Fatsames Ünnepeket!

A karácsony-carnage előfutáraként az év utolsó idegenbeli mérkőzését a  Goodisonban tudjuk le. Az utóbbi évek tendenciáját követve vagy nagyon összejönnek a dolgok, vagy ordasul nem.

A WHU elleni bukás következtében 2 mérkőzésen hat pontot hoztunk, ezzel pedig stabilizáltuk helyünket a dobogón. Noha az ismételt pontadományozást jobban is megszívhattuk volna, az ellenfelek a vártnál jobban leengedtek, mi pedig viszonylag elfogadható előnnyel nézhetünk az Premier League ünnepi időszaka elé, melynek végén egy kis szerencsével akár egyel feljebb is léphetünk, ugyanakkor ez távolról sem lesz zökkenőmentes kísérlet.

Rögtön első ellenfelünkkel az idény utolsó, rangosabbnak tekinthető mérkőzését kell megvívnunk, mégpedig a Goodison Park berkein belül. Nos ha van helyszín, ahol gálákban és csúfos kudarcokban is bővelkedtünk, akkor az ez. Tavaly a bajnoki cím felé robogva vívtunk egy viszonylag kiegyenlített, ugyanakkor eredményében hízelgő 0-3-at, előtte viszont Naismith játszotta ellenünk élete PL-mérkőzését, és gyakott le bennünket a mesterhármasával, sőt, ugyanebben az évben még az FA-kupában is elvéreztünk ugyanitt.

Szavunkat nem feledve, mindenki emlékszik az ezelőtt vívott igen emlékezetes, talán még a klasszikusaink közé is teljesen jogosan beemelhető fellépésre, ahol jött a gála és a hintett hat gól.  Hasonlóan szívet melengethető lehet Lampard duplája még 2012 decemberéből, vagy hasonlóan nyomorúságos a Pienaar-Stracqualursi duó villogása még ez év januárjából.
Szóval igen, ezek zömében olyan rangadók, ahol az egyik fél a szezon egyik fénypontjaként éli meg az eredményt, még a másik legszívesebben magzatpózban felejtené el az éppen összeszenvedett 90 percet. Az izgalom természetesen itt is borítékolható.

Az Everton nyári ablaka – bár kétségtelenül voltak érdekes döntések, mint Lukaku fillérekből való pótlása és a Sigurdssonért kiadott gigászi összeg – önmagában kivételesen impozánsra sikerült, és a többség joggal várta, hogy végre valaki rendesen bekavar a bigsix által felosztott mezőbe. Oké, ezt a Burnley össze is hozta, viszont Koeman teljes mértékben képtelen volt nem hogy egy jobb periódusra, de önmagában arra, hogy megtalálja csapata számára az ideális formációt, stratégiát. Teljesen reménytelen módon próbálkozott három-, majd négyvédős szisztémával és fordítva, az összes játékosát a saját harmadában jószerivel mindenhová betette, miközben sorra jöttek a nagyobbnál nagyobb kudarcok.

Az Everton szépen lassan sorvadt lefelé, egésze a kieső-zónáig, még nem megváltak a jobb rémenyekkel leszerződtetett hollandtól, és bár a jelenlegi győzelmi széria már Unsworth alatt megkezdődött, Big Sam alatt a liverpooli kékek megtáltosodtak, és az Anfield-i 1-1-et leszámítva minden meccsüket behúzták, ezeken összesen 1 gólt kapva.
Kijelenthető tehát, hogy az Everton formája valamelyest stabilizálódott, nem csak Rooney villan meccsről meccsre, de tényszerűen minden megvan a jelenlegi gárdában, ami az ezt megelőző negyedévben teljes mértékben hiányzott.

Ezek mellett természetesen meg kell jegyezni, hogy bár a Moyes-Sam duó több oldalról is ki lett kezdve kinevezésük után, eddig szakmailag mindketten hozzáértően szálltak be a PL-be, és építően, látható fejlődéssel kezdik felhozni csapataikat. Mindemellett ha hozzávesszük azt, hogy Hodgson pedig a 14. helyre repítette a Palace-t, még talán azzal sem ostobaság előhozakodni, hogy idén a brit szakma több edzőre emlékeztető alakot állított ki, mint az elmúlt években bármikor.

A forduló rangadóját azok a csapatok hozták ikszre, akik az utóbbi fordulókban a legfőbb üldözőinkként próbáltak elénk vágni. Ezzel megnyílik az esélyünk arra, hogy a következő két, tradicionálisan zsúfolt hetet az előnyünk növelésével kezdjük meg. A 6 pontos előny a tét, ehhez pedig nem kevesebbet kell tennünk, mint győzni a Goodisonban!

Minden olvasónknak, törzskommentelőinknek és újonnan érkezett szurkolótársainknak békés, boldog, Chelsea-győzelem mámorában végig kísért Ünnepeket kívánunk!

233 Comments

  • Posted 2017-12-23 22:00 0Likes
    by Zenzo

    A meccset nem láttam egyéb bokros (fás) teendőim miatt, de az eredmény sajnos az, amire számítottam. Hihetetlen, hogy féltávnál a City már kvázi duplaannyi lőtt gólnál jár, mint mi.

    • Posted 2017-12-23 22:08 0Likes
      by lamps8

      és a mu a tisztes távolból fog letekinteni ránk

      • Posted 2017-12-23 22:38 0Likes
        by BlueCech01

        cseszett mákunk van, a közvetlen riválisok rendre kiegyensúlyozzák a töketlenségünket.

      • Posted 2017-12-23 22:58 0Likes
        by Zenzo

        no igen, cserébe nem elég, hogy a City irgalmatlan nagyot megy idén, az összes többiek – beleértve bennünket is – töketlenkedése még kontrasztosabbá fogja tenni a győzelmüket. Lassan díszmenetben masírozhatnak be az első helyre, a szezon felénél már van egy 13+1 pontos clear előnyük.

