Hiddink-merengő

guus1

Takargatva saját időhiányunkat, amiből a szabad perceket munkára, vagy az EB-re fordítottuk, egy vendégposzt formájában Cech01 húz ki bennünket ezekből a posztolatlan állapotokból. Köszönet érte!

And what about the HiddinkThings?

Amikor tavaly decemberben második alkalommal is kinevezték Guus Hiddink-et a Chelsea megbízott edzőjévé, nem hittem volna, hogy idény végére ő lesz a csapat egyik legmegosztóbb embere, már csak az akkori játékos-decepció miatt sem. Azonban nem sokkal azután, hogy munkához látott, sorra hozta meg a szurkolók által kétségbevont, alsó hangon is érdekes döntéseit. „JustHiddinkThings” – szólaltunk fel rendszeresen, arcunkat a kezünkbe temetve. De mégis mik voltak ezek az elhatározások, és mennyire volt jogos a rájuk vonatkozó kritika? Mi várt nálunk Guus-ra, és mi változott az ittléte alatt?

Legtöbben talán azonnal rávágnák, hogy Guus2.0-nál színtelenebb, gyámoltalanabb interimünk még nem volt az Abramovics-éra alatt. Közte, és elődje, José Mourinho között nem volt más különbség, mint két formát váltó játékos, akik képesek voltak a csapat vezéreivé avanzsálni, és hozni azt a pluszt, amivel többé-kevésbé javítottunk az addigi mételyjáráson. Ezzel az állítással pedig nem lehet vitatkozni. Taktikailag és stílusilag az égvilágon semmilyen pluszt nem adott hozzá a csapathoz, fegyelmezettség terén ugyanúgy egy eltérő tantervű iskola szintjét vertük alulról.  Rotálni sem tudott igazán (gondolok itt Costa teljesen szükségtelen kiégetésére), motivációs módszerei/kísérletei pedig pont annyit dobtak a játékosok lelki állapotán, mint egy The Residents koncert. Így hát jogos lehet a kérdés: mi szükségünk volt nekünk a hollandusra?

Mindennek ellenére Guus Hiddink kinevezése egyáltalán nem volt logikátlan vagy megalapozatlan döntés. Mourinho és a játékosok között a kapcsolat olyannyira feszültté vált, hogy miután a portugál a médián keresztül hangsúlyozta munkája elárulását, már a vezetőség sem hitt abban, hogy ebből a kútból kézen fogva fognak majd kimászni.

Az ominózus interjú után három nappal pedig végleg véget ért a Betrayed One és a Chelsea közös történelemírása. Hogy betömjék a bizalmatlansági hézagot, nemcsak olyan helyettes kellett, aki képes elfogadtatni magát a játékosokkal, hanem olyan is, akinek irányába könnyen meglehet a kezdeti lojalitás a közös előismeret és eredmények végett. Hiddink nem kevesebb, mint 3 alapemberünkkel ápolt jó viszonyt beiktatása előtt: csapatkapitányunkkal Terry-vel és helyettesével, Ivanoviccsal még a legelső itteni megbízása során, illetve Williannel még Dagesztánból, ahol az ő regnálása alatt igazolták le a Chelsea későbbi Bobby Farrell-jét. Ha ehhez még hozzávesszük az egybitesség folklóralakját, Mikelt is, Guus jövendőbeli kezdőjének harmadát már ismerte az első edzés megtartása előtt. Mindemellett hasonló előismereti okok miatt a szurkolók is könnyebben befogadták, mint annak idején Benítezt vagy Avram Grant-et. Egy pillanatig sem volt kérdés, hogy ki a legalkalmasabb arra, hogy a legkevesebb hátrányos következménnyel vegye át Mourinho székét.

ghjm

Visszatérve az első bekezdésben megfogalmazottakra, nem kétséges, hogy Guus, mint beugró menedzser a leggyengébb teljesítményt hozta pro secundo. Azonban azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy nála nehezebb dolga senkinek nem volt idény közben becsatlakozó mesterként. A legrosszabb helyen álló, mentálisan legleamortizáltabb, fizikálisan legkiégettebb, hangulatilag legfeszültebb Chelsea padján találta magát egyik napról a másikra, amit valaha láthattunk. Ráadásul még ideje sem volt arra, hogy az új arcokkal rendesen megismerkedjen, hiszen a holland napokkal a karácsony-carnage előtt látogatott először a Bridge páholyába. Számolni lehetett azzal, hogy itt már senki nem képes csodát tenni.

Az ezután következő 14 meccses veretlenségi időszak pedig máig képes vitákat gerjeszteni a szurkolók körében. Vannak akik Hiddink zsenialitásának tudják be ezt a mérleget, még többen Mourinho eltávolításában vélik felfedezni a javulást elindító külső erőt, megint mások pedig csak a mákban, vagy a már említett hirtelen feltámadó két játékosban. Véleményem szerint mindegyik megállapítás tartalmaz igazságot. Hiddink pedagógusként többet adott hozzá a csapathoz, mint edzőként, ami bár nem volt nehéz, de emberei közérzetén és lelki állapotán azért dobott a veterán tréner. Az a fullasztó, fojtó feszültség, ami a novemberünket és decemberünket körüllengte, Guus alatt már messze nem volt érzékelhető. Persze így sem lehetett azt mondani, hogy mentálisan toppon vagyunk, de legalább már egy vállalhatóbb középszintre nagyrészt képes volt a keret. Ez Costára és Fabregasra is hatványozottan vonatkozott, akiken az őszi stressz a leginkább nyomott hagyott, ám a váltás után rákapcsoltak.

Azonban az is tény, hogy a történtek tudatában képtelenség azt hinni, hogy Mourinho menesztése nem befolyásolta combosan az idézőjeles fellendülésünket. Példaként hagy utaljak vissza ismét a spanyol duóra: Fabregas Mourinho félévében 2 sovány gólpasszon kívül csak a renyhe-lomha, szürke játékával és gyáva alibipasszaival ajándékozta meg a közönséget. Hiddink felbukkanása után azonban 5 gólt és 5 asszisztot termelt, kétszer választották meg a mérkőzés legjobbjának, és több meccsen is (Arsenal, Newcastle, MU) a csapat egyik leghasznosabb játékosaként vonult az öltözőbe. Costa és Mou kapcsolata talán akkor mérgesedett el leginkább, amikor a Spurs és a Bournemouth ellen is a padon találta magát Hazard mögött, aki bár totál idegen test volt ékként, Mourinho inkább szavazott neki bizalmat, mint a branyolnak, aki ekkortájt 4 hónap alatt pusztán 3 gólig jutott 2 előkészítés mellett. Erre fel a portugál szekkelése után rögtön első kezdőmeccsén duplázott, majd a rá következő 8 meccsen 6 gólt és 4 gólpasszt jegyzett, szintén két MOTM-pezsgővel zárva a második félévet.

