Lassú víz

Bár jeleztem a szerkesztőségi ülésen, hogy a hétvégi meccsből semmit nem tudok vállalni, egyéb családi privát elfoglaltság miatt, a nagy tolongásra való tekintettel mégis rám hátékázták a meccshírt.

Aminek egyenesági folyománya, hogy – bár óva intettetek tőle – kénytelen voltam megnézni ezt a képződményt, amire nem is igazán tudom, mi a jó szó. Hát oké, meccs. De hát jó egy élet. Tulajdonképp így, hogy annak tudatában ültem neki, hogy agyzsibbasztó lesz, nem volt olyannyira fájdalmas, de az első órában azt hittem, Conte valamilyen szentimentális okból nem akarja szétgyakni Lambert együttesét.

Már eleve a kezdő kijelölésénél felvontam a szemöldököm, mert Conte, aki arról híres, hogy saját Netflix-e van az ellenfelekről, mintha mégsem nézett volna egyet sem arról, hogyan oktatták le a Pool fakót 1 hónappal ezelőtt. Két dologban erős a Wolves 4-3-3-a, a széljátékban és a kontrákban. Ehhez képest mi most neveztük a padra pihenés céljából Alonso-t, míg a helyére meg a hirdetőoszlop méretű Pedrot, míg cserébe a hasonlóan magas, és jó fejjátékáról neves Mózes meg maradt a kezdőben. Ráadásul, hogy tutira menjünk a kontrák esetén is, (a nyilvánvalóan recovery céllal pihentetett DL helyén Zouma helyett) középső CB lett abból a JT-ből, akin nyilván nem fogtak az évek, és még mindig gyors, mint a villám. Már előre röhögtem azon, hogy mikor az ő Costájuk vagy Weimann majd kilő, mint a Pool ellen, már rég a gólt ünnepli, JT pedig a félpályán integet még Begónak, hogy sorry man, de ő is előrement a szögletnél. Arról nem is beszélve, hogy a középpálya közepére is betoltuk Matics helyett Fabregast, aki védekezésben és fejjátékban hasznavehetetlen, de cserébe alacsony. Valami meglepő módon mintha arra számítottunk volna, hogy a Wolves betolja a buszt, és nem is akar majd gólt lőni, egyik módon sem abból a kettőből, ami az erőssége. Tudom, egyébként is, meg győzelem után pláne nem korrekt hozzáállás elsőkézből nekiállni ekézni szeretett edzőnket, de kit érdekel. Bár, mint nemrég felhomályosítottak róla, nincs szemem a focihoz, pláne nem értek hozzá, és különben is csak agymenéseim vannak, szóval nem is tudom, le merjek-e írni ilyeneket.

A-s gólok, B-s védelem

Na most ehhez képest pont úgy is nézett ki a meccs, ahogyan a kezdő következtetni engedte: nyomoztuk a labdát, fingot fogtunk, hámoztuk a légömböt, és már 5 perc múltán Zouma valami egészen frenetikus megmozdulása után majdnem meglövettük az exünkkel, Saville-lal a vezetőjüket, de az amúgy jól meglőtt labdájába picit túl sok kiflit tett küllővel, így az a fáról kifelé csattant. Ezt leszámítva nem játszott feltétlen ránk nézve veszélyesen a Wolves, viszont záporoztak a beadások, amiket aztán az előzőekben említettnél jóval hatékonyabban hatástalanítottunk, cserébe továbbra sem jelentettünk semmilyen veszélyt Ikeme kapujára. Fabregas, aki azért megmutatta, hogy miért dobtuk ismét kezdőbe, a sok szanaszéjjel megküldött labdája közt egyet azért odatett Williannek, amit a jó brazilunk valami briliáns módon átvett, amivel a dolog nehezét abszolválta, viszont hogy aztán hogy nem tudta beverni, only god knows, why, persze lehet ahhoz köze, hogy túl egyszerű lett volna elpöcizni a kapus térgye mellett, inkább megpróbálta átemelni, és bár Coelho is megmondta, hogy isten keze mindig azt vezeti, aki hittel halad előre az úton, de a jó Will azért úgy gondolta, hogy az a biztos, ha nem szerzi meg az előnyt a sajátjai javára, tovább borzolva az idegrendszereinket.

