Az egyetlen konstans a változó

Az a jó most ebben a meccsben, hogy bármi lehet belőle, és a legvalószínűtlenebb eredmény a 0-0. Változnak az idők – vagy mégsem? Sosem a null-null volt a legjellemzőbb.

A PL hajnalán némileg nehezen indult a két csapat kapcsolata, már nyilván a mi részünkről, de aztán ’93-tól, egészen addig, amíg a City is olajhatalommá vált, úgy nagyjából 15 éven keresztül egyetlen nyamvadék kis vereség rondít bele a veretlen sorozatunkba. No aztán 2009-et követően, ha nem is nyomozni kell a Chelsea győzelmeket a történelem során, de ugyancsak ritkán sikerült győztesen elhagyni a pályát, főképp idegenben. Ehhez meg kellett várni José visszatérését, aki 2013-ben oda-vissza megcsinálta a mászókakék alakulatot. Más kérdés aztán, hogy 2014-ben már csak egy-egy döntetlenre futotta, legutóbb pedig, a gyászos szezont nem emelte a City elleni kétszer 3-0 sem.

maxresdefault

Nagyjából 16 hónapja jártunk utoljára az Etihadban, a retinánkba égett eredmény óta viszont több dolog történt a Chelsea háza táján, mint egy átlagos dél-amerikai sorozat 15 évada alatt. A rosszat felesleges elővenni ennél jobban, ugorjunk is hovatovább máris a lényegesebb részekre, ami pedig Conte és a 3-4-3. Tulajdonképpen már unalomig ismételtük, de nem érdekel, megteszem ismét, már csak azért is, mert jól esik: a taktikai váltásunk óta immáron 7 mérkőzést játszottunk, 7 győzelemmel, 6 CS, 19 lőtt és mindössze 1 kapott gól árnyékában, és nem holmi champo-jellegű csapatok ellen, de a bajnok, a Manchester United, Everton, Saints, és immáron a Tottenham teteme felett is Conte 90 perc alatt lábon kihordott negyvenhét infarktusa járja haláltáncát.

conte

A siralmas állapotából relatíve rövid időn belül talpraállított Chelsea az új hadrendben vált félelmetes fegyverré. Ez a jelenleg legjobb formát futó csapat feszül most neki a végső győzelemre talán még mindig legesélyesebb csokicsibész együttesének. Az idei szezon eddigi slágermeccse mindenképpen ez lesz, hozzá is akarja tenni a magáét boldog-boldogtalan, és a szivárvány minden színében játszó, széles skálán mozgó értelmes és totál homály vélemények tobzódnak a mindenfelé. Azzal viszont nehéz vitatkozni, hogy ezt a meccset várja most minden használható és jóérzésű futballszurker, hiszen az utóbbi 12 év bajnoki címeinek felét birtokló gárdák futnak egymásnak, és az esélyek régen voltak ennyire kiegyenlítettek. Ez a meccs most úgy lehet 3-3, mint ahogyan 5-0 vagy 0-5.

Mindkét csapat győzelme mellett szólnak érvek. A City mellett szól a hazai pálya, az erős és gyors támadósora, a Chelsea mellett szól, hogy Conte számára tulajdonképp, ha nem kap ki, továbbra is Pepiék előtt fog állni a Chelsea (mégha a tabellán a vezető pozíciót csak a győzelem garantálja is), valamint az is, hogy rendkívül erős a kontratámadás során felvonultatható névsora.

