Meglopva

robbery_headAz egész FA, úgy, ahogy van, mindenestől dögöljön meg tripperben és rohadjon meg a pokolban. Induljon oszlásnak az összes belső szerve, és hosszú, fájdalmas kínok között baszódjon meg minden egyes résztvevője a tegnapi gyalázatnak, ezt kérem a jézuskától karácsonyra. Na jó, legyen benne a miki is, hogy biztosra menjünk. Ígérem, jó leszek…

Ó, hogy háromlábú tehenek szabdalják csíkosra alsó fertályad kies részeit, hogy majd azon keresztül helyezhesse beléd ősgyíkvesszejét a magasságos, hogy az a nyolcszegletű, stop-megálljt vezénylő, táblarozsdaszirombolyhos, állítmányt semmibe vevő, szabályokat önkényesen újragondoló, fűszáltipró, normál-idióta-barbár vérvörösinges, hónaljmankós repedtsarkú selyemhernyótalpas hétszentséges emberforma állat szenvedtessen hátralévő életed során minden egyes percben, és fennen hirdesse haragom vörös betűjét előtted állandó jelleggel, hogy hitedből kitérve rettenetes ordítások között egy öröklét hosszúságban vesztegelhess Dante poklának összes bugyraiban felváltva olyan szabályossággal, mint ahogyan tegnap vetted figyelembe a nagykönyv irományait a 90+ percek letelte alatt.

Erről szól ma a dal
Erről szól ma a dal

Le kell szögeznem: a Burnleyt nem kárhoztatom semmiért. Ott vannak alant, nekik foggal-körömmel kell most küzdeniük minden nüanszért, megtették, bravó. Arról viszont, hogy ezt ebben a formában megtehették, egyes egyedül a nagyrabecsült, mélyentisztelt feketébe öltöztetett faszhad tehet.

Le kell szögeznem: nem kárhoztatom semmiért a fiainkat sem. Bár nem játszottunk lehengerlően, de mindennek ellenére ha a munkáját elvégezni képes játékvezetői hármas ténykedik a mérkőzésen, akkor az első félidő 3-0-lal zárul, nincs Matics idiótasága, és alsó hangon is lehozzuk a meccset 3-0-lal, vagy verünk még kettőt, és nemcsak, hogy marad a 7 pont fór, de még a gk sem változik egy cseppet sem.

Le kell szögeznem: bár épp a minap tettem ismét nyilvánossá, hogy mennyire nem vagyok a bírózás híve, most viszont egyértelműen bírózok, mert egyszerűen nem lehet mást tenni. Még Chelsea szurkolóként sem voltam hirdetője José FA-ellenes eddigi tevékenységének, mindazonáltal részben láttam igazságát. Mára, a tegnappal viszont a napnál is világosabb a dolog. Tetszik bárkinek, vagy sem, mert gyanítom hirtelen ismét térdig fogunk dagonyázni a mindenféle ellendrukkerek örömtáncot lejtő szakértő véleményében, a szezonban az FA eddig nyilvánvalóan minimum 4 pontot vett el tőlünk (a Saints elleni Fabregas esetre gondolok még a tegnapi küldetés mellett), és tényleg nem tudom, mit kellene tenni ahhoz, hogy az egyenlők közötti egyenlőbbek mérlegelésénél ne a Chelsea legyen mindig a sátán serpenyőjében, míg mindenki más meg a másikban. Halkan jegyzem meg, 2, azaz írom: kettő darab büntetőt ítéltek meg a javunkra a mindenkori játékvezetők a PL-ben eleddig – nyilván csak ennyi volt megadható, igen. Még halkabban jegyzem meg: utoljára 2014 november elsején kaptunk tizenegyesrúgásra lehetőséget. Ennyit a City egy meccsen megkapott a Spurs ellen, már október közepén. És érdekes módon, tegnap már a második másodpercben megkapták – az egyébként jogos jussukat. Csakhát igen, úgy tűnik a jogos és jogos büntetők közt is van különbség.

Le kell szögeznem: azért is nem vagyok híve a bírózásnak, mert minden csapatot érnek szurkolóik szerint hátrányos megkülönböztetések – nyilván így van ez a City-vel is, meg mással is. De most még mindig annyira forr bennem a vér, hogy nem vagyok hajlandó foglalkozni más kínjával, csak azzal, amit mi szenvedtünk el. Nem vádolom az FA-t a Chelsea elleni hadjárattal továbbra sem, viszont nehéz nem észrevenni a „tegyük izgalmassá a PL-t” mozgalmat. és a fáradhatatlan munkálkodást azon, hogy a Chelsea nehogy nagyon elhúzzon már az egyetlen valamire való riválistól.

