Nyűg, teher, tortúra

0423 bournemouth-chelsea1A srácoknak hála már hosszú hetek óta zajlik az az intenzív PR-munka a beharangozók írása előtt, amivel próbáljuk magunkkal és veletek is elhitetni, hogy van értelme a képernyők és monitorok elé kucorodni Chelsea-meccset nézni. Már nem csak az izgalom és a szép foci marad el, hanem a pontok is. Persze bajban ismerszik meg a barát, most kell tanújelét adni annak, hogy kitartunk a csapat mellett, de titokban egyre kevésbé neheztelünk azokra, akik a meccsünk helyett inkább a festék száradását bámulják egy közpark padján. Akik mégis szurkolással töltenék a szombat délután, azok kedvcsinálóért görgessenek alább.

Mint ismeretes, a londoni odavágó volt a két csapat első találkozása az angol élvonalban. A meccset bombameglepetésre behúzta a Bournemouth egy szerencsés kései góllal, Eddie Howe menedzser nem is fukarkodott a jelzőkkel: a klubtörténet talán legfontosabb győzelmének titulálta a diadalt. Mi persze majd elsüllyedtünk szégyenünkben, hiszen címvédőként hazai pályán kikapni egy abszolút újonctól még úgyis hatalmas blama volt, hogy a második Mourinho-éra akkor már tagadhatatlanul a végnapjait élte.

Csúfos szezonunk mélypontja volt az "odavágó"
Csúfos szezonunk mélypontja volt az „odavágó”

Azóta eltelt jó pár forduló, s úgy vélem, kellőképpen beszédes, hogy a két csapat között jelenleg mindössze három pont van. A Bournemouth számára ez nyilván hatalmas, erőn felüli teljesítmény, amire okkal büszkék a klub háza táján: a csapat nem csak hogy benn fog maradni, de olyan nagy bajban sosem voltak, ráadásul a focijukat sem illetheti senki túl sok negatív jelzővel. A mi szezonunkat ugyanakkor pozitív jelzőkkel nem nagyon lehet körülírni, konkrétan a teljes csőd felé konvergál az összteljesítményünk és a 11-11-11-es mérlegünk.

Sokat menteni már nem lehet, a díszes társaság számára meg feltételezhetően kevéssé vonzó, hogy egy nagy rohanással és némi mákkal akár a nyolcadik helyig is fölkúszhatunk. A szomorú és egyben szánalmas az, hogy ezt régen elengedte már mindenki, sőt, a szezonnak nem is igazán voltak olyan periódusai, ahol kimutatható lett volna, hogy csapatszinten dolgozunk sorsunk érdemi jobbításán. Néha odaszúrtunk egyet-egyet, amivel legfeljebb az Arsenalnak vagy a Norwichnak lett rosszabb, de mire kezdtük volna beleélni magunkat a kvázi feltámadásba, rögtön seggre is ültünk.

De legalább RLC játszik
De legalább RLC játszik

Ilyen értelemben pedig sajnos kevés az esély arra, hogy nagy focival rukkoljunk elő a hátralévő hetekben, az elszántabbak is legfeljebb szövetségi kapitányaiknak akarnak majd benyalni, persze csak annyira, amíg az nem jár sérülésveszéllyel. Ezzel viszont nem csak a szurkolók puncsos táljába szarhatnak bele Fabregasék, hanem a ventillátorba is, hiszen a tájtölrészben és a kiesés elleni küzdelemben is sok múlhat azon, hogy van-e kedvük focizni mondjuk a Tottenham vagy a Sunderland ellen. A Bournemouth ellen ez a veszély nem fenyeget (tekintve, hogy a vendéglátóink is a középmezőnyt erősítik), így ha szerencsénk lesz, akkor kikerekedik majd valami tétnélküliség-szülte örömfoci a dologból. Ez esetben legalább jól szórakoznánk. Ha még ezt sem kapjuk meg, akkor marad bosszankodás vagy a beletörődés. Továbbra is Blue Is The Colour!

157 Comments

  • Posted 2016-04-23 23:12 0Likes
    by Zenzo

    De Visser nyilatkozott a HLN belga lapnak. Forrás kétséges, nem tudom, mennyire így hangzottak el a dolgok, mindenesetre érdekes:

    De Visser insisted he urged Mourinho to consider playing De Bruyne while he was at Stamford Bridge, but said the Portuguese had already made up his mind that De Bruyne wanted to leave.

    “I was angry with Mourinho when De Bruyne left Chelsea,” De Visser told HLN Sport. “We had some discussions. Then he would say: “Piet, I find it a shame too, but the boy wants to leave. He doesn’t want to train under me anymore.’

    “I told him: “Yes, the boy wants to play. He’s ready for it.” I have tried to convince him of Kevin’s qualities. But then Mourinho repeated: “Piet, he doesn’t want to train.”

    And De Visser has revealed Mourinho did not want to hand De Bruyne a place in his team for at least a year when he left, despite the scout insisting he was ready to play in the first-team.

    “I went to see a training session,” De Visser added. “Kevin was the best player on the pitch. Look, Mourinho is a performance focused manager who has achieved a lot in his career. He wants to work with fully developed players.

    “He thought Kevin needed one, maybe two years. But Kevin was ready. And Kevin was convinced he was ready too.”

    • Posted 2016-04-23 23:14 0Likes
      by myheartisblue

      Ezt teljességgel elképzelhetőnek tartom sajnos. És nagyon sajnálom, hogy De Bruyne nem lehet a csapatunk tagja, hanem pont egy Manchester City egyik alap játékosa lett.

