Benítez-Bridge-Back

A Szarkákkal meccselni sosem egyszerű menet. Állítólag idén edzőjük is van.

A héten megvívott kötelező talán a legkevésbé sem okozott meglepetést senkinek. Clementék idei agonizálásukat hűen prezentálták a Bridge közönsége előtt, és még így is mákosnak érezhetik magukat, amiért nem 4-5, hanem csak egyetlen lövést nyeltek be.
De ugorjunk is át az egyik szenvedő, nyomorúságos időszakot futó egyletről a másikra, melyet szintén egy, a padunkhoz annak idején közel álló – még kupát is nyerő – mester vezet, bár kétségtelenül jobb körülmények között, már csak azért is, mert három lúzerebb csapat náluk még így is lesz fixen.

A Newcastle 2016 márciusában akasztotta le Benítezt az akkor menesztett Steve McClaren helyére, aki valaki szerint jó ötletnek tűnt valamiért egy stabilizálódni akaró csapat élére, és aki azóta már újra kirúgatta magát a Derby-tól, jelenleg Jordi Cruyff kezei alá dolgozva a Maccabi Tel Avivnál.
Ehelyett a könnyfakasztó career move-sorozat helyett visszatérve Benítez cseppet sem kevésbé keserves nyitányaira, bár kétségtelenül látszott a keze a nyoma a ’Castle csapatán, és kétségtelenül ő is volt belátható időn belül az első komolyabb edző a padjukon, nem sikerült a végén benntartania a Szarkákat. A Spurs elleni 5-1 azért méltó búcsú volt a ligától.

Champós idényükben Benítez egy egészen benítezes idényt csapva végül az utolsó percekben besöpörte, köszönhetően Dwight Gayle találatának is többek között, aki első félévében kétségtelenül a Castle legjobbjaként húzta a csapatot a feljutás felé. Idén első gólját egyébként pont egy bigsix-csapat, a MU ellen szerezte meg nem rég.
Ahogy feljutottak, Bení nem hazudtolta meg önmagát, azonnal szerzett is három vitatható minőségű spanyolt (oké, Merino eddig elfogadhatóan tolja), valamint bezsákolta még a loan-army régi motorosát Atsut végleg, és eltapsolt cirka 22 milliót a Lejeune-Murphy kettősre, akik eddig szintén nem hoznak eredményes idényt, bár tény, esélyt sem igazán kaptak eddig.

Az idény előtt megvallom őszintén, egy amolyan igazi Benítezes csapatot vártam, akik az egyik körben otthon csapják halálra Wengeréket és rabolnak pontot Klopptól, majd a következő négy meccsen a Brighton-Stoke-WBA-Swansea ellen pont nélkül kullognak le a gyepről. Ehhez képest… nem!
Elképesztően gyenge sorozat van a hátuk mögött. Szeptember második hete óta egyetlen egy alkalommal szereztek három pontot a ligában, amikor a Palace-t verték el otthon októberben egyetlen találattal, szóval nyugodtan kijelenthető, hogy a ’Castle futballcsapatnak nevezhető ójjektum ellen szeptember közepe óta nem tudott győzelmet kicsikarni.

A Swansea ellen pihentettünk, most is felforgatott kezdő várható a hétközihez képes a BL-zárás fényében, nem kizárt, hogy jóval defenzívebben várva Benítez csapatát.
Ha a forduló kedvezően alakul, pontokban elléphetünk nem csak a dobogót uralva, de az ezüstöt is becélozva.

KTFFH.

 

776 Comments

  • Posted 2017-12-02 20:05 0Likes
    by myheartisblue

    En szepen lassan atmaszok Uthanyingerre, mert mindjart kesz a popcorn! 😀 😀 😀

  • Posted 2017-12-02 20:25 0Likes
    by trueblue05

    lesz baja a manunak a city ellen rendesen, mert fociznak annyit mint az arsenal, ellenben nem balfaszok

    • Posted 2017-12-02 22:58 0Likes
      by Zenzo

      azért már nem szeptembert írunk ám… a City is visszább esett már a vehemens rajt után, utóbbi három meccsükön a Leicester, Hudds és Soton volt az ellenfél, aztán egyiket sem verték ám agyon, pedig a Huddersfield ellen jobban egykapuztak, mint most az Arsenal a Utd ellen.

      Én nem lepődnék meg, ha a maihoz hasonló eredmény születne a másik rangadón is, bár Pogesz nagyon fog hiányozni a Unitednek ehhez.

      • Posted 2017-12-03 09:19 0Likes
        by trueblue05

        lehet, de szerintem a karma el fog jönni Joséért és…

  • Posted 2017-12-02 22:12 0Likes
    by kasata91

    Nem akarok közbe vágni a lenti diskurzusnak, de számomra is teljesen érthetetlen az a vélemény, hogy:
    Ha szar a védelmed, és azzal a taktikával állsz ki hogy végig akarod védekezni a meccset akkor jó taktikus vagy. (elvonatkoztatva attól hogy piszoknagy mázlival nem kaptak 5+ gólt)
    Nem inkább a kerethez kellene igazítani a taktikát, és nem pedig ugyanazt a rangadóbuszt eladni már 15 éve?

    • Posted 2017-12-02 22:21 0Likes
      by BlueCech01

      Senki nem mondta, hogy Mou zseniális taktikus volt ma, és pont ezt mondom lentebb is, hogy részlegesen jött be a taktikája mákkal, de egyszerűen nem vitatom el, hogy a meccs egy jelentősebb részében megvalósult, amit akart, még ha voltak cseszett rossz periódusok is, amikkel szívhattak volna.

      • Posted 2017-12-02 23:40 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Szóval ha két év alatt elköltesz 500 milliót akkor buszozva, k*rva nagy mákkal megnyert taktika, az már jó? Tudom mi is bekkeltünk sokszor, de ennyire ötlettelen játékot max a bukásánál láttunk, ekkora mákunk meg 10 évente van, amit összeszedtek a Pool és ma az Arsenal ellen. Ha van esze az MU vezetőségének elköszön tőle a szezon végén.

      • Posted 2017-12-02 23:45 0Likes
        by BlueCech01

        „Szóval ha két év alatt elköltesz 500 milliót akkor buszozva, k*rva nagy mákkal megnyert taktika, az már jó”
        Miért, Moutól mit várunk őszintén? Mindenhol volt busz, volt kurva nagy mák. Itt miért várjuk, hogy más legyen? És továbbra is, senki nem mondta, hogy minden kiválóan működik, amit megálmodott, de olyan dolgokat se sérelmezzünk már a mai meccsre, ami eddig nem volt része a Mou-féle rendszernek, még ha nem is feltétlen ennyire, mint ma.

      • Posted 2017-12-02 23:50 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Persze nem csak a mai meccsre céloztam, de a jelenlegi MU-ról nem tudom elképzelni, hogy miként terveznek nagy terveket, én már most a nálunk bukott José jeleit látom.

