SzevaStoke

A meccs alatt éppen Budapest felé tartottam, hogy méltóképp ünnepeljem 2016 lezárását – no meg, hogy aztán 2017 első napját éber kómában töltsem. Így sikerült megtekinteni a Sztók elleni mérkőzés csodáját, pedig még a videjótéka is úgy érezte magát, mint én – szakadozott, és időnként lefagyott.

Node először is: bravó! 13, hát hűű. Asszem ezzel Conte megvalósította a valószerűtlenség minimum középfokát, hiszen egy-két igazán elvetemült szurkert leszámítva senki nem gondolhatta komolyan, hogy a Chelsea, amelyik a 15/16-os szezont épphogy felsőtáblásként, éppen amögött a Stoke mögött fejezte be, amelyikkel most találkozott, na, hogy ez a Chelsea ennyire magabiztos sorozatra is képes lesz ily rövid alatt, és stabilan vezeti majd a PL-t. Contemedzsik.

A rituális magic-tánc egyik eleme

Másrészt viszont, de inkább másodsorban, mivel a csapat gerince kb ugyanaz, mint aki az előző szezonban Joséval úgy fúrta magát a földbe, mint aki meg sem akar állni a Föld középpontjáig, hát egy-egy pofon kijárna azért a gyalázatért, mert focizni láthatóan nem felejtettek el egyiken sem, pedig csúfolták a focit rendesen.

Még mindig felbasz

A meccset már az eredmény ismeretében sikerült csak megnéznem, a házigazda volt olyan kedves, hogy nem hagyott kétségek közt az év végére, nem tudom, beléptem-e már a lakásba, de amennyiben igen, a kabát még nyilván rajtam volt, mikor vigyorogva közölte velem az én derék cimborám a négykettőt. Ennek ugye úgy annyira nem örültem, de az eredménynek igen. Némileg furcsálltam, hogy 2 gólt is beszedtünk, de tekintve, hogy én ikszre számítottam, hát bánta a franc, aztán meg egy kellemes Cserszegi fűszeres landolt a kezemben, onnantól meg hát mégúgyse.

Hazaérkezés után aztán este csak rávettem magam arra, hogy megnézzem a meccset, és ez most egy kicsit tényleg küzdős volt, eléggé romon voltam, hogy az alvást válasszam, de aztán csak győzött a kíváncsiság. Maga a mérkőzés egyébként szépen leképezte, és keretbe foglalta 2016-ot, talán csak akkor lett volna pontosabb a dolog, ha a fazekasok szerzik meg a vezetést. Szenvedés az elején, nagy nehezen megszerzett vezetés, majd kétszer is egyenlített a Stoke, de a vége, na az parádés lett.

Kwai Chen ‘Deadly Costa – senki sem úszhatja meg 🙂

Nem annyira szívesen, de akkor is szólni fogok ismét az FA küldötteinek kib*szott alkalmatlanságáról, amit Madleyék műveltek, arra ismét nehéz szavakat találni, még úgy is, hogy kimenetelt befolyásoló döntés nem született. Szívem szerint a jelenleg összes aktív bírót elhívnám a Bridge-re egy év eleji partyra, de ez csak álca lenne, minden belépőt már a bejáratnál elkloroformosítanának, majd egy sötét szobába zárnának. Előttük óriásképernyő a meccsünkkel, rajtuk egy hazugságvizsgáló, illetve a szerszámra egy ZIL akksi, amit a hazugságvizsgáló aktivál, és megkérdezném mindtől, a meccset végignézve, hogy a viharba lehet az, hogy a meccset a Stoke kevesebb sárgával úszta meg, mint a Chelsea….. Alapjában véve nem a mi lapjainkat reklamálom. Általánosságban sem, nem csak ezen a meccsen. Adhatóak. Ami igazán érdekes, hogy az ellenfeleink viszont ugyanazokért rendre nem kapják meg ugyanazokat a lapokat. 42 sárgánál tart a Chelsea, amivel 14. a vonatkozó listán, miközben a Swansea a második helyen, egyetlen sárgára a(z elvileg) leg-fair-ebb Pooltól, de a Stoke is középmezőnyös… hát ha ez reális, lefosom a bokám bazzeg. Értem én, hogy szarni kellene erre, amíg mi vagyunk az elsők, de akkor is. Madley az egyik legfoglalkoztatottabb játékvezető a szezonban (16 meccs), ő szórta ki a legtöbb sárgát (69), ehhez képest… áh, mindegy, elengedem. Hátha 2017-ben minden más lesz (kacsint).

