Faktorok

0108 faktorok1Nagyjából féltávnál vagyunk (sőt, azon már túl is egy kicsit), illő tehát egy kicsit áttekinteni, mi is történt eddig – de inkább azt, mi várható a folytatásban. Alapvetően a bajnoki versenyfutásról lesz szó – szerencsére ez izgat minket igazán.Jelen poszt azzal a hipotézissel indít, hogy a bajnokság megnyerése kétesélyes (a többiektől bocs), vagyis a mieinket csupán a Manchester Cityvel fogom összevetni. „Faktoranalízis” alább.

Lélektan

Volt 8 pont előnyünk, maradt belőle 0, szóval nehéz lenne azt állítani, hogy nálunk van az a bizonyos lélektani előny. Ráadásul ez a fórunk nyolc forduló alatt nullázódott le, konkrétan az ő 7-1-0-juk áll szemben a mi 4-2-2-nkkel. A City elég komolyat blamált a 19. fordulóban, amikor kétgólos előnyből bukott két pontot otthon a Burnley ellen, elmulasztva az újabb zárkózás lehetőségét, de a legutóbbi játéknap gondoskodott róla, hogy ismét ők érezzék magukat nyeregben. Az üldöző tehát utolérte az üldözöttjét, ami mindenképp előbbit doppingolja jobban. Vagy mégsem?

Elképzelhető ugyanis, hogy a Tottenham otthonában ránk mért kataklizmát pozitívan éljük meg (már amennyire lehet): eddig és ne tovább! Magyarán intő jelnek, hogy masszívabban, harcosabban, koncentráltabban kell játszanunk. Ha azt váltja ki az újévi blama, hogy kellő önvizsgálat után fegyelmezettebbek és harcosabbak leszünk, akkor egy új lendületet adó szükséges rosszá szelídül az a meccs – persze lehet, hogy egy újabb tankcsapda volt, ezt most még nem lehet tudni.

Sorsolás

A bajnokság – szemben a kupákkal – pont azért igazságos, mert mindenki játszik mindenkivel. Persze nem mindegy, kivel mikor és hol, de most nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy ebben a lényegében két fősre redukálódott bajnoki versenyfutásban kinek mi van még hátra.

Mi a Tottenham, a címvédő pedig a Sunderland kivételével játszik még mindenkivel, szóval itt most inkább annak van leginkább jelentősége, hogy ki mennyit rangadózik otthon és mennyit idegenben. Valljuk be, reménykeltő, hogy mi fogadjuk a ManCityt, a ManUnitedet, a Liverpoolt és az Evertont is, míg vendégségben csak az Arsenalnál rangadózunk, ezzel szemben Pellegrinóék vendégeskednek még nálunk, az Old Traffordon, az Anfielden, a Goodison Parkban és a White Hart Lane-en is, mindössze Wengeréket fogadják. Ez mindenképp lépéselőny.

Rangadóznunk szerencsére szinte csak otthon kell már
Rangadóznunk szerencsére szinte csak otthon kell már

Ha pedig a teljes hátralévő meccsnaptárra pillantunk, láthatjuk, hogy idegenbeli szenvedéseink remélhetőleg a végükhöz közelednek: van még hátra három londoni derby (Arsenal, West Ham, QPR), valamint az Aston Villa, a West Brom, a Swansea, a Hull és a Leicester – nem ebben a sorrendben. Valljuk be, ez azért elég pofás már. Hogy konkrétabb legyek, ezek közül legalább ötöt meg kell tudni nyerni.

A Manchester City ezzel szemben eleve nyolc helyett kilenc alkalommal megy vendégségbe, ráadásul nem várnak rájuk könnyű túrák: a Chelsea-ManUnited-Tottenham-Liverpool-Everton ötös elleni produkció meghatározó lesz a végelszámolásnál, miközben a Swansea-Stoke-Palace-Burnley kvartett ellen sem kalkulálható túl nagy biztonsággal a 12 pont.

