A kétezres évek 15 legfájdalmasabb veresége

0713 Top15 vereség1„A vereség a játék része” – szólhatna futball-közhelygyűjteményünk aktuális passzusa. Sajnos tagadhatatlan, hogy néha még a legjobbakat is lekeverik a pályáról, hiába BL-címvédők, listavezetők, vagy csak szimplán toronymagas esélyei az adott meccsnek. Nem kivétel ez alól a mi csapatunk sem, volt példa bőven arra a közeli és a nem is annyira közeli múltban, hogy nem feszült épp büszkén a címer se a játékosok, se a szurkolók mellén. Összeszedtem a 15 legpokolibb zakót az utóbbi bő másfél évtizedből, hadd fájjon. Sebfeltépés és szubjektív toplista alább.

Természetesen az ilyen gyűjtemények óhatatlanul sántítanak valahol, hiszen relatív, hogy kinek melyik vereség mitől fájdalmas, illetve mennyire. Valaki az ősi riválisoktól utál legjobban kikapni, mások a sokgólos bukókat emésztik meg nehezen, s akadnak olyanok, akik a papíron jóval gyengébb játékerőt képviselő csapatoktól elszenvedett pofonoktól mennek leginkább a falnak. Az én toplistámban helyet kapott mindhárom típus, mint ahogy akad itt bajnoki és kupameccs is. No de lássuk a medvét!

 

  1. Chelsea – Charlton: 0:1 (PL, 2001. 12. 05.)

Még az Abramovics-éra előtt, de viszonylag erős kerettel toltuk ekkoriban (többek közt Desailly-val, Gallas-szal, Petit-vel, Lamparddal, Gudjohnsennel, Hasselbainkkel, vagy Zolával a fedélzeten). Az eredmények ennek ellenére nem igazán jöttek, bár eme meccs előtt épp 3:0-ra gáláztunk az Old Traffordon (a mérlegünk így is csak 5-8-1 volt). A Charlton Athletic-et fogadtuk, már épp kezdtünk reménykedni, a játék is jól ment. Megvoltak a helyzetek, ám mind kimaradt. A legvégén ráadásul Lisbie kiharcolt egy szabadot egy műeséssel, s ahogy lenni szokott, a megítélt és kapu elé ívelt pontrúgást ő fejelte be végül. Nem nagy sztori persze, de az igazi érdemtelen vereség iskolapéldája volt ez, ráadásul otthon, egy londoni rivális ellen.

  1. Middlesbrough – Chelsea: 3:0 – (PL, 2006. 02. 11.)

José második szezonját (címvédőként) ellenállhatatlanul, kilenc győzelemmel indítottuk, majd az első botlás után nem sokkal prezentáltunk egy tízmeccses szériát is. Minden idők egyik legellenállhatatlanabb Chelsea-je volt ez egy parádézó Cech-vel, a remek korban lévő Terry-Lampard duóval, s olyan fontos „adalékokkal”, mint Gallas, Carvalho, Makelele, Essien, Robben vagy Gudjohnsen. Épp ezért volt döbbenetes a Riverside-on tett látogatás. Egy a ligát könnyedén letaroló csapattól ugyanis még úgy sem fogadható el egy sima vereség, hogy nem fenyegette az egyszemélyes title race-ünket.  A bennem lakozó kifogás-generátor bedobná, hogy nagyon rosszkor kaptuk a gólokat (első félidő legeleje és legvége, valamint a második félidőnek az az etapja, amikor épp szépen nyomtunk), de kár a gőzért: csúnyán kikaptunk a szezont tizennegyedikként záró Boro otthonában.

  1. Chelsea – Aston Villa: 1:3 (PL, 2011. 12. 31.)

A mérkőzés után úgy vághattunk neki a szilveszteri éjszakának, hogy egyértelmű volt az újévi fogadalmunk: csak jobb jöhet. Ártalmatlan dolognak tűnt a már akkor is semmilyen focit játszó Aston Villa vendégjátéka, de Villas-Boas legénysége gondoskodott a búfelejtés szükségességéről. Pedig nem indult rosszul a mérkőzés, domináltunk és Drogba büntetőjével még az előny is megvolt. Ám jött a szokásos belekényelmesedés, Ireland pedig kiegyenlített (szezonbeli első és utolsó góljával, ami be is árazott minket). Fordulás után erőtlenül mentünk a győzelemért, a végén pedig a szellős védekezésünket Petrov, Lampard labdaeladását pedig Bent büntette góllal. Mondanom sem kell, ez volt a szezont csupán két ponttal a vonal fölött záró McLeish-csapat legnagyobb skalpja – mi meg nem győztünk szégyenkezni.

A Villa csúnyán lehajrázott minket
A Villa csúnyán lehajrázott minket
  1. Chelsea – Crystal Palace: 1:2 (PL, 2015. 08. 28.)

Egy 12 vereséggel (közte 5 hazai zakóval) zárult idényből bőven kell, hogy legyen alapanyag e posztban. Időnként, illetve a végére gyakorlatilag rezisztenssé váltunk, de azért valljuk be, egy Palace elleni hazai buktának itt a helye. Az eltolt rajtot (3 meccs, 4 pont) muszáj lett volna kikalapálni, ráadásul az emlékezetes Swansea elleni nyitómeccs miatt a hazai közönség is győzelmet várt a címvédőtől. Ehhez képest lagymatag és ötlettelen játékot kapott, valamint egy nevetséges gólt a 65. percben. Ez után jöttek a pánikcserék és az egykapuzás, no meg a sporttörténelem: Falcao-gól Kékben. Ám egy perccel később már megbosszulta magát a túl offenzív tizenegy, élén a balhátvédbe kényszerített Kenedyvel, ugyanis visszavette a vezetést Pardew csapata, s meg is tartotta már azt. Sokkoló vereség volt nem csak az ellenfél miatt, hanem mert itt már ki kellett mondanunk: komolyabb a baj, mint gondoltuk.

