Legalább ennyi

1210 chelsea-porto1Vészterhes időket élünk, a meccs előtt még az is benne volt a levegőben, hogy egy jó darabig ez lesz az utolsó performanszunk az európai elitligában. Szerencsére nem így történt, a fiúk határozottan és helyenként tetszetősen játszva egyenesítették ki a kérdőjelet. Magabiztos győzelmünknek köszönhetően nem csak túléltük a csoportkört, de élen is zártuk azt, így kedvező pozícióból várhatjuk a (most épp) hétfői sorsolást. Részletek alább.

Vegyes érzésekkel készülhetett a csapat a meccsre. Hazai pályán eddig hibátlanok voltunk, s tudtuk, ha megverjük a Portót, akkor a csoport élén zárunk. Azonban nyílt titok volt az is, hogy pontvesztés esetén legfeljebb másodikak lehetünk, sőt még a kiesés réme is ott lebegett szemeink előtt, igaz, csak halványan. Ráadásul a hétvégi bajnokiból nem hogy erőt meríteni nem tudtunk, de a vereség miatt megint a tönk szélére kerültünk. Életbe vágó volt tehát, hogy legalább a BL-t tegyük rendbe a végére.

Így is történt. Persze kellett ehhez egy korai és szerencsés gól, de egyrészt láttuk már párszor (például a Southampton vagy a Liverpool ellen), hogy ez önmagában még nem garancia semmire, másrészt a magabiztosság és a céltudatosság végig sugárzott a csapatról. Jó volt látni, hogy nem szükségszerű a védőink összeszaladása vagy suta ütemtévesztése és képesek mind koncentráltan és igen alacsony hibaszázalékkal melózni. Terry olykor kifejezetten nagy tanár volt, de a többiek is tettek arról, hogy Tibó bravúrok nélkül hozhassa a clean sheetet. A védekezésbe Matics, Oscar, Willian, de olykor bizony még Hazard is szépen bedolgozott, miközben utóbbi három elől is szépen keverte a kártyákat. A vége felé, stabil kétgólos fórunk tudatában utóbbi három legény már föl is engedett, s olykor már a régi szép időket idéző kombinatív focit tolták az utóbbi hónapokban bizony kemény böjtre fogott nézők szórakoztatására: voltak itt kérem sarkazások, háromszögelések vagy épp szemfüles passzok.

Megy az mozgó labdával is
Megy az mozgó labdával is

Mindehhez persze kellett egy ellenfél is. A Porto már eleve behúzott farokkal, igazi befejező csatár nélkül kezdett, pedig ha Lopetegui készült belőlünk – márpedig nyilván –, akkor feltűnhetett neki, hogy ez nálunk például mennyire nem volt kifizetődő. Ahhoz képest, hogy tisztában voltak vele, mennyire öngyilkos taktika ikszre játszani (leginkább a másik meccs miatt persze), illetve annak tudatában, hogy bő negyed óra után már számszerűen is kiesésre álltak, külön talány, miért érték be a meddő labdabirtoklási fölénnyel a találkozó jó részében. Nem voltak igazán gyilkos periódusaik, 2:0 után meg már mintha föl is adták volna, nem véletlen, hogy a csapatot fogadó szurkolók is igencsak ingerülten kérték számon a játékosokat a mérkőzés után a reptéren.

Minket ez persze nem kell, hogy érdekeljen, amúgy is van még bajunk elég. Igen, a bajnokságra gondolok, ahol vár ránk a metsző valóság egy 15. hely képében. Valahányszor győztünk idén, mindig kezdtünk reménykedni, hogy na, ez biztos lökést ad, meg az utóbbi hetekben már jól játszunk és lám, az eredmények is jönnek…

Amit kellett, megnyertük
Amit kellett, megnyertük

Úgyhogy most úgy döntöttem, nem kezdem el a mantrát. Szép eredményt értünk el szerda este a csoport papíron azért valljuk be, rangadóján, s megérdemelten nyertük meg a kvartettünket, még ha az a leggyengébbek közül való volt is. A csoportelsőséget még akkortájt is örömmel nyugtáztuk, amikor nekünk állt a zászló a ligában, mostani helyzetünkben meg különösen értékelni kell, hogy legalább Európában nem csináltunk magunkból komplett hülyét. Siker volt, de túlértékelni nem fogom a dolgot, mint ahogy számon kérni sem a csapatot, hogy ha így tudunk játszani egy Porto ellen, akkor hogy a viharba nem bírunk el egy Bournemouth szintű önképzőkörrel. A BL-sztori most fölkerül egy polcra a nagymama lekvárja mellé (persze csak a sorsolás után), s elkerül télire, remélve persze, hogy februárban nem azzal a keserédes nosztalgiával vesszük majd elő, hogy jól becsüljük meg, mert egy időre nincs több.

