És nálatok, haver, mi a helyzet?

Úgy mentünk neki ennek a fordulónak, mint amikor egy erősen átittasodott éjjel után fejfájással ébredsz, és halványan derengeni kezdenek a dolgok, amik szürreálisabbak, mint kellene, és mintha nem 10-12 óra esett volna ki, hanem mintha hetven üveg abszinttal zárkóztál volna be az elefántcsonttoronyba fél évre, és… mintha az ágyúsok a csirkéseknek tartoznának hálával egy rekord megmaradása miatt… vagy, valami ilyesmi. ‘zujs a nyomor?

Magunkévá téve Hofi mester értékes sorait, te, figyelj haver… ez itt egy Elme gyógy- és intézet. Az, diliház, az, az az, persze. Itt lakom bent. Zárt osztályon. Zárt osztály, igen, én zártam be. Azért, hogy kintről, az a sok hülye nehogy bejöjjön, tudod? Ez egy normális diliház, tudod? Itt, ha valaki el akar valamit rontani, ahhoz pecsétes diliflepni kell. Odakint ehhez elég sportújságírónak lenni… manapság az elvek igazi luxuscikkek.

A Leicesternél ehhez persze, szerencsénkre, meg elég csak úgy ott lenni. Szerencsétlenek, ahogy W is harangozta, hát, tudta mindenki, hogy amolyan one-season-wonder, amit összehoztak tavaly, de mi már ugyancsak tudjuk, bajnokként milyen szar is az, ha minden szék kiesik alólad, két szék közül a földre esel, és a föld is valójában futóhomok, ráadásul az is egy süllyedő hajó rakománya.

Idén ők állnak a f*sz rossz végén

Azért persze, csak némileg nehéz kritikus hangokat megütni a zongorán magunkkal szemben is, elvégre oda-vissza megcsináltuk Ranierit hárommal, de itt is több szerencse kellett hozzá, mint amit az eredmény mutat. Hogy hogyan sikerült végül kapott gól nélkül lehozni a meccset, máig sem értem, vagy ha már, akkor öngól nélkül – mert a védelmünk, az aztán mindent elkövetett ez ellen, amit látszólag nem-direkt el lehet. De igazából nem is csak a védelem, mert a meccs hősét, Alonsot is elő lehet venni a felezőtől délebbre elnyúló területeken nyújtott teljesítményéért, mert nem egyszer mentek el mellette, és még csak nem is izmozó rohamnégerek, majd jött az oldaláról a beadás – halkan megjegyezve, hogy TC már legalább egy labdát leszedett, de amúgy ez a meccs is csak azt mutatta meg főként, hogy beíveléseknél mekkora láma. A kedvencem az első fertály óra végén Drinkwater beadása, amire még egy közepes képességű kapusnak is illene rámozdulni, de a belga földbe gyökerezett lábbal nézte végig, hogy Chilwell öt méterről oda fejeli, ahová akarja – még jó, hogy nem Slimani jött, mert a 20 éves angol legalább bőven a kapu mellé akarta. De még így se szóljunk semmit, elvégre DL jön kürtőnek egy vodka-fröccsel, meg egy féllel Ápi is, de a másik kedvenc, amit a huszadik perc környékén Matics és Cahill összebohóckodtak egy Leicester szabadrúgás után. Sorolni is fáj, mert megelevenednek a képek.

Védekezés Chelsea módra. Egyre érthetetlenebb, hogy tulajdonképp hogyan nem fejel ellenünk _bárki_ gólt

Alonsora térve, megérdemelte volna a mesterhármast, főleg, hogy az utolsó lövése – ami végül mellészáguldott, na nyilván az volt az egyetlen, amit jól eltalált – az első kettőt, mindkét félidő hatodik percében csak a jószerencse vitte be. De hát szarni rá, most nyerni kellett, nem baj, ha szar gólokkal, a három-null meg nem kér kommentárt – de nagyon csendben, itt, egymás közt odatehetjük, hogy ennyire nem játszottunk jól, vagy inkább úgy mondom, hogy ennyivel nem voltunk jobbak a Leicesternél.

Persze a Leicester sok vonatkozásban saját magát múlta alul, az pedig igazi headshot, akinek Pedro fejel gólt. Ahol az egyméternégycenti pödrő azt mondja, hogy you’re my ladyboy, ott van baj. Ez még akkor is védhetetlen, ha addigra Ranieri már három védőjéből lehozott egyet, és már csak a százéves Morgan, és az a formájátvesztett Fuchs volt fent hivatalosan védőként, akit még Will is megfutott párszor. Fájdalmas minden igazság, de Will a muterja halála óta nyitott könyv, a teljesítménye meg egy traktor szinuszgörbéjét követi le, és bár közel sem olyan szar, mint azt jópáran láttatni szeretnék, azért nem nagyon kell keresni, hogy fogást találjon a teljesítményén az ember.

Oké, jók a rugói, de hát akkor is… fejjel?! : )

Mindentől függetlenül, a győzelem mindenképp üzenet, amire talán a legnagyobb szükség volt, pláne, hogy a szörp meg zserbóék is nyertek előttünk, utánunk pedig két Liverpool-Manchester derbi következett, ahol hála égnek max akkor születhetett volna számunkra jobb eredmény, ha Paulie fiú is több időt jár edzésre, mint amennyit fodrászra költ, és nem izgulja el a meccset. Conte és a Chelsea azért odanyomta a bélyegzőt a többieknek, hogy a gólvágó csatárunk nélkül vertünk hármat a bajnoknak. És, haver, nálatok amúgy mi a helyzet?

671 Comments

  • Posted 2017-01-16 19:02 0Likes
    by BlueCech01

    Na, most jön az egyik kedvenc edzőm, Renard meccse. Erre még asszem érdemes lesz időt szánni.

    • Posted 2017-01-16 20:18 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Renard-t én is imádom. Mekkora volt amikor Zambiàval nyertek.

      • Posted 2017-01-16 20:32 0Likes
        by BlueCech01

        Renard valamilyen szinten Afrika Hiddinkje szvsz. Oké, ő VB-ig nem jutott, de a bevonzott szaktudása pont elég volt arra, hogy Zambia történelmet írjon, Elefántcsontpart pedig végre szintet lépjen.

  • Posted 2017-01-16 20:49 0Likes
    by kormolar
    • Posted 2017-01-16 21:39 0Likes
      by Zenzo

      :))) utoljára akkor néztem ANK-ot, amikor még több Chelsea játékos érdekelt volt, de mindig van valami 🙂 zseniális kontinens.

  • Posted 2017-01-16 21:34 0Likes
    by szeszfabresz

    Hali srácok! A Leicester meccs elején, amikor mutatták a csapat edzőit, Ranieri alatt az volt írva, hogy Leicester Manager. Contenal pedig a Chelsea Head Coach titulus állt. Jelent valami különbséget, vagy csak az elnevezés más?