  1. Chelsea – Liverpool: 0:1 (PL, 2008. 10. 26.)

Négy és fél év, 86 meccs. Eddig tartott a hazai liga-veretlenségünk, ami a mai napig angol rekord. Hihetetlen adat, elvégre mostanság már az nagy szó, ha valaki egy szezont képes így lehúzni, nem hogy többet egymás után. Még Ranieri kezdte el chelsea-s pályafutása legvégén, majd jött Mourinho, aki bő három idény után Grantnak passzolta át a fonalat további gombolyításra, s e téren nem okozott csalódást az izraeli szakember sem. A 2008-2009-es évadot már Scolarival kezdtük, ám a brazil alig tett be két győzelmet és két döntetlent a közösbe, jött is a vereség. Külön fájdalom, hogy Benitez Liverpooljától sikerült kikapni, ráadásul egy korai, pechesen megpattanó lövés okozta a vesztünket. Ez a vereség egy olyan kilencmeccses etapban esett, amikor mindössze egy gólt kapott a csapat – nyilván ezt (előtte három, utána hat clean sheet). Veretlen hazai szezonunk volt ugyan azóta, de kérdés, meg tudjuk-e ismételni (vagy akár csak közelíteni) ezt a bizonyos nyolcvanhatost.

  1. Chelsea – Manchester United: 2:3 (PL, 2012. 10. 28.)

Alapvetően nem dőlne a világ össze attól, hogy elbukunk otthon egy rangadót (a későbbi bajnok ellen). De ahogy ez végbement, az a mai napig bántó és dühítő. Persze az elejét mi toltuk el, ráadásul nem is kicsit: bő tíz perc után már kettővel ment a MU. Innen kellett talpra állni. Ebben nem is volt hiba, Robbie legénysége hősies küzdelemmel a félidő végén szépített, fordulás után pedig ki is egyenlített (ráadásul egy Ramires-fejessel). Ahogy jöttek a helyzetek egymás után, simán benne volt a fordítás is a dologban, ám a dolgok innen fájdalmas fordulatot vettek, hála az újabban a világ egyik legjobbjának összehazudott Clattenburg-nek. Előbb Young hasasa után jött az egyből piros Ivanovicsnak (jó, oké, ez még hagyján), majd az Evans által bárdolatlanul felrúgott Torres műesés címszóval kapott egy második sárgát. Mindezt bő öt perc leforgása alatt, vagyis elég hirtelen és önhibánkon kívül kilencen maradtunk. S ha ez nem lett volna elég, az előállt helyzettől fölbátorodó United még egy ordas nagy lesgólt (Hernandez, ki más) is kapott grátiszba Anglia Legjobb Játékvezetőjétől. Ez pedig ki is tartott a végéig, így oda lett a veretlenség. Ráadásul ez után a meccs után indult el a csapat a lejtőn (ekkor 7-1-1-gyel álltunk még), amiből már Di Matteo nem hozhatta ki a csapatot.

Nem volt kegyelem
Nem volt kegyelem
  1. Chelsea – Swansea: 0:2 (Ligakupa, 2013. 01. 09.)

Adott egy ligakupa elődöntő, ahol rajtunk kívül a Swansea, az Aston Villa és a Bradford tagja már csak a mezőnynek. Minden nagy eltakarítva, innen már sétagalopp a dolog – gondolhatnánk. Nos, nem így történt. Az első félidő vége felé Michu kihasználta Ivanovics bántóan buta hibáját, a megszerzett előnnyel pedig jól sáfárkodtak a walesiek, ráadásul kettesünk a találkozó hosszabbításában Grahamnek is adott egy kéretlen gólpasszt. S bár a vereséghez legtöbb köze valóban a szerb hátvédnek volt, azért Benitez és a teljesen ötlettelen csapat is elővehető a blamáért. Természetesen a visszavágón sem sikerült korrigálni (ott Hazard műsorozott a labdaszedővel), így Laudrupék döntőzhettek a Bradforddal. Ezért a trófeáért gyakorlatilag csak le kellett volna hajolni, de mi erre sem voltunk képesek.

  1. Chelsea – Arsenal: 3:5 (PL, 2011. 10. 29.)

Az AVB alatti bő félév legnagyobb szégyenfoltja egyértelműen ez a finoman szólva sem szívelt városi riválistól benyelt gyomros volt. A nagy reményekkel várt szezon tízedik fordulójában meccseltünk Wengerékkel, s ez már a harmadik vereség volt, ám az első hazai pályán. Pedig kétszer is vezettünk, s még a félidőre is 2:1-es előnnyel mehettünk. Ám térfélcsere után valami nagyon elromlott, az Arsenal 10 perc alatt fordított, s bár Mata még egyenlített, a vége megint a vendégcsapaté lett. Az 5 kapott gólra (s némelyikük esésének körülményeire) nincs igazán elfogadható mentség: Terry csúszkálása, gól engedélyezése egy André Santosnak vagy az asszisztencia van Persie sziporkázásához külön-külön is kegyetlen tőrdöfés volt, hát még egyben az egész. Szerencsére a csapat tanult az esetből, a 3:5 óta ugyanis csak győztünk Wengerék ellen a Stamford Bridge-en.

Öröm ott, bánat itt
Öröm ott, bánat itt
  1. Chelsea – Sunderland: 0:3 – (PL, 2010. 11. 04.)

Édes November… Édes Istenem… Az idei szezonhoz hasonlóan a 2010-2011-es idényben is címvédőként bukdácsoltunk, ám ez akkortájt még merőben szokatlan volt. Bár akadtak hiányzóink (Terry, Lampard), s érződött, hogy elmúlt a kezdeti lendület, ilyen gyomrosra a legvadabb álmainkban sem számítottunk. Egy jóindulattal középcsapatnak titulált Sunderland elleni bármilyen pontvesztés kisiklásnak számít odahaza, hát még egy vereség, ami nem mellékesen többgólos! Bántó volt látni az amúgy jó nevű támadószekció (Anelka, Drogba, Malouda) alibizését, a vezér nélküli védelem szerencsétlenkedéseit, valamint azt, hogy ez a már akkor is jellegtelen Sunderland hogy használja ki a gyengeségeinket, s hogy nő a meccs végére minden mutatóban fölénk.