A hat lehetséges nyolcaddöntős ellenfelünk: PSG, PSV, Juventus, Roma, Benfica vagy Gent. Ha a holland-belga-portugál trió valamelyikét kapjuk, akkor már most, vakon a párharc esélyesének fogunk számítani, függetlenül a bajnoki formánktól. Annyira riasztónak a Roma sem tűnik, viszont a párizsiakat és a torinóiakat jó lenne elkerülni. Tavaly fájdalmasan (korán) szúrtuk magunkat tökön, így ezúttal jó lenne nem elbukni már az első párharcunkat. No de ez még a jövő zenéje, egyelőre örüljünk annak, hogy BL-fronton hoztuk a kötelezőt és egy ideig fókuszálhatunk a bajnoki tennivalókra! Továbbra is Blue Is The Colour!

163 Comments

  • Posted 2015-12-12 19:58 0Likes
    by BlueCech01

    Ez a Mőri is csak ellenünk tud gólt lőni.

  • Posted 2015-12-12 20:01 0Likes
    by BlueCech01

    Beáll Powell, irány a stretfordend.taccs

  • Posted 2015-12-12 20:21 0Likes
    by Blue One
  • Posted 2015-12-12 20:31 0Likes
    by Blue One

    Hol a hiba? 😀

  • Posted 2015-12-12 20:38 0Likes
    by Blue One

    Micsoda szakértelem… Nem lennék meglepve ha jövőhéten már egy mennyei meccset szakértene… 😀

    https://vine.co/v/iZIHQgZXVmj

    • Posted 2015-12-12 21:12 0Likes
      by Zenzo

      eeez vajon milyen kontextusban jött elő? 😀

      • Posted 2015-12-12 21:56 0Likes
        by thiemecsaba

        Egy rosszul eltalált lövésbe belemagyarázza a szél irányát, erősségét és a föld forgási sebességét! 😀

      • Posted 2015-12-12 23:47 0Likes
        by Zenzo

        engem is mindig a centrifugális, meg a centripetális erő tartott vissza attól, hogy jó futballista legyek 😀 no meg a gravitáció is.

      • Posted 2015-12-12 23:02 0Likes
        by Blue One

        Nem tudom 😀 Elvileg a szöglet után jött a gólt, de hogy miért kell kiemelni a szögletzászlót azt nem tudom? Mindenesetre nagy statement volt 😀

  • Posted 2015-12-12 23:31 0Likes
    by Blue One

    Most, hogy elült a Carneiro-ügy, most újra terítékre fog kerülni…

    Sky Sources: Carneiro will claim for reinstatement in her role as Chelsea first team doctor

    -Carneiro also seeking damages from Jose Mourinho for sexual discrimination

    -Legal dispute between Eva Carneiro, Jose Mourinho & Chelsea to be heard by employment tribunal on Jan 6

    • Posted 2015-12-12 23:37 0Likes
      by BlueCech01

      Várható volt, hogy egy évig még fel fog tűnni meghatározatlan időközönként a dolog. Továbbra is érthetetlen feszültségszításnak tartom mindezt a legrosszabb időben.

    • Posted 2015-12-12 23:46 0Likes
      by Zenzo

      elült? 😀 csak kevesebbet hallani róla.. de ez még nem volt olyan régen 😉

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-3314186/Is-Mourinho-invited-No-Way-Jose-Former-Chelsea-physio-Eva-Carneiro-suing-team-s-manager-publicly-criticised-marries-business-consultant-husband.html

      (megjegyzem, szegény éva a képek többségén rettenetesen néz ki, de az igazán priceless az Schwarzer és a kommunális hulladék 😀 )

      http://www.goal.com/en/news/3947/cartoon-of-the-day/2015/11/12/17253632/cartoon-mourinho-gate-crashes-eva-carneiros-wedding

      Ez az ügy még jó 2-3 évig ügy lesz, csak a sajtót egyre kevésbé fogja érdekelni, mert nem lesz szenzáció, és nem magyarázható vele a Chelsea szar formája – így a sportsajtó nem-bulvár része máris dobta.

      • Posted 2015-12-13 00:00 0Likes
        by Endy919

        Ha Eva szarul néz ki a képeken (de tényleg … 🙁 ) , akkor mit szólsz a férje zöld mellényéhez? 😀

        Ám Schwarzer az anyukájával volt jelen ? 🙂

      • Posted 2015-12-13 00:33 0Likes
        by Zenzo

        Nem tudom, biztos valami ír fickó 😉

        Azt nem tudom, az ausztrál kivel volt, de ahogy a kabátot elnézem, Wili anyukájával :))

      • Posted 2015-12-13 00:43 0Likes
        by Endy919

        Ez azért jó pár fokkal izlésesebb mint Willié 😀

      • Posted 2015-12-13 00:45 0Likes
        by Zenzo

        persze, mert az anyukája… a férfiaknál a nőknek és az állatoknak is jobb ízélése van bunda terén 😀

      • Posted 2015-12-13 02:20 0Likes
        by Blue One

        Igen elült. A cikkek, amiket linkeltél 1 hónapos. Ha egyre kevésbé fogja érdekelni őket, akkor miért lesz 2-3 évig még jó?

        Ez a lufi már kipukkant, de most lehet, hogy fújnak egy másikat. Azt, hogy lehoztak pár képet az esküvőjéről egy szennylapban az semmi. Akkor van sztori ha Josét erről faggatják és léptem-nyomon ilyen cikkbe botlik az ember. Na már most nem ez a helyzet.

