(R)evolúció

evolution_revolutionAz év utolsó, kéthetes válogatott szünetében alkalom nyílik némi kitekintőre. Contéról lesz szó, a Chelsearől, Contéról és a Chelsearől, illetve arról, mi is az, amit most látunk.

Mondjuk először – nem mintha számadással tartoznék, vagy mi, de hát ez itt mégiscsak egy közösség, és asszem ezt valahogy így illik – kérnék némi elnézést igénytelen és hirtelen, de legalább rövidke eltűnésem miatt. Olyan privát dolog állt elő az életemben, ami megdöntött egy pár, nos, valójában egy sor dolgot, amiben, amikben hittem. Olyan pofont kaptam az élettől, sorstól, vagy lett légyen bármi is az okozó, amit már igazán nem vártam. No meg persze, igazán meglettem volna nélküle. Egy kicsit le kellett ülnöm, elvonulni magamba, el a világtól, és tisztázni néhány alapvetést, ami ugyan nem ment, de legalább a kezdeti sokkon túltettem magam, és némileg átvette az értetlenség helyét egy neutrális közöny, a mindenki-kapja-be életérzést pedig felváltotta a leszaromság.

Aztán ezt nem is húznám tovább, nem miattam, hanem a Chelsea miatt járunk ide, akkor meg beszéljünk a Chelsearől, főképp, ha már a Chelsea végre a Chelsearől, és nem a vesszőfutásról szól. Ez is olyan persze, mint az élet, egy nyamvadék Möbius-szalag, hogy a dögvész vinné el. A német matematikus bácsiról talán már mindenki hallott, na most ez a fickó volt, aki alkotott egy tulajdonképpeni anomáliát, egy olyan kétdimenziós felületet, aminek csak egyetlen oldala és egyetlen éle van, a felülete pedig lényegében önmagába tér vissza. Akárhonnan indulsz el, van benne fent és lent, de végül mindig visszatérsz ugyanoda.

A Chelsea pedig most, egy újabb digóval tért vissza oda, amit mi mind annyira szeretünk látni – a győzelem útjára. Na most azt, mármint győzni, sokféleképp lehet. Az értékéből mit sem von le, ha nyögvenyelős, vagy ha szar. Azért viszont hovatovább mindenképp kellemesebb érzés, ha az a győzelem _jó_. A Conte-szezon első fejezetét mindenképp a két fájó vereség, és szeptember második fele zárta le. A jó talján számára ott ért véget a pöcsölés, és merte végre önmagát adni a Chelseabe.

chelsea-antonio

Nehéz megfogalmazni, mi is az. Persze a felszínen egyszerű, hiszen konkrét szavakba önthető, hogy 3-4-3, meg a satöbbi. Tulajdonképp valójában azt kellene mondanom, hogy meg merte hágni a Chelseat. Persze némileg szerencsés is volt, hiszen a sors megtette neki azt, amit előtte sokan nem tudtak. Próbálom mindjárt világossá tenni, miről zagyválok: az újkori Chelsea Abraval indult, illetve azzal, hogy akkora reteknagy pénzt tolt be a klubba, és tett az újonnan betelepített edző kezébe, hogy a teljes keretet át lehetett rajzolni belőle. Letéve ezzel egy aranygeneráció alapjait, ami végül lényegében mindent megnyert, csúcsokat döntött, és okozott nekünk, szurkolóknak sok szép emléket. Ezt Mourinho indította el, és a legtöbb trófeát ő is zsebelte be lényegében. JM1 és JM2 közt viszont bárki is volt a kispad seggtörő székében, egy kivétellel mindig azt tudtuk elmondani, mert az volt az igazság, hogy Josépapi kezenyoma sötét kísértetként terpeszkedett a kereten, a taktikán, és minden lépten és nyomon. Na most ez főleg azért is volt így, mert a kulcsjátékosok, akik a keret gerincét, és egyben sikereit is trademarkolták, alapvetően egy hullámhosszra voltak beállítva, és nem igazán lehetett őket sikeresség terhe mellett kimozdítani ebből a komfortzónából. JM1 a.k.a Special One ezen erődítményét pedig pont JM2 a.k.a HappyOne volt kénytelen végleg lerombolni. Más kérdés, hogy a transition időszakban még azért kipörgetett egy ötoldalú kockával egy duplahatost, és hozott egy bajnoki címet, az új generáció felépítéséhez már nem kapott elég időt. Más kérdés, hogy túlzott magabiztossága közepette megolvadt alatta a beton, ő meg olyan mélyre zuhant, ami már Abra mindkét szemöldökét Ancelotti szintre emelte, azt pedig edzők nem igazán szokták megúszni.

Ezzel egyúttal az új edző számára megadatott az a flash, hogy lényegében azt csinálhatott a csapattal, amit akart. Conte ezt nem igazán merte elsőre felvállalni, más kérdés, hogy ezért aztán nagyon nem lehet legorombítani. Megnézte, mit tud, amit kapott, aztán, amikor azt látta, hogy az kevés, volt töke váltani: levágta a Chelseat az ágyra, ideje lefeküdni, bármi lesz utána. Elaprózni kár, ha csináljuk, csináljuk jól, és még saját eredeti terveit is felrúgva (ő maga beszélt arról nemrég, azaz ma, hogy eredetileg 4-2-4-et akart játszani, csak az ugyanúgy nem működött, mint a 4-2-3-1), csinált valamit, ami működik. Skalárhullámként terjedt szét a Chelsean, és ezzel relatív gyorsan elérte azt, amire fentebb próbáltam célozni: EZ, ITT Conte Chelsea-je, mert a résztvevők nevétől függetlenül ez valami _új_.

343

Mondanám, hogy ez egy amúgy is elkerülhetetlen evolúció, hiszen ha én, szerény önmagam beláttam azt már 2016 márciusában, hogy ide háromvédős rendszer kell (visszakeresném persze, akkor hányan néztek hülyének emiatt, de inkább nem, elég, hogy igazam lett), akkor nehéz azt mondani, hogy ez mégis mekkora forradalom már, főként, hogy idehoztunk egy olyan edzőt, aki jóideje ezzel a felállással dolgozik, mégis… mégis, annyiban mindenképp revolúció, hogy ez ennyire hirtelen, gyorsan és hatékonyan ment végbe. 5 meccset nyomtunk le az új felállással, 2-0, 3-0, 4-0, 2-0, 5-0. Köztük egy JM féle MU, egy bajnok, egy Soton és egy Koeman féle Everton ellen. S bár minden meccsen így volt, de szinte meccsről-meccsre épült fel ez a csapat, s bár korábban is látszott, de az Everton ellen volt masszívan látványos, hogy mennyire hatékony a gép, mint egy kombájn: úgy szétdomináltuk az addig egyik leghatékonyabban védekező Evertont, ahogy nem szégyelltük. A valóság téridő szövete ott hömpölygött előttünk, és hajlott vissza önmagába, nem volt érzékcsalódás, nem egy gagyi karnevál, ez volt az egyik legfaszább dolog, amit az utóbbi időben láttam, és nem nagy titok, hogy elmondjam, ez a meccs volt az egyik, ami némileg visszaadta az életkedvem.

Azt írtam fentebb, hogy Conte skalárhullámként viselkedett – hogy kicsit értsük meg, mit akartam ezzel (bár igen, ez is olyan, mint a poén, ha magyarázni kell, már régen rossz – de talán mégiscsak jobb, ha értjük egymást); nem tudom, ki mennyire jártas a kvantumfizikában, aki igen, az már biztosan hallott a skalárokról, amit eredetileg az 1850-es évek környékén Maxwell, majd később Tesla kutatott és bizonyította létezését. A skaláris energia egy, az emberi élettérben létező és ismert összes többi energiától eltérő egyedülálló energiaforma. Az összes energiaforma, amire csak gondolhatunk és nap, mint nap találkozhatunk, mi magunk is kibocsátunk, illetve használunk részecske, illetve hullám tulajdonságokkal rendelkezik és Hz-ben mérhető (mint pl. napenergia, hőenergia, elektromosság, mágnesesség, hang). A két meghatározó különbség ezen energiaformák között, hogy milyen gyorsan terjednek hullámaik, illetve milyen intenzitásúak, azaz mekkora a frekvenciájuk és az amplitúdójuk. A skaláris energia azonban egy igen egyedülálló energiaforma, 5 dimenziós állóhullámokból épül fel. Ahelyett, hogy sugarakba csoportosulna, vagy vonalasan terjedne, a skaláris energia kitölti a teret, s forrásából kifelé haladva sem veszt intenzitásából. Képes áthaladni tömör anyagokon anélkül, hogy veszítene intenzitásából. Igazából pontosan emiatt volt képes Tesla közel 100 évvel ezelőtt skaláris hullámokat átküldeni a Föld túloldalára, veszteség nélkül. Ennek ismét a fenti szempontból van jelentősége. Tömör anyagoknak átadja saját “aláírását”.