        Az viszont elég kemény, hogy a top6-ből a gyér 32 rúgott gólunk a legalacsonyabb. A védelem rotálása, időnkénti meltdownja és töketlenkedése ellenére a 14 kapott egészen rendben lévő mutató, de ha nincs lőtt gól, nincs buli.

      • Posted 2017-12-23 23:10 0Likes
        by BlueCech01

        Az a vicc, hogy ebben igazából még Contét sem lehet elővenni, tökéletesen dolgozzuk ki a támadások, de az utolsó/utolsó kettő labdaérintést rendre teljesen elkapkodjuk, elcsesszük, rosszul fejezzük be.
        Most megnéztem az elmúlt egy hónapban a ma, a Soton, a WHU és a Swansea elleni meccseink lövéseinek a számát, és ez egy 25-24-19-21-es mintát ad, ami 89 lövés, és ebből összesen kettőt váltottunk gólra. Ez egyszerűen irdatlan kevés, és ha ehhez még hozzáveszem a Tico elleni mérkőzést a maga 17 kísérletével, akkor már 106 lövésünk van három góllal. Ez meglátszik mind a Bl-ben, mint a PL-ben, igazából már pontokkal lennénk ezüstösök, ha csak azokon a meccseken 2 gólt összeszenvedünk, ahol legalább hússzor próbálkozunk.

      • Posted 2017-12-23 23:32 0Likes
        by Zenzo

        ez azért nem feltétlenül igaz, lásd fentebb és lentebb is – csatár nélkül játszunk időnként. Akkor is, ha volna csatárunk, de Bats kb a negyvenhetedik dolog, aki szóba jöhet. Én nem mondom, hogy tuti ez lenne a megoldás a problémánkra, de láthatóan az sem az, hogy Hazardot játszatjuk ott, vagy Moratát nem vagyunk hajlandóak lecserélni. Hazard egy k*rvajó játékos, krvajó támadó, de nem csatár. Karrierje során egyszer hozott csatárokra jellemző számokat, a Ligue1-ben, mielőtt hozzánk igazolt. Hazard erősségei közt igen sok minden felsorolható, gyors, jól cselez, ruganyos, alacsony súlypontú, tapad hozzá a labda, jól fedezi a játékszert, robbanékony, jó ráfutásból 1v1-ben, és még a lövőkéje is jó, viszont a kapu előtt, a bírkózásban, és a kapu 8 méteres előterében rendkívül hatástalan. És ezt még a jó Hendrix is látja, érted, ergo Conte is, mégsem hajlandó láthatóan tudomást venni erről.

        Egyébként kvázi nincs igazán gólvágónk. Hazard skilljeinek nagy része inkább az előkészítésben csúcsosodnak ki, ahogyan Fabregasé is, de Will sem volt sosem igazán a Chelsea gólgyára ugye, és Pedronak is volt egy jobban kifutott tavalyi szezonja egy 9+10-zel, de ennyi. Onnantól lefelé meg… Baka, Kanté, Drink egyik sem egy Yaya Touré, a WB-ink pedig egy WB-hez képest hozzák, amit kell, de nem többet – a hátvéd sorból pedig hiányzik egy JT, aki jobb szezonjaiban hozta a maga 5-6 gólját.

      • Posted 2017-12-23 23:50 0Likes
        by BlueCech01

        Az a gond, hogy én nem igazán látom a lényegi eltérést azon meccsek között, ahol _csatárral vagyunk_, meg ott ahol nem. Mert most elővehetjük persze a mait, ahol csatár nélkül toltuk, de a másik oldalon meg ott van a WHU, a Swansea, a Bonszmusz elleni szenvedések, ahol meg dettó ezt produkáltuk a spanyollal játékképileg. Szóval én nem a csatárkérdésben látom a problémát, szvsz ha Morata ma játszik, akkor is ugyanezt hozzuk, csak akkor még egy 70 milliós ék is elől van, aki Hazard leszedésével totális árnyékmargóra is kerül.

      • Posted 2017-12-23 23:53 0Likes
        by Endy919

        Csak lehet , hogy valaki eltalálta volna azt a bamba fejét , és nyerünk 0:1-re…

      • Posted 2017-12-23 23:56 0Likes
        by BlueCech01

        Vagy lehet ugyanazt hozza, mint a fent említett három mérkőzésen, hogy vagy helyzetben sem kerül, vagy ugyanúgy tékozol addig, még jön Rüdi, esetleg Hazard. És akkor megint ott tartunk, hogy nincs szignifikáns eltérés aközött, hogy játszik-e vagy sem.

      • Posted 2017-12-23 23:59 0Likes
        by Endy919

        Ez már sohasem fog kiderülni … viszont ami a mai meccsben a leginkább zavart , hogy úgy játszottunk , mintha Morata is a pályán lenne és mindenhonnan érkeztek a beadások a három 170cm-s támadókra.

        Akkor már inkább próbáltak volna lőni nullszögből , talán még annak is nagyobb haszna lett volna , ráadásul ismét nem lövöldöztünk a boxon kívülről , pedig lehetett volna..

      • Posted 2017-12-24 00:04 0Likes
        by BlueCech01

        Oké, taktikailag a beadások tök fölöslegesek voltak, viszont ettől függetlenül meg végig irányítottunk, Saméknek egyszerűen momentuma sem volt. Szóval a játékunk alapján tökéletesen jogosultak lettünk volna egy 3 gólos győzelemre legalább, a töketlenkedéseink miatt viszont nem. És ez általában Moratától függetlenül nem változik.

