Takaréklángon

Olybár tűnik, a csapat rám túlzottan, Wudira meg alig-alig hallgat: túlzottan is komolyan vették a lazulgatást, mégha nem is nekik szólt a felhívás legutóbb, W meg annyit kért, hogy nehogymá’ kiszúrják a szemünket egy lapos döntetlennel, aztán majdnem. Go, Costa, go!

Ismét nem ment élőben, csak estére maradt a meccsnézés, ma pedig húzós napom volt, így a meccshír csak mára jutott. Mára is csak úgy futtában, most már az ünnepekig az elmúlt két hét hajtása is duplázódik, a hét második részét meg nem is töltöm az országban.

Na nem úgy, mint a csapat, aki az egész nyamvadt meccs során képtelen volt felpörögni. Ült az ember, várt, várt, aztán csak nem jött. Kicsit mintha szusszant volna egyet mindenki a klubnál a City meccs után, hogy na akkor a java megvan, innentől séta. Még az oldalvonal melletti, Contéra emlékeztető energiagömb is eltűnt, Pulis jobban fickándozott, mint a digó… persze nem tudom, minek, az időhúzáshoz nem kell sok gesztikuláció…

Piros sem lett, meg meccs sem.

Persze a WBA ellen nem könnyű, mert méretes szekrények alkotják a keretet, akik tudnak okosan szabálytalankodni, ami itt = max 1 sárgáig. Pedig Dean az ittapirosholapiros király, bíztam benne, mikor már 20 perc után megkapta Brunt a sárgáját, egy nem is igazán sárgás belépőért, hogy 10 ember ellen már könnyebb lesz feltörni a buszajtót. Szóval a lényeg, hogy láthatóan nem ízlik a keretnek, ha izmozni kell egy kicsit, Pedro úgy pattogott le bármelyik védőről, akármerre is indult a labdával, mintha gumifalnak futna, de Ázár sem ezt a meccset őrizgeti majd, hogy titkon, hideg estéken unalmában rárántson. A védősortól feljebb nem igazán van erő a keretben, és még abban a sorban is Rondon kihozta Luiz összes hibáját, ami miatt féltünk a visszahozatalától. Nagy pacsi azért, amit eddig mutatott, főleg, amit eddig nem, de Conte azért jobb, ha fél szemét rajta tartja.

Nem mertem ezzel indítani, mert még most is csak óvatosan kell ezt idevezetni, de ez egy kibaszott Mourinhos biztonsági győzelem volt. Egy gól és más semmi. A WBA ott lassította a játékot, ahol csak tudta, de a mieink is partnerek voltak ebben a pöcsölésben. Ha a focit arra játszanák, hogy adott n idő alatt ki tudja többször körbepasszolni oldalvonaltól oldalvonalig az ellen védekezésre szakosított embertömegét, hát biztos nyerünk, de a focit gólra játsszák, mi pedig többnyire DL szabadrúgásaival jutottunk legközelebb a kapurarúgás mímeléséhez, bár lassan nagyon elbírnám, ha végre lenne szabadrúgáslövőnk/pontrúgónk a csapatban, mert egyre rosszabb nézni ezt, hogy rögzített helyzetekből mennyire veszélytelenek vagyunk. A meccs fénypontja az volt amúgy, amikor Dean megelégelte a szar bedobásokat, és ugyan kár, hogy pont nálunk, de visszafújta Mózi izéjét, mert erre nem igazán van jobb szó… bár, amit Nyom korábban mutatott, az látványosan mókásabb volt.

Reménysugár a sötétségben… valami… valami… sötétoldal, de lám, Diegoal az ott, és hű társa, Treffhetes

De aztán végre Diegoal képes volt lebirkózni egy tankerhajót, aztán úgy beb*szta idegből a hosszú felsőbe, ahogy kell. Tulajdonképpen a meccset kb el is mondtam, Costa elég későn talált be ahhoz, hogy a Chelsea ráülhessen az 1-0-ra a Bridge-en, a maradék fertály óra + 4 percet meg cserékkel jól szét lehessen szabdalni. Lényeg a lényeg, ami a 3 pontok, mégha nem is izgulta halálra magát senki, no meg az, hogy a riválisok szép bukfenceket mutatnak be sorban. A forduló Wengiék bukásával vált volna teljes ajándékká, de panaszra így sincs okunk. A City-t úgy odabasztuk morálisan, hogy az atomjaira hulló Leicester tolhatott ellenük jutalomjátékot, Kloppóék meg a kalapácsnak rontottak fejjel, míg közben Mou is részt vállalt a szerencsétlen Spurs egyre lejjebb csúszásában. Nem kis vigyorral a glóriám alatt mondhatom, hogy immáron 3 meccs + 1,5 pont van köztünk és a szörpi között, akik jelenleg azt az ötödik EL helyet testesítik meg, amit mi a szezon végére original terveink szerint meg akartunk ugrani, és ha már a kívánságoknál tartunk, ők pedig akár maradhatnának is ott úgy nagyjából.