Conte lényegében ugyanezt csinálta, hiszen új, mondjuk úgy „Conte-kompatibilis” játékost nem igazán kapott a nyáron, a kapott anyagból kellett dolgoznia. Ami viszont egy masszív, tömör anyag volt, amely bajnok lett, aztán semmivé lett, aztán Hiddink alatt lett belőle egy ilyen-olyan-semmilyen, színtelen, szagtalan, szúrós szagú valami, ami nem akármi, de már majdnem bármi. El is zavarta volna a java részüket a többség, tünjetek is el a faszomba innen, aztán fifa üzemmódba váltva vegyünk-vegyünk-ménemveszünkmáá, újratervezés aktívan, amit megértek én egy alapszinten, elvégre ha nyakadba ömlik a szar, és mindenki más vidám, rád meg csak úgy szarik az élet, akkor úgy rájön néha az emberre ez a mindenki dögöljön meg életérzés, de hála égnek, amint az emberek ezt megértik, elmúlik. Aztán persze az újonnan jött siker és felismerés tekintetében racionalizálni akarják ezt, röhögtem is egy jót, amikor valamelyik poszt alatt felmerült, hogy akkor most, hogy Conte ekkora könyvtár szakos kálmán a király, akkor ugye jó, hogy kibasztuk Josét? Ja…. nyilván releváns kérdés ez, egy éve volt egy almám, ami lehet, hogy romlott volt, nem ettem meg, ma meg nem fostam, akkor most ugye ez azért van? Hú, mondom ez nem gyenge, kiül a fesztivál a tekintetembe’ dr Zwack, das ist ein Unicum.

A lényeg, hogy meg kellett keresni azt a pontot, hol az erő, mi porig zúzza Babilont, mindent, ami eddig volt, lecsavarni magunkról Bábel tornyának árnyékát, Mr Aspect ezt meg relatív játszi könnyedséggel meghúzta. Bármi is lesz a vége, már ezért az öt meccsért megérte. Ekkora ugrásszerű pozitív változásra még talán azon legoptimistábbak sem számítottak, akik szerint az idény elején is reálisan vadásztunk a PL címre. Kezd összeállni az a csapat, amelyikre Conte valószínűleg sérülésmentes időszakban számítani fog, ezzel padra száműzve JT-t, Branát, Oscart, Fabregast, és jelen állás szerint Willit is, olyan fiatalok mellett, illetve mellé, mint Chalo, Aina, vagy Bats. Zouma újrázhat. Fölöslegesnek érzem továbbra is azokat a gondolatokat, hogy mi van ha, és mi lesz majd, ha – Conte „emberei” is a keretben lesznek, mert ez most működik, és arra sosincs garancia, hogy mással majd jobb, vagy akárcsak ugyanilyen jó lesz. Ugyanezen analógiára, attól, hogy most a bajnokság már majdnem harmadánál járva egészen jó pozícióba küzdöttük fel magunkat, továbbra sem látom, hogy túlontúl predesztinálná a csapat végső sikerét, viszont jelenleg már ténylegesen is reális a BL hely, és ha emellé még valami medál, meg egy gólkirályi cím, esetleg egy POTY cím is kinéz, az már torta a habon. Tudom, az én krvaanyámat, de én beérem a tortával is egyelőre.

1421 Comments

  • Trackback: (R)evolúció | Zongoracipelő
  • Posted 2016-11-13 11:01 0Likes
    by gorkaf78

    Üdv újra itt, Zenzo! Fel a fejjel! Ami nem öl meg, az megerősít. Hidd el, tapasztalatból beszélek…

  • Posted 2016-11-13 12:15 0Likes
    by Endy919

    Isten hozott mester! Kitartás !
    És ezért : „hogy Conte ekkora könyvtár szakos kálmán a király, akkor ugye jó, hogy kibasztuk Josét? Ja…. nyilván releváns kérdés ez, egy éve volt egy almám, ami lehet, hogy romlott volt, nem ettem meg, ma meg nem fostam, akkor most ugye ez azért van? Hú, mondom ez nem gyenge, kiül a fesztivál a tekintetembe’ dr Zwack, das ist ein Unicum.”
    Jár a puszi :))))))))))) Hiányzott ez már.

    • Posted 2016-11-13 20:57 0Likes
      by Zenzo

      tudod, hogy szeretlek 😉

      • Posted 2016-11-13 22:09 0Likes
        by Endy919

        Tudom , csak már rég mondtad 🙁

      • Posted 2016-11-14 08:43 0Likes
        by Zenzo

        evvan, néha én is megzuhanok. 2016-nál voltak már jobb éveim is :/

      • Posted 2016-11-14 12:33 0Likes
        by Endy919

        Megesik ez mindenkivel . Ennél már csak jobbak fognak jönni 🙂

      • Posted 2016-11-13 23:04 0Likes
        by mohacsia

        Josét azért jobban, ugye? 😀

      • Posted 2016-11-14 08:43 0Likes
        by Zenzo

        🙂

  • Posted 2016-11-13 20:59 0Likes
    by Zenzo

    Jut eszembe, amúgy mentettem nektek egy képet, még a legutóbbi Friday Night Liveból:
    https://uploads.disquscdn.com/images/9db5fc2214d430ee8f3a91640e855c077504d22281eea35a3dd6f554fcfe68f8.png

    • Posted 2016-11-14 08:18 0Likes
      by kasata91

      Aztmeghogy?

      • Posted 2016-11-14 08:34 0Likes
        by Zenzo

        tudták, hogy nézem 😀
        amúgy passz. Ez a vendégöltöző, hogy ott vajon miért lóg Puskás mez, nem vágom

      • Posted 2016-11-16 13:48 0Likes
        by Szabolcs

        bocs, ezt pont tudom, mert tavaly voltam stadion túrán, és bevittek a vendég öltözőbe is. A világ futball nagy alakjainak mezei vannak kitéve kb. 10 (Beckenbauer, Pele, Maradona, Messi, C. Ronaldo stb. és ott megláttam Puskás mezét. Büszke magyar voltam! 🙂

  • Posted 2016-11-13 21:11 0Likes
    by viktor

    Off: Közben Hazard gól a válogatottban. Jó, hír h ott is megy neki! Csak le ne sérüljön….

    • Posted 2016-11-13 21:54 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Ő lett a hivatalos CSK-já a válogatottnak és kérdezték a Chelsea csk-ságról is. Egy őszinte nylatkozat:

      http://www.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/world-cup/10655579/hazard-i-want-to-lead-belgium-to-trophies

    • Posted 2016-11-13 22:09 0Likes
      by Endy919

      Nem is volt csúnya gól.
      Amúgy eddig semmi extra csapattal nem játszottak a selejtezőn , de nagyon meggyőző , sok gólos támadó focit játszanak.

      Remélem beérnek és hoznak egy szép eredményt a VBn.

    • Posted 2016-11-13 22:20 0Likes
      by lamps8

      most kért cserét 🙂 és nem jó kedvében

      • Posted 2016-11-13 22:35 0Likes
        by Endy919

        Nagyon jól sikerült ez a válogatott bohóckodás. Diego , Eden off….

      • Posted 2016-11-13 22:39 0Likes
        by lamps8

        éppen most akartam összegezni ezt a csodálatos válogatott szünetet, ahogy írtad is Hazard, Costa off és még Williannek mérkőzése van szerda hajnalban.

      • Posted 2016-11-13 22:43 0Likes
        by Endy919

        Még Luiz is kettétörhet … Alakul ez.

      • Posted 2016-11-13 22:46 0Likes
        by lamps8

        hálistennek keretben sincs.

      • Posted 2016-11-13 22:49 0Likes
        by Endy919

        Amúgy ha Willi lesérülni véletlenül , akkor ki játszana Eden helyén?

      • Posted 2016-11-13 22:50 0Likes
        by Endy919

        Vagy 3-5-2 Misivel és Solankeval elől?

      • Posted 2016-11-13 23:07 0Likes
        by lamps8

        nem hinném hogy azt meghúznánk, Oscar menne Hazard helyére és brutál impotensek lennénk.

      • Posted 2016-11-13 23:10 0Likes
        by Endy919

        El is felejtettem a mi zseninket…

      • Posted 2016-11-13 23:13 0Likes
        by lamps8

        ja bocsánat, bőven van még lehetőség lerohadásra. Játszanak még: anglia u21, franciák, angolok, spanyolok, szerbek. Ráadásul Kanté és Azpi sem kezdtek a selejtezőkön, barátságos meccsen minden esély meg van rá. örülök.

      • Posted 2016-11-13 23:17 0Likes
        by Endy919

        11 ember csak meglesz a Boro ellen.
        Ellenük jó lesz az 0:1 is semilyen játékkal , csak a Spurs,City duóra legyenek meg a srácok.

      • Posted 2016-11-13 23:20 0Likes
        by lamps8

        Vasárnapig van még idejük rehabilitálódni, Costat viszont tuti nem erőltetném, azt is beleszámítva hogy 4 sárgája van… még mindig.

  • Posted 2016-11-13 21:50 0Likes
    by DannyfromtheShed

    (Y) welcome back, kitartást!

  • Posted 2016-11-14 10:31 0Likes
    by Heizer Csaba

    Az, hogy egy adott döntést egy adott múltbéli időpontban nem tartottunk jónak, az időközben eltelt időszak információi alapján felülvizsgálva viszont utólag helyesnek minősítjük, azért nem egy ördögtől való dolog.

    Noha én magam annak idején JM kirúgása ellen, és az játékoshatalom megtörése mellett foglaltam állást, nem csak Conte eredményeinek fényében mondom, hogy utólag JM kirúgása jó döntés volt, és a lehetséges opciók közül Conte idehozatal meg még jobb. Pedig Contéval sem értettem egyet, (ebben elsősorban az játszott szerepet, hogy elégtelennek ítéltem az EB után rendelkezésre álló időt – ami egyébként pontosan olyan eredményeket hozott, mint ami várható volt).

