Nem jó, nem elég

1217 nem jó, nem elég1Gondolom mindenki járt már úgy, hogy egy egysörös estéből vad tivornya lett. Nos, ez a poszt most Leicester meccshírnek indult, de aztán kinőtte magát (ebből következik, hogy ezt a részt csak a végén írtam hozzá). Ennek oka, hogy nem volt kedvem a meccsről gondolkodni, mert már fáraszt, hogy ugyanazokat kell elővennem, mint a korábbi vereségek és gyenge foci után annyiszor. Aztán pont ez a problematika késztetett arra, hogy egy kicsit nagyobb távlatból szemlélődve értékeljem a kulimászt. Ez következik alább.

Sajnos már a vak is látja, hogy amit és ahogy a pályára teszünk, az nem jó és nem is elég. Tulajdonképpen univerzálé, hogy minden úgynevezett kultúrának – legyen az civilizáció, divatirányzat vagy zenei stílus – van egy virágzó, prosperáló időszaka, egy zenitje és egy lezáró, hanyatlási fázisa. Nincs ez másképp a futball világában sem, ezért sincsenek örökké csúcson lévő csapatok: előbb-utóbb mindenkinek leáldozik, legyen az Aranycsapat, csoda Barca vagy akárki más. A dolog kvintesszenciája az, ki hogyan reagál a fájó elmúlásra. A nagyok/rátermettek kitalálnak és megvalósítanak valami mást, ami szerencsés esetben még jobb is lehet: átalakítják a struktúrát, többletfeladatokkal látnak el játékosokat, miazmás. A másik irány a kényelmeseké/csökönyösöké: vagyis azoké, akik nem akarnak vagy nem tudnak változtatni, akik szerint ha tegnap működött, holnap is fog.

Középkezdéshez kullogásban már megvan a rutinunk
Középkezdéshez kullogásban már megvan a rutinunk

Mi sajnos utóbbi utat tapossuk hosszú, kínkeserves hónapok óta. Persze ez is relatív, hiszen lehet azt mondani, hogy Fabregas vagy Pedro ki-berakosgatása a változtatni akarás és tudás megtestesülése. Oké, de én nem ebben mérem a megújhodást, és nem is abban, hogy hátrányban védő helyett csatárt hozunk be, mert kell a gól. Ha ezek a megoldások ülnének, nyilván azt harsognám, mekkora stratéga ez a José, volt töke padra vágni X-et és Y-t, meg hogy bejöttek a rizikós cseréi. De mivel nem ez történik – ami logikus, tekintve, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség számít (mindjárt kifejtem) –, mindez számomra már nem több szánalmas vergődésnél.

Az edző feladata, hogy megalkossa a taktikát, s helyére tegyen benne minden szereplőt. Tudja mindenki, mi a dolga, mikor hová mozogjon, mikor mi a forgatókönyv. A játékos reszortja pedig az, hogy mindezt legjobb tudása szerint megvalósítsa. Ha a két fél egy nyelvet beszél, akkor abból – nem meglepő módon – szép és előre mutató dolgok fognak kisülni. Nem új az sem, hogyha hiányzik az úgymond kémia (mert az edző nem tette képessé játékosait bizonyos helyzetek megoldására, esetleg mert a srácok töredékét valósítják meg az előzetesen megbeszélteknek), akkor ott jön a hanyatlás.

Napjaink Chelsea-jében azt látom, hogy a játékosok készségeik és képességeik töredékét produkálják a pályán. Nem csak a nagy dolgok és az áttörés hiányzik ugyanis. Futni, embert fogni, pontosan passzolni, tíz méterről kaput találni ezen a szinten tudni kell. Ezt nem Mourinho fogja megtanítani és nem is taktika-függő, hogy nem állva várom, ahogy az ellenfél felugrik mellettem, vagy hogy nem a háta mögé passzolok tíz méterről. Az is érződik ugyanakkor, hogy itt taktikában nem bővült a repertoár az utóbbi időben. José csökönyössége és egója lelóg a térképről, ehhez nem kellenek műszerek. Nyilván ha megy a szekér, könnyű őt és a kinyilatkozásait követni, viszont ez a karakter jól láthatóan nem segít kitolni a gödörből a karavánt. Ilyen szituációkban az „együtt sírtok, együtt nevetek” attitűd a legutolsó, ami működik, hiszen erre valahol természetes reakció, hogy a játékosok nem hajlandók magukra vállalni minden trét.

