(Római) számok nyelvén

A Bajnokok Ligája csoportkörének negyedik játéknapján Rómába látogatunk, egy esetleges győzelemmel pedig az utolsó két forduló eredményétől függetlenül biztosíthatjuk helyünket a legjobb tizenhat között. Nézzük, mit mondanak a számok, avagy érdekességek, statisztikák az esti mérkőzéssel kapcsolatban.

Jelenleg két pont az előnyünk a C-jelű kvartett élén a második Róma és öt a harmadik Atlético Madrid előtt, így ha három ponttal távozunk az örök városból, azzal a tudattal szállhatnak fel a játékosok a Londonba tartó gépre, hogy 2018. tavaszán biztosan érdekeltek leszünk a BL egyenes kieséses szakaszában.

Olasz riválisunk nincs rossz formában, legutóbbi 14 meccséből 10-et megnyert, 2 vereség és 2 döntetlen mellett, utóbbiak közül egyet éppen két héttel ezelőtt a Stamford Bridge-en ért el. A Bajnokok Ligájában már nem ilyen rózsás a helyzet, főleg nem otthon; az Olimpiai Stadionban a közelmúlt 8 találkozójából – a selejtezőket is beleértve – mindössze egy győzelmet számlálnak, emellett három iksz és négy kudarc áll a nevük mellett.

Igaz ami igaz, nekünk sem annyira megy Olaszországban, utolsó három meccsünket elveszítettük Itáliában, legutóbbi győzelmünket pedig 2003-ban arattuk, méghozzá mai ellenfelünk legnagyobb riválisa, a Lazio ellen (0-4).

Idegenben viszont jól megy, minden sorozatot figyelembe véve nyolcból hét meccset nyertünk vendégként. A főpróba mindkét gárdának hasonlóra sikerült, mi a Bournemouth ellen nyertünk 1-0-ra, a Roma a Bolognát verte hasonló különbséggel.

Hazard remek formában, bízzunk benne, hogy ezúttal is góllal, gólokkal jelentkezik

Keretünkben ellenfélként már több játékos szerepelt a Farkasok ellen, Zappacosta, Morata és Marcos Alonso is, utóbbi például egy El meccsen két és fél évvel ezelőtt gólt is lőtt a Fiorentina színeiben, amikor a lilák 3-0-ra nyertek az Olimpicóban.

Ha már a spanyolnál tartunk, amennyiben ma lehetőséget kap, úgy 50. mérkőzésén szerepelhet a Chelsea-ben. A hírek szerint az eddig sérüléssel bajlódó N’Golo Kanté is elutazott Rómába, ha kezdő lesz, úgy az neki is az 50. alkalmat jelenti majd.

A találkozót svéd játékvezetők irányítják majd, Jonas Eriksson vezérletével.A bíró személye szintén jó jel számunkra, eddig ötször vezetett nekünk, melyből kétszer játszottunk döntetlent, háromszor pedig nyertünk, például 2009-ben Portóban, valamint 2014-ben a Schalke otthonában.

470 Comments

  • Posted 2017-11-01 22:09 0Likes
    by adam10

    Spurs – már bocsánat – de példaértékű amit csinálnak. Épp bucira verik az utóbbi években agyon ajnározott realt egy jóval szerényebb képességű kerettel. Nagyon szomorú vagyok az elmúlt néhány eredményünk miatt. 🙁

  • Posted 2017-11-02 18:35 0Likes
    by Hazard
  • Posted 2017-11-02 19:11 0Likes
    by kormolar

    am azon gondolkodtam h nem lehet e h a csapatnak Steve Bruce is hiányzik…mert azért ő egy nagy hiányzó/távozó, akiről azért kevés szó esik amikor a csapat rosszabb formát mutat

  • Posted 2017-11-02 19:19 0Likes
    by Sandic

    Amolyan pletyka szintű dolgok:

    Elvileg érdeklődünk Immobile után, akár már januárban megpróbálnánk megszerezni. Természetesen kacsa szagú, most vettünk egy rekord igazolású csatárt a nyáron, nyilván logikátlan lenne ezt megfejelni még egyel, még akkor is, ha Bats-szal nem számolnak komolyan.

    Másik: Elvileg Heynkes nem tart igényt Vidalra, télen távozhat. Nem boronálnak vele össze minket, elsősorban a Milant mondogatják vele kapcsolatban, de lehet el lehetne gondolkodni rajta, ha már Fabregasnak nem adna senki sem több lehetőséget a középpályán.

