Rossz vér

the-end-to-be-continuedMegfojt az utca, a tér… szurkolnod nincs öcsi miért; vered a fejed a falbaaa, hogy került a Chelsea ekkora szarba…

Írtam már nektek egy posztot, de aztán kikukáztam az egészet. Több oka volt, próbáltam arra fogni, hogy milyen a közhangulat, mert valójában egy nagyjából tribute Ranieri posztot sikerült összehozni, és őszintén szólva meg is érdemelnék a kreditet, mert az, hogy a 15/16-os PL szezon bajnokai lettek, akárhonnan nézve is csoda.

Mégis, rájöttem, hogy saját letargiám, feszengésem, frusztrációm miatt, ami nem annyira a csapat, mint amennyire személyes dolgoknak köszönhető, a csapatot szidni már nem akartam, épp elég a negatív felhang a kommentmezőben, de a nagy Ranieri-Leicester dicsőítés mégsem a mi dolgunk. Nyálazzák őket elegen, joggal, de ha szívre a kéz, akkor azért főleg azt mondhatjuk el, hogy a bajnoki címük egy nagy, közös népszimpátia inkább, mint hőstett (persze az is). Vitathatatlanul a kezükre játszott, hogy ahogyan telt az idő, és pörgött a szezon, a PL nagyjai pedig hasítva egymást múlták alul, a Leicester szimpatizánsainak száma napról napra hatványozódott, és nagyjából mire 10 kör volt vissza, már a nagy csapatok is azért kezdtek szorítani, hogy ha már „mi” ilyen szarok vagyunk, akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is, és ne rivális nyerjen – nyerjen egy noname, egy bárki, egy akárki, egy, akire nem vagyunk irigyek, akitől nem sajnáljuk; ez az erőteljes közösségi akarat is emelte a Leicester sikerességének erejét. Nincs erre jobb példa annál, mint amit mi tettünk az utolsó fordulókra megmaradt egyetlen rivális, a Spurs ellen. Hazard maga nyilatkozta le, hogy nem akarja/akarjuk, hogy a Spurs bajnok legyen, majd annak rendje és módja szerint, ki is rúgta a ficakot, azzal meg a Spurst a PL székből.

Ritkán is fordul elő, ami az utolsó fordulóban a Stamfordon: a tavalyi bajnok az új bajnokkal csapott össze, és saját szurkolóinál talán csak az újdonsült bajnok szurkerei éltették jobban a hazaiakat. Szürreális.

Volt a meccsnek azért egy másik üzenete is
Volt a meccsnek azért egy másik üzenete is

A meccs, ahogyan a Chelsea meccsei az utolsó 10 fordulóra teljességgel lényegtelen volt, a legfontosabb momentum, hogy az ex-bajnok sorfalat állhatott az új bajnoknak, meg egy kicsit megünnepelhette ex-edzőjét, aki a Chelseavel nem, a Leicesterrel viszont odaért.

Leicester_wall

Ezzel végre véget ért a vesszőfutásunk, a szezonra legalábbis mindenképp – és egyemberként sóhajt fel szerintem minden valamire való Chelsea drukker: ugye végleg, ugye? Hiddink fénye, csakúgy, mint az azóta eltelt időben, a Chelsea második regnálása alatt is megkopott, annak viszont, hogy a Chelsea trófea nélküli, mindenképpen csalódás, épphogy felsőházas végzést tud csak letenni az asztalra, éppúgy része van, mint a lapátra tett Mourinhonak, és a még mindig kerettag össz-Chelsea játéksoknak.

1 éve még bennünket ünnepelt a PL, no persze nem annyira, mint a Leicestert most, de mi legalábbis magunkat biztosan, aztán 1 naptári év elég volt ahhoz, hogy a szurkolóink fele a szeppuku gondolatával keljen és feküdjön nap, mint nap. A Chelsea ledobta a papucsot, aztán befordult a Gangeszbe, és nem kevés szurkoló követte ebben a remek folyamatban. Ahonnan indultunk, ott kővel, téglával és arannyal volt kikövezve az út, most pedig nincs más, csak füst és hamu, szürkeség és köd.

Állandó vitát képez a világ kocsmái táján, hogy ki is az igaz(i) szurkoló. Aki mindig, minden körülmények közt képes megtalálni a jót, buzdítani a sajátjait, avagy, aki együtt él a csapattal, megéli a lentet és a fentet, örül, ha kell, dühös, ha oka van rá, tombol és kritizál, örömünnepet tart vagy kardjába dől. A hungaro-Chelsea szurkoló viszont semmiképp sem az első kategória, így nem nagyon van miről beszélni. Nem mondom, hogy a Chelsea szurkoló a Chelsea legnagyobb kritikusa, de a köztünk elterjedő hangulat is remekül mutatja, a mi közösségünk nem az a mindenbe beleszarni tudó fajta, nem vagyunk tele Pató Pálokkal, mi nem érünk rá, arra még, nekünk most kell, ha nem most, akkor azonnal, de lehetőleg legkésőbb máris. Kirúgunk, berúgunk, felkelünk, lefekszünk, berúgunk megint. Akármilyen meglepő mégicsak ezek a legszebb éveink, és talán nem is ártott már, hogy 10-12 év után végre kapjon az egész garnitúra, csapatostól, vezetésestől, szurkolóstól egy kiábrándító pofont.