Ha azt mondjuk az ilyen meccsek előtt, hogy komoly taktikai csata várható, hát, általában komolyan is gondoljuk, most azonban véresen komolyan: Conte egy masszív és világos 3-4-3-at tol, míg Pepi egy némileg eltorzult 3-4-3-at (ami néha 4-1-4-1, néha 4-2-3-1, néha 3-5-1-1) játszat, szóval egyrészt két hasonló felállás fog egymással szembenézni – a kérdés, hogy ki fog inkább változtatni az eddigi felfogásán. A mi digónk az elmúlt 7 meccsen se a felálláshoz, se semmi máshoz nem nyúlt hozzá – igaz eddig nem is kellett; miközben Pep azért jól láthatóan vagy nem találta még meg az ideálját, vagy próbálja az aktuális meccsre igazgatni a kezdőjét. Conte számára viszont az utóbbi két meccs figyelmeztető jel volt, hiszen a Boro ellen a kelleténél jobban meg kellett szenvednie az addig minden szembejövőt felabriktoló csapatának, a Spursnek pedig adott egy félidőt, hogy megnyerje a meccset. Főleg pöcsék agyig feltolt, intenzív presszingje nem ízlett a Chelseanek, s amíg a csirekek bírták szusszal, nem is nagyon tudtak meccsbe jönni a mieink. Így értelemszerűen ez lenne a logikusan járható út a City számára: nekimenni a Chelseanek, és gyors, erőteljes letámadással operálni, lehetőleg gyorsan gólt, gólokat szerezve – ezt karistolta bele az internetbe a Redknapp-ek okosabbik fele, Jamie is. Egy valamit felejtett el a jóbarát, amit már Pepi is előkapott a meccs előtti nyilatkozatában, miután kellően és illő módon felszopta Contét: a digó az, aki képes a csapatával úgy hátravontabban játszani, hogy aztán 2-3 gyilkos kontrával eldönti a meccset. Ezt pedig láttuk már a Juvénál is, majd később az olasz válogatottal akár az EB-n is. Márpedig erre a jelenlegi Chelsea is képes, defenzív pozícióból 5+1 játékossal nekilódulni egy kontrának, hiszen az alapvető Costa-Hazard-Pedro sor mellett Alonso és Moses is rendszeresen kíséri az akciókat, de a „plusszegy” Kantétól is láttunk már jó elfutásokat, és kapu elé kerüléseket.

PHD - gólokban erősek
PHD – gólokban erősek

Egy picit ebből a szempontból talán tényleg a City van most előnyben, mert a Chelsea várhatóan, jellemzően ugyanazt fogja játszani, méghozzá ugyanazokkal a bábukkal, amit az utóbbi hetekben is. Mégha Conte úgy is dönt, hogy némileg hátrább húzza az egész egységét, hogy ne legyen akkora területe a hazaiaknak, mint a Spursnek volt, és megpróbálja jobban besűríteni a középpályát, sok újdonságra nem lehet számítani, úgy is mondhatjuk, a Chelsea kiszámítható módon fog pályára lépni. Az már más kérdés, hogy a Spurs előtt is ott volt ez a kiszámíthatóság, de ők is csak 44 percig tudtak élni ezzel az előnnyel, tudással.

A Moses-Kanté-Azpi trióra, vagy talán a Luizzal kiegészülő négyszögre vár majd talán a legnagyobb feladat, a Citynek nem a  jobboldala az erőssége, jóval inkább a KdB-Aguero-Silva trióra kell odafigyelni, bár szerintem Pepi át fogja dobni Silvát a jobbra, pont azért, hogy kompenzálja egy kicsit a pálya egyoldalúságát, és a KdB-Aguero duót inkább Sterling gyorsaságával fogja boostolni, főleg, hogy lekösse ezzel Moses előretörő energiáit. Szerintem a várható City felállás:

city

Szóval mindenképp érdemes lesz nézni, melyik menedzser mit fog húzni, hogy némileg jobban semlegesítse a másik erősségeit, amellett, hogy ne adja fel a saját játékát, és ne feküdjön le a másik csapat alá, teljességgel arra berendezkedve, hogy kiiktassa azt. A City támadópotenciálja mellett viszont mindenképp meg kell említeni a Chelsea-ét is, hiszen mégiscsak Costa vezeti a vonatkozó táblát, a segéderő Hazard, Pedro, Moses és Alonso pedig úgyszintén betalált az utóbbi időben – miközben azért a Chelsea védelme állta a sarat, és hozta a meccseket kapott gól nélkül, a City védelme egy nem túl acélos sorozatban az utóbbi 6 PL-meccséből egyet úszott meg kapott gól nélkül.

A City számára azért is kulcsfontosságú ez a derbi, mert a tavaly szezon során is azért nem tudtak igazán versenyben lenni a bajnoki címért, mert hiába hántolták meg a kicsiket sorra, a nagy meccseken a Citizenek sorra kapituláltak. Idén az eddigi egyetlen rangadójuk a némi mákkal behúzott José elleni volt, miközben a Spurs megrépázta őket, a Saints-Everton ellen pedig csak döntetlenre voltak képesek.