      • Posted 2017-12-24 00:18 0Likes
        by Zenzo

        de pont ez a lényeg, hogy a Chelseaben jelenleg nincs játékos, aki a meccseken azt a bizonyos különbséget tudná jelenteni, csak Hazard. Nekem alapvetően jelenleg nincs kifejezett bajom a keretből senkivel, a keret összetételével azonban igen, mert azt viszont továbbra is tartom, hogy a keret túl szűk, és 2, talán 3 játékos hiányzik belőle. Minden csapat függ a legjobbjától, és ez igaz mindenkire a Barcától a Reálon át a Hull City-ig, de mi jelenleg túlontúl függünk elöl a belgától, és nem Batstól, hanem Hazardtól 🙂 elég gyakran előcitálják, hogy a meccseket a támadók nyerik meg, a bajnokságokat viszont a védelmek, de nálunk most pont az a baj, hogy a támadók nem nyerik meg a meccseket, és ahhoz meg túlzottan defenzív felállás mind a 3-4-3, mind a 3-5-2, pláne a Conte féle felfogásban és pláne a mi jelen keretünkkel, hogy mindig beakadjon egy Alonso szabad vagy egy Rüdiger fejes, ami képes a „+1 gólt” hozni. És lehet, hogy „a játékunk alapján tökéletesen jogosultak lettünk volna egy 3 gólos győzelemre legalább, a töketlenkedéseink miatt viszont nem. És ez általában Moratától függetlenül nem változik.” > Moratától függetlenül nem változik, én viszont jelenleg úgy gondolom, hogy a cserecsatár kérdése meghatározó ebből a szempontból.

      • Posted 2017-12-24 00:38 0Likes
        by BlueCech01

        Ezt részben adom, és azt is, hogy rengeteg olyan kérdés merül fel, amiben Conténak felelőssége van, viszont az, hogy jelenleg a papíron A-kategóriás támadóink a legkézenfekvőbb helyzeteket hagyják ki egymás után, azt nem tudom az ő margójára behúzni. Az elképzelhető, hogy a keret összetétele nem ideális, illetve az is, hogy alapjában defenzívek vagyunk, viszont pont ezeken a meccseken én az egyéni döntésekben látom a legnagyobb gondot, mintsem az instrukciókban, az original planben, illetve magában a stratégiában. Az, hogy Conte ezzel mit tudna kezdeni, önmagában rohadt jó kérdés, mert ismét ugyanaz a probléma áll elő, ami Josénál anno, hogy ha 3-4 alapember egyszerre válik formán kívülivé, akkor mit tudna mégis mindezzel a coach kezdeni, hasonló problémát látok itt is, sőt, azt is el tudom képzelni, hogy ez a probléma eddig is fennállt, csak a formában lévő Diego Costa néha el tudta fedni. Morata meg hát enyhén nem Costa eddig.

      • Posted 2017-12-24 00:54 0Likes
        by Zenzo

        „jelenleg a papíron A-kategóriás támadóink a legkézenfekvőbb helyzeteket hagyják ki egymás után, azt nem tudom az ő margójára behúzni.”
        Azt én sem, nyilván.

        „Az, hogy Conte ezzel mit tudna kezdeni, önmagában rohadt jó kérdés, mert ismét ugyanaz a probléma áll elő, ami Josénál anno, hogy ha 3-4 alapember egyszerre válik formán kívülivé, akkor mit tudna mégis mindezzel a coach kezdeni, hasonló problémát látok itt is, sőt, azt is el tudom képzelni, hogy ez a probléma eddig is fennállt, csak a formában lévő Diego Costa néha el tudta fedni. Morata meg hát enyhén nem Costa eddig.”
        Hogy a végén kezdjem, nem, Morata nem Costa, csak ezt tudtuk előre is, nem csak most, és ezzel Conténak is eléggé tisztában kellett lennie. Összességében adom, amit írsz, mert a játék megvan, a helyzetekig eljutunk, csak a befejezés hiányzik, de pont ehhez kell egy olyan csatár, aki képes, vagy akiről képes valahogy a labda becsorogni. Ezzel Conte annyit tudna kezdeni, hogy legalább megpróbál Bats-szal valamit kezdeni 🙂

      • Posted 2017-12-24 01:07 0Likes
        by BlueCech01

        ” Ezzel Conte annyit tudna kezdeni, hogy legalább megpróbál Bats-szal valamit kezdeni :)”
        Mondjuk az a gond, hogy nem látunk be kettejük viszonyába, illetve az sem tiszta, hogy Conte mely hiányosságai miatt teszi teljesen jégre a belgát, illetve miért tartja alkalmatlannak az állandó rotációra. Viszont azt ma is, illetve a City elleni Morata-sérüléskor láthattuk, hogy nem igazán tartja alkalmasnak ebbe a csapatba, ebbe a taktikába, ami akár bőven lehet jogos is, erről sajnos fogalmunk kis, mert permanens lehetőséget Michy még a jó életbe nem kapott, cserébe mentálisan sem lett éppen a toppon a konstans meccshiány mellett.

      • Posted 2017-12-24 01:20 0Likes
        by Zenzo

        Biztos vagyok benne, hogy Conténak megvan a maga válasza a kérdésre, ami az is lehet, hogy nem több annál, minthogy nem bírja a srácot. Én viszont az alapján, amit látok, fel kell, hogy tegyem a kérdést, hogy vajh’ miért, mert Bats azért ismétlem, ha beállították, több esetben szállította a gólokat, mint nem, és ez ilyen fiatalon, ennyire meccshiányosan sztem nem kis szó, és nem is csak gálameccseken, meg nem a hatodik gólt tette be, hanem komoly, pontokat jelentő találatok fűződnek a nevéhez, nem utolsó sorban a bajnoki győzelmet jelentő gólunk. Lehet, hogy nem azt csinálja a pályán, amit Conte kér, de, hogy azért a látottak alapján némileg több kreditet érdemelne, szerintem nem kérdés, aztán mégis az.

      • Posted 2017-12-23 23:32 0Likes
        by Petikee Sipos

        ha jól emlékszem Carlo 2. szezonjában voltunk ennyire impotensek a gólokat tekintve…

      • Posted 2017-12-23 23:34 0Likes
        by Zenzo

        csak ott Ancsa nyakába varrtak egy kezdőből kihagyhatatlan 50M-s fost 😉 + vele az első szezonjában gólrekoddal zártunk. Itt meg erről szó sincs.

