A mi hetünk

0920 chelsea-arsenal1Teher alatt nő a pálma. Nagyjából így lehet summázni ezt a hetünket. A Bajnokok Ligájában és a bajnokságban is ott volt a fojtogató győzelmi kényszer, de a Maccabi Tel-Aviv után az Arsenalt is le tudtuk győzni. A három pontokon és a javuló teljesítményeken kívül tehát annak is lehet örülni, hogy most nincs már akkora presszió se a csapaton, se konkrét egyéneken. Végre megint lehet előre tekinteni és bizakodni, ez pedig rengeteget számít az utóbbi hetek bűnbakképzései után. A londoni derbi krónikája alább.

Eddig úgy volt, hogy az Arsenalt azért kell megcsapni hazai pályán, mert csak, illetve mert kellenek a pontok a bajnoki címért folytatott versenyfutásban. Most, hogy a nem túl festői tizenhetedik helyről vártuk a derbit, a szükségszerű felkapaszkodás lett a fő érv. Egyszer már találkoztunk az Ágyúsokkal, akkor a vereségünk a Community Shieldbe került, ezúttal viszont élvezhette a csapat a hazai közönség bíztatását, amire szükség is volt.

Ami a kezdőket illeti, nagy meglepetések nem voltak, hacsak nem említjük Terry padon tartását és azt, hogy Pedro mégis csak tudta vállalni a játékot, ami Willian sérülése miatt nagyon kellett. A túloldalon Mertesacker volt az egyedüli komoly hiányzó, őt a későbbi negatív hős Gabriel pótolta (már ameddig…).

A tizenhetedik helyről indulva nem játszhattuk a szokásos defenzív, kivárásos focit, muszáj volt támadólag föllépni, aminek a játék előrehaladtával egyre inkább eleget is tettünk. Tetszetősen adogatott ugyan a kapunk előtt a vendégcsapat, de az egyre inkább felkeményedő védekezésünknek hála ebből több les lett, mint veszélyes helyzet, ami árulkodó, valljuk be. A mieink elől mintha tartottak volna Cechtől, eleinte a jobbnál jobb helyzetet keresték (a passzokba meg rendre beleléptek a védőik), időbe telt, mire rá is mertünk valamit lőni. Lüktető játékot hozott a félidő kevés igazi helyzettel, a számok (labdabirtoklás, kapura lövések száma) pedig a mi enyhe fölényünkről tanúskodtak, ami engem kissé váratlanul ért, amellett, hogy örömmel is eltöltött. Ráadásul az első játékrész végére emberelőnybe is kerültünk, szóval biztató volt a kép.

Gólt is fejelt ugyan, de az ilyen szerelései miatt is imádni való a srác
Gólt is fejelt ugyan, de az ilyen szerelései miatt is imádni való a srác

De egy pillanatra időzzünk el Diego Costánál. Bevallom, már tavaly sem értékeltem az ellenfelet hergelő megmozdulásait, amikből idővel egyre több lett. Szándékos arcba nyúlások, könyökösök, taposások, kakaskodások: volt jó néhány sunyi és aljas húzása. Egyre kevésbé volt erőm és kedvem őt védeni, tegnap délutánra pedig végleg elfogytam. Egész egyszerűen nem vagyok hajlandó sorsközösséget vállalni egy ilyen alattomos játékossal. Lehet ő csupa szív, lehet ő házi gólkirály, lehet ő Mourinho szerint a meccs embere, de az én gyomrom akkor sem veszi már be, hogy valakinek az a legfőbb attribútuma, hogy verbálisan és tettlegesen inzultálja az ellenfelet úgy, hogy közben még neki áll följebb. Szóval igen, rúgjatok belém, de én drukkolok a kiadós eltiltásáért.

Emberhátrány helyett emberelőnyben zártuk az első félidőt, így a másodikat már feljavult harci kedvvel kezdhettük. Gabriel kiállításával ráadásul a nyilvánvaló létszámfölényen túl három dolgot is nyertünk: egyrészt kiszállt az alapvetően jól játszó belső védő, másrészt pótlására az idén fogalmatlan Chambers érkezett, harmadrészt a lecserélt Coquelin kiválásával nem maradt valódi romboló az Arsenal középpályáján. Ez pedig elég is volt ahhoz, hogy állandósuljon a jelenlétünk a kapujuk előtt.

A vezető gól igazi fricska volt: egyfelől a Wenger legjobb barátja, egy fiatal francia szerezte, másfelől Fabregas okos és hajszálpontos szabadrúgása volt a gólpassz. Zouma először volt eredményes a bajnokságban, ami beleillik a ’senki se legyen többgólos’ filozófiánkba. A vezetés és a létszámfölény pedig mindenkivel elhitette, hogy ez a rangadó nem csak nyerhető, de innen kötelezően behúzandó is. Fegyelmezetten zárt hátul a védelem, Sanchez kifacsart lövését leszámítva semmi és senki nem keltett riadalmat, miközben mi azért próbáltunk bevinni egy másodikat, még ha többnyire könnyen védhető próbálkozásokból is. Elsősorban Hazard hajtott nagyon a gólért, de Fabregas is meglepően sokszor került lövőhelyzetbe.

A végére aztán szétesett az Arsenal. Az első félidőben még harcos és kombinatív csapatból már az első kiállítás is sokat kivett – olyannyira, hogy térfélcsere után súlytalannak és hitehagyottnak tűntek –, Cazorla második sárgája után pedig már tényleg nem tudtak honnan erőt meríteni. Bő tíz perc altatás és alibizés után azért a hosszabbításban csak lezártuk a derbit egy második góllal, ami ugyan megpattant, de attól még Hazard-é. Rászolgált a belga, látszott végig, hogy többet akar nyújtani, mint amennyit eddig láthattunk tőle.

Görcsoldó
Görcsoldó

Az Arsenal tehát a BL után a bajnokságban is bukott, s Diego Costától függetlenül beszédes, hogy három piros lapot is összeszedtek a héten. Ennél is fontosabb, hogy mi van velünk: nyertünk, otthon, kétszer is! A Maccabi ellen inkább csak a kötelezőt hoztuk pár szemnek kedves extra kíséretében, a tegnapi viszont fontos diadal volt. Két győzelem, két clean sheet, hat rúgott gól – mintha valami elkezdődött volna. Elkezdtük helyre rakni a renoménkat – a Stamford Bridge-en biztosan. Továbbra is az alsó tízben vagyunk ugyan, de például az utóbbi hetekben már formába lendülő Arsenaltól már csak három pont a lemaradásunk. Szerencsére a City is botlott (így már csak a Leicester veretlen), szóval ezek most boldog napok. Továbbra is Blue Is The Colour!