Ismét kicsit szívre a kéz, valljuk be bátran, a szezon izgalmai eléggé laposra vertek bennünket, de azért volt bennünk is egy jó adag akarat, hogy bezombiálódjunk. Akarom mondani megzombuljunk. Ahogyan a csapat dobta el magától sorra a lehetőségeit – hát úgy nagyjából ugye a bármire – úgy dobtuk el magunkról egy kicsit mi is a csapatot, és szidtunk, akit értünk, akit épp reálisan hibásnak véltünk. Nem volt épp egy szláv karnevál, amit láttunk, de bőven hozzátettük még a magunkét is a nihilhez. Bevallom őszintén, valahol szégyellem magam ezért.

A Chelsea szezonja vagyok. Hate it or love it. Fény vagyok. Végtelen vagyok. Időtlen vagyok. Nem vagyok tökéletes, nem vagyok harmonikus, nem vagyok egységes. Most sötét vagyok. Fájok, bántok, rémisztek. Elmúlok, aztán újjászületek. Lehetőség vagyok. Feltétel nélküli vagyok. Remény vagyok. Holnap vagyok. Büszke vagyok.

Megvan a privilégiumunk az újjászületésre. Keep the blue flag flyin’ high… És tartsd szárazon a puskaport.

673 Comments

  • Posted 2016-05-21 21:25 0Likes
    by Blue One

    LvG: For the fans, for the club… and for me

    :DDDDDDDDDDD

  • Posted 2016-05-21 22:00 0Likes
    by myheartisblue

    Ettől zeng a sajtó bbc, telegraph,goal stb. Elég valószínű,hogy leül az MU padjára. Belinkelem, csak hogy szokja a szemetek.

  • Posted 2016-05-21 22:06 0Likes
    by Blue One

    Ahogy, arra számítani lehetett…

    http://www.bbc.com/sport/football/36351371

    • Posted 2016-05-21 22:14 0Likes
      by gorkaf78

      Áruló.

      • Posted 2016-05-21 22:16 0Likes
        by myheartisblue

        Kíváncsi vagyok hha Endy sárig lehordta Lampardot a Citehbe igazolásért, erre mit ír majd…

        Árulózni pedig nem tudom érdemes-e, miután felállítottuk Őt a padról…a harag fűti portugált. Ha bekövetkezik a kinevezése, óriási nagy szócsatáknak leszünk tanúi a sajtótájékoztatókon.

      • Posted 2016-05-21 22:24 0Likes
        by gorkaf78

        Ezzel nem a klubot, hanem a szurkolókat árulja el, akik szeretik őt… Hányszor lenyilatkozta, hogy neki Angliában csak a Chelsea számít, és hogy imádja a klubot…

        Na most tessék akkor belinkelni azt a videót, hogy ünnepel, és vezényel a szurkolóknak, és közben üti a Chelsea címert…

      • Posted 2016-05-21 22:30 0Likes
        by Blue One

        A szurkolók nagy része szerintem most is szereti… Ha jól emlékszem ő akarta rábeszélni Abra-t, hogy beszéljen a csapattal, amire nem volt hajlandó… Ha jól emlékszem ő mondta azt, hogy egyik másik klub sem kell neki, csak a CFC…Ha jól emlékszem ő mondta azt, hogy ő innen NEM fog elmenni, csak HA KIRÚGJÁK.

        Innentől kezdve nincs miről beszélni…

      • Posted 2016-05-21 22:41 0Likes
        by gorkaf78

        Ez nem így van. Ha igazán szeretsz valamit/valakit, akkor ahhoz érzelmileg kötődsz, akkor is, ha bármilyen okból megszakad ez a kötelék. Az igazán nagy formátumú edzők/játékosok sosem akartak szeretett klubjuk ellen dolgozni. El tudtad volna pl. SAF-t képzelni nálunk? Vagy mondjuk Cruyff-ot a Realnál?

        Szerintem ez a tipikus zsoldos magatartás.

      • Posted 2016-05-21 22:52 0Likes
        by Blue One

        Szerintem meg nem. A PL a világ legjobb bajnoksága, ebben azt hiszem egyetértünk. Mourinho a legjobb edzők között van, szerintem a legjobb. Mindenki a PL-ben akar edző lenni. Vannak edzők, akiknek ez a megfelelő szint, Mourinho márpedig ilyen. Miért várod el, hogy a maradék 20-30 éves menedzseri pályafutása során messzire elkerülje Angliát? Menjen vissza a Real-hoz? Vagy térjen vissza az unaloműző Seria A-ba? Ezt nem várhatja el senki tőle…

      • Posted 2016-05-21 23:13 0Likes
        by gorkaf78

        Rendben, legyen igazad. De ebben az esetben, mi Chelsea-szurkolók, vegyük le a portugált a Panteonból. Ne állítsuk azt, hogy ő a Chelsea-nél egy isten, egy megváltó volt. Nem ő a ‘Special One’ mert aki átmegy a riválishoz, az nem érdemli meg ezt a jelzőt többé. Szedjék csak le a molinókat a Bridge-n, már nem valók oda…

      • Posted 2016-05-22 02:20 0Likes
        by Blue One

        Nem kell levenni, mert ő mindig is közölünk való. Nem önszántából ment oda, kirúgták innen. Csak ismételni tudom magam, hogy nem várhatjuk el, hogy Anglián kívül vezekeljen.