      • Posted 2017-12-02 23:54 0Likes
        by Endy919

        Lukaku volt a legnagyobb húzás :DD megvették 90ért , és egyáltalán nem illik a rendszerbe , ráadásul olyan szar formában van , hogy egy leszúrt karó hasznosabb tudna lenni 😀
        De ő is olyan szent tehén lett Jocónak , mint nálunk Iva , szóval hajrá hajrá 😀

      • Posted 2017-12-02 23:56 0Likes
        by BlueCech01

        Eddig a rangadókon szerintem továbbra is érvényesül Mou elképzelése, egyedül ellenünk nem húzta ki a mák. Az viszont tény, hogy olyan szinten stabil kezdőt még nem alkotott, mint amilyet nálunk.

      • Posted 2017-12-03 00:02 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        De ez az, amikor nálunk buszozott, akkor kétesélyes volt a meccs, mind a két csapatban benne volt a gól a labdabirtoklás ellenére, jelenleg egy pool ellen csak a szerencsének köszönhetik, hogy nem kaptak 4-et, és ez ami nem mindegy.

      • Posted 2017-12-03 00:10 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem az idei MU-ra sem jellemző ez a mákon múló 4 gól, egyedül a mai meccsre, csak ahogy írtam is, nálunk erre megvolt a liga akkori legjobb védőkettőse, plusz az akkor még klasszis szintű Iva és Azpi. Most meg ott volt a leépült Lindelöf Rohóval, meg a közel sem klasszis szintű Smalling-gel, szóval szerintem ma sehogy nem várhattuk, hogy nem lesznek totális megingások, irtó gyenge periódusok, sőt kapitális hibák, amiket korrigálnia kell DdG-nek. Erre persze írhatjuk, hogy akkor miért buszozott szervtelenül, hát mert Mou, azért. Erre jobb válasz nincs, neki ez a filozófiája és a rögeszméje. Labdatartás=hibalehetőség. Ajánlom Jonathan Wilson két részes cikkét, ha ez részletesebben érdekel.

      • Posted 2017-12-03 00:13 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        „Erre persze írhatjuk, hogy akkor miért buszozott szervtelenül, hát mert Mou, azért. Erre jobb válasz nincs, neki ez a filozófiája és a rögeszméje. ”
        Na ezaz

      • Posted 2017-12-03 00:16 0Likes
        by BlueCech01

        Hát ez az. De ezt meg mindenki tudta, amikor leszerződtették tavaly, meg amikor megvették neki a listáját.

      • Posted 2017-12-03 00:11 0Likes
        by Zenzo

        „jelenleg egy pool ellen csak a szerencsének köszönhetik, hogy nem kaptak 4-et”

        Töki, JM Angliai első megjelenése óta nyomják ezt a szöveget, csak az a fura, hogy José uszkve 13-14 éve mindig a szerencsének köszönhet mindent, vagy eladta a lelkét az ördögnek, vagy halála után örökké orkokkal kell römiznie az idők végezetéig, de valahogy mindig a fasz jó oldalán áll ilyen vonatkozásban . . .

      • Posted 2017-12-03 00:15 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        De ez az ami nincs már meg, az Interrel mesterien nyert BL-t antifocival, ahol nem volt szép amit csinált, de klappolt nem kicsit, nekem ez teljesen hiányzik nála, de erre majd a szezon végén jön válasz, hogy most mákolt vagy durvábban taktikol.

      • Posted 2017-12-03 00:21 0Likes
        by BlueCech01

        Azért én személy szerint pont nem az Interes BL-idényt hoznám fel. Ott mind a Barca, mind a Bayern ellen hatalmasakat mákolt emlékeim szerint. Oké, nyilván ott is Cambiassoékkal megvolt az alapanyag, ami most nincs meg feltétlen, és nem nyeltek 4-et, de még így is járult a taktika mellé szerencse.

      • Posted 2017-12-02 23:57 0Likes
        by Zenzo

        „ha két év alatt elköltesz 500 milliót akkor buszozva, k*rva nagy mákkal megnyert taktika, az már jó? ”

        A két dolog nem függ össze. Nézd meg hány száz milliót vert el anno a City, azt nem mentek vele semmire, mire végre sikerült valamit felépíteni – vagy mennyit vert el jelenértéken a QPR, csak ők bele is dőltek. Az 500M meg nem összeg ma, a PSG ennyiből két játékost nem vesz :DD viccet félre téve, 500M ide v oda, amíg egy ManU keretének védelmében olyan nevek szerepelnek, mint Jones, Smalling vagy Rojo, addig ott még mindig nagyon sok pénzt kell költeni.

        Másik, ettől független dolog az, hogy José futball alaptézise mi, márpedig az az, hogy mélyen ülő csapat, stabil védekezés (ami nem tévesztendő össze a stabil védelemmel, az nem taktika), és mákkal, vagy sem, de idegenben elverni az Arsenalt 3-1-re az jó taktika. A többin lehet vitázni, de a tény attól még tény. Már csak azért is, mert ez egy jó eredmény. Csak nézd meg, mi mikor vertük el 2 góllal idegenben az ágyúsokat… segítek, 2009-ben, úgy nagyjából 8 éve. (bár nincs értelme, de ha bele akarod keverni az anyagiakat, akkor nézd meg, mi azóta mennyi pénzt vertünk el… azt azóta már legyőzni sem tudjuk őket)

    • Posted 2017-12-02 22:46 0Likes
      by Zenzo

      (nem láttam a meccset, a lenti csörtét meg nem volt erőm végigolvasni kb az 5-6. kommentcsere után, szóval ez főleg ide szól)
      azért az, hogy idegenben vezetsz két góllal 10 perc után egy rangadón, eleve predesztinálja, hogy visszább állsz, egy JM csapat esetében meg pláne. És ha ezzel 3-1-re nyersz, akkor tök mind1, hányszor lőttek kapura neked. Anno hányszor nem tudtunk megverni mi sem egy WestHamet, meg ilyen 16-osra beálló csapatokat 25-30 lövésből sem, pedig ott még osztálykülönbség is volt? JM nem fog megváltozni azért, mert más csapatot edz, a filozófiája ugyanaz marad, aki mást vár tőle, az festi magát.

      • Posted 2017-12-02 22:47 0Likes
        by BlueCech01

        Köszönöm

  • Posted 2017-12-02 22:36 0Likes
    by Zenzo

    nap közben már a megszokottnak mondható „egyéb” elfoglaltság miatt csak most pótoltam a meccset. Hm. Csak én látom úgy, hogy ezt a Newcastlet szét kellett volna kapni, de istenesen? Ha van meccs, amit 8 góllal kell nyerni, hát ez volt az. Az eredmény ellenére nekem elég lesújtó véleményem van összességében a meccsről.

    A meccs két pozitívumot hozott mindössze, talán kettő és felet. Az egyik Hazard, a másik Mózi – a fél meg CH. Északi habitusából kiindulva és jelenleg elnézve, sosem lesz belőle egy JT, aki ‘presense’ volt a pályán, megmarad babaarcú gyilkosnak. Nem látványos, nem hívja fel magára a figyelmet, nincsenek tért ölelő átadásai, nem mutatványos bob, csendben-rendben teszi a dolgát, sallangmentesen, és úgy beolvadt a kezdőbe, hogy észre sem vettük. Rettentő elégedett vagyok vele.

