Púp a hátunk közepére

0305 chelsea-stoke1Fontos meccs vár a csapatra szerdán, jön ugyanis a PSG elleni visszavágó, ami ráadásul az előzetesen vártnál valamivel több reménnyel kecsegtet, már ami a továbbjutási esélyeinket illeti. Ebbe a hangolódásba és felkészülésbe azonban éket ver a ma délutáni Stoke elleni bajnoki, amit legfeljebb kötelességtudatból várunk – nem csak az imént említett okból, hanem azért is, mert az ominózus 7:0 óta inkább csak birkóztunk egymással a Bridge-en. Részletek alább.

Lehet, hogy csak a hatnapos munkahét nyűge beszél belőlem, de megfordult a fejemben, hogy a lead egyben a teljes poszt is lesz. Nehéz ugyanis bő lére ereszteni a dolgokat, egész egyszerűen azért, mert bárhogy is közelít az ember meccshez, a mondat második felére már a PSG elleni visszavágóról ábrándozik. Hiába szedte ugyanis ráncba a csapatot Hiddink, hiába vagyunk épp hármas győzelmi szériába a bajnokságban, a 29. forduló számunkra sajnos nem ér meg semmi olyat, ami a BL-továbbjutásunk kárára lehet.

Be kell ugyanis látni, hogy bár az eredmények egyre szebben jönnek, annyira még mindig nem vagyunk jó csapat, hogy dalolva vegyük az akadályokat több fronton is. Hiába nyertünk kétszer is – a régi szép időket idézve – két meccset is idegenben az utóbbi egy hétben, mindkét esetben kilógott azért a lóláb: gyenge periódusok és egyéni teljesítmények, egy adag szerencse, vagy épp némi bírói rásegítés. Persze ettől függetlenül értékelni kell, hogy tartalékosan is jönnek a győzelmek, de azt nem lehet alapvetésnek tekinteni, hogy minden meccsbe illő módon beleállva maradjon erőnk a legfontosabb rohamokra is.

Kedden Kenedy büntetett (Kanárikat és lassú stream-vadászokat egyaránt
Kedden Kenedy büntetett (Kanárikat és lassú stream-vadászokat egyaránt)

Muszáj tehát priorizálni. Ebből a szempontból kegyetlen mézesmadzagot húznak el előttünk a bajnokságban, tekintve, hogy jelen állás szerint még akár a negyedik hely megcsípése sem lenne lehetetlen. Hiába tudjuk, hogy erre az esélyeink kábé úgy nőttek, hogy kettőről öt százalékra, mégsem tudjuk nyugodt szívvel azt mondani, hogy legyen az ördögé ez a forduló, lényeg a BL. A teljes kezdőt nyilván nem lehet padra vagy a lelátóra vágni, de néhány kulcsszereplőt (élükön Diego Costával) muszáj távol tartani a pályától, ereje felemésztésétől és a folyton ott leselkedő sérülésveszélytől.

Tavaly Courtois malőrje ellenére sikerült győznünk
Tavaly Courtois malőrje ellenére sikerült győznünk

Pedig zsinórban három megnyert bajnokija van a Stoke-nak is, így – bármily meglepő, de – a két legjobb formában lévő csapat feszül majd egymásnak Nyugat-Londonban délután négytől. Szintén nem segíti a meccs nyugodt elengedését a felek közti három pontnyi távolság (vagyis hogy győzelem esetén utolérnénk, jobb gólkülönbségünk miatt pedig meg is előznénk a Fazekas fiúkat). No meg az is bosszúért kiált, hogy idén már kétszer is lógó orral és üres kézzel kellett távoznunk a Britanniából. De tényleg fontos lenne, hogy most kivételesen csak annyit adjunk bele ebbe, amennyi nem fog hiányozni szerdán. Továbbra is Blue Is The Colour!

334 Comments

  • Posted 2016-03-05 17:50 0Likes
    by ktomi93

    Az is szép hogy a támadásoknál a védőink nézik, hogy mit hoz ki belőle a Stoke.

  • Posted 2016-03-05 17:51 0Likes
    by BlueCech01

    Hiányolta valaki Willian szögletét?

  • Posted 2016-03-05 17:52 0Likes
    by BlueCech01

    Nem is pihentettünk, nem is nyertünk, nem is haladtunk.
    Kiváló hétvége.