Én magam úgy vélem, a City fogja a labdabirtoklós játékát, járatja a labdát, és megpróbál hátulról építkezni, amit a mélyen ülő Chelsea hagyni is fog nekik, és gyors kontrákkal töri fel a City nem túl stabil védelmét – talán ez lesz a játék jellemző képe. Mindkét csapatnak a támadósora az erősebb, így vagy úgy, de mindkettő arra is fogja helyezni a hangsúlyt, a City otthon talán hangsúlyosabban, és mondjuk úgy, megvannak a játékosai ahhoz, hogy az eddigieknél jóval nagyobb kérdőjeleket üssön bele Conte védősorába, de elnézve Pep védővonalát, Conténak is abban kell gondolkodnia, hogy itt azért nem lehetetlen gólt szerezni, akkor pedig miért ne tegyük meg minél többször. A dolog főleg azon fog múlni, mekkora nyomás alá tudja helyezni a City a Chelseat, és a vendégek hányszor és meddig tudják ezt megfordítani. Azt továbbra is el kell mondani, hogy a Chelseanek az áll jól, ha vezet, ha dominálja a játékot, akkor sokkal erőteljesebb tud lenni előrefelé is, erre remek példa a másik manchesteri csapat, vagy az Everton elleni meccs – a kérdés csak az, hogy ha a Spurs ellen is csak egy félideig ment, akkor a City ellen vajon mennyi ideje lesz majd Contééknak. Mert az viszont továbbra is tény, hogy a City sebezhető, ha nincs náluk a labda – ez volt talán a legnagyobb gyenge-pontjuk az előző szezonban is, és ezt láthatóan még Pep sem tudta kiírtani eddig.

Összességében ismét azt tudom mondani, hogy a City van inkább győzelemkényszerben, mi pedig bőven elégedettek lehetünk az ikszel is, de ha már megvan az esély arra, hogy legyőzzük a City-t, hát miért ne próbálnánk meg? Conte biztosan nem az a fajta edző, aki úgy menne el az Etihadba, hogy idegenben jó az X, pedig tényleg ő lehetne kevésbé csalódott ezzel az eredménnyel. Több szakértő írta-mondta, hogy ha a Chelsea holnap kora délután győzni tud, akkor minden bizonnyal a tabella élén zárja 2016-ot – ezzel egyet tudok érteni. Nagyon impresszív lenne, ha a sorozatunkat nyolcmeccsesre tudnánk nyújtani, és a City skalpja is bekerülne a többi közé. Én jó szurkolást kívánok részemről, akik a klubgyűlésen lesznek, azoknak ott, akik máshol, azoknak máshol, én épp munkaebcsorán leszek, és próbálom estig megúszni, hogy megtudjam az eredményt…

801 Comments

  • Posted 2016-12-03 15:59 0Likes
    by 11Daves

    DL közben már interjút ad, mondjuk jegelik közben a lábát.

    • Posted 2016-12-03 16:00 0Likes
      by ktomi93

      kaphat egy-két meccs pihenőt, aztán húzzon vissza 😀

    • Posted 2016-12-03 16:01 0Likes
      by DannyfromtheShed

      reméljük csak egy durva zuzodas és azt kell jegelni, ha komoly gond lenne sztem mar korhazban lenne.

      • Posted 2016-12-03 16:03 0Likes
        by kasata91

        Ilyenkor csak a másnapi MRI szokta tudni biztosra mondani. Részleges szakadással simán sétálgat még 30-40 percet. majd amikor kihűlik akkor áll be teljesen.

      • Posted 2016-12-03 16:09 0Likes
        by DannyfromtheShed

        sajnos tudom, most jöttem ki egy részleges bokából…

      • Posted 2016-12-03 16:10 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én meg szenvedek éppen vele 🙂 Frissen le is tört két kis darab belőle.