Süt az értelem

Maga a mérkőzés nem okozott nagy orgazmust, bár ebben minden bizonnyal szerepet játszott, hogy küzdenem kellett az ébrenmaradásért, amit persze a meccs is elérhetett volna, és ha nem tudom az eredményt, még az sem kizárt, hogy az is eléri, de így egy ilyen furcsa izé lett csak belőle. Ez a Stoke egy elég semmilyen csapat, vezényelt már Sparky ennél sokkal effektívebb csapatot, jellemző viszont, hogy mennyire nincs jól fejelő ember a csapatban, hogy ez a beívelésekre, és alapjába az „Adam felrúgja Crouchra” játszó Stoke is megfogott bennünket (kétszer is megettük ezt), mondjuk némi elégtétel, hogy fejesgólt továbbra sem szereztek ellenünk, míg Cahill elemi erejű fejesével vezettünk. Mindazonáltal a védelem fejében is már a pezsgősdugók durrogtak, akkora bakikat vittek be. A kapott gólokat leadhatta volna a Sas-Kabaré is, főleg a másodikat, ott szerintem még a kint lévő, mérkőzést élőben követő Chelsea szurkolók is röhögtek, mást nem lehet. De ez a Chelsea már nem AZ a Chelsea, ami elengedte volna a meccset, pedig ilyen gólt kapni több, mint demoralizáló. Amikor az előző szezonunk csendben elmúlt, azt írtam, hogy ki kéne józanodni. Nos hát, a poszt végén legalábbis ugye ez volt a lényeg. Jelentem, Conte jó detox-asszisztensnek minősült, Will pedig gyorsan felébredt, pacsi érte, ha nincs meg azonnal az újabb vezetés, a Stoke pedig beült a tizenhatosra, nyögősebb lett volna a vége. Az elején a szemünket is kifogó Grantből meg bohócot csináltunk, harmadjára és főleg negyedjére, az ötös mind a két sarkáról kapott egyet a szeme közé. Costa ezzel 14 gólos féltávnál, és egyre reálisabb a kép, hogy végre ismét a Chelsea adhatja a gólkirályt (is).

Ha egyszer eléred a tökéletes ZEN állapotot, akkor nincs megállás, mindenre képes lehetsz

Azt továbbra sem tudom, hogy merek-e már hinni a bajnoki címünkben. Meglepő módon, a nem-Chelsea szurkoló haverjaim már sokkal inkább elkönyvelték ezt a mi szezonunknak. Azt hiszem, ha nem olyan mélyről jönnénk, mint amennyire igen, nekem sem lennének fenntartásaim. Persze mélyről indulva lehet nagyot hasítani, de mégsem tudom ilyen könnyen venni. A csapattagok 1-2 kivételtől eltekintve ugyanazok, akik a tavalyi gyalázatot produkálták, a keret pedig szűkebb, mint egy jóféle thermo alsónemű. A december eleji megingást követően pedig Kloppoék is visszataláltak a győzelem ösvényére, még Pepi sem fogta meg őket a Cityvel most. A City pedig tényleg a Uniteddel fog küzdeni, ahogyan jósoltuk sokan a szezon elején, csak nem a PL elsőségért, hanem az EL-helyért. Manchester egyik felén sem igazán így képzelték el a 16/17-es szezont, az is biztos. Persze még annyi van hátra, amennyi lement, fordulnak majd még a kockák, de a lényeg, hogy jelenleg kellemes előnnyel megyünk elöl, a soron következő Spurs letúrása pedig óriási fegyvertény lenne. Pochettinoék a kettős terheléssel abszolut nem tudtak mit kezdeni, de amióta elengedték a BL-t, már megint elfelejtettek veszíteni, legutóbb a Szenteket és a Watfordot pedig egyaránt egy négyessel hagyták otthon.

A rangadó után jön egy könnyebb menet január végéig, ott aztán sokat segíthetünk magunkon a hihetetlen célunk elérésében: január 31-én megyünk a Poolhoz, majd fogadjuk az Arsenalt, a két közvetlen üldözőnket.

Hát Hölgyek és Urak, boldog BÚÉK-et mindenkibe, jó utat, legyen 2017 egy sokkal jobb évünk, mint 2016, magányemberként és szurkerként is, meg egészség legyen, meg békefabéke, love, peace, unity.

358 Comments

  • Posted 2017-01-02 18:33 0Likes
    by WehaveNoHistory

    Nap balekja, Feghouli először kezdett West Ham-ben, 15 perc után piros 🙂

  • Posted 2017-01-02 18:37 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Klopp azt mondta a City megverese utan, orul, hogy frusztralhat minket, hiszen milyen lehet, hogy megnyersz 13 meccset zsinorban es a Pool megis a nyomodban van. Elszolta magat kicsit 🙂

    • Posted 2017-01-02 18:38 0Likes
      by Endy919

      Itt-ott már idegesítő az okoskodása..

      • Posted 2017-01-02 18:43 0Likes
        by myheartisblue

        Hát de azért tényleg ott vannak a nyomunkban. Ha meg ne adj Isten kikapunk, még egy pontot is hoztak rajtunk. És pont hogy azt amit mondott van benne ratio, én is gondolkodtam már rajta. Ilyen jól megy nekünk, ahhoz képest meg mennyire ott van a 2 és a 3 a nyakunkon. Szval amellett, hogy mi ilyen szemfényvesztő rekordot nyomunk, tényleg meg kell dícsérni és figyelembe kell venni, hogy a többiek is mennyire ottvannak. Deez is olyan, mint a félig teli vagy félig üres pohár dilemma: valaki kényelmes előnynek teszi be 7-9 pontot valaki nem.