    Mózira kíváncsi vagyok, mit hoz most, folytatja-e majd itt, vagy inkább ez a meccs volt egy üdítő kivétel a szürkületben. Ráférne a Chelseare az előbbi.

    Na aztán itt el is fogyott a dícséret mára, mert a védelem, amit lehozott megint, az vicc, kb 1 támadása volt a ‘Castlenek egész meccsen, mi meg abból rúgattunk velük majdnem két gólt. Azpi megint majdnem adott egy gólpasszt az ellennek, Alonso meg végül adott is, és még a végén Rüdiger is majdnem összehozott egyet. Hát bazzeg. Kanté is elég halovány volt ma, Drinkwater meg csak Drinkwater, olvasom lentebb, hogy hányan elégedettek vele, de hogy mire fel, azt nem vágom, szerintem pont olyan, mint amit előzetesen várni lehetett tőle, egybites, szürke, semilyen. Elöl használhatatlan, egy labdába érése nincs hasznos, védekezésben meg egy labdabuta Diamé beültette a hintába ma vagy ötször… szvsz ez nagyon harmatos valakitől, aki Chelsea mezben fut ki a pályára. Bízom benne, hogy idővel jobb lesz, mert egyelőre a fél év kihagyás is, meg a csapattal való felkészülés hiánya is nagyon látványos. Most ez így nagyon lehúzósnak hangzik, de nem verem azért a falba tőle a fejem, nem is első számúnak jött, az, hogy mennyit kellett érte kiadni, végül a board balfaszsága volt, de többnyire azért az az érzésem vele kapcsolatban, hogy olyan, mint az a játékos a grundon, akit utoljára választanak, mert létszámban ki van vele a csapat, azt annyira meg nem szar, hogy kapufát játsszon. Baka sem győzött még meg eddig, de ő legalább fiatal, és látszik benne a potenciál. Drinks viszont ideális esetben nem kéne, hogy egy Chelseaben kerettag legyen. Nála sokkal jobb középpályásokra lenne szükségünk.

    A 3-5-2-ről: úgy tűnik Conte erőlteti ezt, és részben nem is baj, mert Will+Pödrő formájával ez most az erősebbik felállásunk, viszont bántóan hiányzik belőle 1 játékos, méghozzá az, aki képes felérni és játszótársat nyújtani Hazard és Morata közé. Kanté nem ilyen, de neki hátul kell patrolozni amúgy is, mert az a fő skillje, Drink meg nem ilyen, Baka talán majd egyszer lehet, de most még ő sem az, Fab meg csak kb deeplyingból tolja előre a labdákat, ami fasza, csak addig kevés, amíg Morata csak dől-borul hatból ötször, és most az lényegtelen, hogy szabálytalanok-e vele szemben v sem. Épp ezért félidőben, vagy legkésőbb a 60. perc környékén nagyon adta magát már a Drink-Will csere, Conte viszont valamiért nem merte ezt felvállalni, de még a Fab-Willt sem, pedig úgy még a középpályás daráló is megmaradt volna, még akkor is, ha D ma abban sem fakított nagyot (sztem még Fab is több defensive skillt villantott ma).

    Végeredményben az eredmény az edzőt igazolja, meg persze egy sima győzelem után nem háborognom kéne nekem se, csak örülni, de ezek azok a meccsek, amin a City mondjuk hetet vág, szóval mivel velük kell felvenni a versenyt, nem ártana, ha néha mi is megpróbálnánk, ha már a szituáció kiadná. Ez a newcastle is ma szélről szanaszét bontható volt, de Alonso már annyira szét van csapva, hogy nem is toltunk ma arra akciót tudatosan, csak jobbra. Pedig így, hogy a legtöbb PL klub adaptálta a három CB-s rendszert, mi meg átálltunk 3-5-2-re, az Alonso-Moses szerepkör még jobban felértékelődik, főleg, amikor egy védelem kifejezetten sebezhető így, és főleg, mivel Morata fejjel erős (legalább azzal).

    • Posted 2017-12-02 23:28 0Likes
      by Mri

      En is ezt mondom, hogy az az ember hianyzik meg aki bizzunk benne Baka lessz majd, Fabret hagynam o hatalmas tanar de csak o es a 2 csatarunk tud tamadni erdemben es igy hogy „torott a szarnyunk is” nagyon megmutatkozik ez. Ami meg nagyon feltunik, hogy brutalisan olaszos a csapat tenyleg nehany meccs mintha Juve – Chievo lenne

      • Posted 2017-12-02 23:34 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Hatalmas tanár volt, jelenleg nem érzem, hogy a 3-5-2 megérné, azért, hogy legyen helye és kedvenc szerepében mozogjon.

      • Posted 2017-12-02 23:39 0Likes
        by Endy919

        a 3-5-2 azért kell , hogy ne rohanjon át rajtunk boldog-boldogtalan

      • Posted 2017-12-02 23:40 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        3-4-3-ban sem rohannak át rajtuk ha nem Fabre a duó egyik tagja.

      • Posted 2017-12-02 23:46 0Likes
        by Endy919

        ha viszont a duó egyike nem Cesc , akkor meg hátulról nem jön egy értékelhető labda sem.

        Ígye lenne Eden és Morata mellett egy totál formánkívüli játékos (Pedro/Willi) , akivel szintén lófaszt sem érünk.

        A 3-5-2 pedig ezt a problémát oldja meg. Ráadásul Eden élete formájában játszik. Ahogy elleneztem ezt a formációt , most úgy kiállok mellette.

      • Posted 2017-12-03 03:05 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Na ledobom a közutálatot, elpasszolnám a Pedro-Will-Fabre trióból az egyiket és hoznék egy Hazard stílusú plaját aki képes egyedül veszélyt jelenteni és akciót szervezni Vagy 3-5-2-ben egy embert aki odaér veszélyesen és képes killerballokra.

      • Posted 2017-12-02 23:43 0Likes
        by Blotunga

        Ennek a 3-5-2 nek még van egy lényeges része: Eden Hazard! Szerintem ez lehet az, amivel ő is szintet tud lépni, legalábbis jelen pillanatban úgy néz ki.

      • Posted 2017-12-02 23:46 0Likes
        by BlueCech01

        Ebben viszont totálisan egyetértünk.

      • Posted 2017-12-03 00:05 0Likes
        by Zenzo

        de pont azzal egészíteném ki, hogy akkor tudna szintet lépni igazán, ha lenne mellé még 1 játékos. Jól áll neki végre ez a „szabad tizes” szerepkör (korábban is játszattuk itt, de akkor még nem ment, szvsz ehhez kellett az is, hogy a többi ellenfél is átálljon a jobbára alkalmazott pivotos-négyvédős rendszerről a 343-szerűekre, így Ázárnak lett területe ficánkolni). De igazán nagyot akkor robbantana, ha lenne még egy játszótársa. Azóta is lebeg a szemem előtt a Robbie alatt mutatványozó Mazacar trió, mert amit anno Mata-Hazard-Oscar tolt elől, az nagyon fasza volt, és ezt most a Hazard-Morata- X is megcsinálhatná, ha X nem Drinkwater v Baka lenne.

