konszenzust, akkor hagyjuk, mert nem győzzük meg egymást.

      • Posted 2017-12-02 21:33 0Likes
        by Blotunga

        Nekem van időm, utolsó 2 alkalommal pont hogy hagytam, de most meguntam, hogy neked kell igazad legyen, mert csak. Vegyük akkor sorba.
        Te hasonlítottad zsozé mai taktikáját az eddigi „200” ugyanilyenhez. És igen, neki a csapat képességeit figyelembe véve kell taktikáznia.
        A kiállítás, mint említettem a meccs képén szinte semmit nem változtatott az alatt a 25-30 perc alatt.
        Itt te mondod, hogy megvalósult a taktika, legalábbis a szerinted tökéletes taktika. Szerintem meg akkor sem valósult meg, maximum csak részlegesen.

      • Posted 2017-12-02 21:40 0Likes
        by BlueCech01

        ” utolsó 2 alkalommal pont hogy hagytam, de most meguntam, hogy neked kell igazad legyen, mert csak. ”
        Ez mondjuk totál lol, de hangosan. Én elmondom a véleményem, te itt hagyod, és „nekem kell igazam legyen mert csak”? Ezért ne engem hibáztass már kérlek, mert lehidalok.
        „Itt te mondod, hogy megvalósult a taktika, legalábbis a szerinted tökéletes taktika” „maximum csak részlegesen”
        Basszus, te tényleg ennyire nem akarsz értelmezni? Pontosan azt mondom, hogy nem volt tökéletes, korántsem valósult meg 100%-ig, de a meccs döntőbb periódusában működött, mint amikor nem. Ha ennyire nem akarod értelmezni, amit leírok, és az ugyanannyi jelentőségű mák, mint taktika = tökéletes, végig működő taktika, akkor csak önmagaddal vitázol. Az meg engem totálisan nem érdekel.

      • Posted 2017-12-02 21:46 0Likes
        by Blotunga

        Én nem vizázok önmagammal. Csak ha én valamire hivatkozok, akkor az vagy nem igaz, vagy csak részlegesen. Viszont, ha te hivatkozol ugyanarra, akkor az már állja a helyét! Ez a taktika annyiban valósult meg, hogy a mu felállott a saját tizenhatosa elé! A többire meg ott a lövési statisztika, a kaput eltaláló lövések, a bravúr védések, a birói hibák. Ha valami új is van, akkor kiváncsi vagyok rá.

      • Posted 2017-12-02 21:51 0Likes
        by BlueCech01

        „Csak ha én valamire hivatkozok, akkor az vagy nem igaz, vagy csak részlegesen. Viszont, ha te hivatkozol ugyanarra, akkor az már állja a helyét!”
        Amit te mondasz: „Itt te mondod, hogy megvalósult a taktika, legalábbis a szerinted tökéletes taktika”
        Amit én mondok: „nem tudom azt mondani, hogy ez csak a mákon múlt. Mindkettőnek nagy szerepe volt ebben”
        Vedd észre, hogy alapjában a számba adod azt, amint nem írtam, hogy elmond, szerinted „részlegesen valósul meg”, ahelyett, hogy értelmeznéd, hogy szerintem is részlegesen valósult meg, csak más arányban.

      • Posted 2017-12-02 21:57 0Likes
        by BlueCech01

        **

      • Posted 2017-12-02 21:59 0Likes
        by Blotunga

        Most is írtam, hogy annyiban valósult meg, hogy felálltak a 16-os elé. De ezt még nagyanyám is megcsinálja, ha azt mondom neki, ez nem egy taktikai zsenialitás. Taktika akkor lenne, ha valami extra lenne benne, ami nem magától értetődő, aminek ok-okozati következménye van.

      • Posted 2017-12-02 22:04 0Likes
        by BlueCech01

        De most akkor én azt írtam, hogy kiválóan megvalósult a tökéletes taktika?

      • Posted 2017-12-02 22:12 0Likes
        by Blotunga

        Onnan indítottál, hogy visszazárnak mint az atom. A továbbiakban meg annak függvényében csiszolgattad, hogy én mivel próbáltam érvelni. De ilyenekkel is folytattad: „Baszki, 15 szar perc miatt akarod azt mondani, hogy José taktikailag megint lófasz volt, holott csak lehozta ugyanazt ugyanúgy, amit életében 200 alkalommal.” Tehát vagy feledékeny vagy, vagy egyszerűen csak trollkodsz, mert ennek így semmi értelme. Mindjárt oda jutunk, hogy kezdjük előről az egészet!