A realitás talaján maradva én nem tudom elhinni, hogy mindez csak a csillagok állásán vagy a Consentes Dei pillanatnyi hangulatán múlott. Két eshetőséget tudok elképzelni: vagy szánt szándékkal ástak José alá várva arra, hogy repüljön, vagy a Mourinho által gerjesztett feszültség és nyomás végül ismét visszás hatást keltett teljesen és totálisan túlterhelve játékosait. Hiddink alatt pedig ledobhatták magukról az ilyen mértékű stressz súlyát. Két okból is az utóbbi mellett tenném le a voksom: egyrészt már a szerződésbontás utáni első (Sunderland) meccsen is szemmel látható volt, hogy mennyire felszabadultan, mi több, megkönnyebbülve játszanak Oscarék, 13 lövést és 70%-os labdabirtoklást produkálva. Nincs rá jobb szó, addigi legjobb meccsünk volt a ligában. Másrészt pedig Mourinhonál nem először fordult volna elő mindez. Mint azt tudjuk, három évnél tovább a „Special One” megszületése óta (2004) egyetlen keret sem bírta a módszereit. Mondhatnánk azt is, hogy Mourinho olyan, mint egy energiaital, melynek dobozára Castellar betűtípussal van rányomtatva a „Siker” márkabillog. Ahogy iszod, úgy dob a teljesítményeden, és lehet, hogy summa cum laude-val végzel, de hosszútávon felemészti az idegrendszered, és kénytelen leszel leállni vele.  Hiddink pedig leginkább egy pohár citromos vízre hasonlít: 3 év tömény monsterezés után nem fog feltüzelni téged, de mindenképp üdítően hat.

További érdekfeszítő adat, hogy Mourinho 4 hónapja alatt 15 (!) pontot szereztünk a bajnokságban. A post-Mou időszakban pedig fele ennyi idő alatt több mint másfélszer ennyit (24).

De térjünk is vissza Guusra, és azokra a bizonyos „rigolyákra”, melyek januártól egészen májusig válogatva turbózták idegeinket. Az összes abból eredt, hogy Hiddy egészen új szintre emelte a biztonsági felfogás mindennemű fogalmát. A buszt csak azért nem toltuk be ezerrel, mert a négy kontrából háromnál önmagát összefosó védelemmel teljes kudarc lett volna a letámadások hullámait feltett kézzel várni. Ellenben minden egyéb edzői döntést olyannyira óvatosan hozott meg, hogy már éppen csak egy kibanagy védszert nem húzott rájuk. Végül ezekből a bárgyú húzásokból alakultak ki a holland azon lépései, melyek egyszerűen csak „hiddinkthings” néven íródtak be a csapat almanachjába.

guus2Két legjelentősebb hibája pedig kétségkívül az „it’s time for youth” és a cseremanőverei voltak. Guus cirka három hét alatt enyhén a tudtunkra adta, hogy bizony nem belőle lesz a Giant Killing főszereplője. Naivan sokan azt jósoltuk, hogy a kieső helyektől egyetlen pontra lévő egyletben legalább annyi innováció lesz, hogy egy fiatal tehetség lehetőséget kap egy hónapok óta agonizáló sztár helyén. Erre fel nem elég, hogy márciusig kellett várunk arra, hogy 21 év alatti játékos kezdőként lépjen pályára a bajnokságban (ami még később következett volna be, ha a védelem fele nem hullik ki), még az FA-csökifordulókban a Scunthorpe-MK Dons-City Reserve trió ellen is csak egy ilyen focistánk kezdett, RLC. Valahol nagyon mélyen érhető, hogy Hiddink nem akart sem kockáztatni, sem csapatot építeni sem alapokat lerakni, egyedül az idény értékelhetővé való tétele volt tényező számára. Azonban tucatszor saját magát, és ezzel minket szúrt tökön azzal, hogy ugyanazt a fásult keretet küldte fel újra és újra. Ez azért volt fájó, mert a BL-re való esélyünk igazán akkor úszott el, amikor a megnyerhető meccseken egymás után hoztuk a sótlan döntetleneket. És ezeket a satnya ikszeket végignézve nem kis frusztrációt okozott padon látni a körömperceket kapva rendre jól teljesítő kölyköket, miközben az éppen aktuális féken bosszankodtunk.

Miután kiestünk a kupából, meg a BL-ből (jó 3 nap alatt), meg már a négybe kerülésre sem volt minimálisnál több sanszunk, azzal szabadkozott, hogy most eljön a fiatalok ideje. Mondanom sem kell, ez baromira nem így lett. A „fiatalok ideje” igazából egyetlen meccset jelentett, amikor is idegenben az Astont 4-0-ra vertük. Persze ezt a túlzását nem lehet felemlegetni, hiszen várható volt, hogy az EB-Copa-Olimpia nyara előtt nem fogja a sztárokat a padra száműzni az utolsó pár hónapban. A fiatalok ilyen szintű kirekesztése azonban nem csak indokolatlan, de káros is volt.

És azt ismered, hogy jön majd Matic a 80. percben? És Rémy a 88.-ban? Már ha kihasználjuk az összes cserét. Guus belenyúlásain legalább annyi pontunk elment, mint egy-egy sztárunk formai őrlődésén, nem is beszélve arról, hogy Costa túlégetése amennyire szükségtelen volt, pont akkora árat fizettünk érte a fakupában. Igen, nos, rotálni Hiddink sem tudott jobban, mint Mou. Merész konetóm, hogy ha nem esik szét a védelmünk, Hazard nem lesz visszatérő sérült és Costa sem pirosozza ki magát, akkor csont nélkül kirakjuk ugyanazt a kezdőt a meccseink 90+%-án. Na jó, Pedro és Willian néha cserélték volna egymást, de előbbi berakásához is pont annyi merészség kell, mint ahhoz, hogy egy teljes rivotril helyett két felet vegyél be. Túlbiztosított keretpolitika és langymeleg hajlandóság arra, hogy változtasson.

Mindent egybevetve a második Hiddink-éra esszenciáját a facepalmok és a fejfogások adták. Egyedi helyzet az övé, hiszen jó pár döntése megkérdőjelezhető volt, jó pár hibát vétett és ennek csak töredékét igyekezett kijavítani, azonban mégsem tudom hibáztatni semmiért. Ez a csapat pont erre volt ítéltetve, a kockákat meg már jóval a holland előtt elvetették. Valószínűleg karrierje legrosszabb csapatát vette át hetvenévesen, annyi instrukcióval hogy „hát azér’ legyen kevésbé mindez szar”. A válogatottal való bukás és a Leicester lemondása után ránk volt szüksége a legkevésbé. Nem volt szép, nem volt jó, de én mégis köszönetet mondok Guus-nak, és hálás vagyok neki minden erőfeszítéséért, amit az itt töltött 1 éve alatt tett a csapatért. Mi több, azon kevés menedzserek egyike, akiből még kinézem, hogy szívből szereti a Chelsea-t. KTBFFH.