199 Comments

  • Posted 2015-09-20 15:04 0Likes
    by Sir Idemitirjak Boglárka

    Costa egy paraszt, de semmivel sem rosszabb, mint Ibra-Neymar-Pepe-Ramos-Bosquets és még sorolhatnám. Minden csapatban vannak manipulációra szakosodó emberek. Tegnap meg Costa egyik megmozdulása se volt sérülés veszélyes, hergelte az ellenfelet elég undoritóan de semmi több. A média Costa es Chelsea ellenes míg csak a fent említett embereknél pár sorral letudják.

    • Posted 2015-09-20 19:35 0Likes
      by Blue One

      Costát megpróbálják felpiszkálni, az rendben van,de ha vissza nyal a fagyi, akkor meg jön a hiszti…

      • Posted 2015-09-20 19:38 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Így van, azt már lusta voltam leírni és megfogalmazni, de Costa megmerem kockáztatni kevesebb „bunkóságot” követ el, mint amennyit elszenved.

      • Posted 2015-09-20 19:41 0Likes
        by Blue One

        Egy normális ember is felkapja a vizet egy válldobásért, hát még Costa…

  • Posted 2015-09-20 18:19 0Likes
    by thiemecsaba

    Mivel Costa a fő téma, kezdjük vele: nem parasztozok, azt elintézi más! Ott egyszerűen egy kettős kiállításnak kellett volna következnie, helyette lett 1-1 sárga lap.(Megjegyzendő, hogy a tényleges párharcnál, ami miatt kialakult az egész hiszti, csak azt a részt mutatták vissza, ahol Costa épp cirogatta Kost, azt sehol, hogy ő miért került a földre) Az, hogy utána Gabrielnek szüksége volt egy piros lapra szándékosságért… na azért nehogy már én szopjak!
    De mivel a játék sokkal fontosabb számomra, ezért örömmel konstatálhattam, hogy az első 5-10 perc után teljesen a mi akaratunk érvényesült. Hátul Zouma tanári volt, előtte szépen szűrték a játékot és Fabre osztotta is a labdákat. Végre Hazard is egy fokkal jobb volt, de még nem az igazi. Pedro etette szépen a védőket, de sajnos Fabregass passzából nem sikerült gólt szerezni. Viszont úgy érzem, hogy egyértelműen egy magasabb fokozatba kapcsoltunk az előző fordulókhoz képest! Úgyhogy foglalkozzunk csak magunkkal, továbbra is Blue Is The Colour!

    • Posted 2015-09-20 19:28 0Likes
      by Blue One

      Szerintem jó döntés volt a sárga-sárga. Persze, mindig a Costa a hunyó, ezt már tudjuk. arsenal szurkolók fütyüli Costát, mert az ő játékosuk volt a hülye 😀

      • Posted 2015-09-20 19:30 0Likes
        by thiemecsaba

        Nekünk biztos jó volt a sárga-sárga, de ugyanúgy lehetett volna piros-piros is. Ez teljesen a bírón múlt, gondolom csak le akarta csitítani a fiúkat…ami egyáltalán nem sikerült

  • Posted 2015-09-20 18:55 0Likes
    by kasata91

    Ezzel a játékkal ha kikapunk se lettem volna dühös. Végre nem akartunk se buszozni se kontrázni. Kimentünk és futball minőségben akartunk és tudtunk is az ellen fölé nőni. (Ez igaz volt hét közben is és most is. Az eredményeket pedig tudjuk) Remélem José videozik egy jot és összeteszi a LEGO t , hogy mi történik ha hagyja játszani a csapatot, és hogy a tavaszi vagy a tavaly őszi taktika a nyerőbb. Mert ebben az 5 fordulóban megint bemutattuk mindkettőt.

    Visszatérve a meccsre szerintem ha nincs kiállítás is behúztuk volna. De így legalább van miatt károgni ott északon. És érdekes hogy mekkorát tud dobni egy hétközi szaros BL meccs. Mind lefelé, mind felfelé.

    • Posted 2015-09-20 19:24 0Likes
      by Blue One

      BL meccsnek nem sok köze volt ehhez. Ebben a helyzetben számított egy picit az önbizalomnak. Az ellenfél edzője, a rangadó ténye, a lehetséges menetelés elkezdése sokkal inkább faktor volt. Mourinho (meg a játékosok meccs utáni ) nyilatkozatain látszott, hogy nagyon készültek a meccsre.

      • Posted 2015-09-20 19:28 0Likes
        by thiemecsaba

        Már hogyne játszott volna szerepet a BL meccs! Meg ne haragudj, de ebben a szezonban az volt az első meccs, amin végre focizni kezdett a csapat… azt sikerült folytatni a hétvégén, kicsit nagyobb önbizalommal és 1 visszanőtt tökkel! Remélem hamarosan visszanő a másik is és akkor lehet hasítani!

      • Posted 2015-09-20 19:31 0Likes
        by Blue One

        Azért mondtam, hogy ebben az esetben számított, de csak egy picit. Jót tett a hangulatnak, az önbizalomnak, de azért várható volt, hogy nyerni fogunk. Rossz forma ide, rossz forma oda, azért a maccabi nem azonos szint… Az általam említett okok sokkal többet nyomtak a latba.

      • Posted 2015-09-20 19:42 0Likes
        by thiemecsaba

        Nem azt boncolgattam, hogy várható volt-e egy mAccabi elleni nyereség, hanem, hogy a csapat azon a meccsen kezdett el focizni! És azért ezekben a körökben nem árt, ha jól focizik egy csapat… 😀

      • Posted 2015-09-20 20:04 0Likes
        by kasata91

        Én arra gondoltam hogy az összes angol csapat teljesítményére hatással volt a hétközi meccs. (Vagy csak véletlen egybeesések) De mind a city mind a mu a vereség után ették a gólt/gólokat már a meccs elején. Utána próbáltak rendet tenni. Az egyiknek sikerült. Az arsenal meg végig kába volt mint a Chemotoxos légy.
        Mi meg először tudtuk hogy mit akarunk a meccsen játszani.

  • Posted 2015-09-20 20:04 0Likes
    by Blue One

    Az a fránya szelektív memória… 🙁

    https://vine.co/v/OphZEwAa9im

    • Posted 2015-09-21 08:11 0Likes
      by Balázs Kozó

      Ah, a Nistelroy incidens. Ahol Ruud eljátszotta a nagyhalált, majd kihagyta a tizit. Emlékszem rá jól, sőt, láttam a meccset is. Amikor ott, úgy itt is elismerem, hogy Gabriel hátrataposott. Ott is jogos volt. Csak tudod: Diegonak nem szabadott volna már a pályán lennie. Mike Dean.