    • Posted 2016-03-05 17:53 0Likes
      by Rammschein

      az lesz a szép, ha PSG is beszopat minket… mai meccset nézve simán…
      marad a FA-kupa, egyébként meg menjenek el terapeutához, meg áztatni a seggüket valahol… úgyis néha ilyen olyan (volt) a hozzáállásuk…

      • Posted 2016-03-05 17:58 0Likes
        by myheartisblue

        Ott sem am olyan jo a helyzet, mert aki ott van mar mind nyerni akar. Mar az Arsenal is.

      • Posted 2016-03-05 18:00 0Likes
        by Rammschein

        De akkor meg itt jön képbe a prioritás, amit Hiddink szarul kezel… csak a FA-kupa, ami a legegyszerűbben EL-helyezést ér… ahhoz hogy a PL-ből szerezzük meg ma (is) nyerni kellett volna… a BL- meg rohadt messze van, és ilyen játékkal impossible az is…

      • Posted 2016-03-05 18:02 0Likes
        by ktomi93

        4. hely most elment szerintem. BL-ben ilyen játékkal nem fogunk nyerni, sokkal erősebb csapatok vannak. Már most sem lesz egyszerű tovább menni. FA kupa meg ugye max EL de az sem egyszerű mert ot tis vannak még olyanok akik nyerni akarnak és nem ygenge csapatok.

      • Posted 2016-03-05 18:03 0Likes
        by Rammschein

        ergo… beszoptuk az egész szezont felkerültünk a felsőházba, nyerni nem nyertünk semmit, és európa sincs jövőre… a játékosok meg szintén beszopták, hogy tavaly elégedettek voltak magukkal meg a 2 kupájukkal… meg is érdemlik, az év eleji teljesítményükért meg mindenért… had egyék, amit főztek…

      • Posted 2016-03-05 22:55 0Likes
        by Zenzo

        „4. hely most elment szerintem”
        imádom, hogy ilyen jó a humorotok 😀

      • Posted 2016-03-05 22:57 0Likes
        by Rammschein

        nekem egy 5-6. elég lett volna, el is érhető lett volna szerintem…(ha ma nyertünk volna, mákkal is 7. helyen lettünk volna) -> tuti EL- indulás.

      • Posted 2016-03-05 22:59 0Likes
        by ktomi93

        Most muszáj kötekedni?
        Értsd úgy hogy az utolsó reményszikra. Nekem tök mindegy hogy 5-6 vagy annál lejjebb leszünk. Azt FA kupával ki tudjuk váltani, de a BL indulást nem. Ha ma nyertünk volna, egy fokkal előrébb vagyunk, de a jelenlegi kép azért lett ennyire negatív mert a meccs végére az előttünk lévők is begyűjtötték a 3 pontot.

      • Posted 2016-03-05 23:13 0Likes
        by Zenzo

        Kötekedni sosem _muszáj_, de mindig egy lehetőség. De ez most még csak nem is volt az, te kezdtél itt viccelődni, én csak megdícsértem az éleslátásodat 🙂

        Utolsó reményszikra? Akkor mondom úgy, hátha az nem kötekedés, hogy messzemenőkig nem értek egyet. Ha nem leszünk negyedikek, az legkevésbé sem a mai X miatt lesz, és még csak nem is most dőlt el végleg, hogy így lesz. Kb JM elküldése -1 hónapja csak matematikai esélyünk van a negyedik helyre, az pedig még most is megvan. Sok sosem volt, most sincs. A mai meccsen kb annyi dőlt el, hogy edzőtől és kerettől függetlenül a szezonban képtelenek voltunk legyőzni a Stoke-ot, ami akkor is szégyen, ha Sparkyék ellen ez másnak is nehezen ment, és nem véletlen állnak előttünk a tabellán.

      • Posted 2016-03-05 23:20 0Likes
        by ktomi93

        Ez így van. Viszont mostanában már annyira jöttek a 3 pontok hogy elkezdtem reménykedni, nagy hiba volt. Igazából a képlet pár darab HA-val kiegészülve más eredményt adna és most nem arra gondolok, hogy mi lett volna ha jól kezdjük a szezont 😀

      • Posted 2016-03-05 23:29 0Likes
        by Zenzo

        reménykedni persze sosem rossz, vagy hiba, csak hát pont az előző poszt alatt vitáztam erről gorkaffal, hogy nagyon sok dolognak kellett volna egybevágni a negyedik helyünkhöz, már e meccs előtt is.