    Conte az első öt forduló után bizonyította, hogy mit jelent az, ha valami nem megy, akkor váltani kell, méghozzá ha úgy van, radikálisan, és el kell vetni a nem működő koncepciókat, akkor is, ha nehéz.

    Ez nem ment JM-nek sem tavaly ősszel, és úgy néz ki nem megy most sem. Az eltelt időszak nem azt bizonyította, hogy JM képest lett volna középtávon megfordítani a csapat szekerét.

    Azért ehhez is hozzá kell tenni, hogy egy radikális taktikai és hadrend váltás a legritkább esetben jön be olyan gyors és drasztikus eredménnyel, mint Contéjé. Erre előzetesen szerintem nem lehetett számítani.

    Ugyanakkor függetlenül attól, hogy most jó, a helyzetet majd középtávon minősíti az, hogy:
    – mire lesz képes Conte ha kidőlnek kulcsemeberek,

    – mi lesz velünk, ha kiismerik, hatékony ellenszerét találják.

    Mert azt nem lehet elvitatni Mou-tól, hogy úgy az első időszakában , mint a második első két szezonjában, akkor is nehezen kezdtek bármit a Chelseavel, ha mindenki pontosan tudta, hogy mire számíthat tőle. És ez, azért nagyobb érdem nálam.

    • Posted 2016-11-14 10:44 0Likes
      by DannyfromtheShed

      +1

    • Posted 2016-11-14 12:16 0Likes
      by gorkaf78

      Teljesen egyetértek. Conte mert és tudott váltani, és képes volt az öltözőben bizonyára felgyülemlő feszültséget kezelni a Liverpool és az Arsenal elleni vereségek után. Ott is kerülhetett volna a csapat egy negatív spirálba, mint tavaly hasonló időszakban Joséval. Nem ez történt, szerencsére. Ennyit számít az edző személyisége, habitusa. Nem játszmázni, feszültséget gerjeszteni kell (lásd: Carneiro-ügy), hanem dolgozni és amint látszik, meg is lesz az eredménye a munkának.

      • Posted 2016-11-14 12:49 0Likes
        by Zenzo

        „Conte mert és tudott váltani,”
        Ez oké, ezt én is elismerem, fent is megtettem, csak ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy Josét kivágtuk.

        „Ott is kerülhetett volna a csapat egy negatív spirálba, mint tavaly hasonló időszakban Joséval. Nem ez történt, szerencsére. Ennyit számít az edző személyisége, habitusa.”
        Na most akkor szerencsére, vagy az edző habitusa miatt? 😉 Te magad kezded azzal, hogy „teljesen egyetértesz”, márpedig azt csaba is elég fainul leírta, hogy azért a „váltás”, és az, hogy ez ilyen gyorsan és ilyen faszán végbement, azért ölég ritka.

      • Posted 2016-11-14 13:34 0Likes
        by gorkaf78

        A ‘szerencsére’ kifejezés alatt azt értem, hogy Conte nem a bűnbakkereséssel volt elfoglalva mint José egy évvel ezelőtt, hanem a munkával, amikor nem ment a csapatnak. A ‘teljesen egyetértek’ részben meg arra utaltam, hogy a váltás jól sült el, de kockázatos volt, ez is igaz. Persze ebből gond is lehetett volna, ezt aláírom, de ‘aki mer, az nyer’. 😀

    • Posted 2016-11-14 12:32 0Likes
      by Endy919

      „Ugyanakkor függetlenül attól, hogy most jó, a helyzetet majd középtávon minősíti az, hogy:
      – mire lesz képes Conte ha kidőlnek kulcsemeberek,

      – mi lesz velünk, ha kiismerik, hatékony ellenszerét találják.”

      Az első kérdésre talán már hétvégén megkapjuk a választ , mert Costa és Hazard is kidőlt. Ez ellen lehetlesz majd tenni valamicskét januárban , és egy picit mélyiteni a keretet , hogy ilyen problémákra is feltudjunk készülni.
      Nem kell sok ember , elég hozni egy szélsőt , aki padról beállva is tud valamit alkotni. Nem várom el , hogy teljes mértékben tudja pótolni Edent , mert azt kb csak Neymar tudná.

      A másik kérdéshez meg annyit , hogy minden rendszer egyszer megdől , láthattuk ezt már nálunk is , a Barcánál is , és minden csapatnál . Már csak reménykedhetünk , hogy ez minnél később legyen és majd kellően tudjon rá a csapat reagálni.

      Amúgy mindenben egyetértek.

      • Posted 2016-11-14 12:37 0Likes
        by gorkaf78

        Hazard mellé vissza kell hozni a KicsiHazard-ot, legalábbis nevében pótolná ha a bátyó kidől. 😀 Tesco gazdaságos megoldásként meg el lehet hozni Kylian Hazard-ot, ő jelenleg az Újpest focistája. 😀

      • Posted 2016-11-14 12:44 0Likes
        by Endy919

        Ami azt illeti , mennék a Thorgan visszatéréséről szóló pletykák és opciós jogunk is van rá. Jól is megy neki a Bundesban . Én személy szerintem megnézném nálnk.

        Mekkora lenne már , ha egyszerre két Hazardal rohamoznánk az ellenfeleket 😀

        Kylianban már annyira nem hiszek , bár ha azt vesszük , hogy Matic is Kassáról került hozzánk … 😀

      • Posted 2016-11-14 12:51 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „The forward (Hazard) has been linked with a return to Stamford Bridge, with reports claiming that Chelsea have until the end of December to activate their clause, but Monchengladbach’s sporting director Max Eberl insists no option exists.”

      • Posted 2016-11-14 12:55 0Likes
        by Zenzo

        igen, ez fura, viszont ha a .com-on nem írtak hülyeséget, akkor a Gladbach beszél mellé:

        http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/02/thorgan-hazard-signs-for-bundesliga-club.html

        Thorgan Hazard has today signed for Borussia Monchengladbach, with Chelsea having the right to exercise a future buy-back option.

      • Posted 2016-11-14 15:18 0Likes
        by gorkaf78

        Én ezt egyszerűen nem értem. Ez egy teljesen egzakt dolog, hogy van-e visszavásárlási opció Hazard szerződésében, v. nincs. Valaki ezek szerint nem mond igazat.

      • Posted 2016-11-14 16:48 0Likes
        by Zenzo

        Ez az, de én inkább hiszek a .com-nak, minthogy valaki azt írta, hogy a Gladbach edzője azt mondta, hogy… 🙂

      • Posted 2016-11-14 14:33 0Likes
        by gorkaf78

        Azért komoly lenne, ha az összes Hazard a Chelsea-ben focizna, megnéznék egy Hazard-Hazard-Kanté-Hazard középpályát. 😀

      • Posted 2016-11-14 14:45 0Likes
        by Endy919

        Szerintem ez lenne a világ legjobb középpályája , csak akkor váltani kellene 4-2-3-1-re :

        Hazard-Hazard-Hazard
        Matic-Matic

      • Posted 2016-11-14 15:14 0Likes
        by Zenzo

        jóaz 3-4-3-ba is 🙂
        Hazard-Diegoal-Hazard
        Hazard-Kanté-Oscar-Mózi
        Azpi-Azpi-Azpi

      • Posted 2016-11-14 15:20 0Likes
        by gorkaf78

        Ne már, Azpiék meg hármasikrek? :DDD

      • Posted 2016-11-14 16:48 0Likes
        by Zenzo

        klónozni kell.

      • Posted 2016-11-14 19:26 0Likes
        by gorkaf78

        Nem inkább David Luiz-t? 😀 Tényleg, mit szólsz a bongyor brazilhoz? Nem semmi, ahogy Conte őt is összerakta, meccsek óta hibátlanul teljesít.

      • Posted 2016-11-14 21:31 0Likes
        by Zenzo

        Számomra ez legalább akkora eredménye Conténak, mint a működő 3-4-3. Tulajdonképp nem is csak Luiz maga, hanem az, hogy a 3 CB-s rendszer ennyire masszív tud lenni Cahillel és Luizzal.

      • Posted 2016-11-14 15:19 0Likes
        by gorkaf78

        Matic-nak is van egy focista testvére? 😀

      • Posted 2016-11-14 16:22 0Likes
        by Endy919

        Van bizony . Szintén végig járta a Kassa-Benfica-Hollandia vonalat , csak aztán nem hozzánk , hanem. Grazba került 🙂

      • Posted 2016-11-14 16:25 0Likes
        by gorkaf78

        Köszi az infót! Azért ha csak Graz-ban focizik, akkora penge nem lehet. De azért a legkisebb Hazardnál mindenesetre többet elért. 😀

      • Posted 2016-11-14 16:31 0Likes
        by Endy919

        Nono! A legkisebb , a 4.Hazard még nagyon kölyök és elvileg nagyon tehetséges . 🙂

      • Posted 2016-11-14 16:32 0Likes
        by gorkaf78

        Basszus, azt nem mondod komolyan, hogy van egy 4. Hazard is? :DDD Menten berosálok. 😀

      • Posted 2016-11-14 16:34 0Likes
        by Endy919

        Van hát 😀

      • Posted 2016-11-14 16:15 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Kyliaban ugyan miert nem hiszel? Kabát Peti mindenre megtanitotta Ujpesten, ami kell ehhez a sporthoz 😀

      • Posted 2016-11-14 16:47 0Likes
        by Endy919

        Pont ettől félek 😀

      • Posted 2016-11-14 12:44 0Likes
        by Heizer Csaba

        Persze, egy idő után mindent legyűrnek, de azért ez is viszonylagos A Barca rendszere például úgy dőlt meg, hogy 2012 és 2014 között nyertek 2 bajnokságot, és minden évben bejutottak a Bl elődöntőjébe, aztán kicsit átfazonírozva, megint lemostak mindenkit 2015-ben. Egy ilyen bedőléssel a kövi 5 évben eléggé ki tudnánk egyezni sokan.