  • Posted 2015-09-20 23:10 0Likes
    by emazohun

    Érdekes módon az Arsenalnál csak a Costás esetről beszélnek,arról,hogy amikor Gabriel eltolta Hazard a labdától a 16-oson belül,arról nem…

    • Posted 2015-09-20 23:29 0Likes
      by kasata91

      Azért ne legyünk álszentek. Ha mondjuk ellenünk történik ugyanez. Skrtel randalírozik és nemkap loszart se. Tőlünk még kiszórnak valakit. Mi is ugyanígy lázonganánk. (lsd. a Burnley elleni Mythbusters rész amikor megcáfolták a Matic lábszára törhető mítoszt)
      Én úgy veszem hogy most kaptuk vissza a 2 piros meg 2 tizi szezonkezdetet.

      • Posted 2015-09-21 00:08 0Likes
        by Blue One

        Costa randalírozott és kapott is egy sárgát. Hol a probléma? Arról ő tehet, hogy megrúgta az a szerencsétlen? Nem.

        Matic esete teljesen más. Ott egyszerűen hülye volt a bíró. Az egyik esetet nem látta vagy nem akarta látni míg a másikért meg pirosat adott.

        Semmilyen kompenzálás nincs itt. Valaki más is írta, hogy ezzel most letudtuk a mákot egy darabig… Milyen mákot? Jó döntés született a meccsen, semmi szerencse faktor nincs.

      • Posted 2015-09-21 00:12 0Likes
        by Zenzo

        „Matic esete teljesen más. Ott egyszerűen hülye volt a bíró. Az egyik esetet nem látta vagy nem akarta látni míg a másikért meg pirosat adott.”

        Látta, saját bevallása szerint is, mert Matics büntetését csökkentették az utónézés alkalmával, de a hentest nem tiltották el, mivel a bíró úgy nyilatkozott, hogy látta az esetet, és direkt ítélt semmit – ezesetben az FA nem szabhat ki más ítéletet, és utólag sem tilthatja el a játékost. Ugyanez volt anno Yaya eseténél is.

      • Posted 2015-09-21 10:44 0Likes
        by mufurc

        Jó döntés akkor született volna, ha csak a tavalyi szezon alapján eltiltják Costát a sporttól örökre….

      • Posted 2015-09-21 14:56 0Likes
        by Blue One

        Ennek a meccsnek a kapcsán tiszteletét tetten az oldalon egy liverpool most meg egy mu szurkoló… mi lett volna ha velünk játszunk? 😀

        Nem bántásból kérdezem, de ezt most miért írtad ide? Szoktál máskor is idejárni olvasgatni vagy ez az első alkalom? Vagy a Costa eset miatt kerestél egy oldalt, ahol ezt leírhatod? ( Csak mert nem tudom elképzelni, hogy más oldalra felmenjek és ott írogassak. Semmi esetre sem. Még akkor se ha teszem azt Webb vezeti a meccset…

        Nagyon életszerű, hogy valakit örökre eltiltanak… De ha már itt tartunk Cantona mit érdemelt volna? Az ő esetében még az örökös eltiltás is kevés lett volna, ugye? Akkor egy halálbüntetésben kiegyezhetünk?

      • Posted 2015-09-22 08:18 0Likes
        by mufurc

        Nem csak ez a meccs kapcsán látogattam ide…voltam már itt máskor is. Csak kíváncsi voltam, hogy hogy éli meg egy Chelsea szurkoló, hogy ilyen „játékos” van a csapatban….
        …szomorúan látom, hogy sokan tudnak azonosulni vele…
        …nem akartam ide írni,de aztán csak „kikényszerítettétek” .

        Costát meg ne hasonlítsd az Istenhez XD

        De mondjuk egy Evans talpast Drogba ellen felhozhattál volna…mikor Drogba kapta a lapot.

      • Posted 2015-09-22 12:59 0Likes
        by Blue One

        :DDDD

        Ezen csak mosolyogni tudok. Elég naiv dolog azt hinni, hogy nem IMÁDJUK COSTÁT. Sajnáljuk, hogy csalódást kell okoznunk.

        Mikor hasonlítottam hozzá? :O

        Nem válaszoltál a kérdésemre: akkor az elméletedből kiindulva a halálbüntetés lett volna a méltó büntetés?

        Abban az esetben inkább a bíróra haragudtam, hogy mikén lehet ilyen hülye…Ettől függetlenül a szóban forgó játékos se volt a szívem csücske mégsem mentem panaszkodni más oldalakra…

        Milyen érdekes megint eszembe jutott egy eset. Rooney ámokfutásáról a BL-ből mikor 1 percen belül ha jól emlékszem 3 embert rúgott fel… De általánosságban is beszélhetünk Rooney-ról…Neki egy tahó megmozdulása se volt? Vagy az üveglábú hollandnak? Ezért fölösleges ilyeneket írni, mert kiderül, hogy nálatok is van ilyen eset…

      • Posted 2015-09-22 21:30 0Likes
        by mufurc

        Nálunk is megfordultak nyilván agresszív, durva játékosok…én mondjuk Keant mondtam volna elsőre…de azért ők elég más kaliberek….de ők azért annyit nem úsztak meg mint costa…ráadásul costával nem ez a legfőbb baj, de ezt hagyjuk is…és hidd el, ismerek nem egy chelsea szurkolót aki szégyennek érzi…sőt ha bele gondolok olyat nem is ismerek aki szereti…
        ..Cantona a kungfu rúgásáért 9hónapot kapott,ha arra gondoltál. Ja és nem támogatom a halálbüntetést…

      • Posted 2015-09-23 12:22 0Likes
        by Blue One

        A halálbüntetéssel csak arra próbáltam rávilágítani, hogy mekkora hülyeséget mondtál.

        Costa mit úszott meg egyébként? Most tiltják el másodjára 3 meccsre… Aki megúszta az nem ő…. A következő linken megnézheted, hogy kik úszták meg…. persze ha egy kis időd, mert van pár eset…
        https://twitter.com/amadoit ezen a linken

        Egyik eset pont ellenünk volt mikor az egyik evertonos tahó pályán kívül megrúgta Ivanovicot… Nyilván nem várunk semmit az FA-tól. Vagy ott van egy régebbi eset mikor Agüero páros lábbal szállt bele a földön fekvő Luiz hátsójában…Ugyancsak semmi. Az egyik kedvencem viszont a volt liverpooli „csodagyerek”, aki már a city-t erősíti. Ő a partjelző válla fölött ütött oda az ellenfélnek. Mindezekért 0 azaz 0 meccs eltiltás járt…Ezeket az eseteket is tartalmazza a „lista”, csak tekerj lejjebb

        Nem tudom milyen szurkolók azok az emberek… Szerencsére én nem ismerek ilyen embert.

      • Posted 2015-09-23 13:16 0Likes
        by mufurc

        Gondolom azért törölték el, mert akkor már costának ott se kellet volna lennie…így gondolom a levegőbe rúgást nem szankcionálják…XD
        Csak megérte itt panaszkodnom…úgy látszik a a FA-csak figyeli a blogotok:)

        De akárhogy is nézzük ti jártatok jól az esettel…mer ez az utólagos eltiltás az emberelőnyt nem adja vissza, ahogy a pontokat se. Mondjuk pillanatnyilag nekünk is jobb így, hogy ti nyertetek, bár nem hiszem hogy idén komoly reményeket fűzhetnénk a dobogóhoz…
        Azt hiszem azért itt a blogon is megosztja costa a csapatot.