Mourinho páratlan sikereinek fundamentuma az volt, hogy atyaként, illetve mesterként tekintettek rá játékosai, s olykor bizony akár vakon is követték. Ez a karizma, ami ha lepereg, új helyzetet teremt. Itt utalnék vissza a kultúrák harmadik, hanyatló fázisára: José úgy tűnik, félrekezelte a válságot, frusztrációját és kétségbeesését úgy vezette le, hogy megmart olyanokat, akiket nem kellett volna és akik erre nem szolgáltak feltétlen rá (vagy nem úgy). Nem tudni pontosan, milyen a nexus menedzserünk és a játékosok között, de van egy olyan sejtésem, hogy rengeteg titok, kétely, undor és gyűlölet koncentrálódik abban az öltözőben.

Méltattuk már a portugált nem keveset azért, mert kíméletlenül profi és sikerorientált karakter. Leült egy kispadra és szűk határidőkön belül hozta az eredményeket. Megkérte az árát, költött is bőven, de összerakta a csapatát, ami utána utat tört magának a csúcsra. Nem papolt filozófiákról, nem építkezett vagy kísérletezett évekig, hanem hozta, amit ígért. Kimaxolta, ami volt az adott rendszerben. A „hogyantovább” viszont láthatóan nem megy neki. Mintha egy receptjét ismerné a sikernek. De olykor bizony a válságmenedzsmentet és a konszolidációt rendelik a vendégek.

A nagyon akaró Costa
A nagyon akaró Costa

A játékosokkal pedig „mindössze” annyi a probléma, hogy szép lassan megundorodtam már a jó részüktől. Konkrétan remélem, hogy jó részük nem kap Eb-meghívót. A probléma nyilván bennem is van, de a lélektelen játékuk és a félamatőr megoldásaik kiölték belőlem azt a fajta rajongást, ami azért mégis csak a szurkolói lét alapja. Mindig is kötődtem csapatom játékosaihoz: csodáltam cseleiket és góljaikat, örültem sikereiknek, megsirattam távozásukat. Életem részévé váltak Wise-ostul, Di Matteo-stul, Hasselbainkestül, Joe Cole-ostul Lampardostul. Ezt nem érzem most, hála Ivanovics tessék-lássék emberfogásainak, Fabregas flegma labdaeladásainak, Oscar üres tekintetének, valamint Costa hol alattomos, hol picsogó, összességében meccsről meccsre tenyérbe mászó stílusának hála. Felőlem bármelyikük mehetne már januárban, csak régi szép emlékeim vannak róluk, frissek nem igazán. Nekik is szól, hogy nem csak bajnoki címért lehet és kell küzdeni, hanem egy újonc legyőzéséért vagy a kiesőzóna elhagyásáért bizony. Lehet, hogy büdös, de a nagy részét mégis csak ők szarták oda.

A nagy tyúk-tojás dilemma megfejtéséhez nyilván nincsenek információim. Nem tudom, miért van lejtmenetben a csapat, pontosan miért árnyéka mindenki önmagának, ki kire dühös, honnan indult, merre tart, mikor lesz vége… Nem is válaszokat akarok igazán, hanem változást. Nem a régi lemezt, hanem valami újat. Nem a címekért szurkol itt egyikünk se meccsről meccsre, nem a bajnoki, de még csak nem is a BL álmainkat törte szét a Leicester hétfőn. A minket legyőzőkben alapvetően az a közös, hogy felkészültek belőlünk, kihúzták csapatunk méregfogait, emellett a mieinknél magasabb szinten valósították meg azokat az alapvetéseket, amikről ez a játék szól. Legutóbb a Leicester előtt kellett fejet hajtanunk (a Rókák nálam messze a legszimpatikusabb gárda nem csak a dobogón, de a felsőházban is, szóval volt egy kis öröm az ürömben hétfőn), nem csináltak semmi extrát, de a játékosaik elvégezték a rájuk kiszabott melót: Morgan levette a pályáról Costát, Kanté labdákat szerzett, Vardy belőtte a ziccerét. Ennyi viszont elég is a sikerhez, hiszen a mieinktől ennyire sem telik. A védőink nem fognak embert, a középpályánkon átrobognak, a támadók pedig ötlettelenül passzolgatnak horizontálisan párat labdavesztésig. Nem ér annyit, hogy lecsekkoljam, de a sikeres cselek számát és a megnyert párharcok arányát is a béka segge alá tippelem, márpedig mindkét mutató jól fejezi ki egy gárda életképességét.