      • Posted 2015-12-13 12:21 0Likes
        by Zenzo

        amíg folyamatosan jelennek meg cikkek, addig már hogy ült volna el? Az, hogy nem mindennap, egy dolog, de attól még téma, és az is marad, mert írni fognak róla.

        A daily fail meg egy dolog, de attól, hogy azt linkeltem, a képeket még nem egy, és nem csak szennylap hozta le.

      • Posted 2015-12-13 14:55 0Likes
        by Blue One

        Egyáltalán nem volt téma sehol. Az, hogy lehoztak pár képet az esküvőjéről az nem olyan eget rengető. (Azt is csak a balhé miatt, egyébként nem hozták volna le. Le akartak húzni még egy bőrt erről a történetről. Nem értem miért reméltek ettől „nézettséget”. Nyilván nem fogja meghívni Mourinho-t, ez nem tudom kit ért váratlanul…)

        Nem hogy sok cikkel, de még eggyel sem találkoztam. Ez persze még nem jelent semmit. Ettől függetlenül biztosra mondom, hogy ez már nem volt téma. Josét nem faggatták erről, a tv-s szakértők is már csak a fociról beszéltek, és a csapattal foglalkozó hírekben sem szerepelt a történet. Ezért mondom azt, hogy már tökéletesen elült. Mondjuk még most is csend van, bár lehet, hogy ez csak az a bizonyos vihar előtti… Azt hittem jobban felkapják már, de eddig a rövid sky-os híren kívül semmi…(egyelőre és szerencsére…) Reméljük ez így is marad, bár csodálkoznék, ha így lenne…

  • Posted 2015-12-13 09:32 0Likes
    by BlueCech01

    A legtöbbet eldurrantott hír mostanában a csapattal kapcsolatban Costa visszatérése az Atleticoba.
    Ha az angol bajnoki címe miatt sikerülne pluszt is kisajtolni, vagy akár bedobni egy Griezmannos üzletbe, én nem átkoznám a dolgot.

    • Posted 2015-12-13 12:21 0Likes
      by Zenzo

      és kit hoznál csatárba?

      • Posted 2015-12-13 12:46 0Likes
        by thiemecsaba

        Biztos Lukakut, mert most épp az ő szekere fut…

      • Posted 2015-12-13 13:45 0Likes
        by Zenzo

        Luki nem rossz opció, ha fejben megérik rá, el tudom képzelni, hogy őt is visszavesszük.

      • Posted 2015-12-13 13:47 0Likes
        by thiemecsaba

        Nem tudom…nem vagyok teljesen meggyőzve.

      • Posted 2015-12-13 14:46 0Likes
        by Zenzo

        Alkatilag elég meggyőző, a képességeit illetően szerintem rendben van, ambíciózus is, szóval gond egy szál se. El kellett adni, mert azt hitte, 12 évesen már kezdő lehet nálunk, meg, mert adtak érte egy nagyvalag pénzt, de azért szépen csepegteti a gólokat a PL-ben, kicsiknek és nagyoknak, van nemzetközi tapasztalata is, és már azt sem lehet elmondani róla, hogy egy szezonos csoda, mint mondjuk Vardy. Szerintem pont jó opció egy olyan 1 per 2-es számú csatárnak, aki kellő konkurenciát jelenthet mondjuk Costának. Mert láthatóan Remy nem jelent. Remy B opció. Costa mellé talán egy Lukaku csinálhatna mindkettejükből AB-t. Mondom talán, ez csak feltevés.

      • Posted 2015-12-13 14:48 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem Lukaku addig szóba sem fog kerülni, ameddig Mou az edző. Persze ideális lenne, de én szerintem vice versa nem bírják egymást.

      • Posted 2015-12-13 16:23 0Likes
        by Zenzo

        és ezt miből szűrted le?

      • Posted 2015-12-13 16:42 0Likes
        by BlueCech01

        Kétszer mondtunk le szó nélkül az évtized európai csatártehetségéről. Ne higgyük már azt, hogy csak és kizárólag sportszakmai szempontok miatt nyomtuk ki őt mogyik meg egyszezonos csatárok rovására.

        Biztosra veszem, hogy Lukaku sem nagyon díjazhatta azt, hogy hiába tett meg mindent, nagyjából 0 bizalmat kapott a csapattól. És itt most nem arról van szó, hogy ő rögtön a kezdőben képzelte el magát, mert amikor először adtuk kölcsön a 17 gólja után, az volt az indok, hogy fejben nem elég slágfertig. Nagyjából nincs még egy olyan csapat, amelyik ugyanezt ugyanígy megtette volna.

      • Posted 2015-12-13 17:26 0Likes
        by Zenzo

        Ugyan nem ismerem Mout, meg te sem, de kötve hiszem, hogy ilyen indokok mentén bárkinek is írnánk elbocsátó szép üzenetet. Mégha JM-nek lenne is valami személyes ellenérzése, akkor is ott a board, akik nem hiszem, hogy lapátra tennének valakit, csak mert a vezetőedzőnek nem tetszik. Ha így lenne, sosem kerül ide, de legalábbis nincs a csapatban tartva Seva vagy Torres féle egyed. Szóval ezt én személy szerint kizártnak tartom.

