Véget kellett érjen

Csak kár, hogy ekkora csattanással. Az év első meccsén továbbra sem megy, ha nem is kísértetiesen, de eléggé hasonlatos lett az eredmény a két évvel ezelőttihez. Továbbra sem a kakastökepörkölt az újévi étel a Stamfordon, most is ők főztek meg meg bennünket. Kár érte, jó kis sorozat volt. Ez az egy győzelem illett volna még a végére, hogy az Arsenal rekordját a Spurs leverésével adjuk át a múltnak.

A 13-as sorozatunk így is megmarad, amit nem árnyékol be az a tény, hogy nem lett 14, a táblázatot továbbra is vezetjük, ami még így is jóval több 2017-re fordulva, mint amit a nyáron vártunk. Így tulajdonképpen azt lezártuk, 2016-ot lezártuk, 2016-ot, a káprázat és a valótlanságok évét, egy remek sorozattal, cserébe 2017-et pedig elkezdtük egy vereséggel. Az élet pedig úgy hozta, hogy ez ismét a Spurs volt, és ismét idegenben. 2017 amúgy a kakas éve a kínai naptárban… de legalább azt mondják, hogy nekik is nehéz évük lesz.

Tegnap este ment a naplemente, aztán játszottunk egy meccset, ami – némi meglepetésemre – elég megosztó volt. A saját szurkolóink relatíve széles skálán eloszló véleményhalmazt ömlesztettek a blog kommentvilágába és szerte másfelé, egyesek szerint a Tottenham egyáltalában nem nőtt fölénk, egyenrangú partnerek küzdöttek egymással, míg mások számára arculcsapással ért fel a Chelsea kilátástalan, ötlettelen és erőtlen játéka.

azért volt gond

A meccs hevében, és a lefújás után én egyértelműen az utóbbi csoportba tartoztam. Ez nagyrészt összefügg azzal, hogy a Chelsea veresége a Spurs ellen alapjában a főgonosz győzelme, égszakadás, földindulás, kénköves pokol, apokalipszis lovasai, seggrepacsi az ördöggel, a Spurs az ellenség, a győzelmük pedig a bármilyen vallás- és világnézet elméleti gonoszának földi megvalósulása. Összefügg nyilván azzal is, hogy ritkán történik meg, az utóbbi 10 év 25 mérkőzésén ez volt az ötödik ilyen, negyedik a bajnokságban, és kivétel nélkül idegenben történt a rettenet. Olyan ez, mint a hullamerevséghez közelítő részegség, az az állapot, amikor jobban érzed magad, mint ahogy kinézel…

Azóta aludtam rá egyet, megnéztem újra a mérkőzést, és bár az érzéseim mit sem változtak, azt azért le kell tenni az asztalra, hogy valóban nem játszott le bennünket a Tottenham a pályáról. Cserébe viszont több és jobb helyzete volt, mint a vendégeknek, ráadásul szereztek két gólt, hogy csókolná őket homlokon egy puskatussal a megváltó, miközben a mi nullánk az nulla, ugyebár. Másodjára is megnézve, ki merem jelenteni, a Chelseanek kicsit sok volt a teher. Nem voltunk felkészülve erre a meccsre mentálisan. Ez eredményezte azt, hogy gyakorlatilag minden játékosunk gyatrán teljesített, egyénenként és csapatként is megbukott ezen az estén.

Tanácstalanság

Amit a Spurs jól csinált, abból már kaptunk ízelítőt az odavágón is, de akkor egy félidő után elfáradtak, mi pedig végül bedaráltuk őket. Most is a saját fegyverünkkel támadtak, 3-4-3-ban, komoly, gyors, magas és agresszív presszinggel, a Chelsea így képtelen volt játszani azt, amiben jó, sokszor nem tudta megtartani a labdát, a támadásépítés pedig kimerült abban, hogy felbikkantottuk a labdát a ‘csába, hátha utoléri valaki. Nem sikerült a támadósorunkat teljesen elszigetelni, cserébe Ázárék rendre a rossz és a mégrosszabb megoldások közül rántottak egyet elő a zsákból – valójában komoly helyzet nélkül lehozva a meccset. Conte azt mondta a meccs után, hogy minden nap ezen (343) a rendszeren dolgoznak edzésen, különböző, különféle taktikákkal a labdás és labda nélküli játékra. Sajnos, ebből viszont nem láttunk semmit tegnap. Ugyanazzal próbálkoztunk, mint az elmúlt 13 alkalommal – csak ezúttal a liga másik leghatékonyabb védelme állta a sarat.

nem, nem ment be. Ez sem. Csak Lloris, de azért nem jár pont.

Tegnap azt is felvetettem, hogy azért volt szomorú a látvány az eredmény mellett, mert nem volt olyan aspektusa a játéknak, amelyben legalább egyenlőek lettünk volna ellenfelünkkel, hanem mindenben alulmaradtunk. Böngészve a statisztikák között, a látvány csalfa a szurkolói szemnek. Nálunk volt többet a labda, és bár rettenet gyatra volt a passzszázalékunk, 82%, vendéglátónké még rosszabb, 75%. Mi próbálkoztunk többször, mégha a kaput találó alkalmak száma meg is egyezik, 2-2. Az eredmény viszont…. hát az 2-0. Ha nem tudtuk volna, akkor leírom: a szörpi volt a hatékonyabb csapat. És akárhogyan is, ők voltak a domináns csapat. A Kékek csak időnként, és akkor is rövid időre tudták átvenni a dominanciát, és főleg kétgólos hátrányban tudták akaratukat érvényesíteni az ellenfél térfelén – ellenben az eredmény és a Costáék által szerzett gólok száma mutatja, hogy akkor is milyen hatásfokkal.