      • Posted 2016-05-22 10:20 0Likes
        by gorkaf78

        Ez azért vicces, akkor a MU-nál is kiteszik majd az ‘egy közülünk’ molinót? Talán még lesz közös Mourinho dal is a MU szurkolókkal? Én még ilyet nem hallottam, de egyszer mindent ki kell próbálni…

      • Posted 2016-05-22 13:34 0Likes
        by Blue One

        Erre a kérdésre nem tudok válaszolni, majd kiderül. Közös dal biztos nem lesz, de ezt nyilván te is tudod… Molinó biztos lesz, az is biztos, hogy rossz lesz látni. De ettől Mou múltja még nem törölhető ki, nem felejthetjük el, hogy mit tett a szeretett klubjáért.

      • Posted 2016-05-21 22:40 0Likes
        by McDennis

        Ez mind így van, amit akkor lenyilatkozott. Én hiszek benne és többször is bebizonyította, hogy neki a Chelsea a szíve csücske.

        Ami ősszel történt azért a komplett csapat a felelős Kezdve Mourinhotól Abramovicson át a játékosokig. Valaki jobban valaki kevésbé. Mégis ki lett „meghurcolva” csupán? Mourinho. Urambocsánat neki is vannak érzései és ahogy a csapat elbánt vele, azok után teljesen normálisan érezheti úgy, hogy ő most visszavág és megmutatja hogy kár volt kirúgni egy rakat elkényeztetett, lelketlen, formán kívüli játékos miatt. Mert láthattuk, a csapat pont ugyanolyan szar volt Mourinho távozása után mint előtte. Annyi hogy akik részt vettek a megbuktatásában jobban odatették magukat, de ez még így is az értékelhetetlen kategória.

      • Posted 2016-05-21 22:42 0Likes
        by gorkaf78

        Ide is:

        Ha igazán szeretsz valamit/valakit, akkor ahhoz érzelmileg kötődsz, akkor is, ha bármilyen okból megszakad ez a kötelék. Az igazán nagy formátumú edzők/játékosok sosem akartak szeretett klubjuk ellen dolgozni. El tudtad volna pl. SAF-t képzelni nálunk? Vagy mondjuk Cruyff-ot a Realnál?

        Szerintem ez a tipikus zsoldos magatartás.

      • Posted 2016-05-21 22:46 0Likes
        by McDennis

        Szerintem meg ez egy egoista magatartása. Mourinho pedig az, annak a játékra levetített minden pozitívumával és negatívumával együtt. Engem nem lepett meg, hogy kinevezték. Tudtam, hogy ezt nem hagyja annyiban. Személy szerint én meg tudom érteni..

      • Posted 2016-05-21 22:53 0Likes
        by gorkaf78

        „Tudtam, hogy ezt nem hagyja annyiban.” Igen, igazad van. Ilyenek a piti, bosszúálló típusú emberek…

      • Posted 2016-05-21 22:54 0Likes
        by McDennis

        Ha itt tartunk, mivan azokkal a piti bosszúálló játékosokkal akik megbuktatták?

      • Posted 2016-05-21 22:57 0Likes
        by Endy919

        És szerinted miért buktatták meg ?

        Nem azért , mert elviselhetetlen volt a viselkedése velük ?

      • Posted 2016-05-21 22:58 0Likes
        by McDennis

        Ha meg szerinted olyan volt a viselkedése akkor örülnöd kellene, hogy most egy riválisnál rombolja le az öltözőt nem?

      • Posted 2016-05-21 23:00 0Likes
        by Endy919

        Nem nagyon tud érdekelni a riválisok öltözője és a hangulat benne .

        Én csak a Chelseavel törődök .

      • Posted 2016-05-21 22:59 0Likes
        by gorkaf78

        Nem érted azt, amit mondani akarok. Itt magasztosabb dolgoknak kellene lenni a háttérben, egy klub több dologból áll, mint játékosok, edzők, tulajdonosok, szurkolók. Kicsit olyan, mint egy vallás. Az ember pedig nem cseréli a ‘vallás’-át külső tényezők hatására. Te, mint szurkoló, nem leszel holnaptól MU drukker, nem?

        De hagyjuk, ha nem érted, amit mondani akarok, akkor felesleges a vita…

      • Posted 2016-05-21 23:02 0Likes
        by Blue One

        Helyén való amit írsz, annyi különbséggel, hogy ha nem edzőkről, hanem játékosokról beszélünk.

        Pont a mai világban kár hitvallásról beszélni, ez kőkemény üzlet.

        JT nem ment volna PL csapatba, mint ahogy Essien se tette. Totti se fog elmenni más olasz csapathoz. De ők játékosok és JT és Totti két évtizedet volt a csapatánál.

      • Posted 2016-05-21 23:02 0Likes
        by McDennis

        Értem én. Erre annyit tudok mondani, hogy nem volt ideje kialakulnia benne ennek a „vallásnak”, pedig szerintem most meg is volt a motivációja, hogy itt maradjon hosszú évekig, nem úgy mint első regnálásakor.