      • Posted 2017-12-03 00:08 0Likes
        by Endy919

        Én Eden pl most inkább látom csatárnak , mint tizesnek.

      • Posted 2017-12-03 00:11 0Likes
        by Blotunga

        Inkább csatár, hiába, hogy többet sokat vissza.

      • Posted 2017-12-03 00:16 0Likes
        by Zenzo

        pedig támadóközéppályás, sztem ez nem vita tárgya – nézd meg, mennyit jár vissza, milyen mélyre, cserébe mennyit van a tizenhatoson belül. Hasonlítsd össze a hőtérképét Moratával. Lehet mondani, hogy „inkább csatár”, mert támad, ez tény, de attól még bőven főleg középpályás. És tízes, mert ő jön mélyre, felezőig, vagy akár még tovább a labdáért, háttal a kapunak fogadja, és osztja tovább, majd fut. Ez a tizes szerepkör kb.

      • Posted 2017-12-03 00:24 0Likes
        by Blotunga

        Vagy csak simán árnyékcsatár. A labdákért meg jönnie kell, mert különben halottak vagyunk…

      • Posted 2017-12-03 00:10 0Likes
        by Blotunga

        Az biztos, hogy kellene oda még valaki, aki érdemben felér a támadásokkal. Az a Mazacar is nagyon jó volt, de ha valami megakadt a kerékben, akkor nem volt ott sem alternatíva. Én most itt Moratában látom azt, hogy ha megakad a tudomány, akkor is képes nemes egyszerűséggel egy gólt bólintani. Viszont, hogy ki lenne a 3. ember…reaktiváljuk Ballackot? 😀

      • Posted 2017-12-03 00:18 0Likes
        by Zenzo

        persze, mert a Mazacar előtt nem igazán volt csatár, csak a szerencsétlen Torres, meg a levezető, már csak nagy meccseken „pályán lévő” DD.

      • Posted 2017-12-03 13:48 0Likes
        by Hazard

        Már szintet lépett. Taktikától, felállástól függetlenül. Nem kapja meg a kellő elismerést. Nálam a világ legjobbja.

      • Posted 2017-12-03 18:43 0Likes
        by Blotunga

        Majd akkor lép szintet, ha folyamatosan hozza ezt és az ennél jobb teljesítményeket és nem mellesleg jönnek a gólok is.

      • Posted 2017-12-04 00:06 0Likes
        by Hazard

        Nem minden mérhető csak gólokban, gólpasszokban. Varázslat, amit csinál, öröm nézni. Évek óta ezt csinálja, a rossz évét leszámítva. Még egyszer mondom, egy védekező csapatban és a PL-ben. Nem a City-ben, nem a harmatgyenge La Liga-ban, de még nem is a Psg-ben.

      • Posted 2017-12-04 16:40 0Likes
        by Blotunga

        Évek óta ezt csinálja, csak eléggé hullámzóan. És ahhoz, hogy igazán kiteljesedjen, kellenek azok a gólok is, mert csak labdazsonglőrködésből nem lehet megélni.

      • Posted 2017-12-02 23:47 0Likes
        by Zenzo

        A 3-5-2 nem azért „éri” meg, hanem egyenesen azért szükséges, mert egyrészt a 3-4-3-unk megfáradt, W és Pödrő v sérült, vagy formán kívül van, Alonsonak meg nincs alternatívája, Moses sérült volt, szóval megújulni meg abszolút nem tudtunk ebben a formációban, Fab pedig cserébe jó formában van, oltári labdákat oszt, más kérdés, hogy védekezni továbbra is képtelen, de ez meg nem új, nem véletlen nem nagyon kezdett tavaly sem.

        Maga a felállás jó, de középre Kanté és MH mellé egy olyan harmadik középpályás kell, aki nem csak felér a támadásokkal (miközben hátra is hátra ér, ha kell), hanem társ is tud lenni Hazard és Morata számára. Ők ketten remekül érzik egymást, viszont akár Baka, akár D ért fel melléjük – mert odaérni azért odaérnek néha – totál homály az egész, összjátékban használhatatlanok. Nekünk most egy olyan spíler kéne, mint amilyen Oscar volt jó napjain, hogy simán elvolt a körömpasszos játékkal Hazarddal meg Diegoval, és védekezésben is otthon volt. Csak, most ilyenünk nincs. Hazard és Morata pedig hiába jók külön-külön és együtt is, ha sokszor 5-6 játékossal vannak körülvéve. Nem tudunk nemhogy létszámfölényes helyzetet kialakítani, de még csak kezdeni sem nagyon tudunk a helyzettel semmit. Ha megnézed most a helyzeteink zöme a hátulról a középpályát átívelve előre küldött labdákból táplálkozik, akár Azpi, Rüdiger, vagy Fab, de a középpályán lendületből képtelenek vagyunk átmenni, mert alap passzokat rontunk, túl hosszan tesszük a másik elé, vagy mögé megy, ezzel megtörve a támadás lendületét.

      • Posted 2017-12-02 23:52 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Ennyi bor után annyi átjött, hogy Oscar nagyon elférne a 3-5-2-ben

      • Posted 2017-12-02 23:52 0Likes
        by Endy919

        Szerintem KDB lenne a tökéletes oda. Eszméletlen labdái vannak , jó a gyorspasszos fociban , veszélyes a kapura , relatíve gyors is , és marha sokat melózik.
        Mivel ő elérhetetlen , valami hasonlót kéne találni.

        Ott lenne még a Ninja , akit nagyon imádnák , csak ő jönni sem akar , nem is adják , meg lassan 30. Vidal sem lett volna rossz , talán ő mozdítható is lenne , csak már max 1-2 év van benne.

        Maybe Kovacic. De ő meg szerintem Modric utóda lesz a Realban.

      • Posted 2017-12-02 23:53 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Én Iscot képzelem, igaz Fabre helyére

      • Posted 2017-12-02 23:58 0Likes
        by Endy919

        Hááááát. nem tudom .Nekem ő ebbe a szisztémába nem nagyon passzol.

      • Posted 2017-12-03 00:01 0Likes
        by Zenzo

        Adom. Isco nagy arc, de egyrészt most „futott be” a Realba (legalábbis a kezdőbe), ide meg túl nagy átalakítással férne be.

      • Posted 2017-12-03 00:01 0Likes
        by Blotunga

        Pont a 2 csatár mögött jó lenne. Ő egy sokkal jobb Oscar kb: gyorsabb, harcosabb, erősebb, gólerősebb. Talán a védekezés, amiben valamivel gyengébb.

