Burleszk

burleszkMinden elemében, minden megmozdulásban, minden passzban, gólhelyzetben és gólban, sorsolásban és vezetőségi döntésben, ez a délután egy – nincs jobb szó rá – burleszk.

Megnéztük a meccset, együtt göcögtünk a sajátjaink napközis szintű béndzsaságán, majd az 5-1 után elmentem futni. Futás közben kitaláltam egy rahedli jó fordulatot és poént a poszthoz, valójában nem is akartam ma hozzákezdeni, de a sok ötlet felcsigázott, alig vártam, hogy visszazöttyenjek a gép elé.

Leülök, erre mit látok? Felrobbant az internet. JT az MK Dons pályáján, post-match tudatja a világgal, hogy a Chelsea, amelynek előbb lett tagja, mint az a modern értelemben létezik, kiadta az útját, és a szezon végén lejáró szerződését nem hosszabbítja meg. Innentől elég olcsó dolog lenne poénosra venni a figurát. Az egész pályán mutatott burleszk, és az ennek ellenére elért 1-5 minden részletét beárnyékolja a bejelentés, és előbb rúgjam magam tarkón, mintsem egyetlen mosolyra fakasztó mondatot is elsüssek.

Pedig annyi jó patronnal látott el ez a meccs… de jellemzően az egész szezonunkra, még ezt a kis örömöt is el tudják venni tőlem, tőlünk. Még egy ötgólos siker, és egy újabb „végre” Ázár-gólt is kidekorálunk fekete fényposzterekkel. Elmehet mindenki a faszomba a klubnál. Ritkán kél káromkodni kedvem posztban, de mikor, ha nem most.

Ezek után mit írhatnék a meccsről? Kijött az osztálykülönbség, és bár a meccs nagy hányadában azért igyekeztünk lebukni a Dons hikomat szintjére, még így is meglepően simán nyertünk 4 góllal, és a Dons rendkívül hálás lehet azért a burleszkért, amit adtunk nekik ma este, és ezokból megúszták a harmadával, amit jogosan kaphattak volna.

Viszont Captain, Leader, Legend meccs utáni nyilatkozata semmissé tesz minden apró örömérzést, amit végre a csapat a szezon során oly kevésszer, de újra adott nekünk. John Terry, aki Abra és az egész hóbelevanc érkezése előtt 2 évvel már regular tagja volt a Chelseanek, a klub egyik leghűségesebb és legsikeresebb tagja, legsikeresebb csk-ja létszámfelettivé válik a klubnál, és láthatóan ezt a szezont szánják neki méltó búcsúként. Headshot.

Captain, Leader, Legend, True Blue, One of Us, a sor hosszú...
Captain, Leader, Legend, True Blue, One of Us, a sor hosszú…

Való igaz, senki sem lehet több, vagy nagyobb a klubnál. Vannak viszont, akik eggyé válnak a klubbal, együtt dobban a szív, együtt lüktet a vér… és azt hinné az ember, van annyi jó érzés, ha más nem, a klub vezetőiben és aktuális irányítóiban, hogy vannak olyan játékosok, akik uszkve 18 év szolgálat után többet érdemelnek, mint egy megunt tűzőgép.

Persze, eddig sem kezeltük jól vagy szépen a hasonló helyzeteket, kevés szép búcsút láthattunk. Drogbának volt annyi – mit is mondhatnék – esze? lélekjelenléte? , hogy maga döntött a búcsú időpontjáról, így legalább az övé egészen pofásra sikeredett – mindkettő. Cole-t sosem tudtam annyira megkedvelni, hogy kifejezetten bánkódtam volna miatta, de azért annál talán ő is többet érdemelt volna, mint kapott. Lampard viszont nemcsakhogy talán, de biztosan mindenképpen, s aképpen Cech is. Egyikük sem érdemelte ki azt, hogy valami előre leszervezett, bejelentett bulimeccsen, saját szurkolók ezrei előtt búcsúzhassanak el. Ez ugyancsak szánalomra méltó, főképp egy olyan klubtól, akit állandó jelleggel azzal ütlegel boldog-boldogtalan ellendrukker, hogy nincs történelmük. Dehogynincs. Csak, részint szarunk rá. Azok, akik annyit jelentettek a klubnak, tettek a klubért, mint kevesen, többnyire méltatlan búcsút kellett elviseljenek: Mourinho kétszer is, Lampard, Cech, Cole, de vegyük ide Di Matteot is, Ancelottit… és a sorban még hány, náluk jelentéktelenebb, de a klub életében névjegyet letévő játékos volt, aki annyit sem kapott, hogy a szurkolók – helyi kiszólással élve – annyit mondhassanak nekik, hogy csavard meg a faszom.

Nagyon nehéz most jó érzésű Chelsea szurkolónak lenni. Pedig nap, mint nap büszkén viselem ezt a billogot, és azt az imádatot, ami immár lassan 20 éve a csapathoz köt, nem a játékban mutatott magasságok és mélységek, nem a trófeamentes szezonok, hanem az ilyen érthetetlen döntések teszik próbára. Nem, nyilván ettől nem leszek nem-Chelsea-szurkoló, ez már asszem rég eldöntetett. Nem fogok ettől még holnaptól valamelyik vörösmezes gárdának szurkolni, mert azok kiállnak SAF, Wenger, vagy egyéb értékeik mellett. Más korban és máshol is hoztak már rossz döntéseket. Nálunk azért fájó ez, mert ebben a témában még sosem sikerült kielégítő döntést hozni.