Látható tehát, hogy idegenben sokkal könnyebb meccsek várnak ránk (papíron legalábbis mindenképp), mint a címvédőre: nálunk 17/24 pont körüli kalkulációt tennék, a Citynél 16/27 pontosat. Cserébe nekünk szép lassan elfogynak az országos egyes meccseink, jönnek még a manchesteriek és a liverpooliak is, de a Southampton vagy az utóbbi egymás ellenikből kiindulva a Sunderland sem írható le – eközben pedig a Pellegrinóék lazulhatnak majd jó párszor. Itt abban lehet bízni, hogy a City közel sem olyan lehengerlő otthon, mint tavaly: jóval kevesebb rúgott góljuk, valamint meglepő pontvesztéseik (Stoke, Burnley) és kupafiaskóik (Newcastle, CSZKA Moszkva) is erről tanúskodnak.

Hiányzók

Valljuk be, nem csak a címvédővel szemben, de PL-szinten is szerencsések vagyunk ebből az aspektusból közelítve. Egyrészt elkerülték aranylábú ifjainkat a komoly sérülések, alapembereinknek (Courtois vagy Diego Costa) mindössze pár meccs kiesést jelentettek eddig fájdalmaik. Persze Aké vagy Schürrle többet volt táppénzen, de valljuk be, miattuk nem őszült vagy hullott ki José egy hajszála se. Több gondunk volt akkor már az eltiltásokkal: sárgák miatt Diego Costa, Fabregas és Matics is maradt már ki, ezen felül kiállítottjaink is voltak már (Azpilicueta, Ivanovics).

Hazard az egyik legfontosabb és legtöbbet játszatott emberünk

Ezzel szemben a manchesterieknél vannak azért minőségi hiányzók, elég Kompanyra, Dzekora vagy Agüerora gondolni. Persze ha mindenki egészséges, ott is a fél világ által körbeudvarolt sztárok padoznak, szóval minden poszton van kihez nyúlni, de valljuk be, a csapatkapitány vagy az elsőszámú gólfelelős tartós mellőzése mindenhol kihívás. Ráadásul itt az afrikai kontinenstorna is, ami Yaya Tourét (szerencsére) távolt tartja egy időre.

A dolognak ezt a részét tehát láthatóan jobban megsínylették eddig a világoskékek. Kérdés persze, hogy ennek mi a konklúziója. Annyira erősek, hogy ezt is elbírják, és amikor nálunk dőlnek majd ki fontos emberek, kibukik ez a különbség? Előbb-utóbb jönnek azok a meccsek, ahol már pontokat fognak veszteni azon, hogy nincs vezér vagy aki kirángatja őket a slamasztikából? Ezt mindenki döntse el maga.

Szerencse

A szerencsébe beletartozik sok minden, még a sorsolás és a sérüléshullám is. Én viszont inkább olyan tényezőket értek ezalatt, mint a bíráskodás, a kapufák, az ellenfél érthetetlen szerencsétlenkedései (kapusbakik, röviden hazaadott labdák), esetleg a hajrában szerzett plusz ponto(ka)t érő gól. A dolog perszer relatív, hiszen 20 forduló már elég ahhoz, hogy bárki elő tudjon citálni pro és kontra jó pár esetet, amivel alátámaszthatja saját igazát.

Épp ezért itt nem is mennék bele a részletekbe, statisztikailag ugyanis nincs kedvem utánajárni mindennek. A lényeg az, hogy egy olyan hosszú menetelésben, mint amilyen a világ talán legkeményebb bajnoksága, nagyon fontos szerepe van a szerencsének. És ez nem közhely: van olyan elmaradt kiállítás, tévesen beintett les, hosszabbításban bekapart gól, ami átlendít a kritikus holtponton, vagy hozzásegít ahhoz a pluszpont(ok)hoz, ami dönteni fog a végelszámolásnál.

Ha mindenképp állást kéne foglalnom, azt mondanám, a szerencse inkább a Cityt támogatta eddig. Picit árnyaltabban fogalmazva: nem nagyon volt olyan meccsünk eddig, ahol szerencsés vagy érdemtelen pont(ok)hoz jutottunk volna, míg a címvédőnél ennél többször éreztem Fortuna bedolgozását. De még egyszer mondom, ezt nem reprezentatív kutatás alapján állítom.