      • Posted 2016-11-14 16:14 0Likes
        by myheartisblue

        Téves, Hazard nem dőlt ki. Ma megerősítették.

        Korán van értékelni es a fellegekbe emelni Conte eredmenyeit es rendszeret. Most nagyon megy a szeker, de ha a szezon elejetol nezzuk akkor az cosinus hullam is lehet es most kerulunk 2π-s tartomanyba. Ha a boxing day utan is ilyen pozicioban/eronletbe/jatekstilusban leszunk akkor mar potenciális jelentkezők vagyunk a bajnoki es FA cimre. Ez a jatekstilus es eronlet kifulhathat, s ha kiesik pár kulcsjatekos es tenylegesen ott a kulcskerdes h kiokoskodja-e Conte a kieso jatekosokat potlasat es van-e B formacioja es jatekstilusa. A jatekosok mentalitasbeli es küzdeni akarasan ketsegkivül javitott.

    • Posted 2016-11-14 12:44 0Likes
      by Zenzo

      ” utólag JM kirúgása jó döntés volt, és a lehetséges opciók közül Conte idehozatal meg még jobb”
      De ennek továbbra sincs értelme. Conte eredményeivel magyarázni José elküldésének helyességét egyedül akkor lehetne, ha és amennyiben Josét csak a szezon végén küldjük el, és fix, hogy JM kilapátolása után Conte fog következni. Így a kettőnek nem sok köze van egymáshoz, mert a dolgok nem állnak logikailag sorrendben egymással. Ennyi erővel bárkinek a neve odakerülhetne, írhatnánk, hogy Scolari, AVB, RDM, Benítez elküldése azért volt utólag helyes, mert jöhetett Conte…

      Én továbbra is tartom, hogy José év közbeni elküldése kifejezetten rossz döntés volt. Az már más kérdés, hogy én (is) azt mondtam (kevesek mellett és sokakkal ellentétben), hogy HA már kirúgtuk, akkor jöjjön Conte, ami jó döntésnek bizonyult.

      • Posted 2016-11-14 12:54 0Likes
        by Heizer Csaba

        Az elbocsátás ténye jó döntés volt, ezt írtam is, nekem is az időbeliséggel volt problémám. Jó lett volna megvárni a szezon végét, mert Hiddink uralkodása senkinek nem adott semmit. Járt volna annyi esély Mou-nak, hogy szezon végéig próbálja meg a helyrepofozást.

        Nem Conte eredményeivel magyarázom a jó döntést, hanem azzal, hogy úgy tűnik (hangsúlyoznám, hogy 10-en pár meccs nem feltétlenül mérvadó, legfeljebb bizakodásra ad okot), Conte mer és tud változtatni ha szar van a palacsintában, JM jelenlegi tehenész szerepvállalása ezt nem erősíti meg.

        Fikciósan nézve: a „hol tartanánk ma, ha JM marad” kérdésre az MU jelenlegi helye, balhéi, hullámzása, stb. iránymutató, és innen nézve Conte jobb választás.

      • Posted 2016-11-14 13:00 0Likes
        by Zenzo

        Továbbra sem látom át az ok-okozati viszonyt, de mind1.

        Nagyon hülyén sarkítva az utóbbi gondolatodat, „fikciósan nézve” JM nyert hét major trófeát a Chelseavel, Conte meg egyet sem 🙂

      • Posted 2016-11-14 13:10 0Likes
        by Heizer Csaba

        Ezért hangsúlyoztam többször is a rövid távot, és azt az értékállóságát JM rendszerének, amiről a posztban is szó van. 🙂

      • Posted 2016-11-14 14:09 0Likes
        by Endy919

        Hiányoztál ! 😀

      • Posted 2016-11-14 16:13 0Likes
        by DannyfromtheShed

        JM nyert hét major trófeát a Chelseavel, Conte meg egyet sem 🙂

        ez már nagyon izzadsagszagu erveles 🙂 hiszen nem ezt vitatja senki.

      • Posted 2016-11-14 16:45 0Likes
        by Zenzo

        a teljes beszélgetést nézd már, aztán tán leesik 😛
        ez egy válasz arra nézvést, hogy van legalább annyi értelme, mint az ok-okozati kapcsolatok nélkül feltenni, hogy JM menesztése jó döntés volt, mert itt van Conte, és az mennyire jó.

      • Posted 2016-11-14 17:07 0Likes
        by Endy919

        De ez már hihetetlen 😀

        Azért volt jó , hogy kivágták Zsozét , mert teljesen elborult , mindenkivel összebalhézott , a médián keresztül üzengetett a játékosoknak , stb…a tiktikai varázslatait inkább nem is említem.

        Volt egy fél éves szünete , hogy lenyugodjon , rendezze magában a dolgokat … erre mit csinál ? Ugyanaz a koncepció nélküli játék , 0 változás a taktikában. És már ott is kikezdte a játékosait , ráadásul a médián keresztül , lebassza őket mert sérülten nem válaljak a játékot stb….

        Ez a hajó már vele elúszott . Lesz még egy PSG vagy digó vakációja és vége a kkarierének.

      • Posted 2016-11-14 17:10 0Likes
        by Blotunga

        Zenzo, mindenkinek igaza van, csak szerre! JM menesztése jó döntés volt, mert azóta sem tudott megújulni és ezt bizonyítja nap mint nap. Ettől függetlenül meg Conte idehozatala is jó döntés volt, mert a játékosok megújultak és láthatjuk, hogy ő is képes megújulni ilyen rövid időn belül is.
        Úgyhogy szerintem nem érdemes amiatt vitázni, hogy egy fogalmazáshiba ok-okozati kapcsolatba állította a két edző mozgását. Röviden azt hiszem ennyi lenne az egész. Puszi nektek! 😀

      • Posted 2016-11-14 21:37 0Likes
        by Zenzo

        „JM menesztése jó döntés volt, mert azóta sem tudott megújulni és ezt bizonyítja nap mint nap. Ettől függetlenül meg Conte idehozatala is jó döntés volt, mert a játékosok megújultak és láthatjuk, hogy ő is képes megújulni ilyen rövid időn belül is.”
        De én ennek nem mondtam ellent _ebben a formában_, sőt, tulajdonképp ezt mondom én is 😉

        Amúgy az első mondat mi akart lenni? 🙂

      • Posted 2016-11-15 16:45 0Likes
        by Blotunga

        Ugyanazt mondod te is, meg a többiek is! Csak annyira másképp fogalmazva, hogy nem veszitek/nem akarjátok észre venni azt, hogy az a bizonyos konkrét ok-okozati összefüggés nem létezik! Senki nem állítja, hogy egyik következménye a másik, csak épp mégis mindenki ezen lovagol. Értelmetlenül! 🙂

      • Posted 2016-11-15 07:55 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Értem, de sztem erről nincs szó, lehet, h rosszul fogalmazott, de még mindig nem ez volt a mondanivalója lényege.

        Az a baj, hogy megint csak a foggal-körömmel való ragaszkodásod látszik és nem értem, h nem lehet elfogadni, h Josenak lecsengett.

      • Posted 2016-11-15 08:38 0Likes
        by Zenzo

        fura, hogy az én ragaszkodásom a foggal-körömmel való, meg izzadtságszagú az érvelésem, de egyelőre ti vagytok azok, akik olyan érveket próbáltok meg felvonultatni, amiknek semmi köze egymáshoz, majd amikor erre rámutatok, és már nem tudjátok megmagyarázni, jön az, hogy hát biztos rosszul fogalmazott, meg fogalmazási hiba 😉

        De azzal magyarázni, hogy a fű azért zöld, mert az ég kék, nem rossz fogalmazás, hanem pontosan az, amit úgy hívunk: rossz szándékú belemagyarázás – amikor már mindennel azt próbáljuk bizonygatni, hogy húdeigazunkvolt.

        A kérdést nem kerültem ki, egyszerűen hagytam békén. Lefutottuk már ezeket a köröket, nem is egyszer, nem is kétszer. Te/ti nem vagytok hajlandóak elfogadni az én érveimet, pedig azóta nem lettek újabbak, ugyanazok vannak, mint eddig is voltak.

      • Posted 2016-11-14 16:03 0Likes
        by DannyfromtheShed

        miben lenne más a helyzet most, ha Joset nem evkozben, hanem az ideny vegen menesztik?

        En speciel csak negativ scenariokat latok, ha tovabb marad, hiszen, ahogy ismerjuk o nem rendezi a konfliktusait, hanem tovabb fesziti, amig valaki nem lep. Vagy o megy vagy kuldik vagy a jatekos megy, stb..

        Felesleges persze talalgatni, meg teoriakat gyartani mi lett volna, ha, de nagy esellyel tovabb terjedt volna a tuz, meg akar el is veszthettunk volna kulcsjatekosokat miatta, satobbi.

        En sem kuldtem volna el alapvetoen, ezt mar elmondtam sokszor, de mar nem hagyott mas lehetoseget, tultolta.

      • Posted 2016-11-14 16:42 0Likes
        by Zenzo

        „miben lenne más a helyzet most, ha Joset nem evkozben, hanem az ideny vegen menesztik?”
        Ez a kérdés nem tudom, hogy jön ide.