Der One-Man hadsereg

A rémszar meccseket is meg kell tudni nyerni, a Boro után pedig ezt most a WBA ellen is demonstráltuk. Az év végéig már csak ilyen nyögvenyelős meccseink vannak, és ugyan jobb nem rángatni a pofonfát, van olyan érzésem, hogy fogjuk még. Minden adott, hogy végignyerjünk innentől 2016-ot, meg rekordsorozat meg a satöbbi, de innentől már bizony jó lenne elsőként fordulni 2017-re.

Hádemitörténtottan? Nemláttad?

Aztán lehet ám, hogy a srácok csak azért nem játszottak jól, mert tudták, úgysem látja őket senki – a decemberi londoni nap megtalálta a Bridge rését a pajzson. A játék hevében a kameramen meg időzhetett a lelátón, kiszúrva ott nem kevés karaktert, Pirlótól Lampardon át Joe Coleig, de még Moyes is megbújt a sorok között… talán választhattak volna jobb meccset is vasárnapi időtöltés gyanánt.

Ez a srác is max hot-dogból kapott kettőt, gólból nem jutott ennyi

427 Comments

  • Posted 2016-12-12 23:13 0Likes
    by Zenzo

    OFF: aki még nem találta ki idénre, mit kér karácsonyra, a klub a segítségére siet, hajrá fiúk és lányok, rendelhető :)))

    http://www.squawka.com/news/wp-content/uploads/2016/12/Screen-Shot-2016-12-12-at-11.27.37-e1481542102213.png

  • Trackback: Takaréklángon | Zongoracipelő
  • Posted 2016-12-12 23:36 0Likes
    by vitéz kaprosfalvy ond kond

    Lehet kritizálni a csapatot, de tegyük hozzá hogy kibaszott kellemetlen ellenfél volt a WBA. A 0-0-ért jöttek, semmi másért, ez akkor látszott a legjobban miután bekapták a gólt, semmi ötletük nem volt hogy innentől mi legyen. Gyönyörűen beálltak 4-5-1-be a kapujuk elé Pulis módra, és nagyon fegyelmezettek voltak. Gyakorlatilag tökéletes taktikát talált ki a vén walesi, az egyetlen bökkenő az volt hogy olyan balfaszok játszanak a csapatában mint Fletcher, Evans, Yacob vagy McAuley, akik közül valakiben mindig benne van az ordas nagy hiba. A 90 perc alatt egy embertől egy hiba így is jó teljesítmény tőlük, balszerencséjükre Costa most olyan run-ban van hogy minden ilyet kihasznál.

    Szerdán a Sunderland ellen bátornak kell lenni, nekik kell menni. Van Aaholt, Djilobodji, Koné meg Billy Jones Moyes keze alatt nem nagy ászok, szét kell kapni a védelmüket.

    • Posted 2016-12-12 23:59 0Likes
      by WudigessBoi

      Ez mind szép és jó, de tudtuk előre, hogy ez lesz (bunkerfoci, játéktördelés, idegenbenjóaziksz). Mégsem csináltunk semmit, nem volt se ötletünk, se akaratunk. Meg lehetett volna próbálni lőni távolról (veszélyesen, szóval nem Matics), rácselezni valamelyik besárgult védőjükre, gyorsabban járatni a labdát vagy mittudomén.
      Nagy durranás volt a 3-4-3, meg el lett találva a kezdő is hozzá, meg 9W az 9W, de meccsek óta az az érzésem, hogy kezd fáradni-kopni ez az egész és muszáj lenne csavarni egyet a dolgon, mert ha nem, akkor ott fogunk állni meglepődve nemsoká.

      • Posted 2016-12-13 00:32 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Pulis Stoke City-je hírhedten kellemetlen ellenfél volt a nagycsapatok számára. A kicsit és a közepesek ellen támadtak, de a nagyok ellen lehúzták a rolót és nagyon hatékonyan tudtak védekezni, főleg ha kontrából vagy pontrúgásból egy gól is összejött. Úgy néz ki hogy a WBA Pulis második évére kezdi átvenni ezt a filozófiát, idegene se szopórollerrel jönnek.

        A Spurs elleni meccset megfordítottuk, az Etihadban lőttünk három gyönyörű gólt, én nem kongatnám a vészharangokat. A következő két meccs érdekes lesz, eldől melyikünk jár közelebb az igazsághoz, szerintem a Sunderland és a Palota védelmét könnyebben szétszedjük majd, viszont hátul jobban kell figyelni ellenük.