      • Posted 2016-04-23 23:32 0Likes
        by Zenzo

        igen, én is, de itt van még az a poszt is, amit nem is vágom hirtelen, ki linkelt nemrég, Emenaloval, ő is azt nyilatkozta, hogy:

        Rival clubs are preying on the frustrated talent at Chelsea and Emenalo fears the agents and families of the brightest academy graduates are rushing into decisions.

        ‘We want them to be patient because they want it quicker than the boys want it,’ said Emenalo. ‘It’s a massive job to try and keep them patient.

        És ugye hasonló volt a történet Lukakuval is, ott is azt volt, hogy a belga úgy gondolta, készen áll, kezdőt akart, a csapat meg nem adta meg neki. Amúgy JM azt mondta, ha megnézitek, hogy 1-2 év kell még KdB-nek. És valóban mostanra ért be igazán, most lehet ott dörömbölne az ajtón Ruben mellett a nagy keretnél. És amilyen Oscar meg Hazard formája volt a szezonban, valszeg a kezdőben is lett volna mindenképp. Csakhát az a fránya türelem… és a fent idézett cikk számomra azért sántít egy kicsit, mert De Visser úgy nyilatkozott, hogy „José adta el” de Bruyne-t, nekem azért gyanús, hogy ez nem így van/volt, egyetlen edző sem tud önállóan venni v eladni.

        Kíváncsi leszek amúgy, mi lesz a „mostaniakkal”, akik szerződés előtt állnak. Colkett ugye most kapott egy 3 éves szerződést, de Aina és Solanke ügye még nyitott (mindkettőnek asszem 2017 júniusig van szerződése jelenleg), mert eddig mindketten lesöpörték a Chelsea ajánlatát. Híre ment ugye, hogy a klub elhozná a Fulhamből a nyáron ingyen igazolhatóvá váló Moussa Dembele-t, Solanke családja meg beaggódott, hogy a gyerek nem kap majd akkor lehetőséget megint a Stamfordon, ezért nem írtak még alá semmit. Ergo a klub döntés előtt áll, mert úgy hírlik, vagy Dembele, vagy Solanke. Nem ismerem ezt a Dembele gyereket, bár jókat olvasni róla, de nem kéne Dominicot is elveszteni.

      • Posted 2016-04-24 10:58 0Likes
        by BlueCech01

        Én úgy olvastam anno, hogy Mou kerek perec megmondta KdB-nek, hogy hiába szeretne több lehetőséget, abban az idényben többet biztosan nem fog kapni. Ezzel kvázi dilemmába sodorta Kevint, mert az vagy lelép a több lehetőség reményében, vagy itt marad és lemond a VB-ről. Szerintem erre gondol De Visser is. Innentől már egyenes volt az út az eladása felé. Az üzleti dolgokat nyilván már az illetékesek intézték.
        Ezzel a türelem dologgal meg az a baj, hogy lehetett volna Kevin türelmes is, ha Mou nem esik ennyi túlzásba a jegelésével kapcsolatban, mint ahogy RLC-vel is. Fél év alatt 70-100 bajnoki meccsel semelyik tehetség nem lenne elégedett. Nevezhetjük azt KdB-nek, Hazardnak, vagy akár Oscarnak.
        Az ifikkel ilyen tekintetben más a helyzet, mert aki már itt nevelődik a kölyköknél 10 éve, annak nyilván szélesebb a türelmi ideje, mint egy 4-5 sztárklub által csábított, neves vagy nevesebbé tett csodagyereknek. Ellenben azért már Mizaga ide hozatalánál is kifejtődött egyfajta elégedetlenség, ráadásul a mostani generáció is egyre tisztább képet kap arról, hogy Aké, Bertrand vagy Brown-ék példájából okulva miért éri meg máshol szárnyakat bontogatni, mint itt egy sorozatos kölcsön-hálóba beleesni, ezért nem csoda, hogy Aináék hezitálnak.
        Ha KdB legalább egy kicsit komolyabban vesszük, és néha kap egy-egy félidőt, ne adj isten egy-egy teljes bajnokit, még akár talán maradt is volna mindenféle viszályt nélkülözve. De így, hogy 3 bajnoki után gyakorlatilag januárig elfelejtettük és gyakorlatilag október közepétől már a keretnek az alig volt a tagja, én nem hibáztatom azért, mert a karrierje érdekében létfontosságúnak tartotta a távozást.
        Emellett megmondom őszintén, én nem igazán tudom, mire fel kellett volna még KdB-nek egy vagy két teljes év arra, hogy a csapat hasznos tagjává váljon.
        Fizikálisan semmi gond nem volt vele, már a Werderben is egy teljes idényt végignyomva lett az év ifije. Amikor pedig leadtuk a Wolfsburgnak rögtön lenyomott 7 assistot és 3 gólt. Első teljes német idényében meg a világ akkori legjobb tízesévé nőtte ki magát, idén meg a City legjobbja Agüero mellett még a hosszas kidőlése ellenére is. Egyedül esély kellett volna neki, de havonta egy teljes (ligakupa) meccsel meg fél év alatt 100 bajnoki perccel sosem került volna formába. Az meg azért érdekes lett volna, ha nálunk 25 éves korára csak addig jut, hogy dübörögjön éppen a nagy keretnél.