A mi 3-4-3-unk, főként két ilyen gyors, de védekezésben gyengébb, ráadásul fejjáték nélküli (ezt mégsem írhatom végül Pedro gólja után…) alacsony WB-kel felszerelt taktika megerőszakolása egy erős széljátékkal bíró 4-3-3, mert így a vonalszélsők számára ott hagyunk egy valag üres területet, és így vagy 5-2-3-at játszunk, különben a szélre kiváltó, CB trióból kiváló játékos létszámhiányos helyzetet hoz létre középen, vagy pedig hagyjuk, hogy jöjjenek a beadások, ezzel viszont némileg túlzott nyomás alá helyezve a védőket és a kapust. Sajnos a wingbackek ezt a helyzetet futómennyiséggel nem tudják jól kompenzálni. Vicc vagy sem, de most kivételesen jól jött az, hogy Begovics védett, nem pedig a vonal őrzője, kürtő, a jó Asmir jött, látott, és öklözött mindent, amit csak a kapu irányába kanyarított az ellen.

Pedro fejel. Valószínű a védő is ezen röhöghet, kétlem, hogy az eredmény villanyozta fel ennyire : )

Viszont azért óra múltán látszott, hogy fáradnak Lamberték, pedig még a második feles elejét is kellően megnyomták, a találatot nem sikerült bevinni, és ez pedig kellő önbizalommal látta el a mieinket, mármint hogy a teljesen B hatsó traktus is jól állja a sarat, így éreztek némi késztetést, hogy elöl is mutassanak végre valamit. Bár a mi Costánkat négyen őrizték középen rendre, mi azért csak megpróbáltunk mindent rajta átgyömöszölni, kétséget sem hagyva affelől, hogy gólt akarunk rúgatni MINDENKÉPPEN a branyollal.

No de, hogy tényleg felvette a kesztyűt a támadósor is végre, mutatja, hogy azért csak megnyertük a meccset. Lassú víz partot mos, tartja a köz(hely)mondás, én pedig picit egy kokszoshoz nyúlok vissza hasonlatért: nem követem elszántan az országúti kerékpárosok versenyeit, sőt, valójában semmilyen kerékpáros versenyt, elvégre a Tour unalmasabb, mint egy 15 évig tartó sakkjátszma, de egy kiadós buli után kellemes másnapos elfoglaltság ez, tekintve, hogy rendkívül jól lehet rá vegetálni. Na egy ilyen alkalommal, mikor előző este cimborámék lakását kellően átrendeztük (Lakberendező Zé, innen is pusszancs, ti pedig gondolom kitaláltátok, mikor és miért kapta ezt a nick-et), szobapáfrányosat játszottunk éppen a nappaliban kiterülve, a tv képernyőről pedig a Tour aktuális epizódja sütött le ránk. Itt, valahol a valamikorban, ami nagyjából a kétezres évek dereka, épp Armstorng és Ullrich küzdöttek a végső győzelemért, mikor valami hegyes-völgyes szakasz előtt azt mondták, itt van esélye a tokosnak. Mentek is szépen egymás mellett, de miközben Ullrichon látszott, hogy bármelyik pillanatban hármas ikreket szülhet, az amerikai egyszer csak kiállt a nyeregből, vigyorgott egyet visszafelé, és elkacsázott a vérbe. Valami ilyesmit vezetett elő a Chelsea is a Molineuxban. Mert azért meg kell hagyni, a gólunk igazi masterpiece volt, oda volt az hegesztve rendesen, és az amúgy jól hatékonyan védekező Wolves (gyakorlatilag Moss asszisztálása mellett a védekezésük abból állt, hogy két kézzel fogták-húzták-vonták-ölelték a támadóharmadba lépő játékosainkat) sem teszi zsebre, hogy Pedro a maga 117 centijével gólt fejel nekik. Azt már megemlíteni is kár, hogy Will tekeréséből, mert aki látta a meccset, az tudja, hogy Moses Dohertyn kívül képtelen volt más célpont felé irányítani a labdát.

