Csak a Pool akar bajnok lenni

chelsea-v-sunderlandHúsvét lévén a keresztény világ apraja nagyja Jézus halálát és harmadnapi feltámadását ünnepli. Bár erősen túlzok, mégis adja magát az analógia, szombaton minket is keresztre feszítettek, és másban talán már nem is reménykedhetünk e szezon kapcsán, mint a csodával egyenértékű feltámadásban. Nem, nem arról beszélek, hogy bajnoknak kell lennünk, félreértés ne essék. Sokkal inkább arról, hogy illő volna az egész éves munkát megköszönve méltósággal elbukni azt. Ez utóbbiba mindenki értsen bele, amit szeretne.

A Sunderland elleni „rangadó” mindent hozott, ami az idei szezonunkat jellemezte, egy mérkőzésbe sikerült zanzásítani mindent, ami hibaként előfordulhatott: kapusbaki, védelmi elalvás, gólképtelenség csatárpozícióban, amit Eto’o igyekszik menteni, feldöntött pálya megszámlálhatatlan gólhelyzettel, orbitális bírói tévedés, és Ramires. Számolatlan idegenbeli mérkőzés során prezentált szenvedésünket mi sem koronázhatná meg jobban, mint a kajak utolsó, és tökutolsó, tabellazáró helyről ugyan a City-t megszorongató, de mégis csak UTOLSÓ Sunderland-től elszenvedett vereség, ami ráadásul Jose első hazai veresége a Chelsea-vel. No comment, mondhatnám, de mégis csak írni szeretnék róla.

1482973_1012290762144473_2754245660301756233_nOlvasgattam a kommenteket meccs után, meglehetősen kettészakadt a tábor. Egyesek Dean feltétel nélküli kivégzését követelték, míg mások nem tulajdonítottak jelentőséget a hibának, hiszen előtte éppen 27 alkalommal vehettük volna be a kaput. Nos, javaslom ne menjünk el Pellegrini sötét gondolatainak árnyékos mezejére, aki szerint a rúgott gólok alapján kellene győztest avatni a bajnokság végén, vagyis óvnék mindenkit attól, hogy fullba nyomja a kretént, gondolok itt azokra, akik szerint a kihagyott helyzetek legitimálnak egy ekkora hibát a bíró részéről. Különösen egy olyan meccsen, amelynek kimenetele markánsan meghatározhatja a bajnoki végeredményt, ahol tulajdonképpen bármikor beakadhat(ott volna) egy gól, és mindössze tíz perc van hátra, vagyis még ha be is gyötörtük volna végül az egyenlítő gólt, akkor sem kerültünk volna sokkal közelebb a bajnoki címhez. Az pedig, hogy kettő lőjünk tíz perc alatt…

1800302_1019308701442679_3198846265693073972_nSzóval maradjunk annyiban, hogy a „mi lett volna” értelmetlenségének unikornisát mégiscsak meglovagolva egy gyors rodeó erejéig: ezt a meccset bizony elvették tőlünk. És itt be is fejezem a bírózást, mert tegnap sem sok hiányzott, hogy a tétlen düh tettlegességbe forduljon, nem óhajtom azt a lelki állapotot újra átélni. Maradjunk annyiban, hogy a győzelemért sem szurkoltam soha annyira, mint azért, hogy Rui Faria visszafogása sikertelen legyen, és lássa el Dean arcát néhány színes folt többlettel, és néhány fog hiánnyal. És akkor azt már nem is említem, hogy a Digisport kommentátora elmésen megjegyezte, hogy ő még azt is el tudja képzelni Mourinho-ról, hogy ő uszította segítőjét, hogy ez ilyen lebeszélt dolog, hogy a menedzsernek ne kelljen ilyen miatt a lelátóra menni. Édes Istenem, kérlek pusztítsd el a földet, mert az értelem csupán járulékos veszteség volna.

A mérkőzést tehát valahol mi sem akartuk/tudtuk igazán megnyerni, bár tizenkét perc leforgása alatt már vezettünk, tetszetős góllal (mást ne mondjak azért, mert a szögleteink ölég gyatrák voltak mostanában), és úgy tűnt akár le is simázhatjuk a Fekete Macskákat. Alig több, mint öt percig örülhettünk, mert a nem sok meccset kapó, de eddig megbízható pótkapusként funkcionáló Schwarzer-ről kipattant Alonso lövése, és Wickham mindenkinél gyorsabban reagált. Sok összetevős találat volt ez, mert persze a szezon közepén egy később megnyert meccs elején ilyet kapni még morgást sem váltana ki belőlem. Előfordul. De a bajnoki hajrában, ahol mindenki ellen 100%-os koncentrációra van szükség… Ott bizony nem szabadna engedni, hogy az ellenfél vérszemet kapjon. Különösképpen azok után nem, hogy a másik bajnokesélyestől már elvették a lehetőséget, éppen egy mérkőzéssel ezelőtt. Sokakat lehet itt hibáztatni, hiszen miért ellenfélhez kerül a kipattanó, miért hagyjuk lőni, miért pattanik ki a kapusról, és miért nem egy védő ér oda előbb tisztázni? Vagy fogadjuk el, hogy a Sunderland most megkapta a City elleni Mannone baki revansát?

wickham_2887425b

Végül is itt még nem volt ok az aggodalomra, hiszen hátra volt az egész meccs, rengeteg időnk volt rendet teremteni hazai közönségünk előtt. Ehhez képest hoztuk a meddő, impotens, sokat kapura lövő játékunkat, megtűzdelve Ramiressel, akinek simán a pénzért szexuális szolgáltatásokat nyújtó édesanyját (anyunak természetesen csókok hadát küldjük!). De komolyan, ez a srác már akkor sem tudja magát visszalopni a szívembe, ha az Atleti ellen továbbjutást érő gólt lő a visszavágó utolsó percében. Egyszerűen jobban szorítok már az ő távozásáért, mint bárki érkezéséért. Minden pillanat aggódással teli, mikor ő hozza fel a lasztit, mikor ő kapja, vagy mikor rá jön ki a lövés. Ramires elérte, hogy ő legyen a középpályán az, ami csatárként Torres volt az érkezését követő időszakban.

Tehát aránylag szar játékkal, lehengerlés nélkül hoztuk le a meccset, rengeteg kapura lövéssel ismét, mégis valahogy úgy voltam vele, az utolsó tíz perc még elég lehet, bármikor beakadhat az a rongyos bogyó a hálóba. Csakhogy a 81. percben Azpilicueta elcsúszott, és ezáltal szörnyű kellemetlen helyzetbe hozta magát. A szezon legmegbízhatóbb teljesítményét hozta le, és tette ezt olyan alázattal, hogy az egyik kedvencemmé nőtte ki magát, ehhez képest nem elég, hogy egy elcsúszásból alakul ki helyzet, de még Altidore elcsúszását is a nyakába veri az a fasztarisznya Dean. Nem mellesleg partjelző minek van ott? És miféle fizikai előtanulmányok nyomán gondolja azt a fogalmatlan bírópáros, hogy az Azpilicueta behajlított, visszafelé mozgó lábával ellentétes irányba megcsúszó Altidore eséséhez szerencsétlen védőnek bármi köze van? Áhh, hagyjuk is. Mikor megláttam az ismétlést, olyan düh kezdett bennem gomolyogni, aminek nincs helye senkiben.