      • Posted 2016-12-03 16:13 0Likes
        by kasata91

        Nekem amióta nincs külső bokaszalagom boldogabb az életem. Akárhogy fordul ki nem fáj tovább 10 mp-nél 😀

      • Posted 2016-12-03 16:16 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nekem miután a jobb oldali kétszer szakadt, idén eljött az ideje a balnak is, kemény 2 percig tartott a megye 3-as pályafutásom, azóta gyógyulok és újra rásérülök 😀

      • Posted 2016-12-03 16:23 0Likes
        by DannyfromtheShed

        dzsíízász 😀

      • Posted 2016-12-03 16:14 0Likes
        by myheartisblue

        Addig míg váll artroszkópia műtét után nem vagytok 1,5 hónappal rájöttök, hogy a boka nem is olyan vészes. Orvosom monta h. ámbár a boka gyakoribb sérülés, de igen szépen rendbe tud jönni. A váll viszont…ahhh szo se rola :/

      • Posted 2016-12-03 16:18 0Likes
        by kasata91

        Abszolút. Boka az helyre jön, egy jó rögzítő aztán mintha új lenne. (ugyanez a térdről nem mondható el)
        Nekem egyszer ficamodott a vállam. azóta is visszatérő ha rosszul nyúlok a labdáért.

      • Posted 2016-12-03 16:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Fiatalon ha szerencséd van igen. 20 felett már nem is nagyon gyógyul, illetve könnyen megnyúlik és onnantól nem tart rendesen, amit csak műtéttel lehet rendbehozni. Mondjuk azt nem kétlem, hogy a váll műtét egy fokkal azért komolyabb.

      • Posted 2016-12-03 16:22 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Megfelelő rehabbal rendbe jön. 2,5 hónapja szakadtam részlegesen (már másodjára a jobb bokámon) és már újra játszom problémamentesen. Van 3 nagyon jó erősítő gyakorlat és konkrétan erősebb, mint a bal most nekem. A titok, h az a kis dionyi izom atvesz valamennyit a szalag szerepéből.

      • Posted 2016-12-03 16:20 0Likes
        by DannyfromtheShed

        igen, nekem 2 komoly bokaszalag parám volt, de áldom az eget, hogy 20 év focizás alatt sosem sérült a térdem. Ugyanis az sosem jön igazán rendbe. A vállról nem tudok szerencsére, de láttam pályán kulcscsonttörést váll kiugrással fűszerezve. Mentő jött és a Dél-Koreai srácot nem láttam a ligában újra vagy 1 évig.

      • Posted 2016-12-03 17:05 0Likes
        by Endy919

        A térd mindent visz. Másfél hétig egyedül meg WCre sem tudtam menni.

  • Posted 2016-12-03 16:00 0Likes
    by 11Daves

    Agüero pedig minimum 4-et fog kapni, ez már a második pirosa idén.

    • Posted 2016-12-03 16:01 0Likes
      by DannyfromtheShed

      2.? az komoly egy csatárnál 😀 van aki karrierje alatt nem kap annyit.

    • Posted 2016-12-03 16:02 0Likes
      by ktomi93

      Mikor volt a másik?

      • Posted 2016-12-03 16:06 0Likes
        by 11Daves

        Így utánenézve lehet hogy semmikor, bocs. Túlságosan bíztam a Guardian élő kommentárjaiban.

      • Posted 2016-12-03 16:08 0Likes
        by BlueCech01

        Nem nézted el teljesen, pirosat valóban nem kapott, viszont 3 meccse már volt könyöklésért.

    • Posted 2016-12-03 16:09 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      A védő miért csak sétált?

      • Posted 2016-12-03 16:09 0Likes
        by ktomi93

        feladta

      • Posted 2016-12-03 16:09 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ezt akartam kérdezni, hogy ki volt az a „védő”, aki ennyire KECI lassú volt? 😀

      • Posted 2016-12-03 16:11 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Otamendi, aki nem mellesleg nem egy lassú védő!

    • Posted 2016-12-03 17:09 0Likes
      by Endy919

      De basszus , a 90. percben egy ilyen sprintet levágni és aztán ilyen magabiztosan beverni a gólt. Klasszis !!!