      • Posted 2015-09-23 13:27 0Likes
        by Blue One

        Ezt egy bizonyos GNev2 nevezetű felhasználó írta:

        3 games for that. At worse it was two yellows = 1 game. Violent? No way..

        Nem tudom, hogy ez-e a hivatalos fiókja ( ha van egyáltalán), viszont ha az, akkor azért neki csak elhiszed, amit mond, nem?

        Látom kezd komolytalan lenni a beszélgetés ( levegőberúgás stb.) szóval be is fejezem.

      • Posted 2015-09-23 13:31 0Likes
        by mufurc

        Nagyon komolyan nem lehet venni. XD Boccs, a szerkesztésért, csak a vége lemaradt.

      • Posted 2015-09-21 07:16 0Likes
        by emazohun

        Egyszer már megérdemelte ez a csapat. Costa persze egy fasz volt és szabálytalan,de előtte kellett volna egy tizenegyest kapnia a csapatnak. Azon a véleményen vagyok,hogy tavaly volt annyi ítélet ellenünk,hogy ez bőven belefér.

    • Posted 2015-09-21 08:09 0Likes
      by Balázs Kozó

      Hazard kapaszkodott, Gabriel kapaszkodott. Ide is- oda is lehetett volna ítélni. Amikor Costa belenyúlt Kosc arcába, majd fellökte, ott nem.

      • Posted 2015-09-21 16:15 0Likes
        by emazohun

        Az eset végén szerintem jól látszik, hogy 2 kézzel ellökte Hazardt. Tizenegyes.

      • Posted 2015-09-22 08:03 0Likes
        by Balázs Kozó

        Tudod mit? Ezen még mindig szívesebben vitázom, minthogy Costát még egyszer egy ilyen arcbatenyerelős/fellökős eset után pályán lássam.

  • Posted 2015-09-21 00:10 0Likes
    by Zenzo

    „Szóval igen, rúgjatok belém, de én drukkolok a kiadós eltiltásáért.”

    Köszönöm, fogok is, mert ez legalább olyan szánalmas, mint szerinted a branyol viselkedése. Jóhogy már azt nem kívánod, hogy törjön el a lába, aztán ne játsszon az idényben, mert szerinted egy paraszt… omg..

    ez olyan, mint a vízilabda. Mindenhol, mindenki csinálja. Az már más kérdés, mit kap el a kamera. Nem a szabályt kell keresni, hanem a szabályt erősítő kivételt, igen kevés olyan játékos futkározott az élfutballban az elmúlt 10 évben, akinek ne lettek volna alattomos faltjai. Az ilyenek között tudnám említeni mondjuk Makelelét, de biztos találnánk gyorsan 10-15 ellendrukkert, akik szerint ő is egy fasz volt.

    Costa nem egy szent, de semmivel sem vállalhatatlanabb, mint random 5 játékos akármelyik top bajnokság csapatából.

    „valakinek az a legfőbb attribútuma, hogy verbálisan és tettlegesen inzultálja az ellenfelet úgy, hogy közben még neki áll följebb”

    A legfőbb skillje az, hogy képes gólokat lőni. Ez a tavalyi, bajnoki szezonunkban elég erőteljes jelenlét volt, a csatár 20 gólja, 3 gólpassz mellett, mert korábban ennyit 3 csatárunk nem hozott össze összesen. Vagy az angyalarcú Torrest akarnád inkább vissza? Várjunk csak, asszem ő gólokat nem nagyon lőtt, de mintha azért 1-2x őt is elkapta volna a kamera, aztán lett volna ott némi balhé arcbakarmolás meg ilyenek miatt… mindenki alattomos, nyugi. Csak, van, akit nem fúj fel a média.

    Ki kellett volna szerintem állítani Costát, mert egy fasz volt? Igen. De ha tartjuk magunkat ahhoz, hogy az a gól, amit a bíró megad, meg az a büntető, amit a bíró befúj, akkor ennek analógiájára az a piros, amit a spori felmutat. 2 büntetőt így is számonkérhetünk Dean-en, és az 2 db csak ezen a meccsen – nem is beszélve az előző fordulókról. Most ebből mi jöttünk ki jól, és lehet kicsit szabadkozni, hogy hát jajj, mert Costától ez nem volt szép. De ilyeneket leírni, szerintem nem az objektivisát hangsúlyozza, hanem éppenhogy visszás. Ezt a részét majd leírják az Arsenal szurkolók. Mi, Chelsea szurkolók ne rugaszkodjunk már el ennyire a valóságtól. Az, hogy a tv nem mutatta, előtte hányszor másztak Costa arcába, meg rúgták szét, a Kosc esetet meg előhalászták, az nem a branyol hibája. A pirosnál nem követett el semmit, az Paulista hülyesége volt. De ezzel addig foglalkozol, hogy kiállították. Hát, ahogy érzed uram.

    • Posted 2015-09-21 00:18 0Likes
      by Endy919

      Köszi.

    • Posted 2015-09-21 10:56 0Likes
      by WudigessBoi

      Ide válaszolok, de szól a többieknek is.
      – Costa szándékosan belemászott (karmolt, majd könyökölt) védője arcába. Jól látszik a mozdulat és ahogy indokolatlanul lendül a keze kétszer is. Ez piros. Akkor is, ha az én kutyám kölyke, meg akkor is, ha rangadó.
      – Ez nálam nem a futball része. Nem csibészség, nem szükséges vehemencia, nem egy szerencsétlen mozdulat, nem olyan, amit mindenki csinál, csak másnál nem fújják le. Ez alattomos és sportszerűtlen. S tekintve, hogy már a sokadik ilyen, tele van vele a tököm.
      – Nem akarok a kettős mérce mocsarába gázolni, ergo úgy érzem helyesnek, hogy az ilyenek ellen akkor is felszólalok, ha a (ezek szerint itt csak szerintem) jogos döntés az én csapatomat sújtaná. Így legalább megvan az erkölcsi alapom arra, hogy ha az én csapatom az elszenvedője egy ilyen incidensnek, jogosan verjem a palávert, hogy amúgy ez piros.
      – Lehet relativizálni Costa tettét, meg beállítani úgy, mintha mi sem történt volna, de ezekkel a mozdulataival (taposás, könyöklés, karmolás, ütés) ő akkor sem tucatjátékos e tekintetben, hanem egy külön kaszt. Egy-két rossz dobása bárkinek lehet (lásd Hazard, akit érdekes módon senki se a swansea-i eset alapján ítél meg), de nála ez rendszeres játékelem.
      – Természetesen nem kívánok neki sérülést, miért tenném? De vallom, hogy emiatt ugyanúgy jár neki a bünti, mint ahogy másnak követelnénk. Én meg (sajnos) az élet más területén is elítélem az ilyen cselekedeteket, szóval itt se fogom a materazzik pártját fogni. Ettől függetlenül mint csapatom játékosának, nyilván szorítok a minél jobb teljesítményért.
      – Bónusztrack: Costa ezzel a viselkedésével árt a csapatnak, mert ha eltiltást és pirosat nem is kap, de a bíróknál hendikepes, ami miatt a jogos büntetőket nagyon szar arányban fújják be rá (amire a hétvége is például szolgál). Vagyis ha nem arra használná a karmáját, hogy megússzon piros lapokat az első félidőben, akkor lehet, hogy megkapná a bírói védelmet és csak idén pár ponttal beljebb lehetnénk.