      • Posted 2016-05-21 22:56 0Likes
        by Blue One

        Lehet, hogy egy kis bizonyítási vágy van benne ( kibe nem lenne…), de biztos, hogy nem ez volt az elsődleges szempontja.

      • Posted 2016-05-21 22:58 0Likes
        by McDennis

        Nem ez volt. Sokan szerintem itt olvasták Patrick Barclay Mourinho-s könyvét. Abban van róla szó, hogy régóta szeretett volna MU menedzser lenni. Most ez kapóra jött és biztos vagyok benne ,hogy sokadik érvként ott volt az agyában az őszi megbuktatása is, amiért revansot vehet.

      • Posted 2016-05-22 02:46 0Likes
        by Blue One

        Az elsődleges célja az volt, hogy Angliában dolgozhasson, mert imádja az országot és a kultúrát. Arról nem beszélve, hogy bejárta már a világot és szeretett volna itt ragadni. Egy olyan bajnokságban, ahol nagy a verseny, amit ő nagyon szeret. Ehhez jön az is hozzá, hogy a családját sem akarta elköltöztetni, nagyon szeretnek ott élni. Bár nem olvastam a könyvet, de SAF miatt vonzó lehet számára a klub, azok után, hogy kirúgták. (Mert ugye előtte nemet mondott rá!). Mindezek hatására mondott igent, nah meg egy kis bizonyítási vágy is lehet benne, amit szerintem nem lehet felróni neki.

      • Posted 2016-05-21 22:48 0Likes
        by Blue One

        El tudtad volna képzelni, hogy az általad említett két embert a klubja megalázza, kirúgja?

      • Posted 2016-05-21 22:51 0Likes
        by gorkaf78

        Ha kirúgták volna mondjuk SAF-t szerinted hozzánk jött volna? Vagy elmegy a Manchester Cityhez? Vagy az Arsenalhoz?

      • Posted 2016-05-21 22:54 0Likes
        by Blue One

        A kérdésem pont arra akar rávilágítani, hogy velük ez nem történt meg, innentől kezdve fölösleges bármiről is beszélni. Ettől függetlenül feltehetően SAF nem jött volna el, de hozzáteszem , hogy ő sokkal több ideig volt ott menedzser, mint Mou nálnuk. Mou volt a mi SAF-unk, ha nem rúgjuk ki évtizedeket tölthetett volna itt.

      • Posted 2016-05-21 22:57 0Likes
        by Blue One

        Jah és még valami. Anno SAF Mou-t akarta utódjaként, de mondtam, hogy nem, mert idejön. Ennyit a lojalitásról…

      • Posted 2016-05-21 22:27 0Likes
        by Blue One

        Következő nagy téma lesz ez. Akármennyire is rossz lesz látni Mourinhot vörösben, valahogy nem tudok rá haragudni. Mi küldtük el, mi bántuk vele el szemét módon, vállalni kell a következményeket. Mondta korábban is, hogy nem akar elmenni Angliából. Ez akkor felesleges bebiztosításnak is tűnhetett, legalábbis nekem volt egy olyan érzésem, hogy csak ezért mondja. Ma ez valósággá válik.

        Bejárta az egész világot, itt szeret dolgozni. Miért várja el bárki is tőle, hogy ezért most n álljon munkába vagy menjen el a silány Seria A-ba stb.

      • Posted 2016-05-22 18:41 0Likes
        by Blue One

        „When someone joins a rival. The love story is over.”

        – Jose Mourinho in 2014.

        Mourinho-val akkor egyetértesz 🙂

        Cech óta tudom, hogy a kék mez csodát tesz. Segít elfogadni addig nem kedvelt játékosokat és legendának titulált játékost is közönyössé tud tenni. Valószínűleg ez lesz Mou-val is, hogy nagyon furán fog állni a mu-s cucc, de árulónak azért nem nevezném.

  • Posted 2016-05-21 22:21 0Likes
    by Blue One

    21st May 2008: United beat Chelsea in the Champions League Final.

    21st May 2016: Jose Mourinho joins Manchester United.

    Nem a mi napunk.

  • Posted 2016-05-21 22:33 0Likes
    by Blue One

    Érdekes ez a Mou hír időzítése. Sejthető volt, hogy ez lesz, de hogy minden hiteles forrás pont most hozza le, az biztos nem véletlen.

  • Posted 2016-05-21 22:44 0Likes
    by Endy919

    Nagyon nagyon kezdek kiábrádulni ebből a sportból. Azokról akiket istenként tiszteltem és bálványoztam , sorra derül ki , hogy gerinctelen alakok.