        „En speciel csak negativ scenariokat latok”
        Nem leptél meg mondjuk 😉

      • Posted 2016-11-15 07:51 0Likes
        by DannyfromtheShed

        hogy jön ide? Te hozod fel mindig 🙂
        „Nem leptél meg mondjuk ;)” ezzel is jól kikerülted a kérdést.

      • Posted 2016-11-15 08:14 0Likes
        by kasata91

        Nálam jelenleg José kirúgásának helyességét, José ebben a szezonban elért „eredményei” igazolják. Tudom, hogy „almát a körtével”, meg hogy ha megtartjuk akkor 5 évig letaszíthatatlanok lettünk volna stb. … deakkoris

      • Posted 2016-11-15 09:14 0Likes
        by Zenzo

        José elküldését a MU-nál elért eredményei alátámasztják, mégha nem is igazolják, ezzel nem vitatkozom, ez fact, épp ezért én is elfogadom érvként, hogy mivel a változtatási szándék max apróbb jeleit mutatta itt is, és kb ugyanott folytatja az új klubjánál is, mondhatjuk, hogy megcsömörlött, és makacsságával maga alatt vágja a fát. Más kérdés, hogy ahogy írod is, magam is odatenném, hogy ez sem feltétlenül igaz (de ettől még jó érv, na)

        Viszont továbbra is fenntartom, hogy az akkori elküldés, szezon közben, a Leicester vereség után nem volt jó döntés, már persze azon ismeretanyag alapján, amit én ismerek. Lehet, hogy a háttérben voltak olyan dolgok, amik ezt elkerülhetetlenné tették, és majd X év (ahol X>=5) majd valakinek az életrajzi könyvéből kiderülhetnek erre nézvést több infók, de most én nem tudok róla.

        Az eredmények ugyanis nem mutatták, hogy épp ott, dec közepén ez egy jó döntés volt. A Chelsea a szarból épp felszálló ágban volt, a novemberi válogatott szünet után győzni tudott a Norwich ellen, aztán a BL-ben kiütötte a Maccabit, az épp szárnyaló Spurs ellen hozott egy ikszet (amikor mindenki, még a sajátjaink többsége is azt várta, hogy majd miszlikbe aprítanak pöcsék), majd igaz, hogy a bombi ellen becsúszott egy 0-1, de a Chelsea domináltak azt a meccset, csak nem tudott gólt lőni, közben a végén meg beszopott egyet, de aztán a BL-ben ismét siker jött, megcsaptuk a Portot… majd jött az akkor már hasító, később ugye bajnok Foxes idegenben, és egy 2-1 után gondolta azt a vezetőség, hogy akkor most már elég…. számomra ez azóta is totál értelmetlen húzás, mert ott volt egy szakasz, a szeptermber 19-i Arsenal elleni győzelemtől egészen október végéig, mikor 8 meccs alatt csak a Walsallt meg a Villat tudtuk megütni. Csak ikszre futotta Kijevben, kikaptunk a Westhamtől, kiestünk a ligakukából a Stoke ellen, majd jött a Stamfordi 1-3-as zakó a Pool ellen. Ha ott, okt 31-én kirakják, annak lett volna értelme. Akkor is azt mondtam volna persze, hogy kapja csak meg a teljes idényt, de az legalább védhető…

      • Posted 2016-11-15 12:47 0Likes
        by kasata91

        Szerintem Josét nem konkrétan 1-2 rosszabb eredmény miatt küldték el. Már egy jó ideje lógott a levegőben a dolog.
        Az hogy pont ott és akkor lett kirúgva, az legkevésbé volt a vereség számlájára írható. (csak hát ugye mégsem lehet győztes meccs után kirúgni valakit, mert az elég nehezen indokolható) Hiszen akkor már borítékolható volt, hogy a szezon az kuka. De a hosszú távú visszaesés érdekében és a csapat morál lerombolása érdekében nem lehetett év végééig várni. Nyilván csak spekuláció ez is, de egy Joséval végig feszültségben eltöltött, szezon és vesszőfutás után nem biztos hogy a csapat meg tudta volna tartani a legjobbjait, akik kiutat keresnek az itteni mélypontról.
        Lehet, hogy Joséval előrébb végzett volna a csapat a szezon végén. De a kirúgásának a kockázatminimalizálás volt a célja, nem pedig az hogy 8-13ig hol végzünk.

      • Posted 2016-11-15 14:15 0Likes
        by Zenzo

        Ezt értem, és elfogadom, mint variációt, de ez ugyanolyan spekuláció, mint az „én verzióm”, és semmivel sem látom valószínűbbnek.

  • Posted 2016-11-14 10:51 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Na megegyszer tehat, mivel senkinek nem esett le 🙂

    Hazard rovid interju, apropoja, hogy o lett hivatalosan is a valogatott CSK-ja, kerdeztek Chelsea captaincyrol is.

    http://www.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/world-cup/10655579/hazard-i-want-to-lead-belgium-to-trophies

    • Posted 2016-11-14 12:26 0Likes
      by Endy919

      Leesett . Nagyon szimpatikusan nyilatkozott , gratulálok neki a karszalaghoz . Nagy dolog , hogy Kompanyról átadták rá véglegesen.

      De nálunk szerintem esélytelen , hogy CSK legyen.

      • Posted 2016-11-14 12:33 0Likes
        by Zenzo

        méghozzá pont azért, amit elmondott. Egy csékának jóval több szerepe van egy klubnál, mint egy válogatottnál. Utóbbi esetben elég lehet, ha valaki a „lábával beszél”, bár némileg ezt is kétlem, de erre majd Ázár is rájön magától.

        Egy klub esetében viszont jóval több szerepe van, és ahhoz kemény, határozott jellem, és karizma kell.

      • Posted 2016-11-14 15:57 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Szerintem az is elég lenne, ha tudná motiválni a többieket és kivívna egy olyan státuszt a csapatban, hogy hallgatnak rá. Nem feltétlen kell hangos, erős prédikátornak lennie, hiszen csendesen is lehet komoly tekintélye valakinek, de ezek minimum kellenének hozzá, és abban egyetértek, hogy most ez nem érződik, sokkal inkább az, hogy egyfajta ilyen spanolás megy az öltözőben kisebb nagyobb klikkekben (franciaajkúak, spanyolajkúak+Costa, stb.) persze mindenki jóban van mindenkivel, de a sztorikbol videokbol ugy tunik, nem nagyon van tekintélyelvű rendszer per pill a srácok közt.

        Costára gondolhatunk, mint karizmatikus arc, de ugye az angollal hadilábon áll, a másik meg az, hogy az elmondások, infok alapján egy total lagyszivu, poenmester o a palyan kivul.

      • Posted 2016-11-14 21:49 0Likes
        by Zenzo

        Többnyire, nagy vonalakban egyetértünk, bár itt: „Nem feltétlen kell hangos, erős prédikátornak lennie” azért megjegyzem, hogy pedig nem árt. A CSK alapvetően nem egy kifejezetten nagy dolog, inkább marginális a játék szempontjából, mégis, nem véletlen, hogy legyen jelenleg bárki is a karszalag tulaja (jelenleg ugye többnyire a csendes Cahill az), mindenki JT-ről beszél úgy, mint cséká. A tekintély valóban meglehet, de buzdítani a srácokat, a bíróval kokettálni, stb, azért kell némi tűz is, nem csak tekintély, ráadásul a csk azért valamelyest az edző szócsöve is, ergó le kell tudnia b*szni másokat, na most Hazard az számomra erre nem alkalmas.

        A klikkek megvannak, mégha nem is abban a leosztásban, ahogy írod, bár a magam verzióját én is főleg az öltözőbéli ülésrendre alapozom, meg a FNL-ben hallottakra.

        Bennem egyébként egyre jobban érlelődik, hogy én bizony Dave-re tenném a szalagot.

      • Posted 2016-11-14 15:58 0Likes
        by DannyfromtheShed

        igen, en is csak a az oszintesege miatt linkeltem, tisztaban van ezzel o is.

  • Posted 2016-11-14 15:50 0Likes
    by Tornando Ferres

    „I’ll be making an announcement very soon.”

    Lampard szerződése lejár New Yorkban, halott vki esetleg vmit arról, hogy mi lesz a legújabb bejelentése? Vmi pletyka? Ti eltudnátok képzelni a Conte stábjában?
    Egy tavalyi videó ugrik be hirtelen: „We want our Franky back!”.

    https://www.youtube.com/watch?v=d7-xld5jb9w

    • Posted 2016-11-14 16:11 0Likes
      by gorkaf78

      Szerintem nem jön még vissza Londonba, gondolom Kína lehet még a célpont, egy kis pénzkereseti céllal. 😀 Aztán jó lenne, ha felépítené magát, mint menedzser egy kisebb angol csapatnál, hogy kiderüljön, alkalmas-e edzőnek.

    • Posted 2016-11-14 16:52 0Likes
      by Endy919

      Neeeeeeem kell ő ide . Nagyon nem .

      • Posted 2016-11-14 17:56 0Likes
        by Tornando Ferres

        Nemáár, nálam (citys kaland ide vagy oda) Frankie legalább akkora legenda, mint Cech, Drogba és JT!

      • Posted 2016-11-14 20:29 0Likes
        by Rammschein

        Nekem meg örök kedvenc marad. 🙂 Nem tudok rá, emiatt mérges lenni.

      • Posted 2016-11-15 07:49 0Likes
        by DannyfromtheShed

        211!

