Feel the Carabao

carabao-dangA minap tulajdonképpen véletlenül akadtam rá egy Carabao hirdetésre, ami valahogy úgy szólt, hogy „Feel the inner Carabao – the bloody mindedness – where others say, you can’t, Carabao says yes, you can. If we get knocked down, we rise up and go again” és nézegetve ezt az amúgy marketing szempontból remekül eltalált, de amúgy tipikusan marketinges, fellengzős, közhelyesen semmitmondó szöveget, mégis arra gondoltam, megéve ezáltal pont azt, amit ugye egy reklám sugall (merhogyizé ugye, találd meg magad, fedezd fel magad a reklámérzésvilágábanbazze), na de ez most a Chelsea.

Hogy mi az Arsenal, az már egy nyilvánvalóan másik dolog, ők 20 éve nem tudják lemosni magukról egy angol lord hűvösségét a franciás kimértséggel képviselő Wenger-magicet, és mind a mai napig kétes, hogy mennyire akarják.

Nem találtam arra semmilyen hiteles statisztikát, hogy a Chelsea lenne-e valójában Wengi nemezise, de az minden körülmények között igaz, hogy míg a fhanszia ágyús karrierjének elején feltétlen kedvenc ellenfelei közé sorolhatta a Chelseat, Abramovics érkezéséig 21 mérkőzésen keresztül alig létezett Chelsea győzelem a közös meccseken – mindössze kettő. Aztán, egyszercsak megjelent Abra, Wengernek még jutott három győzelem, aztán megjelent José, Arseneben pedig valami eltörött, és az azóta lefolyt 31 mérkőzésen ötször tudott győzni.

Most icipicit megcsillanhat a francúz szeme sarkában a fény, hogy komolyan vehető mérkőzésen ismét megfingassa a Chelseat, nagyjából 5 évvel a legutóbbi után (az emlékezetes 5-3 2011. október végén volt). Bennünk pedig nyilvánvalóan él a vágy, hogy Conte továbbvigye a modernkori Chelsea örökségét, ami a kalkulálható három pont a londoni rivális ellen.

A formákat tekintve kísértetiesen hasonlót fut a két csapat a szezonban, az 5-5 PL fordulóban 3w-1d-1l mérleggel állunk, ráadásul mindkettőnket Kloppék húztak a répára. Egyedül a formák egymás tükörképei, míg az Arsenal L-D-W-W-W sormintát rajzolt le, addig mi a W-W-W-D-L mentén jutottunk el a 10 pontunkig.

Némileg bántó mutató, amit Conte elé is citáltak a sajtóizélgetésen, hogy a Chelsea idén az utóbbi hat meccséből ötön két gólt szedett be, ráadásképp továbbra is kénytelenek leszünk JT nélkül felállni. No nem mintha vele mostanság sokkal jobb lenne, de jobb lenne. Valahogy nem látom magam előtt azt, hogy most nyitnánk meg a clean sheetek hosszúra nyúló sorát, ergo, az egyetlen kérdés, ami megmarad, hogy képesek leszünk-e többre, idegenben, az ágyúsok ellen, mint amire voltunk nemrég, otthon, a Pool ellenében.

carabao

Persze bíztató, hogy Mr Aspect is felismerte mindezt, és bár egy kicsit önmosdatásnak tűnik, hogy már lassan rendszeresnek mondhatóan előadja, hogy ez a hiba nem újkeletű, hiszen már az előző szezonban is ott volt, amikor 55 gólt szorgoskodott össze a gárda, csakhát előtte meg ugye nem nagyon, és egy kicsit úgy tűnik, egyelőre a mi jóféle digónk is a sötétben tapogatózik, és minthacsak róla írta volna a Korn egykor kiváló számát:

Ami viszont a Chelsea Wengernek, az Drogba helyett most Costa az Arsenalnak, így semmiképp sem vágunk neki esélytelenül az események holnap az esti órákban. A garantáltan heves érzelmeket pályán belül is kiváltó összecsapás középpontjában nyilvánvalóan a rettegett hentes, Diegoal lesz, az estére kiküldött operatőr már előre rá élesíttette mind a 47 kameráját, de remélhetőleg a piros felvillanása előtt legalább egy mesterhármast fog ünnepelni, és a Rocky zenéjére körtáncot járva fut le a zuhanyzóba a branyol gumiarcú rém, aki láthatóan Castro és Walter Matthau kései szerelemgyereke.