    • Posted 2017-01-16 21:38 0Likes
      by Zenzo

      Angliában általában menedzserek dolgoznak, ritkábban head coach-ok. A fő különbség a felelősségi körökben, azon belül leginkább az igazolásokba való beleszólás mértékében rejlik.

      • Posted 2017-01-16 23:18 0Likes
        by szeszfabresz

        Nagyon szepen köszönöm srácok! Ezek szerint Conte-nak alig van beleszólása Emenalo munkájába ?

      • Posted 2017-01-16 23:21 0Likes
        by Zenzo

        hümm, ezt nagyon szeretném én is tudni, hogy az Abra-board-Conte szentháromságban jelenleg mit jelent az, hogy Conte „csak” head coach, és nem manager. Biztosan kevesebb van, mint mondjuk Josénak volt, de én továbbra sem gondolnám, hogy ne kérnék ki a AC véleményét. Gyanítom leadhatja a kívánságlistáját, meg minden, van konzultáció is sokszor, szerintem inkább magában a tárgyalási folyamatban nem vesz részt, én arra tippelnék. De aztán ki tudja.

      • Posted 2017-01-16 23:24 0Likes
        by Endy919

        Ez szerintem is így van … lehet , hogy hülyeséget mondok , de szerintem csak azért head coach(papíron) , mert az angolja az „érdekes” 🙂

      • Posted 2017-01-16 23:26 0Likes
        by Zenzo

        nem gondolnám, Ancelotti angolja jó volt, mégis csak head coach volt ő is. Inkább az olyan edzőkre jellemző ez, akik nem is ragaszkodnak hozzá, hogy menedzserek legyenek – nálunk az olaszok ilyenek voltak Abra óta.

      • Posted 2017-01-16 23:27 0Likes
        by Endy919

        Ezt nem is tudtam , hogy Carlo papa nem menedzser volt.

      • Posted 2017-01-16 23:34 0Likes
        by Zenzo

        Carlo is, és RDM is head coach volt, amennyire tudom, sőt, még talán Scolari is. Azért nehéz belőni, mert sokszor összemossák a két fogalmat a különböző oldalakon, még a .com-on is. Ott pl AVB-re hol az egyiket írják, hol a másikat, de amennyire rémlik, AVB pont manager volt.

      • Posted 2017-01-16 23:35 0Likes
        by Endy919

        Amúgy egy managernek mennyi szerepe van egy átigazolásban , azon kívül , hogy leadja a kívánság listáját?

      • Posted 2017-01-16 23:38 0Likes
        by Zenzo

        a menedzser tevékenyen részt vesz a folyamatban is többnyire, azaz, ott van a tárgyalásnál, stb. Talán emlékszel, anno JM első idejében, a Special One korszakban többször azért büntették meg a klubot, mert akkor még élt a tapping up szabály (más néven és más formában most is megvan), de a lényeg, hogy sokszor és keményen fizetett a Chelsea, mondjuk Ashley Cole ügyében is, mert látták Josét együtt AC-val és a menedzserével kajálni.

        Vagy mondjuk a második időszakban, a Happy One-ban Fabregas is nyilatkozta, hogy José győzte meg arról, hogy helye van a Chelseaben, és ezért döntött az átigazolás mellett.

        Egy head coach ilyet nem csinál.

      • Posted 2017-01-16 23:42 0Likes
        by Endy919

        Aha értem , köszi.
        De az anyagiakba már gondolom nincs beleszólása,vagy?

      • Posted 2017-01-16 23:44 0Likes
        by Zenzo

        ennyire nem vágom, ezek a folyamatok amolyan business secretként vannak kezelve, és szerintem klubonként (managerenként) más és más. De ha engem kérdezel, én nem gondolnám. Az már a club finance és a játékosügynök ügye az én elméletem szerint.

      • Posted 2017-01-16 23:25 0Likes
        by szeszfabresz

        Elképzelhetetlennek tartom, hogy életképes lehet ugy egy csapat, hogy magának az edzőnek semmiféle beleszólása ne legyen az átigazolásokba, teljesen nonszensz lenne, en is ugy vagyok ezzel a kívánság listával, ahogy te gondolod. De ha mar témánál vagyunk, Zenzo érdekelne a véleményed, kik lennének azok a potenciális lehetőségek, télen , illetve nyáron, akiket Emenalo es Conte helyben megcéloznál?

      • Posted 2017-01-16 23:47 0Likes
        by Zenzo

        „Elképzelhetetlennek tartom, hogy életképes lehet ugy egy csapat, hogy magának az edzőnek semmiféle beleszólása ne legyen az átigazolásokba”

        beszélgess olasz drukkerekkel, ott nagyjából így van 🙂

        „Zenzo érdekelne a véleményed, kik lennének azok a potenciális lehetőségek, télen , illetve nyáron, akiket Emenalo es Conte helyben megcéloznál?”
        Erre korai bármit is mondani. Attól függ, mit akar Conte. Marad-e a 3-4-3-nál, vagy vált? Ill. hiába mondom én most, hogy csatár nem kell, mert jól megvagyunk, ha Costa lelép, Bats meg Conte szerint nem elég jó 🙂 erről beszéljünk majd a nyáron.

      • Posted 2017-01-17 00:11 0Likes
        by szeszfabresz

        Nem hiszem hogy váltana. A hosszú győzelmi széria egyik kulcsa a szélen való játék volt. Pedro elképesztő formában van, Hazard is jobban él a szélén (+ Willian jobb napokon). Egy 3-5-2-vel elveszitenenk , valamilyen szinten mindenképp, ezt a supportot a szelekrol, es sok jelenleg meghatározó játékosnak nem lenne pozíciója. Más három védős rendszert viszont nem nagyon ismerek.

        ” beszélgess olasz drukkerekkel, itt nagyjából így van 🙂 ”

        Ezt viszont nem tudtam, Koszi az infót 🙂

    • Posted 2017-01-16 21:41 0Likes
      by BlueCech01

      A head coach kb. klasszikus edző. Levezeti a kezdést, összerakja a taktikát, a kezdőt, ügyel a játékosok mentális/fizikai állapotára. Head coach esetében a technical director gondoskodik az igazolásokról.
      A menedzser meg nagyjából a kettő ötvözete. Az igazolásokban is szerepet vállal, mindemellett intézi a vezetőedző teendőit is.

  • Posted 2017-01-16 21:57 0Likes
    by BlueCech01

    H.Kage kilőtte Renard-t. Ennél animésebb neve mondjuk véletlen sem lehetne egy afrónak.