      • Posted 2016-11-15 09:24 0Likes
        by gorkaf78

        Nekem erről az egészről Madách Imre: Az ember tragédiája c. művének utolsó előtti mondata jut eszembe, így hangzik: ‘Csak az a vég, csak azt tudnám feledni’ (remélem, pontosan idéztem fejből). Arra célzok, ahogy véget ért Lampard angol karrierje, hogy a nagy rivális City-ben fejezte be Angliában a pályafutását…. Számomra is persze legenda Frank, csak van nála ‘legendább’, az pedig JT.

      • Posted 2016-11-15 17:51 0Likes
        by Sandic

        Lamps eltöltött egy szezon kölcsönt a Cityben, Cech meg az Arsenalba igazolt direktbe hosszabb időre. Vajon melyik a rosszabb?
        Egyébként meg várd még meg, hogy mi lesz JT sorsa, gyanítom az utolsó szezonját húzza nálunk…

      • Posted 2016-11-15 18:27 0Likes
        by Rammschein

        Lehet az a baj, hogy gólt rúgott nekünk…. ha Cech rúgna nekünk valahogy egy gólt, leesnék a székről. :DDDD

      • Posted 2016-11-15 18:35 0Likes
        by Sandic

        Az a gól egy X-hez volt elég, és simán nyertük a bajnokságot azévben, Ráadásul nem is ünnepelt. Milyen véleménye lehet akkor Endynek Gudjohnsenről?

      • Posted 2016-11-15 18:37 0Likes
        by Rammschein

        Nem tudom. 🙂 Én ezt az „átkot” is mindig megmosolygom, hogy ha egy ex-játékos valahogy gólt szerez ellenünk, nyilván nem vicces, de tök fura, hogy valahogy nekik sikerül betalálniuk valahogy. 😀

      • Posted 2016-11-16 10:53 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez nem csak nalunk atok, ez egy teljesen altalanos dolog az egesz fociban. 🙂

      • Posted 2016-11-15 18:40 0Likes
        by gorkaf78

        Nem konkrétan a riválishoz igazolás ténye, hanem annak módja, ami nekem visszás. Cech, amikor kijelentette a klub, hogy már nem számít rá, akkor maga kérte, hogy tárgyalhasson az Arsenallal, mert szeretne a gyerekei miatt Londonban maradni. Egyértelmű volt a dolog, és tiszta ügy.

        Viszont Lampard, miután Londont elhagyta, megegyezett a New York city-vel és 2014.08.01-én szerződést kötöttek. 08.03-án, két nappal később viszont kölcsönbe eligazolt a Manchester City-hez. Ebben a két napban rájött, hogy mégsem akar Amerikában focizni? Ha ő is kiáll júliusban a nyilvánosság elé, hogy ’kérem, a Chelsea rám nem tart igényt, de én még szeretnék topszinten focizni ezért eligazolok a City-hez’, akkor ez egy korrekt dolog lett volna. Nekem ez a hátsó kapus megoldás nem tetszett az ő átigazolása esetében.

      • Posted 2016-11-15 18:47 0Likes
        by Rammschein

        Lehet csak így tudott amerikába menni, a New Yorknak meg a Citynek ugyanaz a tulaja volt akkor… de a részleteket úgysem fogjuk megtudni… viszont, nem is tudom hogyan búcsúzott el a klub Lampstől (…kb. sehogy, emlékeim szerint…), nem úgy mint Drogbával…azért ez az olló is kétélű…

      • Posted 2016-11-15 20:29 0Likes
        by Sandic

        Teljesen más volt a helyzet, mint amiről te beszélsz.

        Kezdjük ott, hogy az MLS tavasszal kezdődik. Ahogy írtad augusztusban aláírt a New Yorkhoz, csak hogy abban a kiírásban még úgy tudom nem szerepelt a New York City. Magyarul lett volna 7 hónapnyi kihagyása. Na most, hogy formában maradjon, egyértelműen az volt az ésszerű megoldás, ha addig kölcsönadják valahova. Mivel a New York City és a Man. City ugyanabban a tulajdonban van, kézenfekvő megoldás volt, hogy addig a Citynek adják kölcsön, hogy a legmagasabb szinten tarthassa formában magát, és egy párszor még pályára is lépjen.
        Nem biztos, hogy ebbe Lampsnak olyan sok beleszólása volt.

        Sokkal rosszabb lett volna, ha ténylegesen a Man. Cityhez igazolt volna, és ott játszik szezonokon keresztül.

      • Posted 2016-11-15 21:00 0Likes
        by gorkaf78

        És szerinted azt Lampard nem tudta, hogy egy olyan csapathoz ír alá, amelyik még nincs is a bajnokságban? 😀
        A menedzsmentje tudta pontosan, hogy hiába ír alá, még egy ideig nem fog játszani Amerikában. Az pedig biztos, hogy mondhatott volna nemet a Manchester City-re, ha akar. Azért, mert ugyanaz a tulaj, nem kötelező náluk játszania mert nem velük szerződött le.

        Hidd el, ez pontosan le volt zsírozva a háttérben Lampard és az amerikaiak közt. Egy évet még akart topszinten focizni Frank, és utána akart Amerikába menni. De miért nem lehetett ezt elegánsabban intézni? Nem úgy beállítva, hogy nem maradt más választása Lampard-nak, ‘kénytelen’ a City-nél focizni.

      • Posted 2016-11-15 21:57 0Likes
        by Sandic

        Tudta, hogy nem szerepel, nem erről van szó, a New York Citynek muszáj volt leigazolnia augusztusban, különben megteszi más, és lemaradtak volna róla. De azért vedd figyelembe, hogy a tulajdonosoknak igenis nagy beleszólása volt a dologba. Szerinted azt mondták neki, hogy figyelj Lamps, keress magadnak csapatot, ott játszol kölcsönben ahol akarsz, nekünk csak az a lényeg, hogy gyere vissza 1 év múlva?
        A Citynek kellett egy középpályás, és így megúszták ingyen, ha igazoltak volna valakit, akkor még jobban szívnak a pénzügyi Fair Play miatt.
        Biztos vagyok benne, hogy amikor aláírta a szerződést, közölték vele, hogy a Cityhez megy kölcsönbe, de most akkor emiatt dobja vissza az egész New York City-s szerződést?
        Azt hiszem a tulajoknak van egy 3. csapatuk is Ausztráliában, az ő szemszögéből nézve, sokkal jobb lett volna, ha a kenguru ligába megy?

        Semmi maradandót nem alkotott a Cityben, lőtt egy-két gólt, pályára lépett párszor, többnyire csereként a meccsek vége felé. Ezzel nem feledtette azt amit a Chelseaben ért el.

      • Posted 2016-11-15 22:13 0Likes
        by gorkaf78

        Nézd, én nem haragszom Frankre. Egyetértek, nem is feledtette az a Chelsea-s éveit, hogy a M. City-hez igazolt.
        DE! Igazolhatott volna máshova is, akár olaszba, akár spanyolba az első osztályba, és később egy év múlva mehetett volna Amerikába. Illetve, ha már a City-hez igazolt, mehetett volna oda egyenesebb úton, ha oda akart. Ettől a választásától függetlenül még számonra is legenda marad, én nem vagyok Endy. 😀 Tudom, hogy a mai világban nincs sírig tartó klubhűség, mint régen. Ezért is olyan értékes dolog, amit Terry tesz. Szerintem, ha tőle vért vesznek, a vére nem is piros, hanem Chelsea-kék. 😀

      • Posted 2016-11-16 10:52 0Likes
        by DannyfromtheShed

        na itt sem hallottam meg darabot idezni, de jo, valoban megallja a helyet 🙂

      • Posted 2016-11-14 20:32 0Likes
        by myheartisblue

        Ezek a kommentek nem kellenek.

      • Posted 2016-11-14 20:35 0Likes
        by Endy919

        Véleményem csak lehet.

      • Posted 2016-11-14 21:59 0Likes
        by Zenzo

        persze hogy lehet, de azért vágod, hogy ezzel egy masszív kisebbséghez tartozol…

      • Posted 2016-11-14 22:26 0Likes
        by Endy919

        Ezt az érzést te is ismered ugye ? 😛

      • Posted 2016-11-14 22:54 0Likes
        by Zenzo

        félig-meddig abból áll az életem.

    • Posted 2016-11-14 21:54 0Likes
      by Zenzo

      hát, a bejelentés az volt, hogy elhagyja a NY-t.

      Former England and Chelsea midfielder Frank Lampard will leave New York City next month, the club have confirmed.

      • Posted 2016-11-14 23:07 0Likes
        by Tornando Ferres

        „I have very much enjoyed my time, and I am very grateful to have had the opportunity to play for such a great club and in such an incredible city. I leave with many great memories as I embark on the next stage of my career and I’ll be making an announcement very soon.”

        Így búcsúzott el, én csak kiragadtam az utolsó fél mondatot. De akkor még úgy néz ki, nem tudni hol és miként folytatja.

      • Posted 2016-11-15 08:28 0Likes
        by Zenzo

        ja, akkor félre értettelek 🙂

      • Posted 2016-11-15 12:49 0Likes
        by Zenzo

        Hát, egyelőre ennyit olvastam ma:
        Chelsea icon Frank Lampard is reportedly set be offered a job with the Blues, if he elects to retire this year.
        (Guardian)

  • Posted 2016-11-15 13:14 0Likes
    by Zenzo

    Ruben nagyon eltűnt az utóbbi időben, és Christi is sérült, így nehéz az ifjú titánokról jó híreket mondani, jelenleg Chalobah és Aina a Chelseanél pallérozódik, hááát, mondjuk így, Tammy belassult, Kenedy és Aké futja a rossz, Traoré a jó kölcsönét.