Premier League title race is over

Persze a tizenegyest berúgták, és ezzel el is vették tőlünk mindazt, amiben amúgy is csak egy csendes sarokban mertem álmodozni. És bár nem vagyok rosszindulatú, de kívánom, hogy márpedig ne legyenek csodák, és a Macskák Gus vezényletével húzzanak vissza a balettbe ugrálni. Mire ez a hír kikerül, már tudni fogjuk a Pool meccs eredményét, de bevallom, nem gondolom, hogy túl sok múlik rajta, mintha idén az univerzum pettingelne velünk idegesítően sokáig húzva a tantrikus élvezet bekövetkeztét, ha ugyan. Persze ott van még a BL, meg ott van Jose kezében a lehetőség, hogy megmarkoljon egy méteres dildót, és úgy dolgozza seggbe a csapat néhány tagját, hogy csak nyújtott lábbal tudjon utána kapura lőni, hátha az segítene a hatékonyságon, de végül is azt hiszem, az idei takarónk eddig ért, nincs értelme reménykedni a további nyújtózásban. És a bosszantó az, hogy mindez nem kevés, sőt! Nagyon is sok, amit sikerült elérnünk, csak ne kellett volna közben látni néhány dolgot… Azért kár. Minden más rendben van.

/koda_blue/

*** *** ***

Előre bocsátom – vendégeink voltak, így nem láttam a meccset, tableten csak időnként ránéztem az eredményre. A vége sokkoló volt. Aztán, éjjel, jött az, hogy írjuk duplában a meccshírt – ám legyen. Feketén, fehéren, mégha jelen esetben tán a két vélemény nem is fog különbözni egymástól. Gondolkodtam már eleve a jó címen, mégiscsak többnyire megadja a poszt kvinteszenciáját. Annyi minden eszembe jutott… vendetta: Borini bosszúja, vagy A harakiri, esetleg Drama at Stamford Bridge.. de aztán végül, a mai eredmény ismeretében lett az, ami. Vagy, hagyhattam volna, amit koda ott hagyott neki: Zenzo, adj címet.

Mit is mondhatnék. Továbbra is elképzelhetetlen kettősség uralja a hangulatom a csapat körül, amit ideiglenesen megtoldott a tegnapi mérkőzés vagy öttel-hattal. Valahol az egész álomszerű, szürreális, hihetetlen, mégis igaz, hetente változóan mese habbal, vagy foshab a szartortán. Indulatgörgeteg, aztán újévi ujjongás. Legalábbis a csapat körül, legalábbis az oldalakon, a blogon, mindenütt. Eltemettük, eltemettétek már a szezont sokszor, aztán meg, ha felcsillan a remény picinyke sugara, már ismét trófeahadak vannak vizionálódva a Stamfordra. Ami nem baj, a szurkoló az emocionális, legyen is, kell az.

Viszont, 4 körrel a vége előtt, mondjuk meg, nem várt, vagy maximum csak titkon remélt ajándékot kaptunk a sorstól, a végzettől, a jóistentől, vagy higgyen bárki bármiben, tulajdonítsa akárminek: négy fordulóval a vége előtt visszakaptuk kezünkbe a kormányt, de mi sikítva dobtuk el azt. Beültünk kényelmesen a csodakék autó vezetőülésébe ismét, elfordítottuk a kulcsot, felbrummantottuk a motort egy öblösebb gázfröccsel, majd… Egyes helyett rückwerts-be kapcsoltunk, és tőgázzal elindultunk… hátrafelé. De olyan lendülettel, hogy a Pool- és City-szurkolók még most is azon röhögnek. Főleg utóbbiak, hiszen pont azért kaptuk vissza a mondjuk úgy, irányítás lehetőségét, mert ők a gázfröccs után lefullasztották a motort.

Nem is láttam a meccset, és lehet azért nem is vagyok túlzottan zaklatott, mert én már meccsekkel ezelőtt leírtam, elégedett vagyok a szezonnal, és a csapat szezonban nyújtott teljesítményével, a legvégétől függetlenül. Nagyvonalakban elértük azt, amit vártam, szerettem volna látni a szezonban. PL-ben is, BL-ben is, s bár reméltem, hogy trófea is kerül, ha mégsem, hát nem dőlök a dugámba. Leírtam már, de leírom megint: nem vagyok sem maradéktalanul elégedett, sem maradéktalanul büszke. Mégis, összességében, ha a szezonra tekintek, főt hajtok, mert ritkán tehettem ezt meg az utóbbi években, és ha mégis, akkor sem hosszú időre visszatekintve. Nem akarok szemantikai vitába keveredni senkivel, értitek, amit mondok – ha meg nem, hát, tegyétek túl magatokat rajta.

A tegnapi mérkőzés viszont tényleg azért volt szar (még most is hálás vagyok érte, hogy nem láthattam élőben, így egy kellemes délutánt és estét tölthettem el, ahelyett, hogy ideges, zaklatott lettem volna, és minden valószínűség szerint őrjöngve, ezres vérnyomással és megemelkedett véralkohol szinttel tettem volna kárt magamban vagy valaki másban), szóval azért volt szar, mert megint, sajnos a szezonban nem először, de talán utoljára azt kellett látni, hogy önnönmagunkat rúgjuk szemből tarkón.

Nem maradt sok dolgunk a szezon hátralévő részére igazán. 5 mérkőzést kellett volna megnyerni, hogy a jelenlegi állapotnál is kellemesebb, jóval kellemesebb legyen, ebből négyet a PL-ben. A Sunderland-Pool-Norwich-Cardiff csodafogatot kellett volna magunk alá gyűrni. Mi azonban, a nem túl veretes első lépcsőfokon hasra vágódtunk. Visszakaptuk a Nintendo-joystickot, felhangzott a Mortal kombat, round 1, fight! de úgy dobtuk el a joy-t, mintha égetné a kezünket, és sikítva kirohantunk a szobából, majd elkezdtünk arról magyarázni, hogy szúrta a szemünket a tv éles fénye. A játékvezető (Dean dögöljön meg tripperben és rohadjon meg a pokolban) a meccs része, tetszik vagy sem. Kéremszépen, a tökutolsó, ótvaros szopadék Sunderland ellen ne kelljen már bírózni! Tettük, és majd fogok mindjárt én is egy kicsit, meg remélem azért, hogy a nyamvadt szánalom angol matracos alakulat Pozsetestől úgy zúg ki a ’csába, hogy meg sem áll a negyedosztályig, ez azonban ránk nézve sovány vigasz.