  • Posted 2017-01-16 22:16 0Likes
    by Zenzo

    pici off egy exről: van élet Kína után, avagy nem mindenkinek jön be az a kaland (sem)

    Deportivo La Coruna have confirmed that winger Gael Kakuta will have a medical with the club tomorrow morning as his move from Hebei China Fortune nears completion.

  • Posted 2017-01-16 22:23 0Likes
    by Zenzo

    Off2: igaz, meg még nem büntettek senkit, de ennyire szar lett volna anno a bárka könyvelője? Messivel kezdődött, azóta már hányan kerültek elő? Várom, mikor rángatják haza pödrőt a bíróságra…

    Arsenal forward Alexis Sanchez has admitted to tax fraud whilst living in Spain totalling nearly €1 million.
    The 28-year-old represented Barcelona between 2011 and 2014 and made the revelation on Monday in a court based in the Catalan city via satellite.

    • Posted 2017-01-16 23:02 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Óriási taplóságnak tartom az adócsalást, főleg ha ennyire jól keresel, de amit a spanyol kormány művel az konkrétan rablás. A focistákat(illetve nem konkrétan őket hanem az extrém magas keresetűeket) 51% sarccal húzza le. Innentől kezdve nem tudom nem megérteni valamennyire a focistákat.. Gyerekkoruk óta hajtanak keményen, profi életmódot folytatnak, aztán amikor a pályájuk csúcsán vannak és megkeresnék azt amiért megdolgoztak akkor a spanyol kormány azt mondja hogy buzikám perkáld le nekünk több mint a felét, kell az nekünk.

      • Posted 2017-01-16 23:17 0Likes
        by Zenzo

        ja, szegénykék, nem tudták előre, hogy létezik bruttó meg nettó közti különbség… én is boldogabb ember lennék, ha havonta csak jönne egy papír, amin egy darab összeg áll, hogy nesze paraszt, ennyi jár azért, amit itt csinálsz egy hónapban, és fogalmam nem lenne arról, hogy valójában mi az, amit a cég kifizet, és mi az, amit abból én megkapok – mégsem kezdek el adót csalni, pedig nem milliókat keresek. Szóval spanyol kormány ide vagy oda, szopjon le mind, aki úgy gondolja, hogy neki nem kell annyit adnia, amennyit a törvény épp előír. Főleg azok, akiknél ez annyit jelent, hogy adott évben 15 vagy csak 14 luxusautó fér bele.

      • Posted 2017-01-16 23:34 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Attól hogy valaki sokat keres még nem jelenti azt hogy el kell venni tőle az államnak. 20%-os kulccsal is a Real meg a Barca játèkosok negyvenen több adót fizetnek mint több millió spanyol ember együttvève. Nem az életszínvonalukat sajnálom, de csak azért mert ennyi pénzt megkeresnek egy cégtől, piackèpes tudással attól mèg nem kell a politikusoknak átpakolni a saját zsebükbe. Te szívesen adóznád le a kereseted 51 százalékát? Szerintem az összeg nem szàmít. 51 százalék a fizetésed több mint a fele, rablàs akkor is ha 100 rugót keresel, akkor is ha milliókat.

      • Posted 2017-01-16 23:38 0Likes
        by kormolar

        igen csak egy átlagembernek nincsenek ilyen olyan reklámbevételei +szponzorai sem…azért az igazi sztárok még ezekből is sokat kaszálnak….szerintem ezzel nincs baj…sztem itt legtöbbször nem a játékosok nyerészkednek, hanem akik rajtuk élősködnek…szal az adócsalás során azokat az embereket kellene elsődlegesen lekapcsolni

      • Posted 2017-01-17 08:48 0Likes
        by Sirappa

        Nem bonyolult ez a történet sem. Megy a virtuális péniszméregetés, hogy kinek van több pénze. Máshol is láttunk már ilyet, nincs új a nap alatt. És úgy néz ki, hogy itt sem félnek hozzányúlni illegális eszközökhöz…

      • Posted 2017-01-16 23:41 0Likes
        by Zenzo

        ilyen nincs, az adó az adó, annyi, amennyi. Nincs olyan, hogy az összeg számít.

        „Te szívesen adóznád le a kereseted 51 százalékát?”
        Meg kell kérdeznem, hogy te dolgozol már?

      • Posted 2017-01-17 07:55 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Igen, grafikus vagyok.

        Egyszerűen azt gondolom hogy azért mert valaki sokat keres még nem kell lerabolnia az àllamnak csak azért mert megteheti.

        Egyszerűség kedvéért 20 szàzalèkkal szàmolva: egy klasszis Barca jàtékos keres 8 milliót, ebből leadózik évi másfél millió euró eurót. Ezzel nagysàgrendekkel jobban beszàll a közösbe mint az 1000-1500 eurót kereső milliók, de a közepes keresetűeknèl is. Mièrt kell mèg jobban lehúzni őket? Szerintem az nem indok hogy „baràtocskám neked màr van pénzed három luxuskocsira, passzold le szépen közösbe a többit”. Az ő pénze, megkereste a nagyon versenykèpes tudàsâval, innentől az ő dolga hogy mihez kezd vele. Cè-nek is volt adózási ügye, pedig róla nem lehet elmondani hogy ülne a pénzèn, minden èvben millió eurókat költ jótèkony cèlra, csak gondolom ő is nehezen nyeli le hogy a parlamentben lepacsiztak hogy a fizetèse fele az övèk.

      • Posted 2017-01-17 08:03 0Likes
        by Zenzo

        Nem értem, ha dolgozol, hogyan gondolkodhatsz így…. ha te (+én) közel 50%-ot adózunk, akkor annak, aki többet keres, miért kéne kevesebbet? Ez egyszerűen nonszensz. És ha nem egy 12 éves kis pöcsköszörű vagy, és adózol rendszeresen, nem értem, hogyan gondolkodhatsz úgy, hogy ha valaki sokat keres, mert elvileg megérdemli – a te leírásod szerint „nagyon versenyképes tudásával” – akkor is mi hatalmazza fel őt arra, hogy egyénileg döntse el, mennyit fizet be a rá nézve kötelező adóból (ha csak nem csalsz te magad is adót 😉 ).

        Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy oké, oké, a gyilkosság az tilos, de a kis gyilkosság engedélyezett, de csak, ha nagyon idegesít az illető…

      • Posted 2017-01-17 08:14 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Én közel nem adózok 50 szàzalékot Angliàban. De Spanyolorszàgban is pont az a feszkó forrása hogy a kormány kivetette ezt a külön adókulcsot a magas keresetűekre.