      • Posted 2017-12-23 23:40 0Likes
        by Petikee Sipos

        visszasírom azokat a 2008-2009es időket, amikor olyan bivaly kerete volt a csapatnak, hogy nem kellett többfrontos terhelésről mint tényezőről beszélni.
        visszasírom a jelleget a csapat eszenciáját, a karaktereket, ballackkal lamparddal együtt.
        amikor kiment a csapat a pályára, és bedarálta az ellent.

      • Posted 2017-12-23 23:51 0Likes
        by Endy919

        Carlo Papa első szezonja az valami félelmetes volt . Szórtuk a 6:0-ákat , de az utolsó fordulós 8:0 sem volt semmi a Wigan(vagy Sunci?) ellen.

      • Posted 2017-12-23 23:53 0Likes
        by Petikee Sipos

        wigan, a sunci ellen 7-2 volt. de az sem indult zökkenőmentesen… a diamond nem igazán akart működni. Pirlo ugye nem jött

      • Posted 2017-12-23 23:55 0Likes
        by Endy919

        Jaja , de azért csak sikerült megoldani 🙂 Didi és Lamps akkor mekkora formában voltak , te jó ég … Didi 29 , Lamps 20 a bajnokságban .. kirázott a hideg 😀

      • Posted 2017-12-24 00:03 0Likes
        by Petikee Sipos

        jaja. de még a kutyaütő anelka és malouda is jót mentek. és még A Cole is mennyire jó balbunkó volt

      • Posted 2017-12-24 00:02 0Likes
        by Zenzo

        Carlo első szezonja nem a 08-09-es volt, az pont a balul sikerült Scolari éra.

      • Posted 2017-12-24 00:04 0Likes
        by Petikee Sipos

        nem a szezonra értettem, hanem a naptári évre, és a keret minőségére

      • Posted 2017-12-24 00:40 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Scolarit Anelka csinálta ki, a napokban nyilatkozta 😀

      • Posted 2017-12-24 00:42 0Likes
        by Endy919

        Anett sok mindenkit kicsinált 😀

      • Posted 2017-12-24 01:03 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Mondjuk szerintem hasznos tag volt!

      • Posted 2017-12-24 01:08 0Likes
        by Endy919

        Sose felejtem el , az Utd elleni BL döntő tizi párbaját a faterral néztem , aki amúgy sohasem néz focit , fingja nem volt róla , hogy ki az az Anelka , de már ahogy sétált a ponthoz , mondta , hogy kifogja hagyni , mert egy flegma és túl nagyképü 😀

        sajnos igaza lett ..:D

      • Posted 2017-12-24 01:15 0Likes
        by Zenzo

        Que? 😀 volt 1 jónak mondható szezonja, mikor a szerény termelése ellenére gólkirályt csináltunk belőle, egyébként meg kerékkötő volt a javából. Húdeutáltambazzeg.

      • Posted 2017-12-24 00:43 0Likes
        by Zenzo

        ha visszaolvasol azokra az időkre, én ezt már megmondtam akkor.

      • Posted 2017-12-24 00:51 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Dehát akkor még internet se volt! 😀 (a vicces posztok a klub tagok szemével hiányoznak azóta is)
        Enyhén szólva vicces volt azt olvasni, hogy itt a liga legjobb formában lévő csatára, a liga talán meg legjobbja visszatér, ezt csak bukás követhette kifogás.

      • Posted 2017-12-24 00:56 0Likes
        by Endy919

        a pontozásos posztok alatt mekkora fightok voltak olykor .. 😀 régi szép idők 😀

      • Posted 2017-12-24 00:59 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Nekem amúgy az is hiányzik, sokkal jobban kilehetett beszélni, ki, hogy és mit látot egy játékostól, akár számokkal alátámasztva és minden meccs után részeltesebb kép volt arról, hogy ki mit gondol, hogy mi miért történhetett.

      • Posted 2017-12-24 01:01 0Likes
        by Zenzo

        pedig ez egyértelmű volt, Scolari sok baklövést elkövetett, nemzetiségéből, múltjából és habitusából adódóan, de ettől még fixen az fektette ki, hogy DD sérült volt, az egyszer rendelkezésre álló csatára meg képtelen volt a góllövésre (meg hát valójában bármire).

      • Posted 2017-12-24 09:22 0Likes
        by Sandic

        Tisztán emlékszem. A Wigan volt az, és kb. nyernünk kellett, hogy bajnokok legyünk. Az őszi fordulóban kikaptunk 3-1-re tőlük, szóval kicsit f*stam a meccstől, de az a 8-0 valami zseniális volt.
        Az a durva, hogy arra a szezonra most is úgy emlékszek, mintha tegnap lett volna, ebből a szezonból meg nem sok minden rémlik. Arra nem emlékeztem, hogy mit játszottunk ősszel az Everton ellen…

  • Posted 2017-12-23 22:59 0Likes
    by Zenzo

    Ha ezt még a nem túl okos, és csak jó indulattal nem agyatlannak nevezhető pundit, Redknapp is észreveszik, akkor ott már tényleg gond van.
    (Sky-ról)
    „From Conte’s point of view, get Batshuayi on. You could see the way the game was flowing. It was not a game for clever football, you almost had to score an ugly goal. And that is when they needed a finisher on the pitch.

    „With no Morata and you still do not play him, what is he thinking? The manager does not fancy me one bit…. Even though his centre forward is injured (suspended), he still does not play him.

    „And as a player, if you cannot get in the team when the centre forward is out, you may as well go somewhere else if you ask me.”

  • Posted 2017-12-23 23:13 0Likes
    by Endy919

    Bazzz. Kinyomtam a MU meccsét kb a 85. percben , mert már tuti volt a győzelmük . erre most látom , hogy MacGyver kiegyenlített a 94. percben 😀

    • Posted 2017-12-23 23:33 0Likes
      by balazsh

      Végtére nem is lett olyan borzalmas a forduló, belefért ez az X.

      • Posted 2017-12-23 23:34 0Likes
        by Endy919

        De azért mégis jobb lett volna nyerni , de engem pl ma egyáltalán nem kúrt fel az X.