      • Posted 2017-01-02 18:45 0Likes
        by Endy919

        Azt ne feledd , hogy a győzelmi széria előtt , mi -8-ról indultunk a Cityvel szemben. És a Pool is előttünk volt .Ha jól rémlik a 6-7 helyen álltunk.

      • Posted 2017-01-02 18:49 0Likes
        by Rammschein

        Ezért írta Zenzo, hogy oké a lelkesedés, de simán behozhatóak vagyunk! S még simán legyűrhetnek (azért ne… 😀 ) ha neadjisten a végén beüt valami nagy gebasz! :/

      • Posted 2017-01-02 19:16 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Amikor nekunk jol megy meg sosem eresztettunk le. Ezt ne feledd, es sokminden melletunk all, amiket fentebb irtam, plusz, h meg masokat mindig sulytanak serulesek, minket szinte soha.

      • Posted 2017-01-02 19:50 0Likes
        by Zenzo

        olyat se csináltunk még, hogy bajnokként 10. lettünk. Az meg ugye nem olyan régen volt, vaskosan benne a ma is pályára lépő keretből a játékosok több, mint felével. Pont erről értekeztem röviden fent a posztban is. Márha, azt még olvassa valaki 😉

      • Posted 2017-01-02 19:01 0Likes
        by myheartisblue

        Hát ezt mondom. hogy semmi sem lehetetlen még n nekik se, tehát ha így vesszük, még 4rsenal is meccsben van. Illetve én MU-t is figyeltem, hogy tulajdonképpen mi voltunk az utolsók, akik október 23án megvertük őket, azóta a PL-ben senki. Nem mondom h. veszélyesek ránk, de azért ott is kezd össszeállni valamiféle koncepció, amellett, hogy milyen borzalmasan indult és milyen játékosokkal rendelkeznek.

      • Posted 2017-01-02 19:15 0Likes
        by DannyfromtheShed

        nem nagyon van ok, h miert eresztenenk le egy ilyen szezonban, ahol semmilyen mas front nicns nekunk. Nem lennek meglepve, ha konnyeden kiesnenk majd az FA cup bol is gyorsan.

      • Posted 2017-01-02 19:13 0Likes
        by DannyfromtheShed

        pontosan ezt akartam mondani, semmi varazslat nincs itt.

      • Posted 2017-01-02 19:48 0Likes
        by Zenzo

        én meg pont azt, hogy a felénél járunk, ez még ugyanúgy vissza is fordulhat. Nem is tudom, pár napja ki nyomott itt olyat, hogy majd megzuhanunk a tavasszal, meg ilyenek… 😛

      • Posted 2017-01-02 20:03 0Likes
        by Endy919

        Ezt továbbra is tartom. Arra válaszoltam , hogy hú de jó a Pool , mert hiába nyertünk 13-at , még mindig ott lihegnek a nyakunkban. Közben arról nem beszél Klopp , hogy azért volt egy kis előnyük velünk szemben.

      • Posted 2017-01-02 20:07 0Likes
        by 11Daves

        Volt 43 pontjuk féltávnál, ha ezt hozzák májusig, az 86. Annyival bajnokságot szokás nyerni, szóval tényleg nem rosszak. Ha valami, az lehet idegesítő, hogy így is mögöttünk vannak.

    • Posted 2017-01-02 19:36 0Likes
      by balazsh

      Spurs ellen ha behuzzuk az nagy lepes lenne a bajnoki cim fele. Persze, nem nagy a kulonbseg igy se a Klopp bakival, de kotelezo 3 pontosnal hagyta ott a fogat. A csapat pedig tovabbra is jol teljesit, szerencse is van a 13as szeriaban, de ha nem serul le tobb kulcsember akkor tovabbra is hozhato ez a szintu forma, ami eleg a bajnoki cimhez. Meg fog szakadni, lehet, hogy a veretlenseg is. De utana mehet minden tovabb egy jozanodas utan.

    • Posted 2017-01-02 19:47 0Likes
      by Zenzo

      én ugyan minyonlétől olvastam ezt, de a lényeg ugyanaz 🙂

    • Posted 2017-01-02 19:56 0Likes
      by kasata91

      ElEndyzte na.

    • Posted 2017-01-03 10:15 0Likes
      by adam10

      Én nekem egy olyan gondolat van a fejemben, hogy amíg élek a Liverpool nem lesz bajnok, egész egyszerűen sosem lesznek elég jók hozzá. Pedig még csak 27 éves vagyok… 🙂

  • Posted 2017-01-02 20:56 0Likes
    by BlueCech01

    Paul Clement has agreed a two and a half year deal with Swansea.

    Gyorsan áttértek Wales első számú mesteréről Ancelotti másodedzőjére.

  • Posted 2017-01-02 21:30 0Likes
    by Rammschein

    Mou MU-ja (xD) is nyert megint. 🙁

    • Posted 2017-01-02 21:34 0Likes
      by Endy919

      Ott Dean nyert. Meg Antonio megbuktatta a saját csapatát.

