Megérte?

worthA kérdés nem sokára eldől, a választ a két kupameccsünk adja majd meg. Tegnap a kommentszekcióban részben szóba került, hogy hát kérem, a szurkoló az annak drukkol, hogy győzzön a csapata. Így talán fura azon hőbörögni, hogy így tettünk. Mégis… olybár tűnik, túl sok energiát fektettünk egy kb lényegtelen meccsbe, és egy lényegében lényegtelen győzelembe.

Szóval kérem félreértés ne essék: nem az a baj, hogy győztünk. Nem hülyét akarok csinálni magamból – legalábbis nem nagyobbat, mint már csináltam eddig. De nem érzem a jelenlegi Chelseat olyan helyzetben, hogy ne kelljen priorizálnia a dolgokat, célokat. Márpedig, a PL-lel nem tudom, mi lehet még a célunk.

A tegnapi meccsen gyanítom az volt, amit részben láttunk is: gyors gól, aztán a tempót folyamatosan csökkentve, elfocizgatva lehozni a meccset. A Mourinhoi támadó balbekk, Kenedy bennragadt a kezdőben, és milyen jól tette, mert meglőtte a PL szezon leggyorsabb gólját, méghozzá nem egy rosszfélét. Pacsi a srácnak, aztán annak, hogy a gólnak, és a Norwich halálfutásának köszönhetően a két csapat még produkált egy baromi jó 20 percet, eszeveszett iramban tolták a srácok, mígnem aztán a Chelsea elkezdte tudatosan lassítani a meccset, mert igen, mi a pályán akartunk pihenni. Mivel a hazaiaknak pedig nem jött össze az egyenlítés, tehettük is. Ami azért kár, mert a Norwich az első félidőben megmutatta, miért is tartanak ott, ahol: ennyire zavart és töketlen csapatot nem sokat tud felmutatni az angol bajnokság. Mi viszont, ahelyett, hogy lezártuk volna a meccset, és szétcsaptuk volna őket, inkább csak lassítottunk.

A mérkőzés kb 37. másodperce. Nemsoká' jön a gól
A mérkőzés kb 37. másodperce. Nemsoká’ jön a gól

A meccset, végül egy bírói hiba döntötte el: a rengeteg befújt, néha jogtalan lesállás mellett egyet eléggé elnéztek a sporik, és Costa félidő hosszabbításában szerzett gólját, ami bár ismét parádés volt, elengedték, így 0-2-vel fordulhattunk.

LesDiegoal
LesDiegoal

A vicc az, hogy míg mi ezzel a kétgólos vezetéssel csere nélkül gondoltuk, hogy akkor csendespihenő, a másik oldalon, talán pont a lesgól paprikázta fel a hazaiakat, talán – vagy legalábbis részben – pedig pont az adta alájuk a hitet, hogy látszott, mi itt már nem akarunk többet focizni, és a Norwich úgy jött ki a második felesre, mint a dühöngő bika. Míg mi értelmetlen cserékkel múlattuk az időt, és látványosan nem csak támadni, de ha már odakerültünk, kapura lőni sem akartunk (nem is beszélve arról, hogy még a fair play díjra is rámentünk, ugyanis nem nagyon erőlködtünk, mikor kettős emberfórban voltunk, még akkor sem), addig a Norwich megtett mindent, ami tőlük tellett…

pedig az első félidőben nagyítóval kellett keresni náluk a jó teljesítményt
pedig az első félidőben nagyítóval kellett keresni náluk a jó teljesítményt

A kanárik gyors játékot produkálva, agresszív presszinggel operálva nem csak, hogy zavarba hozták a mieinket, hanem az asszisztálásunk mellett a meccset is simán megnyerhették volna, de a szerencsék este Hiddink zsebében voltak, lőttek fölé, mellé, keresztlécet, no meg persze a szépítőt. A döntetlent pedig végül Courtois védte ki, az utolsó percek valamelyikében, így a Norwich mehetett a kiesőzónába, mi pedig egyel növeltük a győzelmeink számát.

De aztán küzdöttek az utolsó vérig
De aztán küzdöttek az utolsó vérig

Ami ismétlem, jajj de szipi-szupi, meg minden. Csakhát… azt mondtuk, pihentetünk, méghozzá céllal, és meg is lett volna rá minden okunk, elvégre 1 hét múlva a PSG ellen itthon azt a csatát kell megvívnunk, ami részben biztosan – főként a kinti vereség után – merőben meghatározza majd Hiddink szezonjának, és a Chelsea szezonjának a megítélését is, és ahol szükség lesz majd minden friss lábra, ráadásnak aztán három napra rá ismét sorsdöntő kupacsörte vár ránk. Mondhatjuk, hogy az még odébb van, igen, de akkor is felvont, hullámzó szemöldökkel nézem, hogy annak ellenére, hogy két fiatalunk is a kezdőben találta magát, Costa végigjátszotta a meccset, Ázár végigjátszotta a meccset, csakúgy, mint Fabregas, és hát nehéz szó nélkül elmenni amellett, hogy a cseréink a totális agybaj jeleit sejtetik felfedezni. 2-0-ás állásnál hoztuk le ugyanis azt a két fiatalt, Kenedyt (bár ő talán kisebb sérülést szenvedett, de lehet, hogy ez csak duma) és Traorét, akiknek alig van játékperc a lábában, ráadásul olyan helyzetben, mikor simán két csatár várta a padon Remy és Pato személyében, hogy Costa helyére állhasson akár 30-40 percre. Ruben pedig, ha már aláírta a szerződését, örülhetett neki 90+ percen keresztül – a padon.