        Ja, és: „Nagyjából nincs még egy olyan csapat, amelyik ugyanezt ugyanígy megtette volna.” – aha, csak kb az összes élklub a Realtól a MU-ig. Kivételnek oda biggyesztheted talán az Arsenalt, de ők speciális helyzetben voltak az utóbbi 8-10 évben. Mást, nem nagyon hiszem, hogy fel tudnál sorolni. Még az ilyen szempontból sokra tartott bárka is úgy dobálja ki a sztárjelöltjeit, akik akkor éppen szerintük nem ütik meg a szintet, ahogy nem szégyellik.

      • Posted 2015-12-13 17:51 0Likes
        by BlueCech01

        Itt senki nem tett lapátra senkit, egyszerűen csak letojta Lukakut. Idehozta Mogyit Ba, Torres és a belga mellé teljesen és totálisan indokolatlanul a levezetésből, így RL-nek nem volt más választása a VB miatt, mint a kölcsönbe kéretés. Itt nyomattuk azt a töketlen kamerunit, aztán majd fél év volt, mire feltudta magát annyira építeni, hogy ne fulladjon ki 2 meccstől egymás után . Utána meg már nyár elején kijelentette Mou, hogy Costa érkezni fog, Lukaku meg nem hülye, ő is tisztában lehetett azzal, hogy nem azért hozatunk valakit majd 40 millióért, mert őt annyira be akarjuk építeni.

        De most Lukakut ne úgy kezeljük már, mint egy ilyen random ifit, akiben talán esetleg van valami. Ő már akkor a legnagyobb európai csatártehetségként volt számon tartva, amikor idejött hozzánk. Alig múlt 20, amikor 17 góllal zárt a PL-ben. Erre mi a kövi évben nem beépíteni kezdtük volna, hanem idehoztuk Eto’o-t.
        Azért azt ne mondjuk már, hogy LvG is inkább leigazolta volna Olicot, vagy Benítez inkább vitte volna Kuyt-öt, mint hogy a már meglévőkkel elkezdje beépíteni.

      • Posted 2015-12-13 22:06 0Likes
        by Zenzo

        Lukaku akkor épp azt számolta vissza, hogy még két születésnap kell ahhoz, hogy legálisan vehessen alkoholt. Eto’o pedig egy nemzetközileg is rutinos csatár volt, aki szabadon volt mozdítható. Torrest és Bat max azért tartotta meg JM és a board, mert nem kellettek senkinek. Értem én, hogy sokan úgy gondoljátok, 18-19 évesen már biztosan készen állnak mindenre, de egyrészt ez nem így van, másrészt nem csak én gondolom így, hanem valszeg a board is, mikor gyanítom látták Lukaku reakcióját, játékát, hozzáállását stb a szuperkupa után.

        És de, Lukakut igenis kezeljük csak úgy, mint bármely más random „nagy ígéret” ifit, hogy ne menjünk messzire, Meki, meg Kakuta, meg Ruben, meg bárki. Ígéretből nagyon sok van, de nem sokan ugorják meg azt a bizonyos küszöböt. Felgyorsult a világ, de egy tizes évei végét taposó suhanc még nem lesz kezdő a világ egyik top csapatában, csak, mert ő úgy gondolja. Aki szívós munkával tesz érte, és harcol, az az lesz.

        És a végére: LvG is inkább hozott egy valag játékost, amikor ott a sok remek saját nevelés, meg még Januzajt is eladták rabszolgának, s csatárt sem azért nem hozott szerintem, mert annyira Lingaardra tette volna fel az életét…. és Benítez alatt sem rémlik, hogy sok honi ifjú titán keveredett volna a Pool kezdőjébe, inkább reménytelenül elhispánosította a keretet, pedig az akkor még nem volt nagy szó, de legalább a fiatalok helyett is igazolt olyan nagysikerű fiatalokat, mint Paletta, El Zhar, Leto, Ngog, Plessis, Insua, Degen, Dossena, Flora… szóval de, igenis mondjuk, hogy mindenki más is így dolgozik. És hogy ne csak „itthon” nézzünk szét, nézzük meg nyugodtan, hogy a franciák topjainál hány saját nevelés, vagy ígéretes fiatal vásárlás játszik a kezdőben, de ott a Real, ahol a világtehetség Varane vagy befér, vagy inkább nem a kezdőbe, de a Barcánál is vannak azért nevek jócskán, akik megmutathatták magukat, aztán azóta Mexikóban vagy a Stokeban rúgják a szintetikus anyaggal helyettesített bőrt.