    • Posted 2016-05-22 08:28 0Likes
      by Sandic

      Pl. Villas Boas? 😀
      Amúgy nem róhatja fel neki senki, hogy a MU-hoz ment, ő maradt volna, de kirúgták. A karrier az első, nem pedig az, hogy a korábbi szurkolóid mit várnak el tőled…

    • Posted 2016-05-22 13:51 0Likes
      by Rammschein

      ez nem csak itt igaz… egyre többet derülnek ki a bundák, a csalások mindenhol, a gerinctelen húzások… ilyen (lett) az élet…

  • Posted 2016-05-21 23:02 0Likes
    by Lavid Duiz

    Számomra izgalmas ez a hír (José – MU). Itt lesz a PL-ben Guardiola is. Á, már most tűkön ülök. 🙂

    • Posted 2016-05-21 23:05 0Likes
      by Blue One

      Az viszont tényleg izgi lesz. 🙂 Remélem Mou jól elveri majd a kopaszt, ez mégis csak Anglia. 😀 TV-s pénzek eddig is dőltek, de ha ez így megy tovább, akkor valami brutális lesz a PL. Best league, no doubt.

      • Posted 2016-05-21 23:13 0Likes
        by Endy919

        A sok TV-s pénz teszi tönkre a ligát. Az lehet , hogy látványos liga , de a TV-s pénzeknek hála annyira felerősödtek a kis csapatok , hogy a nagy csapatok minden erejét felemészti a harc a bajnoki címért , így esélyük nincs a nemzetközi porondom bármiféle sikert is elérni .

        Itt nincsennek olyan meccsek , mint például a LaLigában vagy a Bundesben , hogy a giga csapatok probléma nélkül rápihenjenek a BL-re . Itt ha kiengedsz , még egy Sunderland is elharapja a torkodat.

      • Posted 2016-05-21 23:17 0Likes
        by Lavid Duiz

        Hát igen. Van benne valami, amit írsz.

      • Posted 2016-05-21 23:30 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ez igaz, de azzal nem feltetlen ertek egyet, hogy ez baj. Jobb egy olyan sotlan lika, mint a spanyol vagy nemet, francia?

      • Posted 2016-05-21 23:37 0Likes
        by Endy919

        Nem jobb . Írtam is , hogy nagyon látványos a PL , csak ott a hátránya , hogy esélytelenek az angol csapatok sikereket elérni európában. Valjuk be őszintén , hogy egy angol csapat sem ér a Real,Barca,Bayern trió bókájáig sem és az Atleti , Juve duó is kezd más szintet képviselni.

      • Posted 2016-05-22 11:34 0Likes
        by Zenzo

        ez butaság. Nem csak vereség nélkül lehet bajnoki címet nyerni még a PL-ben sem. Angliában több a kupa is, mégsem siránkozott senki, hogy jajj, nemááá. Nem hallottam a Chelsea részéről sem sosem, hogy beáldozzuk, netán a fiataloknak adjuk a ligakukát, hogy több időnk legyen a BL-re.

        Egyedül az FA-nek kellene kicsit elgondolkodni azon, hogy a BL fordulókban úgy alakítsa a bajnoki programot, hogy az a BL-ben résztvevő csapatokat segítse.

        De nézd meg a tényleg aránytalan laligalit. A bárka alig veszített pontot. Viszont nem csak a top4 csapatok ellen tette azt. Ott volt a Celta Vigo, a Sociedad, az Espanyol, a Depor… A Realnál is ott a Betis, a Malaga… és most tök mind1, hogy a Malaga végül hetedik lett, az általad példának hozott Sunderland meg majdnem kiesett, mert a különbség ugyanaz.. a Real 90, a Malaga meg még csak 50 pontot sem szerzett..

      • Posted 2016-05-22 11:50 0Likes
        by Endy919

        De itt nem feltétlenül a pontvesztésre célzok .
        Nyerni is lehet úgy egy kis csapat ellen , hogy az kivegyen az adott csapatból egy jó adag energiát . Meg itt a mentalitás is más . Spanyol honban ha vezet egy csapat 2:0ra , nagyon ritka , hogy a vesztésre álló fél még küzdjön , nem úgy mint itt , hogy kiengedsz 10-15 percre és kaptál kettőt .(Mi ebben jók vagyunk) És kezdődik a meccs előröl.

      • Posted 2016-05-22 11:57 0Likes
        by Zenzo

        nem nézek más ligás meccset, így ezt látatlanan elfogadom érvként, de ettől még tartom, hogy az angol csapatok nem csak ezért szenvednek hátrányt a nemzetközi porondon, és messze nem csak ezért képtelenek nyerni. Ez egy jó magyarázat utólag, de ennyi.

      • Posted 2016-05-22 13:50 0Likes
        by Rammschein

        Pont ezért sz-r számomra a spanyol bajnokság… van a 3 TOP, mögöttük meg szórakoznak egymással a többiek, illetve az európai kupákban… ha nem annak a 3-nak szurkolsz azért túl sok örömöd nem lehet a bajnokságban. 😀 A német ligában ez kevésbé érvényesül, ott egyedül a München-t kéne már lefogni…

        Na itt meg aztán semennyire nem érvényesül ez… lásd a sehonnan jött Leicester
        lett a bajnok, és a TOP10 is rohadt szoros… nem az, hogy garantált, hogy melyik 1 vagy 3 csapat lesz a bajnok…talán ezért sikeresek ők a BL-ben… mert tudnak pihenni, mi meg az erős bajnokságban nem, de ez elég szar kifogás nem? 😀

      • Posted 2016-05-22 17:06 0Likes
        by Zenzo

        ez azért nem igaz, nincs top3. TOP2 van, meg időnként oda lehet csapni 1-2 másik csapatot. Most az Atleti van ott, korábban sokáig a Sevilla-Valencia páros volt, sőt egy ideig ott ténfergett az EL környékén a Villareal is, bár igaz, ezekből a csapatokból max második hely szakadt ki – a matracosok már legalább bajnokok is lettek. Viszont az Atleti is csak 12/13-tól van ott a top3-ban.