      • Posted 2017-01-03 00:48 0Likes
        by Zenzo

        ezt csak most vettem észre :)) azért ahhoz még neked is nagy konteó királynak kell lenned, hogy hirtelen szerinted az FA/bíró Josét segítse egy győzelemhez 😉

        Ez a WHU továbbra is elég puhapöcs, pedig most még a helyzetei is megvoltak a 10 ember ellenére 0-0-nál, hogy akár 2-3 góllal is elhúzzanak, hátul meg Mata olyan üresen állt, mint a kisujjam… oké, a második gól les volt, de még így is nagyon erős azt mondani, hogy Dean nyerte meg a MU-nak szvsz.

      • Posted 2017-01-03 00:52 0Likes
        by Endy919

        Én nem konteózok. Néztem a meccset . A piros szerinted jogos volt ? A pirosig a MU-nak momentuma nem volt , a WHU meg már vezethetett volna . Igaz , másik oldalon Lingard bénázott(az is les volt) , de maga Antonio verhetett volna hármat . De Gea viszont hatalmasakat védett.

        10 emberrel is bőven partyban voltak. Ez a meccs nagyon csúnyán el lett fújva.

      • Posted 2017-01-03 01:00 0Likes
        by Zenzo

        „A piros szerinted jogos volt ?”
        Az összefoglalót nézve igen. Olvasva azóta mindenhol a véleményeket – talán nem. De én nem értem, a sky-tól kezdve mindenki azt mondja, rossz döntés volt. Hát hallod, ha az a védő ott Jones helyett DL, én is követelem a pirosat, az tuti. Nálam minimum narancssárgás az eset, odacsúszott, két lábbal, tök fölöslegesen, a labdát meg bőven nem találta el.

        A les az más, mert az les volt, de azt meg az asszisztensnek kell látni.

        Mind1, én nem láttam a meccset, ez tény, az összefoglaló meg nem adja vissza soha a teljes képet.

      • Posted 2017-01-03 01:07 0Likes
        by Endy919

        A barom hosszan tolta meg a labdát és aztán becsúszva próbálta elérni . Közben berepült elé Jones is , és amint meglátta a védőt , rögtön visszahúzta a lábait (tehát távolról sem volt nyújtott láb) és éppen csak , hogy eltalálta a stoplijával az egybként sokkal nagyobb lendülettel becsúszó Jonest.Aki aztán rá is játszott .

        Nagyon max sárga .

      • Posted 2017-01-03 01:11 0Likes
        by Zenzo

        Kép a skyról:
        http://e1.365dm.com/17/01/16-9/20/skysports-premier-league-football-west-ham-united-manchester-united-sofiane-feghouli_3863233.jpg?20170102174602

        Ez azért eléggé nyújtott láb pajti, azért ne menjünk el nagyon a ló másik oldalára. Nyújtott lábas becsúszás, labdát meg nem ért. A több körítés, és most tökmind1, hogy Jones mekkorát hempergett, mert az DL is megcsinálta volna, hogy a példánál maradjunk 🙂 Ez nagyon minimum sárga, de én nem érzem erősnek a pirosat.

      • Posted 2017-01-03 01:16 0Likes
        by Endy919

        Akkor most egy videót is megnézhetsz. Ez a kép már az egy tizedmásodpercel az „összeüktözésük” után készült . Feghouli nem ilyet testhelyzetben érte el Jonest. A másik dolog ,a „nyújtott lábaval” nem találta el a védőt , hanem a másikkal súrolta a sípcsontját.

      • Posted 2017-01-03 01:22 0Likes
        by Zenzo

        persze-persze, meg igazából ki is kerülte, sőt, már visszafelé futott, mikor Jones rászínészkedte magát :))) én hőbörgök ott fent a bírók alkalmatlansága miatt, szóval most hülyén érzem magam, mintha én védeném Deant itt lent, de továbbra is azt mondom, hogy nincs igazán kérdés. Összecsúsztak, de ő volt lemaradva, kontakt volt, lábat ért, labdát meg nem. Kikockázni ott nem lehet, a bírónak ennyiből kell ítélnie. Te meg még kihoznád, hogy ez még csak sárga sem… hát, azért ez elég vad.

      • Posted 2017-01-03 01:25 0Likes
        by Endy919

        Egyedül mész a világ ellen . Már megint 😀

      • Posted 2017-01-03 01:38 0Likes
        by Zenzo

        mióta vagy te a világ?

      • Posted 2017-01-03 01:51 0Likes
        by Endy919

        „Olvasva azóta mindenhol a véleményeket – talán nem. De én nem értem, a sky-tól kezdve mindenki azt mondja, rossz döntés volt.”

      • Posted 2017-01-03 01:58 0Likes
        by Zenzo

        de ők nem írtak ám ilyen vad dolgokat, hogy „nagyon max sárga” 😉 olyat sehol nem olvastam, hogy ez nem lap, csak annyit, hogy szerintük nem piros. És hát azért őszintén… sem én, sem te, sem más nem az, aki olyan nagyon és rendre egyetértene a sky-os punditokkal is… mondanak azok hülyeséget bőven, és ha nagyon köcsög akarnék lenni, azt mondanám, hogy semmivel nem jobbak egy átlag blog kommentelőközösségénél.