Nem mondom, hogy a találat lezárt a meccset, mert annyira azért nem zuhant meg a Wolves, de amennyire a gól előtt nem látszott, hogy a Chelsea megnyerheti a meccset, utána annyira nem volt kétségem afelől, hogy ez zsebben van. A legvégén aztán amikor már a hazaiak is feladták a reményt kábé, Diegoal is csak be tudta tenni a magáét, így beállt a kettőnull, mint a klinikai halál, aztán csókolom. Bízom benne, hogy a mi Costánknak megfelelő mennyiségű lelkifröccs volt ez a gól, mert azért lassan ismét szükség lesz rá, hogy nekiálljon ismételten rendszeresen gólokat lőni, azanyjaúristenit.

Azé’ a végén csak bement

Pozitívum emellett mindenképp, nekünk szurkereknek, meg Conténak magának is, hogy a B csapatban mutatott teljesítménye alapján nem kell frászt kapni, ha időszakosan a beugrókra kell számítani esetlegesen a meccsvégi 5-8 percnél huzamosabb időre, JT is kezdi otthonosan érezni magát a 3 védős rendszerben, s bár Zouma még nem közelíti meg azt a szintet, amiért már imádtuk egyszer, azért egyre jobb performanszokat tol be a közösbe, és úgy látszik (kopp-kopp) az a térd is a helyén van, mert a Wolves ellen ugrania kellett azért párszor helyből száztizet. Aké mindenképpen opció, szélen és hátul is, az Azpival való együttjátszatása pedig bármennyire is jó lenne, egy sorban nem megoldható, de minimum rizikós, kettejük hasonlóan alacsony termete miatt. Nathan így gyaníthatóan a Cahill/Alonso helyettesítését épp abban a sorban fogja megoldani, ahol Azpi nem szerepel. (Csak egy kósza kérdés: csak nekem hajaz Aké játéka Dave-ére – ami persze egy ordas nagy pozitívum?)

Megérett a Chelseare?

Némileg negatívumként kell azonban megemlíteni, hogy eléggé monofunkcióssá konvertálódik a Chelsea. Ez a monokróm szituáció pedig nem feltétlen jön jól, ha az alapvető taktikánk számára ellenszer kerül bevetésre. Nem kell félreérteni, nem feltétlenül rossz v hiba ez, mert jól játsszuk, amit játszunk, és ha jól játsszuk, és nyerünk, addig nincs gond, de az utóbbi meccseken tapasztalható nehézkes lépkedés talán sugallja azt, hogy a taktikai mélységünket _talán_ jó lenne többel színesíteni, minthogy Pedro vagy Will, vagy Matics v Fabregas játszik. Nem elégedetlenkedni akarok mindenáron, még mielőtt bárki ezt olvasná ki belőle (bár biztos lesz ilyen is), csak tényleg egyre nyögvenyelősebbnek tűnik minden mérkőzés, ráadásul hirtelen eldobtunk 4 pontot a bajnokságban is, miközben a variancia-vizsgálat mutatója meg kiakadt a nullánál. És továbbra sincs ezzel összességében baj, amíg nyerünk, de azért emellé számolni kell azzal is, hogy az a szerencsétlen jóérzésű átlagszurker ellen elkövetett törvénytelen barbárság, hogy a meccsek egyre nagyobb hányadában kell csillapítani magunkban egy skizofrén elme bonyolultságát és egy megyekettes törzsszurkoló ízlésesen finom modorát, miközben próbálod a távirányítót nem az okostv ledsorainak közepébe állítani, úgy, hogy ki ne löttyenjen a borsodi a kezedből.