Döntő pillanat - kösz mindent még egyszer, Atkinson
Döntő pillanat – kösz mindent még egyszer, Atkinson

Le kell szögeznem: nem a vitás esetek miatt kiabálok. Leszarom, valahogy behúztuk a meccseket, nem érdekel. Talán majd egy kicsit, ha végül gólkülönbség miatt maradunk le címről, trófeáról, akármiről. De a jogos és tiszta büntetőkről beszélek, a +4 pontról, amivel jelenleg 9 ponttal vezethetnénk a PL-t. Oké, az 5 pont előny is előny. Még mindig több, mint baráti. Csakhogy, a 7 pont fórt nem az FA segítségével építettük fel, szóval nem értem, miért tartják jogosnak, ha ők ezt csökkentik. Legalább már ne tennék ilyen látványosan. És akkor arról még nem is szóltunk, hogy Matics nagyon fog hiányozni egy bizonyos kupadöntőn, így könnyen lehet, hogy egy bizonyos FA megfoszt bennünket egy bizonyos trófeától rövid úton.

Le kell szögeznem azt is, hogy az FA hiába csinál kisebb bohócot magából azzal, ha utólag mondjuk eltiltja Barnes-t (akiről valamelyik faszparaszt munkatársa még azt merte nyilatkozni a meccs után, hogy hát ő nem egy alattomos játékos… ja, a hó meg zöld), mert azzal mi nem nyerjük meg a meccset, és nem kapjuk vissza Maticsot sem a kupadöntőre, mert azt azért kötve hiszem, hogy a jóöreg FA akkora Canossa-járást hajtana végre, hogy még Matics eltiltását is mérsékli/eltörli. Eső után köpönyeg, ha egyáltalán, és már amennyiben. De tartok tőle nem lesz itt köpönyeg, és maximum besároznak az eső után – többre nem számítok.

Ez még itt csak az első volt..
Ez még itt csak az első volt..

Wudi a meccs előtt azt írta, papíron ez a legkönnyebb meccsünk a hátralévőkből – és, papíron az is volt. A Burnley harcossága nekem egyébként még szimpatikus is, bár a ‘minden eszköz’ bevetése kissé túlzó talán, elvégre ez foci, nem WWF vagy K1, mert Barnes 3 megmozdulása mellett (aki, teszem hozzá, lap nélkül hozta le a meccset), mondjuk Boyd Oscaron elkövetett ámokfutása is elég erősen narancssárgás volt, arról nem is beszélve, hogy ha két kézzel ütünk a labdába a tizenhatoson belül, az nem szimplán büntető, de minimum sárga is.

a második
a második

Olvasgatom itt közben a kommentokat, és nehéz lesz már újat mondani, mert közben jól kitárgyalódott minden, és elhangzott a legtöbb, általam fent elkövetett dolog. Láttuk, olvastuk már José nyilatkozatát azóta, szóba került a Pool meccsen fújó spori is, miegymás. Nehéz bármi hasznosat mondani, Azóta már elért egy kicsit a letargia és a beleszarok életérzés, egyébként egész nap egy kicsit amolyan mindenki kapja be napom volt. Egyszerűen még mindig nem hiszem el valahogy az egészet, olyan, mint egy rossz álom, mint egy kibaszott illúzió, amiből egyszercsak, hirtelen, verejtékben fürödve ébredsz, rájössz, hogy közben az éjszakát nappalra cserélték, majd kivánszorogsz a fürdőbe arcot mosni, s miután arcon csapod magad hideg csapvízzel, lassan rájössz, hogy minden rendben van. Ezt a másnaposságot viszont nem lehet kiheverni. Ezt most egy alkoholnál kevésbé múlékony hatású szer követte el. És szépen lassan rájössz, hogy ez most nem múlik el.

Továbbra is úgy érzem, teljességgel felesleges szót ejteni arról, hogy Costa, hogy Ázár, hogy Matics, hogy Courtois. Pedig lehetne lamentálni egy kellemes koratavaszi délutánon, márha az lesz holnap, hogy Costát mennyire viselte meg a szánalmas, nyilvános meghurcolás, persze nem egy szent, dehát nem ő az első a szezonban, de még 2015-ben sem, aki hasonló tettért meg lófaszt sem kapott. Tegnap sem kellett volna neki sok, de centikkel valahogy mindig lemaradt. Beszélhetnénk arról, hogy Ázár cserébe ismét ellenállhatatlan volt, a gólunk előtt óriásit húzott, és ha végre 15 centinél messzebbről is kapura merné tűzni a labdát, még egy fokkal közelebb járna a tökélygame-hez. Szót kellene ejteni arról is, hogy TC végre megint a magabiztosság kőszobra volt, vagy arról, hogy Matics mekkorát játszott, míg teljes joggal fel nem borította az őt likvidálni kívánó hentest. Figyelem, azt mondtam, teljes joggal, nem azt, hogy szabályosan, vagy okosan. Hülye volt, szabálytalan volt, de még az angol sajtó azon része, aki többnyire a Kék vészt látja vagy láttatja a Chelseaben, is kiáll a történet jogossága mellett. Beszélhetnénk a halovány Oscarról vagy Fabregasról, a csapatot még nagyon szokó Cuadradoról, aki összességében nem rossz, nem rossz, de gyakorlatilag még semmit nem mutatott, szóval beszélhetnénk sok mindenről, de még mindig úgy érzem, hogy amiről beszélni kell, az a 3-0 helyetti 1-1, amit a bírók hoztak össze.

a harmadik. Teljesen szabályos, labdára irányuló, nem veszélyes mozdulat. A következményt mind tudjuk, piros Maticsnak.
a harmadik. Teljesen szabályos, labdára irányuló, nem veszélyes mozdulat. A következményt mind tudjuk, piros Maticsnak.