      • Posted 2017-01-03 01:12 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Csak ez elsőre nem látszott, első ránézésre, a bíró látószögéből és Jones színészkedése alapján sima piros volt. Az meg egy másik kérdés, hogy Rojo ennél jóval veszélyesebb és durvább belépőket úszott meg büntetlenül.

    • Posted 2017-01-02 22:03 0Likes
      by 11Daves

      Ők meg már sorban a hatodikat… most már tényleg kezd sok lenni

      • Posted 2017-01-02 22:15 0Likes
        by myheartisblue

        Mert csak mi nyerhetünk sokat az idei PL szabályzat szerint? Október 23 óta veretlenek.

      • Posted 2017-01-02 22:16 0Likes
        by 11Daves

        Hát, jobb lenne, ha csak mi nyernénk.

      • Posted 2017-01-02 22:18 0Likes
        by Zenzo

        ugye azt vágod, hogy nem veszíthet egy meccsen két csapat? 😉

      • Posted 2017-01-02 22:27 0Likes
        by 11Daves

        Ez is olyan igazságtalan.

      • Posted 2017-01-02 23:45 0Likes
        by WudigessBoi

        Ezen én is fölhúzom magam minden Sp*rs-MU meccsen.

      • Posted 2017-01-02 23:48 0Likes
        by Zenzo

        azért akad még pár, nem kell itt egyre kihegyezni 😉

      • Posted 2017-01-02 22:30 0Likes
        by BlueCech01

        Elég gyógypedáns ellenfelekkel akadtak össze, én továbbra sem tartok tőlük annyira. A Spurs leverése biztató volt számukra, de azon kívül szinte csak olyan csapatokkal találkoztak, akiket mindenki szétpofozott már előttük.
        A Pool elleni meccs viszont már mérvadó lesz, ott demonstrálódik majd, hogy mennyit fejlődött a MU, mint csapat.

      • Posted 2017-01-02 22:35 0Likes
        by myheartisblue

        Megverték a Citehet is.

      • Posted 2017-01-02 22:37 0Likes
        by BlueCech01

        A tartalékos City-t a legjobb keretükkel a ligakupában. Ez valóban mérvadó.
        Főleg közvetlen 3 nappal a Bridge-i 4-0 után.

      • Posted 2017-01-02 22:40 0Likes
        by myheartisblue

        Ez igaz, elfelejtettem, hogy az Ligakupa volt. Elnézésedet kérem. Kérlek ne büntess be valami szörnyű hentai-zenga-wenga számmal. 😀

      • Posted 2017-01-02 22:41 0Likes
        by BlueCech01

        Hentai+Wenga(Wenger)? Beteg vagy.

      • Posted 2017-01-02 23:37 0Likes
        by Zenzo

        ettől függetlenül minden kiírást figyelembe véve ők is mentek egy 13 meccses veretlenségi sorozatot, JM-nek pedig összesen 5 veresége van a MU padján, abból 3 pedig még augusztusban. Nem azt mondom, hogy akkor most bajnoki riválisok – meg más sem – de azért ez már nem feltétlen a szarral gurítás kategória.

      • Posted 2017-01-02 23:56 0Likes
        by BlueCech01

        Az egy dolog, hogy hány meccses veretlenségi szériájuk van, LvG-nek is volt anno 10, ahogy nekünk is tavaly egy 15-ös. Egy ilyen széria elindítója lehet egy konstans jó teljesítménynek, de lehet egy szerencsésebb időszak is, aminek a végén visszatalálhatnak a hullámvasútra és indul minden előröl. Ezért mondom, hogy Pool-meccs lesz a mérce. Ha ott is tartják magukat és magabiztosan ütik Kloppot, akkor nagyon nagy eséllyel harcban lesznek a dobogóért.
        A papírforma meccseket hozták, de Mou alatt ezekkel eddig sem volt igazán gondjuk.

        „M-nek pedig összesen 5 veresége van a MU padján, abból 3 pedig még augusztusban”
        Hmm? Augusztusban még veretlen volt.

      • Posted 2017-01-03 00:03 0Likes
        by Zenzo

        „nekünk is tavaly egy 15-ös”
        Ami egyrészt kellett, hogy legalább reális legyen a felsőház, másrészt azért abban igen sok D és kevés W volt – sőt, hát legyünk őszinték, több, mint a fele döntetlen volt.

        ” Ha ott is tartják magukat és magabiztosan ütik Kloppot,”
        Szerintem erre amúgy nem kerül sor, max X, és csak azért nem mondok Pool győzelmet, mert most a szundi elbizonytalanított.

        „Augusztusban még veretlen volt.”
        Jogos, szeptember volt 🙂

      • Posted 2017-01-03 00:13 0Likes
        by BlueCech01

        Oké, de pont ezért mondom, hogy egy veretlenségi sorozatnak kétféle vége lehet. Innen még a szopóágra is visszatalálhatnak, lásd Luit, de BR-nek is volt 13 veretlen meccse a Poolal utolsó teljes idényében, meg AVB-nek is.
        De egyik sem vezetett sehová. Talán Joséé fog, talán nem, ez majd eldől a második félévben, illetve jövőre.