    • Posted 2017-11-02 19:45 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      „ha már Fabregasnak nem adna senki sem több lehetőséget a középpályán.”
      Csak 3-4-3-ban semmiképp, Fabre helyesen használva még mindig egy top játékos, de a jelenlegi formációra látványosan alkalmatlan.

      • Posted 2017-11-02 21:22 0Likes
        by Sandic

        Az a baj, hogy a legtöbb formációhoz már kell btb. 4-2-3-1-re meg nem hiszem, hogy visszatérünk egy darabig, oda talán beférne.

      • Posted 2017-11-03 14:39 0Likes
        by Hazard

        352-ben még hasznát vehetnék papíron. Két vízhordóval körülötte nem lenne annyira veszélyes őt játszatni. A mostani formáját elnénézve viszont semmilyen formációban nem játszatnám. Semmit nem tesz hozzá a támadáshoz.

    • Posted 2017-11-02 21:39 0Likes
      by Endy919

      Vidalt nagyon adnám , vele a 3-5-2 is atom lenne , csak már egy picit öreg . De 1-2 év még mindenképp van benne. Viszont nagyon nem élném bele magam , hogy Jupp nagytakarítasba fog , mivel csak a szezon végéig tért vissza.

      Immobile pedig tipikus digó csatár , aki csak a Serie A-ban képes focizni. Akkor már inkább Vardy.

      • Posted 2017-11-03 13:08 0Likes
        by Milan

        Vidalt nem hiszem,hogy leigazolják hiszen alkohol problémái vannak.

    • Posted 2017-11-02 21:34 0Likes
      by Endy919

      és mennyire igaz !!

      de sajnos már rég írtam így 🙁

      • Posted 2017-11-02 22:34 0Likes
        by Blotunga

        Viszont a játék képét elnézve lehet, hogy visszatérnek az ehhez hasonló írásaid! :))

  • Posted 2017-11-03 08:32 0Likes
    by Milan

    A Marca információi szerint a Premier League-ben szereplő Chelsea a szezon végén meneszti Antonio Conte menedzsert.

    „Nem valószínű, hogy 2018–2019-ben is Conte lesz a Chelsea trénere” – olvasható a Marca cikkében.
    Mint a portál írja, annak ellenére, hogy az olasz szakember az első idényében bajnoki címet nyert a csapattal, a játékosaival való összetűzései, valamint a jelenlegi évadban tapasztalt gyengébb eredmények miatt szinte biztos, hogy távozni kényszerül a Chelsea kispadjáról – a Marca megjegyzi, a Conte és Diego Costa között kialakult balhé kifejezetten rosszat tett a menedzsernek.
    Ahogy az olvasható, Roman Abramovics, a Chelsea tulajdonosa már meghozta a döntést: a 2017–2018-as bajnokság végén meneszti Antonio Contét!
    A hírek szerint Abramovics és Conte között korábban sem volt felhőtlen a viszony, tulajdonképpen alig kommunikáltak egymással, és az utóbbi időben annyira megromlott a felek között a kapcsolat, hogy a 48 éves edző José Mourinho és Carlo Ancelotti sorsára jut, s idő előtt távozni kényszerül a „kékektől”.

  • Posted 2017-11-03 15:24 0Likes
    by Lavid Duiz

    Lentebb azzal viccelődtünk, hogy Conte-t már csak azért sem rúghatják ki, mert azelőtt még Abrának el kell látogatnia Cobham-be. Nos, Abra nemrég ott járt… 🙂
    http://www.chelsea-news.co/2017/11/antonio-conte-explains-roman-abramovichs-presence-chelsea-training-ground/

    • Posted 2017-11-03 16:08 0Likes
      by ktomi93

      :DD
      Viszont ez még a múlt héten történt, még egyszer el kell mennie szerintem 😀 Illetve ahogy a cikk írja, tavaly ilyenkor indult meg a szárnyalás, szóval hajrá 😀

  • Posted 2017-11-03 17:05 0Likes
    by Zenzo

    Röviden: Kanté talán játszik, Mózi nem, Cahill igen. Kb ennyi volt a sajtóhülyítés lényege. A többi csak duma. Bár a Rómás részben vannak kifejezetten aranyos pontok, mondjuk:
    „We played a really good first half and we were 2-0 down, but I was more worried in the match against them at Stamford Bridge when we were winning 2-1 because we didn’t have control of the game.”
    Hát, itt azért megkérném Contét egy kifejtős válaszra, mert ez így nagyon meredek :)))

    • Posted 2017-11-03 18:11 0Likes
      by Lavid Duiz

      Furcsa, valóban.

