Győzelmi kényszer

Lassan három hét telt el 2018-ból, de meccset még nem sikerült nyerni (pedig hetente kétszer is próbálkozunk), csak egy büntetőpárbajt, azt is üggyel-bajjal. A kupákban ugyan még állunk, de szenvedünk, a bajnokságban meg, ha csak a gólkülönbségünk miatt is, de lecsúsztunk a pár hete még biztosan tartott dobogóról. A hétközi rettenet után a lehető leghamarabb megkaptuk a javítási lehetőséget, ma ugyanis miénk a nyitómeccs. Kedvcsináló alább.

 

Kezdjük a szerda estével, mert aki látta, tudja, hogy amíg azt nem heverjük ki, nem tudunk továbblépni. Aki meg nem látta, most megérti, miért.

Belekényszerülsz egy hétközi megismételt meccsbe, ami ráadásul a topcsapatok közül csak téged érint: mit akarsz leginkább elkerülni?

  1. Hosszabbítást
  2. Kulcsemberek játszatását/fárasztását
  3. Játékosok elvesztését sérülés vagy piros lap következtében
  4. Mindhármat
  5. Egyiket sem

A jó válasz szurkolói és szakmai szempontok alapján is a 4. válasz lenne, mi mégis beleszaladtunk mindenbe, ami káros. Mint amikor csak egy kis lightos bulit szeretnél szombat estére, de szar a zene, elhagyod a pénztárcád és még a kidobó is megver.

Az volt a terv, hogy három idegőrlő 0:0 után végre játszunk valami értékelhetőt is, amihez kapóra jött a másodosztályban is csak középszerű Norwich. Felküldtünk ugyan egy tartalékos kezdőt, üggyel bajjal a vezetés is megvolt, de csak sikerült kapitulálni az utolsó percben – a helyzeteik alapján nem érdemtelenül. A hosszabbításra meg már szinte az összes alapemberünk a pályára szivárgott, Pedrot és Moratát ki is állították, a továbbjutással meg sanszos, hogy csak a szenvedésünk nyúlt el vele.

A bajnokságban mellőzött Batshuayi most első számú gólfelelős

Ötmeccsnyi tömény faszkodás után is ott tartunk, hogy még nem csúszott ki semmi a kezeink közül: a kupákban állunk, a BL-indulást jelentő top4 pedig még megvan. Ugyanakkor a csapat és annak tulajdonképpen majd’ minden játékosa szenved, Conte pedig két José-beef között értelmezhetetlen és destruktív döntéseket hoz a pályán. Feszültség van, ami még nem robbant ki nyilvánosan, de már a vak is látja. Ja és közben egyre alávalóbb nevek repkednek csatárposzton, mintegy bizonyítandó, hogy nem vágyunk mi annyira a csillagok közé. Ha pedig ma koradélután nem sikerül valahogy feledtetni a gondokat, akkor azok nagyon mélyre nyomhatnak minket.

Alapvetően egy Brighton elleni meccs – mert hogy velük játszunk nemsoká – a könnyen behúzható kategóriába szokott tartozni: egy kiesőjelölt újonc, akik nincsenek nagy formában, ráadásul december 26-án már ütöttük őket (akkor még Morata is érezte a kaput). A fiúk ugyanakkor bizonyítják meccsről meccsre, hogy nincs könnyű ellenfél, bárki ellen képesek vagyunk szenvedni. Egyre kevésbé bírjuk a sorozatterhelést, a sérülések és eltiltások miatt pedig kihívás lesz ütőképes kezdőt felpakolni, arról nem is beszélve, hogy a padról még az eddigiekhez képest is kevesebb támogatásra van esély.

December végén már ütöttük őket

Én üdvözlöm a 3-4-3-at, a jelenleg hadra foghatók miatt pedig tényleg ez az ésszerű felállás. Szerdán megtört a gólcsend, hátha most már a győzelem is jön majd. A Brightont eddig a top6 minden tagja le tudta győzni, remélhetőleg nem most szakad meg ez a széria. Továbbra is Blue Is The Colour!