Pedig eljárta a pálya körül a 'csakazértisbeállok' táncot
Pedig eljárta a pálya körül a ‘csakazértisbeállok’ táncot

Van jelenleg két menedzser a PL-ben, aki mondjuk úgy, kockázat nélkül húzhat meg bármit, mert tudvalévő, hogy ez a zárószezonjuk. A tegnap este viszont megmutatta azt is, hogy kettejük közül mégis Hiddink seggében van inkább fenn a zabszem. Pellegrininek a Chelsea ellen volt töke feltolni a fakót. Pedig az kiesésről döntött. Viszont előtte két fontosabb cél lebegett. Hát meghúzta, amit megkövetelt a szitu. Hiddink tegnap ugyanebben a helyzetben nem tette meg ezt. Két olyan cél lebeg a szemünk előtt, ahol van esélyünk valamit elérni, mi mégis képtelenek voltunk vállalni a legkisebb kockázatot is.

Bár végülis a hétvégén előrébb lépett. Itt még csak a pad mögött ült, a Norwich ellen már a padon...
Bár végülis a hétvégén előrébb lépett. Itt még csak a pad mögött ült, a Norwich ellen már a padon…

Úgyhogy remélem maradt még a szerencsékből Guus zsebében a jövő hétre is, különben függetlenül attól, mi lesz majd a Stoke ellen (na mondjuk a tegnap esti kezdőből és cserékből azért jó kiinduló alapot lehet meríteni), neki fogják szegezni a hollandnak, ha bármi is rosszul sülne el a kupákban, hogy vajh’ miért is kellett. És akkor már nem csak én.

Tegnap este itt csúnyán lemaradtunk. 1 hét múlva nem kellene
Tegnap este itt csúnyán lemaradtunk. 1 hét múlva nem kellene

Nem akarom én itt nagyon feszíteni a húrt, nem akarok úgy tenni, mint aki feltalálta a spanyol viaszt, Hiddink meg csak viaszolta a spanyolt. Nyilván tudja, mit csinál. De olyan, mintha jelenleg nem nézne tovább az orránál. Persze, neki némileg egyszerűbb ez, mint mondjuk a belga madárijesztőnek, aki egy százas kékmultit azért simán eltol a zuhany alatt, de tényleg kb csak az egy-két-há, egy-két-há, de hová lett a négy? A mi focinkba most kell a négy. Nem olyan rég volt még, mikor nem csak nyerni jártunk a meccsekre. Most ugyan van egy jó sorozatunk, de azért nem árt tartalékolni a feltámadásra. Mert a BL-ben nem igazán nekünk áll a zászló.

Eszembe jut erről egy rész a Simpson családból, mikor Abe a fotelben szendereg, jó szokásához híven, majd felriad a gyerekekre:

  • ki merte megzavarni örök álmom?
  • de te még nem haltál meg nagyapi..
  • jó, majd ébresszetek fel, ha igen
Az öreg legnagyobb jelenete persze még mindig ez
Az öreg legnagyobb jelenete persze még mindig ez

A forduló végül úgy hozta, hogy megmaradt a felsőházas helyünk, de épphogy. Az épp közvetlen vetélytársak közül győztek Kloppoék (Pelle pedig ismét megmutatta, hogy mekkora jóság fél szezonra előre közölni veled, hogy mehetsz a ‘csába), és Shakiráék is nagy nehezen csak begyűrtek egyet a ‘Castlenek. A 10. helyünket még így is Matának köszönhetjük, aki pár perccel a vége előtt csak képes volt bekotorni egyet a Watfordnak, szóval akkor most ezzel a három pontokkal összejött egy 10. hely, 10 körrel a vége előtt. Megérte?

121 Comments

  • Trackback: Megérte? | Zongoracipelő
  • Posted 2016-03-03 06:47 0Likes
    by Rammschein

    Most reggel megláttam a tegnapi eredményeket, és hangosan felnevettem… az Arsenal-Spurs-City-trión… :DD Meg is érdemlik. .D

  • Posted 2016-03-03 07:15 0Likes
    by Sandic

    Mik lehetnek a célok a PL-ben? Gyorsan elérni a 40 pontos álomhatárt, ami kb. biztos bentmaradást jelent, utána lehet pihentetgetni a nagy BL és FA kupa meccsek előtt.
    De az is lehet, hogy nem adtuk még fel a 4. helyet. Ha a City komoly lejtmenetbe kapcsol a szezon végére, és a MU is össze-vissza vergődik, még ledolgozható az a 8 pont. Hiddink ki akarja maxolni ezt a szezont, ki fogja facsarni a játékosokat (azt a 12-13 játékost akik játszanak), csak kérdés, hogy a következő szezon nem látja-e ennek kárát.

    • Posted 2016-03-03 08:23 0Likes
      by Rammschein

      Ekkor bejön a képbe, amit tavaly elcseszett Mou… PONT UGYANEZT csinálta… 13 játékos, minimális vagy 0 rotáció…annyi különbséggel, hogy habár ő is agyonhajtotta őket… de megnyerte a bajnokságot meg a ligakupát… míg idén ilyenek tuti nem lesznek…

    • Posted 2016-03-03 09:54 0Likes
      by Zenzo

      „Mik lehetnek a célok a PL-ben? Gyorsan elérni a 40 pontos álomhatárt, ami kb. biztos bentmaradást jelent, utána lehet pihentetgetni a nagy BL és FA kupa meccsek előtt.”