Erről, meg Ivanovicsról. Mert a szerb viszont még emellett is megérdemel minden dicséretet. Az utóbbi hat meccsen négyszer talált be, ez a mutató pedig egy csatár számára is méltóságteljes, hát még, ha azt nézzük, hogy a 6 meccs 7 góljából fűződik négy a nevéhez. Továbbjutást ért a ligakupában, egyben döntőbe jutást, győzelmet a Villa Parkban, idegeben szerzett pontot és gólt a BL-ben, most pedig jobb híján egy pontot egy olyan meccsen, ahol – ahogy JM is mondta – az a csoda, hogy nem verettek meg bennünket. Braniszlav, imádunk!

Lövésem nincs, mit mutatsz, de bazi nagy ász vagy a kezünkben, haver!
Lövésem nincs, mit mutatsz, de bazi nagy ász vagy a kezünkben, haver!

Jövő héten jön a kupadöntő. Fel kell kötni a gatyót rendesen, mert úgy látszik, nem csak Kane lesz az ellenfél, hanem a Wembleybe kihelyezendő kellékkel feketében is meg kell küzdeni. Addig is, itt egy lőlap a dartstáblára.

a PL sporik hivatalos viseletére tett javaslat
a PL sporik hivatalos viseletére tett javaslat

209 Comments

  • Posted 2015-02-23 00:40 0Likes
    by Lavid Duiz

    „I’m blind. I’m deaf. I wanna be a ref.”

    Atkinson olyan ordító „hibákat” követett el, hogy szerintem ez csak úgy történhetett meg, hogy már eleve egy tervvel lépett a pályára…

    • Posted 2015-02-23 01:23 0Likes
      by Zenzo

      Hát. Az a baj, márha ez az egyáltalán, hogy mire megírtam a posztot, José már majdnem mindent elmondott helyettem 🙂 amit lenyomott a Goals on Sundayben, hát, az kb a poszt. Nagy formában volt.

  • Posted 2015-02-23 01:30 0Likes
    by Zenzo

    Egyébként kicsit más, de bizonyos vonatkozásban meg ugyanaz: amit ez a Souleymane művel, lassan már abból is elég. Én aztán tényleg no to racism párti vagyok, meg minden, de azért álljunk már meg a józan ész határán…

    gondolom azt vágjátok, hogy a klubból már kb mindenki elnézést kért, Josétól Terry-ig, a klub hivatalosan és nem hivatalosan, miegymás. Egész komoly performansz volt a meccs előtt és alatt, a nézőtéren és még a mezeken is. Meghívták ezt a jóembert a Stamfordra is. Erre mit lép? Hát ezt:

    He told Le Parisien: „I appreciate Mr Mourinho’s invitation, but I can’t get my head around being in a stadium at the moment.”

    In an earlier interview with the Guardian newspaper, Souleymane said: „What happened has left me really afraid. I just want justice to be done, no more than that.

    „I was a little bit hurt physically but in terms of morale I was hurt a lot. It has really affected my life. I can’t go back into the Metro, it makes me really afraid. I don’t think you should be denied the right to take the Metro because you’re black. That’s what they wanted.”

    Azért ez már rinyálás a köbön, és a dolog felfújása. Négerek ezreit verik szarrá kb nap, mint nap, csak azért, mert négerek, ez az anyámasszony katonája meg nem mer lemenni a metróba. Remélem majd a klub fizeti a cihológusát, a nagy lelki terror miatt, amit elszenvedni kényszerült. Bah, mindenki meghülyül már?!