Hogy mi fog dönteni és kinek a javára, az nagy kérdés. Ami látszik, hogy idén is kiélezett csata lesz az aranyért (is), miközben – mint mindig – most is pillangó hatás-szerűen lehet majd belemagyarázni a végén, hogy ha azt a tizit befújják, meg ha kicsit más a BL-sorsolás… Továbbra is Blue Is The Colour!

54 Comments

  • Posted 2015-01-08 20:53 0Likes
    by kasata91

    Nagyon jó írás lett.

    OFF: Na van tippetek ki ellen indított fegyelmi eljárást a nagy FA ?

    • Posted 2015-01-09 09:50 0Likes
      by Zenzo

      Ahogy írtam még az előző poszt alatt is, én ezt nem bánom, de azért akkor vizsgáljuk már meg a sárga visszavonásának lehetőségét is.

      Egyébként ez ismét az FA faszsága, mert persze ne buzizzuk le élőben a bírót (azt majd utána a blogon, mehehe), de nem igaz, hogy nem lehet szóvá tenni, ha nem vagy elégedett a játékvezetéssel. JM nem volt sem sértő szerintem kivételesen, sem bunkó. Az ilyen mértékű faszkodással a maradék értelme is megszűnik a meccs utáni interjúknak. Jelenleg sincs sok értelme, mert kb ugyanolyan szalonszöveg van, mint az F1 végén (na jó, az talán még szánalmasabb), de lassan eljutunk oda, hogy a kérdezett annyit válaszol majd, hogy „jó meccs volt győztünk / rossz meccs volt, kikaptunk, köszönöm, viszlát”

      • Posted 2015-01-09 11:35 0Likes
        by WudigessBoi

        Ez egy érdekes topic. Az angolokra amúgy is jellemző a modoroskodás és a túlzott PC, ami érződik is a brit menedzsereken. Néha jópofa, de alapvetően semmitmondó nyilatkozatok ezek. Mikor mondott utoljára valami karaktereset Steve Bruce, Brendan Rodgers vagy Nigel Pearson? Ugyanazok a mantrák: nagyon kellett ez a győzelem, a fiúk fantasztikusat játszottak, kontra nem ma csak az egyik csapat akart igazán nyerni, keményen dolgozunk, ennek előbb-utóbb meglesz az eredménye…
        Szerintem bele kéne hogy férjen a keményebb kritika is, magyarán hogy ki lehessen mondani: „katasztrofális volt a játékvezetés”, „a bíró kapitális hibái nélkül nem ez az eredmény született volna”. Viszont kell, hogy legyen egy határ, a durva sértéseket és rágalmazásokat (pl. hogy bajnokot akar csinálni az FA xy-ból, vagy a játékvezető egy fogalmatlan dilettáns vakegér, aki alulmúlja még a többi kutyaütő kollégáit is) meg már muszáj szankcionálni.

      • Posted 2015-01-09 12:01 0Likes
        by myheartisblue

        Sajnos is nem a stílust büntették, hanem a mondanivalót. Mivel Mou egy olyan történések sorozatát forgatta ki amik véletlenek, és direkt dologként szeretette volna beállítani.
        Lásd: véletlenek sorozata: sorozatos bírói hibákra/rossz teljesítmények miatt fizettünk rá egy mérkőzésre, sárga lapra, tizire stb. (ezek hibák, ezekről beszélni kell)

        A hiba nem ott volt, hogy erről, beszélt, hanem hogy hogyan közölte ezt: „hadjárat folyik az CFC ellen.” és ez azért nem igaz/helyes. Tudjuk mindannyian, hogy gyatrak voltak a bírói teljesítmények, de olyat azért nem lehet közölni, hogy a bírók szövetkeznek ellenünk,ez súlyos vád mert azért ez nem igaz. Ez akasztotta ki az FA-t sajnos. Ěs Mou-t visszaesőként, előszeretettel büntetik.

        Mou temperamentumosabb, egyedibb és szókimondóbb mint a többi sablonos menedzser,amiről beszélni akar, arról, fog is. Csak néha nem érzi a határvonalakat, és erre ő fizet rá.

      • Posted 2015-01-09 12:40 0Likes
        by Zenzo

        Nem tudhatod, mit büntettek, mert a hivatalos indoklásban ennyi áll: „It is alleged his remarks constitute improper conduct in that they allege and/or imply bias on the part of a referee or referees and/or bring the game into disrepute.”