"Mi lenne, ha.. azt mondanám, hogy... kapjátok be a f*szom?"
„Mi lenne, ha.. azt mondanám, hogy… kapjátok be a f*szom?”

1346 Comments

  • Posted 2016-07-10 23:33 0Likes
    by Zenzo

    Hejj de nagyon elbaszták ezt a franciák

  • Posted 2016-07-10 23:34 0Likes
    by Zenzo

    Pepe meg konkrétan behányt 🙂

  • Posted 2016-07-10 23:35 0Likes
    by Rammschein

    azé a Portugáloknak krva mákjuk volt, hogy eljutottak idáig egyáltalán (pont ezt mondja Hajdú B.) 😀

  • Posted 2016-07-10 23:35 0Likes
    by adam10

    Nézzük a mi szemszögünkből: 3-3-as döntetlent játszottunk az Európa bajnokkal, sőt, 3-3-nál kapufát lőttünk… 🙂 mindenesetre továbbra is tartom, szánalmas volt ez a francia brigád.

  • Posted 2016-07-10 23:40 0Likes
    by Zenzo

    Griezmannak meg jó szezonja lett végül, odaért a 2 nagydöntőbe, aztán jól el is vesztette.

    • Posted 2016-07-10 23:41 0Likes
      by adam10

      ma olvastam egy cikket, ja igen a méltán szakmai és híres index sport tagozata hozta le, hogy ezen a meccsen fog múlni az Aranylabda, merthogy vagy Griezmann, vagy Ronaldo fogja megkapni, nyilván a teljesítményük alapján. na azt hiszem ezzel a mostani scenárióval nem kalkuláltak, kíváncsi vagyok mit fognak okoskodni, vagy csak törlik a cikket?

      • Posted 2016-07-10 23:43 0Likes
        by Rammschein

        törölni biztos nem… sztem csak leszarják majd. 😀

    • Posted 2016-07-10 23:44 0Likes
      by BlueCech01

      Pepének meg volt egy éve.

    • Posted 2016-07-11 00:47 0Likes
      by Blue One

      És a jövő sem néz ki valami jól… A kép nem tudom mikor készült, bár nem lennék meglepve ha a döntő előtt. Ez esetben teljesen érthető az eredmény.

  • Posted 2016-07-10 23:47 0Likes
    by BlueCech01

    Életem legszarabb EB-je, méltó megkoronázása egy Éder-gól.

    • Posted 2016-07-10 23:53 0Likes
      by gorkaf78

      Holnap remélem ajánlatot teszünk érte, 50 millió fontot ér legalább.

      • Posted 2016-07-10 23:54 0Likes
        by BlueCech01

        Rémy+20 millia a Swanseanak.

      • Posted 2016-07-10 23:55 0Likes
        by gorkaf78

        Én csak hülyéskedtem ám, azt sem tudom, hol focizik. 😀

      • Posted 2016-07-11 00:02 0Likes
        by BlueCech01

        Én anno végigkövettem a VB-jét, és a legnagyobb bohóc volt akkor. Meg is lepődtem, hogy nem valami perifériás csapat vitte, hanem rögtön a PL akkori legerősebb középcsapata később.
        Most lesem csak, hogy már vitte a Lille. Fene, erről lekéstünk.

    • Posted 2016-07-11 00:06 0Likes
      by Zenzo

      hát az biztos, hogy számunkra főleg a magyar részvétel miatt marad emlékezetes (oké, némelyeknek a Szlovákok miatt 😉 ), és kevésbé a feltűnő tehetségek, játékosok, nagy gólok, vagy jó meccsek miatt, mégha volt is mindből egy kevés.

      Nem igazán futott jó tornát egyetlen csapat sem, főként a nagyok, angolok csúnyán, olaszok, spanyolok, németek kevésbé csúnyán, a franciák meg nagy bukással a végén szerepeltek le, a győztes alig vergődött tovább a csoportból, meccset is alig nyert, azért ez összességében meghatároz egy nagy tornát.

      Nagy öröm, hogy kevés volt a meccset befolyásoló mértékű bírói hiba, és talán a legnagyobb, hogy a legnagyobb – hogy is mondjam – katasztrófát az angol, orosz és hazai szurkolói rendbontók okozták, és nem volt merénylet, aminek a valós veszélye azért ott lebegett Damoklesz kardjaként az EB felett.

      • Posted 2016-07-11 02:59 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem ez volt az első torna, ahol egyetlen domináns csapat sem volt. 2012-ben a spanyolok és a németek elég durván jól tolták, 2008-ban szintén a spanyolok, 2004-ben pedig a portugálok, 2000-ben meg a franciák. Idén meg kb senki. Minden csapat teljesen kiégett volt, befásult, és kedvtelen. Az egykor favorit spanyoloktól senki sem várt semmit azok után, hogy Walrus Del Bosque-t töketlenek voltak kirakni, és pont úgy le is bőgtek, mint 2014-ben. Az angolokkal ugyanez a helyzet, csak ott meg egy kártékony szárnyast etettek tovább a kelleténél, aki hasonlóan kollégájához ugyanazt a szart hozta, amit 2 éve. A belgáktól mindenki nagyon sokat várt, de nagyjából egy meccs után tiszta lett a kép, hogy ilyen felkészületlen edzővel az első rendezett csapat kipenderíti őket. Az olaszok teljesen egybites focit produkáltak, ilyen kerettel mondjuk nem csoda, de szenvedés volt őket nézni(no surprise). A galloknak is volt 2 olyan meccse, amire rá lehetett sütni az élvezetes jelzőt a brutális keretük ellenére. A portugálokról meg ne is beszéljünk, a csoportköri véres székletű agonizálás után a horvát meccsen amit művelt mindkét csapat, az a sportág megcsúfolása volt. Írd és mond, egyetlen (!!!!!!!_____!!+!+!+”+!”!”+””+!) 1 rendes játékidőbeli győzelemmel lettek európai bajnokai.
        A horvátok, ukránok és a lengyelek lehettek volna titkos favoritok, ehelyett szép csöndben pusztultak el. Jó, a lengyelek Millik személyében magukénak tudhatták az EB bohócát, és a csörgősipka a Heath Ledger hajfestékkel sem mutat rosszul.
        Egyedül a németekben lett volna meg lehetőség arra, hogy tényleg bemutassák a foci szubsztanciáját, és gyönyörködtessenek minket a lehengerlő játékukkal és ultraeffektív támadásaikkal, erre fel a szlovák meccs kivételével ők is inkább a „ehehelmegy” szintet hozták. Ha Hamsikék párbaját nem számolom, 5 meccsen 4 gólt lőttek, ami egészen siralmas egy német csapattól.