  • Posted 2016-05-21 23:08 0Likes
    by McDennis

    Egyébként van még olyan naiv rajtam kívül aki hisz Mourinho 3. „eljövetelében”? 😀

    • Posted 2016-05-21 23:11 0Likes
      by Blue One

      Röviden: nem.

      Annyit hozzátennék, hogy szerintem eljönne akkor ha nem Abra lenne a tulaj. Mondjuk ezt mondta az első után is, de ezek után tuti nem lesz már, amíg az orosz a góré. Most, hogy elmegy a mu-hoz nincs is értelme erről beszélni, nem lesz aktuális egy ideig (ha egyáltalán az lesz bármikor is.)

    • Posted 2016-05-21 23:19 0Likes
      by Endy919

      Nem . Túl nagy hozzá az egója. Ugyanolyan ember mint Ibra , csak edző kiadásban. 2 év múlva nyer egy bajnokságot a MU-val , majd tovább áll.

    • Posted 2016-05-21 23:25 0Likes
      by DannyfromtheShed

      lol

    • Posted 2016-05-22 11:50 0Likes
      by Zenzo

      soha ne mondd, hogy soha.
      De erre nem tennék fel pénzt. Amíg Abramovics marad a tulaj, szerintem José nem lesz többet Chelsea edző.

  • Posted 2016-05-21 23:36 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Most azt hiszem édesebb lesz legyőzni a MU-t, mint valaha.

    • Posted 2016-05-21 23:40 0Likes
      by Endy919

      Vigyorogni fogok az biztos . Főleg az interview után , amikor José elmondja , hogy minden bíró ellene van és a győztes gólunkat érő 11es bizony nem volt szabályos.
      Várom.

      • Posted 2016-05-21 23:45 0Likes
        by Lavid Duiz

        Vajon fogjuk-e Josét szidni ezért? 🙂 Ki tudja? 🙂

      • Posted 2016-05-21 23:48 0Likes
        by Endy919

        Szerintem én csak röhögni fogok tudni rajta.

      • Posted 2016-05-22 11:48 0Likes
        by Zenzo

        én nem hiszem. Én magam biztos nem. És szvsz a Bridge-en is megkapja ugyanazt, amit Ranieri is.

      • Posted 2016-05-21 23:50 0Likes
        by myheartisblue

        Már ha képesek leszünk legyőzni őket… José rangadókon elég jó mutatói. Ellenünk meg biztosan nem akar majd veszíteni…

      • Posted 2016-05-21 23:53 0Likes
        by Endy919

        Beáll majd bekkelni szokás szerint és ráhajtanak az Xre .

      • Posted 2016-05-22 00:28 0Likes
        by kasata91

        Amennyire ismeri a csapatot JM, annyira lesz új terep Conténak. Már most parázok ha a rangadokra gondolok.

      • Posted 2016-05-22 12:08 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Kivancsi vok kiket vesznek a nyaron, de ha vedelmukon nem tudnak erositeni, nagyon nem epithet a bekkelos taktikara:)

      • Posted 2016-05-22 12:09 0Likes
        by Gabor1092

        Van pénzük dögivel, láttuk az utóbbi években, és szerintem JM-nek annyit adnak amennyit kér. Próbáljuk meg rásózni Falcaot meg Djilobodjit 😀

      • Posted 2016-05-22 12:46 0Likes
        by Endy919

        Falcao nem a miénk hálistennek.

      • Posted 2016-05-22 12:58 0Likes
        by Gabor1092

        tudom, de hátha megint megpróbálja visszahozni a formáját 😀

    • Posted 2016-05-22 11:47 0Likes
      by Zenzo

      és nehezebb is.

      • Posted 2016-05-22 11:58 0Likes
        by DannyfromtheShed

        LVG-a idoknek biztosan nehezebb lesz, SAF erwhoz kepest stem nem. Tovabb ott sem fog maradni sokkal, mint a realnal amugysem..

      • Posted 2016-05-22 12:01 0Likes
        by Zenzo

        ezt majd fordítsd le a mi nyelvünkre is 🙂

      • Posted 2016-05-22 12:14 0Likes
        by DannyfromtheShed

        nem ertek ezekhez a modern telefonokhoz 😀
        Idoknek=Időknél
        Erwhoz= Érához
        Stem=Szerintem

  • Posted 2016-05-21 23:53 0Likes
    by Endy919

    Ha már így alakult , Oscar-Mata csere ?

    • Posted 2016-05-22 00:01 0Likes
      by myheartisblue

      ´franctudja. Mata-ra sokan panaszkodnak, hogy körülményes és lassú illetve 29 éves lesz. Más valakire inkább.