A csapat nem érdemtelenül nyer, és végeredményben a végeredményt tekintve minden jól van úgy, ahogyan van. A következő események viszont az a Swansea és a West Ham, ahol mindkét esetben egy lépésnyire voltak nem is olyan régen a teljes megsemmisüléstől, viszont azóta ütőképesebb együttesek lettek, mint amennyire kellene most nekünk. Érdekes módon egyik helyen A Sztár távozása, míg a másik helyen egy edzőváltás satírozta ki a klubok címeréből a szezon folyamán odakerülő hullámvasutat. Tekintve, hogy Hargre jól belehúzott nekünk az FA-Kupában is, kb annyira lesz egyszerű ez, mint amennyire gömbölyű egy élére vasalt betonkocka. És bár tegnap már megmondtátok nekem, hogy dehogynem egyszerű lesz az a ManU ellen és még jó is, hogy őket kaptuk, engem valahogy továbbra sem nyugtat meg az a tény, hogy miközben magabiztonságosan kellene hasítani a bajnoki vizeken, még José kaján mosolyával is meg kelljen küzdeni a Stamfordon a duplázáshoz. Kicsit még színtelen, szagtalan José United-je, de bárhogyan is, egy elég komoly sorozatban állnak benne, utoljára a bajnokságban mi, a nemzetközi kupákban meg a Fener picsázta el őket, mindkettő még december előtt volt, és hát hol van már a tavalyi hó (megemlíthető, hogy Silvaék is megcibálták kicsit őket, de mivel a MU továbbjutott, az csak vihar a biliben). Persze jó lenne keretbe foglalni a sorozatukat, és adja ég, hogy így legyen, de na, bennem él a kisördög, amelyiknek José feje van, és itt ugrál a köcsög a bal vállamon, hogy most jön a payback, aranyvirág.

461 Comments

  • Posted 2017-02-21 22:05 0Likes
    by szeszfabresz

    Hozzuk vissza!!!

    • Posted 2017-02-21 22:12 0Likes
      by Rammschein

      itt meg ugyanúgy nem menne neki a szekér 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:15 0Likes
        by szeszfabresz

        Biztos vagyok benne

      • Posted 2017-02-21 22:15 0Likes
        by Zenzo

        hát az azért nem véletlen, hogy itt 2 csapatban is megbukott.

  • Posted 2017-02-21 22:05 0Likes
    by Tornando Ferres

    egyre jobban örülök, hogy a City lenyúlta előlünk Stonest 😀

    • Posted 2017-02-21 22:14 0Likes
      by Zenzo

      nem lett volna ő rossz, csak nálunk meglett volna az útja a kezdőbe, nem bedobtuk volna egyből a mélyvízbe. Itt tanult volna JT mellett még 1, talán 2 szezont, talán érlelődött volna kölcsönben back to Everton. Persze aztán lehet, hogy ugyanekkora flop lett volna, meg az is, hogy ha kampány élne, és nem arsenalosat játszana, akkor a city sem lenne ennyire ráutalva, de ezeket már sosem tudjuk meg.

    • Posted 2017-02-21 22:20 0Likes
      by BlueCech01

      milyet jinxeltél, aztarohadt.

    • Posted 2017-02-21 22:21 0Likes
      by kasata91

      Ja. Gólt lőtt

      • Posted 2017-02-21 22:24 0Likes
        by Tornando Ferres

        mondjuk ettől még veszélyes ma a saját kapuja előtt is

  • Posted 2017-02-21 22:09 0Likes
    by kasata91

    Nem látnám el se hinnem mennyire vakon van az a city.

  • Posted 2017-02-21 22:09 0Likes
    by kormolar

    ha így folytatják a franciák elvesznek egy Bl helyet az angoloktól…xD

  • Posted 2017-02-21 22:16 0Likes
    by balazsh

    ……………..kurvacity

    • Posted 2017-02-21 22:17 0Likes
      by Zenzo

      kellenek a koeffek. Ha már mi nem vagyunk ott, legalább más hozza.