      • Posted 2017-11-03 18:33 0Likes
        by Zenzo

        furcsa?? 😀 Nálam már az elején volt egy meltdown, a „We played a really good first half and we were 2-0 down” – hát wtf. Ha égsz kettő nullára, akkor nem játszhatsz jó félidőt, pláne nem really good. Ilyeneket max Wengi nyilatkozott régen, csak ő beleszőtte, hogy kvalityi, meg performansz.

    • Posted 2017-11-03 18:22 0Likes
      by ktomi93

      A szokásos hülye vasárnapi kezdés miatt nem fogom tudni nézni, pedig szerintem sírni fog a MU a meccs végén. Valahogy megint bizakodok 😀

      • Posted 2017-11-03 23:22 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Ne is mond, próbálom még szervezni, de valószínűleg úton leszek én is. Egyébként én sem érzem esélytelenebbnek a csapatunk, de az tuti, hogy egy nézhetetlen hulladék meccs lesz, amit mégis mindenképp nézni akarok!

  • Posted 2017-11-03 18:11 0Likes
    by Lavid Duiz

    Itt ki is van mondva, amit már pedzegettünk:
    Fabregas: „A Bajnokok Ligája túl sok energiát vesz el tőlünk. Tavaly egy hét állt rendelkezésünkre, hogy felkészüljünk egy meccsre, és hatásosak volt Conte edzései. A stílusa tipikusan olaszos, sokat kell futnunk, és kipihenni magunkat a találkozókra. Ez most szinte lehetetlen, mert három naponta játszunk, és pihentek kell legyünk a hétvégére. ” (MChSzK)

    • Posted 2017-11-03 18:18 0Likes
      by Zenzo

      Szeeeegény elit futballisták, kihagytak egy évet a BL-ben, és most meglepi őket, hogy ismét van hétközi meccs. Derosszlehet. Én hülye még azt hiszem mindig, hogy erre szerződtek.

      • Posted 2017-11-03 18:20 0Likes
        by ktomi93

        És még pénzt sem kapnak érte 😀

      • Posted 2017-11-03 18:29 0Likes
        by Zenzo

        de most komolyan, egy Fabregas is, aki a 13. szezonját tapossa a BL-ben, az hogy nyilatkozhat ilyet? Vagy az előző 12 szezonban, amikor a BL-ben játszott, az nem fájt? Többetterhelés, persze, hogy az, de azért ők az elit, meg azért keresnek annyit hetente, mint én 240 év alatt, hogy és mert ezt vállalják. Mintha az éjjeli őr rinyálna, hogy mindig este kell dolgozni, pedig ő mindig álmos ilyenkor… 😐

      • Posted 2017-11-03 18:36 0Likes
        by ktomi93

        de eddig nem volt ilyen kemény edzés 😀
        ha valamelyik a szezon végén mondja ezt, akkor azt mondom oké, de így november elején azért ez picit erős, szezon végére meg fog halni mind

      • Posted 2017-11-03 20:00 0Likes
        by Blotunga

        Nyugi Zenzo. Szerintem itt elsősorban nem a BL okozta többletterheléssel van gondja, hanem az edzésekkel. Gyakorlatilag azt mondja, hogy ugyanazokat a főleg fizikális edzéseket tolják mint tavaly, csak most fele annyi idő van regenerálódni. És ebben azért van ráció, hiába, hogy még csak November eleje van…

      • Posted 2017-11-03 20:15 0Likes
        by Endy919

        Nyilván van benne valami , főleg hogy egymás után jönnek az egyforma izomsérülések .

      • Posted 2017-11-03 20:17 0Likes
        by Blotunga

        Hát igen, azok a fránya sérülések, amik nagyon nem jellemezték a csapatot. És mivel az orvosi stáb nem lett lecserélve, akkor gyanítom, hogy egyéb változott…

      • Posted 2017-11-03 21:59 0Likes
        by Zenzo

        mondjuk ez nem igaz, egyedül Biosca maradt, a fitness coachokat, team dokikat mind lecserélték Conte embereire, egyedül Chris Jones tudott még bekerülni ebbe a körbe.

      • Posted 2017-11-03 22:23 0Likes
        by Blotunga

        Akkor bocsi, rosszul emlékeztem. Viszont a sérülések igenis lehetnek a nem megfelelő edzésmódszer+intenzitás velejárói. Tény, hogy Baka és Drinki sérülten jött, Hazard meg a bokája miatt volt gondban, de gondja volt már Luiznak, Kanténak, Pedronak, Mosesnek, Moratának is. És látszik a csapaton, hogy nem friss, holott most kellene kb a csúcsformához közelíteni, ha már az előszezon elmaradt. Az edzések milyenségének firtatása meg adja magát, mert az utóbbi időben elég sok szó, vagy inkább pletyka látott napvilágot azzal kapcsolatosan.