Mert legyünk őszinték, ahogy máskor is kértem, legalább mi itt, magunk között: Borini tizenegyesével csak a becsületünkön esett folt, a hazai veretlenség elbukásával. Az 1-1-es döntetlen is olyan hervatag lófaszsemmi eredmény lett volna, mint az ötösfaktoros naptej a Szaharában, de legalább maradt volna valami nekünk, megmaradt volna a José-Fortress, ami már-már eddig is csodaszámba ment. A hazai veretlenség. Olyan dolog volt ez, ami – jött éppen bármilyen ellenfél – José esetében azt mondtam, nem érdekel, legalább az X meglesz, JM nem kap ki otthon. Már 78 meccse nem tette a Chelseavel. Idén sem tartotta velünk sok csapat a lépést, a City, a Pool és az Arsenal is erős volt otthon, de míg a fő rivális Cityét mi vettük el legalább, a sajátunkat meg mondhatni odadobtuk ennek a szedett-vetett gárdának. Felsejlett előttem a José távozása utáni első bukásunk otthon, a csodásmesés Scolari mesteri munkája alkalmával, mikor Alex hibája után a jelenleg nálunk játszó (oh, jó, elröhögtem) El Tornando Nino Ferres Torres keresztbetett karral ülésben vigyorgó gólöröme, aztán meg, a Sunderland legutóbbi mészárlása a Chelsea ellen… azok is fájtak. Ez is. Hogy aztán mennyire mi dobtuk oda nekik most ezt, az továbbra is vita tárgyát képezi.

Mert mondjuk ki azt is: ezt a meccset nem a Sunderland nyerte meg. Persze ez őket a legkevésbé sem érdekli, s a helyükben engem sem érdekelne, így viszont bennünket, engem annál inkább. Ezt részben mi veszítettük el, részben pedig Dean (dögöljön meg tripperben és rohadjon meg a pokolban) rendkívüli döntései tették azzá, ami lett. DE – és ez nagy de. Mindenki és minden más mellett csak magunkat okolhatjuk. Ha a 80. percre négy-nullra vezetünk, senkit nem érdekel majd Borini tizenegyese, semnemhogy Dean mesteri faszságai. Sokszor beszéltünk már róla, hogy a jelenlegi Chelsea frusztrálhatósági faktorának mennyire használ a korai lőtt gól. Eto’o révén néha idén már érezhettük úgy, hogy van csatárteljesítményünk. A kameruni a 12. percben beverte idei 12. találatát, itt azért tegyük viszont hozzá, hogy mind a 12-t hazai mérkőzésen szerezte. De bánja a tök, ott volt, vezetünk, ennél jobb start pedig nem kell. Csakhogy. Pár percre rá ismét egy kapitális védelmi hibát követően (ezért sajnos nem kell túlzottan visszamenni az időben) egyenlített a vendég együttes. A kapott gólért Schwarzert én nem hibáztatnám, elvégre már az is bravúr, hogy védte a lövést, az viszont irtózatos védelmi hiba, hogy lőtávolban ennyire üresen maradhasson ember.. ilyenért még a megye kettő ifiben is minden védekező játékos farkát a hurkatöltőbe tekerik be.

csunyacsunyacsunyaaaa
csunyacsunyacsunyaaaa

Helyenként pedig aláírom (Ivanovics fejese, Matics lövése, Salah ismétlése, Ramires gólhelyzetben belökése a kapuba az első félidőben, Eto’o tekerése vagy Ba elcsúszása a másodikban) tényleg szerencsénk sem volt. Viszont ez elnézhető a szezonban egyszer, esetleg kétszer, hogy huszon-harminc helyzetből csak 1 gólt sikerül begyötörni. A bajnoki hajrában viszont nincs bocsánat. Mert csak a legjobb a jó, és nincs más. Az „éppenhogynem”, a „majdnem” és a „centiken múlott” nem elég. Azért is osztanak, oszthatnak medálokat, de aranyat sosem.

Ezért innentől fogva kár is elmenni azon, hogy a játékvezetői kar mikor és hányszor nyúlt mellé az elmúlt fordulókban akár a javunkra, akár köpött szemközt bennünket, vagy, hogy Dean maga (dögöljön meg tripperben és rohadjon meg a pokolban) mennyire nem kellene, hogy többé meccset vezessen, de legalábbis focit, a K1-ben biztos nagy hasznát vennék cserébe.

Egy hiba a sok közül: ez vajon milyen lap?
Egy hiba a sok közül: ez vajon milyen lap?

Azon is, hogy ezek a félrevezetések mennyi és milyen fokú összeesküvés-elméletekre adnak okot – de azért mondjuk úgy, nem lepődnék meg, ha 3 év múlva kiderülne, hogy az utóbbi 5 évben az angol bajnoki mérkőzések némelyikét is manipulálták. És és De, bár biztosan frusztráló volt Rui és José számára is a vereség, és a bajnoki kormány ismételt eldobása, ehelyett illetőleg ahelyett, amit mondtak, talán okosabb lett volna jelen helyzetben kussolni, és kicsit halkan-csendben elsunnyogni. Mert bár a tettek magukért beszélnek, a felelősséget meg lehet kenni, mint a fikát, de talán most okosabb lenne meghúzni magunkat, és a folyosó jótékony homályában az előttünk haladó zakójának hátába törölni.

Mert innentől már bármi is lesz, szavunk nem sok lehet: itt volt, ismét itt volt, mégis, mégis mi dobtuk el ismét a visszakapott kormányt. Akár megverjük a Poolt, akár nem, innentől ők már csak akkor veszíthetik ezt el, ha Dean nekik is vezet meccset  ha ők akarják. Kár azért. 1 napra tán még én magam is elhittem, hogy bajnokok lehetünk. Borini gólja viszont könnyen lehet, hogy egykori mesterét, Brendan Rodgerst tette bajnokká, nem pedig egykori együttesét.

A remény még megmarad, mert arra sem volt sok, hogy négy fordulóval a vége előtt ennyi lesz. Van még vissza három. Hátha…

goal_without_plan

Művész vagyok, a szavakkal festek. Even bad day ends by the end of the day; even the darkest night will end and the sun will rise. A többi szabadon választható…

/zenzo/

keep-calm-and-carry on

keep-calm-and-reign-on-i12768

keep_calm_and_troll_by_admiralmichalis-d67wfkp

keep_calm_and_do_nothing

keep_calm_and_use_the_force

keep_calm_and_smoke_weed_by_maxwwy-d66xc24

keep-calm-and punch

keep-calm-and-try

stay_calm_and_carry

115 Comments

  • Posted 2014-04-21 10:05 0Likes
    by Csaba-Ervin Thieme

    Van/volt itt minden…a meccs utolsó 20 percére értem haza lévén, hogy nekem is meccsem volt(hasonló eredménnyel, hasonló harakirivel), de bárcsak késtem volna még egy fél órát… Mit mondhatnék? Szétesett a nemlétező csapatjáték? Vagy netán a liverpooliak vudu babákat szurkáltak halálra, mi meg tökön saját magunkat? Esetleg Dean nem is ezen a meccsen bíráskodott? Egyik siralmasabb, mint a másik, maradjunk annyiban, hogy mi kúrtuk el!
    Koda_blue, neked meg ajánlom figyelmedbe mégegyszer a tizi előzményének visszajátszását, ahol megláthatod a partjelző ténykedésének mibenlétét: konkrétan úgy lengette/lobogtatta/rázta a zászlót, mintha épp tornádó söpört volna végig a bridgen! Ergo épp, hogy ő intette be a büntetőt, amit ez a ….. be is fújt.