      Sajnálom, hogy erről kell itt értekezni, mert a csapat amúgy sokat javult az utóbbi hetekhez képest és szépen lehozta a rangadót. De nem akartam elhazudni azt a pár percet.

      • Posted 2015-09-21 11:44 0Likes
        by Zenzo

        „Costa szándékosan belemászott (karmolt, majd könyökölt) védője arcába. Jól látszik a mozdulat és ahogy indokolatlanul lendül a keze kétszer is. Ez piros” – én ezt nem vitattam, csak azt, hogy ebből 1 meccsen 12 egy 2cat. Csak, a branyolt pásztázza a kamera állandóan, és mutatja élőben a tv-ben, mást meg nem. Ugyanúgy a „kampány” részévé válsz te is, Chelsea szurkoló létedre, mint bárki más. Én nem mondtam, hogy ezt nem kell elítélni. Csak írod, hogy belefáradtál a védésébe. Nem kell védeni – csak tudatni, hogy ez nem egy egyedül rá jellemző tett, és ezzel a téma le van zárva. Belemész a médiapropanagába, fölöslegesen. Mert itt megint az a vicc, hogy volt 2 hülye, Costa és Paulista, és mégis mindenki az előbbiről beszél, te is, ahelyett, hogy azon zongoráznánk, hogy a rémarcú ágyús mekkora fasz, mert alattomosan odataposott, hülye módon. Tehát én ezt is kifogásolom, hogy az ágyúst elintézed annyival, hogy kiállították, Costának meg ott egy bekezdés, hogy fúj.

        „Ez nálam nem a futball része” – nem lényeges, hogy nálad az-e, vagy sem, mert ettől még az. Nem azért, mert Costa csinálja, hanem, mert mindenki.

        Kettős mérce, beállítani úgy, mintha mi sem történt volna – ezt senki nem teszi, tette, én sem. Viszont nem érzem azt, hogy mitől jelentene erkölcsi alapot ez bármire is, hogy lefikázod a saját játékosod, és eltiltásban reménykedsz. Szerintem ez álszentség, nem pedig erkölcsi alap kölcsönző. Legalább annyira, mint az, hogy olyan példának okáért MU-sok írogatják, hogy egy életre el kellett volna tiltani a sporttól, akik azóta is arra verik magukat, hogy játszott a csapatukban Neville, Scholes, vagy Cantona, akit kb hőssé emelnek azért, mert lerúgott egy nézőt. De hogy ne érezzék egyedül magukat a United szurkerek megcélozva, írhattam volna Pool, City vagy Arsenal drukkereket is, mert sem egy Sissoko, Balotelli, Yaya, Fellaini, Suarez, tágabb értelemben véve Ibra, Eto’o, Essien, bárki eszköztárából hiányoznának ezek az elemek. Ilyenekkel akarsz te erkölcsi alapot keríteni.

        Arról nem is beszélve, hogy azért ne csináljunk már úgy, mintha Costa valami fekete mágiával, varázsköpenyben rohangálva hoodoo átkokat szórna mindenki fejére – mert az valóban nem a játék része lenne. Érdekes módon azt nem emeled ki, meg nem emeli ki senki, hogy mondjuk nézd meg akármelyik X meccsen Ázárt. Mindenki fogja, taszigálja, üti, rúgja, alattomosabbnál alattomos módon. Akár van nála labda, akár nincs. Mégsem látom, hogy mindenki itt ugrálna, hogy a jó Paulista konkrétan egy ipponnal kivitte a pályáról a belgát, mert hát jóvan, jóvan, nem szabályos, de benne van. Na, hát benne. Meg, amikor véresre rúgják a bokáját két hetenként, az is. Csak valahogy a kamera erről megfeledkezik, és csak néhány árulkodó fénykép marad róla. Costának meg nekimegy a fél világ. Jogos mi?

        A büntetésről meg annyit, hogy a foci szabálykönyvét ebből a szempontból igencsak újra kéne értelmezni, és újrafoglamazni, valamint szankcionálni – mert sérülésveszélyt okozó, komoly dolgok maradnak „megtorlatlanul”, illetve ha mégsem, kapnak aránytalanul kisebb büntetést, mint a játékidegen, egyéb esetek (lábtöréses durva becsúszás vs mondjuk köpés, ahol első esetben „benne van” címszóval nulla eltiltás, vagy max a pirossal együttjáró bünti, míg köpésért meg simán a bajnokság harmadára eltiltanak valakit).

      • Posted 2015-09-21 12:00 0Likes
        by thiemecsaba

        Itt szinte teljes mértékben igazat kell adnom neked! Csak, hogy erről az esetről beszéljünk: lentebb is írtam, hogy bármelyik visszamutatás, elemzés, összefoglaló esetén csak azok a részek vannak mutatva, ahol Costa csinál valamit. Azt még mindig nem láttam, hogy Ő mi a lepkefingtól esett össze mielőtt felöklelte volna Kost. Érdekes módon előtte is utána is minden látszik, de az nem. Ez meg kérem szépen, bárhogyan is nézzük, MANIPULÁCIÓ!

      • Posted 2015-09-21 21:52 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Társulok, csak mire ideértem én is válaszoltam egy helyen a témában, pedig itt szinte minden le lett írva arról, hogy milyen túlzások vannak a jelenlegi Costa ügyben.

      • Posted 2015-09-21 13:26 0Likes
        by WudigessBoi

        Gabrielt hova ragozzam? Kapott egy sárgát kakaskodásért és egy pirosat, amiért megrúgta Costát. Mindkettő jogos volt. Vagy ennél is többet érdemelne, miközben Costa áldozat, amiért kétszer is arcba vágta a védőjét?
        Azt meg komolyan gondolod, hogy meccsenként nyolcszor-tízszer taposnak meg vagy karmolnak szándékosan arcba így játékosokat, csak mindet eltusolják? Lampard, Fabregas, Mata vagy Walcott hány piros lapot és eltiltást úszhatott meg így?
        A minket ért arcpirító bírói műhibákról terjedelmes posztot is írtam épp a Burnley meccs után. A helyzet azóta sem javult, jó pár ítélet sújtott minket azóta is (elmaradt büntetők, megtorlatlan lerúgások, véleményes piros lapok). De mégis hova siránkozunk és „kampányolunk” addig, amíg az ilyen Costa-féle esetek nálunk rendben vannak? És sajnos a bírói ítéletek is efelé tendálnak, mert egy csomó jogos dolgot nem kapunk meg Costa előélete miatt. Kajak mindenki jobban járna, ha a sunyi húzásait büntetnék, de a büntetőket és a szabadokat megkapnánk akkor, amikor lerántják vagy felrúgják.