Ahogyan a csapat rossz szereplése kapcsán is elmondtam, hogy ha valóban nagy csapat akarunk lenni, akkor nem elég ‘csak’ nyerni. Meg kell tanulni méltósággal veszíteni is, és emellett méltósággal viselni a rossz periódusokat is. Nem hisztis picsa módjára szétbuzerálni minden útba eső dolgot. Ugyanebbe a sorba illesztve: meg kellene tanulni tisztelni az értékeinket. Kinek fájt volna, ha JT-nek adunk még egy év nyugdíjas szerződést? Elüddegél a padon, tízmeccsenként egyszer beáll, megtapsolja a stadion, aztán egy szép emelvényen, kéz a kézben Abra, a klub egyéb prominens személyei, meg JT megbemondják, hogy elhozza az élet a fordulópontokat, és ez most itt egy lezárás lesz, a szezon végén pedig kap egy sörmeccset, ahol játszhat csatárt, kpt meg kapust, seggel szerezhet gólt, zászlóval a kézben körbefuthatja a stadiont a Rocky zenéjére, aztán mindenki happy, és kész. Nem hiszem, hogy a klub gazdálkodását az vágná haza, hogy kifizetünk egy 36 éves legendának az utolsó szezonjára havi 800K zsetont. Bár gyanítom, JT is belement volna némi fizucsökkentésbe, mert nem azon múlik már a boldogsága, hogy megveszi-e az ötszáznegyvenhetedik Bentlyt a garázsba.

Az egész ráadásnak azért különösképp érdekes húzás, mert – bár imádom a szerbet – most adtunk Ivanovics alá egy új szerződést, miközben ő is azt valószínűleg az előző 8 évével érdemelte ki, és nem e szezonbéli teljesítményével. Közben már ennek is örülni kell, mert ő legalább szerb, és nem brazil, mert lassanként ahogy haladunk, nem is kell a Stamfordot újjáépíteni, vagy, legalábbis nem London történelmi belvárosában, hanem valahol a Dél-Amerikai kontinensen, mert annyi már nálunk az ottani mércével helyi erő, hogy simán indulhatnánk a Brasileiroban a következő szezonban. Nem kívánok ebből rasszer nemzetiségi kérdést fabrikálni, de ez a reménytelen hispánosítás és latinosítás nincs ínyemre, finoman szólva sem, és ha azt mondtam az imént, hogy nehéz most jó érzésű Chelsea szurkolónak lenni, akkor egyúttal azt is el kell mondanom, hogy nehéz is lesz egy olyan Chelseaért szorítani a jövőben, amit egyre kevésbé érzek magaménak.

Ezt eddig egyszer sikerült elérni, mikor sikerült egy számomra annyira idegen testet emelni az edzői székbe, hogy képtelen voltam elviselni a látványt, így inkább hanyagoltam a csapatot. Nem volt jó érzés. Ezért bízom benne, hogy nem sikerül ismételten elérni, hogy hátat fordítsak a csapatnak. Ehhez hasznos dolog lenne, hogy befejezzük az idióta döntések meghozatalát. JM menesztése után JT a második a jelentősebb horderejűek közül. Az idényre ennyi már elég lesz.

286 Comments

  • Posted 2016-02-01 21:50 0Likes
    by Zenzo

    OFF szerű:
    asszem a deadline day legnagyobb fogása lesz, ha összejön

    Stoke City are about to smash their transfer record to sign Porto midfielder Giannelli Imbula, according to Sky Sports News reporter Alan Irwin.

    The player, 23, is currently having a medical at the club’s training ground ahead of completing an £18m move to the Britannia.

    A Stoke Sparky alatt teljesen pofás formát fog ölteni. Ha nyilvánosan kivégzik sámliedemet a klub zászlaja alatt, az ott is egy új korszak kezdete lesz.

    ***

    A nap másik híre, hogy az Arsenal elpasszolt egy fhansziát, önszántukból, ez is ritka, még akkor is, ha annyira jön be, mint DeBussy. Nem tehetek róla, nekem mindig ez ugrik be róla :))

    https://www.youtube.com/watch?v=UKO-ebWS4Ko

    • Posted 2016-02-01 21:54 0Likes
      by BlueCech01

      Ha már franciák:
      Sunderland striker Steven Fletcher has signed for Marseille on loan until the end of the season

      • Posted 2016-02-01 21:55 0Likes
        by undertow25

        Oszt arabusul beszél-e?

      • Posted 2016-02-01 22:01 0Likes
        by Zenzo

        Ha már Chelsea:
        Chelsea striker Radamel Falcao is in Madrid hoping to complete a return to Atletico, according to the Daily Telegraph.

        Sky sources: Leicester’s chances of signing Loic Remy look to be receding as we understand both the player and Chelsea want him to stay in west London until the end of the season.

        Hm-hm.

      • Posted 2016-02-01 22:02 0Likes
        by BlueCech01

        Costa-Pato csatárduó? Érzem a potenciált.

      • Posted 2016-02-01 22:05 0Likes
        by Rammschein

        remélem az a „hoping to complete” successful is lesz. :))

      • Posted 2016-02-01 22:07 0Likes
        by undertow25

        Ma esti a beebről:
        „Chelsea’s misfit striker Falcao, on season-long loan from Monaco, could have returned to former club Atletico Madrid in January. However, that possibility was scuppered by Atletico striker Jackson Martinez’s failure to seal a move to China. Monaco expect the 29-year-old to remain at Stamford Bridge until the summer.”