      • Posted 2017-12-24 00:37 0Likes
        by Zenzo

        Az a baj, hogy egyszerűen ziccereket, vagy ahhoz közelieket hibázunk. Amivel nem lenne gond, ha ötből csak háromszor csinálnánk, de mi ötből ötször húzzuk meg ezt a csodát, és pont ez a különbség most aközt, hogy hol vagyunk, és hol lehetnénk. Írtam tegnap, hogy jó lenne már az elején vezetést szerezni, sokat segítene. Most az más kérdés, hogy egyáltalában nem sikerült vezetést szerezni, de csak összefoglalót néztem, és ott máris szembe tűnik, hogy Mózi jó labdát teker középre már az első percben, Hazard pedig centivel marad le. Nem lehet kifejezetten ziccernek hívni, és lehet azzal jönni, hogy hát nehéz labda volt, meg apámfasza, de ha a belga akárcsak egy középső lábujjkörmét bele tudja tenni, az gól. Vagy ott van, már a 10. perc előtt Jag kétszer tisztázott a gólvonalról. És ezek azok a helyzetek, amiről lentebb vitázok – legalábbis részben – Cech-hel, mert pont egy olyan csatár hiányzik most a Chelseaből, aki ezeket bevágja, de legalábbis a háromból egyet. Egy olyan igazi sz*rf*szú kis g*ci, akinek a bal hereszőréről is befelé pattannak az ilyenek. És az dühítő valahol, hogy Bats kb ilyen. Mert neki nem erőssége az összjáték, sokszor és messze pattan el tőle a labda, stb, de az ilyen labdákra viszont ott van, és valami frenetikusan szerencsétlen módon – mert nagy gólt még nem igazán vert itt -, de többnyire valahogy bekanalazza őket.

      • Posted 2017-12-24 09:00 0Likes
        by kormolar

        szerintem Bats személyiségével nincs kibékülve Conte….kicsit flegmának látom, nemtudom h edzéseken mennyire teszi oda magát a többiekhez képest+ nyilatkozataiban is van azért néha fura dolog… nem tudom elképzelni h játéktudása miatt nem teszi be hisz nem is játszik…ha valakit az edző nem csíp akkor nem lehet mit tenni…Conte pedig nem szereti annyira a lazulós (brazil style) játékosokat

      • Posted 2017-12-24 11:01 0Likes
        by adam10

        pedig Pogba maga a megtestesült flegmaság és játszott alatta egy jó 3 évet a Juvéban, ettől függetlenül lehet, hogy valamiért nem szimpatikus neki Bats, de sajnálnám, ha eladnánk, mert szerintem több lehetőséggel jobb lenne, meg már akkor előre látom, hogy veszünk egy hasonló kaliberű csatárt milliókért, aki nem lesz előrelépés…

      • Posted 2017-12-24 13:35 0Likes
        by Blotunga

        Mennyiért lehetne Inzagit klónozni a csapathoz?! 😀

  • Posted 2017-12-24 00:45 0Likes
    by Endy919

    Nálatok is megjelenik az a próbléma , hogy elkülditek a kommentet , viszont csak szürkén megjelenik a valós helyén , de mégsem küldi el?

    Ilyenkor frissítenem kell az oldalt és csak akkor tudom normálisan elküldeni.

    • Posted 2017-12-24 00:46 0Likes
      by BlueCech01

      ez általában akkor van, ha a neted gyengélkedik, én még nem tapasztaltam.

      • Posted 2017-12-24 00:49 0Likes
        by Endy919

        thx. és ezt hogyan tudom orvoslni ?

      • Posted 2017-12-24 10:32 0Likes
        by BlueCech01

        Vagy a netről lecsatlakozni és újra, vagy idővel magától. Legalábbis remélem ennél komplexebb megoldás nem kell.

    • Posted 2017-12-24 00:56 0Likes
      by Bukkakebáró Idemitirjak

      Nálam sincs ilyen.
      Egyébként a linkes ügyről tudni valamit?

      • Posted 2017-12-24 00:58 0Likes
        by Endy919

        azt ne tőlem kérdezd . ám mi ez , hogy józanul gépelsz ide ? 😀

        (már megint nem akarta elküldeni)

      • Posted 2017-12-24 01:02 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        A titkom az, hogy most se vagyok józan! 😀

      • Posted 2017-12-24 01:09 0Likes
        by Endy919

        mázlista 😀

      • Posted 2017-12-24 01:14 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Előkarácsony van! Holnap sok lesz a dolog, csak ezért vagyok annyira finoman, hogy még írni tudok. Viszont várhatóan az elkövetkező 3 napban szótárat kell mellékelni hozzám! 😀

    • Posted 2017-12-24 01:03 0Likes
      by Zenzo

      nem találkoztam még ilyennel. Azzal már igen, hogy nem küldi el a kommentet, de akkor aztán a frissítés sem segít.

      • Posted 2017-12-24 01:04 0Likes
        by Endy919

        frissítés után a leírt kommentem ott marad a mezőben és csak el kell küldeni. kb 1-2 hete csinálja ezt

      • Posted 2017-12-24 01:05 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Ilyen viszont nálam is volt 2 esetnél:
        -ha elment a netem mikor küldtem volna
        -telefonon sokáig volt másodlagos fülön

      • Posted 2017-12-24 01:09 0Likes
        by Endy919

        lehet , hogy valóban a net baszakszik , de mit csináljak vele ?:D

      • Posted 2017-12-24 01:10 0Likes
        by Endy919

        viszont mostanában a streamek is kegyetlenül akadoznak , ami azelőtt simán ment. lehet , hogy kéne egy windows reinstall a gépnek ?

      • Posted 2017-12-24 01:13 0Likes
        by Zenzo

        milyen win van fent? Alapjában 2 évente 1x nem árt, bár mondjuk Win7-től felfelé már ez sem feltétlen igaz, másrészt a neten az sem segít. Ha a net a gond, az szolgáltató, időjárás, stb lehet. Ehhez legalább olyan alapdolgokat kéne tudni, mint hogy hol vagy, milyen gép, szolgáltató, modem, router, wifi v kábel, stb.