      • Posted 2017-12-02 22:18 0Likes
        by BlueCech01

        De látod, nem a kérdésemre válaszolsz. Egyszerűen a fejedbe vetted, hogy én ezt tökéletes taktikaként védem, holott háromszor leírtam, hogy a máknak is kurva nagy szerepe volt, ergo szerintem is részlegesen valósult meg a taktika. Szóval itt vagy te trollkodsz, vagy megint nem értelmezel egyszerűen, vagy nem tudom, de pont ezért nincs értelme a vitának, mert az egész idő alatt ezek szerint az ellen érveltél, hogy szerinted ez nálam tökéletes taktika volt kivételesen jól végrehajtva.Holott ugyanazt leírtam, amit te, hogy részlegesen volt végrehajtva nagy mákkal, csak egyszerűen nem vitatom el, hogy José elképzelései is jöttek.
        Pont ezért mondom, hogy magaddal vitázol ismét, mert egyszerűen nem azt vitatod, amit én leírok, totál mást idézel vissza, mást értelmeztél mint amit én leírtam. Pont ezért mondom, hogy hagyjuk, mert még mindig nem látod be valamiért, hogy tényleg nüanszokon vitázunk, és úgy kezeled az egészet, mintha vonal két külön oldalán állnánk,

      • Posted 2017-12-02 22:39 0Likes
        by Blotunga

        Én pedig nem magamat idéztem, hanem téged. De biztos én vagyok a hülye!

      • Posted 2017-12-02 22:44 0Likes
        by BlueCech01

        Fentebb idéztem, hogy te mit írtál arról, amit én mondtam, illetve idéztem azt, amit valójában mondtam. A kettő nem csak hogy tartalmában nem felel meg, de szöges ellentétei egymásnak, sőt, minimálisan tér el a tiedtől az, amit én írtam valójában, több alkalommal is. Ezért nem tudom azt mondani, hogy ez a vita érdemi, mert nem engem cáfolsz, hanem azt, aminek engem hiszel.

      • Posted 2017-12-02 22:53 0Likes
        by Blotunga

        Azt cáfolom, amit te próbálsz bemagyarázni. Hogy ez az atom visszazárás és a zsozé 200 meccses taktikája megnyerte a meccset. Holott kb a szerencse nyerte meg a meccset neki. Röviden ennyi lenne a beszélgetés, ha nem próbálnád 66 felé kifordítani a dolgokat.

      • Posted 2017-12-02 23:00 0Likes
        by BlueCech01

        De látod, erről beszélek. Én a 200 meccset a totális mákfaktorra is írtam,ami minden rangadójában benne van, volt. Erre hoztam fel az Arsenal meccset is, ahol szintén cseszett nagy mákkal menekültünk meg. Te ezt értelmezed félre, és vetíted rá arra, hogy tökéletes taktikát hozott le, ahol minden rajta múlt, holott távolról sem ez a helyzet, sőt, pont azt mondom, hogy gyakrabban fordul elő, hogy a kimenetel nem rajta múlik, mint rajta.

        Én nem értem, miért nem lehet megérteni, hogy annyi különbség van köztünk, hogy szerinted a szerencse nyerte meg, szerintem meg nem csak az, de annak is kimagaslóan jelentős része volt benne. Ez neked miért nem felel meg?

      • Posted 2017-12-02 23:40 0Likes
        by Blotunga

        Azt eddig egy szóval se írtad, hogy a totális mákfaktorra értetted a 200 meccset. Sőt gyakorlatilag az atom visszazárás folytatásának írtad, az isteni taktikának. De kérdezzünk meg pár embert, hogy csak én értettem félre, vagy más is.@endy919:disqus @myheartisblue:disqus @kormolar:disqus ti hogy értettétek?

      • Posted 2017-12-02 23:42 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, a folytatásának írtam, hogy ez mindig része volt José taktikájának. Itt is kurva mákos volt, erre hoztam is példát. És a vitában sehol nem tagadtam le azt, hogy a máknak mekkora szerepe volt ma is.

      • Posted 2017-12-02 23:47 0Likes
        by Blotunga

        De azért kielemzted a nyerő taktikát, meg a kieső embert meg még az egyéni teljesítményeket is. Nem lett volna egyszerűbb annyit írni, hogy igen, a mákfaktor gyakorlatilag mindent vitt oszt cső?!

      • Posted 2017-12-02 23:51 0Likes
        by BlueCech01

        De pontosan ezt mondom, szerintem nem vitt mindent a mákfaktor, ugyanakkor nagy szerepe volt -szerintem. De ha szerintem ott megállunk ebben a vitában, ahol feljebb írtam, az pont jó.

      • Posted 2017-12-02 23:49 0Likes
        by Blotunga

        És @myheartisblue:disqus is írta, hogy ő igenis melletted áll, mert ez biza kőkemény taktika volt. Tehát akkor nem csak én értettem másképp a dolgokat.

      • Posted 2017-12-02 23:53 0Likes
        by BlueCech01

        nem tom, nem tudom, hogy myheart mire értette, az ő nevében nem nyilatkozom. ha ő máshogy látta, esetleg ő vitatja a mák tényét, felőlem arról is vitázhatunk.