      • Posted 2016-02-01 22:09 0Likes
        by Zenzo

        No lám csak, Kínának sem kell mindenki…

      • Posted 2016-02-01 22:12 0Likes
        by undertow25

        35m ojró. És küldenék Kínába. Csak hogy lássuk nem csak a Chelsea tud nagyon mellényúlni ha csatárról van szó.

      • Posted 2016-02-01 22:16 0Likes
        by Zenzo

        Hehh, csak ők az utóbbi években először nyúltak mellé 🙂 mi meg, DD óta először kb Costával nem. Oké, voltak részsikerek Anelkával, Kalouval, vagy Eto’oval, de hát…

      • Posted 2016-02-01 22:17 0Likes
        by undertow25

        Valahol el kell kezdeni 😉

      • Posted 2016-02-01 22:20 0Likes
        by Zenzo

        ja, csak aztán a végén még nehogy itt kössön ki Costa és Falcao után Martinez is 😀 Amióta ilyen húzd meg eredsz meget játszunk az Atletivel, már meg sem lepődnék

      • Posted 2016-02-01 22:25 0Likes
        by undertow25

        Falcaot egy szó nélkül elcserélném rá, rosszabb nem lehet.

      • Posted 2016-02-01 22:31 0Likes
        by Zenzo

        De Falcao nem rossz, hanem _semilyen_
        Na jó, sérült. Egy rossz csatár rosszabb. Tornando idejében mindenki jobban örült volna, ha a panyol inkább fél évet a gyengélkedőn tölt, mint pályán…

      • Posted 2016-02-01 22:33 0Likes
        by undertow25

        Gondolom a sokk törölte az emlékeid, mert láttuk ám párszor játszani őt. Nem hibáztatlak, és is szívesen elfelejteném.

      • Posted 2016-02-01 22:39 0Likes
        by Zenzo

        hm-hm, játszani… nem, ez tényleg nem rémlik. Pályán volt, az más kérdés. Mondjuk egyébként tényleg két dolog hagyott nyomot bennem, a gólja a CP ellen, és az amúgy is fájdalmas Chelsea-Soton 1-3 alkalmával a fájdalmas csatárteljesítmény is. A maradék 5-10 percek nem maradtak meg.

      • Posted 2016-02-01 22:41 0Likes
        by undertow25

        Na, akkor ezt hasonlítsd össze Jackoval. Naugye hogy nem lehet rosszabb a kulombiai 😉

      • Posted 2016-02-01 22:47 0Likes
        by Zenzo

        mármint a kolumbiai, nem lehet rosszabb, mint a kolumbiai? 🙂

        Megnéztem gyorsan azért whoscored-on, kimittud, Torresnél is gyengébb szerintük. Hát most elbizonytalanodtam. Nem lehet, hogy egyiket sem kérem? 🙂

      • Posted 2016-02-01 22:48 0Likes
        by undertow25

        Ööö… azaz igen, pontosan! 🙂

        Nem, ez mégiscsak a CFC.

    • Posted 2016-02-01 23:37 0Likes
      by Zenzo

      megcsinálta a Stoke, nem semmi.

      • Posted 2016-02-01 23:38 0Likes
        by undertow25

        Én tudom kit szeretnék a padra a köv szezonban.

      • Posted 2016-02-01 23:39 0Likes
        by BlueCech01

        Imbulát? Tök rutintalan.

      • Posted 2016-02-01 23:43 0Likes
        by undertow25

        Neki mondjuk tényleg nincs sok edzői tapasztalata, de nem is rá gondoltam.

      • Posted 2016-02-01 23:43 0Likes
        by BlueCech01

        Hát valahogy gondoltam.

  • Posted 2016-02-01 22:23 0Likes
    by Zenzo

    Ezisoff:
    22:12 ADEBAYO CONTRACT CANCELLED

    Már majdnem röhögtem, hogy na ez gyors karrier volt, de nem a CP jött rá, hogy kit is igazolt le valójában, hanem tényleg létezik egy szerencsétlen, akit így hívnak 🙂

    Peterborough United defender Tobi Adebayo has had his contract at the Abax Stadium cancelled by mutual consent.

    • Posted 2016-02-01 22:29 0Likes
      by undertow25

      Már örültél, hogy lecsaphatunk rá, mi? 😀

      • Posted 2016-02-01 22:34 0Likes
        by Zenzo

        szívem vágya őt egyszer itt látni 🙂 bár, itt is vághatna egy gólt az ágyúsok ellen, aztán minden idők legnagyobb pályán látott sprintjét kivágva az orruk alá dörgölje 😀 Na jó, mindenkinek jobb lesz, ha ezt CP mezben csinálja végig újra.

    • Posted 2016-02-01 22:29 0Likes
      by BlueCech01

      Én meg már megijedtem a kommented látván, hogy a kultfigura Adebayo Akinfenwát csapták ki, mert megemelte a stadiont.

  • Posted 2016-02-01 22:35 0Likes
    by Zenzo

    We have the latest from Leicester City now via Sky Sports News reporter Rob Dorsett, who says: “I’ve got some bad news for Leicester City fans, the transfer Deadline Day here has been something like a really eventful goalless draw.