        Az üzeneted vègèből azt veszem le hogy félreértesz: nem az adócsalást pártolom, csak valamennyire meg tudom érteni hogy miért trükközik ennyi Real meg Barca játèkos, és miért nem hallani angol adócsaló focistákról hetente. Én az egykulcsos adórendszerben hiszek, de te is ezt írod. Adózz le x%-ot a jövedelmedből fizetès mértèkétől függetlenül. Egyetértek veled abban hogy mindenki adózzon ugyan annyit. Az extrèm magas keresetűeket így megadóztatni Robin Hood adónak lehetne hívni: elveszi a gazdagoktól és szétosztja a szegènyek között.

      • Posted 2017-01-17 08:32 0Likes
        by Zenzo

        Oh, egy szerencsés, idegenbeszakadt ember 🙂

        „De Spanyolorszàgban is pont az a feszkó forrása hogy a kormány kivetette ezt a külön adókulcsot a magas keresetűekre.” + „Az extrèm magas keresetűeket így megadóztatni Robin Hood adónak lehetne hívni: elveszi a gazdagoktól és szétosztja a szegènyek között.”

        Nagyjából ez a demokrácia alapja 😉

        „valamennyire meg tudom érteni hogy miért trükközik ennyi Real meg Barca játèkos”
        Én viszont ezt egyáltalában nem. Nézd, ez elég egyszerű: ha én keresni akarok évi 1M-t (tegyük fel a példa kedvéért), akkor nem mondom azt az állásinterjún, hogy bruttó 1M-t kérek, aztán út közben rájövök, hogy az abból megmaradó 500K nekem kevés, aztán elkezdek trükközni. Én magam is vagyok olyan szerencsés, hogy az adóm simán felér 5-10 sori munkáséval, mégsem kezdek el trükközni (mondjuk bejelentett munkahellyel nem is nagyon hagyják meg ennek lehetőségét, ugye), mert az a sok k*cs*g mennyivel kevesebbet fizet, mint én :)) Ez nem így működik, és kész. A szabályok sokszor a mi szemszögünkből nézve nem jogosak és nem reálisak, de fenntartom, hogy ettől még senki, de senki nem jogosult arra, hogy ezeket saját akaratból egyenlítse ki, legyen az élsportoló, vagy egyszerű gyári melós. És én, mint törvénytisztelő állampolgár igenis rettentően fel tudom kapni a vizet, ha bárki úgy gondolja, hogy neki joga van átírni a szabályokat. Az már szimpla empátia, hogy kevésbé sajnálok egy melóst, aki a kicsiből próbál eltartani két gyereket, mint aki tényleg csak kb azért csal adót, hogy még a Bentlybe lehessen már venni extra-extra bőrülést.

      • Posted 2017-01-17 08:42 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Engem nem zavar ha valaki többet vagy kevesebbet tesz be a közösbe nálam, de szerintem az az igazságos ha mindenki a sajátja x százalékát teszi be. Ha gyári munkás akkor havi pár száz fontot, ha profi focista akkor havi x százezret. Szerintem így fair.

      • Posted 2017-01-17 08:53 0Likes
        by Zenzo

        fair? 🙂 szép felvetés. Na ez az, ami nem létezik, csak mint elméleti fogalom. Minden adórendszer valamilyen szemszögből unfair. A spanyol a sportolók szemszögéből, ezért is hágják meg, amit te elvileg ugyan nem pártolsz, de megértesz 😉

        Nem az a lényeg, hogy fair-e az adórendszer, mert ha nem tartod annak, megszoksz, megszöksz, vagy harcolsz ellene. De ennek az a módja egy demokratikus országban (vagy, ahhoz hasonló jogrendszerhez), hogy elmész és arra szavazol, aki az általad leginkább reálisnak/fairnek tartott dolgokat képviseli, nem pediglen az, hogy meghekkeled a rendszert. De innentől már kezdünk túlontúl elmenni a sporttól a politika irányába, ezt pedig nem szeretném, úgyhogy részemről itt megállok.

      • Posted 2017-01-17 08:46 0Likes
        by Sirappa

        Zenzo felháborodása és egyben minden adófizetőé is egyben azért van, mert vannak szabályok, ami a közös teherviselésen alapul és a mai futballsztárok nem épp éhbérért dolgoznak, szóval tessék beállni a sorba és fizetni, mint a katonatiszt. Senki nem tartott fegyvert a fejükhöz, hogy focira adják a fejüket vagy épp a spanyolföldet válasszák. Ha nem tetszik, lehet menni Gibraltárra vagy az adómentes Dubaiba. Ezek a játékosok a legmélyebb szegénységből jönnek gyakran és egyszerűen elszáll velük a ló. Vagy csak nem értenek hozzá és rábízzák valakire, akire nem kellene…MIndegy, szabály az szabály.

      • Posted 2017-01-17 08:05 0Likes
        by kasata91

        Ez a baj hogy ugyanannyi adó% terheli azt aki 8 milliót keres mint aki 100 ezret ?
        Szerintem te lennél a legjobban felháborodva, hogyha % helyett fejpénz lenne, és havonta ugyanannyit tenne be a Csányi a közösbe, mint te.

      • Posted 2017-01-17 08:46 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Nem értem hogy miért írod ezt. Pont arról beszélek hogy szerintem az egykulcsos adózás fair.

      • Posted 2017-01-17 09:49 0Likes
        by kasata91

        Igen utána lentebb olvastam, hogy nem egykulcsos a spanyol adórendszer. Ez nem igazságos, ez tény.
        DE ugyanakkor pontosan tisztában kellett hogy legyen körülményekkel amikor abba az országba igazolt. (lásd. egy időben milyen felkapott volt Monacoba igazolni a kedvező adózás miatt)
        Ha már oda igazolt, és vállalja a vele járókat, akkor tartsa be.

        Ha a focisták adócsalás helyett (ami a későbbi büntetés miatt további bevételt generál az államnak) elkezdenének már fiatal korban az alapján csapatot választani hogy hol sújtja majd kisebb adó a bérét, akkor valószínűleg mérsékelnék a kivetett sarcot. De ugye a hiéna menedzsereknek ez nem érdeke, hogy mennyi marad a kliens zsebében. Így biztos hogy amikor a játékos elé teszi az ajánlatokat akkor annak fényében beszél nettó vagy bruttó fizetésről, hogy saját magának mikor esik le több pénz.

      • Posted 2017-01-16 23:51 0Likes
        by Diego Costa

        Amikor olvastam ezeket a híreket én is felháborítónak tartottam, hiszen elég gazdag emberekről beszélünk minek mellé csalni is. Azt elfelejtettem, hogy ilyen magas az adó, ezzel sem értek egyet. 50% az irreálisan magas. Ha a tehetősebbeket jobban akarják adóztatni, tegyék, de ne ennyivel. A legfelháborítóbb az egészben viszont az, hogy szinte kockázat nélkül csinálhatják ezt, mert ha lebuknak, akkor majd legrosszabb esetben pénzbírság lesz az ítélet. Pénzbírság, amit zsebből lazán kiperkál, ráadásul lehet, hogy pont „abból” a pénzből, amit elcsalt… Ne félj, ha az első ilyen alkalommal börtönbe zárják az embert, nem lenne következő… Mikor a törpe lebukott mi lett? Ítélet előtt jófiúnak beállítva magát befizette, amit elcsalt aztán kapott valami büntetést… Gondolom nagyon megrendítette…Magas adó ide vagy oda, azért az hülyén néz ki, hogy a világ legjobban kereső focistájaként adót csalsz.