915 Comments

  • Posted 2018-01-24 10:44 0Likes
    by Lavid Duiz

    Viszont Conte eme nyilatkozata komoly: „Sokan még mindig azt hiszik, hogy ez még mindig a 10 évvel ezelőtti Chelsea, pedig nem igaz. Nem tudunk már a két Manchester klubbal versenyezni pénzügyileg. Egyszerűen ellenük nincs esélyünk top játékosok megszerzésére. Ha megakarsz szerezni egy Neymart, Ronaldot, Messit, Sánchezt ki kell fizetned 20 millió fontot neki évente, amit a mi csapatunk nem képes. Soha nem voltunk és leszünk is versenybe ilyen kaliberű játékosokért. Morata árát úgy szereztük meg, hogy eladtunk közel ugyan annyiért egy Diego Costát. A két Manchesteri klub az egész világra veszélyes lehet emiatt, nekünk pedig ezért dolgoznunk kell. A tavalyi szezon egy apró csoda volt, viszont hiszek benne, hogy a kemény munka gyümölcse. Amikor egy átigazolási időszakban vagy, fel kell készülnöd és el kell döntened, hogy több tíz milliókat költs vagy inkább befektess játékosokba 20-30 millióért, nekünk pedig jelenleg az utóbbi a filozófiánk.” (fordítás: Magyar Chelsea Szurkolói Klub)

    • Posted 2018-01-24 11:35 0Likes
      by gorkaf78

      Ez az a dolog, ami miatt sötétebb jövőt vizionálok a klubnak. A United a világ legnagyobb bevételével rendelkező klub (pont most jött ki a lista), a Cityben meg annyi pénz van, amit sosem lehet elkölteni, olyanok, mint a PSG. Náluk csak az FFP zavarhat be, de gondolom ezt mindig ki fogják tudni játszani. Sajnos mi akárkire is fogunk a jövőben rámozdulni, valszeg ez a két csapat több pénzt fog ajánlani az adott játékos klubjának, és jobb fizut is ajánl a játékosnak. Nyáron tisztán látszott már ez több esetben is…

      • Posted 2018-01-24 11:41 0Likes
        by Lavid Duiz

        Így van. És hozzá jön még ehhez az is, hogy új stadiont fogunk építeni hamarosan, ami nem egy penny-be fog kerülni. Akár egy Arsenal-hoz hasonló helyzetbe is kerülhetünk könnyen, akiknek játékos politikáját nagyban befolyásolta az, hogy új stadiont építettek nemrég. (Ha jól tudom, egy-két éve kifizették a stadion építésre felvett kölcsönt, ezért mérgesek az arsenálos fanok, hogy most már miért nem költ a klubjuk több összeget játékosokra.)

      • Posted 2018-01-24 11:54 0Likes
        by gorkaf78

        Úgy tudom, hogy a stadionépítés hosszútávú hitelekből megy majd, amit gondolom a későbbi megemelkedett nézőszám okozta bevételekből akarnak visszafizetni. Remélem, hogy a jövőbeli játékosvásárlásra fordított pénz el van különítve a stadionbővítés költségeitől. Ha ez nem így lesz, akkor tényleg Arsenal 2 leszünk…

      • Posted 2018-01-24 12:00 0Likes
        by Zenzo

        a stadionépítésre Abra adja a pénzt – ezért is volt szükséges, hogy még az építkezés megkezdése előtt relatív Abra-független költségvetéssel tudjon dolgozni a Chelsea FC. Azaz, hogy az átigazolásokra már nem Roman zsebében kelljen turkálni.

      • Posted 2018-01-24 12:23 0Likes
        by gorkaf78

        Itt azt írják, hogy kölcsönt szeretne kérni a klub az építésre.

        https://www.thetimes.co.uk/article/chelsea-seek-loans-to-fund-building-of-new-stadium-lf8x05pf7

      • Posted 2018-01-24 12:35 0Likes
        by Zenzo

        nem egy mai cikk, persze ettől lehet változott a helyzet, de kb ez az első és egyetlen hely, ahol ezt olvastam.

      • Posted 2018-01-24 12:07 0Likes
        by Zenzo

        ugyan-ugyan, rossz gondolkodás. Eddig is, mindig is voltak klubok, akik nálunk éppen többet tudtak ígérni valakiért, még amikor Abra feneketlen pénztárcájával játszott Fifásat a klub, akkor is, ráadásul a pénz nem minden, mi sem tudtunk mindenkit megszerezni, akit akartunk anno, még úgy sem, hogy a hetedhétfejű királykisasszonyt, meg Abra fele királyságát odaígértük. Arról nem is beszélve, hogy nem csak úgy lehet bajnokságot nyerni, hogy évről évre felépíted a galaktikusokat – arról meg pláne, hogy tapasztalatból tudható, az sem feltétlen működik, sőt, többnyire nem.

