A számok nyelvén

Harcba indulunk, méghozzá nem is akármilyenbe. A haditerv az, hogy ádáz ellenségünk szentélyében ülünk tort ma este. A helyzet úgy kívánná, hogy egy 300-ba oltott Minden héten háború hangulatát idéző indulót fújjak a következő hasábokon, ehhez képest visszafogott, mértéktartó, a lehetőségek horizontján elrévedő, statisztikákkal pepecselő beharang következik alább.

Kezdjük egy érdekes és egyben dicsőségteljes számmal: a Tottenham-Chelsea lesz az első olyan párharc a Premier League történetében, amelyre immáron ötvenedszer kerül sor! Persze ez – mármint hogy ez az első ilyen – a sorsolás szeszélye is, hiszen e két gárdán kívül van még négy „alapítóatya” (Arsenal, Everton, Liverpool, MU), akik az újjászervezett élvonalnak indulása óta, vagyis 25 éve tagjai, így ezt a mérföldkövet eléri nemsoká még pár klasszikus. Maradva a derbinél ide kívánkozik, hogy a legtöbb győzelemmel (26) és a legtöbb rúgott góllal (92) is őket keserítettük a PL indulása óta. Az egymás elleni egyébként brutálisan felénk billen: 26-19-4 (még a WHL-en is 10-10-4 a javunkra). Ítél a történelem…

Itt épp 6:1-re győztünk a WHL-en

Persze a tét nem emiatt óriási. Tizennegyedszer győzhetünk zsinórban, amivel beállíthatnánk a PL-rekordot, ráadásul – ellentétben az Arsenallal – egy szezonon belül hozhatnánk a dolgot, ami szerintem überelné Wengerék szériáját, még ha kilóra ugyanaz is lenne a kettő. Ha pedig ez nem lenne elég, itt a nagy lehetőség, hogy oda-vissza elkapjuk a Tottenhamet.

Erre – mármint hogy hat pontot szerezzünk a spúrok ellen egy éven belül – utoljára a 2005-2006-os idényben volt példa, akkor 2:0-ra nyertünk a WHL-en (Del Horno, Duff) és 2:1-re otthon (Essien, Gallas – Jenas). Az egy olyan bitangerős, 91 ponttal bajnok Chelsea volt, amelyik képes volt gyors egymásutánban egy kilenc- és egy tízmeccses győzelmi széria kiépítésére is, a 20. győzelem pedig már a 22. fordulóban összejött (20-1-1). Napjainkban bajnoki címről még nyilván korai értekezni, de a történelmi dolgokat Conte is szépen kanyarítja a mostani (papíron szerintem gyengébb) csapatával.

De ne legyen kétségünk: Pochettinoék minden porcikájukkal vágyják az ünneprontást. Mi vettük el a veretlenségüket és mi vehetnénk el a hazai veretlenségüket is, hiszen odahaza eddig impozáns 7-2-0 a mérlegük, mindössze a Liverpool és a Leicester csent el tőlük 1-1 pontot. Ha pedig mindez nem lenne elég, az Arsenal botlása miatt megvan a lehetőségük fellépni a dobogóra – ehhez persze nyerniük kéne. A formájukra nem lehet panaszuk, hiszen négyes győzelmi szériában vannak, ráadásul azt sem lehet mondani, hogy elaprózták volna, hiszen 13:3-as gólkülönbséggel sikerült mindez.

A White Hart Lane-re amúgy sem győzni járunk sajnos, bár az ominózus oda-vissza óta azért volt ott pár szép pillanatunk. Legutóbb – még Di Matteo kezei alatt – 2012 őszén távoztunk onnan a jól megérdemelt három ponttal, akkor 4:2-re sikerült nyerni. Azóta José guríthatott ott háromszor, de a két döntetlen mellett egy csúfos vereség esett csak le neki. Külön intő jel, hogy az egy 20. fordulós meccs volt az esztendő első bajnokiján…

Legutóbb még a Mata-vezette Chelsea győzött a WHL-en

Ha tippelni kéne, azt mondanám, ma kisiklik a mókavonat. Persze még a Tottenham otthonában sem kell feltartott kézzel pályára lépnünk, elvégre nem a legyek hordták össze azt a 7-1-1-es mérleget eddig idegenben, zsinórban hat győzelemmel, arról nem is beszélve, hogy nyertünk mi már az Etihadban nem is oly rég. Fontos az is, hogy az elmúlt fordulók eltiltási hulláma után most Conte mindenkire számíthat, no meg az sem mellékes, hogy a karácsony utáni meccsdömpingben kettővel több nap jutott nekünk, mint soros ellenfelünknek. Mégis azt mondom, hogy rosszkor jön ez a meccs, ami papíron benne van abban az idei háromban, ahol a legkevésbé sanszos a győzelem. Már a Stamford Bridge-en sem ízlett nekünk a spúrok játéka, most ráadásul a lelátóról sem a pozitív energia árad majd.