      • Posted 2017-12-24 01:17 0Likes
        by Endy919

        7-es van rajta.
        Igazából azért feltételezem ezt , vagy legalább egy nagyobb takarítást , mert amióta elkezdett belassulni a PC , azóta elkezdett baszakodni a net is , ami amúgy kurva jó és eddig egy panasz nem lehetett rá.

      • Posted 2017-12-24 01:20 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Vírus lesz ebből, figyelni kell miket dobál fel a sok poresz.

      • Posted 2017-12-24 01:22 0Likes
        by Endy919

        ehhh :/

        Inkább a filmes oldalokon zavaró a 46 felugró ablak , mielőtt elindítanék egy filmet.

      • Posted 2017-12-24 01:26 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Egyébként komolyan valami vírus jöhetett össze onnan, amikor falusi netről vagyok családi házból is kibírom, hogy inkább letöltöm a filmet, hamar hozzá lehet szokni, cserébe biztonságosabb egy nagyobb oldalról rendezni a filmeket/sorozatokat.

      • Posted 2017-12-24 01:33 0Likes
        by Endy919

        eddig én is töltöttem , de megtelt a hordozható HDD-m , amit a tv-be szoktam dugni , így mostanában online nézem.

        pedig egy filmet leszedni kb másfél perc:D

      • Posted 2017-12-24 01:36 0Likes
        by Zenzo

        „de megtelt a hordozható HDD-m”
        neked sem szóltak még, hogy arról törölni is lehet? 🙂

      • Posted 2017-12-24 01:40 0Likes
        by Endy919

        sokszor akartam , de semmit sincs szívem kitörölni 😀

      • Posted 2017-12-24 01:44 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Mondjuk így én is jártam, míg egyszer csak a gép kidobta, hogy lefórmázna 800 gigát, én meg véletlen rányomtam.

      • Posted 2017-12-24 01:45 0Likes
        by Endy919

        auch 😀

      • Posted 2017-12-24 01:45 0Likes
        by Zenzo

        ugyancsak részeg lehettél akkor is, mert nincs az a formázás, ami előtt ne kellene kb hatvanhatszor megerősíteni, hogy tényleg azt akarod 😛 :)))

      • Posted 2017-12-24 01:48 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Ha nem tudja elsőre beolvasni (nem, nem részegem dugtam be szarul), akkor sajnos csak 1 kattintás.

      • Posted 2017-12-24 01:51 0Likes
        by Zenzo

        nevezz hitetlennek, de nem hiszem, hogy lehet annyira szarul bedugni, hogy 1 kattintással formázz 😉

      • Posted 2017-12-24 01:44 0Likes
        by Zenzo

        akkor megvan, mit kell kérni karácsonyra 😛
        egyébként régen én is ilyen voltam, de aztán rájöttem, hogy fölös ez a gyűjtögető életmód. A 90%-át úgysem nézed meg egyszer sem újra, a neten meg minden fent van, ráadásul évről évre jobb minőségben. Pl vannak még nálam is külső hdd-n olyan filmek, amik még valami gagyi felbontásban jöttek le 8 éve, most meg simán hd-ben is letölthető azóta, dolby hanggal, a sipítós szar helyett 😉

      • Posted 2017-12-24 01:48 0Likes
        by Zenzo

        azt már csak halkan teszem hozzá, hogy a jobb filmeket én később mind megvettem DVD-n, később BR-en 😉

      • Posted 2017-12-24 01:48 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Kulák.

      • Posted 2017-12-24 01:50 0Likes
        by Endy919

        Ha töltök , akk csak BR , a hdd-n is kb minden az …de nálam azért gyakran előfordul , hogy egy filmet megnézek ezerszer 😀

      • Posted 2017-12-24 01:52 0Likes
        by Zenzo

        „gyakran előfordul , hogy egy filmet megnézek ezerszer”
        akkor vagy nem alszol, csak háromévente 2 órát, vagy létezik valami időkibővítő készüléked, amivel esetenként 48-72 órára nyújtható egy nap egy alternatív idődimenzióban 🙂

      • Posted 2017-12-24 01:54 0Likes
        by Endy919

        az tény , hogy keveset alszok , pedig amúgy imádok :/
        de vannak ezek a köcsög viszgák , meg az ilyenkor kötelezően megnézendő filmek 😀

      • Posted 2017-12-24 01:55 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Pár gramm lassíttó, a film pedig gyorsítva, és akkor meg is van, csinál internet mélyebb bugyraiban:D

      • Posted 2017-12-24 01:57 0Likes
        by Endy919

        úúúú az nem szar combo 😀

      • Posted 2017-12-24 01:24 0Likes
        by Zenzo

        antivirus melyik és milyen?

      • Posted 2017-12-24 01:25 0Likes
        by Zenzo

        netet használod PC mellett mással, laptop, teló? Ott is jelentkezik?

      • Posted 2017-12-24 01:28 0Likes
        by Endy919

        laptop,tv,illetve 2 teló. a laptopon is hasonló gond volt , de ott egy nagytakarítás után megoldódott ,szval vírus lesz az.

        Az antivirus meg nod32.

      • Posted 2017-12-24 01:31 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Amúgy Illuminati van, a vírusírto káros, ha figyelsz arra, hogy milyen oldalakra jársz.

      • Posted 2017-12-24 01:31 0Likes
        by Endy919

        hogy micsoda ?:D

      • Posted 2017-12-24 01:36 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Ezt egy infós mondta aki xx éve a témában van, vírusírtó azoknak ajánlot, akik „képzetlenebbek” az alap szgép használatban. Ha tudod, hogy hova nem szabad kattintani és milyen oldalakat kell elkerülni, akkor jobb ha nem használsz inkább semmit.