        Értem én, hogy minden fiatalunk egy égadta tehetség, akár neveltük, akár vettük, de rutin nélküli kerettel az utóbbi kb 20-25 évben senki sem ért el komoly eredményt, csak fiatalokkal – ez utoljára az 1900-as évek derekán volt lehetséges. Játszhatunk Rahmanokkal, Zoumákkal, Christensenekkel, Bamfordokkal, Lukakukkal, Rubenekkel, Traorékkal és Kenedykkel teletömött kezdővel, ami szép, de attól eredményt várni még nagyobb optimizmus, mint amit én produkálok néha. Akkor a keretünk közepe öléggé meg lett fiatalítva, kellett a rutin elöl és hátul. Lukaku, ha tud várni még 1-2 szezont, persze szigorúan saját vélemény, de kemény munkával most ő lehetne az, aki Courtois és Zouma mellett az első keretre ácsingózik. Nem tudjuk, mennyit harcolt, vagy mennyire akart maradni, de úgy hírlik, nem nagyon. Pedig TC-ért Cechet vágtuk padra, majd eladósorba, és Zouma is épp a Cahill-JT páros helyén játszik. Szóval ha Lukaku is bátrabb és magabiztosabb, nem csak követelőzik, és „Lukaku meg nem hülye, ő is tisztában lehetett azzal, hogy nem azért hozatunk valakit majd 40 millióért, mert őt annyira be akarjuk építeni.” – ha harcol és marad, lehet egy szezont a padon tölt, de lehet, hogy most pedig a kezdőben van. Semmi sem garantálta Costa maradását v beválását, nézd meg, ott van Luis is, akinek a helyén épp a 21 éves Rahman harcol a kezdőért….

      • Posted 2015-12-13 22:32 0Likes
        by BlueCech01

        Lukaku miért nem állt készen? Az azelőtti idényben 17 gólt lőtt egy kiesés elől menekülő csapatban. Ha ő nem volt készen, akkor ki? Ne mond már, hogy akkori edző merészség kellett volna ahhoz, hogy akkor és ott bedobjuk a kezdőbe, és ne azt az Eto’o-t igazoljuk le, aki akkorra már teljesen kiöregedett az európai fociból, 2 éve haknizott a sztyeppéken, és Angliában egy játékperce sem volt. Ha nem megy csődbe a macskaharcsa, máig ott fejné a tulajokat. Az első 2 hónapban siralmas volt nézni, hogy teljesen kifullad a meccsek közepére. Félévig nem volt csatárunk, egészen addig, még decemberben végre el nem kezdett valamit letenni az asztalra. Addig meg próbáltunk vegetálni, meg Schürrléékre bízni a gólokat.

        Még ha a szuperkupa után egy kicsit szétszórt is volt (amit meg tudok érteni), akkor sem a kivénhedt kameruni lett volna a megoldás.

        Lukakut meg már csak azért sem kéne szokványos tehetségként kezelni, mert mire Mou visszatért, már többet tett le a PL-ben, mint Terry óta akármelyik tehetségünk. Most mondhatjuk, a Real is kölcsönadogatja azokat az akadémistákat, akik még 1 meccset nem toltak végig a ligában, de ez nem ugyanaz.

        LvG azért csak megadta a bizalmat Blökiéknek. Merem állítani, alatta több játékpercet játszottak a fiatalok az ölldögöknél, mint Mou összes itt töltött éve alatt, még úgy is, ha a mostani időszakot nem számolom.

        Az meg szerintem nem meglepő, hogy Moyes-féle rekordmélységű keretre elvert egy valag pénzt. De ettől még megkapták a sanszot a fiatalok, többek közt Lingard, McNair és társaik.

        A Benítezi dologra a második bekezdést tudom ismételni. Ne vessük már egybe a 2013-as Lukakut olyan fiatalokkal, akiknek 1 perce nincs a bajnokságban. Egyszerűen nem ugyanaz.

        „Értem én, hogy minden fiatalunk egy égadta tehetség, akár neveltük, akár vettük, de rutin nélküli kerettel az utóbbi kb 20-25 évben senki sem ért el komoly eredményt, csak fiatalokkal ”

        De most én hol írtam olyat, hogy rutin nélküli kerettel álljunk ki, csak fiatalokkal? Most őszintén, mit vesztettünk volna, ha a lesorvadt mogyit nem szerződtetjük le?

        Lukaku meg most pont abban a korban van, hogy nem ér rá várni 1-2 évet, hogy aztán hátha szóba jön, és ha nem, hát addig is játszik kéthavonta egy meccset, mint Rémy. Amikor megvettük Costát, egyértelmű volt, hogy nem a padra hoztuk. Ő egy olyan posztra jött, ami már évek óta a leggyengébb egysége volt a gárdának. Luis ezzel szemben biztosra vehető volt, hogy a padon mállik el, mivel ő a levezető Cole helyére jött a liga legjobb védelme mögé.

      • Posted 2015-12-13 23:19 0Likes
        by BlueCech01

        Más:
        Ezt a részt láttad már?
        http://simpsonreszek.info/22-evad/6-resz/montgomeriti

        Szerintem az egyik legjobb az újabb kiadások közül.

      • Posted 2015-12-13 23:57 0Likes
        by Zenzo

        az új részek közül (ez nekem a 20. évad és azután) az oldalon fent lévőket láttam legalább 3-4-szer, vannak benne jók, de nekem az etalon még mindig a 6-10. évad.

        Majd a téli szünetben megnézem újra őket, aztán előállok az én újvonalas kedvencemmel 🙂 ez tényleg a jobba közül való 🙂

      • Posted 2015-12-14 19:57 0Likes
        by BlueCech01

        Mondjuk ha a kedvencet kéne megnevezni, akkor az így hirtelen az lenne, amikor Homer New Yorkba megy a megbírságolt kocsijáért. Azzal lenne versenyben a haditengerészeti rész. Az újak közül meg talán az, amikor elvesztik a házukat, és Flanders vásárolja vissza.