Most két, szigorúan csak nyerhetőnek mondható mérkőzés következik: Sunderland, majd Watford – mindkettő otthon. Igen ám, de a Szundi megtréfált már minket párszor az utóbbi években (pedig akkor sem volt jó csapatuk), példának okáért ők vették el José hazai veretlenségét tavalyelőtt (amikor az még jelentett valamit), a Lódarazsak meg újonc létükre a középmezőny felső részébe kúsztak föl a surranó pályán. Szóval csak óvatosan az elvárásokkal, nem vagyunk már abban a helyzetben… Azért továbbra is Blue Is The Colour!

210 Comments

  • Posted 2015-12-17 15:45 0Likes
    by Blue One

    Ez valami rossz vicc ugye? 🙁

    BREAKING: Jose Mourinho has been sacked by Chelsea.

    Via:
    French Canal+
    BBC
    InfoSport+

    • Posted 2015-12-17 15:59 0Likes
      by lamps8

      nem, viccnek nem vicc. rossznak sem rossz. de azért szomorú.

      • Posted 2015-12-17 16:05 0Likes
        by BlueCech01

        Majd akkor lesz rossz, ha bejelentik, hogy Juande Ramos vagy ‘Arry veszi át a csapatot májusig.

      • Posted 2015-12-17 16:43 0Likes
        by lamps8

        bízok Hiddinkben.

      • Posted 2015-12-17 16:53 0Likes
        by Rammschein

        Az sem fogja megváltani a világot… ilyen csapattal?….

      • Posted 2015-12-17 16:54 0Likes
        by BlueCech01

        Hiddinket mindig bedobják, ha kivágunk egy edzőt, mióta kupát nyert.

    • Posted 2015-12-17 16:14 0Likes
      by Zenzo

      a .com le van fagyva, szerintem épp látogatási rekordot dönt. Tekintve, hogy a sky is lehozta már meg mindenki is, támadja mindenki a hivatalos oldalt, hogy akkor most mi van. Nekem utoljára negyed órája sikerült megnyitni, akkor még semmi nem volt ott.

      • Posted 2015-12-17 16:18 0Likes
        by BlueCech01

        TalkChelsea.net

        Chelsea Football Club and Jose Mourinho have today parted company by mutual consent.

        Thanks for everything Jose ?

  • Posted 2015-12-17 16:14 0Likes
    by Frenky54

    Mondjuk a skysport is ezt írja:

    Jose Mourinho sacked by Chelsea for a second time

  • Posted 2015-12-17 16:16 0Likes
    by Zenzo

    Hivatalos… most került fel a .com-ra a club statement.

    http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/12/club-statement.html

    • Posted 2015-12-17 16:19 0Likes
      by ktomi93

      Szerintem én sírok 🙁 Mondjuk a miért pont mostot még nem igazán értem.

    • Posted 2015-12-17 16:30 0Likes
      by Zenzo

      egyébként ez azért nice:

      „The club wishes to make clear Jose leaves us on good terms and will always remain a much-loved, respected and significant figure at Chelsea.”

      nyilván JM a legboldogabb, jah… vigyorogva és pacsizva ment ki, mi? Hát..

      • Posted 2015-12-17 16:54 0Likes
        by Rammschein

        …asszem annak a 40 misinek sem fog teljesen tisztán annyira örülni, mert valszeg sokkal boldogabb lett volna, ha megy az amit elképzelt…

  • Posted 2015-12-17 16:18 0Likes
    by Sir Idemitirjak
  • Posted 2015-12-17 16:20 0Likes
    by viktor

    Na ezt nagyon nem szerettem volna megélni. Őszinte szomorúsággal tőlt el a dolog. Amikor idejött, akkor meg voltam győződve hogy a lehető legjobb ember az edzőnk. Még a mostani eredmények után is ezt gondolom/gondoltam. Most megint évekig!!!! kereshetjük a megfelelő embert. Aztán ha lesz néhány szar meccs, ne adj isten egy hosszabb időszak oszt megy a levesbe. Nem lesz itt jó, világverő csapatunk….áh

  • Posted 2015-12-17 16:24 0Likes
    by Zenzo

    Eléggé döbbenten és értetlenül állok a dolog előtt. Nagyjából ismeritek a véleményem, de azért még egyszer, utoljára: szerintem a klub másodjára is elkövette a legnagyobb baromságot, amit lehetett.