      • Posted 2017-11-03 22:38 0Likes
        by Zenzo

        „Viszont a sérülések igenis lehetnek a nem megfelelő edzésmódszer+intenzitás velejárói”
        Lehetnek, igen, nem is mondtam, hogy nem. Onnan indultunk, hogy azért vagyunk szarok, merthogy hát jajj, többletterhelés, fujj. Azt már ti vittétek el abba az irányba, hogy mert még sérülések. Én erre azt írtam, hogy nem mondom, hogy nem így van, csak azt, hogy ez max találgatás, mert semmi-nulla-zéró adatunk van arra nézvést, hogy ezek a spílerek melyik edző alatt, melyik szezonban mennyire fizikális edzéseket hajtottak végre. Írtam fentebb is, hogy max Kanté és Mózi jöhet egyébként is szóba, az, hogy DL-nek tört v zúzódott a karja, meg, hogy szétrúgták a térdét, nem edzéshiba, ahogyan az sem, hogy Pedrot az Arsenal két meccsen kétszer törte rommá.

        „Az edzések milyenségének firtatása meg adja magát, mert az utóbbi időben elég sok szó, vagy inkább pletyka látott napvilágot azzal kapcsolatosan.”
        Lehet én csalódtam már túlzottan az újságírás szentségében, de ez nekem semmire sem ad okot, hogy miről, hol, mennyit írnak. Rossz irányba vinné el a beszélgetést, így tényleg csak példaként vedd, de itthon is elég sok a sorosozás meg migrácsozás, mégsem gondolom azt, amit mindenáron próbálnak beleverni az emberekbe a narancsbérenc médiagépezetek. Szarok vagyunk, és ennek lehet részben oka a nem megfelelő edzéskoncepció is, de erre mutogatni szerintem elég komoly blődség, mert ez többnyire szemmel láthatóan taktikai felkészületlenség, ebből fakadó tanácstalanság, a top játékosaink leolvadása meccsekre, és a védelmi bakik összessége. Nyilván Fabregas nem fogja lenyilatkozni, hogy azért van, mert nem tud védekezni, de ettől még rohadtul azért, és kevésbé sem azért nem éri utol az emberét, mert túlfuttatták edzésen 😉 fáj Kanté kiesése? Igen, de ettől még Azpinak nem kéne megenni egy Kolarov szintű figura minden egyes megmozdulását, DL-nek illene átvennie egy labdát, Rüdinek meg végiggondolni, hogy mit csinál, mert ezek csak a Roma elleni két meccsünkbe kerültek, vastagon.

      • Posted 2017-11-03 22:52 0Likes
        by Blotunga

        Adom amit írsz! De akkor már javítalak: onnan indultunk, hogy többletterhelés, amit te a BL-re értettél, Fabregas nyilatkozata meg az volt, hogy az edzések miatt nem tudnak regenerálódni. Ettől függetlenül a csapat tényleg fejben is fáradtnak tűnik, nem csak fizikálisan. Na de vigyük tovább a gondolatot: fizikálisan mondjuk elfogadható szinten van a csapat, szellemileg már inkább elfogadhatatlan, taktikailag meg úgy érzem, hogy méginkább. Tudom, hogy az egyenlet nagyobb része számunkra ismeretlen, de így laikusként te ezt az edzésekre vezetnéd vissza, vagy valami egyébre?

      • Posted 2017-11-03 23:15 0Likes
        by Zenzo

        „De akkor már javítalak: onnan indultunk, hogy többletterhelés, amit te a BL-re értettél,”
        ÉN? :))) idézem fentről, amire reflektáltam
        >>> „Fabregas: „A Bajnokok Ligája túl sok energiát vesz el tőlünk”

