Az olasz meló

Ez a nap is eljött. Tanárian hoztuk le a bajnoki hajrát és kemény hét ponttal nyertük a ligát, de nem lehet teljes az örömünk, ha ma este elhasalunk. Fantasztikus dolog lenne duplázni, miközben tragikus lenne ennek elmaradása. Úgyhogy hiába meríthetünk rengeteget ebből a szezonból, mégis félre kell tenni mindent és újult erővel belevetni magunkat az Arsenal szétcincálásába. A szezon és minden bizonnyal blog utolsó beharangozója következik alább.

Az olaszok valamiért szinte minden megnyert FA kupánkhoz szorosan kötődtek. 1997-ben, amikor 2:0-ra vertük a döntőben a Middlesbrought, Roberto Di Matteo szerezte – mit szerezte, bombázta! – a vezető találatot az első percben. Három évvel később az Aston Villával meccseltünk a fináléban, az egyetlen gólt a svájci-olasz szerezte, ráadásul a menedzser ekkor Vialli volt. 2010-ben – hasonlóan a mostani állapotokhoz – már avatott bajnokként várta a döntőt az Ancelotti-legénység, amit be is húztunk a Portsmouth ellen (1:0). A legutolsó diadalunk pedig 2012-ben volt, Di Matteo ekkor már megbízott menedzserként volt részese a sikernek: 2:1 arányban győztük le a Liverpoolt két héttel a BL megnyerése előtt. A két kakukktojás az 1970-es és a 2007-es finálé: előbbi idejében még nem volt szokás nem brit és nem ír játékosokat alkalmazni (az olaszos nevű Bonetti pedig angol), utóbbinál pedig ott volt ugyan Cudicini, de végig a padon.

Az eddigi egyetlen duplázó

Idén Conte lehet a jól bevált olasz fegyver. A bajnokság már megvan, s Ancelotti után ő lehet a második duplázó. Az igazat megvallva nem tudok mást mondani, csodát tett ezzel a csapattal. A tavalyi hitetlen és céltalan vergődés után visszafogott vágyaink voltak, de ő bizonyította, hogy nem csak saját hazájában próféta: fittyet hányva az idegen közegre és nyelvi nehézségekre, egyből bajnokot csinált a Chelsea-ből, ráadásul nem is akárhogy: 93 pont, 30 győzelem, 13-as győzelmi széria. Rettentő erős és meggyőző számok, olyannyira, hogy nem csak az idei mezőnyből lehet kiemelkedni velük, ezek ugyanis a PL 25 éves történetében is mindent vivő, vagy legalábbis dobogós mutatók.

Voltak persze megingások, a legutóbbi épp az FA kupa elődöntője előtt ütött be, még aggódhattunk is, hogy letarolnak minket a dübörgő spúrok. Nem így történt, a csapat remekül meccselt, a 4:2 tiszteletet parancsolt, Matics rakétája Zouma gólörömével pedig örök emlék. A bajnoki hajrát pedig profin hoztuk le: az utolsó hat meccsünket megnyertük, ráadásul a gólzsák is kiszakadt (20).

Michy egészen belelendült a végére

Ezzel ki is húztuk az Arsenal méregfogát, akik ugyan behúzták az utolsó öt bajnokijukat, de a Wenger-érát tekintve történelmi mélységbe zuhanva várják a finálét, gondolok itt Bayern elleni 2:10-es összesítésű BL-búcsúra és az ötödik helyezésükhöz. Valahol ironikus, hogy eddig az állandó BL-részvétel kiharcolásának képessége volt a cégérükön, most meg, hogy öt angol indulhat majd a sorozatban (a Pool még selejtez), pont ők maradnak ki a nagy hatos tagjai közül.

Ami az FA kupát illeti, Wengerékhez eddig kegyes volt a sors: az első két kör még hagyján, a Prestont lenyomták, a Southampton viszont lesimázták, utána viszont kétszer is a lehető legkönnyebb csapat jött velük szembe a Sutton United, majd a Lincoln City személyében. Így jutottak be a Wembley-be, ahol a hosszabbításban sikerült a győztes csapást bevinni Guardioláéknak. Ha innen nézzük, hátrányból fordítottak, ha pedig onnan, akkor egy gyenge City is kiejthette volna őket, ha nem annyira szerencsétlenek. Ettől függetlenül az Arsenal eljutott a döntőig, s bár ez nagyobb és komolyabb erődemonstrációt szokott igényelni, tettek érte és ezt nem vitathatja el senki.

Az első két párharc minket sem tett különösebben próbára, a Peterborough és a Brentford is simán behódolt a Bridge-en, de Wolverhamptonban már meg kellett küzdeni a továbbjutásért. A negyeddöntőben a Manchester United várt ránk: ezt a csatát egy emlékezetes Kanté-góllal nyertük – már emberelőnyben. A fináléért pedig – mint ahogy arról korábban már említést tettem – a Tottenhamet csaptuk meg 4:2-re. Egyértelműen miénk volt a keményebb útvonal, persze ez nem jelent semmilyen előjogot sem.

Ostor ez a láb

A döntőnek egyértelműen mi vagyunk az esélyesei, ezt a terhet el kell bírni. A West Brom legyőzése óta erre a meccsre készültünk, remek formában vagyunk és teljes fegyverzetben várhatjuk azt az Arsenalt, ami ugyan sikerrel állt át a háromvédős rendszerre, de ezzel egyrészt Contét nem lepik meg, másrészt az eltiltott Koscielny hiányában ez ingatag lábakon fog állni (ha egyáltalán kitartanak mellette ezek után). Két kellemes dilemmánk van: Willian vagy Pedro (mindketten négy találatnál járnak a sorozatban), illetve Costa vagy Batshuayi (bárhogy is vesszük, a belga négyig jutott az utolsó három bajnokiján). Ne feledkezzünk meg John Terry-ről sem, aki könnyes búcsút vett az övéitől a záró fordulóban, ám egy FA kupát még nyilván magasba emelne ő is. Továbbra is Blue Is The Colour!

869 Comments

  • Posted 2017-05-28 22:42 0Likes
    by Diego Costa

    Most megy az év végi díjátadó ünnepség, ha valakit érdekel.

  • Posted 2017-05-29 09:44 0Likes
    by Balázs Kozó

    Jó hajtós, izgalmas FA kupa döntő volt, méltó ellenfél ellenében. Sajnálom az első véleményes gólt, egy tisztább góllal jobb lett volna nyitni.

    • Posted 2017-05-29 13:07 0Likes
      by Zenzo

      no offense, de remélem legalább annyit elérünk vele, hogy Wengi marad még nálatok 1-2 szezonra 😉 persze, így kénytelenül azzal is számolni kell, hogy immáron ki tudunk kapni tőletek (a szezonban ugye sikerült, nemegyszer… :/ ).

      • Posted 2017-05-29 13:19 0Likes
        by Balázs Kozó

        Kétszer. Egyszer viszont felmostátok velünk a padlót, elég rendesen.