  1. Chelsea – Bournemouth: 0:1 (PL, 2015. 12. 05.)

Időrendileg ez a legfrissebb, s minden bizonnyal elevenen él még mindannyiunkban ez a szörnyűség. A címvédő fogadta az abszolút újoncot, kár, hogy ebből a pályán semmi sem látszott. Boruc ugyan ihletett formában védett, mint ahogy a piros-fekete védők is hőseiesen vetődtek bele a lövésekbe, de azért volt ott pár riasztóan flottul végigvitt kontra is. Eddie Howe, a vendégek menedzsere a Bournemouth történetének legfontosabb győzelmének nevezte a Stamford Bridge-en aratott győzelmet, ami jól demonstrálja, hogy kiktől sikerült kikapnunk. Ötlettelenség, tehetetlenség és önbizalomhiány köszönt vissza a játékból, a bekapott gólra (ami a végjátékban jött ugyan) pedig nem volt semmi érdemleges válaszunk. A lefújás után José már a derékig megásott sírjából szemlélhette dicsőséges művének romjait (mint utóbb kiderült, utolsó hazai meccsén).

  1. Juventus – Chelsea: 3:0 (BL, 2012. 11. 20.)

Címvédőként kiesni a BL csoportkörében – na, ilyen is csak nekünk sikerülhet. Bár matematikai esélyünk még maradt a torinói vereség után, ám a sorsunk a meccs végére már kicsúszott a saját kezünkből, s mint ismert, nem is tudtuk visszavenni azt. Legalább ekkora csapás volt maga a „játékunk”: totál alárendeltként csúsztunk bele az olasz késbe, gyakorlatilag végig érződött, hogy nincs esélyünk kicsikarni a szükséges egy pontot. A szétesésünket jól jelezte, hogy Robbie már annyira nem bízott Torresben, hogy helyette inkább Matát tolta föl csatárba – nem is zavart sok vizet tízesünk. S mivel a kapunk előtt Juve-roham Juve-rohamot követett, elkerülhetetlen volt a csúfos bukás.

Nem tudtuk feltartani őket
Nem tudtuk feltartani őket
  1. Chelsea – Atlético Madrid: 1:4 (Európai Szuperkupa, 2012. 08. 31.)

Megfogadtam, hogy nem teszek be kupadöntőt a toplistába, mert az egy önálló kategória. De ez a meccs akkora blama volt (szemben a „csak” elbukott 2008-as ligakupa fináléval vagy a Corinthians elleni klubvilágbajnoki csörtével), hogy egész egyszerűen itt a helye. Ezen az estén a kontinens hivatalosan is legjobb csapataként léptünk pályára, s szégyenültünk meg eredmény és játék vonatkozásában egyaránt. Teljesen indiszponált volt a Chelsea, a spanyolok már a félidő végére lerendezték a találkozót a tarthatatlan Falcao három góljával. Térfélcsere után még a középhátvéd Miranda is beköszönt, az így előállt négygólos differencia pedig szabályosan megalázó volt. Negyedórával a vége előtt Cahill még szépített, de ettől nem lett jobb a kedvünk. Pedig nem sűrűn állhat neki egy ilyen meccsnek BL-címvédőként egy csapat…

  1. Chelsea – QPR: 0:1 (PL, 2013. 01. 02.)

Boldog újévet kívánni Benitez alatt is tudott a csapat. Bár a QPR már inkább csak territoriális alapon rivális, a velük vívott meccsek ettől függetlenül hangsúlyosak. Az ellenük elszenvedett vereség így komoly tüske, hát még ha a Bridge-et veszik be a csőszök. Márpedig ez történt, ráadásul semmilyen játékkal és kiesésre predesztinált kerettel. Tovább mélyítette a sebet, hogy a győztes gólt az a Shaun Wright-Phillips szerezte, aki korábban nálunk is rontotta a levegőt, ráadásul még sereghajtó csapatának sem volt épp alapembere. Azért pedig külön piros pont Rafának és a csapatnak, hogy ebbe a késbe egy Villa elleni 8:0, majd két idegenbeli győzelem (Norwich, Everton) sikerült beleszaladni. Egy szó, mint száz: ennek egész egyszerűen nem lett volna szabad így történnie!

  1. Tottenham – Chelsea: 5:1 (Ligakupa, 2002. 01. 23.)

Nem ma történt, de azért rohadtul fáj. 2:1-es előnnyel utazhattunk a White Hart Lane-re visszavágózni a ligakupában, vagyis nem voltak rosszak a kilátásaink a fináléra. Ehhez képest már a 2. percben egy fájdalmas védekezési malőr után vezettek a spúrok (Iversen), a félidő végéig pedig még egyet hozzácsaptak. Térfélcsere után további hármat kaptunk, Forssell csak szépíteni tudott a legvégén. Emlékezetesre sikerült a meccs hollandjaink számára: Zenden még az első félidőben csúnyán megsérült, 3:0-nál pedig Melchiot helyett tévedésből Hasselbainket állította ki Halsey. A tragikus este végén tehát a Tottenham örülhetett (élükön a nemrég még minket erősítő Poyet-tel), 6:3-as összesítéssel ugyanis ők jutottak be a fináléba (amit elbuktak a Blackburn ellen).

  1. Chelsea – Bradford: 2:4 (FA kupa, 2015. 01. 24.)

Nem is oly rég még igazán ficánkoltunk ebben a kupasorozatban: a hat év alatti négy végső siker, valamint a veretlenségi rekord beállítása is ékes bizonyítéka volt ennek. Az utóbbi pár évben viszont már súlytalan a Chelsea, ennek csimborasszója pedig a harmadosztályú (papíron 49 hellyel alattunk rangsorolt!) Bradford elleni blamában öltött testet. Az egyetlen tompító tényező az volt, hogy a közvetítési hoppáré miatt nem kínozhattuk magunkat élőben. A hír viszont eljutott hozzánk, így értesültünk arról is, hogy 2:0-ra még mi vezettünk, onnan sikerült így megszégyenülnünk (ráadásul egy annyira azért nem is gyenge kezdővel). Mindezt egy olyan idényben, amikor uraltuk Angliát (bajnoki cím és ligakupa-győzelem). Sokat elmond a vereség kultúrsokk jellegéről, hogy lefújás után Mourinho átbaktatott a vendégöltözőbe és mindenkinek személyesen gratulált, ami tudjuk, alaphangon mennyire szokása… Egyszer kaptunk ki hazai pályán ebben az idényben, de az elég volt a totális mélyponthoz.

Rút megszégyenülés
Rút megszégyenülés

Ez az én 15-ös toplistám. Kihagytam valamit? Esetleg a sorrend más nálad? Írd meg kommentben a sajátodat! Továbbra is Blue Is The Colour!