        Na meg nem azért, de egy 10 emberrel védekező csapat ellen mit lehet tenni? Mi tudjuk a legjobban.. Mi a Barcelona meg a Bayern kibuszozásával nyertünk BL-t, de 2009-ben is csak a szánalmas bírói ítéletek miatt nem védekeztük le a prime Barcát. Egy nagyon szervezetten védekező csapat ellen nehéz mit csinálni és a WBA hétvégén szinte tökéletes volt.

      • Posted 2016-12-13 07:59 0Likes
        by Zenzo

        De ez ne legyen már kifogás, TP egy jó arc, de a csapatai rendre ugyanazt játsszák, aztán a sztókot is, meg a WBA-t is sikerült már szétkapni néhány csapatnak – igazán beállhattunk volna mi is a sorba.

        Értem amúgy, hogy mit akarsz írni, de a Chelsea-WBA átlagbajnoki és a Barca-Chelsea BL között ölég meredek bármilyen párhuzamot is felállítani…

      • Posted 2016-12-13 10:42 0Likes
        by kasata91

        Igen. Szétkapták őket, amikor több egyéni hibát vétettek.
        Most 1-et vétettek. Kihasználtuk. Kész.
        Oké, hogy ott kell lenni és kikényszeríteni minél többet. De szerintem jobb napjukon még akkor is bennük van hogy 0 hibával lehozzák a 90. percet.

      • Posted 2016-12-13 11:24 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Nem a tét nagyságában vagy a csapatok minőségében hasonlítottam össze a két meccset. Azért hoztam fel a négy évvel ezelőtti BL-elődöntőt mert álltunk mi már a fasz másik oldalán is, tudjuk milyen a fogadó oldal. Az ilyen szintű bekkelés ellen nem nagyon lehet mit csinálni, a Barca sem tudott Messiékkel. Egyszerűen elvesz minden teret a védekező csapat. A távoli lövések elakadnak, a beadásokat kifejelik, rövidpasszos játékra nincs esély.. Az egyetlen dolog amit tenni lehet hogy nyomást helyezünk az ellenfélre és várjuk hogy mikor hibáznak. A busz-taktika nagy hátránya hogy mentálisan és fizikailag is baromi fárasztó a védekező csapatnak, ezért csak akkor vezet eredményhez ha nincsenek se csapatbéli se egyéni hibák. A West Brom baromi fegyelmezett volt, de elég volt egy kis hiba(mégcsak nem is a kapu előtt adta el McAuley) és kihasználtuk. Így nézve komoly fegyvertény ez a győzelem. Türelmesek voltunk, nem pánikoltunk, az egyetlen adandó alkalmat kegyetlenül kihasználtuk, utána meg lezártuk hátul a történetet. José első két szezonjában sok ilyen 1-0-ás meccsünk volt.

      • Posted 2016-12-13 11:38 0Likes
        by Diego Costa

        Azért az túlzás, hogy néhány csapatnak sikerült szétkapni a WBA. Egészen pontosan egy csapatnak, a city-nek sikerült idegenbe győznie könnyedén, ami engem meg is lepet. Ezen kívül 3 vereségük van, mindegyiken 1 góllal kaptak ki.

      • Posted 2016-12-13 13:23 0Likes
        by Zenzo

        Azt is meg kell nézni azért, hogy kik a többi csapat. Az, hogy a Stoke vagy a Sunderland nem vágott nekik hatot, annyira nem meglepő, de cserébe a City négyet, a Pool kettőt azért csak rúgott nekik, miközben igen ritkán úszták meg kapott gól nélkül bármelyik meccsüket is Pulisék.

      • Posted 2016-12-13 13:38 0Likes
        by Diego Costa

        Szétkapás=kapott gól?

        Az egyik legjobban védekező csapatról van szó. Értelemszerűen mi vagyunk a legjobbak 11 kapott góllal, de utána:

        csirkék 11
        Soton 15
        mu, boro 16
        wba 18

        Magyarán a negyedik legjobban védekező csapat jelenleg a WBA…

        15 meccsen háromszor kaptak két gólt, mi kétszer. Ezen kívül ők kaptak 4-et a citytől mi 3-at a 4rsenalt-től.