        Ez a Dembele-ügy meg azért is érdekes, mert állítólag a Spurs is versenyben lenne érte, és nem lennék meglepve, ha őket választaná. Nyilván nála nem a BL az első számú szempont, de szakmailag sem lenne rosszabb választás, főleg annak tükrében, hogy Poch kíméletlenül a fiatalokra épít.
        Igazából én annyira nem örülnék neki, most, hogy itt van Traoré, inkább vele kéne kezdeni valamit, mintsem hozatni még egy 20 éves francia ajkú afrót a támadószekcióba.
        Solanke szerintem mindenképpen dobbantani fog, akár jön a két s-ses Moussa, akár nem. Domnál (és szüleinél) a lehetőség lenne a fő prioritás, de legalább 4-en biztosan előrébb lesznek nála a rangsorban, főleg ha Conte hozza magával a taktikáját is.

      • Posted 2016-04-24 12:23 0Likes
        by Zenzo

        pont azon gondolkodtam tegnap egyébként, hogy ez egy olyan nyilatkozat volt De Vissertől, amibe mindkét párt bele tudja látni a saját igazát – s lőn 🙂

        KdB-nél valszeg a Vb döntött, a másik indokot viszont nem értem, elvégre JM is azt jósolta, akkorra ér el a nagy kerethez, mikorra a City is elérkezettnek látta az időt, hogy leigazolja. Csak Kevin úgy gondolta, hogy ő már készen van. Erre megvolt minden alapja, ha a klubnál a banda egy része adta is alá a lovat, mint mondjuk De Visser. Így nyilván lelép. Azt mondjuk nem tudom, hogy élte meg, hogy már úgy vélte, helye lenne egy Chelseaben, erre csak egy Wolfsburg vitte el, de aztán láthatóan odatette magát és jól jött ki belőle.

        Solanke és Aina, meg a többiek számára szerintem legfőképp épp Bamford vagy Kalas helyzete az elrettentő erő a Chelseanél maradásra, és Lukaku meg KdB példája a motiváló erő a távozásra (kettős hatás). Jelenleg egyedül Courtois meg talán Zouma esete az, ami maradásra bátoríthatja őket. A vicc valahol az, hogy én is azt látom bele a jelenbe, hogy mindkettő távozni fog, pedig jobbvédőre meg csatárra is szükségünk lenne… az már megint egy másik kérdés, hogy emellett a legfőbb ok még mindig az szerintem, hogy nincs egy jól leképzett rendszer, ahová a fiatalok beleláthatnák a jövőjüket. Nincs állandóság a klubnál, nincs fenntartható átmenet, nincs koncepció, nincs jól struktúrált lehetőség a keretbe kerülésre. Jelenleg egy U21 annyit lát kb, hogy csinálhat mindent bazijól, amiért (valószínűleg) kellően megbecsülik a klubnál, de a nagykeretbe kb akkor van esély bekerülni, ha valaki kiesik onnan sérülés, rossz forma v akármi miatt – egy Courtois nem csinál nyarat.

      • Posted 2016-04-24 13:18 0Likes
        by BlueCech01

        A City akkorra látta elérkezettnek az időt, hogy leigazolja, amikor gyakorlatilag márkanév lett belőle a piacon.
        Ezt a klasszis-szintet nálunk is elérhette volna, mert kötve hiszem, hogy a Wolfsburg staffja annyit dobott rajta negyedév alatt. Egyébként még csak 1 se kellett, hogy bizonyítsa, hogy készen van, novemberben már termelte rendesen a kanadai egységeket az EL-ben és a ligában is. Ergo ő már a nyáron felérhetett volna a nagy kerethez nem egészen félév alatt, ha megkapja az esélyt, és sikerül maradásra bírni.
        Szerintem direkt ment a Wolfsburgba. Nem nagyon érdekelhette más a VB előtt fél évvel, mint a játéklehetőség, nem vágyott komolyabb poszt-riválisokra sem több padra, a németeknél meg a 2012-13-as idény után nagy nevet szerzett magának. Amint lehetősége volt, lépett is onnan.

        Én őszintén nem úgy látnám, hogy Courtois vagy Zouma bármilyen szinten is példa lehetne mondjuk egy Ainának a maradásra. Annyit letenni, mint a belga egy ifink sem lenne képes, ráadásul ahhoz olyan csapat is kéne. Courtnek nagy mázlija volt, hogy az Atleticonak kellett egy jó kapus, mert de Geát elvitték. Kitudja, ha egy ilyen szintű csapat nem tart rá igényt, hova került volna. Talán a Vitesse-be ő is, vagy a Wiganbe. Ilyenben szerintem egy ifink sem bízik. Zouma még lehetne példakép, de őt is úgy hozattuk 10 millióért, hogy már az ára garantálta a kerettagságát, ráadásul neki is megvolt a hype-ja a kimagasló idénye után a franciknál.
        Az én fejemben még az is megfordult decemberben, hogy RLC távozására is van azért lehetőség azok után, hogy gyakorlatilag Matic végigszenvedte az egész első félévet, de ő neki 70 játékperccel a padon kellett mindezt végignéznie. A fiataloknak nincsen szükségük arra, hogy elhanyagolják őket, ezt a belgák és Bertrandék is bemutatták. És ahogy haladunk, egyre hamarabb lesz az ifiknek nyilvánvaló, hogy mennyire visszaveti a fejlődésüket a keretpolitikánk. Valljuk be, azon kívül, hogy első-osztályú a staff és a központ, szakmailag más nem igazán szól amellett, hogy a fiatalok itt maradjanak.