Hiányzott az a gól. Hát, spec három.

A legfőbb kérdés persze az, ami a legtöbbeket foglalkoztat most, akármilyen mezszínhez is vonzódjon: ez a vereség csak egy volt, aminek meg kellett szakítania a sorozatot, és a Chelsea ezután is ugyanúgy darálja tovább magát a resztlin, vagy ez a megtorpanás inkább jelzi egy szakasz végét, és innentől ilyen és ehhez hasonló hasraesések tarkítják majd az utat májusig. Megy még a négyeshatos a körúton? Tegnapi sikerre ma már nem lehet felülni. Találgatni nyilván ér, mást úgysem tehetünk most. Jön egy szusszanásnyi idő, a hétvégén FA-Kupa forduló következik, a Peterborough pedig nagyon rosszul is járhat ezzel a Spurs győzelemmel, ha Ázárék rajtuk töltik ki a dühöt, bár inkább valószínűsíthető, hogy a rendszeres kezdők többsége, Costa, Thibaut, Hazard és Kanté pihenőt fog kapni a kupában, valószínűleg az Aguero óta kötéssel játsszó Luiz is, így egy erősen felforgatott kezdőt fogunk látni, s majd csak a Leicester ellen 14-én tér vissza a pályára egyben a megszokott kezdő. Ranieriék ellen kell megmutatni majd, hogy ez a szégyenteljes vereség csak egy apró botlás a nagy versenyfutásban, ami a lendületet nem töri meg, csak arra jó, hogy még erőteljesebb hajrára sarkallja a Chelseat.

Az ex-digónk által dirigált Foxes a Pepiék elleni bravúrgyőzelem óta ismét lágyabb dallamokat pergetnek lantjukon, így legyalulásuk esszenciálissá vált. A riválisokat tekintve a Spurs-é a nyitómeccs, akik ismét otthon fogadják Pulisékat, hát, gyaníthatóan nem ott fognak hasra esni, míg a mieink a szombati zárómeccsen a már említett Leicesterben vendégszerepelnek. Közben Wengerék Walesben próbálhatják sebeiket nyalogatni, amit a Bombi ejtett rajtuk, a jelenlegi közvetlen üldözőnk viszont az Old Traffordra látogat, így most (rajtunk kívül természetesen) ismét Mourinho tehet a legtöbbet azért, hogy a Chelsea előnye nőjön, vagy legalábbis ne csökkenjen, és az sem jelentene gondot, ha Koeman végre megtalálná az Everton tökeit, és ezúttal is pontot, vagy még inkább pontokat tartana meg a City ellenében, remélhetőleg ezzel felpaprikázva Guardioláékat annyira, hogy akövi héten a jelenleg tökugyanúgy álló Spurs-szel egy kegyetlen ikszben csapják szét egymás esélyeit a megközelítésünkre, miközben a Poolt annyira megfogja majd Mou győzelme, hogy a következő hétközi fordulóban az Anfieldről simán három ponttal távozhassunk.

Node, hogy a túlzottan ideális és optimális képzelgések földjéről visszakormányozzam magunkat a valóságba, azért mégiscsak kikaptunk, és bár még hosszú ideig nem teszem túl magam azon, hogy Pochettinoék vigyoroghattak a meccs után, a mutatott játékunk az utóbbi időben azért feltesz pár kérdést Conte számára, ami addig, amíg győztünk, elsikkadt, de a hirtelen vereség kicsit a felszínre úsztatta azokat. Ahogyan volt egy felszálló ága a 3-4-3-unknak, úgy a City elleni győzelem után érezhetően beszálltunk egy lefelé tartó irányba. A WBA, a Sunderland és a Palace ellen is a kelleténél jobban meg kellett szenvedni a három pontért, a Stoke ellen pedig már a CS sem jött, a Crouch-csal felálló Sparkyék vágtak nekünk kettőt.

Védekezés… : /

Hónapokig, de a váltás után pedig pláne nem volt zavarba hozható a védelmünk beívelésekből, nem véletlen nem szereztek ellenünk fejjel gólt, viszont az utóbbi két találkozón beszedett négy találatból kettő fejjel született, egy pedig követetten egy fejes miatt. Ez a védelem mellett egy picit Kürtőre is tereli a figyelmet, mert Conte három CB-s rendszere eddig rendre megmentette attól, hogy látható legyen, mennyire rosszul mozog a belga a kapu előterében, és mennyire gyengéje a beívelt labdákra való kimozdulás. Ez viszont tegnap egyértelműen kijött, bár mindkét esetben többek hibája vezetett a gólhoz, mindkét esetben felróható neki a helyezkedése. Ezzel persze nemigen tudunk mit kezdeni, csak tovább erősíteni a védelmet abban, hogy még inkább elfedjük ebbéli hiányosságunkat.

Pillanatnyi üzemzavar

Ami közismertebb, valamint látványosabb, hogy a taktikához szükséges wingbackek, Alonso és Moses számára nem igazán rendelkezünk alternatívával. Tegnap mindkettejük cseréje indokolt volt, viszont nem véletlen, hogy Conte addig várt, amíg csak tehette – mivel posztra itt nem tud cserélni, a végére már valami totálisan amorf felállással játszottunk, és csak annak volt köszönhető, hogy emiatt megúsztuk kettővel, hogy Pöcsék beérték kettővel, és inkább visszaálltak, mintsem kiaknázzák ezt.