    “Leicester will be bringing no new players in. That Loic Remy deal we talked about is not going to happen. A loan deal was mooted for Remy, but the crucial factor was, they had to wait until quite late in the day because Chelsea wanted to know what was happening with Falcao before allowing Remy to go.

    “In the end they decided not to let Remy go, and left Leicester with little time to do anything else.”

    • Posted 2016-02-01 22:37 0Likes
      by undertow25

      Ez csak azért fura, mert minden hír szerint elfogadtunk (vagy legalábbis kaptunk) egy 11.5 milliós ajánlatot, tehát nagyon nem kölcsönről volt szó.

      • Posted 2016-02-01 22:42 0Likes
        by Zenzo

        Az talán egyel furább, hogy Remy bárminemű mozgását Falcaotól tettük függőve… nekem azon jobban elkerekedett a szemem.

      • Posted 2016-02-01 22:44 0Likes
        by undertow25

        Ha Falcao marad, akkor azt ellensúlyozni kell azzal, hogy Rémy is 😀

      • Posted 2016-02-01 22:54 0Likes
        by Zenzo

        és Remyt ki fogja ellensúlyozni? Pato?! 😀

      • Posted 2016-02-01 22:57 0Likes
        by undertow25

        Mondjuk. Hármukat egyszerre meg Diego. Amíg bírja…

        Az vajon merész álom, hogy Traorét csatárnak képzeli Guus?

    • Posted 2016-02-01 22:40 0Likes
      by Rammschein

      hááát… kár hogy nem Rémy csinálja a Leicestert bajnoknak, ugyanakkor szerintem nem baj, hogy végül nem lett ezek szerint semmi a dologból… már csak nem kéne lesérülnie, mikor be akarják állítani….

  • Posted 2016-02-01 22:55 0Likes
    by undertow25

    Ez gyönyörű, ritka finom leoltás 😀

    https://twitter.com/OneRovers/status/694261916970131456

    • Posted 2016-02-01 23:21 0Likes
      by Zenzo

      🙂 hát, a Roversnek nagyon fog hiányozni a kiesés elkerüléséhez, tekintve, hogy a 20 lőtt gólukból most kivette a felét a Boro. A Boronak viszont nagyon kellett egy támadó, ha tényleg fel akarnak jutni. Karanka nem tudta pótolni Bamfordot, másik csatárt meg nem kapott tőlünk, Solanke is a Vitessebe ment.

      • Posted 2016-02-01 23:22 0Likes
        by undertow25

        Nem úgy néz ki, mintha siratnák 🙂

      • Posted 2016-02-01 23:25 0Likes
        by Zenzo

        mindenesetre jól szétoltották, gyanítom lehetett a klub és Rhodes közt némi súrlódás az eligazolás kapcsán 😉 viszont a srác dönthetett, hogy a következő szezonban inkább a PL-ben lépne pályára, vagy a BB-vel próbál meg visszajutni a champoba.

      • Posted 2016-02-01 23:29 0Likes
        by undertow25

        Még mindig az indiai henteseké a BB, ha jól tudom. Ebben az esetben mondjuk nem csoda, ha bárki is menekülni akar.

  • Posted 2016-02-01 23:00 0Likes
    by Zenzo

    még egy Chelsea vonatkozás hír, egy nem túl jól sikerült kölcsön kapcsán:

    VAN GINKEL MAYBE PSV BOUND

    We understand that Marco van Ginkel’s season-long loan deal at Stoke City could be brought to a premature end, with the Chelsea midfielder set to move to PSV Eindhoven instead until the end of the campaign

    • Posted 2016-02-01 23:02 0Likes
      by undertow25

      Kár azért a térdért, elég ígéretes volt a srác.

      • Posted 2016-02-01 23:07 0Likes
        by Zenzo

        nincs szerencsénk – de mikor lettek ilyen porcelánlábúak a hollandok? pedig már nagyon vártam egy fapapucsot a csapatba, hiányom van Robben óta.

      • Posted 2016-02-01 23:08 0Likes
        by Endy919

        Aké a titkos álmom.

      • Posted 2016-02-01 23:09 0Likes
        by Zenzo

        nekem nem olyan titkos 😉

      • Posted 2016-02-01 23:09 0Likes
        by undertow25

        Ezzel nem vagy egyedül, Ruud óta bármikor 🙂

      • Posted 2016-02-01 23:39 0Likes
        by Zenzo

        Done deal: PSV sign Chelsea midfielder Marco van Ginkel on loan

        Vajon visszajön még onnan?

      • Posted 2016-02-01 23:42 0Likes
        by undertow25

        Meccset nézni maximum, vagy nyáron elköszönni JT-től.

  • Posted 2016-02-01 23:04 0Likes
    by Endy919

    Olvastátok Mou nyilatkozatát ? Nem tudom mennyire friss , de azt szeretné , hogy ha meghal a Chelsea játékosai engedjék le a földbe , mert tudják hogyan juttasák a mélybe.

  • Posted 2016-02-01 23:21 0Likes
    by Blue One

    Ha valakivel nincs bajom az Hiddink, DE miért nyilatkozik olyanokat hogy Hazard távozhat a nyáron? :O Most, hogy csókot tett az átigazolási pletykákra Hazard, miért kell ezt?!

  • Posted 2016-02-01 23:23 0Likes
    by Blue One

    Everton megszerezte azt a csatár Oroszországból, akit velünk is hírbe hoztak. Megnézhetjük majd mit tud.