    • Posted 2014-04-21 10:11 0Likes
      by kodablue

      Igen, ez igaz, de ettől még jogos a kérdés: minek van ott, ha közvetlen közelből is faszságot int? 🙂

      Mindegy, mindenkinek igaza van mindenben, akárhogy is értékeli a pillanatnyit, de tény, hogy nekem ez most (megint) fizikai fájdalommal járt látni…

  • Posted 2014-04-21 10:28 0Likes
    by Csaba-Ervin Thieme

    Ez tény, viszont Dean kellett volna igazán lássa a szitut! A partjelző sehogyan sem láthatta, hogy ott volt kontakt/nem volt kontakt, mivel ő csak 2 együttmozgó testet láthatott, neki pl takarásban volt Azpi teste. Viszont középről nyílvánvalóan látszik/látszott, hogy volt kb fél méter távolság a 2 játékos között amikor Azpi becsúszott és a támadó elengedte magát/elcsúszott/csodálatos módon elesett… pfff

    • Posted 2014-04-21 10:45 0Likes
      by kodablue

      Azt viszont szerintem a partjelzőnek kellett volna látni, hogy Azpi lába éppen Altidore megcsúszó lábával ellentétes irányba mozog…

      Talán az a legvalószínűbb magyarázat, hogy a partjelző lerántást látott, talán azt gondolta, amiatt esik hanyatt Altidore, míg Dean hiába látta, hogy nincs a két játékos elég közel ehhez, de azt gondolta, a lábak közt volt kontakt, ezt jelzi a vonalbíró. Nem mintha számítana…

  • Posted 2014-04-21 12:00 0Likes
    by taybor33

    Jó világos, hogy a csapat is elb@szta nem kicsit, mert a sereghajtó ellen azért illene 2. ként min 2-3 góllal menni, és akkor még visszafogott voltam. Ez tény…
    Viszont, mikor fog végre rájönni ez a retkes angol szövetség hogy változtatni kéne valamit a bíráskodáson. Miért nem tesznek még 2 asszisztenst a kapuk mellé, úgy mint pl.: a BL-ben. És akkor most talán nem erről témáznánk itt.
    És akkor még arról nem is beszéltünk, amit már évek óta látunk (ezen a meccsen is volt,kép is van róla a posztban), hogy olyan szintű szabálytalanságért nem ad lapot (Johnson talpalása) ami bármelyik másik ligában/sorozatban/országban egyből piros, de min sárga., És örülhetünk hogy most nem lett komolyabb baj, de hány olyan eset van/volt/lesz amikor nem ússza meg ennyivel a szenvedő fél.
    Jah és még a büntetőhöz: ha már annyira szabálytalan volt az a becsúszás/lerántás akkor elvileg Azpinak járt volna a sárga is nem-e?

    • Posted 2014-04-21 12:42 0Likes
      by Lavid Duiz

      ” Miért nem tesznek még 2 asszisztenst a kapuk mellé?” Azért, mert van „góllájnteknolodzsi”.(Aminek én nagyon örülök.) Úgyhogy biztosan nem fognak oda tenni még egy-egy asszisztenst. Meg hát, ha egy partjelző vak, akkor se két méterről, se 10 méterről nem lát semmit. 🙂 (Lásd Vad II István az EB-n – na, jó, utóbb kiderült ő csak 2,2 cm-t tévedett anno. Az új „góllájnteknolodzsi”-nél viszont 3 cm a tűréshatár)

      Hát, igen, Mike Dean a partjelző heves integetésére fújta be a 11-est. Ő maga nem látta, hogy pontosan mi történt. Mint ahogy Ramires hátraütését sem látta. Ja, most olvastam, hogy holnap előveszik az ügyet, és „közkedvenc” brazilunk úgy 3 meccses eltiltásra számíthat (Halleluja, halleluja, halleluja! – ha már húsvét van 🙂 )

      • Posted 2014-04-21 13:16 0Likes
        by taybor33

        A „góllájnteknolodzsi”-nak én is örülök, már hamarabb be kellet volna vezetni. Csak az a baj, hogy esetünkben lóf@szt sem ér. Abban is van valami igazság, amit a partjelzőről írtál, sokszor a 2-3m-es lest sem látja meg(ilyen gól is volt nemrég, asszem a „véletlenül pont” citynek). De most épp láthatta volna azt a 20-30 cm-t a két játékos közt. De ha mégse akkor legalább Azpi őt elérte volna, azt akkor legalább tényleg lett volna szabálytalanság. 😀

  • Posted 2014-04-21 13:05 0Likes
    by Lavid Duiz

    Azt gondolom, hogy a csapatot az viszi előre, ha a SAJÁT hibáinkat elemezzük és keressük rá a megoldást. Remélem, José is ezen dolgozik most már, és nem a bírói kart átkozza még mindig. Tetszik, nem tetszik, a Sunderland elleni meccset a bíró és kollégái ténykedésének ellenére is meg kellett volna nyerni! Nálam nem mentség az ő gyatra ténykedésük.

    Megérne egy-egy elemzést, hogy az idén is miért olyan gyenge az ún. kis csapatol elleni játékunk. Betömörült védelemmel nem igazán tudunk mit kezdeni. Márpedig így sohasem leszünk bajnokok. Aztán a szögleteink is (egy-két kivételtől eltekintve) veszélytelenek, szögletrúgóink nem tudják teljesíteni feladatukat. A fiúk távoli lövéseik is veszélytelenek. José abban nagyon jó, hogy nálunk jobb csapatokat megállítson, vagy legyőzzön, de amikor nekünk kellene másokat „szitává lőnünk”, akkor úgy állunk a pályán, mint szűz fiú a kuplerájban.

  • Posted 2014-04-21 13:14 0Likes
    by Blue One

    TÁMADÁS

    tegnapi meccset elnézve kezdek arra az álláspontra jutni, hogy eredménytelenségünket nem kéne csak a csatárok nyakába varrni. tény kevés gólt lőnek, és ha lenne pár gólerős gólfelelős akkor nem itt tartanánk. Ugyanakkor az sem elfogadható, hogy az ilyen betömörült védelem ellen csapatszinten teljesen tanácstalanok vagyok. próbáljuk ezt a megrögzött rövid passzos játékot játszani, de nem megy. a végén pedig jön az ívelgetés. könyörgöm miért nem lövünk távolról? Matic lőtt egy nagyot, mindjárt lett belőle helyzet. Ha már a szerbnél tartunk nem értem, ekkora lövőerővel miért nem próbálkozik többször. például olyan city elleni lövéssel.. bezzeg Oscar próbálkozott lőni egy helyből,messziről, maga alól.olyan is lett…

    nem értek azokkal egyet, akik azt mondják, hogy kényelmesre vettük. utolsó 4 fordulóban nem kell sok motivációt találni. második félidőt elejét is megnyomtuk, meg voltak a helyzeteink, akár több is lehetett volna. az egy dolog, hogy nem tudjuk áttörni a falat,de hogy már kontrából se megy az már aggasztó, hiszen elvileg ebben erősek vagyunk. csakúgy, mint a fal áttörésével, a kontrákkal is hadilábon állunk, ez már többször is bebizonyosodott. elég ha csak a swansea elleni meccsre gondolunk. a végén mennyi helyeztet sikerült elrontanunk csak kontrából? vagy ott van a city elleni idegenbeli meccs, ahol ugyan győztünk, de 5 lőhettünk volna az első félidőben, és itt nem a kapufákra gondolok… állandóan rossz helyre passzolunk, vagy a jóra csak rosszkor. ezekben rengeteget lehetne fejlődnünk.