      • Posted 2017-01-16 23:53 0Likes
        by Zenzo

        „ilyen magas az adó, ezzel sem értek egyet. 50% az irreálisan magas”
        Akkor tőled is megkérdezem, hogy volt-e már fizetési papír a kezedben 🙂

      • Posted 2017-01-17 00:13 0Likes
        by Diego Costa

        A kettő miért függ össze?

      • Posted 2017-01-17 00:19 0Likes
        by Zenzo

        azt hittem, ez logikus 🙂 a mai magyar átlagfizetésre rakódó adótömeg kb 46%, szóval én, meg még az a pár millió hasonszőrű társam, aki ma itthon melózik, kb ugyanennyit fizet… Úgyhogy hajrá, lehet engem is sajnálni 🙂 és ehhez még vegyük hozzá, hogy MO-n messze a legmagasabb emellé a fogyasztási adókulcs (közismertebb nevén ÁFA).

      • Posted 2017-01-17 00:26 0Likes
        by Diego Costa

        Akkor nyugodtan lopják csak! 😀

      • Posted 2017-01-16 23:57 0Likes
        by kormolar

        mintha ezeket a pénzeket nem látnák a nagy csapatok viszont pénzosztásnál…gondolok itt Real Barca…

  • Posted 2017-01-16 22:31 0Likes
    by Zenzo

    Eddig tartott a Kínai Csoda?

    As part of the Chinese FA’s plan for the “Overall Plan for Reform and Development of Chinese Football”, homegrown players will be given greater emphasis to develop, while big investment in foreign imports takes a back seat.

    A statement from the the CFA said on Monday: “The Chinese Football Association will introduce a series of measures and initiatives to regulate the operation and management of the clubs in the Super League following irrational investment, high-figure for transfer fees and player wages paid to domestic and international players and other issues.”

    It was also announced over the weekend that a new rule was brought into the CSL to limit the number of foreign players allowed to play in each team.
    Teams will now be required to name two Under-23 Chinese players in their matchday squads, with at least one in the starting line-up.

    Clubs will be able to have five foreign players in their squad, but only three of them will be permitted to be on the field at any one time, with the “3+1″ rule around Asian players also scrapped.

    (Squawka)

    • Posted 2017-01-16 22:40 0Likes
      by mohacsia

      Én úgy tudtam, hogy ez a szabály eddig is volt (mármint a külföldiek max száma), de az volt kétséges, hogy ezen enyhítenek-e.

      • Posted 2017-01-16 22:45 0Likes
        by Zenzo

        szerintem a limit nem változott (külföldiek max száma), az új szabály az, hogy az ötből egyszerre csak 3 lehet pályán (szerintem ez nem volt korábban)

      • Posted 2017-01-16 22:55 0Likes
        by mohacsia

        Az mondjuk lehet, érdekes lesz, hogy ez hogyan fog lejátszódni. Még az is lehet, hogy versenyezni fognak a játékosok a zsíros kínai helyekért 😀

      • Posted 2017-01-16 23:12 0Likes
        by Zenzo

        nem lepődnék meg mondjuk, ahogy vitéz uram is belengette feljebb, ha elindulnának a furábbnál furább honosítások hirtelen 😀

      • Posted 2017-01-17 13:11 0Likes
        by bilala

        4-rol 3-ra lett lecsokkentve („Tianjin Quanjian’s ambition will not be dampened even in the wake of the Chinese Football Association reducing the number of foreign players who can appear for a club at any one time from four to three..” – Guardian)

    • Posted 2017-01-16 22:59 0Likes
      by vitéz kaprosfalvy ond kond

      Lehet tippelni hogy Oscar, Ramires vagy Hulk hány hónapon belül kap kínai állampolgárságot.

      • Posted 2017-01-16 23:14 0Likes
        by Endy919

        Hulknak már van japán , vagy tévedek?

    • Posted 2017-01-16 23:18 0Likes
      by Diego Costa

      Ezzel a szabállyal a nemzeti 11-re is gondolnak! 😀

    • Posted 2017-01-16 23:54 0Likes
      by kormolar

      ahol a külföldi játékosokat ennyire korlátozzák az általában a színvonalon is meglátszik…

  • Posted 2017-01-16 23:11 0Likes
    by myheartisblue

    Oscar: “I am one of the pioneers, along with those players who went before me, and I’m coming to China to help the league.”

  • Posted 2017-01-17 00:02 0Likes
    by Diego Costa

    A Juve tényleg le fogja cserélni a logóját? Ráadásul ERRE? Pfffff.https://uploads.disquscdn.com/images/dd4c69c8e0c26217e1112c76c377860f5382ff468a758f25469ce385f11743fc.jpg

    • Posted 2017-01-17 00:04 0Likes
      by Zenzo

      ez komoly? olyan, mint valami drogkartell börtöntetkója 😀

      • Posted 2017-01-17 00:07 0Likes
        by Diego Costa

        „This new logo is a symbol of the Juventus way of living.”

        Én is hitetlenkedve fogadom, de a hivatalos twitter oldalon írják ezt… Egyébként mi ez a sok logó csere? A city is lecserélte, az Atleti is, most a Juve? Minek? Nem az lenne a lényeg, hogy hiteles legyen, hogy legyen valami története? Csak a marketing számít már? Szomorú.

        Mondom ezt úgy, hogy nekünk is sokat változott a címerünk, de az nem most volt. Remélem a mienk örökre így marad, gyönyörű címerünk van!

      • Posted 2017-01-17 00:10 0Likes
        by kormolar

        mi is cseréltünk logót a történelmünk során…ez gondolom jó bevétel a klubnak…

      • Posted 2017-01-17 00:13 0Likes
        by szeszfabresz

        Elegge „innovatív”. Nem tudom ki mennyire játszott regen a Counter Strike 1.6-tal, ott lehetett látni hasonló szimbólumokat 😀

        Amondó vagyok ide Langdon professzor kell 😀

      • Posted 2017-01-17 00:15 0Likes
        by kormolar

        mondjuk ilyet én is összedobok egy Paint-el elég hamar az igaz…:D de hát valakinek ez bejön akkor bejön…különösen nem hordom a szívemen az olasz focit… 😀

      • Posted 2017-01-17 00:16 0Likes
        by Zenzo

        manapság, mondjuk úgy az elmúlt 2-3 évben sok tekintetben az egyszerű, letisztult formák, a minimalista jelleg az uralkodó – ennek teljességgel megfelel az új címerük. Igaz, alapjában véve így egy semmitmondó céglogó lett belőle, de ez már legyen az ő bajuk.