      • Posted 2017-12-03 00:07 0Likes
        by Zenzo

        valamivel? 🙂 Sokkal. Jobb támadásban, és gyengébb védekezésben. Pont ezért nem lenne jó opció ebben a kérdésben. Ha tovább farigcsálnánk a csapatot, oké, csak gyanítom azzal Fab esne ki a kezdőből. Nekem ez nem fájna feltétlen, csak mondom, hogy Isco kb úgy lenne kivitelezhető, mert egy Isco-Hazard-Morata mögé már kell „két Kanté”

      • Posted 2017-12-03 00:14 0Likes
        by Blotunga

        Oscar se volt épp egy fal a maga 40 kilójával, de na. Viszont tényleg nem tudom ki lenne az igazi, aki nem 30 éves és még jó is lenne. Na meg elérhető.

      • Posted 2017-12-03 00:16 0Likes
        by Endy919

        Ramiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      • Posted 2017-12-03 00:18 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Távozz sátán

      • Posted 2017-12-03 00:19 0Likes
        by Zenzo

        : )))

      • Posted 2017-12-03 00:46 0Likes
        by Blotunga

        Pont, hogy nem akartam őt megemlíteni mivel tekintettel vagyok rád. De legközelebb nem kíméllek!

      • Posted 2017-12-03 00:33 0Likes
        by Zenzo

        nem fal volt, de sokat és jól védekezett attól még, Iscohoz képest meg kb összehasonlíthatatlanul.

        A „ki?” kérdésre nehéz a válasz, talán Keita a Lipcséből, vagy Goretzka a Schalkéból, aki közel áll ehhez, ott van most a Hoffban Demirbay, Real Kovacsics v Kroos, PSG Rabiot, Monaco Fabinho, Lazio Savic, Atma Koke, vagy , ha nagyon akarom, akár még Suso is, bár az ő védekezése mondjuk ugyancsak nem erős.

      • Posted 2017-12-03 00:35 0Likes
        by BlueCech01

        Jaja, ha úgy adta, Oscar fasza btb tudott lenni. Őszintén amúgy ha meg kellett volna tippelnem, hogy ki lesz az első középpályáról, akit az átállásnál 3-5-2-re leselejtezünk, ő lett volna az utolsó, erre gyakorlatilag szóba sem jött középen.

      • Posted 2017-12-03 00:37 0Likes
        by Zenzo

        Oscar hibája, mind tudjuk, nagyjából az volt, hogy jó meccsein tanári volt, de simán képes volt szürke meccsek halmára is. Nem hibázott ő nagyot igazán, egy átlagot mindig hozott, de képtelen volt a konzisztens teljesítményre, az állandóság fogalmát még annyira sem ismerte, mint Abra.

      • Posted 2017-12-03 00:42 0Likes
        by BlueCech01

        Tény, viszont számomra ez azért nem tudott így egyben megválaszolni mindent, mert Maticsot sem éreztem biztosabb pontnak. Hiába tudott védekezni és valamennyire támadni is, egyszerre a kettő sosem jött ki neki. Btb-ként szerintem a szerb sem volt jobb, mint Oscar hullámos napjain, még azt sem feltétlen gondolom, hogy a kontrafoci jobban ment vele, mint a brazillal ment volna.

      • Posted 2017-12-03 00:44 0Likes
        by Zenzo

        nem’tom, Oscart akkor már lehet hívta a kínai pénz, aztán volt némi belefosás is a dolgokba, amit Conte nem jól kezelt – ezt láttuk Costa esetében is.

      • Posted 2017-12-03 02:58 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Óriási komment!!! Máog hiányzik a taktikból, pedig amikor itt volt hozta az elvárásokat.

      • Posted 2017-12-03 00:38 0Likes
        by Endy919

        Lááátod. Savic hatalmas fogás lenne, ő ki is ment a fejemből.Goretzka szintén hozható, Keita pedug már Pool játékos.

      • Posted 2017-12-03 00:42 0Likes
        by Zenzo

        „Keita pedug már Pool játékos”
        Oké, hát Kroos sem hozható kategória, itt most annyi volt a kérdés, hogy egyáltalán ki az, aki ilyen típusú játékos. Keita meg amúgy nem csak Pool játékos, de még ráadásul szar idénye is van. Ha tavaly nem mutat olyan jót, hát idén már a Pool se venné meg szerintem.

      • Posted 2017-12-03 00:44 0Likes
        by Blotunga

        Van egy ötletem: frissítsük RLC szoftverét és próbáljuk ki őt.

      • Posted 2017-12-03 00:45 0Likes
        by Zenzo

        én látok rá esélyt amúgy, ha végre lemond a lézengésről, hogy Conte lát majd benne fantáziát. Az adottságai megvannak.

      • Posted 2017-12-03 00:47 0Likes
        by Blotunga

        Azon a lézengés dolgon azért még kell dolgoznia! :))

      • Posted 2017-12-04 00:05 0Likes
        by myheartisblue

        Olvasom, olvasom a tippeket es rajottem, hogy nekunk Frank Lampard reinkarnacioja kene. De hianyzik Frenkyfiu.

      • Posted 2017-12-04 08:21 0Likes
        by Zenzo

        hiányzik, de közel sem ő kéne. Mondom, hogy védekeznie is kellene.

      • Posted 2017-12-03 00:00 0Likes
        by Zenzo

        KdB-vel két bajom van, már azon felül, hogy nem jönne vissza, és nem nagyon van annyi pénz a klubban, hogy a Citytől visszavegyük, ha mégis jönne.

        1.) nem védekezik, nekünk pedig olyan kell, aki arra is képes
        2.) az elsőből is következik, hogy ő pont oda jönne, ahol most Ázár örül, szóval a másik belga kárára tenné. Egyébként meg elnézve a belga válogatottban nyújtott teljesítményüket, nem vagyok meggyőzve arról, hogy jól tolnák együtt. Kicsit olyanok ők, mint anno Lampard és Gerrard volt, vagy akár Lampard és Ballack… két dudás egy csárdában…

      • Posted 2017-12-03 00:03 0Likes
        by Blotunga

        Ezt adom!

      • Posted 2017-12-03 13:45 0Likes
        by Hazard

        Jó pont összehasonlítani a válogatottas teljesítményt, az mérvadóbb. Hazard (technikai és taktikai értelemben is) játszótársak nélküli, kontrára építő csapatban játszik, míg Kdb a Pep féle csapatban játszik… Nem ugyanaz. A válogatottban meg hisztizik és nyíltan fikázza Martinez-t és lenyilatkozza, hogy majd erről beszélniük kell!!! No comment. A válogatottat is Hazard viszi a hátán.

      • Posted 2017-12-03 02:54 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Pihenve és az egészségesnél több alkohollal, Fab nincs jó formában, neki elvárás lenne az állandó 100%-os rövid passzos megoldás és erre jön a hosszú zsenilabdák. Nálam ezzel van a baj, nála nem érzem azt a bizhatóságot ami szükséges és egyébként képes is lehetne rá.