Egyszer már elkaptuk őket

Pokoli nehéz meccs vár tehát a csapatra. Mondanom sem kell, hatalmasat ütne egy győzelem (14-es széria, Tottenham oda-vissza, 8 pont fór a második Poollal szemben), ám ez számomra inkább vágyálom, mintsem elvárás. Talán erőt adhat a srácoknak, hogy hétvégén FA kupa (mi a Peterborough Unitedet fogadjuk), ahol lesz mód kicsit szusszanni mindazoknak, akik ezt a parádés szériát szinte elejétől a végéig a pályán hordták ki rengeteget melózva.  Reméljük a legjobbakat! Továbbra is Blue Is The Colour!

576 Comments

  • Posted 2017-01-04 22:55 0Likes
    by Frenky54

    Ami a Stoke ellen is sztrók volt, azok a beadások hárításában lévő hiányosságok…és ez a későbbi ellenfelek felismerésén is múlik mennyire használják ki eme gyengeségünket…és ez a táblázat hátsóbb régiójában lévő csapatokra is érvényes.

  • Posted 2017-01-04 22:56 0Likes
    by Endy919

    Ciki lenne januárban bajnokságot nyerni 🙂

    • Posted 2017-01-04 22:56 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Mi is fogunk még veszíteni, ahogy többiek is. Ez egy csata volt, de ki nyeri a háborút?

      • Posted 2017-01-04 22:57 0Likes
        by Endy919

        Leszter!

      • Posted 2017-01-04 22:58 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Már megint? 🙂

      • Posted 2017-01-05 00:37 0Likes
        by 11Daves

        Ha a háború alatt a BL-t értjük…

      • Posted 2017-01-05 05:53 0Likes
        by WehaveNoHistory

        a bajnokságot a PL-t.

  • Posted 2017-01-04 22:56 0Likes
    by adam10

    Ma azért Conte sem pörgött úgy, mint szokott. Na de a meccstől függetlenül ez önmagában „csak” egy vereség. Az elkövetkező 2-3 meccs lesz kulcsfontosságú, mert ha nem törünk össze és az elmúlt 13 meccsen mutatott játékot és eredményességet hozzuk, akkor ezt mindenki el fogja felejteni. Ha viszont most valami elindul rossz irányba és jönnek a botlások, akkor ez a vereség már több, mint „csak” egy vereség. De maradjunk pozitívak KTBFFH

    • Posted 2017-01-04 22:58 0Likes
      by Zenzo

      „…akkor ezt mindenki el fogja felejteni”
      Egy Spurs elleni 0-2-t, a ratyigyerek duplájával? aligha.

      • Posted 2017-01-04 22:59 0Likes
        by Endy919

        De mi ez a sírás ? Benne volt , hogy faszolunk . Engem ez most pl. egyáltalán nem húzott fel.

        Simán partiban voltunk , csak elől kihagytuk a ziccereket .

      • Posted 2017-01-04 23:01 0Likes
        by Zenzo

        „Simán partiban voltunk , csak elől kihagytuk a ziccereket .”
        Pont ez az, ami nem igaz. Azt meg továbbra sem értem, hogy miért, de akinek a szörpi nem ellen, hanem szimpatikus csapat, annak nyilván nem fáj.

      • Posted 2017-01-04 23:01 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Pedig egy jó napot kifogó Hazard egymaga duplázhatott volna ma simán.

      • Posted 2017-01-04 23:02 0Likes
        by Endy919

        Ez most félre ment 🙂 nem én írtam hogy szimpi :*

      • Posted 2017-01-04 23:02 0Likes
        by Zenzo

        ha nem így éreznéd, akkor nem írtad volna azt sem ott kettővel feljebb

      • Posted 2017-01-04 23:04 0Likes
        by Endy919

        Most az , hogy nem készültem ki idegileg , az azt jelenti , hogy szimpi nekem a Spurs? Nemá…

      • Posted 2017-01-04 23:05 0Likes
        by Zenzo

        Nem készít ki, hogy a spurs lesimáz kettővel? demáá

      • Posted 2017-01-04 23:05 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        De itt nem volt lesimázás.

      • Posted 2017-01-04 23:06 0Likes
        by ktomi93

        Hát azért ez elmegy lesimázásnak. Ziccerünk nem volt cserébe hátul összehoztunk két bakit. A pálya középső részénél előrébb 2 egymásutáni passzt alig tudtunk összehozni.

      • Posted 2017-01-04 23:11 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Hazard 5 méterről fejelt teljesen üresen, nem tűnt akkora helyzetnek a befejezés miatt, pedig az óriási ziccer volt.
        Eddig sem a kp-n voltunk erősek, hanem az első 3 emberre feljátszani és őket a 4 kisegítő emberen múlott a játékunk, csak ma Hazard és Costa gyenge volt és a wingbackek se segítették ki a középső kettőst.