    • Posted 2015-12-17 16:31 0Likes
      by babence

      teljesen egyetértek, és valami mazochista módon azt kívánom, hogy a csapat muzsikáljon továbbra is ugyanilyen vállalhatatlanul, mint eddig, bárki is legyen az új edző, hogy rájöjjön a nagyvilág, mekkora hibát követett el a klub.

      • Posted 2015-12-17 16:33 0Likes
        by Zenzo

        mondjuk azért ezzel a húzással nem csinált magából kis hülyét megint a board.. ezért teljességgel felesleges volt 1-1,5 hónapja kaparni és letenni a kreditet José mellett. Sosem a hosszútávú terveink véghezviteléről voltunk híresek, pláne nem az Abra érában, de azért ez így elég kommersz összességében.

      • Posted 2015-12-17 16:45 0Likes
        by lamps8

        de miért lett volna felesleges? már akkor is mélyponton voltunk, adtak neki még időt, semmi nem változott. az öltözői hangulatot pedig nem ismerjük.

      • Posted 2015-12-17 16:50 0Likes
        by Zenzo

        azért, mert azt hangoztatták, hogy 2013-ban elindultunk egy úton, és az az újjászerveződés, amit JM-mel képzelnek el, és kitartanak emellett az elképzelés mellett. Hát, jó sokáig ment…

      • Posted 2015-12-17 17:01 0Likes
        by Rammschein

        Nem azért, de a boad tagjai is elég furán nyilatkoznak… eddig folyton a hosszútávot nyomatták, de abból évek óta semmit nem látunk…

    • Posted 2015-12-17 16:34 0Likes
      by Sirappa

      Chelsea az a típusú szerető, akit gyűlőlve imádsz és megvetve függsz tőle. És ebből a csodálatos dinamikából fakadóan történhet meg az, hogy állandóan úgy viselkedik, hogy próbára tegye türelmedet és kitartásodat. Csipőből telibeszarja bárminemű véleményedet vagy érzésedet és mint kóbor tornádó a város közepén, szempillantás alatt elpusztít…

      • Posted 2015-12-17 17:04 0Likes
        by Rammschein

        Hű, ezt baromi jól leírtad. 🙂

  • Posted 2015-12-17 16:33 0Likes
    by IronRock

    Lassan már könyvet írhattok „Life after José” címmel. 🙂 De az azért érdekes, hogy a legnagyobb nemzetközi sikereiteket pont nem vele értétek el. Tőlünk hamarosan kirúgják a Dagadt Pincért, mehet hozzátok megint tűzoltónak, hátha nyertek vele BL-t. Mi tuti semmit nem fogunk vele.

    • Posted 2015-12-17 16:36 0Likes
      by Zenzo

      a könyv címe, amit serényen gépelnek a boardnál, az a „how to live without longterm thinking”.

      Lehet, hogy nem „vele” értük el, de lényegében a csapatával és a taktikájával. Mert azt a BL-t inkább nyerte meg Lampard, Drogba, Cech és Terry, mint RDM.

      • Posted 2015-12-17 16:41 0Likes
        by IronRock

        Ne aggódj, ez a Real-nál is alapmű. Egyébként amikor 2012-ben BL-t nyertetek és egy év múlva EL-t, az már messze nem José csapata volt, ő közel 5 éve nem volt akkor már a Chelsea-nél. Volt ott Scolari (muhaha), Ancelotti, Hiddink, Di Matteo, a Pincér stb. A taktika se az volt, ahhoz Josénak már nem volt köze. És a következőhöz se lesz, mert kb. 3-4 évig megint nem fog feltűnni nálatok.

      • Posted 2015-12-17 16:45 0Likes
        by Zenzo

        JM után többnyire azok az edzők tudtak sikeresek lenni, akik feladva saját terveiket visszatértek a JM féle alapokhoz: így maxolta ki Hiddink a Scolari utáni szezont, és RDM is az AVB utánit. Kilóg a sorból a digó, mert ő tényleg nem a JM féle taktikával tudott nyerni, illetve FSW, de ő egy EL-t hozott, mert neki ott Torres tudott gólokat lőni.