      • Posted 2017-02-21 22:18 0Likes
        by BlueCech01

        Az angol csapatok így is elég szánalmasan vergődtek, legalább ezt húzza má’ be a kurvacity.

    • Posted 2017-02-21 22:20 0Likes
      by Endy919

      Megtippeltem a City1 ,Kusen Xet . Nincs még veszve egyik sem

      • Posted 2017-02-21 22:21 0Likes
        by WehaveNoHistory

        sorry, nem lesz x a kusen meccs :)))

      • Posted 2017-02-21 22:22 0Likes
        by Endy919

        Deeee 😀

      • Posted 2017-02-21 22:23 0Likes
        by WehaveNoHistory

        de csak azert hogy legyen zsetonod 😀

      • Posted 2017-02-21 22:25 0Likes
        by Endy919

        A zseton még távol , mert csoportokat adtak és sok NHL meccs vár még rám . De kezdésnek jó lenne 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:26 0Likes
        by Endy919

        No 4.

      • Posted 2017-02-21 22:31 0Likes
        by WehaveNoHistory

        torres is a pályán 😛

      • Posted 2017-02-21 22:32 0Likes
        by Zenzo

        a Chelsea exek hozzák a showt 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:36 0Likes
        by WehaveNoHistory

        hát ja 🙂 ha mar az ex klubbuk nem lehet ott :(((

    • Posted 2017-02-21 22:20 0Likes
      by WehaveNoHistory

      kell a bl hely, az sem lenne baj ha valami angol csapat villanna. évekig a Chelsea hozta az angolok becsületet.

      • Posted 2017-02-21 22:55 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Koszi, holnap elolvasom.

      • Posted 2017-02-21 23:00 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Röviden 2 év múlva a 4 legmagasabb rangú liga 4 első helyezettje autómatikusan a BL csoport körben lesz, az talán nincs veszélyben

      • Posted 2017-02-22 07:12 0Likes
        by WehaveNoHistory

        Köszönöm!

  • Posted 2017-02-21 22:20 0Likes
    by Tornando Ferres

    na Stonest jól elkiabáltam 😀 ettől függetlenül nincs jó meccse

    • Posted 2017-02-21 22:23 0Likes
      by myheartisblue

      Ez a különbseg a #besztlíg es a fhanszia futball között. Borzalmas a francia vedelem, nem mondom a Citye se kulonb, de a City latta h csak hajtani kell es megfaradnak a franciak.

      • Posted 2017-02-21 22:25 0Likes
        by WehaveNoHistory

        hat most a besztlig is megmutatta, hogy itt is jo a védelem :)ha igy is marad, 3 rúgott góllal fordulni nem kis fegyvertény.

  • Posted 2017-02-21 22:26 0Likes
    by Endy919

    Év meccse kb.

    • Posted 2017-02-21 22:27 0Likes
      by BlueCech01

      Inkább az év leolvadása. A Monaco az egyenlítés óta pályán sincs.

      • Posted 2017-02-21 22:29 0Likes
        by Zenzo

        általában az kell hozzá

      • Posted 2017-02-21 22:35 0Likes
        by BlueCech01

        Minimális sokk és a vele járó fejetlen rohanás kell hozzá, de ez már így az egyenlítés után teljesen egyoldalú volt. Egy igazi eksztázisos meccsen mindkét csapat végig pörög, lásd a CP decemberi produktumait. Itt meg hát… az egyik gárdának 70 percig tartott a meccs.

      • Posted 2017-02-21 22:37 0Likes
        by Zenzo

        komoly csapatok meccsein ritkán jön ki, hogy mindkét csapat hasít, egy ilyen eredményhez általában kell egy meltdown valamelyik részről.