A győzelem nem egy életbevágó dolog egyik együttesnek sem, de egyrészről rangadót nyerni mindig az elhanyagolható tényeken felül álló üdvözülés, másrészt jelenleg mindkét csapat 5 pont mínusszal áll, szemben a listavezető Cityvel, ahol Pepi eddig bevitte az 5/5-öt, talán némileg a várakozásokon – az enyémen mindenképpen – felül. A vereség azt jelenti az elszenvedőjének, hogy ideig-óráig a középmezőnyhöz csapja magát, és nem mellesleg a döntetlennel sem lenne beljebb egyik együttes sem. Jó lenne nem már ennyire az elején tovább mélyíteni a távolságot a közvetlen élmezőnnyel szemben, amennyiben tényleg komolyak a szándékaink májusra nézve, és hát bízzunk benne, hogy azok. Márpedig, a meglévő 5 pontos gapet nyolcra bővítve, az már most azt jelentené, hogy úgy kellene arra bazírozni, hogy a City úgy bukjon 3 meccset, hogy közben mi meg nem.

Szóval erőteljesen hajrá van, itt már nem lehet pöcsölni, és ezzel jó, ha tisztában van mindenki, aki az Emiratesben megjelenik holnap a Chelsea részéről, és tevékenyen részt tud vállalni a játékból. Lehet a dolgos hét, és a nyár elmúlása nyomta rá a kib*szott bélyegét a kilátásaimra, de némileg szkeptikus vagyok a győzelmünket illetően. Bízom benne, de csak amolyan szurkolói hitvallásból, sokkal kevésbé meggyőződésből. Conte jó hatással volt a csapatra, vitathatatlan, de a hozzáadott temperamentum és lélek még nem minden. A fundamentálisabb gondok megoldására nem elég, ezen a téren pedig még komoly feladatok feszülnek Antonio előtt a horizonton. Jelenleg leginkább ‘állapotai’ vannak a csapatnak, semmint konstans formája, ami pedig veszélyes. Nem vártam én, hogy ennyire rövid idő alatt oldjon meg olyan dolgokat, mint a védelem stabilizálása példának okáért, félreértés ne essék, nem akarnám én ezért ráhúzni Contéra a vizes lepedőt, de amíg nem látom a keze nyomát a hiányosságaink valamilyen szintű megoldásában, addig nem támasztok komolyabb elvárásokat magunkkal szemben. Egy olyan vidékről érkeztünk, ami egykoron téglával és kövekkel volt kirakva, most pedig hamuvá és porrá vált. Ezt csak újjáépíteni lehet, és ez most Conte privilégiuma. A Chelsea-é pedig az újjászületés.

341 Comments

  • Posted 2016-09-24 20:24 0Likes
    by Lavid Duiz

    Legalább a Vasas nyert ma. Nem is akárhogy: 4:0. Holnap meg Pest megyei El Classico. 😀 (Inárcs-Kakucs, Pest megyei III. osztály)

    • Posted 2016-09-24 20:28 0Likes
      by BlueCech01

      Te Vasas-drukker vagy? Azt hittem a Sidney-nek drukkolsz.

      • Posted 2016-09-24 20:29 0Likes
        by Lavid Duiz

        Melbourne Victory. 🙂

      • Posted 2016-09-24 20:29 0Likes
        by BlueCech01

        Myfolt.

      • Posted 2016-09-24 20:33 0Likes
        by Lavid Duiz

        Nem egy bajnokság, ugyebár. 🙂 Bár, elvileg a klub világbajnokságon találkozhatnának. 🙂 De ettől nem kell félni. 😀

  • Posted 2016-09-24 20:37 0Likes
    by Lavid Duiz

    Na, szóval. Kíváncsi vagyok a következő meccsünkre. Lesznek-e gyökeres változások, legalább a fejekben.

    • Posted 2016-09-24 20:41 0Likes
      by Rammschein

      hova lett az a híres Conte-leüvöltelek a föld alá? elszállt az angolul nem tudásával?

      • Posted 2016-09-24 20:41 0Likes
        by Lavid Duiz

        A félidőben már az is kevés volt, gondolom.

      • Posted 2016-09-24 20:55 0Likes
        by Rammschein

        ja…az biztos

  • Posted 2016-09-24 20:46 0Likes
    by kormolar

    Szerintem jó lenne ha átállnánk 2 csatáros rendszerre + a 3 védős szisztémára…mert 2 középső bekk az kevés 3 védő esetén meg könnyen lehet 5 is védekezésnél…

    • Posted 2016-09-24 20:49 0Likes
      by BlueCech01

      Ezzel annyi a gond, hogy Zouma nélkül a védelem erre totálisan alkalmatlan, a középpálya meg szintén gyengus a 3-5-2-höz. Plusz ezzel Hazard helye eltűnne a csapatból, amire jelenleg a legkevésbé lenne szükség.

    • Posted 2016-09-24 20:52 0Likes
      by Blue One

      Hova álljunk át? 2 csatár van az egész keretben…

      • Posted 2016-09-24 20:56 0Likes
        by kormolar

        jobb kezdőd nem igen tudsz kirakni, szal csak szerkezeti módosítás jöhet szóba…Costa elöl meg légüres térbe mozog sokszor…kell mellé valaki…sztem meg lehet simán próbálni….