    • Posted 2016-03-05 17:53 0Likes
      by ktomi93

      De meg van a veretlenség továbbra is.

      • Posted 2016-03-05 17:53 0Likes
        by Rammschein

        xDDDDDDD

    • Posted 2016-03-05 19:16 0Likes
      by WudigessBoi

      Megvalósult a worst case scenario…

  • Posted 2016-03-05 17:53 0Likes
    by Efra7

    Hát ezt akárhogyis, de meg kellett volna nyerni.

  • Posted 2016-03-05 17:57 0Likes
    by myheartisblue

    Gyulolom az Xeket, az ilyeneket meg foleg. Egyszeruen latni lehetett h ez fog kovetkezni. Haszontalan semmi: mindenki jatszott, behuzni nem tudtuk. Kar erte, nem erdemeltuk meg jobban a gyozelmet mint Ok, pedig kezunkben volt, csak pontosabbnak kene lenni es jobban akarni. Ha lovunk egy golt megvan, igy nem.

    • Posted 2016-03-05 17:58 0Likes
      by Rammschein

      ezt hányszor eljátsszuk mégis…(btw. Clattenburg befújatlan 11-je most visszaadta a múltheti Costás lesgólt…) Karma is a bitch.

  • Posted 2016-03-05 17:59 0Likes
    by ktomi93

    Digisek szerint mi idén az el-ben játszunk? Mert azon keresztül könnyebb a bl-be jutnunk szerintük.

  • Posted 2016-03-05 18:00 0Likes
    by ktomi93

    Nézve a gólt, ha védekezünk és tartjuk az eredményt akkor hogy nincs hátul védő? Hogy lehet iylen gólt kapni? Felfoghatatlan.

  • Posted 2016-03-05 18:43 0Likes
    by BlueCech01

    A PSG elég tartalékos kezdőt küldött fel.

    • Posted 2016-03-05 18:44 0Likes
      by Rammschein

      sok jót nem jelent, nem mintha sok esélyünk lenne szerintem.

      • Posted 2016-03-05 18:45 0Likes
        by BlueCech01

        Itthon egy 1-0-t azért illene összehozni.

      • Posted 2016-03-05 18:46 0Likes
        by Rammschein

        Olyan játékkal, mint a mai, egy PSG átmegy rajtunk, mint egy gyors vonat, úgy hogy csak pislogunk kettőt.

      • Posted 2016-03-05 18:47 0Likes
        by Endy919

        A PSG egyáltalán nem olyan brutális csapat.

      • Posted 2016-03-05 18:48 0Likes
        by Rammschein

        Egy szaros Stoke ellen is X-eltünk… a PSG miért ne tudna egy 1-1-et összehozni, hovatovább nekik a 0-0 is tökéletes.

      • Posted 2016-03-05 18:50 0Likes
        by BlueCech01

        Az ilyen meccsek az utóbbi években nekünk azért feküdtek.

      • Posted 2016-03-05 18:51 0Likes
        by Rammschein

        Ja, csak ez a szezon sokkalta rosszabb, mint az utóbbi évek… minden tekintetben.

      • Posted 2016-03-05 18:51 0Likes
        by BlueCech01

        Lassan már azért vagyunk azon a szinten, ahol AVB csapata volt.

      • Posted 2016-03-05 18:52 0Likes
        by Rammschein

        Az sem volt túl jó, asszem nem is nyertünk semmit vele, el is küldték őt is a fenébe.

      • Posted 2016-03-05 18:57 0Likes
        by Endy919

        Jött is a helyére RDM és BLt nyertünk 🙂

      • Posted 2016-03-05 18:58 0Likes
        by Rammschein

        :DD Hiddink helyére most nem fog jönni senki, nyáron igen, jövőre lehet, hogy nyerünk valamit… de idén nem fogunk semmit valszeg, és jövőre nem lesz BL.

      • Posted 2016-03-05 19:13 0Likes
        by ktomi93

        Nekem sokkal nagyobb bajom hogy a csapat képtelen a CS-re. Abban is biztos vagyok hogy egy gólt kapni fogunk, mert egyszerűen nincs olyan hogy a védelem ne hozzon össze egyet.