        Ez ugye kb annyit tesz, hogy részrehajlás volt a játékvezetésben.

      • Posted 2015-01-09 13:29 0Likes
        by Blue One

        Mourinho mindig és tökéletesen tudja, hogy mit csinál. Ezt a kirohanást tudatosan vállalta fel a csapat érdekében(, mint már annyiszor). Így akarta megvédeni a csapatot a szimulálások miatt, hiszen tényleg volt pár érthetetlen homorításunk. Mou ezzel a nyilatkozattal ezeket akarta elhomályosítani. Megítélésem szerint sikerrel járt. Tudatosan használt ilyen kemény szavakat, mert azzal nem lettünk volna beljebb, ha 3x lenyilatkozza, hogy ez is tizi, ez is, ez is…Nyilván azt nem tudja, hogy mi lesz a büntetése, gondolom pénzbüntetés, ami ezen a szinten vállalható…

      • Posted 2015-01-09 15:34 0Likes
        by Zenzo

        Ja, érdekes módon pont azokat nem (homorítás), míg a jogosakat büntették. Ez nekem már kicsit belemagyarázásnak tűnik, nem hiszem, hogy José Fabs borítása és sárgázása után a meccs hátralévő 10 percében azt tervezgette a kis jegyzetfüzetében, hogy na akkor hmm, tüttüdű, mondjuk a meccs utáni interjúban lesz 10 perc múlva egy tervszerű kirohanásom, mert a csapatnak az így meg úgy jó lesz..

        Azért ennyire még JM sem tervszerű lény, mégha én magam is gyakran hangoztatom, hogy a végletekig pragmatikus ember.

      • Posted 2015-01-09 16:10 0Likes
        by Blue One

        Szerintem egyáltalán nem az. Első „színészkedés”, amiért sárgát kaptunk (tizi helyett) az Costáé volt az első fordulóban. Soton ellen megint ugyanez volt a szitu. Mourinho egyébként gondolom az dühítette fel, hogy még sárgát is adott.Aztán volt Cahill és Willian érthetetlen műesése, amik valóban azok voltak. Ezzel a kemény kijelentésével próbálta elterelni a figyelmet a játékosokról. Nem gondolom, hogy sokat kéne Mou-nak gondolkodnia, hogy mit mondjon pláne ilyen események után..

    • Posted 2015-01-09 09:46 0Likes
      by Zenzo

      Pont beszéltük a levlisten, hogy visszanéztük a júniusban írt Lampard-posztot Boldival. Én annak minden szavát vállalom most is. Lampard nem lett kisebb Chelsea legenda, és nem is hiányzik kevésbé.

      Aztán: kénytelen vagyok úgy látni ezt, hogy ha erről maga a NY nem tudta (márpedig azért nem hiszem, hogy ott hülyék dolgoznak), mert ha tudta volna, akkor miért promózza magát Lamparddal ugye, akkor el tudom képzelni, hogy maga Lampard sem tudott róla – akkor. Más kérdés, hogy most tudnia kellett már, az újra tárgyaláskor.

      Így viszont Lampard is, és az FA is hülyét csinált magából. Ami utóbbi esetben nem meglepő, ők szeretik ezt, Lampard viszont fura. Értem én, hogy szarabb lett volna úgy búcsúzni, hogy hát srácok, nektek már nem kellek, de ha tehetem, lehúzok még a PL-ben 1-2 szezont, ahol kellek, nem pedig, hogy arra verem magam, hogy a PL-ben én aztán nem, riválisnál meg végképp.

      De továbbra sem értem, hát az FA-nél is úgy szerepelt Lampard eddig (persze a hivatalos könyveket nem látjuk, de) mint LOAN player. Na most, akit kölcsön kapnak, annak igazolt játékosnak kell lenni valahol. MÁSHOL.