        A pénzügyi erő rendkívül fontos faktor az élsportban, nem azt akarom kihozni, hogy nem. De nem az egyetlen, és nem elégséges feltétele annak, hogy győzz, mindig és mindenhol. Rengeteg pénzt öltünk az utánpótlásba, ami egyre jobb és jobb eredményeket hoz, és végre elkezd nem csak pénzt termelni, hanem játékosokat is adni a felnőtt keretnek, azaz, mi a Barca-way-t követjük, valószínűleg tudatosan. Termeld ki a sztárjaidat, a maradékot pedig vedd meg azok árából, akik nem adnak értéket a felnőtt kerethez, és ezért jó áron el tudod adni. Szerintem nincs ezzel gond, és korántsem fest sötét jövőt a Stamfordra.

      • Posted 2018-01-24 12:08 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        +1 sőt +2

      • Posted 2018-01-24 12:14 0Likes
        by gorkaf78

        Erre röviden annyit válaszolnék, hogy örülök az optimizmusodnak, és nagyon remélem, hogy igazad van/lesz a jövővel kapcsolatban. 😀

      • Posted 2018-01-24 12:32 0Likes
        by Zenzo

        nem gondolom, hogy ez optimizmus, bár nyilván nem jelenti, hogy igazam van/lesz. De abban biztos vagyok, hogy ezer meg egy faktor van egy átigazolásnál mondjuk, amiből a pénz az egyik, és nagy hajtóerő, néhány embernél pedig a legfontosabb kétségkívül. De amikor megszerzünk egy Costát, vagy Moratát, vagy Kantét, vagy Bakát, akikért sorban állt a fél világ, míg nem tudunk megszerezni egy Bonuccit (pedig biztosan többet fizettünk volna, mint a Milan), stb. bizonyítja bőven, hogy a pénz nem minden.

        És őszintén szólva nem is bánom, hogy befejezzük az eszetlen költekezést, mert abból volt egy erőteljes kb 40%-os beválási arányunk, olyan kidobott összegekkel, mint Seva vagy Torres. Az átgondoltabb, hiányposztra való igazolás, taktikába illő játékosok megszerzése egy sokkal reálisabb és faszább dolog, minthogy megveszünk ész nélkül mindenkit, akit aztán vagy tudunk használni, vagy nem. Mert láthatóan hiába vette meg nagy pénzért Mikitarjánt a MU, vagy Batshuayit mi, mert a padon baszták el az idejük nagy részét, míg az aprópénzért szerzett Azpi meg ki sem tud kerülni a keretből, ha akar sem, stb. stb. stb.

      • Posted 2018-01-24 12:52 0Likes
        by kormolar

        „De amikor megszerzünk egy Costát, vagy Moratát, vagy Kantét, vagy Bakát, akikért sorban állt a fél világ”

        oké , de nem mind1 h kik a kérők sem… pl. egy Pool-al vagy egy Arsenal-al vagy Spurs-el szemben még mindig könnyebben tudunk licitet nyerni, mint a City,PSG,Barca,Real Bayern ellen…

      • Posted 2018-01-24 13:01 0Likes
        by Zenzo

        ez még csak elméleti szinten sem igaz, nemhogy a gyakorlati oldalon… VvD-t pont a Pool ellenében nem tudtuk leakasztani, a Spurs, Barca vagy a Bayern pedig más zavarosban halászik, mint mi. A Real cserébe jó ideje vinné Courtoist és Hazardot, mégsem megy nekik, mi viszont tőlük hoztuk el Moratát. A fő konkurenciánk jelenleg a honi klubok, a két Manchester és a Pool, mert kb ők azok, akikkel főként ugyanazokra a játékosokra hajtunk. No meg, az olaszok, mert mi arrafelé nézelődünk, de olyan árakat kérnek, amiket nem tudunk v nem akarunk megfizetni. For example nem azért nem vettük meg Sandrot, mert elvitte a PSG, Real, Barca, Bayern akármi, hanem, mert annyit kért a Juve, ugyanez kulabá, stb.