    Aki jelenleg talán kiemelkedő, és emiatt hoztam fel az egészet, az Lewis Baker. Azt ugyan nem látom, hogy a Chelseabe hogyan férne be, pedig a srác most tényleg nagyot megy, a Vitesseben és az angol U21-ben is csapkodja a gólokat, technikailag nagyon rendben van a srác, és baromi jól lövi a rögzítetteket. The kid is pure class.

    • Posted 2016-11-15 15:08 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Kenedy eddig 16 percet kapott a Watfordban a PL-ben, Ake 13-at+ 2 ligakupa meccsen nem tudom mennyit.
      Ezert tenyleg minek veszik kolcson oket? Raadasul Ake az egyik legjobbja volt tavaly a Watfordnak, most meg a Bmouthhoz oda sem fer?

      Rubent sajnalom, de Chalobah sokkal jobban megragadta a lehetoseget, ennek persze orulunk. Tul sok a fiatalunk, nem jut mindenki szohoz 🙂 Ruben menjen kolcsonbe kezdeni valahova Januarban, nagyon mas opcioja nincs.

    • Posted 2016-11-15 15:15 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Jha az lemaradt, hogy valoban Baker is nagyon biztato, de ahogy te is mondod en is mindig csak vakarom a fejem, ha szoba kerul, hogy hol es hogyan lenne helye nalunk. Azt sem latom, hogy hol tudna meg egy jo evet kolcsonben focizni (lehetoleg PL-ben), ami egy kicsit komolyabb kihivas az Eredivisienel, de szinten kezdo lenne.

      • Posted 2016-11-15 21:43 0Likes
        by Zenzo

        Baker egy amolyan igazi Lampard utód, neki feküdne egy 4-3-3 vagy akár 3-5-2 középpályája is, de még a mi 3-4-3-unkba is beférne, ha Maticsba nem tért volna vissza az élet.

        Kicsit tartok is tőle, hogy Klopp kinézi magának – Wijnaldum helyére, Hendo baljára kb ideális lenne.

        De bízom benne, hogy egy Saintsban futhatna még egy jó kölcsönt, amíg megtaláljuk a helyét nálunk.

      • Posted 2016-11-15 21:46 0Likes
        by Sandic

        Sotont kizártnak tartom! Ott megvannak a saját tehetséges középpályásaik (Ward-Prowse és Hjolberg), szerintem őket nem áldoznák be Bakerért, ha csak 1 szezonra kapnák kölcsön.

        Szerintem inkább egy WBA lenne ideális számára játéklehetőség szempontjából…

      • Posted 2016-11-15 21:52 0Likes
        by Zenzo

        A Soton pont az a csapat, ahol semmi sem kizárt, ki tudja, ki lesz az edző meg a csapat melyik felét kapják szét éppen 😉 a jelenlegi 4-3-1-2-ben az öregedő Davis helyén simán pöröghetne Baker is.

        WP-t amúgy el is felejtettem, játszott már idén?

      • Posted 2016-11-15 22:01 0Likes
        by Sandic

        Van még ott egy 21 éves Harrison Reed is.

        Amióta a Spíleren megy a PL, azóta sajnos le vagyok maradva minden téren a bajnokságról, a mi csapatunkat leszámítva másról nem is nagyon tudok híreket.
        Volt a Sotonnak az Inter ellen EL meccse, ott biztos, hogy játszott WP.

      • Posted 2016-11-16 10:51 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Megneztem msot, WP csak csere 1(7) Romeu kezdo valamint Clasie es Hojberg osztoztak a masik poszton kb fele-fele aranyban.

      • Posted 2016-11-16 10:45 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Matic helyen? Nekem eddig az jott le, h o inkabb tamadasban eros, vedekezesben joval gyengebb igy egyel elorebb is jatszik altalaban, bar bevallom annyit nem lattam meg jatszani, max visszajatszasokat. Nem inkabb tamado KP?

        A soton nem rossz otlet el tudnam kepzelni, mivel minden evben eladjak a jobb jatekosaikat igy bekerulhet siman, raadasul most annyira nem acelos az a KP.

      • Posted 2016-11-15 16:44 0Likes
        by DannyfromtheShed

        yeeaahhh!

      • Posted 2016-11-15 17:48 0Likes
        by Sandic

        Costa és Bats mögé már nem fér be a csapatba 😉

      • Posted 2016-11-15 17:52 0Likes
        by Endy919

        Szerintem edzéseken nem győzte meg . Ennyi az egész.
        Már Zsozé is panaszkodott rá , hogy lusta.

      • Posted 2016-11-15 17:53 0Likes
        by Frenky54

        Egy lusta dög, írom most,és közben látom , h Endy is ezzel a jelzővel illette:)

      • Posted 2016-11-15 17:59 0Likes
        by Endy919

        Fejébe szálhatott a hírnév , mint annó McEachrennek.

      • Posted 2016-11-15 19:14 0Likes
        by kasata91

        Hát nemtom. Valami tény hogy most megállt a srácnál. De látva a nyáron posztolt cross fit edzős videoi alapján mindennek mondanám, csak lustának nem. (nyilván ez nem elég egyértelműen eldönteni a dolgot, de az alaptalanul behajított lustánál mégiscsak több valamivel)

      • Posted 2016-11-15 19:28 0Likes
        by Endy919

        Most én is feltehetek ide pár videót edzés közben , attól ugyanúgy lusta maradok 🙂

        Nagy csalóka ez a fb/insta.

      • Posted 2016-11-15 19:34 0Likes
        by kasata91

        Persze. De ezen az oldalon mégiscsak van valami, a másikkal ellentétben.
        Meg azért nem kis mennyiségű izom van a gyerekre pakolva. Az magától nem kúszik fel senkire.

      • Posted 2016-11-15 19:41 0Likes
        by Endy919

        Egy fél év alatt elég szép tömeget lehet felpakolni , ráadásul tablettákkal , porokkal (nem anabolikus szteroidok) . És 100000% hogy mind szedi ezeket.

      • Posted 2016-11-15 19:48 0Likes
        by kasata91

        Most mondd azt, hogy 6 hónapig cuccozta magát, hogy pár video erejéig ki legyen pattintva, és ezzel megtévessze (1 kivételével) a teljes Lion Rampant blog közösségét 😀

      • Posted 2016-11-15 20:06 0Likes
        by Endy919

        Kiforgatod a szavaim . Az egy dolog , hogy kibaszta magát , de attól még edzéseken lehet lusta .

      • Posted 2016-11-15 19:32 0Likes
        by Frenky54

        Mérkőzés közben azt látom, h nincs benne ambíció, nem hajt, pedig amennyi percre beállítják még a vasat is szakítania kéne:)

      • Posted 2016-11-15 19:36 0Likes
        by kasata91

        Ezt én is látom sajnos. Szerintem túlzottan beleszürkült a padba és a ligakupa utolsó percekbe. Nincs motiváció, mert lehet nem hisz már benne hogy oda férhet hosszú távon. Egy jó kölcsön kellene neki, ahol tiszta lappal jobb esélyekkel léphet pályára hétről hétre PL csapatok ellen.

      • Posted 2016-11-15 19:42 0Likes
        by Endy919

        Nem mondanám ha egy Mikel feladja , de Lótuszcsík elég fiatal még.

      • Posted 2016-11-15 19:48 0Likes
        by Rammschein

        Mikelnek már nincs mit vesztenie, míg RLC-nek ott az egész karrierje, ami dugába dőlhet… ördögi kör…

    • Posted 2016-11-15 18:14 0Likes
      by emazohun

      Abrahamnél várható volt a visszaesés,a meccs/gól átlagot olyan fiatalon nehéz fönntartani
      Akét és Kenedyt én sem értem,lehet hogy télen visszahívják őket és elmennek máshova
      Loftus-Cheek kegyvesztett lett,szerintem télen megy kölcsönbe,nyáron pedig újra,szerintem ő nem lesz az első csapat tagja huzamosabb ideig
      Aina,Chalobah beválnak,úgy látszik (Aina szerintem jó úton halad effelé szerintem,mindig minimum pados)
      Traorét nem követem annyira de állandó kezdő,az tök jó
      Solankének jót tenne egy kölcsön,mert még Batsuhayi se nagyon játszik
      Baker lövögeti a gólokat,ahogy nézem
      Akik nagyon eltűntek,azok Boga és Musonda
      Pasalic mostanában játszogat a Milanban,ahogy láttam,ez mindenképpen jó hír

      • Posted 2016-11-15 19:45 0Likes
        by Endy919

        Musonda Poyet alatt nem játszott , de már kivágták , szóval az új edzőnél tiszta lappal indulhat .

        Boga tényleg befürdött . Hol van most egyáltalán ?

      • Posted 2016-11-15 21:58 0Likes
        by Zenzo

        Boga a kölcsönből álló csodacsapatban, a lalilgaliból valszeg csontutolsóként kihulló Grandában próbálkozik.