    VÉDEKEZÉS

    a szombati meccs annyiban volt más, mint a többi, hogy hátul hibázunk. ott, ahol nem jellemző ránk. ha Cech valóban kicsit beteg volt, akkor ok , hogy nem ő védett, ha csak pihenőt kapott akkor az kérdéseket vet fel. ekkorát hibázni ráadásul ilyen szinten? könyörgöm, hogy nem látta senki azt az embert? Talán lehetett volna fogni, vagy legalább oldalra ütni. Azpit nem akarom bántani, mert egész évben kiváló teljesítményt nyújt, meg így utólag okos az ember, de miért kell így odacsúszni? pont az ilyen gyökér bírók miatt kell ezektől óvakodni. mit csinált volna az a bamba amerikai az alapvonalnál? vagy ha becsúszott miért nem tette ezt +1 méterrel távolabb az amerikai focistától?

    • Posted 2014-04-21 23:20 0Likes
      by zenzo

      Főképp a végére reagálnék: mostanság hátul igencsak hibázgattunk, nem csak most – elég a Villa ellenire, vagy a PSG meccsre gondolni. Kint a franciáknál Terrynek volt irtózatos szar meccse, most nem akartam erre kihegyezni, de Ápilikveta volt a csapat kerékkötője, mégha önhibáján kívül is. De a kapott gólnál jól látszik a képen, amit lelőttem, hogy ketten hibáznak durvát. Az egyik (természetesen) Ramires, mert ő az ötösön áll, miközben az embere tökegyedül kapja a labdát 20 méterre, tiszta lövőhelyzetben – a többiek esetében megvannak a párok, ő mozog légüres térben. Viszont a másik hibázó az pont a spanyol, mert „megijed”, otthagyja az emberét Schwarzerrel, és elindul kifelé a labda irányába, mikor ő az utolsó védő – ezért ér oda a kipattanóra előbb a támadó, mint ő. És tetszik vagy sem, a mindent eldöntő tizit pedig róla fújták be, akár jogos, akár nem. Szóval tényleg nem „akarja” az ember bántani, mert a szezon egyik legjobb, legstabilabb játékát hozta le, annak ellenére, hogy idegen poszton játszik, és ezért (főleg támadásban) még van hová fejlődnie. De már az nagy érdem, hogy eléggé fostam, mi lesz, ha Ash kiesik, mert nem láttam a megfelelő pótlást a helyére. Azpi pedig megtette azt, hogy kb észre sem vettem, hogy AC egyik napról a másikra kiszállt a játékból.

      • Posted 2014-04-22 00:06 0Likes
        by mohacsia

        Összekeverted Azpilicuetát Cahillel. Igaz, amit írsz csak Cahill rohan ki, mint Zrinyi a várból. Ettől függetlenül ez szerintem egyértelműen annak a gólja, akinek Marcos Alonsot kellett volna fognia, mert ennyire nem lehet valakit üresen hagyni. A kérdés csak annyi, hogy Ramires vagy Oscar dolga lett volna, mindketten ember nélkül állnak az alapvonal mellett.

        http://www.101greatgoals.com/gvideos/chelsea-1-sunderland-2-motd/

        Ebből próbálom kitalálni, de nem nagyon tudom eldönteni.

      • Posted 2014-04-22 07:33 0Likes
        by zenzo

        Az Cahill? Nézd meg az általad linkelt videót 2:38-2:39-nél. Szerintem egyértelmű, hogy Cahill a bolyban van a 11-es pont körül Ivával, Maticcsal, Terry némileg előrébb (látszik a számuk), Schwarzer előtt Azpi bírkózik az emberével.

        Egyébként Oscaré egyértelműen a szögletet rúgó ember – Ramires talán az lenne, aki a kapufához áll, de mivel Schwarzer nem kért oda embert, nem is áll oda – sem. 2:37-2:39-nél szerintem egyértelműen látszik, hogy pont légüres térben mozog.

        De mindegyszar, ez mindenképp védelmi baki, akár kicentizzük emberre, akár nem. És akkor a bakival még finom voltam… persze mantrázhatjuk, hogy a legtöbb gólt megelőzi valamilyen védelmi hiba, és még így is mi állunk legjobban a kapott gólokat tekintve, de amikor nem megy be elöl, és bemegy hátul, akkor van baj. Mi pedig a szezon során túl sokszor kellett szembenézzünk ezzel.

      • Posted 2014-04-22 10:04 0Likes
        by mohacsia

        Igen, a bolyban van, ahogy Wickham is. Nagyon úgy néz ki, hogy Cahill embere volt Wickham és ő hagyja ott tök üresen, amikor kiront a lövőre. Persze nem nagyon akarom én se bántani, mert csak menteni akarta a menthetőt miután észlelte, hogy itt vmi el van baszva.

        Azpinak ki kellett lépnie a lesre állítás miatt, meg ő egyébként is Borinivel birkózott. Szerintem ő a legkevésbé sem hibáztatható.

      • Posted 2014-04-23 18:51 0Likes
        by zenzo

        Találtam még ehhez adalékot, megkövetem magam, valóban, Azpi részben felmentve rettenetes vádjaim alól 🙂

      • Posted 2014-04-23 08:15 0Likes
        by vincent007

        Most néztem meg a Digisportos összefoglalót, tisztán látszik, hogy Terry (26-os mezszám villan fel) indult kétségbeesetten vissza a támadóval…

  • Posted 2014-04-21 23:38 0Likes
    by mohacsia

    Zenzo, elismerem a tévedésem, ezt a szerencsétlen idiótát minél előbb el kell távolítani a csapatból. Én próbálok úgy hozzáállni a játékosainkhoz, hogy a lehetőséget lássam bennük, de ennek egyszerűen nincs agya. Mert az, hogy valakinek elgurul egyszer-egyszer a gyógyszere az megbocsátható, de az hogy koncepciózusan valaki szar helyzetbe hozza a csapatát az nagyon nincs rendben. Ez a fogalmatlan barom képes volt 3 méterre a rigó orra előtt visszakézből pofánbaszni az ellenfél játékosát. Egyébként is sikerült bebukni a bajnokságot, de ott, abban a pillanatban, ha dean nem olyan vak idióta amilyen, akkor ezzel a legyintéssel rajta is elmehetett volna egészen nyugodtan. Erősen gondolkozom, de nem jut eszembe hatásosabb módszer arra, hogy kibasszon a saját csapatával.

    Ramires OUT!