  • Posted 2016-12-03 16:12 0Likes
    by Diegoal

    -Ez a f*rnandinho mekkora egy utolsó féreg. A city meg még visszataszítóbb lett peppel, de így még édesebb a siker.
    -Egyszerűen nem tudom elhinni ami hétről hétre történik velünk, ráadásul a tavalyi év után. Hihetetlen mekkorát fogtunk Contéval. Imádom ezt az embert!
    -DL sztem most focizik a legjobban Chelseas karrierje alatt, nagyon letisztultan jatszik amiota visszajott.
    -Fabrepass Diegoalt is üdítő volt látni. Remélem megtartjuk Fabret es Conte megtalalja a helyét.
    Nagyon boldog vagyok!

      • Posted 2016-12-03 16:20 0Likes
        by Rammschein

        eltiltást a mocsoknak!

      • Posted 2016-12-03 16:24 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Cesc okos volt. Lehet provokálta is, ami mondjuk nem szép dehát nyerni kell minden áron 🙂

      • Posted 2016-12-03 16:26 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Meccsen mutatták a teljes esetet, ami azzal kezdődött, hogy Fernandinho megragadta hátulról Fabregas nyakát aki erre szólt oda valami olyat ami után elgurult a brazilnak.

      • Posted 2016-12-03 16:44 0Likes
        by DannyfromtheShed

        de mi volt a baja Cesc-el? nem láttam előzményt.

      • Posted 2016-12-03 17:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szerintem a pályán lehetett valami előzménye, mert ha jól láttam odafutott és ezzel indított.

    • Posted 2016-12-03 16:16 0Likes
      by DannyfromtheShed

      DL nagyon jó valóban, persze mindig a határon táncol, de ilyen a stílusa. Cahillnél százszor jobb, még a hibáival együtt is. Cahillt ma annyiszor hagyták heéylben ahányszor megpróbálták… Zouma-DL-Azpi 3 asra lennék nagyon kiváncsi.

  • Posted 2016-12-03 16:17 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Akkor most már nincs más hárta csak behúzni a viszonylag könnyü 5 kövi meccset 🙂

  • Posted 2016-12-03 16:32 0Likes
    by Lavid Duiz

    Na, pá mindenkinek! Nekem ma már megvolt az El Classico. 🙂

  • Posted 2016-12-03 16:54 0Likes
    by Diegoal

    Lehet csak én vagyok feledékeny de idén kaptunk már büntetőt?

  • Posted 2016-12-03 18:16 0Likes
    by Blotunga

    Meccs utáni következtetések:
    1. Önbizalomban nincs hiány!
    2. Navas még mindig nem tanult meg focizni!
    3. A szőke belga egy hisztis p.cs!
    4. Előbbinél csak a kopasz p.csebb!
    5. Fabregas még mindig él!
    6. DL nem lett jobb védő, csak ma a babakékek nagyon babák voltak a kapunk előtt!
    7. Wilmos felfele lógott ki a tavalyi, gyenge Chelseaből. A mostaniból lefele lóg ki, a gólja ellenére!
    8: Diego és Hazard továbbra is király!
    9. A favágók és hentesek megkapják a jól kiérdemelt pihenőt a munkájukért!
    10. Contenak még mindig van valami a tarsolyában!
    +1 Top of the league!

    • Posted 2016-12-03 18:28 0Likes
      by mohacsia

      6. Ma úgy összességében nem volt a védelmünk a helyzet magaslatán, de nem DL volt a gyenge láncszem. Cahill és Azpi is többet hibázott, mint Luiz, rendre megverték őket.

      7. Willian szerintem teljesen jól szállt be, nem lógott ki lefelé, ez így nem igaz.

      • Posted 2016-12-03 18:34 0Likes
        by Blotunga

        6. Pl. a 2. félidő elején volt 2 ordító helyzete a citynek, ami gyakorlatilag Cahillre, Azpira és Tibora volt rávezetve, mert Luiz fellépett és ott felejtette magát. Ez csekély 10 perc alatt.
        7. Wili friss ember létére szinte szaladni sem akart. Majd leállított egy értékes kontrát, egyet meg az ellenfél kapusának passzolt. Mentsége, hogy utána beverte a ziccerét.