        Röviden-tömören nem volt olyan csapat, akit tényleg csodálhattunk volna. Nem, ez erős szó. Nem volt olyan csapat, amelyik (akárcsak) szórakoztató lett volna. És ez nagyon sajnálatos. A csapatok elkurrantottak egy egész EB-t, most meg szépen sorban koncolgatják a „főbűnösöket”, mint WdB, Bagoll, Wilmots, Fomenko, Petkovic, Hamrén, Iordanescu, Vrba, Szluckij, Terim, Cacic, Koller de akár DD. Ezeket vagy kicsapták már, vagy eséllyel kifogják.
        Ami azt jelenti, hogy a VB-re az európai krémcsapatok 80-90%-a teljes garnitúrát fog cserélni.

      • Posted 2016-07-11 10:53 0Likes
        by bilala

        amint mindenben azert szerintem volt ezen az eb-n is pozitivum, espedig a kiscsapatok teljesitmenye, ami a sok karagonak (akik kritizaltak a letszambovitest) csattanos valasz volt, a magyarok, izland, wales, boven kellemes meglepetesei voltak az eb-nek, de akar a ket ir csapat tovabbjutasat, vagy az albanok jatek is idehevetjuk (utobbiak ha csak egy nagyon picit szerencsesebbek a ket vesztes meccset dontetlenre hozzak, es ugyancsak tovabbjutnak).

      • Posted 2016-07-11 11:11 0Likes
        by Zenzo

        ez csak „nekünk” volt válasz úgymond, nézd meg a poszt-nyilatkozatokat a „nagyoktól”, ők továbbra is bírálják a kibővített EB-t, mert szerintük a kis csapatok, újoncok tehetnek az EB színvonalának eséséről. EZ persze baromság, de attól még ezt mondják 😉

      • Posted 2016-07-11 23:18 0Likes
        by bilala

        hat igen, nekik kell valamivel takarozni, hogy miert is szerpeltek le, de szerintem a sima, partatlan atlagnezok azert inkabb a masik oldalon (masik velemenyen) vannak

      • Posted 2016-07-12 00:10 0Likes
        by bilala

        hat igen, komoly szaktekintelyek, es igen magasroptu velemenyek. eleg volt elolvasni es meg is vilagosodtam, tehat az, hogy a gyengebb csapatok vedekeznek, azt eloszor ezen az eb-n lathattuk, eddig ilyen sosem volt. es raadasul ezeknek a franya vedekezo csapatoknak nehez golt rugni, azta mindenit…es meg merkozesekbol is tobb van, meg ilyet. szerencse, hogy nincs masik vilagverseny, ahol ugyanennyi merkozest kell jatszania a gyoztesnek….

    • Posted 2016-07-11 01:23 0Likes
      by WudigessBoi

      Én most nagyon rühellem a futballt.

      • Posted 2016-07-11 03:04 0Likes
        by BlueCech01

        Ez az év infernálisan gyér eddig. A történelem egyik legrosszabb BL-döntőjét követte az egyik (ha nem a) legélvezhetetlenebb EB. Ha nem lett volna a Leicester menetelése és nem ígérkezne ilyen hihetetlenül izgalmasnak a kövi PL-idény, 2016 számomra a foci mélypontéve lenne.

  • Posted 2016-07-11 09:27 0Likes
    by adam10

    A La Gazzetta dello Sport szerint el akarjuk hozni a Lazioból Felipe Andersont. Alapvetően nincsen gondom ezzel a hírrel, viszont szerintem nincs szükségünk (több) szélsőre… Illetve sanszosan Cuadrado sorsára juthatna.

    • Posted 2016-07-11 10:20 0Likes
      by Zenzo

      nem tudom, ezek mennyire komoly hírek, de továbbra is az olasz pályákról hoznak velünk össze mindenkit. Számomra ez azért fura, mert ugyan Contéval valszeg írattak egy listát, meg fontossági sorrendet is, hogy kiket akar, és jó eséllyel azon SerieA nevek szerepelnek jobbára, de az igazolásokat elvileg Emenaloék intézik. Fura, hogy PL-próbált játékosokkal eddig szinte szóba sem hoztak, pedig ott egy halom jó playa, elérhető közelségben, és eddig mindössze kettőnek (Wanyama, Mané) rendeződött a sorsa.

      Kanté talán az egyetlen, aki szóba került, de hát ott van pl Mahrez, Berahino, Eriksen, Payet, van Dijk, és tudom, hogy mondjuk Pellé ellen ágáltak itt sokan, de 13M-t nem ért volna meg? De Barkley, akár Drinkwater, Cedric, Tadics, Gomis, Dier, Schneiderlin, Sigurdsson, Janmaat, stb, még ha ezek olyan nevek is, akiknek a fele normális esetben szóba sem kerülne a Chelseanél, jelenleg opciók lehetnének, és jóval logikusabb opciók, mint Candreva, vagy Anderson.

      Amúgy elvileg Arda Turan is mozdítható lenne a bárkából 20M körül, és továbbra is ott vannak Lacazette, vagy Draxler, akikre fél szemmel figyelhetne a klub.

      • Posted 2016-07-11 12:01 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Igy, h Griez 2 dontot is bukott rovid idon belul, lehet csalodottsagat ki tudnak csunya mo hasznalni… Conte (ha beszelnek egy nyelvet) akar meg is gyozhetne, h itt lenne eselye par even belul kupakat nyerni, az Atleti jo jo, de ott orok 2. lesz.

      • Posted 2016-07-11 12:07 0Likes
        by Zenzo

        ez a jövőre vonatkozó spekuláció. Az Atleti jelenleg jobb pozícióban van, mint mi. BL döntőt játszott, és a bajnoki címért is versenyt futott, a Chelsea meg egyiket sem, és az sem biztos, hogy jövőre fog – már a PL címért harcban állni, mert BL döntőt tuti nem játszik 🙂

  • Posted 2016-07-11 10:04 0Likes
    by Zenzo

    http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2016/07/2016-17-adidas-away-kit-unveiled.html

    Mostantól hivatalosan ronda. Nem tudom, mit szívtak az Adidasnál, hogy a kövi szezonra csak pizsamát kaptunk. Én összességében jobban szeretem, mint a Nike-ot, de most azt mondom, már látatlanban is, hogy jó csere volt.