      • Posted 2017-01-17 00:26 0Likes
        by kormolar

        eltudom képzelni h több hónapos/ éves brainstorming után összedobnak egy ilyet…és ilyen logóért valaki csomó pénzt kap….azért a fanatikus szurkolók arcát megnézném amikor a promó videót lejátsszák nekik…xD lesz itt balhé a következő meccsükön….

      • Posted 2017-01-17 11:16 0Likes
        by myheartisblue

        Tegnap olvasgattam a Twitter-post alatt mit gondoltak a szurkolok. Eléggé felháborodott és vicces kommentek voltak.

      • Posted 2017-01-17 11:28 0Likes
        by myheartisblue

        Egyébként volt ilyen összehasonlítás, hogy a PL klubok mikor cseréltek logót és milyenre. Átlagosan 15-20 évenként történt eddig logócsere, de hogy a 2000-es évektől ez hogyan alakul tovább arra kíváncsi vagyok. Vélhetően az a szembetűnő, hogy minél letisztultabb és egyszerű legyen, fölös mintáktól mentes. Inkább tényleg arra lennék kíváncsi mi is vezeti rá a klubokat arra, hogy nah eljön egy dátum, és hát már valószínűleg unja mindenki a dolgokta és bumm válasszunk ki egy új címert a klubnak, mert az most marketingbelileg valószínűleg megérné.

      • Posted 2017-01-17 11:47 0Likes
        by Zenzo

        mint azt írtam feljebb is, „időnként haladni kell a korral, máskor pedig egyes jelképek válnak zavarókká, vagy avíttakká”

        Lásd Chelsea első badge, amit közel 50 évig viseltünk – de akkorra már „érvényét vesztette” a pensioners, ráadásul akkoriban Ted Drake alatt teljes imidzsváltáson ment át a klub. Olyannyira, hogy még ideiglenes címerünk is volt, mire megszületett az, ami a jelenleginek is az alapja. Viszont, az is bonyolult volt, ezért nyomtatásban és később a mezeken is jóval egyszerűsítették a dolgot, a ’60-as évek elején még a teljes címer ott díszelgett a mezeken, viszont a ’60-as évek közepétől már nem.

        A mai technológiákkal persze ez nem akadály, csak példaként hoztam fel, mikor és miért változhat a címer. Nálunk is Ken Bates uralkodása hozott címerváltást, majd a centenáriumra állították „vissza” a Drake-érára hajazó, klasszikusabb címert. Viszont nem kizárt, hogy a mai, túlzottan polkorr korszakban címerváltásra, de legalábbis korrekcióra szorul majd a címer, nem kis botrány volt idén az angol csapatok BL-ben pályára lépésekor, hogy viselték a poppy-t a mezen. Nekünk ugyan hivatalosan rózsák vannak a címerben, amik Angliát hivatottak képviselni, de a piros virágminta aligha rózsa ránézésre, aztán ki tudja, melyik érzelmileg visszamaradott politikus köt bele hamarosan 🙂

      • Posted 2017-01-17 00:11 0Likes
        by Zenzo

        időnként haladni kell a korral, máskor pedig egyes jelképek válnak zavarókká, vagy avíttakká. Én ebben nem látok kivetnivalót. Amúgy a Chelseanek eddig 5 címere volt, ez egy 110+ éves fennállás során szerintem nem sok.

      • Posted 2017-01-17 07:58 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Új logóval gondolom jobban fogynak a mezek. Az Everton pàr éve nagyon beszívta vele, lehagytàk az új logórol a klub latin mottóját, a szurkolók meg bojkottàlták a mezek megvàsàrlásàt, egy szezon után megint változtattak.

      • Posted 2017-01-18 17:19 0Likes
        by Diego Costa

        Nem hiszem, hogy a logó miatt veszik a mezt, ha pedig van ilyen ember, akkor pedig rájuk (kettőjükre…) kár építeni. A hagyomány sokkal fontosabb, mint az innováció…

      • Posted 2017-01-18 17:53 0Likes
        by vitéz kaprosfalvy ond kond

        Nem arról van szó hogy konkrétan a logó miatt vennék a mezt, egyszerűen egy ilyen újítás után vonzóbb hogy szerezz magadnak egyet – és ez nem az én személyes véleményem, ezt tanulmányok bizonyítják. A klub marketingszakemberei dolgozzák ki, ha nem lenne semmi anyagi vonzata akkor nem cserélne ennyi csapat címert. City, West Ham, Everton, PSG, Juventus, Chelsea, Roma, Valencia, csak pár név ami most hirtelen beugrott az utóbbi évekből, de tuti hogy pár perc guglizással találnék még vagy egy tucat első osztályú klubot akik arculatot váltottak.

      • Posted 2017-01-17 06:57 0Likes
        by Rammschein

        elég minimalista style…
        Még mindig jobb, mint a Cityé. xD

    • Posted 2017-01-17 00:38 0Likes
      by mohacsia

      Már tudom, hogy miért betegedett le a juvés kollégám! 😀

      • Posted 2017-01-18 17:19 0Likes
        by Diego Costa

        :DDDDDDDDDDDDDD

    • Posted 2017-01-17 07:55 0Likes
      by kasata91

      Olyan, mint amikor a fifában egy saját fantasy csapatot kezdek el menedzselni, és nekem kell címert csinálni nekik. először ki kell választani, hogy pajzs, kör vagy rombusz alakú legyen, és utána 5 geometriai síkidomot tudok ráhelyezni nekem tetsző méretben.

      Amúgy új vonalnak új vonal, ha több ilyen lenne még lehet tetszene is. De ez így nagyon kilóg a sorból.

    • Posted 2017-01-17 11:23 0Likes
      by DannyfromtheShed

      Sztem fasza. Kell az innovacio 😀

    • Posted 2017-01-17 08:47 0Likes
      by lamps8

      ennek már jó vége nem lesz.

      • Posted 2017-01-17 16:44 0Likes
        by 11Daves

        Szerintem annyi lesz, hogy júniusig megtartjuk, akármi van, az újságok meg eggyel nagyobb élvezettel fogják szidni. Nyáron amúgy is elment volna szvsz, szóval sok mindenen ez nem változtat.

      • Posted 2017-01-17 18:24 0Likes
        by salsal

        Mitől vagy olyan biztos benne, hogy elmenne?