        „szellemileg már inkább elfogadhatatlan, taktikailag meg úgy érzem, hogy méginkább. Tudom, hogy az egyenlet nagyobb része számunkra ismeretlen, de így laikusként te ezt az edzésekre vezetnéd vissza, vagy valami egyébre?”
        Egyrészt az edzésekre, de nem arra, hogy túl sok benne az erőnlét, hanem arra, hogy Conte nem tudott megújulni, és egyre inkább kijön az, amit már a Juvésok is mondtak, mikor szóba került, hogy jön: Conte egy fasza edző, de csapatszinten ő olyan, mint honfitársa, Ranieri: egy olyan edző, aki képes eljuttatni a csapatot A-ból B-be. De nem olyan, aki képes aztán B-ből C-be. És ezt arra értem, hogy anno azért is mondtam már akkor is, hogy nekünk akkor Conte kellett, amikor jött, amikor még kb mindenki lehülyézett ezért, mert akkor a csapatnak proaktív taktika kellett, és Conte és a háromvédős rendszere az volt, és így is lett. Viszont a foci és a PL lereagálta ezt mára, olyannyira, hogy egy Woy és egy nyeretlen CP is simán megfogta a Chelseat, de Dyche Burnley-je is ugyebár, stb. Persze megvolt ez már az előző szezon végén is, csak akkor is a fáradtság, később a megnyert PL számlájára írtuk. Viszont hogy az edzésekre vezetem-e vissza? Igen, részben, mert a taktikai felkészülés az edzés része. Az pedig, hogy ebben nem léptünk előre, Conte és edzésmódszereinek hiányának hibája, igen.

        Másrészt viszont, ez a játékosok pszichológiai felkészültsége is. Az évek során korábban sokszor írtam már erről, és részben ennek a számlájára írom, ami pedig legkevésbé sem azért van, mert a sok fizikai edzésből nem tudnak regenerálódni. A játékosok tompák, jóllakottak, akarathiányosak, kedvtelenek. Az éhséget persze nehéz fenntartani, és azon is lamentálhatunk, hogy ez kinek a feladata és felelőssége, de ahogy a mondás tartja, ha fejben nem vagy kész a győzelemre, már a csata előtt elvesztetted a harcot. És idén, ha az eddig mutatott szar forma, és a két évvel ezelőtti idény réme fel nem ébreszti lassan a srácokat ebből a szendergésből, akkor idén nem nyerünk semmit. És nem azért, mert szűk a keret (pedig az), vagy mert sok a sérült (pedig az), hanem, mert aki ép és egészséges, az nem hiszi el, hogy győzhetünk.

      • Posted 2017-11-03 23:23 0Likes
        by Blotunga

        Én meg erre reflektáltam, mert itt fejti ki bővebben: Tavaly egy hét állt rendelkezésünkre, hogy felkészüljünk egy meccsre, és hatásosak volt Conte edzései. A stílusa tipikusan olaszos, sokat kell futnunk, és kipihenni magunkat a találkozókra. Ez most szinte lehetetlen, mert három naponta játszunk, és pihentek kell legyünk a hétvégére.
        Biztos, hogy bejött a BL, de az edzéseknek kell ezt megoldaniuk és pont, hogy nem ellehetetleníteni!

      • Posted 2017-11-03 23:35 0Likes
        by Zenzo

        Ellehetetleníteni? Most komolyan tudod venni bármilyen szinten is, hogy a Roma azért sz*patott le oda-vissza, mert fáradtak voltak a lábak? Vagy a Burnely, vagy a CP, satöbbi? Ott egy halom fitnesz coach, meg Conte maga, komoly játékospályafutással a háta mögött. Ééén ezt valahogy nem tudom megenni, hogy ez lehet a fő ok. Ismétlem, nem mondom, hogy nincs köze hozzá, de hogy ez lehetetlenítené el a sikerünket, arra határozottan tudom azt mondani, hogy bullshit. Sok ponton támadható Conte és az e szezonbeli Chelseaje, de ez nem pont az az én véleményem szerint. Támadható a nyár, támadható a taktika, a felkészületlenség, de a kemény edzések… hát, nem tudom na, én ezt nem tudom bevenni. Lehet nincs igazam, de az én agyam ezt nem tudja belelátni.

      • Posted 2017-11-03 23:54 0Likes
        by Blotunga

        De pont, hogy nem csak lábak voltak fáradtak, hanem a fejek is. Én boncolgatnám még a témát. Conte is nyilatkozta, hogy szerinte kevés az idő a taktikai felkészítésekre. Tehát akkor ott máris hibázik valami. Én a Fabre nyilatkozatból(mivel most az van kéznél) arra jutok, hogy az edzések nem nagyon változtak tavalyhoz képest és ráadásul eléggé fizikálisak. Szerintem a fizikai többletterhelés miatt szellemileg is fáradtabbak a játékosok és akkor még jön az effektív idő a taktikai elemzésekre és a felkészítésre. Mint fentebb is írtam, sok az ismeretlen a számunkra, de ezek a dolgok nagyon szoros összefüggésben vannak. És lehet, hogy itt jön a hátulütője a work-work-worknak, ha az túlzottan egy irányra koncentrál…

      • Posted 2017-11-04 00:36 0Likes
        by Endy919

        Akkor viszont az egyik sorozatot dobni kell , minnél előbb , mert 15 emberrel ezt nem lehet efektíven végig vinni két (három-négy) fronton. Ha rajtam múlik , akkor BL kuka és célba venni a PL dobogót illetve már az FA Cup is hiányzik nekem , a B csapattal tovább vinni a Carabaot és lesz ami lesz.