  • Posted 2016-07-11 10:33 0Likes
    by Heizer Csaba

    Nem értem ezt az általános eb fanyalgást.
    Legtöbben úgy csinálnak, mintha nem évek óta az volna a tendencia, hogy alapvetően összességében a világrendezvények szarok, és hát általában akik nyernek, azok nem hulla játékot nyújtanak (nekem ezzel Chelsea szurkolóként nincs különösebb bajom, nyerjen mindenki úgy, ahogy tud, az az igazságos).

    Ha most vissza megyek az időben azokra a tornákra amiket láttam:
    90: a németek az egyenes kieséses szakaszban nem rúgtak akciógólt, a döntő tizenegyese is kamu: hulladék.
    92: a dánok alig valamivel komolyabb teljesítményt tettek le az asztalra mint az idei magyar csapat, az eb-t ért, meg legendává válást.
    94: na az volt valami, a döntőt leszámítva, azért ott bőven voltak fain, szerethető csapatok.
    96: a németek jók voltak, megérdemelték, a csehek szintén nem nyújtottak sokkal többet, mint a dánok. Az angolokat lehetett szeretni a csoportkörig, a franciák hulladékok voltak.
    98: a fhansziák két hosszabbításos meccset játszottak az egyenes kiesésben (hulladék olasz-francia 0-0, meg a Paraguay is) az elődöntőben egy soha előtte-utána gólt nem szerző játékos malacával léptek tovább, egyedül a döntőben értek valamit.
    00: na ez volt valami igen jó kis torna, az én életembe a legjobb, a mostanit leszámítva.
    02: na itt is mindenki hulladék volt igazából. a németek kb. egy bundesliga 8. csapat színvonalán evickéltek, a törököket ajnározták, dehát nem volt az egy nagy vasistdas, koreát hagyjuk, és szerintem a brazilok teljesítményét is csak az idő szépíti meg, nem volt vmi veretes alakulat.
    04: mindenki főellenség görögök úgy nyerték meg, hogy kétszer szopatták a házigazdát, megverték a címvédőt meg a legnagyobb esélyest, úgy, hogy egyszer játszottak hosszabbítást, azt se végig. Megmondom őszintén, a fentiek alapján ez az utóbbi 26 év legmegérdemeltebb győzelme, a 08 spanyol, és a 14-es német mellett. Az angolok értek vmit, meg a csehek, a többi hulladék.
    06: Esküszöm azon a vb-n volt két jó meccs összesen: a francia – spanyol, meg a portugál – holland, de az se a foci miatt! A többi szar, bár személyesen csíptem még az Arg-MEx, meg a német-olasz meccset, de csak azért mert az olaszok annyira olaszok voltak. A vb vicce: a legszebben játszó csapat címét a semmit nem érdemlő portugálok nyerték, akik az uccsó négy meccsen összbírtak hozni 2 gólt. Zidane király volt! (ukránok hogy jutottak a nyolcba anyám?)
    08: Na ez is jó torna volt, a spanyolok még nem haltak bele a passzoljunk 5000-t stílusba (ami ezerszer unalmasabb játék, mint amivel két átlagos olasz középcsapat kiáll a 38. fordulóban, egymás ellen), a ruszkiknak, németeknek, horvátoknak, sőt a portugáloknak is voltak jó meccseik.
    10:Hú, ez mi is volt. Kb. egy a mostani portugáléval megegyező, vagy alig jobb teljesítményű spanyol csapat nyert, csak kevesebb hosszabbítást játszott. A németek frankók voltak, csak a spanyolok ugye, Uruguay király volt, meg a hollandok is viszonylag. Vegyes érzelmű torna.
    12: abszolút hulladék az egész, mindenki még ettől is fosabb volt mint most. Az olaszok értek valamit, de csak azért mert tőlük sosem számítunk többre, soha senkinek sem tartoznak a szép játék ígéretével. Ennek ellenére helyenként megvolt.
    14: a top4-ből 3 olyan irgalmatlan szar, nézhetetlen focival jutott oda, hogy ők se tudják mit kerestek ott. A németeket is kb. csak a 7-1 menti fel attól, hogy a hullarablók közé soroljuk őket.

    Ezek után miben is lóg ki ez a torna, meg ez a győztes az elmúlt 26 évből? ja szerintem semmivel, a portugálok épp annyit nyújtottak amennyi kellett, és ez elég volt. Wales, Izland, a franciák meg az olaszok miatt volt helyenként érdemes nézni az egészet, a többi fostalicska, még a magyarok értek valamit. Ja igen miattuk volt ez a torna, az utóbbi 26 év legjobbja, toronymagasan!

    • Posted 2016-07-11 11:08 0Likes
      by Zenzo

      „Legtöbben úgy csinálnak, mintha nem évek óta az volna a tendencia, hogy alapvetően összességében a világrendezvények szarok”
      Ezt nem értem. Még ha így is van, akkor nem ér felháborodni, hogy ez is szar, csak azért, mert már az előző is az volt? 🙂

      Nyilván a tornák mindenki számára szubjektív megítélés alá esnek, de a 2 évvel ezelőtti Vb szerintem az egyik legjobb torna volt, amit láttam. Jó nyitómeccs, jó foci, sokgólos meccsek, izgalmak (német-ghána 2-2, ausztrál-holland 2-3), nagy győzelmek (holland-spanyol 5-1, német-brazil 7-1, német-portugál 4-0), és sokszor még a kevésgólos „rossz” eredmények esetében is jó meccsek (pölö Mexikó-Kamerun 1-0, stb), egy-két, a Vb kiadja szar meccsek voltak, mint a japán-görög, vagy az orosz-észak-korea.

      A 2012-es EB valóban rémes volt, a 2010-es Vb felemás. Ez EB-k közül valóban a 2000-es Holland-Belga közös szervezésű torna volt a legjobb, azt imádtam, és a Svájci-osztrák 2008-as is elég jó volt. Vb-k közül a ’94-as USA jó emlék részben, a ’90-es meg hiába volt rossz Vb, nekem az első volt, amit ésszel fel tudtam fogni, szóval az örökké „szuper” marad 😀 a ’92-es EB pedig egyértelműen a dánok miatt marad emlékezetes, akik úgy nyertek EB-t, hogy ki sem jutottak.

      • Posted 2016-07-11 11:22 0Likes
        by Heizer Csaba

        Ja de ér, csak meglepődni nem kell, mert a tendencia az, hogy inkább szarok, vagy közepesek mint nem. De persze ez szubjektív, nekem is a 90-es az első nagy élményem, és utólag persze szar, de hát az emklékek, meg hát Kamerun önmagában elvitte a hátán az egészet.