      • Posted 2017-01-04 23:12 0Likes
        by Endy919

        Ha Eden azt az elején beveri , teljesen más meccs lett volna . Egyáltalán nem nőttek fölénk .

      • Posted 2017-01-04 23:20 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Egyáltalán nem nőttek fölénk .” én is ezt mondtam… 😀

      • Posted 2017-01-04 23:37 0Likes
        by ktomi93

        Szerintem fel lehet úgy is vezetni, hogy nagyjából azt hoztuk amit szoktunk. Első félidőben nagyon gyengék voltunk + a végén sikerült összehozni egy gólt. A második félidőre viszont úgy jöttünk ki hogy abból általában fordítani szoktunk. Uraltuk a történteket, majd sikerült összehozni megint egy gólt, ami picit meg is törte a lendületet. A továbbiakban pedig jól játszottunk de túl sok hibával. Ami nagyon bosszantó, hogy jelenleg semmi pozitívumot nem tudok levonni a mutatott játékból.
        A vereséghez hozzá lehet tenni hogy Conte sem volt a helyzet magaslatán, későn jöttek a cserék és ő sem pörgött annyira mint szokott.

      • Posted 2017-01-04 23:13 0Likes
        by ktomi93

        Ja hát én a ziccert úgy gondoltam hogy kapus bravúr vagy valami hasonló kellett volna. Mi barmoltuk el a helyzeteinket.

      • Posted 2017-01-04 23:13 0Likes
        by Zenzo

        ezzel óvatosan, de vitáznék. Kicsit le kell higgadnom, és újranézni a meccset, lehetőleg HD-ban, mert így streamen és élőben ma nem igazán volt olyan aspektusa a játéknak, amiben legalább egyenlő partnerei lettünk volna az ellenfélnek. Márpedig a 2-0 amellett, hogy Llorisnak tán egyszer kellett védenie, igencsak sima.

      • Posted 2017-01-04 23:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Cserébe nekik sem volt több helyzetük, ezért írtam, hogy nem simáztak le. Nem voltunk jók, de ők sem. Nálunk kimaradt az a pár helyzet, amit az ellenfél kínos védelmi hibákból kihasznált.

      • Posted 2017-01-04 23:22 0Likes
        by Zenzo

        „Nem voltunk jók, de ők sem”
        Ezt adom. Viszont jóval több helyzetük volt, mégha az nem is open play, hanem főleg távoli lövések, meg beadásokat is jelentett. Nekünk azok (sem) nagyon voltak. Egy igazán jó Costa lövés, meg egy Hazard melléfejes kb, amit fel lehet írni, igazán komoly helyzetet nem tudtunk kialakítani, sem igazán LL-t megtornásztatni.

      • Posted 2017-01-04 23:39 0Likes
        by Zenzo

        lehet én vagyok vak, de mit kell a képen látni? 🙂

      • Posted 2017-01-04 23:42 0Likes
        by ktomi93

        Nekem a szivárvány szúrt szemet 🙂

      • Posted 2017-01-04 23:42 0Likes
        by kasata91

        A szivárványosdi nekem még a szar streamen is kiütötte a szemem a szöggleteknel.

      • Posted 2017-01-04 23:44 0Likes
        by Zenzo

        jaaa, há’ csak ennyi? Bár ez lenne a legnagyobb gond a spursszel.

      • Posted 2017-01-04 23:39 0Likes
        by ktomi93

        Hát bizony hogy azt 😀
        Nyilván nem, de sokakat nem mozgatott meg a vereség, nem vagy egyedi 😀

      • Posted 2017-01-04 23:06 0Likes
        by adam10

        az lesz a legjobb érzés májusban a PL trófeát emelgetve, hogy majd azt se fogjuk tudni, hogy ki a fene az a ratyigyerek

      • Posted 2017-01-04 23:07 0Likes
        by Endy919

        A Real játékosa.

      • Posted 2017-01-04 23:11 0Likes
        by Zenzo

        csak vinnék már… nem tudom, miért, nincs különösebben racionális indokom rá (azt leszámítva persze, hogy a tottenham hőse, meg már duplázott ellenünk), valamiért rettentően kevés a szimpátiám irányába

      • Posted 2017-01-04 23:38 0Likes
        by ktomi93

        Ez elég vicces de hasonlóan érzek én is. Nem tudom miért de semmi pozitívat nem tudok róla mondani, de még csak szépet sem 😀

      • Posted 2017-01-04 23:18 0Likes
        by adam10

        Anno Kane-t is eladták a Realnak, pont az 5-3 után, aztán „szerencsétlen” még mindig a csirkeólban kergeti a labdát.

      • Posted 2017-01-04 23:07 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Ámen!