      • Posted 2018-01-24 13:23 0Likes
        by kormolar

        jó de itt már több minden szóba jön… pl. VvD esetén a Poolban kevesebb védő van kisebb a konkurencia mint nálunk+ ki tudja a személyes dolgokat(kedvenc csapat,Klopp, stb.) …Hazard+Kürtő esetén az is kérdés h a Real mennyire kopogtatott az ajtón, mert a sajtó hajlamos felfújni a dolgokat…

      • Posted 2018-01-24 13:46 0Likes
        by Zenzo

        „jó de itt már több minden szóba jön”

        Éééés ha megnézzük, ppoontt ezt írtam fentebb 😉 😛

      • Posted 2018-01-24 12:46 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        De ez csak az olyan játékosoknál zavar be, mint Neymar, Coutinho vagy éppen Sanchez. Nagyon sok jó játékost lehet venni, úgy hogy nem kell ezekkel a csapatokkal versenyezni, sőt jó scoutokkal akár hasonló képességű kevésbé hájpoltakat is. Pénz így is lesz bőven a klubnál ha költeni kell, az említett pár csapathoz képest vagyunk csak „rosszabb” helyzetben.

      • Posted 2018-01-24 12:57 0Likes
        by balazsh

        A jovot senki se ismeri, foleg a penzes kluboket. A United biztosabb alapon all, de a hatar naluk se a csillagos eg. En ha valami miatt aggodok a jelenlegi penzugyi helyzetben, az inkabb a rovidtavu celok, leginkabb Hazard es Courtois megtartasa.

      • Posted 2018-01-24 13:03 0Likes
        by Zenzo

        „A United biztosabb alapon all”
        mondjuk inkább úgy, hogy a United teljesen más alapokon áll. Más tulajdonosi struktúra, más brand, más finanszírozás.

      • Posted 2018-01-24 14:15 0Likes
        by balazsh

        Barhonnan nezzuk, az en szememben egy meno brand biztosabb alap, mint egy penzes tulajdonos 😀

      • Posted 2018-01-24 17:10 0Likes
        by Zenzo

        mégis ők álltak közelebb a szarhoz a válság idején 10 éve, nem mi…a pénzügyi világban nincs olyan, hogy biztosabb alap, csak másabb.

    • Posted 2018-01-24 11:57 0Likes
      by Zenzo

      ezt honnan? vagy csak én nem találom ezen az oldalon? Egyébként főleg a forrás érdekelne.

      • Posted 2018-01-24 12:00 0Likes
        by Lavid Duiz

        A M.Ch.Sz.K. fészbuk oldalán olvastam ma. Nem néztem utána, ők honnan vették. Megbízom bennük. 🙂

      • Posted 2018-01-24 12:00 0Likes
        by Zenzo

        (f@szom a fészbe 😀 )

      • Posted 2018-01-24 12:10 0Likes
        by Lavid Duiz

        LONDON — Chelsea cannot compete with the spending power of Manchester City and Manchester United in the battle to sign the very best players in the transfer market, according to manager Antonio Conte.

        On Monday, United completed a swap deal with Arsenal to acquire Alexis Sanchez on a lucrative contract, sending Henrikh Mkhitaryan to the Emirates Stadium, while City spent in excess of £200 million last summer to bolster Pep Guardiola’s squad.

        Sources have also told ESPN FC the Premier League leaders are targeting Athletic Bilbao centre-back Aymeric Laporte and Shakhtar Donetsk midfielder Fred in the January transfer window.

        Chelsea have focused on buying younger players with significant resale value and balancing signings with sales in recent years. Even the club-record £58m purchase of Alvaro Morata from Real Madrid last summer will be offset by the transfer fee Atletico Madrid are required to pay for Diego Costa.

        Conte insisted that, viewed within this context, last season’s title win was „a little miracle” and that his team are doing „a fantastic job” in the current campaign, despite the fact that they trail City by 15 points after 24 games.

        „For me, this is already a good season,” said Conte. „Because we are doing 120 percent. I’m doing a fantastic job, the same for my players. It’s not important if you reach the final [of a competition] or win a trophy or win the league. The most important thing is to see if the coach and players are working very hard and very well. This, for me, is a successful season.

        „Last season I think we did a fantastic job and did a little miracle. This season is showing this. In this moment there are two teams in this league who are ‘top.’ They stay there. The others have to fight for a place in the Champions League [next season].

        „Now it’s not simple to think about [finishing above them] because these big teams continue to improve and invest a lot of money. Then if you continue to have this type of gap… it’s not only here in England. These two big clubs can become seriously dangerous for other teams in the world.