nem szokványos látvány

Dolgok, témák, hogyishívjákok, izék. Kérdés, hogy most a januári ablakban akarunk-e és tudunk-e valami alternatívát szerezni erre a két posztra, mert a hátralévő, egy híján fél szezonnak ez még a kulcsa lehet. Lesznek még olyan fordulók, amikor az intézményesült gólgyárnak, Costának vagy Ázárnak rossz meccsei lesznek (remélhetőleg azt, amikor mindkettőnek, most ellőttük végleg), olyan is, amikor sem Pedro, sem Will nem rántja ki a sárból a támadókat, vagy a be-beszálló MagicHat sem képes Cahill fejére tekerni egy labdát. Ezt viszont nem tudjuk előre pótolni. Azt viszont, hogy M&M mennyire sokat számít a meglévő taktikánkhoz – mind a kettő olyan, mint a Rubik kocka, sokszínű, meg sokoldalú, és nem lehet kirakni – nehéz jól titkolni, mint ahogyan azt is, hogy Marcos és Mózi egyre fáradtabb, és egyre frusztráltabb. A kommentok közt már beszéltünk róla, Antonio hírbe hozásának kapcsán, hogy – főleg Oscar elengedése után – nem ártana, ha a középpályára kerítenénk egy, vagy akár két univerzális játékost, akik esetenként a két jómadarat is helyettesíteni tudnák. A karrierista brazilért úgyis kaptunk két valag Erzsébet-utalványt. Moses helyén próbálkozik Conte, ami dícsérendő, de hát Ivanoviccsal, aki már a négyvédős rendszerben sem tudott már úgy futni egy éve, hogy a menetszél szétrepessze a mellkasát, szóval rossz kimondani, de futóbolondnak már alkalmatlan. Oda pont egy ilyen Victor féle rohamnéger kell, aki nem teljesen rendellenes a védekező skillek csillogtatásánál sem. Alonso helyére viszont abszolúte semmi ötletünk sincs, és hát a nagyjából 25 percre odatuszkolt Pedro meg még próbálkozásnak is rossz. Én azért bízom benne, hogy nem csak mi hozsannázunk itt helyben, miközben gyanítom azért, hogy Contéék is tisztában vannak a helyzettel, szóval majdcsak lesz valahogy.

308 Comments

  • Posted 2017-01-07 17:11 0Likes
    by myheartisblue

    Ezt is fontos cikknek tekintem: Conte a jövőbeli igazolásainkról és a miértekről.

    According to the ​Star, Conte said: „It is important for me, the club don’t live in the emotion of the moment. If we find the right solution to improve our squad for sure we go in the market. But I don’t think we need another central defender.

    „We’re not close to any signings, no. But we have some ideas about this. We find to find the right player to improve us. To buy only to buy, I don’t like. In January it’s always difficult to buy great players, class signings.”

    http://www.90min.com/posts/4374503-conte-refuses-to-buy-players-for-the-sake-of-it-but-confirms-chelsea-have-a-few-targets-in-sight?a_aid=35606

    • Posted 2017-01-07 17:17 0Likes
      by Zenzo

      „According to the ​Star, Conte said”
      kivételesen ez igaz, tényleg így hangzott el a tegnapi sajtótájékoztatón, majdnem kb szó szerint.

  • Posted 2017-01-07 17:34 0Likes
    by Sandic

    Cahill ott van a december legjobb játékosa jelöltek között a PL-ben. Mondom az igen…
    Meg asszem Costát is jelölték.

    • Posted 2017-01-07 18:59 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Érthetetlen, hogy került oda..

      • Posted 2017-01-07 19:24 0Likes
        by Zenzo

        Így:

        Gary Cahill (Chelsea) P6 W6 D0 L0 Goals Scored: 1 Clean Sheets: 4

        The centre-back was ever-present as Chelsea claimed four clean sheets from their six victories in December. He also netted the opener in the 4-2 success against Stoke City.

      • Posted 2017-01-07 19:28 0Likes
        by DannyfromtheShed

        sok dolga nem volt, ezzel az erovel Azpi sokkal inkabb megerdemelne, h ott legyen. Amint dolga lett volna a Spurs ellen szepet lepkeztek mind az 5-en a védelemben.

      • Posted 2017-01-07 19:39 0Likes
        by Zenzo

        Decemberben nem játszottunk a Spurs ellen – az meg ne lepjen már meg, hogy a PL-ben egy angol, amúgy a válogatott CB-je, néha még csk is – előbb kerül nevezésre, mint egy spanyol 😉 pláne, hogy gólt is szerzett. Már az is nagy szó szerintem, hogy védőt neveztek – mondjuk nyerni sosem fog szerintem – védők pedig ennél jobb statokkal nem fognak tudni rendelkezni.

        Lehet szidni sok mindenért Cahillt, meg hibáztatni is, de ne vedd el tőle azt, hogy odakerült, mert joggal van ott a neve.

      • Posted 2017-01-07 21:19 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Jah tényleg oké ez Decre szól, na de érted, h értem.. Amúgy ezt sosem értettem, h miért kerül be egy védő az adott álomcsapatb, mert fejelt egy v 2 gólt? Ez alapján kell megítélni egy védő teljesítményét? Ehhh..

        Ha az önbizalmán segít, akkor legyen ott a neve… Azért kiváncsi vagyok, h ugyan ez lenne-e a véleményed, ha mondjuk a Spurs játékosa lenne 🙂

      • Posted 2017-01-07 21:38 0Likes
        by Zenzo

        a spursből lehetne ott bárki, akkor is osztanám, mint a szart, szóval ez nem ér 😛

        ettől függetlenül Cahill nem lett jobb védő, mint volt, de a sikerünk részese, és aktív részese. A 3-4-3 több játékosunk hibáit képes többnyire elrejteni, TC-től Maticsig, és Cahill sem kivétel. Eddig mondtuk, mert mondhattuk, hogy csak JT oldalán király, de most JT nélkül is az, és stabil kezdője annak a védelemnek, ami az új felállásban rekordkevés gólt kapott, rekordsok CS-t hozott, ami nem jelenti, hogy nincsenek nála jobb védők, és a helyén nem lehetne erősíteni, de legalább addig szállj már le róla, amíg jól teljesít, és próbáld meg elismerni, érdemei szerint.