    • Posted 2016-02-01 23:24 0Likes
      by Endy919

      Nem fog szerintem sokat játszani. Lukaku szent és Kone rossz csere.

      • Posted 2016-02-02 15:04 0Likes
        by Blue One

        Koné már 32 éves, hosszútávon nem opció. Nem hiszem hogy közel 15 millióért az Everton a padra vett volna embert.

  • Posted 2016-02-01 23:26 0Likes
    by Endy919

    Most jut eszembe , ha már csere csatárt akartunk hozni , miért nem Abel Hernandezt hoztuk ?
    Nagyon megy neki a szekér a Hullban.

  • Posted 2016-02-01 23:28 0Likes
    by BlueCech01

    Pato will wear #11 and Miazga will wear #20

    Jól van, holnap akkor kitűzzük Zola fejét is a Bridgere?

    • Posted 2016-02-01 23:29 0Likes
      by Endy919

      Gusztustalan.

      • Posted 2016-02-01 23:30 0Likes
        by Endy919

        Mondjuk már egyszer ráakasztottuk a 11-est egy no name Oscarra is.

      • Posted 2016-02-01 23:34 0Likes
        by BlueCech01

        Az sem volt kevésbé kiakasztó.

      • Posted 2016-02-02 08:57 0Likes
        by Stonci81

        de amikor visszajött drogba oda is adta neki…igaz egy 8-ra cserélte. De Drogba se 11-es mezzel kezdte nálunk hanem 15.

      • Posted 2016-02-02 13:01 0Likes
        by BlueCech01

        Hát… és?

    • Posted 2016-02-01 23:30 0Likes
      by undertow25

      Hogy jön ide Zola?

      • Posted 2016-02-01 23:32 0Likes
        by BlueCech01

        Tegnap Terry-t tessékeljük ki, most meg Pato kapja meg a semmire fel Drogba mezszámát. A legendákból meg kezdünk fogyni.

      • Posted 2016-02-01 23:35 0Likes
        by undertow25

        Akkor még egyszer. Hogy jön ide Zola?

        Pato alapvetően bal oldali támadó, ami a klasszikus 11-es. Amit viseltek páran Drogba előtt is, és fognak is még.

      • Posted 2016-02-01 23:38 0Likes
        by BlueCech01

        A legendákra való fittyet hányást kapcsoltam össze egy olyan legendával, akit még nem ért tiszteletlenség. Ezen kár lovagolni.
        Ez a magyarázat szép és jó, csak az a gond, hogy pont az a helyzet, amire te is reflektáltál a múltkor, csak kicsit megtekerve. Nyilván logikus válasz van rá, meg ez csak szám meg szövet, de itt nem a logikát keresi az ember.

      • Posted 2016-02-01 23:41 0Likes
        by undertow25

        Akkor nem értem miért akarod belekeverni…

        Ennyi erővel innentől csak 30 feletti mezszámot osszunk, nehogy megsértődjön egy ex 🙂

      • Posted 2016-02-01 23:45 0Likes
        by Endy919

        Mondjuk szerintem a 26 sem lesz egy ideig használatban.

      • Posted 2016-02-02 11:12 0Likes
        by DannyfromtheShed

        A 26 vissza lesz vonultatva, ez 100. Ha a 25 is, akkor a 26 meg inkabb.

      • Posted 2016-02-01 23:45 0Likes
        by BlueCech01

        Senki nem beszélt sértődöttségről, csak minimális tiszteletről. Például ott van a Juventus, amelyik vissza akarta vonultatni a 10-est Del Piero távozásakor.
        Ez tisztelet pusztán, ennyi. Hogy ne fűnek-fának adjuk oda a mezt, ami gyakorlatilag összeforrt az aranykor egy játékosával.

      • Posted 2016-02-01 23:51 0Likes
        by undertow25

        És, visszavonultatta? Ugye hogy nem? Pedig nekik nagyobb ikon Alessandro mint itt Didier, azzal a közel 20 lehúzott évvel.
        Egyébként ha valakié a Chelsea 11-es meze, az nem Drogba hanem Wisey.

        A magam részéről nagyon nem értek egyet az 1-11 mezek visszavonultatásával, ezek az alap mezek, nem volt annyira nagyon régen, hogy mindig ezek mentek ki a pályára, játékosoktól függetlenül.

      • Posted 2016-02-01 23:55 0Likes
        by BlueCech01

        Azért nem, mert Del Piero kérte, hogy ne vonultassák vissza. Egyébként megtették volna csont nélkül.
        Arról meg vitatkozhatunk, hogy melyik legendát sérti jobban az, hogy a mezét kikukázott játékosok meg szezonos brazil csodagyerekek kapják.

        Pedig a modernebb fociban van a csapatok között a legnagyobb úgymond animizmus, ami a mezszámokat illeti.
        Én sem mondom, hogy vonultassuk vissza a mezszámot, de azért tisztelettel bánjunk már vele.

      • Posted 2016-02-01 23:57 0Likes
        by undertow25

        Nyugodj meg, Pato a legnagyobb tisztelettel fogja felhúzni, nem a seggét törli majd vele. Wisey már leokézta.

      • Posted 2016-02-01 23:58 0Likes
        by Endy919

        Csak nekem tűnik úgy , hogy nem bìrod Didit?