      • Posted 2017-12-24 01:42 0Likes
        by Zenzo

        egyszerű, ha nem használsz netet, megúszod 😀
        viccet félre téve, ez azért így ebben a formában nem igaz, de tény, hogy ha valamivel tájékozottabb vagy az IT világában, egyszerűbb proxyt használni, meg anonim csatlakozást, mint vírusirtót. Én nem vagyok ilyen, nálam is figyel az őr, de eddig az elmúlt tizenpár évben nem igazán sikerült komolyabb vírust beszedni, utoljára még a P2P-es időkben, hát, akkor terjedt minden rendesen 🙂

      • Posted 2017-12-24 01:42 0Likes
        by Endy919

        ez mind szép és jó , de ha valamit „mélyebbről” kell előkaparni a neten , akk baszhatom az oldalak elkerülését .

      • Posted 2017-12-24 01:46 0Likes
        by Zenzo

        „ha valamit „mélyebbről” kell előkaparni a neten”
        ehh, már megint a pornó 😀

      • Posted 2017-12-24 01:47 0Likes
        by Endy919

        nem csak azt lehet ám keresni a neten , csak szólok 😀

      • Posted 2017-12-24 01:49 0Likes
        by Zenzo

        keresni??? pornót a neten??? :))

      • Posted 2017-12-24 01:51 0Likes
        by Endy919

        semmit sem dob ki magától 😀

      • Posted 2017-12-24 01:51 0Likes
        by Endy919

        vagyis de , de azokat gyorsan skippelem 😀

      • Posted 2017-12-24 01:55 0Likes
        by Zenzo

        szóval válogatsz 😀

      • Posted 2017-12-24 01:54 0Likes
        by Zenzo

        nem-e? Egy működő streamet nem lehet úgy elindítani, hogy ne kelljen leikszelni legalább 4 pornótoldalt… 😉

      • Posted 2017-12-24 01:56 0Likes
        by Endy919

        az nem úgy van , hogy olyan oladalakat dobál ki , amiket gyakran látogatsz ?:D
        nekem pl még stream keresés közben egyszer nem dobott ki pornó oldalt .

      • Posted 2017-12-24 01:57 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        +1

      • Posted 2017-12-24 01:59 0Likes
        by Zenzo

        ha ez így lenne, akkor mást se dobálna fel, csak streames oldalakat, azt mégsem, szóval ez mese habbal. A második meg szimpla hazugság, ne is folytasd.

      • Posted 2017-12-24 02:01 0Likes
        by Endy919

        No , ácsi. Nincs okom ilyen témában hazudni , szóval kár a torkomnak ugarni.

      • Posted 2017-12-24 02:05 0Likes
        by Zenzo

        lemaradt a szmájli, de ettől még nem adod el nekem, hogy a streamvadászat közben nem kellett még ööö, erotikus töltetű oldalakat lekattolni a kattintásonként felugró 8-10 oldal közül 😉 ugyanolyan ez, mint amikor mobilon nézed ezt az oldalt, a diszkosz tele van 3 kommentenként reklámmal, ott a körömgomba jön, azt arra sem kerestem még rá sosem… persze, a google-nak van célzott reklámizéje is, de az és ez nem ugyanaz.

      • Posted 2017-12-24 02:08 0Likes
        by Endy919

        online film nézés közben előfordul , hogy kidobott pornooldalakat , de streameknél még komolyan nem. mondjuk mostanában ezt megoldom pop up blockerrel (ha nem felejtem el bekapcsolni)

      • Posted 2017-12-24 02:11 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Egyébként Reddit streamen kikell írni, hogy hány felugró oldal van és mennyi NSFW, szóval ajánlom ha ilyen probléma van.

      • Posted 2017-12-24 02:13 0Likes
        by Endy919

        reddit-en max csak mobilról szoktam nézni . pc inkább vipbox

      • Posted 2017-12-24 02:11 0Likes
        by Zenzo

        a pop-up blocker kiszűr 45-ből 38-at, de még így is van. Nem feltétlen pornóoldalról beszélek, de ha annyi pénisznövesztőt használtam volna, amennyi reklámot feldob egy meccs közben a net, már kétszer körbeérné a Földet 😀

      • Posted 2017-12-24 02:14 0Likes
        by Endy919

        nem muszáj használni , elég csak nézegetni :DDD

      • Posted 2017-12-24 02:01 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        Mostanában amekkora sz*pás nézni amit a legsutább csapatok ellen csinálunk, igazából észre se veszem, hogy jót ikszeltem-e .

      • Posted 2017-12-24 02:02 0Likes
        by Zenzo

        :DDD annyi különbség azért van, ami elég feltűnő, hogy az egyik esetben mezben csinálják ezt, nem meztelenül :DDD

      • Posted 2017-12-24 02:08 0Likes
        by Bukkakebáró Idemitirjak

        No meg nem csak férfiak, az én szemem az jobban bántja! 😀
        Persze ha lehet ilyet írni közel 2018-hoz.

      • Posted 2017-12-24 02:10 0Likes
        by Zenzo

        „Persze ha lehet ilyet írni közel 2018-hoz.”
        Persze, hogy lehet, írd le nyugodtan, a női foci szar :DDDDDD 😉

    • Posted 2017-12-24 13:18 0Likes
      by Lavid Duiz

      Nekem is van ilyen, de pár másodperc várakozás után normálisan is megjelenik.

      • Posted 2017-12-24 20:15 0Likes
        by Endy919

        én is próbáltam várni , de sajnos nem állt helyre.

  • Posted 2017-12-24 10:37 0Likes
    by Zenzo

    Békés, boldog karácsonyt kívánot Mindenkibe!

  • Posted 2017-12-24 11:06 0Likes
    by adam10

    Kellemes ünnepeket mindenkinek! Reméljük a boxing day-es alakításunk mindenkinek szebbé teszi majd az ünnepeket 🙂

  • Posted 2017-12-24 11:22 0Likes
    by Endy919

    Kellemes ünnepeket srácok!

  • Posted 2017-12-24 12:34 0Likes
    by lamps8

    Boldog karácsonyt !

  • Posted 2017-12-24 13:17 0Likes
    by Lavid Duiz

    Boldog karácsonyt kívánok nektek én is! (és köszi a jó kívánságokat!)