 

1990 Comments

  • Posted 2016-07-31 14:25 0Likes
    by Blue One

    Loaned out a £50m striker ✓
    Loaned a £30m striker ✓
    Loaned out a £27m winger ✓
    Loaned out a £21m left back ✓

    Ezek lennénk mi. Vélemények?

  • Posted 2016-07-31 19:49 0Likes
    by Blue One

    Costa után a hírek szerint Matic is távozna. Oscar után meg az Inter érdeklődik.

    Costa hír nem új keletű, alapja is lehet. Matic hír nem tudom mennyire igaz, úgy tűnt jobban van lelkileg. Oscar meg úgyis maradni fog.

    • Posted 2016-07-31 20:06 0Likes
      by ktomi93

      Szerintem Conte nem fogja elengedni Maticot. Costa remélem marad.
      Az Inter meg nem tudom mennyire számítható komolynak ha komolyabb összeget kell adni egy játékosért, mert olcsón biztos nem fogják vinni. Ne is adjuk csak azért el hogy ne legyen nálunk, ha megy akkor kapjunk érte pénzt is.

    • Posted 2016-07-31 20:09 0Likes
      by BlueCech01

      Így, hogy itt van Kanté, Maticra nem sok szükség van. A Mikel+Chalobah/RLC/Pasalics bőven elég lesz mögé.

  • Posted 2016-07-31 20:16 0Likes
    by Blue One

    Nincsenek csodák: így kel igazolni.

    • Posted 2016-07-31 20:18 0Likes
      by Blue One

      A különbség…

      • Posted 2016-07-31 20:38 0Likes
        by BlueCech01

        Az egyetlen gond ezzel az eszmefuttatással, hogy eléggé elmosod a határvonalat a középcsapatok és a nagy csapatok adásvétele között. Így egy nagy csapat a jó életbe nem fog gazdálkodni, ami nem is feltétlen baj.

      • Posted 2016-07-31 20:44 0Likes
        by mohacsia

        Mondjuk az első mondat releváns a nagycsapatok szempontjából is. Most így érzésre én is azt mondanám, hogy a francia ligából történő igazolásoknak a legnagyobb abeválási aránya.

      • Posted 2016-07-31 20:45 0Likes
        by mohacsia

        A PL-re gondolok elsősorban!

      • Posted 2016-07-31 20:50 0Likes
        by Blue One

        Lényegtelen is,hogy kis csapatba vagy nem. A tehetséget meglátja benne és ez a lényeg. Ha pedig mindenáron ragaszkodunk a kis/nagy csapat megkülönböztetéshez, az még nagyobb dicséret Monchi számára hiszen olyat látott meg a játékosban, hogy azt végül a legnagyobbak vitték el.

      • Posted 2016-07-31 21:01 0Likes
        by BlueCech01

        Már hogy lenne lényegtelen? Egy nagyobb csapat az esetek zömében nem tud felfuttatni egy olcsón vett tehetséget a nagyobb nevek dominanciája miatt.
        Egy scoutokra építő középcsapatnál azonban mást nem tehetnek, az alul értékeltebb játékosokra kell vadászniuk.
        A Dortmund már rég megmutatta, hogy ez a módszer rövidtávon hatásos, hosszútávon azonban semmihez nem vezet.
        Európában rajtuk kívül szinte csak középcsapatok, mint a Sevilla és a Porto nyomatja ezt eredményesen, de ők sem lépnek előre.
        Angliában nagyjából ugyanezt a módszert űzi a Soton, és kiválóan űzi hatalmas bevételekkel, de ettől még szerintem egyikünk sem akarna azon a szinten megragadó csapatot látni.

      • Posted 2016-07-31 23:05 0Likes
        by Zenzo

        Ilyeneket én is fel tudok írni.

        Kakuta 115K > 5,2M
        Thorgan Hazard 0,5M > 6,0 + 5,8 = 11,8M
        Ramires 18,3M > 25M
        David Luiz 21,3M > 40M
        Sturridge 4M > 12M
        KdB 6,7M > 17M
        Lukaku 20M > 28M
        Mata 23M > 37M
        Mancienne 0 > 3M
        Cork 0 > 1,2M
        Bruma 0 > 2,5M
        Bertrand 0 > 10M
        Schürrle 18M > 22M
        Sidwell 0 > 5M
        Pizarro 0 > 5M
        Huth 0 > 6M

      • Posted 2016-08-01 00:46 0Likes
        by Blue One

        Igen, csak a lista között van egy jelentős különbség. A sevillai lista olyan játékosokat tartalmaz, akik a csapat szerves részei voltak és sikereket értek el. Ehhez képest a „mi” listák nem ilyen játékosokat tartalmaz. Ez alól kivétel Mata, más kérdés, hogy neki még ma is itt kéne lennie… Sturridge is jó volt, mert ide nem kellett, pénzt meg kaptunk érte. Luiz is játszott, de őt annyira nem sajnálom. Ramires Kínába való lelépését nem számolom ide, de kétségtelen rajta is nyertünk.

        A szakértelem azért is fontos, mert így állandóan érkezhetnek tehetségek. Sevilla 3x nyert EL, úgy, hogy azért mindig volt távozó. Ennek ellenére mindig megtalálták a megfelelő játékost.

      • Posted 2016-08-01 09:06 0Likes
        by Zenzo

        Ezt továbbra sem értem, milyen érv, hogy ki mennyire meghatározó játékosa egy klubnak. Pénzt kerestünk rajtuk, innentől nincs miről beszélni. Miért keresed a kákán is a csomót? Komolyan nem értelek. Sok minden nem működik jól, vagy az elvárt szinten a klubnál, de spec ez igen, ez egyre inkább, és a nulláról, az abszolút nulláról indultunk, az utóbbi 5 évben pediig durván jól csináljuk, de te belekötsz még az élő fába is. 3x nyert EL-t a Sevilla? És már megbocsáss, de ki nem sz*rja le? Mi is nyertünk EL-t, csak mellé még BL-t, meg PL-t, meg még pár hazai serleget….

      • Posted 2016-07-31 23:15 0Likes
        by Zenzo

        egyébként meg nem értem, ha mi csináljuk, akkor baromság, ha a Sevilla, akkor meg királyság?