      Más kérdés mondjuk, hogy amióta napvilágot látott a hír, mondjuk John, José vagy Abra hányszor hívta Lampardot 😉

      Vagy, hogy Abra „munkásai”, Terry vezetésével és néhány vérmesebb szurkolóval megtalálta-e már festékszórókkal Lamps kocsiját, de még nem láttam a Sun-ban sem son of a bitch piros festékes feliratokkal fényképezett feltételezhetően Frank kocsit…

      Viszont, Lampardnak van uszkve három hete, hogy tisztázza a helyzetet, vagy legalább mentse a menthetőt, vagy, már most betegséget szimulálnék jan 31-re…

      • Posted 2015-01-09 10:49 0Likes
        by lamps8

        Az utolsó bekezdést 100%ban adom.

      • Posted 2015-01-09 13:26 0Likes
        by Blue One

        „Szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba. Amikor elhagytam a Chelsea-t,
        elfogadtam a New York City FC ajánlatát, ám a szezon kezdetéig esélyem
        volt a Manchester Cityvel készülni, erre pedig nem mondhattam nemet. Úgy
        alakult, hogy a Manchesterben töltött időm meghosszabbodott, ám ez nem
        változtat a terveimen. A PL-szezon végeztél az Egyesült Államokban
        futballozom” – írta ki péntek délután a Facebook-oldalára Lampard.

      • Posted 2015-01-09 23:47 0Likes
        by Zenzo

        A PL szezon végeztével. Ja, vagy a következőjével. Hátha a Kupi vagy a Kalapácsosok is adnak +1 évet. Ez már bohócság, és míg ha ment volna annak rendje és módja szerint, kb istenként várták volna, a híresen toleráns amerikai sportbarátok nyilván így is keblükre ölelik majd egyből. Ejj Frank, pedig állítólag te még nem is a hülyébbek közül való volnál… lefordítom: kezdettől fogva az volt a terv, hogy City. Sem én, sem a család baromira nem akar 8000 km-re költözni azért, hogy 1-2 évet bohóckodjak ott az USA-ban olyan embereknek, akik szerint a focilabda igazából nem is gömbölyű, hanem tojás. Tudom, mer’ láttam, mikor ott edzőtáboroztunk. 1-2 hétre jó az, meg minden, de a spanok sem jöttek, egyedül meg gyűrjem ott a melót azzal a halom botlábúval, na nemá. ‘Anryék már kiszálltak, Slippyék még nem jöttek, jó lesz ez itt. Manchester nem London, de a mez kék, mégha fakó is, José meg különben is kapja be, csak Jhonny meg Didi kell, én meg menjek, na hát jól van, majd meglátjuk, ki nevet a végén, fuckin’yeah.

      • Posted 2015-01-09 15:04 0Likes
        by mohacsia

        Ne légy naiv, olyan nincs, hogy Lampard meg a NY city nem tudott róla, a gonosz MC meg mindenkit átvert. Lampardnak saját managere, ügyvédei vannak, nem arról van szó, hogy most akkor Franknek volt-e türelme végigolvasni a szerződését.

      • Posted 2015-01-09 23:37 0Likes
        by Zenzo

        Hát, lehet naiv vagyok, talán bizonyosan. De az, hogy Lampardnak van managere vagy ügyvédei, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy Lampard a Cityben akart játszani, mégha ez most már lassan a napnál is világosabb. A naivitásom azért megtartom, néha jól jön 🙂 meg sokszor nem.

      • Posted 2015-01-09 15:57 0Likes
        by Cech01

        Én simán el tudom képzelni, hogy a NY tudott mindenről, de belementek a hype miatt. Spanyolhonban Villával reklámozták magukat, Angliában meg Lampard végett beszélt róluk a sajtó.

      • Posted 2015-01-09 23:35 0Likes
        by Zenzo

        Hát legalábbis úgy néz ki, hogy igen, a színfalak mögött mindenki festette magát, Lampard is.

        http://www1.skysports.com/football/news/11679/9638394/premier-league-new-york-admit-errors-over-lampard-deal-with-manchester-city

  • Posted 2015-01-09 10:12 0Likes
    by kasata91

    A wolfsburgnak tényleg lenne ennyi pénze, hogy KdB megvétele után után most Schürrlére adjon ki 30 millát?

    • Posted 2015-01-09 11:16 0Likes
      by WudigessBoi

      Van ott della. Anno, mikor visszahívták Magathot, felajánlották neki, hogy kap egy Bentley-t, ha bent tartja a Wolfsburgot: így is történt.