      • Posted 2016-03-05 19:17 0Likes
        by Rammschein

        Tudom, írtam meccs előtt is, meg hogy egy nem elég ezenkívül kell még 1, mert egy góllal annyiszor beszoptuk már, hogy szinte már törvényszerű…

      • Posted 2016-03-06 12:04 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        A tapasztalat ezért azt súgja, hogy 3-0ra behúzzuk.

      • Posted 2016-03-05 22:16 0Likes
        by Blue One

        Jajj ne már. Miért kell ebből a meccsből kiindulni? Akkor már miért nem az odavágóból indulsz ki? Ahol Costa lőhetett volna még 2 gólt?

      • Posted 2016-03-05 22:25 0Likes
        by Rammschein

        Lőhetett volna, de nem lőtt… mint ahogy, ma is nyerhettünk volna, de nem nyertünk…

      • Posted 2016-03-05 22:58 0Likes
        by Zenzo

        a mai Chelsea védelemnél jóval erősebb és jobb formában lévők sem úszták meg kapott gól nélkül. A PSG nem egy brutális csapat, de jó támadói vannak, és még fejjel is erősek.

      • Posted 2016-03-06 12:02 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szerintem pont a fejjáték amiben még elfogadható a védelmünk, szóval annyira nem gáz.

      • Posted 2016-03-06 21:57 0Likes
        by Zenzo

        emlékszel, tavaly hogy kaptunk ki? 🙂

      • Posted 2016-03-05 22:15 0Likes
        by Blue One

        Nincs sok esélyünk? :O Mert?

      • Posted 2016-03-05 22:26 0Likes
        by Rammschein

        Védekezésünk meccsek óta ótvar, a támadásokban is lenne kivetni valóm, de lényegtelen, ha esetleg a PSG gólokat lő…

      • Posted 2016-03-05 22:30 0Likes
        by Blue One

        Idegenben simán lőhettünk volna 3 gólt… Idegenbe, mi, ebben az évben!!! Én az odavágót látva abszolút bizakodó vagyok.

      • Posted 2016-03-05 22:32 0Likes
        by Rammschein

        Igen, de ezzel a gond a feltételes mód… túl sok a HA…
        A PSG is lőhetett volna még vagy 2-t, HA…
        Clattenburg ma befújhatta volna a 11-est meg a pirosat is megadhatta volna, ha nem egy orbitális nagy barom…

      • Posted 2016-03-05 22:35 0Likes
        by ktomi93

        Rosszul teszed.
        Jelenleg nekünk kell gólt lőnünk különben megyünk a levesbe. Így fel kell adnunk azt a védekezést amit az odavágón játszottunk, ebből következik, hogy ha ott kaptunk egyet, akkor itt is biztosan fogunk legalább egyet. Ha csak egyet kapunk, már 2 kell tőlünk, ami valljuk be elég nagy elvárás a jelenlegi csapattól. Én sehogy sem látom hogy ez a csapat lehozna a PSG ellen egy meccset CS-re, és ez után azt sem látom, hogy esetleg egynél több gólt lőne bátor és felszabadult játékkal.
        Nem kell ezzel egyetérteni és én is nagyon remélem hogy nem lesz igazam és nagyon fogok nézni, de sajnos jobb felkészülni a búcsúra, akkor kisebb lesz a meglepetés.

      • Posted 2016-03-05 22:38 0Likes
        by Blue One

        Ki mondta, hogy fel fogjuk adni? Biztos vagyok benne, hogy nem fogjuk feladni. Talán kicsit kezdeményezőbbek leszünk, de rohanni nem fogunk. Bárhogyan találhatunk egy gólt, lásd odavágó. És akkor már egyből nem nekünk sietős. Kivárásra fog menni szerintem a játék.

      • Posted 2016-03-05 22:47 0Likes
        by ktomi93

        Az a baj, ha Blancnak lesz esze. Mondjuk ez nem alap dolog és ritkán történik meg.
        Ha a védelmünk jó szokásához híven összehoz egy gólt, már komolyan sürgős lesz nekünk. Egyenlőre nekünk sem kell rohannunk, de annál többet kell játszanunk mint az első meccs második félidejében.
        Úgy gondolom, minél később fogjuk átvenni a vezetést, annál nagyobb esélyünk lesz arra hogy azt meg is tudjuk tartani, mert ha korán kerülünk előnybe, a srácok megint abbahagyják a focit a meccs felénél és a végére kapunk egyet.
        Azt mondanám ha eddig átaludtam volna a szezont hogy ezt innen simán lehozzuk. Így hogy láttam, már inkább az ellenkezőjét mondom. Az az igazság, hogy ha azt fogom látni hogy hajtanak, fociznak és nyerni akarnak, már elégedett leszek.