      • Posted 2016-08-01 00:48 0Likes
        by Blue One

        A különbség abban rejlik, hogy az ő esetükben kivétel nélkül fontos kulcsembereiről beszélünk, aki adott esetben sikert is elértek a klubbal és az esetleges távozások után is fel tudták tölteni a keretet és új sikert elérni. A mi listák sok esetben perem embernek sem nevezhető játékosokat tartalmaz…

      • Posted 2016-08-01 09:01 0Likes
        by Zenzo

        Ez egyrészt nem igaz, másrészt meg ha nem alapjátékos, akkor nem ér rajta pénzt keresni? Vagy hogy van ez?

      • Posted 2016-08-05 21:20 0Likes
        by Blue One

        De ér rajta pénz keresni. Pont ettől nagyszerű amit csinálnak, mert felfedezik a tehetségeket és ezt folyamatosan meg tudják csinálni. De nekünk sok pénzük van, szóval megérni lottózni is. Ha nem jön be, akkor veszünk 4 balbunkót aztán csak lesz valami…

  • Posted 2016-07-31 20:49 0Likes
    by kasata91

    Elvileg 80 millió eurót dobtunk Lukakuért….

    • Posted 2016-07-31 20:50 0Likes
      by Rammschein

      -.-„””””””

      • Posted 2016-07-31 20:51 0Likes
        by Blue One

        ” Az első három fickón kerestünk +32M fontot. Kérdem én, hol a probléma?” Hát itt. És abból a +30 hirtelen lesz egy -50… Ennyit a fantasztikus üzletpolitikáról.

      • Posted 2016-07-31 20:53 0Likes
        by Rammschein

        Nem baj… adjunk el még pár embert… aztán vegyük vissza őket sokkal drágábban, aztán hagyjuk, hogy röhögjenek rajtunk. 🙂 Még akkor is ha ne adj Isten ez a 80 millió kamu… mert rohadtul remélem, hogy az.

      • Posted 2016-07-31 21:03 0Likes
        by BlueCech01

        Mivel ha ez igaz, akkor az feltételezhetően Costa távozásához vezet, ergo a 70-80%-át a spanyolból álljuk.

      • Posted 2016-07-31 21:43 0Likes
        by Zenzo

        ez aztán a logika, mesébe illő az érvelésed. Feladom bazzeg, komolyan.

      • Posted 2016-07-31 21:48 0Likes
        by Blue One

        Nem érveltem semmit. Az átigazolási problémára próbáltam felhívni a figyeltem, erre te jöttél a pozitív mérleggel… Ami lehet, hogy éppen pozitív, de lehet, hogy hamarosan nem lenne az. Arról nem beszélve mi van ha pozitív? Van egy kis pénzünk, ami a mai piacon már semmire nem jó, és emellett elengedtünk pár tök jó játékos. Sokra megyünk a pénzzel…

      • Posted 2016-07-31 21:51 0Likes
        by Zenzo

        Ne haragudj, ha megkérdezem, de te dolgoztál már életedben valaha?

    • Posted 2016-07-31 20:51 0Likes
      by BlueCech01

      Morataért is ennyit akartunk kb. (talán átszámítva 60-65 millió). Ennél azért Lukaku jobb.

      • Posted 2016-07-31 21:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nem csak Moratánál ha a tavalyi számokat nézzük.

    • Posted 2016-07-31 20:55 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Szerintem az az üzlet már csak Costától függ.

    • Posted 2016-07-31 20:56 0Likes
      by Blue One

      Hozzá csapunk egy 20-ast és már meg is vehetnénk Griezmant. Nyilván nem jönne ide, de azért meg kellett volna próbálni. Nagyon sok pénz Lukakuért. Sok gólt lőtt még így is, de sokat kéne fejlődnie még. Sokszor bűn rosszul játszik. Szebb sztori lett volna ha nem adjuk el.

      • Posted 2016-07-31 21:02 0Likes
        by kasata91

        Én basznék rá, ha ennyiért hozzuk, de akkor Costa is ennyiért menjen. És akkor ráfogtuk, hogy „egyenértékűek”. Pedig hát… klasszis csatár vs. tehetséges csatár aki a legfelső szinten még nem bizonyított.
        De ahogy a klubot ismerem kb 45 lesz a vége. (ha nem lenne ennyi belgánk én még Carrascot is hozzá csapatnám)

      • Posted 2016-07-31 21:36 0Likes
        by Blue One

        Sok az ár, akárhogy is nézem. Ha Costa megy, akkor anyagilag ugyanott vagyunk, de szakmailag visszaléptünk, ergo hátraléptünk egyet.

      • Posted 2016-07-31 21:03 0Likes
        by Rammschein

        Griezman jobban tetszene… Ezzel az a probléma, hogy ő nem fog jönni… Viszont!, esetleg ha Costával elswappoljuk… még lehet olcsóbban is megúsznánk… bár ugye még mindig ott járunk, hogy ez lehetetlenebb, mint Lukaku…

        S igen, szép lett volna, ha megtartjuk, de túl szép, hogy igaz legyen… mert ő egyből akart mindent, mikor még Drogba itt volt, mi meg nem adtuk meg neki, ezért tiplizett, ahelyett hogy várt volna…

      • Posted 2016-07-31 21:28 0Likes
        by Blue One

        Akkor is akart mindent, amikor Torres volt itt…

      • Posted 2016-07-31 21:30 0Likes
        by Rammschein

        yep, de nem bírt várni, neki egyből kellett a világ… és el is ment innen… szóval nem tudom… nekem ez az összeg túl sok akkor is ha elvileg Lukaku imádja a Chelseat… egyszer már elment innen… mi akadályozza meg, hogy ne menjen el még1x ha a dolgok összeállnak?