  • Posted 2017-12-24 13:57 0Likes
    by Lavid Duiz

    Egy kicsit off, de mégsem annyira: Az új magyar csapatkapitány (Leekens) nyilatkozott most a válogatott kapcsán, és példaként említett pár belgát:
    „Azokat szeretem, akik a csapatért játszanak. Ezért voltam mérges Eden Hazardra. Vállalta a felelősséget, és ő lett a kapitány. Normál esetben Kompany a csapatkapitány, de ő sérült volt. Hazard elvállalta, és minden felelősség az ő vállán volt, de még nem állt rá készen. Tizenkilenc-húsz éves volt még csak akkor. Most már huszonöt. Eltelt öt-hat év, most már elbírja. Lukaku is elment a Chelsea-be, ahol nem volt elég jó. Elment a West Bromwich-hoz, majd az Evertonba. Na és ki volt az, aki néhány évvel később újra felfedezte? José Mourinho, és elvitte a Manchester Unitedbe. Látja, ez nem az edző vagy a rendszer kérdése. Tudnod kell, hogy miben vagy jó. Neked kell fejlődnöd. Lukaku például nem egy olyan játékos, aki a labda felé mozog. Sokkal inkább befut az üres helyekre. Fontos, hogy tisztában legyél azzal, mire vagy képes!”

    • Posted 2017-12-24 14:38 0Likes
      by balazsh

      En ezt nem birom kovetni 😃 mirol zagyval?

      • Posted 2017-12-24 15:23 0Likes
        by BlueCech01

        Ő volt az a zseni, aki meg akarta tiltani Hazard-nak a cselezést a válogatottban, aztán összevesztek, és Hazard-t asszem ki is rakta emiatt, ameddig regnált.
        Egyébként minden Leekens-nyilatkozat központi magja a miniszterelnök megdicsérése, a többi csak sallang, hogy legyen ok a kitekintésre.

      • Posted 2017-12-24 16:15 0Likes
        by Lavid Duiz

        Hát, nem irigyellek, hogy minden nem politikai témáról is a zorbán ugrik be neked.

      • Posted 2017-12-24 16:34 0Likes
        by BlueCech01

        Szerintem fuss neki még egyszer, mert valamit valahol szenzációsan félreértelmeztél, vagy nem is akartál értelmezni, nem tudom.

      • Posted 2017-12-24 16:38 0Likes
        by BlueCech01

        Egyrészt amit írsz, önmagában nem igaz, sem tartalmilag, sem kontextusában, szóval a logikát, amivel levezetted a konklúziódat, kíváncsian várom, nevezetesen hogy „MINDEN nem politikai témáról is Orbán jut az eszembe”.
        Másrészt én Leekens eddigi nyilatkozatait bírálom, aki permanens módon nem képes elvonatkoztatni a politikától és a regnáló kormány dicsérésétől, erről Egri Viktor is írt egy önmagában kimondottan jó cikket, ajánlom elolvasni személyeskedés előtt.

      • Posted 2017-12-24 18:09 0Likes
        by Lavid Duiz

        Te írtad: „Egyébként minden Leekens-nyilatkozat központi magja a miniszterelnök megdicsérése, a többi csak sallang, hogy legyen ok a kitekintésre.” Nos, ennek mi köze a fenti Leekens idézethez?

      • Posted 2017-12-24 18:16 0Likes
        by BlueCech01

        Igen, véleményt mondtam annak az embernek a nyilatkozatairól, akit te hoztál be, és aki permanensen belefolyik a politikába, minden nyilatkozatában megemlítve Orbánt. Konkrétan ezt jelenséget említettem meg a előző válaszoló „zagyvaságára” reflektálva, Orbánt semmilyen kontextusba nem is helyeztem.
        Ebből légyszi vezesd le, hogy miért állja meg a helyét az a személyeskedő kijelentésed, hogy „MINDEN nem politikai témáról is a zorbán ugrik be neked.”

      • Posted 2017-12-24 18:21 0Likes
        by Lavid Duiz

        Jó, lehet, hogy túloztam. Előfordulhat, hogy szex közben nem az Orbán jut eszedbe. Bocs! 😀

      • Posted 2017-12-24 18:23 0Likes
        by BlueCech01

        Továbbra is várom az indokot arra, hogy ezt az eszetlenséget honnan következtetted ki.

      • Posted 2017-12-24 18:26 0Likes
        by Lavid Duiz

        Elfogadom, hogy szex közben nem az Orbánra gondolsz. 😀 Így az az állításom, hogy MINDENRŐL az Orbán jut eszedbe nem igaz. Így jó? 🙂

      • Posted 2017-12-24 18:28 0Likes
        by BlueCech01

        Jó, látom annyit nehéz leírni egy tök alaptalan beszólás után, hogy „Bocs, csak félreértelmeztem, igen, így van értelme”. Erre nekem ma nincs időm, bocsáss meg.

      • Posted 2017-12-24 18:31 0Likes
        by Lavid Duiz

        Menjünk ünnepelni! Boldog karácsonyt!

  • Posted 2017-12-24 18:35 0Likes
    by Lavid Duiz

    (Bocs! Egy kérés Zenzo-hoz: Kérlek, töröld az alább ideírt Leekens idézetet a hozzá tartozó hozzászólásokkal együtt. Más lett belőle, mint amire szántam. Kösz!)

    • Posted 2017-12-25 01:24 0Likes
      by Zenzo

      bocs töki, ezen a helyen már nincs admin jogom 🙂 de még csak modi sem vagyok már. Segíteni pont ő tud, akivel vakvágányra futottatok 😉

      • Posted 2017-12-25 01:48 0Likes
        by Endy919

        halandó 😀

      • Posted 2017-12-25 02:19 0Likes
        by Lavid Duiz

        Így jártam! 🙂

  • Posted 2017-12-25 02:49 0Likes
    by Endy919

    Nosztalgiáztam egy tavaly januári poszt alatt ..@idemitirjak:disqus „Llorentét befogják jelenteni 48 órán belül. Egyre több helyen lehozzák, meg hatodik érzékem is ezt súgja.”

    Azóta már eltelt 48 óra ?:D

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com