        Idén nyáron több ifis elvesztésére is komoly esélyünk van. Akét vinné a Watford és a Pool is a jelenlegi állás szerint 10m-ért, és még Christensennél sem tisztázott, hogy mennyire tartunk rá igényt, de a dán maradna.
        Aináéknál ezt a nagy csalódást leginkább Miazga leigazolása válthatta ki, ő már csak azért sem lesz könnyen meggyőzhető, mert több ifi-BL győzelme van, mint ahányszor a ligában a padunkra leülhetett. Brownnak Hollandia nem igazán jött be, de őt még elloanozzuk pár évig szvsz. Kalas és Omeruo esélyesen mennek a süllyesztőbe. Solanke meg menni fog, ha nála ennyire kényes a dolog.

      • Posted 2016-04-25 15:27 0Likes
        by DannyfromtheShed

        „a Wolfsburg staffja annyit dobott rajta negyedév alatt.”
        Sztem amugy semmi garancia nincs arra, hogy ha nalunk marad es jatszik ugyan ilyen jo lenne.

        A nemet bajnoskagban, a Wolfsburgban konnyebb kibontakozni. Szabadabb a tamadojatek, nem a catenacciozas megy a meccsek 80%-an, free play van. Ebben konnyebben fejlodik, es a City is igy jatszik szoval, konnyen beilleszkedett. Sztem itt is jo lett volna, de kozel nem ilyen latvanyos. Nalunk meg Hazard is el tudott tunni meccsekre a buszozas miatt, pedig jo formaban volt, de foleg Joseval, mi mindig bealdoztuk a jatekot a nagy meccseken.

      • Posted 2016-04-25 18:22 0Likes
        by BlueCech01

        Ha ő marad, nyilván megkapja ugyanazt a szabad terepet, amit Fabre kapott egy sorral hátrább, és akkor nem Mikelnek és Oscarnak kell robotolva biztosítani a helyzetet hátrafutva, hanem Matic kap a tengelyébe még egy stabil, védekezőbb játékost.

      • Posted 2016-04-25 15:16 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ha Kevin itt marad es most dorombolne a kezdo ajtajan Rubennel kozel nem lenne ilyen szinten, mint amit a Wolfszal meg Cityvel elert. Ha elmegy nemetorszagba ugyanigy kolcsonbe, akkor jo lehetett volna mindenkinek, de ott tartani a padon vagy meg ott se, ahogy Jose tette semmi ertelme nem lett volna. Ha jovore Ruben nem jatszik folyamatosan ot is baszhatjuk, mint 100 masikat elotte.

      • Posted 2016-04-25 15:18 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Amugy meg egyaltalan nem az jon le a cikkbol, hogy azt sugallna Jose adta el. Ahogy irja is Jose azt mondta a kolyok mar dontott, el akar menni. Jose abban dontott, hogy nem jatszatja, es nyolvan kozolte a vezetessl, h ra nincs szuksege, ami egyet jelent az eladassal nyilvan, mivel a klubnak nem erdeke tartani vkit, aki nem jatszik.

  • Posted 2016-04-24 06:52 0Likes
    by kasata91

    Ezt a cserét valaki elmagyarázná nekem ?

  • Posted 2016-04-24 13:08 0Likes
    by Zenzo

    Nyilatkozatok a tegnapi meccs után:

    Hazard:

    ‘It’s been a while so I’m happy,’ Hazard said. ‘I’ve worked hard in the last month to be fit, I’m happy to be playing again and to be on the scoresheet. It’s good for me and the club.

    ‘They [the players] are with me and I like the support I have. It’s important to feel that you are in a good team with good guys.

    ‘We didn’t play well this season, everybody knows that. But now we have four games left to play and enjoy.’

    oké, ezzel nincs gond, ezt csak úgy jó olvasni, talán egyel könnyebben elhiszi az ember, hogy maradni, és nem távozni akar 😉
    De ami a lényeg, az ez:
    ‘We don’t want Tottenham to win the Premier League – the fans, the club and the players,’ 😀

    ***
    Fabragas:
    „At this stage of the season we just want to finish strongly and try to make the fans a little proud. ”
    Értem én, hogy ezt kell mondani, de érdekelne, hogy ezt a két dolgot (finish strongly és make fans proud) mégis hogyan gondolta :))

    • Posted 2016-04-24 13:11 0Likes
      by Endy919

      „Értem én, hogy ezt kell mondani, de érdekelne, hogy ezt a két dolgot (finish strongly és make fans proud) mégis hogyan gondolta :))”

      Megb*szunk mindenkit és a végén bajnokot csinálunk a rókákból.

      • Posted 2016-04-24 16:12 0Likes
        by Zenzo

        „Megb*szunk mindenkit ”
        eddig még csak oké, de nem kéne nyerni is? ;P

    • Posted 2016-04-24 13:15 0Likes
      by BlueCech01

      Ha a mi győzelmünkkel válik öfisöllé, hogy a Sunci kiesik, én büszke leszek.

      • Posted 2016-04-24 16:17 0Likes
        by Zenzo

        jó lenne, de nem dőlhet el ott. Az, hogy a Norwich-Sunderland-Newcastle trióból melyik kettő követi a Villát, csak az utolsó játéknapon dől el, bár nem számoltam utána, de kb. – 4 forduló van vissza, ők meg 1 pontot belül, pláne ha kitartanak most az X-szel az ágyúsok ellen.

      • Posted 2016-04-24 16:19 0Likes
        by Endy919

        Nem kérdés , Norwich-Sunderland duó megy a levesbe.

      • Posted 2016-04-24 16:20 0Likes
        by BlueCech01

        A Norwich-ot sajnálnám azért, szimpatikus kis csapat, de Castle-t annyira nem. Ott kicsit megőrült a tulaj, és az nemigen tesz jót a ligának.

      • Posted 2016-04-24 16:24 0Likes
        by Endy919

        Nekem a Nowrich nagyon sótlan csapat , egyáltalán nem hiányoznának , viszont a Szarkákat bírom. Szóval ez nálam nem kérdéses , hogy ki maradjon.