      • Posted 2016-07-31 21:35 0Likes
        by Blue One

        Nekem is sok, ebben nincs vita. Nah, de miért engedtük el? Láttuk, hogy volt benne potenciál. Nah ha valakit, akkor őt kellett volna kölcsönadogatni. Aláírta volna könnyen lehet a hosszabbítást is, pont az elhivatottsága miatt és mikor eljött volna az idő, akkor megkapta volna. Erre lennének hivatottak a kölcsönök nem pedig a többi 50 embernek…

      • Posted 2016-07-31 21:37 0Likes
        by Rammschein

        Asszem azt Mounak köszönhetjük sajnos, emlékeim szerint… vele cirkuszolt az állandó kezdetésről meg a többiről… egyébként szerintem őt nem tudtuk volna így kölcsönadogatni… megunta volna, és ugyanúgy lelépett volna… mondjuk lehet egy nem annyira egocentrikus edző meg tudta volna értetni, hogy várjon, na ez Mounak nem jött össze…

      • Posted 2016-07-31 21:40 0Likes
        by Blue One

        Igen ő adta el. TBO is pattogott az tény ( és most is csinálja. Lásd válogatott és itteni cirkusza is). Szerintem belement volna. Játék kellett neki azt megkapta volna.

      • Posted 2016-07-31 21:46 0Likes
        by Rammschein

        Ezt már valszeg csak valamelyik érintett életrajzi könyvből tudnánk meg… az sem most lesz. 🙂

      • Posted 2016-08-01 12:39 0Likes
        by Sandic

        TBO kijelentette, hogy többször nem megy kölcsönbe, vagy kezdő lesz vagy távozik. Ezt Lukaku is megcsinálta volna. Mikor is adtuk el Lukakut? 2012-2013 környékén? Szerinted elment volna kölcsönbe 3-4 évig minden évben, hogy 4 év múlva majd talán megkapja a lehetőséget?
        A másik, hogy az sem megoldás, ha minden évben máshova megy kölcsönbe (lásd Akét vagy Mosest), kell neki egy stabil hely, ahol megszokja a légkört, és folyamatosan ugyanabban a közegben tud játszani. Arra meg nem számíthatsz, hogy 1 csapat vegye kölcsön zsinórban 3-4 évig.
        Te nagyon álomvilágban élsz, de hogy nem gondolkodsz logikusan és ésszerűen az is biztos.
        És ha most visszavennénk 80 milláért, akkor sem égnénk akkorát mint a MU Pogbával….

      • Posted 2016-08-05 21:18 0Likes
        by Blue One

        Igen TBO is megcsinálta. Azt se értettem. Atletibe is jól elvolt, még minket is kivertek a BL-ből… Spanyol bajnok volt stb.

        A Chriestensen is 2 évre ment el, őt is kölcsön lehetett volna adni ennyi időre. Ha már nem számoltunk vele… Mert már a WBA-s időben is lövöldözte a gólokat, szóval annak is már egy intő jelnek kellett volna lennie…

        Drogba 2015 nyarán ment el, Torrest pedig már januárban elküldtük a Milanba. Lukakut pedig egy évvel előbb küldtük el, tehát 2014-ben! Ennyit az álomvilágról… Drogba tudva levő volt, hogy nem lesz sokáig ott, Torres elküldése sem volt indokolatlan. +1 évről beszélünk, nem pedig 3-4-ről…

        Jó hozzáállás, ha más is ég, akkor a miénk már nem olyan nagy baj. Érdekes gondolat… Olyan álomszerű…

      • Posted 2016-08-05 22:58 0Likes
        by Sandic

        Akkor emlékezz arra is, hogy miután eladtuk, milyen szar játékot mutatott be az első évében az Evertonban. Akkor mindenki azt mondta, hogy jó döntés volt eladni. Ha olyan játékot mutatott volna nálunk is, ugyanúgy passzoltuk volna, de lehet csak fele annyiért vitték volna el utána.
        Szerintem így is úgy is távozott volna végleg. Nézd meg, hogy hány élcsapat próbál meg neki indulni a bajnoki címnek és a BL győzelemnek egy 20 éves csatárral a kezdőjében.

      • Posted 2016-07-31 22:03 0Likes
        by Blue One

        Nekem is sok. Drogba mellett padoznia kellett az ok, de hogy Torres is előrébb volt az tényleg frusztrálhatta. Ez is csak itt történhetett meg, hogy ki volt adva: a spanyolnak játszania kell.

      • Posted 2016-07-31 22:08 0Likes
        by BlueCech01

        Ja, csak itt.

      • Posted 2016-07-31 22:21 0Likes
        by Rammschein

        Kiváltképp, hogy Drogbának ment a szekér, Torresnek meg ha szerencséje volt, vagy még akkor sem… szóval ja azért érthető… ha olcsóbb lenne nem bánnám, de ezt a jelenlegit nekem nem veszi be a gyomrom. 😀

    • Posted 2016-07-31 21:00 0Likes
      by gorkaf78

      tudsz adni egy forrást? nem találkoztam még ezzel a hírrel…

      • Posted 2016-07-31 21:04 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én is mindenhol 60 millió fontot látok, ami meg 70 millió ajró.

      • Posted 2016-07-31 21:06 0Likes
        by gorkaf78

        Nos, ez sem lenne kevés…

      • Posted 2016-07-31 21:07 0Likes
        by BlueCech01

        Viszont ez már kijönne tekintettel arra, hogy egy 60 millió eurós ajánlatot már visszadobtunk az Atletinek.

      • Posted 2016-07-31 21:09 0Likes
        by gorkaf78

        Gondolom, próbálják anyagilag úgy kihozni a klubnál a Costa-Lukaku ‘cserét’, hogy minél kevesebb legyen a veszteség… viszont, ha jól tudom, vkit igazolt az Atleti. Kell-e még vajon nekik Costa?

      • Posted 2016-07-31 21:12 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Gameirot aki ebben a nem túl veretes La Ligában lőtt 16 gólt, szerintem azért ő nem egy friss BL döntős kezdőcsatár szintje.

      • Posted 2016-07-31 21:36 0Likes
        by gorkaf78

        Köszi. Nem mond nekem semmit ez a név, nem nézem a La Ligát. Ezek szerint akkor még esélyes oda Costa.

      • Posted 2016-07-31 21:37 0Likes
        by Blue One

        Nem rossz kis játékos. Kezdőnek kicsit kevésnek érezném az Atletiben padra pedig talán jó. Costa jobb nála, ez tény.

      • Posted 2016-07-31 22:07 0Likes
        by lamps8

        Griezmannal nagy párost fognak alkotni, ennyire nem kellene leírni

      • Posted 2016-07-31 22:20 0Likes
        by Blue One

        Nem írom le, de Costa jobb nála. Ha pedig megy, ő lesz a kezdő.