      De nekünk MOST jönnek a nagy BL és FA meccsek 🙂 Pont ez a lényeg. Elég komoly önbizalom kell hozzá, hogy most azért nyomjunk meg egy idegenbeli Norwich meccset majdnem a legjobb kezdőnkkel, hogy majd nem májusban kelljen a PL-lel foglalkozni, amikor ott a BL, holott az idegenbeli 2-1 után a PSG Stamfordi látogatása gyorsan elintézheti, hogy már semmire ne legyen gondunk májusban…

      • Posted 2016-03-03 14:31 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Speciel Hiddink tobbet rotal, mint Jose tette, igaz nem sokkal.

      • Posted 2016-03-03 18:36 0Likes
        by Zenzo

        ? Nem értem ez most hogy jön ide.

  • Posted 2016-03-03 08:16 0Likes
    by kasata91

    Ki gondolta volna, hogy a Leicester növeli fogja az előnyét ebben a fordulóban… 😀
    És még a 4. helyhez is közelebb kerültünk 3 ponttal.
    Valamint Big Pete hamsting injury. Kihagyja a tottenham elleni meccset a hétvégén. Felkészül Szczes… akarom mondani Ospina

    • Posted 2016-03-03 08:21 0Likes
      by Rammschein

      Hátha szegény Petr sérülésével mégrosszabb lesz az a csapat… :”D Szinte biztos.

      • Posted 2016-03-03 13:06 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ospina jó kapus, de azért Cechnek köszönhet az Arsenal úgy kb. 10 pontot ezért is vannak ott első hely közelében, mivel eddig hiányzott nekik egy jó kapus. (bajnoki címtől egy jó csatárral maradnak el) De pár meccsen azért nem üt ki a hiánya.

      • Posted 2016-03-03 13:09 0Likes
        by Blue One

        Dehogynem.

      • Posted 2016-03-03 13:13 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha Hilário lenne a cserekapusuk, akkor igen, de Ospina van annyira jó kapus, hogy ne jelentsen akkora minuszt rövid távon. (na de így is többet beszéltünk az Arsenalról, mint ami egy egész életre még egészséges)

      • Posted 2016-03-03 13:15 0Likes
        by Blue One

        Az utolsó mondattal teljes mértékben egyetértek, ettől függetlenül engedj meg még egy mondatot. 😀 Cech annyira jó kapus, hogy nagy a kontraszt, bárki is áll a kapuban és azt se felejtsük el, hogy észak londoni derby jön ráadásul idegenben…

      • Posted 2016-03-03 14:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        na meg mentality.

      • Posted 2016-03-03 15:48 0Likes
        by kasata91

        Azért pont a Chelsea a legjobb példa rá, hogy a BL-ben is hogy helyt álltunk Cech és Cudicini sérülésekor még a barca ellen is. Ilyen esetben a védők koncentráltságára is rádob +10%-ot, hogy nem az első számú áll mögötte. (az más kérdés, hogy Mertesucker még ezzel együtt sem éri el a középszintet. Gabriel-sapiens meg végképp.)

  • Posted 2016-03-03 11:44 0Likes
    by trueblue05

    Most nem értek veled egyet zenzo. Profi futballistákról beszélünk, akik fizikailag a topon vannak. Nem hiszem, hogy a látottaknál komolyabban kellene bármelyikőjüket is pihentetni, az egy héttel később esedékes kupameccs kedvéért. A Stoke ellen már lehet erről beszélni, de ott is inkább a sérülések elkerülése miatt kellene padoztatni pl Costát és nem azért mert ne tudna regenerálódni szerdáig fizikai szempontból. A PSG elleni meccset sokkal inkább a szellemi frissesség fogja eldönteni, mint az erőnléti.
    Valamint azt gondolom, hogy Hiddinknek megvan az elképzelése a BL meccsről, hogy kikkel és mit akar játszani és ennek a tükrében rotál, vagy nem rotál.

    • Posted 2016-03-03 18:47 0Likes
      by Zenzo

      most nem keresem vissza, hogy te köztük voltál-e (vagy az upvote-olók 🙂 ), akik José alatt meg itt nyígtak, hogy jajj, hát miért nem rotálunk, mert jajj, hát mindenki hogy el van fáradva 😉 pedig, akkor teljesen más volt a leányzó fekvése.

      Profik vagy sem, az ember attól fárad, a fáradt izom pedig sérülékeny. És nekünk ezt a meccset nem kellett megnyerni. Costa idén kb csak akkor nem játszott, mikor sérült (vagy eltiltott) volt. egyszerűen nem látom, milyen racionális és/vagy logikai indok szólt amellett, hogy – főleg a gólja, és azzal 0:2 után – ne kapjon egy félidőnyi pihenőt, ha már mindenáron kezdetni akartuk. Ugyanez Ázár vagy Fabregas.

      Apropó, még egy gondolat: „A PSG elleni meccset sokkal inkább a szellemi frissesség fogja eldönteni, mint az erőnléti. ” nincs az az isten, hogy eladd nekem, hogy aki fizikailag fáradt, az szellemileg friss legyen 😉

      • Posted 2016-03-03 19:22 0Likes
        by gorkaf78

        mivel az upvote-olók között vagyok, én is reflektálnék: Zsozé alatt biztos nem nyígtam, hogy miért nem rotál a portugál, mert ő sztem nem is ismeri ezt a szót, nem is tudja, hogy mit jelent. 😀
        abban is egyetértettem a kollégával, hogy ha Stoke ellen nem játszik majd pl. Costa, akkor az rendben lesz, mert akkor egy hete lesz rápihenni a PSG-re. Egyébként sztem paradox módon most egyre fontosabbak a PL meccsek is, mert ahogy ‘feljebb’ is írtam, még látok esélyt a BL helyekre a többiek bukdácsolása miatt.