      • Posted 2017-12-02 23:43 0Likes
        by Endy919

        én 3 kör után feladtam az olvasást . Szerintem amúgy elbeszéltetek egymás mellett .

      • Posted 2017-12-02 23:43 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem is, erre próbálok utalni már órák óta.

      • Posted 2017-12-03 15:34 0Likes
        by myheartisblue

        Szerintem itt most nézőpontot váltottál. Nem, nem ezt mondtad. Én legalább is nem ezt értelmeztem.

        A mondandódban annyival értek egyet h:

        1. José MU és CFCvel is 200 ilyen meccset lehozott, ahol kinnt és vagy derbyn akart Xelni vagy elhozni a 3 pontot. Kontrattack, posession, és az ellenfér hibájára vár. Mákkal bevernek egy gólt és várnak a további hibájára az ellennek és addig csak védekeznek és rombolnak, faultolnak, és elrugdossák a labdákat és tudatosan lassítják a labdákat.

        2. Tegnap fsaz történt

      • Posted 2017-12-03 17:36 0Likes
        by BlueCech01

        Akkor félreértetted, nem tudom. Én sehol nem írtam, hogy tökéletes volt, sőt, rengeteg alkalommal kihangsúlyoztam, hogy az istentelen faszmáknak itt legalább akkora szerepe volt, mint a taktikának. Ettől még a taktika a meccs kétharmadában működött a Josétól megszokott stílusban, és ahogy írtam is, José akarata érvényesült. A nézeteltérésünk blotungával abból fakadt, hogy szerinte ez teljesen a máknak fűzhető fel, szerintem meg egyharmad mák, kétharmad működő taktika.

      • Posted 2017-12-02 20:40 0Likes
        by Endy919

        én azt mondom , hogy még nem láttam Jocótól ilyen szarul rendezett védelmet

      • Posted 2017-12-02 21:08 0Likes
        by BlueCech01

        Mondjuk ennek az is a része, hogy a védelem két oszlopa a még mindig istenesen lepuszult Lindelöf, a másik meg Róhó. Ennél kb. mindenhol csak jobb védőkkel dolgozott papíron.

      • Posted 2017-12-03 15:29 0Likes
        by myheartisblue

        Azt a keveredés és a szituáció adta. DDG performansza is kellett, de ez benne van.

      • Posted 2017-12-02 20:33 0Likes
        by Blotunga

        Az isten Zsozé tudta, hogy 15 lövésből egy gólt kapnak, ők meg 4 lövésből 3-at rúgnak…

      • Posted 2017-12-02 20:32 0Likes
        by BlueCech01

        Kiváló reakció. Komolyan olyan vagy, mint aki az elmúlt 10 évben egy rangadót nem látott Mourinhótól, és ötleted sem lenne, mit várj tőle most meg kettőt hirtelen.

      • Posted 2017-12-02 20:35 0Likes
        by Blotunga

        Én nem várok tőle semmit! Neked is felteszem a kérdést: Zsozé tudta, hogy 15 lövésből 1 gólt kapnak, de 4ből 3at rúgnak?

      • Posted 2017-12-02 20:35 0Likes
        by kormolar

        Attól még szerintem Mourinho sem fogja megdícsérni a csapatot h 33 kapura lövése volt az ellenfélnek…mondhatsz akármit, ez ne megy jól záró védelemre vall

      • Posted 2017-12-02 20:36 0Likes
        by BlueCech01

        Továbbra is mondom, senki nem azt mondja, hogy kiválóan végig vitték az egészet. De hogy ez volt a taktika, és bejött, ezt nem tudom miért akarjuk letagadni.

      • Posted 2017-12-02 20:41 0Likes
        by kormolar

        a Bayernek nem volt 15 kaput eltaláló lövése a Hannover ellen… csak így összehasonlításképp…az más h ma mákjuk volt…

      • Posted 2017-12-02 20:59 0Likes
        by BlueCech01

        És? Ennek mi köze bármihez? Nyilván ha egy csapat vezet fél órával a meccs vége előtt, akkor nem fogja úgy rohamozni a kaput, mint ma az Arsenal tette ma emberelőnyben.
        Az összehasonlításod akkor lenne helytálló, ha Bayernek az eredmény után kellett volna futnia, sőt az idő szinte nekik dolgozott. Erről egyszerűen szó sem volt, már a 60. perc után valamivel vezettek.

      • Posted 2017-12-06 12:13 0Likes
        by Csaresz

        Csak és kizárólag az eredményben jött be. Azért a Mou busz nem így szokott kinézni, ez egy ordas nagy mák volt. Persze ez lehet nem érdekli josét, de ebben nem vagyok biztos.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com