    • Posted 2017-01-02 21:49 0Likes
      by Rammschein

      Sztem tuti megbeszélte vele Conte, hogy bocsi öreg de már még a padra sem férsz… viszont kapod a fizud, és ha gondolod, mehetsz amerre akarsz… egyébként sztem edz is… gondolom, mivel a keret része… sztem spanyolban jobban járna, mint Kínában… ha csak nem őt is a pénz fűti… bár ő azért már korosabb, mint a brazilok…szal jobban megérteném… Azért ha eligazol még a klub is profitálhat belőle…főleg ha Kínába… 🙂

      • Posted 2017-01-03 11:31 0Likes
        by Sandic

        Már többször is leírták, hogy ingyen fog távozni.

      • Posted 2017-01-03 15:37 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szerintem annyi trükk lesz benne, hogy előtte fél éves kölcsönbe megy már most a Valenciához és utána ingyen távozik oda.

    • Posted 2017-01-02 22:00 0Likes
      by BlueCech01

      Más szemszögből:
      Prandelli out, Mikel on.
      A Valencia a segundára pályázik?

      • Posted 2017-01-02 22:13 0Likes
        by kasata91

        Lehet edzőnek megy 😀

      • Posted 2017-01-02 22:15 0Likes
        by BlueCech01

        Neville után ésszerűnek tűnik, látok rá sanszot.

    • Posted 2017-01-03 00:09 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Az első csapattal készül, be van nevezve, vár a bevetésre, mint Eduardo.

    • Posted 2017-01-02 23:32 0Likes
      by Endy919

      Igen , de azt ne feledd , hogy Ronaldo amikor a MUba került még gyerek volt.

      25 évesen már aranylabdás volt és a Real meghatározó játékosa lett.

      • Posted 2017-01-02 23:47 0Likes
        by Zenzo

        így van, CR nagyjábók 20(!) éves korára túl volt a 100 PL meccsén. ’85-ös születésű, a 05/06-os szezonban pedig már a harmadik szezonját tolta, és kb minden meccsen játszott. A henger ráadásul pont utána indult be, mert a legjobb PL szezonjai pont az ezt követő három volt, mikor kb ismét 100 meccsen 66 gólt és 32 asszisztot tolt be.

      • Posted 2017-01-03 00:03 0Likes
        by kasata91

        Azt gondoltam hogy volt pár év előnye de úgy emlékeztem 19 évesen írta alá a MUba.
        Hazard meg 2 szezon alatt rajta ezt össze mert a tavalyi betli volt.

      • Posted 2017-01-03 00:19 0Likes
        by Zenzo

        „Hazard meg 2 szezon alatt rajta ezt össze mert a tavalyi betli volt.”
        Arról azért nagyrészt ő tehet, szóval ez nem érv 😉

      • Posted 2017-01-03 00:59 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Arról azért nagyrészt ő tehet, szóval ez nem érv ;)”
        Nagyrészt elég erős, a főhibás kérdés nélkül valami akkori edzőnk volt.

      • Posted 2017-01-03 01:00 0Likes
        by Zenzo

        nyilván, ki más.

      • Posted 2017-01-03 01:06 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ha Ronaldot bedobnád egy mentálisan katasztrofális és védekezésre építő csapatba, nem hiszem, hogy sokkal többet ért volna el. Hazard nem volt élete formájában, de a tavalyi teljesítményét nem az ő gyengélkedésének tudnám be.

      • Posted 2017-01-03 01:13 0Likes
        by Zenzo

        ezt te sem gondolhatod komolyan. Előtte ebbe a védekezésre építő csapatba (ami amúgy vicc) élete formáját nyújtotta. Nyilván JM pont rá hegyezett ki mindent, és az aranytojást tojó tyúkért nem tett meg mindent. Hacsak nem azt akarod kihozni, hogy Ázár dugta Évát, nem tudok más forgatókönyvet elképzelni, hogyan tehetett volna erről az edző… (pláne főbűnösként)

      • Posted 2017-01-03 01:20 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „Előtte ebbe a védekezésre építő csapatba (ami amúgy vicc) élete formáját nyújtotta. ”
        Te a két egymást követő ősszel ugyanazzal a támadó taktikával játszó csapatot láttad?

      • Posted 2017-01-03 01:32 0Likes
        by Zenzo

        „Te a két egymást követő ősszel ugyanazzal a támadó taktikával játszó csapatot láttad?”
        Nem, ha minden ugyanaz lett volna, akkor értelemszerűen nyerjük a meccseket, nem szívunk, de alapvetően a védekezéssel volt gondunk az elején, meg főleg azzal, hogy nyeltük a gombócokat – meg a pirosakat. A védekezés szar volt, a játékosok ránézésre és bevallottan is túlsúllyal jöttek vissza, ennek tükrében nyilván visszább lett véve védekezőbbre a taktika, de ez nem változtat azon, hogy Hazardnál még Falcao, Pato, vagy Ruben is előbb vert gólt… április közepéig nem volt képes betalálni. Pedig addigra már nem csak 1 edző, nem csak 1 taktikájával játszottunk.