    • Posted 2017-12-03 03:23 0Likes
      by Mri

      Talan meg az Atletibol Saul.. igaz ot nem lattam sokszor jatszani kb ellenunk csak de az eredmenyeken latom mindig hogy veri a golokat + az Atletibe meg mindenki tud vedekezni is

    • Posted 2017-12-03 11:19 0Likes
      by lamps8

      a támadó harmadban is érvényesülő kp és a jobb képességű wingbackek hiányát irtózatosan adom.

    • Posted 2017-12-03 13:39 0Likes
      by Hazard

      Korábban túlzottan pesszimistának, rinyálósnak neveztél, most meg ugyanazokat írod, amiket mondtam.

      Drinkwater-el teljesen egyetértek. Egy átlagos játékos, akinek semmi keresni valója a klubnál. Csakúgy, mint Zapacosta-nak, Alonso-nak. Baka se az igazi még, talán az ő igazolása korai volt. Ezekért ekéz(t)em a board-ot többek között. Nah meg azért, mert a már ittlévő gyenge játékosokat megtűrik és teljesen nyilvánvaló és érthetetlen hibákat vétenek (wingback pozíciók megerősítésének elmaradása). Ha a mostani átlagos, nem CFC szintű játékosok mellé még odaveszed Cahill-t, Moses-t, Willian akkor már meg is érkeztél, abba a lehangoló világba, amit mondtam. Ami a valóság sajnos…

      Azzal is teljesen egyetértek, amit a középpályáról mondtál. Ezt is mondtam már korábban és ez is felróható a board hibájának. Egy nagy klubnál azt gondolom nem egészséges ha 2,5 emberre (Ha Michy-t beleszámoljunk, akkor 3,5…) van bízva a támadás. A rangadókon meg 2-re, mert Fabre-t nem lehet betenni… És akkor tegyünk fel, hogy ez a két ember nem sérül meg az egész szezonban… Persze, hogy Hazard lesérült a nyáron majd utána Morata… Bármelyik nagy csapattal összehasonlítod a keretünk, láthatod, hogy óriási lemaradásban vagyunk ilyen tekintetben. Lényeg a lényeg, hogy ilyet nem lehet csinálni.

      A meccsel kapcsolatban nekem pont, hogy inkább pozitív véleményem van. Kihagytunk egy csomó helyzetet, de legalább voltak. Eddig sokszor nem voltak. Különösen Hazard helyzeteit sajnálom, mert lőhetett volna vagy ötöt. Az pedig kifejezetten idegesít, hogy Conte mindig lehozza, mikor 2 gólnál jár? Miért? Az a 10 perc már nem számít semmit és Hazard a Swansea ellen pihent, szóval teljesen értelmetlen és érthetetlen, hogy miért cseréli le.

  • Posted 2017-12-02 23:25 0Likes
    by BlueCech01

    A Spurs leolvadása és 4 meccses nyeretlenségi sorozata azért nem rossz. Kíváncsi leszek Poch intézkedéseire, reakciójára.
    Mindemellett ha úgy vesszük, ez a forduló számunkra valamilyen szinten pozitívan alakul. Bár a MU győzött és tartja előnyét, de a dobogón most végre levegőhöz jutunk. Az utóbbi két meccsén egy biztatóbb stabilitást mutató Evertontól kéne az x a kövi fordulóban minimum, ahogy az is, hogy lecsapjuk Moyest. Ettől mondjuk előzetesen annyira nem tartok.

    • Posted 2017-12-02 23:56 0Likes
      by Blotunga

      Én gyanítom, hogy ennek a csirkefarmnak ebben a formában meszeltek. Legkésőbb nyáron szétkapják őket, vagy megpróbálnak valakiket igazolni, akikkel szintet léphetnek, de qva nagy flopp lesz.

      • Posted 2017-12-02 23:57 0Likes
        by Endy919

        Korai , de én is hasonlókat érzek.

      • Posted 2017-12-02 23:59 0Likes
        by Blotunga

        Ennek ez a rendje: ha huzamosabb ideig nem tudnak 1-ről 2-re jutni, akkor változtatni kell…

      • Posted 2017-12-03 00:03 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem Kane marad, Alliban én annyira nem látom azt az elkötelezettséget, hogy az első házégés után ne lépjen, sőt Sterlingnél többre sem tudom jelenleg taksálni. Viszont hogy Eriksen, Alderweireld mennyire fogja kényszerét érezni annak, hogy még valami érdemit is összehozzanak a karrierjükben, azért érdekes lesz.

      • Posted 2017-12-03 00:05 0Likes
        by Endy919

        Szerintem Eriksen-Barca,Kane-Real,Allit nem fogja senki elvinni , toby meg kb bárhova beférne.

      • Posted 2017-12-03 00:09 0Likes
        by Endy919

        Dier -Utd

      • Posted 2017-12-03 00:15 0Likes
        by BlueCech01

        Alderweireldet szvsz hoznám, ha nem állnánk ilyen piszok jól cb-k terén.

      • Posted 2017-12-03 00:41 0Likes
        by Zenzo

        oh why? Toby csak ellenünk ahány gólt összehozott már nem tenném a csapatba.

      • Posted 2017-12-03 00:45 0Likes
        by BlueCech01

        Oké, az alapján tényleg nem impresszív, viszont az elmúlt 2 évben talán a legstabilabb spúr volt a védelmi szekcióban, mindemellett a háromvédős szisztémában is gyakorlottnak mondható.

      • Posted 2017-12-03 11:14 0Likes
        by lamps8

        Messi meg nem lőtt gólt ellenünk. fúj. nem is kellene.
        ez milyen érv?

      • Posted 2017-12-03 12:19 0Likes
        by Zenzo

        nem is kellene.
        Milyen érv, hogy valaki miatt egy halom gólt kap a csapata, mert rettentő lepkevadász, és benne van a hiba? Szerintem jó. De nem tudom, te mi alapján ítélsz meg egy játékost, ha nem a teljesítménye alapján? Szép a haja? 😉

      • Posted 2017-12-03 12:47 0Likes
        by lamps8

        ja hát ha szerinted Toby miatt kap egy halom gólt a csapata, akkor csak simán összetéveszted valakivel. erre nem gondoltam.

  • Posted 2017-12-03 00:29 0Likes
    by Endy919

    Holnap(ma) pedig Moyes varázsol majd egy hatalmasat !

  • Posted 2017-12-03 13:57 0Likes
    by Hazard

    Juventus CEO, Marotta – “Alex Sandro? We do not keep anyone if he wants to leave.” Alex Sandro was in full agreement with the idea of remaining with us. His performances are down to his own personal issues that we won’t go into here.”

  • Posted 2017-12-03 14:43 0Likes
    by Hazard

    A bajnokság vége felé terveztem írni ezt a hozzászólást, de most, hogy felvetődött, kit kéne hozni, így leírom most. Januárban is érkezhetne játékos, de nem hiszem, hogy fog, klasszis meg biztos nem.

    Támadók:

    Játszótársak jobb szélre

    Malcom Jobb lenne lecsapni rá minél hamarabb. Amíg nem lesz késő…

    Pulisic Ő drága lenne, de többszörösen is megérné. Játéka mellett, USA-ban is nőne a népszerűségünk.