  • Posted 2015-12-17 16:37 0Likes
    by BlueCech01

    Igazság szerint ismét csak azt tudom mondani, speechless. Mélyebb gondolataimat inkább egy lélektani poszt formájában küldeném a hétvégén, hétfőn.
    Mindenesetre Abrát most nem lehet okolni. Egy helyen sem tűrnének el ilyen mélységeket, ennyi negatív rekordot és ilyen merev stagnálást a fekáliában.
    Az ész és a szív vitázik megint egymással, de fülek nincsenek, hogy az érveket is hallják.

    Ha már idáig jutottunk, akkor jöjjön Hiddink, ha nem jön, akkor Yakin. Másokat annyira nem várok szeretettel.
    Most már csak azért lehet aggódni, hogy nehogy megint valami „legendát” hozzanak Mou helyére. Ramos, BR, Moyes, Arry… a lehetőségek tárháza végtelen.

    A gárda történelmi mélyponton, az edzőlegendát kivágtuk(valószínűleg utoljára), csapategység nincs, mentálisan mindenki nulla és 1 pontra állunk a kiesőhelytől.
    Hideg tél elé nézünk.

    • Posted 2015-12-17 17:01 0Likes
      by ktomi93

      Tavalyi Dortmund. Ott végig kitartottak.

      • Posted 2015-12-17 17:10 0Likes
        by BlueCech01

        Meg merem kockáztatni, hogy a Dortmund a focitörténelem legvízzelfőzőbb nagy csapata. Ők valóbban kitartottak Klopp mellett, de neki a munkáját rengeteg önhibáján kívüli tényező akadályozta. A sztárok egy része lépett, a másik szinte végig sérült volt, a harmadik meg éppen azon dolgozott, hogy újra felépítse magát. Ha nálunk is így lett volna, biztosra veszem, hogy mi sem adjuk ki Mou útját már féltávnál.

      • Posted 2015-12-17 17:13 0Likes
        by Rammschein

        Meg mondjuk a Dortmundnál nincs is orosz oligarcha tulajban asszem, se arab… ellenben vazze, ami hangulat abban a stadionban van… na olyan ritkán van nálunk…

      • Posted 2015-12-17 17:14 0Likes
        by Zenzo

        „biztosra veszem, hogy mi sem adjuk ki Mou útját már féltávnál.”
        hát persze, hát persze, hát persze…

      • Posted 2015-12-17 17:16 0Likes
        by BlueCech01

        Azért legyünk őszinték, az, hogy ide jutottunk, nem kicsit az ő sara is. Kezdve az elbaltázott keretpolitikától a totális csőd nyárig. Nem értek egyet a menesztésével, de ne tegyünk már úgy, mintha ő mindent jól csinált volna, csak a többiek nem kedvelték.

      • Posted 2015-12-17 17:37 0Likes
        by Zenzo

        sem én, sem Jm, sem más nem csinál úgy, mintha ez nem lett volna az ő sara. Csak mindig meglep az a naívság, hogy „de ha … akkor mi aztán tuti nem” – nem a f*szt nem. Eddig is kivágtunk mindenkit, megtettük most is. Kb lényegtelen, hogy ki és mit tett vagy sem, ez ismét csak arra bizonyíték, hogy lényegtelen, hogy valaki mennyire szereti a csapatot, lényegtelen, mennyire szeretik a szurkolók, ha nem jönnek az eredmények, akkor ugyanaz a besorolás: lapát.