    • Posted 2014-04-22 07:39 0Likes
      by zenzo

      Sajnálom egyébként, mert nem szívesen ekézek (dehogynem :gonoszulvigyorgószmájlibazzeg: ) Chelsea játékost. Viszont Ramires a teljes szezont tekintve konstansan szar, és ehhez képest nagyon sokat kezdett/játszott. Vesszőparipám, hogy a brazilokkal sok „baj” van a PL-ben, egyrészt a téli teljesítménycsökkenés, másrészt a relatív magas rizikófaktor, és nálunk jelenleg már sok van. S míg mondjuk Luiz a jóval kevesebb lehetőség alatt bemutatott ugyanakkora vehemensen szar teljesítményt, mellé is tett ugyanannyi jót. Ramiresnél az arány fordítottan hatványozott. Voltak jó meccsei, nem akarom ezt elvitatni, csak arányaiban jóval kevesebb, mint rossz.

      És bár tudom, hogy én magam is megmagyaráztam nem 1 posztban, miért illik jobban Ramires ebbe a szerkezetbe Mikelnél, mégis (főleg szurkolóként) értetlenül állok a dolog előtt, hogy a nigériai miért porosodott annyit a padon…

      • Posted 2014-04-22 10:17 0Likes
        by mohacsia

        Még csak nem is az zavar, hogy szar meg alibizik. Vagy hogy télen még rosszabb. Nekem a most már sokadik ámokfutásával telt be a pohár. Mennyire fogunk örülni, ha ezt az idegbeteg viselkedést eljátssza az Atleti ellen is és a BL meg rajta megy el? És már kb minden ellenfelünk tudja, hogy idegileg gyenge ez a szerencsétlen, úgyhogy rá is fognak utazni.

  • Posted 2014-04-22 08:55 0Likes
    by d3vnull

    Nos, azért ne szálljunk már el teljesen az anti-Ramires kampányban. A brazilnak szar szezonja van, a probléma az, hogy mégis ő kap lehetőséget mindig. Egy kis padozás, pár atyai pofon és lehet máris rendben lenne. Ő is hibás persze, de nemcsak ő, és ha mindig lehetőséget kap, meg buksisimogatást akkor azért mindenki hajlamos azt hinni, hogy ő fingta a passzátszelet.

    • Posted 2014-04-22 09:17 0Likes
      by zenzo

      Azt még annak ellenére sem hiszem, hogy José nem kezdette Mikelt, hogy Ramirest ezért dícsérte volna… sok hülyeséget kinézek Joséból, ezt azért mégsem.

  • Posted 2014-04-22 09:04 0Likes
    by Lavid Duiz

    Oh NOOOO!!!! Moyes sacked! Oh Nooo!!! 😀

    • Posted 2014-04-22 09:13 0Likes
      by d3vnull

      Undorító ez a hozzáállás. 6 évre írt alá, tessék szépen kitölteni. Én nem értem, az elmúlt években megdícsérik azért, mert a BL helyek közelébe ér be a csapatával, most meg hírtelen nem jó? Nem beszélve arról, hogy első évében rekordokat döntött.

      • Posted 2014-04-22 09:22 0Likes
        by zenzo

        😀 Egyébként nem értem ezt a húzást. A szezonjuknak már kuka, miért kellett MOST? Ezer jobb alkalom lett volna rá korábban, így meg már kihúzhatta volna a szezont.. 3 meccs ide v oda. Ez csak egyet jelenthet az én szememben, vagy max kettőt; az egyik, hogy megvan az utód. A másik, hogy a ManU vezetése ugyanolyan dilettánssá akar válni, mint a miénk. Ti nem érzitek szokatlannak, hogy lassan vége a szezonnak, és még mindig ugyanaz az edzőnk, mint akivel kezdtük??? 😀

      • Posted 2014-04-22 10:15 0Likes
        by Lavid Duiz

        Ezen én is sokat gondolkodtam. 3 meccsel a vége előtt, amikor már nem oszt, nem szoroz?! Tényleg hülyeségnek tűnik.

      • Posted 2014-04-22 10:18 0Likes
        by Lavid Duiz

        Meglepő húzás ez a MU-tól, az biztos, bár a szurkolók már rég óta a „fejét követelik”. Anno Ferguson-t is ki akarták rúgni még az elején, aztán milyen jól jártak, hogy nem tették. Na, mindegy. Ők tudják.

      • Posted 2014-04-22 10:20 0Likes
        by mohacsia

        Ezek a senkiháziak úgy váltogatják az edzőjüket, mint mások az alsónadrágjukat. Focking disgrace! 😀

    • Posted 2014-04-22 09:15 0Likes
      by zenzo

      Hát, ez szomorú. Sok ilyen jó szezont kívántam még nekik pedig együtt 🙂

  • Posted 2014-04-22 09:48 0Likes
    by wudigessboi

    Anno Röfi vette el a hazai veretlenségünket, most Júdás. Nem tudom, melyik fáj jobban.
    Egyébként – tudom, hogy ez jód egy feltépett sebre – az jár a fejemben, hogy vajon Mata mennyit tudott volna lendíteni a játékunkon ezek ellen a betömörülő védelmek ellen. Kiindulva az össznépi tanácstalanságból és szerencsétlenkésből, illetve abból, hogy neki mindig is jó érzéke volt kulcspasszok kiosztásában és a játék ritmusának megszabásában-megváltoztatásában, akár még afelé is hajlok, hogy előrébb tartanánk vele.

    • Posted 2014-04-22 10:10 0Likes
      by zenzo

      „neki mindig is jó érzéke volt kulcspasszok kiosztásában és a játék ritmusának megszabásában-megváltoztatásában”

      Nem a key-passzok hiányoznak most sem. Hanem azok befejezése. Az hiányzik, hogy Hazard pölö a február 8-ai Newcastle elleni mesterhármasa óta csak büntetőből talált be (a mesterhármas utolsója is az volt). Oscar 2014-ben 5 gólt hozott össze, abból hármat még januárban, kettőt meg az Arsenal ellen. Az utolsó 6 meccsünkön egyedül a Stokenak tudtunk kettőnél többet lőni.

      Nem érzem azt, hogy ezen Mata segített volna. Lukaku inkább.

      • Posted 2014-04-22 10:38 0Likes
        by d3vnull

        „Nem érzem azt, hogy ezen Mata segített volna. Lukaku inkább.”
        Second that.

      • Posted 2014-04-22 10:41 0Likes
        by Csaba-Ervin Thieme

        Te Zeno, nézted az Everton meccsét a mu ellen? Lukaku nagyon jól mozgott, jól helyezkedett, jól lőtt kapura, DE: az megvan, hogy 10ből 9 labdát nem tudott lekezelni? Egyszerű passzok fényévekre pattantak el tőle. Sajnos 🙁

      • Posted 2014-04-22 11:06 0Likes
        by d3vnull

        Torrestől ugyanúgy, a különbség, hogy ő már nagyon rég nem fejlődő korban van, valamint még szarul is helyezkedik, kapura pedig egyáltalán nem lő.