    Mahrez Nem tudom miért nem vitte el még senki. Reális áron ő is opció lehetne.

    Fekir: Kinőtte már a Ligue1-t, p is erősítést jelentene

    Bailey Genk-ből is elhozhattunk volna, és kölcsönadjuk, mint Christensen-t és akkor most csak kölcsönben játszana a BuLi-ban. Sané típusú játékos. Ő talán a leggyengébb opció. Az se baj, ha Musonda-t játszatjuk.
    Hudson-Odoi: Elég tehetséges, felhozhatnák a nagy csapatba, elkezdhetnénk beépíteni.

    Középpálya
    B2B
    Goretzka: Ha már Ballack neve felmerült…Nyáron Ingyen jöhetne, januárban apróért.Nagy fogás lenne.
    Milinkovic Savic: Ő már pénzbe kerülne(ohhh…), de jó játékos.
    RLC: Vissza kell hívni és játszatni.

    Velük csak az a baj, hogy már ilyen típusú játékosunk van, csak nem elég jók. Azt pedig nem fogjuk megcsinálni, hogy leigazoljuk őket és elküldjük, mondjuk Drinkwater-t…

    Cesc alternatíva:
    Weigl: Ő is tud osztogatni, védekezésben nem annyira kutyaütő. Páran Oscar-típusú játékost hiányoltak, ő megfelelő lenne.

    Frank de Jong: Fantasztikusan lát a pályán, a védekezés se büdös neki. Kérdés meg tudná-e ugrani a következő szintet, de figyelni kell az biztos. Egyébként pont a napokban hírbe hozták velünk, meg a City-vel.

    Wingback

    Ghoulam: Neki is lejár a szerződése, hihetetlen fogás lenne. Ha nem hosszabbít, keményen rá kéne menni. Agent Zouma beszélhetne vele.

    Shaw: Kegyvesztett lett a m(o)u-nál apróért tehetnék egy próbát vele. CFC szurkoló, HG, fiatal, gyors hiányposztra jönne.Sérülékeny, de én tennék egy próbát. (Ha már Baba-t semmibe vesszük…)

    Rose: Az ő helye se biztos, bár őt csak elméleti szinten mondom, mert biztos nem adják el nekünk, Annyiban érdekes, hogy ha elmegy a mu-ba, akkor Shaw-t még könnyebb lenne megkaparintani.

    Sandro: Úgy néz ki távozni fog. Ha Conte marad, akkor megpróbálhatnánk újra és most már 60-at se kéne fizetni érte.

    Mind a négy jelölt óriási upgrade lenne Alonso-hoz képest.

    Szerintem ez egy elég reális lista, ebből kellene szemezgetni a vezetőségnek. A többségük minőségi játékos, aki nem is kerülne horror pénzekbe. Erre mondtam azt, hogy sokkal többet ki lehetne hozni költekezés nélkül is. Ha Conte marad, akkor prioritás lehet Sandro. Ha megy, akkor Tuchel jut eszembe, mint lehetséges edző. Ez esetben egyszerűbb lehetne a dortmundi duó megszerzése. Pulisic megszerzése elég nagy marketing érték lenne az USA-ban. A klub népszerűsége eléggé megugrana.

  • Posted 2017-12-03 14:57 0Likes
    by Hazard

    A bajnokság vége felé terveztem írni ezt a hozzászólást, de most, hogy felvetődött, kit kéne hozni, így leírom most. Januárban is érkezhetne játékos,de nem hiszem, hogy fog, klasszis meg biztos nem.

    https://uploads.disquscdn.com/images/55a2ef3e602663b498b28a02fa593cab0900523c3a85ab200dd1467cbafff929.png

    Szerintem ez egy elég reális lista, ebből kellene szemezgetni a vezetőségnek. A többségük minőségi játékos, aki nem is kerülne horror pénzekbe.Erre mondtam azt, hogy sokkal többet ki lehetne hozni költekezés nélkül is. Ha Conte marad, akkor prioritás lehet Sandro. Ha megy, akkor Tuchel jut eszembe,mint lehetséges edző. Ez esetben egyszerűbb lehetne a dortmundi duó megszerzése. Pulisic megszerzése elég nagy marketing érték lenne az USA-ban. Aklub népszerűsége eléggé megugrana

    • Posted 2017-12-03 16:33 0Likes
      by Levi97

      A Wingbackeket adom, úgy tűnik ott egész jókat lehet majd húzni és nagy szükségünk is lenne rá. Akár kettő is jöhet a felsorolt 4 közül…
      Talán a Sandro-Shaw párosnak örülnék legjobban.

      A többivel már nem igazán tudok egyetérteni, vagy legalábbis biztosan nem tudom azt mondani rá, hogy jó ötlet.
      Goretzka király lenne, de ha Baka meglépi azt a bizonyos lépcsőt szerintem annyira nem szükséges, hacsak nem állandósul a 3 KP.
      Én mindenesetre jobban örülnék, ha inkább egy klasszis támadó érkezne.

      A támadókról:
      Pulisicen kívül nem látom senkiben a pluszt. Bár nem sok meccset láttam az említett játékosokról, de egyszerűen nem hiszem hogy fél éves Ligue 1os jó teljesítmény elég indok lenne, hogy rájuk hegyezzünk ki egy ablakot. (Mert ha klasszis támadót akarunk igazolni, az nyilván prioritás és sok meló, mást meg nincs értelme, hiszen csak simán „jó” támadónak Pedro bőven megfelel.)

      Mahrezen látjuk idén is, hogy a 2 évvel ezelőtti egy nagyon kifutott idény volt, azóta nem képes konzisztensen teljesíteni. Cserének, kiegészítőnek jó lenne, de minek…
      Odoival meg ne vicceljünk plíz, bármilyen tehetséges, meg jó a srác, a kezdőtől rohadt messze van, és csak ártanánk neki ha az első csapatba neveznénk. Fusson pár jó kölcsönt, Christensen útján el lehet indulni.

      Viszont gyors pár név, akiket én el tudnék képzelni előre:
      -Sanchez: Igazából itt véget is érhetne a lista, olcsó lenne és cseszett jó.
      -Bale: kicsit sérülékeny, de kegyvesztett Madridban, és ha csak megközelítené azt amit anno a spursben hozott hatalmas erősítés lehetne.
      Draxler>DiMaria,Lucas: Ilyen sorrendben talán. Nagy a tolongás a PSG-ben, pár játékost el kell adniuk. Egész olcsón juthatnánk minőségi támadóhoz.

      • Posted 2017-12-03 17:34 0Likes
        by Endy919

        „Bale: kicsit sérülékeny, de kegyvesztett Madridban”- itt azért felnyerítettem 😀
        Kicsit 😀 Gyorsan összeszámoltam , amióta Madridban van (három és fél éve) , pontosan 323 napot hagyott ki sérülés miatt 😀

        Amint visszatér , kap egy meccsen 20-30 percet és már újra sérült is. Ez volt hétközben a kupa meccsen is. Nem is lenne csórikám kegyvesztett , csak nincs mikor játszania. 28 is elmúlt már …semmi féle képen nem kéne.