      • Posted 2016-05-22 00:26 0Likes
        by kasata91

        Csatlakozom. Valahogy Matában nem érzem (az idén látott pár MU meccs) alapján azt a pengeséget és sebességet ami kiemelné őt akár csak ebből a vérszegény támadó játékból amit a united művel.
        Hiába csupa szív és alázatos játékos, már nem tudom még a jelenlegi romokban heverő gépezetben sem elképzelni.

      • Posted 2016-05-22 08:25 0Likes
        by Sandic

        Sokan Fabregasból sem nézték ki, aztán mégis fontos láncszem a gépezetben.

      • Posted 2016-05-22 08:24 0Likes
        by Sandic

        Szinte még gyerek volt mikor hozzánk került…. Na jó nem, de nem hittem volna, hogy már 29 lesz. ő sem futotta be azt a karriert amire számítani lehetett nála az első idénye után amit nálunk művelt.

      • Posted 2016-05-22 12:37 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Második szezonja 19 gól és 35 gólpassz volt 🙂 Nem futotta be a karriert inkább a balszerencsének köszönhette, mert José egy ilyen szezon után simán kidobta, mert nem védekezett egész meccsen és nem szántotta fel a pályát hátul. MUnál meg az LVG teljesen nem működő hátul tartjuk a labdát azt csak lesz valami taktikájában, a többi támadóbb játékossal együtt kuka szezont futhatott csak. Most meg itt van 29 évesen és megint kereshet új csapatot, igaz szerintem a Barcelonában vagy Bayernben még simán van benne egy nagy dobás, igaz már mostanra is MINDENT megnyert

      • Posted 2016-05-23 12:37 0Likes
        by Sandic

        Kivéve a PL-t, az még hiányzik neki is…

  • Posted 2016-05-22 10:45 0Likes
    by Gabor1092

    Na reméljük így leszáll rólunk az FA 😀
    Viccet félretéve nem lesz egyszerű dolga Mou-nak. A védelem szerintem pocsék, egyedül De Gea-nak köszönhető a kevés kapott gól, illetve van még bőven befoltozandó lyuk a MU keretében. Ibra szerintem oda megy, így valószínűleg kiszállnak a Lukakuért folyó versenyből, ami nekünk jól jöhet, bár nem tudom hogy tényleg akarjuk-e.
    Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem marha jó lesz a következő szezon, MU-Mou, City-Pep, Pool-Klopp, és Chelsea-Conte, valamint talán a csirkék is bele tudnak szólni, és akkor még a kisebb csapatokról nem is szólva, mint pl a WHU, Soton. Talán a nagy csapatok közül nekünk nincs egyedül nemzetközi szereplés, ami megkönnyítheti a helyzetünket a bajnokságért folyó harcban, ha Conte képes a saját képére formálni a keretet és a taktikát a rövid idő ellenére is. Viszont az Arsenal-Tottenham hármas előnnyel indul, nekik nem kellenek nagy változtatások, talán csak az ágyúsoknál, csak apró csiszolások, van egy összeszokott keretük.

    • Posted 2016-05-22 10:53 0Likes
      by Endy919

      A napokban nyilatkozta Ibra , hogy megkereste a MU , de ő csütörtökön nem focizik. :))

      • Posted 2016-05-22 10:55 0Likes
        by Gabor1092

        ó, erről lemaradtam 🙂
        Hát akkor nem tudom Anglián belül hová mehetne.
        Arsenalba kell még befejező csatár, talán oda, bár kérdés hogy jönne ki Wengerrel, City kilőve Pep miatt, esetleg mi, bár nálunk nem hiszem hogy sok játékpercet kapna, illetve BL nélkül szerintem esélytelen

      • Posted 2016-05-22 11:54 0Likes
        by Endy919

        Szerintem USA lesz belőle . Több helyen írták már.

      • Posted 2016-05-22 12:06 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Hahahahaha akkor johet hozzank, mi csutortokon (SE) focizunk

    • Posted 2016-05-22 11:38 0Likes
      by Zenzo

      „Viszont az Arsenal-Tottenham hármas előnnyel indul”
      Hármas? :)))

      Az Arsenaltól ezek után pláne nem kéne tartani senkinek sem, amíg ki nem rakják Wenger apót. Ha ebben az idényben nem voltak képesek bajnokok lenni, mint ahogy nem voltak, ezzel a felállással sosem lesznek azok.

      • Posted 2016-05-22 11:55 0Likes
        by Gabor1092

        Jól van na, nem tudom kit akartam harmadiknak 🙂

        Szerintem ha szereznek egy megfelelő befejező csatárt, és 1-2 komolyabb igazolás, akkor simán meg van az esélyük még Wengerrel is. Bár tény hogy az öreg nem arról híres hogy szeret költekezni.

      • Posted 2016-05-22 12:00 0Likes
        by Zenzo

        nem az öreg, hanem az ágyúsok.

        Egyszerűen eddig sem lehetett komolyan venni őket, de a szezonban tarolniuk kellett volna, ehhez képest a második hely is alig és épphogy jött össze, egy olyan szezonban, ahol simán nyerniük kellett volna, egy Leicester futott be előttük, 10 pont fórral, arról nem is beszélve, hogy akárki is akárhányan is végeznek előttük, 71 kibaszott pontra voltak képesek a 114-ből.