      • Posted 2016-12-13 13:47 0Likes
        by Zenzo

        nem egyenlő, de azért a védelem hatékonyságának meghatározásához elég objektív mérőszám a kapott gólok mennyisége. És akkor még egyszer, mert erre jótékonyan nem figyeltél: meg kell nézni azt is, kik a többi csapat. Pulisék azért eddig Hullokkal, Borokkal, Burnleykkel tolták, most jön nekik majd egy ManU-Arsenal-Soton-Spurs sorozat…

        Emellett minden tiszteletem a WBA-é idén, de azért ne csináljunk már úgy, mintha ez a WBA akkora szám lenne, hogy teljesen rendjén van a Chelsea-WBA 1-0, mert nem. Nem általában véve, hanem most. Tavaly örültem volna ennek is 🙂 Meg persze most is, elvégre ahogy ugye írtam is, a lényeg a 3 pont, de ettől még látványosan nem tudtunk mit kezdeni a védelmükkel, meg nem is nagyon akartunk.

      • Posted 2016-12-13 14:27 0Likes
        by Diego Costa

        Nem azt mondtam, hogy nagy szám, de valamiért csak a 8. jelenleg. Védekezésben Pulis csapatai mindig is jók voltak, szóval nem akkora meglepetés.

        Kicsit el vannak kényeztetve páran, ahogy látom. Egy egy gólos győzelem után meg a szájhúzogatás, csak tudnám miért…

        Masszívan védekeztek, belőlük meg kicsit hiányzott az átütő erő. Kicsit lassan pörögtünk, de ennyi. Nem kell itt világvége hangulatot teremteni ( nem te voltál, hanem valaki más), meg siránkozni, hogy mi volt ez. Ha jobban vagyunk akkor lett volna 3-0, így most meg lett egy 1-0.

        Egy ilyen betömörülő csapat ellen nem biztos, hogy két védekező középpályásra van szükség. Ilyenkor jön jól Fabre képessége. 6-3-1-es felállás ellen két DM-el azért nehéz helyzetbe kerülni.

      • Posted 2016-12-13 18:31 0Likes
        by WudigessBoi

        Azért mi is kellettünk ahhoz, hogy ilyen sokáig 0:0 legyen az a meccs. Nekik bőven jó volt sündisznóba’, a mieink meg nem húztak semmi váratlant. Nem voltak kimozgatva, próbára téve, alacsony intenzitás és sablonos támadásvezetés mellett pedig nyilván úgy tűnik, hogy esély sincs azt a falat áttörni. Undok ellenfél a WBA, nem vitás, de nem szükségszerű, hogy adogatjuk körbe őket tanácstalanul.
        Az aggodalmam meg inkább annak szól(t), hogy míg eleinte szinte elejétől a végéig hibátlan meccseket hoztunk, végig dominálva, az ellenfélnek esélyt sem adva (pl. Leicester vagy Everton), addig az utóbbi 3-4 meccsünk már inkább kiegyenlítettre sikeredett, sőt, helyenként beszorultunk, vergődtünk, s szerencse, valamint egyéni villanások is kellettek a sorsfordításhoz. Ezek sem voltak érdemtelen győzelmek, csak már nincs meg az a fölény se játékban, se a statokban. Persze tudom, hogy rangadók, meg szívós ellenfelek, meg minden, de a trend mégis ez. Aztán persze lehet, hogy lesimázzuk holnap a Szundit.

      • Posted 2016-12-13 18:59 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Szerintem pont a nagy győzelmek hatására választotta Pulis ezt a taktikát. Az Everton meg a Leicester túl bátran jöttek a Bridge-re. A Moses-Marcos-Hazard-Pedro négyes piszok gyors és nagyon szét tudja húzni a pályát, öngyilkosság túlságosan kinyílni. A City meg a Spurs is meg tudott volna fogni minket legalább egy x-re ha hülye módon nem nyílnak szét. Moses gólja a Spurs ellen, a City ellen meg mindegyik úgy született hogy szétfutottuk őket. Pulis ezt akarta megakadályozni és sikerült is neki. Moyes nem tudom mivel fog próbálkozni, de szerintem ő meg a WBA elleni meccsből vonhatja le azt a tanulságot hogy a bekkelés számukra nem feltétlenül járható út.

      • Posted 2016-12-13 11:33 0Likes
        by Diego Costa

        Nincs probléma a felállással. A Boro ellen azért volt néhány helyzet, ha azokat belőttük volna, akkor az simább meccs lett volna. A WBA elleni meccs lóg ki a sorból, de ebből hiba lenne messzemenő következtetéseket levonni. A rotáció hiányát én nem a fáradságban látom, mert azzal nincs baj. Kemény alapozás volt, Conte híres erről. Nincs BL, heti 1 meccset könnyedén bírni kell. Nekem a kevés cserélgetéssel az a bajom, hogy a többiek kijönnek a formából és itt elsősorban Michy-re gondolok. Neki kellenének a játék percek és ezt kedvező állásnál meg lehetne csinálni. A védelmet meg a középpálya középét nem igazán célszerű cserélgetni, a maradék játékosok pedig jobb is, hogy nem játszanak,

      • Posted 2016-12-13 11:56 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Meglátjuk most a Sundi ellen, ahol, ha nem fogunk fickándozni és verni legalább 3 at akkor tényleg lehet, h kell vmi változás.