      • Posted 2015-12-17 18:12 0Likes
        by BlueCech01

        De ne hasonlítsuk már az eddigi menesztéseket a mostanihoz. Ha még az lett volna, mint AVB-nél, hogy gödörbe estünk, negyedikek vagyunk gyengén muzsikálva, és így vágjuk ki ad hoc, azt mondanám igazad van. Azt mondanám, hogy kapja be a vezetőség.
        De most a történelem leggyérebb Chelseajét látjuk. Sorra döntjük a negatív rekordokat, a győzelmeink felét az alattunk lévőkből kapartuk össze (ami nagy szó, mert csak négyen vannak), 1 pontra vagyunk a kiesőzóna és már félévnél járunk. Még csak nem is közben estünk a kútba, mint AVB, RDM alatt, mert már a második fordulóban úgy szétvertek minket, hogy csak zörögtünk. És azóta változott valami? Nem. „A” pontból jutottunk el ugyanabba az „A” pontba, csak közben eltelt 4 hónap. 4 hónap alatt elúszott a bajnokság, a jövőévi BL és a kiesés szele már jó ideje legyint minket.
        Őszintén, ezt hol néznék el az elitfociban?
        Ez nem hasonlítható az eddigiekhez, mert ez teljesen új. Itt nem arról van szó, hogy nem jönnek az eredmények, hanem hogy az alapelvárást is meredeken alulmúljuk. Nyomathatjuk, hogy a vezetőség mennyire inkorrekt, de ez még nem változtat a tényen, hogy semmi javulás nem látszik. Egy minimális se. Sőt, csak romlás.

      • Posted 2015-12-17 19:00 0Likes
        by Zenzo

        Miért ne? Az indok ugyanaz: nem veszíthetsz. Legyen bárki a kiindulási pont, ha 5-nél több vereséget gyűjtesz be, akkor neked reszeltek.

        „De most a történelem leggyérebb Chelseajét látjuk” ez nem igaz, max a „te” történelmedét.

        „Sorra döntjük a negatív rekordokat” istenem, 10 sikerszezon után nem fér bele egyszer? Negatív rekordok ide v oda, egyelőre csak a ligakupa esett ki, meg talán a bajnoki cím, de érted, azért nem három szezon ment le így, hanem egy fél.

        „Őszintén, ezt hol néznék el az elitfociban?” Nem értem, ez hogy jön ide. Miért lehet az, hogy angol nagycsapatoknál lehetsz évekig edző trófea nélkül, csak itt nem? SAF, Wenger mondd valamit?

        „Ez nem hasonlítható az eddigiekhez, mert ez teljesen új.” persze, minden más, és mégis ugyanaz. Kikaptunk párszor, aztán befostunk, és megint robbantottunk.

        „Nyomathatjuk, hogy a vezetőség mennyire inkorrekt, de ez még nem változtat a tényen, hogy semmi javulás nem látszik. Egy minimális se. Sőt, csak romlás.”

        Én nem azt mondtam, hogy inkorrekt, hanem, hogy baromságot csinál, emellett bohócot magából. A romlás dolog meg nem igaz. Továbbmentünk a BL-ben, rémlik?

      • Posted 2015-12-17 19:24 0Likes
        by BlueCech01

        1. Miért ne? Mert az eddigi menesztéseink teljesen marginálisak voltak ehhez képest. Nézzük már meg, hogy miért ajvékolt a vezetőség Ancelotti, AVB alatt, és mi volt a gond most. A kettőt hogy lehet egymás mellé rakni?
        Ezt az „5 vereségnél többet…” dolgot meg hagyjuk már. Dupla annyi meccset vesztettünk, mint amennyit nyertünk, a nyerési palettánk meg havonta 1 meccs literally.

        2. Igazad van, talán a másodosztálybéli csapat gyengébb volt, meg talán amikor Fatty Foulke állt a kapuban, akkor is.

        3. Igen, sorra döntjük a negatív rekordokat. A leggyengébb szezon az Abra-érában, a leggyengébb a 80-as évek óta, a leggyengébb regnáló bajnokként. Ez még bele is férne, pusztán érvként hoztam fel az AVB-hasonlathoz.

        4. Igen, SAF-nak még megkegyelmeztek a ’80-as évek végén 30 éve, egy teljesen más világban. Ha már MU, lesd Moyest. Wengert meg hagyjuk már. Olyan lehetőségek mellett, mint amik ott voltak majd 10 évig, egy másik topkategóriás edző nem vállalta volna az Arsenalt. Főleg nem azok, akik a belépésüket 40-80-120 millió költésével kezdik. Egyszóval szinte mind Kloppon kívül.

        5. „persze, minden más, és mégis ugyanaz. Kikaptunk párszor, aztán befostunk, és megint robbantottunk.”

        Kikaptunk párszor? 1 pontra vagyunk a kiesőzónától….
        Ne kezeljük már ezt úgy, hogy „jaj, jött egy gyenge széria és pá”.