        Ezt meg egyszerűen nem tudom kihagyni: szerintem Te tudat alatt azt szeretnéd, kívánod, sőt vágysz rá hogy újra Rafa Benitez, a rotálások nagymestere legyen az edző, azért írtál ennyit a témáról…:D 😀 😀 😀

      • Posted 2016-03-03 20:57 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ki az aki nem őt szeretné? 😀

      • Posted 2016-03-03 21:03 0Likes
        by Zenzo

        Én. (ezt még poénból sem írom le)

      • Posted 2016-03-03 21:03 0Likes
        by Zenzo

        „Ezt meg egyszerűen nem tudom kihagyni: szerintem Te tudat alatt azt szeretnéd, kívánod, sőt vágysz rá hogy újra Rafa Benitez, a rotálások nagymestere legyen az edző, azért írtál ennyit a témáról…:D 😀 😀 😀 ”
        >>>
        S ím látom elfolyni egyetlen másodperc leforgása alatt többévnyi blogolás és kommentelés értelmét…

      • Posted 2016-03-03 22:37 0Likes
        by gorkaf78

        ok, vettem az adást, többet nem poénkodok Rafával nálad.
        bocsi.

      • Posted 2016-03-03 23:14 0Likes
        by Zenzo

        csak nyugodtan. Értem ám a viccet, csak néha úgy teszek, mintha nem, hogy komolyan vegyetek 🙂

      • Posted 2016-03-03 20:44 0Likes
        by trueblue05

        Én nem vagyok a rotálás mellett, vagy ellen és soha nem is voltam. Én a racionalitás mellett vagyok, próbálok lenni, ami nekem mindig azt jelenti, hogy bízom a Chelsea stábjában, vagy legalábbis annyit biztosra veszek, hogy sokkal jobban tudják mi a megfelelő megoldás egy adott helyzetben. Persze örülök, hogy ezzel nem mindenki van így, különben nem lenne miről beszélgetni. Azok a játékosok akik nem bírják el a szerda-szombat ütemet időszakonként, azok nem kerülhetnek ilyen magas szintre. Aki fizikailag fáradt az igenis lehet szellemileg friss, csak nem fog focimeccset nyerni, de nem ezt akarom kihozni belőle, csak azt, hogy 4 nap elég kell hogy legyen a regenerációra. Persze vannak különleges esetek, de ez most nem az. Azt gondolom a Stoke ellen pihenni fog Costa és Fabregas is, de Mikel és Willian kezdő lesz.

      • Posted 2016-03-03 21:20 0Likes
        by kormolar

        Szerintem kell hogy ezek a játékosok meccsben legyenek… ha rotálásról lesz szó akkor a Stoke ellen simán belehet vállalni…Stoke híresen kemény csapat 1-2 igazi favágóval(bár azért mostanság sokat javult a helyzet)…ha pihentetésről van szó akkor pont ez az a meccs h ne rugassuk le a kulcsjátékosokat főleg a védelemben és a csatársorban….ráadásul a stoke biztos menni fog a 3 pontért mert jó pozícióban vannak…felesleges lett volna már a Norwich-i meccsen pihentetni mert akkor is ott van h 3-4 naponként meccs… így pedig azért jó 1 hét lenne a pihenésre, a fontosabb játékosoknak…

      • Posted 2016-03-04 10:06 0Likes
        by Sandic

        Nem értem, hogy mi ez a hozzáállás, hogy ezt a meccset nekünk nem kellett megnyerni.
        Még ha ifikkel állunk is fel, úgy kell neki menni a meccsnek, hogy igen is nyerni kell, főleg egy ilyen Norwich ellen. Ha nem húztuk volna be a meccset, most mindenki itt picsogna, hogy már megint egy döntetlen főleg egy ilyen gyenge csapat ellen, ha őket nem verjük meg akkor mást sem, , így nem leszünk a top 10-ben sem, stb….

      • Posted 2016-03-04 10:34 0Likes
        by Zenzo

        Én meg nem értem, mit nem lehet ezen érteni 🙂 Ez egy feláldozható meccs volt egy nagyobb cél oltárán. De azért álljunk már meg egy szóra, én nem mondtam, hogy veszítsünk. Annyit mondtam pont, hogy ez egy remek alkalom lett volna arra, hogy pihentessünk, fiatalokat játszassunk, és úgy próbáljunk meg győzni. Ha megy, szuper, ha meg nem, hát, nem történt _semmi_.

        Nem vágom, te melyik kategória vagy, dolgozó v fősuli, de vegyük az utóbbi példát: van négy vizsgád 2 hét alatt. Tudjuk, hogy korábban is tanultál a tárgyakból ZH-ra, stb, profi tanuló vagy, mégis, a négy vizsga közül az első kettőnél annyi a lényeg, hogy meglegyen, a másik kettő viszont szigorlat. Melyik vizsgáknak fekszel neki jobban?

        Azt írtam, ez a Chelsea most nem alkalmas arra, hogy „minden hadszíntéren” képes legyen ugyanolyan erőbedobással helyet állni, és igenis priorizálnia kellene a dolgokat. Nekünk a PL pedig ebben a szezonban már nem az. Mert szerintem bőven nem mindegy, hogy meddig jutunk a BL-ben, és megnyerjük-e az FA-Kupát, pláne annak fényében, hogy kb tök mind1, hogy hatodik vagy tizenegyedik lesz a csapat a bajnokságban.

      • Posted 2016-03-04 12:50 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Tudjuk, hogy korábban is tanultál a tárgyakból ZH-ra, stb, profi tanuló vagy,” azt hittem reális példa lesz! 🙂
        Az a szép ha játékban lenne az egész csapat simán alkalmas lenne, egyedül a védelem döcögne egy picit, igaz ott annyira nem szükséges a rotálás.