      • Posted 2016-07-31 21:12 0Likes
        by Rammschein

        Valami Garneiro-t igazoltak le épp a napokban…

      • Posted 2016-07-31 21:28 0Likes
        by Zenzo

        valami? (Amúgy Gameiro)

      • Posted 2016-07-31 21:30 0Likes
        by Rammschein

        olyan nagy szám emberke, hogy tudnom kéne, hogy ki ő pontosan?

      • Posted 2016-07-31 21:41 0Likes
        by Zenzo

        nézőpont kérdése. Tudni semmit nem _kell_ …

      • Posted 2016-07-31 21:09 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Higany barátunk 90 milliója mellétéve, annyira már nem is vészes, de ha azt nézed, hogy a Bayern a kp-ra vett 40 millióért egy TEHETSÉGET, akkor bizony elég valószínű, hogy nem kis árak fognak innentől repkedni minden egyes játékosért az elkövetkező években.

      • Posted 2016-07-31 21:11 0Likes
        by gorkaf78

        Igen, persze. De akkor is, még mindig megdöbbenek, hogy mekkora pénzek mozognak egy-egy jobb játékosért. Lukaku persze nem rossz, de azért nem egy Messi v. Ronaldo szint…

      • Posted 2016-07-31 21:14 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Már tavaly is voltak pletykák, hogy Messiért 2 csapat is 250 milliós ajánlatot dobott, csak hogy meglegyen a viszonyítás, az az idei piacon már inkább 350-es ajánlatnak felel meg. 🙂 Ez több, mint az Arsenal kezdő 11-ének értéke! 😀

      • Posted 2016-07-31 21:20 0Likes
        by gorkaf78

        Beteg ez a világ…

      • Posted 2016-07-31 21:27 0Likes
        by Blue One

        Furcsa. Emlékszem „régen” még 20-30 millió volt az átlagos, kicsit drága igazolás. Most meg kb 40-60…

      • Posted 2016-07-31 21:26 0Likes
        by Blue One

        Igen, ez már így lesz. Több több és több.

      • Posted 2016-07-31 21:25 0Likes
        by Blue One

        Én is 80-at láttam mindenhol.

    • Posted 2016-07-31 21:39 0Likes
      by Endy919

      :DDDDDDDDDDDDDDD

      Tegnap csak vicceltem , de ezek a faszok tényleg meghúzták ezt . Kész 😀

  • Posted 2016-07-31 20:53 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    http://talkingbaws.com/2016/07/video-diego-costa-caught-telling-sergio-ramos-chelsea-wont-let-him-leave/
    Esetleg van köztünk spanyol szájról olvasó? Eddig is gyanús ez a Costa ügy, de ha menni akar, egy ilyen mentalitású embernél óriási hiba lenne megtartani.

  • Posted 2016-07-31 21:39 0Likes
    by Zenzo
  • Posted 2016-07-31 22:47 0Likes
    by Zenzo

    Traoré a divatdiktátor 😀

    https://vine.co/v/5Kj92Bg3WhL

  • Posted 2016-08-01 10:36 0Likes
    by Gabor1092

    Ha megy Costa, amit még nem tudunk, csak találgatunk, akkor szerintem az alábbi lehetőségek állhatnak fent:
    – vagy váltunk 1 csatáros rendszerre amit kétlek
    – esetleg megtartjuk Rémyt és Michy mellett kezd majd, és váltogatják egymást Traoréval, ami szerintem szintén kb lehetetlen
    – Megvesszük Lukakut olyan őrült összegért amik repkednek itt, ami jelenleg asszem 80 millió euró, és akkor ő lesz Michy mellett, és Traoré és RLC pedig csere
    – vagy veszünk valami kisebb nevet, akire senki sem gondolt, talán beválik majd
    – nem veszünk senkit, és végignézzük hogy RLC szenved ott, amit személy szerint nem akarok
    Persze még lehetne ezen ötletelni, hogy mi lenne, reméljük Conte fejében már megszületett a dolog, de a Real meccs utolsó 30 percét látva mikor bejött Hazard nagyon sokszor mozgott be középre, kvázi 2. számú csatár helyére, onnan is lőtte a gólokat, így mi lenne ha megpróbálnánk Michy mellett, amolyan árnyékék stílusban? Akkor talán annyit nem is kell védekeznie, mintha szélen lenne, illetve egy jóval szabadabb pozícióban lenne, mint szélen.

  • Posted 2016-08-01 10:54 0Likes
    by Zenzo
    • Posted 2016-08-01 10:58 0Likes
      by Zenzo

      a helyére A verzió szerint Rodriguez (Wolfsburg), B verzió szerint Santiago Arias (PSV) érkezhet (Daily Mail, szóval nem feltétlen komoly hír).

      • Posted 2016-08-01 19:58 0Likes
        by myheartisblue

        Rodriguez-t évek óta elnézném kékben. Santiago Arias-t csak pár EL meccsen láttam játszani, nem igazán tudom őt megítélni. Te követed a játékát?

      • Posted 2016-08-01 22:27 0Likes
        by Zenzo

        Eddig a nevét sem hallottam 😀 és ez nem vicc, csak picit. Őszintén szólva 2 meccsen láttam, az Atleti elleni BL kieséskor. Nem mondom, hogy mély nyomot hagyott bennem, de ő is részese volt a védelemnek, amelyik a későbbi döntős ellen 180+ percen át nem kapott gólt.

    • Posted 2016-08-01 11:54 0Likes
      by BlueCech01

      Nem sok játékos van, aki ennyire semmilyenként marad majd meg az ember emlékezetében, mint Baba.

      • Posted 2016-08-01 12:26 0Likes
        by Zenzo

        igazi young talent volt, pimaszul fiatal, jó mutatókkal, de azért itt is látszik, hogy a ligák nem feltétlen kompatibilisek egymással. Rahmannak voltak jobb és rosszabb meccsei nálunk, viszont annyira feltűnően jó nem, mint amennyire látványos hibái voltak egy-két meccsen. A PL-be azért alap dolog, hogy valaki _védőként_ védekezni tudjon, aztán jöhet a támadás-része. Ugyanez volt a gond Luis esetében is, majd utána Rahmanéban is. És hát na, jó nagy a cipő, ami ott lóg a balon: Bridge is remek védő volt, aztán AC pedig világszínvonal, és Azpi is kb world-top-class szezont tolt ott le.