      • Posted 2017-01-08 14:23 0Likes
        by DannyfromtheShed

        „Eddig mondtuk, mert mondhattuk, hogy csak JT oldalán király, de most JT nélkül is az” jujujj, de jot nevettem 😀

        Azért, mert nem kaptunk gólt 10 meccsen, és Cahill történetesen mem védő nem feltétlen kell, hogy legyen ok-okozati összefüggés, és szerintem nincs is ez esetben. Sok mindenki érdeme ez, az övé speciel nem nagyon. Ott van a helyén teszi a dolgát, megkapja a labdát és tovább passzolja, azon a 10 meccsen ennél több feladata nem nagyon volt. Szó nincs arról, hogy a kapunkhoz voltunk szögezve meccseken át, de Cahill és társai hősiesen, koncentráltan levédekeztek mindent. Nem, egyszerűen akkora fölényben játszottunk, hogy hátul elég volt kb. 2 passzoló ember, akik a kapus és a kp közt előre adták a labdát. Leegyszerűsítve. Cahilen semmi látnivaló nincs itt az ég világon.

        Nehéz elismerni azt, ami nincs ott.

      • Posted 2017-01-08 14:28 0Likes
        by Zenzo

        te jó ég, ezzel a gyűlöletdumával elmehetnél politikusnak töki 😉 hagyjuk is, itt már az észérvek nem játszanak úgy látom.

      • Posted 2017-01-08 14:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Gyulolet duma 😀 egyre jobb vagy 🙂 Töki? Ezt milyen alapon? Észérvek? Juj nagyon megy a kettősmérce…

      • Posted 2017-01-08 09:52 0Likes
        by Sandic

        Én meg arra jutottam, hogy mivel a City meccsen lőtt gólját nem jelölhetik a hónap gólja díjra, ezért így akarják érte kárpótolni.

        Viccet félretéve, ha jól láttam ő az egyetlen védő, akit jelöltek. Én szeretem Cahillt, de nem tudom elképzelni, hogy ő lenne dec. hónap legjobb védője. Még úgy sem, hogy hozzád hasonlóan én sem látok sok meccset.

  • Posted 2017-01-07 17:49 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Pletyka aminek itt páran örülni fognak: Verratti ára 80 millió euró és nem kizárt, hogy ki is fizetjük érte. (forrás:sok oldal 😀 )

    • Posted 2017-01-07 18:48 0Likes
      by Endy919

      Hihiiiiiii . De nem hiszek a csodákban . 🙁

    • Posted 2017-01-07 18:59 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      És olyan fasza lenne egy 168 meg egy 165 centis középpályás egymás mellett? Kante-nàl gyakran látszik hogy erős játékosok könnyen elnyomjàk, rakjunk mellé még egy ilyet? Inkább egy Nainggolan vagy Bakayoko.

      • Posted 2017-01-07 19:05 0Likes
        by Diego Costa

        Mert Matic olyan jó volt a maga 2 méterével tavaly… 28 éves Nainggolan sokkal jobb lenne. Verrati egy álom igazolás lenne.

      • Posted 2017-01-07 19:10 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Nem, Matic nem egy jó játékos, de nem azért mert magas, hanem mert béna. Egy labdaügyes, erős, izmos játékos kell Kante mellè, nem az a kis pöcs. Szerintem nem illik bele a csapatba egyáltalàn. Fabre határeset, pedig ő jobban védekezik.

      • Posted 2017-01-07 21:46 0Likes
        by Diego Costa

        Kinél védekezik jobban, Verrattinál? Nah ne röhögtess már. Brutális középpályát alkotnának Kanté-val az biztos. Nem lenne magas a középpálya az biztos, de ez kit érdekel? Matic-ot csak azért hoztam fel példának, mert hiába volt két méter ha hasznát sem vettük. Egyébként Hazard is elég alacsony mégis meglepően sok fejpárbajt nyer meg. Nem minden a magasság. Egyébként tökéletesen bele illene a csapatba. Védekezni is tud és támadni is. Kanté és Fabre keveréke az olasz az én szemembe. Fabre passzokra emlékeztető zsugákra is képes, védekezni meg tud, hiszen olasz.

      • Posted 2017-01-07 21:56 0Likes
        by Zenzo

        a vitába nem folynék bele, de azért hülyeségeket nem már :DDD

        „Hazard is elég alacsony mégis meglepően sok fejpárbajt nyer meg”
        nem is az a dolga, de ha három meccsenként megnyer egyet, lehet sokat mondok. Nála nyilván csak TC nyer kevesebb fejpárbajt a kezdők közül :))

  • Posted 2017-01-07 18:46 0Likes
    by BlueCech01

    Juventus are keen to sign Chelsea defender Branislav Ivanovic and Man City left-back Gael Clichy next summer, according to the Daily Express

    A Juve túl biztosnak hiszi a védelmét, vagy mi az isten? 😀

    • Posted 2017-01-07 18:59 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Adhatnánek cserébe egy másik védőt! lényegében akármelyikkel jobban járnánk…

      • Posted 2017-01-07 19:00 0Likes
        by BlueCech01

        Benatiát nagyon elfogadnám, csak ő ott kölcsönös.

      • Posted 2017-01-07 19:03 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Még a csere Ruganit is. Ráadásul a Juvések, mind ezt a védekezést játszák, nagyon jó lenne, de nem lesz…

      • Posted 2017-01-07 19:59 0Likes
        by Endy919

        Véglegesítik a nyáron .