    • Posted 2017-01-04 23:18 0Likes
      by Diego Costa

      Nem félek, hogy ez majd negatív irányba vinné el a csapatot. Egy x-est meccset buktunk el 2 szar fejessel. Kijavítjuk a hibákat és megyünk tovább. Conte meg majd motivációként felhasználja ezt a vereséget.

      • Posted 2017-01-04 23:19 0Likes
        by Zenzo

        hát mondjuk valószínű, hogy páran kapnak egy hüvelykujjat a seggükbe ezért a mai mutatványért.

      • Posted 2017-01-05 00:36 0Likes
        by 11Daves

        Pont erre jó, hogy Conte az edzőnk. Annyival optimistább vagok egy-egy rosszabb teljesítmény után, valahogy elhiszi az ember hogy a jó hozzáállást fogja beleverni a csapatba.

  • Posted 2017-01-04 22:57 0Likes
    by kormolar

    ami a Stoke ellen belefért a Spurs ellen nem…kb ennyivel jobb csapat a Spurs a Stoke-nál…

  • Posted 2017-01-04 22:58 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Part 1: Vegyesek az érzéseim a mai meccsről
    Fájó pontok:
    -nyerhető meccs volt
    -Atkinson nem való a profi labdarúgás közelébe
    -a húzóemberek nem bírták el a nyomást és gyengék voltak (Azpi, Hazard, Costa)
    Aminek azért örülhetünk:
    -Spuds otthonában azért nem szégyen 3 pontot hagyni
    -még mindig a TABELLA TETEJÉN!

    • Posted 2017-01-04 22:58 0Likes
      by Zenzo

      „Spuds otthonában azért nem szégyen 3 pontot hagyni”
      De, az.

      • Posted 2017-01-04 22:59 0Likes
        by kasata91

        Inkább Westbromban mint itt.

      • Posted 2017-01-04 23:00 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Azért ha szívedre teszed a kezed, akkor kilehet mondani, hogy ez a Spuds legalább BL helyre hajt, így annyira nem gáz. Amúgy Eriksen leszámítva egy utolsó féreg csapat akik eléghetnének a pokol tüzén.

      • Posted 2017-01-04 23:01 0Likes
        by Zenzo

        A Spurs az Spurs, és gáz. Ennyi. Ha a szívemre teszem a kezem, még ennyibb.

      • Posted 2017-01-04 23:04 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „A Spurs az Spurs, és gáz. Ennyi. Ha a szívemre teszem a kezem, még ennyibb.” Nem magára az ellenfélre, hanem az általuk képviselt szintre írtam azt, hogy egy ilyen beleférhet. Kevésbé vagyok emocionális, főleg ilyen témában.

      • Posted 2017-01-04 23:16 0Likes
        by Diego Costa

        És mi van akkor ha BL-re hajt? Azt már meg se kérdezem, hogy minek hajt ha úgyis kiesik onnan…

      • Posted 2017-01-04 23:20 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „És mi van akkor ha BL-re hajt?” Akkor egy hosszú bajnokságban nem szükséges 3 ponttal számítani az otthonukban ahhoz hogy jól zárjuk a szezont. Engem nagyon megleptek, hogy itt mindenki borítékolta a 3 pontot és most csalódottan álltok.

      • Posted 2017-01-04 23:25 0Likes
        by Diego Costa

        Én egyáltalán nem borítékoltam a 3 pontot. A szezon legnehezebb meccsének ígérkezett a Pool ellenivel egyetembe. Egyszerűen csak roppant módon elszomorít, hogy kikaptunk. Ennyi.

      • Posted 2017-01-04 23:15 0Likes
        by Diego Costa

        Ezt akartam írni én is, hogy mindig az.

    • Posted 2017-01-04 23:13 0Likes
      by balazsh

      Atkinsonnal nem tudom mi volt akkora baj, tobb sargat is megusztunk.

      • Posted 2017-01-04 23:18 0Likes
        by Zenzo

        meg a spúrok is. A feltűnő az volt, hogy mindkét csapat dőlt-borult, nem finomkodtak egymással, viszont míg az egyik oldalon szólt a síp, addig a másikon nem. Nem egy, nem két olyan támadást vitt végig a Spurs, ami egy ordas szabálytalansággal kezdődött.

      • Posted 2017-01-04 23:33 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ahogy Zenzo is írja a sárgák főleg. Nagyon sokat számít hogy 60 percet sárgával a zsebedben kell-e lejátszanod, vagy belefér még egy bátrad szerelés, márpedig Atkinson szörnyen osztotta ezeket. Azért is emelte ki a profi labdarúgást (hibásan mert modern focit akartam) mert általában az alattomosabb utána rugásokat/rátartásokat/veszélyes minifaultokat nem vette észre.

      • Posted 2017-01-04 23:41 0Likes
        by ktomi93

        Több olyan szituáció is volt hogy a Spurs játékos nem is látta hol a labda csak a játékosra ment de egy kisebb szabálytalanság vagy épp máshová nézett a bíró és ennyi.