        Én remélem is, hogy marad! A nyilatkozata szerint kedden lesz egy meeting, és szerda-csütörtökön lesz a bejelentés.

      • Posted 2017-05-29 14:10 0Likes
        by Lavid Duiz

        Kérlek, ne vedd piszkálásnak, de tényleg mi a csudát esztek ezen a Wengeren? Azt gondolom, hogy az Arsenal többet érdemel nála. Már már sajnállak is titeket (Őszintén!), de amikor írod te is, meg még jó páran közületek, hogy „Remélem, marad.”, akkor erre tényleg köpni,nyelni nem tudok. Vele már soha nem lesz bajnoki címetek! (Bár ez nekünk cselziseknek tényleg jó!)

      • Posted 2017-05-29 14:36 0Likes
        by Diego Costa

        Én azt remélem, hogy ha egyszer majd elküldik/visszavonul és jön valaki a helyére, akkor sokkal de sokkal szarabb lesz, mint Wenger. Aztán a sok idióta rájön, hogy milyen szerencsések voltak évtizedekig. Amit a szurkolók csinálnak vele, az felháborító és tiszteletlen. Imádja a klubját, hűséges is hozzá (többször mondott nemet jobban fizető ajánlatokra), mindezek ellenére így bánnak vele. Szégyenteljes.

        Nekem az lenne a kérdés, hogy ez a ” nem költés” ez csak Wengertől ered vagy a board se nagyon akarja kinyitni a pénztárcát.

      • Posted 2017-05-29 14:49 0Likes
        by Balázs Kozó

        Nagyon sokban egyetértek Diego Costával… ó te jó ég..

        Nyilván soha nem tudhatjuk, amíg nem beszélünk az érintettekkel személyesen, és nem hazudnak.

        Elvileg Wengertől. Usmanov fizetne, mint a katonatiszt, Kroenke pedig nemigen.

      • Posted 2017-05-29 14:39 0Likes
        by Balázs Kozó

        Megpróbálom piszkálódás nélkül :). ’96 óta szurkolok a csapatnak, tehát az első (fél)év, amit láttam, az a Graham (Rioch?) féle „boring Arsenal” volt, mégis olyan játékosokkal, akiket méltán hihettem a világ legjobbjainak (Adams, Seaman, Parlour, Keown, Bergkamp stb). Wenger kinevezése óta, megfigyelhetően mindig megújul, s alkalmazkodik is egyben. Olyan dolgokat tett le az asztalra, amibe más csapatok belerokkannak, és eltűnnek a süllyesztőben. Wenger nem egy edző, hanem intézmény. Amellett, hogy felkészíti a csapatot, igazgatja a megfigyelőket, kineveli az új edzőket, igazol, tárgyal, tervez, sok esetben apja a játékosoknak. Az utolsó igazi úriember, és 20 évet, egy házasságot ennek a csapatnak áldozott. Olyan felállással jutott BL döntőig, ahol a védelem oszlopos tagja Cygan volt.CYGAN! Láttad már? Egy olyan csapattal lett harmadik, amiben Chamakh volt a csatár. Ahogyan Fergie, Wenger is képes arra, hogy középszintű labdagyalázókból egy győztes csapatot faragjon. Az Arsenalnak nincs élő pénztárcája, és nem számított (a hitel visszafizetéséig) a kifejezetten gazdag klubok közé. Usmanov és Kroenke nem költ(het) eszetlenül, nem vesz meg mindenkit, aki a Papa listáján van, sőt. Az ő életművét nem lehet hasonlítani egy aktív edzőjéhez sem, és ahogy a trend mutatja, nem is lehet. Ma már 3 éves ciklusokat járnak be egy csapatnál az edzők, vagy még annyit sem. Hogy ítélsz és hasonlítasz össze valakit, aki három év után otthagyja a csapatot, míg valakit, aki felfedezi Cesc Fabregast, kineveli, és a világ legjobb középpályásai egyikévé teszi hosszú éveken át? Sehogy. Megértem, ha valaki nem kedveli. Nyakas, gőgös, ráadásul francia. De hogy tisztelni sem tiszteli, azt nem tudom elfogadni.

      • Posted 2017-05-29 15:04 0Likes
        by lamps8

        „Olyan felállással jutott BL döntőig, ahol a védelem oszlopos tagja Cygan volt.CYGAN! ”

        ezt most komolyan nekünk? mi megnyertük bosingwával 😀

      • Posted 2017-05-29 15:20 0Likes
        by Balázs Kozó

        Hehehe, ki volt mellette? Cygan mellett Senderos és Djourou :D: Amikor Campbell, Toure, Cole egyszerre estek ki 😀

      • Posted 2017-05-29 15:32 0Likes
        by lamps8

        na jó Senderos nevét olvasva feladom, nála szarabbat nem tudnék írni 😀

      • Posted 2017-05-29 16:07 0Likes
        by Zenzo

        ne bántsátok, szerintem még ma is Drogbával rémálmodik bazzeg 🙂

      • Posted 2017-05-29 16:18 0Likes
        by Balázs Kozó

        Inkább Eto’o-val rémálmodok, ha már. Egyébként nem érzem bántásnak, évek óta ez az első – normális – dumánk.

      • Posted 2017-05-29 22:25 0Likes
        by Zenzo

        (ezt én ugyan Senderosra értettem, de sebaj 😉 )

      • Posted 2017-05-29 16:05 0Likes
        by Sandic

        Ezt az indokot még el is lehet fogadni. De nézd meg a mostani keretet: Cech, Koscielny, Bellerin, Cazorla, Özil, Sánchez, Giroud. A Sánchez-Giroud duó ugyanannyi gólt lőtt, mint a Hazard-Costa duó, úgy, hogy Giroud többnyire csak csereként játszott. Már egész sok olyan játékosuk van, akit szívesen látnának szinte a legtöbb csapatnál. A stadionépítés óta talán most van a legerősebb keretük, erre most nem érnek be a top 4-be? Én nem azt mondom, hogy bajnoknak kellett volna lenniük, de most már egyre inkább azt érzem, hogy nem tudja már tartani Wenger a modern futball fejlődésének tempóját.

      • Posted 2017-05-29 16:17 0Likes
        by Balázs Kozó

        Wenger mondta, hogy éveken át azt hallja, hogy a top4 nem eredmény, és most, hogy nincs meg, mégis. Megfordítom: legrosszabb idényünk 20 éve egy ötödik hely. Chelsea legrosszabb idénye 10ik, egy igen erős kerettel. Mint ennek, úgy annak is megvan/volt az oka.

      • Posted 2017-05-29 16:31 0Likes
        by Sandic

        A top 4 nem eredmény, hanem a minimális elvárás. A két dolog nem ugyanaz. De fel lehetne hozni a 10-2-es kizúgást a Bayern ellen. Jobbak a Bayorok, de ennyivel…? És nálunk is pont az edző miatt volt 10. hely, és ha nem vágják Mourinhót, akkor idén sem lettünk volna bajnokok. Két eshetőség van, vagy kiállnak a menedzser mellett, és elfogadják, ha nem lesz eredmény, vagy keresnek valakit, akinél szinte garantált az előrelépés (pl. Allegri)
        Most azt olvastam, hogy The Times információi szerint 2 év hosszabbítást kap Wenger.