        Én azt mondom, a lényeg, hogy most ne adjuk el, és meglátjuk utána mi lesz. Nyárig még sok víz lefolyik a Dunán, bejön jövőre a BL is, hátha addig észhez térül.

    • Posted 2017-01-17 14:33 0Likes
      by ktomi93

      nem tudom ebből mi igaz, de ez elég szomorú

      • Posted 2017-01-17 14:40 0Likes
        by lamps8

        megszopatott minket a srác rendesen.

  • Posted 2017-01-17 10:43 0Likes
    by Zenzo

    Mai „Állítólag” rovatunk hírei:

    “If [the rule] had been ‘4 +1’ as in the past, then we would have made a big investment this year, but now it seems to be changed to three,” billionaire Shu Yuhui told Tianjin TV.

    “This situation has brought a change to our signing plans. The online reports about Costa, it’s true we’d like him, and we made an offer for Cavani and were deep in negotiations.

    “Mendes came to my home a few days ago and we also had ideas about Costa, but in the process were ready to sign two players, the contracts were done, the price was good – [Mendes clients] Falcao and Raul Jimenez,” added Shu.

    “We continue to wait and suffer, but at the end of the day we’ll get someone. We have targeted a lot of strikers, and made an offer for Benzema, but with this policy change, we are very helpless.”

    (Sky)

    • Posted 2017-01-17 10:55 0Likes
      by Zenzo

      ezek szerint akkor Falcao csak elkelt – míg Costa számára legalábbis Tiajinban már nincs hely.

      (azért a „price wes good” résznél felröhögtem)

      • Posted 2017-01-17 11:36 0Likes
        by myheartisblue

        Vicces figurák ezek: a világ elit bajnokságaiban váljanak meg a húzóembereiktől a felénél, még ha bajnokesélyes is vagy, mert ők ezt szeretnék. De ők tuti, hogy nem fognak nyáron vásárolni, mert féltávnál már minek valakit venni csapatba hozni/elküldeni valakit mert az féltáv. Értem, hogy üzleti szempontból nézi, hogy ő az akinél a pénz van, és belefektet, de a másik félnél is vannak üzleti feltételek, amibe egy bajnokság elbukása üzletileg kudarc, de ők azért ezt már számításba nem veszik. #nottologic

        “PSG told us Cavani would only be allowed to leave in June, even though the player himself was willing to join us.

        “The same can be said for Costa because Chelsea would only let him leave in June. However, the new season of CSL will almost reach the halfway stage in June, we can’t wait so long.”

        Read more at http://www.squawka.com/news/tianjin-quanjian-confirm-diego-costa-talks-but-cannot-wait-till-summer-to-sign-chelsea-star/879987#y4JpLk8ODiaVAYGJ.99

      • Posted 2017-01-17 12:09 0Likes
        by Zenzo

        „Értem, hogy üzleti szempontból nézi, hogy ő az akinél a pénz van, és belefektet, de a másik félnél is…”
        Azzal kezded, hogy érted. Vagy nem érted, vagy tudod, hogy nincsen „de” :)))

      • Posted 2017-01-17 13:09 0Likes
        by balazsh

        Csak én érzem ezt egy 10 éves gyerek hazudozásával egyenértékűnek, hogy megegyeztek a PSG-vel (az egyik leggazdagabb klubbal) Cavani (az egyetlen gólfelelősük), a Monacoval Falcao (legnagyobb bajnokesélyes, jelenleg Európa leggólérzékenyebb csapatának csatára) és a Chelseavel (akinél szintén nincs gond a pénzzel) Costa (kell ide akármit írni?) átigazolásáról?

      • Posted 2017-01-17 13:16 0Likes
        by kasata91

        3 pénzéhes csatár, akik pont ezen tulajdonságuk miatt játszanak ebben a 3 pénzes klubban.

      • Posted 2017-01-17 13:28 0Likes
        by balazsh

        Ok, ezt még el is fogadom, de elsősorban ez a klubokra vonatkozott. Eddig még húzóembert egy pénzes klub se adott el, főleg nem télen, erre egyből azt nyilatkozzák, hogy ők 3-at is megszereznek.

    • Posted 2017-01-17 11:47 0Likes
      by kasata91

      Továbbra sem értem a rendszert.
      Hogyan tárgyalhat a sárgák részéről bárki is a játékossal vagy a képviselőjével amíg nincs elfogadott ajánlat a játékos klubjának részéről?
      (értem én hogy nem lehet visszafogni az információt hogy mennyit fizetnének meg mit ajánlanak neki, de ilyen nyíltan ez szabályos? )
      Mert ez a szabály – gondolom én – pont ezt lenne hivatott megőrizni, hogy ne tudjanak a játékos orra alá nagy pénzt dugdosni addig amig a klub nem dönt úgy, hogy elfogadja a kivásárlási összeget.

      • Posted 2017-01-17 12:07 0Likes
        by Zenzo

        minden rendszeren van kiskapu, ezen meg hát elég nagy. Hivatalosan (amennyire tudom) először a klubbal kell tárgyalni olyan játékos esetében, akit nem érint a Bosman-szabály (élő szerződéséből még több, mint 6 hónap van hátra). Aztán jöhet az ügynök. Viszont azt semmi nem tiltja, hogy az ügynök keressen potenciális lehetőségeket, és „kínálja fel ügyfelét” más kluboknak. No most Mendes és #Kína tárgyal. Bizonyítsd be, hogy nem Mendes kereste meg random klubot, hanem fordítva. Nem véletlen, hogy Mendes utazott Kínába, nem Kína jött ide.

      • Posted 2017-01-17 12:41 0Likes
        by kasata91

        Szűkös a január a Mendes családnál vagy minek kell most neki mindenképp szakítania Costán? (mert meglepődnék ha 2 meccs között Diego rácsörgött volna, hogy „a jövő héten adj már el kínába, gracias”) Körbe házal a kínai kluboknál hogy ki vásárolná ki és ki menyni fizut adna neki, aztán tömi a playa fejét hogy ejjj milyen jó lesz az neked. Rohadt zs*dó az ilyen.
        De ezt egyre inkább szabályozni kellene. Mert ez pont egyel jobban öli ki a hagyományokat a fociból, mint a videóbíró. Se legendák, se történelmi csapatok, csak újgazdag keleti csapatok sok ugribugri ferdeszemű vízhordóval melettük meg csapatonként 1-2 pénzéhes bazári majommal aki csilagászati fizuért cserébe eltűri hogy az aprónép rajong érte.

      • Posted 2017-01-17 13:14 0Likes
        by Zenzo

        „Körbe házal a kínai kluboknál hogy ki vásárolná ki és ki menyni fizut adna neki, aztán tömi a playa fejét hogy ejjj milyen jó lesz az neked. Rohadt zs*dó az ilyen. ”
        Az lehet, de ezért fizetik… ill. ezzel keres pénzt.