      • Posted 2016-09-24 21:00 0Likes
        by BlueCech01

        Oké, csak közben a védelem meg vészesen gyengülne.

      • Posted 2016-09-24 21:03 0Likes
        by kormolar

        Iva-t be kell vinni középre…mert az nem járja h meccsenként ilyen röhejes gólokat kapunk Cahillről…jelenleg nincs jobb opció,amíg JT sérült…és 3 belső védővel játszanék, mert Cahill meg Luiz össze vissza rohangál hátul…kell egy 3. ember h stabilabbak legyenek hátul…

      • Posted 2016-09-24 21:24 0Likes
        by BlueCech01

        És ez a stabil ember Iva lenne? Vele ott csak egyel többen lennénk.

  • Posted 2016-09-24 20:52 0Likes
    by Blue One

    Ettől a csapattól nem szabad csodát várni. Amíg Cahill, Luiz, Pedro, MATIC(!!!!!), Ivanovic, WILLIAN(!) a csapat tagja addig fölösleges bármit is remélni. JT öreg, Azpi se a régi, támadásban pedig használhatatlan. Willian csak hátra felé fut/passzol néha pedig keresztbe vezeti a labdát a pályán, ha pedig lecserélik, duzzogva lejön. Matic meg Matic Használhatatlan. Egy marék lepkének több esze van, mint neki. Coourtois meg ahelyett, hogy pofázna inkább ki kéne járkálni a kapuból… Jártatja a pofáját állandóan aztán a teljesítmény meg sehol.

    A vezetőségnek meg jó lenne elgondolkodni, hogy mit akar. MIndenki tudja, hogy mekora szar a védelem. Ennek ellenére sikerült a Deadline Day Luiz + Alonsoval „megoldani” a dolgdot… Aztán csodálkozunk ha kettesével kapjuk a gólokat. Pedig nem kéne értetlenkedni, egyszerű ez: ez előtt a védelem előtt Matic „szűr”….(max a levegőt).

    • Posted 2016-09-24 20:54 0Likes
      by Rammschein

      Willian mér’?

      • Posted 2016-09-24 21:00 0Likes
        by Blotunga

        3-0 oda, 2. félidő eleje, ő meg áll mint a bója, úgy várja a labdát. Újabb 10 perc telik el, még mindig ugyanúgy várja. Cserénél meg azt néztem, hogy nem mi vezetünk e és azért ilyen kényelmes a gyerek…

      • Posted 2016-09-24 21:12 0Likes
        by Rammschein

        nem néztem a 2. félidőt, mea culpa…

      • Posted 2016-09-24 21:22 0Likes
        by Blotunga

        én meg csak azt néztem…tudtam ezekre is figyelni

      • Posted 2016-09-24 21:41 0Likes
        by Blue One

        3-0-nál még nem néz ki olyan rosszul. 1-1-nél, mikor menni kéne a 3 pontért, akkor még szarabb…

      • Posted 2016-09-25 15:07 0Likes
        by Blue One

        Mert teljességgel haszontalan, amit csinál. Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy a támadásért felelős Matic. Semmi értelmeset nem csinál. Pontrúgásai katasztrófák. Első ember rögtön kivágja. Most a meccsen az első ember lábbal (!!) tisztázott, tehát még nem is fejjel, de nyilván nem ez a legnagyobb baj vele… Annál is inkább, mert ezt lehetne a legkönnyebben megoldani, azzal, hogy mást állítunk oda. A baj vele az, hogy csak hátrafelé hajlandó passzolni, vagy futni. Néha ismeretlen okból keresztbe átfutja a pályát labdával. Legnagyobb erénye a gyorsasága, a legnagyobb gyengéje, hogy zavarja a labda. Egyetlen „csele”, hogy jobbra elviszi a labdát majd beadja. (Ne kérdezzétek a védők miért nem indulnak el alapból jobbra. Balra sose vitte még el, bal lába olyan, mint Matic-é, de mondhatnám azt is, hogy, mint Colombo felesége…). A kontratámadások elhalnak ha hozzákerül a labda, az fényévenkénti előre passzai is rosszak. Ez a baj vele.

      • Posted 2016-09-25 15:14 0Likes
        by ktomi93

        Robben is mindig ugyan azt csinálja még is bejön 😀

      • Posted 2016-09-25 15:18 0Likes
        by Blotunga

        bejött neki, valamikor réges régen…

      • Posted 2016-09-25 16:02 0Likes
        by Blue One

        Igazad van, ott se értem, hogy a védők miért nem próbálnak meg jobban arra menni. A két játékos esetében azonban van egy jelentős különbség. Amíg Robben befelé megy, addig Willian kifelé. A holland ezáltal sokkal veszélyesebb, sokkal több variáció van benne,míg a brazil max beadni tudja… Robben befelé megy tud lőni, ki tud ugratni valakit, esetleg a felfutó embernek le tudja passzolni és így mögé tudnak kerülni a védelemnek. Jah és mindezt lendületből szokta csinálni. Willian megy egy helyben toporog majd meghúzza ezt a bizonyos váratlan „cselt”… Az oldalvonaltól nem messze fogja magát és lemegy az alapig majd megpróbálja beadni. Nem valami veszélyes… ( Ha meg szöglet lesz, azt meg elvégzi rosszul.)