      • Posted 2016-03-04 13:11 0Likes
        by Zenzo

        „azt hittem reális példa lesz! 🙂 ”
        focira kellett fordítani na 😛

        „egyedül a védelem döcögne egy picit, igaz ott annyira nem szükséges a rotálás.”
        Nem szükséges, viszont idén kényszeres. Nem tudom, volt-e idén 5 olyan mérkőzés, ahol ugyanazzal a védőnégyessel álltunk fel, de még sorban hármat is nehéz lenne mondani szerintem.

      • Posted 2016-03-04 13:17 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Abból kiindulva, hogy amikor 4 épkézláb védőnk van, még akkor is valahogy változtatunk, lehet nem?volt olyan. Márcsak az a gond, hogy a frisseség inkább előrefele kellene, ott meg nincs sok változtatás.

    • Posted 2016-03-03 19:05 0Likes
      by BlueCech01

      Ez a „profikról beszélünk” szöveg mindig faján szól, csak az a gond, hogy profi és profi között is van különbség, nem csak egy szent és meghatározott profi van, akire adott törvények vonatkoznak.
      Hányszor láttunk már olyat, hogy egy profi korán kiég, mert nem képes mentálisan bizonyos dolgokat feldolgozni (lehet ez nyomás, stressz, siker) vagy fizikálisan egyszerűen nem bírja tovább a legmagasabb szinteket, és lejjebb kényszerül szállni?
      Egy meccs szellemileg is képes sokat kivenni egy focistából, nem csak testileg. Ha valaki megállás nélkül kezd, és az elvárások terhei állandóan a vállán vannak szünet nélkül, az mentálisan csak szétszórt lesz, lestrapált vagy elhasznált.

      • Posted 2016-03-03 20:36 0Likes
        by trueblue05

        pontosan ezért van ott egy stáb mögöttük, akiknek az a feladat, hogy ezt megítéljék és mérlegeljék, majd meghozzák a legjobb döntést. És én hiszem, hogy ezt meg is teszik.

      • Posted 2016-03-03 20:55 0Likes
        by BlueCech01

        Mármint miért vannak, és mit tesznek meg, és miben manifesztálódik, hogy a legjobb döntést hozzák?

  • Posted 2016-03-03 12:11 0Likes
    by gorkaf78

    Ebben az őrült szezonban sztem még összejöhet a PL 4. hely. Nem hiszem, hogy ez a csapat képes idén BL-t nyerni, bár tény, hogy vannak hasonlóságok a 2012-es évvel (bénázás a bajnokságban, edzőváltás). Lehet, hogy megmondták Hiddinknek, hogy inkább a hazai pályára koncentráljon, és felejtse el a BL-t.

    • Posted 2016-03-03 12:58 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      A legszebb, hogy a Stokenak is reális esélye van a 4. helyre! Azért érdekes lenne, ha a végén a Leicester mellett még egy BL szűz csapat jutna be! (Westham is ott van még)

      • Posted 2016-03-03 21:24 0Likes
        by Zenzo

        hát ha végül a top4 úgy nézne ki, hogy:
        Leicester
        Spurs
        WHU
        Stoke

        sírva-röhögve futnám körbe pucéran a lánchidat, csillagszórókkal a fülem mögött… 😀

      • Posted 2016-03-04 10:02 0Likes
        by Sandic

        Ezt feljegyezzük. Ha ez lesz a top 4 (a sorrend végül is lényegtelen), akkor számon kérjük rajtad, egész pontosan egy videó felvételt kell közölnöd róla egy külön posztban.

      • Posted 2016-03-04 10:36 0Likes
        by Zenzo

        ha mindemellé még megnyerjük a BL-t, ígérem lányok is lesznek a dologban :))

      • Posted 2016-03-04 11:36 0Likes
        by undertow25

        Ha megnyerjük a BL-t akkor a Spurts legyen a 4. 🙂

      • Posted 2016-03-04 11:44 0Likes
        by Zenzo

        gondolod még egyszer bejöhet? 🙂

      • Posted 2016-03-04 11:58 0Likes
        by undertow25

        miért ne? 🙂 mondjuk az arse vagy a hamsters is lehetne ott

    • Posted 2016-03-03 21:22 0Likes
      by Zenzo

      „Ebben az őrült szezonban sztem még összejöhet a PL 4”

      Akárhonnan nézzük, ez legalább a 4. helyet jelenti, ahol, jelenleg a City áll, 1 forduló mínusszal, és 8 pont + gk gappel előttünk. Még ha feltesszük, hogy az elmaradt meccsén is kikap, akkor is marad 47+ pontjuk. Ami ugye azt jelenti, hogy nekünk 9 pont kell, hogy előzzük őket.

      Ergo, a hátralévő 10 fordulóban 3 meccsel többet kell nyernünk, mint a City (az Arsenal esetében, akik még +4 ponttal állnak, ez már 5 meccset jelent). Nagyon furán érzem magam a vészmadár szerepben, mert általában pont fordítva szokott lenni, de szerinted erre tényleg van esély a matematikain kívül? Mindezt persze amellett, hogy a köztünk és a BL hely közt elterülő ManU, WHU, Stoke, Pool, Soton, és a relatív ott lévő Everton is mind-mind kevesebb pontot szerez nálunk.

      Nem vagyok egy nagy matematikus, de nálam nagyobb koponyák sem hiszem, hogy fel tudnának rajzolni erre bármit, hogy mégis mennyi annak a valószínűsége, hogy míg mi tegyük fel megnyerjük az összes hátralévő meccsünket (amiben van egy elvileg pihenős Stoke, meg nem mellesleg még WHU, City, Spurs rangadó, és Sunderland, Leicester és a bentmaradásért küzdő csapatok), addig hét másik csapat max 10/7-et hoz. Mindezt úgy, hogy mi emellé a 10 tétmeccs mellé szeretnénk még legalább 2+4 meccset (BL+FA).