      • Posted 2016-04-24 16:40 0Likes
        by BlueCech01

        A szarkákat én is bírtam még a Shearer-es időkből, de amit az utóbbi időben csinálnak az lázadás a ligával szemben. Ugyanazt csinálják, mint a Sunci, csak egy fokkal nívósabb játékosokkal, de ettől még telehordják a PL-t hulladékokkal. Fogalmam sincs, hogy az utóbbi években hány Gouffrant, Cabellát, Riviére-t, de Jongot, Amalfitanót, Marveaux-t, Janmaat-ot hozattak ide, hogy egy fél idény után kitegyék vagy elküldjék őket. Én eltudom képzelni, hogy az edzőt totálisan és teljesen kihagyják az ablakokból, így nem csoda, hogy vesznek több 10 milliáért játékosokat, és mégis a kiesés ellen küzdenek kuporgatva a pontokat minden évben. Nekem nagyon nem hiányoznának így ebben a formában, egy Boroért bármikor adnám őket.
        A Norwich ezzel szemben egy szimpatikusabb kis csapat. Igaz, elég amatőr módon játszanak néha és kicsit ostobán, de teljesen ésszerűen igazolnak, a keret felét angolok adják ki, és a menedzserük is egy szárnyait bontogató, fiatal szakember. Nálam nem kérdés, hogy melyik hűsöljön kicsit.

      • Posted 2016-04-24 18:30 0Likes
        by Rammschein

        Szerintem az új kastély menjen… há’ nehogy már egy pincér „mentse” meg őket.

      • Posted 2016-04-24 23:16 0Likes
        by myheartisblue

        Én is így látom, unalmas már ez a beköszön a Norwich és kiesik. Őnekik a Champo a súlycsoportjuk és maradjanak is ott, mert egyszerűen semmi mutatós játékot nem nyomatnak PL-ben , még ha a szezon egyik legjobb meccsén nagyot is alkottak. Nathan Redmondom és max John Ruddy-n kívül senki érdemleges nincs abban a csapatban. A pozitívumuk tényleg csak az, hogy szép számmal vannak ott angolok.

      • Posted 2016-04-24 16:21 0Likes
        by BlueCech01

        Legalább egy 4-essel őket is haza kéne vágni, és akkor még egyszer utoljára boldog lennék. De szerintem ütni fognak minket sajnos.

    • Posted 2016-04-25 15:10 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Nekem az nem teszik, hogy a jovore nezve nem mondott semmit, sem arrol, hogy h all a klubhoz es ez a hallgatas sajnos pesszimistava tesz.
      Ha csak annyit mondott volna, hogy jovore odabaszunk.. De hat azzal azt mondta volna, h maradni akar.

  • Posted 2016-04-24 16:44 0Likes
    by BlueCech01

    Valencia are set to renew their interest in Chelsea midfielder John Obi Mikel this summer.
    Even if Valencia agree a deal with the Blues, to take the Nigerian midfielder to the Mestalla, Mikel’s £4 million-per-year wages could prove a stumbling block.

  • Posted 2016-04-24 17:15 0Likes
    by BlueCech01

    20 YEARS AGO: Eidur Gudjohnsen made his Iceland debut, replacing his father! What a career he has had in the game!

  • Posted 2016-04-24 17:46 0Likes
    by Endy919

    Nem nagyon hiányzik a Leicesternek Vardy 😀

    • Posted 2016-04-24 19:19 0Likes
      by gorkaf78

      Mekkora lenne, ha jövő héten elpáholnánk a Csirkéket, ezzel kvázi bajnokká téve a Leicestert…

      • Posted 2016-04-24 19:20 0Likes
        by Endy919

        Dupla öröm lenne . Leicester bajnok és a Csirkéket ismét általunk esnek pofára.

  • Posted 2016-04-25 09:47 0Likes
    by kasata91

    Már Cech is csak röhög azokon akik szerint sikerül egyet előre lépni a negyedik helyről 😀

  • Posted 2016-04-25 16:59 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Fasza, ugy nez ki Mats Hummels-t is termeszetesen a Bayern rabolja le a Dortmundtol…

    • Posted 2016-04-25 17:02 0Likes
      by myheartisblue

      Hát ez elég demotiváló.

      • Posted 2016-04-25 17:29 0Likes
        by Endy919

        Talán azt vártátok , hogy hozzánk jön ?:D

    • Posted 2016-04-25 19:31 0Likes
      by WudigessBoi

      Mondjuk ott nevelkedett és először még csak kölcsönbe került onnan a Dortmundba. Ettől függetlenül nem hiányozna ez a transzfer.

    • Posted 2016-04-25 19:49 0Likes
      by BlueCech01

      Ezért is nem értem azokat, akik a Dortmund módszereit úgy istenítik.
      Félre ne értsetek, hatalmas munka és hozzáértés kell ahhoz, hogy ilyen költségvetésből kihozzanak egy világszinten top10-es csapatot, de hosszútávon nagyon visszás a dolog. Ha van egy pénzes „nagy testvér” a környezetedben, az kiszipolyoz. Lehet nem 1, nem 2, hanem 3-4-5 év alatt, de végül te fogod táplálni a legnagyobb riválisod, akik pénzre váltják a scoutok, nevelők, edzők elképesztő munkáját. Ezt talán egyedül úgy lehet ilyen visszahatás nélkül megcsinálni, ha te vagy a térség jelenkori „uralkodója”, mint a Porto. Angliában lehetetlen, hogy bárki ezt így összehozza.