      • Posted 2014-04-22 11:08 0Likes
        by Csaba-Ervin Thieme

        Bocs, nem akarok Lukaku ellenesnek tűnni. De a labdakezelése(legalábbis ezen a meccsen) még csak Torreshez sem hasonlítható. Mondjuk inkább Ramireshez a mostani formájában…

      • Posted 2014-04-22 11:41 0Likes
        by zenzo

        Nope. Annak is örülök, ha a saját meccseinket látom, és néha az sem sikerül, nincs nekem időm holmi Evertonokra 😀 Viszont, Lukaku 28 meccsen 13 gólt vert még így is. Ez pont annyi, amennyit Eto’o ÉS Torres összesen a PL-ben termelt 😉

        Mert értitek, nézitek a meccset, látjátok a statokat.. nem azzal van baj, hogy nem kerülünk helyzetbe (többnyire), hanem sokkal inkább azzal, hogy nem lőjük be ezeket. Ehhez kell egy csatár, egy játékos a végére – ha már mindenáron csak 10 méteren belülről akarunk gólt lőni – aki be is lövi. Ezen véleményem szerint Mata nem segített volna. Mert ahogy írtam, nagyon meglátszik az, hogy a támadóközéppálya az idény végére góltermelésben leeresztett. Amit részben pótolt a csatársor, de csak részben, kis részben. (Utóbbi három meccsünkön 4 gólunkból 3 csatárgól)

    • Posted 2014-04-22 11:22 0Likes
      by bilala

      Amugy szerintem ez egy nagyon jogos felvetes, ket dolog miatt is (mar azon tul, hogy nekem is eszembe jutott :)) 1.) ugyebar valamennyire megallja a helyet, hogy mata-t oscarral hasonlitsuk ossze, ha mar foleg miatta kerult ki a kezdobol, o foglalta el a „10 helyet”.nyilvan ezek csaj felvetesek, de ha csak a tamadasbeli eredmenysort nezzuk, oscar finoman szolva sem brillirozott az elmult fel evben. konretan mata 2 jo merkozessel, a jelenleg szetesoben levo mu-ban is tobbet kapart ossze, es talan reszben tapasztalat alapjan mondhatjuk, hogy nalunk tudott volna ennel tobbet is hozni. 2.) konkretan tobb „ilyen” merkozes is volt az elmult 2 evben, ahol 1 begyotort gol dontott, es hat azt lattuk, hogy mata ilyenekre kepes volt, oscartol ilyet iden, ha jol emlekszem meg nem lattunk (javitsatok ki ha tevednek). +1 anno az egyik ok mata ellen az volt, hogy lassitja a kontrainkat, nos megmondom oszinten mata mar nincs itt, de neha a hajamat tepnem, olyan toketlenul/lassan/benan kontarzunk (es ezekben gyakran benne van oscar). mindez persze mar csak elmeleti szint, illetve lehet, hogy az elkovetkezo evek majd jose-nak adnak igazat ebben a dontesben is (raadasul azert jo penzert ment el tolunk mata), de en kicsit azt latom, hogy talan tul koran lett oscar ebbol az osszevetesbol „gyozteskent” kikialtva, valamint azt, hogy a konkurencia eltuntetese, nem motivalta ot hanem inkabb negativan hatott ki ra.

      • Posted 2014-04-22 11:54 0Likes
        by zenzo

        Ezt azért nem teljesen értem. Mata ott 3 gólos, Oscar itt 5. Mata ott nem szerzett meccset eldöntő találatot, Oscar legalább egyet itt biztos (a Stoke-ot januárban az ő szabadrúgásával vertük).

        A kis brazil szemmel láthatóan elég kontrasztos két fél idényt tudhat magáénak, az első fele brilliánsra sikeredett, a második nem nagyon nem, de José nem is játszatta sok esetben, vagy max csereként.

        Az meg, hogy Oscar győztesen lett kikiáltva, főleg annak köszönhető, hogy Mata lelépett 🙂 Már úgy értem, senki nem kiáltotta ki győztesen egyiket sem szerintem, José azt mondta, hogy neki Oscar a tízes, de azt nem, hogy Matát nem akarná a Chelseaben látni. Más kérdés, hogy azt meg Mata nem akarta látni, amit JM elképzelt neki. Szóval az idő megszépít sok mindent, meg Mata TÉNYLEG két nagy idényt futott nálunk, de azért nála is voltak bizony sorban olyan meccsek, amikor konkrétan eltűnt vagy hasznavehetetlen volt. Ő már nincs, van viszont egy rahedli remek más „helyette”, de legalábbis a csapatban, viszont egyelőre úgy tűnik, még mind nagyon fiatal ahhoz, hogy egy teljes idényen keresztül képes legyen átlag felett nyújtani. Hazard, Oscar, Willian, Schürrle, Salah… szerintem remek névsor, és mindőjüktől láttunk már nagyon komoly teljesítményt. Közülük azonban egyedül az első kettő volt, aki huzamosabb ideig tudott jól teljesíteni, de kb mindketten kifújtak január végére, február elejére. Ez akár erőnléti, akár pszichikai, akár a kettő együtt, de elfáradtak. Ami alapjában nem lenne baj, de nincs, aki pótolja őket ebben a szerepkörben.

      • Posted 2014-04-22 12:55 0Likes
        by bilala

        Az osszehasonlitast en konkretan ugy ertettem, hogy az utobbi felevet nezve. Azon belul matanak van 3 golja 4 asszisztja, oscarnal meg oszinten en a bajnoksagban csak a 2 arsenalnak lott goljara emlekszem, asszisztbol meg, ugyancsak a bajnoksagot nezve osszesen van 2, es aligha mindketto mar 2014-es termes. A stoke-os Fa kupa merkozesrol tenyleg elfeledkeztem, valamint volt egy januar 1-ie jo merkozese is, de azt meg elozo felevhez vettem. (igazabol elsosorban a bajonoksagot neztem, mert a mu addigra mar nem volt erdekelt a kupaban, bl-ben meg nem is jatszhatott mata) Azaz, finoman szolva sem sziporkazik a bajnoksag masodik feleben. Persze hipotetkus, de ezt gyanitom hozta volna mata is. Mindegy, en is csak egy elmeleti szintu okfejtesre gondoltam, mivel ahogy te is irod nincs mar itt, igy mar targytalana dolog. Azert annyit hozzatennek, hogy Mata kerek perec nem tud szelen jol teljesiteni, igy azzal, hogy jose latvanyosan atadta ezt a posztot oscarnak, a dontest meghozta mata jovojevel kapcsolatban. Persze ebben az is benne van, hogy mata nem eleg flexibilis, nem szokott at az uj szerepkorbe, de azert valjuk be ez az osszes focistat elnezve is egy eleg ritka kepesseg. Ami pedig az uj szerzemenyeket illeti, pont ez a kiegyensulyozottsag hianya a gond, mivel az lathato, hogy ha egy eros, jatekban levo keretet akarunk, akkor muszaj rotalni, a sikeres rotalashoz pedig kell az, hogy a kezdo/cserejatekos ne legyen totalis lutri. A faradsaggal mint kifogassal meg en minidg ugy vagyok, hogy egyreszt masnal is ugyanugy gond ez, igy ha valamit akarunk a nagyok kozt, akkor ez nem szabad h kifogas legyen, masreszt, a mostani kozeppalyas huzojatekosok nagyja 20-23 eves, ne legyen mar ilyenkor kifogas a faradsag, szerintem, foleg ugy, hogy ne is a szezon utolso merkozeseirol beszelunk, hanem oscar, hazard eseteben szinte a szezon egesz masodik felerol. nah mindegy. kicsit olyan szomszed kertje mindig zoldebb feelingje van ennek az okfejtesnek 🙂

      • Posted 2014-04-22 13:04 0Likes
        by d3vnull

        A fáradtság márpedig igenis tényező szerintem, 23 éves játékosnál nem is annyira fizikálisan, hanem fejben inkább.