      • Posted 2016-03-05 23:13 0Likes
        by Blue One

        Nagyon pesszimista vagy.

      • Posted 2016-03-05 23:14 0Likes
        by Rammschein

        …vagy csak realista, te meg túl optimista… nézőpont kérdése. :))

      • Posted 2016-03-05 23:19 0Likes
        by ktomi93

        Lehet hogy kicsit túl pesszimista vagyok.
        De ebben benne van az is, hogy képtelenek vagyunk lehozni egy meccset kapott gól nélkül, vagy kihúzni esetleg az 1-0t. Jó lenne pont a PSG ellen ezt elkezdeni 😀 Ha a támadó játékot tekintem, az sem túl acélos, a PSG védelme meg lényegesen jobb mint egy Stoke. De ez az egész mehetett volna az odavágó elé. Ott sikerült meglepetést okozni, még ha vereség is lett. Most szerdán is kell a meglepetés de jóval nagyobb, mert ezúttal nyerni kell.
        Alapelvárás: akarjunk focizni

      • Posted 2016-03-05 23:30 0Likes
        by Blue One

        Ha az elmúlt meccsek után azt gondolod, hogy nincs esélyünk, akkor az baj.

      • Posted 2016-03-05 23:34 0Likes
        by Zenzo

        én úgy gondolom, hogy van esélyünk, mégha nem is sok, de legkevésbé sem azért, mert kiütöttük a City fakót, vagy végre legyűrtök a Newcastle-t, hanem azért, amiért a csoportkörben is volt esély – a BL nem a bajnokság, teljesen különbözik attól, más típusú ellenfelek, más típusú játékot és intenzitást követel. És még ott az orbitális közhely is, hogy 1 meccsen bármi megtörténhet 😉

      • Posted 2016-03-05 23:40 0Likes
        by Endy919

        Ez így van . Jön egy piros a meccs elején a PSG-nek és onnan már simán behúzzuk…. Vagy nem ?:D

      • Posted 2016-03-05 23:46 0Likes
        by Zenzo

        Az már egy éve sem jött be 🙂

      • Posted 2016-03-05 23:47 0Likes
        by ktomi93

        Most tizikkel tovább megyünk 😀

      • Posted 2016-03-05 23:52 0Likes
        by Zenzo

        majdnem az italomba fulladtam 😀
        ja, nagy erősségünk ez (is 🙁 ) a szezonban. Majd Hazard meg Oscar versenyezhet egymással, hogy ki tudja bénábban fölé/mellé/kapusba lőni.

      • Posted 2016-03-05 23:36 0Likes
        by ktomi93

        Esély van csak a PSG-nek több van és sok a negatív előjel, de közel sem lehetetlen a feladat és a remény hal meg utoljára.

      • Posted 2016-03-05 23:39 0Likes
        by Blue One

        Említs pár negatív előjelet kérlek.

      • Posted 2016-03-05 23:40 0Likes
        by Endy919

        10.hely

      • Posted 2016-03-05 23:44 0Likes
        by ktomi93

        Muszáj nyernünk -> Kapott gól nélkül rég hoztunk le meccset; A bajnokságban gyengébb védelem ellen sem tudtak a támadóink felmutatni valamit (ma);

        Lehetne sorolni, de felesleges. BL-bel másképp kell, csak ez a lényeg.

      • Posted 2016-03-05 23:50 0Likes
        by Zenzo

        a legnagyobb talán mind közül – mert jelenleg sajnos van pár – hogy a szezonban a jelentősebb csapatok/nagy csapatok (nevezzük őket bárhogyan) ellen rendre kapituláltunk. A szezon eredménysorán végignézve a legerősebb csapat, akit sikerült megverni, az a Dinamo Kijev / Southampton.

      • Posted 2016-03-05 23:52 0Likes
        by Endy919

        Ennyire lenézed az Arsenalt ? 😀

      • Posted 2016-03-05 23:52 0Likes
        by Zenzo

        te nem?