      • Posted 2016-04-25 22:30 0Likes
        by gorkaf78

        Elolvastam amit leírtál, de nem nagyon értem… mi is a gond a Dortmunddal? Anyagi oldalról nézve közel nincsenek egy szinten a Bayern-nel, tehát esélyük sincs arra, hogy versenyezzenek mind fizetés, v. igazolások terén. Ők ezt tudják tenni, hogy vesznek egy noname spílert, (lásd pl. Lewandowski) és felfuttatják. Aztán ha nagyon jó, akkor kénytelenek eladni. A Bayern meg ugye az egyik leggazdagabb klub a világon, és azt vesz meg, akit akar…

      • Posted 2016-04-25 22:53 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem is Dortmundról beszéltem első sorban, mint oldalról, hanem azokról, akik a Dortmundban és módszereikben látják az újítót, hogy mennyire nem kell nagy pénz, olajmilliárd, klasszisvétel, perezmaffia ahhoz, hogy egy csapat nagy és sikeres legyen.
        De mint látjuk, hosszú távon nem hogy nem vezet sikerhez ez a módszer, de ők lettek a pénzes csapat legfőbb kennelje.

  • Posted 2016-04-25 18:14 0Likes
    by BlueCech01
    • Posted 2016-04-25 19:23 0Likes
      by Endy919

      És Rami eligazolása még a listára sem került. Úgy gondolom , hogy ezt a sokkot még nem sikerült feldolgozni Angliának és titokban remélik , hogy vicc az egész.

      • Posted 2016-04-25 19:38 0Likes
        by BlueCech01

        Carroll mesterhármasát sem emésztették meg sokan.

  • Posted 2016-04-25 19:42 0Likes
    by BlueCech01

    Hehe, meg is van Solanke lépése:
    50k font hetente, vagy eligazol.
    Meg kell hagyni, van esze, mert ha a vezetőség megad neki ennyit, akkor nyilván nem tehetik őt úgy margóra, mint tették eddig az ifiket, egyértelműen megváltja a helyét a 18-as keretbe. Ha pedig elutasítják a feltételeit, akkor úgy léphet le, hogy a háta mögött van egy elég jó holland idény, amivel eléggé felsrófolta a reputációját 18 évesen. Gondolom ő is látta, hogy milyen loan-széria várna rá még 1-2 évig, és inkább radikálisan akar erre lépni. Vagy keményen a klubhoz csatolja magát, vagy lelép. Nem ezt várná az ember egy saját nevelésű játékostól, de amellett, hogy okos húzás, a vezetőség magának köszönhető az ilyen reakciókat.

    • Posted 2016-04-25 21:56 0Likes
      by Endy919

      Szóval távozik.
      1000000% , hogy egy 18 éves srácból nem lesz 2. számú támadó. 3.is necces lenne ilyen fiatalon.

      Akkor lehet esélye , ha Digó Tóni 2 csatáros alakzatra épitene. De ezt is kétlem.

    • Posted 2016-04-25 22:36 0Likes
      by gorkaf78

      Azért hasra ne essünk már egy 24 meccs / 7 gól teljesítménytől a holland bajnokságban… ha rúgott volna 15-20 gólt, még valahol megérteném azt, hogy ennyi pénzt akar.

      • Posted 2016-04-25 22:40 0Likes
        by kasata91

        Mellé téve hogy Bamford vagy Lukaku hol és mit tett le kölcsönben, akkor akár kussban is maradhatna ezzel a teljesítménnyel.

      • Posted 2016-04-25 22:50 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Mind a ketten óriási karriert is futottak be vele nálunk.

      • Posted 2016-04-25 22:59 0Likes
        by kasata91

        Pont ezért nem értem mire van ilyen igénye.

      • Posted 2016-04-25 23:01 0Likes
        by Zenzo

        mint fentebb is írtam, ez elég egyszerű: angol és fiatal. Ráadásul csatárínség idején.

      • Posted 2016-04-25 23:06 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Mert nem akar Bamfordi utat bejárni, 21 évesen a második osztály legjobbja lett, simán befért volna néhány PL csapatba ha eladatja magát, vagy helyett kér a Chelseaben. Most belement egy rossz kölcsönbe, és bizony 2-3 év lesz neki visszadolgozni magát PL közelébe, már ha sikerül neki egyáltalán, mert ha lesz vevője kétlem, hogy mi megtartanánk. Ha a játékos szemszögét nézzük teljesen okos lépés volt ez Solanketól.

      • Posted 2016-04-25 23:13 0Likes
        by gorkaf78

        De sztem sokat nem fog vele elérni, mert nem hiszem, hogy a board ebbe belemegy. Gondolj bele, akkor az összes angol fiatal, aki tud két egyeneset rúgni a labdába, hasonló igényekkel állna elő… Persze értem amit Zenzo ír, hogy szükség lehet rájuk, mert angolok, de zsarolni tuti nem hagynám magam a vezetőség helyében…

      • Posted 2016-04-25 23:14 0Likes
        by Zenzo

        de ez nem zsarolás, erről szól a business játékos+ügynök vs klubok. Kér valamit, adna valamit a klub, szerencsés esetben félúton találkoznak.

      • Posted 2016-04-25 23:18 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Nem feltétlen az a célja, hogy megkapja, ezzel teszteli mennyit ér a klubnak. Ha nem lát neki a Chelsea nagy jövőt kénytelen lesz elengedni, kérője meg lesz. Sajnos ismerve a klub eddigi játékos politikáját illetve látva a mai fiatal játékosok igényeit, teljesen érthető döntés. Lehet nem szimpatikus, de gondolom nem akar ő is a levesbe kerülni.