      Tényleg furán érzem magam, mint a remény gyilkosa, de egyszerűen nem látom, hogyan sikerülhetne.

      • Posted 2016-03-03 22:32 0Likes
        by gorkaf78

        Oké, igazad van, ennek így nem számoltam utána. Viszont a BL megnyerésére sem sokkal több az esély, mint a matematikai (persze tudom, hogy annál több, amit felvázoltál). Nem tudom, hogy a vezetőség milyen feladattal bízta meg Hiddinket, lehet azt kérték tőle, hogy a bajnokságban legyen minél előrébb a csapat. Mindenesetre ha a Stoke ellen is kezd Costa, akkor az számomra azt a teóriát erősíti, hogy a PL-re koncentrál inkább a board.

      • Posted 2016-03-03 23:13 0Likes
        by Zenzo

        „Viszont a BL megnyerésére sem sokkal több az esély, mint a matematikai (persze tudom, hogy annál több, amit felvázoltál).”

        Nope, nem szabad és nem is lehet egy sorsolásos, továbbjutásos kupasorozatot összehasonlítani a/egy bajnoksággal.

      • Posted 2016-03-03 22:44 0Likes
        by Endy919

        Tudom , hogy én voltam az egyik fő károgó a szezon elején . Én voltam az egyik legpesszimistább (vagy inkább legrealistább?) , de most végre valahára elkaptuk a fonalat , mi vayunk a PL egyik legjobb formában lévő csapata (de fura ezt írni a kezdetek után) , szóval most nem szabad megtorpanni és ahány meccset csak lehet , annyit meg is kell nyerni .

        Nagyon apró az esély a 4 helyre , de meg kell próbálni . A srácok kezdenek visszazökkeni szellemileg és fizikálisan is , szóval neki kell esni minden ellenfél torkának és bedarálni őket.

        Ami a pihentetést illeti , szombaton Costanak nem szabad kezdeni. Jó formában van végre , de nélküle is kötelességünk verni a Stokeot.

  • Posted 2016-03-03 13:25 0Likes
    by Blue One

    Ez az ember egész egyszerűen zseniális :DDDDD

    https://vine.co/v/ig2Y9KhIhB2

  • Posted 2016-03-03 20:15 0Likes
    by BlueCech01

    Kenedy lb-ként a hét csapatában a whoscorednál 😀

    • Posted 2016-03-03 23:23 0Likes
      by Zenzo

      rajta is sokat gondolkodtam. Kiröhögtem őt is, meg a klubot is, hogy ilyen mindenféle fiszemfaszom noname játékosokat összehorgászunk brazíliából, amikor itt van nekünk egy halom tehetség az U21-ben, de ez a Kenedy gyerek ez jó vásárnak tűnik egyelőre.

      • Posted 2016-03-04 08:14 0Likes
        by kasata91

        Az azért beszédes, hogy első szezonjában nem pattintottuk le a Vitesse-be. Mert hiába a „csodagyerek” Nathan, ugyanúgy ment oda.

      • Posted 2016-03-04 08:33 0Likes
        by Zenzo

        lehet mindkettőt megkérdezte José, akar-e balbekket játszani, és Kenedy mondott először igent 😀

      • Posted 2016-03-04 10:41 0Likes
        by kasata91

        Szerintem nyáron a duplázás után akkor respectje volt José Mourinhonak az ifiknél, hogy még ha Traorétól is kérdezte volna, hogy képes lesz-e a csapatba kerülésért olyan fehér lenni mint Gudjohnsen, arra is heves bólogatás lett volna a válasz. (No racism!)

      • Posted 2016-03-04 10:48 0Likes
        by Zenzo

        :DDD

        Kíváncsi leszek, mi lesz a fiataljainkkal. Oké, sok és fontosabb kérdések várnak először megválaszolásra, mint pölö ki lesz az edzőnk, és ő mit képzel el a Chelseavel, de ahogy már korábban is beszéltük, bárki legyen is, meg fogja kapni a rebuild-joy-t. Ahol pedig van pénz, nem RLC-kel, Musondákkal, Bakerekkel, Pasalicsokkal, Kenedykkel vagy Traorékkal képzelik el a jövőt.

      • Posted 2016-03-04 11:02 0Likes
        by kasata91

        Amikor olyan edzőnk volt akinek már volt ideje kiismerni a keretet (beleértve az ifiket) és még csak be sem vásárolt nyáron, az sem volt rá garancia hogy a fiatalok lehetőséget kapnak.
        Ha az új edző tanul az előd(ök) hibájából akkor mélyebb merítési lehetőség kell majd neki. És nem hinném, hogy egy európától távol maradó Chelsea – költhessen bármennyit is – fel tudja majd tölteni még a padját is drága igazolásokkal.
        Én bízom benne hogy mindenki egyenlő esélyekkel indul a new coach-nál.

      • Posted 2016-03-04 11:07 0Likes
        by Zenzo

        Ez igaz. Viszont ne felejtsük el, hogy az ifink azóta még egyel magasabb szinten játszik, immár nem csak az U-ban, meg másod-harmadvonalas csapatokban nyújtanak kiemelkedőt, hanem azért az A keretben, vagy Monaco, Gladbach, Betis, stb csapatokban.

        A BL-re nem sok esélyt látok, de az EL szerintem meglesz valahogy, vagy a PL-ből, vagy FA-ből. Amúgy ha nem lenne Európa, és nem lenne akkora sorozatterhelés, vajon a B csapatunkban esetlegesen ittmaradó fiatalok mennyi lehetőséghez jutnának?