      • Posted 2017-02-21 22:39 0Likes
        by BlueCech01

        De az sem túl gyakori, hogy ilyen mértékben leolvad az egyik csapat. Mondom, pörgős meg kurvajó meccs volt, de hogy ennyire elkámpicsorodjon egy csapat, szintén nyomorúságosan ritka.

      • Posted 2017-02-21 22:46 0Likes
        by Zenzo

        nem vitatkozom, mert nem láttam, csak olvastam, az meg nem ugyanaz 🙂

    • Posted 2017-02-21 22:28 0Likes
      by myheartisblue

      Hat kb. Pláne ha Caballero ezt nem fogja meg akkor katarzis lett volna.

    • Posted 2017-02-21 22:28 0Likes
      by WehaveNoHistory

      reklám meccsnek jo, en nem szeretem a gála meccseket 🙂 😛 amugy élvezetes

      • Posted 2017-02-21 22:32 0Likes
        by myheartisblue

        Nincs ebben semmi rossz, elvezni kell az ilyen meccset es orulni h nem hagyta ki az ember. Volt már kellemes es kellemetlen 5:3 is az emlekezetemben ahol erintett volt a Chelsea. Itt most fuggetlen megfigyelokent vagyunk jeleň.

      • Posted 2017-02-21 22:35 0Likes
        by WehaveNoHistory

        persze en sem fanyalgok hogy gól gazdag. igazából csak ezert kapcsoltam ide, mert sokan írták itt hogy jo ez a Monaco.

    • Posted 2017-02-21 22:29 0Likes
      by balazsh

      hát én tovább mégse bírom nézni azt, ahogy gálázik a city

  • Posted 2017-02-21 22:31 0Likes
    by lamps8

    manchesterben megszületik a számunkra legkedvezőtlenebb végkimenetelű mérkőzés, nyernek és nem is akárhogyan.

    • Posted 2017-02-21 22:33 0Likes
      by Zenzo

      miért is rossz ez nekünk? Jön az angol koeff, a City-t pedig továbbra is leköti a BL.

      • Posted 2017-02-21 22:38 0Likes
        by lamps8

        a koeff az már pont senkit nem érdekel, mentálisan meg nagy löketet adhat egy ilyen győzelem.

      • Posted 2017-02-21 22:42 0Likes
        by Zenzo

        ennyi erővel ma nem kellett volna nyerniük, mert épp most ikszeltek a Hudds ellen. Sokat számít egy ilyen győzelem, én nem mondom, de szart sem ér már, mikor jön nekik sorban a Monaco-Pool-Arsenal-Chelsea egymás után.

      • Posted 2017-02-21 22:44 0Likes
        by BlueCech01

        A győzelemtől eltekintve én már csak azért sem tartom ezt olyan hatalmas egolöketnek, mert a City védelmét ma is romokra alázták. Oké, hogy a meccs összességében kedvező volt a csapatmorálnak, de alapjában a kötelezőt húzták be, amit önmaguk tettek kurva nehézzé.

      • Posted 2017-02-21 23:41 0Likes
        by Diego Costa

        Pontosan. Mondjuk ettől még jobban örültem volna Monaco győzelemnek, de így is van minek örülni. Jó nézni, ahogy a kopaszt verik.

    • Posted 2017-02-21 22:36 0Likes
      by BlueCech01

      Ezt most én sem értem, miért olyan kedvezőtlen. A City ugyanolyan szar hátul, és igazából ez a meccs kötelező volt, akárhonnan is nézzük.

    • Posted 2017-02-21 22:38 0Likes
      by WehaveNoHistory

      pokolra jutok, azt sem bánnám ha arzenál is tovább menne 😀

      • Posted 2017-02-21 22:39 0Likes
        by Endy919

        ezért 1000 év kín vár a pokolban.

      • Posted 2017-02-21 22:42 0Likes
        by WehaveNoHistory

        ott adnak Chelsea meccset ? 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:43 0Likes
        by Endy919

        csak a tavalyi szezont.