    • Posted 2015-02-23 12:39 0Likes
      by Lavid Duiz

      Ez még mind semmi, de a csávó azóta már a klubot teszi felelőssé az incidens miatt! Hülye! Gondolom, az ügyvédje adta neki ezt a tanácsot,.. $$$$$$$

      • Posted 2015-02-23 13:01 0Likes
        by Zenzo

        Nyilván. Ez megint kb akkora hülyeség, mint mikor elmeszelték Terry-t rasszizmusért, amikor egy olyan csapat csk-ja volt, ahol rendszeresen 5-6 afrikai fordult meg a kezdőben… ha Johnny rasszer lett volna, DD és Essien felváltva szappanozza a hátát edzés után, bazzeg 😀

    • Posted 2015-02-23 12:52 0Likes
      by mohacsia

      Idióták és én nem akarom mentegetni őket, de azért ez egy „hate crime”-nak szerintem elég karcsú. Lehet én vagyok naiv, de nem igazán találom a logikát abban, hogy a valaki egy olyan csapatnak szurkol, aminek a fele fekete és közben ekkora meg akkora rasszista. Ezek szerintem egyszerűen csak hülyék, ki kell tiltani őket aztán ennyi. Ez az 5 perc hírnév meg a nyilatkozatai a csókának nevetségesek. Én is felbasztam volna magam rajta nyilván, de hitelesebb lenne, ha nem játszaná túl.

      • Posted 2015-02-23 19:13 0Likes
        by Zenzo

        http://www.bbc.com/news/uk-31575913

        úgy tűnik, sikerült kiszűrni jól a „résztvevőket”.. az egyik, akit a Chelsea egy életre eltiltott a balhé miatt, egy ötvenes ex-rendőrparancsnok, aki jelenleg valami emberi jogok világszervezetének az igazgatója. Kisgyermek kora óta Chelsea szurkoló, és átutazta a világot oda-vissza a klubért. Nyilván rasszista bazzeg 🙂

    • Posted 2015-02-23 16:20 0Likes
      by Zola

      Most eléggé megosztó dolgot fogok mondani és mindenki értse úgy ahogy akarja.Ez az egész rasszizmus elleni kampány csak mégjobban felkorbácsolja az indulatokat.A maga módján mindenki rasszista!Ki így ki úgy.Nem találkoztam még olyan emberrel,aki ne utált volna,vagy a maga szolid gondolkodásával ne különböztetett volna meg egy népcsoportot.Csak ugye van aki ezt radikálisan teszi,de ugyanez nem kimondva teljesen rendben van.Ebben a nagy kibaszott liberális világban nem utálhatok senkit szabadon és nyíltan?Nem mintha akarnám,de itt mindenki a szólásszabadság mellett harcol,miközben embereket vágnak sittre,mert lenégerez egy négert.Gondom nekem is van bizonyos népcsoporttal,de(és nem a fekák azok:-D),de kicsit értetlenül állok ez előtt a képmutatás előtt,mert ez az,kár is vitázni ezen.Jelentkezzen akinek egy káromkodás és idegbetegség közben nem csúszott ki a száján vagy gondolt olyanra,ami sértő lenne egy fajra,nemzetre,akármire.

  • Posted 2015-02-23 08:10 0Likes
    by YoGeee

    Azt lehet már tudni, hogy ki lesz a spori vasárnap?

  • Posted 2015-02-23 09:42 0Likes
    by Drogba11

    Majd mindennel egyetértek. Viszont tényleg az egész sztorit félretéve azt kicsit merésznek érzem, hogy Matic jól játszott.

    „Szót kellene ejteni arról is, hogy TC végre megint a magabiztosság
    kőszobra volt, vagy arról, hogy Matics mekkorát játszott, míg teljes
    joggal fel nem borította az őt likvidálni kívánó hentest.”

    Rengeteg eladott labdája volt, nem volt magabiztos, nem volt jó meccse. Eddig mindig jó volt, de most nem.

    Ha így álluk, akkor elmondhatjuk, hogy Európában jobban szeretik a csapatot, mint otthon. Érdekes, hogy a BL-ben eddig ekkora hibát/hibákat nem vétettek ellenünk.

    • Posted 2015-02-23 09:54 0Likes
      by Zenzo

      Nézőpont kérdése persze mindig, mert az önmaga által felállított magaslathoz képest nem játszott (olyan) jól, de azért a mutatói elég jók, ha nem csak az eladott labdákra koncentrálsz. Legalábbis én úgy emlékszem, és a statjai is kb ezt támasztják alá: Terry és Zouma passz-százalékát hozta, jobbat, mint mondjuk Ivanovics vagy Fabregas; emellett volt 3 szerelés, egy megelőző szerelés, 4 tisztázás, sőt, még volt kaput eltaláló lövése is (bár erre nem emlékszem, hogy mennyire volt satnya v jó).

  • Posted 2015-02-23 09:56 0Likes
    by WudigessBoi
  • Posted 2015-02-23 12:08 0Likes
    by lamps8

    Én az elején jókat mosolyogtam Jose campaign against Chelsea mondókáján, gondoltam csak csinálja a show-t. De mint az egyértelmű példák mutatják ,teljesen valós a történet. Egyszerűen nem szeretnek minket, a klubot , Joset talán Abrat sem. nem tudni.
    a kupadöntőről és Spursről 1-2 gondolat. A 96. percben kaptak egy nem 100%os 11est, amit Kane óriási mákkal 2. próbálkozásra lőtt be. Ismétlem 96. perc nem tuti büntető, azóta semmi megjegyzés a sajtóban az esetről , nem elemezte ki semmi Liverpool legenda meg Arsenalt felszopó szerencsétlen, és itt kell visszaemlékezni Ramires tavalyi utolsó perces WBA elleni homorítására. Disgrace, rhe ref saved Chelsea stb stb…. Ahogyan a velünk kapcsolatos döntéseket mérlegelik az szégyenletes. Kupadöntő, Anthony Taylorral, Matic nékül, 4455435. percben rendszerint lófasz gólt szerző Spurs ellen, egy csoda lenne ha nyernénk jelen állás szerint.