      • Posted 2017-05-29 16:46 0Likes
        by Balázs Kozó

        Kedden lesz egy board meeting, és Wenger elmondása szerint „talán csütörtökön” tud szolgálni konkrétumokról.
        Amúgy ilyen gondolatmenettel: A Citynek ki kéne rúgnia Peppet, vagy a Poolnak Kloppot? Hiszen nem nyertek semmit. Vagy a MU-nak Mou-t, hiszen nem jutottak a top 4-be. Nem tudom ezt ennyire fekete-fehéren értelmezni.

        Nézd, én, mint szurkoló, nem azt szeretném, hogy bármi áron bajnokok legyünk. Én azt szeretném, ha stílussal, szép focival és Wengerrel legyünk bajnokok.

      • Posted 2017-05-29 17:00 0Likes
        by lamps8

        mondjuk itt már olyan érzésem van, hogy szándékosan nem nézel a dolgok mögé, csak hogy cáfolj. szerinted a city jövőre peppel nem lesz esélyesebb a bajnokságban mint ti? na ugye.

      • Posted 2017-05-29 18:09 0Likes
        by Balázs Kozó

        Nem mernék semmit mondani. Nagyon sok nyitott kérdése van a nyárnak. Tavaly azt mondtam volna, hogy a City simán behúzza a bajnokságot, és a MU éppenhogy lemarad, utána Chelsea és Arsenal. Az idény végi formát meg szintén nem merném mérvadónak mondani, leszámítva az FA kupa meccseit. Szóval fogalmam sincs.

        Opció 1: Szerdán bejelentik, hoyg Wenger meghosszabbította a szerzijét 2 évvel. A nyitott kérdések: Sanchez, Özil. Mondjuk nem írnak alá: Ha nem jön helyettük két világklasszis ember, akkor egyértelműen visszaléptünk.
        Opció 2: Új edző lesz. De ki?.. És itt marad-e Sanchez és Özil?

        Soha ilyen nyarunk nem volt még.

      • Posted 2017-05-29 20:55 0Likes
        by mohacsia

        Ezt így előre szerintem nem lehet megmondani teljes bizonysággal, hogy melyik a jobb opció. Én abszolút megértem, hogy inkább azt az utat preferáljátok, amit már ismertek, bíztok benne, hogy Wenger ismét megcsinálja és kinevel egy aranygenerációt. Wengerrel vagy anélkül, az a legfontosabb most, hogy az Arsenal ambíciót mutasson kifelé, ne az süssön róla, hogy csak a túlélésre játszik. Szerintem a többiek is ezt hiányolják (különböző stílusban…).

        Nekem is az a gondolatom támadt, hogy egy nagy vízválasztó lesz ez az Arsenal életében. Ha a jelenlegi helyzetet tetézitek egy rossz edzőkinevezéssel, egy Sanchez megfelelő pótlásának elmulasztásával, de lehetne még sorolni, akkor komoly esély van rá, hogy évekre kieshettek a pikszisből, pedig most 1 pont hiányzott, ha jól emlékszem.

      • Posted 2017-05-30 08:13 0Likes
        by Balázs Kozó

        Jól emlékszel. És egyetértünk.

      • Posted 2017-05-29 21:46 0Likes
        by Diego Costa

        Snachez tuti, hogy menni akar kérdés elengedik-e. Mit gondolsz, elengednék angol riválishoz pénzért vagy inkább várnának egy évet és ingyen elengedik?

        Wenger maradni fog. Özil nálam inkább marad, mint nem. Nem tudom, hogy menni akar-e, a nagyobb kérdés, hogy lesz-e kérője. Eltűnt nagyon, nem tudom ki akarná megvenni.

      • Posted 2017-05-30 08:12 0Likes
        by Balázs Kozó

        Wenger kijelentette, hogy nem engedi el sem őt, sem Özilt. Ami érdekes döntés lenne.

      • Posted 2017-05-31 18:31 0Likes
        by Diego Costa

        Ez olyan mikor egy elnök kijelenti, hogy x millió alatt nem engedi el a játékost. És ez az x egy, a piaci értéktől és a remélt vételi díjnál is jóval magasabb. Aztán a „vevő” klub sikeresen lealkudik ebből az x-ből az „eladó” meg boldogan eladja a játékost.

        Wenger se fogja azt mondani, hogy vihetik. Azt mondja, hogy maradnak,a aztán ha nagyon rossz lesz a helyzet, akkor mondanak egy csillagászati összeget, hogy azért hajlandók. Pont Wenger mondana le kis pénzről, hogy aztán ingyen távozzon? (Mondjuk ezt úgy is meg lehet fordítani, hogy Wenger-t nem érdekli a pénz 😀 )

        Sanhez tuti menni akar, kérdés elengedik-e. A hírek szerint Özil is menne, de ő szerintem nem lenne annyira kelendő. Nem tudom, hogy melyik csapat akarná őt megvenni.

      • Posted 2017-05-29 17:16 0Likes
        by Sandic

        A felsorolt csapatok közül pont az Arsenal a feketebárány, a többieknek meg lett a BL indulás így vagy úgy, ezzel legalább a minimális célt elérték.

        Nincs Wengerrel semmi bajom, csak nem látom azt, hogy ő még ér el komoly eredményeket a csapattal. Vannak fellángolásai, a szezon végén például egész jól belejöttetek, de ami december után volt, azt nehéz megmagyarázni. Hidd el, ha lesz egyszer egy Conte szerű edzőtök, nem fogjátok visszasírni Wengert, csak az emlékezetetekben fog majd rmegmaradni, kb. mint nálunk Mourinho..

      • Posted 2017-05-29 17:04 0Likes
        by Diego Costa

        Ne vicceljünk már. A nagy csapatok közül övék a leggyengébb keret kb. Sanchez valóban jó, nah de a többiek… Az általad felsorolt névsor inkább egy komikum tárgya, mintsem veretes névsor a PL-ben. Cech- lehetne még a jók közé sorolni,de ő már nem a régi. Nekik a négybe kerülés már nagy szó lenne, nem hogy a bajnoki cím… Ne vicceljünk már.