      • Posted 2016-12-03 18:39 0Likes
        by ktomi93

        7. Nagyjából egyezek, én sem voltam elégedett vele, de legalább a ziccert beverte.
        6. Egyáltalán nem értek egyet veled, az első félidőben nem kevésszer mentett veszélyes szituációban és többször is neki volt köszönhető hogy nem lett gól. Emellett szerintem ő fogta legtöbbször Agüerot, ami azért nem könnyű feladat. Gyenge volt ma a védelem, Luiz egyértelműen felfelé lógott ki.

      • Posted 2016-12-03 18:48 0Likes
        by Blotunga

        Nekem még mindig az a bajom vele, hogy fejben nincs ott 90 percig. Ma sem volt ott. Ha csak az említett két helyzetet nézem, akkor se rózsás az összkép. És ez egy védőnél eléggé kifogásolható. Amúgy meg nem azt mondtam, hogy szar volt, csak annyit, hogy nem lett jobb, mint eddig volt. 🙂

      • Posted 2016-12-03 19:01 0Likes
        by gorkaf78

        Már ne haragudj, de egy 8/8-as sorozat után a védelem egyik alapemberéről azt állítani, hogy nem lett jobb, érdekes. Az egész csapat, és egyénileg a játékosok is jobbak lettek Conte alatt, kivétel nélkül. Mindenki fejlődött. Mégis mit várjunk még el a védelemtől, 8 CS-t?

      • Posted 2016-12-03 19:02 0Likes
        by Blotunga

        Te amúgy mivel méred az ilyen dolgokat?

      • Posted 2016-12-03 19:03 0Likes
        by gorkaf78

        Mármint mit mivel mérek? 😀

      • Posted 2016-12-03 19:04 0Likes
        by Blotunga

        Amit itt nekem bedaráltál.

      • Posted 2016-12-03 19:11 0Likes
        by gorkaf78

        Komolyan nem értem, hogy mi gondod van. Idejött a csapathoz egy új edző, aki alig három hónapja vezeti a csapatot. Kitalált egy teljesen új rendszert, ami egy 8/8-at eredményez, a védelem, tavaly kb. átjáróház volt, az rúgott gólt, aki akart, ha még emlékszel. Most ez a védelem a legstabilabb a PL-ben a december elejére. Mi kellene még, ezt nem értem. Luiz is ember, hibázik, ez biztos. De még egyszer írom, nem csodálatos ez a fejlődés a tavalyi szezon tükrében?

      • Posted 2016-12-03 19:16 0Likes
        by Blotunga

        Most miért vagy kiakadva? Nem kérdőjeleztem meg soha a csapat fejlődését. Nem értem mi a gondod. Én azt írtam, hogy DL nem lett jobb védő, mivel ugyanazok a hibái megvannak amik eddig is voltak. Ha ezt meg akarod cáfolni konkrétan valamivel, akkor azt írd. A többi csak mellébeszélés.

      • Posted 2016-12-03 19:28 0Likes
        by gorkaf78

        „Én azt írtam, hogy DL nem lett jobb védő, mivel ugyanazok a hibái megvannak amik eddig is voltak. Ha ezt meg akarod cáfolni konkrétan valamivel, akkor azt írd.”

        Ok, akkor leírom egyszerűbben, azaz konkrétan megcáfolom: biztos vagyok benne, hogy akármelyik korábbi Chelsea-védelemnek, amelynek DL tagja volt, nem volt még ilyen jó sorozata, mint ez a mostani. (Lehet, hogy a PSG-nél voltak ilyen mutatói, de az a bajnokság nem mérvadó nekem.) Ez pedig azt jelenti nekem, hogy a játékos is fejlődött.

      • Posted 2016-12-03 19:33 0Likes
        by Blotunga

        Nekem meg azt jelenti, hogy a csapat fejlődött. 🙂

      • Posted 2016-12-03 19:35 0Likes
        by gorkaf78

        Igen, de a csapat a játékosokból áll, nem? 😀
        Aminek DL is a tagja. Egyébként biztos vagyok benne, hogyha Conte is nem lenne DL-el elégedett, már régesrég Zouma kezdene a helyén.

      • Posted 2016-12-03 19:17 0Likes
        by ktomi93

        Elbeszéltek egymás mellett. Az Blotunga problémája, hogy ugyanazokat a hibákat követi el mint rég. Nem a tavalyi teljesítményhez méri, hanem úgy alapból Luizhoz.