      • Posted 2015-01-09 12:37 0Likes
        by Endy919

        De egy Bentley mégsem 30 milka 🙂

  • Posted 2015-01-09 14:34 0Likes
    by Petikee95

    José leszögezte, hogy senki nem érkezik és senki nem távozik a télen.

    • Posted 2015-01-09 15:01 0Likes
      by Idemitirjak

      Igen, de ezután érkezett 30 misis ajánlat Schürrléért, így borulhat ez a kijelentés.

      • Posted 2015-01-09 17:28 0Likes
        by mohacsia

        Honnan van a pletyka?

      • Posted 2015-01-09 18:27 0Likes
        by Zenzo

        Nem tudom, mennyien leszek ezzel, de remélem, hogy nem adjuk el.

      • Posted 2015-01-09 18:47 0Likes
        by Idemitirjak

        Én nem tudom, év végéig esélyt adnék még neki, de ha igaz a 30 milka azért az eléggé meggondolandò.

      • Posted 2015-01-09 20:35 0Likes
        by myheartisblue

        De akkorra már lehetetlen, hogy valaki 30 millát adjon érte, mivel nem jutott játékszerephez és esik az ára, és játék nélkül nem kap el jo fonalat.

      • Posted 2015-01-09 20:41 0Likes
        by Cech01

        Ezt adom. Ha egy teljes évet így végigszenved, 30 milliót a jó isten sem fog érte adni. Bár mivel időközben világbajnok lett, míg így is eladhatjuk haszonnal.

      • Posted 2015-01-09 19:47 0Likes
        by myheartisblue

        Meg kell tartani, és vissza kell őt rázni a régi formába. A kérdés csak az, HA, ismétlem HA, eladnánk és befolyna 30 millio, kit hoznánk a helyére? Ki jönne el egy kész csapatba padozni? Még 20-25 millióért is, aki értékes és hasznavehető arra a posztra?!

      • Posted 2015-01-09 20:26 0Likes
        by mohacsia

        Huje kerdes… Messit! 😀

      • Posted 2015-01-09 20:32 0Likes
        by Cech01

        Nem bántásból, de annyira hasznavehető játékost, mint amilyen idén Schürrle, szerintem nem lenne nagy kihívás találni, akár egy kölcsönjátékosunk is megkaphatná a helyét a padon. Mióta nem a bunkerfocit játsszuk, látványosan 0 a teljesítménye.

      • Posted 2015-01-09 20:39 0Likes
        by myheartisblue

        Értelek én, tudom, hogy igazad van. Kit hoznál a helyére? Ugye Te is Moses-t? vagy netán Atsu-t? 😉 Mert hát más nagyon nincs csak Ulyses Dávila, őt meg hát mexiobol kétlemh. azonnal bedobjuk…

      • Posted 2015-01-09 20:47 0Likes
        by Cech01

        Ha az angol fociban jártas pótlást akarunk, akkor Moses. Ha fiatal tehetséggel tennénk próbát alternatíva gyanánt, akkor Piazon.
        Venni mindenesetre nem éri meg, mert ha érkezne valaki, akkor az 80%, hogy már pályára lépett az idei BL-ben. És ebben az esetben a tavaszi szezonra Salah és Ramires lenne az egyedüli opció tartalékként.

      • Posted 2015-01-09 20:58 0Likes
        by myheartisblue

        Nem is értem, miért nem felelt meg nekünk MOSES. Nekem igencsak tetszett a játéka. Jó akciókat tudott kidolgozni,gyors volt, és erős is.
        Jah meg van egy Marinunk is 😀 😀 😀 Őt el kellett volna suvasztani a Sevilla-nak. VAAAAAAAAAAAGY! a legnagyobb GAEL KAKUTA! 😀

      • Posted 2015-01-09 21:10 0Likes
        by Cech01

        Moses valóban nagy harcos volt, de fiatalsága révén neki kellett a játéklehetőség, amit Hazard, Mata, valamint az újonnan érkező Willian-Schürrle páros mellett nem nagyon kapott volna meg.