        Igazából azért morgok, mert állítólag létezik ez a „semleges szurkolónak” nevezett, önmagában is létezhetetlen paradox emberfajta (jó tudom, régen én is oda tartoztam), akinek van egy olyan elvárása, hogy „szép futballt” akar látni, meg izgalmas meccseket. Szerintem meg ez nem lehet elvárás, legfeljebb ráadás, mert a sportrendezvények alapvetően a győzelemről szólnak, aki szépet akar látni, nézzen műkorcsolyát, műugrást, meg szinkronúszást, vagy versenytáncot. Az „izgalmas” jelzőt elfogadom, de az meg ezen az eb-n bőven volt, ha az izgalmast úgy értelmezzük, hogy számomra igenis izgalmas az is, hogyan fojtják meg az általam utált portugálok mások játékát, (hm, csak eg csapat van akivel nem tudtak mit kezdeni, kérem), hogyan van annyi lelki és testi erejük, hogy 3 hosszabbításos meccset is győzelemre hozzanak (ilyet egyébként az elmúlt 26 évben senki nem csinált vb-eb – n), hogyan szopatják idegbe az olaszok, izlandiak az agyonsztárolt spanyol, belga, német vagy angol mágusokat, nem is beszélve a szurkolóikról, stb…

        De egyébként szeretem ezt, mert sokan vannak akikkel lehet vitatkozni, hogy nincs olyan, hogy „jobbak voltunk” (Löw) de kikaptunk 2-0-ra.

      • Posted 2016-07-11 11:53 0Likes
        by Zenzo

        „aki szépet akar látni, nézzen műkorcsolyát, műugrást, meg szinkronúszást, vagy versenytáncot.”
        :DDDDD aki szépet akar látni, menjen ki a természetbe, ne legyen meleg… 😉

        Többnyire adom amúgy, amit mondasz, egyezik a véleményünk. Azzal viszont vitatkoznék, hogy ne lehetne jobb meccseket játszani, mert itt van pölö a végső győztes Portugálok, akikkel nem tudott senki mit kezdeni, de ők meg nem is akartak mással, így aztán játszottak egy halom olyan meccset, amivel vallatni lehetne. Ez pedig nem jó, mert a focinak a győzelemről kell szólnia, valóban, de lehet győzni többféleképpen is. Ugyanúgy, ahogy egy világvége film is lehet jó meg szar is, hiába szól ugyanarról…

      • Posted 2016-07-11 11:54 0Likes
        by DannyfromtheShed

        amugy most vicces lenne a 2010-es BL tornat behelyettesiteni a mondandodba :DDD

      • Posted 2016-07-11 12:05 0Likes
        by Zenzo

        ezt most nem értem. A 2009-2010-es BL-ben igenis voltak nagyon jó meccsek, csak, hogy a 16-közt nézzük:
        Team 1 Agg. Team 2 1st leg 2nd leg
        Stuttgart Germany 1–5 Spain Barcelona 1–1 0–4
        Olympiacos Greece 1–3 France Bordeaux 0–1 1–2
        Internazionale Italy 3–1 England Chelsea 2–1 1–0
        Bayern Munich Germany 4–4 (a) Italy Fiorentina 2–1 2–3
        CSKA Moscow Russia 3–2 Spain Sevilla 1–1 2–1
        Lyon France 2–1 Spain Real Madrid 1–0 1–1
        Porto Portugal 2–6 England Arsenal 2–1 0–5
        Milan Italy 2–7 England Manchester United 2–3 0–4

        8 meccsen 47 gól, és voltak jó meccsek is közte.

        Aztán a továbbiakban is volt egy Arsenal-Barca, Lyon-Bayern, de a Lyon-Bordeaux sem volt annyira gány, a Barca-Inter az meg felért egy önkielégítéssel 🙂

      • Posted 2016-07-11 12:08 0Likes
        by DannyfromtheShed

        oh baszki 2012 akartam irni bocsanat 😀 (fullmasnap)
        A sajat szereplesunkre ertettem, mert ugye mi nyertuk meg a valaha legrondabban, makosabban a BL-t (they say so..) kis onironia 🙂

      • Posted 2016-07-11 12:13 0Likes
        by Zenzo

        sejtettem, de mondjuk az Inter győzelme is hasonlatos volt a miénkhez. Ettől függetlenül mondhat bárki bármit, ott mi nyomtunk egy nagy come-back-et a Nápoly ellen, és tetszik a világnak vagy sem, csak vertünk hármat a Barcának, nem 0-0-ra mentünk rá, aztán büntetőkkel meg tovább.

      • Posted 2016-07-11 12:23 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez igy van. csak vicelni akartam, de tul masnapos vagyok 🙂

      • Posted 2016-07-11 12:13 0Likes
        by Heizer Csaba

        Pontosan ezért gondolom, hogy egy normális csapat csak a szurkolói felé tartozik elszámolással (ergo: nyerjen), azért aztán kurvára nem felelős, hogy azt olyan játékkal tegye, hogy ne utálják meg a focit.

        Egyébként a 2012-es győzelem ugyanennyire jogos volt, mint ez, vagy a görögöké. (bár azért azt nem lehetne mondani, hogy az a Chelsea-tour nem tartalmazott a semleges nézők számára is szép, vagy pláne izgalmas játékot.)

      • Posted 2016-07-11 11:53 0Likes
        by DannyfromtheShed

        sztem semmi gond nem volt ezzel az EB-vel, en tudtam elvezni, mert nem azt varom, mint a legtobb ember. Nekem egy „unalmas” 0-0 is tud erdekes lenni, de ez lenyegtelen.. Ezen kivul is sok erdekes dolgot tanulhattunk vagy tapasztalhattunk. Nekem Ronaldo tegnapi performansza a palyan kivul meghatarozo elmeny volt.

      • Posted 2016-07-11 11:55 0Likes
        by Zenzo

        „Nekem Ronaldo tegnapi performansza a palyan kivul meghatarozo elmeny volt.”
        Ezt adom, de azért hozzáteszem, hogy kár, hogy ezzel a pályán lévők performanszát simán túl lehetett szárnyalni. Az pedig azért nem szép. CR ugyanezt művelte volna, és akkor is meghatározó élmény lett volna, ha a meccs közben egy élvezetes 2-2, nem egy altatós-szenvedtetős 0-0.

      • Posted 2016-07-11 11:59 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez igaz, de hat ilyen a sztarolas, a shobiz.. Egy Hamilton elozes mindig nagyobb szam lesz, mintha Alonso teszi a kozepfos Hondaval a 14-ik helyen..

        Az is nyilvan igaz, h megjobb lehetett volna, ha tobb gol esik egy adok-kapok meccsen, dehat senki nem mer kockaztatni. Ez a taktika tudod jo te is.