      • Posted 2017-05-29 17:29 0Likes
        by Sandic

        Azért nézz már rá a mi keretünkre is. Az Alonso, Luiz, Moses és az általad semmibevett Matic és Willian olyan veretes névsor lenne? Koschielny kb. azt a szintet lehozta, mint Luiz, összetehetnéd a kezedet, ha olyan wingbackünk lenne jobb oldalra, mint Bellerin, Cazorla az utóbbi években hátán vitte az egész Arsenált a mostani szezont leszámítva (kb. ő az Arsenal David Silvája), Özil adta tavaly a legtöbb gólpasszt a bajnokságban. Azért nem olyan szar játékosok ezek. Ja és ne feledd, majdnem ugyanezzel a kerettel lettek tavaly 2.-ak.Talán nekünk is max. a 4. hely lett volna reális, erre torony magasan nyertük a bajnokságot. Na itt jön képbe az edző személye…

      • Posted 2017-05-29 17:40 0Likes
        by Diego Costa

        Nah jó, ennél nincs lejjebb… Olyan wingback, mint az az idióta. Agyam eldobom. 100 Willian-t előbb fogadnék el, mint az a szart… Luiz-t is sértő ahhoz az idióta franciáhpoz hasonlítani, nem is kicsit. Mondom egyedül Sanchez, aki említésre méltó abból a csapatból.

        Igen, Özil-nek volt egy jó szezonja. Idén meg Cecs több gólpasszt adott, mint a gülü szemű német. Az pedig, ahogy unottan és érdektelenül kocog a pályán az vérlázító. Semmilyen körülmények között nem kéne. Az összes nagy meccsen eltűnik, aztán a Ludogorec ellen tűnik fel.

        Nekünk is kéne erősítés, de azért még mindig sokkal jobb keretünk van. Nekik van egy Sanchez nekünk meg van TBO, Azpi, Luiz, Kanté, Fabre, Costa és HAZARD. Nah, meg egy Conte-nk. Illetve ambíciónk, legendás játékosaink és elhivatottságunk. Utóbbiak talán a legfontosabbak. Nah meg a mentalitás. Costa& Conte vs Wenger&Özil.

      • Posted 2017-05-29 20:44 0Likes
        by Sandic

        Várjá várjá várjá. Azt én nem mondtam, hogy nem lenne jobb a mi keretünk az Arsenálénál. De mi sem vagyunk ott a bajnoki cím közelében, ha keret erősséget nézzük, mégis nyertük a bajnokságot, mert volt egy edzőnk, aki emberfeletti teljesítményt hozott ki a keretből. Az Arsenalnak is simán benne lett volna a top 4 ha van egy Conte szerű edzőjük, főleg mivel MU, de még a Liverpool is alulmúlta önmagát. És 100x inkább Bellerin jobb wingbacknek, mint Moses, már bocs. Amúgy Conte lehet kihozta volna Özilből is a 15+ gólpasszt (de őt nem akarom leigazolni hozzánk, mielőtt még bemesélnéd, ahogy a fél Arsenalt sem).

      • Posted 2017-05-29 20:49 0Likes
        by Diego Costa

        De felsoroltál sok játékost, akikről azt mondtad, hogy mennyire jók és hogy jobban kéne szerepelniük. Erre mondtam, hogy nem jó az övék és a mienk meg azért jobb, mert több jobb játékos van nálunk. (nekik csak 1)

      • Posted 2017-05-29 15:33 0Likes
        by Lavid Duiz

        Okés. Ti tudjátok. Én úgy gondolom, hogy ez a hozzáállásotok olyan, mint amikor a Barszánál azzal jönnek, hogy „De hát hogy járatjuk a labdát!” ill., „de hát hány százalékban birtokoljuk a labdát!”, közben meg nagy pofonokba is beleszaladtak. A focit gólra játszák, egy olyan patinás klubnak pedig, mint az Arsenal, komoly bajnok esélyesnek kellene lenni. Szóval, szerintem, egy Arsenal-tól elvárható a bajnoki cím, de egy ilyen hozzáállással, mint Wengeré, és leginkább a tulajoké, ez nem fog megvalósulni. Azt látom, hogy a klubvezetésnek nem elsődleges szempontja a bajnoki cím (az kevés, hogy „Hát, jó lenne!”) Én megértem a dühös Arsenal szurkolókat, akik Wenger távozását akarják, és igazat adok nekik. „Wenger romantikából” nem fogtok komoly eredményeket elérni, bár, ezek szerint nem kevesen vannak közületek olyanok, akiknek ez nem is probléma.

      • Posted 2017-05-29 15:40 0Likes
        by Balázs Kozó

        Úgy írod ezt, mintha nem is olvastad volna, mint amit írtam. De ha ez igaz lenne, hogy nyertünk mégis megannyi címet Wengerrel? Vagy te ahhoz a klubhoz vagy hű, amelyik a legtöbb kupát tudja felmutatni? Miért nem az Aston Villa a te csapatod? (Jelzem, a Bárkához hasonlítani túlmegy a piszkálódás úri határain:))

      • Posted 2017-05-29 15:43 0Likes
        by Lavid Duiz

        Mikor voltatok utoljára bajnokok? 2004 óta (utolsó bajnoki cím) csak FA kupákat nyertetek. Nem mondom, hogy az semmi, de ahogy már többször írtam, az Arsenalnak komoly esélye kell hogy legyen majdnem minden évben a bajnoki címre.

      • Posted 2017-05-29 15:52 0Likes
        by Balázs Kozó

        Az utolsó mondattal egyetértek. Nyerünk mi csicska kupákat is. Viszont 20 éve a legrosszabb idényünk a 2016/2017-es, ezt nem szabad elfelejteni. A munkámból kifolyólag (folyamatokkal dolgozom)soha nem a kivételeket kell kezelni, hanem az átlageredményt. Ha a trendvonal mozdul el, akkor trörténik komolyabb beavatkozás. Amúgy ha érdekel a téma, az Omletten jelent meg egy nagyon jó írás Wengerről, és a lehetőségeiről, egy nem Wengerista tollából.

      • Posted 2017-05-29 16:14 0Likes
        by lamps8

        ilyen szurkolói moralizálásba ne menjünk bele, mert túl terjedelmes lenne és nem is látom sok értelmét.
        én személy szerint elfogadom a nagy wengerimádatot, az általad fentebb leírt dolgok miatt csodálatos jelenség ő a maga módján a mai futballban. viszont azt is észre kell venni, hogy a stadion felépítették, törlesztettétek, érkeztek jó pénzért játékosok, de a lejtőn lefelé haladtok, maximum stagnáltok, miközben mellettetek mindenki erősödik, amit mutat az idei BL-ből kicsusszanás is. ( a pool példáján keresztül pedig gyönyörűen látszik mennyire nehéz visszakapaszkodni) csak a szigeten van nálatok 4 csábítóbb célpont egy minőségi játékos számára.
        az a szobor amit kis blogunkon itt a kommentmezőben meg felépítettél róla rendben van, minden leírt dolog valós, de ezzel mire akarsz kilyukadni? mert kaptunk egy állítást, mi szerint Wenger már nem garancia a sikerre már pedig az Arsenalnak mint Anglia egyik legsikeresebb klubjának ez célja lenne, majd érkezett egy pro Wenger monológ.

      • Posted 2017-05-29 16:27 0Likes
        by Balázs Kozó

        Egy kérdésre válaszoltam, ami így hangzott: „mi a csudát esztek ezen a Wengeren?”. Piszkálódás nélkül. Ennyi és nem több.