      • Posted 2016-04-26 13:38 0Likes
        by kasata91

        Ha 1 éve ugyanezt meglépi a MU-nál Rashford, vajon hányan ismernék most?

      • Posted 2016-04-26 13:43 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha Rashford Chelsea fiatal lenne, hányan ismernék a nevét most? 🙂
        Szerencséje volt, hogy LVG bátran nyúl a fiatalokhoz, és hogy lényegében nincs értelmes ellenfele a posztjára a MUnál.

      • Posted 2016-04-26 14:05 0Likes
        by Zenzo

        „LVG bátran nyúl a fiatalokhoz”

        Azért a „bátorság” és a „nincs más” között van ám szakadék bőven, szóval itt kb a mondatod második fele a valós 😛

      • Posted 2016-04-26 14:12 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Jogos-jogos, de azért vannak akik előtúrnak még ilyenkor is egy Patot a szemetesből, saját fiatal helyett.

      • Posted 2016-04-26 22:43 0Likes
        by Zenzo

        Értem én, hogy célozgatsz, de mire isss, mire isss… :)))

        amúgy függetlenül a hülye döntéstől, ettől még mi is a fiatalokhoz nyúltunk, persze nem wengeri v perverz szinten, de Traoré 2x annyit játszott, mint Pato, és majdnem annyit, mint Remy.

      • Posted 2016-04-25 22:44 0Likes
        by BlueCech01

        Szvsz nem is azért akarja, hogy megadják neki, hanem azért, mert már eleve kifelé áll, és vagy helyet akar a keretben, vagy lelépni. Ha megadják neki, akkor már kénytelenek lesznek játszatni is, ha meg nem és elhessegetik, akkor dobbant egy mérsékeltebb csapatba. Szerintem ezzel nincs más célja, mint elkerülni azt, ami a legtöbb társa sorsa volt, hogy egy ilyen kölcsönadási spirálban csessze el a fejlődésének állomásait.

      • Posted 2016-04-25 22:46 0Likes
        by Zenzo

        Némileg függetlenül ettől a dologtól, ami vagy igaz, vagy nem: Solanke (meg a banda többi tagja) egyértelmű ár- és igénytízszerező skillje az, hogy fiatal és angol.

        Nézd meg, mennyit adtak egy Shawért Manchesterben… de még egy PL-ben szinte nullkilométeres Bertrandot mi is elpasszoltunk egy tizesért (most a döntés okosságát ne firtassuk).

        A Chelsea kerete is erősen híján van honi játékosoknak, és JT meg Cahill kikopásával szépen lassan a HG-szintünk is veszélybe kerül. Ezt azért nem árt figyelembe venni. Mert vagy adunk heti 50K-t egy itt nevelődött Solankénak, Rubennek, Ainának, stb, vagy vehetünk 50milláért Stonesokat. Hmmm, dilemma, dilemma… (?)

      • Posted 2016-04-25 22:50 0Likes
        by BlueCech01

        Mondjuk Bertrand szerintem pont nem jó példa. BL és EL győztesen szerintem bármelyik falábú angol fiatalt eltudnánk passzolni egy tízesért.

      • Posted 2016-04-25 22:55 0Likes
        by Zenzo

        De nem BL- és/vagy EL-re hajtó csapatok licitáltak érte (nem véletlenül… Huth is PL győztes, mégsem kellett senkinek, aztán most meg dupláz majd a Leicesterrel, csak ebben tényleg része is lesz), szóval ez nem feltétlen skill, 25 évesen meg csak DD fiatal, de egy angol nem nagyon.

      • Posted 2016-04-25 23:07 0Likes
        by BlueCech01

        A Pl nyilván más, nem vethető egybe a nemzetközi sikerekkel. Nem is hiába, mert ezzel az sejtetődik, hogy az adott plajának van elképzelése arról, hogy mi is az a nemzetközi torna, ergo van benne gyakorlata, belekóstolt már a heti 2 meccsbe, szokta az utazásokat, egyes országok klímáit és etc. Ez meg dob az árán, amit olyan teameknek is le kell tenni, akik nem nemzetközi appra hajtanak.
        Berti meg még 24 sem volt emlékeim szerintem, amikor a Soton kölcsönvette, ergo még fiatalabb volt mondható.

      • Posted 2016-04-25 23:22 0Likes
        by Zenzo

        heti kétmecces terhelés? Hány ilyen hetet is tolt le börti? 🙂
        Igen, az árán tuti tolt kb +2M-t az, hogy lenyomott egy BL döntőt, de ahogyan ez nem volt elég arra, hogy itt kerettag legyen, úgy nem volt elég sok másra sem. Szépen mutat a CV-ben, de Bertrand a BL döntő mellett kb 5 PL meccset tolt le. A kövi szezonban némileg többet, de hogy nagyon szokott volna a kettős terheléshez, az minimum túlzás.

      • Posted 2016-04-26 08:37 0Likes
        by BlueCech01

        A BL-döntő egy dolog, de az EL-ben is emlékeim szerint alapember volt, ahol azért a csütörtök-hétvége kettős még egy fokkal kellemetlenebb is volt.
        Azt meg senki nem mondta, hogy nagyon hozzászokott volna, csak hogy van benne tapasztalata. Ha csak egy ilyen idényt lehúzott valahol, már jobban viseli el terhelésként azt, ha a csapat esetleg bejut az EL-be, mint egy PL-ben rutinos, de a nemzetközi meccsektől totál idegen riválisa.
        És ha úgy számoljuk, hogy az árán tol a BL-döntő, a nemzetisége és a nemzetközi tapasztalat, akkor alapból mindez már olyan +6 millió.