    • Posted 2016-12-13 07:55 0Likes
      by Zenzo

      „A 0-0-ért jöttek, semmi másért”
      No igen, de ahogy lentebb W is írja, egyrészt ezt mi is tudtuk, másrészt, amint én is írom fent, mi pedig kellemes partner voltunk ehhez. Egy WBA mi másért jönne a Stamfordra egy lendületben lévő Chelsea ellen, mint a döntetlenért? Ezt azért nem akkora truváj kitalálni 😉

      Én sokkal inkább láttam a problémát abban, hogy a WBA úgy van összepakolva, hogy ha épp nincs meccs, akkor nemzeti ünnepekre el lehet küldeni őket élőkordonnak. És amikor két ilyen szekrény támadja egyből a labdást, akkor lehet az formában lévő Pedro, Hazard vagy Mózi, ott befelé nincs út. Egyetlen betörést nem tudtunk megcsinálni, mégis ugyanúgy nem volt ötletünk emellé/ehelyett, mint a WBA-nak azon kívül, hogy b*asszuk fel Rondonra, majd csinál vele valamit.

    • Posted 2016-12-13 11:24 0Likes
      by Diego Costa

      Én nem kritizálom Pulis-t. Ez a felfogása és játékstílusa. Nagyon meg volt szervezve a játékuk. Engem csak az időhúzás idegesített. Nem 4-5-1 volt az, hanem 6-3-1. 🙂

      A cserénél látszott, hogy mennyire jól meccselt Pulis. Gól után egyből cserélt kettőt és kicsit támadóbb felfogásban játszottak. Nem lehet őket hibáztatni a taktika miatt. Ez az edző felfogása, mentalitása, ilyen a keret, ehhez kell alkalmazkodni. Ők ember jók, ezt próbálták játszani. Jól csinálták. Szerencsére a 3 pontot mi szereztük meg, így most boldogan beszélgethetünk erről.

      A Sunderland-ről nem tudom elképzelni, hogy ennyire beálljanak. Egyrészt otthon játszanak, ott azért nem szokás, illetve szerintem nem tudják úgy megszervezni a védekezést, mint a WBA. A pool ellen egyébként elképesztően beálltak, de az idegenbe volt.

      • Posted 2016-12-13 11:32 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Egyetértek mindegyik bekezdéssel, én is így látom a dolgokat.

        Moyes biztos látta a meccset, talán ő is azt szűri le hogy nem érdemes beállni buszba ellenünk, mert ők nem tudnák ezt ilyen jól megcsinálni, Costa meg Hazard pedig kegyetlenül büntetni fog.

        A Liverpool ellen nagyon beálltak védekezni, de azért az közel sem volt tökéletes. A szoros eredményhez kellett hogy Lallana meg Coutinho nélkül ötlettelen volt Kloppék offense.

      • Posted 2016-12-13 11:41 0Likes
        by Diego Costa

        Ha be is áll a Sunderland, mint mondtam szerintem nem képesek úgy játszani, mint a WBA. Nagyon nehéz 90 percen keresztül védekezni. Előbb utóbb jönni fog a gól. A WBA ellen is volt olyan periódus, hogy kirúgták a labdát és már hoztuk is vissza.

  • Posted 2016-12-13 00:15 0Likes
    by 11Daves

    Az utsó képen csak nekem tűnik úgy, mintha a kopasz csávó revót fogna a kamerára?

  • Posted 2016-12-13 07:43 0Likes
    by Rammschein

    Akkor már nem csak szerintem volt Mourinhos ez a meccs… 🙂

  • Posted 2016-12-13 08:17 0Likes
    by lamps8

    A Boro meccsel az összehasonlítás még mindig nagyon nem oké.
    Azon a meccsen helyzeteink, ziccereink voltak, melyekből a 2 wingback befejezései, Valdes kivételes napja (Pedro szerencsétlensége) és a kapufa miatt nem lettek gólok. a Boro pedig a Bolasie/Mbaye Niang szintű ostobasággal megáldott Traoré révén tudott nagyon néha veszélyeztetni, + Negredonak volt egy szép megmozdulása ami eredményezte az első kapura lövésüket, a 100. percben kb.

    Ezen a meccsen viszont fogalmunk nem volt mit kellene csinálni azzal a 6 fős védősorral.