  • Posted 2016-11-15 17:22 0Likes
    by myheartisblue

    Ti szívesen látnátok Verratit a CFC-ben? Ha pl. Fabregast+egy ifit- kéne rá elcserélni ? Mennyi lenne az az ár,amiért még jó vételnek tartanátok az Olaszt?

    https://uploads.disquscdn.com/images/d2ad9a0b10aeba9f2114746401908107c3ff97d64e830cddd4b77596ba4d3c4b.jpg

    • Posted 2016-11-15 17:43 0Likes
      by Endy919

      Brutális játékos , ráadásul fiatal még . Nagyon passzolna a mostani taktikánkba . 50-60milliót a mostani árakat nézve bőven megérne .
      Egy pitbull a srác.

      Cescet nagyon sajnálnám , de per pill sajnos sehol sem látom a helyét .

      A Kanté-Matic-Verratti trió bőven elférne nálunk és kellően tudnánk őket rotálni .

      Ja és melyik ifistánk kellene a PSGnek? Erről sehol sem olvastam még.

      • Posted 2016-11-15 17:44 0Likes
        by myheartisblue

        Nem mondtam h. kellene, ez csak feltételezés,hogy beáldoznánk érte vkit, ha kellene.

      • Posted 2016-11-15 17:46 0Likes
        by Endy919

        Szerintem ha lesz deal , akkor az Cesc + pénz lesz.

      • Posted 2016-11-15 17:47 0Likes
        by Sandic

        Attól is függ menyire legyen ifista. De mondjuk Solankét talán elfogadnák, nálunk meg kevés esélye lenne a későbbiekben.

      • Posted 2016-11-15 17:49 0Likes
        by Endy919

        Solankét nyugodt szível elengedném. Én egyáltalán nem látok benne semmit .
        Volt 1-2jó éve az U21-ben , aztán a Vitesse is nagy falat volt neki . És 50k kér hetente . …

      • Posted 2016-11-15 18:15 0Likes
        by emazohun

        Visszavásárlásos opció kéne rá,és úgy eladni
        Ugyanígy Loftus-Cheek

      • Posted 2016-11-15 19:25 0Likes
        by Endy919

        Jaja .

    • Posted 2016-11-15 22:06 0Likes
      by Zenzo

      számomra Verrati egy totál ellenszenves játékos. Nagy tehetség, meg minden, de én egy rozsdás hurkatöltőt sem adnék érte. Ha esetleg jön, és teljesít, biztos megkedvelem, de nálam -1-től indul a potykány.

      • Posted 2016-11-15 23:27 0Likes
        by mohacsia

        Jé, veled is lehet valamiben egyetérteni?

      • Posted 2016-11-16 10:00 0Likes
        by Zenzo

        ez csak tőletek függ 😛 🙂

      • Posted 2016-11-15 23:53 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Csatlakozom egy igazi féreg. Nem tudom, hogy lehet szeretni ezt az ember ha ne ma saját csapatodban játszik. Igaz, azt is elismerem, hogy nem rossz játékos.

      • Posted 2016-11-15 23:55 0Likes
        by babence

        pont ugyanerre gondoltam, kb olyan, mint Costa 😀

      • Posted 2016-11-16 11:38 0Likes
        by gorkaf78

        Én megvédeném Costát, az elmúlt 5-6 meccsen nem is emlékszem semmiféle aljasságra tőle, csak a focival és a góllövéssel foglalkozik, Conte remekül helyretette őt (is).

      • Posted 2016-11-16 13:23 0Likes
        by babence

        ezzel abszolút egyetértek, de a közhangulat szerintem ígyis-úgyis egy kutyaütőnek fogja tartani még egy darabig

      • Posted 2016-11-16 13:43 0Likes
        by DannyfromtheShed

        igy van, de sok ido lesz mire lemossa magarol. nehez kitorni a skatulyabol.

      • Posted 2016-11-16 09:47 0Likes
        by kasata91

        Hát nem a szívem csücske nekem sem, de a játékát elismerem. Hamarabb tudnám megkedvelni, mint Pödrőt az tuti.
        Nem mellesleg imádnám ha mindenki utálná őt, hogy a Chelseabe jött. 😀

      • Posted 2016-11-16 11:04 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Tedd a szivedre a kezed es mondd, hogy Costa szimpatikus lenne, ha a City vagy a Pool csatara lenne 😀
        Ennek kb annyi ertelme van, mint amikor Pedro miatt pampogtak itt paran.
        Ezeken tul kell lepni es szakmailag nezni, ha ellenfel nekem sem szimpatikus, de ha velunk van akkor az lesz, mert kurva jo, es pont elferne egy ilyen aggresszivebb tipusu kp. Nainggolanhoz kepest raadasul meg fiatalabb is joval.

      • Posted 2016-11-16 12:41 0Likes
        by Zenzo

        Ha visszakeresed a posztokat, Costa is -1-ről indult, és még csak pudlinak sem kellett lennie. De ahogy írtam is fentebb, én tudok változtatni a véleményemen, ha mutat valamit a játékos. Csak az ilyeneknek többet kell.

        Sokan nem emlékeznek már rá, de nálam pölö még Oscar is -1-ről indult anno. Eto’o úgyszintén, és még sorolhatnám. Csak, aki tesz érte, ott tudok revideálni 😉

      • Posted 2016-11-16 13:42 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Oscar miért? Azt sem tudtuk ki az, amikor fent volt a .comon, h leigazoltuk 😀
        Etoo azert valoban eleg karcos volt, teny 🙂

        Ertelek amugy, hat ez van masok vagyunk, en biztos egy budos libsi vagyok, h ennyire toleransan allok hozza 🙂

      • Posted 2016-11-16 14:36 0Likes
        by Zenzo

        „Oscar miért?”
        Mert semmi szükség nem volt egy sokmilliós brazil tehetségre éppen, amikor már KdB-k voltak a kezeink közt, ráadásul én nem gondoltam, hogy a kezdőbe jön, stb, stb. Aztán viszont amit a Mazacar trió művelt, az elég meggyőző volt, de a legutóbbi bajnoki évünkben is jót ment, csak tavaszra elfogyott. Aztán azóta meg tudjuk, kb 5 perceket kap, bár idetenném, hogy azért legutóbb is adott egy olyan labdát Costának, amit még Fab is megirigyelne, és ha nem öttel megyünk, és Costa is komolyan gondolja még, akkor az 1 assist, így meg nem, csak egy semmi.

      • Posted 2016-11-16 20:38 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Jah jó, csak mert ellenszenvról beszéltünk 🙂
        Amúgy az nagyon kirívó eset volt, mert egy viszonlyag ismeretlen brazil fiatalt! kb kezdőbe vettünk, azért ez nagyon nem ránk vall.

      • Posted 2016-11-16 21:41 0Likes
        by Zenzo

        oké, én már továbbvittem egyel a gondolatot, de jogos. Oscar ellen sosem viseltettem ellenszenvvel, ő valóban más okból volt mínuszos, ugyanúgy, ahogy DL is anno, mikor érkezett.

        Az ellenszenvesek sorába az utóbbi évekből: Pedro, Costa, Eto’o, Meireles, Benayun, Torres rémlik így hirtelen, korábbról Deco, Anelka, Ashley Cole, Del Horno… de ha végignézném az igazolásunk listáját, biztos akadna még pár név 🙂 és ha egészen őszinte akarok lenni, akkor bizony be kell írnom Cech nevét is. Esetében persze nem a játékos maga volt ellenszenves, hiszen nem is hallottam róla addig, de nagyon csíptem Cudit, és elég morcos voltam, hogy idehozunk egy ismeretlen jöttment csehet a nyakára 🙂

      • Posted 2016-11-16 23:43 0Likes
        by Endy919

        Én sem rajongtam ezekért az igazolásokért , viszont Anelkának örültem , Meirelest meg kifejezetten istenítettem és mai napig istenítem.

        De Costát kb az elős felkészülési meccsen kedveltem , ahol ha jól rémlik a Werder ellen játszottunk és két asszisztal nyitott.

      • Posted 2016-11-17 09:23 0Likes
        by Zenzo

        Anelka? 🙂 ha mondanom kell 3 játékost, aki nagy ellensége volt a Chelseanek, akkor SWP és Ramires mellett ő a harmadik.

        Meirelesben meg továbbra sem értem, mit láttatok, semmi szükség nem volt rá egyrészt, másrészt Pool, harmadrészt ha már Pool, akkor inkább Kuyt-öt vagy Maxi Rodriguezt kellett volna elhozni. Meireles egy baromira középszer játékos volt, akinek az egyetlen skillje azt volt, hogy kitette a lelkét a pályán, ami nálam viszont nem skill, hanem alapvetés.

      • Posted 2016-11-16 23:45 0Likes
        by Diego Costa

        Ismeretlen volt, de azért az árból lehetett arra következtetni, hogy nem egy ügyetlen srác. Valami U nem tudom hanyas döntöben lőtt talán egy mesterhármast is, az is sokat segített, hogy felfigyeljenek rá.

      • Posted 2016-11-17 13:37 0Likes
        by DannyfromtheShed

        mondjuk ugy, h remelni lehetett 🙂 kovetkeztetni arbol? 🙂

      • Posted 2016-11-17 23:18 0Likes
        by Diego Costa

        Ha kiadunk egy „ismeretlen” emberért ennyi pénzt, azért annak csak volt valami oka… Azon kívül, hogy ennyit kértek. Aztán a Juve meccset megmutatta, hogy nem volt olyan vészes az az összeg és utána sem volt annyira rossz. Most kezdett el szürkülni.

      • Posted 2016-11-16 23:43 0Likes
        by Diego Costa

        Fuuu én pedig nagyon adnám ha idejönne. Félelmetes párost alkotnának Kanté-val.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com