      • Posted 2017-01-05 00:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Több olyan szituáció is volt hogy a Spurs játékos nem is látta hol a labda csak a játékosra ment” Az mind sárga a szabályokat ha nézzük.

  • Posted 2017-01-04 23:01 0Likes
    by balazsh

    Persze 13 az 13, de nem szabad elmenni amellett, hogy rettentő gyengén játszott a csapat. Ez köszönhető Pöcs anti343-jának, de fejben sem volt ott senki, még Kanté se hozta a szintet. Remélem összekapja őket Conte, mert nem lenne szép egy lejtmenetet látni ezután.
    Viszont Contében is csalódtam egy kicsit, nagyon kihangsúlyozta a spurs, hogy taktikailag rákészültek a Chelseare, illetve már előző meccsükön gyakorolták a formációt, mégse sikerült semmit húznia rá a taktikai zseninek.

    • Posted 2017-01-04 23:14 0Likes
      by Diego Costa

      ???

      • Posted 2017-01-05 00:07 0Likes
        by balazsh

        Kiemelhetnéd, hogy mivel nem értesz egyet, ezzel nem segítesz, ha szerinted valamit rosszul látok.

      • Posted 2017-01-05 16:50 0Likes
        by Diego Costa

        1) „Pöcs anti343-jának” ez honnan jött vagy miért gondolod így?
        2) Miért indulnánk el a lejtmeneten?
        3) MI ez a gúnyos hangnem?
        4) Amíg sorra nyertük a meccseket miért nem voltál elégedetlen?
        5) Nem érzed helytelennek, hogy ennyi győztes meccs után az első vesztes után elégedetlenkedsz?

      • Posted 2017-01-05 21:51 0Likes
        by balazsh

        Ok sorra. 1, Pochettino alakzatára utaltam, amit már gyakorolt a Watford ellen, nálunk pedig ‘élesben’ is működésbe hozta. 2, Igen, ezzel kicsit túloztam, nagyon nem valószínű, hogy akármilyen hosszútávú negatív következménye lesz a meccsnek, csak sajnos a média hatására annyira bennem van már a bajnoki cím, hogy a csapat játékát látva eléggé elkeseredtem. 3, Nem szántam gúnyosnak, ha annak érzed, akkor csak véletlenül sikerült így. 4, Milyen kérdés ez? 🙂 5, Kicsit de, viszont azt se érzem helyesnek, amit sztenderdnek látok a Chelsea szurkolói oldalaktól, hogy egy ilyet mutatott játék után is csak dicsérni tudják a csapatot. Szerintem a kritika és a dicséret egyszerre jár, dicséretből viszont kapnak eleget mástól 🙂

      • Posted 2017-01-05 23:54 0Likes
        by Diego Costa

        Azt hittem a mi 3-4-3-ra gondolsz. Egyébként nem új keletű Poch húzása többször csinált már ilyet. Dicséretet valóban nem érdemelnek, de szidni is fölösleges őket. Nem voltak a legjobbak, de így is egy kiegyenlített meccset hoztak idegenben. 2 hibát vétettünk, abból gólokat kaptunk. Ezen múlott, semmi máson. A médiának pedig nem szabad felülni, akár jót akár rosszat mond. Hosszú még a szezon, az előny relatíve kevés, szóval bármi lehet.

      • Posted 2017-01-06 09:22 0Likes
        by balazsh

        Jo, hat nem tudatosan ultem fel a media parade buszara 😀 Azzal viszont nem ertek egyet, hogy a 2 golon mulott, ha mindkettot sikerult volna kivedekezni, biztos vagyok benne, hogy jott volna egy 3. helyzetuk amit mar nem, mig nekunk igazi ziccert se sikerult kialakitani. Jokor jon a szunet, a fejekben rendet kell tenni, tobbek kozott mert egy ilyen vereseg nemcsak a szurkoloknak, a jatekosoknak is fajo.

      • Posted 2017-01-06 18:30 0Likes
        by Diego Costa

        Több helyzetünk az egész meccsen se volt. Miért lett volna? Azelőtt se volt semmi. Kétszer beívelték és ennyi…

  • Posted 2017-01-04 23:01 0Likes
    by gorkaf78

    Nincs semmi gond. A ‘Pool is hibázott így csak egy pontot hozott a Kékeken. Legalább nem hiszik el a fiúk magukról, hogy legyőzhetetlenek.

    • Posted 2017-01-04 23:05 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Így van, ha a srácok felszívják magukat akkor még kevésbé rosszul is kijöhetünk egyből.