      • Posted 2014-04-22 13:48 0Likes
        by zenzo

        Így van. Beszéltünk már erről is, óriási a nyomás ezeken a srácokon. Nem tudom, ki hány éves itt, az előző poszt alatt valahol szóba került, hogy páran kb abban a korban vannak, nem tudom, ők hogyan vélekednek, én emlékszem, milyen voltam 22-23 évesen, és ez alapján úgy gondolom, elképesztő, hogy ezek a srácok (és nem csak a mieink) ebben a korban milyen komoly pszichés nyomást bírnak el, miközben lényegében még gyerekek.

      • Posted 2014-04-22 13:44 0Likes
        by zenzo

        Félre ne érts, de a dolog már itt megbukik „Az osszehasonlitast en konkretan ugy ertettem, hogy az utobbi felevet nezve.” – elvégre itt 10-12 mérkőzésről beszélünk, és most banálisan hangzik, de ha akarok, biztos találok egy olyan 10-12 meccses periódust, hogy be tudjam bizonyítani, hogy Ba jobb csatár Ibránál, érted 🙂

        Imádtam a kis spanyolt, nem feltétlen annyira, mint egyesek, vagy akár itt többen, de ő a küzdés helyett (mert pölö íme a példa, hogy Oscar helyén, mikor a brazil gyengén teljesített, nem Willian, hanem ő küzdhetett volna a stabil kezdőbe kerülésért), a Chelsea helyett azt választotta, hogy lelép a biztos(abb) játék reményében és a több fizuért a ManU-ba, akár annak az árán is, hogy a legjobb korában (most 25) akár több évet is kihagy a nemzetközi színtéren. Mind1, a Chelsea keresett rajta, és bár ugye ez itt mind feltételezés, de én nem látom azt, hogy vele bármi is jobb lett volna, ha marad. Ha járna vagy 8 gólnál + 6 assistnál, még jogosnak is mondanám az ezirányú gondolkodást, de jelenlegi formájában nem. Ettől persze mindenkinek szíve joga másként gondolni 🙂

  • Posted 2014-04-22 10:26 0Likes
    by Lavid Duiz

    A mai esti meccsel kapcsolatban: több angol nyelvű lapban is olvastam, hogy ma este nem Cole lesz a beugró Iva helyére, hanem Luiz! (Luiz- JT- Cahill- Azpi) Na, ez meglepő. Ilyen még nem volt. Persze, lehet, hogy nem is lesz. 🙂 Majd meglátjuk!

    • Posted 2014-04-22 10:40 0Likes
      by d3vnull

      Tul.képp meg tudja oldani, de valahogy én most szívesebben láttam volna védekező középpályásként, na mindegy, meglátjuk.

    • Posted 2014-04-22 13:46 0Likes
      by mohacsia

      Luiz egyszer volt már jobbhátvéd, amihez legalább annyiban passzolt, hogy jobblábas. Na ha ott katasztrófa volt, akkor képzelem mi lesz balhátvédként.

      Egyébként Azpilicueta akármilyen megbízhatóan nyomja ebben a pozícióban, támadásban hagy némi kívánnivalót maga után. Folyamatosan befelé húz, ott meg hiába kapja meg már lövőtávolságban, sosem lő, inkább mindig passzol. Beadni meg nem tud bal lábbal, ezért amikor elfut a szélen akkor se tudja kihasználni.

      Kíváncsi leszek, hogy mit fog alkotni az eredeti posztján.

      • Posted 2014-04-22 14:49 0Likes
        by kodablue

        Cole fénykorában olyan tetszetős gólokat vágott box-on belülről, kicsit balról, hogy beleégett a retinámba, rohadtul várom Azpi-tól ezeket. Minden más szerintem több, mint megfelelő.

  • Posted 2014-04-22 14:51 0Likes
    by kodablue

    Urak!

    Élve a „kollektív szerkesztői elhavazódás” kifogásával sajnos úgy fest, nem lett kapacitásunk az Atletico meccs elé beharangozni, ezúton is szeretném kifejezni sajnálatunkat mindannyiunk nevében. Helyette lökjétek ide a kommenteket, meccshírrel jövünk mindenképp!

    Uff.

  • Posted 2014-04-22 17:00 0Likes
    by Endy919

    A Chelsea – Dean meccsről inkább nem írok semmit . Igyekszem elfelejteni , bár egy poolos haverom nem nagyon engedi …

    Na de egy pici off.
    Megnéztem egy 15 perces PL top goles videót (februárig )
    És olyan , mintha nem is ebben a ligában játaszanánk. 4 gólunk volt ott : Lamps Hull ellen , Willian Norwich , Oscar Cardiff és Hazard Pool. Illetve egy kapott gólunk : Kun bombája a rövidre amit Peti szépen lemozizta .

    Jócskán mi szerepkünk a legkevesebbet a vidiben (nem csak ebben , bl-esben nem is láttam magunkat ) , és ez szerintem nagy baj . Innen is látszkk hogy nem próbálkozunk a távoli lövésekkel. Rengeteg technikás játékosunk . Akkora probléma 18-ról belsővel megpörgetni ?? Nem hiszem. És ha csak 1-2 beakdt volna a kis csaoatok ellen , akkor most nem siratnánk a bajnokságot.

    • Posted 2014-04-22 17:26 0Likes
      by Marcito

      Na, ha ma játszik Luiz, akkor egyet biztos megereszt 35-ről, csak ugye jó lenne ha nem küldené ki a vakvilágba, mint szokta.

    • Posted 2014-04-22 18:02 0Likes
      by zenzo

      Megmosolyogtattál pajti 🙂 az, hogy kinek milyen az egyéni preferenciája (jelen esetben a videókészítőé) csepp a tengerben. Amíg 6-0-ra verjük az Ágyúsokat, oda-vissza a City-t, 3-1-re a ManU-t, verjük a Poolt, 4-el ütjük a Spurst, addig bánom is én, hogy egy nímand hány gólunkat vágja bele a videójába : DDD

      Tessék, nézd ezt:
      https://www.youtube.com/watch?v=wp4ut8vpDJE

      Ebben csak mi vagyunk 😉

      • Posted 2014-04-22 18:17 0Likes
        by Endy919

        Ez rendben van . Boldok is vagyok hogy ezeket a dolgokat elértük ebben a szezonban , de az ilyen lófasz csapatok ellen nem lehetne megpróbálni húszról ? Szerintem eredményes lenne , és szép is . Na meg nem sírna az egész világ hogy mákos gólokat lövünk . Mondjuk azt leszarom , sőt ! Élvezem 😀

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com