      • Posted 2017-02-21 22:43 0Likes
        by WehaveNoHistory

        akkor az tényleg büntetés.

      • Posted 2017-02-21 22:45 0Likes
        by Zenzo

        igen, de Rafa az edző, 4 Torres, 2 Anelka van a kezdőben, a védelem meg a Turnbull-Huth-Ben Haim-Bosingwa-Del Horno fogattal áll ki minden meccsen.

      • Posted 2017-02-21 22:46 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Rafa alatt nem volt gáz a játékunk. 😀

      • Posted 2017-02-21 22:47 0Likes
        by Endy919

        jó volt veled 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:59 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Szomorú világban élünk, az őszinteség már tiltott dolog. Amúgy ezt a keretet képzeld el egy bizonyos portugál edzőnkkel! 😀

      • Posted 2017-02-21 23:01 0Likes
        by Endy919

        AVB nagyot varázsolna vele szerintem is.

      • Posted 2017-02-21 23:09 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Te szeretted AVB korszakot? 😀

      • Posted 2017-02-21 22:47 0Likes
        by myheartisblue

        Oh wait what?!

      • Posted 2017-02-21 22:49 0Likes
        by Zenzo

        mivel egyszer már megfosztottalak a rangodtól, mert eldobtad neved, és csak bitorolod a címet, ezennel lefokozlak ork cseléddé

      • Posted 2017-02-21 22:50 0Likes
        by Endy919

        és honnan tudod , hogy nincs igaza ? Elvileg akkor nem néztél meccseket 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:51 0Likes
        by Zenzo

        nem _lehet_ igaza. Ha mégis, akkor sincs 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:52 0Likes
        by Endy919

        és mi lesz a demokráciával ?

      • Posted 2017-02-21 22:54 0Likes
        by Zenzo

        hol/kitől hallottál olyan botorságot, hogy demokrácia van? 🙂 max szólásszabadság, de az is megfelelő keretek között. Igazam nekem van, kivéve ha tévedek, de mivel tudom, hogy tévedhetek, így akkor is nekem van igazam, csak másképp. Egyszerű matek ez, add össze 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:56 0Likes
        by Endy919

        #Zenzout!

      • Posted 2017-02-21 22:57 0Likes
        by Zenzo

        Mennék én, de mivel csak én magam küldhetem el magamat, ezt buktad 🙂

      • Posted 2017-02-21 22:58 0Likes
        by Endy919

        ccc 😀

      • Posted 2017-02-21 23:03 0Likes
        by Zenzo

        ez van pajti, együtt kell élned azzal a tudattal, hogy hatalmam van, és bármikor visszaélhetek vele. Egyetlen gombnyomással nemcsak téged, de az egész blogot is eltűntethetem az operációs rendszerről innen, és az interneten túl 🙂

      • Posted 2017-02-21 23:04 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ez nem túl nagy hatalom egy halandó kezébe?

      • Posted 2017-02-21 23:05 0Likes
        by Zenzo

        Halandó?! :))) you know nothing, ork cseléd…

      • Posted 2017-02-21 22:54 0Likes
        by BlueCech01

        Ahhoz előbb bukkakebárónak kell lenned, hogy beleszólj.

      • Posted 2017-02-21 22:51 0Likes
        by BlueCech01

        Engem jól szolgált, én megkegyelmezek, és felmagasztalom bukkakebáróvá. Nem kell megköszönni.

      • Posted 2017-02-21 22:53 0Likes
        by BlueCech01

        De át is kell ám nevezned magad, nem csak lájkolniee.

      • Posted 2017-02-21 23:05 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        30 karakteres a limit, próbálkozok trükközni

      • Posted 2017-02-21 23:06 0Likes
        by BlueCech01

        BukkakebáróIdemitirjak. Tessék.