      • Posted 2017-01-07 20:00 0Likes
        by BlueCech01

        Sad.
        Ha van Dijkot hozzuk, megbocsátom.

    • Posted 2017-01-07 19:21 0Likes
      by Zenzo

      mintha nem tudnád, hogy még Evra is király volt ott. Branának a sebessége kopott meg, nem a tudása.

      • Posted 2017-01-07 19:53 0Likes
        by BlueCech01

        Evra ilyen brutálisan azért nem eresztett le a MU-ban. Még az utolsó, legrosszabb szezonja is inkább egy közepesebb közepes volt. Iva ezzel szemben olyan alapvető dolgokban is problémába ütközik, mint a helyezkedés vagy az emberfogás.

      • Posted 2017-01-07 20:01 0Likes
        by Zenzo

        túlzol, de mind1. A lényeg, hogy szerintem Branában még van 1-2 jó év, nem a PL-ben, de egy olasz ligában simán.

      • Posted 2017-01-07 20:02 0Likes
        by BlueCech01

        Miben túlzok? Légyszi azt ne mond, hogy a helyezkedése nem volt ótvar egész tavaly.

      • Posted 2017-01-07 20:12 0Likes
        by Zenzo

        nem vagyok hajlandó ezeket a köröket újra és újra megfutni veletek, annál jóval értékesebb az időm. Ismeritek a véleményem, kész. Nem fogadjátok el az érveimet, lépjünk túl ezen.

      • Posted 2017-01-07 20:18 0Likes
        by BlueCech01

        De milyen érveket? Komolyan kérdezem, hogy szerinted rendben volt-e a helyezkedése tavaly, mert ez nem tudom, milyen érvekkel lehet cáfolni. Zoumának kb. fél évig azért volt kétszer annyi dolga, mert Iva helyezkedési balfaszkodásait kellett javítania.

      • Posted 2017-01-07 20:03 0Likes
        by Endy919

        „Branának a sebessége kopott meg, nem a tudása.”
        – ismét elfogult vagy . Random buta nigger halálra szopatja , és nem csak lendületből .
        Egyedüli dolog , amire használható , az a fejjátéka . Azért meg nem érdemes a pályán(keretben?) tartani.

  • Posted 2017-01-07 19:03 0Likes
    by Diego Costa

    Bournemouth Eddie Howe on Nathan Aké’s proposed return to #CFC:
    „It looks like that will be the case, it’s not 100% finalised yet.”

    • Posted 2017-01-07 19:06 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Az komoly! Sztem ez csak egyet jelenthet. (legalábbis remélem)

      Amúgy az Arsenal elleni 3-3 ő tartotta végig Giroud-t, a kb. 178 cm-ével 100%ban lefejelte folyamatosan, egyszer egy másik védő fogta, akkor gólt is fejelt. Óriási javulás lenne ő Alonso helyén.

      • Posted 2017-01-07 19:19 0Likes
        by Zenzo

        ” Óriási javulás lenne ő Alonso helyén.”
        azért ne túlozzunk. Alternatívának jó lehet, reméljük, hogy ezt látja benne Conte is.

      • Posted 2017-01-07 19:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Nem nézted ezek szerint a játékát a Bömbiben eddig. Alonsohoz képest védekezésben ég és föld. Sztem amúgy előre is ügyesebb.

      • Posted 2017-01-07 19:43 0Likes
        by Zenzo

        nem, valóban nem, annak is örülök, ha a saját meccseinket látom, a többi meccsről max összefoglalót nézek, de akkor is túlzásnak érzem. Ha nem csak javulás, de óóóriási javulás lenne, akkor erről írtak volna már valahol, sőt, igazából több helyen is, pláne most, de még ahol írnak is arról, hogy erősíteni kellene LWB-ben, ott sem nagyon lengette senki, hogy hát nincs itt probléma kérem, nem kell igazolni, hát ott van Aké.

        De ha te ennyire követted, mondj vagy két meccset, ha lesz időm, megnézem őket, aztán majd beszélünk ismét 🙂

      • Posted 2017-01-07 21:13 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Nem néztem körül, h írtak-e erről, de Sky-os podcastben többször esett már szó a wingbackjeinkről és Alonso mindig téma, h gyenge pont. Most a Spurs elleni meccs után eléggé kikezdték (sztem okkal) és már replacementekről folyt a diskuráció, h kiket lehetne hozni. Aké nyílván senkiben nem vetődött föl ez egy elég váratlan húzás, persze teljesen világos, hisz ő a miénk, még így is józanabb megoldás, hogy pénzbe fog kerülni az idő előtti visszahozatala.

        Most a javulás mértéke jelzőjének lovagolását nem is értem, a lényeg, amit mondani szerettem volna, hogy ez előre lépés lenne szerintem, hogy milyen mértékben az kiderül, ha tényleg jön és tényleg azért jön, h lecserélje Conte Alonsót. Bármilyen javulás jól jönne ott, mert Alonso egyik irányban sem jó már meccsek óta. Az, h nyerünk és elbírja a csapat nem menti fel. (ahogy Cahillt sem)

  • Posted 2017-01-07 19:04 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Nézi vki még a Preston Arsenalt? 😀 Elképesztő, nemhogy vezet a hazai csapat, de konkrétan oktatják Wengeréket.

    • Posted 2017-01-07 19:56 0Likes
      by Endy919

      Bonszmusz meccsen is így kezdődött …

      • Posted 2017-01-07 20:26 0Likes
        by Zenzo

        és ismétcsak zserbó, 89. perc. Hihetetlen ez az ember a szezonban, Wenger meg bazzeg ráránthat minden meccs után, mert már nem tudom, hányadjára húzza ki őt a szarból.