  • Posted 2015-02-23 12:11 0Likes
    by DannyfromtheShed

    Ha igy is behuzzuk a PL-t akkor elmondhatjuk, hogy megvertuk a city-t, de legfokepp az FA-t. Hozzateszem, ha nyujtanank, amit tudunk, tamadnank, akkor nem szoptuk volna be 1-1-re hanem lett volna 3-1…

  • Posted 2015-02-23 12:46 0Likes
    by Lavid Duiz

    Tekintettel arra, hogy Matic játszott akkor is, amikor a Spurs-től kikaptunk 5-3-ra, nem gondolom, hogy az ő jelenléte garancia lenne a győzelemre. Az esély nagyobb, természetesen, de nem 100%. Szerintem.

    • Posted 2015-02-23 12:56 0Likes
      by lamps8

      Garanciák és a foci, fekete és fehér. De vele sokkal stabilabbak vagyunk. Szükségünk lenne a fizikális jelenlétre vkp poszton, de mivel Mikel is sérült, ez így nem lesz meg.

  • Posted 2015-02-23 13:16 0Likes
    by Zenzo

    Azt vágjátok egyébként – én most olvastam – hogy Dyche állítólag, mikor a Chelsea nem adta vissza a labdát a végén egy bedobásnál, mikor azért rúgták ki, mert valaki nagyon meghalt épp náluk, na akkor Dyche azt ordította a CFC pad felé, hogy “You lot are a f***ing disgrace” és José ezért nem is kezelt le vele a lefújás után?

    • Posted 2015-02-23 13:28 0Likes
      by liveman

      Kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok? JM mennyire ludas abban ami történik most a Chelsea-vel? Azért a szelet Ő vetette. Szeret széllel szemben…, de most jól jöhet ki ebből az egészből? Nyerhet a FA ellen ezzel a stílussal? Miért volt most is pl. jó ötlet egyet Wengerbe is rúgni?

      • Posted 2015-02-23 14:18 0Likes
        by Zenzo

        ehöm, a kérdés jó egyébként, de én nem hiszem. Nyilván valamilyen szinten ez is benne van, de egyrészt ez megvolt korábban is, másrészt SAF ezt sokkal komolyabban űzte anno, mégsem volt soha ekkora attak ellene, de a ManU ellen sem.

        Ez kicsit tényleg olyan, hogy a tradicionális nagy csapatok pozíciótól függetlenül még mindig a MU, Pool, az Arsenal és a Spurs, sok szurkolóval, komoly szimpátiával. Az újonnan felkerülők, a Chelsea, a City még mindig egy kicsit (vagy nagyon) az újgazdag hülyegyerek szerepét kénytelen viselni, aki bemegy a bárba, meghív mindenkit egy körre, szórja a lóvét, és szétveri a bárt. És ezt a műmájer köcsög arcpakolást még kell egy generáció, mire levetkőzzük. Kell, hogy felnőjön az a generáció, akik számára már evidens, hogy a Chelsea „nagycsapat”.

        Én csípem JM csibészségét, és bár néha túllő a célon, azért többnyire adom, amit betol a médiába.

        Konkrétan a kérdéseidre válaszolva:
        Igen, jöhet ki jól, ha ügyesen csinálja. Nem feltétlen ő, de a csapat, és általában a „nagyok” melletti többi csapat. Muszáj egy kicsit felkavarni az ódon FA állóvizét, ahol sokszor tényleg a ManU, Pool, Arsenal a haszonélvezője az FA elfogultságának, mégha ezzel nyilván ők ill a szurkolóik vitatkoznának.

        Az FA ellen nem nyerhet ezzel a stílussal, de jelen pillanatban egyrészt mással sem nyerhet, és ezért ezzel nem is veszíthet. Gondolod ha JM nyalja az FA seggét, akkor ezt a meccset – vagy bármelyiket – másként fújják? Én nem.