      • Posted 2017-01-04 23:08 0Likes
        by Zenzo

        ja, viszont – valaki más is írta már lentebb – így nagyon felértékelődik majd a Pool és az Arsenal elleni rangadó. A rangadóink felét elbuktuk :/

      • Posted 2017-01-04 23:11 0Likes
        by Endy919

        Lassan olyan leszel , mint én két éve a Sunci meccs után 😀

      • Posted 2017-01-04 23:30 0Likes
        by Zenzo

        csak ne dumálj, te voltál az, aki már tegnap este is beírta a spurst harmadiknak 😛

      • Posted 2017-01-05 00:19 0Likes
        by Endy919

        Mert tudtam hogy mi lesz

      • Posted 2017-01-04 23:12 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ez egy 38 meccses bajnokság, sokkal több múlik azon, hogy az utolsó 15 ellen mit hozol, mint hogy hány rangadót nyersz, majd jövőre szívhatjuk a fogunk a BL-ben az ilyen problémákkal (ha meglesz)

      • Posted 2017-01-04 23:14 0Likes
        by Zenzo

        több nem, sok múlik azon, de nem is mondtam, hogy nem. Viszont a rangadók megnyerése nélkül nem nagyon lett még bajnok senki.

      • Posted 2017-01-04 23:15 0Likes
        by Endy919

        Lajos elég jól rangadózott a MUval és a BL közelében sem voltak .

      • Posted 2017-01-04 23:17 0Likes
        by Zenzo

        én nem mondtam, hogy csak az kell hozzá 😉

      • Posted 2017-01-04 23:39 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Idén már megvertünk a Spudsot, MUt és a Cityt btw. 🙂

      • Posted 2017-01-04 23:40 0Likes
        by Zenzo

        igen, ezért is írtam fent, hogy a hatból három megvan. Mert cserébe kikaptunk a Pooltól, az Arsenaltól, és most.

  • Posted 2017-01-04 23:03 0Likes
    by Zoleee

    Most szomorú vagyok. Pont ők vették el ami járt volna nekünk….

  • Posted 2017-01-04 23:05 0Likes
    by kasata91

    José hasonló évkezdés után nyert bajnokságot. Lássuk Tonnyónak sikerül e.

  • Posted 2017-01-04 23:08 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Part 2: Tudom, hogy egy meccsből nem lehet leszűrni sok mindent, de az eddigiek alapján leírom azt a névsort akik kevesek lesznek a BL-hez és a rangadókon a kezdőből: Cahill, Alonso, Matic, Willian és Pedro. Ő helyükre nyugodt szívvel lehetne pótlást hozni.

    • Posted 2017-01-04 23:09 0Likes
      by Endy919

      Ez nem fifa -.-„

      • Posted 2017-01-04 23:15 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Attól még, ha megnézed, hogy a top csapatoknál mennyivel színvonalasabb játékosok vannak ezen a posztokon, akkor nem kérdés hogy ez kevés. Én sem azt mondom, hogy hirtelen dobjuk ki mind, de én őket érzem jövőre kevésnek. Mi meg elméletileg top csapat akarunk lenni.

      • Posted 2017-01-04 23:16 0Likes
        by Zenzo

        Willt és Pedrot nem adom, a többieket talán, bár Alonsonak ez még csak az első szezonja itt, benne még lehet bármi. Vagy, ha őt odatoljuk a listára, akkor én már mózit is felírnám.

      • Posted 2017-01-04 23:20 0Likes
        by mohacsia

        Én egyiket sem venném elő ennyire, egészen eddig kibaszott jól nyomták, de ma nagyon réződött, hogy nincs alternatívájuk és el vannak fáradva. Nem érnek oda, nem nyerik meg a párharcokat, kicsit fásultnak tűntek, így meg nem volt széle a csapatnak, valamint a Tottenham letámadása sem ízlett. WB-k nélkül meg csak őrlődött az első 3-as kb 5-7 ember között, amit tetézett, hogy Pödrő szintén elég szar volt ma.

      • Posted 2017-01-04 23:24 0Likes
        by Zenzo

        ma mindenki a szintje alatt, és bőven az eddigi 13 alatt mutatott teljesítménye alatt játszott, Hazardtól Costáig, Kürtőtől DL-ig, nem emelnék ki senkit.

      • Posted 2017-01-04 23:29 0Likes
        by mohacsia

        Ez igaz, de ettől függetlenül nem véletlen kapta le mindkét WB-t Conte.

      • Posted 2017-01-04 23:34 0Likes
        by Zenzo

        Kantét is lekapta, pedig ő még tán a (magához képest feltűnően) sok hibája ellenére is a jobbak közül való volt. Alonso-t én amúgy fent hagytam volna, és mózit hozom le először, sárgás is volt, és láthatóan frusztrált. Amúgy ha Ázár nem Ázár, és Costa nem Diegoal, szerintem őket kapja le. De ilyen meccsen őket nem lehet lehozni.

        Viszont kicsit visszakanyarodva Pedrora – vajon miért ő kezdett, mikor Will talán a legjobb meccsét futotta a Stoke ellen? Az meglepett.