      • Posted 2015-09-21 21:00 0Likes
        by Zenzo

        Gébrielt hova? Hát mondjuk, kezdhetjük azzal, hogy eleve balhézni ment oda, szándékkal. Köze nem volt az esethez, Costa-Kosc izémizé volt. De nyilván ő a jóságos rendőrbácsi, azért ment oda, hogy szépen békéltető megbeszélést tartson mi?

        „Azt meg komolyan gondolod, hogy meccsenként nyolcszor-tízszer taposnak meg vagy karmolnak szándékosan arcba így játékosokat, csak mindet eltusolják?”

        Nyilván szándékosan sarkítod a dolgot, én nem mondtam, hogy meccsenként 8-10, pláne nem, hogy eltussolják. Azt mondtam, hogy ez a játékosok nagy részének játékában benne van, másokéban a műesés, megint másokéban megint más. És nem „tussolják el”, csak egyszerűen nem mutatják. Costa esetére sem mutatott volna rá senki, ha nincs Paulista emberkedése…

        „De mégis hova siránkozunk és „kampányolunk” addig, amíg az ilyen Costa-féle esetek nálunk rendben vannak?”

        Megint a sarkítás. Mert amikor kampányoltunk, az annyira bejött, mi? És ki mondta, hogy a Costa-féle esetek rendben vannak? Mert én ilyet nem mondtam 🙂 csak azt, hogy álszent dolog hangosan követelni a fejére a kövezést, hogy ezzel erkölcsileg akarjunk egyenlők lenni azokkal, akik nem akarnak egyenlőek lenni.

        „Kajak mindenki jobban járna, ha a sunyi húzásait büntetnék, de a büntetőket és a szabadokat megkapnánk akkor, amikor lerántják vagy felrúgják.”

        Csak ez nem lesz így, és nem Costa miatt, hanem általában. DD esetében sem volt.

        És a Lampard, Mata, Walcott dologra: én nem állítottam, hogy _mindenki_ ilyen. Csak azt, hogy minden csapatban akad, és nem is egy, aki nem szégyell mindent/bármit bevetni a siker érdekében. Mondjuk Walcott tud elég sunyi lenni, ha kell, de mindegy is, mert nem állítottam, hogy mindenki ilyen. Csak azt, hogy túlzás Costával eladni mindent, ami a fociban rossz – hiszen te is elvileg mindezt azért csinálod, hogy erkölcsileg nyugodtabban „kampányolhass” a mások hasonszőrű tettei esetén 😛

      • Posted 2015-09-21 14:21 0Likes
        by Magyari Ábel

        Azért nehéz ez a dolog, mert a dekadens viselkedés egy ilyen nézettségű bajnokságban eléggé romboló hatással tud lenni a sport gyökerénél is , ami igen nagy károkat tud okozni , persze ezzel nem azt mondom , hogy nem kéne finomhangolni a dolgot …

      • Posted 2015-09-22 10:09 0Likes
        by liveman

        Ez korrekt! Gratula!

    • Posted 2015-09-21 19:23 0Likes
      by McDennis

      Lehet nem szeretni Costát mert egy fasz, de én már egy jó ideje azt érzem, hogy az operatőrök, a bírók, az ellenfél játékosai, edzők, szurkolók, kommentátorok egyszóval mindenki rászállt. Bármit csinál az alattomos, sunyi, „3pirosat ér”. Még csak fel sem merül, hogy valamit azért csinál mert elragadta a hév, vagy mert az ellenfél provokálta. Ezt már a tavalyi Liverpool elleni Ligakupa elődöntő visszavágóján észrevettem és azóta folyamatosan ezt veszem észre. Elfogult lehetek énis, de szerintem a másik oldal is az. Valahol a kettő között van az igazság.

      • Posted 2015-09-21 20:05 0Likes
        by Blues555

        Ha provokálják, vagy elragadja a hév, akkor már egyből úgy kell lereagálni, hogy az arcába csapsz az ellenfél játékosának? A góllövésben jeleskedjen, ne balhé esetén legyen nagy király.

      • Posted 2015-09-21 21:03 0Likes
        by Zenzo

        ez nézőpont kérdése. Győzni mentünk ki a pályára. Győztünk? Igen. Costának érdemei voltak ebben? Igen. Ez a „ne a balhé esetében legyen nagy király” meg olyan kis béna. Mutass nekem egy top csatárt, akiben nincs efféle finesz. Vagy egy jó CSK-t, de legyen akár egy középső védő. Ne csináljunk már úgy, hogy Costa a futball antikrisztusa egyedül, miközben mindenki más a jóságos tündérvirág egy-egy szirma..

  • Posted 2015-09-21 00:53 0Likes
    by Zenzo

    Igen, ez tényleg a mi fordulónk volt. Amennyire nem jött be semmi az első ötben, annyira összejött minden a hatodikban. Nyertünk is, clean sheet is, a csapat jól játszott elöl-hátul, Ázár meglőtte nagy nehezen a várva várt gólját, újból jönnek a Fabrepasszok, Ivanovics jól játszott (hát, többnyire), és aki látni akarta, az ismét láthatta, miért kell a csapatba Oscar.

    Számomra kissé csalódás volt Pedro, elmúlt az „új seprű” varázsa, s jól mozgott, de sokszor nagyon könnyen szerelték, s lőtt, mert az nálunk ritka, de bántóan közelről nem talált kaput jó helyzetekben. De aztán lehet, hogy Hazard és Oscar erőteljes játéka mellett tűnt csak súlytalannak.

    Zouma pedig minden dicséretemet kiérdemelte ismét, zseniális a srác.

    Costáról én továbbra is annyit tudok elmondani, hogy „another day’s work, job done”, megtett mindent a győzelemért. Lehet egyébként seggfejezni, de tessék, egy érdekes stat: sokan mondják, hogy egy erőszakos, másrasemjó barom. Viszont ezt a barmot 2012 óta nem állította ki egy bíró sem. 122 meccse. JM azt mondta a meccs után:

    „I played my first derby in September 2000, Benfica against Sporting. And I told my players before the game that to win derbies you need emotional control. Without emotional control, forget it, you won’t win. It’s a basic thing of the game.”