        Wengerbe rúgni… miért, nem igaz? Nyilván más vonatkozásban került elő, amikor a saját helyzetéről, a nagy csapatok edzőiről, LvG-ről is beszélt (asszem). A tény az tény, nem belerúgás – ezzel még L’arsene sem vitatkozhat – hogy nincs még egy olyan nagycsapat, ahol ennyi trófeamentes szezont néznének el X másik edzőnek. Lehet magyarázkodni a stadionnal, a kis pénzzel, tarthatom én magam is, mint ahogy tartom is, hogy Wenger egy nagy mágus, hogy azzal a többnyire szar kerettel és erőnléti edzővel, amik a rendelkezésére álltak, mindig hozott egy BL helyet, de ettől még a tény tény marad: senki más (de legalábbis ritka a példa) nem kapott ennyi időt a semmire. Nyilván ez nem egy kedves gesztus Wenger felé, de én úgy érzem, ezt most mint kontextust használta JM. Rúgni akkor rúgott volna, ha azt (is) mondja, hogy annak ellenére kapott ennyi lehetőséget, hogy egy szar edző, és szar alak – ilyen meg nem volt.

      • Posted 2015-02-23 15:14 0Likes
        by Zenzo

        ezt kiegészíteném még annyival, hogy nézzétek meg, azért a média is imádja Josét. Témát szolgáltat nekik, showman, bohóc, valami, valaki, amiről vagy akiről beszélni lehet. Adott egy interjút a SKY-on, második napja ennek az interjúnak a különböző részletei árasztják el a Sky és egyéb sportoldalak hírspotjait. És bár néha kétesélyes a nyilvánosság, de jelen pillanatban úgy érzem, a nyilvánosság bevonása éppenhogy jó irányba tereli a dolgokat a mi nézőpontunkból. Alant Wudi is linkelt egy angol tv műsort, ahol a „mi szempontjaink” kerültek előtérbe. Oké, mondjuk ez tényleg kétesélyes, mert ugyanezen okból kapott akkora visszhangot Costa vs Pool esete is, de ezekről kell beszélni, nem szabad a szőnyeg alá söpörni őket. Én így gondolom legalábbis.

      • Posted 2015-02-23 16:36 0Likes
        by liveman

        Kösz.
        Abban egyetértek, hogy van amikor annak van létjogosultsága, hogy valami szokatlan, meghökkentő valaminek kell történnie, hogy változzon a rigid rendszer. Abban viszont kételyeim vannak, hogy Mou módszerei megfelelőek lennének ehhez. Az is igaz, hogy a médiának szüksége van egy ügyeletes „bohócra” aki szolgáltatja a témát, de ez is vékony jég és rásülhet egy negatív bélyeg is, ami viszont többet vihet mint amit hoz. Mou éppen ebben volt zseniális szerintem sokáig, de a Real időkben mintha valami megtört volna nála, s azóta egy rosszulértelmezett ellenzéki forradalmár szerepet vett föl, melyben lassan harcban áll mindenkivel! A megfogalmazásai sokkal ügyetlenebbek, s olyan sebeket ejt oktalanul másokon melyek áttételesen rajta(rajtuk)csattan a végén, melyre megintcsak egy fölösleges szúrás a válasz.
        Mintahogy Te is írod, szinte minden csapatnak van számolatlanul olyan meccse mikor a bírót szidhatja,(pl. Koeman is dühös lehetett ellenünk). Nem biztos, hogy az a megfelelő válasz erre, hogy harcot hirdetünk minden bíró ellen.
        Szerintem többet veszíthettek ezzel a harccal mint nyerhettek de ettől függetlenül a PL szerintem úgyis a tiétek idén, hacsaknem belementek valami értelmetlen rösszulértelmezett és rosszulkommunikált (tehát nem adekvát – a helyzetértékelésnek nem megfelelő) harcba.

      • Posted 2015-02-23 17:01 0Likes
        by Zenzo

        Figy, szerintem előbb-utóbb minden edző megpróbálkozik ezzel a maga módján, aztán vagy jól csinálja, vagy nem. A kisebbektől kezdve (Holloway nagy sómen volt 🙂 ) a nagyobbakig, hogy mondjuk testközeli példát mondjak neked, Rafa ‘fact’-ezése is valami hasonló lett volna, csak hát… érted.

        Én másként látom José arcát/harcát nyilván innen. Azt adom, hogy a Realnál valami félrement, viszont úgy vélem ez sokban segített neki abban, amit és ahogyan most csinál. Sokkal – hogy is mondjam – smooth-abb, sokkal jobban mímeli azt, amiben Fergie tagadhatatlan király volt. Oké, kicsit még heves Mou, de én nem látom a kataklizmát ebben – még. Jelen állás szerint többet veszíthetünk a zöld abrosz mellett, mint a füvön, de legalább azzal a jóleső érzéssel fekhetünk le, hogy megtettünk mindent, amit lehetett. Mégha az visszafelé sült is el. Ez a meccs most nagyon képen vágott engem is, főként az azóta már megszületett FA ítélettel Barnes kapcsán.

      • Posted 2015-02-23 20:23 0Likes
        by liveman

        Mindenesetre, most azért egy kicsit magatoknak is teszitek nehezebbé ezt a szezont
        Mou pedig ha valóban tanult a Real storyból akkor szép idők várnak rátok(sajnos)! Ha viszont nem(és azért erre utaló jel is van szép számmal), akkor „csapataitok harcban fognak állni” minden fronton, és sok „igazságtalan” veszteségre készülhettek föl.