      • Posted 2016-09-25 15:20 0Likes
        by Rammschein

        Ez szép és jó de tőle még mindig van rosszabb, igen…sokkal hamarabb szabadulnék meg Pedrotól…
        Azon viszont csodálkozom, hogy Mózit miért nem hoztátok még fel…

      • Posted 2016-09-25 16:00 0Likes
        by Blue One

        Minek hozzam fel Moses-t mikor nem is játszik? Egyébként jobb, mint Willian. Azt viszont nem értem, hogy ha x évig kölcsön adogattuk, akkor most miért maradt. Fiatal játékos esetében lehetne azt mondani, hogy most érett be, fejlődött annyit, hogy maradhat, de esetében ugye nem ez a helyzet. Én nem hamarább szabadulnék meg, hanem egyszerre 😀

    • Posted 2016-09-24 20:55 0Likes
      by Diegoal

      Egy kisse eltulzod a kritikakat de azert adom amiket irsz. Ebben a keretben ennyi van, ameddig egy hulladek a vedelmunk addig ne varjunk mast. Varjuk Zoumat meg Terry. No meg a januart de azt magyon

      • Posted 2016-09-24 21:39 0Likes
        by Blue One

        És mi lesz Januárban? Semmi. Nincs ebben túlzás. Velük nem várhatunk semmi jót.

      • Posted 2016-09-24 21:43 0Likes
        by Diegoal

        Nyilvan, sosem lesz valtozas, par ev mulva meg mar a negyedosztalyban leszunk nem?

      • Posted 2016-09-25 06:12 0Likes
        by Rammschein

        Ha negyed osztályban nem is, TOP4-ben semmiképp… szépen megragadunk a középmezőnyben… persze, Abrának nem fog tetszeni, aztán görcsösen próbál majd mindent megtenni ennek érdekében, kb hiába.

      • Posted 2016-09-25 08:14 0Likes
        by Rammschein

        De egyébként januárban tényleg nem lehet mérvadó igazolásokat hozni sztem… nyáron igen, de nem úgy, mint a mostanin…

      • Posted 2016-09-25 11:37 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Torres?

      • Posted 2016-09-25 14:41 0Likes
        by Rammschein

        xD Milyen jól sült el az is… 🙂

      • Posted 2016-09-25 15:00 0Likes
        by Blue One

        Ki mondta ezt?

  • Posted 2016-09-24 21:13 0Likes
    by Zoleee

    Hát ez nagyon szomorú. Sőt, inkább szörnyű. A védelem egy nagy kalap szar, előtte Matic te jó ég, Pedro meg Willian nulla. És még Kante is gyenge volt. Courtois-t nem is mondom. 🙁

  • Posted 2016-09-24 22:18 0Likes
    by Endy919

    Nem láttam a meccset , de az előbb rászántam magam egy összefoglalóra …. az első gólig jutottam és ki is kapcsoltam . EZ MI ?????

    Jön egy szimpatikus edző , aki pörög , akinek csak a győzelem számít , aki végre változtatna az elavult taktikánkon , aki hozna valami másat/újat , de nem , a fasz vezetőségünk bemutat neki ….hadd dolgozzon ezzel a szarkupaccal , ami már tavaly is megbukott úgy , ahogy van.

    A két szerbet , meg Cahillt nem engedném a PL közelébe mert az már leírhatatlan , hogy mennyire botrányosan szarok . De itt még nem is ők a legnagyobb problémák , hanem a board . Amíg azok a senkiházik ott lesznek a posztjukon , itt változás nem lesz . Ha meg nem akarnak eredményeket , kupákat , akkor ne rakják ki Contét egy hónap múlva .

    Jöhetnek a jó kívánságok , kedves jelzők (mint amikor megjegyeztem , hogy Pep szarrá fogja szopatni a ligát) , nem érdekel .

    • Posted 2016-09-24 22:26 0Likes
      by Lavid Duiz

      Igen. Pep azt fogja csinálni a ligával.

    • Posted 2016-09-25 13:52 0Likes
      by ktomi93

      Pont erre próbáltam utalni feljebb csak finomabban.
      Pep szarrá szopatja eddig a ligát, de azért én nem az edzői képességeit emelném ki. Számomra egy nagyon ellenszenves figura. Nekem úgy tűnik hogy ebben az évben nincs olyan csapat a PL-ben amelyik valamire való is lenne, kivéve a Cityt.