      • Posted 2016-04-26 09:43 0Likes
        by Zenzo

        „És ha úgy számoljuk, hogy az árán tol a BL-döntő, a nemzetisége és a nemzetközi tapasztalat, akkor alapból mindez már olyan +6 millió.”
        Nem, az már nem hat milla, hanem a teljes ár 🙂

      • Posted 2016-04-25 22:56 0Likes
        by gorkaf78

        Nekem a módszere nem tetszik, már ha tényleg igaz, hogy 50 k/hét vagy lelép. Azért akár angol, akár nem, mégsem egy Messi 2, hogy ő diktáljon. Nehogy végül a befőtt eltegye a nagymamát…

      • Posted 2016-04-25 22:59 0Likes
        by Zenzo

        megismétlem, én ezt a „heti 50K” vitától függetlenül mondtam. Tetszik vagy sem, most nagyon fel fog értékelődni minden HG, főleg angol és fiatal a Chelsea számára, de más számára is a top csapatok közül. Márpedig az U21 és a kölcsönszekció nálunk most tele van ilyen szempontból valid játékosokkal – és itt bizony ők is diktálni fognak, nem csak a klub.

      • Posted 2016-04-25 23:00 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Falcao 140et keress, de még Pedro is 100-at, ezekután annyira nem vészes összeg, igaz fiatal mércével már annyira nem kicsi. (Kenedy 5k, Traoré 10k)

      • Posted 2016-04-25 23:06 0Likes
        by gorkaf78

        Azért az általad említett két csóka letett már egy-két dolgot az asztalra, igaz nem nálunk. 😀

      • Posted 2016-04-25 23:11 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Falcao 3 évből két évet orvosok keze alatt töltött, vagy épp az United padján várta, hogy beálljon szenvedni, azért így nézve az a 140 több, mint érthetetlen. De Pedro is úgy ki volt égve, hogy a Sandro/Munir páros is elöbb kapott lehetőséget nála, erre nálunk a klub legjobban keresői közé került, na ne már.

      • Posted 2016-04-25 23:19 0Likes
        by gorkaf78

        Persze, igazad van, hogy ők sem érték meg a pénzüket, de azért mégiscsak más, amikor 18 éves nyikhajok követelőznek a semmire. Ha ilyen fiatalon ennyit akar keresni közel zéró eddigi teljesítménnyel, mi lesz akkor, ha esetleg lő is egy-két gólt a PL-ben? Nekem ez a stílus nem tetszik…

      • Posted 2016-04-25 23:23 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Finoman szólva nekem sem szimpatikus ez a viselkedés, nem amellett próbálok érvelni, hogy példamutató amit csinál, hanem hogy nem véletlen.

      • Posted 2016-04-25 23:28 0Likes
        by Zenzo

        (továbbra is onnan indulva, hogy ez vagy igaz, vagy nem)
        Ha valós is a kérés, hát, nem ez a legszimpatikusabb húzás egy ifitől, de ne felejtsük el, hogy egy játékos két dologra tud alkudni: játékidőre és pénzre. Utóbbira könnyebb… sokkal hülyébben mutatna, ha azt mondaná, hogy heti 10K, de kérek 300 kupapercet, meg 1200 PL percet… 🙂 azt meg te sem gondolhatod komolyan, hogy ölbetett kézzel várja, hogy a Chelsea aktuális edzője behívja a padra a nagykeretbe, hátha épp ahhoz van kedve 🙂 olajozni kell a gépet mindig, meg amúgy is jól lemérhető, hogy mennyire taksál a klub.

      • Posted 2016-04-25 23:17 0Likes
        by Zenzo

        értem én, hogy próbálsz logikát vinni a dologba, de ezt te is tudod, hogy nem lehet így mérni. Egy nálunk mindent megnyert Brana nézd meg, mennyit keres pölö… a fizuk ritkán állnak egyenes arányban bármilyen teljesítménnyel. Hazard is a „semmire” lett nálunk az akkor legjobban fizetett játékos, miközben még akkor JT-k meg Lampardok rohangásztak a ződkockában.

  • Posted 2016-04-25 22:48 0Likes
    by myheartisblue

    Fichajes : Conte Has told his chelsea board to reject all offers for Cuardado this summer

    Napasztmek, szinten leszünk.

    • Posted 2016-04-25 22:51 0Likes
      by Zenzo

      mekkora meccset ment pedig a hétvégén, figyeltétek? 🙂 Beállt csereként, majd csinált egy tizenegyest. Szerintem azóta is a kólákat fizetgeti Buffonnak, hogy megfogta a büntetőt 🙂

      Viccet félre téve, ha valaki tudja használni, nem biztos, hogy rossz fegyver a quad.

      • Posted 2016-04-25 22:55 0Likes
        by myheartisblue

        Igen tudom,lehet Conte is tudná. De emlékszem, miket művelt PL-ben és az rossz helyre telepített taposóakna volt, ezért igencsak szkeptikus vagyok vele szemben. Juveben is néha kifogja az élete meccsét, lásd Bayern ellen, utána meg hajlamos nem h.eltűnni, hanem egy kész negatív pólusként működni.

      • Posted 2016-04-25 23:06 0Likes
        by Endy919

        Juvéban eddig kifejezetten jó szezont fut. Nem nagyon bírom , de ha ezt a szintet tudná hozni , maradhat.

  • Posted 2016-04-25 22:51 0Likes
    by BlueCech01

    Pulis-magic.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com