        6. Igen, a BL-ben továbbmentünk, de én a bajnokságra helyeztem a hangsúlyt. Ott meg az utóbbi egy hónap így festett: 4 pont a kiesőhelytől, most meg 1. Előtte emlékeim szerint 5+ volt.

  • Posted 2015-12-17 16:37 0Likes
    by Rammschein

    Pff… ilyen hírre hazajönni bazze… asszem én jövőre nem fogok meccset nézni, most lett elegem… még ezt a két meccset vagy mennyit megnézem…aztán majd meglátjuk… 🙁 Majd akkor nézem ha a hírekbe konstans jó eredmények vannak, azért, hogy felmenjen a szar játékukra a vérnyomásom… kösz, nem, annyit jelenleg nem ér nekem… most lehet szidni, hogy milyen szurkoló vagyok, de kösz ez a félév bőven elég volt, hogy megtudjam milyen mikor nem megy a szekér, ezek a játékosok nem érdemlik meg, hogy szurkoljanak nekik.

  • Posted 2015-12-17 16:55 0Likes
    by Rammschein

    Arra azért kíváncsi leszek, hogy a Sunderland ellen, hogy fog muzsikálni a dolog… na meg kivel… de leginkább, hogy most akkor a játékosokon is látszik-e valami vagy sem… mert ha nagyon drasztikus teljesítményjavulás van… akkor elmehetnek a manóba ők is…

    • Posted 2015-12-17 16:58 0Likes
      by Zenzo

      ott még max a nézőtéren ül majd az utód, a padon max Holland. Hacsak le nem lép ő is gyorsba.

      • Posted 2015-12-17 16:59 0Likes
        by Rammschein

        Hmm… na ja… viszont ha most az van, hogy rommá verjük a Sunderland-et, akkor meg az volt, hogy sz*rtak az egészbe bele egy nagyot, ami megint sok mindent elmond…

    • Posted 2015-12-17 16:59 0Likes
      by ktomi93

      Én kíváncsi leszek a szurkolói reakciókra is a meccsen.

      • Posted 2015-12-17 17:00 0Likes
        by Rammschein

        Adná az ég, hogy kifütyülik azt a szép domináns játékot, amit valszeg nem (vagy pont igen) fogunk nyomatni…

    • Posted 2015-12-17 17:09 0Likes
      by BlueCech01

      Egy orbitálisan szenvedős döntetlent mondok, mindenféle izgalom nélkül. Morálisan mindenki padlón lesz.

      • Posted 2015-12-17 17:12 0Likes
        by Rammschein

        Én fapofával fogom azt a meccset megnézni (vagy illumináltan :P), annyira elvették a kedvemet tőle, de azért még arra kíváncsi vagyok, hogy nélküle, hogyan muzsikál a csapat… Most akkor Abra-papa jövőre Guardiolát akarja majd? (Aki meg miért jönne ide, egy ilyen lejtmenetben lévő csapathoz)… Mert az oké, hogy jön átmenetileg valaki, de akkor hosszútávra jövőtől megint kéne valaki (kedves, Board)… no de ki? … hmmh..

      • Posted 2015-12-17 17:19 0Likes
        by BlueCech01

        Semmi grandiózus dologra ne számíts. Szerintem még a kezdőnk sem nagyon fog változni.

        Guardiola biztos nem jönne olyan csapathoz, amelyik nem indul a BL-ben. Olyanba meg pláne, amelyik nem indul a BL-ben, és Chelseanek hívják.
        Jövőre szvsz a MU és a City is kapkodni fog érte. A legjobban erőltetett név Simeone és Ancelotti.

      • Posted 2015-12-17 17:22 0Likes
        by Rammschein

        Heh számítani nem számítok én már semmit, én ott vagyok, hogy jelenleg nem is érdekel…
        Csak a reakciókra vagyok kíváncsi a meccsről, hogy a játékosok is olyan búvalb-szottak lesznek, mint én mondjuk… vagy Costa meg Fabregas röhögve fog sétálni vagy valami hasonló…

  • Posted 2015-12-17 17:11 0Likes
    by ShedBoy

    Ritkán írok ide, ittasan meg pláne, de most rohadjon meg az egész keret egytől egyig. Ha nem szeretik az edzőt megértem, de ezért ilyen gyalázatos teljesítményt nyújtani? A csapat az első! Nemhogy Chelsea mezt, semmilyen más mezt megsem érdemelnek ezek.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com