      • Posted 2016-09-25 14:26 0Likes
        by Endy919

        Számomra is nagyon ellenszenves , én sem szeretem , viszont engem most győzött meg , hogy egy TOP edző.

        Eddig mindig beleült a tutiba , mindig a világ legjobb csapatát irányította , de most egy leharcolt Cityt vett át és rövid időn belül megtanította őket focizni.

      • Posted 2016-09-25 14:41 0Likes
        by Rammschein

        Szerintem is, de csak olyan téren, hogy a Citynek már régóta csak egy edző kellett, aki kihozza belőlük a potenciált, amit Mancini nem tudott pl. … Ktominak meg ott van igaza, hogy ki vehetné fel vele a versenyt? Mi most derült ki, hogy nem…Arséne? Jó vicc. Most jöhetne még Mou, de ott is áll a bál azért, bár talán most pofozta őket helyre… még ide sorolnám Kloppo-t, mert ő azért már tavaly egybe pakolta, és lehet most ki is forr… ha választani kéne, és mi nem lehetünk, akkor nyerjen a ‘Pool, mert az a legszimpibb rajtunk kívül jelenleg.

      • Posted 2016-09-25 14:43 0Likes
        by Endy919

        Rajtunk kívül legszimpibb a Newcastle , de ők ugye most egy emelettel lejjebb járnak ..

      • Posted 2016-09-25 14:44 0Likes
        by Rammschein

        Pincérrel? 😀 Nekem nem. 🙂

  • Posted 2016-09-24 22:35 0Likes
    by Lavid Duiz
    • Posted 2016-09-24 22:41 0Likes
      by Endy919

      A szívemből szólt a fake DL 😀

    • Posted 2016-09-25 08:12 0Likes
      by Rammschein

      Ha lett volna energiám, meg nem lenne a hangom már így is lehalkítva… én is így akadtam volna ki… ehelyett maradt a mélabús, nemtörődöm, leszarom… menjen mindenki a francba, néma merengés… :/ 😀

      Csoda, hogy az ő hangja nem ment el… xD mondjuk rohadt viccesen mondja, de igaza van szinte teljesen…

  • Posted 2016-09-25 12:36 0Likes
    by gorkaf78

    Aludva egyet a tegnapi katasztrófára, egyetértek azokkal, akik szerint komoly változásokra van szükség. Szerintem itt már nem egyes személyek a gond, hanem rendszerszintű probléma van. Egyszerűbben megfogalmazva: a fél csapatot ki lehetne cserélni, és fel lehetne tölteni a keretet olyanokkal, akik számára jelent valamit a Chelsea mez viselése.

    Tegnap úgy játszottak a játékosok, mint egy kishitű és gyenge képességű csapat szokott. A kulcsjátékosok teljes csődöt mondtak. A védelem ismét gyermeteg hibákat vétett. Végig azt éreztem, hogy itt már olyan nagy a gond, amit egy-két igazolással nem lehet megoldani. Nagyon kíváncsi leszek, hogy Conte mit talál ki, de örülök, hogy ő az edző, mert biztos vagyok benne, hogy szívfájdalom nélkül leülteti a padra a legnagyobb neveket is, vagy akár meg is szabadul bárkitől, ha kerékkötőnek tartja.

    • Posted 2016-09-25 13:50 0Likes
      by ktomi93

      Én az utolsó gondolatodban egyáltalán nem vagyok biztos. Contet is simán ki fogja tenni Abra ha nem jönnek az eredmények. Ha meg kirakja a kulcsjátékosokat, erre még kisebb lesz az esély és hasonló bomlás történhet mint tavaly. Mourinho sem épp az aki nem mer padra vágni egy sztárt, lásd Casillas, itt még sem tett semmi hasonlót tavaly. Ahogy írtad itt inkább a rendszerrel van a baj.
      Az első felvetésedre szerintem jó lenne néhány ifi bevetése. Biztos vagyok benne hogy ők kitennék a lelküket is. A probléma hogy velük kisebb az esély a jó eredményre és ameddig ekkora eredmény kényszer van addig ez nem is fog bekövetkezni.
      Egész egyszerűen szerintem az egész probléma abból jön, hogy túl nagy a nyomás, az eredmény kényszer és kevés a türelem a vezetőség részéről.

      • Posted 2016-09-25 14:25 0Likes
        by gorkaf78

        Nézd, ez a keret szarul focizott Mou alatt, Hiddink alatt, és most szarul focizik Conte alatt is. Gyakorlatilag egy éve szar az egész. Ha most ebből azt szűri le a vezetőség, hogy ezért megint az edző a hibás, akkor hülyék. Nem hiszem, hogy ez jön le nekik, mármint hogy edzőváltás kell újra. A boardnak is látnia kell, hogy ez a gond már nem lehet edzőprobléma. Az lenne szerintem a megoldás, hogy Conte kigyomlálja a keret gyengeségeit ha kell akár elküld 3-4 embert (és persze hoz is, olyanokat akikre számíthat), és ebben támogatja a vezetőség.