    És Costa esetében volt kontroll – Paulista volt az, ahol nem. Ha nincs a buta utánrúgás, lehet, hogy ki sem kapnak. Costa játékát játszotta, és vesztett. Ez dönt, hogy megnyersz-e egy meccset, vagy sem, nevezzük ezt winning mentalitynek. Ez hiányzott belőlünk az első meccseken.

    There is a sense in which Costa is also doing his manager’s job for him. John Terry has so often acted as Mourinho’s eyes, ears and mouthpiece on the pitch but Costa more obviously embodies his spirit. Win at all costs. That’s what Costa did against Arsenal.

    • Posted 2015-09-21 16:28 0Likes
      by bilala

      „És Costa esetében volt kontroll” – ez azert tovabbra is koltoi tulzas. Az nem kontrol, hogy ketszer is piros lapot eroen viselkedik (az most tokmindegy, hogy ezt mi elozte meg, stb… mert ha a biro pont rendesen latja mindket esetet, es a szabalykonyv szerint cselekszik, akkor az arcbanyulas/visszautes piros, es a fellokes is erosen narancssarga, de inkabb piros). Es ha ezeket latja, es kiszorja, a csapat meg kikap emberhatranyban, akkor az minden csak nem kontroll.

      • Posted 2015-09-21 18:44 0Likes
        by thiemecsaba

        Szerintem a kontrollt arra értette Zenzo, hogy Gabriellel ellentétben ő a sárga után megállt mert tudta, hogy jön a piros ha lesz még valami…

      • Posted 2015-09-21 19:51 0Likes
        by Zenzo

        yeah man.

    • Posted 2015-09-21 19:58 0Likes
      by Blues555

      „Viszont ezt a barmot 2012 óta nem állította ki egy bíró sem. 122 meccse.”
      Lehet, hogy nem állították ki, de azóta 12 meccset kényszerült kihagyni eltiltás miatt. Ráadásul a mostani esetet is vizsgálják, szóval érik az újabb kihagyás. Több esetben is csak azért maradhatott a pályán, mert a sporik nem látták az ámokfutását. Szóval simán tarthatna már legalább 3 pirosnál a Chelsea színeiben.
      Ez elég friss: https://www.youtube.com/watch?v=dPigk1Zz418

      • Posted 2015-09-21 21:07 0Likes
        by Zenzo

        12 meccs – van aki ennyit kap egy köpésért 🙂

        A mostani esetet vizsgálják? :DDD Naaaggggggyooon meglepő…

        Tarhatna akár hatnál is, de nem tart. Meg rúghatott volna tavaly 40 gólt is, de nem rúgott. Én meg lehetnék élfocista, de nem vagyok.

        A videóra meg továbbra is annyit, hogy ilyet meccsenként 4-5-öt biztos tudnának mutatni, ha akarnának, mert csak Hazard ellen elkövet aktuális védője meccsenként egyet, ebben biztos vagyok. Csak, az nem érdekli a médiát.

  • Posted 2015-09-21 08:20 0Likes
    by Zenzo

    Újra el kellett olvasnom reggel a posztot, hideg fejjel, ami egyébként remek poszt, de az egésznek ad egy keserű szájízt, amin tegnap magasabb lett a vérnyomásom, mint a meccs közben akármikor. W, asszem tudod, hogy egyrészt azért alkotunk jó párost a blogon, mert sokszor gyökeresen ellentétesen látjuk a dolgokat, másrészt úgy gondolok rád ettől még, mint a blogcimbimre, de azt továbbra sem értem, hogy írhattál le ilyet. Az, hogy a meccs hevében, a kommentok közé betolsz ilyet, vagy teszi bárki, oké – de megfontoltan, átgondolva, a meccs után 1 nappal… de hát oké, nem vagyunk egyformák. Nagyon erős gondolat szerintem továbbra is.

    • Posted 2015-09-21 18:26 0Likes
      by babence

      Ez szerintem nagyon hasonlít arra a helyzetre, mint amikor nem szép játékkal, de rendszeresen hoztuk a meccseket, és sokan a szép játékot (lásd Swansea ellen januárban) hiányolták az emberek (legbelül én is).
      Most nekem ne mondja senki, hogy nem lenne jobb tiszta és sportszerű játékkal, nyugodt lelkiismerettel nyerni a meccseket.
      Oké, hogy hozzá tartozik a focihoz egy bizonyos szintű harciasság, de azért ezt már erősnek érzem, a csapatban mások is küzdenek, mégsem parasztok.
      És hogy a média miért nagyítja fel? talán nem kellene rendszeresen okot adni rá, hogy legyen mit felnagyítani.
      Ez csak az én véleményem és értékrendem, azt én sem akarom hogy eltiltsanak bárkit, de ilyen incidenseket se szeretnék látni a pályán

      • Posted 2015-09-21 19:00 0Likes
        by Rammschein

        Áh, jogos lenne, ha Mourinho miatt nem basztatnának minket mindeért a sajtóban, így aztán szerintem totál mindegy, hogyha Costa egy angyallelkületű játékos vagy sem.

      • Posted 2015-09-21 19:03 0Likes
        by babence

        közben amúgy látom lent is volt már szó erről részletesebben, de csak nem törlöm ki

      • Posted 2015-09-21 19:57 0Likes
        by Zenzo

        „Most nekem ne mondja senki, hogy nem lenne jobb tiszta és sportszerű játékkal, nyugodt lelkiismerettel nyerni a meccseket.”

        De, meg rózsaszín pufók habcsók angyalkák is rúghatnák a gólokat. Most komolyan már.. van ilyen csapat? 🙂

        „talán nem kellene rendszeresen okot adni rá, hogy legyen mit felnagyítani.”

        Mások is csinálják, mások is adnak. Másoknak miért nem nagyítják fel?

        Egyébként igen, lentebb bővebben is kifejtettem, de ezért nyilván ne töröld ki, jó helyen van itt is.

      • Posted 2015-09-21 20:25 0Likes
        by babence

        Ezt akartam utána jelezni, hogy nyilván nem lehet soha teljesen tisztán játszani, de azért az ilyen doublekill hátrakönyöklések talán csakcsak elkerülhetőek nem nagy erőfeszítéssel.

        azt hogy miért nagyítják fel, szerintem abszolút a rendszerességtől függ, ha valaki visszatérő paraszt, nyilván megtalálják

      • Posted 2015-09-21 21:10 0Likes
        by Zenzo

        „ha valaki visszatérő paraszt, nyilván megtalálják”

        ez nem feltétlen igaz, sőt. Csak nem mind1, hol, ki alatt játszol, stb. Ha Costa SAF alatt játszott volna, van rá egy hatospakk söröm, hogy nem lenne ekkora cirkusz. Paul Scholesnál nagyobb tahót nem régen látott az élfutball, meccsenként jött három fröccsel az aktuális sporinak, amiért minden meccsen -1 sárgával indult, így riktán állították ki, de a Neville nővérek is hasonszőr. Sorolhatnám, de minek.