      • Posted 2016-05-22 18:05 0Likes
        by Sandic

        Az Arsenal kezd jó csapat lenni, most leigazolták németből ezt Xhaka gyereket is. Ha találnának egy értelmes csatárt a francia helyett és egy jó védőt(na meg mondjuk Sánchez is maradna náluk), akkor simán bajnok esélyesek lennének ők is.

      • Posted 2016-05-22 18:18 0Likes
        by Endy919

        „Ha találnának egy értelmes csatárt a francia helyett”
        -stabilan 20 gólos csatár , náluk nem azon a poszton van a baj. A keretük az éven sem volt rossz , ott a vén pedofilt kell kivágni , mert ő a fék.
        Xhaka meg nem rossz középpályás , csak ritka nagy favágó.

      • Posted 2016-05-22 18:22 0Likes
        by Zenzo

        így van, (amióta nem kell a francia általános iskolák felső osztályából mazsolázgatni, főleg), nem a kerettel van a gond, hanem Wengivel és a teamjével. Főleg az erőnléti résszel. Az Arsenal sokkal-sokkal többet érne el, 10 éve akármelyik szezonban, ha a keret 40-70%-a nem dőlne ki vagy fél szezonra, vagy havonta 2 hétre.

      • Posted 2016-05-23 10:21 0Likes
        by Sandic

        Azért ő nincs egy szinten Agüero-val vagy egy jó Costával. Kis csapatok ellen megy neki a játék, de az igazán komoly meccseken általában el van tűnve. Már egy Ibra is rohadt sokat lendítene rajtuk.
        Wenger meg mégiscsak nyert már bajnokságot ráadásul veretlenül egy jóféle Henry-val, na egy hasonló szintű csatár kellene nekik most is.

    • Posted 2016-05-22 11:40 0Likes
      by emazohun

      A Tottenhamet én jövőre az egyik fő bajnokesélyesnek tartom
      Klopp Poolja is összeállhat jövőre,ráadásul ha jól emlékszem,nem is lesz EL nekik
      Soha ennyi esélyes csapat nem volt a top4-ért,kíváncsian várom a következő szezont

      • Posted 2016-05-22 11:46 0Likes
        by Zenzo

        adom. A Spurs jelenleg talán a leginkább bajnokesélyes – sajnálatos módon. Remélem meg is rogyasztja a lábakat ez a teher.

        „Soha ennyi esélyes csapat nem volt a top4-ért”
        Ezt kibővíteném a top10-re. Idén (a szezonban) is láttuk, hogy egy Watford v CP is milyen menetekre képes, nem beszélve a Soton-WHU, stb megerősödéséről. Jó buli lesz. Remélem mi jobban élvezzük majd, mint a most lezárultat 🙂

  • Posted 2016-05-22 11:43 0Likes
    by Zenzo

    A MU játéka és stílusa fekszik Josénak, viszont nagyon régóta volt ennyire hitvány kerete, mint most, kíváncsi vagyok, mire mennek egymással. Ez a ManU-JM frigy elég jónak néz ki az ördögösök szempontjából, és Joséban simán benne van, hogy 2 éven belül pár jó igazolással ebből a csapatból is bajnokot csinál. De azért ott van a ‘de’, mert azt is el tudom képzelni, hogy nem vállnak be / nem tudnak hozni jó igazolásokat, és megmarad a MU ugyanezen a szinten, ahová mojzival és lajossal jutott.

    • Posted 2016-05-22 11:53 0Likes
      by Endy919

      Én biztosra veszem , hogy nyer velük bajnoki címet , de abban is biztos vagyok , hogy nem ő lesz a MU új SAF-ja . Ez is egy rövid házasság lesz , ami szerintem 3 nagyon max 4 év múlva véget ér.

      • Posted 2016-05-22 12:04 0Likes
        by Zenzo

        hát, ha már itt tartunk, amíg a foci gyökeresen meg nem változik, addig itt már soha, senki nem lesz a „MU SAF-ja”. Azokat az edzőket is vadászni kell lassan a top bajnokságokban, akik legalább 5 évet képesek lehúzni egy székben, legyen szó kis v nagy csapatokról. Szóval ezzel nem mondtál nagyot 🙂

    • Posted 2016-05-22 11:59 0Likes
      by myheartisblue

      JM megmutatja majd, hogy mit rontottak el a CFC-nél, hogy nem bíztak benne. És ehhez a lehető legnagyobb motivációja párosul majd.

      • Posted 2016-05-22 12:00 0Likes
        by Endy919

        Nagy akarásnak nehogy nyögés legyen a vége.

    • Posted 2016-05-22 12:04 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Melyik MU stilusra gondolsz? SAFera vagy A stilustalan LVGre? Nem sok kozos van bennuk.

      Ezen tul Jose sosem ihazodik a csapat stilusahoz, hanem maga stilusat erolteti ra. Meg a realbol is vedekezos kontras Intert/Chelseat faragott

    • Posted 2016-05-22 14:09 0Likes
      by Lavid Duiz

      Lesz ott 2, legfeljebb 3 jó éve, aztán ott is csomagolhat. 🙁 José, sajnos, nálam csak egy 2-3 szezonos mánáger, annak ellenére, hogy egy nagy fazonnak tartom.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com