        Ha nyáron valóban sikerülne bővíteni a keretet és nem csak a távozókat pótolnánk , akkor majd nekiugorhatunk a BL-nek. Addig fölösleges nagy erőket mozgósítani , mert nagy valószínüséggel csak két szék közé pottyannánk.

      • Posted 2017-11-04 01:55 0Likes
        by ktomi93

        Szerintem annyira nem állunk rosszul mint sokan gondolják. Az egyértelmű, hogy most nincs meg a forma, de ha hozzuk a BL továbbjutást meg a bajnokságban mondjuk nem szakadunk le ennél sokkal jobban, pl top4-ben maradunk akkor azt mondom hogy oké. Ezáltal, hogy most nincs meg a forma, reménykedek abban, hogy a fontosabb szakaszra van időzítve pl BL kieséses szakasz vagy valami hasonló. Valóban tré a játék meg úgy az egész szitu, de semmiképp sem szabad kardba dőlni, mert bőven van még visszaút.

      • Posted 2017-11-04 08:58 0Likes
        by Zenzo

        „De pont, hogy nem csak lábak voltak fáradtak, hanem a fejek is.”
        Ja, csak a kettő nem függ össze. Lehetsz fáradt fizikálisan (tapasztalatom szerint ez a jobbik, mert könnyebben kipihenhető), és lehetsz fáradt agyban – ez viszont korántsem annak köszönhető, hogy mennyi fizikai munkát végzel.

        „Conte is nyilatkozta, hogy szerinte kevés az idő a taktikai felkészítésekre.”
        És visszatérünk oda, hogy most akkor komolyan meglep a Chelseanél mindenkit, hogy ha BL résztvevő top csapat vagy, akkor vannak hétközi meccsek is??

        „Szerintem a fizikai többletterhelés miatt szellemileg is fáradtabbak a játékosok”
        Utalva az első bekezdésemre, nem, ez nem így működik. Szellemileg szellemi munkától fáradsz el, ez azért elég nyilvánvaló.

        „És lehet, hogy itt jön a hátulütője a work-work-worknak, ha az túlzottan egy irányra koncentrál…”
        Itt mondjuk nem csak a sok ismeretlen játszik kézre, hanem Conte angolja is, ami egyre jobb, de még mindig elég ködös – a ‘work’ az nem kifejezetten fizikai edzést jelent… amúgy az edző dolga megtalálni az aranymetszetet a fizikai, taktikai és játékos felkészülés közt. Sohasem jó, ha túlzottan egy irányba mész el, fact. És, mint írtam, hajlok én is arra, hogy Conte ezt nem menedzseli jól, mert taktikailag nem vagyunk felkészültek.

      • Posted 2017-11-03 22:10 0Likes
        by Zenzo

        Például? Mi az a rengeteg sérülés, ami az edzések miatt lehet? Sok sérülésünk van most, igen, de ebből Pedro, Hazard, Drinkwater, Baka bőven nem lehet emiatt. DL ugyancsak. Fab meg le sem sérült. Moratat esetleg rá lehetne írni, de ő meg járt olaszban, edzett olaszban, játszott a BL-ben olaszokkal – bár Contéval nem, de érted. Szóval ez eléggé belemagyarázós azért. Kantét és Mózit lehet ide venni, de előbbi másfél, utóbbi 1 meccset tolt le a BL-ben, ha ebbe belesérülnek, pont két ilyen izomfeka, akkor Conte őket vagy külön futtatta, vagy akkor tényleg a fél csapatnak ki kellett volna dőlnie.

      • Posted 2017-11-04 21:15 0Likes
        by Hazard

        Pont a sérülések mutatják, hogy valami nincs rendben. Kante, Moses, Luiz is úgy van összetákolva a meccsekre, Morata is megsérült. A spanyol ráadásul eddig ahhoz volt szokva, hogy meccsenként jó ha 20 percet játszik, most meg hétről hétre kezdő méghozzá a PL-ben… Az orvosi stábra egy rossz szavunk sem lehet, az egyik legjobb ha nem a legjobb a bajnokságban. Ha ők sem tudnak már mit kezdeni, akkor azért elég nagy terhelésnek lehetnek kitéve.