      • Posted 2016-02-01 23:59 0Likes
        by Zenzo

        ez magas labda de azért nem csapom le 🙂

      • Posted 2016-02-02 00:00 0Likes
        by undertow25

        De, nagyon, csak képes vagyok a helyén kezelni a többi ex játékos között. Tudod mit, csak a kedvedért: a többi legenda között.

      • Posted 2016-02-02 00:03 0Likes
        by Endy919

        Ó miattam igazán nem muszáj 🙂

        Szíved ügye , hogy kit tekintesz legendának.

      • Posted 2016-02-02 00:09 0Likes
        by undertow25

        Vannak nála nagyobbak. Összesen ennyiről van szó. Tudom, nehéz ezt megérteni, ha az ember csak őt látta az életében klasszis csatárként a Chelseaben, de ettől még így van.
        Hozzáteszem jobbat én se láttam, max közelítőt, de hogy a 11-es mez vele nőtt volna össze? Na nem.
        https://www.youtube.com/watch?v=BtZCGaIh0aI

      • Posted 2016-02-02 00:14 0Likes
        by Endy919

        Én Hasselbaink miatt lettem Kék , de igen Didi nagyon a szívemhez nőtt . Hozzájuk hasonlóan csak Figot bálványoztam.

      • Posted 2016-02-02 00:19 0Likes
        by Zenzo

        meg Ramirest 🙂

      • Posted 2016-02-02 00:22 0Likes
        by Endy919

        Ne is emlegesd , mert könnybe lábad a szemem.

      • Posted 2016-02-02 00:23 0Likes
        by Zenzo

        vegyél fel gyorsan egy rózsaszín pólót, az jobb kedvre derít 😉

      • Posted 2016-02-02 00:25 0Likes
        by Endy919

        Mostanában nem hordok :/

      • Posted 2016-02-02 00:00 0Likes
        by BlueCech01

        A legnagyobb tisztelettel fogja viselni? Ez jó bullshit-generátorba jelölendő aforizma.

      • Posted 2016-02-02 00:04 0Likes
        by undertow25

        Jajistenem… Tisztelettel bánjuk egy _számmal_? És utána bullshitezel? rotflmaopimp

      • Posted 2016-02-02 00:08 0Likes
        by BlueCech01

        Itt nem a számot kell tisztelni, ez amolyan popkulturális animizmus. A személyt tiszteled, csak a számon keresztül.
        Egy személyt meg lehet tisztelni, becsülni, csak ezt a kabalájával, a számával fejezed ki.
        A „tisztelettel fogja viselni a mezt” meg olyan frázis. Ugyanúgy viselné akármelyik mezt, még ha 1888-as mezt kapna is. Kb. semmit nem jelent.

      • Posted 2016-02-02 00:14 0Likes
        by undertow25

        Akarsz fogadni, hogy Drogbának az égvilágon semmi baja nincs azzal, hogy valaki más játszik most az ő régi mezében? Nem mintha 20 évig ő hordta volna…

        A tisztelet nem annak a függvénye, hogy egy alapmez ki van-e osztva újra vagy sem.

      • Posted 2016-02-02 00:17 0Likes
        by BlueCech01

        Ki mondta, hogy ez Drogbának fáj?
        Ki mondta, hogy a tiszteletnek van egy ilyen függvénye, vagy alapmeghatározása? Nem mintha más téren túltisztelnék az illetékesek a legendákat.

      • Posted 2016-02-02 00:19 0Likes
        by undertow25

        Te akadtál fenn egy olyan apróságon, hogy valaki megkapta a 11-est. Na bumm. Ha Zendenről nem rohadt le Wisey után, akkor Patót is el fogja bírni Drogba után.

      • Posted 2016-02-02 00:21 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, én fennakadtam, de a fentieket nem jelentettem ki.
        Igen is gyarló érzés, hogy ennyire letojuk az ilyen gesztusokat, legyen a legenda Wise vagy Drogba, és kapja azt Zenden vagy a balszerencse Patkó.

      • Posted 2016-02-02 00:24 0Likes
        by undertow25

        Nem tolunk le semmit, mert az égvilágon nem jelent ez semmit.

        Pato még pályára se lépett nálunk, csak halkan jegyzem meg, esetleg megkaphatná bizalmat és bíztatást alapból. Tudod, tisztelet :p

      • Posted 2016-02-02 00:27 0Likes
        by BlueCech01

        Ismétlem, a modern sportágakban a legnagyobb mez-animizmus a fociban van. Azért így ex cathedra nem mondanám, hogy semmit nem jelent.
        Pato meg előbb érdemelje ki a tiszteletet, aztán kapja (esetleg, talán, de azért nem biztosan) a mezt 🙂

      • Posted 2016-02-02 00:28 0Likes
        by Endy919

        Azért a basketban és a hokiban is vannak legendás számok.

      • Posted 2016-02-02 00:29 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem mondtam, hogy nincs

      • Posted 2016-02-02 00:42 0Likes
        by undertow25

        Most tényleg el kell magyaráznom, hogy miért gáz ha egy új játékos eleve nem kapja meg támogatást? Nem riválistól jött, nem volt köcsög velünk a múltban, nem volt még esélye sem bénázni. Felhúzta a Chelsea mezt, esetleg egy minimális tisztelet ennnek? Vagy csak 11-es számnak? Ilyen szintű számmisztika csak kabbalában van, esküszöm…

      • Posted 2016-02-02 13:00 0Likes
        by BlueCech01

        Ki mondta, hogy ne kapjon támogatást vagy bizalmat?