        „De ezt egyre inkább szabályozni kellene”
        Ezzel egyetértek.

        „Mert ez pont egyel jobban öli ki a hagyományokat a fociból, mint a videóbíró. Se legendák, se történelmi csapatok….”
        Hááááát, az nem ezen – de legalábbis nem csak ezen múlik. Ebben az esetben is, ha megnézzük – Costa egy brazil, vagy branyol, miért kötődne mondjuk pont egy Chelseahez? Ő sosem akart itt legenda lenni, szerintem ez vitán felül áll. Mondjuk ez engem spec nem érdekel, amíg úgy játszik, mint az első évében, vagy most.

      • Posted 2017-01-17 15:31 0Likes
        by kasata91

        Globálisan értettem, nem konkrétan Costára.
        Ugyanúgy fogják vinni Rashford-tól Alli-ig mindenkit, ha a kedvük úgy kívánja, és amíg az ügynököknek érdeke hogy menjenek, addig menni is fognak.

      • Posted 2017-01-17 15:48 0Likes
        by Zenzo

        eddig is maximalizálva volt a létszám, most pedig tovább korlátozták. Elfogynak a helyek. Allit meg felőlem vigyék csak 😛 :))

      • Posted 2017-01-17 15:54 0Likes
        by kasata91

        Ha rájönnek hogy fut a szekér, és plusszos a buli. A 3 légiós korlátozás mellett is egekben a kínai nézettség, viszik a 科斯塔 (Costa) feliratos mezeket (mivel piszok sokan vannak, biztos hogy nem elhanyagolható anyagi tényező) akkor nem sokból tart a bevétel sokszorozása érdekében a korlátozást eltörölni. Pénz beszél,l csak jó zsebbe kell tenni.

      • Posted 2017-01-17 17:14 0Likes
        by Zenzo

        az lehet, de most épp az ellenkezője történik, még el se nagyon kezdték költeni a sok pénzeket, máris lekorlátozzák őket. Mire beérik a nézettség, meg a merchandising, addigra Costa is 30 lesz, aztán mehet felőlem Kínába 🙂

        Viszont viccet félre téve, azért ismerni kellene egy kicsit Kínát, ahhoz, hogy ilyen dolgokat bátran ki merj jelenteni. Kína népessége valóban óriási, csakhogy a vásárlóereje alapjában véve szűk körre korlátozódik. Ugyanúgy leképződik a társadalmi rétegződés, mint akármelyik más országban, vagy általánosságban a világban: a legfelső, szűk réteg kezében van a sok pénz, míg viszonylag nagy létszámú réteg él a létminimum alatt. Szerinted azok a tízmilliók, akik a hegyek közt és a szavannákon élnek állattartásból, és a környékükön sincs még villanyáram sem, azok mennyit fognak fizetni a tv-s közvetítésekért, és hány mezt fognak venni? Kína egy baszomnagy piac, ez tény, de hiába él ott 1 milliárd ember, ha csak a tizedét érdekli a foci, és annak is csak a tizede van olyan helyzetben, hogy piacot jelentsen egy kínai bajnokságnak. Azért, mert az országvezetést érdekli a foci, és most öntik bele a pénzt, még nem fog mindenkit érdekelni hirtelen Kínában a foci. Olyan ez, mint itthon a stadionok helyzete, attól, hogy Orbánék felrántottak pár új stadkát az országban, még nem járnak többen meccsre…

      • Posted 2017-01-17 15:41 0Likes
        by kormolar

        am nyugodt vagyok olyan szempontból, h ezek a kínai csapatok is úgy fognak járni, mint az Anzsi…egyszer elfogy a pénzcsap…aki kihívást akar úgyis itt mard… jól megmondta Ancelló

      • Posted 2017-01-17 15:56 0Likes
        by kasata91

        Amíg nem kerül a bajnoki címünkbe, és jövőre nem kell Cavani loncsos fejét néznem a pixeles streameken, addig vihetik a pénzéheseket tőlünk nyugodtan.

      • Posted 2017-01-17 16:24 0Likes
        by gorkaf78

        Bocs, de a két dolognak (Anzsi és kínai csapatok) nem sok köze van egymáshoz. Az Anzsi esetében az történt, hogy a a tulajnak elfogyott a pénze, lásd:

        http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/anzsi-kiarusitjak-a-sztarokat-etoo-a-chelsea-hez-kerulhet-2269381

        Míg a kínai klubokban jelenleg megszámlálhatatlanul önti a pénzt a kínai állam, mert az államfő a labdarúgást támogatja, ez egy politikai ügy jelenleg Kínában, akkor változhat meg a helyzet, ha a köv. kínai vezető nem lesz focibuzi, vagy esetleg komoly leszállópályára kerül a kínai gazdaság, de ez mostanában nem annyira valószínű. Itt vannak cikkek a témában:

        http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/labdarugas-a-kinaiak-celja-egyertelmu-a-legjobbakat-akarjak-2546339

        http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/kina-545-milliardos-luxusakademia-az-evergrandenal-fotok-2544889

        http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/kina-1-milliard-dollar-felett-a-koltekezes-mikor-pukkad-ki-a-lufi-2542207

      • Posted 2017-01-17 17:27 0Likes
        by Diego Costa

        Emberi kapzsiság… 18 nulla van a számlámon, és így meg lehet 19, gyerünk. Annyi pénzem van, hogy nem is tudom elkölteni?

        A játékosok egyébként ezen hogy nem látnak át? Dzsudzsák is képes volt elmenni Oroszországba, mert az menedzsere azt mondta neki, hogy az egy jó ugródeszka… Tényleg? Vagy hülye vagy naiv vagy pénzéhes. Vagy mindhárom egyszerre.

    • Posted 2017-01-17 16:04 0Likes
      by adam10

      Azért ha összességében ez valóban igaz akkor egy ilyenre rámehet a bajnoki címünk, merthogy ez Costa részéről nyilvánvaló vélemény kinyilvánítás, hogy elhagyná a klubot, Conte pedig valószínűsíthetően ezek után nem számít rá. És lehet pénzéhes dijégózni, de a góljai nélkül nem lesz bajnokság… nyáron pedig elmegy és ki jön helyette, kérdem én, aki érdemben tudja helyettesíteni?
      És minden tiszteletem pl.: Griezmanné, mert szép, hogy a világ top5 focistája közé már lassan lassan odaér, de az ilyen nyikhaj gyerekeknek nem sok babér szokott teremni a PL-ben…

      • Posted 2017-01-18 08:15 0Likes
        by Zoleee

        Ott a pont! Nekem is ez a véleményem. 🙁

  • Posted 2017-01-17 16:26 0Likes
    by gorkaf78

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com