      • Posted 2017-01-07 20:30 0Likes
        by BlueCech01

        Mustafinál viszont az eddigi teljesítménye alapján nem bántam meg, hogy nem nálunk kötött ki. Amennyit kipengették érte, az alapján nagyon sovány, amit nyújt.

      • Posted 2017-01-07 20:36 0Likes
        by Zenzo

        fura, én pont fordítva vagyok vele – mármint úgy értem, még mindig bánom, hogy nem sikerült behúzni. Bár sok meccsen nem láttam, de amin igen, ott vele/miatta lett stabil az Arsenal védekezése (lásd akár ellenünk… ). Kicsit sokat és fölöslegesen (és veszélyesen) csúszik be, Angliában ez nem olyan okos, de masszív, jól szerel, és baromi erős a fejjátéka.

      • Posted 2017-01-07 20:52 0Likes
        by BlueCech01

        Mustafi eddig ugyanaz az eset, mint Cahill nálunk. Ameddig ott van Kos, addig valóban hoz egy biztató átlagot, de amint neki kéne dominálni, a negyedére csökken a hatékonysága.

      • Posted 2017-01-07 21:30 0Likes
        by Zenzo

        kevés ágyús meccset látok hozzá, hogy reálisan meg tudjam ítélni, de ezen azért annyira nem lepődök meg. Hosszú idő után tért vissza a PL-be, és hát ami körülötte van, az nem egy széf – az arsenal védekező játékosai konkrétan vicc kategória, a szélső védőket meg még egy bombi is úgy forgatta meg, mint Ivát tavaly egy közepesebbnél alig jobb támadó. Ennek ellenére a Kosc-Mustafi védőpáros a PL egyik legjobbja. Konkrétan vele még nem kapott ki az Arse, amit nem sok olyan CB tud elmondani magáról, aki 10-nél több PL meccset játszott az ágyúsoknál az elmúlt években 🙂

      • Posted 2017-01-07 22:00 0Likes
        by BlueCech01

        Az, hogy vele nem kapott még ki az Arsenal, lópélót nem jelent ameddig Zsiró a 89. percben mindig ott van, ha 3 gólt kapnak akkor is, meg ha cs-znek, akkor is.
        Számokban az Arsenal még rosszabbul is áll a védelmet illetően, mint tavaly, ergo nem igazán jobb páros jelenleg a Kos-Mustafi duó, mint a Kos-Merte duó.

      • Posted 2017-01-07 22:11 0Likes
        by Zenzo

        kevés CS-t hoznak, de nem is nagyon kapnak sok gólokat. Nem tudom, hogy állt tavaly az Arsenal, és lusta is vagyok utánanézni, de 22 gólt kapott idén Wengi csapata a PL-ben, amiből legalább ötnél Mustafi nem volt ott. Vele egynél több gólt csak most kapott az Arse a Bombi ellen. Elnézve az arse védelmét általában, szerintem ez nem rossz, de igazából lényegtelen is, ezen aztán abszolúte nem akarok vitázni 🙂 nem sok ágyús haverom van (hála égnek), de nem gondolom, hogy sokat találnék, ha sok lenne sem, aki, ha megkérdezed, hogy Merte v Mustafi, nem vágna orrba már a kérdés feltevéséért is 🙂 nem tudom, mely meccseken láttad olyan botrányosan szarnak amúgy a németet, hogy azt mondd meggyőződéssel, hogy örülsz, hogy nem itt kötött ki, de mivel én nem nagyon láttam meccseket, mint azt mondtam, elfogadom így látatlanban. Viszont amit én láttam és olvastam meg hallottam eddig, én sajnálom, hogy nincs itt, és nem gondolom, hogy a Cahill-DL-Ápi védősorból kilógna, vagy ha mégis, akkor nem lefelé. És igen, DL eddig meglepetésemre nagy formát megy, viszont közel ugyanannyiba kerültek, és van köztük 5 év a német javára.

      • Posted 2017-01-07 23:01 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem mondom, hogy az, amit produkál rossz, de ezt a felszopkodást és a 40 milliót nagyon nem indokolja. Még az is tény, hogy jobb mint az ideggyenge brazil, aki az egyetlen replacement a helyére.
        Amit mondasz, igazából azt mondom én is, hogy Kossal jó párost alkot (nem jobbat mint Merte, de jót), de ha nincs mellette egy klasszis képességű játékos, akkor közepes szintet hoz. Ez meg így elég gyámoltalan, ahhoz képest, hogy már 25 lesz. Ő szvsz nem az a játékos, aki megoldja a problémát, hanem aki jó kiegészítője a problémamegoldónak.

      • Posted 2017-01-08 00:19 0Likes
        by Zenzo

        „de ezt a felszopkodást és a 40 milliót nagyon nem indokolja”
        Nézőpont kérdése. Nézd meg az utóbbi időben milyen védők érkeztek és milyen pénzekért a PL-be… Otamendi, Stones, Mangala, Bailly, Klavan, DL, stb, alig van pozitív példa, aki tényleg jó, és emberi áron érkezett, talán VvDijk és Matip a két említhető. Egy olyan világban, ahol a tavalyi bajnok egy Huth-King CB párossal lett bajnok, ahol a 31 éves Williamért még 10M fölött fizetnek ki pénzeket, szóval hogy is mondjam – a helyzet és a körülmények tükrében nézd ezt meg. Akár kérdezhetném úgy is, mivel közel azonos árakon voltak, ki húzta a legjobbat?
        City – Stones
        ManU – Bailly
        Chelsea – Luiz
        Arsenal – Mustafi ?