      • Posted 2016-03-05 23:53 0Likes
        by Endy919

        Én inkább semmibe nézem őket , de azért szerintem a fent említett két csapatnál erősebbek.

      • Posted 2016-03-05 23:56 0Likes
        by Zenzo

        valahogy ők tényleg az a csapat, akiket hátrakötött kézzel, bekötött szemmel, féllábbal is megverünk tétmeccsen – erre pont ez a szezon a legjobb példa. De azért a pirosak ellenére sem lett egyik szezonbéli győzelmünk sem egy jó kis 6-0-hoz hasonlatos. Levertük őket, mintha muszáj lenne, de bennünket meg a szundi ver el egy csomószor, aztán mégsem sorolom őket a nagycsapatok közé.

      • Posted 2016-03-05 23:57 0Likes
        by ktomi93

        Ööööö ez alapján akkor mi sem vagyunk nagy csapat 😀

      • Posted 2016-03-06 00:00 0Likes
        by Zenzo

        ebben a szezonban, eredmények alapján nem is. Leírtam párszor a szezon során, posztokban is: nem az a baj, hogy ott állunk, ahol. Hanem, hogy pontosan olyan játékot is mutatunk, mint ahol állunk. A szezon eleji sorozatos bírói hibák után, amikor tényleg sokszor azon ment el egy-egy meccs, kezdtünk pont úgy játszani, mint egy tizenakárhanyadik csapat.

      • Posted 2016-03-05 22:53 0Likes
        by Endy919

        Te amúgy szoktál PSG meccset nézni , vagy csak azért írsz így róluk , mert tudod , hogy ott játszik Ibra , DiMaría , Cavani , Lucas , stb… ?

        Szezonban megnéztem pár PSG bajnokit , a maiba is belenéztem…. Botrány . Unalmasabbnál unalmasabb meccseket játszanak . Szerencséjükre egy vicc kategória a bajnokságuk , ezért nincs veszélyben a címük.

        Egy normális bajnokságban teljesen máshogy néznének rájuk az emberek , mert távolról sem lennének ilyen dominánsak.

      • Posted 2016-03-05 22:56 0Likes
        by ktomi93

        Egy pillanatig sem emeltem a PSG-t magas szintre. Ezt múltkor már meg is írtam. Szerintem idén jóval gyengébbek mint az elmúlt pár évben. A bajnokságot eleve hülyeség nézni mikor egy csapatos. Egy a bajom csak, hogy mi is jóval gyengébbek vagyunk mint az elmúlt pár évben és attól hogy semmit nem fog a BL-bel idén elérni a PSG minket még átléphetnek.

  • Posted 2016-03-05 19:16 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Ezt miért nem lehetett megnyerni 🙁

    • Posted 2016-03-05 19:17 0Likes
      by Rammschein

      kérdezd Hiddinket…

      • Posted 2016-03-05 20:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        meg Kürtőt.. egyre szarabbul véd, sok hibával. szinte minden meccsen csinal, vmi faszsagot.

      • Posted 2016-03-05 20:33 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem őt kár kiemelni, a védelmünk gyakorlatilag bszik embert fogni. Ha jön egy kontra, megáll a tudomány, és mindenki úgy helyezkedik össze-vissza, mintha totál idegen ifik lennének egy tengelyben.

      • Posted 2016-03-05 20:39 0Likes
        by ktomi93

        Hát igen, minden meccsen kell nagyokat védeni hogy egyáltalán ne tömjenek ki minket.

      • Posted 2016-03-05 23:00 0Likes
        by Zenzo

        „Ha jön egy kontra, megáll a tudomány”
        És még csak nem is egyedül a védelemben… 🙁

      • Posted 2016-03-05 21:46 0Likes
        by Rammschein

        Azért volt pár nagy védése, a védelem meg egyenesen katasztrófa előtte…sokszor így is kurva nagy mákunk volt, és hogy ezért nem hullajtottuk el azt az egy semmirevaló pontot… ezért is én nem az ő nyakába varrnám + ezen a meccsen én nem láttam akkora hülyeséget tőle, mint az előző kettőn…

      • Posted 2016-03-05 23:05 0Likes
        by Endy919

        Ma mibajod volt vele?