      • Posted 2015-02-23 20:35 0Likes
        by Zenzo

        Hm, 3-4 órával ezelőtt azt mondtam volna (sőt, hát azt is mondtam), hogy nehezebbé tesszük – bár ugye a valóság az az, hogy a szezon nehezebbé lett téve, mi pedig nyilvánosságot szerzünk hozzá. És most, ahogy nézem, hogy szakértőktől a mindenkin át a kibicekig mindenki megszólalt a témában (csak nézz szét a portálokon, blogokon, akár csak itt feljebb, az idézett cuccok közt), most úgy érzem, hogy José pontosan elérte azt, amit akart. Mert megvoltak a szar ítéletek sorban (és ez most nem csak ellenünk, hanem alapjában a PL-ben a meccseken), jött sorban a highlight a hibákra, a kifakadás, és úgy tűnik, még a pénzbünti is megérte, mert José kitárta az ajtót, a FA meg besétált. A megszokott módon dobták Barnes ügyét, szarban hagyva a saját emberüket, Atkinsont, és ezen még a Chelsea-haterek egy jó része, még az alacsonyabb vérmérsékletűek is felháborodtak. Lehet nem lesz semmi az egészből ráadásul Josét ismét megbasszák egy heti fizujának a töredékére. Viszont most akár tabuk is dőlhetnek. És ezt a mondatot akár csupa nagy betűvel is leírhattam volna. Az FA vaskalapos, de nem feltétlen töketlen, csak érdekeltté kell tenni a döntés meghozatalában. Hogy mindezt példával illusztráljam: ha nincs Lampard 2010-es szellemgólja a VB-n, szerintem mindketten tudjuk, hogy a régivonalas FA lett volna az utolsó, aki bevezeti a videóbírót a PL-ben. De a gólt nem adták meg, nekünk meg az elsők között lett hawkeye a meccsekre.

  • Posted 2015-02-23 14:02 0Likes
    by kasata91

    Megfellebbezzük Matic pirosát ha minden igaz … értelme annyi szarnak a pofon.

    • Posted 2015-02-23 14:31 0Likes
      by Zenzo

      Az lehet, de muszáj. Ha csak verjük magunkat, annak viszont már semmi értelme nem lenne. Ha már ennyire az igazunkat akarjuk, annak az az alapja, hogy megtesszük a jogi lépést is, betartva a hivatali utat. Ezt nem lehet egy ilyen felháborodás alapján elintézni egy kézlegyintéssel, hogy ugyan, hagyjuk, úgyis mindegy. Igenis be kell adni a fellebbezést, és írják majd rá a saját kicsi kacsójukkal a köcsögök, hogy nem érdekeltek bazdmeg, hülye volt a játékosotok, mi pedig leszarjuk a körülményeket.

      Ezért – a sok ilyen miatt – előbb-utóbb fejek fognak hullani. Lehet, hogy JM már nem éri ezt meg Chelsea edzőként, lehet, hogy mi magunk sem szurkolóként. De minden kezdet nehéz, hogy éljek egy ilyen közhellyel, úgy viszont nem változik semmi, ha mindenki rájuk hagyja.

  • Posted 2015-02-23 15:15 0Likes
    by myheartisblue

    A kisebbik Hazard épp távozik…

    • Posted 2015-02-23 15:18 0Likes
      by mohacsia

      Honnan hová?

      • Posted 2015-02-23 15:22 0Likes
        by myheartisblue

        Tőlünk a Mönchengladbach-hoz! 2020-ig, átigazolási árát nem hozták nyilvánosságra. A szerződésbe egy kedvezményes visszavásárlási opció is bele van foglalva.

      • Posted 2015-02-23 15:22 0Likes
        by mohacsia

        Forrást tudsz dobni?

      • Posted 2015-02-23 15:26 0Likes
        by mohacsia

        Ja hogy ez ennyire ofisöl!? Ha van buy-back close, akkor szerintem nem para, de jó lenne tudni, hogy mennyi az annyi.

      • Posted 2015-02-23 15:45 0Likes
        by thiemecsaba

        Lényeg, hogy ez csak segíthet neki a fejlődésben. Érzi a bele fektetett bizalmat, és ha tényleg akkora spíler lesz mint ahogy gondolom, akkor meg szépen visszavesszük 😀

      • Posted 2015-02-23 18:32 0Likes
        by Petikee95

        Állítólag 8 millió fontért távozik, így 7,5 millió haszonnal zárjuk a transzfert.

      • Posted 2015-02-23 15:48 0Likes
        by kasata91

        Szerintem ez a visszavásárlós buli jó dolog, tekintve hogy ennyi fiatalunk van. Kibontakozhat anélkül hogy egymás elől venné el a helyet a sok fiatal tehetség.
        A Piazon, Atsu, Davila (Mekit sajnos már nemigen sorolom ide) hármasból is lassan itt az ideje hogy villantson valaki valamit.