        „These two teams are very strong already and want to invest. It’s the same, not only for Alexis Sanchez. Only one or two clubs can pay this type of salary. Also, if you want a player, you are faced with this reality. We never were in this race [to sign Sanchez]. Ever. One of the reasons was this amount of salary.”

      • Posted 2018-01-24 12:11 0Likes
        by Lavid Duiz

        Az eredeti cikket lásd itt alább: (csak jóváhagyásra vár 😀 )

  • Posted 2018-01-24 12:37 0Likes
    by kormolar

    Ki mit vár a mai meccstől? Barkley végre bemutatkozik szerintetek?

    • Posted 2018-01-24 12:41 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Teljes edzést végez a többiekkel, elméletileg jól is mozgott, szóval szinte borítékolható mára.

    • Posted 2018-01-24 12:52 0Likes
      by Zenzo

      Nem sok jót ránk nézve. Szerintem kikapunk, kiesünk. Egyszerűen idén nagy meccseken nem megy a csapatnak, mert nincs igazán olyan játékos, aki tudná hozni a szükséges pluszt. Egy közepesnél jobb csapat kiveszi a játékból Hazardot, és vége. Nem lesz ez másként ma sem. Szomorú, de az egyetlen esélyünket abban látom, ha büntetőkre kerül a sor, talán-esetleg a hosszabbításban tudunk nyerni, de egyszerűen nem látom, hogy rendes játékidőben nyernénk 🙁

      Kezdőt tippelve szerintem TC, Azpi, DL, Rüdiger, Moses, Kanté, Baka, Alonso, Pedro, Will, Hazard lesz, bár bízom benne, hogy Pedrot ejtjük, szar formában is van, az Arsenal ellen pedig a rossznál is rosszabb meccsei voltak a szezonban. CH-t még nem kockáztatnám meg, had pihenjen a feje. Barkley lehet kap 20-25 percet, de nem hiszem, hogy kezd, ha már nem Baka, akkor inkább Drinks lesz Kanté mellett a kezdő sípszónál.

      • Posted 2018-01-24 12:54 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        TC valószínűleg ma sem lesz.

      • Posted 2018-01-24 13:05 0Likes
        by Zenzo

        Conte tegnap annyit mondott, hogy Fabregas és Morata nem elérhető, a többiek (Cahill, Courtois, CH), akik elvileg „doubt” státusúak, elérhetőek. Ettől persze lehet nem lesz, de őszintén szólva, nem hiszem, hogy azon fog ma múlni, hogy Caba vagy TC áll a kapuban.

      • Posted 2018-01-24 13:28 0Likes
        by kormolar

        sztem ha 3-4-3 akkor most Michy-t kihagyni bűn lenne, mert nem mozgott rosszul.. nem mondom h jó volt, de ebben a felállásban közel sem volt oylan rossz mind a 3 5 2 ben…

      • Posted 2018-01-24 13:45 0Likes
        by Zenzo

        szerintem is, de attól még erre számítok 😐

    • Posted 2018-01-24 13:02 0Likes
      by Lavid Duiz

      Én optimista vagyok, szerintem nyerünk ma. (de elismerem, könnyen lehet, hogy nem így fog történni) Ha nyerünk, abban Barkley-nak nagy szerepe lesz.

    • Posted 2018-01-24 14:37 0Likes
      by myheartisblue

      Kiesunk. 1-3. Orommel tevednek, de az oreg ven aszadtkepu, betolja a 3-5-2 lekopizza azt amit eddig mindig a Conte ellen es most is o jar jobban. Fontos hianyzok, Willian es Eden kiadta a showt az elozo meccsen es Willynek sem fog annyira jol menni mint multkor.

  • Posted 2018-01-24 14:15 0Likes
    by Lavid Duiz

    Tulajdonképpen még nyernünk sem kell ma este, hiszen 0-0 kivételével bármilyen döntetlen azonnali továbbjutást jelent a rendes játékidő (+ 2-3 perc hosszabbítás) végén, és a 0-0 után is továbbjuthatunk még.

    • Posted 2018-01-24 14:31 0Likes
      by Zenzo

      nem, a ligakupában hülye, ööö na, mondjuk hogy fura szabályozás él: nincs idegenbeli-gól szabály a rendes játékidő végén, ha bármilyen döntetlen van, akkor hosszabbítás következik. Viszont, amennyiben a hosszabbítás végén is döntetlen van, akkor számít az idegenben lőtt több gól. Csak, ha így sincs döntés, akkor jönnek büntetők.