      • Posted 2017-01-03 10:28 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Hat pedig nem mas baxta szet a kozosseget…

      • Posted 2017-01-03 10:31 0Likes
        by Zenzo

        érdekes, hogy mások azért ebben a szétbaxott közösségben tudtak játszani is néha.

      • Posted 2017-01-03 10:40 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ez aztan megcafolt 😀 Azert, mert valakinek volt eppen egy momentuma, mert annal tobb nem volt tavaly senkinek. Nem ertem miert kell meg mindig vedeni, amikor latszik a kulonbseg, h ugyan ezekkel a jatekosokkal, egy mas mentalitasu edzo mit tud kihozni. 2 perce van itt Conte, de rendre szarnyalja tul a 10-12 eves aranykori Chelsea eredmenyeit, ahol Jose sajat csapata jatszhatott, mert akit megkivant megkapott, Conte abbol foz, amije van.
        Ha nem latod, h Conte mennyivel jobb player manager, akkor nincs mirol beszelnunk, mert egy szerelmes emberrel nem lehet vitatkozni 🙂

      • Posted 2017-01-03 10:48 0Likes
        by Zenzo

        olyanokkal sem nagyon, akik ezt a teóriát képesek komolyan venni, mitöbb tényként elfogadni.

        „2 perce van itt Conte, de rendre szarnyalja tul a 10-12 eves aranykori Chelsea eredmenyeit”
        Sorra? Ja, aha, és még én túlzok mi? :)) melyek is azok az eredmények, amit itt Conte sorra megdöntött?

        „Conte abbol foz, amije van.”
        Jahh, szeeegény Conte, kénytelen Hazardokkal, Costákkal, Kantékkal, meg ilyen jött-ment bandával dolgozni, pfejjjj.

        „Ha nem latod, h Conte mennyivel jobb player manager”
        Egyébként sem értem, ezt az egészet miért kevered ide. Sem én, sem más nem beszélt itt Conte képességeiről, és ha találsz arra vonatkozóan bárhol éppcsak utalást tőlem, akár kommentben, akár posztban, hogy én Conte kvalitásait vitatnám, arra kíváncsi vagyok. Itt arról volt szó, hogy Hazard rémes előző szezonja kinek köszönhető. És aki szerint abban Ázárnak magának nincs része, és Abra módjára Joséra fog mindent, annak – már bocsánat, de – halvány fing fogalma nincs a futballról, de még az élsportról sem.

      • Posted 2017-01-03 11:06 0Likes
        by DannyfromtheShed

        „melyek is azok az eredmények, amit itt Conte sorra megdöntött?” winning streak, Elso 19 meccsen 49 pont.

        „Jahh, szeeegény Conte, kénytelen Hazardokkal, Costákkal, Kantékkal, meg ilyen jött-ment bandával dolgozni, pfejjjj.” Ezt te mondod, nem en. Attol meg, mert jo jatekosokat orokolt (legalabbis tamadokat) nem osszehasonlithato, h te valogatod ossze, szinte limit nelkul. Jose megkapta a legjobb vedoket akkor, mig Conte most olyan kozepszerekkel vedekezik ugyanolyan jol, mint Cahill vagy Luiz.

        „Itt arról volt szó, hogy Hazard rémes előző szezonja kinek köszönhető.”
        Nem mondtam, h neki nincs resze benne, persze, hogy van, de o csak reagalt egy szar helyzetre, amit kizarolag Jose okozott. Szarul reagalt, mert egy profinak akkor sem lehet igy elengednie magat, foelg, ha ennyi penzt is kap erte, ahogy o tette, Ennek ellenere nem o krealta a helyzetet. Conte meg ugy jon, ide, hogy ugyanazokkal a jatekosokkal, mennyire jol megy, mennyire jol megerteti magat veluk, stb. Tehat nem a jatekosokkal volt a baj.

        „és Abra módjára Joséra fog mindent, annak – már bocsánat, de – halvány fing fogalma nincs a futballról, de még az élsportról sem.” Erre a vagdalkozasra nem reaglanek.

      • Posted 2017-01-03 01:02 0Likes
        by lamps8

        lehet hogy egy mentálisan csőd csapatban hozott le 1 szezont, de ez nem azt jelenti hogy akkor fél évig nem kell gólt sem lőni, meg lézengeni kell a pályán.

    • Posted 2017-01-03 01:44 0Likes
      by Zenzo

      amúgy most számoltam kicsit utána a játékperceknek… valahol biztos utána lehetne nézni, hogy hányszor cserélték le v be CR-t az első 100 meccsén, de hogy száz meccs alatt 1580 perccel (azaz majdnem 18 meccsel) kevesebbet játszott, mint a belga, az nekem kicsit soknak tűnik, bár aki összeírta, biztos figyelt erre. Mindenesetre meglepő a különbség, még úgy is, hogy CR baszottul fiatal volt még akkor.