    • Posted 2015-02-23 15:46 0Likes
      by mohacsia

      Amúgy ő a középső gyerek.

  • Posted 2015-02-23 15:49 0Likes
    by Heizer Csaba

    Úgy általánosságban reagálnék a bírózásra illetve a bírói tévedésekre, ami szerintem sokkal mélyebbről indul: azzal, hogy a fociból kiveszik minden, ami férfias.

    Talán hülyeségnek tűnik, elnézve így egyik másik vadbarom ámokfutását de akkor is.
    Általános elvárás az, hogy ezek az emberek, akik agyik feltolt tesztoszteron és adrenalin szinttel pörögnek kilncven percig, higgadtan, méltéságteljesen, hidegvérű angol úriember módjára viseljék el, hogy egy igaztalan bírói tévedés után valaki eltöri a saját vagy a barátjuk lábát!!!
    Vagy ugyanígy viseljék el, ha zsinórban harmadik igazságtalan bírói ítélet sújtja őket! Ha nyápic nyikhajok az első simogatásra úgy vetik magukat a földre, mintha teletalppal zúzták volna le az arcukat!

    Engem nagyon zavar és borzalmasan elidegenít ez a mai focitól! Életem meghatározó élménye amikor Drogba ordít a Övrebő-vel: abban az arcban annyi minden benne volt! És utána persze elmeszelték… na ott nagyon megbicsaklott bennem vmi.

    De nem akarok ezzel fárasztani senkit. Csak azt gondolom, hogy – ugyan nem kiszámítható hova vezetne – de ha ilyenkor Matics pofán baszhatná az illetőt anélkül, hogy annak súlyos retorziója lenne, lehet hogy mindenki kétszer meggondolná, kivel szemben, mit enged meg magának.

    Mondjuk sztem a szinészkedés gyorsan eltűnne a pályákról…

    • Posted 2015-02-23 16:04 0Likes
      by kasata91

      Hmmm. Mindenképp érdekes a felvetés. Egyet is értek, a menjen oda és torolja meg rész kivételével. A profi sportban és a kiélezett szituációban, nyomás alatt való viselkedés hatalmas dolgokat tud kihozni az emberből. Minden tekintetben.
      És akik ezt szabályozni próbálják nem tudom hogy élték-e már át ezt. Mert oké, hogy sugározzon a foci értéket, meg olyan magatartást ami példamutató, de ezzel a szellemiségét ölik meg a játéknak.
      10 év és eljön a halvérű játékosok kora. Akik csak mint a robotok teszik a dolgukat, majd lesétálnak az öltözőbe, meccs után lenyilatkozzák a szokásos „good result, good for the team… focusing on the next game” szöveget és kész.
      Nemtudom, hogy ez-e az ideális irány.

      • Posted 2015-02-23 17:15 0Likes
        by Zenzo

        Nem feltétlen értek egyet, bár valahol tényleg rémisztő, hogy túlzottan uniformizálni kívánják a futballt, és ez valahol ugyanolyan, mint ahogy az F1-nek is lassan teljesen elveszik az élét.

        Azzal viszont nem értek egyet, hogy hagyni kellene a 22 férfit leboxolni egymást. Az önuralom – és nem angolos gentleman hidegvérről beszélek – fontos része az élsportnak, legyen szó bármiről. Egy boxolónak sem engedik, hogy ronggyá verje az ellenfele fejét, pedig azokban aztán ugyancsak dolgozik az adrenalin – ott is van gong, itt is van síp.

        A bíró azért van a pályán, meg azért vagy egyre több segítője, hogy meghozza a felelős döntéseket. Nem látom, hogy az oldaná meg a kialakult problémát, ha a játékosok kontroll nélkül leverhetnének kettőt a másiknak, mert akkor Ázár szerintem jogtalanul, de fogsor nélkül végezné, ha egy Shawcross szerint épp nem kellett volna elesnie…

        Viszont igenis le kell cserélni a bírói gárdát, vagy, ahogyan José is nyilatkozta a Sky-on, tessék akkor videóbírózni, mert sok, komoly és egyre több olyan hibás, meccset végkimenetelét befolyásoló döntés születik, amit ki kell(ene) védeni. Az nem megoldás, hogy nem teszünk semmit. Sokan azért vannak/voltak a videóbíró ellen, merthogy szétszabdalja a játékot. Jelentem, a játék így is áll ilyen esetekben.. amíg Matics hőzöngését Terry és Zouma leszedálja, addig egy negyedik, ötödik, hatodik spori, vagy felőlem akár egy egész brancs visszanézheti egy szobányi felületű képernyőn, hogy valójában mi történt, aztán a bíró majd akkor „lapoz”, ha megkapta fentről az ukázt.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com