      • Posted 2016-09-25 14:38 0Likes
        by Rammschein

        Hát de a board lassan totál bebizonyítja, hogy hülyék… és magukat önszántukból nem küldik el… és sztem Abra is hamarabb válik meg az edzőtől, mint ezektől…

  • Posted 2016-09-25 14:10 0Likes
    by ktomi93

    Felmerült bennem egy elmélet.
    Az Iva-Chaill kettős nagyon gyenge és mi még egymás mellett is játszatjuk őket. Nagyon nagy hülyeség lenne megpróbálni egy Cahill – Luiz helycserét? Így legalább a két fék nem ugyan azon az oldalon lenne.

    • Posted 2016-09-25 14:17 0Likes
      by DannyfromtheShed

      A „szarnak a pofon” c. remekmű jutna erről eszembe.

      • Posted 2016-09-25 14:18 0Likes
        by ktomi93

        Lehet hogy annyit is érne, de jelenleg nem látom mit lehetne kezdeni a védelemmel új játékos nélkül 😀

      • Posted 2016-09-25 14:18 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Most semmit nem tudunk nagyon csinalni, Januárban talán vmennyit, de megoldani teljesen csak a nyáron lehet majd.

      • Posted 2016-09-25 14:19 0Likes
        by ktomi93

        2 nyár alatt nem tudtuk megoldani, nem tudom minek kell még történnie

      • Posted 2016-09-25 14:37 0Likes
        by Rammschein

        Abra lecserélje a seggnyaló boardját…

      • Posted 2016-09-25 14:26 0Likes
        by Endy919

        A megoldás majd ott kezdődik , ha Emenalo és a brigádja összepakol és lelép.

  • Posted 2016-09-25 14:14 0Likes
    by kormolar

    szerkezetet kell váltani szerintem mert ezt a felállást nyomjuk már vagy 2 éve és egyszerűen nem működik…kiscsapatokat valahogy begyűrjük, de a nagyobb falatok nem mennek… és azért be kell látni, hogy a liga már nem olyan mint 10 éve h van 4 nagycsapat… most legalább 6-7 olyan csapat van akik ellen ha mind kikapunk nemhogy top 4 top10 is nehéz lesz…erősebb lett a bajnokság h több a pénz benne…sokszor csak nézek h kisebb csapatokba milyen nevek mennek el…

    • Posted 2016-09-25 14:16 0Likes
      by ktomi93

      Na jó de milyen szerkezettel állsz fel ha 4 védővel instabil a csapat? Jöjjön az 5 védő? 4-re is alig van elég emberünk.

    • Posted 2016-09-25 14:17 0Likes
      by Blotunga

      szerkezetet lehet váltani, csak attól még nem fognak jobban teljesítani az egyes játékosok…

    • Posted 2016-09-25 14:23 0Likes
      by BlueCech01

      Ezt a felállást biztos nem nyomjuk két éve.

      • Posted 2016-09-25 14:24 0Likes
        by kormolar

        sztem 4-2-3-1-et játszunk már régóta…csak emberek cserélődnek a különböző posztokon…

      • Posted 2016-09-25 14:28 0Likes
        by Endy919

        4-1-4-1et játszunk most.

      • Posted 2016-09-25 14:52 0Likes
        by kormolar

        én nem látom a Hazard-Matic-Oscar-Willian négyest, hogy vonalba mozogna , de elhiszem ha azt mondjátok…

      • Posted 2016-09-25 14:33 0Likes
        by BlueCech01

        Conte eredetileg 3-5-2-őt akart, majd amikor nem érkezett alapanyag, váltott 4-1-4-1-re. Ezt először a Pool elleni sörmeccsen próbálta ki, majd végül emellett tette le a voksát Maticcsal és Oscarral btb-ben.

    • Posted 2016-09-25 14:25 0Likes
      by DannyfromtheShed

      biztosan a felállással van baj 😀 nyuggoggyunkleapicsaba…

  • Posted 2016-09-25 14:25 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Zenzo, most már azért érted, hoy miért voltunk/vagyunk néhányan borulátóak? Ha nem is a te túlzó szavaiddal élve, „lecserélnéd a boardot és 89 játékosunk lenne”, de a fél keretet egész biztosan szépen lecserélném. Mondhatjuk, hogy ez a keret lett bajnok (egy higfos évben amugy, tehat ma semmire nem mennénk/megyünk azzal kerettel/jatekkal), de arra senki nem gondol, hogy létezik olyan, hogy kifullad egy keret/játékos és már sosem lesz olyan, mint volt. Gondolok itt Ivára, Maticra, Cahillre talán Azpira és Wilmosra is? Úgy néz ki bennük ennyi volt így ebben a csapatban akár lelkileg akár fizikailag, de ez a keret már nem áll fel ebből szerintem. Joséval nem állt fel, azt még lehet magyarázni, hogy érte már nem akartak játszani, de itt van most Conte, és úgy nézett ki a zelején akartak és mentek is, de ennyi lett belőle.