      • Posted 2017-05-29 16:46 0Likes
        by lamps8

        ja azt én költői kérdésként értelmeztem.

      • Posted 2017-05-29 17:08 0Likes
        by Diego Costa

        A fent említett spanyol csapat játékstílusát nem ők, hanem a közvélemény vagy éppen a meccs kommentátora magasztalta.

      • Posted 2017-05-29 22:08 0Likes
        by acsdav2

        Az emlékezeted alaposan megtréfált téged. 🙂 Cygan még csak pályára sem lépett a kieséses szakaszban. A legendás Flamini-Senderos-Toure-Eboue védelemmel meneteltettek egészen a döntőig. Persze a lényeg ugyanaz, egy nem nagy nevekből álló védelemmel alkotott egészen hihetetlen dolgot. 🙂

      • Posted 2017-05-30 08:11 0Likes
        by Balázs Kozó

        Öreg vagyok, elhiszem :). És köszönöm a kiigazítást.

      • Posted 2017-05-30 15:58 0Likes
        by pataKi[ng]_49

        Az a baj az emberek nagy része elfelejti,hogy ki is AW valójában. Elfelejtik mit ért el a klubbal, elfelejtik milyen stílust adott a csapatnak . és azt a sok-sok címet amit összehozott nekünk. Igaz,hogy ezek után jött jó pár év ami üres járat volt de EMBEREK, felépített közben egy teljesen új stadiont, nem volt a csapatnak elegendő pénze,hogy komolyan a nagyok között legyen, nem bírta megtartani a kulcsjátékosokat és még így is minden egyes évben ott volt a top4-ben. Most már azóta stabilabb az anyagi helyzetünk és jöttek is a nagyobb igazolások, és jönnek ismét a kupák(szerencsére). Igen ezek a kupák az angol kupa és az angol szuperkupa valóban,és a bajnokság lenne már végre a legfontosabb ami tény,hogy nem jött össze egy ideje, de ettől függetlenül ne felejtsük el ki Arséne Wenger és a legkevésbé sem szabadna őt lenézni és tiszteletlenül írni róla, mert ha valaki akkor pont ő lesz az aki csak azért is meg fogja nekünk nyerni megint a PL-t! 🙂

  • Posted 2017-05-29 13:00 0Likes
    by Zenzo

    SKY: Antonio Conte defends Victor Moses after red card for diving in FA Cup final

    Conte said: „There is a lot of tension in these moments and sometimes you could be tired.

    „I don’t think if my player dived he did it with a real intention of doing it. We have arrived at the end of the season and many players are tired, and then there is a lot of pressure.”

    :DDDDDD ezt talán nem kellett volna. Nem tudom, így értette-e valóban Conte, de azért ez elég meredek… fáradt volt 😀 Mózira meg ránézve is buta ezt így kimondani… legalább már elütötte volna akkor poénnal, nem homorított, csak fáradt volt, ledőlt kicsit 🙂

    • Posted 2017-05-29 13:12 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Hat ezt nehez magyarazni, jo nagy fassag volt, foelg, h ove volt a zsuga, barmi lehetett volna az akciobol.

      Nem lattam amugy a meccset sajnos (vagy nem sajnos), mi a fakk tortent, h nem gyaktuk le siman az Arsenalt?

      • Posted 2017-05-29 13:21 0Likes
        by Zenzo

        én is annyit láttam a meccsből, mint te, szóval nem tudom – bennem is az merült fel, hogy mennyire sz*rtunk bele vajon

      • Posted 2017-05-29 13:25 0Likes
        by Endy919

        nem szartunk bele . az első 30 percben kegyetlenül lefociztak , két passzt nem tudtunk adni egymás után , olyan pressing volt. ha egy fél óra után 3:0 egy szavunk nem lehetett volna.

      • Posted 2017-05-29 13:38 0Likes
        by Zenzo

        tudom, nekem már leírtátok lentebb 🙂

      • Posted 2017-05-29 17:55 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        „olyan pressing volt.” Mondjuk ez Conte egyik nagy hibája idén, ha egy értelmesebb csapat nekünk esik a 3-4-3 teljesen becsődöl, de az eddigiek elllenére most sem érkezett érdemi reakció erre.

      • Posted 2017-05-29 16:21 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Az a baj, hogy ez igencsak deja vu filing.

    • Posted 2017-05-29 16:20 0Likes
      by BlueCech01

      A fáradt részét még eltudnám fogadni arra, hogy egész meccsen tök vakon volt és 2 hasznos megmozdulása egymás után nem volt, de továbbra is, ekkora gyökérséget 70 iq fölött senki nem követ el, még egy sörmeccsen sem. Nálam csont nélkül a szezon citromdíjas megmozdulása.

      • Posted 2017-05-29 16:51 0Likes
        by Sandic

        Legalább nem reklamált, ezt tisztelem benne. Szerintem mindannyian ismerünk olyan játékost, aki ezek után még neki is esett volna a bírónak, hogy mit képzel magáról….
        A másodperc tört része alatt hozott egy döntést, ami nem jött be, megesik. Én csak azt sajnálom, hogy ha ez nincs, akkor kihúztuk volna az egész szezont piros nélkül, ami Costával a keretben lehetetlennek tűnik. Még mindig leesik az állam a digótól, elképesztő, hogy összerakta fejben ezt a csapatot erre a szezonra.

      • Posted 2017-05-29 17:37 0Likes
        by BlueCech01

        De ez nem egy másodperc tört része alatt hozott döntés volt. Egy becsúszás, amivel összehoz egy tizenegyest, vagy egy rosszul elfejelt labda, amivel öngólt lő, az igen, és az ilyen futballban előforduló hibákért egy szót sem szóltam volna.
        Viszont ez egy totális, illogikus retardáltság volt, ami teljesen elkerülhető lett volna. Értelmezzük az egész helyzetet: egy kupadöntőn vagy, tudod hogy van egy sárgád és tudod, hogy a keretben te vagy az egyetlen adott posztra alkalmas ember, ráadásul a bíró közvetlenül melletted áll. Oké, ha ezt sárga nélkül bepróbálja, még elhiszem, hogy egy gyenge és szánalmas kísérlet volt bármi eredményesre, de ez tényleg olyan elképesztően szánni való imbecillisség volt, ami elvitte a csapat totális szerkezetét.
        Az meg, hogy nem reklamált, nyilván nagyon dicséretes, de ettől még a teljes második félidő ezen ment el.

      • Posted 2017-05-29 20:30 0Likes
        by Sandic

        Abban a pillanatban talán el is felejtette, hogy van sárgája. Nyilván nem úgy indult neki a támadásnak, hogy akkor én itt most feldobom magam, hanem nem sikerült becseleznie magát a kapu elé, és mivel Fabregast nem vette észre, adta magát, hogy akkor megpróbál büntetőt kiharcolni. A védő ott volt a nyakán, talán abban bízott, hogy kicsit hozzáér, és akkor már adható a dolog. Még amikor ténylegesen elkaszálnak valakit a büntetőterületen belül, akkor is rá szoktak játszani a játékosok az esésre.