        Ezen kivul nem ertem meg a franciakat, ezzel a csapattal igenis merniuk kellett volna tobbet vallalni… De belulrol ok lehet tok mast ereztek, es probalkoztak, de nem ment, mert ennyire jol megfolytottak oket a portugalok? nem tudom siman lehet.

      • Posted 2016-07-11 12:01 0Likes
        by Zenzo

        „Ezen kivul nem ertem meg a franciakat, ezzel a csapattal igenis merniuk kellett volna tobbet vallalni…”
        Igen, többek közt ezért is volt nagy csalódás a franci csapat, mert az olaszoktól senki nem várt mást (max az, aki 2 évente néz focit), de a franciáktól, egy ilyen kerettel igenis várt, márpedig egyetlen egyszer jött ki belőlük, Izland ellen, a többi meccsen meg egy villanás és némi mák jutott nekik – dettó Portugália, és ezek ketten játszották a döntőt… :S

      • Posted 2016-07-11 12:03 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Meg a Nemetek ellen. Ott volt az, h najo ezek a legerosebbek, siman le kell zuzniuk a portugal bunkerfocit. Vagy befostak, vagy nekik sem sikerult, hiaba nyomtak. Sissoko mennyire kurvajo volt mar amugy???

      • Posted 2016-07-11 12:10 0Likes
        by Zenzo

        nem nagyon kell bírózni a német-francián, mert a németek nem lőttek gólt, így ugyanazt mondhatom, amit a franciáknak a döntő végén: megérdemelték; de ettől még a franciák továbbjutásába erőteljesen belenyúlt a könnyű síppal befújt büntető, mert ha az nincs, akkor ott a fhansziák sem lőnek gólt, aztán hosszabbítás meg esetleg büntetők, az meg mindig lutri.

    • Posted 2016-07-11 12:12 0Likes
      by Sir Idemitirjak

      2002-es brazil válogatott nem volt valami veretes alakulat? Olyan csapatról beszélünk ahol egy Rivaldo-Ronaldo-Ronaldinho 3-as támadt az ellenfél kapujára.

      • Posted 2016-07-11 12:19 0Likes
        by Zenzo

        mégsem nagyon tudtak gálázni. Az tényleg egy fos Vb volt, a brazilok is a csoportkörben még vágtak négyet Kínának, de aztán kb ennyi volt, a kieséses szakaszban alig jött ki belőlük 1-2 gól, és a döntőben is az utóbbi 20 év kb leggyérebb német válogatottját egy kevéssé izgalmas meccsen nagy nehezen gyűrték le két góllal. Ronaldo ugyan eljutott 8 gólig, de Ronaldinho kettőig csak.

        Fun fact: azon a Vb-n Wilmots még három gólt vágott 🙂

      • Posted 2016-07-11 12:22 0Likes
        by Heizer Csaba

        Az lehet, de attól az egyenes kieséses felhozatala fika gyár volt:
        A belgáknak 0-0 -nál nem adtak meg egy szabályos gólt.
        Az angolok ellen a kapus lepkézett (máig nem értem, sokszor úgy emlékeznek vissza arra a gólra, mintha Ronaldinho részéről bármilyen komoly teljesítmény kellett volna ahhoz, hogy belője).
        A hullafáradt törökök ellen bűnrossz meccsen kiszenvedték.
        A németeknél meg szegény Kahn hibázott, kb. a francia-német mostani elődöntővel egyenrangú győzelem volt.
        A csopmeccsken a törökök ellen is volt valami gólt érő bírói baki…
        Azért mondom az idő megszépíti mert utólag jól hangzik a 3R neve, de akkor, ott, egyáltalán nem kellet kalaplengetni brazilok előtt.

    • Posted 2016-07-11 16:39 0Likes
      by BlueCech01

      Mi volt az, ami még lejjebb vitte, mint az eddigiek?
      Pont annyira volt sótlan és fásult az egész, mint amennyire elnyújtott, nem volt egyetlen domináns csapat sem, aki képes lett volna szórakoztatni a nézőt akárcsak 2 meccs erejéig, a vezetőedzők meg olyan gyenge teljesítményt hoztak, hogy ahogy írtam, is, a VB-re már az európai nevesebb csapatok 85-90%-a teljesen új arccal fog kiállni.

      2014-el nekem őszintén semmi gondom nem volt. A csoportmeccsek a Nigéria-Irán meccs kivételével rendre iszonyúan szórakoztatóak voltak átlagban. Nincs olyan meccs, amiről ne jutna eszembe legalább 1 emlékezetes performansz
      Ha konkrét neveket kéne mondani, hollandok kifejezetten szórakoztattak néha-néha a németek is, és Kolumbiát is eltudtam nézni Chilével.

      2012-ben a németek szinte végig domináltak, a halálcsoportot veretlenül letolták, utána az olaszok ellen bomlottak meg. Idén sehol nem volt ilyen csapat.
      Valóban felejthető volt, de legalább rövid is.

      2010 szerintem egyáltalán nem volt egy rossz torna. Voltak jó kis csapatok, ahogy mondtad is, az urukat és a hollandokat bírtam, Argentínát is elnézegettem. A németek eszméletlenül domináltak (több meccsen egy négyessel hoztak le), de megint összetörtek.

      2008 Ahogy mondod, minőségi kis esemény volt, nagyjából ugyanezt tudnám leírni.

      2006 Németországgal, Portugáliával és a spanyolokkal elvoltam. Tény, hogy az egyik leggyengébb VB volt, de domináns csapat itt is akadt legalább.

      2004 kifejezetten szórakoztató volt, Csehország és Portugália főként, de Svédország sem volt annyira rossz. A lezárás meg priceless volt.

      Innentől csak nagyjából foszlányok vannak. De nálam eddig a 2000-es évek legrosszabb tornája ez a mostani volt.

  • Posted 2016-07-11 10:33 0Likes
    by kasata91

    kép

  • Posted 2016-07-11 12:07 0Likes
    by adam10

    Tudna valaki egy összefoglalást írni a pre-season-ös ellenfelekről/dátumokról? Köszi előre is!

    • Posted 2016-07-11 12:09 0Likes
      by DannyfromtheShed

      most szombaton, Rapid Wien ellen kezdunk, es nem leszek ott :((((
      Kint elek, es keptelen voltam jegyet szerezni, a kurva ceg ahol dolgozom meg csak VIP jegyet tud szerezni 300 euroert… azt meg kihagyom inkabb..

      • Posted 2016-07-11 12:10 0Likes
        by Zenzo

        „most szombaton, Rapid Wien ellen kezdunk, es nem leszek ott”
        nyugi, a csapat sem nagyon :))

      • Posted 2016-07-11 12:17 0Likes
        by adam10

        Conte ma kezdi meg a munkát?