        Pool – Matip csak azért nem kerül ide, mert árban nem illik oda, Klopp őt ingyé szerezte ugye a Schalkétől.

      • Posted 2017-01-08 01:27 0Likes
        by BlueCech01

        Ezzel nem értek egyet, azért volt jó pár tényleg jó védő, akik abszolút emberi áron érkeztek. Lásd Vertonghen, van Dijk, Alderweireld, Blind, Zouma, Sakho, Cahill, Matip stb. és ők még csak a cb-k.
        Ha idevenném a szélsőket is, akkor Azpi, Darmian, Fuchs, Clyne, Filipe Luis de még ezt is lehetne sorolni, ha felcsapnám a transfermaktot.

        Egyszóval azért a gigaárú védők nem olyan elterjedtek, a Cityn kívül egyik csapatnak sem nyári rituáléja az, hogy 30 millió felett hozasson védőt. Mi nekünk is van egy db pánikos Luizunk, aki mellesleg eddig kiba hihetetlen, de megérte az árát többé-kevésbé.

        És annak tudatában, hogy egy Zouma, egy van Dijk, egy Alderweireld mennyiért váltott csapatot, Mustafiért a 40 millió nagyon sok. Ehhez azért már olyan elvárások is csapódnak, amiket a német jelenleg nem képes megoldani.

      • Posted 2017-01-08 14:20 0Likes
        by Zenzo

        az árak nagyjából 2 szezonnal ezelőtt szálltak el ennyire, de főleg most, amióta Kína is beszállt a piacra, előbbre tekinteni tök felesleges, Azpi vagy Cahill egy „más korban érkezett”, akárcsak mondjuk Vertonghen – utóbbi akkor került 10misibe, mikor mi Hazardot kb rekordigazolásként hoztuk 32-ért. Most a legdrágább Pogba volt, majdnem 100-ért, arányaiban a 40M már nem is olyan sok… Zouma pedig más tészta, ifiként vettük, aztán passzoltuk is vissza kölcsönbe első körben. És megintcsak más kérdés, hogy mennyiért vásárol egy Soton, és mennyiért a top 4-5 klub, ez olyan, mint az esküvő, ha kiejted, hogy mire kell a pénz, máris ugrik a háromszoros szorzó. Ha te vagy a Chelsea, akkor neked duplaár… gondolj bele, hogy ilyen Koulibaly féléket nem engedtek el 40M körüli ajánlatokért, szintén hasonló összegért nem adták el tavaly nekünk Stonest….

        A kérdésemet pedig ügyesen kikerülted, de a piaci helyzet most ez:
        kérdezhetném úgy is, mivel közel azonos árakon voltak, ki húzta a legjobbat?
        City – Stones
        ManU – Bailly
        Chelsea – Luiz
        Arsenal – Mustafi ?

      • Posted 2017-01-07 21:14 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Elképesztően felkúr, h mindig betalál a végén 😀

      • Posted 2017-01-07 21:24 0Likes
        by Zenzo

        de komolyan, biztos van valahol stat, csak lusta vagyok megkeresni, de szerzett már a fickó gólt idén a 88. perc előtt?

      • Posted 2017-01-07 21:29 0Likes
        by Endy919

        Már felkúszott a második helyre a TOP3 legutáltabb játékos közé nálam.

        Igazán elvihetné valaki a ligából.

      • Posted 2017-01-07 21:31 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Az első Gabriel vagy Kókler?

      • Posted 2017-01-07 21:37 0Likes
        by Endy919

        Jonny Patkány Evans.

      • Posted 2017-01-07 21:41 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Tartanék listát nálam is előkelő helyen lenne, egyetlen mentsége, hogy hamar kikerült a top csapatokban játszók közül, ahol semmi keresnivalója nem volt. Brownál mekkora féreg kettős volt te jó ég.
        Arra számítottam ágyus lesz az első helyezet azok után ahogy szereted őket. 🙂

      • Posted 2017-01-07 21:46 0Likes
        by Endy919

        Még arra sem méltatom őket …:)

      • Posted 2017-01-07 22:00 0Likes
        by Zenzo

        na ez a „lista” megérne egy misét, csak kb sose lenne vége… 🙂 látom magam előtt, ahogy azon ütnénk egymást órákon keresztül, hogy ki a nagyobb buzi a PL-ben 😀

      • Posted 2017-01-07 22:05 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Abban azért kiegyezhetünk, hogy a MU adja a legtöbb nevezőt, nem sokkal a poolt megelőzve! 😀

      • Posted 2017-01-07 22:14 0Likes
        by Zenzo

        attól függ, milyen időtávot nézünk. Jelenleg, mondjuk elmúlt 3 v 5 év, PL (’92-’17) vagy all time 🙂 szerintem nálam most aktuál a top3 mentes mindkét csapattól 🙂

      • Posted 2017-01-07 22:26 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        PL időszakra értettem, jelenleg meglehetősen gyenge és visszafogott a felhozatal mindkét klubnál, nálam se férnek be. (Sőt a pool mondhatni szimpi is)

      • Posted 2017-01-07 22:29 0Likes
        by Zenzo

        hát, az aktuál listánál kéne küzdeni, hogy a Poolból Hendo és Milner ne férjen be legalább a tízbe 😛

        PL időszakot nézve nálam talán a Pool vezetne, de nem lenne nagyon lemaradva a MU + Arse + Spurs se – a legtöbbet nyilván ők adnák, valóban.