        Azzal sem tudok teljes mértékben egyet érteni, hogy rajta ment el a második félidő, de végülis majdnem saját magadat cáfolod meg:
        „A fáradt részét még eltudnám fogadni arra, hogy egész meccsen tök vakon volt és 2 hasznos megmozdulása egymás után nem volt”

        A támadásokat sem segítette, meg úgy annyira a védekezést sem, akkor sem, amikor a pályán volt. A 2. gólt akkor is simán bekapjuk, ha fent van a pályán, biztos vagyok benne, hogy nem ő fogta volna sem Giroud-t, sem Ramsey-t. Wenger húzott egy jó cserét, a fáradt Cahillt lefutotta a friss Giroud, az meg megint egy másik kérdés, hogy Kanté vagy Luiz hogy maradt így le Ramseyról.

      • Posted 2017-05-29 20:59 0Likes
        by BlueCech01

        „Abban a pillanatban talán el is felejtette, hogy van sárgája. ”
        Ez nagyszerű, csak sajnos ez is egy rovás a kurva nagy ostobaság mellé.

        ” adta magát, hogy akkor megpróbál büntetőt kiharcolni. A védő ott volt a nyakán, talán abban bízott, hogy kicsit hozzáér, és akkor már adható a dolog. ”
        De hangsúlyozom, ott állt a bíró 2 méterre és tisztán látta. Még csak nem is a tömegben történt, hogy bármit mérlegelni kelljen. Ezt így senki nem húzza meg, aki képes gondolkodni és mérlegelni.

        „Azzal sem tudok teljes mértékben egyet érteni, hogy rajta ment el a második félidő, de végülis majdnem saját magadat cáfolod meg:
        „A fáradt részét még eltudnám fogadni arra, hogy egész meccsen tök vakon volt és 2 hasznos megmozdulása egymás után nem volt”

        Mivel cáfolom meg? Azzal, hogy még megtetézem, hogy szar is volt? Mert kb. ennyit írtam. Az egy dolog, hogy fáradt, de ettől még nem kell ordas kreténnek is lenni.
        Ha figyelted a meccset, pont a kiállítása után omlott össze a teljes csapat. Utána érkeztek a Bellerin-rohamok, a villámkontrák és a nagyobbnál nagyobb Arsenal tékozlások, mert a védelem egyszerűen nem tudta lepótolni a hiányát. Ha nem ennyire szarul oldja meg a helyzeteket az Arsenal, akkor akár 5-1 is lehetett volna simán. És az a felőrölés, amit a kiállítás után produkált az Arsenal, sehol nem volt addig. Még az első félidő első felét is aránylag normális emberfogással hoztuk le, utána teljesen egyenlő mederben folyt a meccs. A kiállítás viszont a szerkezetet az alapjaiban vágta ki, teljesen elvesztette mindenki a fejét, a pálya felborult egyszerűen. Onnantól már az Arsenal azt tett, amit akart, a kontrák 90%-ával semmit nem bírtunk kezdeni.
        Az meg lehet, hogy a második gólt bekaptuk volna, de ezt sehogy nem lehet így levezetni, hogy „ő kit fogott volna”. A gól teljesen ugyanolyan helyzetből született, mint amilyenek folyamatosan vezettek rá a kapura, minimális ellenállással. Ez pedig a pirosig sehol nem volt. És ami tény, hogy a csapat egyszerűen nem bírta el az emberhátrányt, ott eldőlt minden.

      • Posted 2017-05-30 16:01 0Likes
        by Sandic

        „de továbbra is, ekkora gyökérséget 70 iq fölött senki nem követ el, még
        egy sörmeccsen sem, plusz a végén még ki is kérte magának gúnyos
        mosollyal, hogy a tőle 2 méterre álló bíró hogy nem ette meg.”

        Erre visszatérvén. Mi a véleményed akkor a ’12-es BL elődöntő visszavágójáról Terry esetében?
        https://www.youtube.com/watch?v=afwIuDZHJ_w

        A gyökérség éppenséggel erre az utánrúgásra is rámondható, ráadásul szintén tét meccs, gólhátrányban követi el, és rohadt nehéz helyzetbe hozza a csapatot. Ne mond azt, hogy 70 IQ felett nem hoz rossz döntést az ember, mert bárkivel megesik. És a műesés semmivel sem rosszabb, mint az ilyen alattomos megoldások, akár a korábbi Costától is.

      • Posted 2017-05-30 16:38 0Likes
        by BlueCech01

        Emlékeim szerint ez egy bosszú volt, amolyan visszaadás , valami előzményért. Nem kevésbé volt teljes ostobaság, gyökérség és faszság, de itt legalább nem befolyásolta sem az eredményt, sem a szerkezetet. Ez nyilván nem Terry érdeme, de ha az ostobaságért nem fizetünk nagy árat, akkor értelmetlen idegeskedni rajta.

        „Ne mond azt, hogy 70 IQ felett nem hoz rossz döntést az ember, mert bárkivel megesik.”
        De már megint itt tartunk, hogy rossz döntés. Ez nem rossz döntés volt. Rossz döntés a labdát tévesztő becsúszás, rossz döntés ha véletlen a saját kapudba tolod a labdát, rossz döntés, ha eladod a labdát a kapud előtt és rossz döntés, ha kihagyod a kész helyzetet. Ezek mind hibák, de minden ilyen hiba mögött van cél, ami logikus érveken, indokon és mérlegelésen alapul.
        Moses ostobaságánál meg egyszerűen semmilyen érv nem volt amellett, hogy „tedd meg”, semmilyen mérlegelés nem vezetett volna ahhoz, hogy ezt tegye, már ha gondolkodott volna.
        Az ő faszságát rossz döntésnek nevezni olyan, mint balszerencsének nevezni azt, ha valaki villával piszkálja ki a morzsát a pirítóból.

      • Posted 2017-05-31 18:11 0Likes
        by Sandic

        Ha jól rémlik, volt a szezon vége felé egy hasonló műesése, amit meg is kajált a bíró. Akkor miért nem volt ennyire b*szogatva, mert mellénk állt a bíró?

      • Posted 2017-05-31 18:31 0Likes
        by BlueCech01

        Mert a kontextus ott teljesen más volt? Nem kupadöntő volt, gondolom nem volt sárgája és feltételezem semmi következménye nem lett. Egy random dive-on meg nyilván nem húzza fel magát senki.