    • Posted 2016-12-13 09:07 0Likes
      by Zenzo

      A posztban a Boro meccs csak egyetlen síkon volt említve, mint nyögvenyelős/rémszar mérkőzés, ennek a kritériumnak pedig megfelel. Semmi más vonatkozásban nem került összehasonlításra (pláne nem megfeleltetésre) a WBA ellenivel 😉

  • Posted 2016-12-13 10:53 0Likes
    by Diego Costa

    John Terry has been told that this will be his last season as a player with Chelsea. (Source: The Times) https://uploads.disquscdn.com/images/7b644da40cb5b7589d24dc3ca8ed1c6ff180b16dd876f53d09ee1e2ad69cbbbb.jpg

    • Posted 2016-12-13 10:58 0Likes
      by kasata91

      Csak megérdemelne még 1 bajnoki címet

      • Posted 2016-12-13 11:53 0Likes
        by DannyfromtheShed

        azt még megkapja a mostani után 🙂 hát vele vége egy korszaknak…

    • Posted 2016-12-13 11:11 0Likes
      by Diego Costa

      :((((

      Hír(ek) nélkül is valószínűsíthető, hogy a szezon végén másnak is vége lesz. 🙁 Egy korszaknak. Sajnos nem lesz happy end, mint tavaly. Mondom ezt úgy, hogy akkor is várható volt, hogy már nem lesz alapember. Jól megy a csapatnak, de rossz látni JT-t a padon. Rossz látni, hogy így telik az idő, hogy így múlik el a világ dicsősége. Személy szerint én annak örülnék a legjobban, ha nem menne máshová focizni. Olyan jó lenne ha MR. CHELSEA itt fejezné be és nem piszkítaná be karrierjét a végén, mint ahogy azt tették mások korábban.

      Nélküle elképzelni a klubot elég nehéz (lesz). Hiánya azért is lesz fájó, mert nem csak egy egyszerű játékosról van szó, hanem egy Kapitányról, egy Vezérről, egy Legendáról. Hasonló kaliberű játékosok távoztak tőlünk a közel múltban és kevés az olyan ember, akinek annyit jelentene a klub, mint Lampard-nak vagy éppen Drogba-nak. Pedig annyira szeretem azt látni, mikor valakinek fontos a klub.

      JT hiányában a kapitányi karszalag is másra fog kerülni, ami egy újabb fájó pont. Nekem mindig ő marad majd a Kapitány. Mindig is szerencsés éreztem magam, hogy ilyen hiteles és nagyszerű Kapitányunk van. Látva mások klubok nevetséges csk-it, mindig szívmelengető volt a tudat, hogy nekünk van egy JT-nk. (Ezután meg lesz egy Cahill-ünk vagy egy Ivan-k…Nem ugyanaz).

      Már csak azért is legyünk bajnokok, hogy még egyszer JT felemelhesse a bajnoki trófeát. Még egyszer, utoljára. És hogy hozzá méltó módon tudjon búcsúzni.

      • Posted 2016-12-13 16:02 0Likes
        by gorkaf78

        Szerintem nem kell ezt az egészet tragikusan felfogni. JT ideje lejárt, de ez az élet rendje. Biztos vagyok benne, hogy nem csalódott a karrierje miatt, mindent megnyert a Chelsea-vel, ami a mai klubfociban számít valamit. Az is tuti sztem, hogy látjuk őt még a csapat körül, vagy a vezetésben a jövőben.

      • Posted 2016-12-13 18:12 0Likes
        by Diego Costa

        Ez az élet rendje, de attól még fáj. Nem egy átlagos játékosról van szó, így azért szerintem érthető a szomorúság.

      • Posted 2016-12-13 18:24 0Likes
        by gorkaf78

        Persze, semmi gond. Mindannyian mások vagyunk, máshogy reagálunk bizonyos dolgokra. De tényleg érdemes ilyenkor csak a szépre emlékezni, és arra gondolni, hogy JT és a Chelsea sorsa még biztos összeér majd. 😀

      • Posted 2016-12-13 18:24 0Likes
        by Diego Costa

        Efelől semmi kétségem.

  • Posted 2016-12-13 11:58 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Na vajon agent Lukaku még mindig elkötelezett a szervezet iránt? Este kiderül..

    • Posted 2016-12-13 12:06 0Likes
      by Diego Costa

      „a szervezet iránt” :DDDDDD

      Gólöröm után odarohan a vendégtszektorhoz és a mezt leveszi. Alatta egy másik kék mez és címer puszi .:D

      • Posted 2016-12-13 12:36 0Likes
        by DannyfromtheShed

        igen. valahogy így képzelem.