      • Posted 2016-12-03 19:26 0Likes
        by Blotunga

        Látom, van aki megérti amit írok, úgyhogy megnyugodtam, nem írtam idegen nyelven. 🙂

    • Posted 2016-12-03 18:43 0Likes
      by BlueCech01

      Willian komolyan a te Ramiresed 😀
      Szerencsétlen vagy 1 hónap után kap egy félidőt a semmiből, lenyom 3 lövést (legtöbb a csapatból Hazard-ral párban), 3 dribble-t ( második legtöbb a meccsen) és lő egy gólt, de már külön pontként ki van emelve, hogy mennyire lefelé lóg ki 😀
      Oké, hogy nem egy klasszis, de Hazard minimálisan hozott többet nála.

      • Posted 2016-12-03 18:49 0Likes
        by Blotunga

        Lentebb válaszoltam már Mohacsianak Wilivel kapcsolatosan.

      • Posted 2016-12-03 18:55 0Likes
        by BlueCech01

        De még ezzel sem lógott ki semmivel sem jobban, mint Hazard, aki meg az első félidőben vállalt főszerepet a támadások zömének elbarmolásában, érted, Pedrónál meg aztán pláne nem tolta rosszabban.
        Egyszóval ez a kijelentés, hogy kilógott, nagyon nem állja meg a helyét.

      • Posted 2016-12-03 19:00 0Likes
        by Blotunga

        Hát igen, csak csóri Hazard még a 90. percben is képes volt félpályás sprintet nyomni, mert akart! De amúgy hogy kettejüket miért kevered ide bele, azt nem értem. Értem én, hogy te mindenkit meg akarsz védeni, akire egy fél szemmel egy pillantra rosszul néznek, de nem kell itt vagdalkozni.

      • Posted 2016-12-03 19:15 0Likes
        by BlueCech01

        Jeez, te meg miről beszélsz?
        Mi az hogy miért keverem a kettőt? Ő, Hazard meg Pedro játszott sacc azonos poszton, sacc ugyanazt (statisztikailag szignifikánsnak alig nevezhető eltéréssel), de te kiemeled, hogy Willian rosszabb volt, csak mert. Holott ezt statisztikailag semmi nem indokolja, hiszen Hazard lelkén legalább száradt annyi, mint a brazilén, teljesítményben pedig ugyanazt hozta mind a kettő, még úgy is, hogy az egyik sprintelt a 90. percben.
        Nem én vagdalkozom, hanem a statisztikák, amik merőben ellentmondanak neked. Lehet ezen hőzöngeni, de ettől még nem lesz igaz, amit állítasz.

      • Posted 2016-12-03 19:23 0Likes
        by Blotunga

        Te vagy itt nekem kiborulva, nem én hőzöngök! És igen, miért kevered?! Attól mert egy random idegen szót bepakolsz az irományodba, attól még nem leszel okosabb. Azt meg a statisztika neked alátámasztja, hogy Hazard lelkén sok szárad. Ne haragudj, de nem tudlak komolyan venni. Ezzel búcsuzok is tőled, mivel nem ez az első eset a részedről. Szia

      • Posted 2016-12-03 19:25 0Likes
        by BlueCech01

        Ne haragudj, te minden második szó elolvasására vagy csak képes?
        Én vagyok kiborulva? Állj már ki az esőre egy 10 perce, mielőtt szétroppantod a kezedben lévő poharat.

      • Posted 2016-12-03 19:28 0Likes
        by Rammschein

        Jól egymásra találtatok. :”)

      • Posted 2016-12-03 19:30 0Likes
        by BlueCech01

        Én aztán nem tehetek róla. Nem tud komolyan venni, hiszen a „szaladni sem akart” a statisztikák felett áll.

      • Posted 2016-12-03 19:31 0Likes
        by Rammschein

        mondjuk ahogy nézem, nem csak veled… meg valakik közt meccs közben is volt már vita csak nem emlékszem pontosan… 😀 ahelyett, hogy örülnénk itt, mint majom a farkának xD

  • Posted 2016-12-03 18:46 0Likes
    by gorkaf78
  • Posted 2016-12-03 19:02 0Likes
    by Endy919

    Év buzigólja az Arsenalé.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com