      • Posted 2017-06-01 15:44 0Likes
        by Sandic

        A Spurs elleni FA kupa elődöntőre gondoltam. Sárgája lehet, hogy nem volt, és bár a bíró messze állt tőle, a partjelző simán kiszúrhatta volna. Most ne csak akkor ítéljük már el a műeséseket, amikor észreveszi a bíró… Vagy mindig legyenek érte fikázva a játékosok, vagy semmikor…

        3:20-tól:

        https://www.youtube.com/watch?v=2W_MD9IUaU4

      • Posted 2017-06-01 17:12 0Likes
        by BlueCech01

        Mégis miért kéne már a két esetben ugyanúgy leszidni? Ennek akkor lenne értelme ha erkölcsi alapon hordanám el holott nagyon nem. Nem az a dühítő hogy diveolt, hanem hogy milyen körülmények között és mi lett a következménye. Te most ezt nagyon szeretnéd ráhúzni arra hogy magával a mozdulattal volt a gondom, de baromira nem, hanem annak árával, kontextusával és értelmetlenségével.

    • Posted 2017-05-29 16:46 0Likes
      by Sandic

      Úgy néz ki Conte is fáradt már. Inkább nyilatkozott volna olyat, hogy nem 11-est akart kiharcolni, csak kibillent az egyensúlyából és orra esett vagy valami hasonlót…

  • Posted 2017-05-29 15:30 0Likes
    by lamps8

    Brown a kezdőben, Palmer a padon, go Huddersfield!

  • Posted 2017-05-29 17:00 0Likes
    by Blotunga

    Egy kérdésem lenne felétek, teljesen függetlenül a kupadöntőn történtekkel. Szerintetek Moses vagy Costa eresztett le jobban a szezon elejéhez képest?! Kicsit beugratós a kérdés, mert Mosesnek az volt a csúcs, Costától meg már megszoktuk azelőtt is a world class játékot.

    • Posted 2017-05-29 17:04 0Likes
      by lamps8

      fej-fej mellett haladnak, viszont Mosesnek villámgyorsan össze kell kapnia magát mert őt tuti kap posztra vetélytársat, az atalantas Contit olvastam a napokban.

      • Posted 2017-05-29 17:11 0Likes
        by Diego Costa

        Biztos, hogy fog kapni vetélytársat. Annál is inkább, mert neki nem ez a posztja.

        Egyik játékos sem az eszéről híres. Costa-nál nagyobb a visszaesés, mert az ő maximuma elég magas volt a szezon elején. Ezzel meg is válaszoltam, hogy ki esett vissza jobban.

    • Posted 2017-05-29 17:08 0Likes
      by Sandic

      Mosesszal szerintem az volt a legnagyobb baj, hogy irdatlan sok gólhelyzetet cseszett el. Alonso megbízhatóbb volt elől, pedig elvileg Moses a támadószelleműbb játékos. Costa sokkal drasztikusabban romlott vissza, egyik pillanatban még ontja a gólokat, aztán egyszer csak semmi.

      • Posted 2017-05-29 17:12 0Likes
        by Diego Costa

        Moses döntéshozatala a támadó harmadban nem az igazi. A színészkedése előtt Fabre tök üresen kérte a labdát a kapu előtt, de nem is vette észre, inkább elesett.

      • Posted 2017-05-29 17:19 0Likes
        by Blotunga

        De ha megfigyeled mindkettő ugyanolyan drasztikusan esett vissza, csak Moses még mindig nem tért magához. És Costa fele nagyobb az elvárásunk. Pont ezért írtam azt, amit.

      • Posted 2017-05-29 20:18 0Likes
        by Sandic

        Mindenek előtt leszögezném, hogy januártól van Spílert TV-m, az őszi szezonból csak pár meccset láttam Streamen, januártól viszont az összeset, amit közvetítettek.
        Abból a pár meccsből nekem nem tűnt úgy, hogy akkor sem teljesített kiemelkedően, inkább hozott egy átlagos szintet, ami alá egy kicsit lesüllyedt a szezon végére. De szerintem ezt többekről el lehet mondani, sőt ha azokat a 3-4-5 gólos győzelmeket vesszük figyelembe, amit pl. a MU vagy az Everton ellen mutattunk be, akkor romlott Cahill és Luiz teljesítménye vagy akár Alonsoé is. Costa akkortájt viszont világklasszis szintet hozott, meccseket döntött el egy helyzetnek alig nevezhető villanásból, párharcokat nyert, küzdött minden labdáért, és ez viszont tél után semmivé lett, szinte csak lézengett a pályán.
        Moses szerintem a szezon elején sem látott sokkal jobban a pályán, akkor is elszórt jó pár labdát, és gólt se szerzett sokkal többet (így fejből egyet vagy kettőt?). Esetleg valamivel szerencsésebb volt. Egyértelműen látszik, hogy nem arra a posztra való, megkapta a lehetőséget, mert egy futónéger, és nem volt más alternatíva, a felállás meg elbírta a poszthoz való képességeinek hiányosságait is.

      • Posted 2017-05-29 21:31 0Likes
        by Blotunga

        Az tény, hogy Moses soha nem lesz egy Pirlo, de azért szezon elején adott neki a gép rendesen. Volt ott gól, gólpassz, normális beadások, betörések. Ehhez képest szezon végére lassan már egy Bosingwa szintet se ütött meg…

    • Posted 2017-05-29 17:39 0Likes
      by BlueCech01

      Costa egyértelműen nagyon durván leeresztett. Moses meg inkább túlteljesített hónapokig, aztán meg magára talált.

    • Posted 2017-05-29 17:50 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Costa magasabb szintről esett mélyebbre. Egyébként én nyugodt szívvel odatenném Maticot is a duó mellé.

    • Posted 2017-05-29 21:00 0Likes
      by kormolar

      Mosesben nekem mindig az a tüske, h ő eredetileg szélső lenne…de a szélső erényeit nagyon ritkán mutatja meg…

      • Posted 2017-05-30 09:27 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Ezert nem volt koze a csapathoz. Csak ar rwb role miatt es az emberhiany miatt lehet a kezdoben. Szelsonek gyenge nekunk, vedonek gyenge nekunk, ketto kozt elment iden a PL ben, de nem engednem palyara a BL ben.
        Ha veszunk egy rendes rwb-t a SerieAbol mondjuk biztosan kikerul.

      • Posted 2017-05-30 10:44 0Likes
        by kasata91

        Azért csak óvatosan a szériás szélsőkkel és a PL-ben való helytállásukkal.

      • Posted 2017-05-30 14:03 0Likes
        by DannyfromtheShed

        nem az a lenyeg, h a PL ben van vagy kinaban, hanem h milyen jatekrendszerrol van szo. Amig 3 vedovel jatszunk siman beilleszthetok, amennyiben nem, akkor necces, de pl Florenzi barhol el jatszik a kapus poszton es CB-n kivul es van nehany eleg jo kis kincs a Serie A ban.

      • Posted 2017-05-30 14:07 0Likes
        by kasata91

        Nem tudok olyan játékrendszert mondani ahol Cuadrado nem pattan le bármelyik random PL balbekkről.

      • Posted 2017-05-30 14:14 0Likes
        by adam10

        Moses szélsőként volt kölcsönben 3 helyen is, sehol sem marasztalták (márpedig középcsapatokról is beszélünk) és ezzel szerintem sok mindent el is mondtam..