      • Posted 2015-09-21 21:42 0Likes
        by Sir Idemitirjak Boglárka

        Szögleteknél és pontrúgásoknál 3-4 ilyen eset van meccsenként. Igazi könyökösnek se mondanám, mert azokban a mozdulatokban semmi erő nem volt, inkább csak bírkózott, az más kérdés, hogy az arcát cirogatta az ellenfélnek.
        Ibra 5 meccsenként tesz az ellenfélre komoly sérülést eredményezhető szándékos szabálytalan mozdulatot, végig reklamálja a meccseket mégse esik róla szó. Egy másik játékos a média és a fiatal drukkerek kedvence meg állandó színészkedés illetve ha elszáll a feje alattomos belépői mellett feltette a i-re a pontot, amikor Copa American a lefújás után elöszőr labdával telibe rúgta az ünneplő ellenfelet majd egy másikat megfejelt majd neki ment mindenkinek akinek lehet és erre kapott kemény négy az az négy meccset. Ha Costa teszi ugyanezt fél évig nem látnánk pálya közelében. És akkor még csak két embert emeltem ki akik semmivel sem szentebbek Diegoalnál, mégis pár cikk és egy hét múlva elfelejtve, míg Costat ott büntetik és szapulják ahol csak lehet. Szóval ezek után senki ne jöjjön azzal, hogy Costaval nem kivételes faszok az újságírók, bírók, szakértők és a többi labdarúgással kapcsolatban lévők.

    • Posted 2015-09-21 20:38 0Likes
      by Zola

      Tokeletesen egyetertek Wudival.Costa egy vadember,azoknak meg a dzsungelban a helye.Tokeletesen lerombolja a klub image-t,amit egy tobb mint 100 eves klub rengeteg ido alatt elert,felepitett ideologiailag ,azt tonkreteszi par ev alatt.mar vele azonositjak a klubot es gyakorlatilag csak a negativ reklam terjed a klubrol.velemenyem szerint le van fosva a pl elso hely,jo a negyedik is,de az korrekt legyen.meg vedeni sem tudom,mert olyan gusztustalan dolgokat muvel a palyan,ami korabban elkepzelhetetlen volt ilyen gyakorisaggal.kicsit tobb mint egy ev alatt kivivta a pl legutaltabb jatekosa cimet,es ezen kivul mast nem nagyon tett iden.heti 200 ezer fontert tanuljon meg viselkedni,vegyen duhkezelesi orakat,de momentan en szegyenlem,hogy ilyen vadparasztot a focipalya kozelebe engednek.mondjuk en eladtam volna a nyaron

      • Posted 2015-09-21 21:16 0Likes
        by Zenzo

        veled ezt a vitát már lefolytattam, nem is egyszer, így nagyon nem leptél meg 🙂

        Club image – mi is az? Mit rombol le Costa? DD aztán maga volt a megtestesült jóság, mi? Őt is imádta mindenki, ja. Vagy Jimmy-t. Meg Wise is a finomságáról volt híres 🙂 Ja. Image.

        „le van fosva a pl elso hely,jo a negyedik is,de az korrekt legyen”

        Ez egy vicc így. Negyedik helyet sem lehet a szerinted korrekt módon megszerezni. De a PL-ben még utolsót sem. Mutass már egyetlen olyan csapatot, ahol nincs legalább egy türhő.

        Lehet Costát nem szeretni ezért, ne csináljatok úgy, mintha én ezért kedvelném. Felőlem meg akár úgy utálod, ahogy akarod. De ilyeneket, hogy „korábban elképzelhetetlen volt ilyen gyakorisággal” ne írjunk már le, ha PL csapatnak szurkolunk…

      • Posted 2015-09-21 21:18 0Likes
        by emazohun

        Vinnie Jones is volt a csapat tagja, ő se volt könnyű eset

  • Posted 2015-09-21 09:47 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Huhuhuuuu de kellett ez! Sajnos szinte egesz hetvegen hirzarlatban voltam, epphogy az eredmenyt meg tudtam kaparintani! Me megnezem a meccset ( vagy legalabb hosszu osszefoglalot!) de mar most gyanus, h mindenhol Costarol beszelnek, arrol, hogy felalltunk, es kiutottuk wengereket, semmi.. Es meg a City is kikapott! Boxing day-ig, ha lotavon leszunk, meg kezdodhet egy uj idoszamitas, de kell egy jo oszt futni!

    • Posted 2015-09-21 19:49 0Likes
      by Zenzo

      jesus 🙂 most gondolj bele, hogy én meg söröztem a meccs alatt – akkor most az arsenal drukkerek sört sem fognak inni?!?!!4?! :DD

      • Posted 2015-09-22 13:00 0Likes
        by Blue One

        Nem, ez csak a COSTA kávéról szól…

      • Posted 2015-09-22 13:52 0Likes
        by Zenzo

        És ha rajtam LaCosta póló volt közben? :DDDD

      • Posted 2015-09-22 18:18 0Likes
        by Blue One

        Ez nem rólad szól! 😀 Különben is te CHELSEA szurkoló vagy, ezért te csak COSTA kávét ihatsz( LaCosta polóban persze 😀 )

  • Posted 2015-09-21 19:24 0Likes
    by BlueCech01

    Pingpongért állítólag a Real is kész egy ajánlatot tenni kölcsönszerződéssel.

    • Posted 2015-09-21 20:16 0Likes
      by emazohun

      Lehet hogy az én tudatlanságom, de ki az a Pingpong?

      • Posted 2015-09-21 20:33 0Likes
        by Rammschein

        az én vad tippem Pogba lenne, de lehet baromira tévedek és majd megmondják :”D

      • Posted 2015-09-21 20:35 0Likes
        by Blues555

        Az enyém pedig az ex-Arsenal-os Frimpong. 😀

      • Posted 2015-09-21 20:37 0Likes
        by emazohun

        Nekem is ő jutott eszembe 🙂

      • Posted 2015-09-21 20:39 0Likes
        by Rammschein

        mondtam, hogy vadd tipp, egyébként halvány lila gőzöm sincs, hogy kire gondolt az illető 😛

      • Posted 2015-09-21 20:43 0Likes
        by BlueCech01

        Itt senki nem látta a Pingpong című filmet? 🙂
        Ezentúl Zhangmos neve MiniMao lesz nálam.

      • Posted 2015-09-21 20:45 0Likes
        by Rammschein

        lehet láttam, de valszeg baromi rég, mert semmi nem ugrik be róla, ergo olyan mintha nem láttam volna :”””D

      • Posted 2015-09-21 20:38 0Likes
        by babence

        nem a japán védő, aki majdnem jött? 😀

      • Posted 2015-09-21 21:17 0Likes
        by Zenzo

        de.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com