    • Posted 2016-12-13 12:13 0Likes
      by kasata91

      Én egy kései öngóllal 2-3-as arsenal győzelmet tippelek. És egy kihagyott Mirallas büntetővel.

      • Posted 2016-12-13 12:14 0Likes
        by Diego Costa

        Én egy 1-2 vendég győzelemre tippelek.

      • Posted 2016-12-13 14:14 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Akkor én vagyok az egyetlen aki úgy gondolja, hogy az Everton 0 focival csak egyéni villanásokkal behúzza 3-1-re.

      • Posted 2016-12-13 14:49 0Likes
        by Diego Costa

        Ezek szerint. 🙂

    • Posted 2016-12-13 13:15 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Majd elfelejtettem, hogy mindket oldalon van ugynokunk, Arsenalnal secret agent Cech lesz az operator.
      Ez az Abrapapa nem is olyan hulye.

      • Posted 2016-12-13 13:29 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Nagy lenne ha Cech bepotyázna egy gyenge Lukaku lövést a 94. percben 🙂

      • Posted 2016-12-13 13:35 0Likes
        by DannyfromtheShed

        aztan pacsiznanak egyet 😀

  • Posted 2016-12-13 12:37 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Yaya Toure-t masfel evre eltiltottak a vezetestol, mert ivott. Elfogadta, de azt allitja, hogy nem direkt fogyasztott alkoholt 😀 hat ez oriasi, erdekes, h sehol nem mondja el, h akkor megis hogyan jutott a szervezetebe a pia. Tul sok Bonbont evett vagy mi? 😀

    http://www.bbc.com/sport/football/38299308

    • Posted 2016-12-13 12:40 0Likes
      by 11Daves

      Érdekes, mert ő tényleg soha nem szokott inni, amennyire tudom, vallási okokból.

      • Posted 2016-12-13 13:14 0Likes
        by DannyfromtheShed

        azert sok muszlimnal ez is csak kepmutatas, kozben meg a zart VIP reszen matulabacsira isszak magukat. Persze leeht Toure kivetel, csak akkor miert hallgat annyira arrol, h hogyan is tortnehetett ez meg? 🙂

      • Posted 2016-12-13 13:24 0Likes
        by Diego Costa

        Szerintem a születésnapi tortában volt valami.

      • Posted 2016-12-13 13:26 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        A megengedett mennyiség kétszerese volta vérében, jó kis torta lehetett 🙂

      • Posted 2016-12-13 13:33 0Likes
        by DannyfromtheShed

        igen, nagyon realis a sztorija 😀 csak ittam egy tripla virgin mojitot 😀

      • Posted 2016-12-13 13:24 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        A muszlimok ebből a szempontból ugyan olyanok mint a keresztények. Magyarországon x millió ember vallja kereszténynek magát, de a túlnyomó részüknél ez a karácsony és a húsvét lakomával megspékelt megünneplésében merül ki. Böjtölni, templomba járni, keresztényi cselekedetekben gondolkodni már nem annyira szeretünk.

        Ugyan így van a muszlimoknál, ott is mindenki másképp éli meg a vallást. Papis Cissé például annyira szigorúan vette a Korán tanításait hogy nem volt hajlandó magára húzni a Wonga által szponzorált Newcastle-mezt. (a wonga olyan mint Magyarországon a provident meg a cofidis, gyakorlatilag uzsorások). Cissé ilyen volt, az én marokkói ex-szomszédom meg simán kajált bacont.

      • Posted 2016-12-13 13:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ez trivialis, ne merrol beszelek. Hanem a kepmutatasrol ,h ezt mutatja mind, de sokuk nem ugy cselekszik. Ellenben sok kereszteny vagy mas vallasu be tudja vallani, h annyira nem vallasos es bizonyos dolgokat nem tart fontosnak. Ez a muszlimoknal azert sokszor nem igy van es sok a hipokrata.

      • Posted 2016-12-13 15:47 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Gondolom társadalmilag sokkal nagyobb a nyomás rajtuk hogy muszlimként éljenek. Nem Tourét vagy Cissét akarom védeni csak ahogy te is írod sokszor ők buknak le ilyen dolgokkal, viszont soha nem volt botrány abból hogy egy keresztény focista vagdalthúsos zsemlével fényképeztek le böjt alatt. A ramadánt szerintem nagyon sok focista nem tartja be, de kevés van aki ezt be is vállalja(Nasri pl).