    • Posted 2016-09-25 14:36 0Likes
      by Rammschein

      futotta 3 meccsig se Conte alatt… szép teljesítmény, menjenek kínába, qatarba vagy az USA-ba jampiskodni jó pénzért… a „profi” ligáktól meg vonuljanak vissza…

    • Posted 2016-09-25 15:00 0Likes
      by Blue One

      Teljesen egyetértek. Én is leírtam már egy névsort, hogy kiknek nincs helye a klubban. Meglepő módon nagy a hasonlóság… Azpi-t azért nem teljesen venném ide. Védekezésben azért használható, bár nem olyan jó, mint korábban. A baj azzal van, hogy támadásban nem használható és nem azért mert baloldalon van. Ha megnézed a legtöbb csapatban (legalábbis a nagy csapatokban) olyan védők játszanak, akik támadásban is használhatóak. Ebben is sokat kell fejlődnünk, mint sok minden másban.

      A Willian pártiaknak meg azt üzenném, hogy nézzék meg Dembele-t a Dortmundból. Egy támadó középpályás valahol ott kezdődik. 19 éves és 12 millióba került… Önmagában vizsgálva is bargain a Willi 40 misihez képest meg aztán végképp…

      • Posted 2016-09-25 15:16 0Likes
        by Rammschein

        … egy amolyan költői féle kérdés… akkor mi mi a fészkes fenéért nem tudunk ilyeneket megtalálni? Ha egy nyavalyás bundás ligás Dortmundnak sikerül?

      • Posted 2016-09-25 15:23 0Likes
        by Blue One

        Én a megfigyelőkre tippelnék… Ha már szóba került a Dortmund két másik fantasztikus igazolásuk is volt. Mor és Guerreiro. Ő pont balhátvéd, ami nekünk is kellett volna. Támadószellemű, tehát a modern foci követelményeinek is megfelel… Piaci értéke 7 millió, Dortmund 10-ért vette…

      • Posted 2016-09-25 15:25 0Likes
        by Rammschein

        Lehet ez szisztematikusan is szarul működik nálunk, pl. egy bizonyos árcédula, és hírnév alatt rá sem pillantanak az illetőre…. HIBA.

      • Posted 2016-09-25 16:04 0Likes
        by Blue One

        Ez is benne van. Torres Lukaku „párharc” esetében határozottan az volt az érzésem, hogy a név számít és nem merik leültetni a padra.

        Dembele-ért nem tudom, hogy érdeklődtünk-e, de akkor sem biztos, hogy itt kötött volna ki. A fiataloknak nem sok bizalmat adunk, kölcsönjátékosból pedig Dunát lehet rekeszteni. A Dortmund pedig támadó focit játszik, fiatalokat is nyugodt szívvel játszatnak. Lehet választani…

      • Posted 2016-09-25 20:57 0Likes
        by Sandic

        Ha ennyire a Dortmund seggét nyalod, akkor lehet ám nekik is szurkolni a CFC helyett….
        Nem mondom, hogy elégedett vagyok a rendszerrel, ami nálunk van, de más bajnokság, más lehetőségek. A PL-bennazért nem túl gyakori, hogy 19 éves játékosokra folyamatosan kezdőként számítsanak (utoljára talán Sterling neve ugrik be, meg Rashford kap egyre több lehtőséget). Vegyük Salah példát, olaszban egész jól nyomja, PL-ben amikor lehetőséget kapott, általában egy vicc volt. Willian is jobb teljesítményt nyújtana Bundásban, mint itt most (úgy ahogy anno a Shaktarnál is jól ment neki a játék, még BL-ben is). Arra sincs garancia, hogy Dembélé kimagasló teljesítményt nyújtana a PL-ben. A fiatal játékosainkat sem véletlenül adjuk kölcsönbe, egyikük sem igazán tudná hozzátenni azt a plusszt a játékhoz, ami folyamatos lehetőséget jelenthetne nekik a csapatban.

      • Posted 2016-09-25 22:13 0Likes
        by kormolar

        itt nem a Dortmund ajnárzása megy, hanem az h Dembele nem volt hülye h 19 évesen ide jöjjön, mert nagyon sok fiatal besz*pta már h pl. hozzánk jött( legnagyobb bukta talán Marin pályafutása volt ilyen szempontból)….a Dormund meg jó alap a fiataloknak,hogy felépítsék magukat…BL utóbbi években simán megvan és a bajnokságban is azért van 1-2 jó ellenfél pl Bayern, Leverkusen ráadásul hatalmas közönség előtt játszanak hétvégente. szinte mindig teltház előtt..itt azért más a szitu nehéz bekerülni fiatalon a kezdőbe de könnyen egy sz*r meccsel hetekre ki lehet írni magad onnan…Dortmund a tapasztalatok szerint nem tudja megtartani a jó játékosait( a legtöbbet)szal tuti h nem ott fog visszavonulni…1-2 év és valaki megveszi 60misiért

      • Posted 2016-09-25 22:49 0Likes
        by BlueCech01

        Dembeléért egyáltalán tettünk ajánlatot? Mert nekem nagyon nem rémlik.
        Marin meg ilyen szempontból nagyon nem jó példa, neki a sérülés vágta tönkre az itteni karrierjét, meg az, hogy azóta egy belga-török ligában is képtelen volt bármi értékelhetőt felmutatni.