      • Posted 2017-12-04 00:00 0Likes
        by Hazard

        LWB: Az is csoda, hogy ha egy jön. Nem tudni mi lesz Ghoulam sorsa, lehet, hogy hosszabbít. Ha ez bekövetkezik akkor máris eggyel kevesebb célpont van. Sandro távozása jelen állás szerint elképzelhető.

        A támadókról:

        Nem azt mondtam, hogy mindegyiket, hanem azt, hogy valamelyiket. Nem rájuk hegyeznénk ki az ablakot, szimplán csak megerősítenénk egy posztot. Pedro nincs nagy formában és már 30 éves, lassan gondolni kellene a pótlására.

        Odoi: Nem a kezdőbe mondom, hanem, hogy kezdjük el beépíteni lassan. Mondanám, hogy még csak 16 éves, de Ampadu is 17. Ligakupában ki lehetne próbálni esetleg jövőre, párszor PL-ben, ha úgy van. Nyilván nem rá kell építeni a csapatot, de azt se kéne hagyni, hogy a RLC útra kerüljön. Illetve nem kell minden csodagyerekre rárepülni, hiszen nálunk is vannak.

        Én az általad felsorolt játékosok közül senkit nem vennék meg. Di Maria, akire azt mondanám elsőre, hogy talán ok, de ő is lassan 30 lesz és amikor a PL-ben volt, nem váltotta meg a világot.

        Bale kicsit sérülékeny? Elég finoman fogalmaztál. Egyáltalán nem kéne nekem. Egy túlértékelt játékosnak tartom. Sokba is kerülne és a sérülése miatt sose tudnánk használni. No.

        Sanchez se kéne. Volt egy jó éve, de ő is számtalanszor eladja a labdát és két hét múlva ő is 29 lesz. Ha ingyen megszereznék és pénzzé tennék Willian-t talán aláírnám, de inkább hozzunk egy tehetséges fiatalt.

        Ha már Mahrez, sokkal inkább őt hoznám el, mint Sanchez-t. Fiatalabb és jobb. Kinek volt azóta a PL-ben jó teljesítménye a Leicesterben? Senkinek.

        Nem tudom, kire gondoltál fél éves L1-es szezon alatt, talán Malcom-ra. Ő már több éve ott játszik, Fekir-ről nem is beszélve.

        Ellenpélda: Richarlison. 20 éves és brazil, csakúgy, mint Malcom. 5 gól 5 gólpassz fűződött a nevéhez a brazil bajnokságban (14 meccsen) és nézd meg mit művel a PL-ben. Lehozta majdnem ugyanezt (15 meccs: 5G+4A) a Watfordban és még ennék is jobb lehetne, ha a többi nagy helyzetét belőtt volna.

        Dembele: 12 gólos, 5 gólpasszos szezon után távozott a Ligue 1-ből és nézd meg hova jutott. Őt is leigazolhattuk volna, de nem tettük. (Remélem legalább a látószögünkbe bekerült.) Ezekkel a példákkal csak azt akarom szemléltetni, hogy ha még rövid ideig is vannak egy bajnokságban, az nem szabad, hogy negatívumot jelentsen. Dembele pótlására egyébként elvileg Malcom-ot is kinézték…

    • Posted 2017-12-03 18:00 0Likes
      by lamps8

      Ghoulamban és Zoumaban mi a közös pont?

      • Posted 2017-12-03 18:14 0Likes
        by Endy919

        Mindkettőnek szalag szakadása volt , csak Ghoulamnak kb 2 hete , szóval ő egy évre off.

      • Posted 2017-12-03 22:58 0Likes
        by Hazard

        St. Etienne.

    • Posted 2017-12-03 18:24 0Likes
      by Blotunga

      Én ott kisültem, hogy mert Shaw CFC szurkoló, igaz sérülékeny, de tennék vele egy próbát. Értem én, hogy viszonylag fiatal meg HG meg tudjaabánat, hogy még mi, de csórikám olyan távol áll perpill az elit focitól, mint Zsozé a totális támadó futballtól! Na meg, hogy ő óriási upgrade lenne Alonsohoz képest…naja, valahol egy másik életben!

      • Posted 2017-12-03 22:58 0Likes
        by Hazard

        Miért állt távol az elit focitól?

      • Posted 2017-12-03 23:10 0Likes
        by Blotunga

        Nem állt, hanem áll! Mivel amióta a mu-hoz került, azóta gyakorlatilag csak lefele van neki, hol a sérülések, hol csak simán csapaton kívül. És ha valaki nem játszik rendszeresen 2 évig, az nem tudom elképzelni, hogy lehetne erősítés nekünk…

      • Posted 2017-12-03 23:39 0Likes
        by Hazard

        KdB is csapaton kívül volt, mert „nem edzett rendesen”… Mou kicsinálta és ennyi. Sokszor Mikhitarian se fért be. A sérülések valóban sújtják, ezért mondom, hogy egy próbát megérne, ha már annyira spórolgatni akarunk vagy ha ne adj’ Isten más nem jutna nekünk. Baba-t se használjuk és egy embert használunk olyan megterhelő poszton, mint a wingback. Ez jó? A játékban lévő Zapacosta olyan nagy erősítést jelent? Nem. Én simán kinézem, hogy megtáltosodna. Ilyen nehéz idők után elkerülne egy új közegbe, ahol szeretik és megbecsülik és remélhetőleg egészségesen is tartanák, a játékra kiéhezve térne vissza.

      • Posted 2017-12-04 16:38 0Likes
        by Blotunga

        Ez egy akkora talány, hogy arra szavak nincsenek. Amúgy egy ilyen 2 éves jegelés nem múlik el nyom nélkül, főleg abban a korban amikor igazán fejlődőképes a játékos.

      • Posted 2017-12-05 14:38 0Likes
        by Hazard

        RLC évekig padozott, majd most kölcsön adtuk és nézd meg mit csinál.

  • Posted 2017-12-03 15:56 0Likes
    by WudigessBoi

    Egy kis olasz off: megszerezte első bajnoki pontját a Benevento, mégpedig kapusa hosszabbításban fejelt góljával.

  • Posted 2017-12-03 17:46 0Likes
    by BlueCech01

    Lol, Moyes-Magic. Bár simán eltudom képzelni, hogy ezt tartják a 75. percig, majd az utolsó 15 percben kapnak négyet.

    • Posted 2017-12-03 17:48 0Likes
      by Endy919

      éreztem az erőt a vörösben. A City behúzta a kéziféket , de ha megint a 98. percben fognak nyerni , akkor megb*ssza őket a nagy szakálas.

      • Posted 2017-12-03 18:51 0Likes
        by Rammschein

        15 percet tévedtél :””””D

      • Posted 2017-12-03 18:53 0Likes
        by BlueCech01

        A City győzelmével mondjuk vitatkozni nem tudnék. Nincs olyan érv szvsz, ami amellett szólna, hogy a WHU akár 1 pontot is érdemel.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com