  • Posted 2017-05-30 00:30 0Likes
    by Endy919

    egy kis pletyi. Felipe Anderson a Lazioból milyen ? Elvileg mi és az Utd(meglepő :D) érdeklődünk iránta és a játékos már beadta az átigazolási kérelmet. Valamiért úgy érzem , hogy ő érkezni fog.

    A másik dolog nagyon kacsa , de csak Zenzo kedvéért bepötyögöm 😀
    Boateng !

    • Posted 2017-05-30 00:55 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Ha már a Lazioból akarunk fiatalt akkor Baldé Keitaval jobban járnánk, Anderson a szokásos fiatal gyors technikás szélső, igaz neki már van Eus tapasztalata ennyivel jobb egy random brazil tehetségnél.
      Melyik Boateng??? 😀

      • Posted 2017-05-30 01:12 0Likes
        by Endy919

        Jerome

      • Posted 2017-05-30 01:18 0Likes
        by kormolar

        sok esélyt nem látok rá(Boateng)….sztem am Felipe Anderson-ál találunk jobb játékost is…am elgondolkoznék Salah visszavételén…Conte taktikájába szerintem beleillene a sebességével

      • Posted 2017-05-30 19:51 0Likes
        by Blotunga

        Nem ártana egy kis ész sem, sebesség terén annyira nem állunk rosszul így sem…

      • Posted 2017-05-30 17:22 0Likes
        by Diego Costa

        Korábban is szóba hozták velünk, meg másokkal is. Akkor még kis hype-ja is volt, most már az sincs. Jelentéktelen hír, nem kell vele foglalkozni.

  • Posted 2017-05-30 09:51 0Likes
    by BlueCech01

    A mail szerint a Bonszmusz 15m fontért visz Begót. Ennyiért igazából nem is lenne rossz üzlet elpasszolni. Eduardo hosszabbított, erre a szerepkörre pedig ő is megfelelő lenne.

  • Posted 2017-05-30 09:56 0Likes
    by DannyfromtheShed

    „Chelsea ace Victor Moses had to get over his FA Cup final red card heartache as he got MARRIED next day” LeL

  • Posted 2017-05-30 10:02 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Hozzuk vissza Remistent RWB nek :DD

  • Posted 2017-05-30 10:45 0Likes
    by kasata91

    Nem is tudom mikor néztünk elébe utoljára ennyire izgalmas nyárnak átigazolási szempontból.

    Nem hiszem hogy worldclass nagynevű játékost tudunk fogni. Mert vagy nem mozdíthatóak, vagy nem passzolnak a játékrendszerünk hiányposztjaira.
    És véleményem szerint a tudatos csapatépítés szempontjából fontosabb lesz, hogy az adott posztot jól betölteni tudó játékos jöjjön, mint hogy egy nagy név aki poszt mellé érkezik.

    • Posted 2017-05-30 11:04 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Szerintem Kanté mellé biztosan nagy név érkezik. Illetve ha Costat sikerül végre eladni, oda sem valami középszer fog érkezni. Hazard párja marad kérdés, nem égető játékost venni oda, de ha a Pedro-Wili pároshoz képest akarunk előre lépni, akkor ott is nyílnia kell a kis perselynek. Máshova én se várok sztárokat.

      • Posted 2017-05-30 12:30 0Likes
        by balazsh

        Pesszimista-realista várakozásaim:
        Costa marad, szélre pedig maximum egy fiatal tehetséget igazolunk, kezdőbe nem, mert Pedro és Wili is marad a klubnál. Ugyanez igaz a középpályára is, nem tudom elképzelni a szituációt, hogy Fabre és Matic mellett egy 3. játékos is küzdjön a helyért. RWB/RM érkezni fog.
        Optimista várakozásaim:
        Megveszünk mindenkit. Lukakut, Sánchezt, Nainggolant, stb. 🙂

      • Posted 2017-05-30 15:45 0Likes
        by Sandic

        Bakayoyo nagy névnek számít? Én őt már félig-meddig borítékolom. Nem mondom, hogy nagyon örülnék neki, de őszintén szólva ötletem sincs, hogy ki az, aki rohadt jól védekezik, és még a támadásokat is tudná segíteni. Végül lehet nem is fogunk középpályást igazolni, hanem marad a Kanté-Matic-Fabre kvartett.

      • Posted 2017-05-30 17:20 0Likes
        by Diego Costa

        „e őszintén szólva ötletem sincs, hogy ki az, aki rohadt jól védekezik, és még a támadásokat is tudná segíteni”

        Verratti.

      • Posted 2017-05-30 19:48 0Likes
        by Blotunga

        Meg se említsd, mert már a gondolattól is hányingerem lesz!

      • Posted 2017-05-31 18:33 0Likes
        by Diego Costa

        Feltételezem, hogy nem a ghánaival van bajod. 😀 Miért nem bírod az olaszt? Tökéletes igazolás lenne. Ő az a játékost akiért megérni egy valag pénzt fizetni. Nem pedig Lukaku-ért…

      • Posted 2017-06-01 22:26 0Likes
        by Blotunga

        Lehet, hogy a tudása megér egy valag pénzt, de emberileg olyan alacsony szinten van, amit semmilyen pénz nem módosíthat!

    • Posted 2017-05-30 12:31 0Likes
      by balazsh

      Tavaly. Az ideit nem érzem különlegesnek, nem hinném, hogy nagy mozgolódás lesz.

      • Posted 2017-05-30 13:29 0Likes
        by kasata91

        Tavaly azért volt izgalmas mert lövésünk volt hogy ki akar majd és mit akar majd és mihez akarja őket 😀 Mi szurkolók mindenkit meg akartunk venni a gyalázatos teljesítmények után.

        Idén tudjuk hogy ki akar és hogy mit akar, és hogy mihez, de azt hogy ki passzol ebbe az lutri. A szurkolók meg tudják (szerencsére a board is) hogy mélyíteni kell.

      • Posted 2017-05-30 17:20 0Likes
        by Diego Costa

        Hogy mondhatsz ilyet? Tényleg azt gondolod, hogy nem lesz nagy mozgolódás? Akkor nagyon meg fogsz lepődni.

      • Posted 2017-05-30 17:22 0Likes
        by balazsh

        Remélem.

      • Posted 2017-05-30 22:23 0Likes
        by Zenzo

        szerintem te fogsz meglepődni, 2, max 3 major igazolás, kb ugyanannyi töltelék (második számú kapus, stb). Így, hogy úgy néz ki, TC, Diegoal és Hazard is maradnak, ennél több nem várható.

      • Posted 2017-05-31 18:25 0Likes
        by Diego Costa

        Kit tartasz tölteléknek a cserekapuson kívül? Én arra számítok, hogy 5-6 játékos érkezni fog. Kell két WB és egy CB. Ez már csak három. És akkor még középpályára se ártana valaki vagy esetleg előre. Michy elvileg a Monaco-val tárgyal, Matic meg menni akar. Ha ők mennek, akkor helyükre érkezniük kell játékosoknak. (Lukaku, Bakayoko)

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com