      • Posted 2016-02-01 23:48 0Likes
        by Zenzo

        aztán csak óvatosan, Vialli hátán is volt 35-ös 😀 Alex 33, Belletti 35, Anelka 39, Hilario 40 :)) több most nem jut eszembe

      • Posted 2016-02-01 23:53 0Likes
        by undertow25

        Igaz, legyen akkor 40 fölött. Remélem nem lesz ütközés 🙂

      • Posted 2016-02-01 23:56 0Likes
        by Zenzo

        amennyire rémlik, nem. A Chelseanél sosem volt mánia ez a 88-as meg hasonló számozás. 40 felett szerintem csak a fiatalok kaptak számot.

      • Posted 2016-02-02 11:09 0Likes
        by DannyfromtheShed

        vigyazz, meg a vegen idehozzuk Balot, aki kizarolag a 45-ost hajlando felvenni 😀

      • Posted 2016-02-02 11:08 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Huu bakker tenyleg, Belletti 35-oset, hogy az anyamba nem vonultattak vissza.. tiszta szegyen 😀

        Na, de amugy Drogba elso lelepese utan Oszi kapta meg a 11-est, ez akkor is felhuzott par embert, most, hogy Pato majd kb 5szor felveszi majd, es fel ev mulva megy is vissza, sztem nem sokat zavar..

      • Posted 2016-02-02 17:50 0Likes
        by Frenky54

        Amíg Abramovics a góré, addig ez üzleti vállalkozás lesz, és nem kell számítani semmi hagyományra, patinára, meg ilyesmire.

  • Posted 2016-02-01 23:54 0Likes
    by Zenzo

    Manuel Pellegrini has announced that he will be leaving Manchester City at the end of the season….

    :)))))))))) neki csak most szóltak, vagy ő is a hírekben olvasta, hogy jön Pep??!?
    Mondjuk sajnálom szerencsétlent, keveseket rúgnak ki szezon közben, amikor nem ég a ház.

    • Posted 2016-02-01 23:56 0Likes
      by undertow25

      Nézőpont kérdése. Pontokkal kéne vezetniük a tabellát ezzel a kerettel. Meghát a sejknek ugyanúgy BL komplexusa van, mint Romannak 😉

      • Posted 2016-02-02 15:12 0Likes
        by Chester

        OFF

        Te mióta vagy újra aktív? 🙂

      • Posted 2016-02-02 20:22 0Likes
        by undertow25

        Azt írta a horoszkópom szilveszterkor, hogy 2016 a változások éve lesz.

        A jobb kérdés az, hogy meddig 😉

      • Posted 2016-02-02 22:55 0Likes
        by Chester

        Remelem sokaig 😀

    • Posted 2016-02-01 23:58 0Likes
      by BlueCech01

      Mondjuk nem csodálom, hogy a vezetőknek tele lett a töke, már zsinórban a második idényben tökölik el bajnoki címet, nemzetközi porondon meg nem igazán arat a City.

      • Posted 2016-02-02 00:07 0Likes
        by Zenzo

        de legalább Chile-nek van egy új, jó kis szövkap jelöltje 🙂

      • Posted 2016-02-02 14:59 0Likes
        by Blue One

        Még egy darabig nem fog odamenni, ezt ő maga mondta.

    • Posted 2016-02-02 08:49 0Likes
      by Definitely Maybe

      A sajtotajekoztato vegen mondta a semmibol, hogy nem el a tavaly nyaron meghosszabbitott szerzodesevel, mert azt felmondhatta mindket fel, es hogy ezt 2 hete beszeltek meg a klubbal etc. Ezutan par perccel jott a hivatalos oldalon a kozlemeny Peprol, szoval meg volt irva a tegnapi forgatokonyv.

      • Posted 2016-02-02 23:46 0Likes
        by undertow25

        Kérlek ne zavard össze tényekkel az önigazolásunkat.

  • Posted 2016-02-02 11:22 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Ilyen is reg volt, hogy 4-5 csatár van a keretben egyszerre. Sztem a vezetoseg most kicsit hoppon maradt, Falcaot ki akartak poccinteni, de hoppon maradtak… Hozhatnank valami fenegyereket a transfer felelos pozicioba, mert nagyon melyen vagyunk ebben(is). Remelem kemenyen dolgznak, hogy ne jarjunk igy az edzo kerdessel, mondjuk ugy, hogy kapkodva kinevezunk valakit szeptember elejen, mert nem jott ossze senki.. Ha belegondolok transzfer ugyben az elmult evekben az egyetlen megnyert csatank Hazard leigazolasa volt, minden mast beszoptunk. (Anno, Robinho az mondjuk nem is baj, de Silva, Agüero, Götze stb.. most Guardiola)

    • Posted 2016-02-02 12:09 0Likes
      by Zenzo

      Érdekes vélemény. A futó szezont leszámítva, főleg amióta Granovskaia is itt van, igen jól teljesített az „átigazolási team”, nem csak, hogy a megfelelő embereket tudták elhozni normál áron, de emellett fenntartható gazdálkodást is folytattak. Robinho elég régen volt ahhoz, hogy teljesen felesleges bedobni ebbe a sorba. Viszont Aguero lehet, hogy fáj, csak nem értem, miért. 2011-ben került a Cityhez, mi azóta megnyertük az összes elérhető trófeát: BL, EL, PL, FA, CoC, és neked tényleg az fáj, hogy lemaradtunk pár igazolásról, mert nem mentünk bele a City számháborújába?? :)))

      • Posted 2016-02-02 15:13 0Likes
        by Endy919

        Az Agüeros résszel csak magadat nyugtatod , vagy komolyan is gondolod ?