      • Posted 2015-12-13 14:55 0Likes
        by thiemecsaba

        Csak ugye ez a fránya felfogás…olyan nehezen változik meg az ember ilyen szempontból. Rögtön kettő darab példa is itt van rá: Lukaku és de Bruyne. Valami olyannak képzelték magukat, aminek max 4-5 év eltelte után válhatnak, ha válnak. És még még mindig nem tudjuk a tényleges választ, mivel egyet visszaléptek a létrán(gyengébb csapat) és onnan emelkedtek ki. Igazán magas szinten még egyikük se hozott le 2 szezont.

      • Posted 2015-12-13 15:20 0Likes
        by mohacsia

        Észrevetted, hogy ez a kijelentés alapján nekünk csak 25 feletti játékosokat kellene alkalmazni?

        „Igazán magas szinten még egyikük se hozott le 2 szezont.”
        Hát ez meg no comment. 😀

      • Posted 2015-12-13 17:32 0Likes
        by thiemecsaba

        Nem csak 25 fölöttit, van erre ellenpélda is. Csak sajnos kevés az olyan játékos, akinek nem száll a fejébe pár jó meccs és néhány millió!
        És lehoztak 2 szezont topcsapatban(európában magasan jegyzett csapatban)?

      • Posted 2015-12-13 12:47 0Likes
        by Endy919

        Griezmannt boldogan elnézném ott. Atletiben is csatárt játszik , eredményesen.

      • Posted 2015-12-13 12:51 0Likes
        by thiemecsaba

        Azért ő nem az a tipikus csatár attól függetlenül, hogy néha azt is játszik.

      • Posted 2015-12-13 12:54 0Likes
        by BlueCech01

        Nálunk Hazard supportjával bőven tudná azt a szintet hozni középen. Emellett pont olyan sokoldalú játékos, mint amilyennek mi akarjuk látni a belgát.

      • Posted 2015-12-13 12:57 0Likes
        by thiemecsaba

        Hát nem tudom te…mindenesetre elmondhatjuk, hogy évek óta jó a support, mégis a csatáraink valahogy nem remekelnek(kivétel az elmúlt szezon, de az kicsit kakukktojás)…

      • Posted 2015-12-13 13:00 0Likes
        by BlueCech01

        Mi az hogy én?

        „mindenesetre elmondhatjuk, hogy évek óta jó a support, mégis a csatáraink valahogy nem remekelnek(kivétel az elmúlt szezon, de az kicsit kakukktojás)”

        Igen, mivel a tavalyi évben végre volt egy jó korban és formában lévő csatárunk. Előtte a nyugdíjas mogyira meg Nandóra támaszkodva próbáltunk vegetálni. Ha eleve kisült ékekre alapozunk, nem tudom, miért akkora szó az, ha a support nem elég.

      • Posted 2015-12-13 13:05 0Likes
        by thiemecsaba

        A tavaly sem onnan jött a support, ahonnan előzetesen vártuk. Hanem egy kimagasló Fabre-Costa összjáték hozta meg a kiemelkedő teljesítményt. Továbbá Costa nem 5 évvel lett öregebb 1 idény alatt…

      • Posted 2015-12-13 13:07 0Likes
        by BlueCech01

        Ki mondta, hogy tavaly onnan jött a support? Az utolsó mondat meg aztán tényleg a demagógia vázlata, fogalmam sincs, hogy mire érv/ellenérv, vagy mit akar szintézisbe juttatni.

      • Posted 2015-12-13 13:08 0Likes
        by thiemecsaba

        Azt írtad, hogy volt egy jó korban és formában levő csatárunk

      • Posted 2015-12-13 13:11 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, hosszú idő után volt. Ellőtte kiégett meg nyugdíjas félszegeket erőltettünk elől, akik egy iparos szintjét alig ütötték meg, emiatt a fék miatt meg hiába volt minőségi support évekig Matával, majd Hazard-ral, hisz az ék volt majd 3 évig a leggyengébb pontja a csapatnak.

      • Posted 2015-12-13 13:13 0Likes
        by thiemecsaba

        Na de most ha az egyetlen valamire való éket elcseréljük valakire, aki éket is tud játszani, de elsősorban nem az, mennyi az esélye, hogy pozitív irányba mozdulunk el? Van ennek így értelme szerinted?

      • Posted 2015-12-13 13:18 0Likes
        by BlueCech01

        Ha minőségien tud éket is játszani, akkor miért ne lenne értelme? Tavaly pl. 16 meccsen lőtt 14 gólt ékként.