      • Posted 2015-01-09 21:36 0Likes
        by Drogba11

        Szerintem ha egy ember elmegy, valami borul. Most igazán van csapat egység, együtt küzdenek, harcolnak. Nem bontanám meg ezt a csapatot, még 30 millióért sem. Schürrle jó játékos. Adjunk neki esélyt, mert tavaly jó volt, most nem megy úgy neki. De a legfontosabb, hogy most nyugalom kell, senki ne érezze a bizonytalanságot. Fantasztikus csapatunk van!

      • Posted 2015-01-09 21:59 0Likes
        by Blue One

        Teljesen egyetértek. Végre valaki, aki nem akar senkit idehozni. Schürrle igenis jó játékos, most nem megy neki, ennyi.Volt neki minden baja és hát Eden mögött nem sok szerep jut neki. Lássuk be, így azért nem könnyű. Egyébként ha eladnánk mégis kit vennék helyette??
        (Reus-on kívül. Tegyünk fel, hogy Madridba megy…).

      • Posted 2015-01-09 23:11 0Likes
        by Idemitirjak

        Kölcsönben: T. Hazard, Piazon
        Reálisan megvásárolható: Coutinho, Koke, Eriksen,Cuadrado, Arda Turan, Insigne, Draxler
        Annyira nem rossz nevek, és az áruk sem csillagászati.
        Nem azt mondom, hogy feltétlen elkel adni a németünk, de ha nem kezd el javulni a játéka, akkor létszámfeletti lesz és nem hiszem, hogy év végén 30 milliónak a felét is bárki kicsöngetné érte, ha úgy teljesít, mint a szezon első felében.
        Igaz a nyári szuperköltekezés után, + ez a 30 miska akár egy bomba igazolás is beleférne, csak ahogy írtátok is kérdéses mennyire zavarna bele a jelenlegi csapat egységbe.

      • Posted 2015-01-09 23:25 0Likes
        by Zenzo

        Félre ne érts, no offense, de Koke, mint realitás? 1 éve írt alá új szerződést az ATM-dal, 2018-ig, ráadásul a 18M-s kivásárlási ára 50M fontban lett újraírva. Draxlert is évek óta vinné mindenki (főleg az Arsenal), mégsem ment sehova. Nyilván hozzánk jönne padozni. Arda Turan? Nem lenne feltétlen rossz, de egy fiatalt cseréljünk le egy 4 évvel idősebbre? Egyszóval, de legalábbis röviden: azok az opciók nem is annyira opciók.

      • Posted 2015-01-10 00:00 0Likes
        by Idemitirjak

        (Kokeért nem sajnálnék 50 millát sem 😀 )
        Draxler azért is került a végére, mert hogy ő is azért képben van, de nem feltétlen első jelölt.
        A gond az, hogy rajtuk kívül nem nagyon látok olyan játékost aki üti a szintet és „mozdítható”. Pár nap múlva mondjuk úgy is kiderül, hogy mi lesz Schürrle sorsa, és majd ráérünk akkor megbeszélni ha úgy esik, hogy ki kinek örülne.

        Kicsi Hazardt meg Gladbach végleg szerződtetni akarja, és öcsi se lenne szomorú ha ott maradna, én viszont igen.

      • Posted 2015-01-10 00:10 0Likes
        by Zenzo

        Oké, mondjuk én bárkiért sajnálnék 50 millát, de ez maradjon az én titkom. Hoppá… 🙂

        Mind1, nem vitázni akartam, csak szóval érted, neveket felsorolni egy dolog, csak nem feltétlen lesz ettől reális a leigazolása vagy a csapatba illesztése. JM azt mondta, télen most csend lesz, erre én is azt mondom, hogy hiszem, ha látom majd februárban a változatlan keretet, de elkezdtünk egy jó irányvonalat, amire felfűztük a megfelelő láncszemeket, és oké, hogy a germán most egy felemás fél szezont futott, és a kevés jó meccse mellett volt több botrányosan szar, de még így is vert 4 gólt, azaz egy szar szezonban vert annyit, mint Torres egy jobb szezonjában, vele mégis mindenki türelmes volt. José kétszer megsimogatja a buksiját, ver két mesterhármast, azt jónapot 😀

        Közben Kalas meg Boro loan. Remélem ő is, meg Bamford is játszik majd, mikor kiejtik a City-t az FA-ből 🙂

      • Posted 2015-01-10 10:34 0Likes
        by DannyfromtheShed

        Shaqiri? Nem lett volna jo opcio? Ha mar Inter nekem Kovacic jateka amugy tetszik, csak kerdes kell-e kozepso kp nekunk mostansag.
        Amugy nekem Griezman adna a legjobban, de nem latom eselyet sajna, pedig tokeletes lenne a jobbszelre.