      • Posted 2016-12-13 16:53 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Igen így van, en mint a muszlim vallasban kialakult bigottsagot jellemeztem. Nem az o hibajuk, bar nem tudom miert nem merik kijelenteni, h oket ez annyira nem erdekli.. lehet felnek vmi megtorlastol…

      • Posted 2016-12-13 13:43 0Likes
        by Diego Costa

        A Cissé sztorihoz még csak annyit, hogy a mezt nem volt hajlandó felhúzni, de azért a kaszinóba lencsevégre kapták, bár biztos nem direkt ment oda. 😀

      • Posted 2016-12-13 17:07 0Likes
        by Frenky54

        Az arab világ számomra elég ellentmondásos…… a sógorom -Ahmed – egyiptomi származású…..náluk(szerinte) a kutya tisztátalan állat, míg más arabok vadásznak vele?! Hogy is van ez?

      • Posted 2016-12-13 17:15 0Likes
        by 11Daves

        Elég nagy kultúra, természetes, hogy nagyok a különbségek is. Amúgy is, az arab nem egyenlő a muszlimmal.

      • Posted 2016-12-13 18:04 0Likes
        by Frenky54

        „az arab nem egyenlő a muszlimmal”
        Ez így igaz, hiszen a legnagyobb lélekszámú muszlim népességű ország Indonézia…. mint ahogy a berber, a tuereg, a bedzsa nem is muszlim,hanem törzsi vallású népek, és ott élnek a Szaharában és környékén.

    • Posted 2016-12-13 13:17 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Túl sok szájvizet használt, nagyon figyel a személyes higiéniára. #freeyaya

    • Posted 2016-12-13 13:23 0Likes
      by Diego Costa

      :DDDDDDD

      Nem direkt haha., ez óriási. Őszinteségből ötös. Igen bíróúr ittam, de nem direkt. 😀 Ezek után pedig reus-i útra lép és jogsi nélkül fog vezetni.

  • Posted 2016-12-13 13:05 0Likes
    by Frenky54

    Endy, este mi lesz az eredmény az Everton-Arsenal mérkőzésen? Te, mint fő vátesz mit szólsz a korábban hozzá szólók tippjeihez?:)

    • Posted 2016-12-13 13:40 0Likes
      by Endy919

      Én azért optimistább vagyok . Tény , hogy a WBA ellen nem dolgoztunk ki sok helyzetet , de Pulis csapata nem is hagyott rá sok esélyt. De ezt már a koléga lejjebb nagyszerüen kielemezte.

      A Sundi nem a kedvenc ellenfelünk , pláne de idegenben , de én bízok Djilóban. 1:3 nekünk . 🙂

      • Posted 2016-12-13 14:10 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Én is örülnék ha az Everton-Arsenal meccsen 3:1-re nyernénk Diljó hibáit kiszanálva.

      • Posted 2016-12-13 18:42 0Likes
        by Sandic

        Djilo jobb teljesítményt fog holnap nyújtani ellenünk, mint abban a 15 másodpercben, amikor még nálunk játszott 😉

      • Posted 2016-12-13 18:44 0Likes
        by 11Daves

        Pedig azt 100%-os passzpontossággal hozta le.

      • Posted 2016-12-13 18:50 0Likes
        by gorkaf78

        Linkelem a tribute videót:

        https://www.youtube.com/watch?v=tozHzdzfRSc

      • Posted 2016-12-13 16:08 0Likes
        by gorkaf78

        Kolléga, elolvastad rendesen a neked címzett kérdést? 😀

      • Posted 2016-12-13 16:30 0Likes
        by Endy919

        Bazz , mi holnap játszunk 😀

      • Posted 2016-12-13 16:41 0Likes
        by Rammschein

        Ejj, a rohadt életbe… gondolom 9-től…

      • Posted 2016-12-13 16:31 0Likes
        by Endy919

        Bocsi , teljesen abban voltam , hogy mi is ma játszunk.

        Nagyon remélem , hogy az Everton legalább egy pontot otthon tud tartani , bár borzalmas formában van. De Lukaku azért még segíthet nekünk 🙂

        Legyen 2:2.

  • Posted 2016-12-13 14:18 0Likes
    by 11Daves
    • Posted 2016-12-13 15:20 0Likes
      by Rammschein

      Indexes cikk alapján viszont Terry-vel nem hosszabbítunk, ő meg megígérte, hogy nem megy hatalmas pénzekért kínába és inkább más szerepkörben marad a klub kötelékében legyen az bármi is.

      • Posted 2016-12-13 16:52 0Likes
        by DannyfromtheShed

        ezt is cáfolták…

      • Posted 2016-12-13 17:03 0Likes
        by Rammschein

        oké. 😀

  • Posted 2016-12-13 14:21 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Napi pletyka: Fabre—>Roma, cserébe Nainggolan. Ezen azért erősen elgondolkodnék.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com