      • Posted 2015-12-13 13:25 0Likes
        by thiemecsaba

        Én is szivesen látnám a csapatban, sőt! De nem Costaért cserébe. Szerintem akkor már változtassunk a hadrenden, ne ez a steril 4-2-3-1 legyen a gyakorlatilag egyetlen fegyverünk. Én amennyit láttam játszani Griezmannt, inkább úgy érzi jól magát, ha rá tudja vezetni a labdát a védőkre, van akivel maga mellett kombináljon. Ami valami olyasmi lenne nálunk, mint amikor Hazardot rakjuk csatárba…

      • Posted 2015-12-13 13:28 0Likes
        by BlueCech01

        Hazard sem lenne rossz ötlet, mint csatár, csak mi így képzeljük el a ráépítést, hogy menjen előre, és a 170 centijére majd ívelgetünk, ami meg marhára nem jön be.
        Grizemannak kéne support, de azt egy formában lévő Hazarral szerint bőven megtudná oldani.
        Én meg nem azt mondom, hogy mi kezdeményezzük Costa odadobását, hanem ha távozni akar a Madridba, akkor ezt bőven meglehetne húzni.

      • Posted 2015-12-13 13:32 0Likes
        by thiemecsaba

        Meg lehet húzni. De elől ugyanúgy egysíkúak maradunk, mint most. Ez papíron nem föltétlen van így, de a gyakorlatban azért eléggé egyértelmű, sajnos. Tartom magam, hogy elsősorban JM-nek kellene változtatni a dolgokon.

      • Posted 2015-12-13 13:35 0Likes
        by BlueCech01

        Gyakorlatban ameddig a Moyes-stílusú beívelések adják a támadások esszenciáját, addig felesleges bárkit is hozni.
        De ha viszont a Porto elleni játékunkat áttudnánk menteni, abban egy Griezmann nagyon élne.

      • Posted 2015-12-13 13:39 0Likes
        by thiemecsaba

        Hát(tudom, hát-tal nem kezdünk mondatot) én azt értem. De hány meccsünk volt, amikor nem a beívelések adták az esszenciát? Ha nem volt ívelni képes játékosunk, vagy fejelni képes, akkor is azt csináltuk. Úgy érzem, mintha visszafele lépkednénk az időben…

      • Posted 2015-12-13 13:42 0Likes
        by BlueCech01

        Azért más, hogy most próbálkozunk beívelésekkel is, vagy hogy teljesen arra az egy kártyára rakunk fel mindent, arra alapozunk. Ilyen azért roppant ritkán volt, legutóbb talán Benítez alatt se.

      • Posted 2015-12-13 13:44 0Likes
        by Zenzo

        Idén eddig kb akármit próbáltunk a bajnokságban, semmiből nem lett gól.. volt rövidpasszos játék, througball, ívelések, kontrák, mégiscsak szabiból meg szögletből jöttek a gólok. Ennyi erővel vegyünk még jól fejelő meg jó szabadokat rúgó embereket 😀

      • Posted 2015-12-13 13:56 0Likes
        by BlueCech01

        Két dologgal próbálkoztunk idén huzamosabban, az egyik a kontra volt. Ha azok nem váltak be, jöttek a beívelésre alapozó támadások. Közöttük még voltak átmenetek, de ennyiben állt meg a tudományunk idén.
        Ami azért roppant idegesítő volt, hogy egyszer nem jutott az eszünkbe, hogy ne kopottá passzoljuk a pályát a kapu előtt, hanem lőjük rá keményen.

      • Posted 2015-12-13 14:34 0Likes
        by Zenzo

        Csak én látom, hogy az első és második bekezdéssel ellentmondasz magadnak?

        Pont az a lényeg, amit utoljára írsz, hogy általában kopottra passzoljuk a füvet, mert senki nem mer kapura lőni. Nem azért, mert ívelgetünk, ez kb vagy két meccsünkön jött elő idén.

      • Posted 2015-12-13 14:37 0Likes
        by BlueCech01

        Az ívelgetés az az utóbbi egy hónapban jött elő huzamosabban. Nagyjából azután kezdtünk ehhez nyúlni, hogy a Pool feltörölte a velünk a padlót. Eleinte csak részben építettünk rá, de a legdurvábban egyértelműen a Bmouth ellen toltuk, ahol mással szinte nem is próbálkoztunk.
        A fű kipasszolgatása meg a kontrajáték velejárója volt általában.

      • Posted 2015-12-13 13:44 0Likes
        by thiemecsaba

        Itt nem voltam elég világos. Én nem csak a csapatra gondoltam, hanem úgy az egész foci világára. Amikor az angol foci abból állt, hogy beadunk és befejelünk…

      • Posted 2015-12-13 13:36 0Likes
        by Zenzo

        de pont ez a lényeg… „formában lévő Hazard”… ha formában lenne, meg MagicHat is, meg Costa is, Griezmann akkor sem jönne rosszul. De pont ezért kérdeztem rá én is, mert ugyanaz a véleményem, mint Csabának: ne Costa helyett.

      • Posted 2015-12-13 13:38 0Likes
        by BlueCech01

        De most ti teljesen úgy kezelitek, mintha azt mondtam volna, hogy akkor vágjuk ki Costát a franciáért, holott eleve arra alapoztam a kijelentést, hogy megvan az esélye Costa madridi visszatérésének, és akkor már meglehetne próbálni ezt is.