      • Posted 2015-01-11 02:35 0Likes
        by Blue One

        Milyen nevek?!?! Te jó ég….Ez valami borzalmas. Első név láttán konkrétan majdnem leestem a székről. Koke neve cseng jól meg Draxler-é. Koke nem is azon a poszton játszik mint Scürrle szóval már csak ezért is tárgytalan. Draxler azon kevés tehetséges fiatalok közé tartozik, aki még nincs igazán nagy csapatban. Ügyes gyerek, de nem kell. Schürrle jó játékos, nem kell a helyére senki.

        Piazon? Komolyan vele akarnád pótolni a VILÁGBAJNOK Schürrlét? Na ne már… Így lesüllyednék a többi angol „nagy” csapat szintjére.

      • Posted 2015-01-11 11:38 0Likes
        by Idemitirjak

        Koke idén kb. minden meccsen Hazard féle posztot jàtszik csak jobbròl indulva.
        Ez csak elmélkedés, lehetõségeket ìrtam, mondjuk jelenlegi Schürrlet bàrmelyik tudja pòtolni.
        Habàr mivel tegnap keretben se volt, lehet ìgy nem sokàra aktuàlis lesz ez a téma.

    • Posted 2015-01-09 17:34 0Likes
      by mohacsia

      José azt is leszögezte már, hogy szüksége van David Luizra, Matát meg akarja tartani, De Bruyne nem távozik, Lukaku része a terveinek stb.

      Nem szabad komolyan venni az ilyen jellegű nyilatkozatait. Nem egy Woodward sem ő, sem a board többi tagja szerencsére, hogy hatalmas bejelentéseket tegyenek, hogy tele a kassza meg mindenkit le akarunk igazolni.

      • Posted 2015-01-09 19:35 0Likes
        by Petikee95

        Február elsején visszatérünk rá. 🙂

  • Posted 2015-01-09 15:47 0Likes
    by thiemecsaba

    …meg ha Lampard ne lett volna…
    Viccet félretéve egyelőre túl bonyolult a többismeretlenes egyenlet. Szép lassan kell megoldani az egészet, belekalkulálva a szerencsefaktort is. Meggyőződésem, hogy meg van minden erőforrásunk sikeresen venni az akadályt!

  • Posted 2015-01-09 19:36 0Likes
    by Petikee95

    Pellegrini: „Angliában nagyon jó bírók vannak, semmi okom panaszra.” 😀

  • Posted 2015-01-09 21:28 0Likes
    by Clement10

    Nincs kedvetek filozofálgatni a veretlen bajnoki címről? Írhatnátok róla egy posztot…

    • Posted 2015-01-09 21:49 0Likes
      by Cech01

      Renyi Bence? Az OL-fan? Ne idegeskedj, Bencus, árt a fejformádnak 🙂

      • Posted 2015-01-09 22:21 0Likes
        by Clement10

        😀
        Valamelyik nagy szakértelmű emberetek elmélkedett még októberben (!!) erről, már akkor is nevetséges volt abban a pillanatban az az állítás.

      • Posted 2015-01-09 23:05 0Likes
        by Zenzo

        Te már csak tudod.

      • Posted 2015-01-09 23:21 0Likes
        by Cech01

        Tényleg, elmerengtünk azon egy poszt erejéig, hogy mennyi esély van erre, mi jöhet közbe, elemeztük, mi áll ellene és mellette, mikor voltunk ehhez a legközelebb, milyen reményekkel vághatunk ennek elébe, stb. A büdös nagy pofánkat 🙂
        Legközelebb szólj, mit engedélyezel a szerzőknek/vendégszerzőknek, mert most bizonytalanok lettünk 🙂

    • Posted 2015-01-09 22:00 0Likes
      by babence

      haters gonna hate…

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com