      • Posted 2016-08-01 20:03 0Likes
        by BlueCech01

        Valóban alig idősebb RLC-nél, viszont szerintem annyira messze nem volt kiemelkedő, hogy ekkorát ugorjon. Kb. egy Leverkusen, Gladbach, Wolfsburg lett volna jó carrer move neki. Nálunk eléggé kijött, hogy nem igazán több egy közepes afrónál. Oké, fejlődhet még, de igazi nagy csapatban nem tudom elképzelni, ahhoz eléggé egydimenziós védő. Ha egy kontrát rávezetnek, már olyan, mintha ott se lenne. Talán utoljára Bosingwa volt ennyire súlytalan nálunk.
        Ha Dzsilóra azt mondjuk, hogy vészigazolás volt, akkor igazából Baba sem volt nagyon több, csak őt már szinte vártuk amiért nyár eleje óta bombáztak minket az átigazolásának a hírével, de ha a semmiből dobják be őt is, akkor semmivel nem tűnt volna racionálisabb vagy hozzáértőbb húzásnak, mint Bodzsi, akit még úgy is Emenaloék laikusságának büsztjeként kezeltünk, hogy Franciaországban top 3-as, rutinos védő volt, ráadásul elképesztően olcsón.

      • Posted 2016-08-01 22:22 0Likes
        by Zenzo

        Volt egy remek szezonja, és csak a PL-ből a City és az Arsenal is ajánlatot tett érte. Nekünk kellett a balbekk, mert Luis rájött, hogy 30 évesen nem buli a padon ülni, ha Madridban meg fix kezdő lehet.

        „Nálunk eléggé kijött, hogy nem igazán több egy közepes afrónál”
        Ezt annyiban fogalmaznám át, hogy nála is ugyanaz a lépés hiányzott, mint általában az U > A keret között a saját fiataljainknak. Fizikálisan kevés volt a PL-hez, sokáig tartott eleve, mire fizikálisan felhozták, aztán meg nagyjából kiderült róla, hogy egy középszerű védő, csak gyors és elöl nem feltétlen ügyetlen. Más kérdés, hogy a Chelseabe (de a PL-be is) ez kevés.

        G’Lo és Rahman között azt mondom, volt különbség, hiszen a ghánait mások is akarták, csak mi voltunk leginkább ráutalva, hogy „bármi” áron is, de elhozzuk. Papy más tészta, ő kb nem kellett senkinek, és ugyanaz a fickó ajánlotta be, aki Zoumát is – hát rámentünk. Viszont ő abszolut az a fajta vészmegoldás volt, mint ami anno Hedmant vagy Mineirot a Chelseabe repítette.

      • Posted 2016-08-01 23:22 0Likes
        by BlueCech01

        Baba annyiban volt vészmegoldás, hogy asszem valamikor augusztus 20 körül írt alá még Djilo előtt, ergo egyik sem volt tagja a felkészülési keretnek, mindketten elég későn estek be beugróként. Ergo már jóval a PL kezdése után hozattuk, mert nem volt érdemi hátvédcserénk.
        Mondjuk szerintem más probléma is volt vele, nem csak fizikális. Kenedy sem volt sokkal jobb felépítésű, sőt, de rá mégis előbb merte bízni Mou a pozíciót. Szvsz Baba hiányosságai szembetűnőek lehettek a stáb számára.
        Djilo között valóban ennyi a különbség, hogy őt más is akarta, mert megvolt a hájpja, de kb, ennyi, emiatt nem is volt annyira kétségbeejtő a leigazolása, mint Johnnie-é. Képességben a kettő meg totál azonos, bár szerintem Djilo jobb valamivel.

      • Posted 2016-08-01 23:29 0Likes
        by Zenzo

        Rákerestem, mert nem így emlékeztem, de valóban ennyivel később jött, aug 18-án fotózkodott először Cobhamben. Így némileg értelmét veszti, amit tévesen írtam.

        Amúgy most, hogy keresgettem ezeket a cikkeket, lettem figyelmes valamire, amit eddig nem hiszem, hogy sokan tudtunk:
        The Rahman deal will initially cost Chelsea £14m, but could rise to £21.7million based on appearances

        Ha megtalálom a részleteket, megírom, de ezek szerint lehet, hogy nem is 22M a ghánai ára, mert olyan sokat azért nem játszott…

  • Posted 2016-08-01 13:52 0Likes
    by Endy919

    Közben Sané már Manchesterben tartózkodik …hatalmas fogás a Citynek.

    De számunkra is akad ám jó hír mára. : Oscar has not impressed Conte with his laziness in pre-season, and #CFC are open to negotiations with the Nerazzurri.
    Chelsea have told #Inter that they are open to negotiations for Oscar if they receive an offer in the vicinity of €35m (Gazzetta)

    Ha csak ennyit érünk el Contéval , hogy Oscar távozik , már elégedett leszek a munkájával.

    • Posted 2016-08-01 14:22 0Likes
      by Gabor1092

      Illetve valószínűleg Stones is az övék lesz. Kicsit érdekes, nekünk semmi pénzért nem akarták elengedni, a Citynek meg odaadják…

      • Posted 2016-08-01 14:26 0Likes
        by Zenzo

        Stones ment egy jó szezont, és nem adták. Aztán ment egy nem olyan jót – most már adnák. Kicsit más a tárgyalási pozíció, ráadásul ők megadnák tán érte az 50M-t, amit mi pedig nem adtunk.

    • Posted 2016-08-01 20:01 0Likes
      by mohacsia

      Hogy volt az, h csak a „két árulóra” fröcsögsz?

      • Posted 2016-08-01 20:12 0Likes
        by Endy919

        árulóztam én Oscart ?

        Szimplán remélem , hogy végre eltakarodik valahova.

      • Posted 2016-08-01 22:38 0Likes
        by mohacsia

        Sajnos szlovákul nem tudom írni, hogy jobban tudd értelmezni a szöveget.

  • Posted 2016-08-01 14:46 0Likes
    by Zenzo

    A Hull állítólag Zolát akarja kinevezni. Akkor már inkább jött volna ide Conte stábjába.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com