      • Posted 2016-09-25 22:58 0Likes
        by Blue One

        Jajj de indulatos itt valaki… Mi volt ezen a nagy seggnyalás azt elárulod?

        Igazad van, akkor vegyünk 29 éves játékos 30 millió fontért…

        Nem az életkornak kéne számítania, hanem a teljesítménynek. A mu ellen azért szépen szívatta a népet felkészülési meccsen…

      • Posted 2016-09-26 09:11 0Likes
        by Sandic

        Nem 29 éves játékosokat kell venni. Ezt nem is mondom. De máshogy gondolkodik egy 19 éves játékos, akinek még alig volt felnőtt meccse, és máshogy egy tapasztaltabb 24-25 éves játékos. Szerintem idén kb. 8 csapat pályázik a BL helyekre, tőlünk meg elvileg minden évben elvárják, hogy a bajnoki címért menjünk.Dembelé tehetséges, mert a korosztályából kiemelkedik, de nem biztos, hogy egy teljes szezont rá lehetne bízni a PL-ben.

        A Dortmundnak nincs veszteni valója, mert nincs sok pénzük, és a legjobbakat el is viszik tőlük, úgyhogy vesznek ilyen játékosokat és vagy beválnak vagy nem. Emlékezz Klopp utolsó évére a Dortmundnál…
        De vegyük az Arsenal példát, ők is megpróbálták a fiatalokat nyomni, aztán minden évben 4. hely lett belőle az akkor még 4 csapatos PL-ben.

      • Posted 2016-09-26 15:16 0Likes
        by Blue One

        Hazard 21 volt, mikor idejött ugyanebből a bajnokságból ráadásul. Az, hogy alig volt meccse felnőttben az nem igaz. Egy évet lehúzott a Ligue 1-ben… Ezalatt 12 gólt és 5 gólpasszt szorgoskodott össze. 19 évesen. Miért nem lehetne benne bízni a PL-ben illetve ki mondta, hogy tőle kéne várni a csodát? Egyébként ha kellett volna neki még egy kis idő ( amire nem lett volna szüksége) még mindig be lehetett volna cserélgetni stb szépen felépíteni.

        Az arsenal azét negyedik mert lúzerek. Mert Wenger az edzőjük és állandóan nyavalyognak, hogy drága mindenki… Nem azt mondtam, hogy most csak fiatalokat vegyünk, de egy két ilyen játékost simán meg lehetne engedni a többi nagy igazolás mellett.

        Nézd meg Klopp előző éveit. BL döntő 0 pénzből… Attól még, hogy nem sikerült neki az az év nem jelent semmit, szóval irreleváns amit mondasz. Ennyi erővel nézd meg a 10. helyünket. Rossz csapat volt? Nem, csak elcsesztük, de attól még világklasszis játékosok alkották a csapatot.

      • Posted 2016-09-25 15:24 0Likes
        by kormolar

        PL 10. csapathoz ahol a 20 éven aluliak 80% a kölcsönben játszik és azok 80%-a később eladásra kerül nem egy jó ajánlólevél…+ van 4-5 szélsőnk ami szintén nem biztató egy fiatalnak…meg szerintem Dortmund egy jó hely egy fiatal játékosnak, majdnem 2-szer annyi néző előtt játszhat mint nálunk…olyan csapatba akart menni ahol tuti volt a játklehetőség…am nemsokáig fog ő ott maradni elnézve, hogy a kulcsjátékosait h tudta megtartani a Dortmund az elmúlt időszakba…Robben és Ribery már úgyis kezd kiöregedni…

      • Posted 2016-09-25 15:29 0Likes
        by Rammschein

        igen… én speciel már mondom egy ideje, hogy az ificsapatok is olyan átjáróház, hogy csoda, hogy még jön ide valaki egyáltalán… és nem is építünk be senkit…
        Szal ez a része jogos…ha vannak is fiatalok a kezdő közelében, le vannak szarva, ha felférnek is a padra, ritkán jönnek elő…
        Hiddink meg Mou alatt is hányszor el lett mondva, hogy ha ennyire nem motiváltak dobják be a fiatalokat, akik legalább próbálkoznának, meg mert lassan rosszabb nem is lehetett volna…

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com