      • Posted 2017-01-07 22:24 0Likes
        by Endy919

        Aktuál top5 : Evans , Zsiru , Henderson ,Barry , Alli

      • Posted 2017-01-07 22:33 0Likes
        by Zenzo

        aktuál top5 nálam simán Bartonnal kezdődik, és csak mert nem akarok buzizni, azért nem mondom, hogy az első három helyen ő van 😀 Barry és Alli nálam is top3-as, melléjük még Milner és Fella fér be most. Fella mondjuk csak azért tudott befutni az ötbe, mert a City kikölcsönözte Nasrit spanyolba 😉

      • Posted 2017-01-08 09:40 0Likes
        by Sandic

        Barton?

      • Posted 2017-01-08 10:59 0Likes
        by Endy919

        Őt bírom .

      • Posted 2017-01-07 22:33 0Likes
        by 11Daves

        Ijesztő belegondolnom, mennyire szeretném a jelenlegi MU-csapatot, ha nem ők lennének a MU. Ibrát is bírom, Matát is, De Geát is, Martialt is, Josét is (mondjuk vele szemben inkább complicated), Carricket is. Fellaini mondjuk ebből egymaga ellensúlyoz legalább hármat.

      • Posted 2017-01-07 22:36 0Likes
        by Zenzo

        nekem még Herrera, Darmian is szimpi, és valójában salgótarjánnal sincs bajom, meg az új CB Wallyval sem.

        Fella mellett viszont Valencia, Smalling, Jones, Rojo, Young és Rooney ad az érzésnek, hogy ne nagyon legyen lelkifurkám, hogy már majdnem tetszik a MU ; ))))

      • Posted 2017-01-07 22:36 0Likes
        by Endy919

        Kirázott a hideg.

  • Posted 2017-01-07 19:47 0Likes
    by Zenzo

    Nem néztem meg, ki milyen kezdővel állt ki, stb, de jó sok PL csapat kizúgott, WBA, Stoke, Bombi, Swans, Everton (mondjuk utóbbi 2 meccsen mindenképp PL esett volna ki), és még hárman ikszeltek (CP, Soton, Sunderland).

    • Posted 2017-01-07 19:54 0Likes
      by myheartisblue

      Mondjuk ezek pont azok a PL csapatok akiket ütnénk. Jobban örülnék ha MU, MC vagy Arsenal zugnának ki. :/

      • Posted 2017-01-07 19:59 0Likes
        by Zenzo

        ohóó, ütnénk, mi? :)) egyelőre egyrészt várjuk meg, mit akarunk az FA-Kupától, mert a WHU elleni kiesés után azért óvatosan fogalmaznék az ilyenekkel kapcsolatban, főleg, hogy Conte valami olyasfélét nyilatkozott tegnap, hogy nagy múltú kupa, meg respect, meg minden, de ő nem arról beszélt ám, hogy meg akarjuk nyerni, hanem, hogy ez jó lehetőség, hogy az olyan (eddig) mellőzött játékosok, mint Misi vagy Zouma megmutathassák neki, hogy számolni lehet velük.

  • Posted 2017-01-07 23:27 0Likes
    by Endy919

    Nem hiszek a szememnek. Holnap tv-ben fogom látni a meccsünket 😀 Utoljárťa talán BL meccsen láttam tv-ben a srácokat.

    • Posted 2017-01-07 23:46 0Likes
      by BlueCech01

      Közvetíti a meccsünket holnap TV? Én azt olvastam, hogy csak rádió lesz.

      • Posted 2017-01-07 23:54 0Likes
        by Zenzo

        Ja, Endy, biztos jót néztél? 🙂 két meccset ad tv, a Liverpool v Plymouth – BT Sport és a Tottenham v Aston Villa – BBC1. A mi meccsünkről nem lesz tv coverage.

      • Posted 2017-01-07 23:55 0Likes
        by Endy919

        De:)

      • Posted 2017-01-07 23:57 0Likes
        by Zenzo

        hát, kíváncsi leszek, de akkor már előre kérdezem: nem tudsz valami streamet, ahol ezt az adót lehet nézni? 🙂

      • Posted 2017-01-08 00:03 0Likes
        by Endy919

        nézelődök , de eddig semmi.

      • Posted 2017-01-07 23:54 0Likes
        by Endy919

        Nova sport1-cseh csatorna.

      • Posted 2017-01-07 23:57 0Likes
        by Endy919

        Illetve ha bevagytok regisztrálva a bet365 oldlára és van nektek rajta csak egy kis apró , akkor ott is lehet nézni a meccset 🙂

      • Posted 2017-01-08 12:31 0Likes
        by myheartisblue

        Mármint a mérkőzésre fogadva vagy csak a számlán pénz?

      • Posted 2017-01-08 12:53 0Likes
        by Endy919

        Csak a számlán pénz.

      • Posted 2017-01-08 00:02 0Likes
        by Zenzo

        hát, most utánakerestem gyorsan, lesz egy halom országban nézhető:
        http://www.livesoccertv.com/match/2303193/chelsea-vs-peterborough-united/

        De ez jó hír, mert így valszeg lesz stream is 🙂

      • Posted 2017-01-08 00:04 0Likes
        by Endy919

        Te már meg is találtad a csatornát 😀

      • Posted 2017-01-08 00:10 0Likes
        by BlueCech01

        uff, hát ez váratlanul ért.

      • Posted 2017-01-08 00:20 0Likes
        by Zenzo

        legalább ketten vagyunk nyugi, még majdnem lehülyéztem lentebb Endyt is, hogy mostmár tegye le az üveget 😀

      • Posted 2017-01-08 00:37 0Likes
        by Endy919

        Hálálkodó poszt helyett , hogy végre újra láthatod játszani Misit és Zoumát , inkább lehülyéznél… Na széééép 🙂

        De tőled elfogadom , mert tudom , hogy szeretetből gondoltad. 🙂

  • Pingback: cheapest madden 17 mobile coins store

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com