      • Posted 2017-01-04 23:35 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Alonso főleg azért maradhatott volna, mert nincs támadásban is hasznos bal lábal plajánk, ami elég fájó.

      • Posted 2017-01-04 23:47 0Likes
        by mohacsia

        Gondolom frissebb volt papíron, csak hát ez nem jött ki. A stoke ellen Willian a seggén vette a leevgőt a vége felé.

      • Posted 2017-01-04 23:30 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Willt és Pedrot nem adom, a többieket talán” Ők jó játékosok lehetnének, DE az ő posztjukat megjátszani képes játékosból van a legtöbb top játékos, így simán átcsúsznak a lehetne ennél azért jobb is kategóriába. (remélem érhető, alkohol hatása alatt vagyok)

      • Posted 2017-01-04 23:31 0Likes
        by Zenzo

        azt értem, hogy alkohol hatása alatt vagy :DD

      • Posted 2017-01-05 00:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nyugodt vagyok és logikus? 😀

      • Posted 2017-01-05 01:19 0Likes
        by Zenzo

        nem tudom, de én még biztos nem… 😐

      • Posted 2017-01-05 16:35 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Az igaz, h nalunk az elso szezonja, de volt már 2 köre a PLben.

    • Posted 2017-01-04 23:15 0Likes
      by mohacsia

      Ennek a névsornak kb semmi köze a mai meccshez. Lehet ez a véleményed, de az tuti, hogy nem ez a meccs alapján áll össze.

      • Posted 2017-01-04 23:28 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Régóta érlelődik ez a névsor, csak ma biztosították be. Hazard, Costa vagy akár Azpi is magához képest gyenge volt, miközben ezek a játékosok a szokásost hozták, amin látszott hogy kevés ide.

      • Posted 2017-01-04 23:46 0Likes
        by mohacsia

        A keretben szerintem ezek a játékosok közül kb mindenkinek helye lehet, de erősítés nyilván kell, ezért a gálakezdőbe nem feltétlen férnek be. Willan és Pedro posztjára kell egy klasszis támadó ebben egyetértünk. Williant esetleg ki lehetne próbálni huzamosabban WB-ben, de oda meg ilyen kicsit egydimenziós futógépek illenek, ezért nem tudom mennyire ízlene neki. Alonsonak backup vagy alternatíva kell, de pont az előző mondat miatt én nem tudom, hogy oda mégis ki lenne az, aki olyan hatalmas upgrade-et jelentene. Hosszú távon Cahill a gyenge láncszem a védelemben ez tiszta sor, de nem varrnék semmit a maiból a nyakába.
        Matic szerintem jó helyen van. A levegőben így is nagyon gyengék vagyunk, ha még kicseréljük mondjuk Verrattira, akkor mindenki párosával fogja fejelgetni nekünk a gólokat.

      • Posted 2017-01-05 00:02 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Akkor mégis egyetértünk! Egyedül a Maticos részhez tudnék annyit hozzá fűzni, hogy egy fluidossabb rendszerben felíveléseknél vagy kirúgásoknál az egyik magasabb KH feljebb tudna lépni egy gyors poszt cserével arra az időre a kp-ra ha odaívelgetnek. Matic nálam egy masszívan közepes játékos, amit kell azt nagyjából lehozza de se többet se kevesebbet.

      • Posted 2017-01-05 11:01 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Azért tegnap is adott egy forintos labdát Ázárnak, az meg a belga hibája hogy nem lett gól és egy asziszt a szerb neve mellett.

      • Posted 2017-01-05 22:45 0Likes
        by mohacsia

        Én spec most a szögletekre, szabadokra gondoltam elsősorban, a pálya közepén felőlem megnyerhetik a fejpárbajokat.

    • Posted 2017-01-04 23:31 0Likes
      by kasata91

      Moses ?

      • Posted 2017-01-04 23:34 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Moses ha teljesen megszokja ezt a posztot akkor hibátlan wingback lesz, főleg hogy jobb oldalon kevés az ember erre a posztra.

      • Posted 2017-01-04 23:41 0Likes
        by kasata91

        Hát ő szokhat bármennyit nem lesz BL elit játékos. (ezzel.nem vonom kétségbe a hasznosság át és a munkabirasat) Márpedig a listádon ez volt a szűrő tematika.

      • Posted 2017-01-04 23:44 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ez a szűrő tematika de én látom benne a kellő képességeket, igaz ez már szubjektív. 🙂

      • Posted 2017-01-04 23:47 0Likes
        by ktomi93

        Én egyik játékosról sem gondolom hogy el kéne küldeni és hozni helyette mást. Nyilván lehetne erősíteni, de azt is nézni kell hogy kiket lehetne hozni és mennyiért. Teljesen felesleges lenne esztelenül költekezni. Szerintem Conte most hogy végre itt lesz egy teljes nyarat, meg tudja szerezni aki kell nagy pénzszórás nélkül is.