        Hogyne fájna , hogy nem sikerült megszerezni a világ egyik legjobb csatárát , aki azóta szinte minden szezonjában klasszis teljesítményt nyújtott és húzta a csapatát a sérüsek ellenére is…

      • Posted 2016-02-02 21:46 0Likes
        by Zenzo

        Hülyézitek a boardot, hogy rámentek a brandre, nem érdekli őket az érték, utána meg ilyet írsz? Éppen te, aki egy Ramiresért is tud zokogni?

        Kit érdekel Aguero, ha mi nyertünk BL-t és nem ő a Cityvel?

      • Posted 2016-02-02 16:17 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Félre értesz, nem a klub egészében teljesít rosszul. Az, h mindezeket megnyertuk, mindenki extra munkajanak koszonheto kiveve az „atigazolasi team”-et 🙂 Ertsd igy. Kiemelve az o bambasagukat meltattam. Legyszives nezd meg, mennyiert vettek Aguerot pl. egyaltalan nincs szo szamhaborurol, amikor mi sokkal gyengebb Torresre kicsengettunk 50m fontot, ugye, h ugye?

      • Posted 2016-02-02 21:44 0Likes
        by Zenzo

        „Az, h mindezeket megnyertuk, mindenki extra munkajanak koszonheto kiveve az „atigazolasi team”-et 🙂 Ertsd igy.”

        Csak ez meg nem igaz. Hogy ne menjünk messzire: Costa és Fabregas nélkül az előző szezonban nem vagyunk bajnokok, de lehet, hogy Zouma nélkül sem. TC is hiányzott volna. Mint ahogyan a BL címhez is kellett Luiz meg Ramires, meg Mata. Ésatöbbi, ésatöbbi.

    • Posted 2016-02-02 13:18 0Likes
      by BlueCech01

      Guardiola az életbe nem jött volna ide, ha a vezetőségünket 50%-ban katalánokra cseréljük, akkor sem.
      Az elmúlt két ablak valóban kritikán aluli volt, meg túlságosan amatőr is, de talán egy-két húzás még be fog válni. Ha a következőt is elbarmoljuk, akkor viszont lehet tartani a következményektől.

      • Posted 2016-02-02 16:27 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Guardiola valoban nem nagyon jott volna ide, ebben igazad van. Az a crucial thing sztem, hogy Joseval eljott az igazi nyertes mentalitas, akkor nagyon jo igazolasok voltak a semmibol, Ligue 1 bol hoztak Drogbakat es Essieneket, es a managementben olyan emberek voltak, mint S.Clarke stb., akik az akkori legjobbak kozt voltak a poziciojukban. Ma ezek hol vannak, kik ulnek ott? En szivesen latnek egy kis tisztogatast ott a borfotelek kozott.

      • Posted 2016-02-02 17:12 0Likes
        by BlueCech01

        Ennyire azért nem látom válságban a dolgokat. Volt egy rossz féléve az illetékeseknek, de ettől még nem hullajtanék fejeket. Az előző éveket azért elég profánul lehozták, gyakorlatilag mindenkit Stones-on kívül, akire komolyan igényt tartottunk.
        Gőczét mondjuk nem értem, minek/hova hoztuk volna, mikor itt volt KdB, csak esélyt kellett volna neki adni.

      • Posted 2016-02-02 18:07 0Likes
        by DannyfromtheShed

        KdB Jose egyik legnagyobb kudarca, sokan beepitettek volna ot. De érted, Stones sztori is egy vicc, mert utcso pillanatba akartunk gyorsan vmi CB-t hozni. Miert nem gondolkodtak elore? Sztem jobban jartunk, hogy nem engedtek amugy, ahogy azota teljesit..

      • Posted 2016-02-02 18:10 0Likes
        by BlueCech01

        Azért nem utolsó pillanatban akartuk. Kb. Július vége óta próbálkoztunk 20 millióról többel és többel, aztán végül a dupláját és rejectelték.
        KdB elpazarlásán meg közösen osztozik José és RDM, meg abban a vezetőség is saras valamennyire, de Götze messze nem volt annyira essential, meg akkora bukás sem. Silvát sem nevezném annak feltétlen.

      • Posted 2016-02-02 23:52 0Likes
        by undertow25

        Drogba és Essien a semmiből? Ezt remélem csak félreértem. Mert kb annyira jöttek a semmiből, mint Hazard.

        Clarkeyt imádom (JT előtt ő volt Mr. Chelsea), de hogy jobb ass.man. lett volna mint utána Steve Holland vagy Paul Clement? Nem volt. A különbség annyi, hogy Clarkey Chelsea játékos karrerből jött, az utóbbiak meg erre készülő vérprofik, akik játékosként nem vitték sokra.

    • Posted 2016-02-02 15:25 0Likes
      by Drogba11

      Azért én Rémy-t nem találom melléfogásnak. Csak nem kapott annyi lehetőséget, de nagyrészt, amikor beállt, elvégezte a dolgát.

      • Posted 2016-02-02 16:14 0Likes
        by DannyfromtheShed

        nem is mondom, h o mellefogas. Csak azt, h mi lemaradtunk a top playakrol az evek alatt.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com