        „Én bízom benne hogy mindenki egyenlő esélyekkel indul a new coach-nál.”
        Nem hiszek ebben. Egy Kenedy sosem fog egyenlő eséllyel indulni egy Hazarddal szemben, stb.

      • Posted 2016-03-04 23:15 0Likes
        by Sandic

        Mivel már elég nagy az esélye annak, hogy Conte lesz a befutó, így Pogbát lehet felhozni jó példaként. Ha neki megadta a lehetőséget a Juvéban, hátha nálunk is beépít 1-2 fiatalt (ha mást nem, akkor legalább a mi Pogbánkat).

      • Posted 2016-03-05 09:00 0Likes
        by Zenzo

        a Juvenál jól csinálta a „nulla” pénzből igazolásokat, viszont azért, mert ott nem volt pénz. Itt, most lesz…

        Ott úgy szerzett Vidalokat, Pogbákat, Pirlókat, de említhetnénk Tevezt, Lichtsteinert, stb, hogy a 3 éve alatt egyszer sem költött 15M-nál többet egy játékosra. Viszont, említem még egyszer, hogy ott nem is nagyon volt miből, és hát az mégiscsak az olasz liga, aminek most igencsak megtépázott a hírneve. De, legyen igazad 🙂

      • Posted 2016-03-04 12:45 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Félhivatalosan már a Vitessebe volt, csak a Barca elleni meccsen illetve a nyári felkészülésen meggyőzte Josét, hogy ő egy fasza gyerek.

      • Posted 2016-03-04 13:09 0Likes
        by Zenzo

        „Félhivatalosan” 😀

      • Posted 2016-03-04 13:30 0Likes
        by kasata91

        A mirror már majdnem le merte közölni 😀

      • Posted 2016-03-04 13:40 0Likes
        by Zenzo

        A Sun tényként hozta le, a Daily Failnél ketten gondolkodtak rajta, hogy megírják-e, a Mirror majdnem leközölte. A goal.com egyik nap lehozta, a másik nap meg visszacsinálta 😉

    • Posted 2016-03-04 08:54 0Likes
      by Zenzo

      egy másik jeles névsorba is betette a névjegyét:

      • Posted 2016-03-04 16:55 0Likes
        by BlueCech01

        Azér’ eléggé a mesterei vagyunk a gyors góloknak.
        #represent

  • Posted 2016-03-03 23:19 0Likes
    by Zenzo

    Amúgy sokat gondolkodtam, de nem jutottam magamban dűlőre vele, így feldobnék egy off-topic témát:

    csak én érzem úgy, hogy Pelle komolyan ráfeküdt arra, hogy megfényezze kicsit önmagát, és úgy beszopassa Pepit, ahogy lehet, amiért ilyen rútul kibánt vele a City vezetősége? Értem ezalatt, hogy nekifekszik a BL-nek, és megpróbálja elérni a lehetetlent, ami innentől nekik bármi, hiszen történetük során először ott lehetnek a 8 közt, amihez otthon kell lepofozni a Kijevet, hát mondjuk ki, nem nagy durrantás – cserébe viszont mindent megtesz, hogy Pepi jövőre ne indulhasson a BL-ben? Nem lepődnék meg, ha végül bekormányozná a City-t a hatodik helyre, aztán széttenné a kezét, hogy ja, bocs, akartam én, csakhááááttt 🙂

    • Posted 2016-03-04 00:03 0Likes
      by myheartisblue

      Nem egy rossz összeesküvéselméletecske, dehát szerinted a játékosok/stáb ebben cimborái lennének? Mármint szerinted úgy gondolod, hogy a vezetőség és a játékosok megvezethetőek azzal, hogy direkt módon nem megfelelő taktikát alkalmazva tudna játszatni Pelle egy látványos semmit a gárdával? Nem vonná ezt senki kérdőre? Illetve ő sem dobja még be a törölközőt és az eredmények mint őt menedzsert is minősítik.

      • Posted 2016-03-04 12:38 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha belegondolsz, hogy Kompany hiányában, a Pep mellett biztos távozó Yaya és Zabaleta felelős „motiválásért” akkor azért annyira már nem is alaptalan, persze én is tudom, hogy ennyire nem egyszerű a dolog.
        Eredmények meg hiába minősítik, mivel már régóta tudni, hogy menni fog, ezért én nem tartom kizártnak, hogy már megvan az új klubja.

    • Posted 2016-03-04 08:13 0Likes
      by kasata91

      Össznépi stáb összefogás biztos hogy nincs ez ügyben (márpedig valszeg mennek ők is) úgyhogy biztos felkészítik a játékosokat az ellenfél játékosaiból ugyanúgy mint eddig.
      Hát én nem tudom, hogy az átlag játékosok mennyire buták a futballhoz. Hogy úgy rossz taktikai utasításokat adni nekik, hogy ne vegyék észre, hogy az edző miatt bukták a meccset. Mert homlok egyenest hülyeséget mondani nekik nyilván nem lehet mert elvesztené az öltözőt. De egy bizonyos fokig szerintem lehet játszani a „kit és hol támadjanak le” vagy hogy „ki melyik területet fussa meg támadásban” utasításokkal hogy az ne működjön (vagy csak Jesus Navas beadásait erőltetni 90 percig).