      • Posted 2017-01-04 23:49 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én sem írtam, hogy zavarjuk őket el a sivatagba éhen halni, hanem hogy szerintem kevesek lesznek a BL-be top rangadókon. 🙂 Akkor úgy fogalmazok, hogy az ő helyükre tudnék elképzelni erősítést.

      • Posted 2017-01-04 23:52 0Likes
        by ktomi93

        „zavarjuk őket el a sivatagba éhen halni”
        Ezen most szakadok 😀

      • Posted 2017-01-05 13:51 0Likes
        by myheartisblue

        Bosingwa, Sturridge,Bertrand, Malouda, Mikel ők is kevésnek tűntek anno a rangadókra. És lőn mi lett a BL-ben.

        Moses, Pedro kimondottan pocsék volt tegnap, de nagyon sok mérkőzése meg jók voltak. Kár a meccsért és a fájó vereségért, de nem kéne helyettükmilliókért más. Inkább itt ott játékoscsere a keretmélyítés után (max 1-2 érkező).

        Jó csapat az a Tottenham idén, igen jó, egybeérett játékosokkal nyertek, ez minden, fognak ők még kis csapatokkal botlani, hát még a nagyokkal, épp úgy mint mi. De a végén mi leszünk Top of the League!

    • Posted 2017-01-05 00:00 0Likes
      by WudigessBoi

      A meccs előtt még arról ment a hochmetz, hogy Alonso mennyire pótolhatatlan. Will a Stoke, Pedro a Bournemouth ellen lett a meccs embere, akkor még mindenki róluk áradozott. Matics bárhogy is vesszük, házi gólpasszkirály, Cahill meg idejövetele óta többnyire az a szükséges rossz, aki azért játszhat, mert épp nincs nála jobb.
      Nem azt mondom, hogy ne lehetne bármelyikük helyére kraftosabb játékost szerezni, de úgy érzem, ez az egész azért lángolt most fel, mert három hónap után volt egy (amúgy tényleg) pocsék meccse a csapatnak.

      • Posted 2017-01-05 00:04 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Lejjebb egy összelehet rakni a hosszabb magyarázatot, de ahogy te is írtad „Nem azt mondom, hogy ne lehetne bármelyikük helyére kraftosabb játékost szerezni”, márpedig ha komolyan visszaakarunk térni az európai térképre akkor szükség lesz pár kraftosabb játékosra.

      • Posted 2017-01-05 00:32 0Likes
        by 11Daves

        Alonso nem pótolhatatlan, hanem jelenleg nincs rá alternatívánk. Nem is rossz, és ebben a rendszerben, ha egyébként jó napunk van (és főként Conténak köszönhetően szinte minden meccsen a legjobbat hozzuk ki magunkból, ma pont nem), akkor neki is az erősségei mutatkoznak meg. De lehetne ott jobb játékosunk is.

      • Posted 2017-01-05 14:01 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Addig amig nyerunk ezek a kritikak elulnek persze, de attol meg igaz. Amugy a winning streak alatt is kritizaltuk ezen jatekosok nagyreszet, elgalabb vmilyen aspektusban (vedekezesben Mozi, elore Matic, Cahill mindenhogy stb)

  • Posted 2017-01-04 23:09 0Likes
    by ktomi93

    Sajnos simán nyerhető meccs lett volna. Magában a vereség is fájó, de sokkal bosszantóbb a hogyan. Két összeszerencsétlenkedett gól, 0 támadó játék. Mindenki egységesen hozta a rettenetesen rossz játék. Ez így elég gáz. Ha tisztességes játékkal kapunk ki, akkor azt mondom hogy oké, de így ez nagyon szomorú. Rengeteg hiba volt mindenkinél, eladott labdák, rettenetes ívelés… Fel se lehet sorolni.

    • Posted 2017-01-04 23:22 0Likes
      by mohacsia

      Mondjuk a nyerhető meccs és a rettenetesen rossz játék + 0 támadójáték nekem kicsit ellentétes állításnak tűnik.

      • Posted 2017-01-04 23:26 0Likes
        by Zenzo

        ‘cos of? 🙂 egyszerű a képlet, ha jobban játszunk, nyerünk 😉

      • Posted 2017-01-04 23:31 0Likes
        by kasata91

        Meg ha több gólt rúgunk akkor is.

      • Posted 2017-01-04 23:31 0Likes
        by Zenzo

        ugye 🙂

      • Posted 2017-01-04 23:41 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Főleg akkor!

      • Posted 2017-01-05 13:59 0Likes
        by DannyfromtheShed

        A nyerheto meccs az ellenfelen mulik, aszar jatekunk meg rajtunk ennyi 🙂

  • Posted 2017-01-04 23:11 0Likes
    by WudigessBoi

    A 2009-2010-es és a 2014-2015-ös bajnokcsapatunk is kikapott a WHL-en. Hátha ez kell.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com