      If the aggregate scores are level come the end of the second leg then away goals do not play a part and the tie goes to extra-time. However, if the scores are still level at the end of extra-time then away goals do come into play and the team that has scored the most will progress to the final.

      After the goalless draw at Stamford Bridge, were the second leg to finish in a score draw at the Emirates, it would go to extra-time, but if it remained level at the end of 120 minutes, Chelsea would win on away goals.

      • Posted 2018-01-24 14:32 0Likes
        by Lavid Duiz

        Ok. Köszi!

  • Posted 2018-01-24 16:23 0Likes
    by myheartisblue

    Chelsea have agreed a fee of €50million + €10million bonuses for Emerson and Edin Dzeko, but the Blues have yet to agree personal terms with the Bosnian striker.

    [Sky Italia]

    • Posted 2018-01-24 17:07 0Likes
      by Zenzo

      egy hete semmi új hír, csak ugyanez a copy+paste. Lassan a City előbb húzza be Laportét is, mint mi a duót. Remélem azért nem akarják az utolsó napra hagyni majd. Még van egy hetük…

      • Posted 2018-01-24 18:41 0Likes
        by BlueCech

        A legjobb az lesz, ha nem lesz ebből semmi, és 30.-án hosszabbítanak mindkettővel.

      • Posted 2018-01-24 19:31 0Likes
        by balazsh

        Kenedyt legalabb meg visszahivhatjuk 🙂

      • Posted 2018-01-24 19:49 0Likes
        by Zenzo

        aztán mégis minek? 🙂 hogy a padra se üljön le? A Carabonak lassan vége, ha lesz is több meccs, az már a City elleni döntő, úgysem lépne pályára, az FA-ben meg úgyis pont a Newcastle jön 😀

      • Posted 2018-01-24 19:47 0Likes
        by Zenzo

        mondjuk, személy szerint épp nem dőlnék a kardomba, ha nem jönnének, szvsz nem lennénk közelebb a szezonvégi céljainkhoz velük sem – a címvédésnek már úgyis annyi, a Carabaoból is max a döntőben vehetik ki a részüket, márha odaérünk egyáltalán, a BL-ben Dzeko nem is játszhat, de ha így is lenne, sem lennénk vele sokkal előbbre. No meg hát, így is fantastic job, ahol tartunk, meg 120%, velük mi lesz, 125? 😉

        Bár, hozzáteszem, jó ideje elnéztem volna Kékben a bosnyákot, szóval zavarni épp nem fog, főleg, ha ennyiért meg tudjuk szerezni.

      • Posted 2018-01-24 20:09 0Likes
        by BlueCech

        Én annyiban sajnálnám magát a transzfert, hogy gondolom Batsut előbb fogjuk kiadni, mint ahogy ez létrejön, plusz Kenedy kipaterolásával most már vész esetére sincs senkink, akit ebbe a telibe rakott formációba ki tudnánk tenni a szélre. A félévben mákunk volt, mert Alonsót „csak” szétjátszattuk, mellőzni ritkán kellett, viszont ha mindennek lesz valamilyen káros következménye a tavaszi félévben, akkor mehet ki a szintén legminimálisabban rotált Azpi szárnyalni.

        BL-ben meg jó eséllyel már a néger Emerson sem játszhat, mire felépítjük fizikálisan, lesz kb. március. Bár oké, tudom, Baka példájából kiindulva mindez formális.

        Conte nyilatkozatai meg most már Mou szintjét verdesik ilyen tekintetben, felesleges bármilyen komolyságot keresni bennük szerintem. Néha egy kis beszólás – pont a portugálnak – utána megshakelve mindez bár bullshittel meg pozitív belátással tököm tudja. Igazából mindezzel nem is lenne ekkora gond, ha nem lenne ő is könyékig benne ebben a töketlenkedésben.

  • Posted 2018-01-24 20:00 0Likes
    by BlueCech

    Caballero; Azpilicueta (c), Christensen, Rudiger; Moses, Bakayoko, Kante, Alonso; Willian, Hazard, Pedro.

    Subs: Eduardo, Cahill, David Luiz, Zappacosta, Drinkwater, Barkley, Batshuayi.