      • Posted 2017-01-03 10:27 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Hazard hozzank a kezdobe erkezett.
        Ronaldo elso idenyeben:15(14) – 4 gól
        2.: 25(8) – 5 gól
        3.: 24(9) – 9 gól
        4.: 31(3) – 17 gól

        tehat igazan a 4-ik idenyre kezdett el az a goalscorer lenni, aki lett… nagyon fiatal volt meg. elkepeszto, h meg gyerek voltam, amikor neztem, h mi ez a kamu Ronaldo a MU-ban 😀
        Egy jol kinezo, de sokat nem mondo stat megint 🙂

  • Posted 2017-01-02 23:24 0Likes
    by myheartisblue

    Nem igazán tudom hová tenni Gvárdióla reakcióját a tegnapi meccs után. Mi lelte? Vagy mire volt jó ez a viselkedés?

    https://www.facebook.com/BBCMOTD/videos/10155005435255982/

    • Posted 2017-01-02 23:31 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Ez a mai után volt nem? Pool utánit nem láttam. Ebben nagyon flegma, és pökhendi.

    • Posted 2017-01-03 00:06 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Kezd megbolondulni, mint Benkő Dániel vagy José.

    • Posted 2017-01-03 00:48 0Likes
      by Endy919

      Az orrban túrkálás meg a köröm rágás igazi gentleman viselkedés.

      Nagyképü f*sz…

      • Posted 2017-01-03 10:13 0Likes
        by Zenzo
      • Posted 2017-01-03 19:42 0Likes
        by dolf

        2022-ben látom magam előtt, mint katari szöv.kapitányt

      • Posted 2017-01-03 20:18 0Likes
        by Zenzo

        kizárt dolog. Nem megy olyan csapathoz, ami nem eleve esélyes a végső győzelemre. A rendezés jogát még csak-csak le lehet zsugázni, de még Korea sem tudott döntőt venni anno, nemhogy trófeát 😉

        (viszont a panyol válogatott élén nem lepődnék meg, ha 3-5 éven belül ott lenne)

      • Posted 2017-01-03 23:55 0Likes
        by dolf

        szerintem van az a pénz, hogy bevállalja 😀
        Dél-Korea azért egy elődöntőre csak jó volt, igaz ordas bírói hátszél segítségével. (Ami mondjuk legalább annyira volt tömény vicc, mintha döntőztek volna.)

        Egyébként, amit írsz (spanyol válogatott) valóban reálisabb, ha már nem vállal klubnál munkát. Ott mindig jó a merítésí lehetőség az up-ból, úgy formálná saját filozófiájára a csapatot, ahogy akarja. Ami ennek a projektnek keresztbe tehet az igazából az, hogy mennyire erős a katalán önérzete.

  • Posted 2017-01-03 00:20 0Likes
    by Zenzo

    Megnéztem a City meccs összefoglalóját… hát jellemző azért a Burnleyre is bazzeg, hogy ekkora balf*szok 🙂 más nem tud egy balbekktől 16-ról gólt kapni – meg aztán nullszögből kb öngólt verni… agyrém.

    • Posted 2017-01-03 00:24 0Likes
      by 11Daves

      Erről Azpi gólja jutott eszembe a Ligakupában a Leicester ellen.

      • Posted 2017-01-03 00:32 0Likes
        by Zenzo

        akkor te nem néztél összefoglalót 🙂 Ápi lövése egy borzasztóan jól eltalált, „véletlen” kapáslövés kb, amiből százból egy jön össze. Amit meg klisé tett be Heatonnak, az egy állóhelyzetből kb nullával meglőtt, lapos labda.

      • Posted 2017-01-03 00:52 0Likes
        by 11Daves

        Jogos, tényleg nem néztem 😀 ezek szerint jól tettem

    • Posted 2017-01-03 00:52 0Likes
      by lamps8

      Ivanovic sunyi jugoszláv mosolya vagyok.

  • Posted 2017-01-03 09:47 0Likes
    by kasata91

    Nos új év, új avatar. Nyugdíjba küldtem P.I.M.P Williant.
    Ez az év Costa éve lesz. Úgy gondolom rászolgált ősszel.

    • Posted 2017-01-03 12:02 0Likes
      by WehaveNoHistory

      Azt hittem, hogy egy ilyen listán ott lesz egy Tyne-Wear derby, de azok ezek szerint elég lap mentes rangadók voltak.

      • Posted 2017-01-03 12:30 0Likes
        by Zenzo

        nem feltétlenül, itt csak az első osztályban letolt meccseket vették a statisztika alapjául, a Tyne-Wear derbik jó része pedig – főleg a ’80-’90-es években – a másodosztályban zajlottak. No meg hát ugye attól is függ, mennyire szórja a spori a lapokat. Emlékszem ’90-ben a champoban egy play-offra, ahol mindkét csapat érintett volt, nagyon durva meccs volt, lap meg alig. Mondjuk ott tényleg volt minden, a meccset is félbeszakították a pályára özönlő nézők, végül a Sunderland nyert 2-0-ra, és fel is jutott végül – bár ahhoz a Swindon „anyagi problémái” is kellettek.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com