      • Posted 2017-02-21 23:07 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Ork cseléd lemaradt

      • Posted 2017-02-21 23:10 0Likes
        by Zenzo

        fővesztés terhe mellett felmentlek a névhasználat alól. Mind tudjuk mától a címkéd, de még egy elszólás, és személyesen billogozom beléd a messzi-messzi, egy távoli galaxisban létrejövő blogtalálkozón 🙂

      • Posted 2017-02-21 23:14 0Likes
        by Endy919

        és a fő témák az igazolások és Jocó lesznek ugyeeeeee ? *.*

      • Posted 2017-02-21 23:20 0Likes
        by Zenzo

        ha nincs jocód, nem vagy senki

      • Posted 2017-02-21 22:52 0Likes
        by balazsh

        minél tovább képzelem el ezt a felállást annál viccesebb 😀

      • Posted 2017-02-21 22:53 0Likes
        by kormolar

        Sevchenko(+Kalou) is beférne

      • Posted 2017-02-21 22:55 0Likes
        by Zenzo

        Kalout nem szidjuk.

      • Posted 2017-02-21 22:54 0Likes
        by WehaveNoHistory

        vissza vonom amit irtam fent! es vezeklés gyanánt fizetem sör feles kombót. mindenkinek 😉

      • Posted 2017-02-21 22:41 0Likes
        by balazsh

        ha még előtte leírod, hogy Sanchez>>>Hazard akkor nem elég hogy pokolra jutsz, még Zenzo banhammerre is lecsap rád

    • Posted 2017-02-21 23:22 0Likes
      by Diego Costa

      És ez miért kedvezőtlen nekünk? Menetelnek tovább a BL-ben, ami bajnoki szempontból nekünk csak jó. A koefficiensről nem is beszélve.

  • Posted 2017-02-21 22:40 0Likes
    by Endy919

    Ma gyenge 14 gól esett 2 meccsen a BL-ben 😀

  • Posted 2017-02-21 22:56 0Likes
    by lamps8

    és hogy igazi fociról is beszéljünk, nagyon fontos meccset nyert meg a huddersfield, viszont brown megsérült (palmer továbbra is az).

  • Posted 2017-02-21 23:33 0Likes
    by Diego Costa

    Nagyon nagy meccs volt az biztos. Kíváncsi voltam a Monaco-ra és nem vallottak szégyent. Kis túlzással a fél csapatot megvenném. Hihetetlen, hogy mennyi tehetség focizik ott.

    Érdekes, mert eddig Bakayoko-ra bólintottam volna rá, mint nyári érkező Silva-ra meg legkevésbé. Ez a meccs viszont többek között Silva-ról szólt vendégoldalról. Hihetetlen dolgokat művelt. Nekem mindig Mata jut az eszembe róla: alacsony, ballábas, technikás. Nem tudom, hogy van-e alapja az érdeklődésünknek, de most már nem bánom. Az árát sokallom, de ez még odébb van. A két full-back-et viszont elvből vinném. Mind Mendy, mind pedig Sidibe is hiány posztra jönne. Jobboldalon nincs is alternatíva nemzetközi szinten, szóval nem lenne kár érte. Bal oldalon több lehetőség van (Ghoulam, Schalké-ből az a bosnyák, akinek nem jut eszembe most a neve), ő az egyik jelöltem a nyári listára. Nincsenek szakavatott szemeim, de mintha Bakayoko elég gyenge lett volna. Mindenhol volt, csak ott nem ahol kéne. Lemar is ott van még, mint tehetséges prospect nah meg az Henry hasonmás: Mbappe. Utóbbi Hazard helyén játszik, oda annyira nem kell ember, de nem árt rajta tartani a szemünket. (Wenger már régóta rajta tartja, ami mondjuk nem jelent semmit. Pontosabban egyet igen: nem lesz az övék és ő lesz a következő, a „majdnem” igazolások listáján.

  • Posted 2017-02-22 06:49 0Likes
    by Rammschein

    Elmegyek aludni, erre nyer a City. wtf. xD

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com