    Jóhát nem viccelünk.

  • Posted 2018-01-24 20:00 0Likes
    by adam10

    Chelsea team: Caballero; Azpilicueta (c), Christensen, Rudiger; Moses, Bakayoko, Kante, Alonso; Willian, Hazard, Pedro.

    Subs: Eduardo, Cahill, David Luiz, Zappacosta, Drinkwater, Barkley, Batshuayi.

    https://twitter.com/ChelseaFC/status/956240181409013760

    • Posted 2018-01-24 20:17 0Likes
      by szeszfabresz

      pedig reménykedtem, hátha megkapja Batsu a lehetőséget..

      • Posted 2018-01-24 20:18 0Likes
        by BlueCech

        búcsúgólra?

      • Posted 2018-01-24 20:22 0Likes
        by szeszfabresz

        akár 😀

        bár remélem nem megy el, én szeretem nagyon. de feltehetőleg egy kölcsön, ahol sokat játszik, jót tenne az önbizalmának, mert Conte láthatólag csak a szotyibb meccseken számol vele

      • Posted 2018-01-24 20:25 0Likes
        by BlueCech

        én a kölcsönt fixre veszem, a vb évében kétlem, hogy még egy ilyen félévet megenged magának.

      • Posted 2018-01-24 20:50 0Likes
        by kasata91

        Conte feketén fehéren megmondta a tájékoztatón hogy Michy kölcsönbe megy de amíg nincs meg az utódja addig nem tárgyalnak senkivel.

    • Posted 2018-01-24 20:41 0Likes
      by Sandic

      Akkor megint ívelgetés lesz Pedro és Hazard fejére…

  • Posted 2018-01-24 20:01 0Likes
    by lamps8

    Moses ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Conte nem normális, ez ma hivatalossá vált.

    • Posted 2018-01-24 20:03 0Likes
      by adam10

      Fantasztikus, ezek szerint Conte k*rvára élvezte a Maitland-Niles show-t az előző 2 januári meccsen. (teljesen bolond ez az ember)

      • Posted 2018-01-24 20:06 0Likes
        by lamps8

        és ráadásul végigjátszotta a birghton elleni meccset is. meg voltam nyugodva, hogy ma zappaval kezdünk. aki szintén nem egy Cafu, de akkora homályra mint Moses talán nem képes.

    • Posted 2018-01-24 20:30 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Valaki szólhatna Conténak, hogy amikor azt mondják, hogy a két edző sakk játszmát játszik, az nem azt jelenti, hogy 5 feketét és 5 fehéret kell felküldenie a pályára.

      • Posted 2018-01-24 20:32 0Likes
        by szeszfabresz

        :DDDDD

  • Posted 2018-01-24 20:03 0Likes
    by Lavid Duiz

    De szemetek! 😀 „BREAKING: Chelsea striker Alvaro Morata has been ruled out of the game tonight due to injury..

    Huge blow for Arsenal 😂😂” 😀

  • Posted 2018-01-24 20:08 0Likes
    by adam10

    Mindeközben Rómában: Dzeko kezd, Emerson a padon.

  • Posted 2018-01-24 20:31 0Likes
    by Bukkakebáró Idemitirjak

    Wilshere-Xhaka-Elneny a túl oldalon, lesz itt dara nem kell félni.

  • Posted 2018-01-24 20:42 0Likes
    by Endy919

    nem fogom látni , de szurkoljátok ki pls.

    • Posted 2018-01-24 20:44 0Likes
      by szeszfabresz

      megteszünk mindent!:D

    • Posted 2018-01-24 20:47 0Likes
      by lamps8

      fasza. kivel fogom szidni az összes játékosunkat?

      • Posted 2018-01-24 20:50 0Likes
        by adam10

        na ezen szerintem nem kell aggódnod 😀

      • Posted 2018-01-24 20:51 0Likes
        by Endy919

        btw Icardiné Madridban dekkol 🙁

      • Posted 2018-01-24 20:53 0Likes
        by lamps8

        nem is vártam mást sajnos

      • Posted 2018-01-24 20:57 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Moses-Pedro-ba szerintem én is beszállok, habár kis naívan bízok benne, hogy meglepnek és nem lesz okom rá.

    • Posted 2018-01-24 20:47 0Likes
      by Blotunga

      Ha nem nézed, akkor sima ügy lesz! 😀

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com