      • Posted 2016-03-05 23:44 0Likes
        by Zenzo

        a meccset nem láttam, csak a gólokról találtam videót, de a Stoke gólnál bizony kijött a belga madárijesztő egyik hibája: a beadások. Ezt fogni kellett volna, nem kiütni – ha mégis, akkor nem röviden és középre. Oké, így is egy halom hibát követett el a csapat Wilitől Fabregason át Rahmanig és a valamerre kóricáló CB-ken keresztül, de ez ugyanolyan, mint a kifejelt beadás… sosem röviden, és sosem középre. Akkor már üsse szögletre, tolja a léc fölé, stb, ha már megfogni nem tudja.

        TC-nek nem sok hibája van, és én nem adnám oda senkiért, pedig jelenleg vannak hasonlóan jó és még jobb formában lévő kapusok is a PL-ben, mint ő, de fiatal és irgalmatlan nagy tehetség. Viszont Lollichonnak még van mit dolgoznia vele azon, hogy hogyan uralja a kapu légterét, és hogyan irányítsa a védelmét.

      • Posted 2016-03-05 23:51 0Likes
        by Endy919

        Aha , ok . Megnéztem újra a gólt.
        My bad. Telefonáltam amikor kaptuk a gólt , szóval csak fél szemmel néztem és máshogy emlékeztem.

        Beadás helyett lövés rémeltt nekem , így komolyan Courtoisé volt a gól.

  • Posted 2016-03-05 22:28 0Likes
    by Blue One

    Komolyan nem értem…

    Újabb Hiddink féle totális ellentétes nyilatkozat. Costa pihenni fog a következő meccseken, majd lenyilatkozza, hogy őt azért nehéz nem berakni a csapatba és kezdeni fog. Erre a keretbe sincs, ok. De akkor mi a fészkes fenéért nem kezdünk egy valódi csatárral? Mikor megláttam, hogy DC nincs a keretbe, azt gondoltam végre eljön Pato bemutatkozása… (Már a Norwich ellen is reménykedtem, de azzal vigasztaltam magam utólag, hogy majd akkor hazai pályán…) A legjobb része pedig hátravan. A szezon kezdete óta elfelejtett Remyt hozza be Pato helyett… Érthetetlen…A Fabregas cseréről meg nem is mondok semmit… Minek hozza már be 10 percre? Ha lejön Matic és nem megy be senki a helyére már azzal is beljebb vagyunk. Az az ember egész egyszerűen használhatatlan. Egy dologra jó, de arra nagyon: felidegesít. Egy jó megmozdulása nem volt kb ( nah jó egy volt). Lett volna még egy, de aztán gyorsan „korrigált”. Jól fedezte a labdát mondtam is magamban végre nem nyomták el a 220 centijével… Csak aztán jött a hátra passz…Az ellenfélhez…

  • Posted 2016-03-05 22:44 0Likes
    by Endy919

    Just for fun …ha nyertünk volna a 7. helyen lennénk 🙂

  • Posted 2016-03-05 23:15 0Likes
    by Zenzo

    Nem láttam a meccset, de úgy néz ki nem jött be a „bemelegítés” a PSG meccsre, így sem tudott nyerni a csapat, nélkülem 🙂 így még az is lehet, hogy megnézem a visszavágót.

    • Posted 2016-03-05 23:16 0Likes
      by Rammschein

      …hát kitartást hozzá… aztán ha esetleg külön posztban nem is majd a BL-meccs elé, de ide le írhatnád, hogy hogyan vélekedsz a produktumról 🙂
      nálam az egyenlítésnél kicsapta a biztosítékot. 😀

      • Posted 2016-03-05 23:26 0Likes
        by zenzo

        háizé. Ígérni nem tudom, hogy most tudom pótolni a meccset, és olvasva róla az itteni kommenthalmot, nem is igazán jött meg a kedvem, hogy félretegyem az ünneplést, és megnézzem hétfőn 🙂 főleg, hogy kb mindenhol azt olvasom, hogy a Stoke well deserved point-ot szerzett, ez nem sok jót jelent. Persze ettől még megnézném, ha időm engedné, vagyok annyira mazochista.

    • Posted 2016-03-06 11:55 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      Első félidőben még elfocizgattak a srácok, aztán a második félidőben a nagy kivetitőn a PSG elleni meccsre készülve néztek videókat állítólag.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com