      • Posted 2016-03-04 08:41 0Likes
        by Zenzo

        nem tudom, ennyire nem mélyedtem el a dologban, hogy kik és hányan vannak benne 🙂

        csak feltűnően éles a váltás azóta, hogy bejelentették Pepit. 7 meccsből 2,5-öt nyertek meg (a fél az a CoC döntő, amit végül büntetőkkel húztak be). Nem mondom, hogy direkt akar veszíteni a csapat, szóval a „mindent megtesz” részt idézőjelesen értettem, inkább úgy, hogy olyan beleszarok érzés lengi körül az egész csapatot, és abban benne vannak a játékosok is. Mindenki tudja, hogy nagy változások jönnek, kb senki helye sem biztos,

      • Posted 2016-03-04 10:50 0Likes
        by kasata91

        Ugyanez nálunk is elmondható nem? Csak azzal a különbséggel, hogy még nem tudnak (még) nevet társítani ahhoz, hogy kinek kell majd megfelelni.
        Amúgy első szezonjában én nem várok sokat a Pep-féle citytől. Nem győzi majd hova kapni a fejét a nagy terheléstől, és hogy nem küldhet fel minden második ellenfél ellen C csapatot. Bele fog szaladni pár kis-közép csapat életéért harcoló küzdésébe.

      • Posted 2016-03-04 11:02 0Likes
        by Zenzo

        „Ugyanez nálunk is elmondható nem?”
        Más a szitu. Nálunk a csapat küzd Hiddinkért, míg amott meg kitartanak, szolidálnak Pelle mellett inkább.

        „Amúgy első szezonjában én nem várok sokat a Pep-féle citytől.”
        Én sem, szoknia kell a helyet. Mondanám, hogy ha van esze, sokat nem változtat a kereten a nyáron, először hagyja a „beszokott” bandát játszani, de ez most speciel nem fog működni, mert a City elért oda, ahová mi: a „nagy” generációja kiöregedett, és újítani kell.

      • Posted 2016-03-04 12:42 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Akkor a szerintem legfontosabb kérdés még szóba se került: a PLben mennyire lesz életképes az ő felfogása, vagy 2-3 szezonon belül kiépít egy európai szinten legjobbak között lévő klubbot vagy akkorát bukik, mint Gerrard ellenünk.

      • Posted 2016-03-04 13:09 0Likes
        by Zenzo

        Nem mondom, hogy a City sejkjei kifejezetten lemondanának a honi sikerekről, de úgy vélem, számukra, akárcsak Abra esetében nálunk is, a fő cél a BL. Pepi szerintem egyértelmű utalás ebbe az irányba. Nekik most a legfőbb ellenfél a Real, Barca, PSG lesz, nem a Stoke vagy a Palace. Akkorát meg nem bukhat a tiki-taki taktikával, hogy kiessenek a PL-ből, amíg űrdiola felveszi a lépést a PL-lel.

      • Posted 2016-03-04 14:06 0Likes
        by Frenky54

        Klopp is megjegyezte: „Gardiola” meg fog lepődni……

      • Posted 2016-03-04 14:50 0Likes
        by Blue One

        Valami interjúban azt nyilatkozta, hogy a fizikalitást el kell felejteni a fociban… Üdv a PL-ben… 😀

      • Posted 2016-03-04 14:17 0Likes
        by Frenky54

        Elgondolkoztam már azon,h például a Barca a PL.-ben indulna, és mennyi ideig tartana Messi ,Neymar stb .cselező „kedve”. Ahogy Hazard-nak is elvették kedvét(mivel aprófát igyekeznek belőle csinálni télre-nyárra)úgy a Katalánok sem sokáig ugrálnának önfeledten örömükben:)

      • Posted 2016-03-04 14:49 0Likes
        by Blue One

        Én is szívesen megnézném, hogy a két nagy spanyol mire lenne képes a BL-ben…

        Nem vette el senki a kedvét.Idén az önbizalom giánya miat nem vállalkozik. Ha visszatér az önbizalma, újra a régi lesz.

      • Posted 2016-03-04 16:24 0Likes
        by Frenky54

        Remélem igazad lesz, és ezt nálunk fogja bemutatni.

      • Posted 2016-03-04 14:04 0Likes
        by Frenky54

        Na, ez az, fején találtad a szöget! Senkinek a helye nem biztos, így azután miért szakítanák meg magukat a bizonytalanért.

    • Posted 2016-03-04 14:57 0Likes
      by Blue One

      Furcsa az egybeesés valóban, de nem tudom elképzelni, hogy ez tudatos legyen. Nagyon nagyfokú tiszteletlenség lenne a játékosokkal szemben.A FA kupa meccsünket leszámítva erős keretet küld fel a pályára. Aztán csak nem azt kéri tőlük, hogy srácok nem kell megszakadadni…

    • Posted 2016-03-04 23:05 0Likes
      by Sandic

      Szerintem ha így folytatja Pelle, akkor nem várják meg a szezon végét, kirúgják hamarabb, aztán valami interimmel legalább a top 4-et elérnék.
      Csak elméleti síkon. Mekkora poén lenne már, ha kirúgnák Pellét, kineveznék Mourinho-t interimnek a szezon végéig, aztán meg menne a Unitedbe. Persze közben szétbarmolná a Cityt 3 hónap alatt, hogy jövőre ne jelentsenek veszélyt.

    • Posted 2016-03-04 08:43 0Likes
      by Zenzo

      „A videó a La Liga (MediaPro) anyagát tartalmazza, aki nem engedi annak megjelenítését a webhelyen”

      Szerintem ezek látták, hogy laligali videót toltál be egy PL blogra :DDD

  • Posted 2016-03-04 16:11 0Likes
    by Zenzo

    Ahol még tudják, hogy kell szurkolni 😀

    Rohamrendőröknek kellett közbelépnie a PAOK-Olimpiakosz meccsen, ezért a görög kormány törölte a Görög Kupa további meccseit.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com