      • Posted 2015-12-13 13:42 0Likes
        by Zenzo

        de a mondanivalód lényege ettől még az, hogy ha Costa megy, akkor hozzuk helyette a fhansziát. Én meg megkérdeztem, hogy kit hoznál akkor csatárnak, amire az volt a reakciód, hogy jó lenne oda Griezmann 🙂

        Én (mi) meg csak azt mondjuk, hogy oké, Griezmann jöjjön, de attól még csatár kelleni fog, és ne a francia játsszon ott, aki „tud azt is”, hanem kerítsünk helyette egy éket, mert végre pont tavaly láttuk Drogba óta először, hogy milyen (jó) is az, ha van csatárjátékunk.

      • Posted 2015-12-13 13:51 0Likes
        by BlueCech01

        Nem igazán értem, hogy az a játékos miért elvetendő ékként, aki tavaly 16/14-es mutatóval rendelkezett ott, idén meg szintén előretoltan a csapata pontjainak több, mint 1/3-át hozták a góljai. Most csak azért mondjuk, hogy nemár, mert x éve nem ott futott be a köztudatba? Ő azért nem az a kategória, mint Schürrle, hogy még valamikor 19 éves korában játszott ott, aztán azóta egyszer sem.

      • Posted 2015-12-13 14:32 0Likes
        by Zenzo

        Hátrányban vagyok ennek megítélésénél, mert abszolút nem követem a spanyol bajnokságot idén, a sajátunkra is alig jut időm. Számomra ő nem csatár a múltbéli teljesítménye alapján, gondolom ezért ragaszkodom ehhez a dologhoz. Valamint azért, mert angolban többnyire ékként azok tudnak érvényesülni, akik testfelépítményileg is képesek rá, a Hazard méretű Griezmann meg nem az a tipikus gólem.

      • Posted 2015-12-13 14:46 0Likes
        by BlueCech01

        De pl. Vardy sincs meg 180 centi, meg 80 kiló sem. Agüero is alig magasabb a belgánál, vagy éppen a múltkor említett Michu sem volt egy erőember. Magánvéleményem, de szerintem pont annyi az eredményes gólem a PL-ben, mint az átlagosabb alkatú csatár.

      • Posted 2015-12-13 12:51 0Likes
        by BlueCech01

        A primer célpont Griezmann lenne, akit még akár be is lehetne vonni az üzletbe. Ha nem jössz össze, akkor Icardi. 22 éves még csak, és az elmúlt években elképesztően fejlődött.

  • Posted 2015-12-13 14:43 0Likes
    by Blue One

    „I’ll kick Vardy if it helps Chelsea win” – Ivanovic

  • Posted 2015-12-13 14:49 0Likes
    by myheartisblue
  • Posted 2015-12-13 16:44 0Likes
    by lamps8

    Úgy tűnik a kölcsönjátékosaink is átvették az anyaegyesület formáját.

    Kalas kikerült a boró keződjéből, ahogy Baker is a Vitesseből, az ott lévő kontingensből már csak Solanke kezdő.
    Pasalic, aki eddig a legjobb teljesítményt nyújtotta talán a kölcsönben szereplők közül, szintén a padra szorult a Monacoban.
    Cuadrado is csak Lichsteiner nem megfelelő egészségi állapotának köszönhette eddigi kezdő pozícióját.
    Pozitívan Christensenől lehet nyilatkozni, ős stabil kezdő, míg Aké éppen most verekedte be magát a Watford kezdőjébe.

    • Posted 2015-12-13 20:37 0Likes
      by Blue One

      „Pozitívan Christensenől lehet nyilatkozni,”,

      Most kapott egy ötöst a hétvégén! :DDDDD

      Ezt leszámítva eddig viszont tényleg jó volt, csak mikor olvastam egyből a hétvégi eredmény ugrott be. 😀

      • Posted 2015-12-13 22:15 0Likes
        by Zenzo

        ettől még messze a dán a legjobb szezont futó kölcsönünk eddig. Rendszeresen játszik, bajnokságban és BL-ben is, és lehet, hogy most kaptak egy ötöst a Kusentől, viszont az előző fordulóban meg csak egyet a Bayerntől. Amúgy Schubertet megkérdezném, mégis milyen elgondolás alapján állt fel 3 védővel a szokásos négy helyett. Talán már ő is látja, hogy nem volt okos dolog… nem kapott épp kevés gólt a Gladbach, de 15 forduló alatt nyeltek 23-at. Most jött egy ötös, de azért nem ez a szokás 🙂

      • Posted 2015-12-16 03:03 0Likes
        by Blue One

        Tegnap pedig egy négyes jött 🙂 Sebaj 3 meccs és újra hozzák majd a kapott gól nélküli meccseket :DD

  • Posted 2015-12-13 18:35 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Gardner beleszállt talppal Lovren térdébe, akinek vérző stopli nyom mellet a szalagja is legalább szétment. A bíró szerint ez szabályos belépő volt!!! Angol foci szégyene komolyan amit a bírók művelnek.

  • Posted 2015-12-13 19:05 0Likes
    by lamps8

    megint egy olyan forduló ahol spurs, pool, mu bukott. joggal reménykedhetnénk, de az előző is hasonló volt, és képesek voltunk hazai pályán kikapni (!!!!!!!) a börnmósztól, nehéz feldolgozni még 1 hét távlatából is. ebből okulva joggal várhatjuk hogy taknyosra szopat mahrez.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com