      • Posted 2017-11-03 22:02 0Likes
        by Zenzo

        nem mondom, hogy nem így van, de mivel erre semmi bizonyíték nincs, ez max találgatás.

      • Posted 2017-11-03 20:29 0Likes
        by Petikee Sipos

        Én is baromira meglepődöm, mivel 2008-2012 között is volt többletterhelés. Érdekes módon akkor senki sem sírt emiatt.

      • Posted 2017-11-04 01:17 0Likes
        by BlueCech01

        Szvsz ez egy Contét bíráló nem is annyira burkolt kritika. Nem az a gond, hogy a BL-ben vagyunk, hanem hogy Conte edzési módszere ezzel sehogy nem összeegyeztethető. Ebben akár lehet is valami, ötletem sincs mit csinál máshogy mint mondjuk Allegri vagy Ancelotti, de eddig Conte elég soványul tolja a BL-ben.
        Mindenesetre Fabre ezt megtarthatta volna magának, rohadt destruktívak ezek a kijelentések a sajtóban.

      • Posted 2017-11-04 09:10 0Likes
        by Zenzo

        „Szvsz ez egy Contét bíráló nem is annyira burkolt kritika.”
        Persze, hogy az, de azért túl is mutat rajta.

        „Conte elég soványul tolja a BL-ben. ”
        mondjuk azért sok lehetősége eddig nem volt bizonyítani ott, de alapvetően elmondhatjuk, hogy nem megy neki a rangadózás, a BL-ben pedig a legtöbb meccs felér azzal. Gyakorlatilag aki tavaly a nagy menetelés során jött szembe velünk, őket sikerült legyakni, amúgy meg max döntetlenig jutottunk minden nagy meccsen, előző szezonban kikaptunk a Pooltól, Arsenaltól, Unitedtől, Spurstől, Kloppot le sem tudtuk győzni (a másik meccs ugye döntetlen lett), a többieket legalább egyszer megfogtuk. Conte ittléte alatt az Arsenal ellen pölö 5 tétmeccsen eddig 1 győzelmet tud felmutatni, ami irtó sovány. Tavaly a City volt az egyetlen nagy csapat, akit sikerült megcsapni, idén már tőlük is kiszoptunk. A BL-ben a Rómát tudjuk, de az atma meccset is simán 1-1-re hozzuk, ha az utolsó percben véletlenül nem találunk be, simán berendezkedtünk a 70. perctől az ikszre a meccsen.

        „Mindenesetre Fabre ezt megtarthatta volna magának, rohadt destruktívak ezek a kijelentések a sajtóban.”
        Adom, az ilyenek mindig disszonanciát okoznak csak, de amikor huzamosabb ideig nem megy a szekér, előbb-utóbb kikerülnek az ilyen csontváz-szerűségek a szekrényből, mert senki nem tudja hetekig előadni az amúgy minden fasza, nincs gond szöveget, amikor szemmel láthatóan valami nem kerek.

      • Posted 2017-11-04 17:58 0Likes
        by BlueCech01

        Jaja, továbbá szerintem ha azon túllépünk, hogy most „én fele ennyiért futnék” és „ne sírjon”, amit én abból a szempontból adok, hogy a sajtóba ne fogalmazzon meg ilyen jellegű ostoba kommenteket, akkor Fabregas kritikája még úgy is helytálló lehet, ha Conte egész karrierjét vesszük edzőként, nem csak a BL-ben. Igazából eddig bántóan egyfrontos edző képét adja, aki a bajnokságot általában ledominálja, de a kupasorozatokkal valahogy nem igazán képes mit kezdeni. Eddig konkrétan nincs kupagyőzelme, ami azért enyhén meglepő nézve azt, hogy mennyire kiemelkedő gárda volt egyrészt a Juve alatta, másrészt hogy Allegri azóta is minden évben behúzza a coppát, a két BL-ezüstöt igazán nem is említve.
        A tavalyi FA-kupa döntője is igazából egy egészen keserves mérkőzés volt, ami nem csak hogy növelte a Wengertől elszenvedett vereségek számát, de ott igazán jó 15-20 percet leszámítva pályán sem voltunk, Conte meg az idei közreműködését nyújtotta ott is.
        Szvsz elgondolkodtató lehet, amit Fabregas mond, aki éveket töltött Mou és Pep alatt is, és így panaszkodik az edzések keménységére, a regeneráció hiányára. Könnyen lehet, hogy Conte stílusa tényleg nem összeegyeztethető 3-4 fronttal egyszerre, legalábbis eddig ő maga sem mutat mást.