      • Posted 2016-07-11 12:20 0Likes
        by DannyfromtheShed

        https://www.chelseafc.com/news/latest-news/2016/07/players-back-to-work-today.html

        Azt irjak ma kezdodnek az edzesek, de Conterol nem ir.

      • Posted 2016-07-11 12:20 0Likes
        by Zenzo

        háááát, ma áll hivatalba inkább úgy mondom. Kb megnézi az irodáját, átveszi a belépőkártyát, a napi full adidas kitet, stb 🙂 lehet, hogy ebédel is egyet, a délutánt meg jó eséllyel a board kerek asztalánál tölti.

      • Posted 2016-07-11 12:21 0Likes
        by DannyfromtheShed

        jaja inkabb ilyen bemutatkozos lesz, de ahogy ismerjuk mar, siman lehet, h egybol elkuldi az egesz bagazst 4 korre a Temze korul :DDDD

      • Posted 2016-07-11 12:22 0Likes
        by adam10

        meg jó eséllyel elkezdi adagolni a 3-5-2-t a boardtól kezdve, a játékosokon át, a takarítószemélyzetig, mindenkinek.. 🙂
        legalábbis nagyon, de remélem!

      • Posted 2016-07-11 13:02 0Likes
        by Rammschein

        Takarítószemélyzet… azok meg kínjukba awkward módon röhögnek majd magukba. :”””D mint én most. 😛

      • Posted 2016-07-11 12:36 0Likes
        by Blue One

        Ennek ellenére nem jut idő egy press conference.re… Nem értem.

      • Posted 2016-07-11 12:49 0Likes
        by Zenzo

        az első nap nem nagyon szoktak ilyet, főképp tök idegen edzőkkel. Inkább majd szerda körül.

      • Posted 2016-07-11 12:53 0Likes
        by kasata91

        Amúgy tényleg. Miről beszélne? 😀 „Szép a Cobham” ? Vagy csak random bullshit generator ?

      • Posted 2016-07-11 12:57 0Likes
        by Zenzo

        Arról is max annyit, hogy „amennyit eddig láttam, belőle, szép a Cobham-i edzőközpont”… jó eséllyel a Stamfordból a legtöbbet eddig akkor látta, amikor 2 éve pályára lépett itt a BL-ben a Juveval…

      • Posted 2016-07-11 12:57 0Likes
        by Blue One

        Vagy akkor sem…

        For those asking, so far no press conference planned for Antonio Conte due to busy pre-season schedule. We’ll probably hear him in Austria.

      • Posted 2016-07-11 12:58 0Likes
        by Zenzo

        szerda-csütörtök magasságában már jó eséllyel ott lesznek 🙂

      • Posted 2016-07-11 12:59 0Likes
        by Blue One

        Oké, de most tényleg Ausztriában fog „bemutatkozni” Conte? Még egy ilyen kis pár perces videót se lehet vele készíteni, mint az új igazolásokkal?

      • Posted 2016-07-11 13:14 0Likes
        by Zenzo

        node most azoknak is mi értelme van amúgy? Én nem vagyok híve az ilyen dream come true izéknek, olyan játékosokkal, akiknek nyilvánvalóan nem volt az álma a Chelseaben játszani, meg a nyelvet is alig beszélik.

        Ha annyira hiányzik, Conte egy fényképe alá én írok neked egy szalon szöveget, amit valszeg ő is elmondana:
        http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Antonio+Conte+Euro+2016+Italy+Press+Conference+LY0oUqfL2XJl.jpg

        „I’m really happy to be here, it’s a fantastic opportunity for me to coach the Chelsea team. The facilities are amaizing, the stadium as well. I had a few minutes yet only with the small group of players, and with the board as well, but I’m sure that everythink will be fine.

        I cannot promise now anything, but work, hard work, and I’m sure that results will follow.

        Our target is to be back to the elite of the Premierleague, and in longer term to win everything, every trophy we could win.

        For now, as first step we want to have a good pre-season, I hope I can have the full team back soon, to begin to work with. A good start would be fine for us, but let’s see how we can stick to our goals.

        Thank you.”

      • Posted 2016-07-11 13:18 0Likes
        by Rammschein

        hát ja… Zenzo menj PR-osnak, ez bármelyik angolul tudó playa is simán elsütheti (Terry), de még akár Hiddink is mondhatta volna, ha másak a körülmények… 😛

        Te jó isten Guus papa is mindig olyan sablonokat mondott, hogy én asztalokat borogattam volna. 😀

      • Posted 2016-07-11 20:17 0Likes
        by Blue One

        Én is köszönöm fantasztikus volt… Lásd fentebb, hogy más kluboknál ez, hogy működik… Persze „tudom”, hogy ő is biztosan semmilyen hasznos információval nem tudott szolgálni…

      • Posted 2016-07-11 22:42 0Likes
        by Zenzo

        haver, nálad ez nagyon becsípődött. A hírek szerint Conte ma állt munkába. Ma van a pre-season első napja. Bemutatták a nagyon ronda új mezünket. Az első edzésnapon szakadt az eső. Az első csapatból ott volt mindenki, azokat kivéve, akik a Copa és az EB kieséses szakaszában szerepeltek. A srácok pénteken fognak utazni Ausztriába, ahol 1 hetes edzőtáborban lesznek, és közben két meccset is letolnak. Van cikk a .com-on, jelentkezett a blues news is újra… twitteren meg instán láthatsz képeket is. Mit akarsz még tudni?

        „Amellett, hogy szóród itt a „poénokat”,”
        mi van haver, valami nem tetszik?

      • Posted 2016-07-12 13:25 0Likes
        by Blue One

        Igen, egyes hírek szerint hétfőn állt munkába, a többi szerint pedig holnap fog. De biztos velem van a baj, hogy ezt nem tartom normálisnak…

        Igen, nem tetszik, hogy gúnyolódsz. De neked biztos lehet…

      • Posted 2016-07-11 12:21 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Így van. annyi, hogy akik az EB kiesés szakaszában voltak, illetve a Copán azok még pihenőn vannak.

      • Posted 2016-07-11 12:25 0Likes
        by DannyfromtheShed

        pont azert, akartam nagyon menni, mert biztos sok ifi fog jatszani. RLC-t nagyon megneztem volna eloben pl..

      • Posted 2016-07-11 12:17 0Likes
        by adam10

        Köszi!

  • Posted 2016-07-11 12:11 0Likes
    by Blue One

    Chelsea U21 coach Andy Myers will spend the season as an Assistant Coach at Vitesse.

    Az igen!

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com