      • Posted 2017-11-04 18:07 0Likes
        by Levi97

        Bocs a kukacoskodásért, de Fabre nem játszott Guardiola alatt!:)
        Csak a pontosság miatt.

      • Posted 2017-11-04 18:34 0Likes
        by Zenzo

        „Szvsz elgondolkodtató lehet, amit Fabregas mond, aki éveket töltött Mou és Pep alatt is, és így panaszkodik az edzések keménységére, a regeneráció hiányára. Könnyen lehet, hogy Conte stílusa tényleg nem összeegyeztethető 3-4 fronttal egyszerre, legalábbis eddig ő maga sem mutat mást.”

        Számomra inkább elgondolkodtató a miért, és a hogyan meri 🙂 szvsz, ha nem lenne a kp-n ennyi sérült, és nem lenne kb muszáj játszatni opció, s Fabnak a csapatba kerülésért kéne teperni, nem járna a szája, a másik viszont, hogy a játékosok általában fogalmaznak meg kritikát az edzésmódszerekkel szemben, de ritkán ennyire nyíltan és erősen. A kritikai hangok megvoltak Grunt alatt is, Scolari alatt is, AVB alatt is, nem feltétlenül csak az edzésmódszerekre, de megvoltak. JM alatt nem rémlik, illetve RDM alatt sem, Ancelottinál a végefelé talán, és én nem emlékszem a pincér alatt sem, de ott nem igazán követtem a dolgok folyását.

        Conte számomra azért meglepő, mert ő játékosként ezt megélte, így tudnia kellene, mit bír a szervezet. Más lenne ez egy JM kaliberű edzőtől, aki életében kettőt nem rúgott labdába tétmeccsen…

      • Posted 2017-11-04 21:06 0Likes
        by Hazard

        „Conte számomra azért meglepő, mert ő játékosként ezt megélte, így tudnia kellene, mit bír a szervezet”

        Itt jöhet a képbe a fanatizmusa. Must continue to work, we have to improve etc… Egy munkamániás,megszállott embernek, hogy magyarázod el, hogy kicsit vissza kéne venni?

      • Posted 2017-11-04 10:36 0Likes
        by kormolar

        ha neked is ugyanazt a munkát kellene 3-4 óra alvással megcsinálni, nem biztos h ugyanolyan hatékony lennél…a testnek is kell regenerálódási idő…

    • Posted 2017-11-04 21:03 0Likes
      by Hazard

      Lampard told Sky Sports: “When he signed for Chelsea, Pirlo said to me, ‘ring your mates and tell them they have never run as much as they’re going to run from now on – and to get ready
      for video meetings’.

      (“I rang John Terry and he said, ‘that’s all I need at 36!’” :DDD)

  • Posted 2017-11-03 21:15 0Likes
    by kormolar

    http://www.bbc.com/sport/football/41857095?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_sport&ns_source=facebook&ns_linkname=sport

    sajnálom ezt az embert… pedig jó kis játékos, kár h pályafutása utolsó évei így alakulnak

  • Posted 2017-11-03 23:24 0Likes
    by Zenzo

    Bár a squakwkának általában az ilyen típusú cikkei nem az erősségeit szaporítja, ebben most vannak érdekes dolgok:

    http://www.squawka.com/news/three-gameplans-what-will-decide-chelsea-v-man-utd-and-whether-conte-or-mourinho-will-act-first-analysis/1004818#JGLPtmLKLcCHvsO2.97

    • Posted 2017-11-03 23:30 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Biztos jó cikket linkeltél? Igaz csak átfutottam rajta, de egyértelmű dolgokat általában egy hülyeség követ, ami max leírva hangzik jól.

      • Posted 2017-11-03 23:39 0Likes
        by Zenzo

        Mármint? Hogy a high pressing a Chelseanek kedvez, vagy, hogy ha a középpályán akarjuk megnyerni a meccset, akkor rajtavesztünk, esetleg, hogy Hazardot be kéne tolni középre? Szerintem ezek jelenleg mind helytálló dolgok. Nem azt mondtam, hogy a cikk minden szava kincs, csak azt, hogy vannak benne érdekes (kontextusban értsd: jó) dolgok.

      • Posted 2017-11-04 15:04 0Likes
        by balazsh

        azért Morata-Bats duó bebaszna 😀

  • Posted 2017-11-04 14:30 0Likes
    by Endy919

    Holnap van egy olyan megérzésem , hogy mindenki meglepetésére , egy kurva jó meccs lesz és 3:2-re nyerünk.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com